View Full Version : Treballòdrom

Booze
December 13th, 2005, 11:48 PM
Hola,

Estava plubicant fils comentant una cosa del treball i he pensat, en què treballen o estudien els foraires? Molts de vosaltres com el Bitxo, el Met, el Urban Dave, Dirdam... ja ho sé però molts altres no!

Si us sembla bé, també podem publicar tot allò relacionat amb la vida professional, com anècdotes, treballs, dissenys, bronques, ligues, fantasies, frustracions, aspiracions, queixes, súpliques, alabances, oportunitats...

UT596001
December 14th, 2005, 12:00 AM
T'agraden els -òdroms, eh? :D

Jo estudio actualment 1r de Batxillerat, modalitat Tecnològica. Bé, estic repetint... :bash:

Urban Dave
December 14th, 2005, 12:15 AM
:D Jo treballo a un despatx d'Arquitectura a Sitges :D Fem cosetes senzilletes, peró tenim alguns projectes interessants que aviat veuran la "llum"
Mentres aixó ho compagino amb la finalització dels estudis, d'Arquitectura per suposat. Estic en 5è/4rt encara, i crec que fins l'any que ve no crec que acabi, ejeje.

Bitxofo
December 14th, 2005, 03:35 AM
Jo treballo per a la Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya, a les oficines de Turisme de l'aeroport de BCN El Prat des de l'agost de l'any 2000.
:wink2:
El 19/11/2005 vaig fer les oposicions per obtenir la meva plaça en propietat, però em sembla que no les he aprovades...
:dunno:

Danzig
December 14th, 2005, 12:13 PM
http://img210.imageshack.us/img210/8981/curro15hu.jpg

:D

Programació i manteniment d'aplicacions informàtiques empresarials, secció Administració de Finques

JarlehuBCN
December 14th, 2005, 12:36 PM
Jo treballo per..... bé, ara no treballo :D
Pero fins fà poc treballava i treballaré com a informador turístic al Barcelona Bus Turistic, junt amb el Hush :colgate:

Se m'oblidaba... estudio Marketing :)

jeros
December 14th, 2005, 02:26 PM
Jo estudio Empresa a la UOC i treballo com a comptable al Pla Barcelona de l'aeroport de El Prat des del 2000, que com sabeu, s'encarrega de la gestió per a la seva ampliació.

Ale ;)

Abbil
December 14th, 2005, 05:13 PM
Jo faig 4art d'ESO...i jope aquest trimestre m'en cauen 5....:runaway:

I com que tambe ha dit Booze que diguem anecdotes, dic que de mates tinc a Josep Varela...que fou un noseque de la CiU de Lleida i...joder es el pitjor profe que he tingut mai!
Es un neurotic que va super rapid i es creu que es un il.uminat de les mates, puaj! :ohno: I a l'examen vaig treure un 0...:runaway:

Sky
December 14th, 2005, 05:15 PM
Jo faré pràctiques en una empresa anomenada "Plagues Urbanes SL". xD

Però m'agradaria fer oposicions al cos administratiu de la Generalitat...

Sky
December 14th, 2005, 05:19 PM
I com que tambe ha dit Booze que diguem anecdotes, dic que de mates tinc a Josep Varela...que fou un noseque de la CiU de Lleida i...joder es el pitjor profe que he tingut mai!

Caramb, no sabia que el Varela era professor... Ell era l'etern candidat de CiU a l'alcaldia de Lleida; crec que es va presentar tres o quatre vegades i sempre les va perdre. :D

Al meu antic institut tenia un professor que era candidat del PP al Senat. :runaway:

Booze
December 14th, 2005, 09:27 PM
Ell era l'etern candidat de CiU a l'alcaldia de Lleida; crec que es va presentar tres o quatre vegades i sempre les va perdre. :D
I ara va i ho fa pagar als pobres estudiants ^_^

Bé, que jo no ho he posat. Treballo al departament de marketing d'una cadena hotelera H10 Hotels , una cadena poc coneguda dins el públic general, però que en canvi és la primera de Catalunya per facturació (250M€, per davant d'Hesperia, Catalonia...) i a nivell espanyol, és la 8.

La meva primordial funció és encarregar-me del projecte de la nova pàgina web, que previsiblement sortirà al març (l'actual és www.h10.es), els enviaments de newsletters, aplicar el restyling de la nova marca en algunes peces, i moltes altres coses. Demà es presenta el nou logo al públic en general, tot i que nosaltres ja fa un any que hi treballem. I divendres suposo que ja enviarem les felicitacions de nadal electròniques, ja us la enviaré als que la vulguin :)

david_jim
December 14th, 2005, 09:34 PM
Jo fa dues hores que he acabat les pràctiques de Comerç a El Corte Inglés de Parquesur (Leganès). Demà aniré a una botiga Milar de Vallecas per fer una entrevista, i en principi, si això no va, divendres segur signaré un contracte amb El Corte Inglés S.A. per treballar en principi fins el 5 de Gener al departament de joguines de Parquesur. I després, doncs no sé, a verlas venir.

Bcn
December 15th, 2005, 12:26 AM
Seré DUI d'aki poquets mesos. Ara estic treballant al centre de transfusions i banc de teixits de barcelona, i weno acabo de fer unes praktiques al CAP Carmel i ara les estic fent a l'antic hospital militar.

Apa!!

entfe001
December 20th, 2005, 11:37 AM
http://tinypic.com/iw6l1i.png

Estudio Matemàtiques a la Universitat Autònoma de Barcelona i ara estava treballant amb una pràctica de l'assignatura de Models amb Equacions Diferencials.

cfranch
December 20th, 2005, 01:14 PM
Treballo en el departament d'exportació d'una empresa de congelats com a tècnic en exportació junior. A mitjans de gener, canvio d'empresa per una altra.

I ho compagino amb estudis d'Àsia Oriental a la UOC que si tot va bé acabo aquest gener!!!

Adeu,

alexbn
December 20th, 2005, 01:32 PM

Estudio Matemàtiques a la Universitat Autònoma de Barcelona i ara estava treballant amb una pràctica de l'assignatura de Models amb Equacions Diferencials.Yo no podría hacer mates. Me ponen negro las demostraciones, los corolarios, las demostraciones de los corolarios y su agüela. Eso sí, hacer ejercicios y cosas me encanta. Llámame raro, pero si me aburro cojo el Calculus y me pongo a resolver ecuaciones diferenciales... :D :D

Bitxofo
December 20th, 2005, 05:22 PM
Yo no podría hacer mates. Me ponen negro las demostraciones, los corolarios, las demostraciones de los corolarios y su agüela. Eso sí, hacer ejercicios y cosas me encanta. Llámame raro, pero si me aburro cojo el Calculus y me pongo a resolver ecuaciones diferenciales... :D :D
¡RARO!

Abbil
December 20th, 2005, 07:01 PM

Això es tipo paràbola no? :runaway:

capuser
December 20th, 2005, 08:09 PM
Jo treballo en la DB del Tarificador Avançat d'Amena, es a dir, que cada vagada que fas un event (trucada, SMS, MMS, GPRS, ...) hem de calcular el seu preu (descripció, ...) que després anirà a la factura o es descoptará del saldo.

IF msisdn in (iReturnTelefono(@Bitxo), iReturnTelefono(@Danzig), iReturnTelefono(@Sky), ...) THEN
preu *= 10 // preu = preu * 10 :D
END IF

Danzig
December 21st, 2005, 11:42 AM
@capuser: treballes amb SQL Server o Oracle?

@cfranch: ja som 3 foraires a la UOC!

cfranch
December 21st, 2005, 12:30 PM

Danzig: Quins estudis fas a la UOC?

Per als que treballem, la veritat és que la UOC va molt bé per compaginar feina i estudis.

capuser
December 21st, 2005, 01:10 PM

Oracle XD... Hi ha millions de transaccions / hora, es requereixen 500 GBs (7 fileSystems for DB tableSpaces), 6 CPUs (HP-UX OS), 16 GBs RAM (Tables en cache)...

alexbn
December 21st, 2005, 01:26 PM
Casi na...

capuser
December 21st, 2005, 01:39 PM
^^ Casi no me entero ni yo de lo que he escrito!!!! :D

entfe001
December 21st, 2005, 01:51 PM
Yo no podría hacer mates. Me ponen negro las demostraciones, los corolarios, las demostraciones de los corolarios y su agüela. Eso sí, hacer ejercicios y cosas me encanta. Llámame raro, pero si me aburro cojo el Calculus y me pongo a resolver ecuaciones diferenciales... :D :D
:crazy:

Danzig
December 21st, 2005, 01:51 PM
@capuser: nosaltres fem servir SQL Server, l'empresa no te calers per fer servir 'elcarO'

@cfranch: enginyeria tècnica informàtica de sistemes

alexbn
December 21st, 2005, 01:52 PM
:crazy:¿He de interpretar que me llamas raro? :D :D

entfe001
December 21st, 2005, 01:53 PM
@capuser: nosaltres fem servir SQL Server, l'empresa no te calers per fer servir 'elcarO':rofl::rofl::rofl:

entfe001
December 21st, 2005, 01:54 PM
¿He de interpretar que me llamas raro? :D :D
Ay hijo, qué susceptible eres :) ;)

Bitxofo
December 21st, 2005, 05:00 PM
¿He de interpretar que me llamas raro? :D :D
¡RARO!

capuser
December 21st, 2005, 05:03 PM
@capuser: nosaltres fem servir SQL Server, l'empresa no te calers per fer servir 'elcarO'

:rofl:

Booze
December 21st, 2005, 10:02 PM

Boníssim!!!!!!!!!!! :lol:

Ara que la meva empresa sí té pressupost, però després he de gestionar BBDD amb taules dinàmiques i Accés ja que nigú mai va substituir el tio del CRM quan va marxar :crazy:

