View Full Version : Quan de temps inverteixes per anar a la feina o al lloc d'estudis?
Sky July 9th, 2005, 04:53 PM I com ho fas?
Per anar o per tornar (no les dues coses sumades).
Jo trigava entre 20 i 25 minuts caminant. La línia de bus del meu barri em deixava a la porta, però la freqüència de pas era pobra i em feia mandra esperar-me a la parada sota la calor (o el fred) lleidatà.
Antoi July 9th, 2005, 04:59 PM Pues si hi ha molt trànsit, 10 minuts, si hi ha un trànsit normalet... 5 minuts, si no n'hi ha... 3 i si per alguna d'aquelles conjuncions planetàries puc saltar-me stops, cruïlles i els famosos semàfors de la Bisbal i tenir el peu a fondo pues 1,5 xDDDDDDDDD. Són aproximadament un parell de quilòmetres
Hush July 9th, 2005, 05:06 PM Molins - parada del Bus turístic, 24minuts. :D
Mitus July 9th, 2005, 05:31 PM Amb cotxe sempre.
Sobre quan de temps trigo, depèn. Si no hi ha trafic, de 20 a 25 minuts. Si hi ha tràfic, tenint en compte que l'autopista que agafo (la del Vallès), i també la Ronda del Litoral i el Nus de la Trinitat, estan gairebé sempre col·lapsats de 7 a 9'30 del matí, doncs de 45 a 60 minuts, i alguns cops fins i tot més. En definitiva, depenent de l'hora que entri a treballar i del tràfic d'aquell dia, puc trigar entre 20 i 75 minuts. També es pot donar el cas que hi hagi un accident, però aquest supòsit ja no el tinc en compte.
dirdam July 9th, 2005, 05:41 PM Jo he d'anar des de Travessera de les Corts (Barcelona) fins a Almeda (Cornellà). Tinc 4 mitjans possibles i cap d'ells és clarament millor que els altres.
La primera opció és anar fins a Maria Cristina (caminant o agafant el Trambaix només per una paradeta) i un cop allà agafar el L12 a l'inici que em deixa a la porta de la feina (a la carretera de l'Hospitalet, a Cornellà). Però ja se sap que els autobusos en funció del trànsit mai se sap.
La segona opció és agafar la L3 a Les Corts (he de caminar uns 7 o 8 minuts) i un cop a Espanya agafar la L8 de FGC fins a Almeda. Les freqüències de la L8 no són tan bones com seria dessitjable, i pots estar-te esperant una bona estona fins que surti el tren. El transbordament es força llarg. I un cop a Almeda tinc uns altres 7 o 8 minuts de caminar per creuar la Ronda de Dalt.
La tercera opció és agafar també la L3 fins a Les Corts i a Espanya agafar la L1 fins a Av.Carrilet (a Hospitalet). He de caminar una miqueta més que des d'Almeda i tinc més estacions, però el camí és més agradable, el transbordament a Espanya més curt, la freqüència a la L1 i el temps d'aturada a les estacions molt millor, i l'aire condicionat de la L1 també funciona millor :D.
La quarta opció és baixar caminant fins a Sants i allà agafar la R1, la R3, la R4 o la R7 i arribar a l'estació de l'Hospitalet amb només una parada. És l'opció que m'obliga a caminar més, però al final penso que és la més ràpida i la que estic fent servir últimament.
Al final, quan m'avorreixo d'un camí vaig canviant :D.
javi82 July 9th, 2005, 05:50 PM Bellvitge a Universitat (L1) + Pl. Catalunya a Universitat Autònoma (FGC) = 1h05
Bellvitge a Rbla Just Oliveras (L1) + L'Hospitalet a Cerdanyola Universitat (Renfe) + Bus UAB = 1h05
M'es igual una opció com l'altre, però normalment agafo FGC pq al tenir més freqüències no m'he de preocupar pels horaris i a més és molt més fiable q la Renfe. Però quan no tinc pressa i m'ho puc pendre amb calma hi ha una multitud de variables possibles, L5 per anar a Provença, o L11 a Torre Baró, ara amb la R7 anar per Castellbisbal, transbordament a Fabra i Puig-St Andreu Arenal, anar de Montcada-Manresa a Montcada per agafar la R2, L8 al Gornal... la llista pot ser interminable.
En qualsevol cas en línia recta són 15 km des de casa fins a la facultat, i en el trajecte més ràpid no puc baixar d'una hora... Amb la L9 em podria arribar a estalviar uns 20 minuts, però a aquest ritme hauré acabat la carrera i tindré fills i tot quan la inaugurin. :sleepy:
Bitxofo July 9th, 2005, 11:12 PM Renfe Plaça Catalunya-Aeroport del Prat: 22 min.
;)
30 minuts sumant des de casa a Plaça Cata a peu + estació Aeroport a oficina a peu!
:)
Marlon July 9th, 2005, 11:18 PM Jo he d'anar des de Travessera de les Corts (Barcelona) fins a Almeda (Cornellà). Tinc 4 mitjans possibles i cap d'ells és clarament millor que els altres.
La primera opció és anar fins a Maria Cristina (caminant o agafant el Trambaix només per una paradeta) i un cop allà agafar el L12 a l'inici que em deixa a la porta de la feina (a la carretera de l'Hospitalet, a Cornellà). Però ja se sap que els autobusos en funció del trànsit mai se sap.
La segona opció és agafar la L3 a Les Corts (he de caminar uns 7 o 8 minuts) i un cop a Espanya agafar la L8 de FGC fins a Almeda. Les freqüències de la L8 no són tan bones com seria dessitjable, i pots estar-te esperant una bona estona fins que surti el tren. El transbordament es força llarg. I un cop a Almeda tinc uns altres 7 o 8 minuts de caminar per creuar la Ronda de Dalt.
La tercera opció és agafar també la L3 fins a Les Corts i a Espanya agafar la L1 fins a Av.Carrilet (a Hospitalet). He de caminar una miqueta més que des d'Almeda i tinc més estacions, però el camí és més agradable, el transbordament a Espanya més curt, la freqüència a la L1 i el temps d'aturada a les estacions molt millor, i l'aire condicionat de la L1 també funciona millor :D.
La quarta opció és baixar caminant fins a Sants i allà agafar la R1, la R3, la R4 o la R7 i arribar a l'estació de l'Hospitalet amb només una parada. És l'opció que m'obliga a caminar més, però al final penso que és la més ràpida i la que estic fent servir últimament.
Al final, quan m'avorreixo d'un camí vaig canviant :D.
Ets madrileny afincat a bcn? Ho dic pel teu nom. Sempre havia pensat que eres barceloní instal·lat a Madrid.
dirdam July 10th, 2005, 04:27 PM Sóc madrileny de naixement i visc a Barcelona des de que tenia 4 anys.
endeve July 10th, 2005, 04:46 PM 10 minuts a peu fins l'estació de Rodalia C1 i C2 de Silla
15 minuts fins a València-Nord
5 minuts d'espera al transbordament per agarrar la línea C6
55/60 minuts fins a Castelló de la Plana
5 minuts autobús Estació-Universitat Jaume I
TOTAL: 90/95 minuts
ale, a vore qui supera açò :D
SKYWALKER July 10th, 2005, 06:30 PM Doncs jo tinc entre 8 i 10 minuts de cotxe.
On treballo no n'hi ha transport públic :cry: :cry:
Jordi Berlín July 10th, 2005, 06:32 PM 10 minuts a peu fins l'estació de Rodalia C1 i C2 de Silla
15 minuts fins a València-Nord
5 minuts d'espera al transbordament per agarrar la línea C6
55/60 minuts fins a Castelló de la Plana
5 minuts autobús Estació-Universitat Jaume I
TOTAL: 90/95 minuts
ale, a vore qui supera açò :D
:eek: Ostres, endavant!, no tens previst fer algun canvi a la teva vida? :D
endeve July 10th, 2005, 06:40 PM :eek: Ostres, endavant!, no tens previst fer algun canvi a la teva vida? :D
va a ser que si :D
Això solament ho he fet durant 5 mesos i quasi que no repetisc l'història...els dos anys anteriors he estat visquent a Cagalló que s'Aplana i ara al setembre hi pense tornar :sleepy:
Jordi Berlín July 10th, 2005, 06:50 PM ...i ara al setembre hi pense tornar :sleepy:
Uf, millor, millor... Només d'imaginar-m'ho ja em canso!
jeros July 10th, 2005, 09:03 PM Desde casa meva a l'aeroport uns 40 minuts. (En cotxe, ja que tenim pàrquing gratis, i les combinacions per anar a l'aeroport són un fàstig.)
dirdam July 10th, 2005, 09:08 PM Un fàstig? Pots anar amb el Rodalies amb només un transbordament :colgate:
Bitxofo July 11th, 2005, 05:38 AM Un fàstig? Pots anar amb el Rodalies amb només un transbordament :colgate:
Jo hi vaig sense CAP transbordament...
