View Full Version : Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio
Sky June 1st, 2005, 08:48 PM Fil obert a petició popular. xD
Jo crec que el Ramon, cremat per les carabasses de la Laura, es dedicarà a torturar el pobre Sàhara. :D
deBarna June 1st, 2005, 08:52 PM Ole! xDDDDDDDDD
Començo amb el tema violacions -_-
Crec que ja allarguen massa el tema i que és una mica tret de la màniga que d'un dia per l'altre comencin a sospitar del Tomàs ¬¬
En qualsevol cas, pel fàstic que em fa, que el pillin ja i el tanquin!!!
Què creieu que pretén fer el paralític, el Nacho, amb el 'tampó' de l'aranya? Jo la veritat és que no ho entenc... Com no sigui tot una maniobra molt ben dissenyada per inculpar al Ramon de les violacions... Jo crec això. Que el Nacho sap que va ser el Ramon qui el va apallissar i ara li vol tornar la jugada. Per això anima a que comenci a perseguir més a la Laura....
Opineu, va :D
Bitxofo June 1st, 2005, 10:01 PM No veig la tele jo...
:(
Jordi Berlín June 2nd, 2005, 03:21 AM Jo hi ha uns quants personatges que els fotria d'hòsties fins el carnet:
- Laura. Com passar de caixera de súper a periodista estrella de TV en una setmana. Aquesta noia és una inepta sense ètica ni res, home! És la vergonya de la professió!!! I a més, és una hortera! Aquestes pintes que porta sempre...
- Ivan. Mr. Intolerància. I a sobre, lladre. Quina pena de nano. A més, la Marta l'abandonarà quan el David torni de París. És obvi. I s'ho mereix!
- Cecília. Està rabiosa amb els homes! Els seus comentaris són un insult per a l'espècie masculina. Sempre negativa, despectiva, humiliant, criticant tot el que fan els homes... I ella què? Si no és ningú! Una perruquera en atur i una pèssima mare!!! I aquest 'llibre' que ha escrit... Per favor! Que algú la posi en el seu lloc d'una vegada! I que calli!
- Clara. Però quin disbarat és aquest de quedar-se embarassada deliberadament i no dir-li res al pare? I els drets de paternitat? Es iguaaal! Egoista! Egocèntrica! Inconscient!
- Brian. Bé, aquest és que és, simplement, un simple. Deixem-ho aquí.
No continuo per avui. Aquest tema m'encén molt, com podeu comprovar!!!
(Per cert, ja era hora que algú obrís un fil sobre algun tema seriós! :colgate: )
Sky June 2nd, 2005, 12:00 PM A mi em sabria greu que el Toni es suïcidés, perquè és el meu personatge favorit. :(
De totes maneres ja sembla prou fotut per la malaltia aquella... :(
Met June 2nd, 2005, 08:16 PM Doncs jo crec que a l'Un per l'altre es crida massa... :sleepy:
Met dixit! :bowtie:
deBarna June 2nd, 2005, 09:55 PM Sky, a mi el Toni em sembla lo pitjor. Ell no és ningú per anar dient al Marcel que li digui a la Mari de casar-se... Què s'ha cregut? I a sobre el Marcel va i li fa cas, el Toni el té cohibit. Mira, el triangle Toni, Marcel i Mari em sembla lo pitjor. El Toni es mereix tot lo dolent que li passi, i el Marcel per tonto i la Mari per estúpida em cauen fatal. Quin fàstic avui quan s'han morrejat.
Per altra banda crec que avui s'ha confirmat que el Nacho ho està planejant tot per fer quedar al Ramon com el violador, i a sobre el Sahàra ha dit avui al poli que ell creu que el violador es el Ramon.... Pagaran justos per pecadors. Pobre Ramon. I el fastigós del Tomàs 'tan campante'. Quin fàstic... veu que està fent patir i destrossant a la família que tant estima i continua igual... Cabró!!!
Bé, paro que m'indigno -_-
Sky June 2nd, 2005, 10:04 PM Doncs després de veure el Brian borratxo em sembla que ja he canviat de personatge favorit. xDD
deBarna June 2nd, 2005, 10:10 PM Avui follaré tot el que pugui i més! Avui follo! xDDDDDDDDDDDDDDD
deBarna June 3rd, 2005, 02:40 AM Bitxo, això ho diu el Bryan, no jo xD
deBarna June 3rd, 2005, 02:41 AM Ai ke raro :crazy: la resposta al Bitxo sa posat abans que el seu post :crazy:
Bitxofo June 3rd, 2005, 02:43 AM Avui follaré tot el que pugui i més! Avui follo! xDDDDDDDDDDDDDDD
????????????????????
:eek:
Sky June 3rd, 2005, 05:11 PM A can Crespo gasten iogurts i oli del Carrefour.
:O
deBarna June 3rd, 2005, 05:35 PM Què fort! El Tomàs suicidant-se mentres detenen el Ramon per les violacions!! :O
deBarna June 3rd, 2005, 05:55 PM A can Crespo gasten iogurts i oli del Carrefour.
Jordi Berlín June 3rd, 2005, 05:58 PM El Tomàs se salvarà, ja veureu... Però tard o d'hora acabarà a la garjola!!!
Sky June 3rd, 2005, 05:58 PM Què fort! El Tomàs suicidant-se mentres detenen el Ramon per les violacions!! :O
Dos pardals d'un tret. xD
ferramont June 3rd, 2005, 07:31 PM Met,
estic absolutament d'acord amb tu: a L'un per la'ltre criden massa, jo crec que ratllen la barrera de contaminació acústica i tot!!!!
per cert, canviant de tema: el suicidi de Nip/Tac (s'escriu aixi?) bonissim no?? amb banda sonora d'elton john inclosa!! era algo semblant a surrealista o m'ho va semblar a mi?
Sky June 10th, 2005, 04:47 PM Amunt!!! Ara començarà el capítol del divendres. :colgate:
Que bo ahir el Toni rodolant pel terra. :rofl:
ÎNÃÐÄþTÅT June 10th, 2005, 04:49 PM xDD
art June 10th, 2005, 04:52 PM :devil: uga
Sky June 10th, 2005, 05:26 PM Hola Nacho!
Sky June 10th, 2005, 05:42 PM Fem una minienquesta integrada: quina actriu del Cor està més bona? :D
La meua opinió:
- Miriam i Noelia 10/10. Tremendes les dues! No sé amb quina quedar-me... :drool:
- Asun 8/10. Aquells ullets...
- Isabeleta 8/10. Aquesta els té de gossa!
- Mar 7/10. Em fa morbo!
- Marta 6/10. No sóc gaire fran de les rossetes...
- Laura 6/10. Passadeta d'anys però té bon cos.
- "K" 5/10. Té nas de mico!
- Mari 5/10. M'agraden més jovenetes, però per sortir del pas...
Tota la resta suspeses! :D
Bitxofo June 10th, 2005, 06:32 PM Hola Nacho!
¡Hola macho!
:D
Bcn June 11th, 2005, 12:14 AM Bones, jo el cor no l'he vist mai, pero les uniqes sèries de TV3 que me les he tragat de principi a fi han sigut OH Europa o OH Espanya (de dagoll dagom) molt bones, esperant una tercera part.... i Estació d'Enllaç, que bona que està l'aina clotet !!!!!!!
APA!!!
Sky June 13th, 2005, 05:25 PM Noelia
Ui, que bo. Avui s'ha vist com la xiqueta allibera les seues frustracions personals a través de sessions sado-maso. :colgate: :clown:
Sky June 16th, 2005, 04:59 PM La Isabeleta ven mel del Carrefour a la seua parada!
Cutres!!!
xDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jordi Berlín June 16th, 2005, 05:07 PM Amb la Noèlia no hi ha l'aigua clara. Per mí, que tot això amaga un rotllo maltractes infantils per part del seu pare quan era petita. Està traumatitzada i per això té aquest comportament sexual 'desordenat'...
Bitxofo June 17th, 2005, 01:15 AM Degenerats!!
Sky July 11th, 2005, 04:26 PM PRTE: Plataforma pro Resurrecció del Toni Esteve.
Volem que torni! Sense ell el Cor ja no tindrà tanta gràcia. >(
Jordi Berlín July 11th, 2005, 04:40 PM PRTE: Plataforma pro Resurrecció del Toni Esteve.
Volem que torni! Sense ell el Cor ja no tindrà tanta gràcia. >(
Sííí!!! >(
I el David original, no aquest impostor que ens endossaran el setembre!!!
Si el Quim Gutiérrez té compromisos, doncs que matin el personatge, però això de canviar l'actor és molt cutre. Em recorda 'Dallas'...
Bitxofo July 13th, 2005, 02:57 AM No entenc res a aquest fil...
:runaway:
Met July 13th, 2005, 09:13 PM M'he enganxat a Ventdelplà, la sessió de la tarda. I de pas, abans veig Porca Misèria, que l'havien passat massa tard i no la vaig poder seguir tota. :tongue3:
És cert que el Cor se'n va a Sants a partir de setembre? :?
Diuen que tornarà en Max i son pare. :uh:
Met July 13th, 2005, 09:16 PM No entenc res a aquest fil...
Doncs jo no entenc que dius... :?
Menys postejar i més ortografia i sintaxi, nen! :rant:
Sky July 13th, 2005, 09:19 PM "A aquest fil" no sona gaire bé...
Bitxofo July 13th, 2005, 10:11 PM "A aquest fil" no sona gaire bé...
No sonarà bé però és correcte...
:)
Sky July 13th, 2005, 10:28 PM No sonarà bé però és correcte...
Segur? :D
Davant de topònims cal utilitzar la preposició a, tant si el verb expressa moviment com situació:
• Se'n va a Xeraco.
• Viu a Tavernes Blanques.
(...)
En canvi, quan el verb expressa situació hem de fer la distinció entre a i en. Emprarem a davant de l'article determinat i de l'adjectiu interrogatiu quin:
• A quin curs estàs?
• Ho he trobat a la botiga.
Però utilitzarem en davant de l'article indeterminat, dels demostratius i dels indefinits:
• En aquesta casa fa molta calor.
• Trobarem habitació en algun hotel.
• Es van conéixer en una manifestació.
Bitxofo July 13th, 2005, 10:39 PM Sí, segur!
;)
Sky July 13th, 2005, 10:40 PM Doncs esperem una tercera opinió... :D
Bitxofo July 13th, 2005, 10:45 PM Doncs esperem una tercera opinió... :D
La del meu profe de català!
Toadstool July 14th, 2005, 03:26 AM Sky 1 - Bitxofo 0 :D
Bitxofo July 14th, 2005, 03:43 AM Sky 1 - Bitxofo 0 :D
No s'hi val!
Tu parles mallorquí...
Toadstool July 14th, 2005, 03:50 AM Per això mateix. Com li vaig escoltar dir a en Quimi Portet som la reserva espiritual de la catalanitat. :D
Bitxofo July 14th, 2005, 04:51 AM Per això mateix. Com li vaig escoltar dir a en Quimi Portet som la reserva espiritual de la catalanitat. :D
Bé doncs, aleshores accepto!
:wink2:
Sky June 12th, 2007, 05:16 PM Al basar de la Trini i la Remei venen mocadors (1)) (la marca blanca cutre del Carrefour). :D
I per tres paquets de deu fulles d'afaitar només et cobren 5,60€.
Ara, el més inversemblant de tot és que pugui existir una botiga com aquesta regentada per catalans i no per xinesos. :dunno:
Sky June 12th, 2007, 08:40 PM ^^ Per cert, a veure si per l'any que ve preparen una sèrie nova de trinca que el Cor ja fa oloreta. :D
Per mi es podrien haver estalviat el paripé de canviar de barris...
Izo June 13th, 2007, 03:14 AM Estic cansat de sèries com El Cor. Quan van fer Poblenou me la vaig veure sencera perquè era la novetat i mai havíem tingut res semblant en català i fet a casa nostra. Amb els altres 'culebrots' no vaig tenir una relació massa llarga; potser amb Secrets de Família i amb Nissaga de Poder. Aquesta última és tan mítica com Poblenou, o més.
