View Full Version : >>> Trobada a Barcelona, diumenge 7 de maig <<<
Urban Dave April 24th, 2006, 08:50 PM ^^ Hi ha Fòrmula 1? :rant: Joder, això s'avisa abans. A qui se li acudeix fer una trobada un diumenge que hi ha Fòrmula 1?
Això dic jo, per aixó dic de quedar a les 10.30 :D Encara que hauria de veure el final sols :(
I sort teniu que no es Mónaco, que es Nurburgring, que si no ja no hi anava :)
Encara que tornar a veure al Raikkonen menjant-se una roda deu ser divertit :D
Bitxofo April 24th, 2006, 09:08 PM ^^Preferiu veure la tele que quedar amb uns amics? :?
No ho entenc! :dunno:
:crazy:
Booze April 24th, 2006, 09:36 PM Bé, jo m'apunto als dos torns també :)
Urban Dave April 24th, 2006, 09:59 PM ^^Preferiu veure la tele que quedar amb uns amics? :?
No ho entenc! :dunno:
Es F1 :D
Gabe April 24th, 2006, 10:36 PM ^^ Hi ha Fòrmula 1? :rant: Joder, això s'avisa abans. A qui se li acudeix fer una trobada un diumenge que hi ha Fòrmula 1?
si és avorridissim....
Urban Dave April 24th, 2006, 10:43 PM :O :O :O :O
Crec que hi haurà més que paraules a la trobada, i no seran boniques precissament! :rofl:
Bitxofo April 24th, 2006, 11:01 PM ^^Sexe?? :naughty:
:D
SEIM April 24th, 2006, 11:36 PM si és avorridissim....
Es soporifera :sleepy: :sleepy:
Algu pot recapitular... com, quan, on, qui??? esta planejada la trobada.
A10
Confide April 24th, 2006, 11:37 PM Jo hi aniria però aquest dia és el meu aniversari i encara no sé que faré..
SEIM April 24th, 2006, 11:46 PM Jo hi aniria però aquest dia és el meu aniversari i encara no sé que faré..
Celebrar-ho amb la resta de "foreros" no cal ni pensar-ho :cheers: :cheers:
A10
Urban Dave April 24th, 2006, 11:55 PM ^^Sexe?? :naughty:
Més aviat tot lo contrari :D
Doncs la "ideia" es que hi hagi dos tandes.
Una a les 10.30 a Plaça Catalunya per vuere les obres de les Arenes, agafar els ferrocarrils fins a Plaça Cerdà i anar caminant fins a l'Hotel Hesperia per veure les obres de la Ciutat Judicial, Gran Via, AVE y l'Hotel Hesperia. Allà agafariem el metro fins a Glòries per anar fins a l'Habitat Sky o bé veure les obres de soterrament de la gran via, que algú volia fotos.
Els de la tarda no sé que voldran fer :D
Bé, aquesta es la meva proposta pel matí, no sé que penseu. Al Danzig potser sí que li agrada :rofl:
Confide April 25th, 2006, 12:00 AM No en conec cap en persona i jo sóc excessivament tímid :D
Bitxofo April 25th, 2006, 12:09 AM Es soporifera :sleepy: :sleepy:
Algu pot recapitular... com, quan, on, qui??? esta planejada la trobada.
A10
Hi ha 2 torns proposats:
;)
1er) A les 12h. a Plaça Espanya.
2on) A les 16h. al Palau de la Música.
:wink2:
Bitxofo April 25th, 2006, 12:10 AM Més aviat tot lo contrari :D
Una a les 10.30 a Plaça Catalunya per vuere les obres de les Arenes, agafar els ferrocarrils fins a Plaça Cerdà i anar caminant fins a l'Hotel Hesperia per veure les obres de la Ciutat Judicial, Gran Via, AVE y l'Hotel Hesperia. Allà agafariem el metro fins a Glòries per anar fins a l'Habitat Sky o bé veure les obres de soterrament de la gran via, que algú volia fotos.
Bé, aquesta es la meva proposta pel matí, no sé que penseu. Al Danzig potser sí que li agrada :rofl:
Les Arenes a Plaça Catalunya?
Urban Dave April 25th, 2006, 12:12 AM Aix, Plaça Espanya!!! XD
Ja saps, aquesta política que em té el cap boig :rofl:
Danzig April 25th, 2006, 10:07 AM Més aviat tot lo contrari :D
:rock:
no la he fet mai, aquesta ruta :D
I no és la primera trobada amb F1 :bash: la de l'11-S també va coincidir
Urban Dave April 25th, 2006, 11:56 AM El lobby català contra la F1!!! :(
No veieu que ens treuran la cursa del Circuit si seguiu així!
Sky April 25th, 2006, 12:03 PM Es soporifera :sleepy: :sleepy:
Jo només resisteixo la primera volta i la darrera. :D
Danzig April 25th, 2006, 12:33 PM No está hecha la miel para la boca del cerdo... :sleepy:
Urban Dave April 25th, 2006, 01:10 PM No está hecha la miel para la boca del cerdo... :sleepy:
:applause:
cfranch April 25th, 2006, 01:10 PM Jo només resisteixo la primera volta i la darrera. :D
A mi el motociclisme m'agrada molt més. S'adelanten més vegades i les parades tècniques no són tan determinants. La F1 encara no l'acabo d'entendre...
Bitxofo April 25th, 2006, 03:45 PM No está hecha la miel para la boca del cerdo... :sleepy:
El refrán dice "del asno", no seas despectivo.
:ohno:
Danzig April 25th, 2006, 04:16 PM El refrán dice "del asno", no seas despectivo.
no sé què és pitjor, un ase o un porc :D
els porcs són molt llestos, no has vist Babe? :)
Bitxofo April 25th, 2006, 05:32 PM ^^I del porc, TOT s'aprofita!
