View Full Version : El Rebost: supermercats, productes alimentaris, consells per a 'solters', etc.

Pages : [1] 2 3

Sky
May 14th, 2005, 11:00 PM
http://www.tequila-bcn.com/clientes/espuna/images/producto/11100_big.jpg

endeve
May 14th, 2005, 11:07 PM
Tarradellas power, o en su defecto, Metadona power (ja què és exactament el mateix :D)

La setmana que vaig estar a VLC durant Pasques em vaig portar dos fuets i un formatge manxec :weirdo: els fuets em duraren una setmana, snif... :cry:

Sky
May 14th, 2005, 11:08 PM
Encara rai, que a mi em duren 5 minuts. :colgate:

Urban Dave
May 15th, 2005, 12:55 AM
Tots estan ben bons!

Confide
May 15th, 2005, 01:23 AM
El de la carnisseria de mon pare of course! :D Que ma mare els fa molt bons!

Sky
May 15th, 2005, 01:47 AM
Us enrecordeu del "Fuet Prim" de la Piara? Dolent, dolent...

Confide
May 15th, 2005, 08:25 AM
Estava bo! :)

Urban Dave
May 15th, 2005, 09:59 AM
Calleu que m'entra gana i a aquestes hores no pot ser. S'ha de mantenir la línia!

Confide
May 15th, 2005, 10:08 AM
Vaja doncs ahir per celebrar que el Barça va guanyar la lliga vaig menjar un pastís de xocolata, però no aquest de pà de pessic i una mica de xocolata per sobre, no! Xocolata 100%, només tenia xocolata i més xocolata... 1kg de xocolata. Estava molt bo, però...

Urban Dave
May 15th, 2005, 10:33 AM
No m'emociona la xocolata especialment :D Jo celebraré que no tinc a celebrar o que dilluns es festa, que es més signifcatiu :D

Sky
May 15th, 2005, 11:16 AM
o que dilluns es festa

Jo no tinc festa. :cry:

O al menys es suposa que tinc que anar a la Universitat. Que hi vagi al final és una altra història. xD

Urban Dave
May 15th, 2005, 11:42 AM
Fótet :D

Bitxofo
May 16th, 2005, 12:57 AM
Vaja doncs ahir per celebrar que el Barça va guanyar la lliga vaig menjar un pastís de xocolata, però no aquest de pà de pessic i una mica de xocolata per sobre, no! Xocolata 100%, només tenia xocolata i més xocolata... 1kg de xocolata. Estava molt bo, però...

Tens problemes de sexe? Com diuen que la xocolata n' es el substitut... xDDD
:D

Jo prefereixo el fuet de carnisseria!!
;)

Urban Dave
May 16th, 2005, 01:39 AM
Tu lo que t'agrada es fer una altre cosa amb els fuets, pero no precissament els que compres ;)

Sky
May 16th, 2005, 01:49 AM
I us agraden tovets o més aviat durs? :D

Bitxofo
May 16th, 2005, 01:56 AM
Sou uns degenerats!!
Jo aqui no dire' el que m'agrada a mi, encara q alguns ja ho sabeu... xDDD

Sky
May 17th, 2005, 08:41 PM
M'he comprat un de marca BONPREU que està relativament tou (a mi m'agraden tovets!).

Li fotre una queixalada al vostre honor. :D

javi82
May 18th, 2005, 12:33 AM
El fuet, de Casa Tarradellas! I millor quan més dur estigui, si pot ser q quasi estigui impossible de tallar, q t'hagis d'esforçar pq està quasi com una pedra. Ah, i s'ha de menjar sense pelar-lo, q així és com està més bo.

M'ha entrat gana... :drool:

Sh4d0w
May 18th, 2005, 12:51 AM
mMmmmmmm quina ganaaaa!!!!

els tarradellas mencanten, pero els de guissona o del supermercat també estan bonissims, bé, suposo que en general tots :D

Sky
May 18th, 2005, 12:52 AM
Els de marca (1)) del Carrefour... :D

david_jim
May 18th, 2005, 01:06 AM
Doncs jo de petit, sempre hi havia a casa Casademont, però fa molt que no el trobo, ara no sé que hi ha, el de marca Día% si no recordo malament, com que jo no faig la compra, no, o el de Tello, ara no recordo, un d'aquests, no sé, i el de Tarradellas és que no l'he tastat, d'aquest només les pizzes i prou.

Bitxofo
May 18th, 2005, 04:56 PM
Els de marca (1)) del Carrefour... :D

Garrepaaaaaaaaaaaaaa!!
xDDDDD

Sky
May 18th, 2005, 04:57 PM
Doncs a mon pare li agraden més que els de casa bona... :runaway:

Bitxofo
May 18th, 2005, 05:19 PM
Doncs a mon pare li agraden més que els de casa bona... :runaway:

El teu pare serà tan "tacany" com el meu! xDDD

Sky
July 17th, 2005, 02:43 PM
Reedició d'una enquesta clàssica. :D

Bitxofo
July 17th, 2005, 03:43 PM
Al Bonpreu i al DiA% per proximitat al domicili.
Si és entre les 20 i 22h. al supermercat del "Kortinglés".
De 22 a 24h. als "pakis" del meu carrer.
Entre les 0h. y les 7h. a Opencor.

JarlehuBCN
July 17th, 2005, 04:02 PM
Habitualment Bonpreu i Mercadona. Molt sovint també a Carrefour i Hipercor/Supermercadoselcorteinglés (que no, no es tan car com diuen.. hi ha de tot). Si fa falta alguna cosa fora d'hores habituals de comerç al barri hi ha una botiga de queviures de les de tota-la-vida que obren mes hores que un paki xD i allà s'hi va.

Urban Dave
July 17th, 2005, 05:58 PM
T'has deixat el Aldi i Superplusdescompte :D

Aurelio
July 17th, 2005, 09:27 PM
Jo als ultramarins del meu barri - comerç de barri.
Falta aquest punt: "comerç de barri"...

UT596001
July 17th, 2005, 09:45 PM
Jo al Condis que hi ha a prop de casa meva.

Al mercadona/Consum/Aldi/Champion mai, són molt lluny, a més de 20 minuts de casa meva caminant, a la zona de cases unifamiliars, i em fa mandra agafar el bus urbà (passa cada hora...)

Bitxofo
July 18th, 2005, 12:18 AM
Jo al Condis que hi ha a prop de casa meva.

Al mercadona/Consum/Aldi/Champion mai, són molt lluny, a més de 20 minuts de casa meva caminant, a la zona de cases unifamiliars, i em fa mandra agafar el bus urbà (passa cada hora...)

Hi ha botigues al barri de cases unifamiliars?
:eek2:
Qué raros sóis en Castellar...

deBarna
July 18th, 2005, 01:03 AM
Falta el Supersol i jo en aquestes condicions no puc votar -_- xDD

jeros
July 18th, 2005, 01:21 PM
Estic entre Mercadona, un súper de barri al costat de casa meva, i un centre comercial enfront l'estadi "pijo", per cosetes especials :)

UT596001
July 18th, 2005, 05:15 PM
Hi ha botigues al barri de cases unifamiliars?
Qué raros sóis en Castellar...

