PDA

View Full Version : Vota quin divendres et va millor per fer la quedada

dirdam
February 8th, 2005, 10:17 PM
Bé, com tots calleu com putes a l'hora de posar dates i com sembla que el Jeros, gran impulsor d'aquesta quedada, no pot dissabte per la nit, proposo fer una votació pels quatre divendres de març a la nit. Si no us va bé cap i us va millor un altre dia expliqueu-ho i, donat el cas, podriem fer una altra votació si beneficia a la majoria de gent possible. OK? Doncs voteu, nenes :D

jeros
February 8th, 2005, 10:42 PM
We! dirdam, una vegada que estem per aquí i no funciona el maleït messenger :(

Bé, jo voto els 2 divendres primers, de fet, qualsevol d'ells, degut a que els 2 últims són susceptibles de vacances, degut a la Setmana Santa :)

He dit. ;)

Vinga, que ja toca fer una trobada!!! (com Déu mana ;))

dirdam
February 8th, 2005, 10:45 PM
Doncs no havia caigut en que ja arriba la setmana santa. Collons, com passa el temps :|

Urban Dave
February 8th, 2005, 11:11 PM
Cap divendres. Solament puc Dissabtes i diumenges ( si projectes ho permet!!!! )

Met
February 9th, 2005, 01:33 PM
No em puc pronunciar fins la setmana vinent... el dia 5 tinc un casament... i encara no sé els serveis del més vinent fins el dia 15. ;)

Us mantindré informats. :)

a10! :runaway:

jeros
February 9th, 2005, 05:43 PM
Collons, la demés gent què? Sky, Sh4dow, dvd, gabe, alex...etcss etcsssssssssss

Hush
February 9th, 2005, 06:08 PM
Es pot venir amb la parella???

Met
February 9th, 2005, 06:16 PM
Es pot venir amb la parella???

:|

jeros
February 9th, 2005, 06:28 PM
Home... fes el que vulguis. A mi em dona el mateix, encara que si tu ho prefereixes, o no tens més remei, o... el que sigui (cadascú sap les seves circumstàncies) doncs porta la parella. Personalment, prefereixo que la gent vingui amb la parella a que no vingui, oi?

Met
February 9th, 2005, 06:32 PM
És clar que sí jeros... però aleshores el nivell de frikisme baixarà en intensitat... :D

Hush
February 9th, 2005, 06:50 PM
Mmmm....

jeros
February 9th, 2005, 07:05 PM
ja... bueno, feu el que vulgueu... jo també prefereixo frikisme 100 x 100 :D però no puc negar a ningú el fet que porti o no a més gent...

Per cert, sopar, per la tarda a prendre unes cerveses/coca-coles, de copes per la nit... que fem?

Jordi Berlín
February 9th, 2005, 07:07 PM
Per cert, sopar, per la tarda a prendre unes cerveses/coca-coles, de copes per la nit... que fem?

Sopar + copes + copes + copes...

Hush
February 9th, 2005, 07:27 PM
Jajajajajaja, no us veig gaire convençuts, em sembla que haure de pressionar a algú aquesta nit per a que es registri a SSC....

Es conya, entenc que un inflitrat no expert en les nostres frikades talla el rollo...

dvd
February 9th, 2005, 08:57 PM
El primer i el segon divendres :D

Què anava a dir... podriem anar a algun lloc que no fos exageradament pobre i que el meu trist sou de becari em permetés pagar? :D:D:D

PS jo tb prefereixo frikisme 100x100 ;)

Jordi Berlín
February 9th, 2005, 09:01 PM
Jo, abans que me'n penedeixi, de moment també voto el primer o el segon divendres de març, vinga.

dirdam
February 9th, 2005, 09:18 PM
Sopar + copes + copes + copes...
Totalment d'acord. De fet, jo faria alguna copa més :D

jeros
February 9th, 2005, 10:51 PM
Aquesta trobada sembla que té bona pinta oi? :D

Frikis de mesurar poblacions/metros/gratacels/etc's beguts a les 3:30 del matí per BCN!! :D

juas juas... si li diguès als meus amics que viinguessin em dirien:

Tu flipes! Amb lo pesat que ets amb aquests temes!!! :D

dirdam
February 9th, 2005, 11:05 PM
Aquesta trobada sembla que té bona pinta oi? :D

Frikis de mesurar poblacions/metros/gratacels/etc's beguts a les 3:30 del matí per BCN!! :D
Weeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! :cheers:

De fet, quan anem tots tajats i ens tanquin tots els locals, podriem anar a la frontera entre Barcelona i l'Hospitalet per tal de fer una espècie d'invasió del barri perifèric més representatiu de Barcelona, per tal que sàpiguen el que els espera si no s'avenen a l'agregació de minicipis. L'Hospitalet serà el primer en caure però desprès vindran la resta :D

jeros
February 9th, 2005, 11:07 PM
Ui, no puc anar-hi... :P

;)

Sky
February 10th, 2005, 12:02 AM
A mi el dia rai, però al viure a ultramar (i no disposar de vehicle privat) hauria de marxar-me abans o buscar-me allotjament per algun lloc. :dunno: :D

dirdam
February 10th, 2005, 12:41 AM
Ui, no puc anar-hi... :P

;)

Vapour dixit:Groucho, no sé en qué medida Mislata o L'Hospitalet iban a perder identidad si se integraran en Valencia o BCN. La realidad es que lo único que diferencia a L'H de Nou Barris es que tiene una cosa que se llama ayuntamiento, pero que funciona como un barrio más de BCN como todo el mundo sabe. Si en Mislata o L'H hacen sus fiestas patronales, verbenas o historias, ¿quién dice que iban a tener que dejar de hacerlo? Las fiestas de Gracia son las más conocidas de Barcelona y siguen siendo "de Gracia", no le han cambiado el nombre ni nada ejem. Pero vamos, que si los de Mislata son felices viendo el nombre de su pueblo en el DNI, pues nada, que sigan.http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=3257244#post3257244

Sh4d0w
February 10th, 2005, 01:47 AM
Buf..bastant xunga esta la cosa
Nose exactament els dies, pero per aquelles setmanes vaig a Madrid, i si pogues anar a la kdada, hauria de ser en un dissabte pero wenu.. ho sento

Urban Dave
February 10th, 2005, 01:58 AM
Dissabte! Dissabte! Dissabte!

Gabe
February 10th, 2005, 09:33 AM
A mi el dia rai, però al viure a ultramar (i no disposar de vehicle privat) hauria de marxar-me abans o buscar-me allotjament per algun lloc. :dunno: :D

sky, això rai, a casa meva sobren dos llits....i sinò ja te'n faig un foradet al meu :D

Met
February 10th, 2005, 01:22 PM

Sempre pots okupar per una nit un caixer de la Caixa de Pendons. :D

jeros
February 10th, 2005, 01:56 PM
pozi :D a una pensió de les Rambles, no? :D

Agafa un regional, cony, que aquí estem sobrats de transport públic :D

dirdam
February 10th, 2005, 09:03 PM
Fem una enquesta que inclogui els dissabtes?

jeros
February 11th, 2005, 11:59 AM
okis, vinga, ja la faig jo :)

Bitxofo
February 15th, 2005, 02:22 AM
A mi m'és igual... Puc venir qualsevol divendres... ;)

Bcn
February 17th, 2005, 11:26 PM
Oles, e votat el divendres 25, a veure si amb una mica de sort em donen festa al curro el dissabte. Pero tot i aixi qualsevol divendres em va be, tenint en compte si hi ha o no molta feina el dissabte

Apa

DEWS!!