alexbn
May 24th, 2009, 12:10 PM
Visca L'Hospitalet! :D Sí, me planté. Fueron dos eteeeennos minutos.
|
View Full Version : Dos minuts d'odi alexbn May 24th, 2009, 12:10 PM Visca L'Hospitalet! :D Sí, me planté. Fueron dos eteeeennos minutos. LinkelRing May 31st, 2009, 12:36 PM Com que no trobo el fil de Succesos -a La Masia no em deixa cercar més d'una pàgina, i crec que ha quedat enrere- doncs ho penjo aquí. Article sobre "la sensibilitat" de dos institucions esportives de Lleida, d'avant la mort d'uns dels seus usuaris. Esta carta que salio la semana pasada publicado en varios diarios, escrita por unos amigos de Javi ------------------------------------------------------------------------------------------- FALTA DE RESPETO DE BOÍ TAÜLL Y DEL GIMANSIO EKKE HACIA SUS USUARIOS Ya hace más de dos meses que sucedió el lamentable accidente en las pistas de la estación de esquí de Boí Taüll en el cual el esquiador Javi Mellinas perdió la vida. El accidente fue, supuestamente, provocado por una serie de irregularidades de estas instalaciones, a las que se sumaron la inconsciencia y temeridad de un monitor de la Escuela de Esquí que, juntamente con otros 4 monitores compañeros, bajaba las pistas de manera claramente imprudente y con absoluto menosprecio hacia el resto de esquiadores. Durante todos estos días el círculo de amigos de Javi esperábamos algún gesto de apoyo, arrepentimiento o cualquier cosa que nos ayudará (si esto es posible) a hacer mas soportable nuestro dolor. A pesar del tiempo transcurrido no nos consta ningún comunicado, ninguna muestra de arrepentimiento, ningún gesto humano ni por parte de Arnau Moya (monitor causante de la muerte), ni por parte de los monitores que le acompañaban (a los que pudimos ver por las pantallas de televisión cuando fueron a declarar al Juzjado de Tremp entre risas y bromas), ni por parte de las pistas de esquí (de las que esperábamos como mínimo un día de luto, un minuto de silencio... o cualquier muestra de respeto por uno de sus usuarios). De echo, la estación de esquí de Boí Taüll (a parte de suavizar rápidamente y señalizar el cambio de rasante donde ocurrió el maldito accidente, según hemos podido leer en los diarios), solamente hizo público un comunicado donde se decía que estudiaban revisar el protocolo de actuación de sus pistas, a la vez que, con tal de desviar la atención de lo sucedido, se anunciaba que las pistas celebrarían la semana de la mujer (??¿¿), durante la cual todas las mujeres tendrían entrada libre a las pistas un determinado día de aquella semana. Ante nuestra incredulidad y sorpresa, una de las actividades programadas consistía en impartir unas clases en el gimnasio EKKE de Lleida, gimnasio del cual, casualmente, era usuario Javi Mellinas y donde, sabemos con certeza, estaban al corriente de todo lo que le había pasado a uno de sus socios. Por lo que parece, nuestro buen amigo Javi solo era lo bastante bueno y merecía respeto cuando estaba vivo y pagaba religiosamente su cuota. Esperamos que estas líneas sirvan para dejar constancia de nuestro gran disgusto por estas actuaciones tan inhumanas tanto por parte de Arnau Moya y sus compañeros como de las pistas de esquí de Boí Taüll y del gimnasio EKKE, que con su actitud nos han demostrado una absoluta falta de respeto y de sentimientos hacia esa persona excepcional que era Javi y hacia todos los que le rodeábamos y le queríamos. AMIGOS DE JAVI MELLINAS Es pot trobar a un grup en memòria de Javi Mellinas, mort a les instalacions de Boí Taüll fa uns mesos. http://www.facebook.com/s.php?q=gimnasio+EKKE&init=q&sid=b0a046c6a873e9262b9e08b7a20890c6#/topic.php?uid=59776783393&topic=10202 Em sembla increible la forma d'actuar d'algunes empreses. Ja no Boí Taüll, de la que m'espero qualsevol cosa, si no del gimnàs de Javi, que no tenia rés a veure i per fer caixa, es fica en aixó, oblidant completament a un dels seus socis... Jo es que no puc. No puc amb aixó. Vull fer tot el que estiga a la meva mà per fer-li boicot a aquesta empresa, Ekke, en particular. Qualsevol que siga soci d'aquests, hauria de saber que la seva vida importa molt menys que la quota que pagui al mes. Els Mossos veuen delicte en l'accident mortal a Boí Taüll. (http://cat.lleida.com/actualitat/grups.html?id=116186) Els Mossos d'Esquadra han enviat al jutjat de Tremp una atestat policial en què conclouen que hi ha indicis de delicte en l'accident del passat 14 de març a les pistes de Boí-Taüll, en què va perdre la vida el jove de Lleida Javier Mellinas Moré, de 31 anys. Segons van explicar ahir a aquest diari fonts pròximes al cas, l'informe policial destaca les declaracions d'un esquiador de Barcelona que és l'únic testimoni del sinistre, a part dels quatre monitors que acompanyaven l'acusat. Aquest esquiador ha declarat davant dels Mossos d'Esquadra que el monitor que va envestir el jove lleidatà i la companya d'aquest, que va resultar greument ferida, baixava a gran velocitat. Sr.Horn May 31st, 2009, 01:02 PM ^^ Amic Linkelring, per defecte només se poden veure els fils des de l'últim mes. Has d'anar baix de tot i dir "beginning" per veure els anteriors ;) http://i39.tinypic.com/2gtw688.jpg LinkelRing May 31st, 2009, 01:14 PM ^^ Amic Linkelring, per defecte només se poden veure els fils des de l'últim mes. Has d'anar baix de tot i dir "beginning" per veure els anteriors ;) http://i39.tinypic.com/2gtw688.jpg Moltes gràcies, Sr.Horn. (Per cert, gràcies per la imatge, en un principi pensava que se m'havia rallat el firefox, ara he vist que es per deixar-me-ho més clar). Gràcies. Vilarrubla June 2nd, 2009, 10:55 AM Odio Correos i els cotilles que esperen a Correos!!! Sr.Horn June 3rd, 2009, 10:17 PM Estic fent la preinscripció universitària a https://accesnet.gencat.cat i m'estic cagant en tot, no sé si a vatros vos anirà tant lenta com a mi per a una merda de web d'inscripció que és. Collons, una eternitat per obrir la pestanyeta de "Nacionalitat" Sky June 3rd, 2009, 10:23 PM ^^ Quan vaig fer la preinscripció universitària fa cinc o sis anys passava igual, i també amb els resultats de la selectivitat. De fet, el disseny de la pàgina és idèntic. :shifty: entfe001 June 3rd, 2009, 10:27 PM ^^ Hi ha hagut una lleu millora: ara és https, així que la informació circula xifrada. Izo June 4th, 2009, 02:36 AM [...] De fet, el disseny de la pàgina és idèntic. :shifty: Oh sí, és pastada. Quins records! La selectivitat és una cosa de la que tinc un record molt bo però no voldria repetir. :D Izo June 4th, 2009, 02:40 AM Odio que posin l'anunci d'Estrella Damm (el del trio per Formentera, que dura un colló de temps) a la mateixa hora i en diferents cadenes. Aquesta nit, abans d'El Temps l'han fet a TV3... ...i a T5, a TVE i a Cuatro... :ohno: Danzig June 4th, 2009, 10:36 AM Quan jo vaig fer la preinscripció no hi havia Internet a Espanya :ancient: Vilarrubla June 4th, 2009, 11:18 AM Odio que posin l'anunci d'Estrella Damm (el del trio per Formentera, que dura un colló de temps) a la mateixa hora i en diferents cadenes. Aquesta nit, abans d'El Temps l'han fet a TV3... ...i a T5, a TVE i a Cuatro... :ohno: Haveu vist el cantant que canta la cançó? Sr.Horn June 7th, 2009, 12:15 AM VHJBJKSBVJ per als veïns d'un pati interior aquí a Aragó/Independència que estan fent una festa amb música maquinorra. Estic per plenar un poal d'aigua i... vaig a estudiar la situació. Danzig June 9th, 2009, 10:47 AM hi va haver galleda o no? Aurelio June 9th, 2009, 11:50 AM Quan jo vaig fer la preinscripció no hi havia Internet a Espanya :ancient: Jo també! De quin any ets...? :D alexbn June 9th, 2009, 12:48 PM ^^Par de viejos... :D :D :D Aurelio June 9th, 2009, 01:53 PM ^^Par de viejos... :D :D :D Aún recuerdo yo en la facultad alguna sala con viejísimos ordenadores IBM PS/1 y PS/2... ¡imagínate! Y entré en el 1992... :D Sr.Horn June 9th, 2009, 03:36 PM hi va haver galleda o no? al cap d'uns minuts es va ficar a ploure i es van retirar :D entfe001 June 9th, 2009, 04:00 PM