Botigues no, són centres comercials de "mitjana superfície" estil nau industrial, cadascú en té la seva. N'hi ha 5, molt a prop uns dels altres:

-Intermaché, el més antic i ja clausurat.
-Aldi, antic "Zero". 2n en construir-se
-Champion, antic Supeco. 3r en construir-se
-Mercadona. Últim en construir-se
-Consum.

Tots tenen aparcaments amplis (i gratuïts) perquè els pixa-pins que viuen a les cases unifmaililars puguin aparcar tranquilament. A més, aquests establiments estan fent molt mal al comerç local de Castellar, i també han sortit queixant-se botiguers de Sant Llorenç Savall (un poble de 2.000 habitants a 12 km de Castellar) perquè els treuen clientela. Jo em temo que Sant Llorenç acabarà convertint-se en un poble fantasma. Espero equivocar-me...

Urban Dave
July 18th, 2005, 05:53 PM
A vilanova tenim: 3 mercadones, un sabeco, 1 Champion, 2 Caprabos, 1 Día, 1 Lidl, 1 Superplus Descompte, aixó entre alguns Condis, Orangutan, un altre Dia normalet (els que he dit abans tenen parkin propi gratis i aquestes cosetes)

Fa temps que no en construeixen cap :D

jeros
July 18th, 2005, 05:55 PM
Mercadona al costat de casa meva :)

Bitxofo
July 18th, 2005, 06:29 PM
Mercadona al costat de casa meva :)

Vull un "Metadona" al costat de casa meva JA!!
>(
Al Mercat de Santa Caterina han obert un Caprabo i ja n'hi havien 2 a prop...
:bash:
Volem un Mercadona!!
:cry:

Sky
July 18th, 2005, 06:31 PM
^ Pels preus? Garrapo!

Antoi
July 18th, 2005, 06:37 PM
Pues a casa compra la meva mare i no se a quin va... Orangutan, Caprabo, Champion Dia%...

jeros
July 18th, 2005, 06:39 PM
Al costat de casa meva d'allà a VnG :(

Met
July 18th, 2005, 07:06 PM
A Barcelona al Condis.
A Terrassa al Caprabo i l'Eroski.

Met dixit! :bowtie:

UT596001
July 18th, 2005, 07:09 PM
Vull un "Metadona" al costat de casa meva JA!!
>(
Al Mercat de Santa Caterina han obert un Caprabo i ja n'hi havien 2 a prop...
Volem un Mercadona!!

No home, al Mercadona van els pixa-pins...

Què m'oblidava: Tu ets un pixa-pí! :D

Doncs llavors ja fas bé en reclamar un Mercadona... :)

Urban Dave
July 18th, 2005, 07:33 PM
Al costat de casa meva d'allà a VnG :(
Jo en tinc 2 aprop, el que compartim i el que hi ha a Francesc Macià.

Bitxofo
July 18th, 2005, 07:36 PM
^ Pels preus? Garrapo!

Pels preus barats ja hi ha un DiA%, garrepa!!
>(

xurgell
July 18th, 2005, 09:08 PM
Jo comprava al SEPU, però des de que ho van tancar estic fent vaga de fam.

Bitxofo
July 18th, 2005, 11:57 PM
Jo comprava al SEPU, però des de que ho van tancar estic fent vaga de fam.

Crec que volia dir:
Supermercado Español de Precio Único, ara dubto una mica...
:dunno:

Sky
July 19th, 2005, 12:05 AM
Jo trobo a faltar el SIMAGO. :D

david_jim
July 19th, 2005, 12:24 AM
Jo quan compro, si no tinc ganes de gastar-me molt, vaig a Dia tot i que perilli la meva salut, perquè la neteja i l'ordre és un impossible aquí, si no tinc ganes de tanta cutrez, vaig a Caprabo (ex-Alcosto) que n'hi ha 6 o a Mercadona que només n'hi ha 1, i també algunes vegades vaig a "Supermercados de Madrid". I quan tinc ganes de qualitat o tinc ganes de comprar donuts de xocolata, vaig o a Hipercor o al Supermercado de El Corte Inglés.

Bitxofo
July 19th, 2005, 01:35 AM
Jo trobo a faltar el SIMAGO. :D

Tu vas conéixer el SiMAGO? :eek: :eek:
http://tinypic.com/90tv5u.jpg
;)

norreport
July 19th, 2005, 01:43 AM
uf el simago, q miticoo!!

yo comrpo en el condis, porq el dia al final no sale tan barato, solo si compras marca blanca blanquisima, lo mismo q otras cadenas, y en el condis al final me sale por un precio muy parecido y pago contarjeta y no estoy con los centimitos a cuestas, y me parece q compro mejor, hago menos cola y esta todo mas ordenado y limpio

por cierto...SEPU, Sociedad Española de Precio(s) Unico(s)

Bitxofo
July 19th, 2005, 01:44 AM
uf el simago, q miticoo!!

yo comrpo en el condis, porq el dia al final no sale tan barato, solo si compras marca blanca blanquisima, lo mismo q otras cadenas, y en el condis al final me sale por un precio muy parecido y pago contarjeta y no estoy con los centimitos a cuestas, y me parece q compro mejor, hago menos cola y esta todo mas ordenado y limpio

por cierto...SEPU, Sociedad Española de Precio(s) Unico(s)

Gracias por el significado de SEPU, lo he dicho de memoria y he fallado un poquillo...
;)

Sky
July 19th, 2005, 10:16 AM
Tu vas conéixer el SiMAGO?

Hi havia un a Lleida que era mític. Tinc entès que les primeres escales mecàniques que va haver-hi a Lleida les tingueren ells. Després el van transformar en Champion i tres anys després el tornaren a transformar en Esclat. :crazy:

vr
July 19th, 2005, 12:31 PM
Nosotros compramos en un Caprabo medianito, con buena variedad y buen producto fresco. Debajo de casa tenemos un Bonpreu, pero la variedad es muy pobre, siempre tienen productos caducados o a punto de caducar y 15 minutos antes de cerrar te ponen cara de asesinos cuando te ven.
Tambien tenemos cerca un Mercadona, pero si no te gustan sus marcas blancas más vale que no vayas, porque de las otras hay muy poca variedad, y el producto fresco no es muy bueno.
Antes de mudarme iba habitualmente al Condis, que está bastante bien.

Por último, cuando estamos de caprichos nos vamos al súper del Corte Inglés, que tiene una variedad fabulosa. Y tampoco es tan caro como lo pintan, a no ser que te pierdas con pijadas (si quereis flipar, entrad algín día al Club del gourmet).

entfe001
July 19th, 2005, 01:39 PM
Bàh, aquesta gent del centre que no té més varietat...

A casa meva sempre havíem sigut de Valvi, i ho tornem a ser després de la reaparició de la cadena (ara, com la primera època, res...)