D'El Cor de la Ciutat no vaig passar del tercer capítol. Em sembla massa monòtona. També tenim Ventdelplà, que és tres quarts del mateix: tot es resumeix en els problemes domèstics de la gent, que està bé, però explicat d'una manera que no em convenç. Trobo a faltar un Plats Bruts, per exemple, o Majoria Absoluta, sèrie que m'encantava i van treure massa aviat. També m'encanta Porca Misèria; a veure quan torna també.
Per cert, que avui he vist l'anunci del retorn de Nip Tuck. Ja era hora! Una altra sèrie que m'agrada, però estrangera. Herois també m'agrada. A veure si TV3 renova les sèries (llegeixi's jubilar el Cor i Ventdelplà, i fer-ne una de nova en horari de sobretaula) i continua comprant drets de sèries estrangeres de qualitat alhora que aposta per les produccions pròpies de l'estil de Porca Misèria.
"Shine" June 13th, 2007, 03:36 AM Ventdelplà ni tocar-la!!! :bash: :bash:
http://multi.tvcatalunya.com/tvcmult/220384280.jpg
Izo June 13th, 2007, 03:45 AM ^^ Hauria d'haver estat una mini-sèrie sobre com una dona escapa d'un marit que la maltracta i aconsegueix redreçar la seva vida. La resta és allargar la cosa amb les històries de sempre (generalment problemes) i, a sobre, explicades amb poca gràcia i allargant-ho fins a extrems inhumans.
Porca Misèria també explica coses quotidianes, però ho fa d'una manera diferent, més fresca i divertida. Ventdelplà, com El Cor, a vegades assoleix uns nivells de carrincloneria que ja cansen.
Jordi Berlín June 13th, 2007, 11:57 AM Ventdelplà, com El Cor, a vegades assoleix uns nivells de carrincloneria que ja cansen.
Tu creus? Aquesta crítica l'he sentit moltes vegades i, francament, no acabo de veure-la clara. Tant a Ventdelplà com a El Cor surten personatges i situacions que no veig gaire 'carrinclones': en els darrers temps hem tingut una parella de nanos de 17 anys que cohabitaven a casa dels pares com si res i que, a sobre, són germanastres (jo no he vist mai una cosa així en la vida real), relacions homosexuals normalitzades, un 'trio', sexe per un tub en totes les franges d'edat, un pis d'estudiants cràpula total, el nano que s'enrotlla amb la dona casada i s'ho passa bomba (res de crítica moral), drogaddictes, camells, cases de putes... Tu trobes que això és 'carrincló'? :D
Jo diria que això de la 'carrincloneria' és una crítica clàssica cap a TV3 i que, davant d'això, TV3 precisament se'n va cap a l'altre extrem: sexe, tacos i marro 'non stop'.
Izo June 14th, 2007, 05:21 PM ^^ No dic que tot a El Cor o Ventdelplà sigui carrinclo, sinó ningú les veuria. Però és cert que hi ha certs temes que ho són, però sobretot, és més aviat les actituds de certs personatges i com són tractats certs temes, no els temes en si.
Mai he sentit el terme carrincló emprat com a crítica a TV3. És cert que la TV3 de fa uns anys era un pèl més conservadora, més 'Ferrussola', del que ara ho és. Però fins al punt de ser carrinclona a mi mai m'ho ha semblat, vaja. Avui, però, la veig més moderna i fresca que fa uns anys, això és cert. Com dic, a veure si aposten encara més fort per sèries i productes nous i innovadors!
entfe001 June 14th, 2007, 09:57 PM Nissaga de Poder va ser mítica. El cementiri del poble el van haver d'ampliar un parell de vegades :lol:
Sky June 14th, 2007, 10:03 PM ^^ O Laberint d'Ombres, amb el mític Salvador Borés (l'esbudellador de Sabadell):
http://www.tv3.cat/laberint/personatges/salvador.htm
:master:
entfe001 June 14th, 2007, 10:05 PM Ja posats, menció especial també a Oliana Molls :rofl:
lude June 14th, 2007, 10:18 PM ^^ O Laberint d'Ombres, amb el mític Salvador Borés (l'esbudellador de Sabadell):
http://www.tv3.cat/laberint/personatges/salvador.htm
Per mi, el millor culebrot de TV3 i el millor dolent també. :master:
Laberint d'ombres? Y eso qué es? Una sauna gay? (Palomino dixit) :rofl:
Izo June 15th, 2007, 01:02 AM Ja posats, menció especial també a Oliana Molls :rofl:
Ei, poca broma! Aquesta també és mítica!!!
entfe001 June 15th, 2007, 01:45 AM ^^ La de l'astàlec sí, la dels S.A. va ser bastant més fluixeta :sleepy:
Algú s'apunta a una manifestació a les portes de TV3 perquè la reposin? :D
lude June 15th, 2007, 01:53 AM ^^ Una altra 'joieta' dels 80:
YYF6pGGFwqg
:rofl:
lude June 15th, 2007, 02:06 AM ^^ La de l'astàlec sí, la dels S.A. va ser bastant més fluixeta :sleepy:
Algú s'apunta a una manifestació a les portes de TV3 perquè la reposin? :D
Jo m'hi apunto! :D
De petit em va fascinar aquella sèrie (la primera és clar). La dels S.A. no tenia la màgia de la primera i era força dolentota:
XsFSfCDHLZ4
Izo June 15th, 2007, 02:51 AM ^^ Aix, quins records... Gràcies pel vídeo!
És veritat, per què no la reposen? Hi ha moments en què la programació deixa molt a desitjar, especialment els caps de setmana... Podrien aprofitar aleshores per posar-la.
lude June 15th, 2007, 11:12 AM ^^ No m'estranyaria que les reposin al 300, si es que no ho han fet ja.
CARABAZA June 18th, 2007, 01:39 AM Ventdelplà ni tocar-la!!! :bash: :bash:
http://multi.tvcatalunya.com/tvcmult/220384280.jpg
I El Cor de la ciutat tampoc!!! La vaig descobrir dijous i em va encantar. A veure si tinc sort i la posen en la TVCi de ONO.
És tan bonic allò de Max i Enrique... :drool:
Sky June 18th, 2007, 01:43 AM A veure si tinc sort i la posen en la TVCi de ONO.
Sí que la posen:
http://www.tv3.cat/ptvcatalunya/tvcProgramacio.jsp?data=20070618&canal=TVCI
:wink2:
"Shine" June 18th, 2007, 01:48 AM Laberint d'Ombres ha sigut la millor SEMPRE. Després, vindria Nissaga.
Per altra banda, no trobo que El Cor i Ventdelplà siguin comparables. A El Cor tot són desgràcies, baralles, accidents, morts, depressions... amb la típica i insofrible música de violins que ho acaba d'entristir tot encara més.
Ventdelplà té moments d'acció, de felicitat, d'optimisme, d'intriga... Realment no és una sèrie depriment com El Cor, que ja he deixat de veure perquè és amargant.
Visca VDP!! I visca la Teresa :D
PD: Creieu que l'Enric li acabarà dient que té leucèmia a la Isona? O es farà el 'dolent' i marxarà a BCN per no preocupar-la...?
Izo June 18th, 2007, 02:34 AM Cert que Ventdelplà no és tant dolenta com El Cor, però no en sóc un fan tampoc. :D Vaig assabentant-me'n pels anuncis que posen a la tele i el que sento a dir a ca' meva.
Però, a part d'El Cor i Ventdelplà no teniu altres sèries preferides? Hi ha algun fan de Lost per aquí?
"Shine" June 18th, 2007, 02:37 AM Jo estic enganxat a Entre fantasmas :D
Izo June 18th, 2007, 02:44 AM ^^ És una que fan al Cuatro, no? No l'he vista mai, sembla d'aquestes que fan iu-iu, però per a això ja em veig l'Iker de tant en tant... :D
De sèries de Cuatro només he vist Queer as Folk, tot i que no em vaig esperar al ritme que portaven a la tele i me la vaig baixar quasi sencera de l'Emule.
I de TVE em vaig enganxar a Lost, però també a causa del ritme que porten me la baixo de l'Emule. Estic a punt d'acabar-me la 3a temporada i la 4a no comença fins al febrer del 2008; i això als Estats Units...
entfe001 June 18th, 2007, 12:25 PM ^^ No m'estranyaria que les reposin al 300, si es que no ho han fet ja.
La van reposar abans que tingués decodificador de TDT :cry:
Abuámir June 18th, 2007, 08:31 PM Algú s'hi ha fixat en el pitram que té la Berta!? xDDDDDDD Sembla una meuca del putibar del seu marit-avi :D
Visca Ventdelplà!
"El cor" fa fàstic, i en Max sembla que sigui mort amb aquella cara que fa U_U I aquella musica amb els violinets... :sleepy:
lude June 18th, 2007, 11:21 PM ^^ Per cert Abu, parla'ns una mica dels serials de Canal Sur. Què tal són?
"Shine" June 19th, 2007, 12:57 AM Pel que jo sé, el 'culebrot' que té més èxit del canal, l'han fet comprant l'argument de Ventdelplà... con eso te lo digo todo :D:D
JarlehuBCN June 19th, 2007, 01:07 AM Al Cor de la Ciutat el que li passa es que al deixar Sant Andreu va perdre tot el seu argument.... que cony pinta a Sants? res!!!
Com a sèrie, a Sant Andreu, tampoc m'agradava pero be.. la mirava.
D'altra banda la meva serie preferida de TV3 es i sera sempre POBLE NOU, tot i que Laberint d'Ombres i Nissaga de Poder son mítiques.
D'altres series... de tota la meva vida a la que mes m'he enganxat ha estat a "Motivos Personales" (Telecinco) i a Queer as Folk (Cuatroº).
lude June 19th, 2007, 01:45 AM Pel que jo sé, el 'culebrot' que té més èxit del canal, l'han fet comprant l'argument de Ventdelplà... con eso te lo digo todo :D:D
Uoooh! :eek:
Com és diu el poble? I on són les localitzacions?
david_jim June 19th, 2007, 12:13 PM Jo em vaig enganxar a Ventdelplà fa dos estius, quan van repetir la 1ª temporada, i des de llavors la segueixo, de fet, tinc gravats tots els capítols, des del 1 al 171 pel moment (ahir no la vaig poder veure, però el d'ahir el repeteixen a TVCi avui a la matinada). Aquesta temporada va començar fluixeta, però a poc a poc va millorant, tot i que ha perdut molt la sèrie, almenys per mi, com la primera temporada no hi ha res.
En canvi El Cor, no sé, una sèrie que té 1400 capítols, que té un canvi de barri i tot així per la cara, bufff. L'he vist alguna vegada però no m'ha interessat gaire.
D'altres cadenes, miro Los Hombres de Paco i ara també la de El Internado, d'Antena 3.
Vox June 19th, 2007, 02:59 PM Al Cor de la Ciutat el que li passa es que al deixar Sant Andreu va perdre tot el seu argument.... que cony pinta a Sants? res!!!
Com a sèrie, a Sant Andreu, tampoc m'agradava pero be.. la mirava.
M'estalvio la resposta. Opino i anava a dir el mateix jeje
D'altra banda la meva serie preferida de TV3 es i sera sempre POBLE NOU, tot i que Laberint d'Ombres i Nissaga de Poder son mítiques.
Jo diria que les més mítiques son Poble Nou (la primera i res es comparable amb el vilo de mitja Catalunya per saber si el Joel Joan viuria o no), Nissaga de Poder (perque van tractar un tema de poder, diners i vins sense fer el ridícul, quelcom que era fácil que pases, sino que ho van fer amb estil i un éxit molt alt. Llàstima de la prolongació excesiva i de la 2a part) i el Cor de la Ciutat, per ser la més llarga i costumbrista.
Secrets de Familia no va tenir tant d'èxit com Poble Nou i Laberint, bé, no podia estirar-se més una trama on només hi havia un dolent.
Vox
Vox June 19th, 2007, 03:08 PM En quant a VdP i El Cor, no es poden comparar. La segona es una serie costumbrista, típica de migdia i continuadora d'un estil propi (bé, no original, però si propi a Espanya) de TV3, iniciat al 1994 amb Poble Nou. La primera es una serie més per les nits, amb més acció i pensada per durar menys (de fet, dubto que contonui molt més, perderia de tot).
