View Full Version : Galegos no foro

Pages : [1] 2

cellete
July 26th, 2004, 01:09 PM
Teño curiosidade por saber cantos galegos somos no foro, tamén para meditar a posibilidade dunha futura kedada ou algo semellante, ¿sabedes cantos somos ademáis dos 4 máis habituáis posteando? :)

Pablos_ou
July 26th, 2004, 01:16 PM
Pues a ver...

Coruña: Rute, Kio, Cetelle, Saragal, Nostro....(no se como sigue)
Ourense: Pablos_ou, Juanito
Santiago: Necker
Vigo: esto es curioso; por el foro han pasado varios foreros de Vigo, que han posteado unas cuantas veces y han desaparecido
Ferrol: --
Lugo: --
Pontevedra: --

y creo que ya

Pablos_ou
July 26th, 2004, 01:18 PM
Sobre las quedadas, pues yo estuve a punto de quedar con Necker un dia, pero no pudimos contactar y cuando volvio a Ou, yo estaba en la playa :bash:
Con Kio, paso algo similar
Asi que a vr si un dia organizamos una todos

cellete
July 26th, 2004, 01:29 PM
Estoy de acuerdo, aunque tarde molaría hacer una kedada como los holandeses hicieron, pero a base de churrasco por ejemplo, regado con vinos de la tierra.;-)

RASCA
July 26th, 2004, 01:53 PM
Eu tamen son galego, de Porriño concretamente, o que pasa e que non teño moito tempo para participar sempre que quero.
Salu2

cellete
July 26th, 2004, 03:53 PM
Saúdos Rasca, agardo verte máis por aquí.

cellete
July 26th, 2004, 03:59 PM
Coruña: Rute, Kio, Cellete, Saragal, Nostro....(no se como sigue)
Vigo: Rasca (Porriño)

cellete
July 26th, 2004, 04:00 PM
Eu teño o corazón partido entre A Coruña e Compostela..

Juanito
July 26th, 2004, 04:29 PM
Se alguén se anima a visitar a Suiza (Zürich) pois a miña hospitalidade non vai faltar.:)
Pero iso de "churrasco" como non sea o McDonalds, desgraciadamente levamos casi un mes con mal tempo!!

kio
July 26th, 2004, 11:55 PM
Saúdos Rasca :)

Aquarius
July 27th, 2004, 12:01 AM
eu sou un galego exiliado, pero tamén conto :)

kio
July 27th, 2004, 12:09 AM
Si es que estamos repartidos por todo el mundo. Como se suele decir: "Hai un galego na lúa".

cellete
July 27th, 2004, 09:46 AM
Coruña: Rute, Kio, Cellete, Saragal, Nostro
Vigo: Rasca (Porriño)
BCN: Aquarius

10 e subindo

Necker
July 27th, 2004, 12:57 PM
Sempre pensei q RASCA era da Coruña. De Vigo postearon 3 ou 4, pero non volveron dende as súas primeiras intervencións. Creo lembrar nomes como os de lansbricae e J.Albertos, ou algo así.
Ademáis, hay outro galego no foro ianqui xDD É moi curioso, pq nunca postea nos foros galego, español nin europeo. Eu falei unha vez con el en inglés, pero dixo q falaba un galego perfecto. Hai pouco posteou por primeira vez no foro español dicindo q os galegos non debiamos botarlle a culpa dos nosos resultados electorais ós emigrantes. Di q a culpa do q ocorre aquí é dos q estamos aquí, e q os galegos da emigración teñen moito compromiso co país.

RASCA
July 27th, 2004, 02:27 PM
Saudos a todos, non Necker, non son da Coruña pero estou namorado desa cidade, e tamen son do Depor (je,je), penso que e a miña cidade tipo para vivir e señpre que vou gostariame ficar ali para sempre. Polo meu traballo coñezo moitas cidades polo mundo adiante e Coruña ten pra min algo especial.
Por outra banda, tamen gostaria de que no futuro non me identificasedes con ser de Vigo. O Porriño non e gran cousa pero e un concello como Vigo, Santiago , etc...
Polo tanto, xa sabedes, no Porriño tedes un amigo!!

cellete
July 27th, 2004, 04:03 PM
Coruña: Rute, Kio, Cellete, Saragal, Nostro
Porriño:Rasca
Galego do foro ianqui

11...

Pablos_ou
July 27th, 2004, 04:20 PM
quedada! quedada! :D

Rutenio
July 27th, 2004, 09:56 PM
A ese do foro ianqui hai que localizalo polo seu nome. ¿Non será ROM999?

mabuse
July 27th, 2004, 10:30 PM

es un tal slapper NY o algo asi :sleepy:
el caso es que yo pensaba que era un vasco emigrado o algo asi, porque en el foro de euskadi ha participado varias veces en terminos ofensivos, e incluso si rebuscais hay por ahi un thread que abrio con no se que tonterias que fue cerrado al instante por los moderadores

por cierto, no soy gallego ni cuento en la lista, pero en agosto voy a hacer una visitita a vuestra terra :D

Rutenio
July 27th, 2004, 11:14 PM
Pues apúntate a la kedada de pablos.

kio
July 28th, 2004, 01:11 AM
Rasca, yo estoy mucho por Vigo pero no conozco Porriño. Debe ser que aún no estoy preparado para circular por esa terrorífica autovía :D

kio
July 28th, 2004, 01:13 AM
Pues Vladimir aquí siempre serás bienvenido. Por cierto, si tienes oportunidad no te puedes perder la maravillosa playa de As Catedrais de la que ya hice un thread.

Aquarius
July 28th, 2004, 01:15 AM
Eso q es lucense, y aqui el único lucense parezco ser yo XD

kio
July 28th, 2004, 01:33 AM
Al menos ya tenemos representación de las cuatro provincias.

RASCA
July 28th, 2004, 09:03 AM
Amigo Kio, por esa autovia no esta nadie preparado para circular, quisiera conocer al listo que la proyecto para decirle un par de cositas...
Salu2

Necker
July 28th, 2004, 11:30 AM
es un tal slapper NY o algo asi

por cierto, no soy gallego ni cuento en la lista, pero en agosto voy a hacer una visitita a vuestra terra :D

Ese es. Pásalo bien por aquí ;)

mabuse
July 28th, 2004, 03:19 PM
Pásalo bien por aquí ;)

quoteo a necker, pero gracias a todos ;)

no me apetecia abrir el tipico thread de "recomendaciones viajeras" por que más o menos tengo claro que pirmero ire unos dias a Vigo y despues iré subiendo, asi que pasaré por casi todas las ciudades importantes y más o menos tengo claro que cosas quiero ver, que nunca hay tiempo para todo

eso si, decirme esos sitios imprescindibles (pocos y buenos) donde seria un crimen no parar a comer, echar un foto o un vino o darse un baño :D

Necker
July 28th, 2004, 04:01 PM
En STG te recomiendo subir al tejado de la catedral; si vas en coche también hay buenas vistas desde el monte Pedroso. El paseo por la Ferradura, en la Alameda, para ver la típica postal de STG también es inevitable.
Para comer barato y bien, en la zona vieja, en la Pza. de Cervantes, está casa Manolo; es un local muy vanguardista en plena zona vieja, y ya digo q baratito.
Algo más caro es "O Dezaseis", en el nº 16 de la rúa de S.Pedro, muy cerquita.
No sé, si te interesa algo en particular, como salir de noche si te quedas, o tomar una cerveza, pregunta; pq hablar así en abstracto puede despistar más q ayudar xDD

mabuse
July 28th, 2004, 04:34 PM
No sé, si te interesa algo en particular, como salir de noche si te quedas, o tomar una cerveza, pregunta; pq hablar así en abstracto puede despistar más q ayudar xDD

Pues creo que en STG me gustaria quedarme un par de días, aunque como iré acompañado por unos compatriotas vuestros espero que sepan aconsejarme bien. Eso si, me apunto esas pequeñas recomendaciones, que es lo que queria: comer bien, bares, y buenos parajes :D

supongo que seré facil de reconocer si camino dando tumbos por una calle de santiago a ciertas horas de la madrugada, asi que saludame y se toma otra XD

cellete
July 28th, 2004, 10:29 PM
Polas rúas de Compostela, a certas horas, vese xente dabondo dando tumbos..