Sky
July 19th, 2005, 01:42 PM
Ma mare compra al Plusfresc (no confondre amb Supermercados Plus :D):

http://www.plusfresc.es/

UT596001
July 19th, 2005, 02:55 PM
A prop de casa meva hi havia "l'autoservei Sala" un supermercat de caire familiar, on hi anava força sovint a comprar-hi. Van tancar i ara al local hi ha un bar-restaurant i una oficina de Caixa Tarragona...

Bitxofo
July 19th, 2005, 04:09 PM
A veces también voy al colmado La Fuente, tiene una variedad de productos increíble y cuando los ponen en oferta es baratísimo.
;)

Met
July 19th, 2005, 06:31 PM
A prop de casa meva hi havia "l'autoservei Sala" un supermercat de caire familiar, on hi anava força sovint a comprar-hi. Van tancar i ara al local hi ha un bar-restaurant i una oficina de Caixa Tarragona...
Sembla que visquis a Ventdelplà.
:rofl:

UT596001
July 19th, 2005, 06:37 PM
:rofl:

Home, tampoc som tan de poble, eh!

Sky
July 19th, 2005, 06:43 PM

Avui m'he fixat en un detall curiós de la sèrie:

Un pagès va al Condis de Ventdelplà i demana piles alcalines; la caixera agafa un "blíster" de 4 piles Duracell i el passa per l'escàner; la dona EN UN SEGON li entrega el tiquet ja imprès i tallat juntament amb les piles; el pagès li dóna un bitllet de 20 EUROS I SE'N VA. :eek:

Conclusions:

- Les caixes registradores dels Condis són ràpides de collons.
- Les piles a Ventdelplà són cares de collons.

:runaway:

Antoi
July 19th, 2005, 08:07 PM
Bàh, aquesta gent del centre que no té més varietat...

A casa meva sempre havíem sigut de Valvi, i ho tornem a ser després de la reaparició de la cadena (ara, com la primera època, res...)

OHHHHH el Valvi!!!!! Tens tota la raó, com la primera època res de res. Aquella musiqueta de l'anunci dels 40... torin torin torin... Valviiii xDDDD
Per entendre'ns, suposo que et refereixes a l'època de quan l'Akasvayu Girona es deia Valvi, no?

Tot i que al meu poble l'arribada del Valvi va ser una desgràcia... el van instal.lar al local on hi havia el mític Cinema Olimpia... l'últim de la població que quedava obert. :cry:

Per cert... benvingut gironí!!!

entfe001
July 19th, 2005, 08:27 PM
Antoi... com no recordar la mítica sintonia del Valvi? Quant a l'equip de bàsquet, la veritat és que no n'he estat gaire al corrent d'ençà que es va deixar de dir Valvi, a banda que les poques vegades que he anat a veure'l el partit ha acabat en derrota -la qual cosa, no ens enganyem, tampoc era tan estranya-.

Gràcies per la benvinguda. Ara ja podem muntar un "gironesòdrom" :D

Bitxofo
July 20th, 2005, 01:24 AM
Avui m'he fixat en un detall curiós de la sèrie:

Un pagès va al Condis de Ventdelplà i demana piles alcalines; la caixera agafa un "blíster" de 4 piles Duracell i el passa per l'escàner; la dona EN UN SEGON li entrega el tiquet ja imprès i tallat juntament amb les piles; el pagès li dóna un bitllet de 20 EUROS I SE'N VA. :eek:

Conclusions:

- Les caixes registradores dels Condis són ràpides de collons.
- Les piles a Ventdelplà són cares de collons.

Hi ha avorriment, oi?
Ves a fer la compra al DiA%, au!!
xDDDD
:)

Sky
July 20th, 2005, 01:31 AM
El DIA% el tinc molt aprop de casa i acabaria igual d'avorrit. :D

Bitxofo
July 20th, 2005, 03:13 AM
El DIA% el tinc molt aprop de casa i acabaria igual d'avorrit. :D

Aleshores ves al PRYCA!
xDDDDDDDDDD
:hahaha: :hahaha:

Per cert:
PRYCA derivava de "precio y calidad".
;)

Sky
July 20th, 2005, 03:41 AM
Sí, és l'únic "centre comercial" que hi ha a la província. :runaway:

YoHakki
July 21st, 2005, 02:32 AM
Normalment al Caprabo d'Arenys de Mar, quan necessito a més varies coses de ferreteria o el que sigui mes especialitzat, al Carrefour de Cabrera de Mar, i per comprar 4 coses vaig a un Condis que hi ha a prop de casa meva.

Sky
September 24th, 2005, 10:47 PM
Cap amunt! Apassionant enquesta. :D

yuen
September 24th, 2005, 11:41 PM
I el Plus Superdescompte? >(

http://www.plus-supermercados.es/cmspublic/system/modules/de.getit.plus/resources/layout_re2/img/logi/plus_logo.gif

Sky
September 24th, 2005, 11:43 PM
^^ Aquí tenim tenim Plus, però lleidatà:

http://www.plusfresc.es/img/botigues/carritos.jpg

Abbil
September 25th, 2005, 01:35 PM
^^ Ja veia jo que el logo el plus als anuncis era diferent al que veia pels carrers...:eek:
A Lleida es diferent...:rofl:
En cuan al poll...a l'Esclat perqué el tinc a sota de casa (net del Simago i fill del Champion :D) i al Mercadona perqué la carn es de bona qualitat. ^_^ :tongue3:

Bcn
September 25th, 2005, 10:35 PM
Mercadona, i si el parking esta ple al Condis.

APA!!!

Sky
September 25th, 2005, 10:41 PM
^^ Ja veia jo que el logo el plus als anuncis era diferent al que veia pels carrers...:eek:
A Lleida es diferent...:rofl:

En realitat són dues empreses diferents... :D

De Supermercados Plus no hi ha a Lleida, però a vegades he vist camions seus voltant per la ciutat. :runaway:

Abbil
September 25th, 2005, 10:44 PM
^^ Ahhh...vale!! ._.
Doncs mira que hi han noms...un es diu Plus supermercados i l'altre Plusfresc, o que? :D
:rofl: :rofl:

Sky
September 25th, 2005, 10:46 PM
^^ El "nostre" Plus en realitat és diu Supermercats Pujol SA... Tot i que són coneguts com a plusfrésc(: :D

Pairedjam
September 25th, 2005, 11:19 PM
A més de comprar en el Carrefour (que és l'hipermercat que em queda més a prop) , terra comprar en supermercats que operen en Asturies i que són els que em queden més prop de casa , són el ALIMERKA i EL ARBOL. També hi ha un Dia a prop , però no terra comprar perquè sempre que vaig em trobo amb algun gitano i amb ampolles de coca-cola obertes i només amb pensar que aquests gitanos deixen les seves baves en aquestes ampolles puaggggggg

Jordi Berlín
September 25th, 2005, 11:20 PM
Jo, una de les opcions que he votat és El Corte Inglés, però en realitat és OperCor, les botigues que obren durant la nit i també els dies festius, i que tan útils són de vegades...

Danzig
September 27th, 2005, 04:40 PM
@Pairedjam: coño, todo el mundo hablando catalán menos yo :D

Jo vaig al mercadona i a l'orangutan (grupo bonpreu).

