View Full Version : Me'n vaig a la Xina!!
Bitxofo October 13th, 2005, 08:56 AM Doncs això, que estic a l'aeroport de BCN El Prat i dintre d'una hora surt el meu vol cap a Beijing, via Londres Heathrow, 1ª vegada que volo amb Brtitish Airways.
:wave:
Feu bondat, intentaré entrar al fòrum quan pugui!
:yes:
Petons a tothom!!
:wink2:
Apa, adéu!
:runaway:
(Torno dintre de 25 dies)
Booze October 13th, 2005, 09:11 AM La gran pregunta és:
Bitxo, tu trafiques? ^_^
Jo flipo de la pasta que tens o que com a mínim et gastes.
Que vagi be amb els xinos.
Sky October 13th, 2005, 09:46 AM Bon viatge, Bitxo! :hi:
jeros October 13th, 2005, 11:10 AM Bon viatge nano... deus tenir calerons eh? ;)
gohcan October 13th, 2005, 11:51 AM Bon viatge Bitxu, que li passis molt bé
skyworld October 13th, 2005, 12:28 PM yep, nanu, bon viatge!! ;)
mikimoto October 13th, 2005, 12:40 PM Aquest deu ser el fòrum d'internet amb els usuaris que més món coneixen.
Pasa-ho be Bitxo, i saluda quan pugues!
Et trobarem a faltar mentre estàs fora!
cfranch October 13th, 2005, 01:03 PM Bones Bitxo,
Ostres, amb 25 dies et dona per visitar bastanta cosa...
Per cert, a quins llocs vas?
Si vols qualsevol suggerencia, jo vaig estar visquent a Shanghai durant 3 mesos. Ara és la época bona per visitar: Ni massa calor, ni massa fred...
Per moure't per Shanghai, pots pillar el metro (3 yuans), el bus (2 yuans o 1,5 yuan sense aire acondicionat) o el taxi (10 yuans per 3 quilòmetres).
El tren magnètic a l'aeroport (Maglev) costa 50 yuans el viatge senzill o 80 anada i tornada. Arriba als 436 Km/hora.
La conexió a Internet als cibercafés acostuma a estar bé, encara que a vegades pot anar moolt lenta. A poder ser, ves a un que estigui una mica bé i no vagis a l'hotel que foten unes clavades de la hòstia.
Que vagi bé!
Abbil October 13th, 2005, 04:06 PM Que to passos molt bè Bitxo!!!!!! :wave:
Jeje...no es que sigo molt ric, ja va dir que tot s'ho gasta en viatjes, lo Bitxo...:| :D
^_^
art October 13th, 2005, 04:32 PM BON VOYAGE, GOOD TRIP, TCHIN TCHAN YU :goodbye:
UT596001 October 13th, 2005, 06:08 PM Bon Viatge, Bitxo! Si que vas lluny...
dirdam October 13th, 2005, 09:46 PM Bon viatge Bitxu, que li passis molt béQue t'ho passis molt bé, de part del Gohcan i meva :D
Bitxofo October 15th, 2005, 02:58 PM Nihaoooooooooooooooooooooooooooooooooo!!
:hi:
Salutacions des de Beijing, aqui son les 19.55 ara, 7 hores mes.
:)
Ahir vaig veure la placa Tiananmen i avui les tombes Ming i la Gran Muralla Xinesa.
Que subidon, NENG!!
:D
Gracies per les teves infos CFRANCH, tinc moltes ganes d'anar a Shanghai, crec que arribare alla el 17 o 18/10.
Per cert:
Perdoneu les faltes d'ortografia, es un teclat xines...
:dunno:
Abbil October 15th, 2005, 03:02 PM Ja ens començavem a preocupar Bitxo!!!!!!!! :rofl:
Quina envaja, a Pekín ¬_¬
Bueno, que t'ho passos be als altres llocs de Xina!!!!! :happy:
Rifeny October 15th, 2005, 05:01 PM Disfruta molt bitxo, pasateu molt bé !!! ;)
Bitxofo October 16th, 2005, 03:45 PM @CFRANCH:
Arribo en tren a Shanghai el 19/10 a les 7.30 del mati.
Coneixes hotels bons i barats alla` ?
Em recomanes coses per visitar?
:?
Xie xie!!
art October 16th, 2005, 08:43 PM que "maricon" que ets, i jo aquí pringat :sly:
cfranch October 17th, 2005, 02:51 PM @CFRANCH:
Arribo en tren a Shanghai el 19/10 a les 7.30 del mati.
Coneixes hotels bons i barats alla` ?
Em recomanes coses per visitar?
:?
Xie xie!!
Bones Bitxofo!
