View Full Version : BARCELONA | Edifici Ona | 72m | 20 pl | Aprovat
Mark7 September 4th, 2005, 02:26 PM Fa unes setmanes algú va comentar al forum espanyol que ja s'havia iniciat la construcció del parking d'aquest edifici que crec ha de tenir mes de 100 metres just al davant de la torre agbar (la noticia crec que s'ha publicat a la vanguardia), algú que hi hagi passat fa poc s'hi ha fixat? o ha vist algun cartell a la zona?
Confide September 4th, 2005, 09:34 PM 110 metres? 105? 130? Qui sap...
NTSC September 4th, 2005, 10:08 PM El divendres vaig passar amb el Sarfa per el costat i vaig veure el parking de sempre, no hi havien maquines ni res que fes pensar que estes en obres, soposo que no m'estic equivocan de solar...
adeu
Abbil September 4th, 2005, 11:48 PM Es que l'han proposat, em semble que no hi ha res encara decidit...
Igual que amb la torre de Gehry...
Confide September 5th, 2005, 12:30 AM Es que l'han proposat, em semble que no hi ha res encara decidit...
Els dos edif¡cis fa temps que estan aprovats.
Bitxofo September 5th, 2005, 07:10 PM Els dos edif¡cis fa temps que estan aprovats.
Això a BCN no és garantia de res!
Mira el TAV o l' L9...
:ohno:
Aurelio September 5th, 2005, 07:41 PM O el Parc dels Tres Turons...
:(
Urban Dave September 6th, 2005, 09:30 PM L'edifici està aprovat, pero d'obres, que jo recordi res. Potser es confonen amb les del Tranvia.
Bitxofo September 7th, 2005, 01:20 AM L'edifici està aprovat, pero d'obres, que jo recordi res. Potser es confonen amb les del Tranvia.
Com l'edifici Vela...
Confide September 7th, 2005, 10:29 AM Això a BCN no és garantia de res!
Mira el TAV o l' L9...
:ohno:
I qui ha dit que aquests projectes no es faran? La L9 ja està en marxa!!!! I el TAV... la L9 ja està en marxa!!!!!
Si estan aprovats es faran, una altra cosa és quan... d'aquí 10 anys, 15... jeje
Urban Dave September 7th, 2005, 02:48 PM Com l'edifici Vela...
L'edifici vela no està aprovat, si no no l'obligarien a tirar 20 metres enrera de la línea de costa.
art September 7th, 2005, 05:38 PM Es que l'han proposat, em semble que no hi ha res encara decidit...
Veig molt més probable que construeixin la Nùvia de Gerhy perqué ja sabem
qui la pagarà: el CZF.
En canvi de l´edifici d´en Soriano no s´ha dit rès de la financiació.
;)
Bitxofo September 7th, 2005, 09:11 PM L'edifici vela no està aprovat, si no no l'obligarien a tirar 20 metres enrera de la línea de costa.
Pensava que estava aprovat però que l'havien de fer enrere i rebaixar altura...
:runaway:
Urban Dave September 7th, 2005, 09:27 PM Aprovat s'enten que té tots els permisos per començar a construir, i que ja és cosa del promotor que ho vulgui fer o no.
Bitxofo September 8th, 2005, 02:22 AM Aprovat s'enten que té tots els permisos per començar a construir, i que ja és cosa del promotor que ho vulgui fer o no.
Si el retallen a 40 metres com deien, no el faran...
:cry:
Jordi Berlín September 8th, 2005, 10:04 AM Si el retallen a 40 metres com deien, no el faran...
40 metres més??? O sigui, que mediria 48 metres???
Si és així, millor que no el facin. Pensar que havia de fer 160 metres...
Confide September 8th, 2005, 10:14 AM Semblarà de joguina, rídicul si el retallen tant.
Abbil September 8th, 2005, 10:47 AM Sempre poden ficar un banc de disseny amb la forma de la planta de l'edifici
:rofl:
Urban Dave September 8th, 2005, 11:40 AM No retallaran a 40 metres, sino ja em diràs quin benefici podrà tenir l'autoritat del port amb un mini hotel!
Mark7 September 8th, 2005, 12:01 PM no sé quina rellevancia pot tenir, pero en aquesta publicació del districte Sant Martí del mes de juliol hi ha un reportatge sobre els nous aparcaments i consideren també els de l'edifici ona. Si les fonts d'aquest reportatge son municipals, suposo que vol dir alguna cosa...
www.bcn.es/publicacions/b_barris/pdf/Sant_Marti.pdf
Urban Dave September 8th, 2005, 01:02 PM Doncs sí que parla del pàrking de l'edifici Ona. Llàstima que no digui dates..
art September 9th, 2005, 03:39 PM ni dates ni alçada :jk:
però als menys el projecte continua viu :)
Urban Dave September 10th, 2005, 04:11 PM Confirmo l'alçada: 100,5 metres. Ho he vist avui mateix a l'exposició Barcelona in Progress, on hi ha seccions, plantes i la maqueta.