Ara que el CRM per enviar Newsletter era una mierda pinxá en un palo i ara el sistema que vaig trobar és molt millor, una monada, puc "rastrejar" qui ha llegit els newsletters, l'hora exacta o quants cops ho han fet. Em sento com de la CIA, meravellós ^_^

Booze
December 26th, 2005, 09:01 PM
Anem tant de cul que tot i tenir vacances em toca currar des de casa aquesta tarda i demà. Però bé, aprofito i penjo el nou logo d'H10, (margarita powe)

http://img347.imageshack.us/img347/7240/marcah103ji.jpg

:)

Bitxofo
December 27th, 2005, 01:46 AM
Anem tant de cul que tot i tenir vacances em toca currar des de casa aquesta tarda i demà. Però bé, aprofito i penjo el nou logo d'H10, (margarita powe)

http://img347.imageshack.us/img347/7240/marcah103ji.jpg

:)
Nou?
:?
Però si fa mesos que el veig a la meva feina...
:sly:

Booze
December 27th, 2005, 12:50 PM
Bitxo, es va presentar el dia 15 de desembre, abans era un absolut secret :) fins i tot pels treballadors de la central de H10, encara que obviament el varen acabar vegent abans :colgate: vaja caxondeo amb "el secreto peor guardado"

Tu devies tenir l'antic. I sinó ha passat alguna cosa molt greu! Vull més info ^_^ ara ja, confessa!!!! :gunz: :D

Potser tenies aquest?

http://www.h10.es/es/images/capceleranova/capcelera_logos.gif

Per cert Bitxo, envies guiris als hotels d'H10? quina gràcia! :)

Booze
December 27th, 2005, 03:30 PM
Jo al dinar de nadal, soc la "margarida volant" :nocrook:

http://img526.imageshack.us/img526/4460/margaritavolando5rx.jpg

entfe001
December 27th, 2005, 05:51 PM
^^ :sly:

Bitxofo
December 27th, 2005, 06:35 PM
^^Boja!!^^
Per cert:
Us fem moltes reserves als hotels H10!!
:yes:
Els meus amics grecs van estrenar l'hotel H10 Universitat, on hi havia un recepcionista de nit que estava BONÍSSIM!!. :drool:

Urban Dave
December 27th, 2005, 06:41 PM
Té pinta de: Em fotré una pinya del 15.

Booze
December 27th, 2005, 10:09 PM
^^Boja!!^^
Per cert:
Us fem moltes reserves als hotels H10!!
:yes:
Els meus amics grecs van estrenar l'hotel H10 Universitat, on hi havia un recepcionista de nit que estava BONÍSSIM!!. :drool:

Pues no el conec, jo estic a la central, però com tinc totes les fotos ja miraré a veure si hi estava. Els meus favorits són un tio que està a un centre Wellness, i que està :drool: ^ 100! i un cuiner molt mono, però tot en fotos :) també hi ha ties que fan goig, a vegades la meva pantalla rep forces mirades indiscretes ^_^

El que si crec que l'H10 Universitat (HU para los amigos) és força Gay-Friendly, jo un dia estava revisant reserves que tenien errors, i vaig veure que als comentaris hi havia parelles que deien que celebraven els seus aniversaris, em va fer gràcia. De fet, l'altre dia parlavem d'això al departament, d'enfocar-nos tb cap a aquets públics, sense discriminar òbviament (mireu l'èxit de l'axel) A més, els hotels estan decorats amb bastant de gust, s'ha de dir...

I per la vostra info, no em vaig caure! va ésser una actuació especial i varem superar la de tots els altres anys!!!!!!!! :colgate: Tampoc feia de "boja", no ho diria pas segons el que, sinó que estava imbuit d'esperit corporatiu!

Aurelio
December 27th, 2005, 10:15 PM
Jo treballo de representant comercial a una empresa de productes sanitaris/mèdics des de fa 6 anys...

Aurelio
December 27th, 2005, 10:16 PM
Jo faré pràctiques en una empresa anomenada "Plagues Urbanes SL". xD

Però m'agradaria fer oposicions al cos administratiu de la Generalitat...

No vacilo, et juro que jo vaig treballar en una empresa que es deia SIDA S.A., de la Zona Franca de Barcelona durant 22 terribles mesos...

Aurelio
December 27th, 2005, 10:19 PM

Estudio Matemàtiques a la Universitat Autònoma de Barcelona i ara estava treballant amb una pràctica de l'assignatura de Models amb Equacions Diferencials.

Llarga vida a les equacions diferencials i als seus acòlits...

:D:D:D

alexbn
December 29th, 2005, 01:54 PM
Pos bien majas que son. A ver si un día aprendo a resolver las de derivadas parciales, que no me aclaro...

Santi Telaclava
January 2nd, 2006, 10:45 AM
Estic connectat des de la meua oficina, amb un meravellós AMD del 97.

:colgate:'

Bitxofo
January 3rd, 2006, 03:09 AM
Estic connectat des de la meua oficina, amb un meravellós AMD del 97.

:colgate:'
I jo des d' un hotel al costat de Plaça Catalunya.
Sense ADSL a casa des del 16/12/2005 i sense telèfon fix des del 26/12/2005...
:sleepy:
PU** TiMOFÓNiCA!!
:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

Aurelio
January 3rd, 2006, 08:19 AM
Jo faig servir un Pentium II a 400MHZ, del 1998 i les pelis no es veuen bé, s'aturen i es desincronitzen so i imatge...

:(

entfe001
January 3rd, 2006, 07:24 PM
Jo m'estic plantejant renovar el meu ordinador...

http://tinypic.com/j08k14.jpg

Aurelio
January 3rd, 2006, 08:35 PM
^^Ja, ja, ja!!! Això deu tenir 20 anys com a mínim...!!!

Danzig
January 4th, 2006, 02:01 PM
^^Ja, ja, ja!!! Això deu tenir 20 anys com a mínim...!!!

ZX Spectrum
1982 Sinclair Research Ltd.

Jo vaig llençar els meus antics Spectrum, ara em penedeixo :cry:

Sky
January 4th, 2006, 03:11 PM
Jo vaig tindre dos Spectrums iguals (un va morir ofegat per una bona quantitat de Fanta). :D

Bitxofo
January 4th, 2006, 07:52 PM
Jo tinc un Commodore 128 des de l'any 1986 i encara el conservo...
:cool:

Sky
January 17th, 2006, 10:43 AM
Estic tot sol a l'oficina sense saber què fer...

Booze
January 18th, 2006, 12:14 AM
^^ cabró ^_^ vine a ajudarme a mi, jo ja fa dies que acabo a les 20.00...

Bitxofo
January 18th, 2006, 12:31 AM
Estic tot sol a l'oficina sense saber què fer...

Jo també!

Sky
January 18th, 2006, 12:33 AM
Al final he estat fent experiments amb el material d'oficina i he descobert que un no es pot enviar un fax a si mateix.

Aurelio
January 18th, 2006, 08:34 AM
Sí que es pot! Amb un fax lotus sí que te'l pots enviar...

Aurelio
January 18th, 2006, 08:35 AM
^^Sempre i quan tinguin números diferents...

Sky
January 24th, 2006, 11:22 AM
Avui em toca fer telemàrqueting trucant als alcaldes de diversos minicipis de la zona. :O

UT596001
January 24th, 2006, 04:34 PM
^^ Espero que no aprofitis per fer apologia del PanLleidatanisme :D

Sky
January 29th, 2006, 01:21 AM
Heus aquí una llista de treballs de difícil cobertura a Catalunya:

http://www.oficinatreball.net/socweb/export/sites/default/socweb_fitxers/ca/Catxleg_1r_trim_06_codi_catala.pdf

Recol·lector/a de diners de màquines expenedores

:master: :master:

dirdam
January 29th, 2006, 01:36 AM
Hola,

Estava plubicant fils comentant una cosa del treball i he pensat, en què treballen o estudien els foraires? Molts de vosaltres com el Bitxo, el Met, el Urban Dave, Dirdam... ja ho sé però molts altres no!

Si us sembla bé, també podem publicar tot allò relacionat amb la vida professional, com anècdotes, treballs, dissenys, bronques, ligues, fantasies, frustracions, aspiracions, queixes, súpliques, alabances, oportunitats...Bé, jo encara no havia entrat en aquest fil. Últimament estic molt desconnectat. Sóc enginyer industrial i treballo com a enginyer de projectes a una empresa que es dedica a la construcció de magatzems industrials. Básicament em dedico a projectes d'aquest tipus:

http://www.mk-ingenieria.es/Foto%20B6.jpg

david_jim
February 3rd, 2006, 02:01 AM
Jo ara treballo per a Telecor, donant informació telefònica als clients de motorola. I treballo a la seu de Telecor, a la plaça Pablo Ruíz Picasso de Madrid (AZCA).

Bitxofo
February 3rd, 2006, 04:12 AM
^^Treballes a dalt de la Picasso?^^
:colgate:

Danzig
February 3rd, 2006, 12:27 PM
Bé, jo encara no havia entrat en aquest fil. Últimament estic molt desconnectat. Sóc enginyer industrial i treballo com a enginyer de projectes a una empresa que es dedica a la construcció de magatzems industrials. Básicament em dedico a projectes d'aquest tipus:

http://www.mk-ingenieria.es/Foto%20B6.jpg

si tothom sap el nom, home, fes publicitat :D

dirdam
February 3rd, 2006, 10:37 PM
^^ No faré pas publicitat de franc. Ja guanyen suficients calers aquella panda de :mad2:

Sky
February 3rd, 2006, 10:46 PM
^^ Jo estudio logística i alguns cops he sentit anomenar la teua empresa. :d

Bitxofo
February 4th, 2006, 05:04 AM
^^Mecalux.^^

dirdam
February 4th, 2006, 05:04 PM
^^Mecalux.^^
:D:gaah:

Urban Dave
February 4th, 2006, 05:53 PM
M'han apujat el sou :D

Antoi
February 4th, 2006, 06:59 PM
^^ Quina sort...

Jo porto dos contactes de messenger borrats avui... Un el meu últim ex i l'altre un exfuturible. I encara no s'ha acabat el dia...

Antoi
February 4th, 2006, 09:07 PM
ara que ho veig... això anava al fil dels tres minuts d'odi xDDDDDDDDDDD

Si es que quan un va encegat...

Bitxofo
February 5th, 2006, 02:07 AM
M'han apujat el sou :D
I a mi, però només 23 euros més cada mes...
>(

dirdam
February 5th, 2006, 05:07 AM
^^ Tenint en compte el que treballes te l'haurien de deixar en la meitat :D.

Gabe
February 5th, 2006, 12:55 PM
Jo ja no recordo si ho he dit o no però tant és...sóc geòleg i treballo en una empresa de geologia i medi ambient com a tècnic de projectes ambientals...bàsicament geotècnia, sondejos, estudis de sóls contaminans i elaboració de projectes per sanejar sóls i aqüifers, auditories ambientals i enginyeria d'abocadors. Tot just he acabat amb un abocador situat prop de Ripoll:

Heus aqui el meu fillet que tants mals de cap m'ha portat :D

http://i50.photobucket.com/albums/f343/falmarini/46b51af9.jpg

Antoi
February 5th, 2006, 02:35 PM
:o un abocador!

Sembla molt petit no? Es que el comparo amb el que tenim aqui al paratge de Vacamorta i diria que durarà molt poc...

Sh4d0w
February 5th, 2006, 03:14 PM
Doncs jo estudio disseny gràfic i multimèdia, i tambe estic treballant com a dissenyadora a una impremta de Lleida, on fem catàlegs, cartells publicitaris, targetes, retols...calendaris, etc

Gabe
February 5th, 2006, 03:15 PM
:o un abocador!

Sembla molt petit no? Es que el comparo amb el que tenim aqui al paratge de Vacamorta i diria que durarà molt poc...

bé, aquest és un nou vas, ja que al darrera i costat ja n'hi ha uns quants plens...aquest fa 42000 m2 i té una vida d'uns 8 anys...després es carregaran més bosc per fer vasos nous ;)

Bcn
February 5th, 2006, 03:16 PM
@ Shadow --> eis, em podries dir, aproximadament quan costaria la impresió d'un poster de 70 x 90 ???? :P

Barcelona
February 5th, 2006, 04:54 PM
Jo estic a punt d'acabar Medicina.

Sh4d0w
February 5th, 2006, 05:54 PM
@ Shadow --> eis, em podries dir, aproximadament quan costaria la impresió d'un poster de 70 x 90 ???? :P

doncs per aquesta impressió s'hauria de fer amb plotter, i per tant valdria una mica més que dgital. I en quant al preu, doncs si nomes n'has de imprimir un, ho hauras de dur probablement a una copisteria, on a mi per aquestes mesures m'acostumen a clavar entre 10-15 euros.

No se com aniran els preus per barna, pero bueno..pots fer-te la idea ;)

Urban Dave
February 5th, 2006, 06:05 PM
Bitxo, a mi m'ha apujat 1€/h més. Per lo que si un més treballo 90 hrs m'apujen 90 € :D

Bcn
February 5th, 2006, 08:08 PM
@ Shadow --> Gràcies !!!! que barat!!! jo pensaba que em clavarien uns 30 euros mínim XD , weno no canto victoria no sigui cas que per a ki.....

Merci !!!!

Hush
February 5th, 2006, 10:15 PM
Jo actualment faig unes horetes a una botiga de roba del Born, que inicialment venia roba per a ""skaters"" de la Bonanova&Pedralbes, pero que ara ja la duen macarres, raperos i tot tribu urbana que existeixi. :D

Percert hi teniu descompte ;)

Bitxofo
February 6th, 2006, 12:59 AM
Jo estic a punt d'acabar Medicina.
Quina especialitat fas?

Barcelona
February 7th, 2006, 11:53 PM
Quina especialitat fas?
Abans he de fer el MIR (un examen per a ser resident d'especialitat) i llavors hauré d'escollir-ne una (o quedar-me amb la que quedi si tinc mala puntuació). :)

Bcn
February 8th, 2006, 12:15 AM
Abans he de fer el MIR (un examen per a ser resident d'especialitat) i llavors hauré d'escollir-ne una (o quedar-me amb la que quedi si tinc mala puntuació). :)

A Quina Universitat estudies Medicina?

Booze
February 8th, 2006, 12:21 AM
Demà he d'anar a un sopar de feina i m'avisen avui! No se que posar-me!

Per cert, a finals de mes me'n vaig una setmana a Tenerife a fer fotos :banana: hauré de fer casting :colgate: prometo que seleccionare tios bons i noies que donin el pego ^_^ M'han tocat hotels no gaire macos i serà questió de dissimular-ho!

Barcelona
February 9th, 2006, 02:03 AM
A Quina Universitat estudies Medicina?
A l'Hospital de Vall d'Hebron (que pertany a la UAB).

Bitxofo
February 9th, 2006, 04:35 AM
^^Com el meu ex!^^
:eek:
Encara el coneixeràs i tot...
:runaway:

Bcn
February 9th, 2006, 10:09 PM
A l'Hospital de Vall d'Hebron (que pertany a la UAB).

Ala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo tambe!!!!! XD. Sewur que ens haurem vist un munt de vegades :)

@Bitxo: jajajjaja, qui serà el teu ex???? fijo que tbe l'hem vist x alla. El dilluns començare a fer especulacions XD

Barcelona
February 10th, 2006, 12:32 AM
*Hola Bcn! En quin curs estàs? Com és que vas triar Vall d'Hebron? Jo aquest any poc trepitjo la facultat perquè tenim poques classes a sisè i el rotatori el fem a l'hospital o a un CAP.
*Bitxofo: quin curs fa el teu ex? o és ja resident? (si no em passo de preguntón, jeje).

hawaii50
February 10th, 2006, 01:17 AM
Ara que veig aquest thread, deixeu-me ficar-hi cullerada.

Treballo a una empresa americana de consultoria. Se suposa que sóc 'especialista' en gestió d'inventari.

Ara us explico exàctament què faig. Si us foteu la 'pixa un lio' no us preocupau. A mi també em passa:

Anem a una fàbrica o grup de fàbriques, estudiem els seus inventaris i amb una sèrie de gestions i canvis en els seus procediments i paràmetres de gestió aconseguim reduïr la quantitat d'inventari que necessiten per treballar sense perjudicar el nivell de servei al cliente (i, en molts casos, millorant-lo). La reducció de l´inventari suposa 'alliberar' uns diners (generar liquidesa) que poden fer servir pel que vulguin (noves inversions, millorar la posició financera, etc.)

I què dimonis se m'ha perdut en un portal com aquest? Home, com que viatjo contínuament per tot el mon, doncs m'he aficionat a això del avions, els trens, els hotels i tota la mandanga.

Ara treballo a Pamplona de dilluns a divendres. Quina sort! puc tornar a casa tots els caps de setmana.

Urban Dave
February 10th, 2006, 01:26 AM
Cabró! Ja m'agradaria viatjar per treball!!!!

ferramont
February 10th, 2006, 01:36 AM
hola a tothom!

doncs jo treballo...mhh...hostia..es veritat!! no m'en recordava que no treballo jejeje!! que "guai" es estar a l'atur (llegeixi's amb to ironico-sarcàstic)...mentrestant, vaig estudiant.

@ Bitxo: saps que fa uns quants anyets vaig enviar un CV per l'oficina d'informació de l'aeroport? el que no recordo és si era de la Gene o de Aena o què era. De fet tenia una coneguda currant allà i vaig aprofitar, pero no va poder ser. I de fet un estiu vaig estar facturant i embarcant per Eurohandling...nunca máis, sincerament.

Bitxofo
February 10th, 2006, 02:25 AM
^^Qui era la teva amiga, nenG?^^

@Bcn i @Barcelona:
No us puc donar més dades del meu ex...
És que encara m'agrada i vam quedar fa un mes aprox.

Bcn
February 10th, 2006, 08:07 PM
@Bcn i @Barcelona:
No us puc donar més dades del meu ex...
És que encara m'agrada i vam quedar fa un mes aprox.

XD, encara et veurem pul.lular x alla.

Jaymee
February 2nd, 2009, 01:32 AM
Molt bones! L'altre dia anava pensant en una bona excusa per penjar les fotos del edifici on curro, ja que em sento molt orgullos ja que, tot i no ser res de l'altre món a mi m'encanta. I com que crec que no hi ha cap fil semblant he pensat en fer-ne aquest, el fil de "aquí es on treballo". Així que us convido a penjar-ne les fotos del lloc on curreu! Apa, aquí van les meves!

http://farm4.static.flickr.com/3435/3245882904_4ce70523b3_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3367/3245881614_66c3f20d7b_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3336/3245054001_cba923e0db_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3403/3245881408_cb96df0eb4_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3526/3245882168_4d5060126d_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3533/3245053415_272cd1c348_o.jpg

xussep80
February 2nd, 2009, 02:10 AM
Jo també estic molt orgullós de l'edifici on treballo :D

Casa Antoni Roger

Xamfrà C/ Girona - C/ Ausias Marc

Arquitecte: Enric Sagnier i Villavecchia

Any de construcció: 1888-90

És un edifici de grans dimensions, intencionadament representatiu, que forma part del conjunt de cases que l'alta burgesia barcelonina es féu construir a la zona baixa de la dreta de l'Eixample. Com a obra primerenca, es ressent de d'un ús incoherent d'elements de distinta procedència estilística, especialment d'origen clàssic i medieval, que es fa patent en les desproporcionades columnes de tipus jònic i en el brutalisme de la greca del coronament emmerletat. Cal esmentar l'èmfasi que la façana pren en el xamfrà, on s'obre la porta principal que mena a una escala en la mateixa tònica d'un monumentalisme brillant, actualment tancada i en mal estat de conservació.

