View Full Version : SC+ versus BDN

Bitxofo
June 13th, 2005, 06:05 PM
Això vol dir:
Santa Coloma de Gramenet o Badalona?
Apa, voteu!!
:D

Sky
June 13th, 2005, 06:06 PM
BADALUNA vs. GRAMANAT? :D

A Grama tinc molt bons amics però a BDN hi vaig estar no fa massa i em va agradar. :)

Met
June 13th, 2005, 06:11 PM
Badalona... si més no té mar i aviat Tram. :tongue3:

Met dixit! :bowtie:

Bitxofo
June 13th, 2005, 06:21 PM
Badalona... si més no té mar i aviat Tram. :tongue3:

Santa Coloma també tindrà TRAM, pallasso!! I gratacels!
:clown:

Bitxofo
June 13th, 2005, 06:30 PM
Podeu votar SantaCo sense por, que l'enquesta no diu noms!!

javi82
June 13th, 2005, 06:54 PM
Santa Coloma també tindrà TRAM
Quin Tram tindrà SCG? El q puja paral·lel al riu per la seva riba? Però això s'ha aprobat ja? :?

Mitus
June 13th, 2005, 08:51 PM
A Santa Coloma i Sant Adrià, al passeig de la riba del riu, han fet una reserva de sòl per encabir-hi el tram. Però no està aprovat, ni molt menys. Encara no s'han fet ni els estudis de viabilitat.

Bitxofo
June 14th, 2005, 02:22 AM
On és la penya de SantaCo??
:?
Veniu i voteu!!
:wink2:

Met
June 14th, 2005, 04:41 PM
On és la penya de SantaCo??
Veniu i voteu!!

¿Dónde está peña de Santako?
¡Venid y Votad!

(llegeixi's amb una entonació a "lo" justomolinero)

Ara sí que votaran... :tongue3:

Bcn
June 14th, 2005, 06:34 PM
JO VOTO PER SC+ !!!!! xDDDDD,

Gabe
June 14th, 2005, 07:21 PM
Santa Coloma també tindrà TRAM, pallasso!! I gratacels!
:clown:

i gratacels...jejeje..quina gràcia noi...

Bcn
June 14th, 2005, 08:02 PM
i gratacels...jejeje..quina gràcia noi...

weno, jo no sóc partidari de veure stacoloma amb gratacels, pero weno tot i aixi esta es projecte un, que esta a punt de construir-se, que si no m'equivoco, contant en surten 15 pisos (sense contar els soterrats), el faran al final de la rambla, tocant amb l'ajuntament.

Bitxofo
June 14th, 2005, 08:04 PM
weno, jo no sóc partidari de veure stacoloma amb gratacels, pero weno tot i aixi esta es projecte un, que esta a punt de construir-se, que si no m'equivoco, contant en surten 15 pisos (sense contar els soterrats)

I un de 24 plantes al costat de la B20!!
;)

Bcn
June 14th, 2005, 08:09 PM
;)

buff, no sabia que el de la pallaresa seria de 24 plantes. weno tot i aixi akest que tardin en fer-lo, mes que res, que si no em kdo sense aparcament :laugh:

Bitxofo
June 14th, 2005, 08:13 PM
buff, no sabia que el de la pallaresa seria de 24 plantes. weno tot i aixi akest que tardin en fer-lo, mes que res, que si no em kdo sense aparcament :laugh:

Ets un veí associat??
:eek:

Bcn
June 14th, 2005, 08:21 PM
Ets un veí associat??
:eek:

com?

Sky
June 14th, 2005, 08:45 PM
Membre d'alguna obscura Associació de Veïns. :D

Bcn
June 14th, 2005, 08:51 PM
Membre d'alguna obscura Associació de Veïns. :D

ahhhhhh, jeje, no. :P
ja vec que no us molen molt les AAVV, XD jjejej

UT596001
June 14th, 2005, 11:13 PM
Com no sabia què triar, he votat Santa Coloma per el fet de que Badalona té mar, i odio el mar.

Bitxofo
June 15th, 2005, 12:06 AM
Com no sabia què triar, he votat Santa Coloma per el fet de que Badalona té mar, i odio el mar.

Gràcies "Vallesano"!!

Vox
June 15th, 2005, 01:04 AM
Que he de votar jo? :)

Això si, nomes conec bé el meu barri (Dalt de la Vila) i el Centre, la resta no gaire :sleepy:

Vox

Gabe
June 15th, 2005, 05:47 PM
;)

això no és res noi :D

Bitxofo
June 15th, 2005, 07:46 PM
això no és res noi :D

És clar, a Gavà n'hi ha de 50 plantes...
:rofl:

Gabe
June 16th, 2005, 11:29 AM
És clar, a Gavà n'hi ha de 50 plantes...

ni en tenim , ni en necessitem....però dir que SC tindrà "gratacels" per alguna torreta alta em sembla arriscat...de totes maneres ni amb gratacels aconseguiran fer una mica maca aquella població lletja com ella sola

Bitxofo
June 16th, 2005, 04:44 PM
ni en tenim , ni en necessitem....però dir que SC tindrà "gratacels" per alguna torreta alta em sembla arriscat...de totes maneres ni amb gratacels aconseguiran fer una mica maca aquella població lletja com ella sola

SantaCo ha millorat molt, molt, molt en els darrers 20 anys.
La part on jo vivia amb els meus pares és molt millor que diversos barris de BCN ciutat!
I Gavà no és cap meravella, maco...
;)

art
June 16th, 2005, 06:02 PM
Al dia d´avui Sta.Coloma és una caqueta :hahano:

jo pensava que SC es referia a Sant Cugat :colgate:

Bitxofo
June 16th, 2005, 06:13 PM

>(

:bash:

Otro que se lee todos los posts...

art
June 16th, 2005, 06:33 PM
>(

Otro que se lee todos los posts...

UT596001
June 16th, 2005, 08:26 PM
Tranquils, que properament faré una inspecció per Santa Coloma i donaré la meva opinió. Forma part del pla veguerial d'amortització de la meva T-Jove de 2 zones estrenada avui :D Però paciència, que encara he de descobrir moltes coses de BCN.

Bitxofo
June 16th, 2005, 09:48 PM
Tranquils, que properament faré una inspecció per Santa Coloma i donaré la meva opinió. Forma part del pla veguerial d'amortització de la meva T-Jove de 2 zones estrenada avui :D Però paciència, que encara he de descobrir moltes coses de BCN.

Però si SantaCo és a la zona 1!!
:hahano: :hahano:

Bcn
June 16th, 2005, 11:19 PM

pffff, a mi m'agrada veure a la gent que opina sense saber,

com diu en bitxo, stacoloma es molt millor que molts barris de barcelona. Ja va sent hora de parlar amb coneixement, segur que més d'un cambiarien d'opinió.

Proposo fer un post d'aquests amb fotos XD

art
June 17th, 2005, 03:59 PM
pffff, a mi m'agrada veure a la gent que opina sense saber,

com diu en bitxo, stacoloma es molt millor que molts barris de barcelona. Ja va sent hora de parlar amb coneixement, segur que més d'un cambiarien d'opinió.

Proposo fer un post d'aquests amb fotos XD

si poder és millor que Ciutat Meridiana :wink2:

Gabe
June 17th, 2005, 04:19 PM
SantaCo ha millorat molt, molt, molt en els darrers 20 anys.
La part on jo vivia amb els meus pares és molt millor que diversos barris de BCN ciutat!
I Gavà no és cap meravella, maco...
;)

suposo que no tens ni idea de com ha millorat gavà en els darrers anys....molt millor que SC però de llarg...per no parlar dels km2 que tenim de muntanya i bosc+platja...maco

Jota
June 17th, 2005, 05:46 PM
SC+ donde vivo con mi papi.
Badalona para la playiki.
:)

Mitus
June 17th, 2005, 06:19 PM
Fa trenta anys Sta. Coloma era infame. Com gairebé totes les ciutats-suburbi que van créixer al voltant de Barcelona, a partir d'un nucli preexistent, és cert, però que van doblar, triplicar, quadruplicar o quintuplicar la població en pocs anys. Als anys 50 Santa Coloma tenia amb prou feines 10000 habitants, i en poc temps va passar-ne a tenir més de 100000, assolits amb un creixement desordenat, sense cap planejament urbanístic seriós, sense les més mínimes infrastructures, sense equipaments. Encara són prou visibles les llagues provocades per aquell anàrquic campi-qui-pugui, que tenia com a única consigna vàlida l'enriquiment d'uns quants i la misèria de molts: els barris de Can Franquesa i les Oliveres, edificats als vessants del Puig Castellar, en un indret agreste, amb un gran pendent, solament comparables a la Ciutat Meridiana, construïda per Joan Antoni Samaranch en un lloc que havia estat descartat per encabir-hi un nou cementiri perquè el van trobar massa humit; els barris d'autoconstrucció, com el Fondo i Santa Rosa, etc. Santa Coloma, abans de l'immens creixement urbanístic dels anys 60, a més, no havia tingut mai cap indústria significativa, com era el cas, per exemple, de Badalona, Cornellà, l'Hospitalet... Va passar de cop de ser un poblet dedicat a l'agricultura, on moltes famílies de Barcelona hi anaven a estiuejar, a una gran ciutat dormitori. Però Santa Coloma té un atot que la fa immune al desànim, i és la seva gent.

UT596001
June 17th, 2005, 08:52 PM
Però si SantaCo és a la zona 1!!
:hahano: :hahano:

Però Castellar és a la zona 3C...

A més, com el primer viatge el vaig marcar a Sabadell d'allà a Sta.Coloma són 2 zones, i de SBD a Castellar també són 2 zones. D'aquí a que la tingui de 2 zones.

I és que no tots tenim la sort de viure a la zona 1

Bitxofo
June 18th, 2005, 03:27 AM
Però Castellar és a la zona 3C...

A més, com el primer viatge el vaig marcar a Sabadell d'allà a Sta.Coloma són 2 zones, i de SBD a Castellar també són 2 zones. D'aquí a que la tingui de 2 zones.

I és que no tots tenim la sort de viure a la zona 1

¡AH!
Se sienteeeeeeeeeeeee...

Bitxofo
June 20th, 2005, 01:23 AM
Visca SantaCo!!
http://tinypic.com/65si91
Se'm veu reflectit a la foto...

Sky
June 20th, 2005, 01:33 AM
Mola més l'autopromo de Lleida. :P

Té clares reminiscències eròtiques. :D

http://www.citymarketing.biz/prensa/concurso_grafica/lleida.jpg

Bitxofo
June 20th, 2005, 04:42 AM
CEL:
No posis LleideSPAM al meu fil!!
>(
Envejós...
:(

UT596001
June 21st, 2005, 05:35 PM
Bé, avui he visitat una mica per sobre Santa Coloma de Gramanet, i m'ha fet bona impressió. Bé, millor dit, crec que és com una ciutat com qualsevol altre, però comparat amb Badalona (que és del que tracta aquest fil) em quedo amb Santa Coloma (que és el que vaig votar, al cap i a la fi).

He arribat amb metro, baixant a l'estació de la Plaça de la Vila. Allà he vist una mica què hi havia per allà i he agafat el bus B27 amb destinació el barri d'Oliveres. He vist de tot: des de blocs de pisos que fan pena, a una zona de cases unifmamiliars tipus anys 50 i 60 en plan "casero" i blocs de pisos més o menys normal. També he vist el pedazo passeig que hi ha sobre la B20. Al arribar al final de línia (i també final de carrer, i final de Santa Coloma ja que començava el camp) baixo. Es veu una mica el parc de Can Zam (potes amunt per les obres de la L9) i es veu molt bé la zona de Vallbona, Torre Baró, el nou pont transversal de BCN... i el cementiri de Santa Coloma (suposo). De seguida agafo un bus de la línia B20, que em porta cap enrere, però després per dins del centre fa un recorregut diferent, hem passat per el centre i al final hem sortit per el pont de Sta.Coloma. La veritat és que estava força bé. A més, la sensació que et dona al creuar el pont de Santa Coloma és que passes d'una ciutat viva i dinàmica (Santa Coloma) a un barri sense vida, inhòspid... (Baró de Viver).

Ara bé, com he dit he vist això... m'he quedat sense veure gaires coses de Santa Coloma?

Salutacions.

Danzig
June 21st, 2005, 05:52 PM
Bé, avui he visitat una mica per sobre Santa Coloma de Gramanet, i m'ha fet bona impressió. Bé, millor dit, crec que és com una ciutat com qualsevol altre, però comparat amb Badalona (que és del que tracta aquest fil) em quedo amb Santa Coloma (que és el que vaig votar, al cap i a la fi).

He arribat amb metro, baixant a l'estació de la Plaça de la Vila. Allà he vist una mica què hi havia per allà i he agafat el bus B27 amb destinació el barri d'Oliveres. He vist de tot: des de blocs de pisos que fan pena, a una zona de cases unifmamiliars tipus anys 50 i 60 en plan "casero" i blocs de pisos més o menys normal. També he vist el pedazo passeig que hi ha sobre la B20. Al arribar al final de línia (i també final de carrer, i final de Santa Coloma ja que començava el camp) baixo. Es veu una mica el parc de Can Zam (potes amunt per les obres de la L9) i es veu molt bé la zona de Vallbona, Torre Baró, el nou pont transversal de BCN... i el cementiri de Santa Coloma (suposo). De seguida agafo un bus de la línia B20, que em porta cap enrere, però després per dins del centre fa un recorregut diferent, hem passat per el centre i al final hem sortit per el pont de Sta.Coloma. La veritat és que estava força bé. A més, la sensació que et dona al creuar el pont de Santa Coloma és que passes d'una ciutat viva i dinàmica (Santa Coloma) a un barri sense vida, inhòspid... (Baró de Viver).

Ara bé, com he dit he vist això... m'he quedat sense veure gaires coses de Santa Coloma?

Salutacions.

no has vist els blocs de colors de Singuerlín ?

jo de Santako només conec la zona del camp d'atletisme i el pabelló de la Pallaressa; i de Badalona, el pabelló olímpic i l'antic de la Penya, i vaig anar un dia de dominguero, a Sant Jeroni de la Murtra.

Massa poca informació per a comparar...

Bitxofo
June 21st, 2005, 06:07 PM

Salutacions.

Jo vaig estar diumenge tota la tarda a SantaCo i estava preciosa, vam anar al Parc Fluvial del Besòs i em va agradar molt. I després vam inflar-nos de sopar "tapes" al Passeig Salzereda (al costat del riu) i només ens va costar 7,50€ per persona, amb diverses begudes i tot!
Visca SantaCo!!
:happy: