View Full Version : Dingen die je gewoon [b]moet[/b] weten!

Ace
September 14th, 2004, 11:29 PM
Op de site van Wegolo (www.wegolo.nl) staan alle tarieven van Low-Cost luchtvaartmaatschappijen binnen Europa, keurig gerangschikt.
En dat niet alleen. Alle prijzen zijn berekend inclusief toeslagen, zodat je niet nog 'ns voor extra verassingen komt te staan.
Ik denk dat we binnenkort weer veel foto's van Hoobouw010 mogen verwachten :cheers:

Adderbak
September 15th, 2004, 02:17 PM
...alleen jammer dat die link het niet doet :doh:

HGK
September 15th, 2004, 05:29 PM
...alleen jammer dat die link het niet doet :doh:

Jep helemaal waar :runaway:

Ace
September 15th, 2004, 06:43 PM
Dan tik je gewoon in: www.wegolo.nl.
Vreemd trouwens. Bij mij doettie het gewoon wel. Het is dus uitgesloten dat ik de codes verkeerd heb ingetypt.

ayelt
September 15th, 2004, 07:23 PM
ow bij mij doetie het gewoon kan dat?:s

Adderbak
September 16th, 2004, 01:23 PM
Nog steeds niks...
vind site wel bij Google en in de Googlecache, maar hij is nu niet bereikbaar. Ik zit hier op universiteitsnet dus aan snelheid kan het ook niet liggen.

Ben wel benieuwd!! in Googlecache zag het er alvast prima uit!

Cymen
September 16th, 2004, 03:04 PM
Pingen naar wegolo.nl [217.172.189.60] met 32 byte gegevens:

Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.

Ping-statistieken voor 217.172.189.60:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).

Gisteren deed hij het wel overigens.

eusebius
September 16th, 2004, 04:25 PM
Ja, ik heb eerst wel gezien en daarna niet meer
Doe mij de TGV maar
Iemand zou dit idee (lijkt op wat Ben met beltarieven deed) eens voor de trein moeten gaan doen.

Adderbak
September 17th, 2004, 06:03 PM
@eusebius:

heel goed plan! als je kijkt wat er al niet voor een aanbiedingen zijn bij de Duitse en Franse spoorwegen, en soms zelfs bij NS Internationaal...

ik stond deze zomer voor €39 in Venetië, en voor €49 met fiets en slaapplek in couchette in Milaan. Beide keren wel een lange (maar erg gezellige) reis. Over 10 dagen ga ik van Lyon naar Amsterdam in 7 uur voor €40! Echt wel veel leuker om lekker met een TGV te scheuren dan in zo'n saaaaaaaai vliegtuig te zitten!