View Full Version : NOU CENTRE COMERCIAL A ALGEMESI
francescalgemesi July 4th, 2007, 05:58 PM A principi de campanya electoral quasi tots els partits politics portaben en el seu progrma electoral la apertura de un centro comercial a la ciutat d'algemesí, ha passat les eleccions i d'allo no s'ha tornat a comentar res de res, els obres de l'antiga COPAL no estan encara en funcionament, i tot esta parat, l'anterior alcalde comentà que en breu es faria public la maqueta del nou centre comercial i que comtaria amb una galeria comercial i un centre d'oci i restauració amb cines i bolera inclosa a més a més de restaurants.
Algu sap alguna cosa d'aquest projecte?, o amb el canvi d'alcalde a la ciutat desapareix aquesta oferta d'oci i de comerç a la ciutat?
Salutacions.
subsonica July 4th, 2007, 06:39 PM Jaja, em fa gràcia respondre a algú que es diu igual que jo i que és del mateix poble que jo XD
Tinc una amiga íntima que treballa a Ferrobús, i m'ha dit que abans de les eleccions estaven un poc acollonats pel que podia passar ja que el Emili (PSOE) estava clar que tenia les de eixir de l'alcaldia. Tot i això ho firmaren tot i estaven a l'espera de que la Generalitat donara el vist i plau.
Què ha passat ara? Doncs que el Vicent Garcia (PP) és ara l'alcalde, i clar, s'ha de tornar a revisar-ho tot i fer de nou més "papeleo"...però segons m'ha dit, les coses continuen anant bé.
El Centre Comercial comptava amb un centre de dia per a persones majors, vivendes, i la zona d'ús terciari (cinemes, hipermercat...).
Tornaré a preguntar-li a la xica aquesta, que fa temps que no parle amb ella, i de passada a veure si li trac alguna cosa més de com va la cosa.
francescalgemesi July 4th, 2007, 09:48 PM Gracies subsonica, es gracios, jejejej els dos som d'algemesí, i ens diguem igual si que es casualitats de la vida.
Si que t'agrairia que li ho preguntares, doncs crec que era un bon projecte.
comentes que la part d'us terciari estaba destinada a cinemes i hipermercat, es parlaba també d'un hipermercat?, i lo del hotel tambè esta en l'aire?.
Espere que parles pronte amb la teva amiga aquesta que treballa al ferrobus per a que t'informe de com va les coses i si se sap algo mes.
I lo del centre de dia, també va en el ferrobus?, o es que ara s'anuncia en el Pla?, o son dos diferents?
Doncs gracies per tots i espere les teves respostes, així si hi ha algu que pot aportar mes informacio també ho agrairiem.
salutacions
saforenc July 5th, 2007, 07:50 PM Molt bé, a plantar un centre comercial més a la Ribera. Per si no hi havia prou amb el Punt, el de la Ribera del Xúquer i el futur de la Vilella, ara, un més, a Algemesí, per a no ser menys... No cregueu que ja està un poc saturat d'això la Ribera Alta? En fi, espere que quede només en això aquesta proposta, com a una simple promesa electoral per a sumar alguns quants vots més.
francescalgemesi July 5th, 2007, 09:17 PM Saforenc, no se supose que coneixes la zona,pero he de dirte que en la teua zona la safor, també hi ha dos centres comercial en gandia i en projeccio un altre en oliva.
en el cas d'algemesí es una iniciativa de l'empresa privada i que l'ajuntament anterior recolzaba, per tant no es el cas del tema de vilella d'alzira que es un tema municipal i que paga l'ajuntament. així com també el cas del centre comercial ribera del xuquer de carcaixent que també ha tingunt un recolçametn de l'ajuntament d'aquella poblacio.
Esperem que no siga una resposta electoral, i que siga una realitata
Salutacions
subsonica July 5th, 2007, 09:39 PM mmmm, home, sí i no, Saforenc.
La veritat és que s'està saturant un poc el tema centres comercials.
Ja estaran a punt d'acabar el de Sueca, en Cullera tenen també el Sabeco (a la carretera de Sueca), el Vilella d'Alzira està a 1 Kilòmetre crec de distància del de Ribera del Xúquer de Carcaixent, i el de El Punt d'Alzira també està en la carretera d'Algemesí/Albalat.
Estan molt prop uns dels altres, vull dir, que no és que els hagen fet als extrems de la comarca, sinó tots centrats en les 3 ciutats més grans que casualment estan prou juntes.
