View Full Version : Vallesanòdrom

Pages : 1 [2]

entfe001
May 31st, 2007, 06:57 PM
Així també us preneu a broma la meva defensa de la independència dels Països Gironins de la Tordera en amunt? :cry:

:D

Sky
May 31st, 2007, 07:01 PM
^^ La Cerdanya (sencera) is Lleida. :tongue:

keros
May 31st, 2007, 07:05 PM
UT el diumenge et vaig veure agafant el tren, jo i Confide vam anar i entrar a la mateixa porta que tu, però et vas anar a un altre vagó i ja vam passar, després, nosaltres igual que tu ens vam baixar a Sants però anaves tan super ràpid xD mirant per tot arrèu ( suposo a quedar amb algú ... per parlar sobre ... ) lo típic no ? :D i, doncs, llavors et vam perdre la '' pista '' xD.

SIAU.

entfe001
May 31st, 2007, 07:06 PM
^^ D'això ni parlar-ne! Mort al panlleidEnisme! :lol:

I tu, Keros, surt del mig! :bash:

Sky
May 31st, 2007, 07:23 PM
^^ D'això ni parlar-ne! Mort al panlleidEnisme! :lol:

Un mapa de Lleida, però falta Andorra, la Franja de Ponent i un corredor que connecti Lleida amb la seua sortira natural al mar, Salou:

http://www.lleidatur.com/pic/img/mapacultura06.gif

:rofl:

lude
May 31st, 2007, 09:13 PM
^^ La Cerdanya (sencera) is Lleida. :tongue:

Visca l'Alt Pirineu i Aran!

Muiren los lleidatans represors! :horse:

:jk:

alexbn
June 1st, 2007, 12:56 PM
Non mos haràn lheidatans!! Independéncia tà Aran!! :D :D :D

UT596001
July 31st, 2007, 02:53 AM
Doncs bé, ara estaré "fora de servei" de forma més o menys indefinida... no perquè volgui marxar... sinó perquè em quedo sense internet a casa. De totes maneres em connectaré de tant en tant des de la biblioteca de Castellar a llegir el fòrum.

Doncs com diu la meva signatura, "fora de servei per causes tècniques". Intentaré que els periodes siguin el més breus possibles.

Danzig
July 31st, 2007, 09:47 AM
que la recuperis quant abans millor :okay:

Sky
July 31st, 2007, 04:10 PM
Necessitarem un substitut pel vallesano. Qui es presenta voluntari? :D

Bitxofo
July 31st, 2007, 04:28 PM
Necessitarem un substitut pel vallesano. Qui es presenta voluntari? :D
Això seria impossible!
:eek:

UT596001
July 31st, 2007, 11:09 PM
^^ No cal substitut... tan sols em connectaré molt menys. I a càrrec de les arques muncipals de Castellar.

La connexió se m'acaba avui a les 23.59.

Bitxofo
August 1st, 2007, 01:19 AM
^^Ves per on, des d'avui jo tinc Internet+telèfon+televisió amb Orange, de moment va de conya!

keros
August 1st, 2007, 10:05 PM
:fiddle:

Sky
October 6th, 2007, 06:55 PM
Avui he anat a Sabadell per veure les torres de l'Eix Macià... :drool:

Miraculosament, no m'he perdut al sortir de l'estació. :colgate:

Per cert, potser sóc jo però crec que els busos de TUS tenen un aspete massa "retro". Entre això i les tartanes de Sarbus que he vist... :runaway:

UT596001
October 8th, 2007, 08:04 PM
Per cert, potser sóc jo però crec que els busos de TUS tenen un aspete massa "retro". Entre això i les tartanes de Sarbus que he vist... :runaway:

Home, els busos de la TUS una mica antics són una mica "retro", però els nous autobusos que estan comprant són amb una estètica molt moderna.

No et vas animar a pujar a Castellar? :D

Sky
October 8th, 2007, 10:01 PM
^^ No ho deia per l'antiguitat dels busos sinó per "l'esquema" de colors... No sé, ja és qüestió de gustos. :D

Vaig veure una tartana de Sarbus de lluny i potser era una Vallesana... :runaway:

UT596001
October 10th, 2007, 07:46 PM
Vaig veure una tartana de Sarbus de lluny i potser era una Vallesana... :runaway:

A quina part de Sabadell?

Sky
October 10th, 2007, 07:48 PM
^^ Doncs crec que estava en un dels carrers que desemboquen a l'Eix Macià... A mà esquerra mirant al nord. :D .

UT596001
October 10th, 2007, 08:09 PM
^^ Llavors no pot ser la que va a Castellar doncs no passa per allà.

La Vallesana fa: Estació d'autobusos-Gran Via-Plaça Espanya (RENFE Nord)-Av.Alcalde Moix-Rotllana de Can Puiggener i carretera de Prats de Lluçanès.

trainmancdv
October 16th, 2007, 12:44 PM
Supongo que sería algún Scania haciendo la B1 o la B2, por ejemplo, ayer estaba el 808 en la B2

^^ Llavors no pot ser la que va a Castellar doncs no passa per allà.

La Vallesana fa: Estació d'autobusos-Gran Via-Plaça Espanya (RENFE Nord)-Av.Alcalde Moix-Rotllana de Can Puiggener i carretera de Prats de Lluçanès.

UT596001
May 16th, 2008, 10:40 PM
Passarà com amb l'anell de Glòries. Els veïns se'n cansaran i d'aquí a uns anys (que no seran pocs) trauran el calaix i soterraran vies.

En un país normal no s'hauria permès edificar tant a prop.

No ens enganyem, l'única solució és tirar mig barri de Sants a terra (uns 200 metres a banda i banda de la via) i deixar la via en solució viaducte, per tal que sigui permeable. Molt més barat, senzill i l'afectació de les obres seria molt menor al servei de la xarxa ferroviària. O volem un caos de Rodalies 2 perquè els veïns de Sants volen el tren sota terra?

Confide
May 16th, 2008, 11:01 PM
^^ Que tirin casa teva primer per fer els fgc a l'aire lliure, que així serà molt més barat :|

UT596001
May 17th, 2008, 10:54 AM
^^ Que tirin casa teva primer per fer els fgc a l'aire lliure, que així serà molt més barat :|

A part que la comparació no és vàlida, m'estàs dient que més val primar la "comoditat" de 4 gats i perjudicar a tots els usuaris que venen de l'Aeroport, el Baix Llobregat, els 2 Penedès, el Garraf, l'Anoia, el Tarragonès, el Baix Camp, ...? Doncs ho sento, però jo penso que els veïns de Sants han de ser solidaris i que els que vivim fora de Barcelona no siguem encara més perjudicats per els capritxos de 4 gats. A més, tal i com està ara el barri és una porqueria, per tant si es traslladessin fora en un nou barri en condicions tots guanyem: els de Sants perquè passarien a viure en un barri en condicions, i els milers i milers d'usuaris del tren de fora de Barcelona que no tindríem que tornar a patir en les nostres carns que ens arruïnessin la vida per els capritxos de 4 gats.

Confide
May 17th, 2008, 05:20 PM
Quantes tonteries juntes.

UT596001
May 18th, 2008, 01:13 PM
^^ M'estàs dient doncs que t'has quedat sense arguments, oi?

Confide
May 18th, 2008, 02:16 PM
^^ M'estàs dient doncs que t'has quedat sense arguments, oi?

No, t'estic dient que només dius bagenades.

Respecte el calaix de Sants, el que s'ha de fer és

tirar mig barri de Sants a terra (uns 200 metres a banda i banda de la via)

:crazy:

... perquè, clar, el barri de Sants és

una porqueria

:crazy:

i l'única cosa VIABLE, BARATA I FACTIBLE ÉS que els veïns penssessin una mica i...

es traslladessin fora

a on?

en un barri en condicions,

ja que...

els veïns de Sants han de ser solidaris

amb qui?

els que vivim fora de Barcelona

perquè no cal oblidar que el que ells demanen només són...

els capritxos de 4 gats.

i és que bufffffffff aquests

capritxos de 4 gats.

podrien significar que els veïns de Sants

arruïnessin la vida

de qui?

els que vivim fora de Barcelona

Si aconseguissin que se soterressin les vies.

Perquè cal prioritzar sempre, sempre lo

més barat, senzill

(LLAVORS EM PREGUNTO PER QUÈ TOTS ELS CATALANS HEM DE PAGAR L'AMPLIACIÓ DELS FGC cap a Castellar pels :D )

capritxos de 4 gats.

perquè a Sants viu més gent que a Castellar, però com Sants és...

una porqueria

perquè no cal oblidar que..

la "comoditat" de 4 gats

pot fer que naltros, tots els catalans de..

fora de Barcelona

tindríem que tornar a patir en les nostres carns que ens arruïnessin la vida

Per tant, amics i amigues,

No ens enganyem

l'única solució

ha de ser que...

els veïns de Sants han de ser solidaris

per tant , conclusió final...

el que vivim fora de Barcelona no siguem encara més perjudicats

per..

la "comoditat" de 4 gats

mpuig
May 18th, 2008, 03:07 PM
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

:applause: Cal reconèixer que t'ho has currat

PD: I que consti que parlo de la manera enginyosa com ha contestat sense entrar en més polèmiques :)

xussep80
May 18th, 2008, 08:02 PM
:master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master:

Bitxofo
May 18th, 2008, 09:04 PM
@Vallesà i Confide:
Quin parell...
:ohno:

Niat
May 18th, 2008, 10:16 PM
Bravo Confide :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

Izo
May 19th, 2008, 09:57 PM
El que fa tenir temps lliure... :rofl:

UT596001
May 20th, 2008, 05:34 PM
No, t'estic dient que només dius bagenades.

Begenades? Ara m'assebento que pensar diferent del pensament únic és dir benenades...

(LLAVORS EM PREGUNTO PER QUÈ TOTS ELS CATALANS HEM DE PAGAR L'AMPLIACIÓ DELS FGC cap a Castellar pels :D )

Per la senzilla raó que estic pagant centenars de kilòmetres de nous trams del metro de Barcelona de la meva butxaca. També pago impostos i també tinc dret a que inverteixin al meu territori.

Ara, si pensem una mica, quina és la utilitat REAL del soterrament a Sants?

Doncs a part que els veïns de Sants tinguin 4 elements "naturals" més (caríssimes) a la resta de la població no els servirà de res. Molèsties i més molèsties per no guanyar res.

En canvi, la prolongació dels FGC a Castellar permetrà a milers i milers de ciutadans, no només de Castellar, sinó de TOTA la RMB que venen a treballar a Castellar a poder entrar lliurement sense perdre HORES I HORES embussats en una carretera-ratonera com és la B-124.

S'entén o no s'entén?

Ara, si en aquest país continuem malgastant els nostres impostos en obres inútils QUE HIPOTEQUEN EL NOSTRE FUTUR (soterraments) el que ens trobarem és que hem gastat els nostres diners en res, i que el dia de demà no tindrem ni diners ni solucionats els nostres problemes REALS. Però és clar, un soterrament queda maco davant de la massa. Però la inversió en la millora de l'explotació ferroviària, no.

Spain is different.

Sr.Horn
May 20th, 2008, 05:52 PM
PERO HOMEEE als rascaolé!!! ràpid!