Ramses
July 1st, 2007, 03:09 PM
Delete topic
|
View Full Version : Skyline Leeuwarden Ramses July 1st, 2007, 03:09 PM Delete topic Liwwadden July 1st, 2007, 04:16 PM 9/10 ChrisZwolle July 1st, 2007, 06:18 PM mooi hoor :) railway stick July 1st, 2007, 10:55 PM Prachtige skyline, lijkt wel een beetje op die van Singapore, met containers op de voorgrond en skyscrapers op de achtergrond. :lol: Maar ja, het is mijn eigen stadje, hè? Een 9 derhalve, want het is toch Leeuwarden. Verder valt mij ook die kraan op, welke bij Koninklijke Koopmans Meelfabrieken al een jaar op het buitenterrein staat om al die imposante batterij silo`s uit te breiden. Eric Offereins July 1st, 2007, 11:44 PM Mooie foto, maar om dit nu een skyline te noemen.. railway stick July 1st, 2007, 11:48 PM Ja, het is een skyline. Een skyline. im_from_zw038 July 2nd, 2007, 10:51 AM De pano is goed, maar leeuwarden ziet er erg lelijk uit zo..sorry. Allemaal wel een beetje stedelijk, maar niet bepaald aantrekkelijk. Vanuit de trein lijkt dat gebouw links trouwens veel hoger, zie nu pas dat het maar 12 lagen zijn. uhhmm...7.5> 8/10 Ramses July 2nd, 2007, 01:27 PM sorry.Je hoeft je niet te verontschuldigen voor het hebben van een mening ;) Allemaal wel een beetje stedelijk, maar niet bepaald aantrekkelijk.Het gebied op de voorgrond vind ik zelf ook een van de lelijkste stukken van de stad. Het is een grote verpauperde rotte kies. Er zijn wel eens plannen gemaakt om deze hele driehoek (Alles tussen fotopunt, Vitens en Achmea) te herstructureren, maar voorlopig is daar nog niet van gekomen. Ik zie het voorlopig ook niet gebeuren dat dit gebied op de schop gaat. Jammer... Die doos op de voorgrond van Nieuw Wonen Friesland is trouwens afkomstig van Bonnema. Deze architect heeft behoorlijk zijn stempel op de stad gedrukt, zowel positief als negatief. railway stick July 6th, 2007, 11:21 PM Dat gebied achter Zandleven Coatings ( zie in de afbeelding de linkerzijde) wordt als ontwikkelingsgebied aangemerkt, met de naam `Kop van West`, met een knipoog naar het succesvollere `Kop van Zuid` te Rotterdam. Tja, laten we in dit geval dan a.u.b. toch maar appels met peren vergelijken!:lol: LatvianGG July 21st, 2007, 10:25 AM 8/10 - Goede kwaliteit, niet echt indrukwekkend inhoud. |