Kruimel
July 9th, 2007, 01:28 AM
Als het mij lukt om een leerbaan te vinden in 010 wil ik een klein appartementje huren in Rotterdam (rondom centrum). Via welk bedrijf kom ik snel aan een goed appartement?
|
View Full Version : Particulier huren in Rotterdam Kruimel July 9th, 2007, 01:28 AM Als het mij lukt om een leerbaan te vinden in 010 wil ik een klein appartementje huren in Rotterdam (rondom centrum). Via welk bedrijf kom ik snel aan een goed appartement? TC03 July 9th, 2007, 01:46 AM De maffia. Kruimel July 9th, 2007, 01:52 AM Dank je, kun je me een nummer of mail adres pb-en?:banana: TC03 July 9th, 2007, 01:54 AM Als je er naar moet vragen krijg je het sowieso niet, sorry. :( Gyz July 9th, 2007, 03:07 AM Mijn vorige appartement (staat nu weer te huur) (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=492978) had ik destijds gevonden via Conform Vastgoed (http://www.rotterdamapartments.com/2.0/content/Main.asp?ChangeLangFrom=UK). Kost je bij hun wel een maand huur aan provisie maar dat is bijna overal zo. Skyscrapercitizen July 9th, 2007, 08:28 AM Vesteda kan leuk zijn, die hebben leuke en ook enkele redelijk betaalbare appartementen in en rond centrum. Hier: http://www.manhave.info/index.php Kijk bij woningen, das ook niet verkeerd. Eric Offereins July 9th, 2007, 07:33 PM Vestia kan ook. Het gaat dan wel sneller als je een lege huurwoning achter laat. Zo heb ik ook snel een huis gekregen hoewel de lege huurwoning in mijn geval in Amersfoort was! :D hoogbouw010 July 9th, 2007, 08:42 PM Ken het bedrijf niet, maar ze zetten een deel van het aanbod ook op marktplaats en hebben aardige huurhuizen: huurintermediair.nl (http://www.huurintermediair.nl/). Nexxd July 9th, 2007, 09:16 PM Stadswonen (http://www.stadswonen.nl/website_new/index.asp) is ook een mogelijkheid. Zij richten zich vooral op studentenhuisvesting in soms zeer aantrekkelijke panden (Leidsche Veem, Caland I en II, Puntegaalstraat etc.) ZeTaCy November 6th, 2007, 08:51 PM Ik zoek binnen nu en 1,5 jaar een woning/kamer in Rotterdam, iemand die iets weet? Het "nu" is een redelijk ruim begrip overigens. Ik heb de sites bekeken en er zit niet echt iets tussen waarvan ik zeg dat is iets voor mij. Gezien via via altijd een stuk sneller is en het aanbod ook een stuk beter is doe ik hier ook een oproep :) Alvast bedankt Skyscrapercitizen November 6th, 2007, 10:37 PM Gezien je geen haast hebt zou ik me meteen inschrijven bij stadswonen als ik jou was. Die hebben hele gave woningen, soms ook in torens met uitzicht (zoals de ouder zusterflat bij oostplein en de GEB toren). Daar kan je binnen een jaar in als je je nu inschrijft. Nexxd November 6th, 2007, 10:38 PM ^wie weet is Cité nog op tijd klaar ;) Frank S. November 7th, 2007, 02:39 PM Volgend jaar Juli/ Augustus vertrek ik voorgoed naar Melbourne, Australië. Mijn (dubbel bewoonbare) appartement op de Meent wil ik aanhouden en verhuren. Veel kan ik er nog niet over vertellen aangezien ik eerst nog eens met de bank moet gaan lullen. Boven Alles November 7th, 2007, 03:37 PM De Meent is wel een beetje een 'linkse' omgeving voor Zetacy... ;) Eric E November 7th, 2007, 05:32 PM ^^ :lol: Sylvester November 7th, 2007, 08:01 PM helaas is laatst die huisjesmelker uitgekocht, anders had die nog wel een trap- of meterkast :P ZeTaCy November 7th, 2007, 09:17 PM De Meent is wel een beetje een 'linkse' omgeving voor Zetacy... ;) Is de Meent dan zo links?? wist niet dat specifieke straten "links" of "rechts" waren. Dezz November 7th, 2007, 11:18 PM Ik heb mijn woning via www.wonenmvm.nl gehuurd, ging perfect :) Boven Alles November 8th, 2007, 10:49 AM @ Zetacy Meent eo is wel een beetje een omgeving met creatieve mensen (vaak linkse mensen). Dat merk je ook aan de winkels. Zelfs de Groene Passage (treehuggers paradise, kom er zelf ook graag) is er om de hoek! Maar er zitten ook een paar dure restaurants dus er is ook ruimte voor dikke nekken. ;) Frank S. November 8th, 2007, 03:11 PM De Groene Passage is een overblijfsel uit een verkeerd verleden. :nuts: Op de Meent vind je naast de restaurants Bed (patsers met veel geld) Amarone (duur, stijlvol restaurant) Pol (ballen en kakkers), Dudok (ouder publiek), Bluebar en Boudoir (ben ik nog niet helemaal uit), ook een stel niet goedkope kledingwinkels en specialiteitenwinkels (Ijssalon, Van Dalen Sigaren, Little Italy). Verder staan in de straat geregeld BMW's, Mercedessen, Jag's, Auston Martins, Porches, etc. geparkeerd. Als de straat ooit een links verleden heeft gehad (voor zover ik weet was het vroeger een straat voor mensen "op stand"), dan is daar nu weinig meer van te merken. Medebewoners die ik ken zijn ook geen typische PVDA stemmers. Waar die linkse beschuldiging vandaan komt weet ik dan ook echt niet. Boven Alles November 8th, 2007, 05:08 PM ^^ Linkse beschuldiging? Ik ben zelf links... Er zitten ook een 2e hands kleding winkel, een designkleding winkel (sjopper), eetcafé's hippe kappers, een paar aparte muziekwinkeltjes en dus de groene passage om de hoek die allemaal een meer links publiek trekken. Dat is ook zo mooi aan de Meent en ook Nieuwe Binnenweg, er komt een zeer divers publiek, van chique via dikke nek, patser, trendy, alternatief tot junk. :) railway stick November 9th, 2007, 11:39 AM Het AD heeft vandaag een reportage over de Ajaxstraat in Rotterdam. Ligt in Hillegersberg-Noord, niet bepaald het centrum dus, maar toch. Er is hier vast nog wel een appartement vrij, ziet er niet slecht uit daar....:lol: De verhuurder van de woningen komt zelf ook aan het woord. Zim November 9th, 2007, 01:16 PM Hebben ze ook een Feyenoordstraat in Amsterdam? railway stick November 9th, 2007, 01:22 PM Nee. Alleen in Rotterdam. Des November 25th, 2007, 11:27 PM Hebben ze ook een Feyenoordstraat in Amsterdam? Wat denk je zelf :nuts: Kruimel June 14th, 2008, 11:05 PM Na bijna een jaar, ben ik samen met mijn huidige huisgenoot opzoek naar een nieuw appartementje, heeft iemand tips waar ik voor ongeveer 6/700 euro per maand een appartement in het centrum kan vinden met 2 slaapkamers? Natuurlijk ben ik zelf ook hard aan het zoeken! Skyscrapercitizen June 14th, 2008, 11:16 PM http://www.manhave.info/index.php Net te duur denk ik en zal wel inkomens-garantie vereist zijn. |