Pablos_ou
July 29th, 2004, 12:04 AM
en Vigo, si quieres tomarte algo as en plan relajadito y de buen rollo, pasate por el Twenty Century, en el Arenal

kio
July 29th, 2004, 12:19 AM
¿Sabiais que también van a montar (o están montando ya) un Twenty Century Rock en Coruña?. Lo malo que aún no se donde la van a hacer.

Pablos_ou
July 29th, 2004, 12:55 AM
Aqui en Ourense hay uno de la misma cadena del Twenty Century
Lo montaron a finales del año pasado, en pleno Parque de San Lazaro; se llama Central Park Rock

kio
July 29th, 2004, 01:12 AM
¿Y es del mismo tipo que el de Vigo?.

Pablos_ou
July 29th, 2004, 01:49 AM
fijate si son iguales, que este tambien tiene una especie de tranvia dentro...
Tiene dos plantas, y son asi del estilo, decorado en plan cosas antiguas sobre musica, con tres ambientes distintos. Tiene cuatro barras y asi en plan curioso, dentro hay una zona que es un antiguo salon de un palacete, un tranvia, en el que te puedes meter y tomar alli la consumicion, un cadilac colgado boca abajo del techo.. esta bastante bien, aunque, como de costumbre, estos sitios son bastante expensive

kio
July 29th, 2004, 02:42 AM
Pues practicamente es igualito al de Vigo. Lo que me llama la atención es que no se llamen igual. Y tampoco te creas que es tan caro, está en la media.

Slapper
July 29th, 2004, 04:38 AM
Sempre pensei q RASCA era da Coruña. De Vigo postearon 3 ou 4, pero non volveron dende as súas primeiras intervencións. Creo lembrar nomes como os de lansbricae e J.Albertos, ou algo así.
Ademáis, hay outro galego no foro ianqui xDD É moi curioso, pq nunca postea nos foros galego, español nin europeo. Eu falei unha vez con el en inglés, pero dixo q falaba un galego perfecto. Hai pouco posteou por primeira vez no foro español dicindo q os galegos non debiamos botarlle a culpa dos nosos resultados electorais ós emigrantes. Di q a culpa do q ocorre aquí é dos q estamos aquí, e q os galegos da emigración teñen moito compromiso co país.

Pois si, son galego, "de pura cepa" (Galicano comos nos chamamos entre nos, os galegos que vivimos nos EEUU claro). Nacín en Boiro pero agora estou en Nova Iorque. Mira ti que casualidade que mañán parto para Galicia (o 29).

No referente ás miñas (poucas) intervencións no foro de Galicia, pois a verdade e que non vos sei dicir. Claro está que non estou sobrado de tempo, pero prométovos que dende hoxe en diante vou intervir un pouco mais.

No referente ós meus comentarios no foro de Euskadi, pois a verdade e que o comentario iba dirixido a unha persona que coñezo e (iba) de medio carallada, ainda que os moderadores non o toparon tan gracioso.

En fin, espero participar mais de agora en diante. E tal e como dicimos por eiquí, "you can take me out of Jalisia, but you can't take the jallejo out of me".

Deica logo e una perta a todos.

Slapper
July 29th, 2004, 04:44 AM

Queeee non. E non son ianqui carallas! Son galego! O que pasa é que mais da mitade dos galegos están espallados po-lo mundo adiante. Si os galegos que vivides en Galicia sodes minoría! :)

Ata logo.

cellete
July 29th, 2004, 08:58 AM
Saúdos Slapper, alédome de que estée por aquí.

Necker
July 29th, 2004, 01:31 PM
Pues creo que en STG me gustaria quedarme un par de días, aunque como iré acompañado por unos compatriotas vuestros espero que sepan aconsejarme bien. Eso si, me apunto esas pequeñas recomendaciones, que es lo que queria: comer bien, bares, y buenos parajes :D

supongo que seré facil de reconocer si camino dando tumbos por una calle de santiago a ciertas horas de la madrugada, asi que saludame y se toma otra XD

Bueno, como ya llevas guías no me extiendo mucho más, pero aún así no me resisto a recomendarte un par de sitios al margen de las ciudades.
A 45 km de STG, hacia Noia, merece mucho la pena visitar el Castro de Baroña, un asentamiento prehistórico enclavado en una pequeña península muy singular.
Otro sitio q está muy bien, cuando subas hacia Coruña y Ferrol, son las "Fragas do Eume"; nada q ver con el presi de la xunta xD, es un bosque precioso q también merece mucho la pena.

Bueno, si te veo y soy capaz de reconocerte te saludaré; a esas horas y en ese lamentable estado seguro q no importa q dos tíos ibéricos se llamen mutuamente Necker y Vladimir.
"Cosas de borrachos", dirá la gente xD

Pablos_ou
July 29th, 2004, 01:37 PM
Pues practicamente es igualito al de Vigo. Lo que me llama la atención es que no se llamen igual. Y tampoco te creas que es tan caro, está en la media.

a mi desde que me clavaron un dia por la tarde, 1.60 por un agua me dolio en el alma...
Luego bajaron los precios y la ultima vez que fui creo que haba sido 1.25

Diego
July 29th, 2004, 06:00 PM
un galego mais....ata agora so participaba pasivamente(lectura)...intentarei postear de vez en cando....
saudos!!
P.D.por certo son de Lugo....ainda que estudio en coruña

Rutenio
July 29th, 2004, 08:41 PM
Vladimir:

Si vas por Fisterra, es imprescindible parar en la incomparable playa de Langosteira, antes de llegar al pueblo. Al pie de la arena puedes comer en el restaurante "Tira do Cordel". No es demasiado barato, pero es que es de primera. El marisco es caro, pero a precios asequibles puedes comer excelente pescado y otras cosas. En los entrantes pide navajas, que no se te olvide. Fuindamental.

A Slapper, Diego y demás: me alegro de que el miniforo vaya creciendo. Welcome everybody.

kio
July 29th, 2004, 11:33 PM
¿Pero qué pasa? ¿Qué invento é esto?. Que revolución, galegos por tódalas partes!!!. a ver se baixa o da lúa.
Pois nada, benvido ao foro Slapper e benvido a túa terra. Tamén benvido Diego. Seguro que a Aquarius lle dará ledicia saber que no foro xa temos a un lugues.

Aquarius
July 30th, 2004, 12:52 AM
¿Pero qué pasa? ¿Qué invento é esto?. Que revolución, galegos por tódalas partes!!!. a ver se baixa o da lúa.
Pois nada, benvido ao foro Slapper e benvido a túa terra. Tamén benvido Diego. Seguro que a Aquarius lle dará ledicia saber que no foro xa temos a un lugues.

:)

un galego mais....ata agora so participaba pasivamente(lectura)...intentarei postear de vez en cando....
saudos!!
P.D.por certo son de Lugo....ainda que estudio en coruña

hola diego, de donde eres de la capital o de algún pueblo?, os meus pais son de o concello de Pol y mi hermana está viviendo en Lugo cidade

cellete
July 30th, 2004, 01:05 AM
Coruña: Rute, Kio, Cellete, Saragal, Nostro, Fiestras
Lugo:Diego (benvido!)
Boiro/New York:Slapper

13 (mal número si no crece)

La idea de la kedada futura y las polls toman forma..

Rutenio
July 30th, 2004, 01:11 AM
Antes frecuentaba el foro míguez, pero lleva tiempo desaparecido. Yo empecé va a hacer dos años y ya coincidí bastante poco con él.

mabuse
July 30th, 2004, 01:19 PM
Vladimir:

Si vas por Fisterra, es imprescindible parar en la incomparable playa de Langosteira, antes de llegar al pueblo. Al pie de la arena puedes comer en el restaurante "Tira do Cordel". No es demasiado barato, pero es que es de primera. El marisco es caro, pero a precios asequibles puedes comer excelente pescado y otras cosas. En los entrantes pide navajas, que no se te olvide. Fuindamental.

