norreport
November 22nd, 2004, 11:46 AM
uy, quien ha hecho la cabecera para el foro??? queda chula :hi:
|
View Full Version : BARCELONA | Diagonal Mar | En construcció norreport November 22nd, 2004, 11:46 AM uy, quien ha hecho la cabecera para el foro??? queda chula :hi: Urban Dave November 22nd, 2004, 02:07 PM Gracias, Gracias .... :naughty: Acepto donativos :rofl: Sh4d0w November 22nd, 2004, 02:30 PM Aleee l'has fet tu? Urban Dave? mol be mol be.. :) MALOBA November 22nd, 2004, 04:21 PM :applause: :applause: :applause: :applause: PRoViDeZ November 22nd, 2004, 04:27 PM queda bien, felicidades. hubiera molado q saliera al fondo la agbar tambien Met November 22nd, 2004, 04:32 PM Gracias, Gracias .... :naughty: Acepto donativos :rofl: Ka maku, gràcies... és molt xuloooo :drool: a10! :runaway: dirdam November 22nd, 2004, 10:47 PM Gracias, Gracias .... :naughty: Acepto donativos :rofl: Ja veus, Urban Dave, tothom et dóna les gràcies però cap donatiu :D Jo no seré menys i només et donaré les gràcies :D Urban Dave November 22nd, 2004, 11:19 PM Ja veus, Urban Dave, tothom et dóna les gràcies però cap donatiu :D Jo no seré menys i només et donaré les gràcies :D Catalans... :sly: :rofl: Germán Blanco November 23rd, 2004, 03:16 AM plas plas plas molt maco!!!!!!!!! :cheers: Hush November 23rd, 2004, 10:41 AM Poseu-lo si us plau!!! q no l'he vist :) alexbn November 23rd, 2004, 01:12 PM ¿Cuándo salió? Yo no lo vi. Urban Dave November 23rd, 2004, 03:05 PM http://www.xpphotoalbum.com/data/500/9765Baner.jpg Algo así :D Barcelona November 24th, 2004, 01:11 AM ¡Muy chulo, Urban Dave! ;) deBarna March 10th, 2005, 12:10 PM http://www.elperiodico.com/EDICION/ED050310/CAT/FOTOS/EPPNDCAT/CARP01/f044mh02.jpg • La cadena estrena el segon hotel a BCN després d'un 2004 "difícil" EL PERIODICO A. O. BARCELONA El front marítim de Diagonal Mar afegirà aquest estiu un cinc estrelles a la seva àmplia oferta hotelera --que ja compta amb 2.300 places i 700 més de futures-- amb la inauguració l'1 de juny del Hilton Diagonal Mar. L'establiment, de 433 habitacions i 23 plantes, s'orientarà al "turisme de congressos i negocis, i els visitants de cap de setmana", segons van explicar ahir els seus gestors, que van qualificar el 2004 com un "any difícil" per a la cadena a Barcelona, on compta des de fa tres lustres amb un altre hotel. PER A EXECUTIUS El nou Hilton presenta una luxosa oferta per a executius. L'edifici, amb 4.800 metres quadrats de vidre i 3.400 de terrasses, és propietat de la immobiliària Apex, que també impulsa els blocs d'oficines de Torre Diagonal Mar. La cadena va anunciar que ja té 10.000 reserves per a aquest centre, a pesar del "mal moment passatger" sofert l'any passat pel seu altre hotel, el de les Corts, a causa de la "gran sortida al mercat de noves places". Hush March 10th, 2005, 12:45 PM Quin horror d'edifici...espero que la cosa els hi vagi malament i l'hagin de tirar a terra. Pd: També espero el mateix de L'Hotel AC alexbn March 10th, 2005, 12:58 PM ¿El Hilton es uno de los tres ceporros que hay delante del Princess? Es que ahora no lo tengo presente. deBarna March 10th, 2005, 01:00 PM Efectivamente... por cierto, he puesto una foto... -_- Urban Dave March 10th, 2005, 01:22 PM Sembla la Sagrada Familia, mira que han tardat en finalitzar-ho! Bitxofo March 10th, 2005, 05:30 PM ¿El Hilton es uno de los tres ceporros que hay delante del Princess? Es que ahora no lo tengo presente. Sí, mirando al mar es el último de la derecha, haciendo esquina. ¿Alguien sabe p q los Hilton de Barcelona son tan horribles? :( art March 10th, 2005, 05:48 PM vaya cagada de diseño, es muy feeeo alexbn March 10th, 2005, 09:52 PM En esa foto se ve feo, a ver si Met pone una de las suyas donde se vea más mejor. Urban Dave March 10th, 2005, 10:30 PM A mi el de les corts em sembla molt digne. Aquest, pues massa anodí per ser tan sols un hotel. nanobcn March 11th, 2005, 12:03 AM Posso unes fotos del Hilton fetes la setmana pasada ... Des del carrer Taulat, proper al parc Diagonal Mar: http://www.factoriaurbana.net/reportuf/diagonalmar/13nanobcn040305-4.jpg http://www.factoriaurbana.net/reportuf/diagonalmar/13nanobcn040305-7.jpg Des del costat mar, es veuen l'hotel hilton, la torre del Consorci de la zona franca i la de NH Hotels: http://www.factoriaurbana.net/reportuf/diagonalmar/13nanobcn040305-6.jpg Detall de la part superior de l'edifici: http://www.factoriaurbana.net/reportuf/diagonalmar/13nanobcn040305-5.jpg Si fem la comparació amb el Princess i les 2 torres del mateix costat del carrer Taulat, sense cap mena de dubte, en la meva opinió, el Hilton té a perdre. Vaig trobar un detall a la web http://www.diagonalmar.com del procés de adjudicació del projecte de aquesta torre: Hotel 5 estrellas Apex Inmobiliaria (Grupo Iberdrola) promueve un hotel de 5 estrellas en Diagonal Mar, el mayor desarrollo urbanístico de la Ciudad Condal. Situado en el cruce de las calles Josep Pla y Taulat, junto al Palacio de Convenciones, el hotel dispondrá de 445 espaciosas habitaciones en una torre de 23 plantas y dos sótanos. También contará con cinco establecimientos de restauración y 1.500 m2 de salas de reuniones y banquetes, y 250 plazas de aparcamiento. La superficie total construida del hotel será de 30.000 m2, que contará con todos los servicios propios de un establecimiento de esta categoría; piscina, restaurante con terraza, business center y oficinas, salas de reuniones y un centro de fitness entre otros. La consultora internacional Jones Lang LaSalle Hotels ha sido designada para la selección del operador. Es suposa que Hilton és l'operador de la torre, i el seu disseny és de Apex inmobiliaria. Salutacions!, nanobcn Urban Dave March 11th, 2005, 12:37 AM Exacte, Hilton en aquest cas està de lloguer. Al principi, recordo que quan van començar les obres l'hotel no "tenía" nom, era simplement l'hotel 5 estrelles. deBarna March 11th, 2005, 01:24 AM A mi no em desagrada, és senzill, sobri.. i com ho diria....contundent :) Met March 11th, 2005, 12:51 PM A mi no em desagrada, és senzill, sobri.. i com ho diria....contundent :) :puke: En esa foto se ve feo, a ver si Met pone una de las suyas donde se vea más mejor. Gràcies pel compliment... però el pobre no té remei... :ohno: Miris per on te'l miris és una altra oportunitat perduda per fer un bon edifici... http://foto.epson.com/es/crea_foto.asp?idFoto=213187&idAlbum=36397&tamanio=5 En fi.... al seu costat, el Princess es veu encara més maco i espectacular del que ja és. ;) a10! :runaway: alexbn March 11th, 2005, 10:02 PM Home, lleig del tot tampoc no ho és. És una mica incòmode de veure, però res més. Met March 12th, 2005, 10:46 AM Home, lleig del tot tampoc no ho és. És una mica incòmode de veure, però res més. Deixem-ho en que és desafortunat en el volum i simplista en la forma. ;) a10! :runaway: deBarna March 13th, 2005, 04:12 AM ... Bitxofo March 13th, 2005, 08:26 PM Ara ben mirat a mi ja no em sembla tan horrible. Hi han torres molt més lletges a BCN... El Hilton de la Diagonal m'agrada menys. ;) Confide March 15th, 2005, 11:04 PM :puke: Gràcies pel compliment... però el pobre no té remei... :ohno: Miris per on te'l miris és una altra oportunitat perduda per fer un bon edifici... En fi.... al seu costat, el Princess es veu encara més maco i espectacular del que ja és. ;) a10! :runaway: Com sempre.... :( Si al seu costat el Princess sembla una obra d'art... quin pal de ciutat, haurem de viure sempre de Gaudí, perquè l'arquitectura que es fa ara... Meditt March 15th, 2005, 11:35 PM Com sempre.... :( Si al seu costat el Princess sembla una obra d'art... quin pal de ciutat, haurem de viure sempre de Gaudí, perquè l'arquitectura que es fa ara... :sly: .. què li passa a l'arquitectura "que es fa ara"? er.. Gaudí? .. és aquesta ciutat un "pal", arquitectònicament parlant, des dels anys 20? :mad: Urban Dave March 15th, 2005, 11:44 PM Viure de Gaudí? Abans em tallo les benes! Per una vegada que comencem a fer coses serioses i com deu mana!.... aix, .... Confide March 16th, 2005, 10:38 AM Viure de Gaudí? Abans em tallo les benes! Per una vegada que comencem a fer coses serioses i com deu mana!.... aix, .... Però que dius... primer de tot (és subjectiu i personal) a mi no m'agrada la nova arquitectura de la ciutat, treient la torre agbar, l'edifici fòrum, algun parc... s'estan desaprofitant moltes ocasions. I segon, la ciutat SÍ viu de Gaudí. ELs japonesos venen veure la pedrera, la sagrada família o el parc güell, no les torres maphre ni el palau st. jordi ni diagonal mar per molt que us extranyi... Si Barcelona destaca per la seva gran arquitectura, per la seva originalitat, per el seu modernisme... és per l'arquitectura de principis de segle sobretot, no per edificis com aquest del Hilton (i molts altres) que n'estan mancats totalment d'originalitat, no destaquen per res en absolut. Visca Gaudí i el Modernisme! Urban Dave March 16th, 2005, 01:12 PM Si hagués una Pedrera a cada cantonada de l'eixample, poc interès tindrien. Confide March 16th, 2005, 01:51 PM No es tracta d'anar fent pedreres a cada cantonada ;) Però es tracata de qu si ara al segle XXI es porten gratacels o edificis de vidres o el que sigui, doncs mirar de ser una mica originals... com l'hotel vela del Bofill i coses d'aquestes, no? I això no és fer pedreres, però tampoc cal anar fent hotels hiltons lletjos per tota la ciutat :) Si es que em fot que als diaris sempre surt que moltes multinacionals no venen perquè hi ha manca d'oficines i sòl per fer-ne! Doncs enlloc de construir 12 plantes que se'n fagin 50! Bitxofo March 16th, 2005, 05:11 PM @ Urban Dave: Suposo que vols dir que et talles les "venes" i no les "benes" (vendas)... :D @ Confide: L' arquitectura que es fa ara a BCN és de bona qualitat. Malgrat que no facin torres de més de 150 metres. No es tracta de qui la té més alta! ;) Confide August 18th, 2005, 03:00 AM On? jo veig una de recife... :( Bitxofo August 18th, 2005, 03:41 AM On? jo veig una de recife... :( Va ser fa 9 mesos, nen!! :bash: Sky August 18th, 2005, 03:41 AM I el banner de Lleida encara per ficar. >( Bitxofo August 18th, 2005, 04:33 AM I el banner de Lleida encara per ficar. >( Que el faci la Vane!! :wink2: Confide August 18th, 2005, 12:19 PM Doncs jo tenia aquest fil com a a fil amb noves respostes... que estrany... Sky August 18th, 2005, 01:48 PM Que el faci la Vane!! :wink2: Si ja el va fer i "anunciar" al fòrum dels administradors... Però el Jan ni cas. :evil: Bitxofo August 18th, 2005, 06:40 PM Si ja el va fer i "anunciar" al fòrum dels administradors... Però el Jan ni cas. :evil: Què mamó en JAN... :( Urban Dave August 18th, 2005, 09:32 PM Juas! Si que hi ha gent que mira enrera els posts! Sky August 19th, 2005, 01:31 AM http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=237689 Un altre dia sense banner lleidatà! >( Bitxofo August 19th, 2005, 05:19 AM http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=237689 Un altre dia sense banner lleidatà! >( Perquè tu vols... :( Digues-li a en JAN i de pas li demanes els teus poders d'una PU** vegada!! :D yuen August 19th, 2005, 02:14 PM I qui farà el banner de l'11 de setembre? >( Sky August 19th, 2005, 03:39 PM Digues-li a en JAN i de pas li demanes els teus poders d'una PU** vegada!! :D Ui, no sóc tan descarat... :D Per cert, van escollir un nou moderador pel fòrum sud-africà i tres dies després ja tenia "poders"... :O UT596001 August 19th, 2005, 04:49 PM Doncs sigues decarat, Cel. Volem que tinguis poders JA! To Skyscrapercity moderators: powers for Sky NOW! (No sé si hauré fet el ridícul amb aquesta frase en anglès...) Bitxofo August 19th, 2005, 05:38 PM Ui, no sóc tan descarat... :D Per cert, van escollir un nou moderador pel fòrum sud-africà i tres dies després ja tenia "poders"... :O Vols que li ho digui jo?? :? Urban Dave August 19th, 2005, 05:40 PM Jo diria que s'han oblidat de tu! Sky August 19th, 2005, 05:48 PM Vols que li ho digui jo?? :? Em faria "il·lu". :D Sky August 19th, 2005, 05:52 PM Jo diria que s'han oblidat de tu! Sóc una persona tan discreta que al final no em faig notar. :D Sky June 13th, 2007, 11:36 AM Milers de crancs americans envaeixen el llac de Diagonal Mar Milers de crancs americans, un crustaci comestible que es reprodueix molt ràpidament, ha envaït el llac del Parc de Diagonal Mar. L'origen de l'assentament d'aquesta espècie a la zona és clarament negligent: algun veí en va llançar uns quants a l'aigua i s'han anar reproduint i multiplicant. L'Institut Municipal de Parcs i Jardins ha reconegut que aquesta colònia de crancs s'està convertint en un problema i ha assegurat que la pròxima tardor s'haurà de buidar el llac per retirar-ne tots els exemplars. Alguns veïns de la zona han explicat que tenen la sensació que ara fa un parell de mesos encara n'hi havia més: "Estem segurs que algú els està pescant", diu l'Antonio. Una altra veïna explica que els crancs s'han convertit en una atracció al barri: "És al·lucinant de veure com cap al vespre els crancs surten més a la superfície i la gent s'amuntega per veure'ls". On n'hi ha més és a la zona que queda sota el pont, on les aigües són menys profundes, i als aiguamolls. (...) http://paper.avui.cat/article/barcelona/86183/invasio/crancs/americans/llac/diagonal/mar.html :runaway: Danzig June 13th, 2007, 01:04 PM ^^ :crazy: SEIM June 13th, 2007, 02:00 PM Entre els crancs i els turistes sorollossos... quin panorama tenen els propietaris de Diagonal Mar. A10 Bitxofo June 13th, 2007, 05:00 PM ^^Aquest diumenge aniré a veurel's, no els he vistos cap diumenge encara... :dunno: Gabe June 14th, 2007, 09:26 AM http://www.sierradebaza.org/Fichas_fauna/00_Anfibios/05-03_gallipato/7cangrejo-rojo-americano-a-.jpg SEIM June 14th, 2007, 10:28 AM ^^Aquest diumenge aniré a veurel's, no els he vistos cap diumenge encara... :dunno: Volem un foto d'en Bitxo amb una bossa de pinso per coloms... envoltat de crancs i llençant el menjar :lol: :lol: :lol: :lol: titas titas. A10 Vox June 15th, 2007, 02:09 AM ^^ :crazy: :crazy::crazy: Bitxofo June 15th, 2007, 06:46 AM Volem un foto d'en Bitxo amb una bossa de pinso per coloms... envoltat de crancs i llençant el menjar :lol: :lol: :lol: :lol: titas titas. A10 Prometo foto dels crancs! :yes: gonzo June 19th, 2007, 08:23 AM Considerais Diagonal Mar como el elemento principal del skyline de Barcelona? "Shine" June 19th, 2007, 10:21 AM Yo considero como principal las Torres Olímpicas, después la Agbar, la Sagrada Familia, Diagonal Mar, y las otras torres, empezando por la Colón... :yes: Vox June 19th, 2007, 02:46 PM Considerais Diagonal Mar como el elemento principal del skyline de Barcelona? Principal principal no.. Como ya te han dicho serían las olímpicas y la AGBAR (y la SF, pero si en esa cruz, que horror). DM están demasiado alejadas y precisamente por eso podrían haber plantado allí algo de más de 150m, era el mejor sitio! Vox GlobalJoe June 20th, 2007, 02:10 AM Desde la Barceloneta se ve un skyline de DM bastante decente Bitxofo June 20th, 2007, 02:43 AM Considerais Diagonal Mar como el elemento principal del skyline de Barcelona? Si hablamos de densidad sí, pero no en alturas. ;) gonzo June 20th, 2007, 06:41 AM Vale.:) Sky December 16th, 2009, 02:19 PM Les grans torres de Diagonal Mar segueixen amb propostes a preu d’or Diagonal Mar, per la seva proximitat al Mediterrani, juga en una altra lliga en qüestió de preus. Aliens a la crisi, els promotors de les elitistes torres vora el parc de Diagonal Mar segueixen venent el metre quadrat a preu d’or. A l’Illa del Mar, una de les últimes fases constructives, a càrrec d’Espais, els pisos disponibles costen des de 557.000 euros per 60 metres quadrats útils més 37 de terrassa, i amb espais comunitaris d’alt nivell. L’opció de lloguer és a partir de 1.293 euros, segons detallen a la seva web, i les de lloguer amb opció a compra, des de 1.500. No obstant, abunden les ofertes de més altura i dimensions per més d’un milió d’euros. Els cartells són visibles tant en aquestes edificacions com en altres de més consolidades, on alguns inversors no han aconseguit recol·locar les vivendes. Un dels principals portals immobiliaris, idealista.com, ofereix 13 promocions d’obra nova a Sant Martí (més que en qualsevol altre districte de la ciutat de Barcelona). En un informe elaborat el 2008 ja destacaven que «l’últim gran desenvolupament» de la capital catalana «no acaba d’arrencar». Entre el 2000 i el 2005 «gran quantitat d’inversors es van llançar a la compra sobre pla», expliquen, sense que hi hagi hagut posterior negoci. En l’anàlisi es detalla que «la ràpida urbanització no ha anat acompanyada de la creació dels corresponents serveis». http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=670878&idseccio_PK=1022 |