View Full Version : Trobada a BCN el 4/12/2005
Bitxofo October 4th, 2005, 06:39 AM Obro aquest fil per avisar que hi ha una trobada el diumenge 4/12/2005 a BCN i vindran foraires de fora.
Ho dic amb antelació pq no preveieu res per aquell dia. Qui vindreu? :?
;)
Res més, que avui a les 17.55 piro a Istanbul 7 dies.
:wave:
UT596001 October 4th, 2005, 07:28 AM Ui, és massa aviat. Ja veurem 1 setmana abans.
A part que jo visc a la quinta forca i trigo una eternitat en arribar a Barna...
Bitxofo October 4th, 2005, 07:34 AM Ui, és massa aviat. Ja veurem 1 setmana abans.
A part que jo visc a la quinta forca i trigo una eternitat en arribar a Barna...
No crec que triguis més que qui ve de Madrid o Alacant...
;)
I millor avisar amb antelació pq després molta gent diu que ja tenia quelcom per tal dia.
:runaway:
Hush October 4th, 2005, 11:12 PM Ui, és massa aviat. Ja veurem 1 setmana abans.
No ens ho havies dit mai... :crazy:
david_jim October 4th, 2005, 11:18 PM Potser m'hi apunto, no sé, ja veuré si tinc € per llavors, perquè dies lliures en tindré 9 des de divendres 2.
UT596001 October 4th, 2005, 11:21 PM No ens ho havies dit mai... :crazy:
Què et molesta que ho digui?
Doncs així millor ni que hi vagi, ja em quedaré a Castellar. Així no trigaré res.
dirdam October 4th, 2005, 11:34 PM No crec que triguis més que qui ve de Madrid o Alacant...
;)
I millor avisar amb antelació pq després molta gent diu que ja tenia quelcom per tal dia.
:runaway:Ja has convençut el Jet? :D
Hush October 4th, 2005, 11:42 PM Què et molesta que ho digui?
Doncs així millor ni que hi vagi, ja em quedaré a Castellar. Així no trigaré res.
No, homee, no em molesta!!! Es una broma, pero com que sempre estas parlant de la incomunicacio del teu poble...
Em molestaria que no vinguessis, aixo si que em sabria greu. ;)
Jordi Berlín October 4th, 2005, 11:59 PM Falta molt, però m'apunto la data.
art October 5th, 2005, 10:28 AM Què et molesta que ho digui?
Doncs apa, a comprar-se un cotxe i no dependre del transport públic :D
Sh4d0w October 5th, 2005, 10:57 AM cuestio de parlarho.. ja us dire algo :P
Danzig October 5th, 2005, 11:21 AM cuestio de parlarho.. ja us dire algo :P
sempre igual :rant:
dirdam October 5th, 2005, 10:39 PM cuestio de parlarho.. ja us dire algo :Phttp://193.41.7.19/pianetabimbi/Gestione%20disegni/disegni/gallina.gif
Bitxofo October 6th, 2005, 07:37 PM Au vinga, vull concrecio' !!
:D
Salutacions des d'İstanbul.
:hi:
Guifre October 7th, 2005, 10:55 PM Jo també vindré, si em voleu.
Bitxofo October 8th, 2005, 08:22 PM Jo també vindré, si em voleu.
Pero' si estas banejat...
:eek:
UT596001 October 9th, 2005, 12:10 AM Anuncio que, a menys que hi hagi canvi d'última hora, no aniré. La raó: degut al meu comportament últimament al fòrum, m'imagino que m'hauré guanyat antipatia o inclús odi en certs participants del fòrum. Com no és el meu objectiu boicotejar la trobada, m'abstindré d'anar-hi per el bé de la mateixa.
Sky October 9th, 2005, 01:40 PM Anuncio que, a menys que hi hagi canvi d'última hora, no aniré. La raó: degut al meu comportament últimament al fòrum, m'imagino que m'hauré guanyat antipatia o inclús odi en certs participants del fòrum. Com no és el meu objectiu boicotejar la trobada, m'abstindré d'anar-hi per el bé de la mateixa.
Home, no crec que els panbarcelonistes t'esperessin amb punys americans... :D
dirdam October 9th, 2005, 02:04 PM Home, no crec que els panbarcelonistes t'esperessin amb punys americans... :DVa, si ho dius tu que ets el moderador, deixaré el puny americà a casa el dia de la trobada.
@UT596001: No ens posis com a excusa als altres si us plau. Seràs benvingut si vens. Tenim moltes coses a discutir :D.
Bitxofo October 9th, 2005, 09:01 PM Anuncio que, a menys que hi hagi canvi d'última hora, no aniré. La raó: degut al meu comportament últimament al fòrum, m'imagino que m'hauré guanyat antipatia o inclús odi en certs participants del fòrum. Com no és el meu objectiu boicotejar la trobada, m'abstindré d'anar-hi per el bé de la mateixa.
No siguis ximple, volem que sigui una trobada gran i ve gent de fora. NO hi faltis!!
:wink2:
Els madrilenys et faran costat contra BCN!! :D
:rofl:
UT596001 October 10th, 2005, 07:48 AM D'acord, m'heu convençut, vindré.
Ja en parlarem allà :D
art October 11th, 2005, 07:22 PM Pero' si estas banejat...
:eek:
Qué té que veure que un estigui banejat amb una kedada?
:?
Booze October 12th, 2005, 06:10 PM Pos sempre que es fa kdd jo no hi soc! tindré vacances el 5, 7 i 9 (així pillo el pont i faig 9 dies) i per tant aniré a casa...
Confide October 12th, 2005, 06:33 PM Anuncio que, a menys que hi hagi canvi d'última hora, no aniré. La raó: degut al meu comportament últimament al fòrum, m'imagino que m'hauré guanyat antipatia o inclús odi en certs participants del fòrum. Com no és el meu objectiu boicotejar la trobada, m'abstindré d'anar-hi per el bé de la mateixa.
No crec que a ningú li caiguis malament... crec que el post que has escrit és més aplicable a mi mateix...
Antoi October 12th, 2005, 10:44 PM Bé, jo, després de pensar-m'ho, potser (i dic potser) m'hi apunto. Depèn el temps que faci aquell dia xDDDDDDD
I bitxofuck, prometo que parlaré amb tu :D:D (bé, i amb la resta també, eh? xD)
Bitxofo October 13th, 2005, 12:01 AM Bé, jo, després de pensar-m'ho, potser (i dic potser) m'hi apunto. Depèn el temps que faci aquell dia xDDDDDDD
I bitxofuck, prometo que parlaré amb tu :D:D (bé, i amb la resta també, eh? xD)
Només parlar?
:evil:
Per cert:
Avui a les 9 del matí s'enlaira el meu avió cap a Beijing! :wave:
david_jim October 13th, 2005, 12:03 AM Per cert:
Avui a les 9 del matí s'enlaira el meu avió cap a Beijing! :wave:
Que t'ho passis molt bé a Beijing doncs.
|
|