:D
@Endavant:
Quant et costava tot això?
:eek2:
art July 11th, 2005, 09:34 AM una hora, de vegades hora i mitja, amb el puto cotxe :mad:
de tornada més o menys el mateix
jeros July 11th, 2005, 09:59 AM Un fàstig? Pots anar amb el Rodalies amb només un transbordament :colgate:
Si, pero hem deixa a l'altre cantó de l'aeroport... i patejarlo seria com 20 minuts més... :( passo passo.
art, on treballes tio??
UT596001 July 11th, 2005, 11:53 AM Jo tinc 2 opcions:
1-anar en bici
2-anar a peu
En bici són 3-5 minuts de baixada, de pujada 6-10 minuts. A peu uns 15 minuts.
Urban Dave July 11th, 2005, 12:14 PM Als estudis uns 60 minuts, a la feina ni 20 min si trobo els semàfors verd i parking prop de l'estació :D
Danzig July 11th, 2005, 01:06 PM A la feina, 45 minuts:
5 minuts fins el tren a peu
25 minuts trajecte rodalies
15 minuts a peu o bé 10 minuts amb bus
un cop vaig anar en cotxe i vaig trigar dues hores, tota la ronda col·lapsada, i això que tenim aparcament :(
Abans,quan vivia a L'H, un quart d'hora en cotxe de trajecte + un quart per trobar aparcament (abans no hi tenien, de parquing )
Als estudis, 0 minuts, estudio a casa :D
jeros July 11th, 2005, 01:29 PM ei, jo també estudio a casa! :) A la UOC, i tu?
Jordi Berlín July 11th, 2005, 02:08 PM Encara no havia contestat la pregunta!
Doncs 'menys de 5 minuts', perquè generalment treballo a casa amb l'ordinador. Aixó sí, moltes vegades m'haig de moure per a anar a concerts i fer entrevistes, i això ja no ho puc fer a casa, per desgràcia... :D El que més odio és anar al Palau Olímpic de Badalona, on surts i et quedes absolutament penjat (no tinc cotxe ni carnet! :| Metro nocturn ja!!!)
Danzig July 11th, 2005, 04:20 PM @Jeros: UOC rules!
@Jordi: com mola quedar-te a BDN penjat, ves-te'n a sota el viaducte de l'autopista i fes autostop :D
alexbn July 11th, 2005, 07:48 PM El que faig normalment:
4 min caminant + bus L14 (2 o 3 min d'espera pq en sé els horaris i aprox. 18 de viatge) + bus 34 (3 min d'una parada a l'altra, com a màxim 5 min d'espera i uns 13 de viatge) + 3 min caminant. Total: 49 min, encara que hi ha vegades que el trànsit va més bé i puc estalviar-me fins a 8 o 9 min si no he d'esperar.
Però ara m'han reduït la freqüència del 34 a la meitat i sol coincidir que arribo just quan se'n va. Total, que ara opto per agafar el 66 si ve abans que el 34, o si no em faig fotre i m'espero. Així que puc trigar entre 40 i 55 minuts. Nota: a peu en són aprox. 50, de minuts.
Altres alternatives: agafar el 30 o el 60 o el 75, segons les ganes que tingui de caminar, fer transbordament a algun dels d'abans des del Trambaix i no des del L14 o agafar el metro (L5+L6). Més o menys acabo trigant el mateix sempre.
dirdam July 11th, 2005, 08:04 PM Si, pero hem deixa a l'altre cantó de l'aeroport... i patejarlo seria com 20 minuts més... :( passo passo.Vago :D
Jordi Berlín July 11th, 2005, 08:13 PM @Jordi: com mola quedar-te a BDN penjat, ves-te'n a sota el viaducte de l'autopista i fes autostop :D
Doncs l'any passat vaig estar a punt de fer-ho... Vaig anar al concert de Judas Priest, vaig sortir a les 24.30 o així i ja no hi havia metro, ni un taxi i només una línia de bus que estava col·lapsada! Anava amb un amic i vaig trigar 3 hores en tornar a casa. No exagero!!! El bus passava cada 30 minuts, però sempre estava ple de gent que l'havia agafat a alguna parada anterior, i no parava mai. Al final, després de donar unes voltes a peu pel barri de Sant Roc en busca d'alguna solució, vam decidir muntar-nos a un bus que anés en direcció contrària perquè, així, un cop a la parada d'origen, ja ningú no ens podria fer fora i podríem fer el trajecte complet en la bona direcció... Així ho vam fer: com dic, 3 hores per anar de Badalona al carrer Aragó/Rocafort! Una vergonya total i absoluta!!! Existeix l'àrea metropolitana de Barcelona o és una entelèquia??? :bleep:
Això em passa per anar a concerts heavies a l'extrarradi... :D
YoHakki July 11th, 2005, 08:23 PM Per anar a la universitat des de casa meva necessito 1h sencera. Surto de Sant Vicenç de Montalt amb cotxe fins a l'estacio de Renfe de Caldes d'Estrac, llavors agafo un tren fins a Pl. Catalunya, d'alla vaig cap a la L3 fins a Drassanes i per ultim em queda un passeig fins la Pl. Mercè.
YoHakki July 11th, 2005, 08:27 PM Per anar a la universitat des de casa meva necessito 1h sencera. Surto de Sant Vicenç de Montalt amb cotxe fins a l'estacio de Renfe de Caldes d'Estrac, llavors agafo un tren fins a Pl. Catalunya, d'alla vaig cap a la L3 fins a Drassanes i per ultim em queda un passeig fins la Pl. Mercè.
Em replico a mi mateix per aclarar que necessito 1h pel meu trajecte EN CONDICIONS IDEALS, tots sabem com son els de renfe... xDDD. El record el tinc en 2h 10min.
Bcn July 12th, 2005, 11:37 PM Jo amb cotxe 15 minuts
amb transport public 1 hora i 30 minuts
jeros July 12th, 2005, 11:43 PM Vago :D
Au vinga... què faries si estiguessis a la meva posició? El mateix, segur... :)
trambaix July 13th, 2005, 12:03 AM De Can Rigal a Zona Universitària 5 minuts en tramvia + 5 minuts a peu entre Zona Universitària i el Campus Nord de la UPC.
Abans trigava quatre vegades el que trigo ara, m'havia d'anar caminant a Collblanc i agafar el 54, que quedava retingut uns 10 minuts a Doctor Marañón. Si anava en metro trigava una mitja hora. L'any anterior al Trambaix van posar L14 que va força bé, i trigava uns 10-15 min + els 5 minutets a peu.
deBarna July 13th, 2005, 12:27 AM De casa a Lesseps, de Lesseps a Mundet amb la L3, i de Mundet a la uni/feina en total són 15-20 minuts :)
nanobcn July 13th, 2005, 12:37 AM Jo des de Mollet fins a la universitat trigaré uns 45 minuts:
1 minut - de casa meva a l'estació de Mollet Santa Rosa (R3 Rodalies)
30 minuts - Mollet Santa Rosa > Barcelona Sants
14 minuts - Sants Estació (L3) > Zona Universitaria
Parada L3 Zona Universitaria > Aparelladors i topògrafs de La UPC, només creuar el pas de vianants.
salutacions!, nano
Bitxofo July 13th, 2005, 01:18 AM Encara no havia contestat la pregunta!
Doncs 'menys de 5 minuts', perquè generalment treballo a casa amb l'ordinador. Aixó sí, moltes vegades m'haig de moure per a anar a concerts i fer entrevistes, i això ja no ho puc fer a casa, per desgràcia... :D El que més odio és anar al Palau Olímpic de Badalona, on surts i et quedes absolutament penjat (no tinc cotxe ni carnet! :| Metro nocturn ja!!!)
Jo abans vivia allà a prop hi agafava bus nocturn (n'hi ha 2 o 3 línies a prop), i en mitja horeta a BCN!
