View Full Version : Nomes de los barrios asturianos

DrJekyll
September 24th, 2004, 01:38 AM
Hola, ye la primer vegada que'escribo nesti foru. La verdá ye que tá mui prestosu. Quería preguntavos pol orixe de los nomes nos barrios de les ciudaes asturianes. Pícame la curiosidá por saber delles etimoloxíes que nun soi a atopar nenyures. N'Uviéu yá tá perclaru pa min el significáu de Vallobín (Val lobil, valle de llobos), San Lázaro (los dos, el S. Lázaro barriu y el pueblu, S. Lázaro de Paniceres que tá pasando la Florida, enxertos dambos en pasu de pelerinos), La Manxoya (el Monte do Gozo n'Uviéu), Otero, Pumarín, Buenavista y otros que falen ellos mesmos, o los que tienen nome de santu porque tan o tuvieron ascritos a monasterios, comu Sto. Domingo, San Cloyo, etc.

Pero ¿y L'Argañosa, la Monxina, la Corredoria, VENTANIELLES, etc? ¿Daquién sabe dalgo? Nun sé si a dalgunu y-interesen estos temes pero yo yá nun sé a quién entrugar. Gracies por tomavos la molestia a lo menos de lleer el mensaxe.
Ah, y si daquién pué desplicame cómo coño se meten semeyes aquí tamién agradeceríalo porque tengo más o menos preparáu un post mui guapu sobre Uviéu.

Salú.

Andros
September 24th, 2004, 01:58 AM
Bones rapaz, afáyate nel foru. Dende llueu ta enllenándose esto d'uvieinos :D Pos nun te sé desplicar l'orixe d'esos nomes. ¿Agüeyasti el llibru de García Arias sobro l'orixe de los nomes de pueblos d'Asturies? Tuve chándo-y una güeyada un día, nun me fixé si vienen los nomes de barrios de les ciudaes, ye posible que tean recoyíos.
Ye un tema interesante esi, la verdá que nunca nun m'entrugara cuálos sedríen los oríxenes de los nomes de barrios d'Uviéu, tán curiosos esos que dices, gracies pola información.

Pa lo de poner semeyes, equí ties un sitiu áu te lo desplica bien (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=85601), si sigues teniendo duldes de cómu se fai nun pienses dos vegaes n'entruganos.

¡Salú collaciu!

Asturman
September 24th, 2004, 03:58 PM
Hola DrJekyll te doy la bienvenia a este foro. Me alegro q se haya unido otra persona a este sitio y encima asturiano. Espero q postees algo de vez en cuando. Un saludo.
:hi:

Technetium
September 24th, 2004, 04:47 PM
¡¡¡Afáyate nel foru!!!! vaya jejejeje, los uvieinos ya ganamos por goleada, ahora solo hace falta que se registre alguien de Avilés :D . Na, ya sabes, si tienes alguna duda de como postear o algo, la pones por aquí, que será respondida lo más rápida y eficientemente posible :D ;)
Saludos ;) ;) ;)

Pairedjam
September 24th, 2004, 10:07 PM
Bienvenio a toos los nuevos foreros a esti foro , solo falta más xente de Xixón que p´eso somos la ciudá más grande d´Asturies jejejeje.
PUXA ASTURIES!!!!!.
Afayaivos toos!!!!.

Technetium
September 25th, 2004, 10:09 PM
Ya sabía yo que habia puesto un post donde explico como poner semeyes, pero non sabia onde taba puesto. Por fin lo encontré, equí ta: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=2277036&postcount=10