View Full Version : Algú ha estat a Milà ultimament?

Urban Dave
November 10th, 2005, 12:27 AM
Vaig a Milà per cap d'any, algú ha estat i pot recomenar llocs i demés?
Gràcies!

Danzig
November 10th, 2005, 12:59 AM
Vaig a Milà per cap d'any, algú ha estat i pot recomenar llocs i demés?
Gràcies!

vete a ver la nueva Fiera de Milano, neng

Urban Dave
November 10th, 2005, 01:02 AM
:) Gràcies, es veritat! WE!

Bitxofo
November 10th, 2005, 04:21 AM
Milà és una ciutat "regular", té 3 o 4 coses guais però la resta... :runaway:
Ves a veure el metro també, fes fotos i porta'm un plànol, SIUSPLA!!
:wink2:

jeros
November 10th, 2005, 11:25 AM
A Milà a Batlló i també a Ametller :D

Que guapo el teu cap d'any :)

Danzig
November 10th, 2005, 11:52 AM
Milà és una ciutat "regular", té 3 o 4 coses guais però la resta... :runaway:
Ves a veure el metro també, fes fotos i porta'm un plànol, SIUSPLA!!
:wink2:

tinc un plànol de Lisboa teu :D

art
November 10th, 2005, 01:21 PM
Yo estuve hace poco :D, en el año 1992 :D , y está muy bien pero los rascacielos que ví me parecieron arcaicos si exceptuamos la Pirelli.
Supongo que habrán nuevos edificios :D

Danzig
November 10th, 2005, 02:16 PM
El futuro...

http://www.nuovosistemafieramilano.it/Upload/p/plastico_Citylife_pop.jpg

http://www.nuovosistemafieramilano.it/Upload/p/plastico_Citylife2_pop.jpg

http://www.nuovosistemafieramilano.it/Upload/r/render_Citylife_pop.jpg

http://www.nuovosistemafieramilano.it/Upload/P/Plastico_Risanamento1_pop.jpg

Urban Dave
November 10th, 2005, 03:36 PM
^^ :drool: Dudo mucho que eso esté acabado para final de año :rofl:

Abbil
November 10th, 2005, 04:21 PM
Ves a veure la torre Velasca. :crazy: :crazy:

Bitxofo
November 10th, 2005, 04:25 PM
Ves a veure la torre Velasca. :crazy: :crazy:
El rascacielos más feo de Europa...
:puke:

UT596001
November 10th, 2005, 04:33 PM
^^ Que en podeu posar fotos? Els principiants en rascacels ho agraíriem.

Gràcies :D

Bitxofo
November 10th, 2005, 04:43 PM
Torre Velasca:
:(
http://tinypic.com/fk8msk.jpg
:puke: :puke:

Abbil
November 10th, 2005, 04:50 PM
Bueno, si Moscou es considerat Europa, crec que aquest es mes horrible:

http://img343.imageshack.us/img343/6228/moscou0hc.jpg (http://imageshack.us)

I es nou eh? no os cregueu que es una barbaritat soviètica. :crazy:

UT596001
November 10th, 2005, 04:52 PM
^^ Aquest de Moscou no és pas tan lleig.

En canvi, la Torre Belasca... :puke:

Urban Dave
November 10th, 2005, 05:10 PM
Torre Belasca :drool: És clar que aniré a vuera-la! Es una fita en la història de l'arquitectura! :D

Abbil
November 10th, 2005, 05:11 PM
@Vallesano: Ai no si us plau, es la cosa mes hortera del mon, amb aquell far, i lo pitjor es que es arquitectura moderna moscovita...:puke:
Encara que la torre Velasca es mes lleja. :crazy:
@Dave: Home esclar! ves a veure-la! sempre es curios veure horrors arquitectonics. :yes: :D

Bitxofo
November 10th, 2005, 05:28 PM
El de Moscou no està malament, però la Torre Velasca és dels 3 més lletjos del planeta!!
:puke: :puke: :puke:

art
November 10th, 2005, 05:42 PM
Pobre torre Velasca :pet: , Bitxofo no la maxaquis tant home!

Bitxofo
November 10th, 2005, 06:25 PM
Pobre torre Velasca :pet: , Bitxofo no la maxaquis tant home!
Tranquil "carinyu", és un gratacels inanimat.
:pet:
I també és important i té mèrit ésser "el més lleig d'Europa"! :yes:
:D

UT596001
November 10th, 2005, 07:32 PM
^^ Ja de pas: quin és el rascacels més horrorós del món?

