View Full Version : ***** Trobada - Març 2005 *****
jeros February 11th, 2005, 11:54 AM Vota quín és el dia que et va millor. Entre aquests dies, el que surti més votat, serà el dia escollit. Apa! :)
No poso els dies de final de març degut a que són setmana santa i es previssible que la gent tindrà les seves cosetes :P
norreport February 11th, 2005, 01:06 PM jo, pues yo ahora creo q se retrasa mi desembarco en bcn hasta abril...:cry:
Met February 11th, 2005, 04:31 PM Fins la setmana vinent no sabré res... :(
a10! :runaway:
art February 11th, 2005, 05:43 PM jo amb la meva feina, tant se val, mai sé quan puc i quan no puc.
M´és igual.
Decidiu "valtros"
Met February 11th, 2005, 06:00 PM jo amb la meva feina, tant se val, mai sé quan puc i quan no puc.
M´és igual.
Decidiu "valtros"
:eek: De què treballes? Si es pot saber... és clar... :)
dirdam February 12th, 2005, 09:57 PM Collons què mort que és això :(
Gabe February 12th, 2005, 10:32 PM el 17 es mi cumple...si quedamos el 18 os invito a una copa a tod@s :D
dirdam February 12th, 2005, 10:47 PM el 17 es mi cumple...si quedamos el 18 os invito a una copa a tod@s :D
Però vota, home :D
Per cert, hi ha un fil a "Actualidad" que segur que t'agrada, no crec que et costi trobar-lo :D
Met February 13th, 2005, 11:12 AM el 17 es mi cumple...si quedamos el 18 os invito a una copa a tod@s :D
I perquè ho escrius en castellà? :?
dirdam February 13th, 2005, 02:42 PM I perquè ho escrius en castellà? :?
I quin problema hi ha? :?
Gabe February 13th, 2005, 02:43 PM I perquè ho escrius en castellà? :?
aix,no ho sé
dirdam February 13th, 2005, 02:47 PM I per què collons no vota ningú?
Gabe February 13th, 2005, 02:50 PM Però vota, home :D
Per cert, hi ha un fil a "Actualidad" que segur que t'agrada, no crec que et costi trobar-lo :D
quin fil? no trobo cap on pugui desfogar-me....
dirdam February 13th, 2005, 02:51 PM quin fil? no trobo cap on pugui desfogar-me....
A buenas horas!!!!
Ja el van tancar :D
dvd February 13th, 2005, 04:35 PM es que fa pal votar per segon cop :P
Menu, a vore, a mi em va bé els 2 primers caps de setmana de Març, en principi m'és indiferent divendres o dissabte, però seria bo concretat com més aviat millor.
PS Algú ha vist una perla de l'amuleto en un thread que s'ha tancat immediatament i que parlava de física i escoles?
Jordi Berlín February 13th, 2005, 05:14 PM PS Algú ha vist una perla de l'amuleto en un thread que s'ha tancat immediatament i que parlava de física i escoles?
No ho he vist... ara li donaré un cop d'ull.
Però... haig de dir una cosa:
Et vaig veure a l'"Idèntics" de TV-3!!!!!
Semblaves un psicòleg seriós i tot... Déu n'hi do com enganya la televisió! ;)
Jordi Berlín February 13th, 2005, 05:36 PM No ho he vist... ara li donaré un cop d'ull.
Too late... Continua la festa, veig.
jeros February 14th, 2005, 12:07 PM Jurl... si que està la cosa fluixa, no?
Au va, a veure si la gent vota!! :) Que a mi m'agradaria saber per quan és la trobada per tal de no fer possibles plans ( i suposo que com jo, tothom!)
alexbn February 14th, 2005, 01:36 PM Segons quin sigui el pla, doncs un dia o un altre. Dieu alguna cosa. Això suposant que pugui venir, perquè estic pendent d'un tema familiar.
Bcn February 14th, 2005, 10:13 PM Oles, jo e votat els divendres.
Apa!
Siau!
dirdam February 14th, 2005, 11:15 PM Segons quin sigui el pla, doncs un dia o un altre. Dieu alguna cosa. Això suposant que pugui venir, perquè estic pendent d'un tema familiar.
Haviem parlat d'anar a sopar, i desprès el Jordi Berlin volia anar de copes, i no el deixarem sol, no? :D
Bitxofo February 15th, 2005, 02:25 AM Qualsevol dia em va bé a mi... :)
jeros February 15th, 2005, 10:58 AM Sembla que cobra força el divendres 4 de març... :)
Urban Dave February 15th, 2005, 11:43 PM I el planing de la quedada?
jeros February 16th, 2005, 12:08 AM Doncs.......... a veure:
Podriem trobar-nos cap a les 21:00 de la nit, més o menys, a BCN ciutat, pel centre, no estaria pas malament, dic jo, per posar un punt neuràlgic. Tot seguit anem a sopar (a un lloc baratet, que la trobada és catalana, eh? :D) i després podem anar a frikear prenent unes copes a qualsevol lloc a prop d'ón anem. Finalment, quí sap... un pub, discoteca, tornar a casa? Cadascú que faci la seva, no? Ja veurem com va tot... :)
Bé, és una idea, però per començar a fer-nos una idea del "planning" no està malament. Ara millorem-la ;)
Bitxofo February 16th, 2005, 02:52 AM Jo arribaria al centre a les 21.30-21.45, donat que treballo a l'aeroport de 15 a 21h. D'acord? MERCi ;)
Met February 16th, 2005, 07:16 AM Jo arribaria al centre a les 21.30-21.45, donat que treballo a l'aeroport de 15 a 21h. D'acord? MERCi ;)
wow! Una feina d'altura.... :D
Jo encara no sé quan puc quedar... es veu que el responsable de planificació que estava a St. Adrià ara s'ha traslladat a les cotxeres de St. Joan Despí... pel que toca esperar una mica més... però en principi el divendres 4 em va bé, el dissabte 5 tinc un casori al migdia pel que puc anar a fer mal aquella nit... ;)
jeros February 16th, 2005, 10:49 AM We... jo també treballo a l'aeroport... :)
art February 16th, 2005, 08:05 PM :eek: De què treballes? Si es pot saber... és clar... :)
treballo al port, em dedico al comerç marítim, de vegades molt pringat.
Met February 17th, 2005, 08:04 AM treballo al port, em dedico al comerç marítim, de vegades molt pringat.
Tinc un amic que tembé hi treballa.
Porta els tràmits duaners dels vaixells que vénen de Mèxic amb la Coronita per a tota Europa... Abans descarregaven al port de València... però van canviar a Barcelona pel desgavell que hi havia a Can Rita... :ohno:
Bitxofo February 17th, 2005, 05:17 PM We... jo també treballo a l'aeroport... :)
El famòs JEROS curra a l'aeroport? I puc preguntar on, SIUSPLA? MERCi ;)
David (DavoR pels amics)
jeros February 17th, 2005, 05:36 PM El famòs JEROS curra a l'aeroport? I puc preguntar on, SIUSPLA? MERCi ;)
David (DavoR pels amics)
Doncs al PLAN BARCELONA, famòs per la seva ampliació... i per la seva tercera pista :D
per això us dic que Castelldefels i Gavà o tenen magre... perque m'ho sé bastant bé. ;)
Apa, i tu? On treballes?
dirdam February 17th, 2005, 09:55 PM Collons, uns a l'aeroport, altre al tram, altre al port... Es que aquí tothom té a veure amb el transport? :D Em sembla que l'Sky es conductor de cutrebús a Lleida. I la Sh4d0w hostessa d'Aerolleida :D
dirdam February 17th, 2005, 09:56 PM Per cert, cal afegir que Bitxofo/DavoR és un cèlebre membre del fòrum de discussió de UrbanRail.Net, potser la millor web de transport urbà ferroviari del món. Ara ha decidit donar el salt al millor fòrum a seques del món :D.
jeros February 18th, 2005, 12:53 AM collons, poseu l'enllaç d'aquest fòrum que no el trobo enlloc ;)
jeros February 18th, 2005, 12:54 AM Collons, uns a l'aeroport, altre al tram, altre al port... Es que aquí tothom té a veure amb el transport? :D Em sembla que l'Sky es conductor de cutrebús a Lleida. I la Sh4d0w hostessa d'Aerolleida :D
joer, dirdam, que vols, que fem prestatges o què? :D
;)
art February 18th, 2005, 10:54 AM doncs jo sóc molt hàbil montant mobles del Ikea.
Ja he montat un futimer, perquè m´he mudat varies vegades i
també he ajudat a familiars a montar-los.
Estic segur que hem contratarien ràpidament! :D
jeros February 18th, 2005, 11:04 AM art, tu no vens o què? Que encara no has votat!! :(
Danzig February 18th, 2005, 12:20 PM Doncs al PLAN BARCELONA, famòs per la seva ampliació... i per la seva tercera pista :D
per això us dic que Castelldefels i Gavà o tenen magre... perque m'ho sé bastant bé. ;)
¿y por que no nos inundas con fotos, mamonasso?
jeros February 18th, 2005, 12:46 PM alguna que otra pongo... pero claro... que yo estoy en el departamento de control de costes... no en el técnico :)
Bitxofo February 18th, 2005, 07:30 PM Doncs al PLAN BARCELONA, famòs per la seva ampliació... i per la seva tercera pista :D
Apa, i tu? On treballes?
Jo treballo de cara al públic, JEROS.
Ja et diré on, quan fem la kedada! Què si ho dic per aquí tot Déu q passi per l'aeroport em vindrà a veure... Com ja fan els del fòrum www.urbanrail.net, i jo sóc molt tallat, tiuuuuuuuuu! :whisper:
David (DavoR pels koleguis) ;)
Bitxofo February 18th, 2005, 07:40 PM Per cert, cal afegir que Bitxofo/DavoR és un cèlebre membre del fòrum de discussió de UrbanRail.Net, potser la millor web de transport urbà ferroviari del món. Ara ha decidit donar el salt al millor fòrum a seques del món :D.
OH! Sóc famós...
:cool:
La veritat és que us llegeixo fa anys, encara que no m'havia fet membre mai pero... Ja m'heu enganxat! ;)
UrbanRail la conec des del 1996-7, quan es deia www.metropla.net, m'hi vaig fer soci i allà som al fòrum, amb gairebé 400 socis d'arreu del món! Us convido a apuntar-vos-hi!! Aquí us poso l'enllaç:
http://www.urbanrail.net/news-group.htm
El webmaster es diu Robert Schwandl, és un súper metròfil i va viure 7 anys a BCN, el conec personalment i sap de metros més que ningú al món! Crec jo...
Bé macus, salutacions cordials des de l'aeroport del Prat, avui sóc a la terminal B. :)
David (DavoR pels amics)
dvd February 23rd, 2005, 09:10 PM Cap amunt!!!!
Què fem al final??
dirdam February 23rd, 2005, 11:32 PM Cap amunt!!!!
Què fem al final??
Eh, quanta gent responent (volia ser sarcàstic :rant: )
La democràcia ha parlat, i com que ningú no vol fer un pas endavant ja ho faig jo :D:
LA QUEDADA ES FA EL 4 DE MARÇ
Qui es vol erigir com a líder i triar un lloc per sopar? (segur que demà entro i no ha respost ningú :()
norreport February 24th, 2005, 12:05 AM yo hasta final de marzo no preveo mi arribada a la ciudad.
Urban Dave February 24th, 2005, 12:59 AM Passeu-vo molt bé!!
JarlehuBCN February 24th, 2005, 02:38 AM Be, ja comunico des d'ara que molt probablement no hi aniré a aquesta Trobada.
Espero que us ho passeu molt bé.
Salutacions
jeros February 24th, 2005, 06:22 PM A veure, com ja ha dit en Dirdam la trobada es farà el 4 de març. Teòricament soparem, quedarem cap a les 21:30 i després beurem i ens enfrikarem una mica parlant d'infrastructures i demés prenent alguna(es) copes :D.
Confirmeu assistència aquí mateix. Jo vinc, encara que el lloc per mi és el de menys, i tampoc puc escullir-ho, ja que jo no passo per BCN ciutat, perquè vaig de Terrassa a El Prat cada dia sense haver de passar per ella, llavors s'em fa una mica difícil dir algun lloc... no en conec massa.
Aquest cap de setmana no seré per aquí (virtualment) llavors delego una mica en altre.
I els lleidatans a veure que fan, cony! :) Animeu-vos vaaaaaaaa :) que no tot és postejar! ;)
Met February 24th, 2005, 06:31 PM Malauradament no podré venir.. tal com em temia al març tinc torn de tarda, el que significa plegar a darrera hora els caps de setmana.... El 4 de març fins les 2:05 del matí estaré donant voltes... :(
Sempre em podeu venir a veure.... :cry:
Bitxofo February 24th, 2005, 08:18 PM Malauradament no podré venir.. tal com em temia al març tinc torn de tarda, el que significa plegar a darrera hora els caps de setmana.... El 4 de març fins les 2:05 del matí estaré donant voltes... :(
Sempre em podeu venir a veure.... :cry:
Ai MET, no em diguis això!! :(
Amb les ganes que tenia jo de conéixer el fotògraf "oficial" del fòrum... JO!
Dons, digues quina unitat del TramBesòs portes, que jo vinc a veure't!
Em deixaràs anar a la cabina, SiUSPLA? Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...! :)
David (DavoR pels amics) ;-)
Bitxofo February 24th, 2005, 08:20 PM Perdó per escriure DONS, era DONCS! Problemes amb les tecles...
(Estic a la feina!) Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
:)
DavoR ;)
jeros February 24th, 2005, 10:05 PM Bé, de moment, a 25-2-05, confirmada la presència de:
- Jeros.
:( Com continui la cosa així, demanaré que treguin aquest thread.
Danzig February 25th, 2005, 12:57 PM a 25-2-05, confirmada la presència de:
- Jeros.
- Danzig
Met February 25th, 2005, 02:06 PM a 25-2-05, confirmada la presència de:
- Jeros.
- Danzig
Quin èxit... :ohno:
un altre i ja podreu fer un ménage à trois... :sleepy:
Danzig February 25th, 2005, 02:36 PM :rant:
Bitxofo February 25th, 2005, 05:22 PM Doncs ja em podeu sumar a mi, si hi ha ménage à trois!! :D
DavoR ;)
P.S.: MET, em deixaràs anar a la cabina del TRAM, siusplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Met February 25th, 2005, 05:26 PM :rant:
Hospitalet power!!!!!!!!!!! :D
Met February 25th, 2005, 05:33 PM P.S.: MET, em deixaràs anar a la cabina del TRAM, siusplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Tu vols que em fotin fora de la feina? :?
En tot cas de l'ensenyo a la terminal. ;)
Bitxofo February 26th, 2005, 12:08 AM Tu vols que em fotin fora de la feina? :?
En tot cas de l'ensenyo a la terminal. ;)
Ai, què poc enrotllat... :(
Què jo he vist amics amb un conductor del TRAM, pel carrer Wellington!
Bé, millor que res, ja la miro a la terminal. :)
Merci!!
David (DavoR pels amics) ;)
Bonic avatar...
Met February 26th, 2005, 07:25 AM Ai, què poc enrotllat... :(
Bonic avatar...
1- Jo sóc molt borde en directe... :(
2-M'agrada molt l'escultura Mistos de la Vall d'Hebron... espero que ningú relacioni el meu avatar amb el Windsor... :ohno:
Jordi Berlín February 26th, 2005, 05:53 PM Nois, jo vaig votar 4 i 11 de març, però em temo que el 4 de març tindré problemes perquè m'ha sortit una cosa de feina inesperada (sí, treballo per les nits, vagant tristament pels carrers de Barcelona...; bé, no és tan tràgic: haig de cobrir una informació sobre un concert de divendres a la nit) En fi, que si quedeu el 4, podria mirar d'apuntar-me a partir d'una certa hora (12-1 AM aprox)... Què hi farem.
dirdam February 27th, 2005, 12:50 PM a 25-2-05, confirmada la presència de:
- Jeros.
- Danzig
Actualitzem la llista?
- Jeros
- Danzig
- Bitxofo
- Dirdam
Podriem anar al concert que ha de cobrir el Jordi :D i després anar a buscar el Met al Tram :D
jeros February 28th, 2005, 12:35 AM De moment... 4, va vinga, que encara falta gent!! :) I ón anem?
dirdam March 1st, 2005, 09:48 PM :sleepy:
jeros March 1st, 2005, 10:10 PM pozi :(
JarlehuBCN March 1st, 2005, 10:46 PM Bé, finalment com ja li he comentat a en jeros per privat.. i aixi fer "bulto" a la llista.... intentaré apropar-me despres de classe a pendre algo amb vosaltres o sortir de festa... ;)
jeros March 1st, 2005, 10:55 PM - Jeros
- Danzig
- Bitxofo
- Dirdam
- JarlehuBCN (?)
Molt bé Jarle, la intenció és el més important ;)
Per cert, que fem? que avui és dimarts!!! Un burriquín?? :D
Bitxofo March 2nd, 2005, 12:24 AM - Jeros
- Danzig
- Bitxofo
- Dirdam
- JarlehuBCN (?)
Molt bé Jarle, la intenció és el més important ;)
Per cert, que fem? que avui és dimarts!!! Un burriquín?? :D
On voldrieu sopar?
Quin pressupost teniu?
Com ens comuniquem?
jeros March 2nd, 2005, 07:57 PM On voldrieu sopar? A mi m'es igual, realment el que vull és conèixer a la gent. Com si en dieu al McDonalds.
Quin pressupost teniu? Vale la resposta d'abans.
Com ens comuniquem? Posem un punt de trobada? Què tal el Corte Inglés de Plaça Catalunya? (Sóc original, eh?:D)
Bcn March 2nd, 2005, 10:00 PM weno, jo al final tambe mi apuntare, encara que sóc molt timid, pero weno, jejej. Pero no estare fins molt tard k el dissabte entro a treballar a les 7.
Apa ja direu el k
alexbn March 2nd, 2005, 10:06 PM Jo m'haig de llevar aviat dissabte, però si dieu el lloc, potser podria passar-hi una estoneta.
JarlehuBCN March 2nd, 2005, 10:55 PM Al Corte Ingles hi ha massa gent sempre i es una mica caos... ¿que tal el BBVA de pl.Catalunya? (just al davant del FNAC)
Bitxofo March 3rd, 2005, 12:29 AM Al Corte Ingles hi ha massa gent sempre i es una mica caos... ¿que tal el BBVA de pl.Catalunya? (just al davant del FNAC)
Millor quedem a l'edifici de Timofónica a les 21.30. Allà no hi ha tanta gent!!
És plaça Catalunya cantonada Portal de l'Àngel.
Opcions per sopar, preus per persona amb 7% i.V.A. inclòs:
1. Autoservei tipus FRESCO, LACTUCA o TERRA BLAVA= 9,20-9,80 euros.
2. Hi han 2 restaurants per Pelai a 7,80 euros el menú de nit.
3. Restaurants xinesos= 7-10 euros.
4. Pastafiore o Telepizza a Urquinaona= 8-12 euros.
5. MierDonalds/WarraKing/K.F.C./Pans&Company= 5-8 euros.
6. Restaurants del Born= 20-30 euros. (Conec un grec boníssim).
7. Botafumeiro, 7 portes, Agut, Tragaluz, 4 gats= 50-100 euros.
TRiA LA TEVA OPCiÓ!!
Jo voto la 7ª... :D
P.S.: Hi ha algú més nascut als anys 70? O sóc jo l'unic? Quin tall... :(
jeros March 3rd, 2005, 12:31 AM okis, cap a les 9 va bé?
Per cert, som finalment:
- Jeros
- Danzig
- Bitxofo
- Dirdam
- JarlehuBCN -?
- alexbn -?
- bcn -?
PD: Jo també he de madrugar dissabte però... bé, encara que sigui per conèixer la gent, mola. :)
Us sembla bé llavors la hora i el lloc (porta Telefonica)?
Per cert, que ningú digui qui és (el seu nick) que pot estar graciós... :D
JarlehuBCN March 3rd, 2005, 12:46 AM ais, kina vergu! :p
Bitxofo si, la Timofonica esta be. A mi m'es ben igual ja que previsiblement no arribare a temps :p.
Be, ja concretareu :p
gohcan March 3rd, 2005, 02:02 AM Jo vull fotos de la trobada, jo vull fotos :D
Gabe? Met? Sky? sh4d0w?... no us veig en la llista :(
gohcan March 3rd, 2005, 02:03 AM Per cert, que ningú digui qui és (el seu nick) que pot estar graciós... :D
jujujujujujuj, cert, molt divertit.
Bitxofo March 3rd, 2005, 02:06 AM okis, cap a les 9 va bé?
Per cert, som finalment:
- Jeros
- Danzig
- Bitxofo
- Dirdam
- JarlehuBCN -?
- alexbn -?
- bcn -?
PD: Jo també he de madrugar dissabte però... bé, encara que sigui per conèixer la gent, mola. :)
Us sembla bé llavors la hora i el lloc (porta Telefonica)?
Per cert, que ningú digui qui és (el seu nick) que pot estar graciós... :D
A les 21h NO puc!! :(
Treballo a l'aeroport fins a les 21h.
A les 21.30 a Timofónica!
I digueu quina opció de restaurant voleu, KONY!!
:D
Met March 3rd, 2005, 07:56 AM :hi:
Compteu amb mi! :D
Ahir vaig revirsar els serveis de divendres i vaig equivocar-me a l'apuntar-me'l.... xD!
creia que tenia el servei 1T que plega a les 2... però en realitat faig el 7T i plegaré a les 21:24.... :sleepy:
O sigui que vindré a tocar-vos els nassos una estoneta. :tongue:
Plego a dos quarts de deu pel que fins les 10 del vespre no arribaré... és clar que sempre podriem quedar pel Fòrum... ja que es tracta d'una kdd d'scrapers... ;)
Allà tenim Diagonal Mar i la seva oferta gastronòmica-assequible.
Jo dissabte tinc un casament pel que tampoc puc anar a dormir gaire tard.
P.D: Tranquil gohcan, que duré la càmera... ningú se'n salvarà... :gunz:
jeros March 3rd, 2005, 10:57 AM - Jeros
- Danzig
- Bitxofo
- Dirdam
- JarlehuBCN -?
- alexbn -?
- bcn -?
- Met ;) Ole!
Encara falta el lloc, pel que veig, ja que Met ha tret una nova idea... la hora pot ser o a les 21 o a les 21:30... jo voto per la segona opció i al centre, a la porta de Telefonica (Portal de l'Àngel).
Danzig March 3rd, 2005, 12:22 PM ja som vuit!!!
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
Alex, si vens podem tornar junts :kiss: , per què aniré a dormir a casa dels pares, passo de tornar a Mollet. Deixo a la meva companya soleta :(
jeros March 3rd, 2005, 12:53 PM Possiblement jo també vagi cap a casa dels meus papis (L'H), ja que al dia següent també tinc cosetes :)
Així que potser ja som 3 HOSPITALENCS! :D
I bé... finalment què? Concretem una mica?
alexbn March 3rd, 2005, 01:04 PM Qué lujazo, tres de Hospi. Pero el puro soy yo, que los otros desertasteis al Vallès. xD
alexbn March 3rd, 2005, 01:12 PM Otra cosa: ya digo que puede ser que no vaya, ya que doy clases particulares a una chica que siempre me llama en el último momento, con lo cual hasta mañana por la tarde no lo sabré. Si le doy clases, acabaría sobre las 10, con lo cual no llegaría hasta las 10:30 y claro, para estar una hora e irme, pues como que no.
Met March 3rd, 2005, 01:21 PM Independentment del lloc... tot i que prefereixo la modernitat i alçada del Fòrum a l'aborregament nocturn de la Pl. Catalunya... em decanto per un xinès... baratet, ràpid, tranquil, sa o si més no baix en greixos... :D
És perfecte, ja que hi ha de tot una mica i tothom troba alguna cosa que li agradi i no cal aixecar-se cada dos per tres per agafar una amanida, una pizza o macarrons... ;)
Bitxofo March 3rd, 2005, 06:34 PM A les 22h. a la TiMOFÒNiCA!!
Així ens dóna temps a arribar al MET i a mi, SiUSPLA. Q venim de la feina els dos...
Mercès!!
;)
P.S.: Jo sóc molt tallat en persona... :|
Aurelio March 3rd, 2005, 06:34 PM Em perdonareu però jo no hi podré anar a la trobada, coses d'estar casat...
En una altra ocasió i si no quedem fins molt tard, potser m'hi podria apuntar...
La veritat és que en els últims tres diumenges he quedat amb el Davor/Bitxofo i el Robert Swchandl per a veure les obres del metro al Carmel i em queda poc temps per les coses familiars durant el cap de 7mana...
Salutacions i que ho passeu molt rebé!! Aviam les fotos!!
Bitxofo March 3rd, 2005, 06:44 PM Em perdonareu però jo no hi podré anar a la trobada, coses d'estar casat...
En una altra ocasió i si no quedem fins molt tard, potser m'hi podria apuntar...
La veritat és que en els últims tres diumenges he quedat amb el Davor/Bitxofo i el Robert Swchandl per a veure les obres del metro al Carmel i em queda poc temps per les coses familiars durant el cap de 7mana...
Salutacions i que ho passeu molt rebé!! Aviam les fotos!!
AURELi:
Passa't mitja horeta pel sopar o mitja horeta a fer copes, però vine home!!
Què no conec ningú i em fa tall...
:(
Porta la dona si vols!
David, DavoR, Bitxofo, com us doni la ganaaaaaaaaaaaaa...
;)
P.S.: Jo també portaré la meva nova supercàmera digital de 5,1 megapíxels!
Poseu-vos wapus!!
:cool:
dirdam March 3rd, 2005, 08:43 PM 4 de març de 2005
22:00 zulu :D
Pl. Catalunya cantonada amb Portal de l'Àngel (Timofónica). A mi el restaurant tant me fa. Home, si he de triar m'estimo més un italià, o algun que estigui bé que coneixeu i així amplio els meus coneixements culinaris de Barcelona, si el grec del Bitxofo/DavoR (para los amigos :D) està bé també podriem probar.
Weeeee, quanta gent al final, a veure si és veritat que veniu tots, perras!!! :D
JarlehuBCN March 3rd, 2005, 10:52 PM Doncs be, finalment no podre anar-hi ni tan sols a treure el cap a la kdd... una altra vegada sera!! (o aixo espero :) )
Una abraçada i passeu-ho be!!!!
Jarlehubcn/Ivan
art March 4th, 2005, 10:08 AM per compromisos familiars m´és totalment imposible reunir-me amb
vosaltres.
Que us ho passeu molt bé colegues! :cheers:
per cert ahir vaig estar a la timofónica del collons, aquesta de pl. Catalunya,
i hi vaig estar tres quarts d´hora de peu esperant que m´atenguessin. Fills
de sa mare!
Hush March 4th, 2005, 03:49 PM Feu fotos!!!!!!!!!!!!!!!
Bcn March 4th, 2005, 06:05 PM holes, al final sere baixa. Ho sento molt. A vere si per la propera vegada.
Apa, a passar-s'ho molt be!!!
Una Salutacio
Bitxofo March 5th, 2005, 03:53 AM Ha estat molt guai la quedada!
Ja posarem les fotos...
David (DavoR pels amics)
;)
Met March 5th, 2005, 04:17 AM Aixxx.. una mica més i perdo l'N8 :)
A les 2:59 entrava a casa... ;)
les fotos.. xD! :bash:
a10!
Bitxofo March 5th, 2005, 06:20 AM Aixxx.. una mica més i perdo l'N8 :)
A les 2:59 entrava a casa... ;)
les fotos.. xD! :bash:
a10!
Ho veus?
L' N8 surt a en punt i 2/4 des de plaça Cata!!
Jo a les 2.40 entrava a casa.
Les fotos són molt guais...
També he canviat avatar i signatura!
;)
Ta luek
Jordi Berlín March 5th, 2005, 12:48 PM Como ja previa, vaig sortir a prop de les 2 AM del puto concert... :bleep: Per això ja veia que era impossible quedar amb vosaltres... un cop més.
A més, el concert era poc recomenable per a foraires tendres: '60 x 60 Festival' al Palau Sant Jordi, amb... ehem... Los Sírex, Los Salvajes, Mike Kennedy, Los Diablos... etc etc... Molt decadent. Imperatius de la feina que em cauen a sobre de vegades.
Això sí, vull fotos de la quedada!!!
Met March 5th, 2005, 12:53 PM Como ja previa, vaig sortir a prop de les 2 AM del puto concert... :bleep: Per això ja veia que era impossible quedar amb vosaltres... un cop més.
A més, el concert era poc recomenable per a foraires tendres: '60 x 60 Festival' al Palau Sant Jordi, amb... ehem... Los Sírex, Los Salvajes, Mike Kennedy, Los Diablos... etc etc... Molt decadent. Imperatius de la feina que em cauen a sobre de vegades.
Això sí, vull fotos de la quedada!!!
Excuses! et vem posar verd! :tongue:
Jordi Berlín March 5th, 2005, 12:58 PM Excuses! et vem posar verd! :tongue:
Nooo!!! Que aquesta vegada volia anar-hi, de veritat! Us pensareu que no em vull relacionar amb la gent real... Ah, quina injustícia... :cry:
PD: Si no em creieu, demà podeu trobar la crònica de la meva nit a un cèlebre diari barceloní...
Sky March 5th, 2005, 01:11 PM PD: Si no em creieu, demà podeu trobar la crònica de la meva nit a un cèlebre diari barceloní...
Demà també hi ha 20 Minutos? http://www.planetsmilies.com/smilies/evilgrin/evilgrin07.gif :D
A mi també m'hagués agradar anar a la trobada, però no era gaire "comarques friendly" que diguem... :cry:
Jordi Berlín March 5th, 2005, 01:30 PM Demà també hi ha 20 Minutos? http://www.planetsmilies.com/smilies/evilgrin/evilgrin07.gif :D
Tant de mal em vols? :evil:
Urban Dave March 5th, 2005, 02:52 PM Les fotos, on son les fotos de la trobada?
dirdam March 5th, 2005, 04:24 PM Si no em creieu, demà podeu trobar la crònica de la meva nit a un cèlebre diari barceloní...Demà també hi ha 20 Minutos? http://www.planetsmilies.com/smilies/evilgrin/evilgrin07.gif :D:rofl: Com les gasta l'Sky :D
Doncs us vau perdre una gran quedada, plena de ties bones i sexe, o no :D
gohcan March 5th, 2005, 07:04 PM i les fotos? i les fotos???????
rufi March 5th, 2005, 07:15 PM Eso!
Jordi Berlín March 5th, 2005, 07:20 PM ... plena de ties bones i sexe, o no :D
Vull fotos o calleu per sempre!!!
jeros March 5th, 2005, 08:26 PM holaaaaaaaaaaaaaaaaaa guauuuuuuuu que bona va ser la trobadaaaaaaaaa :) jordis, skys, alexbn's... etcs etcs........ haurieu d'haver estat, aish... si es que....
El millor de la nit? Certa prenda d'un dels foraires :D ;)
jeros March 5th, 2005, 08:40 PM Bé, ara més en serio, la trobada va ser un èxit. A mi personalment em va fer força il·lussió el fet de conèixer de forma presencial a persones amb les que discuteixo, aprenc, llegeixo... etc, durant prop de 2 anys.
Per cert, a tots us imaginava més o menys com sou :D
Bé, que va ser un plaer ;)
I per començar............................ ale:
http://img190.exs.cx/img190/3918/ticket1fk.jpg
:cheers:
Bitxofo March 5th, 2005, 09:15 PM Quina passada de propina!
EH catalans?
Por cierto: q ya sé poner "afotos", he puesto una en el ZRED de pruebas...
SpastiK March 5th, 2005, 10:47 PM XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Pero quina merda de propina és aquesta????????? :D
volem veure les fotos!!
jeros March 5th, 2005, 11:04 PM Crec que en Met té alguna on surtim els 5 que vam anar. Quan es connecti, la posarà... i a veure si endevineu quí som cadascú! :D
Serà com una mena de "Catalunya sí, però on...?" que ens té acostumats en Met ;)
ale, a reveure.
JarlehuBCN March 6th, 2005, 04:18 AM Doncs si, si es veritat que en JordiBerlin estaba treballant.... i sino mireu a El Periodico..:
CRÓNICA
Una noche con los jóvenes de 60 años
• Los pioneros del pop barcelonés ofrecieron un enérgico festival en el Palau Sant Jordi
JORDI BIANCIOTTO
BARCELONA
Dedueixo que es ell :p
dirdam March 6th, 2005, 06:49 AM Doncs si, si es veritat que en JordiBerlin estaba treballant.... i sino mireu a El Periodico...Però no haviem quedat que escrivia al 20 minutos? :D
Urban Dave March 6th, 2005, 11:58 AM Vau deixar propina? Que freaks que sou! :D
Met March 6th, 2005, 01:18 PM Vau deixar propina? Que freaks que sou! :D
Poz zí! :colgate:
Les monedes de 2 i 1 cèntim són meves. Em vaig negar a deixar propina... però com que tothom hi posava alguna cosa... jo vaig buidar-me de xavalla... :tongue4:
fotos? y ezo kè es? xD!
Urban Dave March 6th, 2005, 01:43 PM Met, sense excuses! Posa fotos !!!!!!
norreport March 6th, 2005, 01:45 PM http://img190.exs.cx/img190/3918/ticket1fk.jpg
bien, ya sabemos q cenaron en un chino o restaurante de comida oriental, tomaron un menu para 4 persoanas, 2 jarras de sangria...:drunk: y diversos postres y cafe, y q salieron a mas o menos 15€ por cabeza :D
si es q...ni la señora fletcher :colgate:
Met March 6th, 2005, 01:51 PM bien, ya sabemos q cenaron en un chino o restaurante de comida oriental, tomaron un menu para 4 persoanas, 2 jarras de sangria...:drunk: y diversos postres y cafe, y q salieron a mas o menos 15€ por cabeza :D
si es q...ni la señora fletcher :colgate:
12€ per cap... :tongue3:
P.D: Si voleu fotos m'heu de fer un zret tipus Sh4d0w... o em feu la pilota o no hi ha fotos... :D
Urban Dave March 6th, 2005, 01:52 PM El Fres&Co. es més barat i es menja més i mollor :rofl:
Met March 6th, 2005, 01:57 PM El Fres&Co. es més barat i es menja més i mollor :rofl:
Però t'has d'aixecar cada dos per tres... vem pagar la comoditat. :tongue:
La veritat és que les fotos no m'han quedat gaire bé... :(
M'agrada més fotografiar pedres i edificis.. s'estan més quietets que les persones... i si això li afegeixes que era de nit, en un lloc fosc i tancat... i les sangries i cerveses... :drunk:
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idAlbum=28616&idFoto=286037&tamanio=5
norreport March 6th, 2005, 02:12 PM ah! q erais 5 entonces jeje vale vale!! 12 euros por cabezqa entonces...ya me extrañaba q hubierais pedido en el chino un menu por el mismo nº de personas q erais, siempre se suele pedir uno menos en el menu y un rollito primavera extra :D
Met March 6th, 2005, 02:18 PM ah! q erais 5 entonces jeje vale vale!! 12 euros por cabezqa entonces...ya me extrañaba q hubierais pedido en el chino un menu por el mismo nº de personas q erais, siempre se suele pedir uno menos en el menu y un rollito primavera extra :D
...és que hi havia 3 dels 5 que no tenien pas gaire gana....
..però redéu com van beure...:tongue2:
Urban Dave March 6th, 2005, 02:25 PM Visca els Tram!!!!!
Met March 6th, 2005, 02:27 PM Visca els Tram!!!!!
:ohno:
Met March 6th, 2005, 02:36 PM Per celebrar que he arribat al post 1976 (el meu any de naixement).. us poso les fotos... :tongue4:
Qui és qui?
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idAlbum=28616&idFoto=286038&tamanio=5
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idAlbum=28616&idFoto=286039&tamanio=5
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idAlbum=28616&idFoto=286043&tamanio=5
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idAlbum=28616&idFoto=286042&tamanio=5
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idAlbum=28616&idFoto=286044&tamanio=5
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idFoto=286059&idAlbum=28616&tamanio=5
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idFoto=286045&idAlbum=28616&tamanio=5
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idFoto=286040&idAlbum=28616&tamanio=5
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idFoto=286046&idAlbum=28616&tamanio=5
http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idFoto=286058&idAlbum=28616&tamanio=5
Apa... ara ja ens podeu criticar... :D
norreport March 6th, 2005, 03:07 PM a ver, tomando como referencia la ultima foto, ya en la calle, digo q son, de izquierda a derecha...
Jeros, Dirdam, Met...y no se los otros dos pues nunca he visto sus fotos...asin q...ni idear!!
Bitxofo March 6th, 2005, 03:42 PM a ver, tomando como referencia la ultima foto, ya en la calle, digo q son, de izquierda a derecha...
Jeros, Dirdam, Met...y no se los otros dos pues nunca he visto sus fotos...asin q...ni idear!!
¡¡Pues vaya KK de señora Fletcher...!! :D
Hay que leerse posts anteriores...
jeros March 6th, 2005, 06:01 PM Somos tan grandes.... :D aquí deixo alguna més :)
http://img130.exs.cx/img130/6122/three3cv.jpg
http://img224.exs.cx/img224/512/four9vx.jpg
http://img224.exs.cx/img224/5245/five0he.jpg
http://img224.exs.cx/img224/1738/six8lt.jpg
http://img224.exs.cx/img224/2914/seven1wd.jpg
:cheers:
Hush March 6th, 2005, 07:29 PM Jajajajajajaa, molt xules!
Q mono és el Jeros!
dirdam March 6th, 2005, 08:21 PM Joder, jeros, la meva foto te la podies haver estalviat :sleepy:
Gabe March 6th, 2005, 08:26 PM quina llàstima.....ni idea de la kdd el divendres.....jo vaig tornar tard d'una auditoria però m'hagués afegit encara que anava en "traje"......a aquelles hores jo estava prop d'urquinaona amb un ligue.
Gabe March 6th, 2005, 08:31 PM Joder, jeros, la meva foto te la podies haver estalviat :sleepy:
doncs dirdam....surt d'allò més wapo :)
dirdam March 6th, 2005, 08:38 PM doncs dirdam....surt d'allò més wapo :)http://www.bornhigh.com/images/smiles/icon_redface.gif àsies
Gabe March 6th, 2005, 08:45 PM qui és el "gallo kiriko" de groc amb semi-cresta a la pelambrera?
Aurelio March 6th, 2005, 08:56 PM És en Bitxofo/David/Davor 'pa los kolegas, que és l'únic del grup que conec...
Hauríeu de posar una foto amb els noms per tal d'identificar-vos...
gohcan March 6th, 2005, 09:37 PM @Gabe: Auditoria de que?
jeros March 6th, 2005, 09:37 PM havia de posar una foto de cadascú, dirdam... :)
Gabe March 6th, 2005, 09:46 PM @Gabe: Auditoria de que?
financiera y de calidad......pq?
Gabe March 6th, 2005, 09:48 PM És en Bitxofo/David/Davor 'pa los kolegas, que és l'únic del grup que conec...
doncs té una cara molt simpàtica
Sky March 6th, 2005, 09:50 PM Que monus tots... :D
Sh4d0w March 6th, 2005, 11:33 PM UAAAAAIBA q jo encara no havia vist res!!! jajajajaj
Uala no men arribava a imaginar gaire be cap aixi jajaja
molt macos tots eh!! :P
@jeros: esos morritoss
gohcan March 7th, 2005, 12:24 AM financiera y de calidad......pq?
me imaginaba...yo mañana tengo una de calidad :sleepy:
norreport March 7th, 2005, 12:49 AM ¡¡Pues vaya KK de señora Fletcher...!! :D
Hay que leerse posts anteriores...
ey,q solo he visto fotos de los q conocia de antes en fotos...si sabia q iban bitxofo y danzig, creo, pero por ciencia infusa no voy a saber quien es cada uno de los dos...
asi q la sra fletcher ha acertado plenamente :D
Bitxofo March 7th, 2005, 02:16 AM ARA JO:
http://tinypic.com/21ar6s
¡Vaya 5 buenarros!
http://tinypic.com/21ar9w
Jeros y 2 más.
http://tinypic.com/21arfl
Y otra vez...
http://tinypic.com/21arkn
Un metraire i un tramviaire.
http://tinypic.com/21armu
Tots amb sangria!
http://tinypic.com/21ars7
Tots amb cervesa!
http://tinypic.com/21aryr
Un despistat que quasi perd el Nitbús...
¡Mira qué hemos kedao wapus...!
;)
Bitxofo March 7th, 2005, 02:22 AM És en Bitxofo/David/Davor 'pa los kolegas, que és l'únic del grup que conec...
¡¡CHIVATO!! El resto los adivinas...
:(
@Gabe:
Gracias por lo de "gallo kiriko" y por lo de "mono"...
Danzig March 7th, 2005, 10:44 AM no sé posar!
:cry:
Gabe March 7th, 2005, 10:57 AM @Gabe:
Gracias por lo de "gallo kiriko" y por lo de "mono"...
lo de gallo kiriko era broma , eh??????....si ets molt "monu"
Gabe March 7th, 2005, 11:00 AM me imaginaba...yo mañana tengo una de calidad :sleepy:
pero tienes que pasarla o la haces tú? yo es que estoy en una asesoria auditoria....mi jefe es auditor de finanzas pero yo me "entreno" en calidad, medio ambiente y PRL....asi que nos pasamos los días visitando empresas.
Met March 7th, 2005, 11:03 AM Estem molt wapos tots!!! :)
http://tinypic.com/21armu
Tots amb sangria!
Aquí ja ens haviem fotut la sangria.... això era després del xarrup (xupito) de llangardaix (de flors per a la resta :tongue: )
Com podeu veure jo els vaig convidar.. ;)
http://tinypic.com/21aryr
Un despistat que quasi perd el Nitbús...
No vaig despitar-me... simplement estava mirant els horaris de la parada de l'altra vorera :eek: (i no feu l'acudit fàcil).
jeros March 7th, 2005, 11:06 AM com molen les fotosssssssssssssssss :)
JarlehuBCN March 7th, 2005, 11:54 AM mitel's que guapos estan!
Jordi Berlín March 7th, 2005, 12:19 PM http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idAlbum=28616&idFoto=286037&tamanio=5
Vau anar al "Trípode", del Born????? Ostres, la de vegades que he anat a parar allà...
Molt bones les fotos!!! Tot i que encara em falta per identificar 2 dels 'subjectes'...
alexbn March 7th, 2005, 01:39 PM Me he perdido. Hay uno que no sé quién es. Bueno, ya lo diréis. Como pudisteis comprobar, yo no estuve. Al final la chica me llamó para dar clase.
Danzig March 7th, 2005, 02:36 PM Jordi Berlín, tú ets en Jordi Bianciotto? :uh:
menys mal que no ets Nando Cruz, aquest el tinc "atravesao" :bash:
gohcan March 7th, 2005, 02:39 PM pero tienes que pasarla o la haces tú? yo es que estoy en una asesoria auditoria....mi jefe es auditor de finanzas pero yo me "entreno" en calidad, medio ambiente y PRL....asi que nos pasamos los días visitando empresas.
Jo sóc l'auditat. Però m'encantaria ser jo l'auditor. Per cert, l'auditoria va sortis bé :D:D
Jordi Berlín March 7th, 2005, 02:45 PM Jordi Berlín, tú ets en Jordi Bianciotto? :uh:
menys mal que no ets Nando Cruz, aquest el tinc "atravesao" :bash:
Arghhhhh... El secret, desvetllat... :bash:
Què et passa amb Nando Cruz?
Meditt March 7th, 2005, 02:59 PM The Cult mola un mazo... :D
(editat per protecció d'identitats de tercers)
Jordi Berlín March 7th, 2005, 03:13 PM Sxcvasdi$pjsdfakmpf!!!! Bé, aquest moment havia d'arribar... Sisplau, contenció, tots tenim un passat... Per cert, meditt, has posat l'edició portuguesa del llibre!
El Pep Blay és una bellíssima persona. Què t'ha fet?
Meditt March 7th, 2005, 03:50 PM Sxcvasdi$pjsdfakmpf!!!!Bé, aquest moment havia d'arribar... Sisplau, contenció, tots tenim un passat... Per cert, meditt, has posat l'edició portuguesa del llibre!
El Pep Blay és una bellíssima persona. Què t'ha fet?
ja! ... ni idea de quina portada he posat... google... la qüestió és que el nom em sonava d'algo.. umm.. has fet mai algo per Popular 1 o pel diari AVUI?
no suporto el Pep Blay des que va fer una crònica estúpidament estúpida sobre la segona gira de The Cult (antic Zeleste, estiu 1993)... això us passa per donar la vostra opinió de forma massa subjectiva... però suposo que al cap i a la fi és la vostra feina... però lo dels Cult no li perdonaré mai! ... :D
Jordi Berlín March 7th, 2005, 04:10 PM ja! ... ni idea de quina portada he posat... google... la qüestió és que el nom em sonava d'algo.. umm.. has fet mai algo per Popular 1 o pel diari AVUI?
no suporto el Pep Blay des que va fer una crònica estúpidament estúpida sobre la segona gira de The Cult (antic Zeleste, estiu 1993)... això us passa per donar la vostra opinió de forma massa subjectiva... però suposo que al cap i a la fi és la vostra feina... però lo dels Cult no li perdonaré mai! ... :D
Bé, els periodistes musicals estem acostumats a deixar un rastre d'odi i de damnificats al nostre pas... Va amb l'ofici. :|
Doncs sí, vaig començar a 'Popular 1' fa uns quants segles, allà pel 1989; el llegies? Quatre anys després em vaig passar al 'Rockdelux'. A l''Avui' vaig estar col·laborant durants uns tres anys, al suplement de música dels dimecres, 'Rock & clàssic', del 95 al 98. Ara estic bàsicament a 'El Periódico', continuo amb 'Rockdelux', i també faig coses cada mes a 'Enderrock' i 'CNR'. He fet alguns llibres com el que tu amablement :evil: has reproduït aquí... El de Pink Floyd va ser el primer, el 94.
Això de l'"opinió massa subjectiva" és un clàssic! Pèro... com ha de ser l'opinió, sinó subjectiva?
The Cult eren una mica pesats... :tongue: Millors Led Zeppelin!
Jordi Berlín March 7th, 2005, 04:16 PM Abans que algú m'ho pregunti: el meu cognom ve d'un besavi italià, del Piemont, a qui jo no he conegut mai. Ni jo ni ningú de la meva família és italià ni parla italià, ni tinc cap parent a Itàlia (conscientment, al menys). El cognom s'ha anat conservant pel simple fet que han anat neixent nois, però els meus ligams amb Itàlia són zero. Apart, això sí, d'una certa simpatia pel país d'alguns dels meus avantpassats...
norreport March 7th, 2005, 04:30 PM podrian identificarse los foreros aun no reconocidos...¬¬
Meditt March 7th, 2005, 04:31 PM Bé, els periodistes musicals estem acostumats a deixar un rastre d'odi i de damnificats al nostre pas... Va amb l'ofici. :|
Doncs sí, vaig començar a 'Popular 1' fa uns quants segles, allà pel 1989; el llegies? Quatre anys després em vaig passar al 'Rockdelux'. A l''Avui' vaig estar col·laborant durants uns tres anys, al suplement de música dels dimecres, 'Rock & clàssic', del 95 al 98. Ara estic bàsicament a 'El Periódico', continuo amb 'Rockdelux', i també faig coses cada mes a 'Enderrock' i 'CNR'. He fet alguns llibres com el que tu amablement :evil: has reproduït aquí... El de Pink Floyd va ser el primer, el 94.
Això de l'"opinió massa subjectiva" és un clàssic! Pèro... com ha de ser l'opinió, sinó subjectiva?
The Cult eren una mica pesats... :tongue: Millors Led Zeppelin!
ja el trec, ja el trec... :D .. i. sí, és cert, la opinió és subjectiva... però com molt bé dius... ateneu-vos a les conseqüències! .. em sembla que vaig estar a punt de fer un ninot voodoo del Blay aquest i posar-li varies agulles xineses d'aquestes d'acupuntura... :D ...
a mi em passa el mateix aquí quan algú diu que no sé quin edifici horrorós "mola un mazo" i em cauen els collons a terra... suposo que la "opinió subjectiva" guanya crèdit quan has mamat molt sobre la cosa de la que estàs parlant.. la ventatge de l'arquitectura sobre la música és que jo et puc donar raons científiques de perque un edifici no val gran cosa i tu ets incapaç de dir-me que els Cult no eren bons sense un argument objectiu... (deixant de banda que Ian Astbury era un imitador de Jim Morrison o que el riff de "Wild Flower" de l'"Electric" està copiat d'un riff d'AC/DC...)
si, llegia el Popu però fa molt de temps... quan hi havia un guillat que feia unes seccions sobre estrelles de cine estranyes, músics de jazz i blues estranys, i respostes estranyes a cartes estranyes de lectors estranys.... :hahaha: .. no, en serio... estava prou bé, m'agradava l'equilibri entre clàssics i novetats i l'esperit anti-tot de les seccions del tio aquest tenien la seva conya.. (que consti que jo rondava els 16/18)... també comprava el Ruta 66, però molt de tant en tant..
The Cult van ser molt bons un temps (definitivament el millor grup britànic dels 80), igual que Led Zep eren el millor grup britànic dels 70 (i no em preguntis que vol dir "el millor grup"... :D ... perque reconec que és tan estúpid això com dir quin és "el millor arquitecte del món" (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=187964))
Jordi Berlín March 7th, 2005, 04:52 PM The Cult van ser molt bons un temps (definitivament el millor grup britànic dels 80), igual que Led Zep eren el millor grup britànic dels 70 (i no em preguntis que vol dir "el millor grup"... :D ... perque reconec que és tan estúpid això com dir quin és "el millor arquitecte del món" (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=187964))
Mira, al final, si t'agrada una cosa l'opinió d'un crític tampoc no t'ha d'importar gaire. Cadascú té una aproximació a la música personal i ningú no té dret a dir a la gent el que ha d'escoltar. Això sí, en aquests moments de domini del màrketing, del pensament únic, de la promoció acrítica de la música a la televisió, on tothom segueix consignes i es publiquen articles que semblen fulls promocionals... em sembla bé intentar defensar posicions una mica dissidents, portar la contrària a les 'majors' en un moment donat, dir a la gent que hi ha altres músiques de les que surten a 'Murcia qué bonita eres'... i això és el que humilment intentem fer (alguns; tot i que no sempre és possible).
The Cult em semblaven interessants al principi, en l'època més gòtica; després van anar agafant idees dels Doors i Zeppelin, i en aquell moment em vaig desinteressar per ells, tot i que reconec que tenien cançons impactants. El posat mesiànic d'Ian Astbury tampoc em va ajudar gaire...
El 'Popu' sempre ha explotat tot el que tingui a veure amb 'món freaky'... i cada vegada més.
Per cert... Jo no volia rebentar aquest fil!!!
Fotos!!! Vull més fotos!!! Fotos de sexe i drogues, que deia Dirdam!!! On són???
Sky March 7th, 2005, 05:08 PM El cognom s'ha anat conservant pel simple fet que han anat neixent nois, però els meus ligams amb Itàlia són zero. Apart, això sí, d'una certa simpatia pel país d'alguns dels meus avantpassats...
Bah, que segur que es deu lligar molt amb un cognom així... :D
Danzig March 7th, 2005, 05:20 PM Jo abans llegia el Popu de manera compulsiva, sobretot els primers 90, per això em sonava el teu nom. Ara menys, a vegades a la biblioteca :D
i en la època preadolescent, el Rock Espezial, que va canviar a RDL :(
Ah, i The Cult rulez!!!
:righton:
Jordi Berlín March 7th, 2005, 05:29 PM Bah, que segur que es deu lligar molt amb un cognom així... :D
Què va... Si t'expliqués les meves penes... :(
Jordi Berlín March 7th, 2005, 05:35 PM Jo abans llegia el Popu de manera compulsiva, sobretot els primers 90, per això em sonava el teu nom. Ara menys, a vegades a la biblioteca :D
i en la època preadolescent, el Rock Espezial, que va canviar a RDL :(
Ah, i The Cult rulez!!!
:righton:
Intueixo algunes hores de lectura del 'Popu' en els orígens del teu 'nick', no? Glenn Danzig era un dels ídols de la redacció.
Bitxofo March 7th, 2005, 05:39 PM podrian identificarse los foreros aun no reconocidos...¬¬
Querida señora -¿o señorita?- FLETCHER:
Si usted se lee TODOS los posts anteriores, verá que ya estamos identificados los 5 foreros de la cena...
;)
@Gabe
Merci Bruja Avería...!!
:kiss:
dirdam March 7th, 2005, 08:59 PM podrian identificarse los foreros aun no reconocidos...¬¬A ver, para los que están en babia :D, de izquierda a derecha, DavoR, Met, Dirdam, Jeros y Danzig.
http://tinypic.com/21ar6s
dirdam March 7th, 2005, 09:02 PM Què va... Si t'expliqués les meves penes... :(Va, nen, ja està bé de treure protagonisme als que SÍ VAN VENIR A LA QUEDADA :D
Jordi Berlín March 7th, 2005, 09:19 PM Va, nen, ja està bé de treure protagonisme als que SÍ VAN VENIR A LA QUEDADA :D
Però si jo no volia parlar de mi!!! :rant: Però, és clar, un es deu als seus fans... :speech: :D
La pròxima quedada no us lliurareu de mi!
alexbn March 7th, 2005, 09:37 PM Gracias, querido público, que tanto me quiere y a quien tanto debo...
jeros March 8th, 2005, 12:27 AM Con las ganas que tenía yo de que entraras en razón con lo de L'H... :D
;)
JarlehuBCN March 8th, 2005, 12:41 AM Se m'oblidaba... jo no hi vaig ser pero vaig estar present mitjançant un SMS a bitxofo... ¿o es que no us ho va comunicar? XDDD
Bitxofo March 8th, 2005, 12:59 AM Se m'oblidaba... jo no hi vaig ser pero vaig estar present mitjançant un SMS a bitxofo... ¿o es que no us ho va comunicar? XDDD
¡Fueron 2 SMS, no uno!
¡Y sí q los comuniqué, pesao!
:bash:
JarlehuBCN March 8th, 2005, 01:33 AM xDDDDDDDDDDDDDD
jeros March 8th, 2005, 01:43 AM doy fe de ello ;)
jetairliner March 8th, 2005, 02:11 AM Qué bonito, que pared pintada tan... oriental :D
Por cierto, que menton cuadrado mas pronunciado el de Jeros... dicen que eso es un simbolo de masculinidad... ya me enteraré de si en la cama folla como un animal...
Met, lo tuyo con los transportes púbicos es obsesión... y a que viene enseñar los billetes de 20 euros?? quieres dar a entender que pagaste tu?? venga yaaa, que te conozco y eres muy catalán!! ;) :D
Dirdam sale siempre con la misma cara... ¡cuantas veces la habra ensayado antes mirandose en el espejo! ;)
Y desde luego con esa camiseta amarilla con forero incluido en su interior no creo que el grupo pasara desapercibido :P
Cuando vais a poner las fotos porno?
Met March 8th, 2005, 09:32 AM Met, lo tuyo con los transportes púbicos es obsesión... y a que viene enseñar los billetes de 20 euros?? quieres dar a entender que pagaste tu?? venga yaaa, que te conozco y eres muy catalán!! ;) :D
:? Pero si estaba mirando los horarios del (buho ;) ) nitbus? :cry:
Gabe March 8th, 2005, 09:52 AM Jo sóc l'auditat. Però m'encantaria ser jo l'auditor. Per cert, l'auditoria va sortis bé :D:D
bueno, bueno, bueno.....a saber la de trampas que habreis metido :)......que yo he visto cada cosaaaaaaaa
jeros March 8th, 2005, 12:01 PM jet, tus valoraciones sobre los foreros fueron comentadas en la quedada. :)
Ingenio no te falta, eh? ;)
Met March 8th, 2005, 12:05 PM Vau anar al "Trípode", del Born????? Ostres, la de vegades que he anat a parar allà...
Doncs sí... :D i estava estranyament buit per l'hora que era... :?
jetairliner March 8th, 2005, 05:43 PM jet, tus valoraciones sobre los foreros fueron comentadas en la quedada. :)
Ingenio no te falta, eh? ;)
Uhm, el único que me conoce de los que fueron es Met, pero no te creas nada de lo que te dijera...
Ese tío está mas salido que yo, y encima conduce tranvías, ¿qué se puede esperar de alguien así? :D
Ahora Jeros... cuéntame al oído... hubo tomate? ;)
jeros March 8th, 2005, 06:29 PM Para ser la primera quedada catalana estuvo muy bien... confiamos que la siguiente se apunte más gente. :)
dirdam March 8th, 2005, 09:34 PM Dirdam sale siempre con la misma cara... ¡cuantas veces la habra ensayado antes mirandose en el espejo! ;)Si yo odio los espejos :cry:. De hecho, fui objeto de amenazas para obligarme a salir en las fotos :D.