Barcelona 92' No, aquest missatge no és per recordar l'esperit olímpic de fa 17 anys. Adoneu-vos que l'apòstrof està a la dreta del número, no a l'esquerra. És a dir: "Barcelona 92 minuts". Aquest és el retard que m'he hagut de menjar aquest matí al baixar des de Girona i trobar-me amb gran joia que, tot i que la vaga de Renfe havia estat desconvocada, la circulació de trens ha estat la dels serveis mínims. Us podeu imaginar quin ha estat el meu entusiasme al veure que el Catalunya Exprés de les 10.17 havia estat suprimit sense mitjans alternatius, deixant-nos com a alternativa esperar al següent tren, el Delta de les 11.32 que arriba a Barcelona una hora i mitja més tard que el tren suprimit. I per si l'alegria de la supressió no fos prou, a sobre no tenen altre millor idea que posar el Delta en simple composició, així que imagineu-vos com s'hi anava d'espaiós. Al final 92 minuts de retard (90 per la supressió + 2 de propina) i, porsupuestísimo, no indemnitzables. I els plans que tenia per aquest matí a prendre pel sac, demà ja veurem com ho arreglo. Visca el transport públic! P.S: Encara no m'explico com no hi ha hagut un motí amb tall de via inclòs. P.S.2: Què bonic que és el quart pis de l'edifici de la Carretera de Barcelona, 33 de Girona :D Danzig June 9th, 2009, 04:31 PM Aún recuerdo yo en la facultad alguna sala con viejísimos ordenadores IBM PS/1 y PS/2... ¡imagínate! Y entré en el 1992... :D en la mia habia un par de Apples con monitores de menos de 10'' monocromo y algún que otro PC con procesador 386...en 1994 :cheers: del 75 para más señas :D Sky June 9th, 2009, 07:23 PM El diumenge al matí vaig fer un ingrés a un caixer automàtic de Caja Madrid i encara no em figura a la llibreta. :bash: No sé si és exagerat preocupar-se per això, però sempre que he ingressat diners (centenars de cops) l'endemà (tret de divendres i dissabtes, és clar) ja m'havien actualitzat el saldo. Vull els meus doblers! :gaah: Els caixers de La Caixa (no sé si n'hi tindran a d'altres entitats) amb ingrés sense sobre són una meravella, perquè automàticament ja disposes dels diners a compte i no t'has de preocupar per res. alexbn June 9th, 2009, 07:33 PM Aún recuerdo yo en la facultad alguna sala con viejísimos ordenadores IBM PS/1 y PS/2... ¡imagínate! Y entré en el 1992... en la mia habia un par de Apples con monitores de menos de 10'' monocromo y algún que otro PC con procesador 386...en 1994 Tampoco son Vds. tan viejos. Yo entré en el 96. E hice las prácticas con Macintosh. alexbn June 9th, 2009, 07:35 PM Barcelona 92'Misterios de la Renfe. Esta misma tarde he cogido un Sants-Calella de ida y vuelta para hacer un recadillo (ya son ganas :D) y no pillo: A la ida: teóricamente 1h 15', realmente 1h 19' A la vuelta: teóricamente 1h 10', realmente 1h 3'. Toma moreno, 16' de diferencia con un tren igual (463+465). Vilarrubla June 9th, 2009, 07:46 PM yo entré 10 años más tarde que Danzing XD alexbn June 9th, 2009, 07:57 PM yo entré 10 años más tarde que Danzing XDVailando. :D Sr.Horn June 9th, 2009, 08:00 PM Si bueno, esto es como los LD. El Arco 08.00 Sants > 10.01 Benicarló (2h 1') No para Cambrils El Alaris 11.00 Sants > 12.58 Benicarló (1h 58') No para Cambrils El Talgo 12.00 Sants > 13.54 Benicarló (1h 54') Para Cambrils El Talgo 15.00 Sants > 16.53 Benicarló (1h 53') No para Cambrils El Talgo 17.00 Sants > 19.03 Benicarló (2h 3') Para Cambrils El Alaris 19.30 Sants > 21.34 Benicarló (2h4') No para Cambrils A la vuelta El Talgo 11.19 Benicarló > 13.39 Sants (2h 20') No para Cambrils El Alaris 15.33 Benicarló > 17.39 Sants (2h 6') No para Cambrils El Arco 18.15 Benicarló > 20.50 Sants (2h 35') No para Cambrils, para S. V. de Calders El Talgo 18.31 Benicarló > 20.41 Sants (2h 10') No para Cambrils El Alaris 21.23 Benicarló > 23.46 Sants (2h 23') No para Cambrils El Talgo 21.57 Benicarló > 23.58 Sants (2h 1') No para Cambrils Hay varias cosas que no se entiende, de Valencia a Barcelona no puede bajar nadie a Cambrils pero sí a Sant Vicenç C. Ningún tren baja de las dos horas de viaje, siendo 34 minutos :crazy: el abanico entre el que menos tarda y el que más. En los trenes entre Barcelona y Benicarló la diferencia entre el que más tarda y el que menos es de 10 minutos, pero el que menos tarda para en Cambrils y el que más no :crazy: En cuanto a los trenes Arco, la ida la puedes hacer en 2 horas y 1 minuto, pero la vuelta en media hora más :crazy: A todo esto, los Alaris son más caros que los Talgo y la sensación es que tardan más al no parar en Cambrils y tener un tiempo similar al Talgo que sí para. entfe001 June 10th, 2009, 09:55 AM ^^ Dues hores és el que triga l'Estrella Costa Brava entre Tarragona i Barcelona :crazy: En tot cas, suposo que a la tornada triga més temps perquè als LD se sol posar coixí abans de l'entrada a les grans ciutats, com és el cas de Barcelona. D'aquesta forma, si un tren porta 20 minuts de retard durant el trajecte pot arribar a l'hora a destinació i quedar bé amb una part important del passatge (i estalviar-se també les indemnitzacions per retard). El problema està en el coixins irracionals com el del Costa Brava, que solen apartar-lo una bona estona a Castelldefels (i a O'Donnell a Madrid) per fer temps, jo hauria fet més via baixant a Castelldefels, transbordant a un Rodalies i després agafant un Catalunya Exprés per arribar a Girona... A banda d'això cal tenir en compte certa inutilitat a l'hora de fer els horaris, com a mostra com es combinen els trens de Mitjana Distància de la línia de Portbou amb els Rodalies a la C2 nord: http://i109.photobucket.com/albums/n46/entfe001/SSC/th_MD-C2N-FFUU.png (http://i109.photobucket.com/albums/n46/entfe001/SSC/MD-C2N-FFUU.png) Si els trens de Mitjana Distància circulessin cinc minuts més tard no quedarien atrapats tan aviat per un Rodalies i arribarien a la mateixa hora a Barcelona... david_jim June 11th, 2009, 03:04 AM ^^ Dues hores és el que triga l'Estrella Costa Brava entre Tarragona i Barcelona :crazy: En tot cas, suposo que a la tornada triga més temps perquè als LD se sol posar coixí abans de l'entrada a les grans ciutats, com és el cas de Barcelona. D'aquesta forma, si un tren porta 20 minuts de retard durant el trajecte pot arribar a l'hora a destinació i quedar bé amb una part important del passatge (i estalviar-se també les indemnitzacions per retard). El problema està en el coixins irracionals com el del Costa Brava, que solen apartar-lo una bona estona a Castelldefels (i a O'Donnell a Madrid) per fer temps, jo hauria fet més via baixant a Castelldefels, transbordant a un Rodalies i després agafant un Catalunya Exprés per arribar a Girona... Bé, el Costa Brava l'aparten a Gavà, almenys totes les vegades que l'he utilitzat ha sigut així. I s'hi pot estar una bona estona. Una vegada recordo com ens van avançar 3 rodalies i un regional abans de tornar a posar-se en marxa. entfe001 June 11th, 2009, 11:14 AM ^^ Doncs ara que ho dius potser era a Gavà, no me'n recordo gaire i les estacions del sud de Barcelona no me les conec gaire bé :tongue3: Sky June 20th, 2009, 11:51 PM Odio el meu telèfon mòbil. És de tipus "clamshell" i resulta que quan surto de casa, a l'obrir-lo la pantalla no s'il·lumina tot i estar el mòbil encès. :crazy: La "gràcia" és que només em passa fora, a casa l'obro i el tanco totes les vegades que vull i sempre s'encén. No sé si trucar al servei tècnic de Sony Ericsson o a l'Íker Jiménez. :crazy: Izo June 21st, 2009, 08:10 PM ^^ L'Iker Jiménez va tancar temporada el dilluns passat. T'hauràs d'esperar a la tardor. :lol: david_jim June 22nd, 2009, 11:25 AM Odio el meu telèfon mòbil. És de tipus "clamshell" i resulta que quan surto de casa, a l'obrir-lo la pantalla no s'il·lumina tot i estar el mòbil encès. :crazy: La "gràcia" és que només em passa fora, a casa l'obro i el tanco totes les vegades que vull i sempre s'encén. No sé si trucar al servei tècnic de Sony Ericsson o a l'Íker Jiménez. :crazy: Això és perquè té sensor de llum, segurament, i al carrer, si hi ha llum, no s'engega, i a casa, si no li dóna tanta llum, doncs s'engega. Doncs no vaig tenir en la meva època de teleoperador de Motorola casos com aquest, que la gent deia que estava espatllat el telèfon, i després era això. Sky June 22nd, 2009, 01:39 PM ^^ Doncs no ho havia pensat això, però no sé, perquè els primers mesos no m'ho feia mai, i quan s'apaga la pantalla no s'hi veu absolutament res (encara que sigui en un lloc absolutament solejat). :dunno: Izo June 22nd, 2009, 08:43 PM ^^ Potser està espatllat, o està desenvolupant vida pròpia. Com el mòbil d'una amiga meva, que quan li donava la gana enviava fotos que tenia desades al mòbil. I només n'enviava al número de la seva germana, o sigui que era un mòbil selectiu. :crazy: Sky June 22nd, 2009, 08:47 PM ^^ Doncs encara rai... Sembla un "bug" molt interessant, això sí. :naughty: Izo June 22nd, 2009, 08:48 PM ^^ Sort que les fotos que enviava no eren comprometedores, que si no... :lol: Sr.Horn June 24th, 2009, 08:19 AM No pensava que hauria una nit pitjor que la de les victòries del Barça, La de la revetlla de Sant Joan :mad: Si fos alcalde de Barcelona, a patrullar i multar a tots els que fan la mascletà nocturna al centre de la ciutat en vegada d'anar a la platja, Ara baixaré a vore com estan els imbornals. alexbn June 24th, 2009, 01:48 PM Anoche unos del bloque de enfrente estaban haciendo una hoguera en el balcón. :crazy: Pa que després mos queixem. Sky June 24th, 2009, 01:55 PM :crazy: Darwin ya se encargará de ellos tarde o temprano. :D Vilarrubla June 24th, 2009, 02:01 PM doncs a mi m'ha semblat força calmat, no? Izo June 24th, 2009, 08:07 PM Excepte per aquell incendi que hi ha hagut. Aquest any no he vist cap notícia fent referència a pèrdues d'extremitats o parts del cos. Potser la gent va aprenent, en el fons... ...Nah, ha estat un cop de sort, res més. :D Vilarrubla June 24th, 2009, 08:12 PM ha sortit un metge que crec que era de la Vall d'Hebron i ha dit alguna cosa d'amputació però ho ha dit molt de "refilon" i m'ha semblat que no era greu. entfe001 June 24th, 2009, 09:15 PM Momentazo Músics al Metro d'ahir: faig el transbord de Verdaguer mentre un músic es prepara per tocar al passadís d'enllaç. Just quan passo pel seu costat inicia la seva actuació musical amb l'altaveu A TOTA CASTANYA. Una cosa increïble, se sentia fins i tot després de baixar el primer tram d'escales cap a la L5. A mig camí m'he trobat amb un empleat del metro i l'he avisat (com si no fos prou evident :crazy:) de la contaminació acústica, i em respon que és millor no dir-li res perquè cada cop que se li demana que baixi el volum, ell l'apuja "por sus cataplines" :crazy: :crazy: :crazy: Visc a Barcelona! Izo June 24th, 2009, 09:24 PM Al gulag directament. Sr.Horn June 24th, 2009, 09:53 PM Mirant el Telediario (TVE) eixien imatges de la platja de Barcelona before the party. Crec que és lamentable que un batallón de basurers i policies hagin d'anar apartant xusma i netejant el que els que han estat a la platja durant la nit podien recollir en una bossa i deixar-ho als containers preparats al llarg del Passeig Marítim. PORCS Sky June 24th, 2009, 10:32 PM ^^ En lloc d'emportar-se les ampolles, llaunes, condons, etc. s'haurien d'emportar la gent. xD eCu1ezrRvfQ Vilarrubla June 24th, 2009, 10:53 PM tandebó l'any que ve un batallón de policies m'hagin de treure de la platja... perquè si desprès de 4 (o 3) anys puc fer Sant Joan em correré una juerga que vamos XD Demà tinc examen i estic fart del racionalisme, l'empirisme, psicoanàlisi, la psicologia dels pobles, els odio!! Sky June 24th, 2009, 11:02 PM ^^ Mira, estem iguals. Jo demà tinc un sobre Xèspir i companyia. Portaré un boli, la cinta correctora i lubricant. :rofl: Vilarrubla June 24th, 2009, 11:05 PM pff no se que és pitjor jajaja Sky June 24th, 2009, 11:09 PM Doncs vaig fer un de filosofia la setmana passada. Només tenia una pregunta (aquests són els pitjors) sobre Sant Agustí i la filosofia medieval. Precisament aquesta part no me l'havia estudiada massa... però m'ho vaig manegar per escriure cinc fulls. xD Ara resto en mans de la magnificència del corrector. :shifty: Vilarrubla June 24th, 2009, 11:12 PM :O quin crack, que hi hagi sort. Jo no la necessito perquè demà moriré, a més aquest home al juny se sol passar un ou! entfe001 June 25th, 2009, 10:06 AM ^^ Bé, com que ja és l'endemà potser hauríem de començar a pensar en els funerals. Que, per altra banda, ens hauria deixat la feina més fàcil si ens hagués dit quin tipus de cerimònia fúnebre preferia, ara ho haurem de decidir nosaltres, més feina :sleepy: :D Izo June 25th, 2009, 10:24 AM Acaben de dir a Els Matins que hi ha hagut uns 300 ferits per petards i altres elements santjoanencs aquest any, alguns són ferits greus per amputació, per variar. Caja, que continuem com sempre... ¬¬ Danzig June 25th, 2009, 11:51 AM No pensava que hauria una nit pitjor que la de les victòries del Barça, La de la revetlla de Sant Joan :mad: Si fos alcalde de Barcelona, a patrullar i multar a tots els que fan la mascletà nocturna al centre de la ciutat en vegada d'anar a la platja, Ara baixaré a vore com estan els imbornals. :ohno: Sky June 25th, 2009, 11:56 AM La gent es desplaçaria a les ciutats veïnes, com passa amb les senyoretes que fumen dels municipis on es prohibeix la prostitució "ambulant". xD david_jim June 25th, 2009, 01:55 PM Estic fart de la pàgina del cat365. Fa setmanes que intento mirar el resultat d'una preinscripció per a un cicle de grau mig d'un amic, i sempre em diu el mateix "No s'han trobat coincidències", els escric a ells, em remeten a educació, i educació no em respon. I avui sortien les llistes definitives, i no envien cap missatge al mòbil, com es va posar a la preinscripció. Quina panda, de veritat, per què anuncien tant que els resultats es poden veure per internet, si després resulta que és tot mentida? :ohno: entfe001 June 25th, 2009, 03:20 PM ^^ Ah, encara recordo la meva inscripció a un CFGS a Barcelona mentre jo rondava per Girona... vuit cops vaig haver de baixar per diferents tràmits, a saber: Recollida de la documentació de preinscripció Entrega de la documentació de preinscripció i justificants diversos Consulta dels preadmesos i barems Reclamació al barem (no comptaven la nota de Batxillerat) Consulta de la resolució de la reclamació al barem Recollida de la documentació de matriculació Matriculació pròpiament dita Entrega de la documentació restant (vaig confondre el títol de Batxillerat amb el llibre :nuts:) I Renfe fregant-se les mans. Visc a la burrocràcia! Vilarrubla June 29th, 2009, 01:12 AM ^^ Bé, com que ja és l'endemà potser hauríem de començar a pensar en els funerals. Que, per altra banda, ens hauria deixat la feina més fàcil si ens hagués dit quin tipus de cerimònia fúnebre preferia, ara ho haurem de decidir nosaltres, més feina :sleepy: cendres i les podeu tirar al Segre jajaja De moment estic viu... demà el penúltim Pensament i llenguatge i dimecres Grups... No se quina és pitjor! Quina ràbia, el 4 de juny vaig fer un examen i a 29 de juny encara no s'han dignat a penjar les notes quan TOTS els grups les tenen i hi ha els dossiers electrònics actualitzats del dia 28 de juny, segur que les han penjat i estan "amagades" perquè deu faltar l'altra meitat de l'altra professora!!! ARRG! Són tipo TEST!!! :bash: :cheer: i dimecres cap a la T1 i Lisboa! Sky June 29th, 2009, 11:55 AM Visc a la burrocràcia! rKCMdIRGXHs entfe001 June 30th, 2009, 09:04 PM :master: :master::master: :master::master::master: :master::master::master::master: :master::master::master::master::master: I gairebé encerta fins i tot el formulari, ahir em va tocar emplenar a Hisenda el 037 entfe001 July 2nd, 2009, 09:22 AM Ja feia temps que no dedicava els meus dos minuts d'odi a l'hora punta del transport públic. Avui, fa escassos minuts, he tingut el plaer de barallar-me amb unes turistes (inconfusible color gamba de pell) que havien instaŀlat