;)
norreport July 13th, 2005, 01:22 AM depende, desd casa tardo 25 minutos, de puerta a puerta, haciendo linea 3 paral-lel a espana, transbordo linea 1 hasta rambla just oliveras y unos 5 minutos hasta la tienda en el CC la farga.
si el recorrido lo hago desd el gimnasio, q esta en la barceloneta, tardo un poco mas, pillando un bus en sant sebastia hasta parada metro bcneta y luego hasta urquinaona, donde pillo la linea 1 hasta rbla just oliveras. en total, 40 minutos mas o menos.
para volver voy en metro, con el recorrido inverso, aunq a veces hago el transbordo en universitat con la linea 2 y de ahi a parl-lel, o voy en cercanias con otros compañeros desd renfe l'h y en cataluña pillo la linea 3 a paral-lel, o si no , tb puedo hacer el siguiente recorrido, q es coger los fgc en Sant Josep y en espanya hacer transbordo a la linea verde y de ahi a paral-lel. a veces lo hago de vuelta por variar.
como podeis ver, solo me falta el tranvia jeje, tengo casi todas las opciones y voy variando para no aburrirme del mismo recorrido :D
tomando fgc-metro, del curro a casa, 20 minutos, aprox lo mismo q si pillara metro nada mas, y si tomo renfe, mejor me sale si es a la ida, porq a la vuelta pierdo tiempo mirando los tropecientos andenes y el tren q me puede llevar y acabo tardando mas.
salu2
Danzig July 13th, 2005, 10:48 AM depende, desd casa tardo 25 minutos, de puerta a puerta, haciendo linea 3 paral-lel a espana, transbordo linea 1 hasta rambla just oliveras y unos 5 minutos hasta la tienda en el CC la farga.
curras en el CC La Farga (ex-Max Center) ?
¿en qué tienda?
jeros July 13th, 2005, 12:16 PM weeeeeeeeeeeeeee aniré a veure't!!! :D
vr July 13th, 2005, 12:40 PM depende, desd casa tardo 25 minutos, de puerta a puerta, haciendo linea 3 paral-lel a espana, transbordo linea 1 hasta rambla just oliveras y unos 5 minutos hasta la tienda en el CC la farga.
Vecino!!! (bueno, yo soy ex-vecino desde hace 9 meses, pero toda mi vida mi estación de metro ha sido Paral.lel).
Bitxofo July 13th, 2005, 03:49 PM Tots som veïns de la Gran Barcelona!
Oi Jeros?
jeros July 13th, 2005, 04:26 PM No em veus el meu location?
Bitxofo July 13th, 2005, 05:27 PM No em veus el meu location?
:eek:
Estàs malalt, lolailo? :?
jeros July 13th, 2005, 06:12 PM No voleu això? Doncs ja està llavors.
Bitxofo July 13th, 2005, 06:51 PM No voleu això? Doncs ja està llavors.
Aleshores seria Barcelona oest, i no a l'oest de Barcelona!!
alexbn July 13th, 2005, 07:39 PM El jeros se ha copiau de mí!! Te voy a poner dos velas negras!!
Bitxofo July 13th, 2005, 08:04 PM El jeros se ha copiau de mí!! Te voy a poner dos velas negras!!
Tu series a Barcelona Sud!
I jo al melic de BCN.
:cool:
alexbn July 13th, 2005, 08:37 PM Mira las locations, están calcadas. Eso es plagio!!
dirdam July 13th, 2005, 08:59 PM Au vinga... què faries si estiguessis a la meva posició? El mateix, segur... :)Vols dir comprar-me un cotxe, pagar benzina, assegurança, impost de circulació, manteniment, una plaça d'aparcament a casa meva... Pues va a ser que no :D
UT596001 July 13th, 2005, 10:35 PM Doncs no penso posar mai BCN-Nord... ¡Mai de la vida!
Com a molt, posaré Castellar-Centre... :D
Sky July 13th, 2005, 10:43 PM En Jeros rendint-se a les tropes panbarcelonistes? :D
SKYWALKER July 13th, 2005, 11:36 PM Jo visc a una galàxia llunyana, molt, molt llunyana de BCN :D :D :D
Bitxofo July 14th, 2005, 01:45 AM Doncs no penso posar mai BCN-Nord... ¡Mai de la vida!
Com a molt, posaré Castellar-Centre... :D
Posa Barcelona nord-oest!!
Toadstool July 14th, 2005, 02:31 AM Jo visc a la Barcelona ultramarina. :yes:
Bitxofo July 14th, 2005, 02:44 AM Jo visc a la Barcelona ultramarina. :yes:
Ultramarinos La Balear.
Toadstool July 14th, 2005, 02:55 AM Aquests sí que tenen nom d'ultramarins:
http://img242.imageshack.us/img242/5772/ferryiscomar27xh.jpg (http://www.imageshack.us)
jeros July 14th, 2005, 09:35 AM Wuau... el que s'ha format pel meu location! :D
Una cosa està clara, com veieu, i tal com ha dit en Bitxo, visc a l'oest de BCN, no sóc de BCN oest :D. Ja sabeu, com l'alexbn, que viu al sud, doncs ja està! Que no cunda el pánico!! :D
@dirdam: Jo sóc anticotxe total, però s'ha de reconèixer que hi ha vegades que és del tot necessari. :( (desgraciàdament)
alexbn July 14th, 2005, 01:25 PM A ver si no es verdad que yo vivo al sur.
PD: En un barrio del sur. :D
Sky July 14th, 2005, 01:38 PM Jo ompliré el buit que ha deixat en jeros. :D
jeros July 14th, 2005, 02:04 PM Yo vivo en el oeste.
EN UNA CIUDAD QUE SE SITUA AL OESTE.
(y por poco que te guste... elehache es la 2ª de Catalunya!!! :D)
sergioib July 14th, 2005, 02:51 PM Pues yo... 45 minutos al instituto, caminando (es bueno pegarse una buena caminata a las 7 de la mañana... :hahaha: ).
Al trabajo... no trabajo todavía, cuando trabaje en el aeropuerto (mi segunda casa, adoro el aeropuerto :D) os lo diré, a ver si está hecha la línea de tranvía o una estación de metro por allí.
A la escuela de idiomas... Normalmente 45 minutos también, a no ser que tenga mucha suerte con los transbordos y entonces serían unos 35 minutos.
No os preocupéis por mí, suelo llevar siempre el mp3 puesto en mis viajes :sleepy:
Bitxofo July 14th, 2005, 03:53 PM Pues yo... 45 minutos al instituto, caminando (es bueno pegarse una buena caminata a las 7 de la mañana... :hahaha: ).
Al trabajo... no trabajo todavía, cuando trabaje en el aeropuerto (mi segunda casa, adoro el aeropuerto :D) os lo diré, a ver si está hecha la línea de tranvía o una estación de metro por allí.
A la escuela de idiomas... Normalmente 45 minutos también, a no ser que tenga mucha suerte con los transbordos y entonces serían unos 35 minutos.
No os preocupéis por mí, suelo llevar siempre el mp3 puesto en mis viajes :sleepy:
Vaya caminatas te pegas, macho...
alexbn July 14th, 2005, 06:44 PM Con lo sano que es andar... Yo me pasé toda la carrera yendo a pata a la facultad. La gente me decía "Pero estás loco! Cómo vas a ir a Hospi andando!" "Pues levantando alternativamente las piernas". En fins... No iba a ir en metro cuando andando tardaba la mitad!!!
xurgell July 14th, 2005, 07:06 PM Jo he posat entre 10 i 15, que és el que tardo la major part dels dies. Normalment vaig caminant i tardo uns 14 minuts (tinc com una ona verda als semàfors increïble, tots em donen verd en quant m'acosto, excepte el carrer Aragó :mad2: ). I els dies que vaig en bici tardo 5 minuts, respectant-ho tot, que sóc un ciclista cívic i exemplar, com tots els que veu en Ramon de España, jajaja.
Met July 14th, 2005, 07:24 PM Entre 10 i 20 minuts... depèn si hi vaig en bici, en cotxe o en tramvia.
També hi vaig a peu, 35 minuts, però només quan fa bo i tinc temps. :wave:
Met dixit! :bowtie:
Met July 14th, 2005, 07:31 PM El que més odio és anar al Palau Olímpic de Badalona, on surts i et quedes absolutament penjat (no tinc cotxe ni carnet! :| Metro nocturn ja!!!)
Tranquil... al nadal del 2006 hi arribarà el tramvia. :D
Si no et vols esperar... em venc el cotxe... petit, comfortable, no gasta, ideal ciutat. ;)
Sky July 14th, 2005, 07:41 PM L'any que ve tindré dues opcions per anar a l'institut:
- Mitja hora a peu.
- Mitja hora amb el bus (fent una volta tonta perquè els busos de Lleida només circulen d'esquerra a dreta xD).
:dunno:
Bitxofo July 14th, 2005, 08:21 PM L'any que ve tindré dues opcions per anar a l'institut:
- Mitja hora a peu.
- Mitja hora amb el bus (fent una volta tonta perquè els busos de Lleida només circulen d'esquerra a dreta xD).
