View Full Version : Bon any nou 2007!! On sereu?
Bitxofo December 31st, 2006, 02:36 AM Doncs això:
Bon any 2007 a tothom i "tothoma"!! xDD
:dance:
Jo aniré a MadriT, a la "Porta del Sol".
:D
I vosaltres?
:?
kio06 December 31st, 2006, 12:24 PM ^^
Quina enveja Bitxo amb les ganes que tinc d'anar a Madrid XD
Jo a casa de la meva cosina a Vallirana amb tooota la familia per part de la meva mare :banana:
Bon any 2007 a tothom! :cheers:
Bitxofo December 31st, 2006, 10:26 PM I la resta què feu, nenGs?
:?
*Magician* December 31st, 2006, 11:29 PM :cheers: Bon any nou!!! :cheers:
:banana:
Sr.Horn January 1st, 2007, 11:21 AM Bon any nou, yo les he pres al campanar de Benicarló! menos mal que he parat atención a l'orella perque apenes se sentien ¬¬
Aurelio January 1st, 2007, 11:45 AM Ahir vaig veure les campanades de la torre Agbar a la tele i em van semblar una mica "cutres"... M'esperava més, la veritat... Potser en persona era diferent, però crec que podrien haver fet quelcom més espectacular...
:(
JarlehuBCN January 1st, 2007, 01:53 PM doncs jo les vaig veure també per l'Agbar i per a mi l'unic "cutre" van ser els cuarts... la resta sens dubte el cap d'any mes original que he vist :)
Sky January 1st, 2007, 02:12 PM Bon any nou a tothom! :)
Sky January 1st, 2007, 02:29 PM Les tradicions de cada any:
La primera catalana de l'any és de Lleida i es diu Anna
Una lleidatana, de nom Anna, és la primera catalana de l'any. Ha nascut a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida quan passaven 45 segons de la mitjanit. El nadó ha pessat 3,3 quilos i ha fet 48,5 centímetres. La nena és filla d'una infermera de Lleida. La consellera de Salut, Marina Geli, es desplaçarà fins a Ponent al migdia, per vistar-la a ella i als seus pares. L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyarà la màxima responsable de Salut.
--
SEGRE.
També és la segona de l'Estat. :cheers1:
Aurelio January 1st, 2007, 02:58 PM doncs jo les vaig veure també per l'Agbar i per a mi l'unic "cutre" van ser els cuarts... la resta sens dubte el cap d'any mes original que he vist :)
Doncs veus, la part dels quarts va ser la que em va agradar més...
:)
Sky January 1st, 2007, 03:30 PM ^^ Vaig intentar veure les campanades de TV3 però mon pare m'ho va impedir amb un bon "a mí no me hagas ver las mariconadas que echan por ahí". :D
Danzig January 1st, 2007, 04:01 PM doncs a casa dels meus pares es van veure per primer cop les campanades a TV3, i jo les vaig veure en directe posant-me al costat de la finestra, des d'on es veu la Agbar de conya ;)
Pairedjam January 1st, 2007, 06:04 PM Aquí están las espectaculares campanadas , que guapa la Agbar.:drool:
PTp9cxdOSLc&eurl
Abbil January 1st, 2007, 06:30 PM Doncs si, jo tambè vaig veure les campanades de l'Agbar :D la veritat es que va ser força impressionant...i antes de les campanades els colors que tenie la torre...:eek: que cambiaven tant rápidament...uohuoh :drool:
Immagineu-se allò en directe, tenie que ser per morirse !!
I la il·luminació de la CAC de València tambè va ser una passada eh? :yes:
Danzig January 1st, 2007, 06:37 PM Aquí están las espectaculares campanadas , que guapa la Agbar.:drool:
PTp9cxdOSLc&eurl
òstia, el tram va passar just a la campanada 12, pobre conductor...
:lol:
espero que no fos el jaumet
Booze January 1st, 2007, 06:51 PM Ara m'ha agradat més que ahir a la nit menjant el raïm. Lo del Tram va ésser molt bo, ni fet aposta!
