View Full Version : Groningen: De Fortuna

Eisso
September 1st, 2004, 05:35 PM
Al lange tijd gaan er geruchten rond over een woontoren bij het winkelcentrum in Vinkhuizen. Na vele zoektochten kwam ik nu pardoes op de website van Bureau Noordeloos. Als ik mij niet vergis is het project niet al te lang geleden toegevoegd. Helaas staat hij wel onder het kopje "in ontwerp". Wie weet gaat woningbouwvereniging Nijestee nu eindelijk eens aan de slag!

De Diamant

http://www.bureaunoordeloos.nl/projecten%20onwerpt/woningbouw/de%20diamant/339-start.jpg

Ik doe een gok: +/-50 meter ???

De Diamant

In de stedenbouwkundige context van de centrumstrook van Vinkhuizen is een ontwerp gemaakt voor een nieuw te bouwen hoge woontoren. Door de bouwhoogte en de positie op de kruising van Siersteenlaan en Diamantlaan heeft de toren naast locale betekenis ook uitstraling op de rest van de wijk en de stad. De situatie zegt daarbij wat over de plaatsing op de locatie, de oriëntatie van de woningen en het gewenste architectonische beeld in de wijk.

Na een studie naar de ordening van het basement van de toren met winkel, expeditie en loskuil is het bouwvolume geplaatst in de noordwesthoek van de locatie. Juist op dat punt markeert de toren een hoekpunt in de stedenbouwkundige structuur van de wijk en is zij een baken aan het parkeerplein voor het winkelcentrum.

Met de wens om de (4) woningen (per bouwlaag) een optimale bezonning mee te geven is een onderzoek gedaan naar plattegrondmodellen die tegemoet komen aan die wens in deze specifieke situatie. Vanuit de literatuur en de directe omgeving zijn een aantal referenties onderzocht die mogelijkerwijs als inspiratiebron kunnen dienen. In dat onderzoek zijn bewust uitersten gezocht om de voor- en na-delen van de verschillende keuzen te illusteren. De notie van een overladen programma op de begane grond met een supermarkt beperkt ook de mogelijkheden voor de torenopbouw. Vanuit het idee van bezonning zal daarbij een trappenhuis aan de noordzijde van de locatie liggen. Juist daar bevind zich ook de hoofdstroom van voetgangers vanuit de wijk naar het winkelcentrum en vice versa.

Het karakteristieke beeld van Vinkhuizen is dat van een rationele opeenvolging van rechthoekige wat bonkige bouwvolumes met een minimum aan architectonische expressie. Die stoere soberheid kan als een zwakke of sterke karakteristiek van de wijk worden gezien. De acceptatie van het gegeven is aanleiding voor de vorm van het ontworpen volume.

Door het volume uit te werken met een lichte beglaasde gevel wordt een eigenheid meegegeven die het gebouw tot een opvallend en passend baken van de wijk kan maken.

(bron: bureau noordeloos)

http://www.bureaunoordeloos.nl/projecten%20onwerpt/woningbouw/de%20diamant/339-ren02.jpg

Persoonlijk vind ik het best een prima ontwerp. Ok, vrij simpel misschien. Maar de toren wordt gebouwd voor mensen met een niet al te groot budget in een niet al te dure wijk. Voor zo'n " goedkope toren" vind ik het dan nog best speels. En best hoog natuurlijk! Eindelijk een toren die boven de flatjes van 10 hoog in de wijk uit torent!

Leuk detail: er komt een Aldi supermarkt onderaan de toren....Echt goedkoop dus :)

http://www.bureaunoordeloos.nl/projecten%20onwerpt/woningbouw/de%20diamant/339-fomo.jpg

Ace
September 1st, 2004, 08:04 PM
Nice.

Doet me denken aan dat liedje van Shania Twain........
'That don't impess Me much' ;)

eusebius
September 1st, 2004, 08:14 PM
m))

Winus
September 1st, 2004, 08:43 PM
Sober ontwerp

Eisso
September 1st, 2004, 08:43 PM
Me neighter. Het is, evenals ze zelf al aangeven, een leuk accent voor de wijk. Ok, t zou met zijn hoogte de 3e woontoren van de stad worden, maar door de afgelegen plek ten opzichte van het centrum wordt het geen onderdeel van een leuk hoogbouwstuk helaas.