Gracias por el consejo ;)

langosteira es donde irá el puerto exterior, no?

Necker
July 30th, 2004, 03:22 PM
Benvido, Diego ;)

Pablos_ou
July 30th, 2004, 03:23 PM
vaya.l.. vamos creciendo...
colonizaremos el foro!!!

Diego
July 30th, 2004, 05:51 PM
pues soy de un pueblo,no de Lugo capital,concretamente de Guitiriz...gracias a todos por la bienvenida....un saludo!!

cellete
July 30th, 2004, 06:46 PM
Coruña: Rute, Kio, Cellete, Saragal, Nostro, Fiestras
Guitiriz: Diego

Rutenio
July 30th, 2004, 08:57 PM
@Vladimir:

Son dos lugares distintos:

Punta Langosteira es donde el puerto. Cae a unos 5 km de La Coruña.

La playa de Langosteira está a unos 100, justo antes de entrar en Finisterre. Éste es el que vale la pena. El otro lugar no vale nada hasta que haya puerto. De momento hay solo un polígono industrial cercano.

cellete
October 23rd, 2004, 02:06 PM
Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada
Ourense: Pablos_ou, Juanito (Suiza)
Compostela/A Coruña:Cellete
Vigo:Zoltan
Bande (Ourense)/Paris: Eu

Rutenio
October 23rd, 2004, 02:08 PM
O sea que 16 personajes, aunque alguno es como el Guadiana. Ya es una banda notable.

Pablos_ou
October 23rd, 2004, 03:40 PM
Benvido eu !!

eu
October 23rd, 2004, 03:42 PM
gracias ;)

Manu84
October 23rd, 2004, 06:46 PM
mi padre es gallego osea que en parte tambien lo soy!!!

amo Galicia , es preciosa pero no hablo gallego

cellete
October 23rd, 2004, 06:52 PM
Nunca es tarde

Manu84
October 23rd, 2004, 06:57 PM
no si aprender si que quiero pero desde Alemania casi que no puedo

habeis dicho todos de que parte soy???

pues nada si es por las estadisticas (la parte que me pertenece "Isla de Arosa Pontevedra"

Necker
October 23rd, 2004, 09:03 PM
Benvido, eu ;)

eu
October 23rd, 2004, 09:15 PM
gracias... encantame a tua bandeira ;)

Necker
October 23rd, 2004, 09:19 PM
Alégrome ;)

kio
October 25th, 2004, 10:06 PM
Pois tamén douche a benvida eu. E que os galegos estamos por todo ó mundo.

cellete
October 25th, 2004, 10:10 PM
Por certo, có teu Nick Eu, teño un rollo esquizofrénico; dá gaña de dirixirxe a túa persoa coma "tí" en non "eu"; por outra banda, no foro internacional (e tamén para moitos do nacional..) serás "European Union" XXXDDD

eu
October 25th, 2004, 11:20 PM
Chamame simplemente " sua alteza"

Hola kio e gracias

cellete
October 25th, 2004, 11:35 PM
Chamame simplemente " sua alteza"

Hola kio e gracias

¿Vuecencia vale tamén? XXD

Necker
October 26th, 2004, 10:06 AM
Por certo, có teu Nick Eu, teño un rollo esquizofrénico; dá gaña de dirixirxe a túa persoa coma "tí" en non "eu

JOJOJOJOJOJO!!

RASCA
October 26th, 2004, 02:49 PM
Benvido Eu, Seguimos Medrando...

Pablos_ou
October 26th, 2004, 10:36 PM
Por certo, có teu Nick Eu, teño un rollo esquizofrénico; dá gaña de dirixirxe a túa persoa coma "tí" en non "eu"; por outra banda, no foro internacional (e tamén para moitos do nacional..) serás "European Union" XXXDDD

jojojojojo

Pope
November 2nd, 2004, 08:13 PM
¡¡Hola a todos!!
Levo disfrutando dos comentarios e informacións do foro dende fai algun tempo e bueno, ainque que me conecto pouco, xa que o fago dende o traballo, animeime a participar.

¡Espero servos útil coas miñas aportacións!
saudos

Por certo son de Ourense City

cellete
November 2nd, 2004, 11:13 PM
Benvido Pope, outro ourensán sempre fai falta, agardamos que te conectes MOITO:

GALEGOS NO FORO (coñecidos..):

Ourense: Pablos_ou, Juanito (Suiza),Pope

Total:17 energúmenos ;-)

Rutenio
November 3rd, 2004, 01:12 AM
Pues aún somos peña. Todavía recuerdo cuando entré, que eramos miguez y yo solitos. Y miguez acabó por desaparecer al poco tiempo.

cellete
November 4th, 2004, 07:23 PM

Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Ventorrillo

Total:18 "energúmenos" ;-)

cellete
November 5th, 2004, 03:17 PM

Total: Outra vez 17

Portugués en Turkía
November 7th, 2004, 11:20 PM
Seguidor pasivo del foro desde hace musho musho (Voyeur vocacional).

Vigués en la diáspora coruñesa fecundando herculinas para que la natalidad se incremente en esa ciudad (hasta tenemos que ayudar al 'enemigo' para mantener la competencia y que la chispa no decaiga).

No creo que vuelva a escribir pero ahí están mis credenciales para el censo de Cellete.

Salud a tod@s. :rock:

cellete
November 8th, 2004, 12:51 AM
Pues deberías seguir posteando, hacen falta sementales olívicos por el foro XXDDD

A Coruña/Compostela:Cellete
Vigo/ A Coruña:Portugués en Turkía

Total:18

Portugués en Turkía
November 8th, 2004, 03:06 AM
Demasiados temas interesantes. Dispongo de poco tiempo para discutir, pero actualizo cuando puedo vuestro foro.
Disculpadme, soy vigués, no tengo tiempo para mí mismo, me debo a mi cometido en ésta vida: trabajar y procrear para los demás.

Saludo afectuoso a todos.

Portugués en Turkía
November 8th, 2004, 03:11 AM
Por cierto Cellete, si no es molestia te agradecería que me situases en el grupillo de Zoltan. No hagas que piense mal... lo digo por aquello del "Divide y vencerás". Vivir temporalmente en Coruña es sólo un mal menor.

Salud.

cellete
November 8th, 2004, 03:22 AM

Vigo:Zoltan,Portugués en Turkía

Total:18

Rutenio
November 8th, 2004, 10:57 AM
Vaya hallazgo de personaje. Que salgan el resto de durmientes, please.

Pablos_ou
November 8th, 2004, 02:36 PM
Muy buenas! bienvenido y casi te digo aburiño ya ...
Vaya semanita; en cuatro dias tres foreros nuevos

Necker
November 8th, 2004, 03:24 PM
Saúde, portugués.

zoltan
November 8th, 2004, 04:57 PM
Por fin vigueses que me hacen compañía :D, esto sí, hace falta más.

kio
November 9th, 2004, 12:53 AM
Benvido. Que saian dunha vez os lucenses, pontevedreses e ferrolanos.

cellete
December 21st, 2004, 06:14 PM

Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord

Total:19

kio
December 21st, 2004, 06:19 PM
Como ya dije en el thread del puerto exterior, BIENVENIDO Lord!!.

@Cellete: Hay otro nuevo de Coruña, un tal Azazalspain o algo así, pero que todavía no ha pasado por el foro gallego.

cellete
December 21st, 2004, 06:21 PM
@ Kio: A dicho sujeto ya lo he visto, se anotará su nick cuando de muestras de vida por el foro galego, si os parece bien.

Por cierto, ahora mismo somos 7 foreros simultaneamente en el foro galego :-) Esto es ya casi un chat.

Lord
December 21st, 2004, 06:22 PM
Gracias de nuevo.
Trataremos de ayudar en lo que se pueda.

Pablos_ou
December 22nd, 2004, 01:03 AM
bienvenido a nuestra comuna

Necker
December 22nd, 2004, 03:43 PM
Benvido, Lord :)

cellete
December 30th, 2004, 12:16 AM
Benvido Marinedo (gran nick!)

Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, marinedo

Total:20

Rutenio
December 30th, 2004, 12:26 AM
Llevo toda la tarde pensando por qué no se me habrá ocurrido a mí ese nick.

Juanito
December 30th, 2004, 12:25 PM
jo, canto coruñes hay no foro!!!

kio
December 30th, 2004, 05:01 PM
Será cosa de las recientes noticias en Coruña. Yo encontré la página buscando información sobre una exposición que se había hecho en el 2003 en la que se exponían los proyectos de futuro para la ciudad. Y buscando buscando acabé aquí :).

Juanito
December 31st, 2004, 04:49 PM
Yo encontré la página buscando información sobre una exposición que se había hecho en el 2003 en la que se exponían los proyectos de futuro para la ciudad. Y buscando buscando acabé aquí :).

Eu encontrei esta paxina por buscar no google "rascacielos en Ourense" xdd

Necker
December 31st, 2004, 04:50 PM
Eu encontrei esta paxina por buscar no google "rascacielos en Ourense" xdd

E eu "fotos aereas de Santiago" xD

cellete
December 31st, 2004, 07:01 PM
Eu flipando solo na casa.

kio
December 31st, 2004, 09:24 PM
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Rutenio
January 1st, 2005, 01:45 PM

Eso mola.

cellete
January 3rd, 2005, 08:51 PM
Benvido Josema!

Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema

Total:21

Rutenio
January 3rd, 2005, 10:27 PM
Uys, vamos a pedir un subforo solo para turkos a este ritmo.

Pablos_ou
January 4th, 2005, 01:15 AM
Ya te digo...la coña es que de todos los foreros gallegos, solo 5 o 6 como mucho posteamos habitualmente

nomorebugs
January 4th, 2005, 01:26 AM
Hola, añadid un forero más a la lista :)

Pablos_ou
January 4th, 2005, 01:31 AM
coño ! hola nomorebugs
bienvenido_!

cellete
January 4th, 2005, 01:47 AM
Benvido tamén nomorebugs! Tí dirás como queres aparecer na lista, en principio escribo o que tes posto no teu perfil:

Coruña-Salamanca-Torino: nomorebugs (novedad) :)

kio
January 4th, 2005, 05:54 PM
Bienvenido nomorebugs ;).

A ver que se animen los de Ferrol y Lugo, que poco sabemos de estas ciudades.

nomorebugs
January 4th, 2005, 07:09 PM
Gracias por la bienvenida! La verdad es que llevaba ya bastante tiempo siguiendo el forum (años, de hecho). Antes incluso había participado un poco (con otro nick) pero casi no encontraba tiempo para hacerlo. Espero ser más participativo a partir de ahora. Saludos a todos!

skylois
January 4th, 2005, 07:38 PM
Hola a todos,eu tamen levaba algún tempo seguindo o foro pero nunca participei,porque non tiña tempo,mais espero ser algo mais activo apartir de agora.No que me fixei é que todos os foreiros vivides en cidades ou en vilas grandes, bueno eu non,eu vivo nunha aldea (Oza) a 30 km da Coruña.

cellete
January 4th, 2005, 08:40 PM
Coruña-Salamanca-Torino: nomorebugs
skylois: Oza

Total:22 (benvido skylois)

Necker
January 4th, 2005, 09:39 PM
Hola a todos,eu tamen levaba algún tempo seguindo o foro pero nunca participei,porque non tiña tempo,mais espero ser algo mais activo apartir de agora.No que me fixei é que todos os foreiros vivides en cidades ou en vilas grandes, bueno eu non,eu vivo nunha aldea (Oza) a 30 km da Coruña.

Por fin te decides a postear. Benvido.

PD: Es quen creo q es, non? Sería moita casualidade q fose outra persoa, sendo de Oza xD

kio
January 4th, 2005, 11:04 PM
Hola skylois, ¿de Oza dos Ríos, non?.
Aquí tamen temos un Oza (barrio) XD.

skylois
January 7th, 2005, 06:28 PM
Hola Kio.Si,de Oza dos Ríos,(ah por certo, no barrio de Oza,concretamente na zona do Castrillón case todalas rúas levan o nome de concellos das Mariñas,xa que a maior parte dos residentes nesta zona son oriundos de localidades próximas a Betanzos); pola contra na Agra do Orzán son maioritariamente do entorno da Costa da Morte,i é que a emigración vai por barrios,XD

kio
January 7th, 2005, 09:28 PM
Non sabía o detallé do nome das rúas. Grazas pola información.

cellete
January 12th, 2005, 06:38 PM
Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo
Oza:skylois

Total:23

Rutenio
January 12th, 2005, 07:08 PM
Se te fue la pinza, lete. En vez de skylois: oza tienes que poner Oza: skylois. Si no, no es coherente con las otras líneas de la lista.

Por cierto, mi bienvenida a los llegados en los últimos días.

zoltan
January 12th, 2005, 07:13 PM
Jo, estoi solito :( el otro ni se ve

kio
January 12th, 2005, 10:35 PM
Bienvenido iagotoxo.
Dentro de poco nos reunimos los coruñeses y nos montamos nuestro propio rascacielos xddd.

Rutenio
January 13th, 2005, 12:59 AM
Jo, estoi solito :( el otro ni se ve

Pero estás bien considerado.

El que ni se ve supongo que te referirás al del careto de Leri. Pa lo que hay que leer cuando nos honra con su presencia, pues en fin, que quieres que te diga.

Titus
January 13th, 2005, 01:23 AM
Hola a toda a comunidade! Son Titus, e por recomendación do meu querido amigo Cellete, acabo de entrar neste foro. E claro, hai que deixar constancia de galego que son. Da Coruña (As Xubias...)

Saúdos a todos, e espero atoparvos por aqui!

cellete
January 13th, 2005, 01:25 AM
Jeje, amigo!!!

Me alegra verte finalmente por aquí!

Espero que entres con frecuencia para que dejes constancia de tus pareceres desde las Provincias Rebeldes XD
Unha aperta! Tot ziens!

cellete
January 13th, 2005, 01:29 AM
Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo
A Coruña-Utrecht: Titus

Total:24

Rutenio
January 13th, 2005, 01:35 AM
Benvido Titus.

Vai acabar sendo certo o que eu dicía en broma. Acabaremos por abrir subforos.

zoltan
January 13th, 2005, 09:42 AM
sub-sub-sub-foro xD

kio
January 13th, 2005, 05:18 PM
Madre mía!!!. Chegaremos a superar ós madrileños ou barceloneses?? XD.

Benvido Titus.

P.D.: Cando chegará o galego que está na lúa?.

Rutenio
January 13th, 2005, 05:49 PM
De momento nuestro foro es el más activo. Sólo hace falta ver la página para comprobarlo.

apoteke
January 17th, 2005, 01:59 PM
Gustariame formar parte dos galegos no foro, posto que ainda que vivo en Ponferrada (o Bierzo = Galicia) nacin en Galicia e toda a miña familia agas eu e os meus pais vive nela, en Santiago(terra paterna) Ourense(Materna) e A Coruña e por riba sempre que podo fago alguna escapadiña a alguna de estas cidades. Sinto o meu galego xa que o teño oxidado, fai moito tempo que non o falo con asiduidade e mais escribirlo xa nin me acordo.

Necker
January 17th, 2005, 04:26 PM
Benvido, apoteke. Así me gusta, representando á GZ irredenta ;)

Rutenio
January 17th, 2005, 05:52 PM
Os territorios galegos mais aló do telón de grelos serán reintegrados axiña. O Plan Rutenio terá un apartado específicamente adicado.

rubitins
January 17th, 2005, 05:52 PM
Son de Ourense. Xa tiven contacto con Pablos_ou. Non creo q teña moito tempo de entrar, pero bueno, q saibades que vos leeréi de vez en cando. Gústame todo o relacionado co urbanismo, pero gustaríame que non vos deixarades levar por tantos e tantos proxectos utópicos dos que ás veces nos falan os políticos ou a prensa mesmo. Saludos a todo o mundo.

kio
January 17th, 2005, 06:06 PM
Pois benvidos a todos. En nada collemos ó 'Club Xabarín' :rofl: :rofl:

AFILIATE

cellete
January 17th, 2005, 07:08 PM
Poferrada: Apoteke Benvido!

Total:25

Pablos_ou
January 17th, 2005, 11:48 PM
Ourense: Pablos_ou, Juanito (Suiza),Pope, rubitins
Poferrada: Apoteke

hola! al final veo que te has pasado por el "galegos no foro" ;D
bienvenido! Por cierto, las utopias son una de nuestras aficciones :cheers: asi que no te sorprendas mucho XD
Por cierto, Apoteke, bienvenido tambien!

cellete
January 18th, 2005, 01:17 AM

Total:26

Pope
January 18th, 2005, 06:47 PM
¡ Cada día somos más familia !
Bienvenidos a todos los que acabais de llegar.

apoteke
January 25th, 2005, 07:43 PM
Pois benvidos a todos. En nada collemos ó 'Club Xabarín' :rofl: :rofl:

AFILIATE
Eu fun socio do xabarin cando comenzou,ainda que xa era mozo, pero fixeno por rirme un rato. :)

cellete
January 28th, 2005, 07:47 PM
Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever

Total:27 :eek2:

Rutenio
January 28th, 2005, 09:18 PM
¿Rute? Eu chámome Rutenio, xDDDDD.

kio
January 28th, 2005, 10:32 PM
Pois benvido forever :).

Pablos_ou
February 5th, 2005, 12:36 AM
De toda esa lista ¿cuantos posteamos habitualmente en el foro gallego?

Aqui UNO!!

asi a ojo me salen 10 u 11

cellete
February 5th, 2005, 02:11 AM
Depende de la definición de "habitualmente"

Ria
February 5th, 2005, 05:59 AM
Aqui o galego da lua

cellete
February 5th, 2005, 01:24 PM
E aparte da túa metáforica ubicación..¿De onde eres Ría?

Pablos_ou
February 5th, 2005, 02:58 PM
Pues aquellos que posteemos habitualmente sobre un poco de todo y no una vez cada trimestre XD

Ria
February 5th, 2005, 11:56 PM
Nacín en Vigo, pero levo nove anos fora de galicia/españa. Ahora concretamente estou residindo en México d.f. Levo casi un ano vendo SCC de forma pasiva y a verdade que os felicito a todos e tamen os lo agradezco.Faime sentir preto.
Perdon por meu galego.

cellete
February 6th, 2005, 12:09 AM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever

Residentes noutras zonas do Estado Español:

Galegos dos SSC forums noutras partes do mundo:

Vigo/México DF: Ria(Benvido)
Coruña/Salamanca/Torino: nomorebugs
A Coruña/Utrecht: Titus

Total:29

Pablos_ou
February 6th, 2005, 01:56 AM
Cellete director del INE! XD

zoltan
February 6th, 2005, 12:53 PM
Dimision cellete!!! Falta Lugo

cellete
February 6th, 2005, 01:45 PM
Corregido, ejque no quiero dimitir XD

Pablos_ou
February 6th, 2005, 02:22 PM
cellete manipulador!!! XDDDD

Urban Dave
February 7th, 2005, 11:42 PM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever

Vigo/México DF: Ria(Benvido)

Total:29

Me siento discriminado totalmente. Como futuro gallego de adopción reclamo figurar en esta lista ya mismo!!!!! Ciudad? Posiblemente Santiago de Compostela o Vigo :D

cellete
February 8th, 2005, 12:31 AM
Estimado Urban, defina su futuro lugar de residencia y enseguida lo ubicamos en la lista...si le parece bien; si no proponga qué ponemos mientras, y sus deseos serán órdenes.

Urban Dave
February 8th, 2005, 12:46 AM
Barcelona/Santiago, vamos como vostede tiene dos cidades, eu tamén! Que tengo envidia! :D Por cierto, moi boa a foto do edificio de Isozaki

cellete
February 8th, 2005, 01:01 AM
Así sea:

FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

BCN/Santiago:Urban Dave

Vigo/México DF: Ria

Total:30

Pablos_ou
February 8th, 2005, 03:05 PM
Vaya, vaya. Parece que tenemos un nuevo forero gallego, registrado hace nada, que usa la red de la Xunta, xdg.xunta.es que es la red de la Conselleria de Educacion para institutos, colegios y demas y aun no nos ha visitiado...
mu mu mal skycontroler :weirdo: XD

Ria
February 9th, 2005, 01:40 AM
Graciñas pola benvida.
En canto aprenda a subir fotos ben, os prometo unha boa retaila de fotos de vigo e df, (tedes que ver os segundos pisos do periferico rematados e os distribuidores viales: coches a 80km/h a escasos metros das fiestras de cartos pisos de viviendas).
Teño unhas preguntas acerca de Vigo, son tres ambitos muy centricos que a última vez que estive en vigo parecía que xa estaban preparados para construir.
1) Rosalía de Castro hacia o seu entronque? con García Barbón (frente antiga xiderursia)
2)Pizarro. Vin que estaban retirando terra dende o xeral hasta a rotonda. (cómo quedará ese barrio de casiñas ahi en lo alto??)
3)A mazá por enrriba do hospital Povisa (hacia plaza españa)

Tedes algún idea que se fará nestes solares e si as obras están contempladas no novo PXOUM? Din algo o PXOUM da panificadora?
saludo dende o DFectuoso.

Necker
February 9th, 2005, 05:22 PM
skycontroler no nos quiere que no saluda :cry:

:rofl:

como lo pillen los de La Xunta usando el ordenador para fines no educativos, le van a dar pal pelo XD

Se o dis por mín, agora posteo sempre dende os ordenadores do instituto, pero eu non son skycontroler. Se quixera rexistrarme cun segundo nick, faría dende un ciber, non dende os ordenadores q uso TODOS os días, máxime agora q xa non posteo dende a casa dos meus pais entre semana.
Comproba as IP's antes de falar, Pop... pablos, se non queres ter q tragarte as túas palabras unha vez máis.

PD:En moitos threads digo sempre q estou postenado dende o curro, así q non sei que fas descubrindo América a estas alturas.
Por certo, no tempo libre podemos usar os ordenadores para o q nos saia do carallo, como se queremos mirar páxinas de putas.

P.D 2: A consellería de educación utiliza edu.xunta.es, non xdg.xunta.es.
Unha vez máis, metiches a pata.

Necker
February 9th, 2005, 05:29 PM
:hilarious :lol: :hahaha:

Eu é que me escarallo da risa. Qué prenda, miña nai, qué prenda temos a este lado do telón de grelos xDDDD

Pablos_ou
February 9th, 2005, 05:39 PM
¿Quien he dicho que es por ti? XD Te veo un poco alterado amigo Necker nuevamente y no me gustaria tener que llamarte la atencion.

Por otro lado :
1. Toda la red de la Xunta sale rebotada por el dominio xdg.xunta.es, tras pasar por el Cesga y por el Nodo del PTG.
De hecho tu usas un ordenador que a traves de la intranet de la Conselleria de Educacion, se conecta a la red RECETGA. Tu host es xdg1771**.xunta.es

2. Lo de las Ip´s ya no sirve. Tanto Telefonica como R y demas compañias asignan Ip´s por grupos. Muchos foreros de zonas proximas tienen la misma IP, por eso cuando se banea a alguien solo se banea su nick. Si baneas la Ip, baneas a 12 p 13 personas diferentes, como ya ha pasado en alguna ocasion.

Asi que a ver si dejamos de poner frases como metiches a pata o teras que tragar as tus palabras, que no vienen a cuento

cellete
February 9th, 2005, 07:00 PM
Antón, relajate un poco tio..

Rutenio
February 10th, 2005, 01:15 AM
Por eso a mí una vez me banearon. Ahora me lo explico, aunque no duró más de un par de horas. Debe de ser por el rollo de las IP.

Señor Necker, teña sentidiño. skycontroler anda por ahí, eu vino. Pode que sexa Núñez Feijoo espiando.

zoltan
February 10th, 2005, 01:27 AM
1) Rosalía de Castro hacia o seu entronque? con García Barbón (frente antiga xiderursia)
2)Pizarro. Vin que estaban retirando terra dende o xeral hasta a rotonda. (cómo quedará ese barrio de casiñas ahi en lo alto??)
3)A mazá por enrriba do hospital Povisa (hacia plaza españa)

Tedes algún idea que se fará nestes solares e si as obras están contempladas no novo PXOUM? Din algo o PXOUM da panificadora?
saludo dende o DFectuoso.

1) Está ya en obras con varias grúas en los solares. En 2006 veremos algunos edificios acabados.

2) Está parado a la espera al nuevo PXOUM. Parque, varias torres y nuevas calles es lo que se contempla.

3) Ya acabaron las excavaciones de la parcela delimitada por las calles Tarragona, Pintor Colmeiro, Hispanidad y Zaragoza y ya hay 2 grúas para construir edificios. Contempla una plaza pública con parking. En el otro lado de Pintor Colmeiro va una torre de 14 plantas al lado del Aulario del Dr Fleming.
El nuevo PXOUM establece una fase 2 para los terrenos de la zona de San Amaro y detrás del Instituto de la Hispanidad para urbanizar.

La panificadora, el plan especial está aprobada e integrada en el nuevo PXOUM.

La aprobación definitiva del PXOUM en el verano permitira cientos de gruas, apertura de nuevas calles y urbanizar grandes charcas (Seara, Fragoso-Florida, Fragoso - Castrelos, Gran Vía - 1º cinturón a partir del 2006.

Ria
February 10th, 2005, 01:36 AM
Moitas gracias zoltan, veo que estas en todo.
Que buena noticia el hecho de que se contemple la urbanización de esas charcas, ellas son las culpables de que la mancha de vigo no sea compacta y homogénea.
Otra cuestión Zoltan, qué es lo que proyecta el pxoum para la panificadora?, porque si mal no recuerdo se catalogó hace unos años como edificio a conservar. Yo solo le veo un uso socio-lúdico-cultural a ese edificio... seme ocurren muchas cosas.
saludos dende mexico.

Pablos_ou
February 10th, 2005, 01:52 AM
Por eso a mí una vez me banearon. Ahora me lo explico, aunque no duró más de un par de horas. Debe de ser por el rollo de las IP.

Señor Necker, teña sentidiño. skycontroler anda por ahí, eu vino. Pode que sexa Núñez Feijoo espiando.

Parece ser que hubo alguna que otra escabechina de esas hasta que lo descubrieron.
Por cierto, acabo de averiguar que Nuñez Feijoo se conecta en concreto desde Santiago de Compostela :) Seguire investigando

Rutenio
February 10th, 2005, 01:55 AM
La Xunta en Santiago tiene los ordenadores a patadas. Puede ser cualquiera. Pero skycontroler tiene que ser un nick con algún sentido. ¿Tal vez Perez Varela con sus subvenciones a las compañías raras?

Rutenio
February 10th, 2005, 02:05 AM
Bien bien. Y a ver si adivinas cuando palma Fraga de paso. Estoy deseando ver la serie esa que tiene la telegaita sobre su vida.

Necker
February 10th, 2005, 11:02 AM
Antón, relajate un poco tio..

As acusacións do detective Colombo foron demasiado graves. Hai unha regla de ouro que consiste en non acusar a alguén do que non poidas demostrar. Así funciona a lei, e así debe funcionar este foro.ç
Se acusas falsamente a alguén de algo, e aínda por riba despóis tratas de esconderte, en qué te convirte iso?

Necker
February 10th, 2005, 11:03 AM

Eu xa vos dixen que son Acebes, todos non podo ser xD

cellete
February 10th, 2005, 11:06 AM
As acusacións do detective Colombo foron demasiado graves. Hai unha regla de ouro que consiste en non acusar a alguén do que non poidas demostrar. Así funciona a lei, e así debe funcionar este foro.ç
Se acusas falsamente a alguén de algo, e aínda por riba despóis tratas de esconderte, en qué te convirte iso?
Non empeces outra vez anda, ninguén acusoute de nada agora; e se andas con cousas pasadas quere dicir que non entendiches nada. Xa aburre un pouco tio..

Necker
February 10th, 2005, 11:08 AM
Non empeces outra vez anda, ninguén acusoute de nada agora; e se andas con cousas pasadas quere dicir que non entendiches nada. Xa aburre un pouco tio..

Repito que o único membro da consellería de Educación deste foro son eu,e polo tanto é unha alusión directa.
Se eu agora digo que hai un tío da Real Filharmonía de GZ que anda posteando con varios nicks, tí daríaste por aludido?
Se Colombo se esquece de mín, non me verei obrigado a responder.Que se esqueza de mín e de Santiago xa, e senón, que non espere que lle ría as grazas.

cellete
February 10th, 2005, 11:11 AM
Pois eu non o entendín así para nada; non penso que Pablo estivera non por asomo aludindo a túa persoa; e a comparación non me vale, sintoo; o rencor te carcome (se só é o rencor).

zoltan
February 10th, 2005, 11:24 AM
Otra cuestión Zoltan, qué es lo que proyecta el pxoum para la panificadora?, porque si mal no recuerdo se catalogó hace unos años como edificio a conservar. Yo solo le veo un uso socio-lúdico-cultural a ese edificio... seme ocurren muchas cosas.
saludos dende mexico.

Dos o tres, no recuerdo, silos se conservaran, el resto la piqueta.

Y a pocos metros, Valery Karpin compró el Asilo y el barrio de cura ENTERO y se va a arreglar la zona y Torrecedeira conectará con Alfonso XII.

Pablos_ou
February 10th, 2005, 02:21 PM
:drool: ¿estais todos tan aburrido como yo de este tema?
Por otro lado afirmo que es de la Conselleria de Educacion porque estos cinco primeros numeros 213.60.***.*** son los que que identifican la red de esa Conselleria en concreto dentro de la red Recetga.
Fuente: Guia de la Comunicacion de Galicia

Necker
February 10th, 2005, 02:43 PM
:drool: ¿estais todos tan aburrido como yo de este tema?
Por otro lado afirmo que es de la Conselleria de Educacion porque estos cinco primeros numeros 213.60.***.*** son los que que identifican la red de esa Conselleria en concreto dentro de la red Recetga.
Fuente: Guia de la Comunicacion de Galicia

Si, pero iso non o sabías antes, e sen embargo insinuaches igualmente que era eu.
Por outra banda, qué porblema hai en que haxa un foreiro galego novo que tamén traballe para a consellería de educación? Acaso o que che fode é que no poll de STG-OU dixese que lle gusta máis Santiago?
O teu é enfermizo, compinche. Se realmente estás canso, deixa xa o tema comigo e non o volvas sacar.

cellete
February 10th, 2005, 02:44 PM
Non sei quen será máis enfermizo có tema..

Necker
February 10th, 2005, 02:45 PM
Non sei quen será máis enfermizo có tema..

O que o saca. Eu só me defendo. Abúrreme o tema, pero respostarei a todas e cada unhas das provocacións das que sexa obxecto.
O culpábel é o que provoca, non o que se defende lexítimamente.

cellete
February 10th, 2005, 02:48 PM
Mira Antón, non vou discutir máis contigo, téñoche aprezo; e os demáis foreiros penso que tamén, máis do que pensas. Polo tanto o deixo aquí; prefiro seguir falando na kedada do 19 á que agardo que podas ir. Falando enténdese a xente, e recorda a derradeira conversa que tivemos acerca das particularidades de Internet..Deica logo

Necker
February 10th, 2005, 02:50 PM
Por certo, skycontroler está agora mesmo en liña, no foro valencián. Miradeo e comprobadeo, ó mesmo tempo ca mín.