Dissabte em vaig trobar a la cua la nostra estimada consellera d'interior Montse Tura :eek2:

estava fent la compra ella tota soleta, mireu-la què eixerida :D

UT596001
September 27th, 2005, 05:36 PM
La Tura no era alcaldessa de Mollet abans de ser consellera?

Danzig
September 27th, 2005, 06:43 PM
La Tura no era alcaldessa de Mollet abans de ser consellera?

tota la nissaga Tura és de Mollet:

Montse Tura, Jordi Solé Tura, i més que desconec. Hi ha un carrer que es diu Batlle Tura, que és d'un avi seu que ja va ser batlle abans que ella. Potser el nanoBcn ho sap millor que jo.

Sky
September 27th, 2005, 09:49 PM
A Lleida no hi ha famosos als súpers!

Bé, no hi ha famosos a Lleida directament... :D

Abbil
September 27th, 2005, 10:15 PM
^^ Doncs la meva mare un dia va veure la simpatiquíssima Anna Llort (la presentadora de la Bomba a TVlleida) al carrer Major. :D :rofl:

UT596001
September 27th, 2005, 10:58 PM
Jo un dia al bar-restaurant del meu carrer (a 2 minuts de casa meva) vaig dinar a la taula del costat on dinava l'alcaldessa de Castellar :D

Abbil
September 27th, 2005, 11:17 PM
^^ Jo a Florencia vaig veure l'Albert Homs, que es el que presenta el programa aquell de la tarda de la TV3. :D

Bitxofo
September 28th, 2005, 12:53 AM
Jo he vist tants famosos que ja tant se me'n dóna!
Tinc fotos amb qui vulguis...

art
September 28th, 2005, 10:30 AM

Segur que no tens cap foto amb mi :cool:

Danzig
September 28th, 2005, 11:13 AM

si no és al super no val :D

almenys en aquest fil

Abbil
September 28th, 2005, 04:15 PM

Venga ja, quan veus un famosillo li demanes que poso per a una foto amb tu?
:eek2: :eek2: :eek2: :eek2:
No m'imagino una situació mes embarasossa...:D :lol:

PD: Ah, i lo meu pare va veure uns de la casa de tu vida a Barcelona. :sleepy:

Bitxofo
September 28th, 2005, 08:32 PM
Venga ja, quan veus un famosillo li demanes que poso per a una foto amb tu?
:eek2: :eek2: :eek2: :eek2:
No m'imagino una situació mes embarasossa...:D :lol:

PD: Ah, i lo meu pare va veure uns de la casa de tu vida a Barcelona. :sleepy:
NO!
Quan vaig treballar a l'EXPO'92 a Sevilla, vaig veure a quasi tots els famosos, i tinc moltes fotos...
I ara a l'aeroport també en veig molts. Un dia Lara Dibildos es va xocar amb mi i no em va demanar perdó la capulla! >(
I Marc Vanderloo és menys alt que jo. :D
Massiel és molt catxonda i Gurruchaga seriós.

Abbil
September 28th, 2005, 09:37 PM
^^ Que mitòman que ets...:ohno: :D ;)

UT596001
September 28th, 2005, 10:00 PM
NO!
Quan vaig treballar a l'EXPO'92 a Sevilla, vaig veure a quasi tots els famosos, i tinc moltes fotos...
I ara a l'aeroport també en veig molts. Un dia Lara Dibildos es va xocar amb mi i no em va demanar perdó la capulla! >(
I Marc Vanderloo és menys alt que jo. :D
Massiel és molt catxonda i Gurruchaga seriós.

Si un famós xoqués contra mi la posaria verda públicament i l'intentaria humillar.

La veritat és que odio els famosos de la tele...

Per cert: fa alguna cosa que sigui minímament aprofitable la Lara Dibildios aquesta? No sé qui és...

Sky
April 2nd, 2006, 02:03 PM
Els de Casa Tarradellas continuen sent els millors. :D

Confide
April 2nd, 2006, 02:36 PM
Els que fa ma mare :D

Abbil
April 2nd, 2006, 03:26 PM
A mi m'agraden els que fan artesanalment als pobles!!
Jo darrerament sol menjo fuet d'Alcarràs mmmmm! :D
I tb de Graus!! mmm!!:D

Abbil
April 2nd, 2006, 03:28 PM
Així que la meua opció no hi es a l'enquesta. :dunno:

Sky
April 2nd, 2006, 03:40 PM
^^ Pots votar l'opció de la carnisseria, si és que els compres en una, clar. :D

Abbil
April 2nd, 2006, 03:44 PM
^^ Crec que no es en una carnisseria...
Li regalen al meu pare els clients dels pobles. ;)

Sky
April 6th, 2006, 09:03 PM
Llarga vida al carrer Ciències 135 de la -per sempre independent- gran ciutat de l'Hospitalet de Llobregat!

Bitxofo
April 6th, 2006, 10:33 PM
^^Què és? El Carrefour? L' Ikea?
:?

entfe001
April 9th, 2006, 11:10 PM
N'hi ha un de molt bo que es ven al Lidl, però no n'hi ha sempre. No en recordo la marca, però sí recordo que es fabrica a terres gironines :D

També al Valvi del costat de casa hi ha una llangonissa per llepar-se'n els dits... només de pensar-hi se'm fa la boca aigua :drool:

aarongilp
April 9th, 2006, 11:43 PM
A casa es menja bastant fuet de l'Area de Guissona...pel general estan força bons, tan quan són tendres com quan són pedres orgàniques...

SGoico
April 12th, 2006, 10:44 PM
Ep! No havia vist aquest fil i soc un viciós del fuet. El que més m'agrada són els de carnisseria i els Tarradellas, pero n'hi ha d'altres q no estan malament com per exemple Casademont, El Pozo o els de Sabeco (Auchan). Els de l'àrea de Guissona no maten però la seva secallona és excelent. Argal: argh!

Sempre que baixo a la peninsula, compro com a mínim 6 Tarradellas i un parell d'una altra marca que sempre vario

SGoico
April 12th, 2006, 10:46 PM
Merda, he votat el Casademont en lloc del Tarradellas...

JarlehuBCN
April 12th, 2006, 10:56 PM
Doncs per a mi el millor fuet es el d'una marca que venen a la xarcuteria on comprem a casa... la marca es "Camprodon" i, obviament, es fan a Camprodon xDD.
Son bonissims!!

Confide
April 12th, 2006, 10:59 PM
Doncs per a mi el millor fuet es el d'una marca que venen a la xarcuteria on comprem a casa... la marca es "Camprodon" i, obviament, es fan a Camprodon xDD.
Son bonissims!!

M'encanta aquesta deducció :D

JarlehuBCN
April 12th, 2006, 11:55 PM
M'encanta aquesta deducció :D

A tu el que t'encanten son altres fuets.... :jk: :D

Bitxofo
April 13th, 2006, 01:13 AM
^^I a tu també, els d'aquestes pàgines:

www.gaydar.es
www.bakala.org

Antoi
April 13th, 2006, 11:49 AM
^^ Ja trigava a desviar-se el tema del fil, eh? xD

Sky
January 12th, 2007, 07:04 PM
Renovo l'enquesta i ressuscito el fil. :D

Sky
January 12th, 2007, 07:14 PM
Jo ara compro de vegades al Sabaco nou del meu barri. :yes:

A Lleida no hi ha Condis (a Mollerussa sí) ni Carrefour Express (a Balaguer sí), i de Sorli no n'hi ha cap als Països Lleidatans. :ohno:

Bitxofo
January 12th, 2007, 07:18 PM
^^Jo ara compro sovint als "pakis" del meu carrer a les 23h, 24h. o la 1h.