Aurelio September 10th, 2005, 04:28 PM Es pot tornar a entrar a l'edifici Fòrum a veure Barcelona in Progres...???????
Me n'hi vaig demà mateix...!
:D
Mark7 September 10th, 2005, 04:47 PM doncs si es 100 metres con dius Urban em sembla l'alçada ideal pel lloc on s'ubicara, més alçada taparia massa l'agbar i més petita no hagues lluit prou. Si l'haguessin fet a un altre lloc com la sagrera o forum l'haguessin pogut pujar més cap a dalt, en la meva opinió
Urban Dave September 10th, 2005, 05:24 PM Es pot tornar a entrar a l'edifici Fòrum a veure Barcelona in Progres...???????
Doncs sí. Jo he entrat aquest mateix matí, hi havia un parell de japonesos fen fotos i ningú més, després començava a entrar més gent. Jo es una cosa que no l'havia llegit enlloc. Si en parlessin una mica, segur que hi aniria molta més gent.
Bitxofo September 10th, 2005, 05:44 PM Es pot tornar a entrar a l'edifici Fòrum a veure Barcelona in Progres...???????
No vens a la "kedada"?
:?
Anirem a veure-la!
;)
Confide September 10th, 2005, 06:56 PM aaaaaaaaaaai quina enveja, jo hi vull anar :(
feu moltes fotos.
Bitxofo September 10th, 2005, 07:15 PM Confirmo l'alçada: 100,5 metres. Ho he vist avui mateix a l'exposició Barcelona in Progress, on hi ha seccions, plantes i la maqueta.
¡Qué caca!
Pensaba que eran 105 metros.
:dunno:
Urban Dave September 10th, 2005, 09:34 PM Potser eren 105 metres, ara ho dic de memòria, pero que res de 115, 120 o 130 com es deia.
art September 11th, 2005, 02:24 AM 100 metres estàn bé, no cal més al costat de la Agbar :)
Amb la amplitud que tindrà l édifici ja serà força impresionant :) :) :)
Urban Dave September 11th, 2005, 12:32 PM Lo que será ben maco es la façana. Sembla que será metálica, com escames. Crec que serà ben xula.
Bitxofo September 12th, 2005, 12:16 AM De l'exposició "Barcelona in progress":
;)
http://tinypic.com/dn1slz.jpg
És aquest?
Confide September 12th, 2005, 09:25 AM Sí és aquest... a mi la xarxa aquesta no m'acaba de fer el pes... però ja veurem...
Confide September 12th, 2005, 09:29 AM ¡Qué caca!
Pensaba que eran 105 metros.
:dunno:
...
...
...
@#~~€%&$&$!!!
art September 12th, 2005, 11:14 AM quína maqueta més gran! :eek:
aquest project m´agrada molt molt i , a més, m´ agrada molt :)
Danzig September 12th, 2005, 01:00 PM quína maqueta més gran! :eek:
és un efecte òptic degut a la posició del cameraman, realment no és tant gran com el vell aquest :D
Bitxofo September 12th, 2005, 04:24 PM és un efecte òptic degut a la posició del cameraman, realment no és tant gran com el vell aquest :D
Home, la maqueta, petita, petita no era...
;)
KiTos September 15th, 2005, 03:37 PM http://www.elpais.es/articulo/elpporcul/20050915elpcat_11/Tes
- Edificio Glòries. Edificio de oficinas municipales diseñado por el arquitecto Federico Soriano, que inicialmente dibujó una torre de 130 metros de altura con forma ondulada frente a la torre de las Aguas. Finalmente, el proyecto reduce la altura a 80 metros.
Abbil September 15th, 2005, 03:45 PM Es molt xulo aquet edifici ¿eeehh? ^_^
art September 15th, 2005, 04:04 PM 80 metros nada más??????
bah :gaah:
de todas maneras gracias por poner la noticia Kitos!
Met September 15th, 2005, 04:16 PM Vejam... jo l´'unic que sé és que ben aviat començaran les obres del tramvia en aquest solar...
Per tant.... l'edifici va per llarg. Fins d'aquí 6 mesos tot moviment en el solar serà per a la T5, un cop finalitzades les obres, potser s'hi posen seriosament... però crec que fins a finals del 2006 res de res. ;)
Met dixit! :bowtie:
Bitxofo September 15th, 2005, 05:27 PM http://www.elpais.es/articulo/elpporcul/20050915elpcat_11/Tes
- Edificio Glòries. Edificio de oficinas municipales diseñado por el arquitecto Federico Soriano, que inicialmente dibujó una torre de 130 metros de altura con forma ondulada frente a la torre de las Aguas. Finalmente, el proyecto reduce la altura a 80 metros.
80 metres? :(
:sleepy:
NTSC September 15th, 2005, 05:53 PM Ja hi cabren totes les oficines de l'ajuntament? quin sentit te fer aquest edifici si ja neix massa petit? no ho entenc massa...
