View Full Version : Anuncis, pel·lícules i videoclips rodats a Catalunya

Sky
May 14th, 2005, 10:57 PM
Fil per identificar i comentar tots els anuncis de televisió que mostren escenaris catalans. :cheers:

rufi
May 15th, 2005, 12:20 AM
este? (http://www.seat.es/campaigns/altea/alteahot/index.html)

Sky
May 15th, 2005, 12:48 AM
Ése es bastante descarado pero hay muchos en los que sólo sale una calle durante unos segundos que si nunca has pasado por ahí no puedes saber dónde está. :D

Urban Dave
May 15th, 2005, 01:53 AM
Hi ha centenars fets a Barcelona, últimament a la zona del fòrum i amb el Princess com escenari o telò de fons. Un dia que anava jo per allà n'estaven rodant un.

Sky
May 15th, 2005, 02:48 AM
A mi em crida un de Toyota. Surt un noi i una noia, ella no li vol donar un petó perquè se sent observada per un Corolla. Algú sap on està rodat? És Barcelona?

deBarna
May 15th, 2005, 04:21 AM
Sky, vaya idees que tens.. si els hem de dir tots no acabem.. xD

A mi m'agrada un rodat a Diagonal Mar de La Caixa que són joves saltant pels terrats i tal xDD LKXA xD

Urban Dave
May 15th, 2005, 11:00 AM
Sky, no sé on deu ésser aquest... No em sona que sigui per BCN

Aquarius
May 15th, 2005, 01:40 PM
Els nous de chevrolet

rufi
May 15th, 2005, 06:39 PM
Els nous de chevrolet
daewoo? :D

Sky
May 15th, 2005, 06:41 PM
Daewoo pintado de seda. :D

Bitxofo
May 16th, 2005, 01:34 AM
Molts son rodats a Correus i a Via Laietana!
;)

Sky
May 16th, 2005, 01:38 AM
Especifiqueu! :D

A Lleida Televisió i a les desconnexions regionals de TV3 surten anuncis de productes agrícoles que segurament estan rodats a Lleida. xDDD

deBarna
May 16th, 2005, 01:45 AM
Jo diria que el 80% estan rodats a Catalunya sense dubtar-ho.

Bitxofo
May 16th, 2005, 02:18 AM
Jo diria que el 80% estan rodats a Catalunya sense dubtar-ho.

75% a Catalunya i la resta a MadriZ i Sevilla!!
;)

Urban Dave
May 16th, 2005, 02:25 AM
Home, jo crec que és massa agoserat dir el 75%!

Sky
May 16th, 2005, 02:55 AM
Fem una llista dels que anem veient!

Marca / Producte / Localització a Catalunya (com més concreta millor).

Bitxofo
May 16th, 2005, 02:58 AM
Home, jo crec que és massa agoserat dir el 75%!

Doncs deBarna ha dit el 80%!!
Va, ho deixem en un 70%.
;)

Met
May 16th, 2005, 09:31 AM
Referèdum Constitució Europea-PSC/Fòrum
Nous TN de 3informació/Fòrum
Seat Altea/Poblenou
Chevrolet/Centre Ciutat
Amena Empresas/Torre Diagonal Mar (de fons es veu la ronda litoral i les olímpiques)
Danao i Bio Danone/Via Laietana-Pl. Francesc Macià.
La Caixa/Fòrum i l'oficina de Taulat-Selva de Mar.
VW Golf (el del japonès que s'aprima)/Cotxeres d'Horta.
Kalia Oxiaction/Terrassa de Diagonal Mar (vaig veuer com el rodaven)
El d'unes pastilles contra l'al·lèrgia on el bitxos són de gomaescuma/Carrer d'Enric Granados, al costat del Seminari.

A més, un veí té una paranoica i agafo la pública alemanya... i flipo amb les localitzacions de molts dels seus anuncis... són fots a Barcelona!!! :okay:

a10! :runaway:

UT596001
May 16th, 2005, 11:59 AM
Jo recordo un anunci dels Donnetes feta al vestíbul de l'estació dels FGC de Rubí.

SpastiK
May 16th, 2005, 03:42 PM
Si hay bastantes la verdad.

Creo que la Agbar y la zona de Diagonal Mar se están llevando los últimos que yo recuerde de BCN.

Alguien me comentó que casi todo el sector de publicidad de España está localizado en BCN, y si a esto le unimos los grandes espacios que BCN dispone para rodar anunicos de TV, pues ahí tenemos esa asombrosa cifra de anuncios rodados.

Viendo el éxito que ha tenido la Agbar para las agencias de publicidad, preveo un par de anuncios en el entorno de Madrid Arena esté construido :D Si es que es cierto, cuando se construyen espacios de buena calidad arquitectónica, no es más que una invitación a las agencias de publicidad a rodar anuncios (Forum, Diagonal Mar, rascacielos, Ciudad de las Artes y de las Ciencias, Torre Sanchinarro, etc...)

----------------

Por cierto, no viene a cuento, pero este finde ví la película de El Maquinista. El caso es que parecía una peli norteamericana y rodada en EEUU, cuando de repente...... caguen tot!! Una 111 de FGC haciendo de Metro en la película y con el logo del Metro de Praga!! :crazy:

(al final averigué que efectivamente estaba rodada en BCN :D )

Gabe
May 16th, 2005, 03:52 PM
bueno, ya lo dije hace tiempo, un conocido mio se dedica a promocionar bcn para anuncios y peliculas y me contó que bcn vive un apogeo en cuestión de anuncios, y no sólo españoles sino extranjeros......habia más licencias para anuncios y video clips que para peliculas

Urban Dave
May 16th, 2005, 04:00 PM
Seat Altea/Poblenou
Chevrolet/Centre Ciutat
Amena Empresas/Torre Diagonal Mar (de fons es veu la ronda litoral i les olímpiques)
El d'unes pastilles contra l'al·lèrgia on el bitxos són de gomaescuma/Carrer d'Enric Granados, al costat del Seminari.
AFEGEIXO
-Telefonica."tidos"/Hotel Princess
-Seguretat al treball i prevenció de Riscos Laborals/Torre Mare Nostrum
-Festina (crec, un de l'equip de motociclisme) Zona Universitaria Arquitectura i Escola d'Enginyieria
-No es un anunci pero Video Presuntos Implicados Escola Enginyiers Diagonal Zona Universitaria
-Natalie Umbrilia Carrers de l'Eixample.

Gabe
May 16th, 2005, 04:16 PM
Seat Altea/Poblenou
Chevrolet/Centre Ciutat
AFEGEIXO
-Festina (crec, un de l'equip de motociclisme) Zona Universitaria Arquitectura i Escola d'Enginyieria
-No es un anunci pero Video Presuntos Implicados Escola Enginyiers Diagonal Zona Universitaria
-Natalie Umbrilia Carrers de l'Eixample.

en cuestión de videos kylie minogue ya rodó en las picornell y Evanescence rodo "my inmortal" por las calles del barrio gótico.

Urban Dave
May 16th, 2005, 05:09 PM
Tambè tens raó Gabe, no havia caigut!

Aquarius
May 16th, 2005, 06:20 PM
Si hay bastantes la verdad.

Creo que la Agbar y la zona de Diagonal Mar se están llevando los últimos que yo recuerde de BCN.

Alguien me comentó que casi todo el sector de publicidad de España está localizado en BCN, y si a esto le unimos los grandes espacios que BCN dispone para rodar anunicos de TV, pues ahí tenemos esa asombrosa cifra de anuncios rodados.

Viendo el éxito que ha tenido la Agbar para las agencias de publicidad, preveo un par de anuncios en el entorno de Madrid Arena esté construido :D Si es que es cierto, cuando se construyen espacios de buena calidad arquitectónica, no es más que una invitación a las agencias de publicidad a rodar anuncios (Forum, Diagonal Mar, rascacielos, Ciudad de las Artes y de las Ciencias, Torre Sanchinarro, etc...)

----------------

Por cierto, no viene a cuento, pero este finde ví la película de El Maquinista. El caso es que parecía una peli norteamericana y rodada en EEUU, cuando de repente...... caguen tot!! Una 111 de FGC haciendo de Metro en la película y con el logo del Metro de Praga!! :crazy:

(al final averigué que efectivamente estaba rodada en BCN :D )

Es que el maquinista es una pelicula de una productora catalana, FILMAX, y rueda peliculas en inglés como el maquinista, la de darnkness o una nueva que va a salir ahora la de Fragile (también de Jaume Balagueró) con la protagonista de la serie esa de abogados, la Calista Flockhart ... también tiene una sección de dibujos animados con pelis como el Cid rollo disney.. etc

Met
May 16th, 2005, 07:44 PM
AFEGEIXO
Hòstia! M'ho han comentat, però jo no l'he vist pas... :cry:

També el darrer de Plátano de Canarias.. el tio que va corrent pel carrer Taulat i mossega el platan davant del MNAC (cruising en horari infantil... xD!)

Urban Dave
May 16th, 2005, 07:49 PM
La que estuvo rodando por aquí y el Harrison Ford venía cada dos por tres a BCN? Cierto es que aun no la han estrenado!

Bitxofo
May 16th, 2005, 09:21 PM
Un videoclip de Eros Ramazzotti, otro videoclip de Amaral, etc.

Hush
May 17th, 2005, 02:33 AM
Anuncis TV

Seat Altea/Poblenou
Chevrolet/Centre Ciutat
AFEGEIXO
-Festina (crec, un de l'equip de motociclisme) Zona Universitaria Arquitectura i Escola d'Enginyieria.
-Vodafone. Edifici Fòrum des de la finestra del taxi.
- Mòbil Motorola. Un grup de gent escampa les intimitats d'altres pels patis de l'eixample i ciutat Vella (parella de gays al llit) ;)
- Sanex, vista del PortVell i el Maremàgnum.

VideoClips

-Video Presuntos Implicados Escola Enginyers Diagonal Zona Universitaria.
-Natalie Umbriglia Carrers de l'Eixample.
-Evanescence, My immortal Plaça Sant Felip Neri
-Kylie Minogue, Slow
-Eros Ramazzoti (Torres Vila Olimpica)

Gabe
May 17th, 2005, 05:53 PM
-Evanescence, My immortal Plaça Sant Felip Neri

sant felip neri, plaça traginers, montjuïc, carrer carabassa,hospital de sant pau, carrer de milans etc :D...son sitios faciles de identificar en el video a quien conozca bcn

Sky
May 17th, 2005, 06:44 PM
Val a dir que vaig ficar "anuncis rodats a Catalunya" per no dir Barcelona. :D

Bitxofo
May 17th, 2005, 07:00 PM
Un videoclip d'Amaral rodat molt a prop dels carrers Avinyó i Ample.
;)

alexbn
May 17th, 2005, 10:19 PM
Yo recuerdo haber visto la L1 del metro en la Riera Blanca, el Trambaix en la c/ Collblanc y el viaducto de Renfe en el Gornal. Eso sí, no sé qué anunciaban. Hospi power!!

UT596001
May 17th, 2005, 10:59 PM
Val a dir que vaig ficar "anuncis rodats a Catalunya" per no dir Barcelona. :D

Tranquil, que ja he ficat un anunci Vallesà. Perquè que jo sapiga de moment (i afortunadament) Rubí no és Barcelona, no? :) Per cert, recordo que fa un temps en un anunci va sortir l'Eix Macià de Sabadell, però no recordo de què.

Salutacions.

alexbn
May 18th, 2005, 01:04 PM
En el vidrioclip de la Beth para Eurovisión salía la Millenium de Sabadell, pero en un megamontaje en el que la colocaban en medio de Barcelona... xD

Bitxofo
May 18th, 2005, 05:31 PM
Yo recuerdo haber visto la L1 del metro en la Riera Blanca, el Trambaix en la c/ Collblanc y el viaducto de Renfe en el Gornal. Eso sí, no sé qué anunciaban. Hospi power!!

Y se te olvidan los FGC en 2 ó 3 anuncios más que no recuerdo...
;)

Met
May 18th, 2005, 05:34 PM
El Trambesòs (entre Glòries i Auditori-TNC) es van prendre escenes per l'spot de l'any del llibre i la lectura de l'ajuntament.
Per cert, demà els Lunnis de TVE grabaran dins del tramvia. Segons sembla pujaran els ninots a les unitats que estaran fent el servei regular de la T4. :? De 10 a 13:30... :wave:

UT596001
May 18th, 2005, 07:58 PM
En el vidrioclip de la Beth para Eurovisión salía la Millenium de Sabadell, pero en un megamontaje en el que la colocaban en medio de Barcelona... xD

És que els hi fa vergonya ensenyar la ciutat de Sabadell? Que Sabadell NO és Barcelona! Faltaria més...

O si no, que l'haguessin fotut com si fos a Castellar, al costat de la Catedral del Vallès. Hauria quedat collonut!

Salutacions.

Sky
May 22nd, 2005, 02:30 PM
Amunt! Què me dieu de l'anunci de "LKXA", on uns paios despleguen una bandera gegant en un suposat gratacels de "la Caixa"?

Toadstool
May 22nd, 2005, 02:42 PM
Diuen que Woody Allen rodarà un dels seus "anuncis" a Barcelona :D .

david_jim
May 22nd, 2005, 02:59 PM
L'anunci aquest nou de Font Vella, que anuncien aigua amb sabor de fruites o no sé que, que es veu l'edifici Fòrum mentre estan seguts a una terrassa.
I també, si no recordo malament, l'anunci que va fer El Corte Inglés aquest nadal passat, hi havia un moment que es veia com s'il·luminava l'interior d'un centre comercial, era el de Cornellà.

Sh4d0w
May 22nd, 2005, 03:46 PM
El de LKXA m'encanta.. la música sobretot

Gabe
May 22nd, 2005, 05:33 PM
acabo de veure el de telefonica i Chevrolet on surt bcn (MACBA, convent dels angels...).....i m'he enrecordat de l'anunci d'un mòbil que sortia un tio fent footing i arribava al MNAC per jugar a un joc de lluita amb el seu mòbil.

Hush
May 22nd, 2005, 06:42 PM
El de LKXA m'encanta.. la música sobretot

A mi també!

Met
May 22nd, 2005, 08:58 PM
Farà un parell o tres d'anys que el de la Loteria de Nadal es va rodar al Barri Gòtic, i un any abans a l'Aeroport de la Seu d'Urgell (que van omplir de sal tota la pista).

Sky
May 22nd, 2005, 09:02 PM
Aeroport de la Seu d'Urgell

Guaita! Li han donat una utilitat i tot... :sleepy:

Met
May 22nd, 2005, 09:06 PM
Guaita! Li han donat una utilitat i tot... :sleepy:
Sabia que ho diries... :D

Sky
May 22nd, 2005, 09:07 PM
Ah sí? Tant ens coneixem ja? :colgate:

Met
May 22nd, 2005, 09:08 PM
Ets previsible.... xD!

KiTos
May 22nd, 2005, 09:55 PM
al carrer que hi ha entre l'illa i mutua general de seguros ja he vist dos cops rodant coses (pero mai ho he vist despres per tv)

endeve
May 22nd, 2005, 11:28 PM
Afegiu l'últim d'Axe, encara què no se si a Espanya ja s'ha emès. Apareix un jove amb tovalla i acabat d'eixir de la dutxa agafant el metro (es veu clarament el logo de TMB a la capçalera del tren) i passejant pels carrers, que supose són de Barna també. :)

willo
May 23rd, 2005, 12:38 AM
en el foro de madrid tambien estamos recolectando los anuncios que se han hecho ultimamente allí y por ahora llevamos estos

1. Renault/ Mégane/ anuncio Fernando Alonso con panorámica de Madrid y las torres Kio
2. Loterías del Estado/ Sorteo de Navidad/ parte de la Gran Vía y Edificio Teléfonica
3. Parque de Atracciones de Madrid/ nueva montaña rusa "La tarántula"/ Gran Vía
4. Parque de Atracciones de Madrid/ entrada principal del mismo en la Casa de Campo
5. Mapfre Seguros/ seguros/ Puerta de Alcalá, Arco de la Victoria
6. El Mundo/ Revista: "Yo Dona"/ calles del Barrio de Salamanca
7. Eroski/ supermercados Eroski/ plaza de Canalejas
8. Línea Directa/ seguros para el coche/ anuncio Arturo Valls en la calle Montalbán.
9. Coca- Cola/ "Burn"/ torre Sanchinarro
10. Coca- Cola/ "Aquarius"/ catedral de Mejorada del Campo
11. Nuevo anuncio del metro de Madrid/ torres Kio, parque del Retiro, Gran Vía
12. Ministerio de Economía/ Hacienda/ Biblioteca y Archivo Regional de la CAM
13. Alfa Romeo/ Alfa 147/ Azca
14. Teléfonica/ línea telefónica/ Escuela de Arquitectura
15. Audi/ Audi A3/ Aparcamiento de la Escuela de Telecomunicaciones
16. TPI/ Páginas Amarillas/ Varias calles de Madrid, calle Hermosilla, Plaza de Colón...
17. Mahou/ cerveza/ partido de futbolistas entre ellos Torres, rodado en una cancha de fútbol madrileña
18. Tokke/ chocolatina/ protagonizado por Melendi, grabado en el mismo set que el de su último video-clip que está grabado en Madrid
19. Ford/ Ford Tourneo/ Plaza de Oriente
20. Volkswagen/ Polo/ Cafetería del campus de la URJC en Móstoles
21. Toyota/ Toyota Corolla/ calle Pedro de Valvidia, junto a la Escuela de Industriales
22. Vodafone/telefonía móvil/ anuncio de David Beckham, en casa de una urbanización de lujo en Madrid
23. Warner Bros/ Warner Bros Park Madrid
24. TVE/ "Cortinilla" para introducir programación/ Parque Juan Carlos I
25. TVE/ "Cortinilla" para introducir programación/ Torres de Méndez Álvaro
26. ABC/ periódico/ anuncio de Arturo Fernández en urbanización de Madrid
27. Marca/ periódico deportivo/ Viaducto de Segovia
28. Ocaso/ seguros/ edificio sede en la calle Princesa
29. Coca- Cola/ "Burn"/ rodado en el bar Star's de Chueca
30. Pepsi/ refresco/ anuncio grabado por estrellas del fútbol en el campo de rugbi del Moraleja Alcobendas Rugbi Union y en el Santiago Bernabeu
31. Heineken/ cerveza/ anuncio publicitando el FESTIMADSUR, rodado en calles de Madrid
32. David Bisbal/ dvd musical/ concierto grabado en Las Ventas
33. Rne/ radio/ suicidio colectivo de islamistas en Leganés
34. Sandoz/ relojes/ anuncio de Fernando Alonso rodado en parte en calles de Madrid

Bitxofo
May 23rd, 2005, 04:46 PM
Un anunci de VODAFONE per tota Europa, filmat a l'aeroport de BCN al desembre.
Jo hi surto fent de figurant a l'Oficina de Turisme, em van pagar 180 euros per 4 hores!
:cool:

Bitxofo
May 28th, 2005, 04:04 PM
El nou anunci del Renault Modus està rodat a BCN.
I la presentació mundial del Renault Modus la vaig veure a París i també estava filmada a BCN i Catalunya!
:)
I a sobre m'encanta aquest cotxe.
:wink2:

Sky
May 28th, 2005, 04:26 PM
This Renault SPAM has been brought to you by Bitxo.

xD

Bitxofo
May 28th, 2005, 04:30 PM
This Renault SPAM has been brought to you by Bitxo.

xD

Mi mensaje no era SPAM, el tuyo sí...
:bash:

Sky
May 28th, 2005, 04:35 PM
Si el títol d'spammer de l'any ja el ten més que guanyat... :D

Bitxofo
May 30th, 2005, 12:26 AM
Si el títol d'spammer de l'any ja el ten més que guanyat... :D

NO!!
És Urban_Dave. Si no em creus, pregunta als moderadors...
:D

Urban Dave
May 30th, 2005, 01:04 AM
Spammer Power! :D
(Spammer Post nº5003435983)

Sky
May 30th, 2005, 01:05 AM
Bitxo -----> :spam1:

javi82
May 30th, 2005, 01:39 AM
El del viaducte de Renfe al Gornal anunciaven el VW Golf, q es veien tots els models des de la primera versió, anaven passant els diferents models amb les seves característiques (GTI, ABS, EDS...) i quan sortia el nou model posaven només ETC. Era al Golf versió any 80 (em sembla recordar) quan sortia aparcat davant del viaducte del Gornal metre passava pel darrera una 470.

De la llista d'anuncis fets aquí falta aquell del Cola-cao q surt la mare del Dani Pedrosa donant-li de beure un got a un suposat Pedrosa quan s'entrenava de petit, q de fons es veien les xemeneies de Sant Adrià de Besòs. I l'anunci de Port Aventura de la nova temporada amb l'Hurakan Condor aquest, està gravat a Port Aventura :D

I de videoclips doncs em sona q d'Estopa hi ha un fotimer q els han fet a Cornellà i rodalies, a veure si algú q estigui més enterat q jo ho pot concretar.

Gabe
May 30th, 2005, 11:07 AM
anunci BBVA, surt diagonal mar

anunci chevrolet surt macba, convent dels angels, etc..

i un altre anunci que vaig veure ahir estava rodat a Monells

Bitxofo
May 30th, 2005, 11:55 AM
Bitxo -----> :spam1:

PESAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...
Te equivocas de persona. Pregunta por freson/etsab/Urban_Dave.

Un altre anunci:
Un de la Creu Roja filmat a les platges pre-Fòrum2004!
Feien veure que era rodat a un país subdesenvolupat...
:(

Urban Dave
May 30th, 2005, 12:08 PM
PESAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...
Te equivocas de persona. Pregunta por freson/etsab/Urban_Dave.

A mucha honra :D

UT596001
May 30th, 2005, 06:48 PM
De la llista d'anuncis fets aquí falta aquell del Cola-cao q surt la mare del Dani Pedrosa donant-li de beure un got a un suposat Pedrosa quan s'entrenava de petit, q de fons es veien les xemeneies de Sant Adrià de Besòs. I l'anunci de Port Aventura de la nova temporada amb l'Hurakan Condor aquest, està gravat a Port Aventura :D

Ja, i a més surt per allà una 447... però coi, si el Pedrosa viu a Castellar podrien haver rodat l'anunci a Castellar, coi! O és que no els hi agrada el nostre poble, amb lo maco que és...

Marlon
May 30th, 2005, 09:57 PM
jeje, com m'ha agradat com s'ha ignorat un que ha volgut provocar en aquest thread!.

UT596001
May 30th, 2005, 11:38 PM
Per cert, parlant d'anuncis... heu vist l´últim de TMB, que surt un bus per la Plaça Catalunya de BCN? Més de ciutat impossible... coi, com si no haguessin vist allò en la seva vida! Ventatges d'un de viure en un poble...

Met
June 1st, 2005, 08:44 PM
El nou del Cacaolat també és de Barcelona. :yes:

Si bé, quan l'ampolla de cacaolat arriba a la ciutat (és NY sense les twins) quan es grava al carrer és el Pg. Taulat, però multiplicat. Fixeu-vos-hi i hi veureu el Hilton, l'AC i el Llàntia a banda i banda del carrer. Jo vaig veure com el rodaven. ;)

Bitxofo
June 1st, 2005, 09:50 PM
Ahir 31/5/2005 a les 21h. a Sitges estaven filmant un anunci de un nuvi i una núvia banyant-se al mar amb la roba del casament!!
:eek:

Gabe
June 2nd, 2005, 11:22 AM
SEAT ALTEA...al final es veu la pergola del fòrum

algú pot fer una recopilació d'anuncis?

Met
June 9th, 2005, 02:33 PM
Ahir a TV3 vaig veure l'anunci del nou Danao per beure... i és al Fòrum, es veo el CCIB i l'edifici Fòrum. :yes:

A més, dilluns que vaig anar a fer fotos pel Fòrum, estaven fent un anunci (no sé si de TV o només fotos) del toyota Corolla... just davant de la fotovoltaica. ;)

Met dixit! :bowtie:

deBarna
June 9th, 2005, 03:12 PM
El nou de Telefónica està fet a Sabadell, a l'Eix Macià. :)

Met
July 24th, 2005, 07:45 AM
Fa uns dies que davant del Princess estaven rodant un anunci del Nubira.
Estava part de la calçada reservada i tres furgonetes amb matrícula francesa i un Nubira amb un rètol que posava Nubira a la matrícula. :D

Bitxofo
July 24th, 2005, 07:22 PM
El passat dimecres al matí, uns francesos estaven filmant l'anunci del nou Renault Clio davant de l'edifici Fòrum, el gran triangle blau.
:wink2:
Jo anava amb Florence, una altra amiga francesa i va flipar.
:nuts:
Per cert, l'any passat la presentació publicitària mundial del nou Renault Modus es va filmar a BCN, jo la vaig veure a París! :cool:

Gabe
July 24th, 2005, 07:41 PM
hi ha un anunci de no sé què, on surt un paio empaitant un conill blanc....que està rodat al born....es veu perfectament el passeig i santa maria del mar.

Met
July 24th, 2005, 11:54 PM
hi ha un anunci de no sé què, on surt un paio empaitant un conill blanc....que està rodat al born....es veu perfectament el passeig i santa maria del mar.
Mini Baby-Bel. :D

Bitxofo
July 25th, 2005, 05:11 PM
Mini Baby-Bel. :D

Formatge gavatxo!
Què tenen els francesos que filmen tants anuncis a BCN? Colonització encoberta?
:?

UT596001
July 26th, 2005, 12:27 AM
Si la colonització encoberta comportés veure trens de la SNCF a Castellar... Endavant, doncs!

Bitxofo
July 26th, 2005, 01:47 AM
Si la colonització encoberta comportés veure trens de la SNCF a Castellar... Endavant, doncs!

I TGV a Barcelona?
Endavant!!

Met
July 26th, 2005, 08:13 PM
Què tenen els francesos que filmen tants anuncis a BCN? Colonització encoberta?

No és pas una colonització... tot i que crec que segons quines coses serien més serioses si depenguessim de París i no de Madrid... :sleepy:
Es tracta de la FRANCOPHONIE! :banana2:

Sky
July 26th, 2005, 08:14 PM
Afrancesats a fer la mà!

Bitxofo
July 26th, 2005, 08:48 PM
Afrancesats a fer la mà!

A fer manetes, millor...

Sky
October 14th, 2005, 10:11 PM
Amunt, amunt!

Booze
October 15th, 2005, 02:46 PM
Anunci Cintroen, rodat a Diagonal Mar, és un on les coses "giren" ^_^

Bitxofo
October 15th, 2005, 03:04 PM
La setmana passada vaig veure en un diari italia' un anunci del nou Renault Clio, rodat a la zona Forum de Barcelona.
:yes:

Abbil
October 15th, 2005, 03:09 PM
Hi han un munt d'anuncis rodats a BCN, un de Chrevolet on els cotxes guinyen els ulls a la gent, surt el MACBA i la mega central térmica de Besós.

endeve
October 15th, 2005, 05:47 PM
Em venen al cap ara mateix un de Movistar on apareixen dos tios asseguts a una terrassa i al fons l'hotel Princess i tota la zona eixa del centre de convencions del Fòrum. També un de Flora Pro-activ, si no m'equivoque, fent tai-xi (o com collons es diga -_-) al Parc de Diagonal Mar amb la zona Fòrum al fons.

UT596001
October 16th, 2005, 12:35 AM
Jo quan fan un anunci a Barna ni m'hi fixo, no reconec el lloc.

Quan sí que els reconec és quan són al Vallès. Mola veure Sabadell o l'estació dels FGC de Rubí :D

Met
December 19th, 2005, 09:13 AM
Divendres a la tarda estaven rodant alguna cosa al Fòrum, concretament a la parada del Tram. :D
Cada cop que passava tocava la campana (i depas els collons) mentre somreia per tal sortir al rodatge. :colgate:

Per cert, us heu fixat que a l'spot nadalenc de l'ajuntament de Barcelona apareix el Trambesòs passant sota el pont de la Ronda Litoral a Sant Adrià de Besòs. :eek:
Això ho he posat al fil panbarcelonisme, però ningú n'ha dit res... :( :cry:

Abbil
December 19th, 2005, 09:29 PM
^^ Jo he vist l'anunci de nadal on surt la torre Agbar il.luminada! ^_^
Es un anunci molt maco.

Mitus
December 19th, 2005, 11:16 PM
Hi ha un anunci del Betis, el club de futbol de Sevilla, en què surt un granota, l'antic tren dels ferrocates. Tot i que hi vaig posar els cinc sentits, no vaig saber esbrinar a quina estació l'havien rodat. Comentaven en un altre fòrum que era a l'andana central de l'estació de Bellaterra.

eduardo101
December 30th, 2005, 01:28 PM
No me extraña que se rueden tantos anuncios en la zona del Forum;el escenario es magnífico y las condiciones (amplitud de espacios poco transitados) ideales.

Gabe
December 30th, 2005, 04:04 PM
Jo quan fan un anunci a Barna ni m'hi fixo, no reconec el lloc.

Quan sí que els reconec és quan són al Vallès. Mola veure Sabadell o l'estació dels FGC de Rubí :D

quins anuncis hi ha del Vallès?