El problema és que la gent d'Algemesí (per ficar un cas) pensa que no hi ha res al poble, que has d'anar-te'n fora per a veure una peli al cinema, comprar-te roba del Springfield o anar al McDonalds.
Fa uns anys era una molt bona idea muntar un CC a la Ribera, perque la gent se'n anava a València (El Continente d'Alfafar, el Gran Túria i el CC. elSaler). Avui en dia...no sabria dir-te jo sí tindran suficient clientela com per a mantindre'ls tots, ja que entre setmana solen estar un poc buits, mentre que als caps de setmana estan plens.
A la Ribera som molta gent, però tampoc sé fins a quin punt la cosa pot tirar endavant. Supose que hi ha prou rivalitat en veure qui s'emporta el títol de ciutat més chachipiruli de la comarca...
De totes formes, si els de Ferrobús han estat anys i anys (això ja t'ho dic jo) fent estudis de demanda potencial, viabilitat i han apostat per un altre CC, per alguna cosa serà.
Continue sense parlar amb la amiga aquesta....és una putada quan estàs a l'estranger i no pots cridar-li per a quedar per a demà XD
Ender July 7th, 2007, 01:28 AM Buuufff que mal veig el tema. Jo si crec q la Ribera s'està saturant i massa:
Alzira: 'EL Punt', 'Carrefour' (zona comercial), i nou 'Vilella' (el més gran i firmat pel Corte Inglés).
Carcaixent: 'Eroski' (en principi projectat per Alzira, i q li ha donat molta vida a Carcaixent).
Sueca: en projecte (ja li toca).
Cullera: Sabeco.
Es veritat q la Ribera es una comarca molt poblada (300 mil hab.) pero veig massa c.comercial per a ciutats q disten de 1 o 2 km entre si. I sentint-ho molt, crec q Alzira serà la q s'enduga el gat a l'aigua amb la seua proposta de centre i el seu museu audiovisual i zona d'oci. Ha sigut el centre comercial tradicional de la zona (els temps d'esplendor de la gran Avinguda Sants Patrons, els cinemes de tota la vida).També en part per població, capitalitat, i poder econòmic i d'atracció... I ho dic basant-me en fets: l'Eroski de Carcaixent, q s'ha quedat estancat inclús han començat a tancar establimentents en la zona de restauració (les tendes de roba si funcionen). Els cinemes d'Alzira continuen tenint gran tirada, i al contrari q altres municipis allí si pensen 'Som ciutat i ací tenim de tot'. I per favor, q la gent de Carcaixent va a l'Eroski a passejar i no a comprar...:ohno:
http://aycu22.webshots.com/image/19261/2003768999303189830_rs.jpg
http://aycu09.webshots.com/image/19608/2003724030437547677_rs.jpg
francescalgemesi July 7th, 2007, 11:02 AM Endel, no antec la teva postura en aquest tema, doncs jo crec que si alguna zona esta saturada aquesta es la d'Alzira, si el Punt com el la resta de serveis que ofereix la zona de carrefour i el punt, tan sols s'ompli els caps de setmana, ara ficar un altre centre comercial, en la mateixa població i prop d'un altre no se quin sentit pot tindre, encarra que l'unic sentit siga el fer mal a la poblacio veïna, o per que aquella poblacio vos ha furtat l'oportunitat de tindre botigues de l'altura de Zara i tot el que suposa aquesta empresa, o perque es pensabeu que l'empresa Eroski, vos fari tot el posible per poder instal.lar la seua emrpesa a la vostra poblacio, i vos ha eixit mal ja que si vossaltres també aporteu diners publics als projecte l'alcaldessa de Carcaixent també a posta per al seua poblacio i amb el recolçament de la seua corporacio municipal aposta per a que aquell centre comercial estiga ubicada en la seua poblacio, i no per aixo no es sent ciutat com vossaltres, sino
francescalgemesi July 7th, 2007, 11:16 AM [QUOTE=francescalgemesi;14139830]Endel, no antec la teva postura en aquest tema, doncs jo crec que si alguna zona esta saturada aquesta es la d'Alzira, si el Punt com el la resta de serveis que ofereix la zona de carrefour i el punt, tan sols s'ompli els caps de setmana, ara ficar un altre centre comercial, en la mateixa població i prop d'un altre no se quin sentit pot tindre, encarra que l'unic sentit siga el fer mal a la poblacio veïna, o per que aquella poblacio vos ha furtat l'oportunitat de tindre botigues de l'altura de Zara i tot el que suposa aquesta empresa, o perque es pensabeu que l'empresa Eroski, vos fari tot el posible per poder instal.lar la seua emrpesa a la vostra poblacio, i vos ha eixit mal ja que si vossaltres també aporteu diners publics als projecte l'alcaldessa de Carcaixent també a posta per al seua poblacio i amb el recolçament de la seua corporacio municipal aposta per a que aquell centre comercial estiga ubicada en la seua poblacio, i no per aixo no es sent ciutat com vossaltres, sino que pensa que a la seua poblacio aquest comerç i aquestos servicis que no disposa com els cinemes o els restaurant pot ajudar a que la poblacio no tinga que eixir.
Pel que comentes que la gent de carcaixent va a passejar-se, doncs dir-te que els centre comercials entre altres cosses també estan per a passejar-se.
Que ja hi han botigues tancades, recorda i sino et recorde jo que quant es va inagurar el PRYCA (avui Carrefour), moltes botigues estagueren obertes i despres d'un temps tancaren com per eixemple el AKI, de la casa PRYCA, que va durar molt de temps, i que va ser sustituits per altres botigues despres de molts anys d'estar parat, i que son les botigues que estan al costat del MCDonals i de la benzinera, i cal recordar-te que els centre comercials quant son inagurats tenen alvoltat del 90% de la seua superficie llogada i que al cap dels messos els comerços no poden sobreviure per els canon que paguen i per aquest motiu es tanquent.
El que comentes del centre comercial de VIlella, pagat i manat per el gobern d'alzira, serà lo que els veïns de la comarca vuiguen que siga, si no volen anar-hi poc durar, i lo del Corte Ingles, no cal fer molta publicictat que lo que va es un SUPERCOR, es a dir un supermercat, com puga dir que ahi es va ha instal.lar MErcardona, que en vegada de dir mercadona es diu supercor, i que te productes de la marca corteingles i no de hacendado, eixa es l'unica diferencia que vatja que no van ha ficar cap Corteingles com elq ue estan fent en ELX.
Cal dir també que es veritat que Alzira es i ha estat un refernt en la comarca en quant a botigues ha estat sempre una poblacio de serveis i per tal motiu s'han instal.lat ahi aquestos comerço, pero jo pense que aquest motiu aquelles poblacions de la comarca que no tenen aquestos comerços no se senten com a ciutat es molt de dir.
També caldria recordar-te que ahi teniu a Opencor, (marca també del Corteingles), i que ha tingut que tancar les portes per la falta de negoci que hi havia en la poblacio, els cinemes els Reynols va estar molts anys tancant, com altres fins que al finals es va reconvertir en lo que es avui un multiscines.
El centre comercial que e svol construir a la ciutat d'algemesí es un centre comercial que no esta financiat per l'ajuntament de la ciutat, ja que aqusta no ha segut la seua politica durant els ultims 30 anys, no se que passara en aquetos moment, però elq ue es feia era ajudar ales petites i mijanes empreses per a que poguer fer front a les grans emrpeses distribuidores com puga ser Mercadona, Consum, Mas y Mas, entre altres empreses així com el s uspermercars low-cost que hi han, i si l'empresa FERROBUS, que es l'encarregada de realitzar aquest projecte serà per que ha vist un filò de negoci i aposta per a realitzar aquest centre comercial d'oci amb restauració i amb una galeria comercial entre altres, i el futur ja ho direm quant ja estiga construit i en funcionament, deixem d'expecular i primer vegam el projecte la maqueta i tot el que siga, i derpes ja parlem d¡'exit i fracas, i si som o no ciutat per tindre aquestos serveis o no , perque ciutat es ser mes que aixó mes per tindre ajudes directament de l'administracio publica per el color que goberne en la poblacio i els grans gobernats de la generalitat i gracies això es pot fer mes.
Salutacions
Ender July 7th, 2007, 01:20 PM Opencor feia moltes vendes, i sino recorde malament pensaven obrir en nu altre punt degut al preu dels alquilers. Com ha fet la Cafetería glaçons, sempre plena però q no ha pogut suportar els 4000€ mensuals q v al estar a la Avda. Sants Patrons i ha obert en la Plaça del Forn...