el seu voluminós equipatge obstaculitzant una porta d'un 5000 de la línia 5. La opció fàcil hauria estat canviar de porta, però em feia mandra així que he exercit una pressió insistent contra l'equipatge en qüestió fins que m'hi he fet lloc, no sense guanyar-me el malestar de les turistes. Tan difícil és adonar-se que maletes de metre d'alt a una porta del metro en hora punta fan nosa? entfe001 July 10th, 2009, 01:28 PM Brillants gestors de la mobilitat hi ha a Barcelona. Tot i que deien que els carrers es tallarien a partir de les nou del matí, els autobusos que circulen per Mallorca només ho feien fins a la parada anterior a la del Passeig de Sant Joan des d'un quart de nou, segons m'ha dit un conductor. Així que a Templexpiatoridelasagradafamília tothom baixa per agafar la L5 i poder seguir. I quina millor rebuda que la L5 a 4 minuts? entfe001 July 12th, 2009, 09:28 PM Últimament estic acaparant el fil de l'odi per mi solet, i a sobre monogràfic transport públic :sleepy: Anem per parts. Divendres a la nit vaig anar a un sopar, primer l'epopeia d'anar d'Encants a Poblenou amb metro, volta o bé per Passeig de Gràcia o bé per La Pau. Per cert, si es queda a les deu de la nit per què hi ha gent que arriba a les onze? Sort que no ho organitzava jo... Entre el retard aquest i que les sobretaules es fan eternes, finalment a dos quarts de dues fem la tornada. L'anada la vaig fer via La Pau, a la tornada no m'hi atreveixo ─a més que tota la resta del grup va a Urquinaona─, quin goig trobar-te gent fumant dins del tren, altres trencant ampolles de cervesa a l'andana... El primer i últim cop que agafo el metro tan tard. Per cert, em va sorprendre la de gent que el feia servir, em pensava que seriem quatre gats però no, els trens de la L2 anaven amb tots els seients ocupats (tampoc és que els 9000 en tinguin tants) i amb una freqüència de pas de 4'30". I salto a avui diumenge, arribo a l'estació de Girona per baixar cap a Barcelona i coi, ja hi ha un tren parat, és l'anterior que sortiria amb +17 i aniria acumulant fins a +20 a Sant Celoni, són les 19.41. Jo que pensava que amb l'hipercoixí que hi ha fins a Barcelona recuperaríem alguna cosa però el rodalies de les 19.35 ja ha sortit, així que ens el mengem durant tot el remaleït trajecte. Finalment arribo al Clot a les 20.30, amb +32 i havent esmerçat 50 minuts des de Sant Celoni. Per cert, que hem fet el trajecte de Sant Celoni a Cardedeu a contravia, no sé per què. Definitivament no paga la pena pagar el suplement d'exprés, si al final on es pot córrer es va a pas de rodalies :sleepy: Dinivan July 13th, 2009, 06:02 PM ^^ doncs si que està malament la L2, jo agafo sovint la L3 per tornar a Les Corts a qualsevol hora de la matinada i mai m'hi he trobat amb problemes d'aquesta mena. Tema trens és també realment vergonyós, com és que renfe és tan escarafallosa amb els avançaments a les estacions? podrien haver aturat el rodalies a Granollers per a que haguéssiu pogut passar, pobres, tinc un parell d'amics de Figueres que m'expliquen sempre històries similars amb el tren aquest, i això malgrat que el bitllet el trobo caríssim. Danzig July 13th, 2009, 11:29 PM Dedico els meus dos minuts al debat de Veo El Mundo, sobretot a Victoria Prego, que ha demostrat no tenir ni puta idea d'economia al "confondre" interessadament entre PIB i PIB per càpita :bash: textualment: Cataluña es la 3a comunidad que más aporta a la economia española tras Madrid y Baleares :crazy: alexbn July 14th, 2009, 05:28 PM Estoy pendiente de una llamada para saber si odio o no odio, pero hay puntos para que odie. Hoy he hecho una entrevista y me he enterado de que el director del cole es amigo o como mínimo conocido de la directora del cole donde me hicieron la vida imposible. Hay que joderse. entfe001 July 14th, 2009, 10:37 PM Tema trens és també realment vergonyós, com és que renfe és tan escarafallosa amb els avançaments a les estacions? podrien haver aturat el rodalies a Granollers per a que haguéssiu pogut passar, pobres, tinc un parell d'amics de Figueres que m'expliquen sempre històries similars amb el tren aquest, i això malgrat que el bitllet el trobo caríssim. La via desviada sentit Barcelona (la que té andana pels dos costats) estava ocupada per dos trens sense servei, una doble composició de Civia i una altra de 447. Els avançaments no programats segueixen sense agradar a l'Adif, encara no han superat l'accident de Torredembarra. Per cert, dos minuts més d'odi a Televisió Espanyola i a la festa dels 50 anys que fan avui: què és això de tallar en sec el "Saber i guanyar", posar un bon grapat d'anuncis tots en castellà i afegir-hi la cirereta del sorteig de la Bonoloto? :crazy: Sky July 17th, 2009, 01:08 AM Ja feia temps que no dedicava els meus dos minuts d'odi a l'hora punta del transport públic. Jo en tinc una també... Tren "Estrella Pío Baroja" + cabina de classe turista + no haver-lo agafat a l'origen + gent que envaeix els seients "buits" per dormir una estona + gent que porta unes maletes i bosses enormes que no caben al portaequipatges o sota els seients i les deixen a l'espai entre les fileres de seients o al bell mig del passadís + gent que es descalça per refrescar els peus + gent que reclina els seients (un pam menys d'espai entre les fileres) + cinc adolescents cridaneres = "bon viatge". :sleepy: entfe001 July 19th, 2009, 11:16 PM ^^ Ah, quan jo vaig agafar el Costa Brava per anar a Madrid, tot i haver pujat a Girona ─i per tant sol al compartiment fins a Sants─ al final vaig haver d'interrompre la reunió de la "casa d'Àsia" que es va muntar al meu compartiment amb els cinc xinesos amb qui el compartia més altres d'altres departaments. Sort que estava a la llitera de dalt i tenia l'interruptor de la llum a mà, es veu que van entendre la indirecta de deixar-los a les fosques a la primera :D Hush July 19th, 2009, 11:29 PM Estació Arc de triomf, dissabte 18 de juny. Rumanes gitanes roben a un parell d'asiatics. Crido a seguretat de TMB, les rumanes entren a "territori RENFE", (inexistent diferencia a nivell fisic, les andanes de metro i rodalies estan enganxades i van en paral·lel) Seguretat: No me permiten entrar en zona RENFE. Ademas su seguridad esta comiendo ahora. Visc a Barcelona! :) Cap de setmana del dia 18 i 19, Estació del Nord: Constants i nombrosos furts a turistes, SEMPRE, pels mateixos paios, que tornen i retonen dia a dia a "guanyar-se el pa" :D Mossos no disponibles, ocupats en un tema de salut publica. De tant en tant, alguna patrulla dissuassoria que no sol baixar ni del cotxe. Comissaria Guardia Urbana enganxada a l'Estació, encara que rarament es veu algu vestit de groc flouresecent. Si una victima ha de fer denuncia a la G.U. ha de dir que no ha vist el carterista, si l'ha vist, ja no es un organ competent. Cap a Mossos, senyor turista. Nº de "segurates" privats de l'estació principal de busos de BCN: 2 Visc a Barcelona! :) zetanol July 22nd, 2009, 03:49 PM Deixo el link d'un diari digital, escorat cap a la dreta. No té desperdici, però el millor de tot són els comentaris de la gent al final de la notícia...no comment :rant: http://blogs.periodistadigital.com/politica.php/2009/07/22/titiriteros-catalanistas-ere-spanair-mon-0987 Vilarrubla July 23rd, 2009, 11:22 AM ¬¬ odio l'afilador!!! Està parat davant de casa meva i no para de repetir la mateixa cançoneta amb un altaveu a tope!! Ja ens ha quedat clar que s'afilen tot tipus d'estris! Danzig July 24th, 2009, 10:03 AM el afiladorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :rofl: el casanovas July 24th, 2009, 10:47 PM XDD Home, de lluny el xiulet aquell mola! Clar que els esmolets que jo conec van amb una bici i no porten pas altaveus XD Vilarrubla July 24th, 2009, 11:11 PM normalment no molesta, i dóna cert àmbient de poble XD com quan passa el butanero per Bcn XD recordo que al meu altre poble passava el camió del butano i feia un xiulet com de les fires de festa major. La veritat és que mai m'havia molestat, de fet durant molt temps no sabia ni qui era el que feia el pito aquell, se sentia de lluny i no molestava... però l'altre dia va aparèixer amb una furgoneta i amb els altaveus a tope i es va parar davant de casa meva i a part de no sentir la tele estava tant fort que se'm ficava el pito a les orelles i no parava de repetir afilamos todo tipo de cacharros pero no ho deia en directe era una gravació i es repetia molt i molt ràpid. el casanovas July 24th, 2009, 11:29 PM Que cabró XDD Jo l'últim esmolet que vaig veure va ser un vell al carrer Carreras Candi carregant la seva bici com podia dins d'un bar XD Lo més trist va ser a Mallorca, a Inca, quan les eleccions municipals: et veies les avingudes més grans totalment buides i un Seat Panda del PSOE a tota hòstia amb uns altaveus cridant "us donarem justícia" i coses d'aquestes amb el candidat conduint amb cara d'ensopit i de vergonya XDD Vilarrubla July 24th, 2009, 11:34 PM jajaja que bo. Lo de "us donarem justícia" sona molt malament XD Sky July 24th, 2009, 11:38 PM ^^ "Us donarem justícia si no ens voteu". :lol: Sky August 26th, 2009, 10:43 PM Marxant una d'amoníac, gentilesa de l'empresa frigorífica instal·lada al meu carrer. :bash: Sr.Horn August 26th, 2009, 10:51 PM Ah, l'afilador, un clàsic de la pell de bou, un d'eixos oficis que mai han de desaparèixer com el ja mític Camión de los ajos Atención, ha llegado el camión de los ajos, tenemos ajos, i les seves versions motoritzades: El camión de los melones, el camión de la remolacha, El tapizador... Danzig August 26th, 2009, 11:50 PM Las sandías, a 20 duros la arroba, niña Antoi August 27th, 2009, 10:02 AM I la furgo que ven matalassos amb els altaveus a tope no us ha passat mai per davant de casa vostra? xD "Tenemos colchones de lana, de muelles y de(ininteligible). Tenemos todas las marcas del mercado a precios de fábrica". Izo August 27th, 2009, 03:48 PM El chatarrero. Ha llegado: el chatarrero AnGeL_J August 28th, 2009, 10:02 AM En Cataluña, a galope tendido hacia la II República http://www.lavozdegalicia.es/opinion/2009/08/28/0003_7933596.htm ----------- Que lo disfruteis¡¡:ohno::ohno: Vilarrubla August 28th, 2009, 10:13 AM estamos a punto de ver una III República? XD Danzig August 28th, 2009, 10:26 AM zSDChFnoqQI AnGeL_J August 28th, 2009, 10:39 AM ^^ temazo¡¡ Izo August 28th, 2009, 12:40 PM Jo l'única república que espero és la V! :lol: entfe001 August 29th, 2009, 12:00 PM Un parell de minuts d'odi per a les autovendes de Mitjana Distància de Renfe. Primer minut: quina cosa més enrevessada! Fan falta vuit pulsacions abans de poder pagar un bitllet, quan amb les antigues només en feien falta dos. A sobre, per acabar-ho d'adobar, només venen bitllets per a relacions directes, cosa que amb les antigues sí es podia. Tot un retrocés. I això, evidentment, quan els hi dóna la reial gana de funcionar. Ah, i de comprar allà un abonament de 10 viatges o un mensual ni parlar-ne, aquests sempre a taquilla i en efectiu, encara que costin més de 100 euros. Doncs ahir a Girona funcionaven. Segon minut: vaig a una màquina per estalviar-me la cua de les taquilles (una estació amb el volum de viatgers com la de Girona no pot estar amb només dues taquilles obertes, una d'elles dedicada alhora a MD i LD) però l'andròmina no em torna el canvi i em fa un petit rebut per cobrar-lo a la taquilla. O sigui, que al final tampoc m'estalvio la cua. Em sembla que a partir d'ara me'ls compraré per Internet. A la web de la SNCF, és clar :D Antoi August 29th, 2009, 04:48 PM ^^ Jo les vaig fer servir l'altre dia i millor que falti estona per agafar el tren si les vols fer servir. Entre que selecciones, fas tots els passos i pagues (quan et vol agafar les monedes clar, que ha de ser import exacte) pots trigar deu minuts. Sr.Horn October 7th, 2009, 12:55 AM Digne del dos minuts d'odi _IG24lgA3Sc :D Izo October 7th, 2009, 01:05 AM És boníssim, un dels millors del passat dijous. Barcelona, posa't guarra! :lol: Sr.Horn October 7th, 2009, 01:06 AM Barcelona és la P**** crec que és la part que millor queda XD Izo October 7th, 2009, 01:08 AM ^^ Sobretot en veure la prosti tant convençuda. No seré jo qui la contradigui. XD Sky February 20th, 2010, 04:58 PM Els Srs. de Jazztel m'han deixat més d'una setmana sense Internet perquè no els hi constava que hagués pagat el rebut de gener, tot i haver-lo abonat religiosament. :bash: El pitjor és que em van fer enviar-los un fax (a veure quan desapareix d'una vegada per totes l'andròmina aquesta) i han trigat 5 dies en restituir-me el servei. Crec que és el primer cop que algú em demana que demostri no que jo he pagat sinó que ells m'han cobrat. :crazy: persona753 February 20th, 2010, 05:16 PM Ara que parles de pagar o no pagar , m' enrrecordo de quan tenía 7 anys vaig estava jugant a una plaça de la meva ciutat amb els amics, hens va donar sed de tant jugar i una amiga meva i jo vam demanar diners a la meva mare per a comprar una ampolla gran d'aigua, vam anar al Shlecker i quant teníem l'ampolla a la mà per pagar no trobabem els diners, així que vam deixar l'ampolla y vam tornar per a demanar mes diners a la meva mare , i hem vaig adonar que el bitllet el tenía en una altra butxaca i vam tornar a la botiga, quan ja li vam pagar a la dependenta i teníem l'aigua la dependenta va i diu: Es la primera y ultima vez que entrais aqui.... jo hem vaig quedar de pedra per que no entenía el perque d'això, vam anar a dir-ho a la meva mare, la meva mare enfadada va entrar a la botiga i va dir a la dependenta:Usted que le ha dicho a mi hijo y a su amiga? La dependenta diu: Sus hijo y esta niña son unos ladrones!, ya tenían el dinero desde el principio y despues han venido otra vez! (acustant de lladres a uns nens de 7 anys...), la meva mare diu: ladrones por volver y no darse quenta que tenían el dinero? usted que se ha creido, ahora mismo me va a dar la hoja de reclamaciones! la meva mare la va firmar i al cap d' una setmana aquesta dependenta amargada ja no hi era..... S'ha de ser molt miserable per a desfogar-te amb uns nens de 7 anys.... SEIM February 21st, 2010, 05:42 PM Odio les benzineres on no indiquen que es de prepagament el surtidor de benzina. Collons que ho indiquin i no ens facin perdre el temps ni semblar idiotes mirant el marcador del surtidor esperant que funcioni. A sobres quan ho dius al encarregat, et diuen que ho fan per seguretat i sobretot els sortidors que no veuen be desde dins la botiga. Tan costa ficar una enganxina?????? A10 Spike88bcn February 21st, 2010, 09:02 PM Ara que parles de pagar o no pagar , m' enrrecordo de quan tenía 7 anys vaig estava jugant a una plaça de la meva ciutat amb els amics, hens va donar sed de tant jugar i una amiga meva i jo vam demanar diners a la meva mare per a comprar una ampolla gran d'aigua, vam anar al Shlecker i quant teníem l'ampolla a la mà per pagar no trobabem els diners, així que vam deixar l'ampolla y vam tornar per a demanar mes diners a la meva mare , i hem vaig adonar que el bitllet el tenía en una altra butxaca i vam tornar a la botiga, quan ja li vam pagar a la dependenta i teníem l'aigua la dependenta va i diu: Es la primera y ultima vez que entrais aqui.... jo hem vaig quedar de pedra per que no entenía el perque d'això, vam anar a dir-ho a la meva mare, la meva mare enfadada va entrar a la botiga i va dir a la dependenta:Usted que le ha dicho a mi hijo y a su amiga? La dependenta diu: Sus hijo y esta niña son unos ladrones!, ya tenían el dinero desde el principio y despues han venido otra vez! (acustant de lladres a uns nens de 7 anys...), la meva mare diu: ladrones por volver y no darse quenta que tenían el dinero? usted que se ha creido, ahora mismo me va a dar la hoja de reclamaciones! la meva mare la va firmar i al cap d' una setmana aquesta dependenta amargada ja no hi era..... S'ha de ser molt miserable per a desfogar-te amb uns nens de 7 anys.... a mi em va passar al carrefour també bastant petitet, estava mirant un joc d'ordinador. A més lo divertit es que t'avisen que les capses estan buides que as de preguntar pel CD si estas segur que el vols comprar. I en un joc que m'agradava hi havia una engan-xina enorme de oferta a sobre de les capacitats que el ordinador requeria per comprar el joc. I totes les capses igual. Total que la vaig desenganxar una mica la vaig tornar a posar i vaig deixar el joc al seu lloc. En aquest moment va venir un guarda de seguretat del pal super polí i em va dir que m'estava controlant que coneixia els del meu tipus. I que ell sabia que havia o volia robar el joc. I jo li vaig dir que era impossible que nomes estava mirant els requeriments del joc, li vaig dir que a mes posa un cartell ben gran que les capses estan buides. Després d'això em va dir que l'estava vacil·lant. Jo en aquell moment tampoc sabia molt be que acaba de significar allò. persona753 February 21st, 2010, 11:37 PM Esque aquesta gent es creu amb més autoritat de la que tenen, a sobre no saven mirar bé, jo que so ben jovenet se identificar perfectament a nois de la meva edat amb intencions de robar, pero esque no tenen ulls pera veure que son nens petits? Asobre quan lis hi dius la veritat o t'excuses, es posen xulos..... lude March 19th, 2010, 10:40 PM Odio les benzineres on no indiquen que es de prepagament el surtidor de benzina. Collons que ho indiquin i no ens facin perdre el temps ni semblar idiotes mirant el marcador del surtidor esperant que funcioni. A sobres quan ho dius al encarregat, et diuen que ho fan per seguretat i sobretot els sortidors que no veuen be desde dins la botiga. Tan costa ficar una enganxina?????? A10 Jo ultimament em trobo el cas contrari: benzineres que posa que són de prepagament i que quan passes per caixa et diuen 'no, si ja pots posar', com dient 'no calia que vinguessis'. Potser és casualitat, però fa temps que no em trobo amb un sortidor que calgui activar, fins i tot en alguna benzinera que anys enrera sí que calia. :dunno: Sr.Horn March 20th, 2010, 07:37 AM http://i40.tinypic.com/2isgyed.gif Fent amics Sky March 20th, 2010, 03:46 PM Les qüestions sobre el funcionament de la moderació del fòrum heu de plantejar-les a través de missatge privat. Gràcies. alexbn March 21st, 2010, 01:35 PM Odio al tío que ayer en el autobús se hurgó la nariz hasta lo hondo y fue pegando los mocos en el montante. Como al irse a bajar el montante le quedaba más apartado, entonces el honor lo tuvo el asiento. :crazy: Fui idiota de no mirar la calca por si las moscas. XD Spike88bcn March 21st, 2010, 03:24 PM que asco de gente, la gente es mas guarra por momentos. JuanK March 23rd, 2010, 09:33 PM Ayer me llamaron al teléfono fijo en nombre de Vodafone-Tele2 (sic) para ofrecerme sus servicios. Soy cliente suyo desde hace un año. :crazy: alexbn March 23rd, 2010, 09:49 PM ^^Haberles dicho que no tienes teléfono. Yo lo hago. XD JuanK March 24th, 2010, 03:17 PM ^^ Estaba tan asombrado que no pude dar una respuesta "brillante". Eso sí, llegó un momento en que la teleoperadora cayó en la cuenta de lo absurdo de la llamada, dijo un "espere un momento", y colgó. Casi diría mejor que "huyó". :lol: Berris March 24th, 2010, 06:20 PM ^^ a mi em va passar el mateix amb Jazztel :crazy: JuanK March 24th, 2010, 09:12 PM Hoy he tenido otra experiencia extraterrestre con otra compañía de telecomunicaciones. Mis viejos amigos de Ono, que desconectaron hace un año unilateralmente mi conexión a internet poque yo no había instalado un nuevo cablemódem que no recibí nunca porque se empeñaban en enviarlo a una dirección errónea :crazy:, me han llamado para hacerme una oferta para intentar recuperarme como cliente. La oferta no era desdeñable, pero me he quedado atónito cuando el teleoperador me ha dicho que me enviaban el kit de conexión... a la antigua dirección errónea. :doh: Por cierto, cuando era cliente, les comuniqué la dirección correcta un montón de veces, pero parece que disfrutaban -y siguen disfrutando- ignorándome. :lol: Menuda panda de incompetentes. Eso sí, me ha sorprendido mucho, conociendo mi propio carácter, que haya declinado amablemente la oferta y me haya despedido sin soltar ningún improperio. Me estoy ablandando. Sky March 24th, 2010, 09:49 PM El millor és quan els penges de sobte i et tornen a trucar tot seguit dient-te alguna cosa del tipus "¿señor? creo que hubo un problema con la conexión telefónica antes". No me digas... :rofl: Berris March 25th, 2010, 01:06 PM :llama: quan escolto música al youtube i sense voler passo el cursor per damunt de l'anunci de "Consigue un magnífico Seat Ibiza Ecomotive" o alguna cosa així... se'n va el so i he de posar la cançó des del principi un altre cop :crazy2: alexbn March 25th, 2010, 09:25 PM Alucinante: esta tarde en el cole me han hecho cambiar dos boletines de notas... DESPUÉS DE HABERLOS ENTREGADO. Un suspenso tenía que convertirse en un aprobado porque el psicólogo del niño dice que no hay que desanimarlo :crazy:^∞. Evidentemente se han dado cuenta de la barbaridad que eso suponía y el suspenso se ha mantenido. Eso aparte de que el niño es un caradura, claro. JuanK March 25th, 2010, 11:06 PM ^^ La h*stia. :crazy: ik252 March 25th, 2010, 11:54 PM ^^ Pero que invento es ese. Creo que lo usare en mi trabajo cuando me tengan que recriminar algo, les dire que eso me vendra muy mal para mi autoestima... ese psicologo fomenta los parasitos! Sr.Horn April 18th, 2010, 12:06 AM http://www.elpunt.cat/imatges/00/42/alta/780_377_42641_92f074a1c9823762930cb7f410315fb2.jpg Gràfic sobre l'evolució del núvol de cendra d'Islàndia :crazy: El colmo del retorcimiento i de la mala llet. On és l'estat Alemany :| L'estat Italià? :| I Andorra? :D En fi, desprès es queixen de la caverna :| Sky April 18th, 2010, 12:22 AM ^^ Que no diguin "Estat Italià" és imperdonable. És que ningú no se'n recorda de l'Alguer? xD Izo April 18th, 2010, 12:35 AM Reclamo que hi surtin tots els microestats europeus. Això és indignant. :lol: Vilarrubla April 18th, 2010, 12:37 AM Bueno... en una imatge sobre incidencies aeroportuaries no se si són gaire interessants... al igual que en incidències portuàries, no tindria gaire sentit marcà el Vaticà, Andorra o San Marino XD Izo April 18th, 2010, 01:28 AM ^^ El Vaticà té heliport. :lol: Izo April 18th, 2010, 01:30 AM Apa Roures, a empassar-ne una mica, com tothom :lol:: Competència posa contra les cordes el model de Mediapro La Comissió Nacional de Competència (CNC) ha fet pública aquest divendres una resolució que posa la continuïtat de l'actual model d'explotació dels drets d'emissió de les competicions futbolístiques a Espanya que va instaurar Mediapro, el grup encapçalat per Jaume Roures, contra les cordes. En resum, la CNC decreta prohibits i nuls els contractes en vigor subscrits entre els operadors de televisió i els clubs de futbol per a l'emissió de partits que tingui una vigència superior a tres anys a partir de la temporada 2012/2013 i següents. En la seva resolució, Competència entén que els contractes entre clubs de futbol i operadors per a l'adquisició dels drets audiovisuals de futbol de Lliga i Copa per més de tres temporades són anticompetitius com ho són els drets de tempteig i retracte i de pròrroga que permeten perllongar la durada del contracte més enllà d'aquesta durada màxima. En aquest sentit, l'organisme regulador entén que tal com està plantejat el sistema de compra-venda de drets futbolístics a Espanya existeix un "enorme incentiu" perquè els operadors que adquireixen dels clubs els seus drets audiovisuals els agrupin o posin en comú per així obtenir una explotació òptima, per la qual cosa la competència es redueix. Per compensar aquests "efectes de tancament de mercat", la CNC estableix una durada màxima de tres anys i elimina la possibilitat d'establir pròrrogues, de manera que els diferents operadors puguin competir més sovint per fer-se amb els drets dels clubs futbolístics. No obstant això, Competència considera que d'aplicar immediatament aquesta doctrina