Personalment no suporto massa bé VdP. Escolto a la Teresa i penso que no hi ha res més cursi i de color de rosa que ella XD A sobre hi trovem perletes made in "no tenim vergonya" de TV3. Una australiana parlant català com si res (i abans una rusa), absurd doncs el parla perfecte però afegint l'accent i oblidant-se de com es diu alguna paraula.
Ho sento, massa ciencia ficció VdP :nuts:
Vox
Abuámir June 19th, 2007, 05:32 PM ^^ Per cert Abu, parla'ns una mica dels serials de Canal Sur. Què tal són?
No li facis pas cas al Marc U_U
El serial (eh! akesta paraula l'acabo d'aprendre gràcies a tu xD) més vist a Canal Sur es diu "Arrayán" i porta ja anys. Arrayán és un Hotel (que es localitza a Màlaga capital, i més concretament al meu barri, però que no existeix a la vida real U_U), i els seu propietari era un vell que fou assessinat en suspitoses condicions... Aleshores hi ha fills es barallen per l'hotel, d'altres estan més preocupats per saber qui ha sigut l'assassí, hi ha una treballadora que va veure qui va matar al vell però no diu res perque algú compra el seu silenci, nosequéeeeee...
Això fou fa anys U_U Ja han passat gairebé 6 anys i jo fa molts que no el veig :D El meu pare la mira sempre U_U Em sembla que te un 20%/30% de share...
http://www.arrayan.tv/
Abans sortien wenorros, ara ja em sembla que no U_U XD
------------------
Això que diu en Vox és veritat U_U Jo em sento imbècil quan veig la Nicole i la Svetlana parlant català com si res en poc temps i jo porto aqui 10 messos i encara faig i dic més coses rares que... xDDDD Em fan sentir molt malament U_U Vull que s'en vagin de Ventdelplà U_U Sobre tot em fa MOLTA rabia quan fan servir perrrrfectament els pronoms ¬¬' Si es gairebé imposible fer-ho bé ¬¬ (hi anar-se'n-ne-ho-lo-el-'ns-'ts-argh!, horrible U_U)
PD: I la situació familiar de la Marcela?! AL IGUAL LI PARLA ALS FILLS EN CATALÀ! xDDDDDD Andayaaaaa...
lude June 19th, 2007, 05:41 PM PD: I la situació familiar de la Marcela?! AL IGUAL LI PARLA ALS FILLS EN CATALÀ! xDDDDDD Andayaaaaa...
Aquesta dona fa la pitjor interpretació d'andalusa de la història! :bash:
No serà per manca d'andaluses a Catalunya... :|
És com les cavalcades de reis quan posen un paio pintat de negre de Rei Baltasar. :ohno:
lude June 19th, 2007, 05:46 PM El serial (eh! akesta paraula l'acabo d'aprendre gràcies a tu xD)
'Serial' també existeix en castellà i és una paraula més vella que l'anar a peu (pronunciïs /kalnapeu/) :D
CARABAZA June 19th, 2007, 06:19 PM A veure si el Enric s'espabila ya! xD
Bcn June 19th, 2007, 08:04 PM Cal fer esment tambe les mitiques series de dagoll dagom entre les que destaquen oh espanya!, oh europa! i la memòria dels cargols XD. bonissimes!!!
entfe001 June 19th, 2007, 10:49 PM ^^ Quan veig al propietari de la casa de cites de Vendelplà semrpe espero que en qualsevol moment deixi anar allò de "Maleïts Cargols... a cremar a l'infern!"
Abuámir June 19th, 2007, 11:11 PM Edit.
"Shine" June 19th, 2007, 11:12 PM Quina va ser primer? Oh Espanya o Oh Europa?? Jo sé que la primera va ser bona, pero la segona un desastre :S
El senyor Monràs i la Berta hi sortien, entre d'altres :D
Qui ho diria una sèrie anomenada Oh Espanya! a TV3. A dia d'avui se'm fa impensable, començant pel títol. Tots els presentadors s'inventen les mil i una per evitar dir Espanya sempre que ho han de dir... Estat, Estat espanyol, Península Ibèrica... com si t'agafés una malaltia greu per dir-ho...
Bcn June 19th, 2007, 11:15 PM Quina va ser primer? Oh Espanya o Oh Europa?? Jo sé que la primera va ser bona, pero la segona un desastre :S
El senyor Monràs i la Berta hi sortien, entre d'altres :D
La primera oh europa! i la segona oh espanya! doncs a mi em va agradar mes oh espanya!! XD
Mirant tot espectant l'ultim capitol (catalunya) estaba a 7è d'EGB, quan posen el cap a la olla i toquen la campana (nuria) l'enric (josep lluis bozzo) diu tornarem a fer un altre viatge...
llastima k al final no es fés. hagués estat genial
Izo June 20th, 2007, 12:15 AM Oh Europa! i Oh Espanya! em van agradar molt, tot i ser una d'aquestes sèries de poc pressupost. Van saber fer un producte original i interessant amb poques peles, i això sempre està bé.
Una altra que em va encantar és Teresina S.A. Quins records! Ia ltres que recordo de la meva infantesa són Gent del Barri ('Eastenders' en la versió original), Hotel Fawlty ('Fawlty Towers'), Magnum i l'Escurçó Negre, entre alguna altra.
Antoi June 20th, 2007, 12:34 AM ^^ I Ràdio Cincinnati què, eh??? :D
"Shine" June 20th, 2007, 12:54 AM I la Tata? Ningú comenta la Tata 'franfain' o algo així? :D:D És la millor de tots els temps!! xDDD El Sr. Sheffield, la Cici i el seu gosset Chester...
http://www.p2ptv.co.uk/images/donkey/nanny.jpg
http://www.darkhorizons.com/dvds/nanny.jpg
http://www.seriestop.com/images/images_dvd/nanny_2.jpg
Que 'discreta' anava sempre :D:D I la seva mare? I la seva àvia? xDDDDDD
http://www.geocities.com/TelevisionCity/7365/Episode_Guide/2nd_Season/218nannybehindtheman.jpg
SEIM June 20th, 2007, 01:10 AM I la Tata? Ningú comenta la Tata 'franfain' o algo així? :D:D És la millor de tots els temps!! xDDD El Sr. Sheffield, la Cici i el seu gosset Chester...
http://www.p2ptv.co.uk/images/donkey/nanny.jpg
http://www.darkhorizons.com/dvds/nanny.jpg
http://www.seriestop.com/images/images_dvd/nanny_2.jpg
Que 'discreta' anava sempre :D:D I la seva mare? I la seva àvia? xDDDDDD
http://www.geocities.com/TelevisionCity/7365/Episode_Guide/2nd_Season/218nannybehindtheman.jpg
Genial la serie... i el majordom tot un sarcastic.
A10
Izo June 20th, 2007, 01:13 AM Eeeeei, me'n recordo, oh i tant! Genial! I de Ràdio Cincinnatti també me'n recordo, tot i que no la vaig arribar a veure tota.
Ah, algú recorda La Dona Biònica? I l'Espantaocells i la Sra. King?
lude June 20th, 2007, 03:08 AM No recordeu el proto-culebrot de TV3?
Va ser La Granja, que s'incloïa dins del programa La Vida en un Xip (Quim Puyal) i servia per introduir el tema de debat del programa.
L'acció transcorria en un bar i els protagonistes eren la família que el portava i els clients habituals. Tot i que cada capítol donava peu al tema del programa, hi havia continuitat argumental.
Jo tinc molts bons records, tant de la sèrie com del programa. Quina llàstima que no facin aquesta mena de programes, especialment la nit del divendres que era quan l'emetien. :ohno:
Com a curiositat, en aquesta sèrie va debutar un joveníssim Jordi Mollà en el paper de Ramonet (em dic Ramon!) :D
Bitxofo June 20th, 2007, 03:48 AM ...
Ah, algú recorda La Dona Biònica? I l'Espantaocells i la Sra. King?
És clar que sí, m'encantava La Dona Biònica!!
:drool:
I Buck Rogers!
:happy:
Sky June 20th, 2007, 10:47 AM No recordeu el proto-culebrot de TV3?
Va ser La Granja, que s'incloïa dins del programa La Vida en un Xip (Quim Puyal) i servia per introduir el tema de debat del programa.
Em recordo una mica... Crec que hi havia un personatge que es deia Mercader, que de petit em feia gràcia. :D
lude June 20th, 2007, 11:44 AM ^^ Exacte. El feia el Boris Ruiz (el que fa de Ramiro a Ventdelplà).
alexbn June 20th, 2007, 01:00 PM I l'osset Faluc?
alexbn June 20th, 2007, 01:07 PM Jo estic fent un recopilatori de les músiques de tots els programes i sèries de fa anys que m'agradaven. Ara mateix em falten:
Això és massa (parapapum papum papum) del Màgic Andreu
Amor a primera vista de l'Àlex Casanovas i la Montse Guallar (Dolors, mmm, Dolors xD)
Estació d'enllaç
Les panses de Califòrnia
Katts i gos
Oliana Molls (l'original)
Fes flash
Això a part d'algunes de la TVE, concretament del Barrio Sésamo: "Ana, soy Ana", "Pintar sin parar", "El cubo del tío Pepe"...
Mi gran joya es "Yo y mi llama", que ya la tengo. :D :D :D :D
lude June 20th, 2007, 02:41 PM Que rulin aquestes sintonies! ;)
lude June 20th, 2007, 02:49 PM Per cert, m'agradaria saber si algú va veure mai uns dibuixos que es deien 'Els pèsols de Paddington'. Crec que els feien els dissabtes a la tarda al C33 farà cosa de 15 anys.
Encara no he trobat ningú que se'n recordi d'haver-los vist. De fet, fins que no vaig poder comprovarque exisitia per google pensava que podria ser producte de la meva desbordant imaginació de pre-adolescent, o que algú m'havia posat 'droja' en el Cola-Cao. :D
lude June 20th, 2007, 02:55 PM ^^ Uns altres dibuixos que ningú recorda: no sé com es deien ni recordo com eren els ninos. L'únic que recordo és que cada personatge deia sempre la mateixa frase i que hi havia una narració en off que explicava la història. Per cert, els feien els dissabtes al matí a la 2, cap allà l'any 90.
Alguna se'n recorda? :?
Sky June 20th, 2007, 03:02 PM Per cert, m'agradaria saber si algú va veure mai uns dibuixos que es deien 'Els pèsols de Paddington'. Crec que els feien els dissabtes a la tarda al C33 farà cosa de 15 anys.
Això?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Poddington_Peas
HE476Yl0GDk
La veritat és que no em sonaven de res... :D
lude June 20th, 2007, 04:02 PM ^^ Poddington... amb raó no torbava jo gaire informació. :D
El que sí recordava era la sintonia:
ARby0N7P4UQ
Pel que veig, la sèrie és del 1989 i només se'n van fer 13 episodis. I hi havia un personatge que es deia black eyed-pea! :eek:
Bitxofo June 20th, 2007, 05:03 PM Per cert, m'agradaria saber si algú va veure mai uns dibuixos que es deien 'Els pèsols de Paddington'. Crec que els feien els dissabtes a la tarda al C33 farà cosa de 15 anys.
Encara no he trobat ningú que se'n recordi d'haver-los vist. De fet, fins que no vaig poder comprovarque exisitia per google pensava que podria ser producte de la meva desbordant imaginació de pre-adolescent, o que algú m'havia posat 'droja' en el Cola-Cao. :D
Jo me'n recordo vagament dels pèsols de Poddington, molt vagament...
:yes:
Bcn June 20th, 2007, 06:45 PM Jo estic fent un recopilatori de les músiques de tots els programes i sèries de fa anys que m'agradaven. Ara mateix em falten:
Això és massa (parapapum papum papum) del Màgic Andreu
Amor a primera vista de l'Àlex Casanovas i la Montse Guallar (Dolors, mmm, Dolors xD)
Estació d'enllaç
Les panses de Califòrnia
Katts i gos
Oliana Molls (l'original)
Fes flash
Això a part d'algunes de la TVE, concretament del Barrio Sésamo: "Ana, soy Ana", "Pintar sin parar", "El cubo del tío Pepe"...
Mi gran joya es "Yo y mi llama", que ya la tengo. :D :D :D :D
l'oliana molls es la sèrie aquesta que era en busca de l'estàlec de bronze i k en una segona part hi havia com una espècie de màquina ¿¿
alexbn June 20th, 2007, 09:17 PM Pocí, però jo vull la música de la primera part, que és la que no surt al Youtube. Caguncony!!
"Shine" June 20th, 2007, 09:18 PM On estiguin el Pingu, El Capità Planeta, Els Fruitis, Doraemon i Les tortugues ninja... :D:D La meva infància s'explica així U_U
lude June 20th, 2007, 09:23 PM ^^ Els fruitis, Pingu i les Tortugues Ninja són de la meva generació. Tu només hauràs vist reposicions... U_U
alexbn June 20th, 2007, 09:45 PM ^^Yo vi el primer episodio de Bola de Drac la primera vez que la dieron. Qué recuerdos!!
lude June 20th, 2007, 10:24 PM ^^ Jo també! Recordo que al principi em va indignar que traguessin 'El Dr. Slump' (:master:) per fer aquella nova sèrie, però poc a poc li vaig anar agafant el gust. :yes:
Visca Toei Animation! :D
Bitxofo June 21st, 2007, 12:16 AM I l'Arale què?
JarlehuBCN June 21st, 2007, 12:40 AM Bah, el millor es "El món del Beackman" !!!! Era taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan fan.... a més em feia moltissima gràcia com, un doctor que feia el programa desde NYC... tenia cartes tipus: Carles Martí i Puig, de Sant Martí Sarroca (Alt Penedès). Em feia gràcia perqué deien fins i tot la comarca... quan segurament la carta en realitat estava escrita per en Mike McDouglas, de Millville (New Jersey). Aquests de TV3.... xDDD
lude June 21st, 2007, 01:00 AM I l'Arale què?
Dr. Slump = l'Arale (o Arare) :poke:
"Shine" June 21st, 2007, 03:17 AM ^^ Els fruitis, Pingu i les Tortugues Ninja són de la meva generació. Tu només hauràs vist reposicions... U_U
:cry:
"Shine" June 21st, 2007, 03:18 AM Bah, el millor es "El món del Beackman" !!!! Era taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan fan.... a més em feia moltissima gràcia com, un doctor que feia el programa desde NYC... tenia cartes tipus: Carles Martí i Puig, de Sant Martí Sarroca (Alt Penedès). Em feia gràcia perqué deien fins i tot la comarca... quan segurament la carta en realitat estava escrita per en Mike McDouglas, de Millville (New Jersey). Aquests de TV3.... xDDD
Jo també era fan total del Món del Beackman, i la seva ajudant xDDDDDDD I la rata aquella que era un home disfressat :S
JarlehuBCN June 21st, 2007, 04:13 AM ^^ en Lester!!!!
Bitxofo June 21st, 2007, 05:14 AM Algú se'n recorda del 1er Dallas a TV3, al 1983?
entfe001 June 21st, 2007, 12:53 PM A veure, que aquí hi ha molta teca de la bona escampada:
L'Arale :master: :master: :master: (res a veure amb el remake que van fer fa poc, horrorós)
La sintonia del primer Oliana Molls tinc entès que Disney la va fer servir en alguna pel·lícula, però no recordo quina.
El Món d'en Beakman és una fantàstica sèrie de divulgació científica. tot i això, m'agradaria algun dia enganxar una versió doblada del programa francès C'est pas sorcier!
La Tata l'estan fent actualment per la televisió francesa M6, se'm fa molt estrany sentir-la en francès :nuts:
Finalment, algú recorda això?
YqE2dqee9Mo
"Shine" June 21st, 2007, 03:55 PM Ara m'he recordat de la Lamu ^_^
http://www.deuvosguard.com/grafics/lamu2.jpg
"Shine" June 21st, 2007, 03:58 PM I de l'April O'Neal (éipril oníl xD) de Les Tortugues Ninja... treballava 24 hores i sempre anava amb el mono groc xDDDDDD
http://noelio.blogia.com/upload/april.jpg
Danzig June 21st, 2007, 05:44 PM no vau veure mai l'imperdible Parker Lewis?
i oi que la rata del Beackman feia una mica de fàstig?
Izo June 21st, 2007, 07:25 PM Oh, el Món d'en Beackman m'encantava! N'era un fan acèrrim.
Bola de Drac també la vaig començar a vore des del 1r capítol. De tota la saga és la que més em va agradar; a Bola de Drac Z s'estaven atonyinant tot el sant dia i a la que acabaven amb un dolent n'apareixia un altre... Bola de Drac GT no l'he vista mai.
Altres sèries de la meva infància, de quan era molt petit, són Mofli, L'últim Koala; Fraggle Rock i David el Gnomo.
Sky June 21st, 2007, 07:30 PM l'imperdible Parker Lewis
Gloriosa traducció de Parker Lewis Can't Lose. :D
entfe001 June 22nd, 2007, 12:32 AM ^^ Jo només vaig veure un petit fragment del Bola de Drac GT i en vaig tenir prou quan vaig veure una nena de 10 anys dient "avi" a un nen de 8 que semblava en Goku :sleepy:
Ara, s'ha de reconèixer que això no ho supera ni en Benet i Jornet :lol:
Errrmm, d'això, les fletxetes apunten al missatge anterior, el de l'altra pàgina (mai me'n recordo de mirar si hi ha més pàgines a un fil abans de respondre :tongue3:)
alexbn June 22nd, 2007, 11:58 AM Gloriosa traducció de Parker Lewis Can't Lose.Més gloriosa és la traducció alemanya, "Parker Lewis, der Coole von der Schule" (el tio guai del col·le). xD
Izo June 22nd, 2007, 10:09 PM ^^ Jo només vaig veure un petit fragment del Bola de Drac GT i en vaig tenir prou quan vaig veure una nena de 10 anys dient "avi" a un nen de 8 que semblava en Goku :sleepy:
Ara, s'ha de reconèixer que això no ho supera ni en Benet i Jornet :lol:
Home, ja et dic ara que si en Benet i Jornet fes alguna cosa semblant amb El Cor de la Ciutat hi hauria més d'un que es cauria de cul a terra! S'hauria de provar alguna cosa així de bèstia, a vore què tal respon l'audiència! :lol:
"Shine" July 24th, 2007, 10:59 PM AVUI FI DE TEMPORADA DE VENTDELPLÀ!!!!!!!!!!!!! :badnews:
Qui serà el dolent que martiritza la Teresa??
S'acabaran casant el Monràs i la Berta, o el Paco haurà tingut l'ocasió de dir-li que el seu futur marit en planeja alguna???
I lo que és més important i trascendental... veurem el Martí en pilotes i el sombrero de palla?? Espero que nooooooooooooooooooooo :ohno: xDDD
A casa meva es 'barajan' com a possibles dolents anti-Teresa l'Eugènia i l'ex del difunt Miquel, el nou mecànic del poble.. el de la barba :s
Ahir va ser molt fastigós el moment embolic entre la pija i el Martí... podria ser la seva germana gran!!
UT596001 July 24th, 2007, 11:49 PM ^^ :nuts: elevat a l'infinit.
Com es nota que fa segles que no veig Ventdelplà...
"Shine" July 25th, 2007, 12:50 AM Qui li desitja tant mal a la Teresa :cry: Deixeu-la ser feliç! :(
"Shine" July 25th, 2007, 01:20 AM Gràcies Sky, he estat buscant i no he vist el thread :S
entfe001 July 25th, 2007, 01:35 AM ^^ Com el Monegal no hi ha res :D
Per cert, que ell avui també ha acabat temporada.
Sky July 30th, 2007, 01:21 PM TV3 estrena Pol & Cia
http://www.lamalla.net/media/000000000002153/000000001076480.jpg
Una colla de putxinel·lis repassen l'actualitat en clau d'humor
TV3 estrena aquest dilluns al vespre Pol & Cia, un magazín que repassarà l’actualitat en clau d’humor i d’una manera irònica. La novetat del nou espai és que els presentadors no són de carn i ossos, sinó divertits ninots de drap. El format funciona des de fa uns quants anys amb gran èxit als Estats Units.
Segons ha explicat TV3, Pol & Cia és “un programa sobre uns ninots que fan un late show i, a la vegada, és també un late show”. L’espai està estructurat com els programes que s’emeten a les nits i inclourà, entre d’altres seccions, entrevistes, actuacions musicals i reportatges.
Els conductors de l’espai són putxinel·lis de drap, que conviuran amb els humans, com ara en Toni Soler, que serà el primer entrevistat. El personatge principal és en Pol Txilenel·li, que serà l’encarregat de presentar el programa i es convertirà en un autèntic showman, al més pur estil Andreu Buenafuente.
A Pol & Cia es parlarà de tot (política, cultura, esports, sexe...) d’una manera crítica i irònica. L’objectiu és donar un altre punt de vista de l’actualitat i, sobretot, fer riure als telespectadors. L’espai s’emetrà els dilluns a les 21:50 hores.
http://www.lamalla.net/canal/media/noticies/article?id=174730
http://www.tv3.cat/ptvcatalunya/tvcProgramaSeccio.jsp?idint=238577962&seccio=tvcat&pseccio=238577962
Sandra Sheffield August 19th, 2007, 03:12 PM I la Tata? Ningú comenta la Tata 'franfain' o algo així? :D:D És la millor de tots els temps!! xDDD El Sr. Sheffield, la Cici i el seu gosset Chester...
Primer de tot Hola a tots! :D
Només volia dir que per a mi La Tata és una de les millors sèries que s'han fet mai! :)
A partir d'ara si voleu la podeu tornar a veure en català per TV3 dissabtes i diumenges a la 13h del migdia! jo estic molt feliç de poder tornar a veure la meva sèrie preferida! :D
entfe001 August 19th, 2007, 05:58 PM 0K9HzQUgDY0
Sky August 20th, 2007, 08:42 PM ^^ De petit tenia malsons amb aquesta animació. :cry:
lude August 21st, 2007, 10:07 AM ^^ Doncs a mi em flipava! :uh:
Em semblava d'allò més mega-ultra-cyber-modern! :lol:
Met August 21st, 2007, 10:14 AM ^^
Po zi
Quins records.... crec que ens donava aquesta impressió perquè la caràtula de tve estava ancorada en el temps... ;)
a10! :runaway:
Izo August 21st, 2007, 08:03 PM Era genial! Sobretot la música: una mescla de Blade Runner i disco-psicodèlia dels vuitanta, que és el que era al cap i a la fi. Molt modern per l'època.
Bitxofo August 22nd, 2007, 02:53 AM 0K9HzQUgDY0
A mi m'encantava, em quedava moltes nits a veure-la sencera fins que acabava.
Sr.Horn August 24th, 2007, 07:15 PM Pobra Núria Solé, la presentadora més maca de TV3 :)
fdZbjvvrvac
Sky August 24th, 2007, 07:22 PM ^^ Ja serien ganes d'enfocar la càmera cap a un altre lloc... :drool:
Antoi August 25th, 2007, 02:40 PM Les càmeres del TN, si no les han canviat, son robotitzades, o sigui que es controlen per ordinador. Per tant deu ser culpa d'en Bill Gates :lol:
Es que qualsevol altra opció seria de riure: tan veure a la Nuria Solé li va provocar un cobriment a l'operador de càmera? Tenia pressa i va deixar la càmera?
Sky August 25th, 2007, 02:57 PM ^^ Potser és que calen les dues mans per accionar la càmera. :D:D
Antoi August 25th, 2007, 03:00 PM ^^ :lol: :lol:
Sky August 26th, 2007, 03:16 PM El 33 comença la transmissió de la final de la Carnegie Cup de rugbi a XIII quan ja havia sonat 'Els segadors'
Cop de falç a l'himne
Era el moment més esperat per a molts dels aficionats que van decidir seguir el partit per televisió. L’aposta de Televisió de Catalunya (TVC) per a la final de la Carnegie Challenge Cup de rugbi a XIII tenia una prèvia emotiva amb la interpretació d’Els Segadors (que és també l’himne dels Catalans Dragons) pels cors i l’orquestra de la reina Elisabet II, però els televidents catalans es van perdre aquest històric moment.
La connexió del 33 amb l’estadi de Wembley va començar quan estava sonant l’himne britànic i ja havien sonat Els segadors, fet que va molestar molt els espectadors de l’emissora. En acabar el God Save the Queen, el segon canal català va emetre en diferit unes imatges de la interpretació de l’himne nacional de Catalunya. Van ser concretament quinze segons. En els minuts previs a la connexió, el 33 va emetre un documental sobre animals.
I la polèmica no va tardar a esclatar. El departament d’atenció a l’espectador de TVC va rebre nombroses trucades de protesta dels oients, el mateix que va passar a la redacció de l’AVUI: la centraleta del diari va quedar col·lapsada.
Josep Maria Farràs, del departament d’esports de l’emissora, va exculpar TVC de la no transmissió de l’himne nacional. “Oferir-lo era la nostra prioritat i ho hem intentat”, va assegurar Farràs, que va raonar que el senyal internacional que TVC podia utilitzar va arrencar només uns minuts abans de l’inici del partit, quan Els segadors ja havien sonat. (...)
http://www.avui.cat/article/esports/4622/cop/falc/lhimne.html
entfe001 August 26th, 2007, 11:36 PM Llegint això he recordat el cas Ernest Lluch.
Sky August 26th, 2007, 11:45 PM ^^ Et refereixes al que s'explica aquí (http://www.elmundo.es/2000/11/24/catalunya/24N0150.html)? :?
entfe001 August 27th, 2007, 11:35 AM ^^ Sí.
I també recordo l'estiu dels horrorosos incendis a Catalunya (ara no recordo l'any), em va impactar moltíssim veure un núvol vermell de dimensions desproporcionades cap al sud mentre tornava de la platja d'el Port de la Selva. Semblava la fi del món.
Quan vam arribar a casa, a Girona, plovia cendra a tota la ciutat. Vam posar TV3 si deien quelcom i ens vam trobar amb un partit de futbol. Fins a la mitja part, al cap de mitja hora d'encendre la tele, no van dir que mitja Catalunya s'estava cremant.
entfe001 August 28th, 2007, 05:35 PM Una més al sac: Catalunya Informació ha dit fa pocs minuts que el jugador sevillista ingressat està en estat crític, quan ja altres mitjans han donat la notícia de la seva mort fa un quart d'hora.
Estic pendent a veure quan triguen a reaccionar.
entfe001 August 28th, 2007, 05:46 PM Ho acaben de donar com a notícia d'última hora, quan d'altres mitjans fa mitja hora que han donat la notícia.
Com es pot tenir tanta barra? :bash:
Sky September 4th, 2007, 12:56 AM En Peris substituint el Cuní als Matins de TV3? :D
1s4BQvPym_k
Sky September 4th, 2007, 01:07 PM Carlos Latre fitxa per Polònia
http://www.lamalla.net/media/000000000002167/000000001083366.jpg
La propera temporada Polònia, el programa de sàtira política de TV3 presentat per Toni Soler, comptarà amb un nou humorista. Es tracta del conegut Carlos Latre, que va saltar a la fama per la seva participació al Crónicas marcianas de Telecinco. Latre parodiarà personatges com Jaime Peñafiel, Ramon Pellicer, Justo Molinero i Santi Santamaria. Els actors Queco Novell, Cesc Casanovas, Bruno Oro, Sergi Mas, Agnès Busquets, Toni Albà, Manel Lucas, David Olivares, Xavier Noms i Xavier Ricart segueixen al programa.
http://www.lamalla.net/canal/media/breus/article?id=176597
Sr.Horn September 7th, 2007, 02:13 PM no creia que el programa Toca el 2 fóra tan adictitu, sobretot la musiqueta :lol:
entfe001 September 7th, 2007, 02:34 PM ^^ El "nostre" Toca el 2 és bastant infumable. Molt millor és la versió Date el bote que feien (fan?) a Euskal Telebista :master:
Sky September 8th, 2007, 11:26 AM He llegit que enguany El Cor s'emetrà en format 16:9 a través de la TDT. :colgate:
Sky September 15th, 2007, 12:28 PM NO S'HAN "ENGANXAT"
TV3 justifica la baixada en audiència pels "nouvinguts"
El director general de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió, Joan Majó, ha comparegut al Parlament i s'ha defensat de les crítiques per la pèrdua d'audiència de TV3 al·legant que "no ha enganxat a molts dels nouvinguts" i ha demanat que no es faci una "interpretació falsejada".
Segons Majó, TV3 manté aproximadament el mateix nombre d'espectadors que abans, però l'augment de la població a Catalunya, que segons el director general de la CCRTV majoritàriament mira canals de parla castellana, "ha fet perdre quota de pantalla a TV3 en termes comparatius, no reals". TV3 és en aquests moments el quart canal en percentatge d'audiència a Catalunya, per darrere de Tele 5, Antena 3 i TVE, si bé els seus informatius segueixen sent els més vistos.
http://www.e-noticies.com/actualitat/tv3-justifica-la-baixada-en-audi%e8ncia-pels-nouvinguts-28387.html
alexbn September 15th, 2007, 01:42 PM ^^Como si una tele pública tuviera que buscar la audiencia. A mí lo que me importa es que en "la meva" haya contenidos buenos y no la m.ierda que pueden programar las demás.
Sky October 15th, 2007, 08:22 PM Llarga vida a l'Ivan de El Cor, terror d'indesitjables. :master:
"Shine" October 16th, 2007, 03:19 PM A mí m'han perdut bastant com a espectador.
El Cor ja és avorridíssim i és impossible mirar-lo, toca acabar la sèrie i posar-ne una de nova. Tot el que passa és dolent, és una sèrie depressiva.
El Club el solia mirar però perquè anava després del Cor, ara ja no.
Polònia em resulta ja una mica 'cansino'.
I Ventdelplà només veig el dels dimarts, perquè el dilluns veig Supermodelo xDD
Així que jo també he contribuit a baixar l'audiència U_U Però com diu l'alexbn, la audiència tampoc acaba de ser allò més important en una pública.
Tampoc és que miri massa la TV, igualment. Veig Ventdelplà, Sé lo que hicísteis, Supermodelo, i les notícies d'A3, per costum, tot i que un dia em faran agafar una úlcera d'estómac (sobretot ara, fent campanya descarada pro-Rajoy). Ah! M'oblidava Kyle XY, boníssim (tant ell com la sèrie xD)!! Però s'acaba demà la 1a temporada :(
Izo October 16th, 2007, 11:23 PM Jo ja fa temps que contribueixo a baixar l'audiència de TVC...
El Cor vaig deixar de mirar-lo després del 3r capítol (fa molt de temps, en una galàxia llunyana, molt llunyana...).
Ventdelplà, tres quarts del mateix... Avorrit i amb els tòpics de sempre.
Polònia encara m'agrada i és un dels pocs que em miro, però reconec que falta alguna cosa que porti aire fresc.
Pel que fa a El Club... bé, ja fa setmanes que tinc la sensació que allò és un club geriàtric, no només pel públic que hi va, que majoritàriament és gent gran (ja podria venir-hi gent més jove) sinó perquè té uns continguts avorridíssims que te'ls pots trobar a d'altres programes de sobretaula. D'altra banda avui fent zàping he constatat que es passen un ou amb preguntetes sense cap interès que l'únic que fan és demanar-te que enviïs missatges de mòbil (sembla que a TVC falten peles, pq sinó no ho entenc).
La Nit al Dia encara és un dels millors programes i la Terribas continua tant maca com sempre. Evidentment, el fan tard... ¬¬
I pel que fa al TN Vespre el miro perquè és el que mirem sempre a casa, però el Pellicer de tant en tant és als núvols. La imitació que en fan al Polònia és molt bona, per cert. :D
La resta de sèries que veig me les deixa l'E. Mule.
alexbn October 17th, 2007, 02:14 PM Jo veig el TN Vespre a vegades, que solen ser poques perquè gairebé mai no arribo a temps, i quan la feien, Herois. Abans sí que m'ho empassava tot de la TV3.
Ara només veig habitualment Hospital Central a Telecinco, Bola de Drac al Cuatro (gravada) i Caso Abierto a La 2.
UT596001 October 17th, 2007, 08:46 PM Jo de TVC només miro, els dimecres, i molt poques vegades, tant el TN Comarques com el TN Migdia; i per el matí quan puc el 3-24 abans de marxar cap a l'institut.
A part d'això, no veig la tele doncs el control d'aquesta el tenen ma mare i ma germana totalment. Sort que existeix la ràdio!
entfe001 October 21st, 2007, 01:09 AM Ara mateix no segueixo absolutament res de TV3. Només miro amb regularitat els primers minuts de Saber y ganar a La2 (ara no puc veure'l tot sencer :(), El hormiguero a Cuatro si bé tampoc m'acaba de convèncer i Telemonegal a BTV. I veuria a la Jessica Fletcher a 8TV si no fos perquè m'enganxa fora de casa.
Ara ja ni em molesto a posar els Simpsons.
"Shine" October 21st, 2007, 06:05 PM http://www.raidue.rai.it/Static/immagine/189/signoraingiallo02_art.jpg
Sky October 21st, 2007, 09:27 PM M'encanta el Pujol warholià que surt a la seu de Convergència del Polònia:
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/32f3cb55.jpg
entfe001 October 22nd, 2007, 12:38 AM http://www.raidue.rai.it/Static/immagine/189/signoraingiallo02_art.jpg
Un dels meus objectius en aquesta vida és fer-me amic d'aquesta dona: si bé tens el risc que t'aparegui algun cadàver entremig :crazy:, l'escriptora de marres és molt més efectiva que el millor bufet d'advocats :lol:
alexbn October 22nd, 2007, 01:21 PM Es una serie que la han dado en todas partes, en La 1, en TV3, en 8tv, en IB3... En casa hemos estado compaginando las dos versiones, en castellano en IB3 y en catalán en 8tv. xD Debe de ser que nos gusta esta señora...
Bitxofo October 22nd, 2007, 06:30 PM ^^Yo tuve una época que estaba enganchado a la Jessica Fletcher.
lude October 22nd, 2007, 09:13 PM ^^ Jo no la suporto. :sleepy:
Sky October 22nd, 2007, 09:15 PM ^^ Ni jo. Quan sento la musiqueta de la sèrie toco el dos del sofà. :runaway:
"Shine" October 22nd, 2007, 09:17 PM ^^
Aquesta iaia és lo peor!! :badnews:
lude October 22nd, 2007, 09:30 PM ^^ Sky, enquesta al canto :D
Bitxofo October 22nd, 2007, 09:44 PM He dit:
"Tuve una época", en passat, ara ja NO!
UT596001 October 23rd, 2007, 08:44 PM ^^ Ni jo. Quan sento la musiqueta de la sèrie toco el dos del sofà. :runaway:
A mi es l'únic que m'agrada d'aquella sèrie. :nuts:
Sky October 24th, 2007, 08:49 PM "ATREVIMIENTO Y AGUDEZA"
'Polònia' obté un Ondas per ser "un fenómeno social"
El programa 'Polònia', dirigit per Toni Soler, ha obtingut el premi Ondas 2007, en la categoria de millor programa de televisió local. El jurat ha concedit aquest premi a Polònia "por cultivar la sátira política en televisión con atrevimiento y agudeza, hasta convertirla en un fenómeno social en Cataluña". El programa de TVE 'Tengo una pregunta para usted' també ha estat premiat en la categoria de millor programa "por su aportación a la socialización de la política y su perfecta adecuación al compromiso de servicio público".
Un total de 696 candidatures optaven als guardons de la 54 edició dels Premis Ondas, que concedeix la Cadena Ser a través de l'emissora degana Ràdio Barcelona, i que distingeixen als millors treballs en televisió, ràdio, cinema, música i publicitat radiofònica. Els premis es lliuraran a Barcelona el pròxim 4 de desembre en el transcurs d'una gal·la en el Gran Teatre del Liceu.
http://www.e-noticies.com/actualitat/pol%f2nia-obt%e9-un-ondas-per-ser-un-fen%f3meno-social-30337.html
alexbn October 25th, 2007, 12:45 PM Una gal·la? De Gàl·lia?