Gràcies per 2ª vegada :D :D

Urban Dave
November 10th, 2005, 07:36 PM
Aixó dependrà dels gustos

UT596001
November 10th, 2005, 07:48 PM
Bé, doncs millor que comenci a pudular per el fòrum internacional aviam si trobo algun horror urbanístic... (aixó si ho aconsegueixo entendre)

Bitxofo
November 10th, 2005, 07:57 PM
^^ Ja de pas: quin és el rascacels més horrorós del món?

Gràcies per 2ª vegada :D :D
Al fòrum internacional va guanyar la votació l'edifici ELEPHANT de Bangkok...
:puke:

Abbil
November 10th, 2005, 08:01 PM
Doncs jo trobo pitjor la torre Velasca o la facultat de ciencies de Moscou, que l'edifici Elephant de Bangkok, aquest el trobo molt curiós. :D

Danzig
November 11th, 2005, 12:59 AM
Torre Velasca:
:(
http://tinypic.com/fk8msk.jpg
:puke: :puke:

tenias que haber avisado, cacho cabrón

he tenido que ir corriendo al lavabo a potar

Juan EU
November 11th, 2005, 03:01 AM
Bueno, aparte de la Nueva Fiera di Milano, y los nuevos proyectos que haya, que los puedes ver en el sticky de Milano de subforo italiano de SSC, mis recomendaciones son sobre sitios "tradicionales" (no rascacielos).

Además de los sitios clásicos e ineludibles como el maravilloso Duomo, la Galleria Vittorio Emmanuele o la Scala, acercate a tomar una birra por la zona de los Navigli, es una zona de canales donde hay marcheta con pubs, bares y restaurantes. También la zona de Corso Como al sur de Porta Garibaldi, eso sí, con locales de una marcha pijísima, tipo Otto Zutz o por el estilo, aunque hay bares más asequibles.

Para pasear, me parece muy agradable la zona de Brera, zona de arte y galerías, cerquita de la Scala, animada los fines de semana. También el Parco Sempione, el Castello Sforzesco, y el paseo desde allí hacia la zona del Duomo atravesando via Dante y Piazza Cairoli. Una vez en Piazza Duomo, puedes seguir por via Torino hasta Corso di Porta Ticinese (zona también de agradables bares y garitos de noche), por allí llegas a los canales de los Navigli de los que te hablaba antes.

El problema de Milán, además del clima (que se parece más al de Vitoria que al de Barna) es lo cara que es para salir. No te extrañe que te pidan 8 € por un botellín de Heineken en un pub irlandés (pide birra nazionale, no estera) , o que te pidan 20 € por entrar un local como del estilo Plataforma, New Yotk o Sidecar. Y si vas a una discoteca grande tipo Razzmatazz o Apolo, prepárate a soltar 30 €. En fin de año, agárrate, precios más altos todavía.

Cenar es algo menos caro que salir. Si vas para varios días, prueba el aperitivo, un clásico milanés, lo más barato de la ciudad, sólo por las tardes, a la hora de cenar. Algunos locales lo hacen, consite en que tú pagas una consumición tipo cubata o birra y puedes comer a voluntad, generalmente platos de pasta, pizzetas, y otros antipasti, colocados en una mesa junto a la barra, o a veces en la misma barra. Eso sí, a veces hay lujos como un garito que recuerdo al sur de la estación de Porta Garibaldi, creo que era en corso Como, donde entre otro amigo y yo, además de ponernos moraos de varios tipos de pasta, bruschette varias y otros manjares, dimos cuenta de medio kilo de parmesano entre los dos (te dejaban el queso abierto y tu cogías lo que querías con la paleta pequeñita).

Si vas para más de tres días y no te llueve, te recomiendo una excursión un día a alguno de los muchísimos lugares preciosos a una hora de tren de Milán: Como, a orillas de su hermosísimo lago, Bérgamo y su ciudad alta, Vigevano y su preciosa plaza, Lodi, Pavía, Cremona, o incluso Génova, Bolonia o Turín (todas ellas joyas a menos de 2 horas de tren). Además, los trenes allí son frecuentes y siempre hay plazas, no como en nuestra querida Renfe. Que lo disfrutes, rapaz.

Urban Dave
November 11th, 2005, 10:17 AM
^^ Gracias Juan!! :master::master: Seguiré tus consejos, sobre todo el referente a la comida! ;)

Juan EU
November 11th, 2005, 05:08 PM
De nada, en Italia se come muy bien, ya sabes! Me olvidé de decirte que no dejes de probar un buen risotto, que aproveche.