les "conseqüències negatives" per als consumidors serien superiors als avantatges, per la qual cosa de termini fins a la temporada 2012/2013 als operadors perquè renegociïn amb els clubs els contractes i resol que els contractes la vigència dels quals no superi la temporada 2011/2012 es considerin compatibles amb el Dret de la competència. Per posar només un exemple del que la sentència pot suposar per Mediapro, només cal recordar que en 2006, el grup de Roures i el Futbol Club Barcelona van signar un acord de set anys de durada pel qual el club català ingressaria 1.000 milions d'euros, el doble del que percebia fins llavors en aquest concepte. Font: http://www.economiadigital.cat/cat/notices/2010/04/competencia_posa_contra_les_cordes_el_model_de_mediapro_13052.php Danzig April 19th, 2010, 10:51 AM :crazy: El colmo del retorcimiento i de la mala llet. On és l'estat Alemany :| L'estat Italià? :| I Andorra? :D En fi, desprès es queixen de la caverna :| Ridícul absolut això de posar Estat x només als ídem opressors entfe001 April 20th, 2010, 11:23 PM Tampoc deixa de ser curiós que facin referència l'opressor Regne Unit com un tot i no hi posin els noms de Gaŀles, Escòcia i Irlanda del Nord, a banda d'Anglaterra. Vilarrubla April 20th, 2010, 11:26 PM ^^ Bé tampoc posen "Catalunya", però bé podrien haver posar "Estat del Regne Unit" XD ik252 April 20th, 2010, 11:50 PM ^^Millor l'estat del Regne Unit de la Gran Bretanya i Irlanda del Nord. Per cert, Kosovo es Kosova en català?? entfe001 April 20th, 2010, 11:50 PM ^^ Considerant que a les formes Estat espanyol i Estat francès s'ha adjectivat el nom del país, com s'hauria de fer amb Regne unit? Estat regnat unit? Estat regi unit? :nuts: entfe001 April 20th, 2010, 11:52 PM ^^Millor l'estat del Regne Unit de la Gran Bretanya i Irlanda del Nord. Per cert, Kosovo es Kosova en català?? Estat del Regne Unit d'Anglaterra, Gaŀles, Escòcia i Irlanda del Nord. I si cau alguna pleca pel mig, encara millor :lol: ik252 April 20th, 2010, 11:56 PM Estat del Regne Unit d'Anglaterra, Gaŀles, Escòcia i Irlanda del Nord. I si cau alguna pleca pel mig, encara millor :lol: Faltaria incloure les possesions de la corona, no?? com l'illa de Man...:lol: Izo April 21st, 2010, 12:23 AM El problema amb el plànol de "El Punt" (i aquest no és l'únic que han fet així) és que acaben embolicant-se ells mateixos amb aquesta regla de posar "estat" i, és clar, fan el ridícul. Per dues raons principalment: 1) Seguint aquesta regla haurien de posar "estat" a qualsevol país que conté una nació o part d'una nació sense estat propi. Resultat: que més del 65% dels estats d'Europa acabarien essent anomenats "estat X". 2) Que si la raó de fer això és perquè Catalunya és un nació i, per tant, no forma part ni d'Espanya ni de França en tant que nacions, bé haurien d'escriure "comunitat autònoma de Catalunya" o "Catalunya Sud" quan surt un plànol de Catalunya en tant que regió de l'estat espanyol. A veure ara qui és el guapo d'aquest diari que canvia els noms dels estats europeus per "estat X" i el de certa comunitat autònoma per "Comunitat Autònoma de Catalunya". :lol: Vilarrubla April 21st, 2010, 08:45 AM ^^ Considerant que a les formes Estat espanyol i Estat francès s'ha adjectivat el nom del país, com s'hauria de fer amb Regne unit? Estat regnat unit? Estat regi unit? :nuts: El gentilici és britànic... però Irlanda també és un estat britànic XD Sky April 29th, 2010, 06:13 PM Truco al 609 (servei d'atenció al client de Movistar) per demanar un codi d'alliberació del meu mòbil. Em demanen les dades i el número IMEI i me'l faciliten immediatament. El problema? El codi és erroni. :crazy: Torno a trucar i sembla que és la cosa més normal del món, perquè em donen un altre a l'instant. Premo els dígits i... erroni de nou. Truco per tercera vegada i per tercer cop un número erroni (si n'introdueixes cinc d'incorrectes el mòbil es bloqueja permanentment). :bash: Passo d'aquesta gent. Vilarrubla May 2nd, 2010, 03:58 PM Odio els peatons, els cotxes i els ciclistes XD Ahir anant en bici una pava em va depilar mig braç amb l'hòstia que em va fotre amb el manillar al braç per sortir-se del seu carril! I no se com a la gent se li acut anar amb cotxe a una platja de Barcelona... ja que el pillo me'n vaig por ahí. Niat May 2nd, 2010, 04:13 PM Truco al 609 (servei d'atenció al client de Movistar) per demanar un codi d'alliberació del meu mòbil. Em demanen les dades i el número IMEI i me'l faciliten immediatament. El problema? El codi és erroni. :crazy: Torno a trucar i sembla que és la cosa més normal del món, perquè em donen un altre a l'instant. Premo els dígits i... erroni de nou. Truco per tercera vegada i per tercer cop un número erroni (si n'introdueixes cinc d'incorrectes el mòbil es bloqueja permanentment). :bash: Passo d'aquesta gent. Mare meva :ohno: carter19 May 5th, 2010, 02:07 PM http://www.marca.com/tv/?v=Q6MNkMRDCn3 odio a aquest personatge...acas el club que el paga i pel cual a de jugar sempre no es el F.C.Barcelona? acas no es mes fracas quedar eliminats dels 8ens d'una champions que ja estava guanyada avans de començarla a jugar a la casa blanca? no se si es correcte colocar aqui aixo pero es el meu odi... absalon May 21st, 2010, 09:36 PM vull aprofitar els meus minuts d´odi, en primer lloc, en contra d´aquesta web, l´Skyscrapercity, per donar la oportunitat a un dels seus usuaris (IPTUCCI) per fer apologia de la tauromaquia, tot censurant comentaris que es rebel·len en contra dels plantejaments del propi fil*. També el minut que em queda, en contra totalment d´aquest usuari, que manipula la informació tal i com li surt d´entre mig de les cames i que te una malalta fixació vers les places de braus catalanes, tot i que romanen buides al llarg de tot l´any... déu meu... que be m´he kedat! PD: *tot censurant comentaris que es rebel·len en contra dels plantejaments del propi fil (realment això és el que penso que faran amb els meus ultims comentaris, si és així, faré us de 2 minuts d´odi més) he dicho... Izo May 22nd, 2010, 02:57 AM ^^ Ufffff, jo no entraria mai en un fil com aquest. És que no em va el tema dels braus, i per a entrar a barallar-me, passo. El millor és passar del fil i d'aquesta gent. entfe001 May 22nd, 2010, 11:59 AM La funcionalitat d'ignorar usuaris és molt útil. A vegades fins i tot sembla que hi ha empentes entre membres del fòrum per entrar a aquest selecte club :lol: Edito: ho acabo de repassar i hi ha 14 premiats. Enhorabona! :D Vilarrubla May 22nd, 2010, 12:42 PM ^^ el meu problema és que no em funciona aquesta eina... perquè quan m'apareix un comentari d'aquestos sense veure no puc evitar obrir la pestanyeta jajaja absalon May 22nd, 2010, 04:36 PM bueno... doncs el que suposava era cert! PRIMER MINUT D´ODI m´han censurat els comentaris a fil de la tauromàquia, que ningú digui mentides, que el fil es digui "PLAZAS DE TOROS" no vol dir que es parli d´arquitectura... han sortit el tipus de "banderillas" que s´utilitzen per matar els braus.. en fi... SEGON MINUT D´ODI pel censurador que ha fet tot això possible, el sr... TALLER BETTER, de Toronto, que encara el tinc al meu record, quan, en el moment que vaig decidir obrir un fil de fotografia dit, Catalonia: the land of thousand faces, em va fer una retallada quan vaig copiar la definició del que es Catalunya de la web de la Generalitat, em va fer retallada pel terme nació i em va dir que no poses mapes de Catalunya, encara guardo els missatges... vamos... Tribunal Constitucional II... TERCER MINUT D´ODI També per aquesta web, no es pot parlar de política, donc be, precisament al fil de Catalonia: ..., sempre hi ha un banner dels srs de CIUTADANS.... dient.. Catalunya somos todos... que no és això politica...??? hipòcrites! la veritat es que ultimament aquesta web m´està tocant el que no sona... PD. al final em convidaran a marxar d´aquesta web... en fi... no em callaran! Sky May 22nd, 2010, 05:05 PM ^^ A veure, cada subfòrum té les seves