En quan al a resta, tens raò, em pareix molt bé q els altres municipis aposten per més serveis cap als seus veïns, clar q si. Simplement em refería a q he sentit q l'Eroski no funciona tot el q deuría i q la competència directa es Alzira, amb tradició comercial més arraigada, més capacitat, població i més mala hostia per el q ha suposat la pèrdua del Eroski en detriment de Carcaixent. La gent d'Alzira es molt d'Alzira i continuarà comprant majoritariament allí, i quan es fa un centre comercial es pensa amb la capacitat d'atracció q suposa la zona no sols el municipi, i la gent q va a comprar de poblacions veines. L'EOI, DGT, Jutjats, UNED, Servef, Prop, Hospital de la Ribera no estàn pensats per Alzira solament, sino a nivell comarcal com a cap de partit q es. Per això Algemesi i Carcaixent deurien tindre un Hospital??. No se si me explicat...
subsonica July 7th, 2007, 07:33 PM Eii, quantes coses m'estic perdent per estar fora....no m'ho podia creure lo de que han tancat el Opencor, però he vist a la web que ja no figura cap Opencor a Alzira.... el problema seria el alquiler que hauria de pagar, perque la localització on estava tenia pinta de ser prou cara (Av. Lluís Sunyer, damunt de les muralles). I la glaçons l'han traslladat? Haurem d'anar a la Plaça del Forn a veure com s'ha quedat (encara que les cambreres no és que foren molt....simpàtiques).
L'EOI mira que no l'haveren pogut ampliar o millorar un poc ja que baix estaven fent lo de la DGT, era l'excusa perfecta. Encara que la de València ciutat i m'han dit que també la de Gandia estan fetes pols comparant-la amb la d'Alzira...
Amb l'hospital m'has recordat l'altre dia un xic de Castelló que em digué que Algemesí no podia ser ciutat perque no tenia hospital en el poble (estava de conya perquè jo li dic que Castelló és un poble també XD ). Jo li vaig dir que per a què collons volia un hospital si a 4 minuts tinc el de La Ribera, i a 15 minuts el de La Barraca d'Aigües Vives... Hi ha molta gent (fora conyes) que pensa que si algo no està en el seu poble, ha de reclamar fins que hi haja.
Resumint: La llei de la oferta i la demanda sempre ho deixa molt clar, així que deixem que obriguen tot el que siga, que ja aniran tancant o ampliant el que no siga rentable.
Ammm, la xica Ferrobús està a Pamplona pel San Fermí (així que toca esperar un poc per a saber la versió "oficial" de la empresa sobre el culebró del Centre Comercial) ;)
subsonica July 10th, 2007, 01:35 AM Ja he parlat amb la xica aquesta. Tinc poques notícies respecte al CC d'Algemesí i damunt no massa bones:
Resumint, el CC no obirà fins d'ací 3-4 anys, ara estan amb permissos, projectes i tal, així que fins d'ací any i mig, dos anys, no hi haurà cap senyal externa de que estiguen fent res, ja que tot serà a base de tinta i papers... :ohno:
A eixes altures, el Vilella estarà més que asentat entre els de la Ribera...
saforenc July 10th, 2007, 05:33 PM Saforenc, no se supose que coneixes la zona,pero he de dirte que en la teua zona la safor, també hi ha dos centres comercial en gandia i en projeccio un altre en oliva.En la Safor està la Vital i "Plaza Mayor" de centres comercials (bo, més el Carrefur). Però això d'Oliva jo no he sentit res. D'on has tret eixa informació? A més, s'està construint un Hipercor (o no se que del Corte Inglés) just en front de la Vital. No crec que estiga saturada de CC la Safor, doncs has de tindre en compte que ací la població en estiu augmenta moltíssim, i s'ompli tot de gent. A més, en hivern continua haguent una bona demanda. També té l'avantatge de què estan tots junts (es pot anar a peu d'un a l'altre). Ara, que no n'obriguen cap més perquè ja si que seria massa CC per a aquesta comarca. En canvi, a la Ribera Alta, crec no necessita cap CC comercial més (el de Vilella crec que no falta, doncs buidarà el de Carcaixent). No sé, jo, quan vaig al CC de la Ribera del Xúquer (a passejar :D), no veig massa gent, així que un altre CC a 1km... Coincidisc amb el primer missatge d'Ender, Alzira (bo, el CC de la Vilella) s'endura quasi tota la gent doncs, a part d'estar situat en la ciutat més poblada de les 3, la gent de fora és lògic que vaja al CC més gran, i aquest serà el de la Vilella. Ja vorem que passa quan s'inaugure la Vilella amb el Punt i el CC de Carcaixent...