Jo cada vegada em peto més de riure amb coses de LleidE...
:rofl:
Ves a peu i estalvies, CEL!!
:wink2:
Sky July 14th, 2005, 08:33 PM Però m'explico amb el que vull dir? :D
Tots fan "circumval·lacions", però només en un sentit. :doh:
Bitxofo July 14th, 2005, 08:39 PM Però m'explico amb el que vull dir? :D
Tots fan "circumval·lacions", però només en un sentit. :doh:
Ho havia entès perfectament, CEL!
GràcieS
;)
entfe001 July 18th, 2005, 07:59 PM Servidor està rondant l'hora i quart entre casa i la Facultat de Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Tinc diversos itineraris, però el més còmode per mi és:
1] Agafar el 33, el 34, el 43, el 44, el 50, el 51, el B20 o el B24 des de Mallorca - Dos de Maig fins al Temple Expiatori de la Sagrada Família: dues parades. Al tenir vuit línies d'autobús l'espera mai és superior a dues "ones verdes" de semàfor.
2] Allí faig a peu una illa de l'eixample fins a l'accés de la L5 del Metro. Faig també dues parades fins a Diagonal.
3] Tercer transbord: amb FGC prenc un S2 o un S55 fins a l'Autònoma. Mitja hora llarga tancat al tren, a les vuit del matí la puntualitat de FGC queda una mica tocada.
4] Deu minuts llargs a peu des de l'estació fins a la facultat.
De tornada prefereixo la Renfe doncs fa que només tardi una hora escassa si m'ho combino bé per no esperar-me més de cinc minuts a l'estació. Aleshores la combinació és R7+L1+L2, amb transbordaments a Sant Andreu Arenal i Clot. Baixo a Encants.
Ara bé, si algun dia em toca anar o tornar des de l'Autònoma a Girona, la cosa es complica, doncs no baixo de les DUES HORES gràcies a la gran parida d'haver de transbordar a Sants, tot i la preciosa via que va des de Cerdanyola Universitat a Mollet Sant Fost. Qualsevol dia d'aquests m'enfilo a un vagó de mercaderies per guanyar temps...
Jordi Berlín July 18th, 2005, 08:45 PM Ep, un gironí!!! No et tenia controlat, jo a tu! Ja era hora que ens visités algú de per allà a dalt...
jeros July 18th, 2005, 09:55 PM Tenim també l'Antoi, no? :)
Sky July 18th, 2005, 09:59 PM També hi havia algú de Riells i Viabrea, però potser això ja entra dins de PanBarcelona. :D
Bitxofo July 19th, 2005, 12:09 AM Con lo sano que es andar... Yo me pasé toda la carrera yendo a pata a la facultad. La gente me decía "Pero estás loco! Cómo vas a ir a Hospi andando!" "Pues levantando alternativamente las piernas". En fins... No iba a ir en metro cuando andando tardaba la mitad!!!
Una vegada que va haver-hi vaga de TOTS els transports públics, vaig anar de Plaça Catalunya a Santa Coloma de Gramenet a peu: van ser dues hores i mitja i ens trobàvem altres estudiants de la universitat fent el mateix trajecte per l'avinguda Meridiana, va ser divertit, jo tenia 23 anyets...
;)
Sky July 19th, 2005, 12:12 AM ^ Això era a l'època de la Llibertat, Amnistia, Estatut d'Autonomia? :D
Bitxofo July 19th, 2005, 01:42 AM ^ Això era a l'època de la Llibertat, Amnistia, Estatut d'Autonomia? :D
Era al 1993-4, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenG!!!
:sleepy:
norreport July 19th, 2005, 01:57 AM curras en el CC La Farga (ex-Max Center) ?
¿en qué tienda?
weeeeeeeeeeeeeee aniré a veure't!!! :D
en massimo dutti, ahi estoy todas las tardes...a de 4 a 8 estoy fijo siempre ahi metido, menos los sandos q hago partido y hare de 10 a 2 y de 6 a 10.
Vecino!!! (bueno, yo soy ex-vecino desde hace 9 meses, pero toda mi vida mi estación de metro ha sido Paral.lel).
pues es una estacion muy maja, con la correspondencia mas inmediata de toda la red, jaja, y dos lineas al teu servei. esta bien la zona, aunq yo vivo en nou de la rambla ya, y la gente es un poco ruidosilla cuando va por la noche de fiesta, pero bueno, nada q unso buenos tapones no arreglen :P
Bitxofo July 19th, 2005, 03:00 AM pues es una estacion muy maja, con la correspondencia mas inmediata de toda la red, jaja, y dos lineas al teu servei. esta bien la zona, aunq yo vivo en nou de la rambla ya, y la gente es un poco ruidosilla cuando va por la noche de fiesta, pero bueno, nada q unso buenos tapones no arreglen :P
2 líneas de metro y el "funi" de Montjuïc, o sea 3 líneas...
Vives muy céntrico, como yo.
:cool:
Met July 19th, 2005, 01:12 PM Personalment... crec que tota persona que hagi d'esmerçar més de 40 minuts en deplaçament a la feina o lloc d'estudi... és un desgraciat.
Ho dic perquè és molt de temps, nervis i diners el que es perden. :(
entfe001 July 19th, 2005, 01:31 PM Personalment... crec que tota persona que hagi d'esmerçar més de 40 minuts en deplaçament a la feina o lloc d'estudi... és un desgraciat.
Home, en el meu cas era hora i quart des de Barcelona, prendre una bírria d'autobús des de Girona o sortir d'allí diàriament amb el tren de les sis del matí... Això, o donar la tabarra al DURSI per tal que la carrera de Matemàtiques es cursés a la UdG, que ja m'agradaria per altra banda...
Danzig July 19th, 2005, 01:41 PM Personalment... crec que tota persona que hagi d'esmerçar més de 40 minuts en deplaçament a la feina o lloc d'estudi... és un desgraciat.
què exagerat!
jo el temps que passo al tren l'aprofito per estudiar o per llegir un bon llibre. Algunes vegades he fet resums, o fins i tot exercicis al tren
això no és perdre el temps ;)
jeros July 19th, 2005, 01:42 PM Met, jo discrepo una mica per una vegada amb tu i faria extensible la teva opinió a 1 hora.
Met July 19th, 2005, 02:01 PM Met, jo discrepo una mica per una vegada amb tu i faria extensible la teva opinió a 1 hora.
Trigues 1 hora en cotxe des de Terrassa a l'Aeroport?
Tu el que vols és adaptar la meva teoria a la teva realitat per deixar de ser un desgraciat. ;)
(de bon rotllo).
entfe001 July 19th, 2005, 02:05 PM què exagerat!
jo el temps que passo al tren l'aprofito per estudiar o per llegir un bon llibre. Algunes vegades he fet resums, o fins i tot exercicis al tren
això no és perdre el temps ;)
Això mateix! Gràcies a l'explotació comercial de FGC vaig resoldre el problema dels hotels de Hilbert amb una bijecció bastant més bona que la clàssica triangulació! :cool:
jeros July 19th, 2005, 02:15 PM Trigues 1 hora en cotxe des de Terrassa a l'Aeroport?
Tu el que vols és adaptar la meva teoria a la teva realitat per deixar de ser un desgraciat. ;)
(de bon rotllo).
No, jo trigo de 35 a 40 minuts en hora punta. Però considero que fins 1 hora pot ser raonable.
UT596001 July 19th, 2005, 03:07 PM Llavors Met, quan em toqui anar a la Uni a BCN (ja que el que vull estudiar només es fa a BCN), si vull trigar menys de 40 minuts hauria d'anar a viure a BCN, no?
Jo, encara que trigués entre hora i hora i mitja ja em va bé, ja estic acostumat a trigar això per baixar a BCN, però en canvi a Castellar es viu molt millor que a BCN. I ull, que visc al centre de la vila.
jeros July 19th, 2005, 04:29 PM També penso que ser més lluny de la conurbació Castelldefels-Martorell-Terrassa-Sabadell-Mollet-Mataró és una putada si has d'anar a BCN cada dia...
Bitxofo July 19th, 2005, 04:58 PM Personalment... crec que tota persona que hagi d'esmerçar més de 40 minuts en deplaçament a la feina o lloc d'estudi... és un desgraciat.
Un desgraciat? :eek:
Com et passes... :bash:
Jo només trigo 20-30 min.
Però tu quan fas Poblenou-Terrassa ets un desgraciat aleshores... xDDDD
:hahano: :hahano:
Met July 19th, 2005, 06:17 PM Jo trigo com a molt 15 minuts en bici... :D
Sóc un afortunat... ho sé. No m'odieu per ser perfecte. :)
Però tu quan fas Poblenou-Terrassa ets un desgraciat aleshores... xDDDD
Estem parlant d'anar a treballar o a estudiar....