Urban Dave April 25th, 2006, 06:05 PM I de la trobada quan parlem, el día 6 de maig a la nit?
Danzig April 25th, 2006, 06:38 PM Jo m'estic barallant amb una pràctica d'Ampliació de Sistemes Operatius i amb un programa de Liquidacions de finques ara mateix...
ara estic descansant... :D
Urban Dave April 25th, 2006, 06:51 PM ^^ :crazy:
dirdam April 25th, 2006, 07:11 PM A mi el motociclisme m'agrada molt més. S'adelanten més vegades i les parades tècniques no són tan determinants. La F1 encara no l'acabo d'entendre...No estic d'acord. Al motociclisme les paredes tècniques són molt més determinants, més que res perquè no han de parar, i si ho fan és per abandonar :D:D:D.
UT596001 April 25th, 2006, 07:34 PM Jo en principi m'apuntaria als 2 torns :D
Per cert, per al torn del matí, estaria bé quedar a l'estació de Sants més que res per facilitar la trobada per els que venim de fora de Barcelona. Bé, a no ser que algú vingui amb "Rodalies FGC" fins Pl.Espanya :D
(de Sants a Pl.Espanya són uns 10 minutets a peu)
Bitxofo April 25th, 2006, 08:14 PM ^^Doncs camina o agafa la línia 3, gandul!
Bitxofo April 25th, 2006, 08:34 PM I de la trobada quan parlem, el día 6 de maig a la nit?
Si ningú diu res en contra, ja no hi ha res més a dir:
1er torn: a les 12h. a la plaça Espanya.
2on torn: a les 16h. al Palau de la Música.
;)
Booze April 25th, 2006, 10:18 PM A mi la proposta de l'Urban Dave em sembla de conya.
Vallesano, pots caminar un poc neng! :colgate: jo potser tb baixo a Sants i camino, ja que no em mola agafar la L1, molt millor renfe :D
Danzig April 26th, 2006, 12:02 AM Si ningú diu res en contra, ja no hi ha res més a dir:
;)
1er torn: a les 12h. a la plaça Espanya. OK
però per arribar a les 16 des de casa (si no vinc al matí) haig de sortir a les 15:30 (impossible, ja sabeu perquè). Millor a les 16:30 o bé m'espereu pacientment :D
Si ens quedem a dinar, heu pensat lloc? :?
Sh4d0w April 26th, 2006, 12:47 AM Jo en principi m'apuntaria als 2 torns :D
Per cert, per al torn del matí, estaria bé quedar a l'estació de Sants més que res per facilitar la trobada per els que venim de fora de Barcelona. Bé, a no ser que algú vingui amb "Rodalies FGC" fins Pl.Espanya :D
(de Sants a Pl.Espanya són uns 10 minutets a peu)
Si sempre que vaig a Barcelona desde Sants es per anar a les fires, i vaig a peu! xD xino xano s'arriba bé
Urban Dave April 26th, 2006, 12:53 AM Si ningú diu res en contra, ja no hi ha res més a dir:
;)
1er torn: 11 h Vestíbul Estació de Sants, caseta informació d'Adif :D
11.15h Plaça Espanya, Cantonada Hotel Plaza C/Tarragona amb Plaça Espanya
2on torn: 16h. al Palau de la Música :D
Veig que us costa aixecar-vos d'hora, i aixó que jo per arrivar a les 11 hauré de sortir de VNG a les 9.30 per lo menys XD
Encara que en aixó ens guanyen els amics de Lleida, però aquest tenen disculpa :D
Bitxofo April 26th, 2006, 12:55 AM 1er torn: a les 12h. a la plaça Espanya. OK
però per arribar a les 16 des de casa (si no vinc al matí) haig de sortir a les 15:30 (impossible, ja sabeu perquè). Millor a les 16:30 o bé m'espereu pacientment :D
Si ens quedem a dinar, heu pensat lloc? :?
Tranqui nenG, tu t'uneixes al grup a les 16.30, ja tens el meu mòbil.
;)
Per dinar us portaré a un buffet lliure que val 9€ i et poses com el Quico!!
Bitxofo April 26th, 2006, 12:56 AM 1er torn: 11 h Vestíbul Estació de Sants, caseta informació d'Adif :D
11.15h Plaça Espanya, Cantonada Hotel Plaza C/Tarragona amb Plaça Espanya
2on torn: 16h. al Palau de la Música :D
Petita modificació:
1er torn: 11.30 a la Plaça Espanya.
2on torn: 16.30 al Palau de la Música Catalana.
Urban Dave April 26th, 2006, 01:33 AM ^^ Em sembla bé :)
Bueno, ja parlareu de que més coses voleu fer, jo demà marxo una setmana, al tornar ja em trobaré les novetats!
UT596001 April 26th, 2006, 07:22 PM ^^ Urban, si tu baixes a Sants podríem baixar a peu tots dos des de Sants.
I no sé perquè us molesta que es quedi a Sants per facilitar els que arribem des de fora de Barcelona... :sleepy: La veritat, no sé perquè hi vaig. (Aclarar que no em molesta baixar a l'Arc de Triomf i agafar la L1, però no sóc l'únic que ve de fora de BCN i la gent que ve amb la C2 no ho té tan fàcil... però per tal de put... feu el que sigui).
P.D: Aurelio, si llegeixes aquest fil, sàpigues que faré una inspecció ràpida a la línia 87 abans d'anar a la trobada aquell dia. Si m'avises, baixaré al Coll i podem trobar-nos, si pots... :D
dirdam April 26th, 2006, 07:41 PM ^^ Vallesano, tens raó, ets el centre de la nostra existència i el nostre únic objectiu a la nostra vida es putejar-te. Ja estàs tranquil? :D
Sky April 26th, 2006, 07:47 PM Això sembla la prèvia d'un Barça-Madrid, amb els jugadors "escalfant" el partit. :rofl:
Bitxofo April 27th, 2006, 12:10 AM ^^ Urban, si tu baixes a Sants podríem baixar a peu tots dos des de Sants.
I no sé perquè us molesta que es quedi a Sants per facilitar els que arribem des de fora de Barcelona... :sleepy: La veritat, no sé perquè hi vaig. (Aclarar que no em molesta baixar a l'Arc de Triomf i agafar la L1, però no sóc l'únic que ve de fora de BCN i la gent que ve amb la C2 no ho té tan fàcil... però per tal de put... feu el que sigui).
P.D: Aurelio, si llegeixes aquest fil, sàpigues que faré una inspecció ràpida a la línia 87 abans d'anar a la trobada aquell dia. Si m'avises, baixaré al Coll i podem trobar-nos, si pots... :D
A les 11h. a Sants o a les 11.30 a Plaça Espanya, i deixa ja d'ésser paranoïc!!
;)
Danzig April 27th, 2006, 10:41 AM A les 11h. a Sants o a les 11.30 a Plaça Espanya, i deixa ja d'ésser paranoïc!!
;)
mitja hora per baixar... què penses que som, cargols :?
SEIM April 27th, 2006, 11:09 AM Entenc que es pot fer "doblete" i anar a la trobada matinera i a la de tarda fent "butifarrada" en plan okupa en alguna de les obres a visitar a BCN.
A10
UT596001 April 27th, 2006, 07:51 PM Una cosa: els forarires lleidatans pensen venir al torn del matí? Si és així, llavors que oblidin el que els hi vaig dir sobre agafar el 7: llavors que agafin la línia 3 del metro fins la Plaça Espanya.
I si no tenen T-10 els hi recomanaria que s'agafessin una T-Dia. Val 5 euros [la de 1 zona] i et permet fer tots els viatges que et surti de on tots sabem durant 1 dia.
Sh4d0w April 27th, 2006, 08:08 PM Si, anirem pel matí, aixi aprofitem el dia.. a plaça espanya ja se arribar xD, que de fet cada cop que hi vaig per allà, acabo anant a parar per aquella zona, igual que Plaça Catalunya :D
Doncs a les 11.30 alla, ok!
Danzig April 28th, 2006, 10:40 AM Qué Bé! Una trobada amb noia!
:) :) :)
UT596001 April 28th, 2006, 03:17 PM ^^ Ara tan sols esperar que per llavors en Bitxo estigui en condicions per poder-hi anar... sense ell la trobada no seria trobada.
Danzig April 28th, 2006, 04:38 PM Pozi :cry:
He rebut aquest missatge de la llista UrbanRail:
From: "Vladimir Sviridenkov" vlad.svd@gmail.com
Date: Tue Apr 25, 2006 9:27am(PDT)
Subject: Barcelona-Madrid trip
Hello everybody!
I'll be in Spain for the metro-rail trip in the in the beginning of may.
The first i plan to visit Barcelona (may 08-10), then Valencia and finally
Madrid (may 13-15).
I'll be glad to meet with metro-fans from thees cityes
Is anybody here from Spain? (I remember DavoR from BCN, but i haven't seen
any posts from him for a long time)
What is the must-see sights in the cityes (not only in metro or railways
area)?
Thanks.
Vladimir Sviridenkov
http://metro.molot.ru/
UT596001 April 28th, 2006, 05:19 PM ^^ Del missatge aquest no entenc la frase: "What is the must-see sights in the cityes (not onluy in metro or railways area)?"
Què vol dir?
Sky April 28th, 2006, 05:22 PM Té un anglès una mica macarronic, però pregunta pels indrets més interessants per veure, no només aquells relacionats amb el metro i els ferrocarrils.
mentalpower April 28th, 2006, 06:19 PM "must-see" es literalmente "obligatorios de ver", es decir imprescindible. Como bien dice Sky, esta preguntando cuales son los lugares (sights es literalmente "vistas") impreswcindibles a visitar en las diferentes ciudades de Barcelona...
(Sky, más que inglés macarrónico tiene un ingles curioso... tiene más vocabulario que muchos aspañolus en ingles y lo usa mejor, pero tiene una de errores gramaticales... y unos cuantos errores tipográficos, pero esos se los perdono)
Sky April 28th, 2006, 06:24 PM tiene más vocabulario que muchos aspañolus
Això no és gaire difícil. :D
dirdam April 28th, 2006, 08:59 PM ^^ Jo en podria dir el nom de més d'un del fòrum que escriu pitjor en castellà que aquest en anglès :D
Bitxofo April 29th, 2006, 03:50 AM mitja hora per baixar... què penses que som, cargols :?
Cargols no crec, però mai sou puntuals!
:sleepy:
UT596001 April 29th, 2006, 09:58 AM ^^ Millor que agafi la L1 i vagi directament a la Pl.Espanya. Aviam si llavors sóc puntual o no! >(
entfe001 April 30th, 2006, 12:18 PM Francament, si heu d'estar discutint per xorrades tota l'estona no valdrà la pena ni que m'hi acosti :sleepy:
Bitxofo April 30th, 2006, 01:15 PM ^^ Millor que agafi la L1 i vagi directament a la Pl.Espanya. Aviam si llavors sóc puntual o no! >(
No ho deia per tu nen, tu sempre ets puntual.
;)
No ens barallem!!
:grouphug:
Sky April 30th, 2006, 01:30 PM Francament, si heu d'estar discutint per xorrades tota l'estona no valdrà la pena ni que m'hi acosti :sleepy:
Tranquil, sempre fem el mateix. :D
entfe001 April 30th, 2006, 02:48 PM Però heu de reconèixer que de tant en tant us convé un toc d'atenció, ni que sigui amb xantatge emocional :lol:
Urban Dave April 30th, 2006, 06:15 PM ^^ :cry: Ara necessitaré teràpia!!!
Sh4d0w April 30th, 2006, 08:36 PM Que no cundi el panic!!!
Danzig May 2nd, 2006, 11:47 AM ya queda menos!
:)
Bitxofo May 2nd, 2006, 04:36 PM Llista a dia d'avui 2/5/2006:
1. Sky
2. Sh4d0w
3. Bitxofo
4. UT596001
5. Booze
6. Antoi
7. JarlehuBCN
8. Seim
9. UrbanDave
10. Danzig
11. Javi82
12. entfe001
Dirdi NO pot venir...
:cry::cry:
-Alexbn: FALTA CONFIRMAR!
-Cfranch: FALTA CONFIRMAR!
:dunno:
UT596001 May 2nd, 2006, 05:02 PM ^^ Què li ha passat en Dirdam perquè no pugui venir?
Urban Dave May 2nd, 2006, 07:26 PM F1?
Bitxofo May 2nd, 2006, 08:57 PM ^^ Què li ha passat en Dirdam perquè no pugui venir?
Temas ferroviarios...
:runaway:
dirdam May 2nd, 2006, 09:29 PM ^^ Què li ha passat en Dirdam perquè no pugui venir?Me'n vaig a la trobada que es farà per visitar les obres de la LAV Madrid-Valladolid.
Booze May 2nd, 2006, 10:18 PM ^^ en serio? pues jo tenia ganes de coneixer-te :(
dirdam May 2nd, 2006, 10:25 PM ^^ Aish, ho sento, però era una oportunitat única de visitar allò amb una persona que ho coneix en profunditat. Ens podrem veure un altre dia, no?
Hush May 2nd, 2006, 11:07 PM Jo potser m'hi passo! :D
JarlehuBCN May 2nd, 2006, 11:11 PM Ep nois!
Encara no es segur que jo hi pugui anar. En principi si, que em faria molta ilu :D . Sigui com sigui trucare a BitxoHotLine i el mateix dia ho confirmaré o no.
Booze May 2nd, 2006, 11:22 PM ^^ Aish, ho sento, però era una oportunitat única de visitar allò amb una persona que ho coneix en profunditat. Ens podrem veure un altre dia, no?
Si, es clar :) les pròximes quedades seran l'excusa perfecte per fer escapades Mallorca - BCN :colgate:
Bitxofo May 2nd, 2006, 11:26 PM Ya empiezan a "caerse" inscritos cuando se acerca el día...
:sleepy:
Booze May 2nd, 2006, 11:28 PM ^^ jo encara vinc :) es que potser llegint l'anterior post no ho semblava.
Per cert, agafarem la cursa del corte inglés! yuhu!
Sky May 3rd, 2006, 04:03 PM Tinc una T-10 amb tres o quatre viatges de l'anterior trobada. Oi que puc bescanviar-la per una no caducada? On he d'anar? :?
UT596001 May 3rd, 2006, 05:13 PM ^^ Això pregunta-li al Bitxo, que ho sap millor que jo. Em va dir que aquest any sí es permetia el bescanvi (abans no era permès), però jo per si de cas vaig agafar i les vaig gastar abans que caduquessin.
Bitxofo May 3rd, 2006, 06:49 PM Tinc una T-10 amb tres o quatre viatges de l'anterior trobada. Oi que puc bescanviar-la per una no caducada? On he d'anar? :?
Van fer una esmena a la llei pq es puguin bescanviar durant l'any següent, però no sé si ha estat aprovat!
Truca o envia un e-mail a l' ATM. Sempre contesten!
Jo conec el director, em va donar la seva tarja personal!!
:cool:
Sky May 3rd, 2006, 07:01 PM Ui, crec que millor comprar una de nova i a fer la mà. xD
Bitxofo May 3rd, 2006, 08:04 PM ^^No cal que et compris una de nova, si aparqueu el cotxe al MetroPark de Glòries, et donen una T dia gratis!
;)
Si no, jo tinc T10 de sobres!!
UT596001 May 3rd, 2006, 08:14 PM ^^ Però la T-Dia aquesta només val a bus TMB i al metro de TMB, oi? No és com la de la ATM que val a TOTS els modes integrats...
JarlehuBCN May 4th, 2006, 11:46 AM ^^ Nops.. la T-Dia es un titol de transport integrat dins de l'ATM. Permet emprar qualsevol tipus de transport integrat.
http://www.tmb.net/img/targetes/t_dia.gif
alexbn May 4th, 2006, 11:55 AM ^^ Però la T-Dia aquesta només val a bus TMB i al metro de TMB, oi? No és com la de la ATM que val a TOTS els modes integrats...Suposo que tu et refereixes als abonaments de 2, 3, 4 i 5 dies, que abans eren només per a TMB. Ara serveixen a metro i bus de TMB, metro d'FGC i també a Tram i a Renfe, però no a la resta de busos urbans, curiosament ni tan sols a Lydia, Authosa ni TCC, que fan servei urbà de BCN.
Bitxofo May 4th, 2006, 03:17 PM ^^Des del dia 1/1/2006 són títols integrats, inclouen metro+bus+FGC+RENFE+TRAM.
UT596001 May 4th, 2006, 03:24 PM ^^Des del dia 1/1/2006 són títols integrats, inclouen metro+bus+FGC+RENFE+TRAM.
Els que diu l'Alexbn només val als busos de TMB, no als de la EMT. >(
D'altra banda jo em referia a la T-Dia que donen a l'Aparcament de Glòries de TMB, no a la T-Dia de l'ATM! Que jo he viatjat amb T-Dia de 5 zones... :sleepy:
UT596001 May 4th, 2006, 03:25 PM ^^ Nops.. la T-Dia es un titol de transport integrat dins de l'ATM. Permet emprar qualsevol tipus de transport integrat.
http://www.tmb.net/img/targetes/t_dia.gif
No em referia a aquesta.
david_jim May 4th, 2006, 03:39 PM ^^ És aquesta?
http://www.tmb.net/img/targetes/tcdia.gif
TC-Dia
Targetes unipersonals que permeten un nombre il·limitat de viatges en metro i autobús durant un dia, de dilluns a dissabte, mentre el teu cotxe estigui a l'aparcament de la pl. de les Glòries.
Bitxofo May 4th, 2006, 03:50 PM ^^ És aquesta?
http://www.tmb.net/img/targetes/tcdia.gif
TC-Dia
Targetes unipersonals que permeten un nombre il·limitat de viatges en metro i autobús durant un dia, de dilluns a dissabte, mentre el teu cotxe estigui a l'aparcament de la pl. de les Glòries.
Aquesta és la correcta del MetroPark Glòries!!
:okay:
UT596001 May 4th, 2006, 04:03 PM ^^ Això mateix. Aquesta crec que només val al bus de TMB i al metro de TMB (així que res de fer-la servir als FGC, al TRAM, als busos de la EMT...)
Danzig May 4th, 2006, 04:29 PM En la tarjeta pone claramente TMB, no ATM, no hay discusión posible
UT596001 May 4th, 2006, 04:41 PM ^^ Per cert, que en la descripció que ja adjuntat en david_jim posa "nombre il·limitat de viatges en metro i autobús durant un dia, de dilluns a dissabte, ...
Per tant no serveix per al dia de la trobada.
Bitxofo May 4th, 2006, 06:06 PM ^^ Per cert, que en la descripció que ja adjuntat en david_jim posa "nombre il·limitat de viatges en metro i autobús durant un dia, de dilluns a dissabte, ...
Per tant no serveix per al dia de la trobada.
Què estrany...
@CEL:
Millor et compres una T10 i la comparteixes amb l' 0mbr4.
Sky May 4th, 2006, 06:30 PM ^^ Sí, és el que tinc planejat. :)
Bitxofo May 4th, 2006, 10:43 PM ^^Català garrepa... xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
javi82 May 4th, 2006, 10:59 PM Per la tarda què hi ha planejat? Acabarem anant a la rua del Barça tal i com està desitjant impacientment l'Urban Dave? :D
Sky May 4th, 2006, 11:04 PM ^^Català garrepa... xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:tongue:
Doncs un cop vaig comprar dues T-10 el mateix dia perquè la primera m'havia sortit sense tinta (la vaig obtindre d'un Servicaixa de Lleida i m'imagino que jo devia ser el primer en comprar-ne allà :D ).
Sky May 4th, 2006, 11:06 PM Per la tarda què hi ha planejat? Acabarem anant a la rua del Barça tal i com està desitjant impacientment l'Urban Dave? :D
:master: :master: :master:
Llavors em portaré una bufanda del Barça que tinc per estrenar. :D
david_jim May 5th, 2006, 01:54 AM :tongue:
Doncs un cop vaig comprar dues T-10 el mateix dia perquè la primera m'havia sortit sense tinta (la vaig obtindre d'un Servicaixa de Lleida i m'imagino que jo devia ser el primer en comprar-ne allà :D ).
Es poden comprar T10 per servicaixa? no fotis :shocked:
Urban Dave May 5th, 2006, 09:40 AM :master: :master: :master:
Llavors em portaré una bufanda del Barça que tinc per estrenar. :D
mmmmmm.... sí! Podré treure el piróman que porto dins :D
JarlehuBCN May 5th, 2006, 11:01 AM ^^ quin mal perdre tenen alguns! xDDDD
Urban Dave May 5th, 2006, 11:06 AM Temes futbolístics a part, que en podriem treure els draps bruts d'una i altra banda, de moment ni s'ha confirmat qui va a cada torn ni que farem. Ja va éssent hora no?
Sky May 5th, 2006, 11:16 AM Es poden comprar T10 per servicaixa? no fotis :shocked:
L'any 2003 a un Servicaixa de Lleida. No ho he provat cap altra vegada. xD
alexbn May 5th, 2006, 12:41 PM Es poden comprar T10 per servicaixa? no fotis :shocked:Les targetes integrades es poden comprar al Servicaixa, als estancs, als quioscos i a les estacions de metro, tramvia i rodalies.
Danzig May 5th, 2006, 01:04 PM Temes futbolístics a part, que en podriem treure els draps bruts d'una i altra banda, de moment ni s'ha confirmat qui va a cada torn ni que farem. Ja va éssent hora no?
1er Torn -> Proposso una ruta:
Sants - Espanya (veure Arenas y si voleu, ONCE)
Espanya - Plaça Cerdà (Ciutat J)
Gran Via fins P.Europa (soterrament, plaça, fira 2 opcional)
P.Europa fins Gornal ( obres TAV, trens)
Gornal - Hospital Bellvitge (commies, hesperia)
^^ Això es fa en 1 hora i mitjal i es pot fer caminant. L'únic troç sense miga es des d'Espanya fins Cerdà, podem agafar un bus o els catalans fins Magòria i axí veiem La Campana i Can Batlló
UT596001 May 5th, 2006, 03:40 PM Es poden comprar T10 per servicaixa? no fotis :shocked:
Sí, i jo al servicaixa de Castellar si volgués podria comprar un bono 10 de la EMT de Tarragona o un bonobús de l'autobús urbà de Vilanova i la Geltrú... :D
Ara bé, jo les prefereixo comprar a l'estanc. :D
Sky May 5th, 2006, 03:46 PM M'agrada la idea del Danzig. :yes:
Bitxofo May 5th, 2006, 04:00 PM 1er Torn -> Proposso una ruta:
Sants - Espanya (veure Arenas y si voleu, ONCE)
Espanya - Plaça Cerdà (Ciutat J)
Gran Via fins P.Europa (soterrament, plaça, fira 2 opcional)
P.Europa fins Gornal ( obres TAV, trens)
Gornal - Hospital Bellvitge (commies, hesperia)
^^ Això es fa en 1 hora i mitjal i es pot fer caminant. L'únic troç sense miga es des d'Espanya fins Cerdà, podem agafar un bus o els catalans fins Magòria i axí veiem La Campana i Can Batlló
Manca el viaducte de la línia 9 a la Zona Franca!!
Per cert:
Confirmeu assistència avui divendres JA o m'emprenyo!!
:evil:
UT596001 May 5th, 2006, 04:06 PM ^^ Confirmo assistència als 2 torns.
P.D: Aniràs a veure lo dels avions demà tal i com vas dir al fil "Transport Aeri"? Emvia'm un PM.
Urban Dave May 5th, 2006, 04:20 PM Confirmo asistencia al 1 torn.
Danzig May 5th, 2006, 04:43 PM Manca el viaducte de la línia 9 a la Zona Franca!!
queda massa lluny, Bitxo :(
Jo crec que estaré a les dues cites, amb un descans F1'ril al mig i tornant d'hora a la segona
UT596001 May 5th, 2006, 05:23 PM ^^ I en festius és fotut. Des de la Plaça Cerdà es podria baixar amb el 109, però després per pujar a la Gran Via aniria bé el 110... però no funciona en festius.
Urban Dave May 5th, 2006, 05:31 PM Aneu-vos ficant!!!!
1º Trobada Plaça Espanya-Hesperia Tower 11.30 Espanya amb Tarragona Hotel Catalonia Plaça
Urban Dave
2º Trobada
UT596001 May 5th, 2006, 05:31 PM Les targetes integrades es poden comprar al Servicaixa, als estancs, als quioscos i a les estacions de metro, tramvia i rodalies.
Ara m'en dono compte d'aquest missatge: també es poden comprar a les estacions d'autobusos de:
-Vilafranca del Penedès
-Igualada
-Terrassa
-Sabadell
-Granollers
-Vic
-¿Barcelona-Nord? (Per la línia Barcelona-Blanes de Barcelona Bus)
UT596001 May 5th, 2006, 05:34 PM 1ª Trobada Plaça Espanya-Hesperia Tower 11.30 Espanya amb Tarragona Hotel Catalonia Plaça
Urban Dave
UT596001
2ª Trobada
UT596001
Sky May 5th, 2006, 05:38 PM 1a Trobada Plaça Espanya-Hesperia Tower 11.30 Espanya amb Tarragona Hotel Catalonia Plaça
- Urban Dave
- UT596001
- Sky
2a Trobada
- UT596001
- Sky
Danzig May 5th, 2006, 06:04 PM 1a Trobada Plaça Espanya-Hesperia Tower 11.30 Espanya amb Tarragona Hotel Catalonia Plaça
- Urban Dave
- UT596001
- Sky
- Danzig
2a Trobada
- UT596001
- Sky
- Danzig
@valle: saps la freqüència del 110? :puke:
UT596001 May 5th, 2006, 06:31 PM ^^ En festius no circula. De tota manera sé que la frequència és d'un bus cada 45 minuts en laborable.
Booze May 5th, 2006, 09:03 PM 1a Trobada Plaça Espanya-Hesperia Tower 11.30 Espanya amb Tarragona Hotel Catalonia Plaça
- Urban Dave
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Booze
2a Trobada
- UT596001
- Sky
- Danzig
Al segon torn no ho se, vull anar a veure la rua del barça i ja havia quedat amb un amic. Ja decidiré el matí.
Bitxofo May 5th, 2006, 09:40 PM ^^Només puc venir al 2on torn...
:cry:
@Vallesà:
Demà dissabte treballo i encara no sé si puc anar a veure els avions a les 17h. :(
Per si de cas, ens comuniquem pel mòbil!
;)
Sky May 5th, 2006, 09:48 PM ^^ :(
Llavors el coordinador-guia espiritual del primer torn ha de ser el Danzig. :D
UT596001 May 5th, 2006, 09:52 PM @Vallesà:
Demà dissabte treballo i encara no sé si puc anar a veure els avions a les 17h. :(
;)
D'acord, ja m'enviaràs un missatge diguem-me el què.
Sh4d0w May 5th, 2006, 09:52 PM 1a Trobada Plaça Espanya-Hesperia Tower 11.30 Espanya amb Tarragona Hotel Catalonia Plaça
- Urban Dave
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Booze
- Sh4d0w
2a Trobada
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Sh4d0w
Urban Dave May 5th, 2006, 10:16 PM ^^Només puc venir al 2on torn...
:cry:
@Vallesà:
;)
Doncs una llàstima... Apuntat al segon torn llavors!!!
norreport May 5th, 2006, 10:22 PM no podre ir , sorry, pasadlo bien
Gabe May 5th, 2006, 10:33 PM jo tampoc puc venir..marxo a fer senderisme
javi82 May 5th, 2006, 10:37 PM El diumenge és la cursa del Corte Inglés, i avui he vist a la paradeta q està muntada davant del de Diagonal q la cursa vé del carrer Tarragona per enfilar l'Av.Maria Cristina, i a la plaça Espanya hi muntaran una mena de punt d'assistència mèdica i d'avituallament... A veure si en el punt on hem quedat hi haurà molt merder i no ens trobarem!
1a Trobada Plaça Espanya-Hesperia Tower 11.30 Espanya amb Tarragona Hotel Catalonia Plaça
- Urban Dave
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Booze
- Sh4d0w
- javi82
2a Trobada
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Sh4d0w
- javi82
Urban Dave May 5th, 2006, 10:47 PM ^^ JUAS!!! Quina putada! Doncs haurem de canviar el lloc FIJO! Sugerències?
UT596001 May 5th, 2006, 11:16 PM ^^ Doncs a Sants, que de fet és el punt de trobada anterior abans que la Plaça Espanya.
També es podria quedar a FGC-Illefons Cerdà (al vestíbul de l'estació, només en té un i és força petit, no té pèrdua.)
Danzig May 5th, 2006, 11:32 PM ^^ No podriem veure la plaça de braus
Com tothom ve en transport públic podriem quedar a Sants mateix, a la caseta del TAV
Urban Dave May 5th, 2006, 11:35 PM Sería millor a Sants crec, per poder veure les obres de l'edifici de les Arenas.
A Sants a on? Serè indulgent i us deixaré quedar a la botiga del barça :D
Urban Dave May 5th, 2006, 11:39 PM ^^ No podriem veure la plaça de braus
Com tothom ve en transport públic podriem quedar a Sants mateix, a la caseta del TAV
Jo voto pel l'stand d'Adif!
Bitxofo May 6th, 2006, 12:02 AM 1er torn: Estació de BCN Sants a les 11.30:
- Urban Dave
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Booze
- Sh4d0w
- javi82
- Bitxofo (més tard, per dinar plegats)
;)
2on torn: Palau de la Música Catalana a les 16.30:
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Sh4d0w
- javi82
- Bitxofo
Sky May 6th, 2006, 12:03 AM El diumenge és la cursa del Corte Inglés
Si és que entre això i la rua del Barça hem anat a escollir el millor dia... :D
Sky May 6th, 2006, 12:05 AM A Sants a les 11:30, Botiga del Barça.
Definitiu?
Urban Dave May 6th, 2006, 12:09 AM ok 11.30 Caseta Adif / Botiga del Barça (total, estan a prop! XD )
Urban Dave May 6th, 2006, 12:15 AM Per cert, per dinar quin pla hi ha??? Potser m'apuntaria.
Sky May 6th, 2006, 12:32 AM ^^ Ens ha de portar el Bitxo. Espero que compleixi la regla de les tres bes.
Bitxofo May 6th, 2006, 12:33 AM Per cert, per dinar quin pla hi ha??? Potser m'apuntaria.
D'això m'encarrego jo, tinc moltes opcions a la butxaca: entre 8 i 10€.
Urban Dave May 6th, 2006, 12:46 AM Molt tentadora l'oferta.... A veure si m'enrecordo de portar-te el plànol dels transports de Porto!
Bitxofo May 6th, 2006, 12:50 AM Molt tentadora l'oferta.... A veure si m'enrecordo de portar-te el plànol dels transports de Porto!
Sí, si et plau, aquest em falta, no el tinc!!
:happy:
Booze May 6th, 2006, 09:41 AM ^^ Ok, a les 11:30 davant la botiga del Barça de Sants-E
Al dinar també vindré
Bitxofo May 6th, 2006, 10:05 AM ^^No vens avui al festival aeri, Booze?
:?
Booze May 6th, 2006, 11:20 AM ^^ Hi vaig amb uns amics i després me'n vaig al Barça
En qualsevol cas, ens veiem demà al dinar, oi?
Bitxofo May 6th, 2006, 11:46 AM ^^:tongue:^^
Doncs ara no!!
:tongue::tongue:
Booze May 6th, 2006, 11:54 AM ¿? no ho entenc, perquè?
Urban Dave May 6th, 2006, 01:08 PM Ha agafat un atac de "cuernus" :rofl::rofl:
Booze May 6th, 2006, 01:11 PM Aix bitxi de mi corasón, no es lo que parece :colgate:
Bitxofo May 6th, 2006, 01:43 PM ^^Con las ganas que tenía de coÑocerte...
Booze May 6th, 2006, 02:59 PM ^^ aviam, no vens al dinar???
PD: eres un guarro! que es eso de coñocerte? :D
Sky May 6th, 2006, 03:04 PM Sona bé aixo de conyèixer gent. :D
Urban Dave May 6th, 2006, 03:25 PM Sempre i quan tinguin cony!:tongue2:
Sh4d0w May 6th, 2006, 03:32 PM ais mare meva, xD
Bueno, pos vec q al final a les 11.30 a Sants Estació, aixo es un lio!!!!
I.. dema no es paga zona blava, oi????
Sky May 6th, 2006, 03:32 PM Sempre i quan tinguin cony!:tongue2:
Exacte, que si no parlaríem d'altres coses. :D
Urban Dave May 6th, 2006, 05:08 PM Ningú més s'apunta? No eren uns quants més¿?
Sky May 6th, 2006, 05:11 PM Recupero la llista perquè s'apunti qui falti:
1er torn: Estació de BCN Sants (Botiga del Barça/Caseta Adif) a les 11.30:
- Urban Dave
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Booze
- Sh4d0w
- javi82
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Sh4d0w
- javi82
- Bitxofo
SEIM May 6th, 2006, 05:54 PM 1er torn: Estació de BCN Sants a les 11.30:
- Urban Dave
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Booze
- Sh4d0w
- javi82
- Seim
- UT596001
- Sky
- Danzig
- Sh4d0w
- javi82
- Bitxofo
Un altre que s'afegeix al torn matinee group.