@ Winus: dankzij t lage budget waarschijnlijk. Er komt niet voor niets een aldi onder :)

Diehard
September 1st, 2004, 08:47 PM
Leuk torentje voor de wijk! Ik wist ook al wel bijna zeker dat er bij de rotonde gebouwd zou gaan worden. Men heeft dit stuk van het parkeerterrein niet opnieuw bestraat en de rest wel.

@ Eisso

Weet je dat zeker van de Aldi? Die zit nu nog noordelijker in de wijk. Dat zou betekenen dat ik verder moet lopen en veel studenten met mij. ;)
(De Aquamarijnflats zijn overigens twaalf hoog)

Stratosphere 2020
September 2nd, 2004, 07:09 AM
Heeft wel iets komt door die glas, maar ik ben blok torens moe.

bobdebouwer
September 2nd, 2004, 11:18 AM
Ach ja... het is geen ramp hoor, dat ze deze misschien gaan bouwen. Maar als die wordt uitgesteld sta ik nog niet te huilen...

Eisso
September 2nd, 2004, 01:50 PM
Helaas Die hard: De Aldi markt:

http://www.bureaunoordeloos.nl/projecten%20onwerpt/woningbouw/de%20diamant/339-ren03.jpg

http://www.bureaunoordeloos.nl/projecten%20onwerpt/woningbouw/de%20diamant/339-ren01.jpg

@ Bob de bouwer: Wat een peccimisme? We zijn toch ook best trots op de andere 2 woontorens (Regentes en Campertoren) die qua architectuur niet bepaald bijzonderder zijn en toch ongeveer even hoog. Denk dat we dit soort torens in de stad best mogen toejuichen. Wennen de anti hoogbouw fanaten in de stad er ook wat meer aan, en kunnen we over een paar jaar zonder ook maar 1 protest de Emmatoren gaan bouwen :)

darulez
September 2nd, 2004, 07:06 PM
Ik vind het best een mooi ontwerp! En zo'n glasbak tot aan de 13e verdieping is toch speciaal te noemen vind ik. Kom maar met een bestaand voorbeeld uit NL. Ik ken m niet.

50 METER!!! PRACHTIG TOCH? VOOR GRONINGEN!!!!!

ff wat positieviteit erin gooien hier....tsjonge jonge zeg.

Eisso
September 3rd, 2004, 11:54 AM
Inderdaad Darulez! T hele jaar door wachten we met smacht op iets dat op een hoogbouw plan lijkt. Ok, er staan heel wat op stapel binnen het Intensestad project. Maar het is allemaal maar de vraag hoeveel daar van terecht komt. De woontorens bij het Europapark, daarvan zien we pas de ontwerpen als de torens(s) er goed en wel staan vrees ik. Hebben we dan eindelijk een redelijk concreet plan, met een meer dan acceptabele hoogte, begint iedereen te miepen dat ie niet mooi is? We wonen niet in Rotterdam, en mogen meer dan tevreden zijn met zo'n leuk extratje voor de skyline, toch?

Diehard
September 3rd, 2004, 03:38 PM
Maar mijn Aldi gaat weg..... Dan moet ik toch zeuren ;)

Nee hoor, ik vind dit ding dikke prima! Ik kan de plek precies zien vanuit mijn Aqua flatje. Makkelijker updaten kan niet. :cheers:

bobdebouwer
September 4th, 2004, 03:34 PM
Misschien hebben jullie gelijk en valt het wel mee met dit ontwerp... Maar die 2 andere torens waar Eisso het over heeft staan op een mooie plek, en hebben daarom wel een extra 'iets'. Voor Vinkhuizen had ik liever iets hoogwaardigers gezien.

vinman
September 4th, 2004, 05:08 PM
Mooi ontwerp,

Eisso
October 1st, 2004, 07:07 PM
hehehe, wat een slechte artist impression ik nu toch tegenkom op de site van de architect! Maargoed. Ze zijn er blijkbaar wel mee bezig op het moment. Hij stond er eerder nog niet bij!

http://www.bureaunoordeloos.nl/projecten%20onwerpt/woningbouw/de%20diamant/339fomo3.jpg

bobdebouwer
October 2nd, 2004, 12:17 PM
Ik hoop dat ze van bouwen meer verstand hebben :P

vinman
October 2nd, 2004, 02:28 PM
HAHA, dat ziet er tragisch uit!

darulez
October 2nd, 2004, 02:37 PM
LOL

En wat hebben architecten toch met vliegtuigjes en balonnen? Zie je best vaak in "artist" impressions. Leren ze dat op hun opleiding ofzo? Doet mij altijd kinderachtig aan.

bobdebouwer
October 2nd, 2004, 04:39 PM
Dan lijkt de lucht niet zo leeg.

Thom Wijbenga
October 2nd, 2004, 04:46 PM
rofl ok

Tim B
October 2nd, 2004, 05:21 PM
Kunnen die lui geen betere namen verzinnen. we hebben al een Diamant in aanbouw in Tilburg, 2 millenniumtorens, 2 wilhelminatorens enz. overigens vind ik het soort ontwerp dat ik al tig geizen heb inmiddels o.a. bij de SVB in Leiden.

Shockwave
October 2nd, 2004, 06:28 PM
Deze naam komt omdat 'ie aan de Diamantlaan of straat komt te staan, een legitieme naam dus. Qua architectuur ben ik het met je eens, maar het vult op, dus mij hoor je niet klagen.

Eisso
October 2nd, 2004, 07:01 PM
me neighter...Ik klaag niet. Een Diamant hadden we nog niet in Groningen. En ach, hoeveel Rivierenbuurten, Oosterparken en Schilderswijken heb je al niet in NL?

De architectuur kan best nog wel eens leuk worden. Zo'n enorme glazen pui staat me wel aan.

darulez
October 2nd, 2004, 07:20 PM
@Tim B: Ik denk dat Groningen er eerder was met deze naam. Is gewoon de straat waar deze toren komt te staan. :)

Alle straatnamen in de wijk Vinkhuizen zijn afgeleid van gesteenten.

Tim B
October 2nd, 2004, 11:00 PM
@Tim B: Ik denk dat Groningen er eerder was met deze naam. Is gewoon de straat waar deze toren komt te staan. :)

Alle straatnamen in de wijk Vinkhuizen zijn afgeleid van gesteenten.

ok ok al goed. maar de namen van gebouwen zijn wel belangrijk vind ik. Orginaliteit is soms ver te zoeken. maar als de straat zo heet is het natuurlijk voor de hand liggend.

FCG
October 15th, 2004, 06:30 PM
Ik vind het wel een zeer leuk torentje voor Vinkhuizen! Zijn trouwens druk bezig in Vinkhuizen, wordt strax nog een echt mooie wijk :)

bobdebouwer
October 16th, 2004, 02:27 PM
Het heet trouwens niet de Diamant, maar Prisma. Ik ben de naam Fortuna Groningen ook al tegengekomen. Maar het is in geen geval de Diamant, dat is een laagbouwproject in de nabijheid van deze toren.

rikarchitecten
October 16th, 2004, 05:36 PM
Wat een afschuwlijke toren zeg. Als ik moest kiezen, zou ik liever geen toren willen, dan die. kan het geen aanwinst noemen.

bobdebouwer
October 16th, 2004, 07:33 PM
Nog 3 impressies, genomen op de nieuwbouwbeurs...
1
http://img2.exs.cx/img2/5892/12863.jpg
2
http://img2.exs.cx/img2/899/12864.jpg
3
http://img2.exs.cx/img2/853/12865.jpg

FCG
October 17th, 2004, 04:18 PM
Vind het toch echt wel een leuke toren

darulez
October 17th, 2004, 06:44 PM
Volgens mij wordt het 's avonds in de winter een prachtig lichtbaken.

bobdebouwer
October 18th, 2004, 02:26 PM
...als dat blauwe een glazen vide wordt wel ja... als het gewoon een andere steensoort is wordt het echt een triest ding...:(

darulez
December 1st, 2004, 08:30 PM
Nieuws over de Prisma toren. (Ik ben in de war...weet niet meer of de Diamant en Prisma nu aparte torens zijn, of dat het om dezelfde gaat...)

De bewoners van Vinkhuizen hoeven niet lijdzaam toe te zien wat De Huismeesters in hun wijk aan hoogbouw neerzet. Zij mogen hun stem uitbrengen over het definitieve ontwerp van het veertien verdiepingen tellende appartementencomplex Prisma annex ouder-kindcentrum, dat de woningcorporatie heeft gepland tussen de Siersteenlaan en Veldspaatstraat.

Drie Amsterdamse architectenbureaus hebben ontwerpen gemaakt voor het appartementencomplex en het ouder-kindcentrum dat De Huismeesters op het nu nog braakliggende terrein naast de Vensterschool wil bouwen. Het complex, dat is bedoeld voor senioren, biedt onderdak aan 53 appartementen, die op tien na in de verhuur gaan en onder de huursubsidiegrens komen te liggen.

Bron: Dagblad van het Noorden (editie stad)

Ik heb de sites van de architectenbureaus Atelier Zeinstra van der Pol, TANGRAM en NL Architects afgezocht op plaatjes, maar heb niets kunnen vinden.

Dartel
December 2nd, 2004, 11:09 AM
Dat is de locatie Kikkerpoel. Zal dus een andere toren zijn

bobdebouwer
December 2nd, 2004, 11:21 AM
De Diamantflat is (voor alle duidelijkheid) een laagbouw project in de buurt van deze flat. Eigenlijk zou de naam van deze thread veranderd moeten worden.

th0m
December 2nd, 2004, 11:32 AM
Ziet er best mooi uit! Met dat grote glasvlak is dit toch een mooie aanwinst voor groningen zou ik zeggen. Alleen beetje jammer van die Aldi :p

Eisso
December 2nd, 2004, 09:09 PM
Ja, een diamant flat, een toren die de diamant heet, en de prisma. 2 echte torens dus. Waarvan de prisma toch nog een lekkere 14 verdiepingen. Jammer dat t allemaal in Vinkhuizen gebouwd word misschien, maargoed. Wel leuk dat ze de bewoners mee laten beslissen over het ontwerp! Ik neem aan dat laagbouw al geen optie meer is!

bobdebouwer
December 3rd, 2004, 11:59 AM
Volgens de database staat er al een Diamantflat in Groningen, 12 verdiepingen... Nou weet ik het echt niet meer!

FCG
December 3rd, 2004, 02:01 PM
Zeker die flat aan de Diamantlaan in Vinkhuizen? Naast het nieuwe winkelcentrum en tegenover het politiebureau. Daar staat wel een flat van ongeveer die hoogte, dus het zou deze flat kunnen zijn

hooghoudt
December 6th, 2004, 04:48 PM
Zeker die flat aan de Diamantlaan in Vinkhuizen? Naast het nieuwe winkelcentrum en tegenover het politiebureau. Daar staat wel een flat van ongeveer die hoogte, dus het zou deze flat kunnen zijn
De Diamantflat bestaat inderdaad al. Dat is die flat met balkonnen met verschillende soorten blauw. ik heb het afgelopen weekend even nageteld, en het zijn inderdaad 14 verdiepingen. Trouwens, het is de lelijkste flat van vinkhuizen, en dat wil wel wat zeggen :)

hooghoudt
December 6th, 2004, 05:02 PM
haha, ik krijg net een mailtje van iemand van wijkoverleg vinkhuizen ofzo. ze hebben een soort van tentoonstellinkje over nieuwe projecten in/bij vinkhuizen. waarschijnlijk maquettes van deintensestad en van dat gebouw met die glasen pui (de prisma/de diamant)
hier het mailtje:

Geacte heer ***,

Er heeft in "Op 't Vinkentouw" een uitgebreid verhaal gestaan over nog uit te voeren plannen in Vinkhuizen.
Mondeling is hierop een toelichting gegeven in de Algemene Ledenvergadering van oktober j.l.
Hedenavond - maandag 6 december vanaf 19.00 uur tot 20.30 uur. - worden in de Vensterschool Siersteenlaan 480 een drietal plannen tentoongesteld,deze zijn de gehele week nog te bekijken op openingstijden van de school. Op deze plannen mag ook door bewoners worden gereageerd. Hierna wordt door "De Huismeesters" een beslissing genomen welk van de drie plannen zal worden uitgevoerd. Uiteraard zal bij de aanvraag van een bouwvergunning altijd een mogelijkheid tot nadere informatie zijn. Alle bouwaanvragen worden gepubliceerd in De Groninger Gezinsbode.

Met vriendelijke groet,

J.F. ten Berge
( Voorzitter Wijkoverleg Vinkhuizen)

vinman
December 6th, 2004, 05:23 PM
Nog 3 impressies, genomen op de nieuwbouwbeurs...
3
http://img2.exs.cx/img2/853/12865.jpg
Hij staat er wel een beetje in zijn eentje.

bobdebouwer
July 11th, 2005, 05:33 PM
Dit gebouw is inmiddels, volgens Bureau Noordeloos, omgedoopt tot Fortuna, en zal 16 verdiepingen gaan tellen. De hoogte wordt circa 52,5 meter. Hoever ze ermee zijn weet ik niet, maar ik denk dat het ontwerp al rond is.

hooghoudt
July 11th, 2005, 05:59 PM
Hij staat er wel een beetje in zijn eentje.
komt in dé hoogbouwwijk van groningen..

bovendien zijn er 2 andere projecten op minder dan honderd meter van dit ontwerp gepland, eentje zijn ze al met de fundering bezig, andere lijkt mij 90% zeker

Eisso
July 11th, 2005, 06:37 PM
De Siersteenflat gaat er dit jaar nog komen! Althands, de eerste paal volgende week ofzo!

