jeros
October 5th, 2004, 04:12 PM
Enhorabona!! :)
|
View Full Version : Weeeeeee Baleares!!! Molt BÉ!! jeros October 5th, 2004, 04:12 PM Enhorabona!! :) Torrales October 5th, 2004, 04:17 PM Felicitats! Ahora a esperar que se os llene esto de alemanes, como corresponde. :D norreport October 5th, 2004, 04:20 PM :lol: Sky October 5th, 2004, 04:31 PM Felicitats!!! :hug: art October 5th, 2004, 04:53 PM yujuúúú!! :cheers1: alexbn October 5th, 2004, 05:23 PM Idò com és que han posat tants fòrums nous? Sensenick October 5th, 2004, 05:33 PM Tants? Dos només, no? Per cert, felicitats. Sensenick October 5th, 2004, 05:40 PM Per cert, igual estaría millor que el nom fora "Balears" o "Illes Balears", no? Pucelano77 October 5th, 2004, 06:02 PM Enhorabuena, mucha suerte para vuestro foro :D gohcan October 5th, 2004, 06:03 PM Moltes felicitats per el fórum Hush October 5th, 2004, 06:49 PM Visca les Illes Balears!!!!!!! Felicitats gent!!!!! ;) jeros October 5th, 2004, 06:53 PM Per cert, igual estaría millor que el nom fora "Balears" o "Illes Balears", no? Sí, jo també ho crec. jeros October 5th, 2004, 06:54 PM :D:D:D I de moment... encara no ha escrit ningú de les Illes Balears!!! xD gohcan October 5th, 2004, 07:15 PM :D:D:D I de moment... encara no ha escrit ningú de les Illes Balears!!! xD jajajajaja doncs si, ès cert Rutenio October 5th, 2004, 07:16 PM Ya son diez foros regionales, de 11 comunidades. Pronto estarán todos. Ya vereis. Darconte October 5th, 2004, 09:00 PM Esperemos que tenga el mismo existo que los demas foros regionales :) Y que escriba algun balear ya!! :D Torete October 5th, 2004, 10:26 PM Esperemos que tenga el mismo existo que los demas foros regionales :) Y que escriba algun balear ya!! :D :cucumber: :banana: :carrot: :nocrook: Que emocion!!! Soy el Primero!! :nocrook: :pepper: :banana2: :cucumber: Yo, en nombre de todos los habitantes de Santanyi, de sus suburbios (Palma, Alcúdia, etc) y en general de todos los habitantes de Mallorca, Menorca y las Pitïusas, declaro este foro "obert per a sa balearicitat" y espero que tenga mucha chicha de ahora en adelante. Brindemos por su éxito! :cheers1: Por cierto, me da igual Balears que Baleares, que Ses Illes, que Quatre Illes, o lo que queráis llamarlo. No por llamar "monedero" a un caballo dejará de ser un caballo.... Espero que no sea esta la primera polémica del foro. manu October 5th, 2004, 10:34 PM ayssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!! que estoy en la parraaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! no me habia dado cuenta que ya estaba el foro balear wewewewe!!!!! :cucumber: :cucumber: :drunk: :redx: :redx: :cheers2: :pepper: :pepper: :cheers1: :master: :banana2: :banana2: :horse: :grouphug: gracias moderadores!!! :master: :master: :master: :master: :master: Andros October 5th, 2004, 11:23 PM Larga vida al foro balear :P cellete October 6th, 2004, 12:00 AM Felicitats Germán Blanco October 6th, 2004, 02:37 AM Moltes felicitats :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: Quants mes serem mes riurem. Jordi Berlín October 6th, 2004, 12:06 PM Molts felicitats, al·lots! Només una cosa: com han dit Sensenick i jeros, hauria ser el fòrum de BALEARS o ILLES BALEARS, no Baleares (igual que passa amb Catalunya o Comunitat Valenciana). Senyors responsables, arreglin-ho, sisplau! Torete October 6th, 2004, 04:13 PM Molts felicitats, al·lots! Només una cosa: com han dit Sensenick i jeros, hauria ser el fòrum de BALEARS o ILLES BALEARS, no Baleares (igual que passa amb Catalunya o Comunitat Valenciana). Senyors responsables, arreglin-ho, sisplau! Hombre, no lo toméis a mal, pero creo que eso deberíamos decidirlo los del foro balear, no? Manu, Booze, jo