Us presento l'edifici on jo treballo :D Actualment és propietat de la Generalitat de Catalunya i acull, principalment, l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.

http://img187.imageshack.us/img187/1545/gravatkb4.jpg

http://img187.imageshack.us/img187/361/7753931sz9.jpg

http://img504.imageshack.us/img504/3543/10805345hp5.jpg

http://img187.imageshack.us/img187/9805/2414134uj6.jpg

http://img187.imageshack.us/img187/6702/dscn0378ry6.jpg

Jaymee
February 2nd, 2009, 02:55 AM
Es un edifici preciós. Segur que l'he vist algun cop peró no m'haré parat a veure'l.

Izo
February 3rd, 2009, 11:35 PM
Aquí és on treballo, les obres de l'estació de metro de Badalona Centre (L2), concretament en un dels jaciments arqueològics que hi ha:

http://img102.imageshack.us/img102/6449/dscn1729jw4.jpg
http://img77.imageshack.us/img77/4257/dscn2710zx8.jpg

Jaymee
February 4th, 2009, 12:10 AM
I que fas els dies de pluja? :P
Si no es molt preguntar, que fas exactament?

LinkelRing
February 4th, 2009, 12:46 AM
Carai, Izo! Arquèoleg!
I a mès, molt ficat als temes que ens interesen, jejeje.

Salutacions.

Danzig
February 4th, 2009, 10:32 AM
un dels culpables de la lentitud de les obres :D

:jk:

Sr.Horn
February 4th, 2009, 10:37 AM
^^ Miradas acusadoras :D

Izo
February 4th, 2009, 08:58 PM
I que fas els dies de pluja? :P
Si no es molt preguntar, que fas exactament?
Depèn. Si plou poc es pot continuar treballant, però si plou molt aleshores ens quedem de braços plegats o bé anem al Museu de Badalona, que queda ben a prop, i fem feina allà, que no ens en falta. El problema és que som dos jaciments amb més de 40 persones fent feina allà abaix, i a les dependències del museu no hi cabem tots quan plou.

un dels culpables de la lentitud de les obres :D

:jk:
:nocrook:

Bé, de fet els polítics també tenen una part de la culpa. Ells i l'empresa arqueològica de torn, que té interés en que la cosa s'allargui el màxim possible per fer més calerons. I en el cas dels polítics ja se sap, sempre els suposa l'excusa perfecta: Oh, són les obres arqueològiques, que...

De totes maneres tingueu en compte que, segons el que es diu ara per ara, allà cap al març haurem de plegar. Aleshores començaria l'última empenta a les obres i l'estació hauria de ser inaugurada en els terminis previstos.

Wasabi_
February 4th, 2009, 11:07 PM
http://publicacionesymedios.net/ADMIN/upload/pym007circutor2_gr.jpg

Jaymee
February 4th, 2009, 11:29 PM
^^On es aixo??? Em recorda a alguna cosa i no sabria dir exactament a que... Jejeje

el casanovas
February 5th, 2009, 12:03 AM
Jo estudio en un edifici amb radiadors al sostre, aules mal orientades, parets de vidre que s'han de tapar tot el dia i goteres a l'annex.

TOT UN EXEMPLE PELS FUTURS ARQUITECTES.

de totes maneres per la resta està bastant bé.

LinkelRing
February 5th, 2009, 12:56 AM
Esto.... Mr. Horn... el seu nick en cursiva?????

Felicitats xD

Bcn
February 5th, 2009, 02:52 AM
Aquí és on treballo, les obres de l'estació de metro de Badalona Centre (L2), concretament en un dels jaciments arqueològics que hi ha:

^^ ets arqueòleg??? saps com està la feina avui en dia dels antropòlegs??? arqueos i antros vanlligats de la ma més o menys no??

Izo
February 5th, 2009, 08:43 PM
^^ Sí, l'antropologia és una disciplinia fortament lligada a l'arqueologia. De fet hi ha qui considera l'arqueologia una branca de l'antropologia, com també ho és de la història.

Pel que fa al tema laboral dels antropòlegs no en tinc ni idea, em sap greu.

Wasabi_
February 5th, 2009, 11:17 PM
^^On es aixo??? Em recorda a alguna cosa i no sabria dir exactament a que... Jejeje

És a Viladecavalls , just davant de la factoria de Sony.