KiTos September 15th, 2005, 06:36 PM home si ho mires pel costat bo no taparà tant la agbar...
però és una pena si, pero amb les alçades mai se sap què et diran demà
Bitxofo September 15th, 2005, 06:46 PM home si ho mires pel costat bo no taparà tant la agbar...
però és una pena si, pero amb les alçades mai se sap què et diran demà
A BCN sempre se sap què et diran amb les alçades:
RETALLEM!!
http://tinypic.com/dp7pc2.jpg
UT596001 September 15th, 2005, 11:24 PM I encara sort que teniu que l'edifici més alt no és l'església del poble, com a Castellar...
Bitxofo September 16th, 2005, 01:10 AM I encara sort que teniu que l'edifici més alt no és l'església del poble, com a Castellar...
Ho serà, Vallesano:
La Sagrada Família amb 176 metres.
UT596001 September 16th, 2005, 07:40 AM Vaja, els mals costums s'extenen...
Urban Dave September 16th, 2005, 09:12 AM Met, les obres del tranvia passen pel mig del solar o que? Perfectametn es poden fer les dues coses dic jo.
@bitxo: tu si et pregunten per l'edifici més alt, torre collserola, que es fotin els de l'església!
Confide September 16th, 2005, 02:31 PM ara l'han rebaixat 20 metres més??? si-us-plau...
Bitxofo September 16th, 2005, 04:23 PM Met, les obres del tranvia passen pel mig del solar o que? Perfectametn es poden fer les dues coses dic jo.
@bitxo: tu si et pregunten per l'edifici més alt, torre collserola, que es fotin els de l'església!
Sí! :yes:
Sempre que em pregunten per l'edifici més alt d'Espanya dic:
Torre de Collserola: 288,80 metres.
UT596001 September 16th, 2005, 05:25 PM Si de cas la Torre de Collserola és l'edifici més alt del terme municipal de Vallvidrera
Bitxofo September 16th, 2005, 06:40 PM Si de cas la Torre de Collserola és l'edifici més alt del terme municipal de Vallvidrera
Saps a qui pertany Vallvidrera?
:D :D
Sky September 16th, 2005, 06:45 PM ^^ Potser parla de quan Vallvidrera recuperi la seua llibertat. :D
Urban Dave September 16th, 2005, 06:58 PM Sí! :yes:
Sempre que em pregunten per l'edifici més alt d'Espanya dic:
Torre de Collserola: 288,80 metres.
Home, si et pregunten per edifici i dius collserola... potser et deixes la ximeneia de As Pontes amb 356 metres ;)
aml1006 September 17th, 2005, 05:41 PM CiU demana allunyar de la torre el futur edifici municipal
Trias considera que el projecte taparà l'edificació singular
EL PERIÓDICO
BARCELONA
El grup municipal de CiU, que presideix Xavier Trias, proposarà a la comissió municipal d'Urbanisme un canvi d'ubicació de l'edifici d'oficines municipal que es projecta construir a la plaça de les Glòries, per evitar que tapi la visió de la nova torre Agbar. CiU inclourà a la proposta una modificació del Pla General Metropolità (PGM) per convertir en zona verda el triangle entre la Gran Via, l'avinguda Diagonal i el carrer de Ciutat de Granada.
En un termini de cinc anys s'aniran aixecant al voltant de la torre Agbar almenys una desena d'edificis alts, la majoria alineats a la Diagonal, que restaran protagonisme a l'edifici de Jean Nouvel, entre ells aquest edifici administratiu de l'Ajuntament de Barcelona, de 130 metres d'altura, encarregat a l'equip madrileny de Federico Soriano i Dolores Palacios.
No! no! i no!! :gaah: :wallbash:
A pesar de las criticas que ha recibido esta zona por ubicar o no mas rascacielos "envolviendo" la Torre Agbar creo que ese edificio era el que respetaba mas el nuevo icono de la ciudad, con su red metàlica y su caracteristica forma tenia una cierta relación con la torre Agbar, y si al final prospera esa propuesta el tan esperado cluster de la nueva diagonal va a kedar manco, lisiado, mutilado, incompleto... (y ya no se me ocurren mas adjetivos) :wallbash:
Muchos deciis y respeto la opinión que ese edificio quedaria bien en la zona del Forum pero yo sigo pensando que este edificio no podria estar en mejor sitio que en el que se propuso. Un edificio tan ancho y con cierta curbatura es idoneo para el espacio que queda libre entre las grandes avenidas donde esta ubicado el solar y reubicarlo en otro lugar quedaria mal (repito es mi vaga opinion) puesto a que fue concebido con las caracteristicas del solar donde tiene que ir.
Por otro lado no hay un proyecto de derribar el vial elevado y formar un gran espacio verde? No estoy en contra apra nada de las zonas verdes, es más creo que barcelona lo necesita pero aprovechar el solar para ubicar otra zona verde... perdonadme.. pero la gran zona verde de las glorias junto con la peculiar propuesta del ajardinamiento de la diagonal (espero que se haga) y esta nueva zona la Agbar va a parecer que este en el Amazonas.
