View Full Version : Vraag Aan Rijk Rietveld !

flap
November 7th, 2004, 07:03 PM
Goedenavond Beste Rijk Is Er Nog Nieuws Over De Nog Te Bouwen Zg Hbg Tower ? Ik Ban Zeer Benieuwd Of Deze Pracht Van Een Toren Er Nog Komt En Op Wat Voor Termijn ? Bij Voorbaat Dank !

Elmo
November 7th, 2004, 07:59 PM
Ja, dit hoort duidelijk bij het "project update" forum. :|
Als je werkelijk een antwoord wilt hebben, raad ik je aan om hem een private message te sturen en op zijn minst het BrEeZaH gehalte van je post omlaag te brengen.

flap
November 7th, 2004, 08:15 PM
ik vraag het op deze manier omdat jullie dan ook gelijk leuk nieuws hebben , en dit dan uit eerste hand vernemen !!! snapt gij . groetjes verder en een fijne avond toegewenst .

rijk rietveld
November 8th, 2004, 03:31 AM
De HBG toren heet nu The Matrix toren.

Morgen (maandag) is er een vergadering met de gemeente.

Het probleem is vooral dat de Landscheidingsweg nog steeds niet klaar is.

Rijk

bobdebouwer
November 8th, 2004, 04:03 PM
The Matrix toren??? Wat is dat voor een foute naam! Bridget Jones' Diary toren! The Terminator toren! alsjeblieft zeg...

rijk rietveld
November 8th, 2004, 09:05 PM
Ik heb het niet bedacht.

Rijk

flap
November 8th, 2004, 09:44 PM
hoi Rijk dat met die landscheidingsweg , waarom is deze zo belangrijk voor de toekomstige matrix toren ? En je hebt het ook over een toekomstig bouwproject nabij snackcar de Vrijheid , hoe grootschalig en hoog is dit plan , en weet je soms ook waar ik info kan vinden over dit project ? Overigens hartstikke bedankt voor je info , en ik kan niet wachten tot er begonnen wordt met de bouw van de Matrix tower , ik verwacht veel van het Utrechtsebaan gebied !!!! Den Haag wordt alsmaar mooier !

rijk rietveld
November 9th, 2004, 04:37 AM
Omdat de Matrix toren gebruik maakt van de fundering van de bestaande UB bak, moet de UB tijdelijk dicht. Dit is ook gedaan met de bouw van Equinox.

Dat is nogal wat, dus het plan is om de fundering te maken als het groot onderhoud van de UB plaats vindt. Dat betekent dat de UB voor langere tijd dicht gaat en dat kan alleen als de Landscheidingsweg af is.

Den Haag AvW
November 9th, 2004, 04:43 PM
De Hubertustunnel wordt op z'n vroegst in 2008 opengesteld...

rijk rietveld
November 9th, 2004, 06:58 PM
Dat hoorde ik ook net vandaag. Dat betekent dat we waarschijnlijk wachten tot medio 2006 voordat we weer met dit project aan de slag gaan.

Rijk

flap
November 9th, 2004, 09:49 PM
Maar toen Equinox gebouwd werd was de landscheidingsweg toch ook nog niet af , waarom kon er toen wel gebouwd worden ? En die andere evt Utrechtsebaan plannen zoals bij locatie de vrijheid schuiven ook op naar medio 2006 ?

Dr. Dubai
November 11th, 2004, 08:45 PM
He rijk,

bij mij in de wijk is er een penthouse met de naam boven het adres: R. Rietveld.

familie van u?