Que vagi bé per Shanghai. Quan estiguis allí, jo recomano visitar:
El Jardí de Yu. En xinès: Yuyuan
Un jardí molt bonic al ple centre de la ciutat (Entrada 30 Yuans). També té un basar ple de souvenirs (alguns d'horteres i d'altres no tant). Davant del jardí hi ha un restaurant a on fan els millors “shien lo bao” de la Xina (ho diuen els xinesos, no jo). Pots pujar a menjar per uns 60 euros per cap (és car tractant-se de la Xina) o fer cua a la planta baixa i emportar-te els shien lo bao a un preu molt més tirat.
El Bund En xinès: Waitan
És el passeig al costat del riu. Ideal per fer fotos del Pudong i els seus gratacels.
Carrer Nanjing (part peatonal) En xinès: Nanjing Donglu
La part peatonal va des de la People’s Square (Metro) fins al Henan Zhonglu (Metro) i llavors té un tros més fins al Bund. La part peatonal està plena de botigues cares i el carrer està sempre ple. Val la pena veure el carrer de nit tot il•luminat.
Museu de Shanghai En xinès: Shanghai Bowuguan
Està al centre, a la plaça del poble En teoria, és el museu més complet de la Xina. Entrada: 30 Yuans. Té 5 plantes i un munt de coses per visitar, així que jo recomano triar.
Museu de Planificació futura de Shanghai En xinès: No ho recordo
També a la plaça del poble. Per 20 Yuans pots veure la història de la ciutat i maquetes del que faran. Impresionant: 14 línies de metro, 13 de metro elevat...
Edifici Jin Mao: En xinès: Jin Mao lou
L’edifici més alt de la Xina. Val 50 yuans per pujar a dalt de tot.
Tren alta velocitat aeroport: En xinès: Maglev huoche
Ja que t’agraden els trens, doncs aquest és el més ràpid del món. Val 50 Yuans l’anada i 80 l’anada i tornada.
Mercat falsificacions Xianyang En xinès: Xianyang Lu
Visita cultural no ho és precisament, però...qui no vol comprar falsificacions barates? Regateja tot el que puguis.
En el tema hotels si que no sé com ajudar-te massa. Els hotels bons (4 estrelles) tenen el mateix preu que a BCN (encara que durant l’octubre no ho crec). Els de 3 estrelles estan bé. Hi ha l’opció barata que és allotjar-se en la residència de les universitats (uns 8-10 dòlars la nit) però no sé si hi hauran places disponibles en aquesta época. Jo ho buscaria per Internet per trobar ofertes especials
Bitxofo October 18th, 2005, 07:12 AM Xie xie CFRANCH!!
:bowtie:
Aquest vespre agafo el tren rapid de Beijing a Shanghai, a les 19.35 (12.35 a Catalunya). Aquest era el tren que menys trigava: 12 hores.
Dema a Shanghai, amb el metro, els tramvies, el MAGLEV... Penso muntar i fer fotos de TOTS!! :banana2:
:banana: :carrot: :cucumber:
Tambe pujare a gratacels! :naughty:
Fins aviat, macos!!
:wave:
Us trobo a faltar.
Abbil October 18th, 2005, 01:41 PM ^^ Oooh, que dolç! ^<^
Ja et deixaran pujar als gratacels?? :dunno:
Que t'ho passos molt be a Shanghai :D
UT596001 October 18th, 2005, 04:31 PM Que ho passis molt bé a Shangai, Bitxo!
Aviam si em pots portar algun bitllet o plànol dels TP d'allà...
cfranch October 18th, 2005, 04:35 PM A Shanghai si tens la targeta especial estan integrats metro, bus, taxi, tren i el vaixell que creua el riu.
El metro de Shanghai està molt millor que el de Beijing i el bitllet senzill és de plàstic i es reaprofita.
Si vols anar al Maglev amb metro, és la darrera parada de la linia verda (la que creua el riu).
Sobre el Maglev, pots fer fotos a dins tranquil·lament i si el conductor i l'azafata s'enrollen pots fer fotos a la cabina del pilot (Sé de gent que ho ha fet).
Per cert Bitxo, si estàs a Shanghai i tens bastants dies lliures val la pena fer una excursió a Hangzhou o Suzhou. Suzhou està a uns 100 quilòmetres i una hora en tren. Té jardins xinesos que estan molt bé. Hangzhou cau una mica més lluny: Uns 220 quilòmetres al Sud i dues hores i 40 minuts en tren. En aquest cas ho pots visitar en un dia (un servidor ho ha fet) o fer nit allà. La zona del llac de Hangzhou està força bé.
I a més oblidava recomanar-te de visitar el Temple del Buda de Jade de Shanghai (allà si que ves-hi amb taxi).
Apa, que vagi bé...
dirdam October 19th, 2005, 12:25 AM He rebut un missatge al mòbil del Carxofo :D. Diu que és en un tren de lliteres entre Pekín i Shanghai. També diu que és el més luxós que ha agafat mai (tot i que fa poc va agafar l'Estrella Galícia :D:D). I em demana si us plau que saludi el fòrum de part seva :wave:.
El Carxofo no pot estar sense dir res al fòrum ni quan és a Xina i sense ordinador :D.
Jordi Berlín October 19th, 2005, 01:02 AM El Carxofo no pot estar sense dir res al fòrum ni quan és a Xina i sense ordinador :D.
Si és un malalt!!! :D Si viatja només per anar a cibercafès i postejar des d'allà!
Bitxofo October 19th, 2005, 06:54 AM Si és un malalt!!! :D Si viatja només per anar a cibercafès i postejar des d'allà!
Merces!
Jo tambe' t`estimo...
:sleepy:
Danzig October 19th, 2005, 11:32 AM Merces!
Jo tambe' t`estimo...
a mi no me envia mensajitos :cry:
Jordi Berlín October 19th, 2005, 11:51 AM Merces!
Jo tambe' t`estimo...
No t'enfaaadiiiiis... ;)
Què seria aquest fòrum sense tu? :bow:
cfranch October 19th, 2005, 12:41 PM He rebut un missatge al mòbil del Carxofo :D. Diu que és en un tren de lliteres entre Pekín i Shanghai. També diu que és el més luxós que ha agafat mai (tot i que fa poc va agafar l'Estrella Galícia :D:D). I em demana si us plau que saludi el fòrum de part seva :wave:.
El Carxofo no pot estar sense dir res al fòrum ni quan és a Xina i sense ordinador :D.
A la Xina els trens es divideixen en diferents classes.
Però com a país comunista que diu ser, queda molt malament dir que hi han diferents classes, així que divideixen els trens així:
Seient dur: El bitllet més barat possible i el seient és, efectivament, dur i el vagó va ple fins als topes. Un bitllet senzill de Shanghai a Hangzhou anada (240 Km) em va costar 2 euros.
Seient tou: Seients més còmodes, més espai i menys gent. Si tens son t'hi adorms i tot...com un Catalunya Expres però una mica millor. La tornada Hangzhou - Shanghai diria que uns 3 o 4 euros.
Llitera dura: Llargs trajectes. Un vagó amb lliteres triples (si señor, triples) en compartiments de 2 lliteres triples. Sense porta i el vagó ple fins als topes (així que vigila les peles i les maletes). Als lavabos millor ni acostar's-hi. Tanquen la llum a les 9 de la nit i fes-te fotre si vols llegir. Un servidor hi ha viatjat dues vegades.
Llitera tova: Compartiments tancats amb lliteres dobles, llum individual, labavos nets (un luxe a la Xina), menjar i revistes (en xinès, aixó si) gratuit. És el que utilitzen les agències de viatges per als turistes estrangers i molt probablement el d'en Bitxofo. Val a dir que és molt car: Anar i tornar de Shanghai a Beijing (1400 km) són 100 euros (donat que encara no hi han gaires low-cost en aquest país).
Compartiment de luxe: No hi he anat mai i molts pocs trens ho tenen. És més car que l'avió.
Una altra curiositat és que el preu de la llitera inferior és una mica més car, encara que els xinesos de dalt no tenen cap mania en invadir-les fins i tot si estan ocupades per sentar's-hi.
Val a dir que el mètode de transport interior més còmode és el tren. L'avió és encara molt car (tot i que estan renovant la flota i abaratint preus). Insisteixo, als labavos del tren millor no entrar-hi ni en broma.
Així que ja sabeu: Tren amb destinació Nanjing, propera parada Suzhou.
Que ho estiguis disfrutant Bitxo,
Danzig October 19th, 2005, 03:15 PM Saludus del bitxo desde Shanghai !!!
en concret des de la torre Jim Mao (450 metres) :drool:
Bitxofo October 19th, 2005, 05:38 PM Saludus del bitxo desde Shanghai !!!
en concret des de la torre Jim Mao (450 metres) :drool:
420,50 metres, t'he enviat l' SMS des del mirador public a 340 metres.
I tu tampoc has contestat!! >(
:cry:
Bitxofo October 19th, 2005, 05:42 PM @CFRANCH:
M'encanta Shanghai i nomes porto 10 hores aqui!!
:drool:
Em penso que em quedare' 6 dies en comptes de 5...
El Bund de nit es precios!!
:happy:
Danzig October 19th, 2005, 05:44 PM 420,50 metres, t'he enviat l' SMS des del mirador public a 340 metres.
I tu tampoc has contestat!! >(
ho faig aquí, què és gratis.
Bitxofo October 19th, 2005, 05:49 PM ho faig aquí, què és gratis.
Catalans!!
Us costen 0,15EUR els SMS i no em contesteu... A mi em costen 2EUR!!
:bash:
Garrepes!!