A Terrassa hi vaig a fer un altre tipus de feina. ;)
I del Poblenou a Terrassa trigo 20 minuts, no més. ;)
P.D: No us agafeu això de ser un desgraciat com un insult... sinó com una crítica al model social i de mobilitat que tenim imposat. :(
En som les víctimes.... :cry:
alexbn July 19th, 2005, 07:03 PM Jo trigo tres quarts a anar i mitja hora a tornar. Compto com a desgraciat o no? :D
Met July 19th, 2005, 07:13 PM Jo trigo tres quarts a anar i mitja hora a tornar. Compto com a desgraciat o no? :D
Border line. :D
Ja cal que t'hi esforcis o cauràs al cantó fosc.... xD!
Bitxofo July 20th, 2005, 01:20 AM Jo trigo tres quarts a anar i mitja hora a tornar. Compto com a desgraciat o no? :D
Només a la tornada!
Sky July 20th, 2005, 01:33 AM La mitja hora que jo hauré de fer a peu sí que és de desgraciats!
Bitxofo July 20th, 2005, 03:14 AM La mitja hora que jo hauré de fer a peu sí que és de desgraciats!
Ets jove, fes esport!
;)
Sky July 20th, 2005, 03:45 AM Si ja tinc 11 anys a cada pota... :(
jeros July 20th, 2005, 09:30 AM Però tu quan fas Poblenou-Terrassa ets un desgraciat aleshores... xDDDD
:D On creus què és Terrassa, a Bèlgica? :D Des del pobleNou hauràn 25 minuts com a màxim en hora punta... De fet, jo des de l'aeroport quan torno a casa és el que trigo. Hi ha molta gent de la meva feina que viu a BCN per l'eixample, i, degut al trànsit, triga més que jo...
Bitxofo July 20th, 2005, 04:08 PM :D On creus què és Terrassa, a Bèlgica? :D Des del pobleNou hauràn 25 minuts com a màxim en hora punta... De fet, jo des de l'aeroport quan torno a casa és el que trigo. Hi ha molta gent de la meva feina que viu a BCN per l'eixample, i, degut al trànsit, triga més que jo...
T'està llegint la meva companya de feina que és de Terrassa i diu que no t'ho creus ni tu!!
:nono:
jeros July 20th, 2005, 04:28 PM el què? Què és a Bèlgica?
Jo no m'ho haig de creure, et dic la meva realitat. I... la teva companya treballa a El Prat, no al Poble Nou, no? :D
Aish... de moment som Met i jo d'acord per 1 en contra :D. Si vols puc trigar menys per autopista de peatge :D:D:D:D:D
Veus? ;)
jeros July 20th, 2005, 04:29 PM El Km.17 de la C-58 ja pertany a Terrassa... si vols, encara puc trigar menys :P
Bitxofo July 20th, 2005, 07:11 PM @Jeros:
Tu has dit "en hora punta", llegeix el teu propi post... :|
I la meva companya de feina no parlava d'aeroport-Terrassa, sino de Poblenou-Terrassa. A més a més tu fas trampa pq només comptes el temps del trajecte però no aparcar el cotxe ni guardar-lo!!
>(
Met July 20th, 2005, 07:12 PM A mi em porten.. pel que no haig d'aparcar... :D
UT596001 July 20th, 2005, 09:15 PM Els teus peus, oi? :D
És la gran avantatge d'anar a peu... però em fa una mandra tornar de l'IES a casa en ple estiu quan gairebé no hi ha ni una ombra! :(
entfe001 July 20th, 2005, 09:25 PM Servidor, quan estudiava a Girona a l'IES Montilivi, optava per pujar amb l'autobús urbà (L8) i tornar a peu. Als matins d'hivern, a tres quarts de vuit del matí, a Girona fa bastanta fresca, i a més el camí és tot pujada. Ara bé, a l'estiu molts cops també preferia que l'autobús em portés, que s'hi està millor :D
Encara me'n recordo de com fardava a classe pel fet que m'hi duien amb un Mercedes-Benz, res més lluny de la realitat :D I encara s'emprenyaven més amb mi quan els hi demostrava que l'import d'una de les seves "xules" motocicletes és el que corresponia a tres anys d'autobús :D :D :D
Sky July 20th, 2005, 09:27 PM El meu IES el tenia a 20-25 minuts a peu i no pagava la pena anar-hi en bus perquè em deixava a mig camí. :mad:
UT596001 July 20th, 2005, 09:29 PM El meu IES el tenia a 20-25 minuts a peu i no pagava la pena anar-hi en bus perquè em deixava a mig camí. :mad:
Creguis que no més d'un cop m'ha tocat...
Si és que el temps és molt capritxós a Castellar! :D
UT596001 July 20th, 2005, 09:30 PM Cel, has canviat el missatge!
Abans parlaves de la boira, d'aquí el meu missatge...
Sky July 20th, 2005, 09:31 PM ^ Ups, havia editat allò de la boira perquè quedava molt fantasma. :D
entfe001 July 20th, 2005, 09:32 PM Home, jo pujant a peu a pas lleuger (és a dir, quan perdia l'autobús :-P) trigava uns 25 minuts ben bons i arribava bastant fet coca. Per altra banda, en 4 minuts estava a la parada de l'autobús, aquest tardava 10 minuts escassos en fer el viatge i després només havia de creuar el carrer per arribar a l'institut, gràcies a la "parada fantasma" de l'institut que al cap dels anys es va oficialitzar.
entfe001 July 20th, 2005, 09:33 PM Nens, què discutiu? Teniu el cap emboirat? :D :D :D
jeros July 20th, 2005, 11:29 PM @Jeros:
Tu has dit "en hora punta", llegeix el teu propi post... :|
I la meva companya de feina no parlava d'aeroport-Terrassa, sino de Poblenou-Terrassa. A més a més tu fas trampa pq només comptes el temps del trajecte però no aparcar el cotxe ni guardar-lo!!
>(
Trampa? Però a veure, bitxofo, quina necessitat tinc jo de rebatre 5 minuts més o menys?? :D Pensa una mica, home!!
Jo et dic el que trigo aprox, també depen del dia, hi ha vegades que trigo més i d'altres que menys... jo que sé! La teva companya potser va més lenta, o més tranquila o... nuzé. T'asseguro que jo no sóc un tunning de posar el cotxe a 160 eh? ;)
Danzig July 21st, 2005, 01:11 PM jo a vegades anava a l'institut en metro (una parada) i a sobre em deixava a mig camí
colant-me, clar, era jove i rebel
Met July 21st, 2005, 01:16 PM jo a vegades anava a l'institut en metro (una parada) i a sobre em deixava a mig camí
colant-me, clar, era jove i rebel
Com en bitxo no fa pas gaire... :D
Sky July 21st, 2005, 01:20 PM En Danzig té excusa, però el Bitxo, amb la seua avançada edat i el seu supersou de funcionari, es colava fins fa quatre dies. :runaway:
Met July 21st, 2005, 01:42 PM COLL A TERRA! :rant:
jeros July 21st, 2005, 08:57 PM xDDDDDDDDDDDDDD
Danzig July 22nd, 2005, 01:43 PM jo ja vaig fer de Raskolnikov pagant una multa de 1000 peles un dia que em van eixampar amb una tarjeta falsa
:cry:
Bitxofo July 22nd, 2005, 05:55 PM En Danzig té excusa, però el Bitxo, amb la seua avançada edat i el seu supersou de funcionari, es colava fins fa quatre dies. :runaway:
>(
Me'n vaig a Madrid un dia i quan torno em trobo això! Sí que m'estimeu... :cry:
@CEL:
1. No tinc avançada edat, només 34 anys.
2. No sóc funcionari, sóc interí amb un bon sou.
3. No em colo des del gener aprox.
4. Ara ja no vinc a LleidE aquest diumenge, per dir-me aquestes coses tan lletges!
:tongue:
:(
Sky July 22nd, 2005, 06:04 PM ^ Si ja saps que sóc molt de la broma... :D
Sky September 17th, 2005, 07:46 PM Una enquesta molt maca. Cap amunt!
Confide September 17th, 2005, 08:07 PM edat avançada jajajaja que bo
whatever.
25 minuts per anar a l'Autònoma perquè els busos passen quan volen i els fgc també.
Per anar a la feina... 1 hora i 10 minuts...
david_jim September 17th, 2005, 11:39 PM Doncs jo trigava abans al meu lloc d'estudis poc més de 5 minuts, però a partir de dilluns que començo pràctiques, faré una ruta més llarga.
http://img322.imageshack.us/img322/1627/planometroho9qz.gif
El temps que trigaré serà d'una hora.