Y por ultimo... ¿Al final que altura finalmente tendra el edificio? porque el otro dia leí por aquí que al final se quedaria en unos miseros 80 i tantos metros.. :sleepy:
Bitxofo September 19th, 2005, 05:55 PM Home, si et pregunten per edifici i dius collserola... potser et deixes la ximeneia de As Pontes amb 356 metres ;)
Això és una estructura, NO un edifici!
KiTos September 19th, 2005, 06:24 PM és com la swiss re, molt maca però només li vas veient la punteta pq esta super tapada per altres edificis
no hi ha un altre zona deles glòries on posar aquest/s edifici/s?
Bitxofo September 19th, 2005, 08:20 PM és com la swiss re, molt maca però només li vas veient la punteta pq esta super tapada per altres edificis
La "punteta" sempre és "lo" millor!! :devil:
Urban Dave September 19th, 2005, 10:40 PM és com la swiss re, molt maca però només li vas veient la punteta pq esta super tapada per altres edificis
Tindrás una Plaça, la de Glòries, ven gran i espaiosa per poder admirar la Torre Agbar.
art October 7th, 2005, 09:44 AM 80 metros nada más??????
bah :gaah:
de todas maneras gracias por poner la noticia Kitos!
sisi, doncs ara 72 , Quién da menos??
Urban Dave October 7th, 2005, 12:26 PM Soposo que hauran ajustat l'alçada entre plantes. A la secció y la maqueta no recordo haver contat més de 22 plantes.
Bitxofo October 7th, 2005, 07:49 PM sisi, doncs ara 72 , Quién da menos??
Tisores al poder a BCN!!
>( >(
:bash: :bash:
Urban Dave October 7th, 2005, 08:34 PM Tisores al poder a BCN!!
>( >(
Els politicuchos i urbanistes de BCN s'haurien de tallar els collons!!!! :evil:
UT596001 October 7th, 2005, 09:37 PM Tisores al poder a BCN!!
>( >(
Fora és pitjor. Ara el 90% de les construccions rarament passen de les 2 o 3 plantes d'alçada, i això amb sort...
:cry: :cry:
Bitxofo October 8th, 2005, 07:49 PM Fora és pitjor. Ara el 90% de les construccions rarament passen de les 2 o 3 plantes d'alçada, i això amb sort...
:cry: :cry:
Cases unifamiliars com la de l'UrbanDave? :D
:puke: :puke: :puke:
Confide October 8th, 2005, 08:57 PM Bé tant és... 130 metres, 100, 80, 70... jejeje crec que aquesta és la tendència... la ciutat vol ser "meditèrrania", què hi farem.
UT596001 October 8th, 2005, 11:50 PM Cases unifamiliars com la de l'UrbanDave? :D
:puke: :puke: :puke:
Sí.
>( :cry:
ÎNÃÐÄþTÅT October 10th, 2005, 08:20 PM x cert aquest any no hi ha meeting point?
Aquarius October 10th, 2005, 09:41 PM Si, del 25 al 30 de octubre
http://www.bmpsa.com/cat/home.php
art October 11th, 2005, 07:43 PM Si, del 25 al 30 de octubre
http://www.bmpsa.com/cat/home.php
a veure que hi haurà de nou!!!
ÎNÃÐÄþTÅT October 11th, 2005, 08:59 PM amb conformo amb poc...:
s'aprovi el projecte inicial del hotel vela de 170 mentres d'alçada
s'apugin l'alçada 50 metres: hotel pere IV, triangle ferroviari i les torres del japo de porta d'europa.
s'inici la construcció de l'edifici ona amb 110 mentres d'alçada
es projecti una seu europea (tipu microsoft) de 250 mentres d'alçada on era projectat l'hotel masip
aquest any crec que amb això em conformaria... :|
jxr October 11th, 2005, 09:08 PM amb conformo amb poc...:
s'apugin l'alçada 50 metres: hotel pere IV, triangle ferroviari i les torres del japo de porta d'europa.
es projecti una seu europea (tipu microsoft) de 250 mentres d'alçada on era projectat l'hotel masip
Jejeje, on hi ha que signar???? :cheers:
Confide October 11th, 2005, 09:19 PM amb conformo amb poc...:
jajajaja qui diu poc? Parlant de BCN estàs demanant miracles.
art October 12th, 2005, 12:28 AM amb conformo amb poc...:
Doncs nen, fés la primitiva, que tens més possibilitats de guanyar el primer premi :clown:
Met December 7th, 2005, 11:41 AM Fa dies que han començat unes obres al solar... hi han instal·lat tanques i casetes d'obra... però crec que és pel tramvia i no pas l'edifici administratiu... :?
Danzig December 7th, 2005, 01:50 PM Fa dies que han començat unes obres al solar... hi han instal·lat tanques i casetes d'obra... però crec que és pel tramvia i no pas l'edifici administratiu... :?
a la trobada vam veure això que dius...des de dalt del Silken
:)
Mark7 December 7th, 2005, 01:50 PM Met crec que també s'havia aprovat el parking de l'edifici
Danzig December 7th, 2005, 01:55 PM ^^ [deleted]
art December 9th, 2005, 12:52 PM Les obres deuen ser del pàrking :sleepy:
jxr December 11th, 2005, 02:05 PM I per quan esta previst que comenci l'edifici??..
