View Full Version : Europaweg Groningen
Groningen Pride September 13th, 2004, 09:49 PM is het ooit wel is een Groninger opgevallen dat hier al een half jaar plannen voor zijn??
ik dacht laat ik daar maar eens een keer fotos van maken.
wel Wazig..helaas
zo moet het er over een jaartje uitzien :)
http://picserver.org/view_image.php/803655EWKV63.jpg
de appartementjes moeten ongeveer op deze locatie komen(zuid)
http://picserver.org/view_image.php/Z15Z07006LT8.jpg
richting westen
http://picserver.org/view_image.php/J8CZIBJPBT6A.jpg
Zal mij ook benieuwen wat er op de lokatie van het oude hout bedrijf aan de Sontweg komt.
Winus September 13th, 2004, 10:01 PM Valt me een beetje tegen voor Grunn. Ik ben beter gewend.
Groningen Pride September 13th, 2004, 10:09 PM maarja,je moet het maar zo zien..als ze er huizen gaan bouwen blijft dat hele stuk laag en nu zie je toch enige hoogbouw op de kaart....eerlijk gezegt niet verwacht daar.
Nu staan er omheen zeker al 7 gebouwen...altijd leuk. :)
eusebius September 13th, 2004, 10:30 PM Dit is net zo laag als Veenendaal. Sund.
Winus September 13th, 2004, 10:47 PM Het gaat me ook niet om de hoogte hoor. Ik vind de 'architectuur' tegenvallen, blokkendozen.
Eisso September 14th, 2004, 10:13 AM We kende het project al Grunn Pride, althands, ik kende het al. Staat nog niet op de algehele nieuwbouwprojecten topik geloof ik?
Het is een strook met vlak daarachter huizen, dus ze mochten helaas niet de lucht in. De architectuur is bovendien inderdaad van een zeer slechte kwaliteit. Bovendien gaan ze er kantoren vestigen :(. Ze hadden er dus beter huizen kunnen bouwen, en één kantoor toren in het europapark voor terug kunnen zetten ofzo.
Annyway, zijn ze nog steeds niet begonnen met bouwen? Er zal wel totaal geen vraag zijn naar die blokkendozen.
bobdebouwer September 14th, 2004, 11:06 AM Ik heb deze plannen nog niet eerder gezien, maar ze vallen ook niet echt op qua orginaliteit en kwaliteit...:(
Kunstkenner September 14th, 2004, 10:58 PM se wille wenje.
darulez September 14th, 2004, 11:39 PM Die witte voorgevels aan de Europaweg zijn niet om aan te zien. Als ze daar nu ook gewoon rode baksteen van maken valt het nog mee. Voor de rest een aardig project. Ik hoop dat er nog veranderingen in het ontwerp zitten ten goede.
vinman September 17th, 2004, 07:25 PM Zo lelijk is het ook weer niet. Sommige kunnen ook overdrijven zeg. Het zijn misschien een beetje blokkendozen, maar het is altijd beter dan gore retro!
FCG October 16th, 2004, 06:52 PM Mmm.. niet echt heel enthousiast wordt ik hier van. Leuke ontwerpen, maar absoluut geen gedurfde architectuur. Hopelijk passen ze de plannen nog aan. Zolang er geen kranen staan hou ik hoop op betere ontwerpen
kuikentje October 16th, 2004, 09:37 PM idd juist van de gedurfde architectuur moeten we het hebben.
darulez October 17th, 2004, 02:54 PM Dat bord op de eerste foto staat er al weer maanden. En er is nog geen schop de grond in. Vraag me af wat er nu weer aan de hand is. Het eerste project, alweer 5 jaar geleden, ging in ieder geval niet door, dus zou me niets verbazen als dit ook niet meer doorgaat.
|
|