View Full Version : Certame Galiza Crea

cellete
June 25th, 2006, 01:33 PM
Aberto incluso aos participantes non votantes do BNG (XDDDDDDD)

http://www.gzcrea.com/web/info.php?idc=1

AntonAmeneiro
June 25th, 2006, 02:32 PM
GZ Crea 2006

A Vicepresidencia da Igualdade e do Benestar, a través da Dirección Xeral de Xuventude e Solidariedade convídavos a participar neste certame galego de creadores novos, que inclúe as especialidades de TEATRO, ARTES PLÁSTICAS, FOTOGRAFÍA, MODA, MÚSICA, RELATO, POESÍA, VÍDEO, GASTRONOMÍA, BANDA DESEÑADA, GRAFFITI E CARTEIS.

La verdad es que la iniciativa está bien, lástima que yo no tenga talento alguno para las artes plásticas :)

Lo curioso es que el certamen se llama GZ Crea (imagino que GZ = Galiza), pero en la web la mayor parte de las veces que se menciona "Galicia"; con el nombre completo, se escribe de esta última manera... no es un poco contradictorio con el nombre "GZ crea"?

cellete
June 25th, 2006, 02:46 PM
Pois non ten por qué selo cando as dúas formas son admitidas; e tratándose dun evento cultural optan pola forma máis culta das dúas pra o título do certame.

Rubensinho
June 25th, 2006, 04:37 PM
Tamén está o plan "Galiza suma" para a construción de polígonos empresariais en determinadas zonas.

AntonAmeneiro
June 25th, 2006, 06:28 PM
Pois non ten por qué selo cando as dúas formas son admitidas; e tratándose dun evento cultural optan pola forma máis culta das dúas pra o título do certame.

No, a ver, creo que no entendiste lo que quise decir... no fue un post en contra del uso de la forma "Galiza", que me parece que es lo que entendiste. Mira, yo lo veo como lo de la contracción "ó", que ambas "ó" y "ao" son formas admitidas, pero lo normal es que si estás haciendo un escrito, te ciñas a una sóla de las formas, cualquiera de las dos, claro está, que las dos son admitidas, pero no mezclándolas.

sheky
June 26th, 2006, 02:08 PM
Que interesante!!! Como ainda teño tempo de inscribirme creo que me presentarei a artes plásticas e fotografía :)

Gracias!! descoñecía o tema