Jaymee
February 6th, 2009, 01:30 AM
crec que ja se a que em recorda... No em pequis, pero em recorda als boxes de l'escalestrix XD

Bcn
February 6th, 2009, 09:50 AM
^^ Sí, l'antropologia és una disciplinia fortament lligada a l'arqueologia. De fet hi ha qui considera l'arqueologia una branca de l'antropologia, com també ho és de la història.

Pel que fa al tema laboral dels antropòlegs no en tinc ni idea, em sap greu.

La veritat es que a priori em tira molt l'antropologia, és una carrera de segon cicle (2 anys) no se si amb el pla de bolonya la cosa cambiarà. Estic pensant en fer-la i no se tot i que també a priori sembla que aqui a Espanya no esta com una de les professions amb més sortida (parlo des de l'ignorancia) suposo que quan estàs ficat en el "mundillo" ja saps per on tirar ... tot i que potser has de creuar frontera...

be, a vere k faig! merci de totes maneres :)!

entfe001
February 6th, 2009, 04:22 PM
http://i109.photobucket.com/albums/n46/entfe001/Temp/EscolaIndustrial.jpg

xussep80
February 6th, 2009, 04:52 PM
^^ Molt maca l'Escola Industrial. Jo vaig estar 2 anys al Col·legi Major Ramon Llull, que cau just al darrere d'aquest edifici. No vegis les festes que fèiem de nit per allí quan el recinte es tancava al públic :lol:

Izo
February 6th, 2009, 09:57 PM
La veritat es que a priori em tira molt l'antropologia, és una carrera de segon cicle (2 anys) no se si amb el pla de bolonya la cosa cambiarà. Estic pensant en fer-la i no se tot i que també a priori sembla que aqui a Espanya no esta com una de les professions amb més sortida (parlo des de l'ignorancia) suposo que quan estàs ficat en el "mundillo" ja saps per on tirar ... tot i que potser has de creuar frontera...

be, a vere k faig! merci de totes maneres :)!
És clar, amb l'antropologia et passa com amb l'arqueologia o, en menor grau, amb la història: que té un ventall de sortides professionals aparentment poc ampli, però un cop ets a dins veus una mica més de llum al final del túnel. :D

Et recomano que facis un cop d'ull al web de la facultat d'història de la UB, tot i que segur que ja ho has fet. A més a més d'Antropologia social i cultural (http://www.ub.edu/facgh/antropologia/2008/plaestant.htm) tens uns quants màsters relacionats amb l'antropologia que també et podrien interessar, com el Màster oficial en antropologia i etnografia (http://www.ub.edu/masteroficial/antropologia/), o cursos d'extensió universitària (pels quals no necessites estudis previs) com el d'Antropologia social del món contemporani (http://www.ub.es/antropo/CEU/CEU_2007_08_Programa.pdf) (arxiu PDF).

Desconec les seves sortides professionals, però com amb l'arqueologia, estaran relacionades amb la història, les societats i la cultura. El que sí és clar és que l'oferta d'estudis en antropologia és força àmplia. Es nota que és una àrea que avui està de moda, com els estudis de les dones en la història, que te'ls trobes pertot arreu.

Ah, me n'oblidava! No tinguis recança per anar a estudiar o a treballar a fora!!! Que una de les millors coses de fer història i arqueologia és fer estudis i recerca a l'estranger! Em consta que amb l'antropologia passa tres quarts del mateix.

Vox
February 9th, 2009, 03:27 PM

Aquestes fotos les vaig fer jo :)

Vejam si em passo i actualitzo el tema.

Vox

lude
February 9th, 2009, 04:15 PM
^^ Vaja, jo hi passo per anar a treballar. Si veig algú fent fotos o un arequòleg de 1m86 ja sabré qui sou. :D

Izo
February 9th, 2009, 09:30 PM
Aquestes fotos les vaig fer jo :)

Vejam si em passo i actualitzo el tema.

Vox
Doncs ja és casualitat, perquè van ser les primeres que vaig caçar al Google imatges. Em van semblar les millors que hi havia per allà. :D

Izo
February 9th, 2009, 09:31 PM
^^ Vaja, jo hi passo per anar a treballar. Si veig algú fent fotos o un arequòleg de 1m86 ja sabré qui sou. :D
Ah, alerta!!! Jo no faig 1'86 m!!! :lol:

lude
February 9th, 2009, 09:42 PM
^^ Pensava que havies posat això en l'anterior signatura/contacte. :?

De tota manera, des d'aquesta distància, em sembla que no és gaire fàcil calcular alçades. :D

Izo
February 9th, 2009, 10:24 PM
^^ Pensava que havies posat això en l'anterior signatura/contacte. :?

De tota manera, des d'aquesta distància, em sembla que no és gaire fàcil calcular alçades. :D

Ostres, doncs diria que vaig posar 1'82... Bé, tant se val, com bé dius, des de la tanca del carrer, dalt de tot, no ens veuries bé. A part d'això hi ha companys de feina tan alts com jo o inclús més. :D

A veure si un dia m'emporto la càmera i faig fotos del jaciment, per això de complementar les fotos de les obres.