UT596001
December 30th, 2005, 05:29 PM
Recordo un de Securitas a l'Eix Macià de Sabadell. O un de Donnettes a l'estació dels FGC de Rubí.

Gabe
January 3rd, 2006, 04:40 PM
Recordo un de Securitas a l'Eix Macià de Sabadell. O un de Donnettes a l'estació dels FGC de Rubí.

guau, i ets capaç de reconèixer l'estació dels FGC de Rubí però no un lloc de Barcelona que segurament és archiconegut?

Hush
January 3rd, 2006, 07:28 PM
La Mutua Madrileña serà molt madrileña, però el els seus anuncis els ve a fer a BCN....

Bitxofo
January 3rd, 2006, 08:28 PM
guau, i ets capaç de reconèixer l'estació dels FGC de Rubí però no un lloc de Barcelona que segurament és archiconegut?
Trobo més meritori això, que reconèixer una estació de BCN... Això últim ho pot fer gairebé tothom!
:runaway:

UT596001
January 3rd, 2006, 11:30 PM
Aviam, he passat uns quants cops per l'estació de Rubí i per això la vaig reconèixer fàcilment. Al cap i a la fi és a la meva comarca.

Bitxofo
January 3rd, 2006, 11:38 PM
Aviam, he passat uns quants cops per l'estació de Rubí i per això la vaig reconèixer fàcilment. Al cap i a la fi és a la meva comarca.
Jo vaig conèixer l'estació de Rubí el dia 29/12, el meu ex s'ha mudat allà...:naughty:
És molt maca.
En tinc fotos, però no tinc Internet!!

Urban Dave
January 4th, 2006, 11:28 AM
A Itàlia vaig veure un anunci d'un cotge (crec que peugeot 1007) que estava rodat a Diagonal Mar i es veia el parc i les torres residencials!!! No recordo que l'hagi vist a Espanya :D

Bitxofo
January 4th, 2006, 07:51 PM
"Cotge"??
:nuts::nuts:

SGoico
January 10th, 2006, 10:55 PM
Aquí (UK) de tant en tant es veuen anuncis de Bcn (i això que no veig gaire la tele). Per exemple:

* Cotxes Saab: Pg Sant Joan/Arc de triomf i Francesc Macià entre d'altres
* Una crema de pell femenina que no se com es diu (la noi sortia amb un casco de moto negre): Piscines Picornell i Macba entre d'altres

Met
January 11th, 2006, 05:40 PM
El nou anunci d'Scotex està fet al Parc de Diagonal Mar.
Ma mare va veure com el rodaven i tot. ;)

aml1006
January 11th, 2006, 05:53 PM
No sé si s'ha dit ja, i o es estrictament un anunci. Un dia fent zapping per casualitat vaig veure el nou videoclip de OBK - Sin Rencor que es tà integrament rodat a barcelona. Surten imatges molt boniques del forum diagonal i passeig de gracia. :)

Bcn
January 11th, 2006, 08:07 PM
El nou anunci d'Scotex està fet al Parc de Diagonal Mar.
Ma mare va veure com el rodaven i tot. ;)

jjajaja, l'anava a posar ara, ahir el vaig veure per la TV :)

Hush
July 1st, 2006, 01:05 AM
Justin Timberlake ha aprovechado su paso esta semana por Barcelona para grabar el video de su nuevo sencillo, Sexyback.
Por TATIANA GONZÁLEZ / los40.com Madrid (30/06/2006)

--------------------------------------------------------------------------------

Justin Timberlake ha pasado esta semana en Barcelona para rodar las imágenes de su nuevo clip, Sexyback. Este corte ha sido elegido como la carta presentación del que será su segundo trabajo en solitario lejos de NSYNC. El álbum llevará por título Future sex/Love sounds.

Pel que he llegit en altres fonts, les localitzacions, han sigut entre d'altres, a l'interior d'un pis señorial de Gràcia i a l'anella olimpica, sota la torre de telecomunicacions de Calatrava.

Aquest tiu de ben segur que portara BCN arreu del món...

Jordi Berlín
July 1st, 2006, 01:18 AM
Sí, va estar per aquí amb la seva nòvia, Cameron Díaz...

Met
July 26th, 2006, 05:05 PM
No sé quin producte és.... però la Pascual fa un anunci a Barcelona on apareix un noi en bicicleta saltant les escales de l'AC del Fòrum i davant de la facultat d'Empresarials a la Diagonal. Una mena de beguda de fruites... ;)

JarlehuBCN
July 26th, 2006, 08:45 PM
Seguint amb Pascual... anunci de Yosport on han d'escollir entre blau i groc o alguna cosa semblant... el mur que surt pintat d'aquests colors està situat a Barcelona, al Pont del Treball cantonada amb Berenguer de Palou (Sagrera) :colgate:

alexbn
July 26th, 2006, 09:28 PM
No sé quin producte és.... però la Pascual fa un anunci a BarcelonaMame, oi que a case sempre hem begut Pascual·l·l? xD xD

UT596001
July 27th, 2006, 01:51 AM
A un anunci de la Caixa que fan ara surt la Pl.Catalunya... [de Barcelona, no la de Castellar :D]

I un 1000 per dins :drool: No se sap si a Barcelona o a Cornellà. :D

SGoico
July 27th, 2006, 10:20 AM
Sucs Adez (http://www.adez.com/) (de Unilever i que suposso que arribaràn a la península) rodat a Bcn.

Crec que l'anunci del toyoya Ayrgos també

Bitxofo
July 28th, 2006, 03:09 AM
M'encanta aquest videoclip d'Evanescence:
:happy:
http://www.youtube.com/watch?v=oG8j6UrsY4s&search=Barcelona
:drool::drool:

Met
August 7th, 2006, 11:37 AM
Aquest matí he vist per La 2 una sèrie amb un dels capítols ambientada a Barcelona. Es deia Viva S Club i va d'un grup de música d'adolescents que venen a tocar a Barcelona.

Ha sortit la platja de la Mar Bella. el Port Olímpic, el Gòtic, l'Estació de França, el Port Vell i la Sagrada Família. Els nois representa que s'allotjaven en un xalet a Montjuïc, al costat de les piscines de montjuïc, amb tota la ciutat al fons.

En una vista nocturna ha sortit la Pl. espanya amb la Font Màgica i el castell de focs que es va fer a la Sagrada Família per l'any Gaudí. Al final he vist que ra una sèrie del 2002 i produida per la BBC. :eek:

El que no m'ha agradat és que ha sortit un fent la gracieta dànar vestit de torero.... :puke:

Gabe
August 8th, 2006, 03:56 PM
M'encanta aquest videoclip d'Evanescence:
:happy:
http://www.youtube.com/watch?v=oG8j6UrsY4s&search=Barcelona
:drool::drool:

sobretot pq la tia està posada digitalment als llocs :)...ella no va estar a sant felip neri, plaça dels traginers, carrer carabassa,etc...van rodar les escenes a espais tancats i després la van col.locar :)..hi ha un video "the making of...." on es veu

Met
August 10th, 2006, 09:23 AM
Ahir rodaven un anunci del Citroën C4 ¿versió familiar? a la zona del Fòrum.
Es van estar ben bé dues hores donant la volta a la rotonda de Diagonal amb Taulat. Anava el cotxe amb el rètol de Citroën a la matrícula i un cotxe amb una càmera-grua al davant. :)

Hush
August 10th, 2006, 03:59 PM
sobretot pq la tia està posada digitalment als llocs :)...ella no va estar a sant felip neri, plaça dels traginers, carrer carabassa,etc...van rodar les escenes a espais tancats i després la van col.locar :)..hi ha un video "the making of...." on es veu

^^Vols dir?....

Bé, almenys ells es van dignar a fer apareixer la ciutat en moltes de les escenes, no com Justin Timberlake que ve a BCN a rodar i al final nomes els 3 primers segons del clip es pot veure la ciutat...

Confide
August 10th, 2006, 04:18 PM
Aquest tiu de ben segur que portara BCN arreu del món...

Home arreu, arreu... fins i tot la imatge que han triat al principi no representa gens bé la ciutat, sembla una ciutat asiàtica... :sleepy: Quina decepció!

Bitxofo
August 10th, 2006, 09:17 PM
^^Quina imatge és?

Confide
August 11th, 2006, 12:35 AM
Es veu uns segons el port... quina decepció!

Met
August 16th, 2006, 04:25 PM
Dilluns estaven rodant un altre spot de cotxes al Fòrum.
Un Mini de color blau, amb matrícula espanyola, i un altre de vermell amb la matrícula alemanya.

Deuen rodar 2 anuncis per als dos Estats. És el mateix que ha fet AXE. El noi que va només amb una tovallola pel carrer està rodat a Barcelona. En un spot alemany, es veu el mateix noi mig nu a l'estació de Canyelles. L'anunci alemany és més llarg i es veu millor que és Bcn!

Bitxofo
August 16th, 2006, 07:03 PM
^^Dimarts a la nit filmaven amb un mini al carrer Pelai de BCN!

Sky
October 4th, 2006, 01:50 PM
Demà la cantant Malú gravarà un videoclip ("Si estoy loca") a Lleida. :eek:

Sky
October 5th, 2006, 08:41 PM
^^ He sentit una entrevista amb el director del videoclip (que és lleidatà) i diu que originalment s'havia de gravar a Barcelona, però per estalviar-se burocràcia, poder tindre carrers tallats durant més temps, etc. van decidir portar-lo a Lleida.

Ara a estudi faran un muntatge amb les imatges i transformaran Lleida en Nova York. :crazy:

UT596001
October 5th, 2006, 11:56 PM
Aquesta setmana, segons he llegit al diari de Sabadell, s'ha rodat a Sabadell un spot dels mossos, de cara al desplegament del cos a la comarca al novembre (de fet, s'estrenaran a les eleccions...). També comentava que continuaria el rodatge a Terrassa.

Met
October 12th, 2006, 09:51 AM
Dimarts passat filmaven alguna cosa a la cantonada de Gran Via amb Bailèn.
Havien muntat una terrassa de bar davant d'una botiga de delicatessen modernista... Era un spot? Era un film? NO! Era PlatóBarcelona! :D

JarlehuBCN
October 12th, 2006, 04:26 PM
Divendres passat a la Avinguda Icària estaven rodant un anunci d'un Hyundai o Toyota... també fent sessió fotogràfica.. quedava molt xulo ^^

Met
November 7th, 2006, 06:44 AM
1-Mazda 5: Apareix al principi l'AC Barcelona al Fòrum.

2-H&M Està rodat a l'interior de la Casa Batlló.

Gabe
November 7th, 2006, 09:44 AM
em penso que no queda molt per l'estrena de "El Perfume", que va ser rodada en part a bcn i girona...tinc ganes de veure-la per veure el Paris del S.XIX ambientat a bcn jajajaj.

També tinc molta curiositat per la futura pel.licula de Woody Allen que rodarà a bcn...tot i que no em solen agradar les seves pel.licules aquesta sí que la veuré pq segur que ofereix una bona imatge (després sortiran els quatre gats de sempre dient que si no mostra la bcn real, el carmel, bla bla bla) i aquesta sera una bona promoció per tot el món

"Shine"
November 11th, 2006, 04:43 PM
No aniríem més ràpid si assenyaléssim els anuncis NO rodats a Catalunya? :D:D:D

Sky
November 11th, 2006, 06:24 PM
Heus aquí el clip on surt "Lleida":

http://www.los40.com/playstop/video_especial.html?sng_id=1194422

Ningú no diria que tenim tants "grates". :D Fins i tot hi ha una boca de metro davant l'entrada de l'edifici Montepío. :eek:

UT596001
November 12th, 2006, 12:40 AM
^^ "Tríin toon tríin (amb clar accent lleidatà, estil FGV) Pròxima parada Estació dels cotxes de línia correspondència amb la línia 8"

Sky
November 12th, 2006, 01:22 AM
^^ Un cop vaig tindre un somni/malson on sortia Lleida amb una xarxa subterrània d'autobusos. :crazy: :eek:

Bitxofo
November 13th, 2006, 06:19 AM
Anunci de Colacao filmat a la zona Fòrum de BCN.
;)
Anunci de l'Opel Corsa filmat al Parc Fluvial del Besòs de SantaCo :nocrook: i al Poblenou!

lude
November 13th, 2006, 02:02 PM
Ahir vaig veure una publicitat institucional d'algún ministeri :? en el que sortia l'Hospital General de Catalunya i el Teatre-Auditori, ambdós a Sant Cugat (del Vallès, no Sesgarrigues :D)

Edito: Es tracta de l'Agència Tributària.

endeve
November 19th, 2006, 07:20 PM
Anunci de l'Opel Corsa filmat al Parc Fluvial del Besòs de SantaCo :nocrook: i al Poblenou!

l'altra versió de l'espot d'Opel Corsa (crec que ha sigut emesa a la resta d'Europa) també està rodat a BCN, de fet, al final de l'anunci es veu com el cotxe arriba a les mateixes portes de razzmatazz :o

Sky
November 24th, 2006, 01:39 PM
La major part de la pel·lícula s'ha rodat a Catalunya

El Perfum arriba al cinema

Aquest divendres, arriba als cinemes una altra coneguda novel·la que fa el salt a la gran pantalla. El Perfum, de Patrick Suskind, una obra que ha venut 15 milions d'exemplars a tot el món.

L'estrena té un interès afegit per als catalans ja que la major part del film s'ha rodat a Barcelona, Figueres i Girona. El Perfum es va publicar fa 20 anys i molts directors de cinema van augurar que mai es podria portar a les pantalles per la complexitat de reproduir les olors en el cinema. La novel·la ens situa a París, al segle 18, i explica l'obsessió d'un home per aconseguir la fragància absoluta a partir de noies adolescents.

--

COMRàdio.

Bcn
November 24th, 2006, 01:50 PM
^^

s'haurà d'anar a veure. Jo tinc un amic que el van agafar per fer de vulto, o com es digui. Akella gent que fa que camina i tal, i passen 3 o 4 vegades per una escena vestit diferent i tal XD.

Met
December 8th, 2006, 10:48 AM
Ciutat Vella i Eixample, els districtes on es roden més films

Barcelona va ser l'any passat l'escenari de 1.200 filmacions, entre anuncis publicitaris, curtmetratges i llargmetratges, segons dades de l'Oficina Barcelona-Catalunya Film Commission. Els emplaçaments més sol·licitats són el Parc Güell, amb 48 rodatges, i el mercat de la Boqueria, on se n'hi van fer 32.

Altres emplaçaments atractius són el Parc de la Ciutadella (25), la Sagrada Família (23), el Port Vell (22) i la Rambla (17). "Des del punt de vista dels rodatges, aquestes són les localitzacions que més caracteritzarien la nostra ciutat", afirma Júlia Goytisolo, directora de l'Oficina Barcelona-Catalunya Film Commission.