JarlehuBCN
January 12th, 2007, 07:29 PM
A casa meva per a les compres de diari BonPreu, una vegada a la setmana visita al Mercat municipal, concretament el de Sant Martí del Provençals o al de Sant Andreu, i cada 2 setmanes o així visita a Carrefour La Maquinista o Mercadona.
A vegades en comptes de Carrefour es Alcampo de Sant Adrià; Hipercor, que el tenim al costat de casa o supermercats El Corte Inglés que el tenim a Can Dragó.

"Truco" de mestressa de casa:

Si us agrada Alcampo no aneu al de Diagonal Mar, una mica més enllà trobareu el de Sant Adrià de Besos, on abans estava el Pryca. Gran part dels productes, en especial dels frescos, es troben més barats allà que al de Diagonal Mar i amb menys aglomeracions.

mentalpower
January 12th, 2007, 08:46 PM
Des que ens hem canviat, estem encara en periode de proves de veure a on comprem cada cosa i tal... però ara per ara comprem a totes les que tenim a la vora.

Del més proper al més llunyà:

- La Sirena
- Aldi
- Dia
- Mercadona
- Condis
- Caprabo
- Bonarea
- Carrefour
- Corte Inglés Diagonal
(pròximament) Corte Inglés Cornellà

Del més al menys habitual

- Mercadona
- Dia
- Aldi
- Bonarea
- Carrefour
- Corte Inglés Diagonal
- Caprabo
- Condis
- la Sirena

Sky
January 12th, 2007, 09:18 PM
^^ Jo sempre faig experiments perquè no m'acostumo a cap :D. A més, hi ha certs productes que m'agraden molt però només els tenen certs establiments. :dunno:

- Del Carrefour i l'Esclat m'agrada la marca blanca i la seua fleca, però els tinc lluny de casa.
- El Dia% és barat i la marca blanca m'agrada força, però no hi compro a gust (cues quilomètriques, mala organització, establiments bruts i foscos...).
- Al Caprabo hi compro a gust i té un assortit prou ample, però no té la millor relació qualitat/preu. La marca blanca no és gaire bona tampoc.
- Del Sabeco no m'agraden les marques blanques ni tampoc té un assortiment massa ample, però normalment hi compro a gust.
- El Mercadona és el que, al meu parer, té la millor relació qualitat/preu i la millor marca blanca, però el tinc lluny de casa.

Després hi ha alguns supermercats més que no em diuen res (la cadena lleidatana Plus per ex., que és la més extensa a Lleida).

La Sirena i la bonÀrea són complementaris i hi compro sovint, però penso que han perdut molta qualitat amb el pas dels anys.

Abbil
January 13th, 2007, 06:21 PM
Marca blanca es la denominació estandard per anomenar les marques ''notifixis''? :D jajaj

Jo a l'Esclat i al Mercadona, perquè els tinc aprop de casa meua, pero a vegades mon pare va a comprar a altre llocs, nose, la Carrefour per exemple.

Sky
January 13th, 2007, 06:59 PM
^^ És la marca "pròpia" del supermercat, ex. Hacendado de Mercadona. :yes:

|MeL|
January 13th, 2007, 09:27 PM
Jo normalment vaig al Dia%, i a vegades al Condis i al Caprabo (els tinc tots 3 a prop de casa meva) però per comprar peix i carn vaig al BonÀrea i a La Sirena ;)

Bitxofo
January 14th, 2007, 12:51 AM
^^ És la marca "pròpia" del supermercat, ex. Hacendado de Mercadona. :yes:
Hacen daño. xDDDDDDDD
:rofl::rofl:

Abbil
January 14th, 2007, 07:05 AM
^^ Pos a mi la marca Hacendado m'agrade. u_u los iogurts són mooooooolt bons.
Ai pos no sabie que se deie ''marca blanca'' xDDDDDD jo sempre li havie dit la marca ''notifixis''!! juajuaj :D com als gossos que son barreja sels hi diu ''mil leches''

Sky
January 15th, 2007, 02:14 PM
Avui m'ha arribat un pamflet on diu que el Sabeco del meu barri es transformarà en "Simply Market". :O

Què vol dir això? Els Frenchies d'Auchan es carreguen als manyicos? Ara ja no diran allò de "Sabeco tiene precios bajos, bajos" sinó "Simply Market tiene precios bajos, bajos"? :nono:

Bitxofo
January 15th, 2007, 07:22 PM
^^És la globalització, CEL!

Sr.Horn
January 15th, 2007, 08:17 PM
pos quan estic a BCN vaig al Consum XDD, si no tenen encisam Iceberg d'este que ve en bossetes, vaig al Caprabo.

Si estic a Benicarló i acompanyo a comprar a ma mare, normalment li ve de paso anar al Carrefour, que quede a l'eixida del hospital.

Per a la carn, la carnisseria del Lidl és molt bona, i dins tenen bons frankfurts i la Coca-Cola més barata. També l'Aldi te bons frankfurts!

I últimament ni va al mercat (massa car) i ara menjem Panga, i d'aixó se'n ven al Carrefour.

En alguns cops (menys) va a l'Intermarché

|MeL|
January 17th, 2007, 02:20 AM
Ai pos no sabie que se deie ''marca blanca'' xDDDDDD jo sempre li havie dit la marca ''notifixis''!! juajuaj :D com als gossos que son barreja sels hi diu ''mil leches''

:lol: notifixis! que bó! jeje

a portugal als gossos que són barreja a vegades els hi diem "color de café amb llet" :D

Danzig
January 17th, 2007, 11:02 AM
"el Ter vist des d'un puig és color de gos quan fuig"

La Trinca

*Magician*
February 23rd, 2007, 10:58 PM
Hola!
Us agrada la "birra"? A mí sí, i molt. :cheers:
M'agradaria saber quines cervesses artesanals coneixeu arreu Catalunya.
Hi ha una molt bona (pel meu gust, és clar) que es diu "Glops". Es fa a L'Hospitalet de Llobregat. Té vàries modalitats: la fumada, la torrada y la negra.

Després tenim les comercials: Estrella, Voll Damm i la Moritz. Doncs però, m'interessaria centrar-me en les artesanals. A veure si entre tots podem augmentar la llista de cervesses artesanals catalanes (també podeu afegir imatges :) ):

1. Glops.

:cheers:

Bitxofo
February 23rd, 2007, 11:22 PM
La Damm de SantaCo!

Per cert:
"Cerveses", amb una sola S.
;)

*Magician*
February 24th, 2007, 12:08 AM
La Damm de SantaCo!

Per cert:
;)

Oops.... :doh:

La Damm de Santaco no vale! :nono:

keros
February 24th, 2007, 12:37 AM
A mi m'agrada la de Cast...

Sky
February 24th, 2007, 12:45 AM
Les San Miguel que es beuen a Catalunya es fan a la factoria que té l'empresa a Lleida. :yes:

De tota manera a mi no m'agrada el gust de la cervesa... :dunno:

Potser encara em puc beure aquelles que tenen més gust a fruita que a birra. :D

AnnubiX
February 24th, 2007, 01:39 AM
Hmm... birra :cheers:

Doncs la veritat es que no en conec cap, de birra artesanal "comercialitzada".

Això si, per Barcelona crec que hi ha un puesto q es diu Ca'n Masdeu, que pel que he sentit fan les seves propies birres i similars... això si, no se si tenen el vist-i-plau de Sanitat. I crec que son okupes xD

AnnubiX
February 24th, 2007, 01:43 AM
Uh! He trobat això pel google... se veu que fan tallers de fabricació artesana de birra i tot!

http://infousurpa.squat.net/arxiu/2005/usurpa%20393.pdf

Segona pagina...

*Magician*
February 24th, 2007, 01:33 PM
^^ Jaja! Se lo montan bien estos okupas!

Doncs he trobat això, pero no diuen ón es fan ni ón es poden comprar... :
http://www.lacervesera.net/cat/nostres.html

A l'Sky igual l'agraden aquestes, són més "exòtiques" :)

Antoi
February 24th, 2007, 06:10 PM
Jo no en conec de cerveses artesanes, de fet, de cervesa només bec Voll-Damm i Budweiser (que de fet està commercialitzada per la Damm, qui té la llicència per Espanya).

D'artesà només conec la gasosa de Can Negre, d'aquí a la Bisbal. Us la recomano, molt millor que qualsevol Casera. De fet, si demaneu gasosa a molts restaurants de la comarca us posaran Casa Negre.

Gabe
February 26th, 2007, 11:04 PM
La Damm de SantaCo!

Per cert:
;)

la damm no és de santaco i hi ha una altra factoria a el prat ;)

Bitxofo
February 27th, 2007, 02:04 AM
^^Jo no he dit que la Damm sigui de SantaCo, he dit "la Damm de SantaCo", és a dir la cervesa Damm que es fa a la fàbrica de S.C.G.
;)
Ja sé que hi ha fàbriques Damm a altres poblacions!
:wink2:

Corail Intercités
February 27th, 2007, 02:22 PM
http://www.moritz.com/logo_moritz.gif
:drool: :booze:

Gabe
February 27th, 2007, 03:23 PM
crec que l'empresa que ha fet la "alter cola" també té una cervesa "alter", no?, al menys a la botiga de delicatessen que hi ha sota la meva oficina la venen :D

Sh4d0w
February 27th, 2007, 11:11 PM
Les San Miguel que es beuen a Catalunya es fan a la factoria que té l'empresa a Lleida. :yes:

De tota manera a mi no m'agrada el gust de la cervesa... :dunno:

Potser encara em puc beure aquelles que tenen més gust a fruita que a birra. :D

exacte! al meravellós polígon de Lleida tenim l'origen de moltes birretes que us preneu els caps de setmana :D
El meu pare hi va treballar molts anys allà..

AnnubiX
February 27th, 2007, 11:50 PM
^^ Aixi de bona li ha sortit la filla :kiss:

Gabe
February 28th, 2007, 09:08 AM
exacte! al meravellós polígon de Lleida tenim l'origen de moltes birretes que us preneu els caps de setmana :D
El meu pare hi va treballar molts anys allà..

però la San Miguel no és catalana, oi? vull dir, com la damm o la moritz

Sky
February 28th, 2007, 12:36 PM
^^ Nació en Lérida el 14 de febrero de 1946 con el nombre de " La Segarra " y, once años más tarde se puso en marcha como "San Miguel, Fábricas de Cerveza y Malta, S.A.". En 1966 se inauguró una planta en Málaga y en 1969 otra en Burgos, al adquirir la Compañía Hispano Holandesa de Cerveza.

Desde marzo de 2000 pertenece a Mahou, constituyendo así el segundo grupo cervecero de España. Su anterior propietario, Danone, mantiene una participación accionarial en Mahou del 33,3%.

Com a curiositat la marca "San Miguel" prové d'una cerveseria filipina que fundada finals del segle XIX; l'empresa lleidatana només en va comprar els drets per usar-la a Espanya. Avui en dia existeix a les Filipines la "San Miguel Corporation", que és un dels grups alimentaris més importants del sud-est asiàtic:

http://www.sanmiguel.com.ph/default.aspx?cID=1

Gabe
February 28th, 2007, 12:49 PM
^^

Com a curiositat la marca "San Miguel" prové d'una cerveseria filipina que fundada finals del segle XIX; l'empresa lleidatana només en va comprar els drets per usar-la a Espanya. Avui en dia existeix a les Filipines la "San Miguel Corporation", que és un dels grups alimentaris més importants del sud-est asiàtic:

http://www.sanmiguel.com.ph/default.aspx?cID=1

però si és de Mahou ja no és catalana de la mateixa forma que Danone tampoc ho és ja :(

AnnubiX
February 28th, 2007, 10:25 PM
^^ Be, aquesta es del País Valencià:

http://www.cervezaecologica.com/

A les fires "bio" la donaven a tastar, i està relativament bé :)

*Magician*
March 1st, 2007, 11:22 AM
^^ Be, aquesta es del País Valencià:

http://www.cervezaecologica.com/

A les fires "bio" la donaven a tastar, i està relativament bé :)

Vull una fira bio aqui! :yes:

Bitxofo
March 1st, 2007, 05:40 PM
Es fan algunes, per exemple al Parc de la Ciutadella.
;)
També venen "cola natural".
:yes:

AnnubiX
March 1st, 2007, 11:11 PM

No se si hi aniran enguany, però es possible que al BioCultura (que es fa pel mes de maig) hi vagin, també.

Si vols, te puc aconseguir entrades ^_^

JarlehuBCN
March 2nd, 2007, 02:20 AM
A la "Fira de la Terra" del Parc de la Ciutadella recordo haber vist aquesta cervesa ecològica entre d'altres coses... a mi personalment m'encanta aquesta fira :)

AnnubiX
March 2nd, 2007, 02:56 AM
^^ Si, la conec, pero no hi he anat mai! I ganes no en falten!

A les fires bio n'hi solen haver unes quantes cerveses diferents. Però la majoria son del nord d'europa.

Per cert, crec que San Miguel n'ha tret una birra-bio també. Algú en sap res?

*Magician*
March 2nd, 2007, 08:27 PM
No se si hi aniran enguany, però es possible que al BioCultura (que es fa pel mes de maig) hi vagin, també.

Si vols, te puc aconseguir entrades ^_^

I tant! Moltes gràcies!!!

JarlehuBCN
March 2nd, 2007, 09:23 PM
Com a dada... avui ha començat el Saló Degusta a la Fira de Barcelona on s'hi pot trobar entre d'altres productes ecològics, diverses marques de cerveses naturals.