Perque la maqueta ja s'haurà fet vella quan es decideixin... De fet més o menys com el edifici de la Sagrera o l'Hotel Vela....
Quants retards!!!
ÎNÃÐÄþTÅT December 11th, 2005, 03:41 PM quelcom em diu que no veurem mai aquest edifici :(
Confide December 11th, 2005, 03:48 PM Clar que sí! En tots les projeccions surt... és la porta "alta" per dir-ho així a les Glòries per la Diagonal juntament amb l'Agbar... però enlloc de 130 metres farà 80...
El que passa és que com la plaça té en principi, 8 anys d'obres (que això venen a ser uns 12 anys a la realitat) doncs no crec que hi hagi pressa per construir aquest edifci...
http://www.bcn.es/urbanisme/imatges/proje_urbanis/oficines_glories1.jpg
Sempre serà millor que "la porta" on hi hagi un casal d'avis... :sleepy:
Aurelio December 11th, 2005, 04:09 PM Poca broma amb el casal d'avis, no sigui que de grans anem a parar allà... Val més que sigui un edifici fashion...
Confide December 11th, 2005, 04:27 PM L'article aquell de El Periodico deia que tot el que es construís a la plaça havia de ser singular i diferent encara que fos un trist casal d'avis... el que passa és que si el casal d'avis costa 10 milions d'euros.. potser només hi podran anar avis rics :D
El casal d'avis que el facin en un altre lloc. Si volen edificis singulars, que facin cogombres... encara que em sembla que ja tots els edificis estan decidits i de cogombres no n'hi haurà cap
Bitxofo December 11th, 2005, 07:43 PM quelcom em diu que no veurem mai aquest edifici :(
Sí que el veurem, però a aquest pas, no sobrepassarà els 60 m.
ÎNÃÐÄþTÅT December 11th, 2005, 10:15 PM en aquest cas prefereixu no veurel la veritat...
Urban Dave December 13th, 2005, 02:15 AM Prefereixo un casal d'avis de 10 millons a un altre lloc, normal, i que hi pugui anar molta gent que no gastar-se 10 millions en un casal d'avis on solament hi pugui haver unes poques persones (singularitat costa diners, menys especularitats, més m² per poder ficar gent)
Danzig December 13th, 2005, 11:16 AM Prefereixo un casal d'avis de 10 millons a un altre lloc, normal, i que hi pugui anar molta gent que no gastar-se 10 millions en un casal d'avis on solament hi pugui haver unes poques persones (singularitat costa diners, menys especularitats, més m² per poder ficar gent)
A Almeda estan fent un casal d'avis molt guapo, a veure si un dia us el puc ensenyar. Però clar, és privat, de Fiatc, i es poden gastar el que vulguin.
Urban Dave December 13th, 2005, 01:35 PM Darrera de l'Hospital de Bellvitge hi ha un que té una ampliació força interessant. Amb uns cossos de colors en voladiu, i una façana de panells d'alumini. Fora del que es comú pero sense passar-se. Desconec si es privat o públic.
Mark7 April 11th, 2007, 11:04 AM Segons aquest informe
/w3.bcn.es/fitxers/premsa/compromsperglries.240.pdf
no tindrem l'edifici fins el 2013, i per suposat els veïns s'han queixat sobre l'alçada màxima prevista
Confide April 11th, 2007, 11:18 AM Què poquet queda! :banana:
Danzig April 11th, 2007, 11:21 AM crec que hi ha un fil de l'edifici
jo ja he perdut tot l'interès per l'edifici, quan el vulguin que el facin i si no, ja hi haurà altres de millors :(
Confide April 11th, 2007, 11:52 AM El problema està que, en aquesta ciutat tan presumida que tant li agrada emmirallar-se i tirar-se floretes, "porque no tiene abuela", els polítics que la gestionen tenen molt poca vergonya: presenten projectes que només existeixen en renders o en maquetes amb falses promeses d'una data d'acabament que per suposat saben que no cumpliran... per què? Per què presenten moltes vegades un esbós que no s'ha aprovat parcialment ni totalment, no està definit el projecte constructiu, ni qui ho pagarà ni com, no s'ha consensuat amb els veïns, les reunions que s'allarguen perquè no hi estan d'acord... i més si hi ha expropiacions o coses per l'estil llavors els projectes s'allarguen anys, després uns mesos d'exposició pública, després a debatre les esmenes, s'ha de passar els múltiples tràmits d'urbanisme, PGM, a vegades també cal el vist-i-blau de la Generalitat i fins i tot de diversos ministeris des de Madrid, després licitar les obres, l'inici d'aquestes s'endarrereix, les obres mateixes van més lentes perquè sorgeixen imprevistos... total, que passen mesos que van sumant anys... però els polítics ja ens han venut el projecte en 3 campanyes electorals.
Sense anar més lluny, l'altre dia deien que el calaixet de sants no tindrà vegetació fins al 2015... ´
Aquesta ciutat a vegades fa pena... perquè bé, no sé si aquí els obrers són més lents que a la resta del món o si els tràmits s'allarguen perquè hi ha el català, total, això passa, però el que em treu de pollaguera és que et venguin una cosa que ni ells saben quan es farà... els polítics menteixen més que no pas parlen... aiii jo de petit volia ser polític.. :D... però no em veig amb cor de mentir tot el dia... :(
art April 11th, 2007, 12:31 PM Segons aquest informe
/w3.bcn.es/fitxers/premsa/compromsperglries.240.pdf
no tindrem l'edifici fins el 2013, i per suposat els veïns s'han queixat sobre l'alçada màxima prevista
O sigui, que seguim igual que sempre. Barcelona no canvia.
No cambié No cambié No cambié, que sigo siendo la misma aunque me falte tu querer :cheer:
ÎNÃÐÄþTÅT April 11th, 2007, 08:44 PM pro quina merda merda merda merdaaaaaaaaaaaaa Porcioles tornaaaaaaaaaaaaa
Confide April 11th, 2007, 10:16 PM MAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aquell tio no va fer res bé per la ciutat!
Mark7 April 12th, 2007, 02:22 PM la historia es que el solar d'aquest edifici esta ple de casetes d'obres... no ho entenc, tant enrenou per nomes un parking? jo m'havia fet il·lusions que comencessin amb l'edifici...
Mediamanga April 14th, 2007, 05:34 PM De fet els veins reclamen que s'hi faci ja la biblioteca prevista al tros d'edifici que no serà alt, i l'ajuntament diu que res de res, que ho faràn tot a la vegada.
SEIM April 16th, 2007, 03:49 PM MAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aquell tio no va fer res bé per la ciutat!
Home, va fer molt mes del que els posteriors ajuntaments democrátics van voler desacreditar. Era una altre època i urbanisme. Va cometre molts errors, pero tambè crec que encerts.
Respecte al Ona... a esperar com sempre.
A10
bionicze April 17th, 2007, 12:04 AM Avui he passat per davant del solar i uns operaris estaven arreglant el que deu ésser la porta del parking i unes canalitzacions sota terra. He estat apunt de parar el cotxe i preguntarlis si tenien alguna informació, però com estaven darrere d´una valla d´obres m´he tallat una mica, realment anava a fer unes fotos a l´edifici de gas natural, però uns segurates (uns 6 o 7 ) tallaven els accessos i no deixaven fer fotos de prop, era tot molt misterios...
Confide April 17th, 2007, 12:15 AM Doncs just allà davant està les oficines d'urbanisme de l'ajuntament :D Si vaig allà i pregunto per algun projecte m'engegaran o em donaran informació? :D
Met April 17th, 2007, 08:07 AM Al Google Earth ja apreix l'edifici Ona en 3D... :eek:
Algú de vosaltres l'ha fet?
a10! :runaway:
Mark7 December 24th, 2007, 12:57 PM DIARI EL PUNT:
divendres, 14 de desembre de 2007
>
L'Ajuntament de Barcelona paga 13,3 milions l'any per llogar oficines
L'edifici Ona pal·liarà la falta d'espais
M. SÒRIA. Barcelona
El consistori barceloní ha pagat, aquest any, una factura de 13,3 milions d'euros en concepte de lloguer de les 98 oficines que té per encabir-hi serveis municipals. La falta d'espais propis es pal·liarà, en part, amb la construcció de l'edifici Ona, a les Glòries, on es traslladaran Urbanisme, Via Pública i Medi Ambient, entre d'altres.
+ L'edifici Ona, al costat de la torre Agbar, estarà destinat a dependències municipals. Foto: AJ. BCN
Només 18 de les 57 oficines de serveis generals de l'Ajuntament de Barcelona són propietat seva. Per la resta, el consistori paga, pel seu lloguer, un total de 9,9 milions d'euros. Aquest és el sector del consistori que més diners ha hagut de desemborsar en concepte de lloguer aquest mateix any. Ahir, el govern municipal va donar a conèixer les xifres sobre el cost dels lloguers de les diverses oficines que fa servir per encabir-hi els serveis municipals. En total, es distribueixen en 98 locals llogats. Per districtes, l'Eixample és el que més oficines de lloguer ocupa, amb 13, una més que el districte de Gràcia. Segons el govern municipal, el cost total que impliquen aquests lloguers per a la hisenda municipal cada any podrà rebaixar-se considerablement amb el pla de redistribució d'espais que té previst fer l'Ajuntament quan s'enllesteixi la nova seu d'oficines municipals, el característic edifici Ona, que es construirà a la plaça de les Glòries, just al costat de la torre Agbar. Allà, segons les dades que va aportar ahir el govern, s'hi traslladaran els serveis d'Urbanisme de l'Ajuntament de Barcelona, a més de les àrees de Participació, Turisme, Via Pública i Medi Ambient, entre altres despatxos tècnics.
