Sky
June 8th, 2005, 10:58 PM
Properament a les seues pantalles: D'on és ta mare? :cheers:
|
View Full Version : D'on són els teus pares? Sky June 8th, 2005, 10:58 PM Properament a les seues pantalles: D'on és ta mare? :cheers: JarlehuBCN June 8th, 2005, 11:04 PM Podria haber votat "valencià" pero si li dic que es valencià s'enfada... es de Oriola (Alacant). Bitxofo June 8th, 2005, 11:04 PM El meu pare és extremeny, de Garganta la Olla, província de Càceres. No es cap broma! ;) Sky June 8th, 2005, 11:09 PM Segon i últim capítol de la sèrie. :D Sky June 8th, 2005, 11:14 PM Mon pare és de Lleida, mon padrí de Rosselló (el de Lleida, no allò d'allà a dalt), i ma padrina (paterna) del Poble Sec. :O KiTos June 8th, 2005, 11:16 PM pq no hi és Pais Basc? wenu, que es d'alla la meva xD (encara que de pare madrileny i mare catalanofrancesa) JarlehuBCN June 8th, 2005, 11:17 PM De Encinas de Abajo (on està l'aeròdrom de Salamanca) província de Salamanca - Castella i Lleó Sky June 8th, 2005, 11:21 PM pq no hi és Pais Basc? Com no cabien totes he considerat (sense tenir-ne ni idea, la veritat) que hi ha més immigrants asturians que bascos a Catalunya. xD Sh4d0w June 8th, 2005, 11:24 PM La meva de Vilanova de Segrià, Lleida :D tot i que la padrina és de granada Sky June 8th, 2005, 11:24 PM Ma mare és de Tetuan! :O Sh4d0w June 8th, 2005, 11:25 PM El meu pare és de Cuenca, Tarancón concretament :D el iaio de Cuenca també i la iaia de Ciudad Real Sky June 8th, 2005, 11:26 PM Ma mare és de Tetuan! O potser de Chamartin, però és que no m'aclaro amb el mapa. :bash: :D mikimoto June 8th, 2005, 11:34 PM Podria haber votat "valencià" pero si li dic que es valencià s'enfada... es de Oriola (Alacant). Collons, mai entedré què els em fet als alacantins... Bitxofo June 9th, 2005, 01:05 AM La meva és nascuda a Honrubia (Conca), però amb 9 mesos la van portar a Loja (Granada) i diu que ella és andalusa!! ;) gohcan June 9th, 2005, 01:10 AM Uuuy jarle és gairebè castellà :D Bitxofo June 9th, 2005, 01:16 AM El meu pare és de Cuenca, Tarancón concretament :D el iaio de Cuenca també i la iaia de Ciudad Real La meva mare va nèixer a un poble de Conca... Cosinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Jordi Berlín June 9th, 2005, 01:20 AM De Tetuan, Sky? Doncs la meva va néixer... a Rabat!!! Quan era protectorat francès. Només hi va viure 3 o 4 anys i després van tornar a Barcelona. La seva mare (la meva àvia) era de Martorell, i seu pare (el meu avi) era eivissenc nascut a... Alger! (quan Algèria era una província francesa). Bitxofo June 9th, 2005, 01:24 AM De Tetuan, Sky? Doncs la meva va néixer... a Rabat!!! Quan era protectorat francès. Només hi va viure 3 o 4 anys i després van tornar a Barcelona. La seva mare (la meva àvia) era de Martorell, i seu pare (el meu avi) era eivissenc nascut a... Alger! (quan Algèria era una província francesa). Quin embolic! :nuts: Ets mig-moro. xDDDDDDDDDDDD (Broma) :D Sky June 9th, 2005, 01:26 AM De Tetuan, Sky? Sí! Però no del Tetuan marroquí sinó del districte madrileny... :D:D vr June 9th, 2005, 10:01 AM Podria haber votat "valencià" pero si li dic que es valencià s'enfada... es de Oriola (Alacant). i el meu de Benidorm. I totalment d'acord amb el que comentes... Urban Dave June 9th, 2005, 10:42 AM Catalana :D Nascuda a la insigne ciutat de VILANOVA I LA GELTRÚ Urban Dave June 9th, 2005, 10:42 AM Com no podia ser, també nascut a la ciutat de VILANOVA I LA GELTRÚ :D Jordi Berlín June 9th, 2005, 11:06 AM Sí! Però no del Tetuan marroquí sinó del districte madrileny... :D:D Trampós! :evil: :D (és que no puc veure la foto que has posat... :dunno: ) Jordi Berlín June 9th, 2005, 11:11 AM Ets mig-moro. xDDDDDDDDDDDD (Broma) :D Mmm... No ben bé. La meva mare, nascuda a Rabat, és rossa amb els ulls blaus i no passa gaire per marroquina... Jordi Berlín June 9th, 2005, 11:13 AM És barceloní, nascut a la