L'entrada costa 10€.

AnnubiX
March 3rd, 2007, 01:54 AM
Ale pues, quan arribin les dates del biocultura, ja dire quantes en tinc disponibles :)

Per divendres i dilluns crec que son gairebé infinites :crazy: Per al cap de setmana, seria cosa de veure quants carnets de professional en tenim. Al Bio de Madrid ens varen sobrar més de 100 :crazy:

Sky
March 28th, 2007, 02:24 PM
Cervesa San Miguel presenta els actes que commemoraran el seu 50è aniversari

Cervesa San Miguel ha presentat avui els actes que té previst celebrar durant aquest any amb motiu del seu 50è aniversari. Acompanyats de l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, i el president de la Diputació, Isidre Gavin, entre altres autoritats, els directius del Grup Mahou-San Miguel han fet balanç de la marca cervesera durant aquest darrer mig segle.

Lleida representa l'origen de San Miguel a Espanya. Una ciutat que va veure néixer la marca i que la va impulsar tant en l'àmbit nacional com en l'internacional. L'11 de maig de 1957 va sortir al mercat la primera ampolla procedent de la fàbrica lleidatana.

Des del seu naixement, San Miguel ha treballat d'una manera constant per complir les tres premisses que han marcat la seva història i que continuen sent vàlides avui dia:

Elaboració d'una cervesa d'una qualitat especial.

Distribució d'aquesta cervesa per tot Espanya.

Voluntat exportadora a curt i mitjà termini.

Amb motiu del 50è aniversari, San Miguel tindrà un nou logotip, que s'inclourà en tots els esdeveniments als quals dóna suport a Lleida i província, com ara:

L'Aplec del Caragol.

La Fira de Sant Miquel.

El Senglar Rock.

La Fira de Teatre de Tàrrega.

La Fundació Paisatge.

A més, enguany l'empresa cervesera, que forma part del Grup Mahou-San Miguel, durà a terme una sèrie d'activitats adreçades a empleats i jubilats per mitjà d'actes interns, i també adreçades a clients (decoració de bars específica de l'aniversari). D'altra banda, potenciarà el seu circuit de visites entre la societat catalana i, durant l'any, fomentarà la seva presència en aquest àmbit per mitjà d'esdeveniments locals.

Lleida i San Miguel, 50 anys junts

La història de San Miguel té una relació molt estreta amb el desenvolupament que ha experimentat Lleida durant els darrers 50 anys. La companyia hi va instal·lar la seva fàbrica quan encara no existia l'actual polígon industrial El Segre.

Llavors, la companyia produïa 1,8 milions de litres de cervesa; avui la factoria de Lleida en produeix 170 milions. La instal·lació d'una fàbrica a Màlaga, l'any 1966, i una altra a Burgos, l'any 1970, va servir per potenciar el creixement de Cervesa San Miguel.

L'activitat exportadora de San Miguel va començar a Lleida durant la dècada de 1960. Actualment és la cervesa espanyola més internacional, i té presència a més de 35 països.

Durant els darrers sis anys, el Grup Mahou-San Miguel ha invertit més de 38,5 milions d'euros en la modernització de la planta, xifra a la qual caldria afegir els 3,7 milions d'euros addicionals que s'han invertit durant els últims quatre anys en la millora de la gestió mediambiental de la fàbrica.

A les instal·lacions de la fàbrica de Lleida hi ha el centre d'investigació, desenvolupament i innovació de tot el Grup. Des d'aquí s'han llançat productes com ara San Miguel 0,0%, San Miguel 0,0% Poma i San Miguel amb Te sabor Llimona. A més, hi trobem l'arxiu històric de la marca, en què hi ha peces úniques que han constituït la història de San Miguel.

www.mahou-sanmiguel.com/

Sky
March 28th, 2007, 02:29 PM
^^ Fins fa no gaire tots els autobusos de Lleida només portaven publicitat de San Miguel. :yes:

http://cv.uoc.es/~jmora/lineas_i/img_lleida/lleida55.jpg

xussep80
March 28th, 2007, 03:55 PM
^^ Quina és la marca que té una nau al polígon del segre?

Sky
March 28th, 2007, 06:10 PM
^^ Et refereixes a les classes de cervesa de San Miguel? :?

No sóc gaire cerveser però la San Miguel ECO sembla que es fa exclusivament a Lleida:

http://www.sanmigueleco.es/

Per cert, pels "friquis" del fòrum, la presentació de les activitats de l'aniversari es va fer dintre d'un tren que s'utilitzava per transportar ordi :O :

http://www.paeria.cat/arxius/noticies/Imatge_cat_3994.jpg

Sky
May 16th, 2007, 07:41 PM
No és cervesa però té la seua gràcia :D :

PER A "DESPERTAR ELS CATALANS"

Bategen una beguda energètica amb el crit dels almogàvers

Desperta Ferro! és una nova beguda isotònica que s'ha creat per a "refermar el compromís dels catalans amb la nostra pàtria". El nom fa referència al crit dels soldats almogàvers, que són el símbol d'aquesta beguda. Aquest nou producte es ven "com la beguda energètica dels catalans" perquè "Catalunya triomfant tornarà a ser rica i plena", tal i com diu l'himne nacional de Catalunya i que s'ha convertit en l'eslògan de l'isotònic i vol "despertar els catalans".

Aquesta beguda forma part de la Xarxa d'establiments amb consciència nacional (XECNA), que promociona productes que "serviran per a ajudar, en aquests moments de sequera de l'esperit, a recuperar els nostres signes d'identitat i a enfortir-nos com a Catalans compromesos". La XECNA té la seva seu a Sant Feliu de Codines i promociona begudes que promoguin la conscienciació nacional, com ara el Desperta Ferro!.

D'altra banda, aquesta xarxa assenyala que, "als inicis del segle XXI, és prou sabut que estem vivint en un món globalitzat, sense fronteres, i encara que sembli una paradoxa, dins d'aquest món globalitzat, les identitats nacionals es potencien. A Catalunya aquest reforçament també s'està produint , hi ha un corrent profund que emergirà quan es donin les condicions necessàries".

--

e-noticies.com

Sky
May 16th, 2007, 07:42 PM
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/ac763967.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/24ff0255.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/7da7b2a9.jpg

Sky
August 30th, 2007, 10:45 PM
M'omple d'orgull i satisfacció inaugurar aquest fil.

:bowtie:

entfe001
August 31st, 2007, 10:10 AM
A l'enquesta no surt el Valvi! :evil:

Sky
August 31st, 2007, 04:52 PM
^^ També falta la gran cadena Plusfresc de Lleida, però no hi havia lloc per a tants. :D

xussep80
August 31st, 2007, 04:57 PM
El millor és el Consum!!! Des que van comprar la cadena Supersol que sempre hi vaig. Tenen de tot a bon preu. I la marca blanca està de conya. Com a bons valencians van a menjar-se al Mercadona...