Sky January 1st, 2007, 11:50 PM La de "virgueries" que es poden fer amb la il·luminació de l'Agbar...
Ja és estrany que no l'aprofitin de LED publicitari. :D
lude January 2nd, 2007, 10:44 AM Jo vaig ser a València, però no vaig veure ni les campanades de la CAC ni les de la Torre Agbar. :dunno:
Per cert, al meu novio li va caure una copa de vi negre sobre la camisa monísssima que jo portava :bash: Un bon presagi per 2007? :|
Gabe January 2nd, 2007, 01:08 PM Jo aniré a MadriT, a la "Porta del Sol".
pensava que aniries al kalahari,a la patagonia o a la selva amazonica a celebrar el cap d'any :D...pero no, a la puerta del sol, qué vulgar!:lol:
Bitxofo January 2nd, 2007, 04:44 PM Salt de pàgina.
:D
Bitxofo January 2nd, 2007, 04:46 PM pensava que aniries al kalahari,a la patagonia o a la selva amazonica a celebrar el cap d'any :D...pero no, a la puerta del sol, qué vulgar!:lol:
Una vez más y no más, Santo Tomás.
:runaway:
Hi havia aglomeracions, lladres, baralles, etc.
:eek:
I el pitjor de tot:
NO se sentien les campanades allà!!
:bash::bash:
Sky January 2nd, 2007, 09:28 PM TV3 guanya la batalla de Cap d'Any
TV3 va liderar la nit de Cap d'Any a Catalunya, de manera destacada i al llarg de les 21.30 fins a les 01.30, període en què es va emetre quatre programes especials: "APM?"; "Polònia", la transmissió de les campandes i "Lo Cap d'Any". Al llarg d'aquestes quatre hores d'emissió hi va haver a TV3 una mitjana de 578.000 espectadors i el 30,3% de quota, a distància de la mitjana de 545.000 espectadors i el 28,6% de quota, de TVE, i dels 243.000 o 179.000 de Tele 5 i Antena 3 Aquesta dada de TV3 és la seva segona millor d'una nit Cap d'Any, després dels 660.000 espectadors de mitjana i el 32,3% de quota, aconseguits el 1999.
El moment més emblemàtic de la franja i del dia, la transmissió de les campanades de l'entrada del nou any, va ser per a TV3, que, amb les imatges avanguardistes emeses des de la Torre Agbar de Barcelona, i presentades per Tomàs Molina i Mònica López, va aconseguir 827.000 espectadors i el 38,7% de quota, un percentatge que s'acosta molt al 40% de la quota d'espectadors que van seguir a Catalunya l'entrada de l'any nou. La transmissió de les campanades a la resta de cadenes va tenir les següents dades d'audiència: TVE, 790.000 espectadors i el 36,9% de quota; Tele 5, 212.000 espectadors i el 9,9% de quota; Antena 3, 134.000 espectadors i el 6,3% de quota; Cuatro, 51.000 espectadors i el 2,4% de quota, i La Sexta, 49.000 espectadors i el 2,3% de quota.
El liderat de TV3 la nit de Cap d'Any té altres dos punts de suport en l'edició especial del programa d'humor "Polònia", i en l'especial "Lo Cap d'Any", que van ser el primer i segon programes del rànquing del dia, respectivament. "Polònia" va liderar la jornada televisiva, amb 645.000 espectadors de mitjana i el 33% de quota. I "Lo Cap d'Any" va ser el segon més vist, amb 592.000 espectadors de mitjana i el 31,4% de quota.
L'any 2006 ha acabat amb TV3 com a líder del ranquing dels 40 programes més vistos, amb un total de 16, i amb una redistribució dels percentatges de quota, a causa de l'aparició de dues noves cadenes generalistes que emeten en obert: Cuatro; i La Sexta, que va comprar els drets d'emissió dels dos campionats del món disputats en aquest període, el de futbol i el de bàsquet.
L'aparició d'aquestes cadenes, a més de la redistribució, ha provocat un acostament dels resultats i un increment del consum televisiu, que ha arribat als 227 minuts de mitjana per persona i dia, el més alt de la història.
--
e-noticies.com
|
|