View Full Version : Megastores Den Haag

Gambini
November 6th, 2004, 01:55 AM
Ja hey, ik liep er vandaag weer 'ns langs (vol met afschuw) en kan 't niet laten om te vragen of er misschien een plan is dit gebouw te slopen. Het staat er dan weliswaar nog niet zo heel lang maar het gaat er hartstikke slecht, alle winkels gaan er falliet etc. en het is gewoonweg het meest armoedigste, lelijkste en walgelijkste winkelcentrum dat ik ooit met mijn ogen heb mogen/moeten aanschouwen. WEG ERMEE... Iemand?

Nexxd
November 6th, 2004, 03:39 PM
Hoezietheteruitdan?

Leienaar
November 6th, 2004, 03:51 PM
Het winkelcentrum bestaat pas een jaar of vier, dus ik denk het niet eigenlijk. Maar ik had vanaf het begin al mijn ernstige bedenkingen. Ik bedoel, de locatie is op zijn zachtst gezegd niet geweldig voor een winkelcentrum. De uitstraling is nihil. De meerwaarde van de winkels zie ik ook niet (want zo mega zijn de meeste van die megastores ook niet, aanbod is het zelfde als in de stad).

Plaatjes heb ik helaas niet. Ik heb het nooit de moeite gevonden een foto ervan te maken...

Den Haag AvW
November 6th, 2004, 03:54 PM
Je moet er een keer het dak op gaan en je camera meenemen...

PEZA
November 6th, 2004, 03:57 PM
Als je wat wil kopen is het geweldig. Parkeerruimte zat want er is verder niemand. In winkels hoef je niet te wachten want er is verder niemand en voor je koffie hoef je niet in de rij te staan want er is verder niemand.
Kortom, geweldig.

Gambini
November 6th, 2004, 05:44 PM
Als je wat wil kopen is het geweldig. Parkeerruimte zat want er is verder niemand. In winkels hoef je niet te wachten want er is verder niemand en voor je koffie hoef je niet in de rij te staan want er is verder niemand.
Kortom, geweldig.

Lol :)

@ AvW, heb je foto's van het uitzicht?

Den Haag AvW
November 6th, 2004, 06:01 PM
Nee, 6fran had een keer van het parkeerdek een pano gemaakt en Michiel geloof ik ook. Ik moet het inderdaad zelf ook eens gaan doen rond zonsondergang ofzo. Afgaande op de foto's van anderen is het wel een aardig uitzicht dus ik raad je zeker aan is te gaan kijken (met je camera:)).

edit: Klik hier (http://www.xs4all.nl/~mpdijk/denhaag/img/megastores.jpg) voor een pano vanaf Megastores gemaakt door Michiel.

airbreaker
November 6th, 2004, 06:01 PM
..

flap
November 6th, 2004, 09:18 PM
Ik ben het zeker met je eens gambini , maar het is en blijft de grootste van nederland , ze moeten hem restylen vind ik , en het winkelaanbod moet anders !!!! hij is er neergezet om de haagse vinex locaties van keukens en badkamers te voorzien ! net zoals alexandrium er is neergezet voor de wijk alexander polder , en villa arena voor oa de wijk ij burg , gewoon een bepaalde tactiek als je het mij vraagt !!!! Alleen alexandrium en villa arena liggen aan de stadsrand en de megastores ligt midden in den haag !

Elmo
November 7th, 2004, 12:23 PM
Villa Arena is neergezet voor IJburg? Dan hadden ze hem beter op 1 van die eilanden kunnen bouwen!

Maar hoe zien die Megastores eruit dan? Iemand plaatjes?

Sint Clara
November 7th, 2004, 01:43 PM
Afbreken die shit! :)

Gambini
November 7th, 2004, 02:45 PM
Restylen is een idee, zowel de buiten als de binnenkant, vooral het interieur van de Megastores is walgelijk en armoedig.

@ Elmo, op www.megastores.nl staan een paar kleine plaatjes... Misschien dat http://foto.denhaag.org er ook een paar heeft!