View Full Version : L'HOSPITALET | Hotel Hesperia | 105m | 28 pl | Finalitzat

Abbil
September 18th, 2005, 06:57 PM
-Fil oficial del nou hotel de l'aeroport, el gratacel Hesperia-

http://img343.imageshack.us/img343/8919/barcelonadsc013504nz8as.jpg (http://imageshack.us)

Res de 9?

Urban Dave
September 18th, 2005, 08:45 PM
Doncs no ho crec que hi hagi res nou. De fet, suposo deuen seguir treballant en terminar l'edifici. L'últim día que el vaig veure, divendres, encara tenien la grua posada, no sé quan la treuran perquè ja va sent hora :D

Danzig
September 19th, 2005, 07:39 PM
osti, nen, si vam posar fotos la setmana pasada!

deixa'ls respirar una mica :D

:runaway:

art
September 19th, 2005, 08:09 PM
hosti, quin edifici és aquest?
:D

Abbil
September 19th, 2005, 08:29 PM
@Danzig: Pero volie que hi hagués un fil al fòrum català. :D
@Art: Es un hotel que hi ha per Bellvitge, me semble que l'arquitecte es Rogers...pero no ho se segur...

Urban Dave
September 19th, 2005, 11:39 PM
hosti, quin edifici és aquest?
:crazy:

Sky
September 19th, 2005, 11:56 PM
Em sembla que no capteu la fina ironia de l'art... :D

Urban Dave
September 20th, 2005, 12:01 AM
Jo sí :D

Abbil
September 20th, 2005, 12:36 AM
Jo no :¬/

Sh4d0w
September 20th, 2005, 12:38 AM
doncs jo m'ho havia començat a creure.. clar que no havia entrat a cap fil sobre aquest edifici :P

Urban Dave
September 20th, 2005, 10:09 AM
doncs jo m'ho havia començat a creure.. clar que no havia entrat a cap fil sobre aquest edifici :P
:omg: :omg:

Danzig
September 20th, 2005, 03:10 PM

:bash: :bash: :bash: :bash:

Sky @ UdL
September 20th, 2005, 09:34 PM
Pobra Vane, rebrà tota la ira dels "pepineros". :D

art
September 21st, 2005, 09:39 AM
-Fil oficial del nou hotel de l'aeroport, el rascacel hesperia-

Es diu GRATACEL
:bash:

No passa rès, tots tenim lapsus ;)

Gratacel és el contrari de grata-sòl

Posseu "rascacel" al google i ja veureu

Sky
September 21st, 2005, 05:00 PM
^^ Doncs entreu aquí:

http://www.racv.es/diccionari/diccionario.html

I fiqueu "rascacielos". :D

Abbil
September 21st, 2005, 05:24 PM
@Art: Ara ho camvio, pero per alguna cosa no vaig aprovar ni una redacció ni ningun dictat de català l'any passat. :bash:
@CEL: :rof: Arrapacels? :rofl:

art
September 21st, 2005, 05:43 PM
[QUOTE=Abbil]@Art: Ara ho camvio, pero per alguna cosa no vaig aprovar ni una redacció ni ningun dictat de català l'any passat. :bash:

canvio
:bash:

:) tranki Abbil, jo també soc bastant dolent escrivint en català

Abbil
September 21st, 2005, 05:46 PM
:cry:

art
September 21st, 2005, 05:47 PM
^^ Doncs entreu aquí:

xdxd
:tongue3:

Bitxofo
September 21st, 2005, 06:46 PM
^^ Doncs entreu aquí:

Arrapacels i rascacels!! xDDDDDDDDDD
:rofl:
Em pixoooooooooo...
:hilarious

e888
September 22nd, 2005, 11:40 AM
Tiene muy buena pinta.

Cuando se empiezan a construir hoteles de 5*al lado de un aeropuerto eso necesariamente quiere decir que se espera un buen crecimiento para el mismo.

Bitxofo
September 23rd, 2005, 12:50 AM
Tiene muy buena pinta.