mateix... manu October 6th, 2004, 04:21 PM Hombre, no lo toméis a mal, pero creo que eso deberíamos decidirlo los del foro balear, no? Manu, Booze, jo mateix... pos a mi ya me basta con que nos hayan puesto el foro... pero bueno ILLES BALEARS no queda nada mal ;) por cierto torete haber si tu encuentras informacion de lo de la fachada maritima porque por internet no encuentro nada!!! solo salio en el periodico y de eso hara meses. Sensenick October 6th, 2004, 07:57 PM Hombre, no lo toméis a mal, pero creo que eso deberíamos decidirlo los del foro balear, no? Manu, Booze, jo mateix... Tiens razón, aunque sa lógico que el nombr sea el oficial y el más digamos autóctono (por algo el Banesto es ahora Illes Balears), eso tenéis que decidirlo vosotros, podriáis hacer una votación (pública, claro) para elegir el nombre que más os guste. Jordi Berlín October 6th, 2004, 09:43 PM Hombre, no lo toméis a mal, pero creo que eso deberíamos decidirlo los del foro balear, no? Manu, Booze, jo mateix... És clar. El que no entec es perquè s'ha posat el nom en castellà quan amb Catalunya, Comunitat Valenciana o Euskadi es va anar directament a la llengua pròpia. Ara ja està fet. Això només s'arregla si vosaltres ho voleu, és clar... jeros October 6th, 2004, 09:46 PM Opino el mateix. Per cert, quina és la "llengua oficial" d'aquest fòrum? :D manu October 6th, 2004, 10:16 PM supos que el castellà però com veig que tothom ara s'ha posat a parlar el català... a mi me dona totalment igual però veig que si parlam així els altres forers es veuran un poc marginats al no entendrer-lo, com vulgueu valladolid renace October 6th, 2004, 10:45 PM Felicitats, por fin teneis foro ;) jeros October 6th, 2004, 11:52 PM Bé, no deixa de ser una curiositat... ja ho decidireu vosaltres ;) Hush October 7th, 2004, 07:34 PM L'Estatut de les Illes diu: - "La denominació de la Comunitat Autònoma és Illes Balears" - "La llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, tendrà, juntament amb la castellana, el caràcter d'idioma oficial. No veig tantes complicacions... Torete October 7th, 2004, 08:17 PM - "La llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, tendrà, juntament amb la castellana, el caràcter d'idioma oficial. Pues yo sigo pensando que la lengua propia de nuestras islas es el Mallorquin, no el catalán...pero no es más que una opinión. La realidad la dirimirá los lingüistas. Pucelano77 October 7th, 2004, 08:42 PM supos que el castellà però com veig que tothom ara s'ha posat a parlar el català... a mi me dona totalment igual però veig que si parlam així els altres forers es veuran un poc marginats al no entendrer-lo, com vulgueu Hombre logicamente la gente no va a postear en un sitio en el que se habla un idoma que no comprende, pero yo creo que eso no debería influir si quereis hablar en catalan o mallorquin, estaría bien utilizar el Español y el Catalan, pero vamos no hay ningun problema, el catalan escrito yo creo que puede ser comprendido mah o menoh por cualquier hispanoparlante... :D enga fins a viat! Hush October 7th, 2004, 09:57 PM Pues yo sigo pensando que la lengua propia de nuestras islas es el Mallorquin, no el catalán...pero no es más que una opinión. La realidad la dirimirá los lingüistas. No no, en tot cas serà el mallorquí, el menorquí, l'eivissenc o bé balear...No crec que a Menorca els agradi que els hi diguin que parlen Mallorquí... De totes maneres, l'Estatut diu el que diu, i PSIB, PP i altres comparteixen la idea de la unitat de la llengua. Internacionalment no se com està la cosa, però no crec que es reconeixi el balear com a llengua independent. stromboli October 8th, 2004, 05:00 PM Felicitats pel vostre fòrum. Sóc de València i crec que cadascú té dret d'expressar-se com vullga... ens entendrem :) Per favor talleu això del nom de la llengua que no porta enlloc :runaway: Sensenick October 8th, 2004, 05:53 PM Benvingut al fòrum stromboli ! Hush October 8th, 2004, 06:36 PM Jo no tinc cap problema, simplement he posat el que diu l'estatut. Cadascú que s'expressi com vulgui. manu October 9th, 2004, 05:01 PM sento no posar cap thread, però he estat molt embullat amb el estudis de merda!!! aquest cap de setmana intentare fer fotos y a veure si això arranca de una vegada. :) CARABAZA October 9th, 2004, 05:52 PM Felicitats a tots els forers balears!! :cheers: :cheers: Y llamáos sólo como vosotros decidáis, ni como otros digan ni como diga el estatut. Sea catalá, mallorquín, castellá... o deutsch, xdddd ;) lo que hayáis decidido por consenso o por mayoría será lo mejor. Sort al foro balear! acelereitor October 10th, 2004, 11:50 AM Moltes felicitas i bona sort al Forum... @The hush: fent amics?? el tema de la llengua ja cansa i no termina bé, es un consell. manu October 10th, 2004, 12:02 PM estic d'acord amb acelereitor, aquest tema no duu a cap lloc. Jo he optat per posar la informacio basica dels threads a castella i almenys la informacion no sera privada a ningu forer, per altra banda els comentaris els fare a mallorqui, catala, castella.... pero com he dit lo basic de la informacio no se la privare a ningu. Els altres ho podeu fer com vulgueu, jo he optat per aixo. :) Hush October 10th, 2004, 10:09 PM @The hush: fent amics?? el tema de la llengua ja cansa i no termina bé, es un consell. Ace, he dit que cadascu s'expressi en la llengua que vulgui, aqui ho pots veure. Jo no tinc cap problema, simplement he posat el que diu l'estatut. Cadascú que s'expressi com vulgui. No intento crear enemistats, pero com que s'ha plantejat quina es la llengua del "foro balear" i quin es el seu nom, doncs jo he escrit part de l'Estatut per deixar-ho clar. Aqui a baix es pot veure. supos que el castellà però com veig que tothom ara s'ha posat a parlar el català... a mi me dona totalment igual però veig que si parlam així els altres forers es veuran un poc marginats al no entendrer-lo, com vulgueu. Finalment, repeteixo, que cadascu s'expressi amb la llengua que prefereixi. Jordi Berlín October 11th, 2004, 06:31 PM Pues yo sigo pensando que la lengua propia de nuestras islas es el Mallorquin, no el catalán...pero no es más que una opinión. La realidad la dirimirá los lingüistas. La "dirimirá", no Torete. La "dirime" ya ahora. TODA la comunidad lingüística de Baleares y del planeta, y el propio estatuto balear respetan la unidad lingüística. Catalán, mallorquín, ibicenco, menorquín... son formas referidas a la misma lengua. La misma lengua con nombres distintos y matices distintos (igual que ocurre con flamenco/holandés, rumano/moldavo...). Todo lo demás son especulaciones desinformadas. I mentre es continuen discutint obvietats, aquest fòrum es continua dient "Baleares" i no "Balears"... Doncs endavant... Hush October 11th, 2004, 09:58 PM Una pregunta a los moderadores, o para quien escribió el titulo del foro Balear. Porque las comunidades con lengua propia tienen escrito el nombre de su comunidad en su lengua (Catalunya, Comunitat Valenciana, Euskadi, incluso Asturies, que el bable no es oficial..) y el foro de les Illes Balears lleva por nombre "Baleares". Creo que el nombre correcto es Illes Balears. Que me decis? Sensenick October 11th, 2004, 11:06 PM the hush, això ho han de decidir el forers de les Illes, supose que amb una enquesta pública. Hush October 11th, 2004, 11:15 PM the hush, això ho han de decidir el forers de les Illes, supose que amb una enquesta pública. Tens tota