Pel que fa als districtes, Ciutat Vella és de lluny la zona més atractiva i més sol·licitada de la ciutat per filmar-hi, tant pel que fa a les produccions de fora com a les d'aquí. El 2005 s'hi van rodar 121 produccions.

Segueix en importància el districte de l'Eixample, on es van fer 67 rodatges. El tercer districte més cinematogràfic és el de Sant Martí, seguit pels de Sants-Montjuïc (43), Gràcia (41), Sarrià-Sant Gervasi (29) i les Corts (19). En canvi, els menys sol·licitats són els de Nou Barris (3), Sant Andreu (6) i Horta-Guinardó (14).

En opinió de la directora de l'Oficina Barcelona-Catalunya Film Commission, les produccions tenen una important repercussió econòmica en la ciutat. Acostumen a actuar com un atractiu turístic per a la gent que les veu, "sempre que no siguin films com El perfume, rodada a Barcelona però que figura que és París", diu. Si les pel·lícules tenen èxit, a la gent li agrada anar a veure on s'han rodat. Ciutats com Londres tenen Movie maps, que guien els turistes fins als llocs on s'han fet els rodatges més coneguts. A més, aquestes produccions són bones en un altre sentit: "Perquè fan servir la indústria i el personal del sector audiovisual i l'auxiliar d'aquí", afirma Goytisolo.

Deu anys de plató

Barcelona va celebrar, el mes de febrer passat, deu anys com a plató de cinema. Des de finals del 1996 s'hi han rodat prop de 8.500 produccions.

L'Ajuntament va crear fa deu anys l'Oficina Barcelona Plató, amb la finalitat de promoure la ciutat com a escenari per a les produccions audiovisuals. A primers d'aquest any l'oficina es va transformar en la Barcelona-Catalunya Film Commission, que ha de facilitar el rodatge a la ciutat i a tot el territori, a més d'ampliar espais i localitzacions on es pugui filmar. "És una tasca que ja fèiem des de feia anys, però ara s'ha concretat de manera més clara", afirma Goytisolo.

L'ampliació de l'oficina, l'estructura audiovisual al Districte 22@ de Barcelona i la Ciutat del Cinema de Terrassa configuraran a mig termini una important xarxa logística de serveis a Catalunya per a la indústria del cinema.

www.avui.cat
---------------------------------------------------------------------------------------

Met
December 8th, 2006, 10:49 AM
Atractiu futurista i històric

Sant Martí és un districte força sol·licitat per fer-hi les filmacions més diverses. Des del 2004, un dels atractius clars amb què compta, a més de les noves platges i parcs, és la zona que hi ha al voltant de Fòrum, on s'ha aixecat un conjunt d'edificacions altes (hotels, oficines i habitatges) que donen un aire futurista a la zona residencial que la fan especialment atractiva.

El 2005 s'hi van rodar 57 produccions. Gairebé la meitat de les que s'hi van fer el 2004, quan se n'hi van fer 116. Malgrat el descens, la tendència es manté a l'alça. "És el tercer districte de la ciutat on es roden més produccions", afirma Júlia Goytisolo, directora de l'Oficina Barcelona-Catalunya Film Commission.

Alguns dels hotels nous que hi ha a la zona es fan servir com a escenaris privilegiats, sobretot les suites i les habitacions amb millors vistes. "Els equips de rodatge les lloguen per uns dies perquè tenen unes vistes espectaculars al mar i a la ciutat", afirma Fèlix Martínez, director de l'Hotel AC Diagonal Mar.

Aquesta és una idea que també recull la directora de l'Oficina Barcelona-Catalunya Film Commission: "Cada vegada s'usen més espais com aquests, que en principi no estan fets per a aquest fi, perquè és més còmode llogar una habitació d'hotel durant tres dies, que es decoren com a cases particulars o despatxos, que buscar-ne de debò per filmar-hi". Això es dóna, sobretot, en hotels grans, que permeten que l'equip de rodatge, que habitualment és nombrós, es mogui amb facilitat pel seu interior, explica Júlia Goytisolo.

Segons Fèlix Martínez, des de fa tres anys a l'Hotel AC s'hi fan rodatges de films i espots publicitaris de tota mena, a més de presentacions de dissenyadors de moda i estilisme internacional. "No només atreu l'hotel. A tot el barri s'hi poden veure sovint equips de rodatge treballant. La zona no és Hollywood, però s'hi assembla", afirma.

Pel que fa a aquesta zona, la del voltant del Fòrum, "l'edifici Fòrum, la placa fotovoltaica i els banys són uns entorns especialment demanats per fer-hi filmacions", destaca Goytisolo.

Indrets històrics

A Sant Martí no només resulten atractives per als buscadors de localitzacions les zones noves, entre les quals inclouríem el Palau de Congressos de Barcelona, el parc Diagonal Mar, dissenyat per Enric Miralles, i el Front Marítim, sinó que també són escenari d'espots, films, documentals i vídeos indrets del districte ben genuïns i amb història.

A l'Estació de França el 2005 s'hi van filmar nou produccions, i també és força sol·licitada la rambla del Poblenou, a més de l'avinguda Icària i els carrers de Marina i Pere Quart, entre d'altres, segons l'Oficina Barcelona-Catalunya Film Commission.

www.avui.cat
----------------------------------------------------------------------------------------

Met
December 8th, 2006, 10:54 AM
Queixes per les traves per filmar a Barcelona

Pretextos és una de les 21 pel·lícules que aquest 2006 s'han rodat a Barcelona. Aquest film va acabar el rodatge dimarts i la directora, Sílvia Munt, va aprofitar per denunciar les traves que l'Ajuntament li havia posat per treballar a la ciutat.

Sílvia Munt va assegurar que films rodats en anglès, com ara El perfume i el que farà Woody Allen, tenen més facilitats per obtenir permisos per a determinats emplaçaments que les produccions d'aquí. "Vaig demanar rodar en un descampat de Sant Andreu i em van dir que no", va afirmar la directora.

A part d'aquesta producció, altres pel·lícules rodades a Barcelona aquest any són Todos amamos a Gloria Cole, Atlas de la geografía humana, Manuale de amore 2 #/IIChuecatown. I també els telefilms Camping, Body amor, Clean Break, El pallasso i el Fürher, Presumptes implicats, Rumors i Vida de família.

www.avui.cat
---------------------------------------------------------------------------------------

Jaymee
January 2nd, 2007, 04:31 PM
Encara que son anuncis una mica vells, recordo un d'un cotxe que sortien un nen i una nena disfressats i feien màgia. Cada cop que canviaven el cotxe sortia en un lloc diferent de la ciutat, l'ivernacle de ciutadella, l'MNAC, etc... estava xulo. També recordo un altre, em sembla de WV que sortia l'agbar de fons, es veia la rotonda, el cotxe pasant i darrere una cosa gran amb moltes finestres de vermell i blau... Els anuncis de la loteria de nadal, els del calvo, es rodavan fins no fa molt a l'estació de frança, després es van rodar dos anys seguits a lisboa y l'any passat a valencia. Em va fer gracia, pq quan es va fer a valencia, a la tele van dir, per primer cop rodar a espanya... XD

Jaymee
January 2nd, 2007, 04:40 PM
Aps, vaig veure tambe un videoclip alemany rodat a bcn, a les platjes al costat del forum.
Un anunci tambe, no se quin cotxe era, que sortia darrere la placa fotovoltaica del forum. El de redbull airace, com no... el de la coleccio de llibres de no se quina col·lecció que surt primer el parc guell, un parell de localitzacions mes de bcn i despres santiago, sevilla i madrid. El de la travelcard, que sortia portaventura. El videoclip de toma vitamina de la fiesta, que es portaventura també. I sobre el que deia no se qui sobre els SCLUB a BCN, també hi ha una peli molt dolenta que es diu "no me creo lo que veo" o alguna cosa així, al principi arriben a bcn i despres es suposa que van a los angeles, pero segueix sent bcn. Aps, la peli cheetah girls 2 (la segona no se, pero la primera es dolenta de collons) esta rodada a bcn. Aqui os deixo un link de la canço del final a la plaça radera a la catedral
http://www.youtube.com/watch?v=lyvS61Hi2HE

lude
January 2nd, 2007, 05:04 PM
El Videoclip 'Más allá' de Rosa López está rodat a l'Hospital General de Catalunya, a Sant Cugat. :D

nBUgqf7wS9o

trainmancdv
March 6th, 2007, 05:54 PM
-Videoclip "Son sueños" de El Canto del Loco está rodado en la Estación de Francia
-Anuncio de Cola-Cao en el que sale Rafa Nadal también está rodado en la Estación de Francia

Saludos

Gabe
March 6th, 2007, 06:07 PM
El Videoclip 'Más allá' de Rosa López está rodat a l'Hospital General de Catalunya, a Sant Cugat. :D

nBUgqf7wS9o

jo treballo a st cugat i un dia vaig veure la rosa en un restaurant ja que els dilluns feia aqui "mira quién baila"...s'allotjava al novotel de st cugat :D

SGoico
March 6th, 2007, 08:29 PM
Anunci de la tarja Visa. Al principi pensava que era propaganda de la ciutat de Barcelona perque sortia tota l'estona.

També l'anunci del Vauxhall/Opel Corsa que al final es veu aparcat davant del Razzmatazz

Met
March 7th, 2007, 06:23 PM
Ahir estaven gravant un anunci a la Diagonal.
WV Caddy, una furgoneta blava plena de boles de colors que estava damunt d'un remolc tirat per un altre cotxe amb una càmera-grua...
Es van passar el matí de Glòries al Fòrum... si a l'anunci surt un Tram, potser era el meu. :D

Jaymee
March 30th, 2007, 12:58 PM
Nou anunci de visa rodat a barcelona. El vaig veure avans d'ahir. Estava molt xulo. Es veia l'agbar, les torres olimpiques, i no recordo que més. Al principi creia que era un anunci de turisme de bcn. A veure si algú el penja a youtube :)

UT596001
March 30th, 2007, 04:57 PM
Hi ha un anunci on apareix un paio amb una faldilla mig "avergonit" anant per l'estació de RENFE de Plaça Catalunya. El rellotge d'aquesta estació és inconfundible.

entfe001
March 30th, 2007, 06:21 PM
L'altre dia vaig veure un anunci de Cisco Systems rodat en part a l'Estació de França on hi sortien un parell de trens Alvia. El vaig veure per una de les televisions franceses que rebo a Girona, no sé si també s'emet per alguna televisió d'aquí.

Hush
April 28th, 2007, 05:02 PM
Heu vist l'anunci de Visa fet a BCN? Es precios!

Al principi he cregut que era un spot de l'Ajuntament, amb plans de la Vila Olimpica, l'Agbar...etc

Met
April 28th, 2007, 06:33 PM
Ahir estaven gravant un anunci a la Diagonal.
WV Caddy, una furgoneta blava plena de boles de colors que estava damunt d'un remolc tirat per un altre cotxe amb una càmera-grua...
Es van passar el matí de Glòries al Fòrum... si a l'anunci surt un Tram, potser era el meu. :D

M'auto quoto... la cita és del 7 de març, i l'anunci l'estan passant ara per la tele... :D
I apareix un tram i tot... :D :D :D

Met
May 3rd, 2007, 09:31 AM
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=402157&idseccio_PK=1022

Entreu aquí i mireu el vídeo de promoció turística de Barcelona de principis del segle XX :drool:
Sens dubte un dels primers, sinó el primer, anunci rodat a casa nostra. :D

alexbn
May 3rd, 2007, 01:24 PM
Ayer vi un anuncio de un banco (Bankinter?) en el que juraría que sale el puente de la Vanguard de Hospi. A ver si vuelvo a verlo y me fijo.

Bitxofo
May 4th, 2007, 12:48 AM
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=402157&idseccio_PK=1022

Entreu aquí i mireu el vídeo de promoció turística de Barcelona de principis del segle XX :drool:
Sens dubte un dels primers, sinó el primer, anunci rodat a casa nostra. :D

Quina passada!
Promocionant el turisme des del 1900 aprox.
:nocrook:

SGoico
May 5th, 2007, 05:41 PM
Heu vist l'anunci de Visa fet a BCN? Es precios!

Al principi he cregut que era un spot de l'Ajuntament, amb plans de la Vila Olimpica, l'Agbar...etc

Mira el meu missatge (6 març, num 149) no ets l'únic que es va equivocar!

Hush
May 8th, 2007, 11:36 AM
Mira el meu missatge (6 març, num 149) no ets l'únic que es va equivocar!

xDDDDD

Hush
September 7th, 2007, 03:30 PM
2-T4bf2mSJQ

Sky
September 20th, 2007, 01:53 AM
És una mica off-topic però volia parlar d'anuncis radiofònics casposos.

A la ràdio lleidatana hi ha tot un clàssic:

Sóc Prudenci, de Ferros Prudenci SL. Si voleu la millor qualitat en ferros (bla, bla, bla) truqueu al 21 13 00 o visiteu-me al carrer Palauet de la Bordeta, recordeu-hu-on, al carrer Palauet de la Bordeta.

Bé, dit així potser no sembla gran cosa, però la cosa canvia quan l'has sentit un milió de vegades durant 10 o més anys. :D

També recordo que hi havia una versió lleidatanista on el Prudenci soltava sense solta ni volta un "Visca el Lleida! Hem de guanyar!" abans de presentar-se. :crazy:

Sky
September 20th, 2007, 01:55 AM
^^ Vaja, veig que el meu amic té web i tot: www.ferrosprudenci.com :D

lude
September 20th, 2007, 02:40 AM
^^ Podríem crear un fil sobre els anuncis de ràdio, que tenen 'miga' :D

La veritat és que els Jingles i els eslògans és graven a foc en la memòria i és impossible desfer-se'n per molt que passin els anys.

Quins us han marcat?

En cuanto a colchas y juegos de cama, La Mallorquina tiene fama.
La Casa de las Mantas: Junqueras 6, al ladito de La Caixa.
Albert Disseny, al cor de Catalunyaaaaa.

XD

JarlehuBCN
September 20th, 2007, 02:43 AM
L'anunci de tardor de El Corte Inglés està totalment fet a Barcelona. Es veu el Parc del Laberint d'Horta, la Pedrera i no recordo que més ara mateix però es BCN xd.

Respecte als jingles... els que mes m'han marcat han estat els de Fotoprix, Policlinica Londres (por su seguuuriiidaaad!) i CCC (nuevo cero dos... veinte,veintiuno,veintidos).

lude
September 20th, 2007, 02:54 AM
Respecte als jingles... els que mes m'han marcat han estat els de Fotoprix, Policlinica Londres (por su seguuuriiidaaad!) i CCC (nuevo cero dos... veinte,veintiuno,veintidos).

+1 XD

Especias y conservas Dani, la marisquería en casa.

Sky
September 20th, 2007, 03:02 AM
^^ Els de la immobiliària Sasi. Mai no podria imaginar-me que algú composaria una cançó amb el concepte "certificat ISO 9001".

http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s056.gif

El de Grupassa també se m'ha mig-quedat: "si canvia de veïnat truqui a Grupassa, li paguen al comptat si truca a Grupassa". O una cosa així. :D

JarlehuBCN
September 20th, 2007, 03:20 AM
Mes jingles...

Fortuna (vivir fortunaaa eees.. yeeee heeeee!!!)
Galerias del tresillo (Galeriaaas deeel treee siiii iii lloooo)
Badebaño (Ba de ba, va de que, va de que, Badebaaaañoo) (aket es super friki xd)

lude
September 20th, 2007, 07:31 PM
:nono:

El de Grupassa també se m'ha mig-quedat: "si canvia de veïnat i vol vendre la casssa, li paguen al comptat si truca a Grupassa". O una cosa així. :D

La veritat és que els de les immobiliàries són terribles:

Si quiere vender su piso, Don Piso lo vende, si quiere el dinero en mano, Don Piso lo compra. Garantía de un líder, Don Piso. Lo que usted necesita, Don Piso

Si vol vendre vosté, el su pis al compta-at, vingui a Sasi, que li serà molt fàcil. A Sasi, amb confiança i amb tota seguretat a BARCELONA-AAA. AS-SAS-SI.

Llàstima que no es pugui adjuntar les cançonetes. :D

Bitxofo
September 21st, 2007, 01:34 AM
Un altre "jingle":

Si vienes al centrooo, ven a Moda Encuentroooooooo...
(Botiga d'un amic meu, que va tancar fa uns mesos)

dvd
September 21st, 2007, 10:09 AM
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-IOe8PQ3Mh8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-IOe8PQ3Mh8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Fins al tros del futbolí, aquest anunci està gravat a Sant Vicenç de Castellet, i després a la Plaça Sant Domènec de Manresa.

lude
September 21st, 2007, 10:47 AM
[YOUTUBE*]codi del vídeo[/YOUTUBE*]

(sense els *) :)

dvd
September 21st, 2007, 11:03 AM
http://www.youtube.com/watch?v=-IOe8PQ3Mh8

Fins al tros del futbolí, aquest anunci està gravat a Sant Vicenç de Castellet, i després a la Plaça Sant Domènec de Manresa.

entfe001
September 22nd, 2007, 10:19 PM
D'immobiliàries, res com Becovén :D

¡Ven, ven, ven
ven a Becovén!
Si el seu pis es vol vendre
o el seu pis vol comprar,
Becovén el tracta sempre...
amb la més gran serietat.
¡Ven, ven, ven,
ven a Becovén!

http://www.ugly.plzdiekthxbye.net/small/s024.gif

"Shine"
September 23rd, 2007, 07:39 PM
Policlínica Londresssssssssss, per la teva seguretaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

i fa algun temps n'hi havia un de l'empresa de segona mà de cotxes "Auto si" horrorós, però amb una cançó molt enganxosa i estrident cantada per una noia:

ANEM A L'AUTOSI!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tenen el cotxe que m’agrada
la qualitat certificada,
amb garantia immillorable
rapidesa i molt bon tracte
150 cotxes preparats per emportar
i un espai perquè els teus fills puguin jugar.
vine a l'Autosi i surt amb el cotxe que has somiat,
el millor finançament de tot el mercat
a l'Autossiiiiii!!!!!

xddd

lude
September 24th, 2007, 10:38 AM
^^
XDDDDDDDDDD

Jaymee
February 15th, 2008, 06:33 PM
Buscant a internet he trobat una cosa força guai! jeje. Una cançó dedicada a Barcelona. Es de D-Kay & Epsilon amb Stamina MC i la cançó es diu Barcelona.
Aquí el video:

oimuzK1S_UQ

I aquí la lletra:

Sometimes i feel like i'm in Barcelona
see anytime i hear this tune I just start drifting away
and all i wanna do is go back.
sometimes i feel like i`m in Barcelona
see anytime i hear this tune I just start drifting away..

sometimes i i feel like i dont know whats going on
and sometimes i'm led to believe everything i know is wrong
i keep on telling myself thats its real
and always keeping the truth it`s all in my mind
explanations for the way that i feel
are so hard to find
that's why that's why

and all i wanna do is go back go back...
and all i wanna do is go back back...
(and all i wanna do is go)
(and all i wanna do is go)

I feel I feel I feel
like i wanna go back like i gotta go back
I feel said I feel
like i wanna go back like i gotta go back

Each time i decide these feelings cant keep going on.
it`s just a matter of time before they come back twice as strong

and all i wanna do is go back back back...
and all i wanna do is go back go back
and all i wanna do is go back back

casofatal
June 2nd, 2008, 06:45 PM
obro fil davant la creixent imatge de bcn com ciutat per rodatges de pelicules o per creació de publicitat, per aportar curiositats o novetats o el que sigui.
Aquest és un tema a debatre. La marca Barcelona funciona mllor a l'estranger que a la resta d'Espanya. Això és real, publicat diversos cops a la premsa, cosa que sap tothom: n'hi ha més d'una empresa que a l'hora d'encarrregar un anunci, presumiblement de distribució nacional, demana que, si es fa a Bcn, es faci d'una manera neutra perquè no es pugui identificar i això no provoqui rebuig ni identificació..

Be la idea era penjar un video que m'he trobat al youtube. És una canço dels 80, i es mostren les portades del vinil. A ella, la foto promocional del grup està feta al..Park Guell! Si, potser es una mica frikada, però a banda de que la canço es un hitàs, no sé com integro un grup musical alemà d'exit als 80 fent sessions de fotos al Park Guell...era llavors ja tant mediàtic el lloc? O per aquest motiu van escollir el lloc, perquè era un 'deliri' visual desconegut pràcticament

http://es.youtube.com/watch?v=A-QOGI1Btig

casofatal
June 2nd, 2008, 06:52 PM
fa poc la Vanguardia va publicar un article sobre la ''marca Barcelona'', on explicava la possibilitat de l'expansió d'aquesta associada a productes de consum. Així com hi ha ciutats de les quals el seu nom és sinònim de marca i de cachet, Barcelona no ha explotat massa encara això. Un exemple, la Generalitat estava parlant amb Mango la idea de potenciar la seva 'barcelonitat', començant per les bosses de plàstic, les quals possaran Mango, i a sota, Barcelona. Això sí, només a les botigues de l'estranger...

Izo
June 3rd, 2008, 04:26 AM
^^ Si ho fan a Mango ja es poden posar les piles per continuar fent bons productes. No seria qüestió que baixés el llistó un cop hagués incorporat "Barcelona" al nom de la marca!

Sky
October 1st, 2008, 05:58 PM
Rosa gravarà un videoclip al parc de la Mitjana de Lleida. Llàstima que ja no sigui la Rosa de España... ara com a molt ara deu ser Rosa de su pueblo. :D

lude
October 2nd, 2008, 08:45 PM
Hi ha un anunci de Danone (crec que d'Activia) on apareix clarament el Monestir de Sant Cugat. La protagonista, però, és una dona gran: Casimira, de Sevilla. :crazy:

Potser només representa que està visitant el poble, tot i que això encara em sembla més :crazy:

casofatal
October 12th, 2008, 01:57 PM
http://es.noticias.yahoo.com/efe/20081005/ten-salomon-shang-rodara-en-noviembre-el-232267f.html

Salomón Shang rodará en noviembre "El asesino a sueldo", un "pizza-western"
EFE

Sitges (Barcelona), 5 oct (EFE).- El inclasificable director de cine Salomón Shang, autor de películas como "Madre Cuba" y "La zona de Tarkovsky", iniciará el próximo mes de noviembre el rodaje de "El asesino a sueldo", que también protagoniza junto a Assumpta Serna, Albert Serra, Toni Corvillo, Núria Prims y Scott Cleveron.

Shang ha presentado hoy su nuevo proyecto en el Festival de Cine de Sitges, acompañado por algunos de sus compañeros, y ha aseverado que se trata de "algo muy diferente a mis dieciséis películas anteriores", tachándola ésta de "pizza-western".
(...)

Durante una rueda de prensa celebrada hoy, Shang ha indicado que se ha rodeado de "la gente más interesante que había en el mercado en este momento" para presentar una película "posmoderna", que se rodará en BARCELONA entre noviembre y febrero del próximo año, con muchos efectos especiales.

Precisamente, para esta función cuenta con Salvador Santana, mientras que frente a la dirección de arte estará Antxon Gómez, creador de los decorados de películas de Pedro Almodóvar como "Todo sobre mi madre" o "La mala educación" y del último film de Steven Soderbergh "Ché, el argentino".

(...)

Sky
November 3rd, 2008, 11:46 PM
Rosa gravarà un videoclip al parc de la Mitjana de Lleida. Llàstima que ja no sigui la Rosa de España... ara com a molt ara deu ser Rosa de su pueblo. :D

u_APpV2njaw

casofatal
November 3rd, 2008, 11:55 PM
Alejandro González Iñárritu rueda película en Barcelona y alrededores con Javier Bardem

http://img142.imageshack.us/img142/2096/2351020081103barcelona1zd4.jpg (http://imageshack.us)
http://img142.imageshack.us/img142/2351020081103barcelona1zd4.jpg/1/w910.png (http://g.imageshack.us/img142/2351020081103barcelona1zd4.jpg/1/)

LinkelRing
November 4th, 2008, 02:02 AM
^^
Nuestra ciudad se hace famosa ;););););)

Tenemos la N.Y. de Europa :D

Ya tengo ganas de verla sin siquiera saber de qué va xD

casofatal
November 4th, 2008, 04:45 PM
por lo que he leido, seguro que nos representará muchisimo mejor la ciudad que la de woody allen...

LinkelRing
November 5th, 2008, 02:38 AM
No sé, no sé...
Las pelis de este tipo cada vez son peores...
Desde amores perros no ha hecho otra cosa que repetirse...

Bitxofo
November 5th, 2008, 02:49 AM
^^
Nuestra ciudad se hace famosa ;););););)

Tenemos la N.Y. de Europa :D

Ya tengo ganas de verla sin siquiera saber de qué va xD
¡Perdona pero ahora ruedan en SantaCo, no en BCN!
Muy cerca del piso que tengo allí. ¡Flipo MiL!
:eek2:

Izo
November 5th, 2008, 07:56 PM
Santa Coloma (antigament Santa Coloma de Gramenet), el dotzè districte de Barcelona després de Sant Adrià de Besòs. :D

Sky
November 5th, 2008, 08:58 PM
:nono:

Sta. Coloma és una pedania més del Madrid real:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=27566382&postcount=212

Bitxofo
November 6th, 2008, 04:49 PM
Santa Coloma (antigament Santa Coloma de Gramenet), el dotzè districte de Barcelona després de Sant Adrià de Besòs. :D
SantaCo districte 13è!
:banana2:

Dinivan
November 7th, 2008, 01:10 AM
De debò li han canviat el nom? Quan? I perquè li han tret el "gramanet"?

el casanovas
November 7th, 2008, 01:16 AM
^^

No l'hi han tret pas, però als districtes de Barcelona sí. (Sta. Maria de) Sants, (Nostra Senyora de) Gràcia, St. Martí (de Provençals), (St. Joan de) Horta, Les Corts (de Sarrià), (St. Vicenç de) Sarrià, etc. etc. etc. Després de l'annexió passaria igual amb L'Hospitalet (de Llobregat), Sta. Coloma (de Gramenet), etc.

Gabe
November 7th, 2008, 03:19 PM
¡Perdona pero ahora ruedan en SantaCo, no en BCN!
:

of course, per això les escenes són amb gitanos :P si fos a bcn seria més sofisticat i fashion

Gabe
November 7th, 2008, 03:24 PM
por lo que he leido, seguro que nos representará muchisimo mejor la ciudad que la de woody allen...

por qué? qué mania tiene la gente...si se muestra una ciudad de postal se dice que es mentira...ahora, si se muestra todo el extrarradio, con la choleria y la gitanada de turno es la barcelona real...pues no, me niego, lo que muestra woody allen es tan real como lo que pueda mostrar corbacho en sus pelis extrarradieras. Qué pasa? qué woody se inventó los decorados? que todo eso no existe?...vaaaaaaaaaaaale, que si no sale a relucir el tema del Carmel ya no se habla de la barcelona "real", que si no se muestra la mina con la gitanada de turno vendiendo droga, ya no es la barcelona real...ahora, pon las obras de gaudi y gente guapa viviendo bien y a la gente le entra de todo...en fin, así son los barceloneses...

PD: tienes razon, una boda gitana en santaco, la pobreza de la mina o la catalana y todas esas zonas de la "barcelona profunda" nos representará super bien...

Bitxofo
November 8th, 2008, 04:33 AM
of course, per això les escenes són amb gitanos :P si fos a bcn seria més sofisticat i fashion
Anda que...
:sleepy:
Hi ha més gitans a BCN que a SantaCo.
:tongue:

casofatal
November 13th, 2008, 04:25 PM
http://www.elpais.com/articulo/cine/virus/terror/infecta/Rec/elpepuculcin/20081107elpepicin_2/Tes

El virus del terror infecta 'Rec 2'

Jaume Balagueró y Paco Plaza ruedan en Barcelona la continuación de su película, uno de los fenómenos recientes del cine español, que vieron 1,5 millones de espectadores

En el último plano de Rec, mientras le enfocaba una cámara caída, a la reportera de televisión protagonista le agarraba de la pierna alguien que le arrastraba hacia la oscuridad. Hacia el virus. Hacia la muerte... si no fuera porque el lunes, y durante las próximas seis semanas, Paco Plaza y Jaume Balagueró comienzan a rodar Rec 2. Vuelta al número 34 de la rambla de Catalunya, al virus de la rabia que muta en los humanos, y vuelta a un terror en estado puro con el que Rec atrajo el año pasado a 1,5 millones de espectadores, que trasladados a la taquilla supusieron más de ocho millones de euros. En el resto del mundo, fueron 27 millones, y su remake hollywoodiense, Quarantine, recaudó 21 millones de euros. Las cifras amparan a sus creadores...

casofatal
November 13th, 2008, 04:27 PM
por qué? qué mania tiene la gente...si se muestra una ciudad de postal se dice que es mentira...ahora, si se muestra todo el extrarradio, con la choleria y la gitanada de turno es la barcelona real...pues no, me niego, lo que muestra woody allen es tan real como lo que pueda mostrar corbacho en sus pelis extrarradieras. Qué pasa? qué woody se inventó los decorados? que todo eso no existe?...vaaaaaaaaaaaale, que si no sale a relucir el tema del Carmel ya no se habla de la barcelona "real", que si no se muestra la mina con la gitanada de turno vendiendo droga, ya no es la barcelona real...ahora, pon las obras de gaudi y gente guapa viviendo bien y a la gente le entra de todo...en fin, así son los barceloneses...

PD: tienes razon, una boda gitana en santaco, la pobreza de la mina o la catalana y todas esas zonas de la "barcelona profunda" nos representará super bien...

No sé que hablas, primero léete el argumento de la película y luego lo que he escrito y posteado sobre estas pelis..

SGoico
November 13th, 2008, 08:21 PM
http://www.elpais.com/articulo/cine/virus/terror/infecta/Rec/elpepuculcin/20081107elpepicin_2/Tes

El virus del terror infecta 'Rec 2'

Jaume Balagueró y Paco Plaza ruedan en Barcelona la continuación de su película, uno de los fenómenos recientes del cine español, que vieron 1,5 millones de espectadores

En el último plano de Rec, mientras le enfocaba una cámara caída, a la reportera de televisión protagonista le agarraba de la pierna alguien que le arrastraba hacia la oscuridad. Hacia el virus. Hacia la muerte... si no fuera porque el lunes, y durante las próximas seis semanas, Paco Plaza y Jaume Balagueró comienzan a rodar Rec 2. Vuelta al número 34 de la rambla de Catalunya, al virus de la rabia que muta en los humanos, y vuelta a un terror en estado puro con el que Rec atrajo el año pasado a 1,5 millones de espectadores, que trasladados a la taquilla supusieron más de ocho millones de euros. En el resto del mundo, fueron 27 millones, y su remake hollywoodiense, Quarantine, recaudó 21 millones de euros. Las cifras amparan a sus creadores...

La primera fué un peliculón, sólo me arrepiento de no haber ido al cine a verla porque es para ver en pantalla grande. Espero que esta segunda parte sea tan intensa y buena como la primera y contradiga el "segundas partes nunca..."

LinkelRing
November 14th, 2008, 03:06 AM
^^
Yo sí la vi en el cine xDDDD

Muchos dicen que es muy mala, yo le veo algún fallo (como la prota estúpida), pero en general la peli me gustó.

Lo que más: la esencia de peli yanki (s decir, ni una comedia sexual ni un dramón de órdago) pero viendo que transcurre en tu ciudad me ha gustado mucho.

A ver qué tal la segunda.

Sobre lo de Woody Allen y el follón que se ha montado, lo único que diría es que algo de verdad hay en la crítica que hace Gabe (igual fuera de lugar, yo tampoco he visto la peli), sobre que no se puede mostrar la BCN cool porque si no no es auténtica. Ahora, creo que la "gente guapa" no pinta nada aquí...

En todo caso, por ejemplo, Almodóvar en su peli "Todo sobre mi madre" nos muestra la BCN cool y la más underground.

Saludos!

Bitxofo, gracias por la aclaración de Sta. Co ;)

Sky
February 2nd, 2009, 03:39 AM
Bigas Luna portarà al cinema el "Mecanoscrit del segon origen"

El director de cinema Bigas Luna i el productor televisiu Carles Porta portaran al cinema la novel·la "Mecanoscrit del segon origen", de Manuel de Pedrolo. Porta ha avançat els detalls del projecte en una entrevista en exclusiva per Catalunya Informació. El film es titularà "Segon origen", es començarà a rodar a finals d'any i s'estrenarà a mitjans del 2010. Porta ha també ha dit que ara faran el càsting a Catalunya per buscar la protagonista femenina i que volen que l'actor masculí sigui nord-americà. El film es rodarà en català, seguint la voluntat de Pedrolo, i també tindrà una versió en anglès. El rodatge es farà sobretot a les Terres de Lleida, d'on era Pedrolo, i el pressupost superarà els sis milions d'euros.

El productor Carles Porta ha explicat que el guió de "Segon origen" ja està acabat i ara s'estan ultimant els darrers detalls del rodatge, que començarà a finals d'any.

Porta ha comparat l'argument de la novel·la de Pedrolo amb el moment actual, on "ve un president negre a salvar la humanitat", en referència al president dels EUA, Barak Obama. El productor ha recordat que al "Mecanoscrit del segon origen" hi ha "una mare blanca", l'Alba, i també "un nen negre", el Dídac, "que es convertiran en pares de la humanitat i del segon origen".

Manuel de Pedrolo va escriure el "Mecanoscrit del segon origen" l'any 1974. Des d'aleshores s'ha convertit en el segon llibre en català més venut després de "La plaça del Diamant".

http://www.3cat24.cat/noticia/356137/cinema/Bigas-Luna-portara-al-cinema-el-Mecanoscrit-del-segon-origen

Met
February 2nd, 2009, 06:51 AM
^^
Encara recordo els sis-cents bocalts a Bac de Roda en l'escena d'arribada a Barcelona. :)

És un llibre molt xulo i crec que fàcil de dur a la gran pantalla. Segur que Jolibud en comprarà els drets per fer-ne el remake. ;)

Jaymee
February 2nd, 2009, 11:12 AM
al llibre surt bcn tot fet runa, oi? El vaig lleigir fa temps...

LinkelRing
February 2nd, 2009, 12:21 PM
No sé de què va pero sona interessant... Algú m'ho podria dir?

I una cosa he de dir... espere que em sorprenda el Lunas, però, en principi, no m'agrada gaireeee!!! Però bó, mai es sap i sempre son qüestions subjectives.
Ara, sona bé aixó de rodar en català i que també hi haja una versió en anglés, per aixó de fer mès internacional la peli. Vorem què tal.

Izo
February 3rd, 2009, 04:45 PM
Bigas Luna portarà al cinema el "Mecanoscrit del segon origen"

[...]

http://www.3cat24.cat/noticia/356137/cinema/Bigas-Luna-portara-al-cinema-el-Mecanoscrit-del-segon-origen
Hmmm, a veure què en surt... Estaré expectant, tenint en compte que serà una peli catalana on haurien de sortir efectes especials (teòricament).

Per cert, que fa anys (el 1985) se'n va fer una sèrie, emesa per TV3. Per als nostàlgics o els friquis us la podeu descarregar de la mula.

alexbn
February 3rd, 2009, 09:00 PM
Ayer el equipo de José Corbacho estuvo en mi portal rodando una escena de la nueva peli. Habrá que ir a verla...

Danzig
February 3rd, 2009, 10:09 PM
^^ diria que ruedan una serie, no una peli, yo los he visto en la gasolinera de los bomberos, junto al cementerio, etc

karlosMTX
February 4th, 2009, 06:38 PM
José Corbacho prepara per a TVE la sèrie Pelotas, pot ser això.

Sky
March 30th, 2009, 08:24 PM
Superproduccions.cat

• La Generalitat promou una política d'ajuts especials a grans produccions que afavoreix quatre projectes ambiciosos: 'Segon origen', 'Eva', 'Bruc' i 'Herois'

La indústria cinematogràfica catalana està gestant quatre grans projectes de pel·lícules en versió original catalana que es rodaran entre aquest any i el 2010: l'adaptació de Mecanoscrit del segon origen dirigida per Bigas Luna, la versió fílmica de la llegenda d'El timbaler del Bruc, la pel·lícula d'aventures infantils Herois i el film de ciència-ficció Eva.

Quatre films que superen de llarg la dimensió de les produccions mitjanes del país, i que començaran a reflectir la nova política de suport a la producció audiovisual promoguda des de la Generalitat: menys pel·lícules, més versió original catalana i produccions comercialment més ambicioses. Són quatre films de gènere i plantejament molt diferents, però que tenen en comú que superen els tres milions de pressupost i han rebut o esperen rebre l'ajut especial d'un milió d'euros per a grans produccions rodades en català.

La conselleria de Cultura i Mitjans de Comunicació va anunciar ara fa un any un canvi en la política de suport a les produccions que està començant a donar fruits: l'Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC) i Televisió de Catalunya han creat un fons especial de quatre milions d'euros per finançar quatre grans projectes en versió original catalana amb un milió d'euros cada una. Tres dels projectes estan adjudicats (Eva, Herois i Bruc), i Segon origen també espera rebre aquest ajut especial, que s'afegeix als suport financer estàndard, de manera que cada pel·lícula pot rebre fins a 1,7 milions d'euros. Caldrà veure quin efecte té aquesta política de redistribució dels diners públics sobre les produccions amb plantejaments artístics i industrials més modestos.

Mecanoscrit del segon origen és "la segona novel·la més venuda de la literatura catalana, després de La plaça del Diamant", destaca Carles Porta, productor i impulsor de l'adaptació d'aquesta novel·la, amb el títol de Segon origen. "Estem en fase de preproducció i acabant de tancar el finançament amb algun coproductor europeu -explica Porta a l'AVUI-. La nostra voluntat és rodar a finals del 2009 o durant la primera meitat del 2010".

Carles Porta, director de la productora lleidatana Antàrtida i autor del llibre Tor. La muntanya maleïda, es mostra sorprès pels "enquistaments i les inèrcies" del món del cinema, on "tot és lent i complicat". Però confia a tirar endavant un projecte on han confluït els seus interessos com a productor i les inquietuds artístiques d'un cineasta de prestigi, Bigas Luna. "Ell ja volia adaptar Mecanoscrit... fa 25 anys, però el projecte no va quallar -explica Carles Porta-. Nosaltres vam creure que era important associar-nos a un nom consolidat per obrir mercats".

Segons el productor, intentaran fer una adaptació que respecti "l'essència del text de Pedrolo, però alhora adaptar-la al 2010, amb la significació simbòlica que té en aquests moments: la història la protagonitza un nen negre, de qui depèn el futur de la humanitat i, amb la crisi tan forta que vivim, el futur de la humanitat depèn en certa manera d'un home negre, Barack Obama".

Film de robots en català

Eva és també un projecte de ciència-ficció, promogut per l'escola de cinema ESCAC a través de la seva productora Escándalo Films. Kike Maillo, el director, és a més cap del departament de direcció de l'escola. Defineix Eva com un "melodrama de ciència-ficció", i destaca que es tracta de "la primera pel·lícula de robots d'imatge real catalana o espanyola". S'ambienta en una població universitària permanentment nevada, un maldecap per a la producció, que amb tota probabilitat s'acabarà rodant els exteriors a Suïssa. Tot i la important presència de robots, els quatre protagonistes són humans.

Eva té un pressupost de cinc milions d'euros i ha estat escrit per un equip de guionistes encapçalat per Sergi Belbel, director del TNC. "Es tracta d'una pel·lícula de robots -explica Maillo-, però com que el portem al terreny del melodrama, hem preferit buscar el suport de dramaturgs, que se sentin còmodes amb elements molt humans". El rodatge està previst per al darrer trimestre de l'any.

Aventures infantils

La productora Mediafilms està al darrere d'Herois, definida pel seu productor, Lluís de Val, com "una barreja de Verano azul, Els goonies i Compta amb mi". Narra "les aventures d'una colla de cinc amics de 12 o 13 anys que viuen en un poble sabent que aviat quedarà submergit per un pantà". "Als anys 80 -afegeix Del Val- tothom jugava al carrer, no en consoles com ara". Com a protagonistes, han triat cinc nois desconeguts en un càsting. El guió és d'Albert Espinosa, i la direcció, de Pau Freixas. El pressupost és de 3 milions d'euros.

L'altre gran projecte és una pel·lícula d'acció ambientada a l'època de la invasió napoleònica que recrea la llegenda d'El timbaler del Bruc. L'actor madrileny Juan José Ballesta serà el protagonista de Bruc, que serà dirigida per Daniel Benmayor, cineasta que debuta aquest any amb Paintball. Victòria Borràs, coproductora de la pel·lícula, avança que tindrà "molta èpica, moltes escenes d'acció, persecucions...". L'argument es basa en la llegenda, tot i que està documentat que hi va haver una batalla important a la zona. "Estem descobrint localitzacions magnífiques a Montserrat, és una muntanya meravellosa molt poc coneguda", remarca Victòria Borràs. El pressupost és de 4 milions d'euros, i està previst començar el rodatge cap a finals de maig.

http://paper.avui.cat/article/cultura/159460/segon/origen/bigas/luna/es/comencara/rodar/finals/dany.html

cattgn
March 30th, 2009, 08:45 PM
No se si es pot considerar perque nomes es un petit fragment pero el poso:

(minut 1:40 -> El Dragon Khan, i tapat amb una lona groga)

http://www.youtube.com/watch?gl=ES&hl=es&v=om0Aiqbe9qE

Jaymee
April 19th, 2009, 04:50 PM
Avui he trobat aquesta nova versió de Barcelona, cantada per Russell Watson
6dAUSLRUYDY

Ize loob
April 20th, 2009, 04:48 PM
^^
No les da vergüenza salir vestidos como salen en este videoclip? xDD
Una de dos.. o han querido imitar el estilo "guiri" mochilero.. o es que realmente visten así..

LinkelRing
April 20th, 2009, 07:23 PM
Què c**y es aixó???????

Deu n'hi do, pobre Freddie... Què mal ha fet?

A més que trovo a faltar la veu femenina. Podrien haver posat a Amy Winnehouse amb el Pippin aquest, posats a destruir una gran cançó...

Per cert, la noia salva el videoclip xD (i BCN, encara que aixó per descomptat ;) ).

Vilarrubla
April 20th, 2009, 08:31 PM
^^
No les da vergüenza salir vestidos como salen en este videoclip? xDD
Una de dos.. o han querido imitar el estilo "guiri" mochilero.. o es que realmente visten así..

Crec que no cal cap resposta XD ni imitant l'estil motxilero ho haguessin aconseguit tan bè!

Sky
April 24th, 2009, 07:53 PM
Catalunya ha acollit 66 rodatges de llargmetratges durant el 2008, un 15% més que l’any anterior

• La Barcelona-Catalunya Film Commission presenta la Guia de Producció Audiovisual, una eina a disposició dels professionals nacionals i internacionals que centralitza la informació necessària per rodar a Catalunya

• El conseller Tresserras destaca que el Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació treballa per enfortir el teixit industrial del sector audiovisual a Catalunya

El conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació, Joan Manuel Tresserras, i el delegat de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona, Jordi Martí, han presentat avui la Guia de Producció Audiovisual, elaborada per la Barcelona-Catalunya Film Commission (BCFC). La guia és l’única eina a disposició dels professionals nacionals i internacionals que centralitza la informació necessària per rodar a Catalunya i inclou un directori amb més de 1.700 empreses de producció i de serveis, dades sobre institucions i normatives i contactes de municipis i localitzacions a disposició dels professionals.