:runaway:
cfranch October 19th, 2005, 06:12 PM @CFRANCH:
M'encanta Shanghai i nomes porto 10 hores aqui!!
Em penso que em quedare' 6 dies en comptes de 5...
El Bund de nit es precios!!
Shanghai és la ciutat xinesa de les que he visitat que més m'ha agradat. De fet el 2004 hi vaig estar durant 3 mesos i s'em va fer curt.
Aixó si, 3 dies per visitar-la està bé. Potser 4 o 5 per una visita força completa. La excursió a Suzhou per aixó, la recomano bastant.
Al final a on t'estàs allotjant?
Zaijian!
UT596001 October 19th, 2005, 06:13 PM Un SMS internacional també costa 0,15 euros? Ho trobo massa barat.
A més, si aquí ja és gratis perquè gastar-se diners en mòbil?
Bitxofo October 19th, 2005, 07:04 PM Un SMS internacional també costa 0,15 euros? Ho trobo massa barat.
A més, si aquí ja és gratis perquè gastar-se diners en mòbil?
A vosaltres us costa 0,15EUR enviar-me'l. A mi em costa gairebe' 2EUR pq estic a 'Asia!!
>(
@CFRANCH:
M'agrada veure les ciutats amb calma, mai menys de 3 dies, a Beijing vaig estar 5 dies i no em va agradar tant...
Shanghai 'es una passada!
I a Hong Kong li reservo 6 dies!!
Sky October 19th, 2005, 10:41 PM Doncs si el Bitxo m'enviés un se'l contestaria... :cry:
Antoi October 19th, 2005, 11:28 PM ^^ a mi tampoc me n'envia xDDDDDDD
Abbil October 19th, 2005, 11:32 PM No et va agradar Pekín??
Pero si la Ciutat Prohibida te que ser una bestialitat!!! :eek:
Sky October 20th, 2005, 12:19 PM Records a tots del Bixto des de dalt de l'Oriental Pearl de Shangai! :hug:
Sky October 20th, 2005, 12:25 PM Per cert, jo sí li he contestat l'sms immediatament. :D
Bitxofo October 20th, 2005, 05:38 PM Per cert, jo sí li he contestat l'sms immediatament. :D
Docs encara no ha arribat la teva resposta, i fa ja 5 hores...
@Antoi:
No tinc el teu mobil, maco!
:(
@Abbil:
A part dels 8 o 9 monuments que te' Pekin i que son molt macos, la resta de la ciutat es immensa i lletja, es necessita cotxe pq les distancies son molt llargues!
Shanghai es mes a escala humana i es preciosa en general. :yes:
@CFRANCH:
Em quedo un dia mes a Shanghai, 6 dies 5 nits, em te enamorat!!
:drool: :drool:
Petonets a tothom!!
:hug:
Abbil October 20th, 2005, 05:50 PM ^^ Que be que t'agrado Shanghai ^_^
I una pregunta, que tal lo menjar xinés!!! :happy: ^<^
Bitxofo October 20th, 2005, 05:53 PM ^^ Que be que t'agrado Shanghai ^_^
I una pregunta, que tal lo menjar xinés!!! :happy: ^<^
Algunes coses be' i d'altres no tant...
A Pekin hi havia un mercat al carrer on fregien i et venien insectes, serps, cucs, escorpins, estels, cavallets i cargols de mar, escarbats, "saltamontes", etc.
:puke:
Abbil October 20th, 2005, 06:02 PM A Pekin hi havia un mercat al carrer on fregien i et venien insectes, serps, cucs, escorpins, estels, cavallets i cargols de mar, escarbats, "saltamontes", etc.
:puke:
:puke: :puke:
Pato asado a la pekinesa :rofl:
Bitxofo October 20th, 2005, 06:04 PM :puke: :puke:
Pato asado a la pekinesa :rofl:
Si, aixo' si, l' `anec rostit a la pequinesa era bonissim!!
Abbil October 20th, 2005, 06:07 PM ^^ Oi que si!! ^O^
Es aquell que porta una salsa dolçona i es fan com rotllets amb com unes "tortilles" d'arroç??
:? :D :yes: ^<^
art October 20th, 2005, 07:42 PM Bitxo, com ho fas per viure tant bé, neng? Tens algún tiet mil.lonari?
Records i cuida´t molt :wave:
dirdam October 20th, 2005, 08:46 PM Docs encara no ha arribat la teva resposta, i fa ja 5 hores...
@Antoi:
No tinc el teu mobil, maco!
@Abbil:
A part dels 8 o 9 monuments que te' Pekin i que son molt macos, la resta de la ciutat es immensa i lletja, es necessita cotxe pq les distancies son molt llargues!
Shanghai es mes a escala humana i es preciosa en general. :yes:
@CFRANCH:
Em quedo un dia mes a Shanghai, 6 dies 5 nits, em te enamorat!!
Petonets a tothom!!
:hug:Però has rebut algun missatge des d'Espanya? Perquè jo també et vaig contestar i deies que no t'havia arribat.
Bitxofo October 20th, 2005, 08:58 PM Però has rebut algun missatge des d'Espanya? Perquè jo també et vaig contestar i deies que no t'havia arribat.
He rebut uns 10 SMS, i tinc constancia de que no m'han arribat 2...
Bitxofo October 20th, 2005, 09:00 PM Bitxo, com ho fas per viure tant bé, neng? Tens algún tiet mil.lonari?
Records i cuida´t molt :wave:
Gracies maco!!
M'agrada molt i he conegut molta gent. Pero de vegades m'agradaria compartir tot el que estic veient i vivint amb algu'. En fi...
Abbil October 20th, 2005, 10:15 PM ^^ Aiaiaiaii, que els ligues temporals ja no son suficient per al nostre Bitxo...;)
^_^
Sky October 20th, 2005, 10:31 PM Lo Bitxo vol assentar lo cap... :D
Antoi October 20th, 2005, 11:20 PM ^^ Ja tocaria, eh? :D:D
Bitxofo October 21st, 2005, 05:01 PM No parlava de "ligues", em referia a un company de viatge...
Avui he vist bastants museus pq estava nuvolat, ara son les 22h i plou una mica pero' no fa fred!
;)
cfranch October 21st, 2005, 06:04 PM Bones bitxofo,
Si t'agradat el menjar xinès, a Shanghai pots anar a diferents llocs a provar les diferents especialitats gastronòmiques xineses sense gastar-te massa.
De Shanghai el menjat típic és el:
Shien lo bao: Que ja et vaig comentar en l'altre e-mail
L'ànec amb arrós: Es pot menjar al Yuyuan davant del Saló de té. És el típic restaurant que té fotos de tots els caps d'estat de país. És caret donat que és bastant turistero però tampoc es passen. A mi una convidada per 4 persones em va costar uns 30 euros.
Hi ha uns restaurants que tenen una taula amb un forat al mig a on hi posen una olla amb foc a baix. La olla té com una sopa que a dins hi tiris el menjar cru per a que es fassi. Pagues en funció del que demanis per tirar a la olla: Hi pots tirar enciam, carn, peix i daus de sang. Està força bo i els preus variaran en funció a on vagis.
Altres cuines
Pots menjar cuina cantonesa a molts restaurants, però si vas a Hong Kong, millor que esperis allí. En xinès menjar cantonès es diu: Guangdong fan i restaurant cantonès: Guangdong fanguan
Cuina de Sichuan: Si t'agrada el picant, has de provar aquest tipus de cuina. Menjar del sichuan: Sichuan fan restaurant sichuanès: sichuan fanguan.
Serp: Que diguin el que vulguin els més maniàtics però està boníssima. Aixó si la cuinen sense pell amb un estil similar a la brasa.
I si no, sempre et quedarà el Kentucky o el Mc Donalds, ja que hauràs vist que Shanghai està infestat d'ells (Des de Nanjing Lu pots veure 3 Mc Donalds alhora).
Has visitat ja el museu del Urban Planning Development Plan? Està a la Plaça del Poble, al costat de l'ajuntament i al nord del Museu de Shanghai.
Que et sembla la megafonia del metro?
Bitxofo October 22nd, 2005, 05:34 PM Gracies CFRANCH!
Em queda un dia i mig a Shanghai.
Avui he anat al Parc Yu i he dinat al restaurant que m'habies dit, pero' res de 60 euros, m'ha costat 8!! Crec que et vas equivocar de moneda... :D
Bonissim el shien lo bao!!
Ahir divendres vaig visitar el Museu de la Xina i el Museu d'Urbanisme de Xangai: FLIPANT!! :eek2:
La megafonia del metro em sembla be', en xines i angles! I he flipat amb metros i busos:
TOTS tenes:
-Indicadors electronics amb hora, temperatura, propera parada, correspondencies, etc.
-Televisors!
-Senyals lluminosos per a sords.
-Megafonia, anuncis de parades, enllac,os, etc.
:eek: :eek:
Despres de veure aixo', penso que a Europa anem molt endarrerits respecte a Xina o Japo' en aquest tema...
:ohno:
Per cert:
Ahir vaig sortir a una disco gay, si us interesa el que em va passar, esta' explicat al fil de La Barra: "Bitxofo, cuantos llevas?"
Es que havia fet un "post" de 20 o 30 linies pero' aquest PU** ordinador xines m'ho ha esborrat TOT!!
>( >(
Moltes merces CFRANCH, no se' com agrair-te tota l'info!!
Si em vols dir cosetes per a Xi'an tambe'...