Necker
February 10th, 2005, 02:51 PM
Mira Antón, non vou discutir máis contigo, téñoche aprezo; e os demáis foreiros penso que tamén, máis do que pensas. Polo tanto o deixo aquí; prefiro seguir falando na kedada do 19 á que agardo que podas ir. Falando enténdese a xente, e recorda a derradeira conversa que tivemos acerca das particularidades de Internet..Deica logo

Estou de acordo. Agardo que en persoa nos entendamos mellor.

Pablos_ou
February 10th, 2005, 02:55 PM
¿Como que no lo sabia? ¿Quien te ha dicho a ti eso?
Por otro lado me jode tanto que lo haya dicho...que fijate que va ganando Ourense XD
Ultimamente tus intervenciones en el foro se reducen a discusiones y similares y por lo menos conmigo se acabo el chollo. Pienso (y creo que pensamos todos los foreros gallegos) seguir diciendo, opinando y hablando lo que me parezca sobre Santiago, Ourense, Cuenca o Torrelavega. Si no te gusta lo que opinan el resto de foreros, no es nuestro problema.
Comparto la opinion de Cellete. Yo hace tiempo que no pienso quedar en evidencia con este tema.

Necker
February 10th, 2005, 03:04 PM
¿Como que no lo sabia? ¿Quien te ha dicho a ti eso? Fue lo primero que mire, entre otros, por la movida de la poll Huelva-Badajoz.
Por otro lado me jode tanto que lo haya dicho...que fijate que va ganando Ourense XD
Ultimamente tus intervenciones en el foro se reducen a discusiones y similares y por lo menos conmigo se acabo el chollo. Pienso (y creo que pensamos todos los foreros gallegos) seguir diciendo, opinando y hablando lo que me parezca sobre Santiago, Ourense, Cuenca o Torrelavega. Si no te gusta lo que opinan el resto de foreros, no es nuestro problema.
Comparto la opinion de Cellete. Yo hace tiempo que no pienso quedar en evidencia con este tema.

Cómo te aburres, meu, cómo te aburres.
Ultimamente as miñas discusións redúcense... a tí. É certo que agora posteo menos e que boa parte desas respostas se encamiñan a respostar ás túas provocacións. Cuestión de prioridades: se me atacan, actúo.
Deixa de provocarme e xa verás cómo non me volvo dirixir a tí.
En canto ás opinións sobre Santiago, por suposto que todo o mundo pode dicir o que queira sempre q non incurra en insultos (cousa q algún forista xa fixo sen que tí actuaras como moderador). Sen embargo, as ironías tamén terán resposta; iso sí, cumplindo as normas.
Se eu digo q OU me parece horrible, iso non é unha falta de respecto, é unha opinión. Sen embargo é lóxico que che moleste, polo tanto, a menos que me guste provocar, paso de dicir eso. Sen embargo, ti fas o contrario, non deixas de escudarte en q non insultas para provocar.
Provocación e insulto non son sinónimos, pero si levan ó mesmo sitio.
Nese sentido, creo q deberías aprender de Rutenio: non creo q a súa opinión cambiase nos temas nos q discrepamos, pero en aras da convivencia común, agora simplemente se abstrén de facer determinados comentarios qu xa coñecemos e non conducen a ningures.
Fai tí o mesmo e esquécete de falsos propósitos de enmenda.

Pablos_ou
February 10th, 2005, 03:05 PM
¿? socorro
Has empezado una discusion dandote por aludido en un tema en el que a ti ni se te nombraba. Asi que se acabo el asunto. A discutir a casa de Manolo el del bombo.
Cerrado temporalmente

cellete
February 14th, 2005, 01:35 AM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

Vilagarcia:venonm

Total: 30

Pablos_ou
February 19th, 2005, 01:11 AM
Hya otro gallego en el foro! VicusSpacorum de Vigo. A ver si se pasa por el foro regional.
Por cierto, de Skycontroler no hemos vuelto a saber nada xD

kio
February 19th, 2005, 01:43 AM
@Pablo: Los tienes a todos controlados xd.

Juanito
February 20th, 2005, 12:22 AM
Cellete, co teu permiso unha pequena correccion:

FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

Ourense: Pablos_ou, Pope, rubitins

Ourense DF/Juanito (Suiza)

Juanito
February 20th, 2005, 12:29 AM
Carallo, nin arre nin xo!!!! agora esta ben...

FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

Ourense DF/Zürich: Juanito

cellete
February 20th, 2005, 02:09 AM
Cellete, co teu permiso unha pequena correccion:

Ben feito :okay:

Urban Dave
February 20th, 2005, 12:28 PM
Curioso a cantidade de foreros pero siempre participamos os mismos

Necker
February 21st, 2005, 01:22 PM
Iso mesmo estaba pensando eu, en realidade só posteamos 7 ou 8 con relativa frecuencia.

Ria
February 22nd, 2005, 07:52 AM
E a que os dedicades esos 7 ou 8? profesionalmente refirome?

cellete
February 22nd, 2005, 09:34 AM
Eu son músico

Necker
February 22nd, 2005, 10:51 AM
Eu profe de historia

zoltan
February 22nd, 2005, 10:54 AM
yo ingeniero

Lord
February 23rd, 2005, 12:16 AM
yo estudiante de comunicación

kio
February 23rd, 2005, 12:48 AM
Yo estudiante y en breve empezaré a trabajar en una fábrica textil. Y no, no es Inditex XDDD.

cellete
February 23rd, 2005, 10:47 PM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

Lugo: rebeka

Total: 31

Ria
February 25th, 2005, 02:25 AM
Curiosas profesiones, me imaginaba a mas de un arquitecto pero ya veo que la pasion se lleva por dentro independientemente del quehacer profesional.
Yo me dedico al cine y documental, aunque las ciudades son mi gran pasion, por eso no he aguantado más de cuatro años en cada una de las ciudades en las que he vivido. La verdad es que soy una persona poco informática y poco forera, este es el único foro en el que participo y la verdad es que lo hago bien poco, más que nada por falta de tiempo.
saludos DFectuosos

Slapper
February 25th, 2005, 05:46 AM
Aserejé.

Deica.

Necker
March 2nd, 2005, 02:23 PM
Parce ser que skycontroler suscitaba moita curiosidade no foro galego. Agora mesmo está en liña e hoxe mesmo puxo un thread sobre lugares deixados da man de Deus no subforo de cidades, rexións e urbanismo.
Se alguén o quere marcar en curto, alí está.

Pablos_ou
March 2nd, 2005, 02:57 PM
Alguno ha visto a otro forero coruñes que ha entrado ultimamente ? juas juas!! Me recuerda un monton a ventorrillo.

Atencion al post que ha puesto en uno de los threads de "papadas" xDDDD

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=3439125&postcount=18

:) :) :) :) :) :)

cellete
March 2nd, 2005, 03:04 PM
Puf

Necker
March 2nd, 2005, 03:06 PM
Meu Deus, se me descoido róubame o avatar xDDDD

adalbertofrenesi
March 2nd, 2005, 06:43 PM
ante discusiones facilonas respondo de manera facilona :)
...pero no os preocupéis, no bajará el actual nivel del foro cuando participe ;)
y si, soy de la coruña... y vazquista para más datos!

Pablos_ou
March 2nd, 2005, 07:11 PM
http://st.forocoches.com/foro/images/smilies/Saeufer.gif

cellete
March 2nd, 2005, 07:35 PM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever,adalbertofrenesí, Man (Benvidos!)