La Barcelona-Catalunya Film Commission és un servei públic de la Generalitat de Catalunya (Institut Català de les Indústries Culturals) i de l’Ajuntament de Barcelona (Institut de Cultura de Barcelona) que està a la disposició del sector audiovisual amb la voluntat de promoure i facilitar els rodatges a tot Catalunya i estimular i consolidar la indústria cinematogràfica i audiovisual catalana i els serveis que se’n deriven a tot el territori.

Durant l’acte, el conseller Tresserras ha destacat que el Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació treballa per enfortir el teixit industrial del sector audiovisual a Catalunya. La presentació d’aquesta guia s’emmarca en les accions del Govern per potenciar la industria cinematogràfica a Catalunya.

Balanç de rodatges durant el 2008

La Barcelona – Catalunya Film Commission (BCFC) ha registrat un total de 2026 produccions a Catalunya al llarg de l’any 2008. D’aquests, 66 van ser llargmetratges, el que representa un 15% més respecte l’any anterior. Del total de llargmetratges, 43 són ficcions per a cinema, 17 són ficcions per a TV (que inclouen 10 TV Movies i 7 minisèries) i 6 són llargs documentals.

Les dades de la BCFC mostren que l’interès per trobar escenaris adients per a les pel·lícules transcendeix la ciutat de Barcelona, ja que dels 66 llargmetratges registrats, 39 han rodat o preveuen rodar en diferents localitzacions del territori català, a banda de la ciutat de Barcelona.

Els llargmetratges rodats a Catalunya durant aquest període han portat a casa nostra des de directors de renom internacional com Alejandro González Iñárritu (Biutiful) fins a directors catalans multipremiats com Cesc Gay (V.O.S.) o Marc Recha (Petit indi), passant per nous realitzadors com Santiago A. Zannou (El truco del manco).

Impacte econòmic dels rodatges

Segons l’Associació Internacional de Film Commissions, que agrupa més de 700 film commissions de tot el món, entre un 15 i un 20% del pressupost d’una producció es queda al lloc de rodatge.

Entre 2005 i 2008, Catalunya va acollir el rodatge de quatre grans produccions – El Perfum, La dona de l’anarquista, Vicky Cristina Barcelona i Serrallonga – que van deixar un total de 11,3 milions d’euros al territori.

http://www20.gencat.cat/portal/site/SalaPremsa/menuitem.342fe4355e0205d607d7ed42b0c0e1a0/?vgnextoid=f60f88c0b0549010VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&vgnextchannel=f60f88c0b0549010VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=detall&contentid=4b1d29176f7d0210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD

Ribarca
May 19th, 2009, 02:43 PM
Kevin Spacey protagonitzarà 'Catalonia', basada en 'Homenatge a Catalunya' d'Orwell

http://www.avui.cat/cat/notices/2009/05/kevin_spacey_protagonitzara_catalonia_basada_en_una_novel_la_d_orwell_59683.php

LinkelRing
May 19th, 2009, 04:38 PM
^^
Halaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Peazo notición!!!

Esa sí que voy a esperarla espectante!

_Barca_
May 19th, 2009, 05:56 PM
Quina magnífica notícia, sempre he pensat que Hollywood li deu moltes películes a Barcelona, m'encanta, veurem com fan l'ambientació. Magradarà sobretot veure l'escena del tiroteig a l'edifici de telefónica de plaça catalunya.

/!\

EDITAT: Quan ho diguen, aleshores ho critiques, ara per ara és comentari malrollista. ;)

Izo
May 20th, 2009, 01:43 AM
És una notícia interessant. De totes maneres millor que aquells que volen veure Catalunya projectada internacionalment molt més del que ara ho està no es facin gaires il·lusions amb aquest projecte. Cito uns mots que en Jordi Palmer ha escrit en un article d'opinió a l'Avui:

[...] La iniciativa de titular així la pel·lícula pot ser bona per internacionalitzar el nom d'aquest país, però haurem d'acceptar prèviament que, amb tota probabilitat, la imatge que donarà la pel·lícula de Catalunya no serà gaire diferent de la que dóna el llibre, és a dir, Catalunya és poca cosa més que el territori al voltant de Barcelona, amb la curiositat local que la gent parla català quan no parla castellà perquè no parla ni francès ni anglès [...]

En tot cas, cal refredar les il·lusions que el film podria generar des d'una òptica nacionalista catalana. Orwell va venir a Barcelona per combatre el feixisme a la Guerra d'Espanya. Francament, que la crònica on recull les vivències d'aquell temps les titulés Homenatge a Catalunya sempre serà tot un misteri.

http://www.avui.cat/cat/notices/2009/05/la_catalonia_d_orwell_59739.php

Sky
February 6th, 2010, 03:12 PM
Lomb2u3M6hU

Quina massacre al cinema català. xD

Sky
July 30th, 2010, 02:05 PM
Surt a la venda un videojoc ambientat en les Illes Medes

Un videojoc ambientat en les Illes Medes (Baix Empordà), Dive: The Medes Islands Secret' (de Cosmonaut Games), està ja disponible, a internet, per a tots els usuaris de Wii d'Europa i Austràlia, mentre que els aficionats americans ja el gaudeixen des de 26 de juliol. Ambientat en les illes empordaneses, permet descobrir els secrets més profunds dels oceans de tot el món.

El videojoc pot aconseguir-se a través del canal WiiWare --un servei per als usuaris de Wii que permet descarregar continguts dissenyats específicament per a la consola de Nintendo-- per 1.000 WiiPoints, o el que seria el mateix, 10 euros.

Amb Dive, segons ha explicat un dels creadors del joc en declaracions a Europa Press, José Antonio Giacomelli, es repta els jugadors a nedar per tot el món. L'escenari principal són les Medes, però el submarinista aventurer protagonista, John Sanders, també haurà de passar per "les illes Bimini, Caiman, Santorini o Madeira".

http://www.europapress.cat/societat/noticia-surt-venda-videojoc-ambientat-les-illes-medes-20100730100154.html

JlQAo3B1iA4

Izo
July 30th, 2010, 07:07 PM
^^
Que de Medes no té res XD

En van parlar al TN fa unes setmanes i els mateixos dissenyadors del joc ho van reconèixer, tot i que van defensar-se argumentant que han de donar emoció al joc, i no els trec pas la raó.

Sky
July 31st, 2010, 03:47 PM
^^ Ara falta que els qui juguin aprenguin que les ulles existeixen de veritat, encara que no siguin exactament iguals. xD

9iTtqtux2Qk

Sky
December 23rd, 2010, 07:30 PM
WsGrvJ6U9RE

Sky
February 4th, 2011, 10:18 PM
h--RbjdQ6G8

lacasito
February 6th, 2011, 04:14 AM
NdypDmny50o

Aquí falta alguna cosa...

http://img821.imageshack.us/img821/1456/23263474.jpg

Els publicistes no debien haver acabat la carrera :rofl:

lacasito
February 6th, 2011, 04:17 AM
A partir d'avui la meva vida només inclourà San Miguel, ja se la poden beure ells...
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/home.php?sk=group_127645987304297
En aquest cas plana de Lleida, no costava gens fer menció dels caragols per exemple.

Izo
February 6th, 2011, 04:18 AM
Què malament queda allò dels "ous d'en Dali". :lol:

Sky
February 6th, 2011, 01:22 PM
^^

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%205/75382eb6.jpg

Podrien haver dit "la malta de Bell·lloc d'Urgell" però encara hauria estat pitjor. :lol:

http://maps.google.es/maps?f=q&source=s_q&hl=es&geocode=&q=bell%C2%B7lloc+d%27urgell+&aq=&sll=41.382033,2.171459&sspn=0.012349,0.027874&ie=UTF8&hq=&hnear=Bell-lloc+d%27Urgell,+L%C3%A9rida,+Catalu%C3%B1a&ll=41.624923,0.800543&spn=0.012303,0.027874&t=h&z=16&layer=c&cbll=41.627154,0.799732&panoid=BQY125lLao-4bt5yIsdrNw&cbp=12,224.55,,0,2.51

A mi perquè no m'agrada la cervesa de cap mena, que si no també beuria només San Miguel. xD

dixtat
February 6th, 2011, 09:41 PM
NdypDmny50o

Aquest anunci que de ben segur ja haureu vist molts, parla en la seva majoria, d'una petita part del patrimoni català.
A mi, m'enantaaa!!! :banana:

Sky
February 6th, 2011, 11:12 PM
Estrella Damm es disculpa i diu que no volia deixar de banda Lleida

La repercussió de la crítica de l'anunci va ser tan gran a les xarxes socials que el mateix director de màrqueting d'Estrella Damm va trucar dijous a la tarda a Joan Teixidó per disculpar-se i aclarir que no era la seua intenció deixar de banda el pla de Lleida. Per la seua part, el cap de comunicació de la companyia, Frederic Segarra, va afirmar ahir que "Catalunya és un país molt gran amb moltes virtuts a destacar i hem escollit les més representatives, ajustant-nos a un temps limitat." Segarra va afegir que Estrella Damm té la seua malteria a Bell-lloc d'Urgell i que en cap cas la marca s'oblida de Lleida.

http://www.segre.com/detall-de-la-noticia/article/estrella-damm-es-disculpa-i-diu-que-no-volia-deixar-de-banda-lleida/

Disculpes NO acceptades. :nono:

lacasito
February 7th, 2011, 03:06 AM
Ningú accepta aquestes disculpes.
El mig minut que dediquen a la meravellosa "Masia" on s'han fet els jugadors més xupiguais i bons del món es podria haver escurçat, i no parlem dels recuits de fonteta ni de les pastetes de Comprodon.
Tenim una fira coneguda arreu de l'Estat amb els caragols com protagonista, el famós oli i fruita, on es produeix la meitat de pera o més a tota Espanya, tot conegut arreu. I abans prioritzen i tot el recuit dels co***** xDD
Això fa una pudor a "Lérida, el huerto ese donde solo hay payeses y montañas". bé, en aquest cas ho debien dir en català, que els publicistes s'ho monten molt bé per fer-se d'or (sobretot els d'Estrella Damm amb els seus fantastics estius, que per cert no existeixen, són els pares)
Temps en tenien de sobra, i Lleida té coses de sobra conegudes, més conegudes que moltes coses que hi ha al mapa.
Ho sento però aquesta indignació està elevada a màxim exponent.

Sky
February 7th, 2011, 12:37 PM
dels recuits de fonteta

Era la primera vegada que sento a parlar d'això, i ja tinc uns quants anys. :shifty:

Als "panques" no els hi ha agradat tampoc xD

#jotincmes

Vicent Partal

El Quim, sobtadament, fa cara de dur i pregunta: “Què tenim?”. Doncs mira: jo també tinc la Malva-rosa i els peus mullats la nit de Sant Joan i Perpinyà i el vi i l'oli de Queretes. I tinc una jota ballada a sa Pobla entre foguerons i les joguines de Pascal Comelade. I els contes d'Enric Valor, els quadres de Miquel Barceló i el bloc de Biel Mesquida. I una muixeranga plantada ben amunt, ball de valencians, pare i mare dels castells.

I tinc un claustre a Prada, dalt del Canigó i el primer servidor web del país a la Universitat Jaume I. I Andorra sencera, independent i lliure, amb bandera a l'ONU. I els cavalls de Ciutadella i l'Alcover-Moll, amb la llengua sencera tancada dins els seus rojos volums.

I tinc els Obrint Pas tocant a Tòquio i Joan Fuster llegit en alemany. Tinc Antònia Font i Nadal Batle engegant ordinadors mentre Bernat Sòria esbrina com funciona la vida. I tinc la gent de Mètode omplint el català de ciència. I bancs i supermercats que em diuen bon dia quan dic bon dia. I diputats i senadors: l'Enric, el Pere, el Biel, la Mònica i tots els batlles que s'agrupen per la Ramon Llull. Tinc Morella i Salses, amb les quatre barres marcant el pas de l'autopista i Maó i Guardamar, amb tots els escuts lluïts a la plaça, del nord i del sud, de terra endins i de mar enllà.

I tinc els vaixells de Baleària, que els diuen Martí Soler o Jaume II. I Carles Santos desfilant davant mil bandes de música. I els Castellers del Riberal, que són també patrimoni de la humanitat. I la Sibil·la! A Mallorca, a Ontinyent, a l'Alguer. I els poemes de Vicent Andrés Estellés i els de l'Ausiàs. I els nins de la Bressola i els xiquets d'Escola Valenciana. I els cafès de l'Obra amb Rafa Nadal i les balconades de l'Octubre, al bell mig de València. I els empresaris, farts, que diuen que el tren ha d'anar cap al nord. I Ràdio Arrels i les webs. I El Temps i el Diari de Balears. I el Camí de sirga i les creus de Sant Francesc, allà a Formentera. I els de la Penya Tòtil del Llevant i totes les senyeres cridant per la USAP. I la paella dels diumenges a cas

http://www.avui.cat/noticia/article/7-vista/8-articles/366259-jotincmes.html

Un país que va d’Alcanar a Portbou? I un ou!

Roc Casagran

Un país són moltes coses, però sobretot és un imaginari col·lectiu que es construeix amb anys i panys. Per alguns, aquesta feinada els és molt fàcil, perquè al darrere tenen la força d’un estat, o d’un exèrcit, o d’un lobbie ben potent. N’hi ha d’altres, de països, que ho tenen més pelut, perquè els manquen tancs, influències i representació (com déu mana) internacional. I nosaltres som d’aquests darrers.

Amb unes adversitats així assumides, què ens queda? Què tenim? Tenim una tasca complicada, però som amics dels reptes (o això m'agradaria pensar), som Davids contra Goliats, som la fulla d’un arbre dèbil (però milenari) contra les envestides d’un vent ferotge que arriba de totes bandes. I per això és important que siguem orgullosos i valents, i que alcem aquest imaginari col·lectiu des de la base, dia a dia, incansables. Nosaltres només ens tenim a nosaltres.

Alguns ja ho fan sense ni ser-ne conscients (i està bé). Escolten el Raimon, llegeixen el Joan-Lluís Lluís, es banyen nus a les platges de Formentera, canten havaneres a Calella o mengen calçots a Valls. Això és fer país. Massa cops, però, en silenci, com si fes por de dir-ho. Com si temessin trencar un ordre establert (per estats, lobbies i bales, insisteixo).

Últimament una marca estrella de cervesa de la qual no diré el nom per no fer-los propaganda (ai, merda, crec que he donat massa pistes!) està fent un anunci que és tot bonic i ben fet, amb els Amics de les Arts com a protagonistes. Hi ha un problema, però. No ens parlen d’un país, sinó d’una comunitat autònoma d’Espanya. I sí, per una banda procuren apujar-nos l’autoestima explicant-nos com n’és de precios i viu, aquest territori, però per l’altra... Per l’altra (conscientment o no) construeixen un imaginari col·lectiu que no hauríem de compartir. Ho sento, però no.

Alguns em diran que això són bajanades, que no fan cap mal. Humilment, jo sóc dels que crec que es tracta d’una gota malaia maquiavèl·lica que ens debilita més del que sembla. Deixar fora del país una part importantíssima del territori és d'imbècils, és tirar-nos pedres contra la nostra teulada, és donar el braç a tòrcer, acceptar que no és que siguem un país petit sinó, només, una regió folklòrica domesticada camí de la desaparició.

Si voleu podem debatre el nom del nostre país, podem creure que cada zona necessita un ritme propi, podem repensar com cal organitzar-nos, però res no ens ha d’impedir sentir-nos d’un lloc que no s’acaba quan travessem l’Ebre ni quan creuem els Pirineus. I això ho hem de cridar sovint, no ens ha de vèncer la mandra. El mapa del temps de la teletrès no hauria de ser la nostra última trinxera. Si és així, anem arreglats!

Que què tenim? Un país que va d’Alcanar a Portbou? I un ou!

http://in.directe.cat/roc-casagran/blog/5201/un-pais-que-va-dalcanar-a-portbou-i-un-ou

Izo
February 7th, 2011, 06:18 PM
Si només fossin les Terres de Lleida el que s'han deixat...

És que és molt més que això: Fan un parell de mencions testimonials a l'Alt Pirineu, el Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i les Comarques Centrals. De la Regió Metropolitana de Barcelona només se centren en el cap-i-casal, i gairebé tot ho concentren a les Terres de Girona.

I s'han deixat la Catalunya del Nord.

Les mencions genèriques als Pirineus i les platges no em serveixen. XD

No podrien haver fet dues o tres coses per cada vegueria? Amb això complien i feien una bona feina sense fer el ridícul...

Nota per als que deixaran de beure Estrella Damm: deixeu també d'escoltar Els amics de les Arts, si és que us agraden... :lol:

Vilarrubla
February 7th, 2011, 09:02 PM
Doncs a mi no em sembla un mal anunci tot i deixar-se coses... home si fos un video institucional de la Generalitat... seria una altra cosa.

Això si... per variar "Trinxat de la Cerdanya"... quan el trinxat és típic andorrà-alturgellenc-cerdà, m'irrita un munt la cua "de la Cerdanya"... la irritació és proporcional al d'un blaver valencià al que li dius que la paella és catalana :lol:

Jaymee
February 7th, 2011, 10:28 PM
Malgrat haver nascut a Argentina, em sento català de cap a peus, peró... Aquest spot no deixa de ser una copiada descarada de l'spot de Cruzcampo-Andalusia 2009. Curiosament aquest anunci només es va emetre a Andalusia, i el de San Miguel només s'emet a Catalunya...

Rf3KwoDL33M

Izo
February 8th, 2011, 08:27 PM
A córrer més món
Després d'anys d'espera, la pel·lícula de ‘Les tres bessones' arrenca amb 6 milions de pressupost i Cesc Gay com a codirector

http://estatic.elpunt.cat/imatges/42/43/alta/780_008_4243732_1b334a6ba46a5937fe63519fb6117f52.jpg
El cartell de la pel·lícula.
Foto: CROMOSOMA.

Els 104 capítols de Les tres bessones produïts per Televisió de Catalunya i Cromosoma converteixen aquesta sèrie en una de les més llargues d'Europa. Les 35 llengües en què s'ha traduït i els 158 països on s'ha arribat a veure la fan sens dubte el producte audiovisual català més popular, el que ha corregut més món. Però ja fa set anys que no es produeixen nous capítols, una situació d'inactivitat de les germanes Anna, Teresa i Helena que és a punt de trencar-se: s'ha desencallat el vell projecte de convertir les seves aventures en una gran producció de cinema (almenys segons els paràmetres de la indústria del país).

Daniel Martínez, productor executiu d'aquesta pel·lícula, que es titularà Les tres bessones i la màquina del món, confirma que, tal com s'havia apuntat, “Cesc Gay codirigirà la pel·lícula, juntament amb Baltasar Pedrosa”. “Tractant-se d'un director que viu la seva primera aventura en el món de l'animació, ens va semblar més convenient que hi hagués dos codirectors: un aporta la seva experiència en ficció i l'altre en dirigir animació”. El productor reconeix que la seva tria “va ser una mica un experiment, volíem un director de ficció català reputat; també va ser per interès seu. Ja el coneixia de fa temps i sabia que tenia interès en l'animació”.

Ara mateix el projecte està en fase de preproducció. Es calcula que la pel·lícula estarà enllestida d'aquí a uns 24 mesos, és a dir, s'estrenarà dins el 2013. El pressupost és de 5,9 milions d'euros, i la producció ha estat viable gràcies a l'ajut especial de l'Institut Català d'Indústries Culturals (ICIC) de 400.000 euros per a grans produccions en versió original catalana i també l'ajut de Televisió de Catalunya, que a més hi participa com a coproductor. Segons Daniel Martínez, estan buscant algun coproductor estranger i alguna televisió estatal perquè entrin també en el projecte.

Contràriament al que s'ha dit, “no és segur que la pel·lícula es faci en 3D”, afirma el productor executiu. “No descartem res, pot ser que es faci en dibuixos artesanals, en animació generada per ordinador en 2D o bé en 3D”. En qualsevol cas, una altra raó per engegar ara un projecte del que ja se'n parlava fa deu anys és que “les tècniques d'avui en dia permeten abaratir costos respecte a fa uns anys, la pel·lícula es pot produir amb la qualitat que es volia per menys diners”.

Arreglar el món
Cesc Gay, Francesc Orteu i Anna Mansó treballen encara en el guió.“La màquina del món del títol té un sentit metafòric –explica Daniel Martínez–, hi ha una màquina que fa funcionar el món: que els mars tinguin aigua, que plogui... La màquina s'espatlla i les tres bessones intenten arreglar-la. És una història que també vol fer prendre consciència dels problemes del medi ambient i del món”. Els personatges creats de Roser Capdevila, el 1983 i inspirats en les seves pròpies filles trigèmines, sempre ha incidit en els valors cívics i educatius. Recentment, Roser Capdevila ha estat notícia per l'anunci que farà donació de tot el seu arxiu a la Biblioteca de Catalunya.

Possible film del 1714
D'altra banda, el director general de Cromosoma, Daniel Clivillé, va puntualitzar ahir, en relació amb la informació que produiran una pel·lícula històrica ambientada al 1714 en imatge real, que és només “un projecte que estem estudiant entre d'altres possibles”. “Seria un projecte gran”, afirma, en cas que es fes, però de moment no hi ha res en ferm sobre aquesta pel·lícula amb vocació de convertir-se en una mena de Braveheart a la catalana. Cromosoma ha entrat en el terreny de la producció de pel·lícules en imatge real amb Bicicleta, cullera, poma (documental premiat amb el Gaudí) i el film de ficció Caracremada, basat en el darrer maqui en actiu i dirigida pel cineasta figuerenc Lluís Galter.

Font: http://www.avui.cat/noticia/article/5-cultura/19-cultura/367510-a-correr-mes-mon.html

Vilarrubla
February 18th, 2011, 06:27 PM
NdypDmny50o

uxRB70yukJo

dixtat
February 18th, 2011, 10:41 PM
^^
Molt bona aquesta versió! Lo del fórum de les cultures és boníssim! Tot i que a Vic també li fa la competència Canovelles....

JQEev4Ou05I

A mi l'anunci m'agrada molt, i tot i que no anomeni tota Catalunya ni Lleida, crec que com diu Vilarrubla, seria molt més rellevant si l'anunci fos de la Generalitat, però home, es de cervesa! També he de dir que si podríen haver dit alguna cosa de Lleida, però crec que no s'ha de fer un gra massa com alguns ho han fet per internet, que he vist cada comentari al youtube... Sé que pot sentar una mica malament, però és superable xD

I si, Izo, escolo Els Amics de les Arts i no els penso deixar d'escoltar, m'encanten! :tongue:

Sky
March 29th, 2011, 02:52 PM
La Catalunya intolerant

• Ramon Térmens busca el debat entorn al racisme en un film estrenat a Màlaga

Quan el cineasta Ramon Térmens va descobrir la cançó California über alles, del grup de punk Dead Kennedys, va saber que tenia títol per a la pel·lícula que estava preparant: Catalunya über alles! (Catalunya per sobre dels altres). L'expressió formava part de la lletra de l'himne alemany fins a la caiguda del nazisme. El film es va presentar ahir a concurs al Festival de Màlaga.

Térmens relata tres històries molt diferents ambientades en un poble de l'interior de Catalunya: un home condemnat per violació (l'actor Gonzalo Cunill) hi torna en sortir de la presó i els seus veïns li fan la vida impossible; un immigrant subsaharià (Babou Cham) accepta treballar de cobrador del frac vestit amb barretina i faixa, i un pare de família (Joel Joan) enxampa un lladre kosovar robant a casa seva i el mata amb un tret a boca de canó. Les tres es basen en fets reals, i tenen per al director una relació: “Els uneix que són el que jo en dic l'ou de la serpent, una certa intolerància que s'està incubant a Catalunya”.

Malgrat la referència al nazisme del títol, Térmens està carregat de bones intencions: “No estem en el camí que jo vull per la meva Catalunya. I no parlo només dels polítics, parlo de la gent: es cau en uns paranys quan Catalunya és en realitat un lloc obert i que respecta els drets humans”. La seva voluntat és sobretot “crear debat”, que no és el mateix que polèmica, i ahir a Màlaga li va semblar que ho està aconseguit. De fet, un dels escassos periodistes estrangers presents a la roda de premsa va dir que el problema que planteja no és específicament de Catalunya, sinó de tot Occident.

Joel Joan creu que “el cinema també es pot utilitzar per dir coses que ens facin replantejar-nos les coses, per denunciar; jo diria que aquesta és gairebé la primera pel·lícula de cinema polític catalana”.

Oposar-se als arguments de la pel·lícula no és fàcil. El missatge és clar i contundent, i tant les estadístiques recents de la Generalitat sobre els nivells de racisme dels catalans com les pàgines de successos ratifiquen que Ramon Térmens sap de què parla. Ho fa amb una pel·lícula ben narrada, amb bones interpretacions, a la qual si de cas se li pot discutir el to excessivament didàctic i obvi (volguts, segons diu).

http://www.elpunt.cat/noticia/article/5-cultura/19-cultura/389607.html

Sky
May 27th, 2011, 08:08 PM
Je2GLJ6ogmU

Sky
September 14th, 2011, 02:26 PM
El film «Pa Negre», preseleccionat pels Oscar

El film “Pa Negre”, del director mallorquí Agustí Villaronga, és una de les tres pel•lícules preseleccionades preseleccionades per l'Academia Espanyola del Cinema per representar l'Estat espanyol en la pròxima edició dels Oscars de Hollywood, la número 84, i en la 54è edició dels Premis Ariel de la Academia de Mèxic. Les altres dues candidates són “La piel que habito”, de Pedro Almodóvar, i “La voz dormida”, de Benito Zambrano.

http://www.naciodigital.cat/noticia/35137/film/negre/preseleccionat/pels/oscar

Sky
September 28th, 2011, 03:15 PM
La pel·lícula «Pa negre», a un sol pas dels Oscar

• El film d’Agustí Villaronga és el primer en català que representa l'Estat espanyol com a candidata a millor obra en llengua no anglesa

El film “Pa negre”, del director mallorquí Agustí Villaronga, ha estat seleccionat per l'Academia Espanyola del Cinema per representar l'Estat espanyol en la categoria de millor pel·lícula llengua no anglesa en la pròxima edició dels Oscar de Hollywood, la número 84, i en la 54è edició dels Premis Ariel de la Academia de Mèxic. Aquesta és la primera vegada que una pel·licula en català ho aconsegueix. La pel·lícula ha estat escollida en detriment de les altres dues candidates finalistes: “La piel que habito”, de Pedro Almodóvar, i “La voz dormida”, de Benito Zambrano.

Ara, l'Acadèmia de Hollywood anunciarà els cinc candidats als Oscar el 24 de gener. Els premis s'entregaran el 26 de febrer, en una cerimònia que presentarà per Eddie Murphy.

“Pa negre” ja ha obtingut molts guardons, entre els quals destaquen els dels Premis Goya. De les 14 estatuetes a les quals optava, es va endur nou premis entre ells els de millor actor i actriu revelació per a Francesc Colomer i Marina Comas, els dos joves actors osonencs. El film també es va emportar el premi a la millor direcció per Agustí Villaronga i millor pel•lícula.

La pel·lícula té un alt component osonenc. A més dels dos joves actors, els escenaris del film han estat rodats a Tavertet, Manlleu i als boscos de Tagamanent. La trama també està inspirada a Osona. “Pa negre” es basa en dues novel·les del rodenc Emili Teixidor –“Pa negre” i “El retrat de l'assassí d'ocells”.

http://www.naciodigital.cat/noticia/35575/licula/negre/sol/pas/dels/oscar

jonsa
September 28th, 2011, 03:37 PM
Molt bona notícia!!:banana:

D'altra banda, als redactors d'estos diaris, si escriuen "Espanya" els ix fum de l'ordinador o els pega una descàrrega el teclat???

maedéudelsenyó:lol::lol:

Ize loob
September 29th, 2011, 09:41 PM
wYHtUHxYrS0

Ize loob
October 6th, 2011, 11:57 PM
Sabeis la canción del DJ catalán Sak Noel!? si si! la de "Jhony!! la gente está muy locah!" pues es número 1 en media europa, y su videoclip donde aparece basicamente Barcelona tiene mas de 30 millones de visitas.

xussep80
October 7th, 2011, 12:00 AM
Esto demuestra el nivel tan bajo que tiene la gente, en España y en Europa. Después de la Macarena esta birria de canción. En fin, después nos extrañamos de que haya crisis :ohno:

Ize loob
October 7th, 2011, 06:05 PM
^^
estoy totalmente deacuerdo!! yo solo he dado la información! xD

SGoico
November 27th, 2011, 08:23 PM
Veient la tele he flipat amb un anunci que han donat sobre el FreeView (equivalent a TDT a Espanya) i es que està rodat a la meva ciutat. Afortunadament algú l'ha pujat a youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=zJukq5UjgJ0

PD: No és difícil veure anuncis rodats a Catalunya, sobretot a Barcelona, però es principalment de productes de multinacionals (Visa, cotxes, etc) i no quelcom tan local com el FreeView.

Percola
November 27th, 2011, 08:28 PM
^^ Min. 0:53 Visca Catalunya, amb il·lusió!