P.S.: Dema' diumenge agafare' el MAGLEV pq dilluns surto d'un altre aeroport on no arriba el MAGLEV!
Que et sembla la megafonia del metro?
Bitxofo October 23rd, 2005, 07:08 PM Avui he agafat el MAGLEV...
He anat en tren a 431 km/h.
:cool:
Tinc moltes fotos!!
Abbil October 23rd, 2005, 07:17 PM ^^ Que guay!! :D
Ara estas a Xi'an, doncs? :?
Bitxofo October 23rd, 2005, 07:21 PM ^^ Que guay!! :D
Ara estas a Xi'an, doncs? :?
Dema' dilluns a la tarda a Xi'an!
DonQui October 23rd, 2005, 07:23 PM :drool:
Bitxofo October 23rd, 2005, 08:51 PM Repetido...
Bitxofo October 23rd, 2005, 08:52 PM No os llegais a hacer una idea de lo bonitos que son TODOS los rascacielos en Shanghai... iNo se' adonde mirar! :nuts: No hay ninguno feo.
Y con las iluminaciones nocturnas ya me corro directamente.
Abbil October 23rd, 2005, 09:58 PM ^^ Ai Bitxo, ens vols donar enveja?? :sleepy: :D
cfranch October 24th, 2005, 10:48 AM Gracies CFRANCH!
Em queda un dia i mig a Shanghai.
Avui he anat al Parc Yu i he dinat al restaurant que m'habies dit, pero' res de 60 euros, m'ha costat 8!! Crec que et vas equivocar de moneda... :D
Bonissim el shien lo bao!!
Ahir divendres vaig visitar el Museu de la Xina i el Museu d'Urbanisme de Xangai: FLIPANT!! :eek2:
La megafonia del metro em sembla be', en xines i angles! I he flipat amb metros i busos:
TOTS tenes:
-Indicadors electronics amb hora, temperatura, propera parada, correspondencies, etc.
-Televisors!
-Senyals lluminosos per a sords.
-Megafonia, anuncis de parades, enllac,os, etc.
:eek: :eek:
Despres de veure aixo', penso que a Europa anem molt endarrerits respecte a Xina o Japo' en aquest tema...
:ohno:
Per cert:
Ahir vaig sortir a una disco gay, si us interesa el que em va passar, esta' explicat al fil de La Barra: "Bitxofo, cuantos llevas?"
Es que havia fet un "post" de 20 o 30 linies pero' aquest PU** ordinador xines m'ho ha esborrat TOT!!
>( >(
Moltes merces CFRANCH, no se' com agrair-te tota l'info!!
Si em vols dir cosetes per a Xi'an tambe'...
P.S.: Dema' diumenge agafare' el MAGLEV pq dilluns surto d'un altre aeroport on no arriba el MAGLEV!
Perdona, eren 60 yuans que venen a ser 6 euros.
A Xian, a part dels Terracotes, hi han diverses coses a visitar: L'antiga muralla i a les afores hi ha un camí rodejat d'estatues d'animals de pedra. La última vegada que vaig estar a Xian ja fa 5 anys i ha plogut molt des de llavors. Tot i així, tot és més barat que Xangai.
I sobre la tele dels busos de Xangai, t'has fixat que tenen canal propi? És l'Oriental Pearl Tower Channel i és un remix de diversos canals.
Que vagi bé...
UT596001 October 24th, 2005, 07:03 PM Quina enveja, Bitxo!
Pensar que en un radi de 5 km d'on estic jo la majoria de construccions són cases unifamiliars... :cry: :cry: :cry: :cry:
Bitxofo October 24th, 2005, 07:14 PM Avui he arribat a Xi'an (la dels guerrers de terracota, principi de la Ruta de la Seda, antiga capital imperial), que 'es petita: 7 milions d'habitants a la provincia!! :eek2: :eek2: :eek2:
@Danzi:
Merces per l' SMS!!
Abbil October 24th, 2005, 07:40 PM ^^ Bueno, es que referent a població, en Xina es todo "a lo grande" xDDD :tongue2:
Bitxofo October 24th, 2005, 08:40 PM ^^ Bueno, es que referent a població, en Xina es todo "a lo grande" xDDD :tongue2:
1.600 milions d'habitants proclamen aqui!!
:eek2: :eek2:
Em costa molt que no surti ningu' a les fotos...
jxr October 25th, 2005, 01:05 AM Quina canya poder anar a la Xina i veure Xi'an, jo vaig fer dues hores de cua al forum per veure l'exposició!! :bash: :bash:
I Pekin i Shagai....quina canya!!
Bitxofo October 25th, 2005, 05:20 PM Quina canya poder anar a la Xina i veure Xi'an, jo vaig fer dues hores de cua al forum per veure l'exposició!! :bash: :bash:
I Pekin i Shagai....quina canya!!
I Guilin, i Yangshuo, i Hong Kong...
:D :D
Dema' vaig a veure els guerrers de terracota, es troben a 42 km. de Xi'an!
cfranch October 25th, 2005, 06:23 PM I Guilin, i Yangshuo, i Hong Kong...
:D :D
Dema' vaig a veure els guerrers de terracota, es troben a 42 km. de Xi'an!
Vas a Guilin? Ostres, és un dels llocs més bonics de la Xina! Els paisatges són preciosos. Curiositat: Part de l'Episodi III de la Guerra de les Galàxies es va rodar allí.
Jo hi vaig estar fa 5 anys i diuen que ha canviat bastant.
Per contra, no he estat ni a Yangshuo ni Hong Kong. Aquest estiu quan hi vaig tornar anava amb el visat preparat per entrar i sortir de HK però al final em vaig decantar pel Tibet. No hi havia pasta per les dues coses...
Bitxofo October 25th, 2005, 06:36 PM Vas a Guilin? Ostres, és un dels llocs més bonics de la Xina! Els paisatges són preciosos. Curiositat: Part de l'Episodi III de la Guerra de les Galàxies es va rodar allí.
Jo hi vaig estar fa 5 anys i diuen que ha canviat bastant.
Per contra, no he estat ni a Yangshuo ni Hong Kong. Aquest estiu quan hi vaig tornar anava amb el visat preparat per entrar i sortir de HK però al final em vaig decantar pel Tibet. No hi havia pasta per les dues coses...
El Tibet no podra' ser aquest cop, ja fare' un altre any Nepal i Tibet.
;)
La guia i uns amics meus diuen que a Guilin no hi ha res, pero' que Yangshuo 'es un dels pobles mes bonics de tota la Xina, i esta' a 60 km. de Guilin, a la provincia de Guilin!
Xie xie CFRANCH, m'estas ajudant molt!!
cfranch October 26th, 2005, 02:42 PM El Tibet no podra' ser aquest cop, ja fare' un altre any Nepal i Tibet.
;)
La guia i uns amics meus diuen que a Guilin no hi ha res, pero' que Yangshuo 'es un dels pobles mes bonics de tota la Xina, i esta' a 60 km. de Guilin, a la provincia de Guilin!
Xie xie CFRANCH, m'estas ajudant molt!!
A veure Guilin com a poble no té gran cosa: Algun temple i algun parc. El que passa és que a les rodalies hi han un munt de coses per veure:
- Creuer per al riu Li: Significa per Guilin el mateix que la Sagrada Familia per BCN. Un paisatge idílic, típicament xinès. Jo crec que és imprescindible i no t'enganyaré si et dic que és una dels llocs més bonics de la Xina.
- Coves de la flauta de canya
- Tombes Ming (Menys massificades que les de Beijing)
- Pobles: Aquí encara és possible conéixer la Xina autèntica rural.
I de res home. Segueix disfrutant de la Xina... El Tibet ja vindrà.
Adeu,
Bitxofo October 28th, 2005, 06:56 PM M'encanta Yangshuo!!
Vaig passar de Guilin.
Ahir vaig fer la ruta dins les coves i el bany de fang. I vaig coneixer un alemany que viu a Barcelona, a Sants! Ens hem fer colegues. ;)
Avui he fet el "creuer" pel riu Li. Tot molt, molt bonic... :drool:
@CFRANCH:
T'he fet cas i avui he dinat serp, i he begut vi de sang de serp. :eek: Tot bonissim! :okay:
Dema' a la nit cap a Hong Kong en bus, via Guanzhou. Aqui he conegut uns xinesos que viuen alla' i potser agafem el mateix autocar.
Recomanacions per Guanzhou i/o Hong Kong?
Xie xie!!
(M'han sortit quasi totes les emoticones grogues sense adonar-me'n, com els xinesos... xDDDDDDD)
gohcan October 28th, 2005, 07:22 PM Bitxo, des de quán ets portugués?
http://skyscrapercity.com/images/forumheaders/30.jpg
I l'donqui tambè :dunno:
Bitxofo October 28th, 2005, 07:25 PM Bitxo, des de quán ets portugués?
Que' guai!!
:banana2:
Soy ciudadano del mundo.
Que' majos estos "portugas"...
Gracias Gohcqui.
Abbil October 28th, 2005, 08:39 PM Has menjat serp??? :eek: :puke: :rofl:
Jajaja així que Bitxo també es portugués?? xDDD
UT596001 October 28th, 2005, 11:14 PM En bitxo és de tots llocs :D
Bitxofo October 29th, 2005, 11:02 AM En bitxo és de tots llocs :D
:yes: :yes:
De Castellar tambe'.
Sky October 29th, 2005, 11:23 AM Fa temps ja vaig dir que el Bito era Déu perquè és omnipresent. :D
DonQui October 29th, 2005, 08:18 PM Bitxo, des de quán ets portugués?
si ^_^
Danzig October 31st, 2005, 01:38 PM si ^_^
tramposos
:bash:
Bitxofo October 31st, 2005, 03:24 PM iSalu2 desde Hong Kong!
:hi:
Decidme si quereis algo electronico pq aqui vale un 30-50% menos: camaras, mp3, mp4, etc.
Aurelio October 31st, 2005, 04:13 PM mp4...? Això és el MPG4...?
Bitxofo November 1st, 2005, 07:16 PM El jueves me voy a Macao todo el dia. :cool:
:banana2:
Abbil November 1st, 2005, 07:43 PM A Macau? ^_^
Que tal Hong Kong?
Una cosa, per què parles castellà si aquest es el fòrum català?
Bitxofo November 1st, 2005, 08:52 PM A Macau? ^_^
Que tal Hong Kong?
Una cosa, per què parles castellà si aquest es el fòrum català?
M'he embolicat...
:nuts:
Hong Kong molt be'!! Milions de botigues obertes 24 hores, ara son les 2.50am i si vull puc anar a comprar-me un CD, una camera digital, un sopar, un mp3 o mp4...
Abbil November 1st, 2005, 09:45 PM ^^ Mira, explica'm que es aixó dels MP4 :D
Booze November 1st, 2005, 10:15 PM Ostres quin super viatge!!!!!!!!!!!
Jo només de pujar a un Maglev ja em conformaria ^_^
Que continui així!
Bitxofo November 2nd, 2005, 10:10 AM Gracies Booze!!
Salutacions ara des del pis 55 del gratacels 2IFC (420m.), hi ha un ordinador amb Internet gratis!
I ara vaig a pujar al Bank of China!!
Quina calda fa avui aqui: 28 oC
:nuts:
cfranch November 2nd, 2005, 02:54 PM Hola Bitxofo,
A partir de Hong Kong i Guangzhou poc et puc ajudar, donat que no hi he estat. Per aquesta provincia només he visitat Shenzen i la veritat és que no ho recomano gaire. Bé, una altra vegada serà...
És car Hong Kong comparat amb la resta de la Xina?
Adeu,
Bitxofo November 2nd, 2005, 05:21 PM Hola Bitxofo,
A partir de Hong Kong i Guangzhou poc et puc ajudar, donat que no hi he estat. Per aquesta provincia només he visitat Shenzen i la veritat és que no ho recomano gaire. Bé, una altra vegada serà...
És car Hong Kong comparat amb la resta de la Xina?
Adeu,
Gracies igualment!!
Hong Kong 'es una miqueta mes car que la resta de la Xina, pero' tampoc tant.
;)
I les coses electroniques a meitat de preu que a Espanya!!
Bitxofo November 4th, 2005, 10:11 AM Avui he sobrevolat Hong Kong en helicopter! 12 minuts i 40 fotos aprox.
Nomes em queden 9 hores per agafar el vol cap a BCN...
I encara he de fer les compres!!
Urban Dave November 4th, 2005, 10:40 AM :drool: El paradís!
Danzig November 4th, 2005, 11:32 AM cuando vuelvas tendrás una depresión de caballo :D
UT596001 November 5th, 2005, 08:55 AM ^^ Ja estarem nosaltres per animar-lo
I perquè ens expliqui fil per randa el que ha fet per aquelles contrades :D
Bitxofo November 5th, 2005, 06:08 PM :drool: El paradís!
El paradís és Shanghai!!
Per cert:
Ja sóc aquí!
:happy:+:(
Sky November 5th, 2005, 07:03 PM Rebenvingut, Bitxo! :D
Abbil November 5th, 2005, 07:07 PM El paradís és Shanghai!!
Si,si...ho serà per tú. :|
Rebenvingut! ;)
dirdam November 5th, 2005, 07:26 PM El paradís és Shanghai!!
Per cert:
Ja sóc aquí!
:happy:+:(Hola :tongue:
xavier garcia November 5th, 2005, 07:28 PM Per cert:
Ja sóc aquí!
:happy:+:(
si es tarradelles, bitxo, bienvingut
UT596001 November 5th, 2005, 11:14 PM Benvingut, Bitxo!
Bitxofo November 10th, 2005, 04:35 PM Gràcies a tothom!!
Un regalet:
;)
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=279765
Abbil November 10th, 2005, 06:53 PM Molt maques les fotos eh? ;)
Qui son aquelles dues xiquetes amb les que surts a la plaça de Pekín?
Bitxofo November 15th, 2005, 07:11 PM El 1er capítol fou "el MAGLEV de Shanghai".
El 2on capítol va ser "Beijing".
I ara, a les seves pantalles... ¡SHANGHAi SURPRiSE!
;)
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=281806
Continuarà...
|
|