ciutat. Amb avantpassats italians per part de pare (de la bonica i vinícola localitat de Frossasco, al costat de Torí, al Piemont). Aurelio June 9th, 2005, 11:33 AM Ma mare va nèixer a l'hospital de Terol, però va viure fins els 15 o 16 anys a un poblet de Terol anomenat Palomar de Arroyos, a prop de Montalbán... david_jim June 9th, 2005, 11:34 AM El meu pare és extremeny, de Garganta la Olla, província de Càceres. No es cap broma! ;) Uohh, el meu és de Jaraiz de la Vera, municipis que fa uns anys van tenir una disputa per un problema que els de Jaraiz van construir la presa de l'aigua en terrenys de Garganta i van tenir moltes disputes, de fet els de Garganta llençaven vaques mortes a la presa, i durant molts anys la gent de Jaraiz no bevia aigua de l'aixeta perquè els donava diarrea, sort que hi ha moltes fonts d'aigua que ve de la muntanya. Aurelio June 9th, 2005, 11:38 AM El meu pare va nèixer a un poblet de Terol, anomenat Orihuela del Tremedal. Allà hi va viure 4 anys i després se'n va anar a Benabarri a la franja d'Osca. Amb uns 12 o 13 anys va arribar a Barcelona. Per cert, atenció que és fort, sabeu quin altre va nèixer a aquest poble? No ho endevinaríeu mai de la vida, us ho asseguro... :? :? :? Atenció senyors: (repicada de tambors...!!!!) ¡¡¡EL JIMÉNEZ LOSANTOS DE LA COPE!!! AAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Resulta que van nèixer al mateix poble. De fet, la meva àvia coneix la seva família... Què fort això eh? :D Jordi Berlín June 9th, 2005, 11:40 AM Ai, quin ensurt... :runaway: Met June 9th, 2005, 12:28 PM Exvila de Gràcia. Barsalona. :D Met dixit! :bowtie: jeros June 9th, 2005, 12:28 PM Ma mare és estremenya, encara que se sent catalana pels quatre costats. Ho enten, ho parla, i és plenament integrada. Una catalana més. :) (De fet, se sent de Rubí, que és on va viure quan va arribar a BCN) jeros June 9th, 2005, 12:30 PM El meu pare de Màlaga, encara que també (com la meva mare) se sent català. Potser no ho parla, però l'enten, i de fet, està orgullós de la seva Catalunya. :) deBarna June 9th, 2005, 12:34 PM De Manresa :) deBarna June 9th, 2005, 12:35 PM És catalana però va néixer i va passar la infancia a Rabat. :) Met June 9th, 2005, 12:37 PM Ma mare va néixer a La Prenyanosa, que després de la Guerra Civil va ser annexionat a Cervera. Després de viure a Cervera, Centelles i Mollet, va acabar venint a Barcelona. ;) Met dixit! :bowtie: Jordi Berlín June 9th, 2005, 12:38 PM És catalana però va néixer i va passar la infancia a Rabat. :) Ostres, com la meva! alexbn June 9th, 2005, 01:02 PM De La Campana, provincia de Cevilla. alexbn June 9th, 2005, 01:04 PM De Barcelona, pero mi abuelo era de Albacete (Riópar) y mi abuela era de Teruel (Libros) por casualidad, ya que su familia también venía de Albacete (Molinicos) y de hecho sus hermanos son de allí. De hecho, tiene guasa que los dos pueblos de Albacete estén el uno al lado del otro y las familias fueran a conocerse en Barcelona... art June 9th, 2005, 02:47 PM la meva mare era del barri d´Horta. Ara viu a St. Gervasi...barcelonina pels quatre cantons. yuen June 9th, 2005, 04:42 PM La Línea de la Concepción, Cadis :banana: yuen June 9th, 2005, 04:43 PM Elda, Alacant :bleh: Danzig June 9th, 2005, 04:50 PM De La Campana, provincia de Cevilla. i és del Beti o del Cevilla... els pares d'un amic del cole eren de La Campana i eren del Betis a tope... Bitxofo June 9th, 2005, 04:52 PM Uohh, el meu és de Jaraiz de la Vera, municipis que fa uns anys van tenir una disputa per un problema que els de Jaraiz van construir la presa de l'aigua en terrenys de Garganta i van tenir moltes disputes, de fet els de Garganta llençaven vaques mortes a la presa, i durant molts anys la gent de Jaraiz no bevia aigua de l'aixeta perquè els donava diarrea, sort que hi ha moltes fonts d'aigua que ve de la muntanya. ¡Hualaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jaraiz de la Vera, a 6 km. de Garganta la Olla, conec, conec. L'enrenou de l'embassament va ésser molt sonat, van apallissar gent de Garganta la Olla i la Guàrdia Civil va fer detencions. Un cosí meu va estar 1 o 2 dies a la garjola! :bash: :banana2: Bitxofo June 9th, 2005, 04:57 PM Ostres, com la meva! JordiBerlín i deBarna són germans!! :D Bcn June 9th, 2005, 06:38 PM Monserrat ó Montserrat (depèn cadascú), València. Jordi Berlín June 9th, 2005, 06:55 PM JordiBerlín i deBarna són germans!! :D :rofl: alexbn June 9th, 2005, 08:20 PM i és del Beti o del Cevilla...Es ateo. Aunque a veces mira los partidos del Barça durante un ratito (hasta que los demás nos hartamos y cambiamos). deBarna June 9th, 2005, 10:07 PM Escolta, i fins quin any hi va ser la teva família allà? I a quin barri vivien? Encara es coneixeran les famílies :sleepy: UT596001 June 9th, 2005, 10:23 PM Doncs ma mare va néixer a BCN City, concretament a la zona de la parròquia de Nostra senyora del Coll (crec que és a prop del Carmel). Després va anar a viure un temps a Badia del Vallès fins que es va casar amb el meu pare, que va venir a Castellar i és on de moment hi és. UT596001 June 9th, 2005, 10:37 PM Doncs el meu pare, com no pot ser d'altra manera, ha sigut tota la vida de Castellar del Vallès... Hush June 9th, 2005, 11:21 PM Castro del Río, Córdova, però parla català i està integrada. Bitxofo June 10th, 2005, 02:14 AM Doncs el meu pare, com no pot ser d'altra manera, ha sigut tota la vida de Castellar del Vallès... Jo pensava que era de La Vallesana... xDDDDDDDDDD :D Aurelio June 10th, 2005, 07:22 AM Doncs ma mare va néixer a BCN City, concretament a la zona de la parròquia de Nostra senyora del Coll (crec que és a prop del Carmel). Després va anar a viure un temps a Badia del Vallès fins que es va casar amb el meu pare, que va venir a Castellar i és on de moment hi és. Quina casualitat! Jo visc davant de l'Església del Coll, al C/ Santuari...! Aquesta església és del S. XI i es troba just al límit entre el Coll de Gràcia i el Carmel d'Horta-Guinardó. De fet, jo hi vaig anar a l'escola que està associada a la parròquia... :) UT596001 June 10th, 2005, 03:55 PM Quina casualitat! Jo visc davant de l'Església del Coll, al C/ Santuari...! Aquesta església és del S. XI i es troba just al límit entre el Coll de Gràcia i el Carmel d'Horta-Guinardó. De fet, jo hi vaig anar a l'escola que està associada a la parròquia... :) Doncs crec que la meva mare també va anar a aquesta escola... Ja és casualitat, ja Jordi Berlín June 10th, 2005, 04:24 PM Escolta, i fins quin any hi va ser la teva família allà? I a quin barri vivien? Encara es coneixeran les famílies :sleepy: Uf, em temo que jo parlo d'una època anterior... La meva mare va ser per allà als anys 30! I era molt petita, se'n va anar als 3 anys o així, crec que ni tan sols sap el barri en que vivia. dirdam June 11th, 2005, 12:08 AM Castellà, concretament de Salamanca dirdam June 11th, 2005, 12:13 AM La meva mare? De aquí, de Madrí :D De Encinas de Abajo (on està l'aeròdrom de Salamanca) província de Salamanca - Castella i Lleó:eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2: Tots els estius de petit els he passat allà. La meva família de Salamanca té una casa allà durant l'estiu. Què petit és el món Jarle ;) Sky June 11th, 2005, 12:23 AM Ui, aquets fils encara serviran per retrobaments familiars... :D YoHakki June 11th, 2005, 12:28 AM De Sant Carles de la Ràpita, al Montsià. YoHakki June 11th, 2005, 12:38 AM Mañaaaaaaaaaaa!!! Es d'un poble que no coneix ni deu, Carenas, situat molt a prop del Monasterio de Piedra, prop també de Calatayud, a la provincia de Zaragoza, però va neixer alla de casualitat, va viure sempre a Zaragoza fins als 18 que ja es va venir cap a Barcelona. Bitxofo June 11th, 2005, 06:52 AM Ui, aquets fils encara serviran per retrobaments familiars... :D Quién sabe dónde... :D Antoi June 11th, 2005, 01:16 PM Accidentalment de Súria. Antoi June 11th, 2005, 01:20 PM de Fuente Obejuna, a Còrdova, tot i que la familia es va traslladar quan era molt menuda a la Bisbal i sempre diu que ella es més catalana que andalusa. deBarna June 11th, 2005, 02:38 PM Per part de pare tinc rebesavis de Salamanca i de per allà, però no conec molt la història... M'hauré d'informar més :sleepy: Ma mare com ja vaig dir va néixer i viure a Rabat un temps però la família és de Palafrugell. Per part de pare la família era de l'Ametlla de Mar, tot i que després van marxar uns a Manresa i uns altres a Palamós. Que complicat tot plegat :) Met June 11th, 2005, 07:02 PM Accidentalment de Súria. Explica'ns la història.... :) Met dixit! :bowtie: JarlehuBCN June 11th, 2005, 10:19 PM La meva mare? De aquí, de Madrí :D :eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2: Tots els estius de petit els he passat allà. La meva família de Salamanca té una casa allà durant l'estiu. Què petit és el món Jarle ;) Doncs si, què petit és el món!! Bonic poble Encinas eh :p, tot i que el conec poquissim perquè sempre que hi vaig a Salamanca anem a Babilafuente (a pocs km de Encinas) o a San Morales xDD. Ais, quines ganes d'anar-hi! dirdam June 12th, 2005, 04:57 PM Home, bonic, bonic no es pot dir que ho sigui Encinas. A Babilafuente comprem la carn. Els hi comprem a través d'internet i ens l'envien aqui a casa :D. Tots aquells pobles me'ls conec perfectament. M'he recorregut tots els camins de 25 km al voltant del poble amb la bici. JarlehuBCN June 12th, 2005, 05:57 PM osti, passa'm la direcció d'internet,q nosaltres els hi comprem per telèfon i si es pot fer per internet es mes còmode :D! dirdam June 12th, 2005, 10:09 PM http://carnicaspinto.com/ Però has de ser usuari registrat, i suposo que hauràs de parlar amb ells per fer-te, perquè no hi ha possibilitat a la web. JarlehuBCN June 12th, 2005, 10:22 PM osti si, es aki, q fort! mil gràcies :D Sky June 19th, 2005, 01:28 PM Amunt! :) Sky June 19th, 2005, 01:28 PM Amunt! :) Sky August 4th, 2005, 11:25 PM Amunt, que falta gent. :wink2: Sky August 4th, 2005, 11:26 PM Amunt, que falta gent. :wink2: Confide August 4th, 2005, 11:28 PM Marchena, Sevilla Confide August 4th, 2005, 11:29 PM Cornellà, Barcelona Abbil August 4th, 2005, 11:32 PM La meva mare va neixer a Saragossa perqué el meu avi hi havia nascut, pero abans de neixer ella, la seva familia vivia a Logroño. Encara així va passar tota la seva infantesa a Almacelles i Lleida. :) Abbil August 4th, 2005, 11:37 PM Doncs pert part de la seva mare d'albatarrec i del seu pare de Lleida, encara que a la guerra les tietes es van refugiar a Barcelona. Pero criat tota la vida a LleidE. :D Bitxofo August 5th, 2005, 03:11 AM Cornellà, Barcelona Línia 5 i TramBaix! ;) Bitxofo August 5th, 2005, 03:12 AM Marchena, Sevilla I olé!! :D dvd August 5th, 2005, 12:51 PM Català, accidentalment també de Súria (el Bages), però perquè mon avi (d'Almeria, Andalusia) treballava a les mines de potassa. dvd August 5th, 2005, 12:58 PM La meva mare va néixer a Sant Vicenç de Castellet, però la familia materna vé del baix Berguedà, de Casserres, Sarrateix i Puig-Reig, on hi hagut la casa pairal de la familia durant generacions i generacions. :D Jordi Berlín August 5th, 2005, 01:22 PM La meva mare va néixer a Sant Vicenç de Castellet, però la familia materna vé del baix Berguedà, de Casserres, Sarrateix i Puig-Reig, on hi hagut la casa pairal de la familia durant generacions i generacions. :D Jo tenia una àvia de Puig-Reig! 'Purreig', que diuen ells... Bitxofo August 5th, 2005, 05:20 PM Català, accidentalment també de Súria (el Bages), però perquè mon avi (d'Almeria, Andalusia) treballava a les mines de potassa. Xarnego! És broma. Jo també... ;) Bitxofo August 5th, 2005, 05:22 PM La meva mare va néixer a Sant Vicenç de Castellet, però la familia materna vé del baix Berguedà, de Casserres, Sarrateix i Puig-Reig, on hi hagut la casa pairal de la familia durant generacions i generacions. :D Ets l'hereu tu? ;) dvd August 5th, 2005, 06:05 PM Jo tenia una àvia de Puig-Reig! 