Cuando se empiezan a construir hoteles de 5*al lado de un aeropuerto eso necesariamente quiere decir que se espera un buen crecimiento para el mismo.
Hombre, al lado al lado no está, son unos 7-8 km.
;)
A menos de 5 km. del aeropuerto de BCN, hay 4 hoteles: 3 de 4 estrellas y 1 de 1 estrella.
:wink2:

Danzig
September 24th, 2005, 04:34 PM
Hombre, al lado al lado no está, son unos 7-8 km.
;)
A menos de 5 km. del aeropuerto de BCN, hay 4 hoteles: 3 de 4 estrellas y 1 de 1 estrella.
:wink2:

5 km en linea recta del hotel hesperia al bicho de botero :D

Bitxofo
September 26th, 2005, 01:32 AM
5 km en linea recta del hotel hesperia al bicho de botero :D
En línea recta no puede ir nadie, ni los aviones aterrizando...
>(

Danzig
September 26th, 2005, 01:50 PM
En línea recta no puede ir nadie, ni los aviones aterrizando...
>(

com que no, que facin un aeri com el d'Esparreguera, ja veuries com va recte :D

UT596001
September 26th, 2005, 06:06 PM
"Ferrocarril aéreo de la comarca del Barcelonés"

Bitxofo
September 27th, 2005, 01:14 AM
com que no, que facin un aeri com el d'Esparreguera, ja veuries com va recte :D
Una altra "xapussa"?
Com l' L11 del metro...
:ohno:

Urban Dave
May 18th, 2006, 08:18 PM
http://skyscrapercity.com/showthread.php?p=8497296
Voteu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bitxofo
May 18th, 2006, 09:42 PM
^^Votat amb un 9,50!!

Danzig
May 18th, 2006, 11:55 PM
heu vist qui ha votat "3 o menys" ?

:sly:

Bitxofo
May 19th, 2006, 12:33 AM
^^Antiquats i retrògrads!!
:sleepy:
Si aquest gratacels fos a Londres, tothom li posaria un 9 o més...
:ohno:

Urban Dave
May 19th, 2006, 11:43 AM
Doncs sí, sobretot sent de Rogers.

Vox
May 20th, 2006, 02:25 AM
Ja he votat.

Veig que les zones grises no agraden gaire. Crec que en el futur, això mateix farà que no passi gaire de moda, te un rotllo Blade Runner/apocalíptic que m'agrada, inclosa la "bombolla" :)

Un 8,5 :)

Vox

Hush
May 20th, 2006, 03:25 AM
Jo li he donat un aprovat justet, perque m'agraden els detalls i la decoració interior, pero no m'agrada ni la seva alçada, ni la seva façana.

Abbil
May 20th, 2006, 01:17 PM
Uii jo l'he votat amb un 9'50 :tongue3:
Encara que aquest edifici hasta que no el veus en viu no el pots apreciar ben bè. :yes:
Ho dic perquè antes a mi no m'agradae gens. :D xd

SGoico
May 21st, 2006, 02:39 PM
Jo he sigut una mica generòs i he votat 8. Per primera vegada no he sigut honest i es que crec que rebrà per tots els costats

mentalpower
May 22nd, 2006, 08:14 PM
Jo millor no voto que encara li baixarà més la nota...

Molt maco per dins i tal, molt "fashion" amb la seva recepció espatarrant i el sistema futurista de panell unic (pantalla tàctil) per a poder cridar un del 3 ascensors....

I tot va bé fins que la pantalla tàctil deixa de funcionar.. i et trobes al pis 14 sense escales per baixar (les escales d'emergència estan connectades a alarma... i si surts no se pot entrar despres des de les escales al pis inferior) i sense poder cridar l'ascensor...

Estava visitant a un professor que va venir a donar una conferència, i ens vam quedar de pedra... vam tornar a la seva habitació, per trucar a recepció, per dir-lis que "es que sembla ser que la pantalla tactul no funciona"... pero ells ens van enviar un xicot "per dir-nos com s'havia de fer servir la pantalla tactil" :sleepy: ...

8 minuts més tard va arribar el xicot, tot somrient en plan "vinc a ressoldre tots els vostres problemes, pardillos, que no sabeu utilitzar una pantalla tàctil", fins que va comprobar que, efectivament, la pantalla tàctil havia deixat de funcionar... i llavors va deixar de somriure, perque 2 minuts abans va deixar que la porta de l'ascensor per on va pujar es tanqués... aixi que ja erem 3 persones atrapades al pis 14 sense poder baixar .....

.. fins que per radio li van dir, des de recepció, que ens baixes per l'ascensor de servei... i va estar tota la estona disculpant-se per les molesties d'haver d'anar per la zona de servei (nada fashion, per cert) i no va parar de demanar disculpes els 14 pisos de baixada en el montacargas...

Molt fashion, si, pero quan poses tants aparells electrònics, seria bo que sempre hi hagués un segon sistema "d'emergència", no fos cas que la pantalla tactil li doni per deixar de funcionar...

... també dir que els meus invitats van haver de ser canviats d'habitació perque si en una no funcionava la dutxa a l'altra no funcionava l'aparell d'aire acondicionat... i cada cop trucar a recepció per a que vingues algú en plan salvador a "explicar-te com funcionava" :sleepy:

Així que fins que l'edifici no es tregui la "L" d'edifici fashion-de-la-muerte-en-pràctiques serà millor que no voti...

Vox
May 23rd, 2006, 02:03 AM
He llegit que el grup que acompanyava en Bruce Springsteen (va tocar el diumenge 14 de maig) va estar en aquest hotel. Ell no, ell com sempre, a l'Arts.

Vox

Bitxofo
May 23rd, 2006, 03:10 AM
@MentalPower:
L'hotel no ha obert del tot encara, crec que només un 40% d'habitacions. Suposo que falta "pulir falles i errades".
:dunno:

Sky
May 23rd, 2006, 06:07 PM
Segons l'Albert Om, des del restaurant de l'Hesperia tens tot Catalunya als teus peus.

Una de dues, o pensa que Catalunya només és Barcelona o li atribueix proporcions colosans a l'hotel. :D

Danzig
May 23rd, 2006, 06:12 PM
Catalunya només és L'Hospitalet i la seva rodalia :D

Sky
May 23rd, 2006, 06:24 PM
És el gratacels més alt de Barcelona després de l'Hotel de les Arts.

Santi Santamaria dixit literalment. :D

Urban Dave
May 23rd, 2006, 06:31 PM
Que imbècil i que inútil!
Ara per ara es el 6e gratacel més alt de Barcelona! (Mapfre, Arts, Agbar, Colon, Princess)

Bitxofo
May 24th, 2006, 01:48 AM
I és a L'H! xDDDDDDDDDDDDDDDD
:rofl:
A la Gran BCN.
:nocrook:

mentalpower
May 24th, 2006, 06:57 PM
@MentalPower:
L'hotel no ha obert del tot encara, crec que només un 40% d'habitacions. Suposo que falta "pulir falles i errades".
:dunno:

Si, si, encara no ha obert del tot... va formar part de la retahila de disculpes del "xicot salvador".... pero els preus no eren precisament de "periode de proves"...

...i no tenir un sistema duplicat per cridar l'ascensor (o per demanar ajuda a recepció) es una errada de disseny de la instal.lació que no crec que ara es posin a arreglar...

[MODO "fashion-pijo"=ON]
...uy, ¿que te imaginas que ahora nos pusieran al lado de los ascensores un interfono para hablar con los de recepción? ¡Pues muy poco fashion! Por favoooor...
[MODO "fashion-pijo"=OFF]

Danzig
May 31st, 2006, 02:05 AM
@Urban: posteja la foto que has posat a Emporis, la 460408.jpg

he flipat amb ella ;)

Urban Dave
May 31st, 2006, 02:19 AM
És aquesta:
http://www.emporis.com/en/il/im/?id=460408

Demà la fico, que solament la tinc en tamany gran per emporis!

Bitxofo
May 31st, 2006, 02:41 AM
És aquesta:
http://www.emporis.com/en/il/im/?id=460408

Demà la fico, que solament la tinc en tamany gran per emporis!
:applause::applause:
Guaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuu!
:eek2::eek2:
Molt bona!!
:okay:

Danzig
June 16th, 2006, 11:35 AM
El alcalde Corbacho i el president del grup, José Antonio Castro descobreixen la placa

L’hotel Hesperia Tower, un gratacels vanguardista ubicat al barri de Bellvitge, junt a la Granvia, ha estat inaugurat oficialment amb el descobriment d’una placa per part de l’alcalde de L’Hospitalet, Celestino Corbacho i el president del Grup Hesperia José Antonio Castro. L’edifici ha estat concebut per a ser un referent de l’skyline de Barcelona i de la seva àrea metropolitana i ha estat dissenyat per l’arquitecte Richard Rogers i els catalans Alonso i Balaguer.

Segons ha explicat el president del grup Hesperia, la decisió d’instal·lar un hotel en la zona la van prendre l’any 1999 després de conèixer que la Granvia es convertiria en un boulevard que seria la porta d’entrada a la gran urbe que és Barcelona. Ha dit també Castro que l’establiment és un complex de serveis on hi treballen 500 persones. “És un centre de congressos i convencions amb uns serveis que el fan únic en la proximitat molt a prop de l’aeroport i de Barcelona”, ha dit el president d’Hesperia.

