View Full Version : >>> Readme: lees dit eerst voordat je een poll maakt! <<<

Jan
November 30th, 2002, 05:05 PM
Iedereen kan een rapport maken van elk gebouw of bouwwerk, dich graag volgens onderstaande structuur.

Titel: alleen de officiele naam van de wolkenkrabber, gebouw of bouwwerk

Post: minimale info: [naam], [hoogte], [plaats], [oplevering] plus een aantal afbeeldingen, bij voorkeur met bronvermelding.

Poll: 15 opties: 10 9.5 9 8.5 8 7.5 7 6.5 6 5.5 5 4 3 2 1 (decimalen met punten, niet met komma's!)

Uiteraard staat het iedereen vrij om zelf afbeeldingen bij te posten of anderemn te overtuigen van hun mening.

Wat niet aan het bovenstaande voldoet gaat op slot of wordt verplaatst.

Dennis
August 14th, 2003, 10:09 AM
mja, altijd als ik een poll wil make gaat er iets fout, ik vergeet m aan te vinke of zo(bij make a poll)

:)

Jan
August 31st, 2003, 02:17 PM
Er zijn erbij die deze thread dus niet lezen voordat ze een poll maken zodat er inmiddels zo'n vijf verschillende poll systemen door elkaar worden gebruikt wat weer niet handig is als je ze wilt gaan vergelijken. Binnenkort ga ik ze eens doorlopen en alle polls die niet aan de bovenstaande richtlijnen voldoen worden verwijderd.

Elmo
August 31st, 2003, 03:47 PM
Hehe..dan kan je er een hoop verwijderen! :tongue3:

gerbilbob
October 11th, 2003, 01:35 PM
ik ga geen poll maken, ik weet zooo weinig over hoogbouw! dus ik laat het aan de pro's over.

blieblie
December 21st, 2003, 11:37 PM
Mag je eventueel ook een poll maken over je eigen huis?
Indien dit een enigszins apart object is dan natuurlijk, om nu van elk rijtjeshuis een poll te maken is ook weer zoiets.

Elmo
December 30th, 2003, 11:00 AM
Originally posted by blieblie

Mag je eventueel ook een poll maken over je eigen huis?
Indien dit een enigszins apart object is dan natuurlijk, om nu van elk rijtjeshuis een poll te maken is ook weer zoiets.

Tuurlijk, kijk maar naar de beschrijving van dit forum: "Beoordeel en geef cijfers aan wolkenkrabbers, gebouwen en bouwwerken", dus kom maar op! :)

Deventer Up
March 8th, 2004, 07:16 PM
Cool. :devil: :)

bobdebouwer
May 21st, 2004, 03:41 PM
Ik heb zonet geprobeerd een poll te bouwen, alleen het becijferingssysteem kwam niet....

MC Muffin
August 1st, 2004, 10:43 AM
jongens bij ons ( ik, en dr. Dubai) is het eindelijk gelukt om een goeie poll te maken, alleen lukte het bij het beging niet helemaal en hebbe daarom een dubbelpost:S, zorry daarvoor want je ziet een hele vaage foto over het nieuwe station van maarssen maar de 2de (de gene die eigenlijk alleen had moeten staan) is wel goed gelukt :)

im_from_zw038
December 6th, 2007, 09:55 PM
wanneer komt de poll van de mooiste toren 2007? Heb het idee dat er dit jaar op een paar torens na weining zijn opgeleverd. Denk dat het strijkijzer en boulevard enschede (lukt misschien net) gaan strijden om de 13 plaats.

Winus
December 6th, 2007, 11:24 PM
Boulevard wordt begin volgend jaar pas opgeleverd, maar ga je gang met het maken van een poll. Ik zou het alleen wel in dit forumdeel doen: http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=24 daar komen namelijk meer mensen.

hoogbouwe
January 12th, 2010, 09:09 PM
Mag je ook threads maken van gebouwen die in aanbouw of in ontwikkeling zijn?
(Uiteraard alleen de bijzondere/ hoge gebouwen :), Bijvoorbeeld Zalmhaven)

md82
January 12th, 2010, 09:58 PM
Dat is volgens mij niet de bedoeling. Eerst bouwen en dan een oordeel geven lijkt me de juiste volgorde ;)

Bovendien wordt er al genoeg geoordeeld en gediscussieerd over ontwerpen dat een poll overbodig wordt. Maar dat is mijn mening!

hoogbouwe
January 12th, 2010, 10:19 PM
Mag je de diepte ingaan? (De belangrijkste metrostations zoals Rotterdam CS ;))

Wuppeltje
January 12th, 2010, 10:21 PM
@md82 Ben het met je eens. Gedurende een bouwproces kan het oordeel ook nog eens erg goed veranderen.

md82
January 12th, 2010, 10:26 PM
Je mag wel buiten de gemeente grenzen van Rotterdam kijken ;)

Ik zal alvast verklappen dat ik de domtoren (Utrecht) en de witte dame (Eindhoven) wilden gaan toevoegen. Misschien nog de inktpot in Utrecht.

Rotterdam is een beetje oververtegenwoordigd. (ook wel logisch met zoveel hoogbouw overigens). Hierna hou ik het een voor gezien. Database is dan wel compleet. In ieder geval wat betreft 70+ gebouwen.

hoogbouwe
January 12th, 2010, 10:54 PM
Ik kan mijn veilige thuishaven (Rotterdam ;)) verlaten en in andere steden een kijkje nemen ;)

denniskuh1980
September 3rd, 2010, 08:27 PM
@Jan,

Ik ben bij verschillende Tilburgse bouwwerken vergeten in de poll de halve punten (5.5/6.5/7.5/etc.) toe te voegen. Kan ik dat nog veranderen

Arrrgh
September 5th, 2010, 01:07 PM
-edit- Verkeerde thread

Afoort
January 25th, 2012, 03:32 AM
kan iemand mij hier aub uitleggen hoe je zoeen poll moet maken ? moet het met codes ofzo ?