Berris
November 12th, 2005, 02:46 PM
Pues de las ciudades europeas en las que he estado (que tampoco es que sean muchas), Milán es la que menos me gustó. Yo estuve hace año y medio y vaya... ciudad que se puede ver en 2 días... Duomo, Galleria Vittorio Emanuele, barrio de Brera, la Scala y San Siro... el resto... :sleepy:

Abbil
November 12th, 2005, 03:15 PM
Dave, ves a Florència que es preciosa! :D

Urban Dave
November 12th, 2005, 04:26 PM
^^ En florencia ya he estado

Abbil
November 12th, 2005, 04:58 PM
^^ Doncs a Sant Petersburg. :eek: ;)

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=6166555#post6166555

:D

Urban Dave
November 12th, 2005, 05:16 PM
^^ :crazy: Quan hi hagi una low cost que hi vagi perque surti barat el bitllet :D

Urban Dave
November 19th, 2005, 12:22 AM
Poca gent ha anat a Milà pel que sembla... :sleepy:

Abbil
November 19th, 2005, 12:37 AM
Un amic meu va anar-hi, diu que el Duomo es preciós. :crazy: :D ;)

Booze
November 19th, 2005, 12:55 AM
Si, però està tapat per obres. Milà, en la meva opinió és bastant gris, tot i que té coses bones. A mi l'estació Milano centrale em va agradar, tot i que és arquitectura feixista crec. El castell no val la pena. Les galeries comercials meravelloses. El metro no mola gaire.

Bitxofo
November 19th, 2005, 02:00 AM
Si, però està tapat per obres. Milà, en la meva opinió és bastant gris, tot i que té coses bones. A mi l'estació Milano centrale em va agradar, tot i que és arquitectura feixista crec. El castell no val la pena. Les galeries comercials meravelloses. El metro no mola gaire.
Penso igual.
:yes:
I la Scala de Milá per fora... Psé!
:runaway:

Urban Dave
December 28th, 2005, 02:42 AM
Bé, ja falta menys!:D

Bitxofo
December 28th, 2005, 03:01 AM
No pensis que quedaràs extasiat per Milà...
;)
Ves a Torí, que mola més!! Es triga 1-2 hores, segons el tipus de tren.
:yes:

Rifeny
December 29th, 2005, 02:30 AM
buon viaggio Urban Dave !!! ;)

Abbil
December 29th, 2005, 02:41 AM
Bon viatje Urban!
I no et descuidos de visitar la torre Velasca! xD!
:rofl:

Urban Dave
December 29th, 2005, 11:29 AM
^^ Que ja he estat a Torí!!! :D

Urban Dave
January 4th, 2006, 11:31 AM
Ja sóc aquí!!!!!!!! :D :D
Per cert, Milà, en general m'ha agradat molt. Ja m'havieu esglaiat!!!! Crec que hi ha ciutat s europees que estan sotavalorades y d'altres sobrevalorades. Milà està clarament infravalorada. Em porto millor record de Milà que per exemple de París.

Dilluns començaré a posar fotos :D

Ookido
January 4th, 2006, 11:40 AM
La ultima frase es de chiste xddd.

Abbil
January 4th, 2006, 04:32 PM
Fes un bon zret de Milano eh?!! ^<^
Ja saps que les teues afotos ens encanten! :master:

^^ Que ja he estat a Torí!!! :D

La torre Velasca es a Milà. U_U
Ho has confós amb la Mole Antoneliana...
;)

Bitxofo
January 4th, 2006, 07:54 PM
Milà millor que París?
:crazy: :crazy2:

endeve
January 4th, 2006, 08:09 PM
Ja sóc aquí!!!!!!!! :D :D
Per cert, Milà, en general m'ha agradat molt. Ja m'havieu esglaiat!!!! Crec que hi ha ciutat s europees que estan sotavalorades y d'altres sobrevalorades. Milà està clarament infravalorada. Em porto millor record de Milà que per exemple de París.

Dilluns començaré a posar fotos :D

jo faré un nou tour per Itàlia en un parell de mesos així que esta vegada Milà i Roma han de caure! El que tenia entés de la ciutat és que no és gran cosa i tinc una amiga a Torí que tira pestes de la ciutat a saco paco :D En fi, ja ens contaràs com t'ha anat i tal :cheers:

Berris
January 4th, 2006, 09:52 PM
Em porto millor record de Milà que per exemple de París.

vaja, jo no he estat a París... però molt trist ha de ser París per a que Milà sigui millor... :crazy: