Jan
June 8th, 2006, 01:03 PM
In het kader van de Dag van de Architectuur organiseert het City Informatiecentrum een fotowedstrijd. Opdracht: fotografeer je favoriete 'geheime' plek aan het (Rotterdamse) water. Prijs: vlucht voor drie personen boven rotterdam. Foto op papier (A4 formaat) opsturen naar tot 24 juni naar het CIC (http://www.cic.rotterdam.nl) met naam, adres en waar het is. Ik ga er vanuit dat iemand van hier die prijs makkelijk kan binnenhalen!
lffıs
June 8th, 2006, 01:15 PM
Leuk intitiatief. Jammer genoeg ken ik natuurlijk niet alle geheime en niet-geheime plekjes aan de Maas, dus ik denk dat Rotterdammers beter gaan scoren. Succes! :okay:
Dr. Dubai
June 8th, 2006, 01:22 PM
@ Jan
Ik ga er vanuit dat jij makkelijk die prijs binnen kan halen;)
Andere favorieten zijn denk ik: Appolyon, Tim de Bruijn en Marin.
NegaSado
June 8th, 2006, 01:24 PM
Leuk geprobeerd Jan, maar mijn geheime plek krijg je niet te weten! ;)
Nieuwe Waas
June 8th, 2006, 02:23 PM
De CIC-site is er ook niet echt duidelijk over:
Is het nou de bedoeling om een mooie foto te schieten vanaf die zgn. plek zodat je een 'unieke' foto krijgt,:cool: of moet je die plek zelf fotograferen? Als dat laatste het geval is krijg wordt het foto van een eenzaam bankje of veldje. :sleepy:
En moet dat water echt open water zijn, of kan het ook gewoon een vergeten boerenslootje zijn? :?
@Dr. D.: het gaat hier volgens mij meer om het plekje dan om de kwaliteit van de foto
th0m
June 8th, 2006, 02:51 PM
Nieuwe Waas: De omschrijving is jouw geheim plekje, maar zal in het algemeen gewoon een mooie foto van een plek in Rotterdam kunnen zijn.
Apollyon
June 8th, 2006, 04:20 PM
Hey leuk dit, misschien ga ik wel meedoen. Ik weet heleboel favoriete, spannende plekjes langs het water waar haast nooit iemand komt. Heerlijk vertoeven daar en zo rustig in de drukke stad. Ik verbaas me daar iedere keer over.
Wel lastig om een papieren versie in te leveren ipv digitaal. Zit er trouwens ook een limiet aan?