La torre del hotel té 105 metres i 27 plantes d’alçada que acaba amb una cúpula de vidre que permet una visió a 18 quilometres a la rodona i constitueix el nou restaurant del chef Santi Santamaria. És el segon hotel més alt de Catalunya i compta amb 280 habitacions de luxe, 12 suites i una suite presidencial. Entre les instal·lacions hi ha un centre de Convencions i congressos de 5.000 m2, i un centre esportiu de la cadena Metropolitan.

http://canal-h.net/fotos/20060615210624_INT.jpg

En la visita a les instal·lacions i al restaurant Evo, Santi Santamaria, ha explicat que l’emplaçament de l’hotel Hesperia li ha servit per conèixer L’Hospitalet. “Vaig estar al restaurant Al Andalus menjant peixet fregit i me’n vaig adonar que L’Hospitalet és una mostra de mestissatge cultural a Catalunya que evoluciona no sols en l’arquitectura, sinó que la multiculturalitat de la ciutat fa que el concepte de l’evolució de l’Evo sigui aquest mestissatge mediterrani que m’ha servit com a concepte de la cuina nostra i també a nivell europeu”, va dir Santamaria que va recordar que el nom complert del restaurant és Evolució.

L’alcalde Corbacho ha agraït a l’Associació de Veïns de Bellvitge el compromís de reafirmació de l’espai que ara ocupa l’hotel i ha recordat que aquests establiments són les fàbriques del segle XXI. “Els arquitectes que l’han dissenyat van entendre que l’edifici no podia estar al marge de la realitat que l’envolta perquè l’hotel també fa barri i fa ciutat”, ha dit l’alcalde, que ha recordat que la cadena Hesperia va tenir la valentia i també la visió de futur, l’any 1999 de que les ciutats de l’àrea metropolitana també poden ser receptores i tenir equipaments de primer nivell. “Ara aquesta zona ja no forma part de la perifèria sinó del espai de centralitat, perquè els èxits de l’Hotel Hesperia seran els èxits de Bellvitge i L’Hospitalet”, va manifestar Corbacho.

http://canal-h.net/fotos/20060615210624_P.jpg

L’alcalde de L’Hospitalet ha dit que moltes vegades no es fa referència al lloc on s’ubiquen les coses. “Espero que no s’oblidi mai que estem a Bellvitge i a L’Hospitalet”. Corbacho també ha fet referència a una nota que ha fet l’Associació de Veïns de Bellvitge que criticava la inauguració perquè, segons ells, l’Ajuntament s’havia compromès a que primer, abans de la inauguració s’urbanitzessin els entorns. “Als veïns i les veïnes els preocupa un petit espai que ocupa una formigonera i que passin dues o tres setmanes i que aquest petit espai no s’acabi d’urbanitzar, però no hi ha problema perquè hi ha el compromís de l’empresa i les obres tenen un aval”, ha dit l’alcalde que ha afegit que “hi ha un compromís molt directe del president de l’Hesperia d’urbanitzar-ho perquè aquest hotel necessita un entorn que estigui condicionat”. Segons Corbacho els veïns han jugat un paper molt important, l’espai públic ha quedat molt bé i s’ha d’agrair a l’associació de veïns que vagi entendre que un hotel d’aquestes característiques no anava malament al barri.

La Granvia obrirà el tronc central

Corbacho també ha fet referència a les obres de la Granvia. “D’aqui a 15 dies la circulació ja passarà per sota i al setembre la urbanització dels laterals ja estarà acabada i les obres de la plaça d’Europa ja han començat i el febrer de l’any vinent els veïns del Gornal podran anar fins a la plaça Cerdà caminant per una vorera de 20 metres d’amplada i a la plaça d’Europa s’hi plantaran 4.000 arbres”. Ha dit Corbacho que quan s’hagi acabat la Granvia i arribi al carrer de Miguel Hernández tothom dirà que aquesta transformació ha d’arribar fins el riu, s’ha d’acabar el cruïlla amb la rambla de la Marina per passar a peu pla i poder travessar caminant des de l’Hospital de Bellvitge al de Duran i Reynals. “És un projecte d’una envergadura i una magnitud considerable, molt potent i segur que s’haurà de considerar el projecte, mica en mica a llarg termini”.

Canal-h.net 15/06/06