Shockwave
July 11th, 2005, 08:23 PM
Ja en het dingetje heeft ook een naam.

Het volgende komt van de site van wooncorporatie Patrimonium (http://www.patrimonium-groningen.nl)

Eerste paal in de grond voor Palladiumflat aan de Siersteenlaan

Op 13 juli 2005 zal wethouder Smink de eerste paal slaan voor de Palladiumflat aan de Siersteenlaan. Op de plek waar het buurtcentrum De Siersteen stond, wordt plaats gemaakt voor een nieuw woongebouw. Kappler Architekten ontwierp het smalle gebouw dat elf verdiepingen telt met op elke verdieping vier woonappartementen. Het gaat om woningen in het duurdere huursegment. Op de benedenverdieping komt een grote centrale ruimte met een buurtfunctie. Ook het SOOG krijgt hier een plek. Onder het gebouw komt een parkeerkelder met 74 plaatsen. De oplevering zal omstreeks oktober 2006 zijn.

Shockwave
July 11th, 2005, 08:32 PM
Het gaat dus over deze:
http://www.intensestadgroningen.nl/img/locaties/n411-2.jpg

FCG
July 11th, 2005, 08:36 PM
11 is niet al te hoog.. maar 4 woonappartementen per verdieping maakt het wel een heel smal torentje!! Goed nieuws

-edit-
Na de update hierboven (toevoegen foto) valt me het toch weer een beetje tegen :sleepy:

Shockwave
July 11th, 2005, 08:43 PM
Als je 'm maar van de goeie kant fotografeert.. ;)

Nee maar het ontwerp is an sich wel speciaal. 't wordt wel wat denk ik!

bobdebouwer
July 11th, 2005, 09:04 PM
Lijkt me een leuk ding, maar het kan ook heel goed dat het uiteindelijke gebouw flink gaat tegenvallen. Het zijn wel huurflats, maar dan in het duurdere segment, meestal trekken ze dan wat meer geld uit voor de uitstraling en ontwerp van zo'n gebouw.

Eisso
July 11th, 2005, 10:02 PM
Het is in ieder geval dat het eerste Intense stad project officieel van de grond komt! Als een schaap over de dam is.....

hooghoudt
July 11th, 2005, 10:08 PM
^ rokade geht ook al loss :)

ontopic: 11 lagen vind ik zeker niet te weinig voor deze plek. ga eens na hoe indrukwekkend het cluster wordt: heel vinkhuizen omringt door 11 hoge gallerijflats en dan midden in de wijk naast de al bestaande 3 nieuwe hoogbouwprojecten! mooie opbouw vanaf de ring naar de aldi-toren (even naam kwijt) en dan goed op hoogte blijven met de prisma op de vensterschoollokatie

Diehard
July 12th, 2005, 12:37 AM
Fietste vanmorgen voorbij de bouwput van de Palladiumflat: het bouwbord is al geplaatst, overigens met de bekende impressie.

aldi-toren (even naam kwijt)
= Fortuna

bobdebouwer
July 12th, 2005, 11:03 AM
Cool, misschien binnenkort maar even een bezoekje brengen voor de eerste updatefoto's :)

FCG
July 12th, 2005, 11:09 AM
Even wat info over Fortuna opgezocht.

Fortuna: woontoren in Vinkhuizen met 61 woningen en winkels.

De wijkvernieuwing in Vinkhuizen schiet goed op. Project Karaat is klaar, in december zijn de heipalen geslagen voor de 44 ruime woningen met grote tuin en schitterende geglazuurde
blauwe (!) dakpannen in het plan Zirkoon en in 2005 start de bouw van de woontoren Fortuna.

In Vinkhuizen is het winkelcentrum Vinkenhof vernieuwd en uitgebreid tot een groter winkelcentrum met in totaal zo'n 8000 m2 aan winkelruimte. Nijestee heeft het winkelcentrum in 2001 aangekocht. Boven het winkelcentrum zijn 90 nieuwe huur- en koopwoningen gebouwd. Bovendien wordt op de hoek van het parkeerterrein een woontoren met ongeveer 60 nieuwe appartementen ontwikkeld (Fortuna). In 2005 start de verkoop via Meeus (050) 365 55 55.

Meeus site dus even in de gaten blijven houden :)
Even de site doorgebladerd, maar er is nog geen info op te vinden over 'Fortuna'

Lees ik terloops nog dat de Kop van Oost 3e kwartaal 2005 van start gaat. Weten we voor die tijd ook al de definitiefe hoogte? Dat blijft volgens mij wat vaag. 70 meter is gehoord maar 50 volgens mij ook.

bobdebouwer
July 12th, 2005, 11:38 AM
Ik dacht dat het gewoon 53 meter zou worden. Ik zal eens een emailtje sturen naar Mecanoo, kijken wat zij zeggen.

Eisso
July 12th, 2005, 01:44 PM
Ook ff offtopic: Kop van oost heet bij Mecanoo: pont eecen. Had een flyer aangevraagd met alle projecten van de afgelopen tijd. Meer dan een naam en een mini plaatje zat er echter niet in.

(wie heeft eigenlijk de naam van dit topik verandert? Of was ik dat zelf? Nu klopt ie in ieder geval!)

hooghoudt
July 12th, 2005, 02:19 PM
(wie heeft eigenlijk de naam van dit topik verandert? Of was ik dat zelf? Nu klopt ie in ieder geval!)
Heeft Jan gedaan, had ik hem gevraagd :)

bobdebouwer
July 12th, 2005, 07:01 PM
Aardig van Jan ;)

FCG
July 12th, 2005, 09:39 PM
Jan for President :P

bobdebouwer
July 13th, 2005, 11:02 AM
Euhm... hij is toch al de koning?

hooghoudt
July 13th, 2005, 01:56 PM
scheiding van de machten doen we op ssc niet aan :) jan mag van mij gerust president, koning, rechter en threadnaamveranderaar in een zijn.

Eisso
August 19th, 2005, 01:27 PM
Eindelijk een nieuw plaatje! Ziet er alweer stukken professioneler uit! En bovendien: we kunnen misschien nog dit jaar een update-thread maken! Grunn gaat nu écht beginnen met de nieuwe hoogbouw!

http://img378.imageshack.us/img378/2411/fortunatoren4ho.jpg
(52.5 meter)

Woensdag 25 mei werd in het wijkvernieuwings centrum informatie verstrekt over de nieuw te bouwen flat bij het Winkelcentrum. Deze wordt gesitueerd op de hoek van de Diamantlaan en de Siersteenlaan. Op de begane grond zal een supermarkt komen, zoals het er nu uitziet zal dat een vestiging van Aldi zijn. De eerste etage is het parkeerdek ten behoeve van de bewoners, die de ruime appartementen op de vijftien etages gaan betrekken. De bouwvergunning is inmiddels aangevraagd. Het is de bedoeling om in het najaar met de bouw te beginnen.

By the way: ben ik de enige die problemen heeft met de site van de Intense Stad?

FCG
August 19th, 2005, 03:43 PM
Binnenkort misschien ook tijd om na Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Eindhoven ook een eigen Thread onderdeel te krijgen? :D

Ziet er wel redelijk uit deze toren. Op de afbeelding lijkt de onderkant van het toren gedeelte volledig uit glas te bestaan. Gewoon een slechte render of krijgt het echt een glazen onderkant? Ik hoop op het laatste!

darulez
August 20th, 2005, 09:14 AM
Groningen en Utrecht hun eigen hoofdstuk threads. Kom op Jan. Wie A zegt moet ook B zeggen! (Of de hele handel afschaffen!)

@Eisso: ik kan ook niet op de 'Intense stad' website komen. Vreemd maar simpel waar!.........

Eisso
August 20th, 2005, 03:04 PM
@ Darulez: Hem, opzich geen rtamp. Maar in het overzicht van de plannen missen nu een paar afbeeldingen! Zal es kijken of ze ergens anders ook te vinden zijn!

FCG
August 20th, 2005, 03:11 PM
Ook hier werkt http://www.intensestadgroningen.nl niet. Erg lange laadtijd met een foutmelding aan het eind. Dan mag Eisso zichzelf als updater voor dat onderdeel beschouwen ;)

Eisso
August 20th, 2005, 03:19 PM
.....slik...... :runaway:

nou, dat wordt een middagje zoeken!!!

bobdebouwer
August 22nd, 2005, 03:05 PM
He dat ziet er stukken beter uit dan die eerste renders! Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

peterdn
August 22nd, 2005, 06:52 PM
Ziet er niet slecht uit.
Deze mogen ze van mij gelijk bouwen.