Amb aquesta altra ruta trigaria 10 minuts menys
http://img322.imageshack.us/img322/8677/wpe42259ho0lw.gif
Però com que m'acompanyen unes companyes que si van soles es perden i diuen que no tenen diners per comprar dos bitllets en comptes d'un (mentre que per tabac mai els falta), doncs apa, ajo y agua, per la ruta llarga.
dirdam September 18th, 2005, 12:46 AM I no et sortiria més a compte canviar a Gregorio Marañón en comptes de fer els canvis de Príncipe Pío i Guzmán el Bueno? Aquest darrer no és especialment curt.
david_jim September 18th, 2005, 01:26 AM I no et sortiria més a compte canviar a Gregorio Marañón en comptes de fer els canvis de Príncipe Pío i Guzmán el Bueno? Aquest darrer no és especialment curt.
Ja, ho he pensat, és molt probable que ho faci i així no he d'agafar la línia 6, que a les 8 del matí com que va massa plena.
Abbil September 18th, 2005, 02:19 PM Doncs jo molt poquet...
Em desperto a les 8:20, surto de casa a les 8:32, i arrivo a l'insti a les 8:46, aproximadament...
:rofl: :rofl:
xavi83 September 18th, 2005, 04:33 PM Ara amb cotxe entre 15 i 30 minuts, depenent de l'hora y el transit.
Abans que tingues cotxe una hora amb el putu tranvia i el metro.....
una hora per fer 12 km, k hi han desde on visc fins el meu lloc d'estudis...
Bitxofo September 19th, 2005, 06:04 PM Ara amb cotxe entre 15 i 30 minuts, depenent de l'hora y el transit.
Abans que tingues cotxe una hora amb el putu tranvia i el metro.....
una hora per fer 12 km, k hi han desde on visc fins el meu lloc d'estudis...
Visca el transport públic, EH?
Abbil September 19th, 2005, 06:27 PM Jo hi vaig i hi torno SEMPRE a peu.
:banana:
Ademés, a casa no tenim cotxe
Sempre usem lo transport públic.
^_^
Sky September 19th, 2005, 11:57 PM Comprovat, trigo 23 minuts a peu per arribar al meu nou institut. Ara em toca provar dreceres... :D
Bitxofo September 20th, 2005, 03:13 PM Jo hi vaig i hi torno SEMPRE a peu.
:banana:
Ademés, a casa no tenim cotxe
Sempre usem lo transport públic.
^_^
Així m'agrada, Jordi!
Ah, gràcies per obrir el fil per felicitar-me el "cumple".
;)
Abbil September 20th, 2005, 05:46 PM ^^ De res ^_^
Sky May 6th, 2007, 01:15 AM Renovo l'enquesta. :)
chris_scraper May 6th, 2007, 01:23 AM Entre 5 i 10 minuts.. tot i que vaig a un ritme bastant ràpid.. atropellant a tothom que em trobo pel camí..
Ah. .el més important es que vaig a peu.. jeje
SEIM May 6th, 2007, 01:34 AM 30-35 minuts... en cotxe, 7.5 kms tot dins de BCN.
A10
Bitxofo May 6th, 2007, 06:54 AM Actualment, i degut a les obres de RENFE, trigo 25-30 minuts, o sigui: 5-10 minuts més que fa 2 anys!
:ohno:
Antoi May 6th, 2007, 12:29 PM Entre 15-20 minuts, tot i que és un trajecte per carreteres locals que es pot fer perfectament en 10 (hi ha una llarguísima recta d'uns 2 km entre Ullastret i Serra de Daró xD)
Tot i que no vull correr gaire per allà, perquè és una zona on els senglars campen lliurement i atravessen les carreteres quan volen i sense mirar. L'altre dia, quan tornava de Palafrugell per la C-66 (que pertany a la xarxa bàsica, no és en absolut local i amb IMD de 15.000 vehicles) se'm va atravessar un per davant el cotxe i com aquell qui diu el vaig fregar, quan anava a la gens menyspreable velocitat de 100 km/h (la màxima permesa a la via).
keros May 6th, 2007, 12:42 PM Un quart d'hora caminant.
Confide May 6th, 2007, 12:52 PM 20-25 minuts
scratchy May 6th, 2007, 02:07 PM Jo tardo:
Uns 45' a la feina, agafo 2 metros i 15 minuts caminant
Uns 20' al lloc d'estudis, 5 caminant i 15 en bus
xussep80 May 6th, 2007, 05:24 PM Uns 10/15 minuts en metro i uns 25/30 minuts a peu
Gabe May 6th, 2007, 05:51 PM 30-35 minuts en cotxe si no hi ha transit
SEIM May 7th, 2007, 12:36 AM 30-35 minuts en cotxe si no hi ha transit
Coi... tu vas de Gavà a Sant Cugat... en el mateix temps que jo faig 7.5 kms :nuts:
A10
Danzig May 7th, 2007, 11:15 AM Quan no perdo el tren, 45 minuts, 30 en tren i 15 caminant o en bus
faig 30 kms
Sky October 5th, 2008, 02:00 PM Bump!
entfe001 October 5th, 2008, 03:23 PM 25-30 minuts en autobús. En Metro trigo aproximadament el mateix però haig de fer un transbord, amb bus no em fa falta.
UT596001 October 5th, 2008, 03:32 PM Per estudiar, entre 1 hora 15 minuts i 1 hora 45 minuts. Faig Vallesana+Tren+Metro.
Per anar a la feina, 1 hora 40 per anar i 2 hores 10 per tornar. Vallesana+Sagalés+Tren a l'anar i Tren+Tren+Vallesana per tornar.
Dinivan October 5th, 2008, 03:40 PM Abans trigava al voltant d'una hora i trenta minuts per arribar a la universitat, perquè havia de prendre el cotxe fins l'estació de Cardedeu, després baixar al Clot, allà pujar al metro tan sols per una parada, i finalment haver d'utilitzar el tramvia.
Però ara ja estic visquent a Barcelona, així que tan sols trigo uns 10-15 minuts per anar a la feina. Encara que d'aquí poc m'envien a Tarragona uns quants mesos, i em sembla que l'hotel al qual viuré (ciutat de tarragona, em sembla que es diu) esta al davant de la feina.
el casanovas October 5th, 2008, 04:03 PM Jo relativament poc.
Badal/Pl. de Sants -> Diagonal -> St. Cugat, entre 45 minuts i 1 hora, diria.
UT596001 October 5th, 2008, 04:05 PM Abans trigava al voltant d'una hora i trenta minuts per arribar a la universitat, perquè havia de prendre el cotxe fins l'estació de Cardedeu, després baixar al Clot, allà pujar al metro tan sols per una parada, i finalment haver d'utilitzar el tramvia.
Però ara ja estic visquent a Barcelona, així que tan sols trigo uns 10-15 minuts per anar a la feina. Encara que d'aquí poc m'envien a Tarragona uns quants mesos, i em sembla que l'hotel al qual viuré (ciutat de tarragona, em sembla que es diu) esta al davant de la feina.
^^ Vaja, ja no et podré vendre el bitllet, llavors.
Niat October 5th, 2008, 04:18 PM Uns 45 minuts. I uns 10-15 minuts camninant fins al metro.
Dinivan October 5th, 2008, 04:21 PM ^^ Vaja, ja no et podré vendre el bitllet, llavors.
ets el venedor jove de cardedeu? ostres, doncs ja m'hi fixaré el proper dia que hagi de prendre el tren :P
Obidos October 5th, 2008, 04:26 PM Jo des de que surt de casa fins al meu treball, mitja hora. Son 10 min a peu fins al meu garatge i 20 min amb el cotxe.
UT596001 October 5th, 2008, 04:35 PM ets el venedor jove de cardedeu? ostres, doncs ja m'hi fixaré el proper dia que hagi de prendre el tren :P
Porto 1 mes i mig escaig, i sóc el noi jove dels caps de setmana per la tarda.
Sky October 5th, 2008, 04:47 PM Una altra qüestió interessant seria saber quin és el límit de temps que estem disposats a "perdre" per anar a treballar. És a dir, el màxim que suportaríem abans de pensar en mudar-nos o simplement rebutjar la feina.
lude October 5th, 2008, 05:19 PM Jo he posat entre 50' i 55', però el rang seria entre 45' i 60', depenent dels temps d'espera (utilitzo 3 transports diferents).
Agafo la L1 a Urgell, a 3' de casa. Vaig fins Arc de Triomf hi allà agafó el Rodalies fins a Badalona. Vaig a peu 5' fins a Francesc Layret i agafo alguna de les 4 línies que m'apropen a la feina.
Quan he fet el mateix trajecte en cotxe he trigat uns 25'-30' de porta a porta.
Suposo que quan acabin l'estació de Badalona Centre de la L2 (quants anys porten ja???) el que serà més ràpid és anar a peu fins a Universitat, fer tota la L2 i agafar un autobús al centre de Badalona. Però no crec que hi sigui allà quan això arribi...
JarlehuBCN October 5th, 2008, 05:23 PM Jo ara mateix trigo.... (de Sagrera a Avda. Roma/Vilamarí-Llançà)
*30 minuts en hora punta en transport públic (metro i bus)
*40 minuts en hora punta en cotxe/taxi
*15 minuts en estiu/hora vall (7 del matí) en transport públic (només bus)
*10/15 minuts en estiu/hora vall en cotxe
*15/20 minuts en Rodalies
JuanK October 5th, 2008, 08:58 PM 24 minutos... a pie. Según Google Maps, hay 1,9 km desde mi casa hasta mi lugar de trabajo.
Aurelio October 5th, 2008, 08:58 PM Jo continuo treballant des de casa...!
:D :D :D
Aurelio October 5th, 2008, 09:10 PM ^^Des del 2001...
:D :D :D
xussep80 October 5th, 2008, 09:57 PM Jo trigo:
- 8 ó 9 minuts en bicing (calculat :D)
- 10 minuts en metro
- 15 minuts en bus
- 20 ó 25 minuts a peu
norreport October 5th, 2008, 10:20 PM 45-50 minutos
desd plaza tetuan a sant cugat del valles, plaza de los 4 cantons
1 A - linea 2 tetuan-ps gracia y caminito a estacion fgc plaza cat 7 min + 5 min
B - bicing en bailen/diputacion 10-12 min
2 - fgc a st cugat (25 min)
3 - 7 minutos a pie desd estacion st cugat a oficina
lude October 5th, 2008, 10:37 PM ^^ En Caja Madrid? :D
Jo tinc compte a l'oficina de 'La Caixa' que està a poc més de 10 m.
Bitxofo October 6th, 2008, 01:22 AM Jo ara trigo, a l'anada:
- 10 minuts a peu des de casa meva fins a RENFE Passeig de Gràcia.
- 25 minuts de tren fins a l'aeroport de BCN.
- 5 minuts a peu de l'estació Aeroport a la meva oficina dins la terminal.
TOTAL: 40 minuts.
;)
Per tornar:
- 5 minuts a peu des de la meva oficina fins a la parada del bus 46.
- 35 minuts de bus 46+bus 9 o bus 46+metro L1.
- 5 minuts a peu des de Catalunya o Urquinaona fins a casa meva.
TOTAL: 45 minuts.
scratchy October 6th, 2008, 02:47 AM Jo he posat 30-35 min:
7 de casa al parking
23 en cotxe al aeroport (parking inclós)
5 del parking a la feina
En total si vaig quan hi ha poc tránsit, tardo 20-25min en total, però si es hora punta, sobretot tornada divendres tarda o entre les 5 i les 7pm entre setmana tardo 40 o més. Per sort o desgràcia a la feina faig horaris intempestius i quasi sempre agafo poc trànsit.
Danzig October 6th, 2008, 12:11 PM 10 min bicing o 15 a peu fins a Sants
25 minuts rodalies
5 minuts a peu
-
40-50 minuts si tot va bé, molts cops trigo 1 hora o més per culpa de renfe o de les bicis :bash:
Confide October 6th, 2008, 12:29 PM 7 minuts caminar o o 10 minuts si espero el tramvia
20 minuts metro
35 minuts fgc
més o menys. Depèn de si tot ho agafes seguit o si t'esperes.
entfe001 October 6th, 2008, 03:12 PM Una altra qüestió interessant seria saber quin és el límit de temps que estem disposats a "perdre" per anar a treballar. És a dir, el màxim que suportaríem abans de pensar en mudar-nos o simplement rebutjar la feina.
No més de 45' a menys que el sou ho justifiqui. La bogeria d'hora i quart per anar a l'Autònoma no la torno a repetir per poc que pugui.
Bitxofo October 6th, 2008, 06:57 PM ^^Jo no aniria a treballar a un lloc al qual trigués més d' 1 hora de porta a porta. El meu límit seria 59 minuts, i si no que em paguin hores extres!
De fet, em vaig mudar pq vivia a Badalona i trigava 1 hora en arribar a l'aeroport...
:ohno:
Izo October 7th, 2008, 07:04 PM En el meu cas depèn molt de si l'autobús arriba a l'hora o no, de si hi ha cap incident pel camí o no, de si l'autovia va molt plena o no, de l'hora que l'agafis, etc. I cada dia és diferent. Però de mitjana des de Piera fins a Barcelona (Maria Cristina) és pels volts d'una hora; a vegades no arriba ni a això i, si no hi ha sort, pot arribar a 1h 15 min.
alexbn October 7th, 2008, 08:05 PM Yo 38-40 minutos de puerta a puerta, según enganche el metro o espere el siguiente.
jeros October 8th, 2008, 10:25 AM norreport, tu no treballaves a la farga de L'H??
javi82 October 8th, 2008, 12:24 PM Em sembla q guanyo :lol: com veieu al meu nick porto alguns mesos canviat de localització... estan fent obres a casa i ens hem hagut de traslladar a Cunit, i des de principis de Juny vaig i vinc des d'allà a treballar fins a la Pl. Lesseps. I el plànning de cada dia al matí és: a les 7:55 surto de casa, em porten en cotxe fins a l'estació; a les 8:04 surt el tren de Cunit q arriba a Pg. de Gràcia a les 9:04, i d'allà el metro fins a Lesseps i caminant fins a la feina per arribar normalment a les 9:20. Total: 1h25. Això sí, en quant al servei totalment excelent, dels 56 dies q de moment porto nomès he arribat tard a la feina 2 cops.
Això des de la setmana passada ha estat encara pitjor ja q he de tornar per les tardes des de l'Autònoma quan acabo les classes i llavors ja és de traca, us dic p.ex. com va anar dilluns: sortida de classe a les 19:15, agafar el bus de la UAB a les 19:20 per arribar a l'estació a les 19:30, esperar al tren q havia de passar a les 19:56 però anava amb més de 10 minuts de retard, a l'arribar a Sants he perdut el St. Vicenç de i 36 i m'he d'esperar al q surt a les 21:06, arribada a Cunit a les 21:55 i menys mal q m'esperen per pujar-me amb cotxe i arribar a casa en 5 minuts. Total: 2h45 Si fos tot quadrat (cosa q nomès m'ha passat un cop en 7 dies) llavors arribo a les 21:30, són 2h15 com a mínim per a 53 km en línia recta (67 per carretera) i això no hi ha forma de baixar-ho. :crazy:
Per sort, aquest cap de setmana ja torno a Hospi :colgate:
ptto October 8th, 2008, 12:35 PM 10-12 minuts depenent del tràfic. En cotxe particular.
De zona UJI a zona industrial de Moró.
entfe001 October 8th, 2008, 02:00 PM Ah, el "tan ben comunicat" campus de l'Autònoma!
Algun cop que havia fet algun UAB - Girona el pla era el següent:
H+0 sortida cap a l'estació de Renfe
H+15 sortida del tren de Renfe
H+50 arribada a Sants
H+70 sortida del regional cap a Girona, si n'hi ha (si no, a H+100)
H+150 arribada a Girona estació si coincidia amb un exprés, amb delta H+165
H+160 arribada a casa en el millor dels casos (2h40)
La pitjor situació, que per horari de classes era la més habitual, era no tenir enllaç ràpid a Sants i a sobre haver de pujar amb regional, cosa que em posava a 3h25'. Per autopista es pot fer en 55' :sleepy: L'autobús directe tampoc em solia anar bé per horari, a banda de l'alt risc que et deixés tirat a mitja autopista (arribava a passar fins a un cop per setmana :crazy:) També, en lloc d'esperar 50 minuts a la preciosa antiga estació de Sants el que feia molts cops era pujar al C1 cap a Maçanet i fer transbord allà; total, acabaria arribant a la mateixa hora tot i fer-me tota la costa del Maresme...