A10
Danzig May 6th, 2006, 06:03 PM :)
serem una bona colla
Urban Dave May 6th, 2006, 09:24 PM ^^ Per cert, visitarem les obres de la fira no? :D
Urban Dave May 6th, 2006, 09:38 PM Per cert, com ens identificarem? Sobre tot als que no coneixem la seva cara!! :D
SEIM May 6th, 2006, 09:40 PM :)
serem una bona colla
9 forarires en el moment mes concurregut... mmm ens arribarà per un pilar de 7 sense folres ni manilles.... 2 faren de pinya a la base... qui vol fer d'anxeneta.... la Shadow la vestim de pubilla catalana... :cheers:
A10
Danzig May 6th, 2006, 09:50 PM ^^ Per cert, visitarem les obres de la fira no? :D
vale, però després no us queixeu si us fan mal els peus :D
Urban Dave May 6th, 2006, 10:01 PM Tranquil, que encara està per venir la primera vegada que em facin mal els peus de caminar :D
Urban Dave May 6th, 2006, 10:05 PM Estat del cel:
de matinada estarà entre mig i molt ennuvolat al terç nord i oest i entre poc i mig ennuvolat per núvols alts a la resta del país. A primeres hores del matí la nuvolositat tendirà a minvar en general, però ja a partir de mig matí creixeran nuvolades a punts de muntanya del país que, junt amb alguns núvols alts i mitjans, deixaran el cel molt ennuvolat o cobert arreu.
Sky May 6th, 2006, 10:14 PM Per cert, com ens identificarem? Sobre tot als que no coneixem la seva cara!! :D
Per la nostra part rai, el Danzig i el Vallesà em coneixen a mi i jo et conec a tu dels teus mítics fotomontatges "decapitats". :D
Urban Dave May 6th, 2006, 10:33 PM :D He canviat molt des d'aquella foto. Ara tinc més cap y menys cabell :rofl:
SEIM May 6th, 2006, 10:49 PM Jo portaré un llibre de gratacels sota el braç :| ... be imagino que sabre trobar-vos :grouphug: :|
A10
Urban Dave May 6th, 2006, 11:15 PM Jo portaré una bossa de Nikon negre i gris :D
Sh4d0w May 6th, 2006, 11:21 PM Jo ... bueno.. crec que ja m'heu vist bastant per fotos xDDDD
Duré un bolso gris i cabell arrissat :D
I una camara Canon xDDDDD
SEIM May 6th, 2006, 11:23 PM Jo ... bueno.. crec que ja m'heu vist bastant per fotos xDDDD
Duré un bolso gris i cabell arrissat :D
Jo no portare bolso però si cabell arrissat :)
A10
Bitxofo May 6th, 2006, 11:31 PM I la gent que falta?
:?
Sh4d0w May 6th, 2006, 11:33 PM O no s'han conectat aquest cap de setmana.. o no s'atreveixen a asistir
Annubix va dir que estaria a les 11.30 a plaça espanya..
Bitxofo May 6th, 2006, 11:43 PM ^^Jo no sé si podré a les 11.30, si no us veig a les 13.30-14h.
;)
El Vallesano i el Pepinero tenen el meu mòbil!
Sh4d0w May 6th, 2006, 11:44 PM LLavors per aquella hora encara no haurem dinat i esperarem a quedar amb tu, no??
Bitxofo May 7th, 2006, 01:43 AM ^^Sí, jo us porto a dinar pel centre!
Booze May 7th, 2006, 03:24 AM Jo ara me'n vaig a dormir que sino estaré grogui.
Per si no us enrecurdeu del meu careto, soc alt i portaré un jersei blau, i sabates Camper marrons amb una tira groga ^_^
Sky May 7th, 2006, 07:32 AM Quina mandra fa despertar-se un diumenge a les 7 del matí... :drool:
Bé, dintre d'una estona ens veien. :hi:
DonQui May 7th, 2006, 07:39 AM Pasadlo bien! ^_^
Y quiero fotos! :rant:
UT596001 May 7th, 2006, 09:01 AM Bé, servidor d'aquí 1 hora agafarà la Vallesana per sortir de la república de Castellar :D i endisar-se en el fosc món Barceloní... i a la magnífica ciutat de l'Hospitalet de Llobregat :D
Urban Dave May 7th, 2006, 10:08 AM Bitxo, truca si aixós al Vallesà, per si et vols posar en contacte amb nosaltres, que jo ahir vaig canviar de número!!!si dinem sobre aquesta hora podré anar-hi, jo estant a les 16 -16.30 de tornada a Vilanova ho tinc bé.
Un servidor, s'està vestint i aviat surt del barri més periferic de BCN per anar al centre! :rofl:
Booze May 7th, 2006, 10:36 AM ara em dutxaré i vinc!
Urban Dave May 7th, 2006, 04:28 PM Ja sóc aquí!!!!!! L'ha trobada ha anat molt bé! molt interessant conéixer algunes cares i sorpreses i retrobament amb antics foraires!!!!
Urban Dave May 7th, 2006, 07:16 PM Com aixó está gariabé a prop dels 500 missatges, obro un fil nou!
Booze May 7th, 2006, 09:22 PM ^^ excuses :colgate: tu el que volies era obrir un fil nou! pillín :D
Ok, desvelaré el bombazo del día a l'altre fil!
Bitxofo May 7th, 2006, 11:33 PM Bitxo, truca si aixós al Vallesà, per si et vols posar en contacte amb nosaltres, que jo ahir vaig canviar de número!!!si dinem sobre aquesta hora podré anar-hi, jo estant a les 16 -16.30 de tornada a Vilanova ho tinc bé.
Un servidor, s'està vestint i aviat surt del barri més periferic de BCN per anar al centre! :rofl:
Us he contactat a les 13.30, però la penya ha arribat al centre a dinar cap a les 15h.
@Pepinero:
Tens un missatge meu al teu fil de fotos!
|
|