DrJekyll
September 24th, 2004, 01:38 AM
Hola, ye la primer vegada que'escribo nesti foru. La verdá ye que tá mui prestosu. Quería preguntavos pol orixe de los nomes nos barrios de les ciudaes asturianes. Pícame la curiosidá por saber delles etimoloxíes que nun soi a atopar nenyures. N'Uviéu yá tá perclaru pa min el significáu de Vallobín (Val lobil, valle de llobos), San Lázaro (los dos, el S. Lázaro barriu y el pueblu, S. Lázaro de Paniceres que tá pasando la Florida, enxertos dambos en pasu de pelerinos), La Manxoya (el Monte do Gozo n'Uviéu), Otero, Pumarín, Buenavista y otros que falen ellos mesmos, o los que tienen nome de santu porque tan o tuvieron ascritos a monasterios, comu Sto. Domingo, San Cloyo, etc.
Pero ¿y L'Argañosa, la Monxina, la Corredoria, VENTANIELLES, etc? ¿Daquién sabe dalgo? Nun sé si a dalgunu y-interesen estos temes pero yo yá nun sé a quién entrugar. Gracies por tomavos la molestia a lo menos de lleer el mensaxe.
Ah, y si daquién pué desplicame cómo coño se meten semeyes aquí tamién agradeceríalo porque tengo más o menos preparáu un post mui guapu sobre Uviéu.
Salú.
Pero ¿y L'Argañosa, la Monxina, la Corredoria, VENTANIELLES, etc? ¿Daquién sabe dalgo? Nun sé si a dalgunu y-interesen estos temes pero yo yá nun sé a quién entrugar. Gracies por tomavos la molestia a lo menos de lleer el mensaxe.
Ah, y si daquién pué desplicame cómo coño se meten semeyes aquí tamién agradeceríalo porque tengo más o menos preparáu un post mui guapu sobre Uviéu.
Salú.