Total:33

kio
March 3rd, 2005, 09:11 PM
Pois benvidos adalbertofrenesi y Man, aunque a este último todavía no lo he visto por el foro.

cellete
March 6th, 2005, 09:48 PM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever,adalbertofrenesí, Man, cellete

Total:33

eu
March 6th, 2005, 09:53 PM
SSC?

zoltan
March 6th, 2005, 10:04 PM
SkyScraperCity

eu
March 6th, 2005, 10:09 PM
gracias (que dificil era :$)

cellete
March 13th, 2005, 04:06 PM
FORO GALEGO
Residentes en Galiza:

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever,adalbertofrenesí, Man, cellete, trinity(Benvida!)

Total:34

kio
March 13th, 2005, 06:42 PM
Benvida Trinity!!!. Outra moza, coma sigamos así imos ser o foro con máis femias XD.

kaliamigo
March 14th, 2005, 11:06 PM
Outro mais que se suma dende a cidade da Coruña.
Aproveito para darvos a todos un saúdo xa que son novo e creo que vou votar aquí moito tempo...:)

cellete
March 14th, 2005, 11:14 PM
Benvido Kaliamigo!!!!

FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever,adalbertofrenesí, Man, cellete, trinity, kaliamigo

Total:35

----------------------------

¿Subforo coruñés? XD

cellete
March 14th, 2005, 11:30 PM
Por cierto, kaliamigo y el menda somos primos y hemos coincidido, sin previa cita, en SSC. La ostia tú!!! XDDDD

Rutenio
March 15th, 2005, 12:03 AM
Juas.

kio
March 15th, 2005, 01:34 AM
Que bueno XDDD!!.

Benvido Kaliamigo ;).

zoltan
March 15th, 2005, 09:30 AM
Jue, cuanto coruñes, es que haceis publicidad por la calle o periodicos??? De otra forma no me lo explico.

kaliamigo
March 15th, 2005, 03:29 PM
Gracias por la bienvenida!!!!
Ya ves, menuda sorpresa mas grata encontrarse con Cellete por aqui!!!! JUASSSSS
No te veo en persona y te voy a encontrar en un foro en Internete!!XD

cellete
March 15th, 2005, 03:37 PM
Bueno, yo siempre he dicho que una de las virtudes de este diabólico invento es el de retomar contactos medio "debilitados". Y ver que mi primo frikea como yo, pues es una alegría XDDD

cellete
March 18th, 2005, 01:42 AM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever,adalbertofrenesí, Man, cellete, trinity, kaliamigo
Vigo:Zoltan,Portugués en Turkía, gaelthacht (benvido) :)

A Coruña/BCN:Triguillo
Ponferrada: Apoteke

Total:37

cellete
March 29th, 2005, 05:11 PM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

Vigo:Zoltan,Portugués en Turkía, gaelthacht (benvido)

Total:37

gaelthacht
March 29th, 2005, 06:21 PM
Carallo... pois si que sodes maioritarios os turcos :D

A ver se se anima máis xente galega a apuntarse a este foro :)

Pablos_ou
April 7th, 2005, 11:33 PM
Hay un forero lucense! Ha abierto un tema en el foro de política.
Teijeiro se llama. a ver si se pasa por el foro gallego...

cellete
April 7th, 2005, 11:47 PM
Le he visto; pulula por los foros de debate, no sé por que me da que no se pasará

Fraga
April 9th, 2005, 12:28 AM
aproveito para presentarme, supoño que falades de min, pois iso eu son o novo foreiro,
espero poder intercambiar ideas e opinions con vos.

Rutenio
April 9th, 2005, 12:37 AM
Le vigilábamos a usted desde hace días. Nuestra impaciencia crecía por momentos al ver cómo seguía sin aparecer por este foro.

cellete
April 9th, 2005, 12:40 AM
É un auténtico pracer que acudira finalmente vostede a este humilde subforo galego; un foreiro lugués fai falla, sobre todo dará una visión de certos temas dende un prisma diferente ós habituais. Polo de pronto, pasa a integrar a nómina de foreiros galegos, benvido!

FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

Vigo:Zoltan,Portugués en Turkía, gaelthacht
Lugo: rebeka, Teijeiro

Total:38

Rutenio
April 9th, 2005, 12:42 AM
A gaelthacht ya le puedes quitar lo de benvido que ya lo benvidaste hace días.

cellete
April 9th, 2005, 12:43 AM
ok

cellete
April 11th, 2005, 12:51 AM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever,adalbertofrenesí, Man, cellete, trinity, kaliamigo, Rubensinho

Total:39

kio
April 11th, 2005, 07:11 PM
Benvidos Teijeiro y Rubenshino :).

cellete
April 17th, 2005, 12:04 AM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:31

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever,adalbertofrenesí, Man, cellete, trinity, kaliamigo, Rubensinho, KelticoiGZ (benvido :) )

Residentes noutras zonas do Estado Español:4

Galegos dos SSC forums noutras partes do mundo:6

Total:41 :cheers:

kio
April 17th, 2005, 08:13 PM
Benvido KelticoiGZ :hi:.

cellete
April 23rd, 2005, 03:26 PM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:32

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever,adalbertofrenesí, Man, cellete, trinity, kaliamigo, Rubensinho, KelticoiGZ

Ferrol:Teide (Benvido)

Total:42 :cheers:

kio
April 23rd, 2005, 05:21 PM
WEEEE!!!!!!. Benvido Teide.

Hoy Lete y yo estamos de noraboa. Ahora ya no tendré que pedir un forero ferrolano para navidades, jejejeje XDDD.

Pablos_ou
April 23rd, 2005, 10:04 PM
xDDD Coño! gran día para el foro! :D Benvido Teide

KelticoiGZ
April 24th, 2005, 03:13 AM
Moitas grazas pola ben vida!
Un saúdo a tódolos galegos do fórum.

Por certo, de "Pacolandia" sómosche a ostia de membros. A ver si se anima máis xente e de máis cidades e vilas galegas.

zoltan
April 24th, 2005, 03:21 AM
Faltan foreros de Lugo y Pontevedra, no cuento a rebeka porque su aporte en temas que competen a Lugo es 0. En temas urbanísticos no sabemos nada de esas ciudades, además de Ferrol que esperemos que lluevan noticias.

Rutenio
April 24th, 2005, 10:22 AM
zoltan, no te hagas mala sangre.

cellete
April 27th, 2005, 10:23 PM
FORO GALEGO

Residentes en Galiza:33

A Coruña: Rute, Kio, Saragal, Nostro, Fiestras, Treboada, Lord, Marinedo, Josema, iagotoxo, forever,adalbertofrenesí, Man, cellete, trinity, kaliamigo, Rubensinho, KelticoiGZ, duskoinet (benvido) :)

Ferrol:Teide (Benvido)

Total:43

cellete
April 27th, 2005, 10:25 PM
É impresionante a desproporción de foreiros rexistrados da Coruña e das outras partes, increíble

Rubensinho
April 27th, 2005, 11:07 PM
Ese foro gallego que se sale!!!!
Os habeis fijado la cantidad de respuestas en nuestros threads comparados con el resto de CC.AA¿?
juer estamos que nos salimos. :banana:

Fraga
April 27th, 2005, 11:25 PM
ao mellor é que SSC é o pasatempo favorito dos foristas galegos XDDD

THOR10
May 6th, 2005, 09:59 PM
Enhorabuena por el fantástico foro de Greloscrapers

Espero me admitan en tan selecto Club

Hola a todos desde Culleredo (AM A Coruña)

Urban Dave
May 6th, 2005, 11:14 PM
Viendo lo acalorado de las discusioes de los aeropuertos es normal ! XD
Bienvenido seas Thor10!

Manu84
May 6th, 2005, 11:19 PM
Thor10 bienvenido al foro espero que pases de vez en cuando por los otros foros nacionales

venonm es de villagarcia????

pues conozco esa zona de memoria

Nimue
May 6th, 2005, 11:21 PM
podédesme engadir á lista dos galegos, no meu caso as galegas ;)

Son de Compostela.

forever
May 6th, 2005, 11:38 PM
culleredo? esto va a acabar mal... xD

aun asi, bienvenido ;)

(y como seas del brazo critico de alvedro, preparate :D )