la rao, però la politica que s'ha dut a terme sobre els noms dels territoris amb llengua pròpia al Foro es clara. Tots aquests territoris duen el nom de la comunitat en el seu propi idioma. Catalunya, Comunitat Valenciana, Euskadi, Asturies... Si es vol ser coherent amb aquesta tradició crec que el foro balear hauria d'anomenar-se "Illes Balears". Donat que no s'ha seguit amb aquesta tradició, doncs suposo que ho han de decidir els forers de les Illes amb una enquesta pública. acelereitor October 12th, 2004, 11:41 AM Una pregunta a los moderadores, o para quien escribió el titulo del foro Balear. Porque las comunidades con lengua propia tienen escrito el nombre de su comunidad en su lengua (Catalunya, Comunitat Valenciana, Euskadi, incluso Asturies, que el bable no es oficial..) y el foro de les Illes Balears lleva por nombre "Baleares". Creo que el nombre correcto es Illes Balears. Que me decis? Con todos mis respetos : ¿ Y porqué el único que se queja es un Catalán y un Valenciano ? de si Baleares se tiene que escribir en Castellano o Mallorquin?? Habeis leido a los foreros de Baleares?? a ellos les da igual. Respetar su decisión y no inmiscuiros,"RESPETAR" porque sino, eso es una falta de respeto. Quejarse por una "E" hasta donde hemos llegado ... :sleepy: Mattboy October 12th, 2004, 01:27 PM UN FORO BALEAR!!! Pues menos mal que he leído lo que puso manu en el general, que si no, yo ni me entero!!! Uish que gracia y que ilusiónnnnnnnnnnnnnnnn lalalalalaaalalalala..... Hush October 12th, 2004, 02:05 PM Con todos mis respetos : ¿ Y porqué el único que se queja es un Catalán y un Valenciano ? de si Baleares se tiene que escribir en Castellano o Mallorquin?? Habeis leido a los foreros de Baleares?? a ellos les da igual. Respetar su decisión y no inmiscuiros,"RESPETAR" porque sino, eso es una falta de respeto. Quejarse por una "E" hasta donde hemos llegado ... :sleepy: Juer Ace...pero no has llegit el que he escrit???? doncs suposo que ho han de decidir els forers de les Illes amb una enquesta pública.: Jo dic que els forers balears es manifestin sobre aquest tema, però que en el Foro hi ha la tradició de posar els noms de les autonomies en les seves llengues pròpies i sobre el que diuen els Estatuts, (Euskadi, Comunitat Valenciana, etc) i em pregunto perque no s'ha seguit aquest criteri amb les Illes Balears. Per una altra banda no es el tema d'una "E" més o una de menys, es que el nom oficial es "Illes Balears", ni Baleares ni Balears ni ses Illes ni cap altra cosa. Torno a repetir, ja que no s'ha seguit amb el criteri dels noms del territori, doncs que ho decideixin els forers de les illes amb una enquesta. stromboli October 15th, 2004, 05:44 PM Aggghh, una discusió lingüística encara! Propose dos opcions per batejar el fil: a) QuinMaldecap b) QuinMalson :) Salut a tots Vapour November 10th, 2004, 12:58 AM La razón por la que no hemos cambiado el nombre es que nosotros no lo podemos hacer directamente. Y molestar a Jan, que recibe muchísimos mensajes diarios con problemas y chorradas, para decirle que le quite una letra al nombre de un subforo regional me parece fuera de lugar. Hush November 10th, 2004, 01:45 AM Pero era vuestra responsabilidad pasarle el nombre correcto, ya que para eso sois moderadores y sois los encargados que esto funcione. O sea que para poner la pijada de "Euskoscrapers"...si se le puede molestar..y para poner el nombre oficial y correcto de un territorio no se puede, no? Vosotros creeis que somos tontos? Bajo mi punto de vista, algunos sois muy malos como moderadores... PD:No se trata de sacarle la "e" final a "Baleares", el nombre oficial y completo es "Illes Balears". Jordi Berlín November 10th, 2004, 03:38 PM Vapour: creo que el caso de Euskoscrapers pone en evidencia un cierto desinterés por resolver el tema de Baleares. Todos los foros "regionales" tienen su nombre en la lengua propia. ¡Incluso Asturias, cuya lengua no es oficial! ¿Qué está pasando, entonces, con las Illes Balears? Sensenick November 10th, 2004, 03:48 PM Tampoco es para tanto, si ellos no se han molestado en pedirlo, es igual. AdemA November 10th, 2004, 03:55 PM Vapour: creo que el caso de Euskoscrapers pone en evidencia un cierto desinterés por resolver el tema de Baleares. Todos los foros "regionales" tienen su nombre en la lengua propia. ¡Incluso Asturias, cuya lengua no es oficial! ¿Qué está pasando, entonces, con las Illes Balears? El nombre Euskoscrapers me lo han pedido foreros vascos, ningun balear ha pedido ningun cambio. No se k mas os dara a los de otras comunidades k otra tenga un nombre u otro. manu November 10th, 2004, 04:07 PM pues sinceramente quedaria mucho mejor Illes balears, pero si es demasiada molestia tampoco insistire demasiado, eso lo dejo a los moderadores y ya lo pondreis cuando lo veais oportuno... espero que por este comentario nadie se vea ofendido AdemA November 10th, 2004, 04:24 PM muy bien manu, lo acabo de pedir. jeros November 10th, 2004, 04:49 PM Una preguntilla... porqué lo de Euroscrapers? Por nostalgia del antiguo o algo así? AdemA November 10th, 2004, 04:53 PM te refieres a euskoscrapers? si, las "explicaciones" estan en el thread del foro vasco. Sensenick November 10th, 2004, 05:29 PM Ale, todos contentos, al final se han seguido los pasos correctos, no sin mal rollo por enmedio.... Vapour November 10th, 2004, 09:14 PM El lobby para la opresión de las denominaciones en catalán/mallorquín/llámelo-como-usted-quiera ha sido derrotado, Leoncio, oh sielosss manu November 10th, 2004, 09:38 PM graciss :) acelereitor November 11th, 2004, 09:59 AM Yo flipo,aqui parece que hay presión hasta de Carod Rovira :D ¿Que más dará Illes Balears o Islas Baleares?...estos nacionalistas siempre quejándose de todo y lo curioso que no ha sido un mallorquín, que curios... :D Sensenick November 11th, 2004, 10:54 AM Yo flipo,aqui parece que hay presión hasta de Carod Rovira :D ¿Que más dará Illes Balears o Islas Baleares?...estos nacionalistas siempre quejándose de todo y lo curioso que no ha sido un mallorquín, que curios... :D Al final lo ha pedido un mallorquín, las "presiones" (comentarios, pero en fin) no han servido de nada hasta que manu lo ha pedido. Pucelano77 November 11th, 2004, 01:55 PM Que triste esto.... ¿podeis poner el nombre de la comunidad de castilla y león en ruso porfavor? Sensenick November 11th, 2004, 02:45 PM Pucelano, el nombre oficial de las islas es Illes Balears, y así lo ha pedido un forero balear... dejemoslo estar. Darconte November 11th, 2004, 03:58 PM Como dice sensenick es uno de los nombres oficiales de las islas asi que creo que es bastante logico que si alguien lo pide aparezca en este idioma. ¿En Castilla y Leon es coofial el ruso? Creo que ese comentario esta fuera de lugar. AdemA November 11th, 2004, 05:06 PM @ Pucelano y acelereitor, el tema esta zanjado. En cuanto lo ha pedido un mallorquin se ha cambiado y punto. Dejad de meter bulla. Pido al resto de foreros k no contesten ni entren en ese juego, gracias:) jeros November 11th, 2004, 05:33 PM Como dice sensenick es uno de los nombres oficiales de las islas asi que creo que es bastante logico que si alguien lo pide aparezca en este idioma. ¿En Castilla y Leon es coofial el ruso? Creo que ese comentario esta fuera de lugar. Es evidente, totalmente de acuerdo. @adema: ok, no leí bien y en vez de ver Euskoscrapers veía Euroscrapers :D jeje... no me fijé ;) |