UN 18% DEL PARC D'OFICINES
Les xifres van ser qualificades de «desproporció intolerable» pels regidors de CiU, que van recordar ahir, durant la comissió d'Hisenda, que el consistori barceloní està ocupant un 18% del total de superfície de lloguer d'oficines a Barcelona.
Per això, la regidora de CiU Sònia Recasens va reclamar al govern barceloní una racionalització d'aquests espais, ja que el consistori està pagant el metre quadrat molt per sobre de la mitjana barcelonina, ja que, si el consistori paga uns 17 euros per metre quadrat de mitjana, en el conjunt de la ciutat s'estan pagant 12 euros. «Com sempre –va dir Recasens– Barcelona té l'honor d'estar ben amunt en el rànquing de les ciutats més cares». «La política municipal de lloguer per a dependències públiques no ajuda gens a rebaixar-ne els preus a tota la ciutat», hi va afegir.
Mark7 December 24th, 2007, 12:58 PM EL PUNT també:
dimarts, 23 d'octubre de 2007
>
Entra en funcionament el nou pàrquing de la plaça de les Glòries
D.M.. Barcelona.
L'empresa municipal BSM va obrir ahir al públic el nou aparcament Ona Glòries, anomenat així perquè està situat a sota del solar on es construirà l'edifici Ona, de l'arquitecte Federico Soriano, una de les torres singulars que acompanyaran a la torre Agbar a l'entorn de la plaça. El pàrquing té capacitat per a 323 vehicles, distribuïts en tres plantes sota terra. Estarà obert les 24 hores del dia i aplica el sistema tarifari de fraccions d'1 minut. El pàrquing permetrà substituir el de l'interior del tambor viari de la plaça.
Mark7 April 22nd, 2008, 10:58 AM L'Ajuntament està complint els terminis de la transformació de Glòries
publicat el 21/04/2008 a les 20:00 h. Redacció bcn.cat
El consistori i els veïns s'han reunit en 22 ocasions des de l'inici dels treballs per desenvolupar la Modificació del Pla General Metropolità en l'àmbit de la plaça de les Glòries
L'Ajuntament de Barcelona està complint els terminis fixats al document "Compromís per Glòries", signat pels veïns i el consistori i que explicita els acords de planificació dels 25 projectes que s'han de dur a terme en l'àmbit de la plaça de les Glòries.
En aquest sentit, des de l'inici dels treballs per desenvolupar la Modificació del Pla General Metropolità en l'àmbit d'aquesta plaça, l'Ajuntament i els veïns s'han reunit en 22 ocasions per fer seguiment del projecte.
Pel que fa a l'estat actual de la transformació de Glòries, l'Ajuntament informa que ja està redactat el projecte executiu de desmuntatge del tambor de Glòries, per la qual cosa les obres s'iniciaran en els propers mesos.
L'enderroc complet de l'anella viària es podrà dur a terme una vegada s'hagi traslladat el Mercat dels Encants al Bosquet dels Encants, nova ubicació per al mercat. En aquell moment, l'Ajuntament preveu que es podrà recuperar el retard produït.
A més, pel que fa al Mercat dels Encants, l'Ajuntament informa que en aquests dies es procedirà a l'adjudicació del projecte al guanyador del concurs públic.
En relació a l'edifici administratiu Ona, ja està adjudicada la redacció del projecte d'aquest edifici, fase que durarà un sis mesos, després dels quals s'executarà l'obra.
Pel que fa al Centre d'Atenció Primària de Poblenou, aquest projecte està en procés de licitació. Altres equipaments es troben en procés de cessió de sòl a l'administració competent, com ara els CEIP Poblenou, l'Escola Bressol Poblenou o el CAP Fort Pienc-Sagrada Família, entre altres.
El projecte del Museu del Disseny es troba en fase d'anàlisi del projecte executiu i es preveu licitar l'obra el proper mes de juliol.
En quant a la gestió del sòl del sector de Meridiana Sud, aquesta està molt avançada. Les naus del carrer de Badajoz ja s'han enderrocat i s'està avançant cap al carrer d'Àlaba i la Meridiana.
Danzig April 22nd, 2008, 11:17 AM veïns descontents per alçada, això és bo :D
Spike88bcn April 22nd, 2008, 11:29 AM es molt estrany que el veïns es queixin per l'alçada. XD
Bitxofo April 24th, 2008, 01:28 AM ^^Però al final tindrà 120 metres o 70 metres?
Danzig April 24th, 2008, 10:25 AM mira aquest gràfic i dedueix:
http://www.expansion.com/imagenes/encants.jpg
casofatal April 24th, 2008, 10:40 AM el que està en primer pla son els nous encants
pero he llegit q redueixen la superficie comercial a 7500m2, quan avui te 12000....
art April 24th, 2008, 11:15 AM Efectivament, La Vanguardia publicava ahir que les obres del Ona
comencen l´any que vé.
