View Full Version : AANKONDIGING Fotowedstrijdforum Noord/Zuidlijn

Wuppeltje
October 18th, 2011, 06:34 PM
Haal oude de Noord/Zuidlijn foto's van zolder, selecteer de mooiste van je pc of camera van een bezoek, en zet ze online. Of geniet van datgene wat anderen online zetten en stem! De fotowedstrijd gaat nu echt van start.

Vanaf aanstaande maandag 24 oktober begint de eerste van de 3 rondes waarbij iedereen zijn of haar Noord/Zuidlijn foto kan neerzetten. Per ronde mag ieder persoon maximaal 2 foto's online zetten. Dit zal op een apart forum gebeuren waarbij iedereen voor elke foto een apart thread kan maken met een poll van 10 t/m 1. Vervolgens kan iedereen stemmen op elke individuele foto. De beste gaan door naar de volgende ronde.

De winnaar krijgt een bezoek aan de Tunnelboormachine van de Noord/Zuidlijn
aangeboden. Nog geen foto's gemaakt? Er zijn nog 2 bouwplaatsbezoeken, Vrijdag 25 November 15:00 (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=84796291)

Almere-Fanboy
October 19th, 2011, 04:32 PM
Ik begrijp de opzet niet helemaal. Bedoel je dat er drie voorrondes komen en een finale?

En klopt het dat degene die 1e 2e en 3e worden naar de Boormachine mogen?

EDIT: Boormachine is natuurlijk helemaal niet met een hoofdletter. Nou ja, staat eigenlijk wel leuk zo.

ldd
October 20th, 2011, 10:52 AM
Balen dat Topaas bij een Noordzuidbezoek was ;)

Wuppeltje
October 20th, 2011, 05:03 PM
Ik begrijp de opzet niet helemaal. Bedoel je dat er drie voorrondes komen en een finale?

En klopt het dat degene die 1e 2e en 3e worden naar de Boormachine mogen?

EDIT: Boormachine is natuurlijk helemaal niet met een hoofdletter. Nou ja, staat eigenlijk wel leuk zo.

In ieder geval 3 voorrondes. Daar komen in elke ronde de beste 5 uit. Finaleronde. Daarna laat ik even in het midden hoe we de rest doen. Top 3, of nr 1 & 2 + jury.

Wuppeltje
October 24th, 2011, 11:41 AM
Iedereen kan vanaf vandaag zijn of haar mooiste Noord/Zuidlijn foto's online zetten. Oude foto's mogen ook.

http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=3253

the runner
October 24th, 2011, 06:30 PM
^^
Ben bang dat je weinig foto`s krijgt. Die gozer van fotomix zal wel winnen als hij mee doet.

Wuppeltje
October 25th, 2011, 10:26 AM
^^ We zullen zien. Ik zou zeggen duik in je archief en plaats een aantal foto's. Hoe minder deelnemers hoe meer kans. ;)