Ahora Jeros... cuéntame al oído... hubo tomate? ;):whisper: No se lo digas Jeros :D
Met March 9th, 2005, 08:16 AM Uhm, el único que me conoce de los que fueron es Met, pero no te creas nada de lo que te dijera...
Ese tío está mas salido que yo, y encima conduce tranvías, ¿qué se puede esperar de alguien así? :D
Ahora Jeros... cuéntame al oído... hubo tomate? ;)
No despotriqué de ti, por lo que no entiendo esa hostilidad hacia mi persona..:cry:...cuando viniste es posible que fuera un poco salido, lo reconozco... pero ya sabes que estoy estabilizado. ;)
...también hablamos de tu libro (que tengo que comprarme aún ;) ) y concluimos que te lo curras mucho. :okay:
¿Tomate? mmmm... :tongue4:
Gabe March 9th, 2005, 09:19 AM Para ser la primera quedada catalana estuvo muy bien... confiamos que la siguiente se apunte más gente. :)
jeros, qué tal te sentó no quedar en el area metropolitana y quedar en la gran ciudad?? si,si,...esa que pronto os absorverá como un barrio más :D
jeros March 9th, 2005, 10:40 AM uy uy uyyyy como va depravándose este thread!!! Gabe, la próxima en qué "barrio" tenemos que hacerla para que vengas? :D
;)
Gabe March 9th, 2005, 12:39 PM uy uy uyyyy como va depravándose este thread!!! Gabe, la próxima en qué "barrio" tenemos que hacerla para que vengas? :D
;)
ya sabes que yo donde me siento como un pez en el agua es precisamente donde estuvisteis....y me hubiese encantado ir si lo hubiese sabido....ese viernes y a esas horas estaba con mi "amiguete" en urquinaona pero nos hubiesemos pasado ambos aunque fuera para saludaros :(
jeros March 9th, 2005, 12:46 PM Bueno... la propera vegada. :)
Hush March 9th, 2005, 01:07 PM Para ser la primera quedada catalana estuvo muy bien... confiamos que la siguiente se apunte más gente. :)
Com?????????????????????????? :)
La vostra és la segona quedada! ;)
A la primera, ja fa uns mesos.. des de les 9 de la nit fins a les 2 de la matinada vam ser: Jarle, Jet, Met, Gabe, itxlan, Laam i jo mateix; encara que no vam coincidir tos junts a la vegada.
Per cert, en Met domina la fotografia arquitectonica tant com la corporal... :crazy:
alexbn March 9th, 2005, 01:14 PM uy uy uyyyy como va depravándose este thread!!! Gabe, la próxima en qué "barrio" tenemos que hacerla para que vengas? :DEn Manresa :D
jeros March 9th, 2005, 01:29 PM ¿? No pillo...
Sky March 9th, 2005, 01:35 PM ¿? No pillo...
Panbarcelonismo radical. xD
alexbn March 9th, 2005, 02:00 PM Bueno, si quieres llamarlo asínn... Era por tocar la pera un rato con lo de los minicipios.
jeros March 9th, 2005, 02:25 PM Cada cop som més minis... :(
jeros March 9th, 2005, 02:26 PM Com?????????????????????????? :)
La vostra és la segona quedada! ;)
A la primera, ja fa uns mesos.. des de les 9 de la nit fins a les 2 de la matinada vam ser: Jarle, Jet, Met, Gabe, itxlan, Laam i jo mateix; encara que no vam coincidir tos junts a la vegada.
Per cert, en Met domina la fotografia arquitectonica tant com la corporal... :crazy:
Tens raó. Disculpes... :)
Hush March 9th, 2005, 02:29 PM Tens raó. Disculpes... :)
Jajaja, no t'has de disculpar de res.
La veritat és que vam trobar a faltar persones que s'havien compromès, però va estar força bé.
Crec que Met té fotos de la trobada.. ;)
Bitxofo March 9th, 2005, 04:52 PM ya sabes que yo donde me siento como un pez en el agua es precisamente donde estuvisteis....y me hubiese encantado ir si lo hubiese sabido....ese viernes y a esas horas estaba con mi "amiguete" en urquinaona pero nos hubiesemos pasado ambos aunque fuera para saludaros :(
GABE:
¿No vistes los posts previos al día de la cena?
Si decían hasta el sitio y la hora... Yo incluso pensaba que alguna gente se iba a pasar por la Timofónica a las 22h para ver nuestros caretos. :)
¡Excusas y pretextos Gabe, que tienes más cuento que Calleja!
A saber lo que estarías haciendo con tu "amiguete" para no pasarte...
;)
Bitxofo March 9th, 2005, 04:56 PM Panbarcelonismo radical. xD
Es verdad, mejor la hacemos en LleidE y así conocemos a SKY y a la "Vane".
Li fem un foto-reportatge a la Sh4d0w i després pengem totes les fotos al seu club de fans!
Hehehehehehehehe...
:D :D :D
Met March 9th, 2005, 05:04 PM Per cert, en Met domina la fotografia arquitectonica tant com la corporal... :crazy:
No ho agafo noi... :?
Vaig fer fotos de la trobada d'octubre.. però no valien la pena, massa fosques, massa mogudes... les vaig eliminar.... :( :cry:
No vol dir que els de la 1a fossiu lletjos... simplement que no sabia fer fotos... :ohno:
Jo sóc l'ÚNIC que ha anat a les dues!!!! :banana:
Hush March 9th, 2005, 05:40 PM Jajajajajaja, res Met, deixa-ho estar. ;)
jetairliner March 9th, 2005, 05:58 PM ese viernes y a esas horas estaba con mi "amiguete" en urquinaona pero nos hubiesemos pasado ambos aunque fuera para saludaros :(
Juasss, los amigos de Gabe!! creo que no es la primera vez que te pasa algo asi en una kedada de skyscrapercity!
Gabe, guarro! :D
jetairliner March 9th, 2005, 06:01 PM La proxima la hacéis cuando yo tenga vacaciones y dinero...
que la otra vez me quedé sin ver algunos monumentos de la ciudad como la fuente de Montjuic, el parque Guell, la polla de the Hush, el interior de la catedral, la discoteca Arena, la sauna casanova, la cama de Itxlan, el asiento trasero del coche de MrSagrera...
Ufff!! cuantas cosas me quedaron pendientes!
Hush March 9th, 2005, 06:05 PM Jajajajajaajajaj...
Met March 9th, 2005, 06:42 PM Jajajajajaja, res Met, deixa-ho estar. ;)
ups! Crec que algú de Madrid et va enviar alguna foto? :eek:
Jet -> chivato! De MadriZ tenía que ser!!!! :gunz:
Hush March 9th, 2005, 07:58 PM Jet! Moderacion hombre.. en el "oasi foreril català" no decimos esas marranadas... jajaja
Met, en Jet no em va enviar pas res! Vas ser tu mateix que em vas deixar veure a la pantalla de la teva càmera les fotos que tu i jo tenim al cap... jajajajaja
Per cert, qui no hagi vist mai el meu jeto, podeu veure'm a
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=188573&page=6&pp=20
Met March 9th, 2005, 08:04 PM Jet! Moderacion hombre.. en el "oasi foreril català" no decimos esas marranadas... jajaja
Met, en Jet no em va enviar pas res! Vas ser tu mateix que em vas deixar veure a la pantalla de la teva càmera les fotos que tu i jo tenim al cap... jajajajaja
Collons! Sí que anava sortit, sí... :ohno:
Estan esborrades totes... massa fosc tot plegat. ;)
Hush March 9th, 2005, 08:22 PM ...
dirdam March 10th, 2005, 09:26 PM Ja només us falta re-batejar això com Warraputòdrom Català :D
Gabe March 11th, 2005, 09:21 AM Juasss, los amigos de Gabe!! creo que no es la primera vez que te pasa algo asi en una kedada de skyscrapercity!
Gabe, guarro! :D
joder , es cierto :bash:
la diferencia es que en la anterior me pasé para saludarte cosa que otros muchoossssssss no hicieron :)
|
|