Queda una mica baixet al costat de l´Agbar:ohno:
Bitxofo April 24th, 2008, 12:24 PM mira aquest gràfic i dedueix:
http://www.expansion.com/imagenes/encants.jpg
Què baixeta...
Hush April 24th, 2008, 02:47 PM Ja fa anys que mantinc l'opinio de que l'Agbar ha de ser l'unic referent en altura de la zona, i aquests tres anys han demostrat què és el que significa la torre i com tot i haver sorgit molts nous edificis, cap a tingut ni per aproximació, la popularitat de l'obra de Nouvel, alhora que deixa entreveure com es de dificil crear una icona i per tant, el respecte que se li ha de tenir (en termes de no construir en alçada als voltants)
Jo hauria deixat l'Agbar encara mes aillada del que esta, apropant l'Ona, el d197, l'Imagina o l'Sky més al fòrum.
Confide April 24th, 2008, 07:41 PM La culpa de que l'Ona sigui tan baix així com els altres del costat és en Nouvel, que va pressionar a l'Ajuntament...
Hush April 24th, 2008, 11:03 PM ^^Ben fet que va fer, si jo soc l'arquitecte i se que m'envoltaran l'edifici, m'emporto el disseny a una altra ciutat on se la respecti tal i com es, una icona internacional.
Niat April 25th, 2008, 08:04 AM Jo no vull que sigui massa alt l'edifici Ona perque no tapi la Agbar desde diversos punts. Així que millor que no sigui molt alta.
L'altura si hagués estat molt adient a la zona Fòrum, per exemple la Torre Diagonal 00 ya podria arribar al 160-170 m i no quedarse en els 110.
Spike88bcn April 25th, 2008, 01:59 PM si i l'agbar la tindrien que haver fet de 160 metres també.
Niat April 25th, 2008, 07:38 PM si i l'agbar la tindrien que haver fet de 160 metres també.
Doncs si, sempre ho penso, i mes quan estic en algún punt del Poblenou o del barri de la Marina penso, si la torre fes uns 15 metres mes es podria veure una mica entre els edificis d'aquí.
Bitxofo April 26th, 2008, 03:21 AM Doncs si, sempre ho penso, i mes quan estic en algún punt del Poblenou o del barri de la Marina penso, si la torre fes uns 15 metres mes es podria veure una mica entre els edificis d'aquí.
L'Agbar havia de tenir 166 metres, però la van retallar a 144 m.
Niat April 26th, 2008, 08:20 AM 166 metres, es que 22 metres més hagués estat ideal.
No se per quin motiu l'ajuntament va demanar una retallada de l'altura, ja són ganes de fastidiar :(
I amb l'Agbar amb més alçada també es podrien fer mes alts els edificis propers, como ara l'Ona.
Bitxofo April 26th, 2008, 01:43 PM ^^I l'Agbar hauria estat la torre més alta de BCN, la icona més gran...
:drool:
Izo April 26th, 2008, 02:13 PM ^^ En forma de consolador titànic. Simplement genial.
Confide April 26th, 2008, 11:07 PM Si és un edifici administratiu que l'Ajuntament volia ocupar i ells mateixos l'han rebaixat a la meitat, sense cap raó, voldrà dir q el pensaven ocupar tot i que ara només tindran la meitat d'espai?
En voldran fer algun altre..?
ÎNÃÐÄþTÅT May 19th, 2010, 12:42 PM Primera victima del referendum de la diagonal, Hereu anuncia la congelación de este proyecto por tener otras prioridades los ciudadanos...U_U
xussep80 May 19th, 2010, 01:04 PM I a mi em sembla perfecte que s'aturi aquest projecte.
BCNforever May 19th, 2010, 01:35 PM Bó, jo penso que es invertir en estalviar, encara que soni contradictori, i que altres ciutats ho estàn fent. Em sembla molt bona la idea, ara, es car, imagino que perque es vol donar imatge per a la ciutat. En aquest sentit, estic d'acord que s'aturi, però espere que es retomi, perque, en definitiva, es un projecte per estalviar a la llarga, i aixó es bó.
art May 19th, 2010, 04:42 PM I a mi em sembla perfecte que s'aturi aquest projecte.
i perquè, si us plau ? tant lleig és ?
xussep80 May 20th, 2010, 11:25 AM i perquè, si us plau ? tant lleig és ?
Si no estic equivocat, aquest edifici està promogut per l'Ajuntament de Barcelona per a acollir part de les seves oficines. Per tant, es tracta d'una promoció pública i no pas de la seu d'alguna empresa privada. Tal i com estan els comptes de l'ajuntament, veig totalment lògic que es paralitzi aquest projecte i que s'esperin temps millors per a construir-lo.
art May 20th, 2010, 07:21 PM ^^
doncs poder tens raò, que li farem !
Però a mi no em sembla perfecte, sinó lògic.
És clar que Hereu no està passant pel seu moment més gloriós i si comencessin les obres ara tothom se li tiraria al damunt. Aixó és cert.
Però també és cert que donaria feina a molts manobres i industrials !
|
|