subsonica July 11th, 2007, 01:53 AM ...això comptant només amb la Ribera Alta, perque si clavem dins els CC Comercials de Sueca i Cullera... no oblidem que Alzira també atrau a gent de les comarques de la Costera, la Ribera Baixa, i la Canal de Navarrés... Un exemple és la gent que pot aplegar a tindre la EOI d'Alzira, amb gent de mig món :P
francescalgemesi July 13th, 2007, 09:21 AM Subsonica, tens rao he estat parlat amb uns dels que estaben treballant en el programa electoral de pspv d'algemesi i m'ha comentat que en principi l'empresa llança l'oferta de la venda de pisos i despres es realitzaria el centre comercial i elhotel que en principi també estaba projectat entre el carrer valencia i l'avinguda de la generalitat.
També he preguntat per aque es retarda tant les obres i un amic arquitecte hem comenta que quant es va ha realitzar una urbanització de tans metres quadrats com pot ser els antics magatzems de la copal, entre redactar el projecte, presentar-lo autoritzacions contractacio de les obres i la publicitat i maquetacio de l'obra, i tot aço afegim que si com comentabes tu Subsonica de que l'actual corporacio havia paralitzat un poc les obres per vore el projecte les dates serien eixes.
Aquest xic del pspv hem comentaba que la previsio era començar entre finals d'any i principi del 2008 i tindre finalitzat mes o mensys per a l'any 2011 i que coincidis amb lo que et comenta la teva amiga.
El mateix esta passat amb el centre vilella que ja fa mes de dos anys mes o mensy que es va anunciat i encara no han començat les obres estaràn en projectes i dotacions de continguts com els cinemes el tema dels cars etc.. i despres començarà les obres d'urbanitzacio.
El que tenim que tindre clar es que en priencipi si que podem dir que pronte tindrem una galeriacomercial i un centre d'oci amb cinemes restaurants i bolera a mes a mes de botigues que es facilitara el que tenim que anar-hi a buscar a fora.
Alex_17 July 13th, 2007, 10:00 AM Jo, ¿y para cuando un centro comercial en Alginet o Carlet? :D
Hablando ya más en serio, me parece muy bien que hagan centros comerciales, pero que piensen también en que los que no viven por esa zona o tienen coche o nada de nada... si eres de Benifaió, La Pobla, Manuel o L'Enova aún tienen el Cercanías pero los que queramos ir desde Villanueva, Alberic, L'Alcúdia, Carlet o Alginet y no tenemos coche o nadie que nos deje un coche o nos lleve no nos queda más que el tren de la bruja para ir a Valencia tardando en el mejor caso 45-50 minutos hasta el centro... y de Alginet a Villanueva ya le cuesta 30 minutos más. Y bueno, digo los pueblos que tienen el tren chú-chú ese, pero peo lo tienen otros pueblos como Llombai, Catadau, Alfarp, Tous, Monserrat, Turís... Que antes de planificar tantos centros comerciales planifiquen también el área de influencia posible de estos y como desplazarse desde los sitios más alejados.
Ender July 13th, 2007, 07:54 PM El centre comercial d'Alzira ja està en construcció desde fa mesos!
subsonica July 13th, 2007, 08:10 PM Subsonica, tens rao he estat parlat amb uns dels que estaben treballant en el programa electoral de pspv d'algemesi i m'ha comentat que en principi l'empresa llança l'oferta de la venda de pisos i despres es realitzaria el centre comercial i elhotel que en principi també estaba projectat entre el carrer valencia i l'avinguda de la generalitat....
Veus com no m'estava fent l'interessant... :lol: :lol: home de poca fe.
Lo del hotel si que no ho sabia...
...
Hablando ya más en serio, me parece muy bien que hagan centros comerciales, pero que piensen también en que los que no viven por esa zona o tienen coche o nada de nada... si eres de Benifaió, La Pobla, Manuel o L'Enova aún tienen el Cercanías pero los que queramos ir desde Villanueva, Alberic, L'Alcúdia, Carlet o Alginet y no tenemos coche o nadie que nos deje un coche o nos lleve no nos queda más que el tren de la bruja para ir a Valencia tardando en el mejor caso 45-50 minutos hasta el centro... y de Alginet a Villanueva ya le cuesta 30 minutos más. Y bueno, digo los pueblos que tienen el tren chú-chú ese, pero peo lo tienen otros pueblos como Llombai, Catadau, Alfarp, Tous, Monserrat, Turís... Que antes de planificar tantos centros comerciales planifiquen también el área de influencia posible de estos y como desplazarse desde los sitios más alejados.
Ya, es lo que yo también pienso, en esta comarca, o tienes coche/moto, o estás perdido si quieres moverte entre los distintos pueblos, pero bueno, es lo normal en otros sitios. Aunque si se ideara un modelo de transporte eficiente...ya no hablo de un tranvía (yo creo que eso no lo veremos nunca por aquí), pero mejorar los autobuses que hay entre los pueblos si que estaría bien. El problema es que no se si tendría suficiente demanda, quiero decir, es más cómodo ir en coche que coger un bus que igual pasa cada X horas.... :ohno:
Una pregunta: hoy por hoy, ¿¿són rentables las lineas de bus que hay entre Alzira-Algemesí-Carcaixent-Alginet-Sueca-Cullera y demás ??
francescalgemesi July 18th, 2007, 09:48 PM Hola de nou.
Acabe d'aplegar d'un viatge i per quasualitats en el mateix avio estaba un funcionari de l'ajuntament i parlant amb ell li he preguntat per el centre comercial i hem comenta que de moment esta en projeccio i que el nou consistori no te intencio en principi de paralitzar el projecte i que posiblment puga facilitar algo mes el centre comercial amb noves idees (d'aço no se jo si l'empresa que te que realitzar el centre comercial i l'encarregada de la urbanització FERROBUS, puga realitzar aquestes millores), per tant esperem que pronte ens presenten les maquetes o com quedara el centre comercial, i que no siga molt tard.
Susbonica, esper que la teva amiga que treballa en el FERROBUS tinga mes informacio i que te la puga facilitar per a que ho pugues compartir, així com per a quant la maqueta o les primeres imatges de com sera aquest centre comercial i quin serà els continguts que hi haura a mes a mes del hotel quina empresa explotara el hotel i el cente comercial, doncs ja se que son moltes preguntes a realitzar i que posiblement encara no ho tinga pero estic impacient per saber mes coses, ningu diu res jejejej
salutacion i si algu esta de vacances o s'enva felicitats i bones vacances.
subsonica July 19th, 2007, 03:34 AM Ho sent, estic últimament poc de temps pel pis, i tinc (i tenim) pendent el actualitzar el fil de la Ribera amb els projectes i tal, que em deixat un poc penjat al Ender XD
En una setmaneta estic de nou per la comarca, jo ho tindré un poc malament per a escriure ací en el cas de que hi hagen novetats, però bé, des d'algun lloc podré escriure igualment, ja que fins a setembre potser que no em puga conectar per ací... Ella ara està a Astúries perduda per ahí....al final vaig a dir-li a la xica esta que es registre ella mateix i que xarre el que sàpiga, més còmode :lol: :lol:
Ender July 19th, 2007, 07:59 AM Ho sent, estic últimament poc de temps pel pis, i tinc (i tenim) pendent el actualitzar el fil de la Ribera amb els projectes i tal, que em deixat un poc penjat al Ender XD
En una setmaneta estic de nou per la comarca, jo ho tindré un poc malament per a escriure ací en el cas de que hi hagen novetats, però bé, des d'algun lloc podré escriure igualment, ja que fins a setembre potser que no em puga conectar per ací... Ella ara està a Astúries perduda per ahí....al final vaig a dir-li a la xica esta que es registre ella mateix i que xarre el que sàpiga, més còmode :lol: :lol:
Exacte, teniu q postejar al fil de la Ribera! jejeje. Estic intentant trovar imatges del pont de la Vega de Cullera, si sabeu webs de projectes de Algemesí, Carcaixent...
francescalgemesi July 25th, 2007, 10:04 AM hola de nou a tots
El passat diumentge va eixir una entrevista amb l'alcalde de la ciutat d'Algemesí en el diari Levante, i comentaba que esta interesat en que la ciutat compte amb un centre comercial i d'ocio en la ciutat i feia referencia a una nova ubicacio, el dubte que tinc es que no se si aquest es un segon centre comercial per a la ciutat, i que esta impulsat per l'ajuntament, la seua contruscio seria entre el poliesportiu el la zona residencial del PLA, i del que estem parlant en aquest fil es del que es vol construir i de forma privada per l'empres FERROBUS en l'avinguda de la Generalitat i que el cartell esta fica i diu "Zonas Verdes, Comerciales, de Ocio y Residencial", per tant estariem diguent que Algemesí pot passar de no tindre cap centre comercial en la ciutat a tindre dos centre comercial en menys d'una decada.
No estaria res mal no?, i si aquestos dos centros es poden complementar seria tot un exit per a la ciutat i per a la comarca, encara que parlem que ja esta saturada amb la construcció del centre comercial d'alzira i del que esta en estudi en Cullera.
Salutacions i si algu sap algo mes d'aquesto dos projecte que ho facilite i que sigam tots particips d'aquestes noticies.
subsonica July 25th, 2007, 02:57 PM Uff, dos serien massa per a la carabassa....
Jo crec, i espere, que la zona d'oci eixa que diu entre el Pla i el poliesportiu siga el anomenat "Campus esportiu" que volia fer l'anterior alcalde, deia que contava amb noves piscines descobertes, un altre pavelló cobert, i camps de futbol amb grades i futbol 7, gimnàs, rocòdrom, camp de tir i arrosegament, paddle, circuit de cotxes teledirigits, i una zona d'educació vial (tipo la que està en el Mercat d'Abastos d'Alzira)...
Si munten més tendes i coses per l'estil jo crec que no tardarien ni 2 mesos en tancarles, ja hi ha masa oferta.
francescalgemesi July 27th, 2007, 05:14 PM pareis ser que lo del campus esportiu esta anulat i lo del segon centre comercial jo crec que seria massa la veritat pero si es complementari posiblement puguen conviure els dos, si cada un esta enfocat a segments diferents uns a l'oci amb cinemes i restaurants bars, i zona de joc, i l'altre mes a temes d'alimentacio i botiques de roba, sabes, complements etc...
francescalgemesi September 2nd, 2007, 03:35 PM subsonic ja has pogut parlar amb la teva amiga que treballa a les oficines del ferrobus per vore si se sap alguna cosa del nou centre comercial, doncs en l'ultim berca hi ha un article del nou alcalde i parla d'un centre comercial per la zona del poliesportiu i com comentaba tems arrera aqueste seria un centre comercial de nova creacio i no seria elque estem parlat en tot moment del que pensa construir l'empresa ferrobus.
salutacions
subsonica September 13th, 2007, 05:37 PM Ei, ho sent, no tinc internet a casa i em conecte quan puc... :(
Del tema Centre comercial+vivendes+centre de dia de Ferrobús dos coses:
Primera, que ara mateix s'està revisant el PGOU d'Algemesí, així que fins que no s'acabe de revisar tot no es podrà començar amb res del Centre comercial. La xica esta diu que és possible que s'haja de fer un PAI, jo no ho vaig entendre, però bé. En definitiva, la cosa del centre comercial pot ser que estiga tot acabat d'ací 5 anys segons ella.
El tema de les vivendes té menys problemàtica, però també va per a llarg (anys). I el centre de dia, al ser una necessitat més "urgent" socialment és possible que en un parell d'anys estiga.
I res, més, sembla que la cosa va per a llarg....
francescalgemesi October 7th, 2007, 11:14 AM Pareis ser que al final si que es realitzara el centre comercial en els antics magatzem de la copal, per l'empresa ferrobus, el projecte es retarda en principi per el canvi de l'ajuntament d'algemesí, doncs els actuals gestors estan examinant el projecte i resolguent els dubtes que tenen, el que si que esta clar que aço pot retardar l'apertura del centre comercial com de la resta de serveis al menys un parell d'anys.
Hi havia una primera maqueta pero no s'ha sabut res d'ella de com seria el centre comercial i la resta de serveis, i algu te algun contacte amb l'ajuntament com amb l'empresa constructora i pot vore si ens podien adelantar de com seria el disseny d'aquest centre comercial seria d'agrarir així com del contingut de les votigues i dels serveis de restauracio i d'oci.
salutacions
subsonica October 30th, 2007, 06:29 PM Hui he dinat amb la "famosa" amiga meua esta i m'ha dit que ara per ara no hi ha cap maqueta. Estan treballant sobre planols, i que fins a d'ací 3 anys, no esperem veure res. Això sí, la cosa va endavant.
M'ha comentat que va un "edifici singular" amb la forma tipo el edifici del Centre comercial Aqua de València (Iberdrola), amb forma de mitja lluna i tal... està clar que no serà tan alt, però ja no serà el típic edifici quadrat.
francescalgemesi October 31st, 2007, 10:48 AM Hui he dinat amb la "famosa" amiga meua esta i m'ha dit que ara per ara no hi ha cap maqueta. Estan treballant sobre planols, i que fins a d'ací 3 anys, no esperem veure res. Això sí, la cosa va endavant.
M'ha comentat que va un "edifici singular" amb la forma tipo el edifici del Centre comercial Aqua de València (Iberdrola), amb forma de mitja lluna i tal... està clar que no serà tan alt, però ja no serà el típic edifici quadrat.
Bones noticies entoces no?, i del hotel se sap alguna cosseta o del contingut del centre.
Tindrem que esperar doncs 3 anys fins al 2010 per a poder anar-hi al centre comercial.
Moltes gracies
subsonica October 31st, 2007, 10:59 AM mmmm, em sap greu, però el centre comercial està poc avançat, segurament el primer que facen siga lo del centre de dia i les vivendes, però ja et dic, que millor si esperem asseguts a una bona cadireta :P
Al comentar-li lo de si hi havia alguna maqueta, es va posar a riure i a dir-me que no hi haurà maqueta fins d'ací prou de temps.
P.D.: Segueix sense internet.....açò de viure al Guinovart... :(
francescalgemesi November 27th, 2007, 01:10 PM bon dia.
en la darrera edició de la fira URBE desarrollo l'empresa ferrobus tenia stand, pero per no trobar-me a valencia no vaig poder anar-hi i no se si algu ha estat i s'han mostrat informació del projecte que tenen en algemesí.
Salutacions.
francescalgemesi December 11th, 2007, 09:10 PM Bona nit a tots els foreros que visiten aquest post.
Aquest mati he passat per els antincs magatzem de la COPAL,ons es va a construir les vivendes i el futur centre comercial i he vist que estaba tot obert i gent entrant maquinaria, :banana::banana:
vol dir aço que pronte comensara les obres, de demolicio i d'aquesta manera començara la construccio.
Subsonica si sabs algo digues o informat amb la teua amiga
Salutacions i esperem que pronte es fique en marxa
salutaciosn
francescalgemesi January 8th, 2009, 10:25 AM feliç any a tots el foreros i foreres.
Despres d'un temps sense cap noticia sobre aquest tema, voldria preguntar com esta aquest projecte, si esta parat per el tema de la crisi inmobiliaria, per problemes de llicencies, o d'altres problemes.
Per tant si algu te alguna informacio, si que m'agradaria que la poguera compartir amb tots.
salutacions,
francescalgemesi September 3rd, 2009, 10:57 AM feliç any a tots el foreros i foreres.
Despres d'un temps sense cap noticia sobre aquest tema, voldria preguntar com esta aquest projecte, si esta parat per el tema de la crisi inmobiliaria, per problemes de llicencies, o d'altres problemes.
Per tant si algu te alguna informacio, si que m'agradaria que la poguera compartir amb tots.
salutacions,
Ja fa temps que no hem parlat d'aquets projecte, algu sap alguna coseta, o esta en el mateix moment que ho deixarem en el foro, en projecte i fins a uns anyets res de res.
Si algu sap alguna coseta, podria expossara, supose que amb la cris s'abra retardat el tema de la construccio del centre comercial, hotel, vivendes i centre de dia no.
Subsonica, si saps algo o si parles amb la teva amiga, mira de preguntarli alguna coseta.
salutacions
francescalgemesi December 13th, 2011, 09:23 AM Despres de molts anys esperant alguna noticia sobre el proyecte del Ferrobus i del centre comercial, ara pareix que la cosa, ja pinta millor, doncs l'ajuntament i l'empresa Ferrobus, ja s'han sentat per a parlar del nou projecte, segons el que s'ha publicat al diari Levante.
http://www.levante-emv.com/comarcas/2011/12/06/ferrobus-impulsa-pai-700-casas-algemesi/862717.html
Esperem saber pronte alguna cosa més, i sobre tot del centre Comercial, si al final continua amb el projecte, perque del projecte inicial ja no es parla del Centre de Dia.
Subsonic, si enca tens contacte amb la teua amiga que treballa al Ferrobus, comentali si sap alguan cosa del nou projecte.
Per el qeu pareix les obres podrien començar l'any pròxim.
salutacions i esperem mes noticies.
|
|