'Purreig', que diuen ells... Exacte!! Purreig que diem :D, igual que una cosa que ens fa molta ràbia, i és que els pixapins dieu "Bèrga" en comptes de "Bérga". :bash: :bash: :bash: dvd August 5th, 2005, 06:06 PM Ets l'hereu tu? ;)Doncs si que sóc l'hereu per la línia que em toca, però malhauradament no de la casa pairal :cry: deBarna August 5th, 2005, 06:11 PM Exacte!! Purreig que diem :D, igual que una cosa que ens fa molta ràbia, i és que els pixapins dieu "Bèrga" en comptes de "Bérga". :bash: :bash: :bash: És que és Bèrga :D A mon pare que és de Manresa el tenim amargat amb aquest tema :D Bitxofo August 5th, 2005, 06:55 PM Doncs si que sóc l'hereu per la línia que em toca, però malhauradament no de la casa pairal :cry: Aleshores ja no m'interesses... :D :runaway: Jordi Berlín August 5th, 2005, 07:03 PM Exacte!! Purreig que diem :D, igual que una cosa que ens fa molta ràbia, i és que els pixapins dieu "Bèrga" en comptes de "Bérga". :bash: :bash: :bash: Ostres, doncs jo sempre he dit "Bérga", com vosaltres... Deu ser influència de la meva àvia... perquè el meu pare ho diu així. Mai havia caigut en que a Barcelona la gent diu "Bèrga"... Bitxofo August 5th, 2005, 07:22 PM Ostres, doncs jo sempre he dit "Bérga", com vosaltres... Deu ser influència de la meva àvia... perquè el meu pare ho diu així. Mai havia caigut en que a Barcelona la gent diu "Bèrga"... Jo dic VERGA!! :rofl: xDDDDDDDDDD Jordi Berlín August 5th, 2005, 07:28 PM Jo dic VERGA!! :rofl: xDDDDDDDDDD Tu perquè ets un pervers i un viciós!!! (i un graciosillo!) :D Bitxofo August 6th, 2005, 03:31 AM Tu perquè ets un pervers i un viciós!!! (i un graciosillo!) :D Perdoni! :runaway: Sky October 24th, 2005, 11:15 PM Cap amunt! M'he assabentat que ma mare és heretera d'un solar a Tetuán... Si fos per mi aviat hi haurà un Madrid Arena II. :D Sky October 24th, 2005, 11:17 PM Bump! DonQui October 24th, 2005, 11:19 PM De Nova York. :D DonQui October 24th, 2005, 11:20 PM De Puerto Rico. :D Confide October 24th, 2005, 11:28 PM I olé!! :D El meu pare és tan poc andalús pobret, no s'hi sent... ell és molt català :D UT596001 October 24th, 2005, 11:41 PM Cap amunt! M'he assabentat que ma mare és heretera d'un solar a Tetuán... Si fos per mi aviat hi haurà un Madrid Arena II. :D Annexiona aquest terreny a Lleida! :D Sky October 24th, 2005, 11:47 PM O annexiono la meua casa de Lleida a Madrid, així podria demanar-li una línia de Metro al Gaiardon. :D jxr October 25th, 2005, 12:09 AM El meu pare es de Barcelona capital, nescut al Poble Sec, al mateix hospital que Serrat i amb la mateixa edat :) jeje jxr October 25th, 2005, 12:10 AM Doncs la meva mare va neixer a Nava de la Asuncion, provincia de Segovia, pero com els seus germans va venir de jove a Barcelona a treballar. Aquarius October 25th, 2005, 01:02 AM l'única representació gallega, d ´un poble de Lugo Aquarius October 25th, 2005, 01:05 AM gairebé hi ha més mares nascudes a Andalusia que Catalunya!! la meva també a un poble de Lugo molt a prop d´on va néixer el meu pare Bitxofo October 25th, 2005, 04:24 PM gairebé hi ha més mares nascudes a Andalusia que Catalunya!! la meva també a un poble de Lugo molt a prop d´on va néixer el meu pare 7 milions d'habitants, dels quals mes de 2 milions d'andalusos, extremenys, murcians, etc. NO? :? Aurelio October 25th, 2005, 04:57 PM No, Bitxofo, no estic d'acord. En la meva opinió, a Catalunya hi han uns 7 milions de catalans, uns són catalans del s. X i altres són del s.XX..., però tots catalans i catalanes, que quedi clar... :) Jordi Berlín October 25th, 2005, 05:12 PM però tots catalans i catalanes, que quedi clar... :) Totalment d'acord! Bé, afegiria que tots són catalans del segle XXI... suposant que no s'hagin mort, és clar. Sky October 25th, 2005, 05:12 PM És com aquells que parlen "d'immigrants de tercera generació". :nuts: Aurelio October 25th, 2005, 05:28 PM Totalment d'acord! Bé, afegiria que tots són catalans del segle XXI... suposant que no s'hagin mort, és clar. Totalment d'acord. Jo em referia a aquells que porten cognoms de l'època de la Marca Hispànica (catalans del s. X) i als altres que porten (jo porto!) cognoms de l'època de la immigració del s. XX... I ara els que porten aquests nous cognoms provinents de les migracions del S. XXI... Què fort, tot plegat, oi? :D Bitxofo October 25th, 2005, 05:40 PM No, Bitxofo, no estic d'acord. En la meva opinió, a Catalunya hi han uns 7 milions de catalans, uns són catalans del s. X i altres són del s.XX..., però tots catalans i catalanes, que quedi clar... :) Parlava dels seus origens, maco. :wink2: 'Es clar que TOTS som ja catalans!! ;) Jordi Berlín October 25th, 2005, 05:53 PM Totalment d'acord. Jo em referia a aquells que porten cognoms de l'època de la Marca Hispànica (catalans del s. X) i als altres que porten (jo porto!) cognoms de l'època de la immigració del s. XX... I ara els que porten aquests nous cognoms provinents de les migracions del S. XXI... Què fort, tot plegat, oi? :D Ah, bé, bé! És que no ho acabava d'entendre... :D El que passa és que en altres èpoques els cognoms d'algú que venia de fora s'acabaven adaptant a la fonètica i la grafia locals, i ara no. Si ara visquéssim al segle XVI, per exemple, un Pérez s'acabaria transformant en Peris i quedaria immediatament catalanitzat. Ara, en canvi, els cognoms són intocables i els orígens es fan més evidents encara que el portador del cognom ja no tingui, per qüestió generacional, gaire relació amb aquests orígens. Jo mateix tinc un cognom italià i mai a la vida he sentit parlar italià en el meu entorn familiar... Aurelio October 25th, 2005, 07:57 PM Doncs jo em dic López, en catAlà seria Llopis, potser? Però no me'l canviarè pas. Vé del castellà antic "hijo de Lope" i Lope del llatí "Lupus", per tant vindria a dir quelcom així com "fill del llop". I a sobre Aurelio/Aureli vol dir aureo=or/daurat i helios=sol, "Sol Daurat Fill del Llop"... ¡¡SEMBLA UN NOM INDI AMERICÀ!! JUAS, JUAS!!! :D :D :D dirdam October 25th, 2005, 08:24 PM Cap amunt! M'he assabentat que ma mare és heretera d'un solar a Tetuán... Si fos per mi aviat hi haurà un Madrid Arena II. :DTetuán té una trama urbana i una qualitat d'edificació semblant a la del Carmel. No sé jo si et deixarien fer un Madrid-Arena allà. jxr October 25th, 2005, 09:27 PM Una vegada vaig llegir un estudi que en les families emigrants, el sentiment sobre la terra d'origen es perd a la tercera generació, es a dir que els nostres pares que van venir aqui evidentment es recorden de la seva terra d'origen. Nosaltres com a segona generació ens sentim i som catalans però tenim sentiments sobre la terra dels nostres pares(molts hi hem anat molts anys de vacances). I els nostres fills només ja no sentiran com a seva en cap part la terra dels seus avis... Évidentmen és un estudi que no és cert en tots els casos, però si hi ha algú amb nets o fills grans que ho pugui confirmar :) ... Sky October 25th, 2005, 09:31 PM Jo ara estic decobrint la meua part madrilenya... http://123defiesta.com/gitana/fotosgi/images/08chulapop_jpg.jpg A veure si al solar de ma mare m'hi puc fer una caseta. :D dirdam October 25th, 2005, 09:46 PM Jo ara estic decobrint la meua part madrilenya... http://123defiesta.com/gitana/fotosgi/images/08chulapop_jpg.jpgEt volem veure amb ell posat :D Aurelio October 25th, 2005, 09:47 PM Tetuán té una trama urbana i una qualitat d'edificació semblant a la del Carmel. No sé jo si et deixarien fer un Madrid-Arena allà. També hi han els mateixos pendents...? :D Sky October 25th, 2005, 09:52 PM Jo no hi he estat mai, però mirant el fotos.qdq.com, el carrer on tenim el solar fa una mica de por... :D dirdam October 25th, 2005, 09:56 PM També hi han els mateixos pendents...? :DNo ho conec bé, però em penso que és més planet. Pregunta-li al Jetairliner, que viu allà. dirdam October 25th, 2005, 10:00 PM Jo no hi he estat mai, però mirant el fotos.qdq.com, el carrer on tenim el solar fa una mica de por... :DTetuán com a barri és un dels més degradats de Madrid. Procedeix de poblats d'immigrants creats fa 100 anys entre Madrid i Chamartín de la Rosa (quan era poble). Ara bé, avui dia Tetuán no és només el barri que li dona nom, sino un dels 21 districtes de Madrid, dels més heterogenis, ja que combina les cases baixes i de mala qualitat del centre amb els gratacels de la Castellana (tota la vorera oest de la Castellana nord és de Tetuán). UT596001 October 25th, 2005, 10:10 PM ^^ Vaja, un barri on millor no posar-hi ni els peus, no? dirdam October 25th, 2005, 10:23 PM ^^ Vaja, un barri on millor no posar-hi ni els peus, no?Avui dia ja no es pot posar els peus enlloc a 100 km a la rodona d'una gran ciutat. UT596001 October 25th, 2005, 10:40 PM Avui dia ja no es pot posar els peus enlloc a 100 km a la rodona d'una gran ciutat. Vaja, doncs indirectament estàs dient que a Castellar millor ni posar-hi els peus, oi? :sleepy: dirdam October 25th, 2005, 10:52 PM ^^ Saps que m'estic referint al preu de l'habitatge. UT596001 October 25th, 2005, 11:09 PM ^^ Doncs jo no em referia al preu de l'habitatge... Sky October 25th, 2005, 11:19 PM A Lleida s'hi pot posar els peus... Una altra cosa és que la gent ho faci. :D Sky January 10th, 2006, 07:00 PM Amunt! Sky January 10th, 2006, 07:02 PM Amunt! Aurelio January 10th, 2006, 07:54 PM Vaja, doncs indirectament estàs dient que a Castellar millor ni posar-hi els peus, oi? :sleepy: Vallesano: fes-t'ho mirar per un especialista, a ser possible que sigui metge... :D:D:D Abbil January 11th, 2006, 12:23 AM ^^ Podires fer les series: "D'on es el teu avi patern?" "D'on es la teua avia paterna?" "D'on es el teu avi matern?" "D'on es la teua avia materna?" :D:D:D O el poll d'orientació sexual 2006 xDDDD!!! :rofl: ;) Bitxofo January 11th, 2006, 12:37 AM ^^ Podires fer les series: "D'on es el teu avi patern?" "D'on es la teua avia paterna?" "D'on es el teu avi matern?" "D'on es la teua avia materna?" :D:D:D O el poll d'orientació sexual 2006 xDDDD!!! :rofl: ;) xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ui, n'Abbil ha començat l'any gracioset... :D Abbil January 11th, 2006, 05:11 PM xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ui, n'Abbil ha començat l'any gracioset... :D No ho vaig dir de broma, Bitxofuck :P Bitxofo January 11th, 2007, 12:07 AM Vota LUDE! :D Bitxofo January 11th, 2007, 12:08 AM Vota LUDE! :colgate: lude January 11th, 2007, 12:11 AM ^^ Si ja he votat! :D Una altra andalusa babymaker :rofl: lude January 11th, 2007, 12:14 AM ^^ Si ja havia votat! :tongue: Déu, m'estàs convertint en un spammer! :lol: SEIM January 11th, 2007, 01:24 AM El pare nascut a Barcelona, pero els avis no... van vindre a Catalunya al 1939. A10 Bitxofo January 11th, 2007, 01:29 AM ^^ Si ja havia votat! :tongue: Déu, m'estàs convertint en un spammer! :lol: Spammer de què? :crazy: Aquí no compten els comentaris!! ;) Sky January 11th, 2007, 01:30 AM ^^ Bé, compten per aconseguir el missatge 30.000 de La Masia i 60.000 del fòrum català... :D SEIM January 11th, 2007, 01:31 AM Aragonesa... d'Osca... nascuda allà... pero criada a Sitges fins que van vindre a BCN quan deuria tenir 15 anyets. A10 mentalpower January 11th, 2007, 10:30 AM l'única representació gallega, d ´un poble de Lugo Ja no... el meu pare es d'un poblet perdut a les muntanyes d'Ourense.... mentalpower January 11th, 2007, 10:35 AM gairebé hi ha més mares nascudes a Andalusia que Catalunya!! la meva també a un poble de Lugo molt a prop d´on va néixer el meu pare Doncs per no trencar el patró, la meva mare es d'un poble perdut a les muntanyes de Ourense, a només 1.5 km. d'un altre poble perdut... a on va neixer el meu pare. I direu "es normal que es coneixeren.. vivien molt a la vora..." doncs no! Es van coneixer uns 10000km més lluny, a Méxic :nuts: Sky January 11th, 2007, 10:39 AM ^^ Quines coses té el karma... :D Bitxofo January 11th, 2007, 04:18 PM Doncs per no trencar el patró, la meva mare es d'un poble perdut a les muntanyes de Ourense, a només 1.5 km. d'un altre poble perdut... a on va neixer el meu pare. I direu "es normal que es coneixeren.. vivien molt a la vora..." doncs no! Es van coneixer uns 10000km més lluny, a Méxic :nuts: Els meus pares també es van conéixer lluny de casa seva, a BCN, a una pensió a la vora de l'Arc de Triomf, molt a prop de casa meva actual! :eek: Bitxofo January 11th, 2007, 04:19 PM Ja no... el meu pare es d'un poblet perdut a les muntanyes d'Ourense.... A 1,50 km. del poble de ta mare! :D SGoico January 13th, 2007, 08:01 PM Vaja, el ratolí ha tingut vida pròpia i ha votat Catalana quan la meva mare va nèixer a Serón, Almeria (encara que es considera mes sabadellenca que no pas andalusa). Sky, pots arreglar-ho? |MeL| January 13th, 2007, 09:36 PM la meva es portuguesa jeje ;) Bitxofo January 14th, 2007, 12:50 AM ^^D'on? :? Sky January 14th, 2007, 01:19 AM Sky, pots arreglar-ho? No, ho sento. No puc modificar els vots de les enquestes. |MeL| January 14th, 2007, 09:29 AM ^^D'on? :? d'un poble a prop de Serra da Estrela (consell de Covilhã) chris_scraper January 14th, 2007, 10:37 AM Ma mare d'un altre lloc del món.. de les Filipines.. jeje Bitxofo January 14th, 2007, 04:25 PM d'un poble a prop de Serra da Estrela (consell de Covilhã) Muito obrigado, beleza! ;) Tu também eres uma estrela. :kiss: Sky January 14th, 2007, 04:26 PM Tu também eres uma estrela. :kiss: Pilotari! :D Bitxofo January 14th, 2007, 04:50 PM ^^I tu un CEL! :kiss: :D |MeL| January 17th, 2007, 02:14 AM Muito obrigado, beleza! ;) Tu também eres uma estrela. :kiss: :lol: doncs de res i merci! trainmancdv January 31st, 2007, 12:15 AM Mi madre nació en Belalcázar (Córdoba), más adelante se fue a vivir a Posadas (también en Córdoba) y en el 72 se vino a vivir a Cerdanyola Saludos GlobalJoe January 31st, 2007, 12:32 AM La meva es de Granada Bitxofo January 31st, 2007, 01:29 AM ^^La meva gairebé també, de Loja! :wink2: RrB January 31st, 2007, 01:29 AM La meva a Barcelona Ciutat, exactament de la Sagrada Familia. Salutacions! "Shine" February 1st, 2007, 02:43 PM Com ja vai dir a l'inici del thread, és de família catalana (del Baix Empordà) però nascuda a Rabat, on també va passar l'infantesa... així que voto "Un altre lloc del món" però també hauria de votar catalana U_U keros February 1st, 2007, 02:49 PM Ma mare és de Albánchez ( Almeria ) Bitxofo February 1st, 2007, 05:28 PM La meva a Barcelona Ciutat, exactament de la Sagrada Familia. Salutacions! Ha nascut a la façana antiga o a la nova? :D BROMA! :jk: Sky May 13th, 2010, 07:40 PM Nova versió unificada de dues simpàtiques enquestes de fa ja un lustre. Em pregunto si serem gaires els Catalano-madrilenys (o Madrilenyo-catalans?). :lol: Vilarrubla May 13th, 2010, 11:23 PM ^^ de moment un jeje. Jo he votat mare i pare catalans, però si especifiquem: pare i mare altpirinencs. I si especifiquem més pare i mare alturgellencs, i els meus avis, besavis XDD Sr.Horn May 14th, 2010, 02:41 PM Ma mare és valenciana (encara que la seva mare és d'Albatarrec i el seu pare de Montoliu, Lleida :crazy:) El meu pare és català, nascut a El Prat però de pares del Pla d'Urgell / La Noguera. Vaja, que en el fons sóc de Lleida :crazy: absalon May 14th, 2010, 04:18 PM Pare i mare catalans! Ize loob May 17th, 2010, 02:16 PM pare extremeny i mare nascuda aquí (BCN) encara que de família "granaína" jaja |