View Full Version : Assen: algemene updates

Pages : 1 2 [3]

janneman
April 19th, 2005, 12:11 AM
@Diehard

ken jij die kampinga van meer bouwwerken etc.

Diehard
April 19th, 2005, 11:09 AM
Ik weet dat met name Ziengs een aantal mooie panden heeft opgeleverd in Assen. Alleen weet ik niet meer welke van de twee broers... Volgens de wandelgangen op het gemeentehuis doet de ene het prima, de andere is wat dubieuzer.

Winus
April 19th, 2005, 06:38 PM
+500 posts. Iemand nog zin om een openingspost voor deeltje 2 samen te stellen, dan gaat deze op slot.

janneman
April 20th, 2005, 02:07 AM
+500 posts. Iemand nog zin om een openingspost voor deeltje 2 samen te stellen, dan gaat deze op slot.

regelrechte onzin ook al bestaat het uit 5000+ post deze kan gewoon doorlopen.
Moeten we alles straks uit een gesloten topic halen aan info wat niet lukt.
Alles bijelkaar houden is mijn devies.

@Diehard............ Bert Ziengs is degene die vanuit Scapino verder gegaan is met Ziengs Schoenen en dat mooie gebouw in Marsdijk en aan de Industrieweg heeft neergezet. Hij heeft duidelijk gevoel om een mooi iets neer te zetten maar heeft ook veel geld over om dat te laten doen door een architect.
Als Ziengs en kampinga elkaar vinden hierin mag morgen de eerste paa l er al in.

Ik lees net dat de PVDA al meer bedenktijd wil hierin en da zal niet zozeer het tempo bepalen maar wel de planmatigheid

Winus
April 20th, 2005, 08:42 AM
Dan heb je pech Janneman. Jan (de Administrator) betaalt de serverkosten en grote topics schijnen nogal wat servercapaciteit te vreten, vandaar de regel '500+ op slot'. Bezoek anders even het Rotterdam forum: het Monti-topic is al bezig met deel 8 en dat gaat hardstikke goed. In deel 2 (http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=203916) mag je verder klagen als je het er niet mee eens bent. :D

:lock: