Alargule
March 21st, 2011, 10:31 AM
Ten eerste natuurlijk: harstikke leuk dat voor dit megaproject eindelijk een apart subforum in het leven is geroepen! :)
Toch even mierenneuken:
1) Het is Noord/Zuidlijn; niet Noord|Zuidlijn;
2) Volgens mij zouden toevoegingen in de threadtitel als "Amsterdam" of "Noord/Zuidlijn" nu een beetje overbodig zijn.
Winbuks
March 21st, 2011, 09:22 PM
Een voorstel van mijn kant: per metrohalte een topic aanmaken, met alle fotoupdates van onze kant en nieuws van derden. :| Bijvoorbeeld: Amsterdam: station Vijzelgracht, Amsterdam: station Buikslotermeer, etc
the runner
March 22nd, 2011, 06:59 PM
^^
Dat lijkt me wel een goed idee. Ik zal alvast een beginnetje maken en dan later nog wat bijplaatsen.
Koen Acacia
April 13th, 2011, 10:08 AM
Inhoudelijk heb ik even weinig te melden, maar het moet me even van het hart dat dit subforum een echt uitstekend idee is. Je weet natuurlijk wel dat de Noord/Zuidlijn een groot project is en zo, maar om op deze manier te zien wat het precies inhoudt en hoe de boel eruit komt te zien... schitterend.
Denna89
June 13th, 2011, 09:41 AM
Ik heb even een vraagje over het forum. Hoezo staat dit sub-forum over de noord-zuidlijn niet onder Amsterdam in het hoofdmenu. Ik bedoel dan naast Café Berlage.
https://lh4.googleusercontent.com/-etdOGFp0R_A/TfW-Kn95C-I/AAAAAAAAAA4/K2IY4yf3vYU/s537/Voorbeeldje+ssc.png
krulstaartje
June 13th, 2011, 04:43 PM
(En als we daar toch over zeuren, waarom staan de HH subfora niet in de index eronder, zoals bij de UK forums het geval is?)