pròpies normes (de fet, som pràcticament independents) i en aquest cas el moderador no voldrà que es generin debats sobre la tauromàquia o qualsevol altre assumpte polèmic. Queixar-se aquí no serveix de res, però li pots escriure demanant explicacions (i normalment et contestarà donante alguna raó). El banner de Ciutadans surt de manera automàtica, no és cosa del fòrum. És un servei de Google que treballa normalment segons ka presència d'una sèrie de paraules clau (en aquest cas podria ser "política", "Catalunya", etc.). De fet, podria sortir perfectament en un lloc on es caguen en tota la gent del partit. Salutacions. absalon May 22nd, 2010, 05:29 PM pues vaya... ok, és així, però crec que no és lògic... si ja està parlat amb el moderador, i el fil sobre tauromàquia ja està bloquejat! que be! :banana: MINUT DE SATISFACCIÓ! entfe001 July 5th, 2010, 08:29 PM Ja feia temps que no em cagava en els trens. Fa unes setmanes ja em vaig trobar que, a la tornada de Girona a Barcelona diumenge a la tarda, per obres el meu tren va arribar amb 35' de propina i es va menjar 15' més a l'entrada a Barcelona per una incidència a Bellvitge. Doncs bé, escarmentat com estava aquesta setmana miro els cartells de l'estació i veig que, per obres, el meu tren passava a circular 25 minuts més tard de l'horari habitual. Per no fer el passarell com l'altra vegada, arribo amb uns 15 minuts de marge per treure el bitllet i, oh sorpresa! Les obres s'han suspès i els trens han circulat a l'hora de sempre. I jo l'he perdut. Al final 45 minuts de propina per arribar a Barcelona i a sobre encara haver d'aguantar el trollface d'Atenció al Client dient que què em creia per queixar-me i que si ells havien d'avisar a tothom per telèfon. Mentre als cartells de l'estació seguia indicant que el dia 4 de juliol el tren circularia amb l'horari que jo esperava. Reclamació per escrit, que com sempre se'm pixaran, i arribant a casa a quarts d'onze de la nit. http://2.bp.blogspot.com/_XfolNr-z7Zg/S7qt6EJd-OI/AAAAAAAAARU/ousr1-Vm9x0/s400/ffffffffuuuuuuuuu.png alexbn July 5th, 2010, 11:05 PM ^^A ver si los retrasos se deben a que el tren no puede pasar por la acumulación de m¡erda en las vías... Sky July 5th, 2010, 11:19 PM ^^A ver si los retrasos se deben a que el tren no puede pasar por la acumulación de m¡erda en las vías... Mira, lo mismo que pasó hace unos días en... Bueno, mejor edito. xD Era superior a mis fuerzas. http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%205/bbbaa3c6.png 437.001 July 6th, 2010, 03:55 AM Mira, lo mismo que pasó hace unos días en... Bueno, mejor edito. xD Era superior a mis fuerzas. http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%205/bbbaa3c6.png No siguis gore. :nuts: alexbn July 6th, 2010, 07:15 PM Ah, no había caído. Ahora pillo el asunto. A ver si va a venir algún ofendido y se chiva. XD 437.001 July 6th, 2010, 07:29 PM Ah, no había caído. Ahora pillo el asunto. A ver si va a venir algún ofendido y se chiva. XD Chiva está al lado de Cheste, y cerca de Buñol, el famoso pueblo de la tomatina. :lol::lol::lol: entfe001 July 12th, 2010, 12:15 AM Avui hora i tres quarts de retard, més del temps de viatge :sleepy: Deuen haver tingut un sarau gros, perquè han posat una doble de 449 funcionant com un regional pelat. Per sort no m'han cobrat el suplement de MD (que suposa un 35% del que havia pagat), ara bé, m'ha tocat altre cop fer el viatge de peu. 4 cops que he anat amb els nous trens, només un he pogut seure. alexbn July 12th, 2010, 01:47 PM ¿No hay suelo de sobras? A las malas... XD Me refiero a aquello de "por mis güevos yo me siento". entfe001 July 13th, 2010, 11:41 PM Yo es que prefiero pasear por el tren. Estar sentado en el suelo para mí es más incómodo que ir de pie, amén que el suelo también estaba asaz ocupado. Sky June 15th, 2011, 08:23 PM Caja Madrid Bankia diu que em cobrarà el doble de comissió de manteniment de la llibreta perquè no compleixo certs requisits (tenir una nòmina domiciliada o un saldo de 2.000€) i a més em pujaran la quota de la targeta de dèbit. Jo ho he interpreto com una invitació a abandonar l'entitat, i no penso ser descortès. xD MILONGUERO URUGUAYO June 16th, 2011, 04:04 AM hola a la barra catalana. mi primer paseo por este foro. era cliente de Orange hacia 6 años. jamas tuve un solo impago. tampoco era un gran cliente, pagaba al mes unos 50 a 70 euros que me debitaban de mi cuenta bancaria. Mi madre se puso muy enferma en Uruguay y tuve que viajar de urgencia, en el mismo dia, y estuve alli cuidandola, y logicamente me comunicaba con mi pareja aquí por mi movil, de hecho pague al mes unos 370 euros de mi cuenta bancaria a Orange, como siempre, como hacia años lo hacia. A las tres semanas de pagar ese dinero, me quedo sin cobertura en el movil, y me jodieron bien la vida, me dejaron casi totalmente incomunicado, porque como todo el mundo tiene moviles ya casi no se ven telefonos publicos....y en los hospitales no es facil. Culpe de esto en mi mente al proveedor de linea movil en Uruguay, pero no se me ocurrio hacerlo a Orange, pero al regresar a los dos meses, aqui tampoco tenia linea, llame a reclamar, y me contestan luego de pasearme por todos los internos de la empresa, que como usualmente pagaba 60, lo que tenia que pagar era mucho y me cortaron el servicio....sin aviso, ni nada de nada..... La siguiente factura que me habia llegado era de 400 euros y tambien la pague estando alla.... O sea que esta gente, me deja sin servicio, sin aviso previo como indica la ley, por su sola voluntad, mientras cobraban sin problemas esas facturas que consideran altas. Tampoco me devolvian el servicio, y al mes, cansado de reclamar cada dia, di orden de no pagar nada mas en el banco y devolver lo que se pudiera. En ese mismo dia me llamaron, que como yo iba a devolver facturas y no se que mas, unos descarados. Lo mas gracioso es yo no tenia servicio y me llegaban consumos !!!!! la hago corto, reclame, amenace, me hice socio de los consumidores y toda la historia, les importo un carajo. Lo unico que me quedo fue pasarme a Otra compañia, seguro igual de desastrosa, pero por lo menos no seguir dejando dinero en estos impresentables, me perdieron de cliente a mi, mi esposa, mi cuñado y mi suegro. es lo que queda, un saludo. Niat June 16th, 2011, 09:17 AM Caja Madrid Bankia diu que em cobrarà el doble de comissió de manteniment de la llibreta perquè no compleixo certs requisits (tenir una nòmina domiciliada o un saldo de 2.000€) i a més em pujaran la quota de la targeta de dèbit. Jo ho he interpreto com una invitació a abandonar l'entitat, i no penso ser descortès. xD Fas ben fet. Sky August 23rd, 2011, 05:11 PM http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%205/th_50b24362.jpg (http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%205/50b24362.jpg) Infinit menyspreu! xD alexbn August 23rd, 2011, 08:42 PM Tampoco te pierdes gran cosa. Por cierto, en el Fósters Jólibud fue donde descubrí los aros de cebolla, recuerdo que pensé "qué calamares más raros". Sky August 23rd, 2011, 09:09 PM ^^ Más bien lo digo por cierto detalle... a ver quién lo encuentra. :D persona753 August 23rd, 2011, 09:13 PM Es evident xD pobre Lleida... alexbn August 23rd, 2011, 09:44 PM ^^ Más bien lo digo por cierto detalle... a ver quién lo encuentra. :DPues eso, que no te pierdes gran cosa por no tener un Fósters Jólibud cerca. Hay muuuuuchos sitios más mejores. Vilarrubla August 23rd, 2011, 09:48 PM Que sitios? En donde? En Lleida? Si hay sitios que hacen hamburguesas muy buenas, pero no suelen ser tipo de cadena y por lo tanto no lo encuentras en cualquier sitio. alexbn August 24th, 2011, 01:22 AM Ah no, yo digo de comida normal. Seguro que hay sitios mejores. Si no e en Lleida e en Pekín y si no e en Pokón. :D Sky August 24th, 2011, 01:40 AM No, si el FH me da un poco igual, pero me ha hecho gracia que en el botón "localizador" hayan metido un mapa de Lleida para luego no tener ningún restaurante aquí. xD |