View Full Version : De Snor in Rotterdam , 7 dec

De Snor
December 9th, 2005, 12:16 AM
Onlangs twee dagen in Rotterdam rondgelopen en 'n paar beeldjes genomen.

Hier zie je ze alle 45 , geef je mening en opmerkingen zo kan ik nog beter fotowerk maken in volgende lente.
http://community.webshots.com/album/519033642uyeAmc

Langs deze weg wil ik Jan Klerks bedanken voor een prachtige avond!
http://www.oxp.de/view/pic/6075/167539.jpg

Tot volgend jaar Rotterdam , je was weer :okay:

6fran
December 9th, 2005, 01:24 AM
Gezellig!!!!

:)dorp
December 9th, 2005, 08:38 AM
prachtig... je hebt de stad in volle glorie weergegeven!
ps: zit je daar gezellig te doen in HNY? Heb er onlangs een nachtje doorgebracht met m'n vriendin, just 4 fun.

Jan
December 9th, 2005, 08:48 AM
Ja dat was weer een prima avond Stephan, leuk dat je er ineens was! Erg lollig dat je zonder problemen zes uur lang op het puntje van de Wilhelminapier kunt verblijven zelfs wanneer het weer niet helemaal meewerkt. Volgende keer weer. :)

Nemo
December 9th, 2005, 01:03 PM
Mooie foto's zeg. Vooral die van Montevideo met dat superlage winterzonnetje vind ik erg mooi.

Rotterdam A
December 9th, 2005, 03:08 PM
Cool, de Snor. Chiel Montagne. ;)

Ramses
December 12th, 2005, 08:44 PM
Ik zie net dat er een foto tussen staat met de skyline vanaf de Stieltjesstraat. Zo ongeveer hetzelfde idee als die foto van mij. Grappig om dat te zien. Die foto van de Montevideo tijdens zondsondergang is ook mijn favoriet.

Misschien een tip voor de volgende serie: Ik denk dat de foto's meer bekeken worden wanneer ze direct te bekijken zijn in de thread. Er zijn volgens mij veel mensen die niet direct een link aanklikken. Ik zelf doe dat in elk geval niet zo snel. ;)

Bass
December 13th, 2005, 09:55 AM
Mooie foto's De Snor! Er zitten juweeltjes bij.

Quaoar
December 13th, 2005, 11:39 AM
Mooie foto's...vanuit kikkerperspectief:-)..Weer eens wat anders dan Rotterdam (http://home.zonnet.nl/fotoosvanrotterdam/) vanuit vogelperpectief:-))). Zie "On Top of..."

DeDoentje
December 13th, 2005, 05:40 PM
Het lijkt net alsof die foto's in Chicago zijn genomen met al die torens zo op elkaar en dat water.

bart88
December 13th, 2005, 07:49 PM
Tot volgend jaar Rotterdam , je was weer :okay:
je was weer :okay: ? Nee, U was weer :okay:! :| (grapje:))

Verder erg mooie foto's! Zoals al iemand zei: vooral dat lage zonnetje bij Montevideo is prachtig!

De Snor
December 16th, 2005, 10:50 PM
Bedankt voor de complimenten :bowtie: , 'k ga er volgende lente opnieuw tegenaan!

Misschien een tip voor de volgende serie: Ik denk dat de foto's meer bekeken worden wanneer ze direct te bekijken zijn in de thread. Er zijn volgens mij veel mensen die niet direct een link aanklikken. Ik zelf doe dat in elk geval niet zo snel.

Vroeger gebruikte ik "OXP.de" om foto's te posten maar daar krijg je die vervelende groene banden bij :(
Ik heb nu een premium account bij webshots -betalend & ongelimiteerd opladen- dus zal het in de toekomst ook aanklikken worden of...moet de SSC fotogallerij er weer zin in hebben.

FCG
December 19th, 2005, 07:28 PM
^^ gebruik www.imageshack.us, werkt perfect en is ook gratis (ook een betaalde variant waarmee je meerdere foto's tegelijkertijd kunt uploaden)

Trouwens, een erg mooie serie. Rotterdam blijft een onNederlandse uitstraling hebben, dat komt erg mooi naar voren in je 'reportage'. Klasse Snor!