View Full Version : Groningen krijgt hoogste klimtoren van Nederland
darulez July 7th, 2004, 07:02 PM Groningen krijgt de hoogste recreatieve klimtoren van Nederland. In het Groningse sportpark Kardinge verrijst op dit moment een bouwwerk van 37 meter hoogte. De constructie is tussen de drie en tien meter breed en weegt 40 ton. De hoogste klimtoren van Nederland opent over drie weken zijn deuren.
En hoe reken je dít nu mee in alle hoogbouwstatistieken. :D
p.s. Ik zal proberen deze week wat fotootjes te maken
Dr. Dubai July 7th, 2004, 07:08 PM zozo, dat klinkt wel leuk. misschien ga ik er ooit nog wel eens klimmen;)
Frits85 July 7th, 2004, 07:15 PM Goed nieuws, ik heb mijn klimbrevet!!!:D
eusebius July 7th, 2004, 10:26 PM Katwijk krijgt de hoogste krabpaal!!!
ldd July 7th, 2004, 11:29 PM Eusebius, wat loop je te mokken de laatste tijd!
eusebius July 7th, 2004, 11:40 PM Wedden dat die krabpaal er staat binnenkort?
EuroMaster July 8th, 2004, 12:03 AM ow, ik dacht dat je zo'n betonnen kern bedoelde met klimtoren. maar dit is ook wel lache
EuroMaster July 8th, 2004, 12:09 AM ...volgens europese regelgeving moet hij wel overdekt zijn....
krijg je dat weer.
dat idee van europa is wel leuk, maar al die k*tideeen. nu weer dat alle koeien in de stal moeten voor altijd. alle glijbanen overdekt en voorzien van stuitertegels. nederlanders moeten het meest aan geld aan europa schaften en krijgt het minste. er zullen nog wel een hele hoop van dat soort uit de sloot gezogen ideeen zijn die ik nu niet weet, maar ben benieuwd wat ze morgen voor idioot plan hebben......we hebben er iig geen f*ck aan heb ik zo het idee. ons land gaat zo echt naar de kl*te
sorry, een beetje offtopic(beetje heel erg), maar het moest eruit :)
Deventer Up July 8th, 2004, 12:20 PM Niks voor mij, zo'n klimpaal. Niet dat ik hoogtevrees heb, maar ik krijg het altijd wat zweterig met die handsteuntjes enzo....
darulez August 16th, 2004, 04:56 PM Al meer dan een maand geleden had ik foto's beloofd. En een echte man houdt zich aan zijn woord, ook al is het dan wat later ;).
De klimtoren van 37 meter bij sportpark Kardinge.
http://members.lycos.nl/darulez/klimtoren1.JPG
http://members.lycos.nl/darulez/klimtoren2.JPG
Thom Wijbenga August 16th, 2004, 05:22 PM :o
Ben al wel in die er naast geweest. Ziet er netjes uit.
Winus August 16th, 2004, 05:26 PM Dat ziet er in eerste instantie hoog en instabiel uit, gelukkig weet ik als bouwkundige wel beter. ;)
Eisso August 17th, 2004, 04:32 PM ik zie nix....:(
darulez August 17th, 2004, 04:43 PM Ik heb de foto's op een andere site geplaatst, dus als het goed is kun je ze nu zien.
|
|