De fet, en una ocasió que tenia una cita a Girona i un dels trens de l'Autònoma fou suprimit i, per tant, perdent l'enllaç a Sants forçant-me al tren d'una hora més tard, vaig fer més via demanant als meus pares que em vinguessin a buscar des de Girona. I vaig arribar abans que el tren que tenia previst agafar :nuts:
lude October 8th, 2008, 02:07 PM ^^^A veure si enllesteixen aviat el desdoblament total de la línia Papiol-Mollet. D'aquesta manera podria ser possible un Girona-Granollers en CEX i Granollers-Cerdanyola Universitat. Això reduiria enormement el temps de viatge. :yes:
entfe001 October 8th, 2008, 02:26 PM ^^ La de cops que he posat aquí, en lletra vermella i grossa, allò de "PAPIOL - MOLLET JA!!!"...
Sigui com sigui, les dreceres als llocs d'estudi sempre m'arriben tard. M'ha passat aquí i em va passar amb el Parc del Migdia a Girona :(
Bitxofo October 8th, 2008, 03:49 PM 10-12 minuts depenent del tràfic. En cotxe particular.
De zona UJI a zona industrial de Moró.
¿Porta a porta?
:?
UT596001 October 8th, 2008, 03:56 PM Això des de la setmana passada ha estat encara pitjor ja q he de tornar per les tardes des de l'Autònoma quan acabo les classes i llavors ja és de traca, us dic p.ex. com va anar dilluns: sortida de classe a les 19:15, agafar el bus de la UAB a les 19:20 per arribar a l'estació a les 19:30, esperar al tren q havia de passar a les 19:56 però anava amb més de 10 minuts de retard, a l'arribar a Sants he perdut el St. Vicenç de i 36 i m'he d'esperar al q surt a les 21:06, arribada a Cunit a les 21:55 i menys mal q m'esperen per pujar-me amb cotxe i arribar a casa en 5 minuts. Total: 2h45 Si fos tot quadrat (cosa q nomès m'ha passat un cop en 7 dies) llavors arribo a les 21:30, són 2h15 com a mínim per a 53 km en línia recta (67 per carretera) i això no hi ha forma de baixar-ho. :crazy:
Per sort, aquest cap de setmana ja torno a Hospi :colgate:
Jo trigo 2 hores 25 per tornar de la feina, quan en línia recta de Cardedeu a Castellar no arriba a 30 kilòmetres. :sleepy:
I per anar a la uni, trigo més o menys el que trigues tu per venir des de Cunit... que bé que es viu amb trens semidirectes!
ptto October 8th, 2008, 06:39 PM ¿Porta a porta?
Pàrking a pàrking, of cursi.
Bitxofo October 8th, 2008, 06:52 PM ^^D'acord però... Quant és de porta a porta?
javi82 October 8th, 2008, 10:53 PM I per anar a la uni, trigo més o menys el que trigues tu per venir des de Cunit... que bé que es viu amb trens semidirectes!
Perdona però els trens de St. Vicenç a l'hora punta del matí no són semidirectes, paren a Viladecans i el Prat però entre Vilanova i Sants triguen el mateix q qualsevol dels q paren a totes (45'). A canvi, hi ha trens cada 20' en comptes de cada 30'.
I saps q et dic? q si hagués d'escollir preferiria tenir trens cada 20' dels q triguen 55' de Cunit a Sants, q trens cada 30' dels q triguen 50' pq s'estalvien 4 parades.
alexbn October 9th, 2008, 06:30 PM Yo he preferido quedarme a vivir en Hospi en vez de en Pineda para no tener que levantarme a las 5.45 de la mañana... Si me hubiera quedado allí tendría que coger el tren de las 6.20, el primero. O sea, salir de casa a las 6.07. Mejor me quedo en Hospi y salgo a las 7.06, una hora más tarde.
A ver si me llaman de una p*** vez de un cole de por allí arriba. Me he hecho horarios de bolsillo de todos los buses de la zona "for if the flies". Menudas matadas en Arial 4,5... :D :D :D :D
ptto October 13th, 2008, 12:29 PM ^^D'acord però... Quant és de porta a porta?
Exactament això, el que volia dir es que el temps sempre és el mateix (no he de buscar aparcament ni anant ni tornat).
xussep80 October 13th, 2008, 10:42 PM Les poques vegades que he agafat el cotxe per anar a la feina, he acabat trigant el doble que en metro o amb el bicing...
Bitxofo October 14th, 2008, 03:23 AM Exactament això, el que volia dir es que el temps sempre és el mateix (no he de buscar aparcament ni anant ni tornat).
I tens el pàrquing al pis i a l'oficina?
:crazy:
ptto October 14th, 2008, 09:33 AM ^^ Sí.
Danzig October 14th, 2008, 10:51 AM jo abans no tenia parquing a l'oficina i anava a treballar en cotxe; ara en tinc i vinc a treballar en tren :crazy:
SEIM October 14th, 2008, 12:10 PM Jo abans anava en cotxe. Ara en bus o metro, uns 16' sota terra i 10' mes caminant. A la tarda quan sorto del despatx acostumo a caminar un parell de parades de metro. Per la tarda agafo habitualment el bus.
A10
Bitxofo October 14th, 2008, 04:16 PM jo abans no tenia parquing a l'oficina i anava a treballar en cotxe; ara en tinc i vinc a treballar en tren :crazy:
A mi em paguen el pàrquing a l'aeroport de BCN, però on jo visc al centre de BCN no puc aparcar...
Aleshores el meu cotxe dorm a BCN airport.
@PTTO:
Quina potra que tens!
ptto October 14th, 2008, 05:15 PM @PTTO:
Quina potra que tens!
Gran ciutat vs. poble gran.
L'etern dilema :)
xussep80 October 14th, 2008, 08:50 PM A Barcelona no sé què cony passa amb els pàrkings. Són caríssims. Jo vaig cometre l'error de comprar-me el cotxe abans de buscar pàrking i veure com està el mercat.... Em vaig trobar que a la meva zona em demanàven entre 150 i 200 euros mensuals per una plaça :ohno: I clar, ja m'imaginava amb el cotxe nou de trinca i havent-lo de deixar a la Pobla perquè aquí no podia pagar el pàrking....
Afortunadament en vaig trobar una al costat de casa per 90 euros al mes (un xollo al centre de BCN).
Nastic October 15th, 2008, 01:51 AM 10 minuts, agafo el cotxe i surto de Tarragona ciutat cap a Sant Pere i Sant Pau, un barri de tarragona on està l'universitat d'ingenyeria
ptto October 16th, 2008, 06:39 PM A Barcelona no sé què cony passa amb els pàrkings. Són caríssims. Jo vaig cometre l'error de comprar-me el cotxe abans de buscar pàrking i veure com està el mercat.... Em vaig trobar que a la meva zona em demanàven entre 150 i 200 euros mensuals per una plaça :ohno: I clar, ja m'imaginava amb el cotxe nou de trinca i havent-lo de deixar a la Pobla perquè aquí no podia pagar el pàrking....
Afortunadament en vaig trobar una al costat de casa per 90 euros al mes (un xollo al centre de BCN).
A la zona on visc jo la cosa va pels 30-50 euros mensuals per plaça de pàrking però es una zona sense problemes d'aparcament excepte a moments puntuals (relativament nova i tots els pisos venen amb 1 o 2 places).
Al centre de cs la cosa pot arribar als 100, però la gran quantitat de pàrkings que es van fer fa pocs anys on molta gent va comprar 'per a invertir' provoca una oferta brutal i pots trobar places per 70 fàcilment.
De totes maneres jo treballe a una fàbrica, de places ne sobren :P
Bitxofo October 16th, 2008, 07:15 PM ^^Els garatges al meu barri (centre de BCN) costen 180-220€/mes.
ptto October 17th, 2008, 11:50 AM ^^ És el l'efecte glamour de BCN :D
entfe001 October 17th, 2008, 12:56 PM Hauré d'esbrinar a quin preu s'hauran posat les places d'aparcament a Girona, que amb el merder de les obres de l'alta velocitat se n'han tret un bon grapat de gratuïtes i ja poques que n'hi havia per l'exagerat parc automobilístic de la ciutat...
Un any abans de les obres rondaven entre 90 i 120 euros al mes, que és quan en buscava mon germà, em temo que ara 150 mínim.
Bitxofo October 18th, 2008, 06:16 PM ^^ És el l'efecte glamour de BCN :D
^^Veure'm si aguanta la crisi...
:|
Giskard October 19th, 2008, 12:16 AM Jo soc de Palma, i quan vaig venir a bcn em vaig portar el cotxe... Va durar aquí uns 6 mesos. Vaig tornar de vacances i s'ho va quedar el meu germà. Tot s'ha de dir, en aquell moment rodalies funcionava relativament bé.
Ara la meva feina és al centre, i amb el metro, de porta de ca meva a la porta del treball estic uns 15-20 minuts
|
|