Sky October 25th, 2007, 12:47 PM De Gal·la Placídia. :rofl:
Izo October 27th, 2007, 01:52 AM Un dels meus objectius en aquesta vida és fer-me amic d'aquesta dona: si bé tens el risc que t'aparegui algun cadàver entremig :crazy:, l'escriptora de marres és molt més efectiva que el millor bufet d'advocats :lol:
El pitjor no seria que t'aparegués un mort per allà, sinó que tu fossis el desafortunat. És una cosa que sempre he pensat: si l'arribés a conèixer començarien a sortir cadàvers a dojo i jo podria acabar sent-ne un... :lol:
alexbn October 27th, 2007, 02:36 PM -bECh6GkHH4
M'encanta!!
entfe001 October 27th, 2007, 07:40 PM El pitjor no seria que t'aparegués un mort per allà, sinó que tu fossis el desafortunat. És una cosa que sempre he pensat: si l'arribés a conèixer començarien a sortir cadàvers a dojo i jo podria acabar sent-ne un... :lol:
Però el difunt rares vegades és un amic de la Fletcher sinó que és un altre que passava per allà.
El tema mereix una tesi doctoral :crazy:
lude October 27th, 2007, 07:46 PM -bECh6GkHH4
M'encanta!!
Gran! :master:
alexbn October 28th, 2007, 10:36 PM Ay, qué tiempos... La Mari Pau con 20 añitos... :D
GX5PI_wODMw
-xVsqj5KgSk
Bitxofo October 29th, 2007, 03:46 AM @ALEXBN:
Continua posant vídeos de l'antiga TV3. M'encanten!!
:yes:
Quins temps...
alexbn October 29th, 2007, 02:38 PM Filiprim, el programa favorito de Palau de Plegamans...
p6c-LgYj7dM
Genial lo Perich: "Moro: el que diu un àrab en el moment de morir". XD XD XD XD
Sr.Horn October 29th, 2007, 07:38 PM Bon día
hprv0WfSn0o
-n0_WFK3KoI
82O68OjkACs
OjDDmjLfL94
Wdlxdegg2Ro
mDEQ-JALaYE
ZNwgMLllrYo
reclamo a la Núria Bacardit de nou al TN CAP DE SETMANA! i fora la pelandrusca eixa que ho presenta ara. No espera, la Bacardit al TN Vespre i la Sans al Cap de Setmana :P
Canal 33, quan era un xiquet no sabia que eren dos "tres"
t0lwCtkbOzM
Sky October 29th, 2007, 07:48 PM Canal 33, quan era un xiquet no sabia que eren dos "tres"
t0lwCtkbOzM
A mi em passava el mateix. :lol:
Jo veia una mena de 13, no pas un 33. :runaway:
Sky November 7th, 2007, 10:19 AM Avui al Coní li ha començat a sagnar una ferida que tenia al llavi mentre li feia una entrevista al Duran i Lleida. :crazy:
S'ha notat que li deien pel "pinganillo" que es tapés la boca. :runaway:
Izo November 7th, 2007, 02:01 PM Ho he vist. Doncs res, que es posi el pegat anti-herpes labial que surt per la tele.
Bitxofo November 7th, 2007, 06:44 PM Ho he vist. Doncs res, que es posi el pegat anti-herpes labial que surt per la tele.
El "pegat" que tu dius és molt car i poc efectiu...
:ohno:
Pregunta-li al GlobalJoe, que el va fer servir i se li va posar el llavi com a una negra "zumbona"! xDD
Izo November 7th, 2007, 11:45 PM El "pegat" que tu dius és molt car i poc efectiu...
:ohno:
Pregunta-li al GlobalJoe, que el va fer servir i se li va posar el llavi com a una negra "zumbona"! xDD
Aix, calla, calla... X_____X
Doncs res, no el faré servir.
PD: No fa falta escriure pegat entre cometes. ;)
Sky December 10th, 2007, 04:11 PM Segons 20 Minutos:
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%202/b35c8ca3.jpg
El Cor és la sèrie de les desgràcies. Ara fins i tot hi ha personatges executats. :D
Izo December 10th, 2007, 09:11 PM ^^ xDDD
Per cert, algú més ha vist l'anunci de la propera gran estrena de TVC pel que fa a sèries? és una de producció pròpia i es diu Serrallonga. I, com el seu nom indica suposo que va sobre el bandoler del mateix nom. A veure si em sorprenen, que La Via Augusta no va aconseguir atreure'm...
"Shine" December 10th, 2007, 10:29 PM Avui al Coní li ha començat a sagnar una ferida que tenia al llavi mentre li feia una entrevista al Duran i Lleida. :crazy:
S'ha notat que li deien pel "pinganillo" que es tapés la boca. :runaway:
Com si aquest home no fós prou lividinós i fastigós... només li faltava sangrar per la boca :runaway:
PROU!
Sky December 10th, 2007, 10:33 PM ^^ Coní he escrit? Conill ja de pas. O cony. :rofl:
Sr.Horn December 10th, 2007, 10:33 PM Com si aquest home no fós prou lividinós i fastigós... només li faltava sangrar per la boca :runaway:
PROU!
lo normal seria que sagnara pel nas, recordant així grans moments de Bola de Drac i el Follet Tortuga
Sky December 22nd, 2007, 03:03 PM 2O1txIpEVe0
mrhenryV January 24th, 2008, 07:39 PM Canal 33, quan era un xiquet no sabia que eren dos "tres"
No vaig entendre el logo del 33 fins als vintiun anys. Ara ja puc reconèixer el número 33 però segueixo "veient-lo" com abans (una mica com el dibuix de la vella/noia maca que quan veus a una sempre la veus, i has de forçar la vista per a veure l'altre)
Sky January 25th, 2008, 06:02 PM Algú més no suporta l'imitador que surt a El Club? No sé què hi fa allà, però almenys podria fer imitacions originals (sempre tinc la sensació que l'únic que fa és imitar els imitadors del Polònia). :bash:
xote January 25th, 2008, 06:02 PM Sin duda alguna, lo que he visto de "Polonia" me ha matado.
Que risas joder, y que alta calidad tiene este programa!
PD: Bendito youtube.com :master:
entfe001 January 27th, 2008, 11:44 AM Algú més no suporta l'imitador que surt a El Club? No sé què hi fa allà, però almenys podria fer imitacions originals (sempre tinc la sensació que l'únic que fa és imitar els imitadors del Polònia). :bash:
Han fet fora al Pep Plaza?
Sr.Horn January 27th, 2008, 11:54 AM Avui Pilar Rahola ve ven desdejunada en el seu article de La Vanguardia:
LA MIRADA INCORRECTA | Pilar Rahola
http://web.lavanguardia.es/lavanguardia/img/20071128/nppilarrahola0.jpg
Censurando, que es gerundio
Entre moralistas y comisarios políticos, ser periodista en TV3 va a ser un deporte de alto riesgo
Superados los antipáticos líos del caso Pallerols, el señor Domènec Sesmilo, antiguo dirigente de Unió, se dedica ahora a enviar notas de prensa para explicar, a los periodistas, cómo tienen que formular las preguntas de sus programas. Como diría el bolero, es bueno saber a qué dedica su tiempo libre, este ínclito miembro del CAC, sobre todo para poder justificar el bonito sueldo público que recibe. De momento, sabemos que preside una mesa con título progre, Mesa per a la Diversitat de l ´ Audiovisual, cuyos objetivos son garantizar la multiculturalidad, la diversidad, y no se sabe si el uso de la bicicleta.
Seguir leyendo noticia
Parece ser que todos estos objetivos no son garantizados por los profesionales de TV3 y Catalunya Ràdio, ni por las leyes que nos amparan, sino por el señor Domènec Sesmilo y su corte de sacerdotes. Bien. Ya tenemos gurú mayor, corte de acólitos y tutela. Y desde esa sesuda tutela, el miembro del CAC envía una nota de prensa para expresar su indignación por la cuestión que planteó Els matins de TV3. Los hechos ocurrieron el 23 pasado, cuando Cuní formuló una incorrecta pregunta, al amparo de centenares de correos recibidos: "Creieu que hi ha tracte de favor amb els immigrants a Catalunya?", y la respuesta de la audiencia fue masiva: 95% sí; 5% no. ¿Ello significa que el programa se quedara tan ancho? Para nada. Con la intención de abrir el melón de la rumorología popular en cuestión tan espinosa, Cuní planteó el tema de fondo, invitó a dos alcaldes (Iolanda Pineda, de Salt, y Lluís Medir, de Palafrugell) y a un concejal (Joan López, de Vic), que desmintieron, con datos, la creencia popular.
No había trato de favor por ser inmigrantes, sino reparto entre los más desfavorecidos. El problema estaba en que los ayuntamientos habían recibido mucha más inmigración que dinero para poder atenderla. Y así, después de una reflexión serena sobre un fenómeno complejo, se desmontaron algunas leyendas urbanas y se aprovechó la tribuna pública, para pedir más recursos.
Hasta aquí la crónica de unos hechos que se explican vídeo en mano. Sin embargo, como el señor Sesmilo debe de aburrirse más que un elefante en una bañera, activó las alarmas censoras, y decidió que, por encima de un profesional del periodismo, capaz de ejercer con responsabilidad su trabajo, tenía que alzarse la voz del prefecto de la Congregación para la Doctrina de la Fe, versión corrección política. El resultado es poco importante, porque no imagino a Cuní preocupado por las arengas del señor Sesmilo. Pero el síntoma es trágico. De entrada, unos tipos que no sabemos qué méritos tienen para aconsejar a un periodista de abultada biografía profesional niegan la mayor de todas: el derecho a preguntarse. Es decir, no niegan la libertad de expresión, sino directamente la libertad. Si a todo ello añadimos el nuevo y flamante consejo de la Corporació, cuyos miembros no responden al espíritu de la ley (prestigio, independencia, etcétera), sino al pacto de los partidos para enviar a los comisarios políticos, la tormenta masca el desastre. Cuní augura cinco años a TV3 como televisión competitiva. No es para menos. Ahora tendremos al CAC por un lado, censurando un poquito, ni que sea para justificar su existencia.
Y por el otro lado, los doce magníficos enviados por los partidos a la Corporació, que tendrán sueldo y tiempo para entretenerse y mascar quejas y censuras. De hecho, la ínclita Balletbó ya se ha estrenado, y sin ser aún consejera, ya hizo sus llamaditas increpando por la "contundencia" de las preguntas que Josep Cuní hizo al señor Carbonell. No tenía aún el cargo, pera ya le decía a Cuní cómo tenía que preguntar. La que nos espera es de aúpa. Fraude al espíritu de la ley, martillos de herejes por doquier y vocación para ejercer el martilleo.
¿Dónde quedará la libertad de los profesionales, su independencia? ¿Dónde la capacidad de margen de TV3? ¿Dónde su dinamismo? Enterrado en las carpetas de una mentalidad estalinista que aún cree que el poder pasa por el control inquisidor de la prensa. Entre moralistas, comisarios políticos y aburridos con sueldo, ser periodista en TV3 va a ser un deporte de alto riesgo.
Ho he copiat tot per si de cas :lol:
Reaccions, MATINS punt SÍ
Sky February 10th, 2008, 10:27 PM Dos dels més grans, l'un contra l'altre. :D
RYG8P9Lgt24
alexbn February 12th, 2008, 07:37 PM Un poquet d'història:
4vjNzhUqpn8
El episodio está en la versión original polaca, pero eso no será un problema para nosotros XD XD.
Me encantaba esa serie. Lo mejor de todo, la colección de pijamas del Osset Faluc... XD
Sky February 15th, 2008, 02:51 PM "QUE SE RÍAN DE SU PADRE"
Losantos amenaça amb un "querellón" a 'Polònia'
El periodista de la Cope, Federico Jiménez Losantos, ha amenaçat durant l'emissió del seu programa a l'espai de TV3 'Polònia', dient que "como se les ocurra utilizar mi libro o a mi persona, vamos, no voy con la Guardia Civil porque no está a mano, pero el querellón no se lo va a pagar toda la Corpo, como llaman allí, y si quieren reirse, que se rían de su padre o de su madre, si lo conocen" ha afegit. Losantos ha afirmat que "lo aclaro porque luego no digan, no nos advirtieron". "Sí, os estamos advirtiendo, pero no porque sean un grupo de titiriteros, progres, más o menos mamarrachos, bordes y tal, no, no... es porque es en TV3 donde se hace la apología del terrorismo, y además se anuncia que van a seguir, pos ya, la apología del terrorismo y el recochineo con las víctimas ni hablar, o sea, que ojo polonios, avisados quedáis, luego no digáis". Tot i això, el periodista creu que "estos te hacen la fechoría, luego encuentran un juez y tiran del presupuesto". Losantos també ha titllat el programa de "titiritero". En aquest sentit, Jiménez Losantos ha dit que a Catalunya, "si les llevas la contraria te atizan, te encarcelan, te persiguen, te multan, te acosan, te trituran, te injurian en TV3, te sumergen... es más, te ahogan" ha conclòs.
El periodista de la Cope ha fet aquestes declaracions després que, en el programa de dijous, hi hagués un 'gag' sobre ell. Jiménez Losantos apareixia, a començaments dels 70, amb un jove Joan Saura durant una protesta antinuclear. En un moment determinat, passava a l''acció directa' i llançava un roc contra la central la qual cosa provocava una fuga radiactiva. El programa de TV3 es referia així a les recents memòries del periodista, que explica la seva estada a Barcelona a finals del franquisme, quan era proper al comunisme.
http://www.e-noticies.com/actualitat/losantos-amena%e7a-amb-un-querell%f3n-a-pol%f2nia-35004.html
El gag: http://www.e-noticies.tv/canal-actualitat/jim%e9nez-losantos-a-2001.html
:crazy:
Nastic February 15th, 2008, 03:23 PM :lol::lol::lol::lol::lol:
Que booooooooo
Sky February 15th, 2008, 03:27 PM I això que el gag d'ahir no és res comparat amb aquest:
3SMDzn5F9ak
Sky February 15th, 2008, 05:31 PM 6JWqGxo_TL8
Met February 16th, 2008, 06:34 AM No hi ha res més sa que riure's d'un mateix.
Actituds com aquestes són les que deurien fer fracasar el "Mire usted" que prèviament havien fet a Antena 3.
El que se pica ajos come que diuen, oi? :ohno:
a10! :runaway:
Sr.Horn February 16th, 2008, 03:41 PM Doncs a mi me va semblar de lo més simpàtic el gag! encara que crec que el millor va ser el de Montilla / Jaume I
Descendeixo a Jaume I, línia groga :lol:
Sky February 24th, 2008, 12:54 AM 'EL CLUB', DE TV-3
Paraules inadequades
Montserrat Fando
Barcelona
Durant un programa d'Albert Om, El Club, el presentador va dir dues vegades: "La raça catalana està millorant", justificant-ho amb l'augment de "nens amb ulls blaus i cabells rossos" referint-se a uns infants que hi havia al plató de TV-3 per realitzar una desfilada de moda infantil. ¿Què volia dir amb això de "raça catalana"? ¿Com pot dir això impunement, i pensant-se que fa gràcia, davant d'una audiència d'una televisió pública i, pitjor encara, davant d'uns nens?
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=485635&idseccio_PK=1006&h=
Sky February 24th, 2008, 12:55 AM ^^ Jo també ho vaig veure i em vaig quedar ":crazy:", tot i que crec que no va anar exactament així: l'Om va veure els nens i va dir "guaita, tots rossos i amb ulls blaus" (o quelcom per l'estil), i un col·laborador que es trobava davant dels nens va soltar això de la raça catalana.
Sr.Horn February 24th, 2008, 01:01 AM ^^ Albert Om deurà tindre la gràcia al cul. En fí...
Sky February 24th, 2008, 01:16 AM Faltava que afegís el clàssic "...però no sóc racista". :rofl:
Booze March 14th, 2008, 12:13 AM Impresionant el programa de Polonia d'avui
http://saveacebes.org
Bitxofo March 14th, 2008, 08:25 PM Impresionant el programa de Polonia d'avui
http://saveacebes.org
Va ser boníssim!
:lol:
Izo March 14th, 2008, 11:20 PM Trobo que li va faltar ritme, tot i que també pot ser degut al fet que fos la primera vegada que es feia alguna cosa així, no ho sé. De totes maneres m'agrada molt més el format de gags prèviament gravats.
El nostre Acebes, com sempre, superb. Realment feia falta una campanya de salvament: encara acabarà apareixent poc, com passa ara amb el Clos, per mi, un dels millors personatges que tenim (tant el real com el polac). :D
Sky March 14th, 2008, 11:24 PM L'Acebes em fa por. :cry:
http://farm4.static.flickr.com/3224/2297148266_d118357818_o.jpg
Bitxofo March 15th, 2008, 01:01 AM ^^Somriure de Chucky, el ninot diabòlic.:evil:
Sky March 28th, 2008, 09:21 PM http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/6e36ef42.jpg
EN UNA REVISTA ESPANYOLA
Confonen Castells amb el seu personatge de 'Polònia'
La revista Spanish Real State-Revista del Mercado Inmobiliario, ha utilitzat una foto del programa 'Polònia', en la que sortia el doble del conseller d'Economia, Antoni Castells fent una roda de premsa, per a il·lustrar una notícia sobre la pèrdua de recaptació de la Generalitat per la crisi immobiliària, segons informa el digital Vilaweb. La foto, surt a la primera pàgina del cercador 'Google' al buscar una imatge d'Antoni Castells.
http://www.e-noticies.com/actualitat/confonen-castells-amb-el-seu-personatge-de-pol%f2nia-36764.html
Sky March 28th, 2008, 09:23 PM ^^ Al cercar-lo en el Google es pensaria que el de broma era aquest :D :
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/950d40f0.jpg
scratchy March 28th, 2008, 09:40 PM Doncs, com a persona, es bastant simpàtic, almenys els cops que l'he tractat a l'aeroport. El teu alcalde, sky, tb em va semblar simpàtic, :lol:
Bitxofo March 29th, 2008, 01:49 AM http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/6e36ef42.jpg
EN UNA REVISTA ESPANYOLA
Confonen Castells amb el seu personatge de 'Polònia'
La revista Spanish Real State-Revista del Mercado Inmobiliario, ha utilitzat una foto del programa 'Polònia', en la que sortia el doble del conseller d'Economia, Antoni Castells fent una roda de premsa, per a il·lustrar una notícia sobre la pèrdua de recaptació de la Generalitat per la crisi immobiliària, segons informa el digital Vilaweb. La foto, surt a la primera pàgina del cercador 'Google' al buscar una imatge d'Antoni Castells.
http://www.e-noticies.com/actualitat/confonen-castells-amb-el-seu-personatge-de-pol%f2nia-36764.html
:rofl::lol::rofl:
El Google és una mina pels periodistes ignorants!
:hilarious
Antoi March 30th, 2008, 02:48 PM Cuní vs. Cuní a la gala del Català de l'any:
bliLXFXXPzY
Grandiós!
Bitxofo March 30th, 2008, 05:14 PM ^^Què booooo! Em pixooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...
:rofl::lol::rofl::hahaha::rofl::hilarious:rofl:
"Shine" March 30th, 2008, 07:09 PM prou!
Sky May 4th, 2008, 02:42 PM L'AUDIÈNCIA CAU AL 14,6%
TV3 s'enfonsa amb el nou consell de govern
TV3 ha aconseguit el passat més d'abril el pitjor índex d'audiència des de fa molts anys amb el 14,6% de quota atès que, fins ara el rècord negatiu, estava en el 14,9%. La cadena catalana ha perdut més d'un punt (1,2) en només quatre mesos perquè el passat mes de gener encara va arribar a un 15,8%. Tele 5 ha estat líder amb el 18,9 i ha eixamplat la diferència, seguida d’Antena 3, amb el 16%. TV3 ha tingut sort que TVE també ha caigut a un 13,15 mentre que Cuatro ha pujat fins el 9,2%, La Sexta ha assolit el 3,6%, La 2, el 3,9% i el K3-33, el 2,9%. Per la seva part, Digital+ ha obtingut el 3,6%.
El resultat coincideix amb el nomenament -el passat 25 de gener- dels membres del nou consell de govern de la CCMA: Albert Sáez, Anna Balletbò, Eduard Berraondo, Brauli Duart, Xavier Guitart, Roger Loppacher, Núria Llorach, Joan Manuel del Pozo, Marc Puig, Armand Querol, Àngela Vinent i Josep Viñeta- van prendre possessió el passat 25 de gener.
TV3 ha justificat la davallada per "l’absència de transmissions de partits del Barça, que ha tingut la seva repercussió en els índexs d’audiència i en el rànquing dels 40 programes més vistos". La cadena al·lega també que en un mes en què hi ha hagut transmissions de partits del Barça per Antena 3 i Tele 5, corresponents al tram final de les competicions de Champions, Lliga, Copa del Rei i UEFA; "ha situat un total de 13 programes en aquest rànquing, entre ells, les diverses edicions dels “Telenotícies” diaris i de cap de setmana, i l’estrena de la nova temporada de “Ventdelplà”, que s’ha situat en els primers llocs".
http://www.e-noticies.com/actualitat/tv3-senfonsa-amb-el-nou-consell-de-govern-38147.html
Izo May 5th, 2008, 12:23 AM ^^ Sí, sí, ara serà pels partits de futbol...
Que la facin pública del tot i que els que detenten el poder deixin de potinejar-hi. Model a seguir (entre d'altres): la BBC.
Que facin programes atractius, que contractin professionals de la tele que en el seu dia van deixar anar (Alfons Arús, Jordi Gonzàlez, Mikimoto, Clapés...) i que deixin de fer les mateixes sèries clòniques, que sempre tracten del mateix (El Cor de la Ciutat, Ventdelplà, Zoo...). Que apostin més per la ficció feta a casa i s'atreveixin amb coses més agosarades, que les sèries d'humor siguin veritablement d'humor (Tretze anys i un dia és una comèdia com déu mana? Vinga, va...). On és el programa que hauria d'haver continuat a Una altra cosa? I el que hauria d'haver seguit a Les mil i una?
Td8 està fent prou bé la seva feina pel que fa a programes propis. Tenen l'Arús i el Gonzàlez, i no pas per casualitat. Senyors polítics, a veure si se n'adonen que els últims anys han anat cagada rere cagada. Ja és hora de deixar que TVC sigui la nostra; més autonomia per TVC i la resta de la la CCRTV!
Sr.Horn May 8th, 2008, 04:01 PM Hi hara qui posarà La nit al dia?
Mònica Terribas será la nueva directora de TV3
Barcelona. (Redacción).- El consejo de gobierno de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha aprobado por unanimidad nombrar a la periodista Mònica Terribas directora de TV-3 en sustitución de Francesc Escribano y mantener a Oleguer Sarsanedas al frente de Catalunya Ràdio.
Seguir leyendo noticia
Asimismo, Teresa Farré será la directora financiera y número dos de la directora de la Corporació, Rosa Cullell, quien ha propuesto hoy en reunion extraordinaria estos nombres al consejo de gobierno de la misma.
http://www.lavanguardia.es/lv24h/20080508/53462108784.html
entfe001 May 10th, 2008, 11:12 PM TV3 s'enfonsa amb el nou consell de govern
[...] La Sexta ha assolit el 3,6%, La 2, el 3,9% i el K3-33, el 2,9%. Per la seva part, Digital+ ha obtingut el 3,6%.
Que laSexta, La2 i Digital+ superin el K3-33 s'ho haurien de fer mirar bé. O és que volen que el segon canal sigui una mena d'iCat?
Barcelona. (Redacción).- El consejo de gobierno de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha aprobado por unanimidad nombrar a la periodista Mònica Terribas directora de TV-3 en sustitución de Francesc Escribano y mantener a Oleguer Sarsanedas al frente de Catalunya Ràdio.
Un altre que també deixa'l anar. No sé com el mantenen al càrrec després que Catalunya Ràdio hagi perdut el lideratge indiscutible que fruïa anys enrere. I ho diu un ex-oient profundament decebut per l'evolució de l'emissora: imperdonable l'afer Clapés.
Nastic May 15th, 2008, 03:09 PM Doncs jo de la poca TV que miro només miro Tv3 i 33... l'únic que es pot salvar de la televisió actual
Per cert, parlant de la Mónica Terribas, vau veure el seu comiat???? IM-PRE-SI-O-NANT!!! em va emocionar i tot
Després de donar les gràcies a tots els que feien possible el programa, técnics... etc. va dir: "nosaltres continuarem servint aquest país i la seva televisió.... , i com diu el meu pare SEMPRE AL SERVEI DEL POBLE" després d'aixó va sonar la canço de Lluís Llach "País petit" versionada per diferents corals i artistes mentres pasaven alguna imatge de l'estudi...
Enhorabona Terribas, però La Nit al Dia va nèixer amb tu i crec que morirà amb tu,
Salutacions a tots
Jordi Berlín May 16th, 2008, 11:42 AM Doncs jo de la poca TV que miro només miro Tv3 i 33... l'únic que es pot salvar de la televisió actual
Per cert, parlant de la Mónica Terribas, vau veure el seu comiat???? IM-PRE-SI-O-NANT!!! em va emocionar i tot
Després de donar les gràcies a tots els que feien possible el programa, técnics... etc. va dir: "nosaltres continuarem servint aquest país i la seva televisió.... , i com diu el meu pare SEMPRE AL SERVEI DEL POBLE" després d'aixó va sonar la canço de Lluís Llach "País petit" versionada per diferents corals i artistes mentres pasaven alguna imatge de l'estudi...
Enhorabona Terribas, però La Nit al Dia va nèixer amb tu i crec que morirà amb tu,
Salutacions a tots
Ho vaig veure, sí que va ser emocionant...
La Nit al Dia per a mi ha esta El Referent informatiu televisiu per excel·lència des de la seva primera temporada, el 2002/03 (que va ser molt moguda; el Prestige, l'Iraq, després el canvi de cicle polític a Catalunya, el primer tripartit i les reaccions brutals del PP...; en els darrers temps del govern del PP, el programa per a mi era com un oasi dins la barbàrie i la manipulació barroera general).
Li destijo molta sorta a la Terribas; no ho té gens fàcil, s'enfronta a molta mediocritat, sectarismes partidistes i fòbies diverses. Però pot fer-ho. Endavant! :okay: (llàstima per La Nit al Dia; de moment, sense ella no és el mateix).
Izo May 16th, 2008, 09:13 PM Vaig veure l'últim programa amb la Mònica com a presentadora. Sí, trobo que el final va ser molt maco. També em quedo amb l'enèsim episodi de la tradicional 'picabaralla' entre la Mònica i el Tomàs Molina: per fi va aparèixer un mapa d'Europa com déu mana! :)
Per a mi el programa ha estat un referent informatiu de primera des del primer dia. És una llàstima que la Mònica ja no el presenti més, però entenc que vulgui fer coses diferents i li desitjo el millor.
D'altra banda l'actual presentador no dóna la talla, especialment quan fa la secció del Temps (ja no hi ha aquell sentiment mutu), però molt pitjor quan fa la de les portades dels diaris.
alexbn May 17th, 2008, 02:55 PM Memorable cuando Artur Mas le deseó suerte y ella le contestó : "A ver si ustedes nos dejan trabajar".
Niat May 18th, 2008, 09:52 AM Memorable cuando Artur Mas le deseó suerte y ella le contestó : "A ver si ustedes nos dejan trabajar".
Ya ves :lol:
Per cert, ¿ningú veu Ventdelpà? a mi m'agrada bastant. Tot i això la millor serie de drama de TV3 va ser Labrint d'ombres sens dubte, i crec que va ser una de les menys valorades.
alexbn May 18th, 2008, 08:29 PM Salvador Borés forever!!
Sky May 18th, 2008, 08:47 PM ^^ +2.
Visca l'esbudellador de l'Eix Macià. :D
Izo May 20th, 2008, 12:20 AM Per cert, ¿ningú veu Ventdelpà? a mi m'agrada bastant. Tot i això la millor serie de drama de TV3 va ser Labrint d'ombres sens dubte, i crec que va ser una de les menys valorades.
Doncs noi, per mi Ventdelplà ja la poden fer fora de la graella :D. Crec que no feia falta una altra sèrie dramàtica d'en Benet i Jornet quan ja tenim El Cor de la Ciutat. De totes maneres, per als que no ens agraden gaire aquest tipus de serials és massa tenir a la graella de programació El Cor i Vendelplà i que la resta de sèries no donin la talla.
El dia que TVC decideixi donar vacances (ben llargues) al Benet i Jornet i faci sèries de l'estil de Nip/Tuck o CSI (coses que no són impossibles de fer) aplaudiré la decisió de la televisió pública del nostre país.
Gabe May 20th, 2008, 10:50 AM Ya ves :lol:
Per cert, ¿ningú veu Ventdelpà? a mi m'agrada bastant. Tot i això la millor serie de drama de TV3 va ser Labrint d'ombres sens dubte, i crec que va ser una de les menys valorades.
jo si que miro ventdelplà, m'agrada força
Gabe May 20th, 2008, 10:51 AM El dia que TVC decideixi donar vacances (ben llargues) al Benet i Jornet i faci sèries de l'estil de Nip/Tuck o CSI (coses que no són impossibles de fer) aplaudiré la decisió de la televisió pública del nostre país.
si que són força impossibles de fer donat la diferència abismal de pressupost entre les series americanes i les d'aqui.
Izo May 20th, 2008, 05:48 PM si que són força impossibles de fer donat la diferència abismal de pressupost entre les series americanes i les d'aqui.
No, no ho són, i TV3 ho ha demostrat en comptades ocasions. Amb la col·laboració de capital privat es pot fer. I no et parlo de pressupostos com els que es gasten als EUA que, tot sigui dit de pas, moltes vegades són innecessaris per fer les coses que fan. Això sí, com he dit fan falta ganes i gent valenta, no pas que digui que tal cosa és impossible. :okay:
Gabe May 21st, 2008, 01:55 PM No, no ho són, i TV3 ho ha demostrat en comptades ocasions. Amb la col·laboració de capital privat es pot fer. I no et parlo de pressupostos com els que es gasten als EUA que, tot sigui dit de pas, moltes vegades són innecessaris per fer les coses que fan. Això sí, com he dit fan falta ganes i gent valenta, no pas que digui que tal cosa és impossible. :okay:
home no ho sé..trobo que hi ha un abisme entre, per exemple, les series catalanes i les d'ambit estatal (en quant a calers, infraestructures, etc.)..el director d'una serie molt famosa d'un canal estatal és amic meu i sempre m'ho diu. No es poden comparar les series d'aqui amb series com nip/tuck, sexo en nueva york, house, perdidos, etc...per mi és gairebé impensable que TV3 faci una serie com aquestes.
Izo May 22nd, 2008, 03:05 AM ^^ Home Gabe, si em dius sèries com Lost o Stargate, que tenen uns efectes especials i decorats/localitzacions tan variats que precisen d'uns pressupostos elevats que les teles públiques (i també les privades) no poden assolir ho entenc. Però Nip/Tuck o CSI són sèries que les públiques podrien fer si volguessin; això sí, aquí els sous dels actors no són tan elevats i parlo d'un tipus de sèries que no requereixen una tecnologia massa sofisticada com per ser inassolibles per una tele pública.
Si amb 4 decorats [la simplificació és feta a propòsit] podem fer El Cor o Ventdelplà també podem fer House o Nip/Tuck. Si parlem de fer a casa nostra Lost, oblidem-ho (només pensar què costa cada capítol de Lost és per caure de cul). Ara bé, calen ganes de fer sèries diferents, que ja se'n fan, però s'han de fer més sovint. El que em pregunto és si tant costa fer guions que no siguin la típica sèrie "costumista", "d'històries humanes, de cada dia", que veiem constantment.
Nip/Tuck, per exemple, també mostra les típiques relacions humanes (amors, desamors...), o tracta temes socials... (avortament, eutanàsia...) com ho fan les nostres sèries, però té l'encert de posar com a base el món de la cirurgia estètica i, a partir d'això, tot un reguitzell d'històries al voltant d'això. Amb House tenim un hospital (un escenari repetit fins a la sacietat...) però té l'encert d'enfocar el tema en les malalties estranyes, d'una banda, i en l'altra, d'haver creat un personatge com el Dr. House, amb una personalitat que no deixa indiferent a ningú.
En definitiva, que crec que els guionistes catalans estan capacitats per fer coses tan bones com el que arriba d'altres països, però la tele pública del nostre país s'entesta en posar-nos escenaris tan normals que avorreixen a molta gent (un barri normal a El Cor; un poble normal a Ventdelplà...) quan hi ha tants i tants escenaris que donen tant i tant de joc sense necessitat de gastar-se una milionada en pressupost. Però si fins i tot la sèrie Aida és tot un encert i un èxit d'audiència, amb l'escenari d'un barri de classe baixa (cosa ben normal i corrent). Però té l'encert d'exagerar alguns trets i de posar uns personatges sense pèls a la llengua que, de passada, fan autocrítica de tot el que als guionistes els passa pel cap (des de la premsa del cor fins als polítics). Per això Aida triomfa (agradi o no), perquè no pretén ser el reflex exacte d'un barri de classe baixa (jo en tinc prou veient el que passa a la meva família i a les famílies dels meus amics com per haver d'empassar-me El Cor, que és pràcticament tres quarts del mateix; per no mencionar Zoo, que ja veiem el que va durar).
I perdona per la resposta tan llarga, però és que és un tema que m'apassiona. :lol: :)
Sky May 26th, 2008, 01:13 AM wl4LCd-ovMA
Com passa el temps. :runaway:
Sky May 26th, 2008, 01:14 AM Qi5T1YD0DOk
Izo May 27th, 2008, 03:21 AM ^^ Va ser boníssim! El dia que Catalunya pugui participar a Eurovisió enviem el Llach del Polònia! :D
alexbn May 27th, 2008, 07:11 PM Yo tenía entendido que TV3 es miembro de la UER y podría participar en Eurovisión si quisiera (y los demás lo permitieran, claro).
Antoi May 27th, 2008, 07:21 PM ^^ No, TV3 no es miembro de pleno derecho de la UER y por lo tanto no tiene derecho a participar en el Festival.
y porque TV3 no lo es? Pues porque RTVE veta la entrada de las televisiones autonómicas a la UER. Están conectadas a la red de Euovisión, pero no son miembros de la organización.
Estoy seguro que si TV3 fuera miembro ya habría intentado llevar algun representante al festival (y por consiguiente, Catalunya podría dar 12 puntos a España xD)
Niat May 27th, 2008, 07:36 PM ¿Pero como va a participar Catalunya en Eurovisión? Es como si se presentara Asturias, Galicia o la Patagonia.
Sky May 27th, 2008, 08:13 PM Web commemoratiu del 25è aniversari de Catalunya Ràdio:
http://25anys.catradio.cat/
Antoi May 27th, 2008, 08:31 PM ¿Pero como va a participar Catalunya en Eurovisión? Es como si se presentara Asturias, Galicia o la Patagonia.
Seria la solución para España xD. Se crearía el bloque ibérico. Imagina Euskadi, Catalunya, Galicia votando en masa... xDDDDDDDDDDDD
Sr.Horn May 27th, 2008, 09:03 PM Estoy seguro que si TV3 fuera miembro ya habría intentado llevar algun representante al festival (y por consiguiente, Catalunya podría dar 12 puntos a España xD)
TV3 ha intentado entrar en la UER sí, pero las bases de Eurovisión no le permitirían participar en el concurso. En Reino Unido, además de la BBC, también la TV Escocesa está en la red Eurovisión pero no puede particpar ya que lo hace la BBC. Ahora bien, si alguna vez la BBC quisiera ceder la organización de lo que sería "llevar una canción al festival" a la TV Escocesa, podría perfectamente, si bien debería retransmitirlo para todo el Reino Unido.
Es el caso belga, dos televisiones, la francófona y la flamenca se turnan cada año con la canción pero evidentemente el festival se tiene que retransmitir por todo el territorio nacional.
En Alemania es la televisión "autonómica" NDR la encargada aunque se transmite para el resto del país en las conexiones con el primer canal.
Antoi May 27th, 2008, 09:54 PM ^^ Ho havia llegit al fil d'Eurovisió això de la TV escocesa i desconeixia la resta de casos. Merci per l'explicació ;)
|
|