View Full Version : Muziekclips bewieroken de Haagse skyline
oostkust September 9th, 2010, 12:03 PM Waar het in Rotterdam wemelt van de stadsverliefde artiesten, zijn ze in Den Haag moeilijker te vinden. Desondanks is ook de Haagse skyline een vaak dankbare achtergrond.
Ik trap af met een aankomende Hagenees (en géén Hagenaar), Jimmy G:
t4pY1Cammhc
ikops September 9th, 2010, 12:49 PM Muziekclips met locatie Den Haag. Interessant, maar dat wordt wel sprokkelen, vermoed ik.
Haagse Dave September 9th, 2010, 01:34 PM Ik kende deze gozah nog niet. Heeft wel al aardig wat nummers. Is idd jammer dat Den Haag nog weinig decor is voor clips, terwijl de stad er bij uitstek voor geschikt is met z'n vele gezichten.
Bart Zmeer September 9th, 2010, 02:59 PM Dan mag deze natuurlijk niet ontbreken:
RL2zAs0kIRo
The Hague Rules September 9th, 2010, 03:51 PM 4ayYAwy-Wnw?fs=1&hl=nl_NL
De actrice en zangeres Conny Stuart is zondag overleden. Ze is 96 jaar geworden.
Conny Stuart werd op 5 september 1913 geboren als Cornelia van Meijgaard. Ze begon haar artiestenloopbaan als zangeres. Ze trad onder andere op met de band van Freddy Johnson. Haar eerste radio-optreden was in 1939. In de Tweede Wereldoorlog ontmoette ze Wim Sonneveld en ging met hem optreden.
In 1966 werd ze landelijk beroemd met haar vertolking van het liedje Wat voor weer zou het zijn in Den Haag... van Harry Bannink en Annie M. G.Schmidt. Ze trad op in veel van hun musicals zoals in Heerlijk duurt het langst en Met man en Muis.
In 1969 kreeg ze een Gouden Harp voor haar hele oeuvre.
Doderer
Stuart trouwde tweemaal. De eerste keer met impressario Henri Hofman met wie ze twee zoons kreeg. In 1957 scheidde ze van hem om te trouwen met acteur Joop Doderer. Maar ook dit huwelijk hield geen stand en duurde tot 1960.
In 1985 zette ze met De Stuart Story een punt achter haar carrière.
Bron: www.nos.nl
The Hague Rules September 9th, 2010, 03:54 PM iqEPGAoYweY?fs=1&hl=nl_NL
The Hague Rules September 9th, 2010, 03:59 PM ptGJ8wzeGDE?fs=1&hl=nl_NL
Hoe voorspelbaar, maar onbetaalbaar!
hoogveld September 9th, 2010, 07:50 PM 5uwIeka_11c
oostkust September 10th, 2010, 12:13 PM De pier van Scheveningen als backdrop voor Casper.
Inderdaad sprokkelen.
n1m6W0kxLF4
Xoem September 10th, 2010, 02:41 PM Misschien niet helemaal het juiste topic er voor, maar Den Haag heeft altijd wel een actieve electro-scene gehad, waar oa 'bekende' namen als Legowelt en I-F uit voortgekomen zijn. Een aantal jaren geleden is er een documentaire gemaakt over de Haagse electroscene met de naam 'When I Sold My Soul To The Machine', deze blijkt inmiddels ook op Youtube te staan:
http://www.youtube.com/watch?v=KPzHMIGWfYo&feature=PlayList&p=0882D9640B08B5EF&index=0&playnext=1
Haagse Dave September 15th, 2010, 06:59 PM Waar het in Rotterdam wemelt van de stadsverliefde artiesten, zijn ze in Den Haag moeilijker te vinden. Desondanks is ook de Haagse skyline een vaak dankbare achtergrond.
Eigenlijk wel triest met zoveel Haagse Bands/artiesten.
oostkust September 15th, 2010, 10:37 PM Een oudje (2006) van Jimmy G. Matigjes bekeken met 22.000 views.
Op 0.12 zit een aardig shot met oa de Hoftoren.
ooG4mwl3GWQ
oostkust October 27th, 2010, 11:14 AM Esku, blijkbaar een nieuwe jongen, komt hier met zijn skyline clip van Den Haag. Itt Rotterdam heeft Agga geen rivier waardoor de mooiste shots mogelijk worden. Dus we moeten het doen met een dak ergens rond Holland Spoor. Oktober 2010.
bjx-xna6C7k
la-haye October 27th, 2010, 06:20 PM esku is een rapper die al een tijdje bezig is
vroeger rapte hij al veel met bs80(beestachtig) een haagse rap groep volgens mij heeft esku ook nog ggc (groen gele click) gerapt
jimmy g heeft ook nog met ze gerapt in zijn begin
gNVRnNln7QA
nog een haagse rapper alleen geen clip deze is wel pas bezig denk nu ook al weer 2 jaar
Quintana October 27th, 2010, 07:16 PM Agga?
la-haye October 27th, 2010, 07:54 PM straat taal voor den haag net als roffa voor rotterdam en damsco voor 020
Batista12 October 28th, 2010, 10:36 AM Deze clip is gedeeltelijk opgenomen op het dak van de markthof garage.
pjQ6fRftyoI
oostkust November 3rd, 2010, 01:22 AM Daar is ie weer. Sinds drie dagen een clip van opperhagenees Jimmy G. In deze vid moeten we het doen met beelden van de verloederde en schimmige bedrijfsterreinen van Laakkwartier en Spoorwijk (rechtsonder). Speciale gast is de ultra nationalist Ton Hoogduin (eveneens rechtsonder). Blijkbaar van de hardcore house scene naar de rap overgestapt... November 2010.
WrlFVVgwnVk
MR. Bacon November 3rd, 2010, 10:24 AM haha, een paar bekende koppen.. Het monster van Laak ook nog een paar keer langs zien flitsen.. waarom die man nog nooit gecast is voor een film begrijp ik niet.. Wat een bijzondere verschijning!
MR. Bacon November 3rd, 2010, 10:26 AM straat taal voor den haag net als roffa voor rotterdam en damsco voor 020
Ik weet dat de surfers ook Skiffa (weet niet hoe je dit zou moeten schrijven) gebruiken voor Scheveningen
la-haye November 3rd, 2010, 07:10 PM ^^ dat is dus ton hoogduin volgens mij heeft hij een tijd vast gezeten zag hem normaal wel vaak lopen maar was hem al een tijd niet tegen gekomen en nu zie ik hem overal weer opduiken
Haagse Dave November 3rd, 2010, 07:36 PM Lachuh met die Ton. Had ik niet gedacht van hem, om in zo'n clip mee te doen. Boozy ook van de partij.
oostkust November 10th, 2010, 06:17 PM De Scheveningse skyline light. Eindelijk heeft Den Haag weeer eens een artiest die veel views krijgt. 100.000 in de eerste week ,dus dat belooft. Voor de liefhebbers van Justin Bieber.
2pn-sxswQ24
Ramses November 10th, 2010, 06:25 PM ^De haringpop rukt op! Den Haag heeft nu zijn eigen Jantje Smit :D
Haagse Dave November 10th, 2010, 10:47 PM Wel een talentje moet ik zeggen, ook geen slechte clip.
Tweety November 10th, 2010, 10:59 PM Maar er worden wel degelijk slechte clips in Den Haag gemaakt:
oAyLUz3ru7E
oostkust November 18th, 2010, 12:19 AM Kingsize met een anti Wilders liedje vanaf een dak midden in Den Haag. 20.000 maal bekeken. 2009.
GYwq9eMCadk
Haagse Dave November 18th, 2010, 06:06 PM ^^ Hij verdiend 5 euro per uur? Misschien moet ie aan zijn vriendjes vragen hoe ze aan die dikke Mercedes komen waar hij uitstapt. Verder wel nette tekst, heb ik wel eens anders gehoord over Wilders.
la-haye November 18th, 2010, 06:40 PM zo dik is die mercedes niet is maar een stink diesel
Haagse Dave November 18th, 2010, 06:53 PM ^^ Is zo. maar dan nog.
Hessup November 20th, 2010, 01:06 PM Weet niet zo goed hoe ik een Youtube-filmpje moet embedden, dus maar even op de ouderwetse manier een linkje.
In deze clip van L4 zijn oa. de JuBi kernen en De Kroon te zien...
http://www.youtube.com/watch?v=llGReFXZR78
Hessup November 20th, 2010, 01:12 PM En in deze zijn ook wat mooie shots van Den Haag te zien...
http://www.youtube.com/watch?v=hgGjNWHPJJs
oostkust November 26th, 2010, 11:33 AM Ene Ciph Barker, engelsman uit Den Haag, laat je Den Haag zien. Totaalshot Den Haag skyline op 1.15 min vanuit de heli. Den Haag bij nacht. Schilderswijk. Oktober 2010, dus recent.
a5a3E4823GE
la-haye November 26th, 2010, 04:52 PM dat is niet uit een heli maar uit het strijkijzer
oostkust December 9th, 2010, 12:29 AM Huizbaaz claimt hier het Centraal Station van Den Haag en komt de huurpenningen innen. Clip uit 2009. Matig bekeken met 20.000 keer.
KQHApYB95G8
Slagathor December 9th, 2010, 10:48 AM Kutmuziek.
The Hague Rules December 9th, 2010, 08:47 PM ^^^^
Als ze toch niks beters te doen hebben dan een beetje staan te spugen in een cameralens kunnen ze wellicht beter de straat aanvegen of iets dergelijks.
UitgestorvenTeen December 11th, 2010, 02:08 AM Kutmuziek.
inderdaad zeg...
Dit is meer mijn muziek. Leuk haags bandje. Clip opgenomen in de Prinsestraat.
43.000 keer bekeken.
RimlhHwbKdY
oostkust December 14th, 2010, 10:21 AM Hagenees Jimmy G met een halfjaar oude clip. Transvaalbuurt, Schilderswijk, een zeer sexy actrice, Holland Spoor, en het Strijkijzer prominent in de clip. 2010.
jA0VojO17z0
Momo1435 December 14th, 2010, 11:04 AM Het is toch eigenlijk wel jammer dat iedereen tegenwoordig maar een liedje en video in elkaar kan prutsen. Nu denkt iedereen dat die rapper is, echt goede rappers worden hierdoor ook al niet meer serieus genomen.
Ik zou trouwens eens een draadje moeten openen Japanse video's met de skyline van Tokyo, dan kan ik genoeg video's van mijn favoriete meiden groepen plaatsen. :)
Slagathor December 14th, 2010, 11:17 AM Die meidengroepen zie ik wat minder zitten, maar als je nog meer muziek hebt zoals een video die je een tijdje geleden ergens postte (Kreva - Speechless), ga vooral je gang!
Haagse Dave December 14th, 2010, 06:18 PM Voor mij zijn zowel de meidengroepen als de muziek(video's) van harte welkom. :)
The Hague Rules December 14th, 2010, 07:50 PM Voor mij zijn zowel de meidengroepen als de muziek(video's) van harte welkom. :)
Hier alvast een paar uit DH Dave!
Socks
EhBZy765u3I?fs=1&hl=nl_NL
ReBelle (Op SXSW (http://sxsw.com/) in Austin)
fK8H4jIql8g?fs=1&hl=nl_NL
Anouk (toen nog jong en met t-shirt van Club Geluk)
Uzk-TmKOBGk?fs=1&hl=nl_NL
Haagse Dave December 14th, 2010, 09:11 PM ^^ :okay: Socks kende ik nog niet. Rebelle had ik nog niet in levende lijve gezien. Anouk is natuurlijk top.
UitgestorvenTeen December 15th, 2010, 12:00 AM ^^ haha wat mooi, de drumster van Rebelle is mijn zus :lol:
Haagse Dave December 15th, 2010, 12:08 AM ^^ haha wat mooi, de drumster van Rebelle is mijn zus :lol:
Serieus? Ik vond haar ook wel grappig overkomen. :)
UitgestorvenTeen December 15th, 2010, 12:35 AM haha :) ja men zus is een te gekke meid, lekker bezig in de muziekscene,.. net als ik :cheers:
Haagse Dave December 15th, 2010, 03:26 PM haha :) ja men zus is een te gekke meid, lekker bezig in de muziekscene,.. net als ik :cheers:
Leuk. Volgens mij zijn ze ook wel eens een paar keer in de studio van "Studio Haagse Bluf" geweest van Den Haag FM. Daar ken ik ze van.
Nummertje van jou is ook geinig trouwens. :)
oostkust December 23rd, 2010, 03:40 PM Vocab en zijn vriendjes begeleiden je door de skyline van de Haagse voorstad Zoetermeer. Honkbalknuppels paraat. Mooie zwartwit video geschoten door de filmacademie. Vangen de grimmige en troosteloze sfeer van de betonnen buitenwijken van Den Haag heel treffend zo. 2009. 10.000 maal bekeken (slecht)
zi1YF7ry8rA
oostkust December 24th, 2010, 02:05 PM Nog eentje uit de hel van Zoetermeer. Zie de ruige blokkendozen. Treurig voor buitenstaanders. 2009, 10.000 maal bekeken.
uKym2luh1-Y
Niyyu December 25th, 2010, 10:49 PM Lol, net als in de Rotterdamsectie zoekt Oostkust hier naar straatmuziek, maar de meest bekende straatmuziek heeft die kennelijk nog over hoofd gezien. De straat in Den Haag rapt graag in het Engels. Ook Zoetermeerders als Mr Probz doen daar aan. Hier komt het dan:
Uit Den Haag:
Main Triad Crips. In deze kleinschalige bende en directe relaties ervan zijn al 20 doden gevallen zijn, doordat ze echt hardcore hustlers zijn.
X5e0vV-ttq4
overige Crips uit die buurt
MaXp5VsOLpc
Uit Zoetermeer:
Dit vind je zeker ook straatshit uit Zoetermeer inclusief Main Triad Crips in clips:
jwcN7NS5lYU
Multi culti Zoetermeer. Ondanks dit niet mijn stad represent toch denk ik één van de betere rapnummers in het circuit.
75yhH4O7lW8
Haagse Dave December 31st, 2010, 06:18 PM Iedereen alvast de beste wensen en dank voor alle schitterende foto's. Al weer bijna 2 jaar actief op dit geweldige forum. Op naar een mooi 2011 met veel hoogbouw.
H2HyPePPYZM&feature=related
oostkust January 1st, 2011, 10:43 PM Lol, net als in de Rotterdamsectie zoekt Oostkust hier naar straatmuziek, maar de meest bekende straatmuziek heeft die kennelijk nog over hoofd gezien. De straat in Den Haag rapt graag in het Engels. Ook Zoetermeerders als Mr Probz doen daar aan. Hier komt het dan:
Vooral nummer 4 is een leuke skylineclip.
De nummers 2 en 3 zijn idd echte straatclips. Positief om eindelijk weer eens mensen in het Engels bezig te zien. Valt wel op dat ze niet echt populair zijn. Mijn buurjongens kenden ze ook niet.
Wel populair zijn die pokoes uit een andere pracht-suburb van Den Haag.
Héél populair zelfs met meer dan een miljoen views. Delft. Hoe crimineel deze gasten zijn weet ik niet. Maar waar het om gaat is dat ze een "mooi" beeld schetsen van de verloederde blokken van de Den Haag agglo.
DWeu3Cg3ucg
marcobruls January 2nd, 2011, 03:24 AM ........de straten van Delft .....hahaha blijft lachwekkend al die wanna b hoodlums gang and mobsters....
Quintana January 2nd, 2011, 09:56 AM I was bruised and battered and I couldn't tell
What I felt
I was unrecognizable to myself
I saw my reflection in a window I didn't know
My own face
Oh brother are you gonna leave me
Wastin´away
On the streets of Delft
I walked the avenue till my legs felt like stone
I heard the voices of friends vanished and gone
At night I could hear the blood in my veins
Black and whispering as the rain
On the streets of Delft
Ain't no angel gonna greet me
Its just you and I my friend
My clothes don't fit me no more
I walked a thousand miles
Just to slip the skin
The night has fallen, I'm lyin' awake
I can feel myself fading away
So receive me brother with your faithless kiss
Or will we leave each other alone like this
On the streets of Delft
Urbeye January 2nd, 2011, 12:05 PM wel erge filmpjes
Best schokkend te noemen. Doet de politie nou iets met dit soort filmpjes?
Slagathor January 2nd, 2011, 01:33 PM wel erge filmpjes
Best schokkend te noemen. Doet de politie nou iets met dit soort filmpjes?
De politie heeft de gewoonte ontwikkeld dit soort dingen te registeren om op die manier een plattegrond van bepaalde individuen bij te kunnen houden.
Dat is tamelijk zinloos want dit soort filmpjes is veel geschreeuw, weinig wol. Dit zijn wel de laatste personen in Nederland waar je je druk om moet maken. Ze zijn hoogstens wat irritant.
Xoem January 2nd, 2011, 02:57 PM Grappig, een groot deel van die clip is opgenomen voor een verzorgingstehuis waar een stiefoma van me een tijd gewoond heeft. Heb bij Delft ook altijd de indruk dat ze de mooiheid van het centrum hebben willen compenseren door er extra lelijke wijken omheen te bouwen..
Beholder January 18th, 2011, 02:59 PM Geen skyline, wel o.a. Prinsengracht en Torenstraat:
iqEPGAoYweY
Batista12 April 2nd, 2011, 11:39 AM Weer wat nieuwe rap clips :
t20w_P8O0es
2mJRpnaJm_8
En voor de verandering iets romantischers :lol:
DU9ycyDmalg
Batista12 April 2nd, 2011, 11:55 AM deze plemp ik er ook maar bij :
H1BP-pesdzw
oostkust April 7th, 2011, 11:09 AM Het wachten is op de ministerietorens maar Freddy Gold en zijn mannen uit de achterbuurten van Den Haag, konden niet wachten.
t20w_P8O0es
MR. Bacon April 7th, 2011, 05:20 PM dus de samenwerking op muziek gebied tussen DH en R'dam is ook doorgedrongen in "the Ghetto"
marcobruls April 7th, 2011, 08:40 PM .....
oostkust April 16th, 2011, 01:05 AM Vanalles in aanbouw in de Haagse skyline eind 2009. Freddy en zijn tuigmannetjes laten het je zien.
2mJRpnaJm_8[/QUOTE]
Batista12 April 16th, 2011, 01:40 AM @ oostkust
Beide clips van Freddy Gold zijn al gepost , zie pagina 3 van deze thread .
oostkust April 24th, 2011, 06:13 PM @ oostkust
Beide clips van Freddy Gold zijn al gepost , zie pagina 3 van deze thread .
Niet gezien, maar je had wel gelijk. Thnx.
Batista12 May 26th, 2011, 06:14 PM ''The Boxer Rebellion" in Den Haag
UwCtqu0cNfw
j3BFrtMi3lQ
oostkust June 17th, 2011, 04:42 PM Niet elke rapper kan wachten totdat de Ministerietorens zijn afgebouwd. Want reken maar dat de mannen zitten te loeren op lokale hoogbouw. Zire nam het zekere voor het onzekere en schoot alvast zijn video. Veel hijskranen dus. Juni 2011.
loz-KygXol8
Magistraler August 12th, 2011, 12:53 PM Bizar hoe weinig er in Den Haag aan clips wordt geschoten.
In Almere worden er al veel meer geschoten. En in Amsterdam en Rotterdam natuurlijk. Maar Haagse rappers geven echt schande hier. Sorry.
En dan met deze mooie skyline nog wel.
The Hague Rules August 12th, 2011, 03:56 PM Bizar hoe weinig er in Den Haag aan clips wordt geschoten.
In Almere worden er al veel meer geschoten. En in Amsterdam en Rotterdam natuurlijk. Maar Haagse rappers geven echt schande hier. Sorry.
En dan met deze mooie skyline nog wel.
Den Haag en rappers? Sorry man, Den Haag is een echte rockstad met hier en daar een vleugje jazz misschien.
marcobruls August 12th, 2011, 04:49 PM Ben ik alleen als ik die teksten letterlijk beschamend en lachwekkend vind? hahaha er zit totaal niks poëtisch of anders rijmend in hahahaha
Koen Acacia August 12th, 2011, 07:25 PM Tsja, hoe zal ik het zeggen?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen idee heb hoeveel bands er nou in Den Haag bij elkaar gaan zitten en dan besluiten "We weten het! We gaan met onze muziekclips de Haagse skyline bewierroken!", maar één ding weet ik echt honderd procent zeker: de kans dat ik CD's van die gasten zal gaan kopen is echt god-ver-domd klein.
Als dit je interesse is: tuurlijk, ga je gang. Knock yourself out. Maar als je verwacht dat er gek veel andere mensen in je hobby geïnteresseerd zijn dan zul je toch echt bedrogen uit gaan komen.
Magistraler August 12th, 2011, 07:37 PM Toch al eentje gevonden. Begint met beelden van de Haagse blokken rond Hollands Spoor, eindigt met de Hoftoren.
8JiS6qGz6S0
Slagathor August 12th, 2011, 08:08 PM Tsja, hoe zal ik het zeggen?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen idee heb hoeveel bands er nou in Den Haag bij elkaar gaan zitten en dan besluiten "We weten het! We gaan met onze muziekclips de Haagse skyline bewierroken!", maar één ding weet ik echt honderd procent zeker: de kans dat ik CD's van die gasten zal gaan kopen is echt god-ver-domd klein.
Als dit je interesse is: tuurlijk, ga je gang. Knock yourself out. Maar als je verwacht dat er gek veel andere mensen in je hobby geïnteresseerd zijn dan zul je toch echt bedrogen uit gaan komen.
Op Youtube zijn amateurmuzikanten te vinden die 100 keer betere muziek maken en er ook nog een mooie clip bij aan elkaar vastbreiden. En dat voor 1 dollar (http://the-keep.bandcamp.com/).
ASHA2yVlUwQ
Magistraler August 18th, 2011, 02:53 AM Weer eentje die Scheveningen centraal stelt. Al 150.000 keer bekeken in een paar weken, dus das alvast een lekkere Den Haag promo.
De meesten van jullie zullen dit wel leuk vinden, want het is een heel beschaafde tekst.
Makka Singa Nino - Verliefd
yf7gBjXc5s0
Quintana August 18th, 2011, 07:51 AM Ik denk van niet want de meeste hier hebben volgens mij vrij weinig op met Hip Hop.
Magistraler August 18th, 2011, 12:45 PM Ik denk van niet want de meeste hier hebben volgens mij vrij weinig op met Hip Hop.
Het is geen hiphop, het is R&B.
Meer tegen pop aan zeg maar.
Ik denk eigenlijk dat het zeer goed bekeken wordt juist in een stad als Den Haag, met een (grote) meerderheid allochtone jongeren.
The Hague Rules August 18th, 2011, 12:59 PM Het is geen hiphop, het is R&B.
Meer tegen pop aan zeg maar.
Ik denk eigenlijk dat het zeer goed bekeken wordt juist in een stad als Den Haag, met een (grote) meerderheid allochtone jongeren.
We doen er in Den Haag dan ook alles aan om het ze zo min mogelijk naar hun zin te maken...
Parkpop, The Hague Jazz, Festival Classique, Kaderock...
het wil maar niet helpen, ze geven niet op en blijven zich maar vermeerderen!
ikops August 18th, 2011, 03:14 PM Nederpop, we hebben zelfs de palingsound geprobeerd, maar dat jaagde ze niet weg en ondertussen waren we mooi zelf de Sjaak. Dus dat hebben we er maar weer uitgeknald.
Haagse Dave August 18th, 2011, 03:48 PM Nederpop, we hebben zelfs de palingsound geprobeerd, maar dat jaagde ze niet weg en ondertussen waren we mooi zelf de Sjaak. Dus dat hebben we er maar weer uitgeknald.
:lol:
The Hague Rules August 18th, 2011, 04:21 PM Op 23 en 24 september doen we overigens een nieuwe poging met het `Todays Art Festival (http://todaysart.org/nl/)´, de maand daarna proberen we het opnieuw met het `Crossing Border Festival (http://www.crossingborder.nl/)´ en mocht de boot van Sinterklaas op de terugreis -in december- leeg blijven, dan staat Duran Duran nog op het program voor begin 2012 :)
Magistraler September 19th, 2011, 04:05 PM Je kon er opwachten. Het spectaculaire triootje torens in het centrum van Den Haag nodigt gewoon uit om bewierrookt te worden.
Misschien dat een Hagenees hier ons kan vertellen vanaf welk dak deze clip is geschoten, maar de ministerietorens staan er iig mooi op. ExtraLars met Leef Voor Hip Hop. Uit september 2011.
pxTx3Sg1QWk
Magistraler October 3rd, 2011, 11:09 AM Harde getattoeerde mannen uit Den haag vanaf de haveloze daken in Schilderswijk en ergens bij de Haagse kust. Veel sky , weinig line. Jimmy G feat. ill Material & Shabba - Hels Kind , van 2 oktober 2011.
tfRU5IcLc3s
Magistraler November 8th, 2011, 11:46 AM De deprimerende ghetto blokken van Den Haag Zuidwest. Samen met Dloco en Shadow. Met 'Wacht op me Kans'.
cvxAStGG8qk
Magistraler November 21st, 2011, 06:20 PM Voor alle homies op het forum hier die een stel donkere stevige billen (van zangeres Laise) gehesen in een klein broekje, kunnen waarderen (ik wéét wie jullie zijn), brengt RMB een viddy uit. Sinds gisteren laat Rotterdams (!) Meest Beruchte je de Hofpleinvijver en de omringende bebouwing zien. Schijnbaar eerder dit jaar opgenomen. Een echte Den Haag promo deze clip.
RMB & G-Boah ft Laise - Doe Jou. Release 19 november 2011.
lKX2fBbF_Qo
Quintana November 21st, 2011, 07:22 PM lol wut?
jb_nl November 21st, 2011, 07:32 PM Voor alle homies op het forum hier die een stel donkere stevige billen (van zangeres Laise) gehesen in een klein broekje, kunnen waarderen (ik wéét wie jullie zijn), brengt RMB een viddy uit. Sinds gisteren laat Rotterdams (!) Meest Beruchte je de Hofpleinvijver en de omringende bebouwing zien. Schijnbaar eerder dit jaar opgenomen. Een echte Den Haag promo deze clip.
RMB & G-Boah ft Laise - Doe Jou. Release 19 november 2011.
:lol: Weet hij echt wie wij zijn? Ik zie nou nooit Quintana of Koen in dergelijke bewoordingen zeggen dat ze daar behoefte aan hebben :lol:
ikops November 21st, 2011, 09:07 PM Ze zullen het niet zeggen, nee.
Quintana November 22nd, 2011, 07:48 AM Niets mis met een stel stevige donkere billen overigens. Niet dat ik jungle fever heb maar ik ben er ook niet vies van.
Koen Acacia November 22nd, 2011, 11:02 AM Wat in de fuck....
Magistraler November 29th, 2011, 02:15 PM Hagenezen met een Ali B accent, zoals dat heet, komen hier met hun muzikale perspectief vanaf het Kaapse Plein (Transvaal). Geen bewegende beelden, wel een paar vette skyline stills. Armani - kaapseplein070 , Maart 2011
GxYiUs5Te90
Koen Acacia November 29th, 2011, 05:54 PM Nee hé?
Bart Zmeer November 30th, 2011, 09:58 AM Schattig...
Magistraler December 14th, 2011, 01:24 AM In het donkere & natte weer toch sfeervol belichte plaatjes van Spuistraat en aanliggende pleinen in Den Haag. De nachtburgemeester van Agga is weer op vrije voeten, en heel de wereld mag meegenieten van zijn kijk op de Hofstad. Rayclipse - Zie Wat Ik Aanricht, December 2011
mDS60xti5OY
Magistraler January 7th, 2012, 12:30 AM Harde teksten en een pompende beat van Kingsize uit Agga. Vanaf de blokken van de roemruchte Schilderswijk. Af en toe uitzicht op het Strijkijzer dus. Viddy is al uit 2009 en staat net onder de 40k views. Kingsize - Noordzee Rovers
-jb0q1rxYCY
Magistraler January 7th, 2012, 02:46 AM We wisten allemaal dat Haagse rappers los zouden gaan op hún nieuwe skyline. En het jaar is nog maar net begonnen! En hier is dan de vetste tot nog toe. Op beeld komt die nieuwe Haagse horizon naar je toe. Lekkerrrr.
Yayo ft Syke Beng & L-A Dodger (KingStreet) - Ze Weten Niet . 4 Januari 2012
XQTgTT40BSk
Magistraler April 7th, 2012, 11:05 AM Het blijft schrapen in den Haag. Deze dan vanaf de blok in Zoetermeer. Een doorkijkje op de saaie hoogbouw hier vanaf het plein 'Bovenlangs'. Mimiet - En ik swag april 2012
RkM4bXwc4Qc
marcobruls April 9th, 2012, 03:00 PM wtf lol^^
24-Seven April 9th, 2012, 08:58 PM die kwiebus heeft schijnbaar vaak voor de spiegel staan oefenen en tegen zichzelf gezegd "ik ben fucking gevaarlijk, ik ben fucking Tony Montana" :sly:
Quintana April 10th, 2012, 06:32 PM Het leven in Zoetermeer a.k.a. Den Haag South Central is natuurlijk ook niet makkelijk.
Momo1435 April 10th, 2012, 07:41 PM Het mooiste moment van de video is het shot van de likeur plank in hun lokale slijterij. Echte swag jongen.
Dat de video hier is geplaatst is trouwens wel goed voor de viewcount, gisteren was die 305 nu 356.
Ik hoop dat het jochie plezier had met het opnemen van deze home video. Maar om deze dan ook hier te plaatsen is natuurlijk iets anders. Ach ja, het geeft ons ook weer wat om te lachen. :lol: Que in Bob Sagat.
MR. Bacon May 12th, 2012, 03:40 PM Beetje skyline veel Den haag
qrVpnkg1KW8#!
Beholder May 16th, 2012, 05:33 PM Bovengemiddeld leuk! :) Maar zegt het meer over de clip of over het gemiddelde...?
Magistraler May 27th, 2012, 09:17 PM Jimmy G net zo vergroeid met Den Haag als Lex Immers van de ooievaar houdt. Nonchalant shotje van de Ministerietorens. Een bewieroking van de Hofstad zoals Jimmy dat graag heeft. Jimmy G - Voor m'n stadje , Mei 2012
3cpo5jhm3lk
Magistraler July 1st, 2012, 08:51 PM Een totale liefdesplaat. Voor het meisje, maar ook voor Den Haag. Beginshot met het Ministerie voor Cultuur. Michel Adamus - Echte Liefde [(LOFF-TEEP VOL#1)Ft LindoRas(DJ LinkUp)] juni 2012
f9hcNT6Btig
Magistraler July 6th, 2012, 08:02 PM Zelf vind ik de skyline van Scheveningen eén van de grootste teleurstellingen van Den Haag. Gelukkig voor de Hagenezen is er een zanger die kennelijk wél kan genieten van het stads -en strandbeeld hier. El-G - Ik Vind Je Leuk , Juli 2012
IJ8T6ULlKU4
The Hague Rules July 6th, 2012, 08:59 PM ^^ Hey... 2 Unlimited
Magistraler August 8th, 2012, 01:25 AM Een Rotterdamse rapper die naar Den Haag trekt voor een clip. Het moet niet gekker worden. De drie hoge torens in Centrum Den Haag in beeld. Flow Joe: ZMSsessie #1 Augustus 2012
YbPfcUOM60E
Beholder August 31st, 2012, 12:36 PM Ja, er is geen Haagse skyline te zien en de band schijnt uit Gouda te komen, maar verder is het vrolijk hier in de buurt gefilmd. :)
-nXV5UfHCtM
Momo1435 September 30th, 2012, 11:15 PM Nog verder weg van huis kwam ik dit nummer tegen.
De artiest is genaamd Pinocchio P feat. Hatsune Miku
En het nummer heet....
スケベニンゲン , en dat is hoe je Scheveningen in het Japanse schrijft.
o-8G3WDo1Sc
Pinocchio P is een producer en Hatsune Miku is een virtuele "voicaloid" zangeres, zelfs de stem komt uit de computer.
Het nummer heeft verder niks met Scheveningen te maken, als je スケベニンゲン letterlijk in ons alfabet zou uitschrijven dan is het Sukebeningen (de B wordt als een soort V uitgesproken). "Sukebe" in het Japans is te vertalen als ontuchtig of ontuchtig persoon en "Ningen" als persoon of mens. De tekst van het nummer is verder te vreemd om het te begrijpen (ook in de vertaling), maar de woord grap in de titel die zegt misschien wel genoeg.
Magistraler October 1st, 2012, 01:18 AM Hagenees Teddy Lewis is blijkbaar een fan van architect Rob Krier. De nieuwe Haagse binnenstad dient als indringende achtergrond. Teddy Lewis - Snel Lé Jelle September 2012
qH-EpN-ql5w
Magistraler October 2nd, 2012, 02:50 PM Deze jongens hebben het begrepen. Uitnutten die skyline voor je clip. En met de GRote Drie heb je alvast een leuk plaatje. Voor de ouderen onder ons: Agga = Den Haag. El-G Ft. HCG (TwiinLocc) - Agga Oktober 2012
AelhS4RfKfs
Quintana October 2nd, 2012, 07:07 PM Die boefjes zouden weleens bij mij om de hoek kunnen wonen.
la-haye October 3rd, 2012, 11:30 PM Die boefjes zouden weleens bij mij om de hoek kunnen wonen.
mijn oude wijk genoten. die met die blauwe pet in ieder geval.
Magistraler October 8th, 2012, 01:37 AM Zeer opvallend dat de nieuwe Bollebof viddy oa in Den Haag (skyline) en Wassenaar wordt geschoten. Door een Rotterdamse r&b ster en een Rotterdams productiebedrijf (Zware Jongenz) dus. Goed nieuws voor Den Haag, want dit is het type artiest die , met werkelijk prachtige video's, vaak miljoenen kliks weet te genereren. Shotje van Den Haag in deze pre-productie clip op 4.20 min. Achter de Schermen: Bollebof - Als je van mij was Oktober 2012
tlPtgymhPgs
Magistraler October 15th, 2012, 02:16 PM Liefdesplaatje van voormalig Haagse gangstarapper Jimmy g. Geniet me van de plaatjes van de Hofstad. Jimmy G - 'Bij Je Zijn' Oktober 2012
ElrkZSE2fSs
Magistraler December 23rd, 2012, 10:03 PM Plaatje uit 2010 alweer. Maar wel met 100.000 views. Shotjes van Scheveningen en Haagse blokken en binnenstad. F1rstman Ft. Ness & Rymz - Te Laat
STIeod1vFck
Magistraler January 10th, 2013, 01:56 AM Weinig clips uit den Haag. Maar als ze komen , komen ze hard. Prachtig gefilmde viddy rechtsreeeks uit de Schilderswijk, Koningsstraat, bij nacht. Dit zijn mannen die overdag slapen. Niet voor jeugdigen. TEAMWEST - Koninkrijk. Januari 2013
VPgJH7AynEA[/QUOTE]
Joz January 10th, 2013, 03:13 PM Kwam deze tegen...
Schreeuw Oh Oh Den Haag (http://youtu.be/orE-ZbsZt_w)
A-soldier ft. The Zodiac
Magistraler January 10th, 2013, 03:48 PM Kwam deze tegen...
Schreeuw Oh Oh Den Haag (http://youtu.be/orE-ZbsZt_w)
A-soldier ft. The Zodiac
Jezus, dit is echt hard! Die gasten nu allemaal wel vastzitten. Nu ja, het gaat om de viddies. Dus respect. Molenwijk, Houtwijk.
Ik heb hem even netjes in de draad gezet:
A-Soldier ft. The Zodiac - Schreeuw Oh Oh Den Haag
orE-ZbsZt_w
Magistraler February 17th, 2013, 12:30 PM Van de drie ministerietorens naar de gribusplekken van de Haagse straten. Soldjah is je Haagse gids. SOLDJAH - Echte Soldaat Februari 2013
pw4oG5-ZVk0
The Hague Rules February 17th, 2013, 12:59 PM Van de drie ministerietorens naar de gribusplekken van de Haagse straten. Soldjah is je Haagse gids. SOLDJAH - Echte Soldaat Februari 2013
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=pw4oG5-ZVk0">YouTube Link</a>
'Vaak opgepakt en onterecht...' Whahahahaha, jochie toch!
jb_nl February 17th, 2013, 03:09 PM Vast zo'n figuur dat laatst in de prachtige documentaire "Bijna 18" te zien was :lol: Ook zo'n figuur dat bleef ontkennen, terwijl hij 9 maanden jeugddetentie gekregen had voor een overval met overtuigend bewijs. Even later zat hij weer vast voor een nieuw vergrijp, nu in volwassenendetentie.
The Hague Rules February 17th, 2013, 04:32 PM Ik mis dikke vette Haagse rock, jazz, blues en (Indie-)pop. Waar is de Haagse pop-/rockstad gebleven?
24-Seven February 17th, 2013, 08:47 PM 'Vaak opgepakt en onterecht...' Whahahahaha, jochie toch!
of hij liegt dat ie barst, of hij is zo stom dat ie telkens op het verkeerde moment op de verkeerde plaats is. Voor een rapper getuigd dat van weinig skills, want dan heeft ie zich er niet uít kunnen lullen... :D
The Hague Rules February 17th, 2013, 08:55 PM of hij liegt dat ie barst, of hij is zo stom dat ie telkens op het verkeerde moment op de verkeerde plaats is. Voor een rapper getuigd dat van weinig skills, want dan heeft ie zich er niet uít kunnen lullen... :D
Precies! Het is geen rapper, maar een nepper :P
Magistraler March 29th, 2013, 10:07 PM Misschien binnenkort gesloopt. De pier van Scheveningen wordt hier vereerd met een videoclip. Mexxi - SuperWoman Maart 2013
eIpgEaJ9-ic
Batista12 May 13th, 2013, 06:46 PM De beste video tot nu toe:
OZrVDhu0Rxw
The Hague Rules May 13th, 2013, 11:49 PM De beste video tot nu toe:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=OZrVDhu0Rxw">YouTube Link</a>
F a n t a s t i s c h !!!
:)
jb_nl May 15th, 2013, 12:58 PM Inderdaad, "deze viddy" doet al die prachtige ballades van Magistraler verbleken. Evenals deze :banana:
4suQgdlWoM4
Mus1895 May 15th, 2013, 02:11 PM Ik mis dikke vette Haagse rock, jazz, blues en (Indie-)pop. Waar is de Haagse pop-/rockstad gebleven?
The Storks:
https://soundcloud.com/thestorks
https://soundcloud.com/thestorks/rod-stewart-sexual-religion
|
|