Izo
August 31st, 2007, 06:53 PM
He votat l'última opció perquè realment vaig a comprar a més d'un lloc. Els súpers que tinc més a prop són:

1) Caprabo (Piera), per a compres ocasionals del rotllo "em falta això o allò altre".
2) Carrefour (Martorell), per a compres més importants, però també ocasionals.
3) Hipercor (Barcelona o Cornellà), per a compres grans, molt de tant en tant.
4) Carme Miranda (Piera), per a la fruita i la verdura.
5) L'Home de les cireres, un pagès que ven fruita a la vora de la carretera entre Martorell i Piera. Us el recomano: la fruita està molt bé.
6) Encants, els que fan els diumenges a Can Bonastre, on la fruita també està molt bé. De passada, roba estil Carrefour (pa'l nene i l'agüela) a preu de saldo.

Sky
September 17th, 2007, 08:34 PM
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/5dc61206.jpg

^^ Potser és una delícia, però amb aquest nom no em ve gaire de gust. http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s428.gif

Sr.Horn
September 17th, 2007, 09:56 PM

^^ Potser és una delícia, però amb aquest nom no em ve gaire de gust. http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s428.gif

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Conste que lo de "Alioli" me pareix més lamentable

Sky
September 17th, 2007, 10:19 PM
Renovo l'enquesta perquè he descobert com ficar més de quinze opcions. :D

JarlehuBCN
September 17th, 2007, 10:34 PM
ai, se m'ha oblidat posar "al mercat" que es gairebè on mes comprem a casa.

Bitxofo
September 18th, 2007, 01:24 AM

:puke::puke:

Antoi
September 18th, 2007, 12:38 PM
^^ +1

"Shine"
September 18th, 2007, 04:30 PM
Al Consum (abans Supersol), a una cadena petita anomenada SuperServis, i per suposat al moro de davant de casa fora d'hores :colgate:

Izo
September 18th, 2007, 09:04 PM

Què passa, que hi ha gent que no sap partir un tomàquet per la meitat i fregar-lo contra una llesca de pa?! :crazy:

UT596001
September 19th, 2007, 07:27 PM
Què passa, que hi ha gent que no sap partir un tomàquet per la meitat i fregar-lo contra una llesca de pa?! :crazy:

Segur, hi ha gent molt inútil.

Jo no tinc aquest probema: normalment no menjo pa amb tomàquet (directament em faig un entrepà)

Sky
September 19th, 2007, 07:48 PM
Jo no sé si es pitjor el "Tumaca" aquest o els llocs on et suquen el pa amb un pinzell i una llauna de tomàquet fregit. :puke:

UT596001
September 19th, 2007, 07:50 PM
^^ El meu pare em va explicar ja fa moolt de temps que una vegada va demanar pa amb tomàquet a la Rioja. Doncs li van servir dues llesques de pa... amb un tomàquet tallat a rodanxes :nuts:

Sky
September 19th, 2007, 07:53 PM
^^ Això és un clàssic. :D

És com allò que diuen d'un madrileny que va demanar un "bocadillo de calamares" a Catalunya i li van donar una llesca de pa de pagès amb quatre rodanxes de calamar a sobre.

Sky
October 5th, 2007, 04:59 PM
Eroski mantendrá la enseña Caprabo en más de 300 establecimientos de Cataluña y parte de Madrid

Eroski mantendrá la enseña Caprabo en Cataluña y en el Norte de Madrid, acogiéndose a los estudios de mayor relevancia y penetración de la marca en dichas comunidades, informaron hoy ambas compañías en un comunicado conjunto.

Esta decisión supone que una red comercial de 330 establecimientos continuará con la enseña comercial que tenía hasta la fecha, lo que representa una gran mayoría de la red aqduirida.

El resto de la red cambiará la enseña anterior Caprabo por Eroski en sus diferentes formatos comerciales, tanto de hipermercados como de supermercados.

Así, están incluidos en esta decisión los supermercados de Baleares, Castilla la Mancha, Castilla León, Aragón, Navarra, La Rioja, y Madrid Sur, con un total de 152 tiendas que pasarán a llamarse Eroski/center los más grandes y Eroski/city los máspequeños.

En relación a los hipermercados, se incorporarán con la marca Eroski establecimientos presentes en Baleares, Madrid, Castilla-La Mancha y de Cataluña, con un total de 18 centros.

Su cambio se producirá de modo progresivo en el transcurso de los próximos meses y se iniciará en Madrid con establecimientos de proximidad y atracción.

De esta forma, Eroski avanza en su plan de ordenamiento dela red comercial de Caprabo, orientado a ofrecer a los consumidores una oferta de calidad y competitiva en su formato de supermercado.

En línea con este plan, que tendrá su último punto en la decisión definitiva sobre la red comercial tras el anuncio del Comisión Nacional de la Competencia de proponer su total integración en la red de Eroski, la cadena avanza en los próximos objetivos como el de la implantación de las enseñas comerciales.

El acuerdo de compra recogía el mantenimiento de la sede de Caprabo en Cataluña, así como la enseña Caprabo en aquellos mercados en los que la penetración fuera de mayor relevancia. Eroski potenciará el crecimiento en las zonas en las que Caprabo cuenta con posición hegemónica. (...)

http://www.finanzas.com/id.9194542/noticias/noticia.htm

Met
October 7th, 2007, 08:12 AM
Jo vaig al Condis, l'únic que compro al metadona és la "Llet Nostra" però s'està posant pels núvols... no fa ni 15 dies el pac de 6 litres de semidesnatada cstava 5,52€, la setmana passada el mateix pac cobrat per la mateixa caixera... 6,18€.... això ni l'Euribor... xD! :nuts:

a10! :runaway:

alexbn
October 7th, 2007, 01:40 PM
¿Aún existe el Valvi? Yo pensaba que se lo había quedado Caprabo años ha.

Sky
October 7th, 2007, 01:57 PM
^^ Caprabo se quedó con Zero, que si no me equivoco también era de Girona.

alexbn
October 7th, 2007, 02:01 PM
¿Pero cómo? ¿Sólo Bitxofo y yo anem a plaça? Que por cierto, en casa siempre hemos ido "a la plaza", nunca "al mercado".

alexbn
October 7th, 2007, 02:04 PM
Ya decía yo, por ejemplo el Valvi de Pineda de Mar ahora es un Caprabo. Es el único Valvi que he visto en mi vida, por cierto. No recuerdo haber visto ninguno en Barcelona ni en Hospi.

Antoi
October 7th, 2007, 02:04 PM
¿Aún existe el Valvi? Yo pensaba que se lo había quedado Caprabo años ha.

Sí, Valvi se integró en Caprabo, pero el antiguo propietario recompró la marca y algunos supermercados que no eran del interes de Caprabo. Ahora es una cadena mucho más pequeña de lo que fue en su día.

alexbn
October 7th, 2007, 02:08 PM
¿? ¿? ¿? Mi respuesta sale antes del mensaje al que respondo!!!

Sky
October 7th, 2007, 02:27 PM
^^ El foro cuenta con varios servidores que de vez en cuando dejan de funcionar de manera sincrónica. Supongo que lo arreglarán pronto.

Izo
October 8th, 2007, 12:36 AM
¿Pero cómo? ¿Sólo Bitxofo y yo anem a plaça? Que por cierto, en casa siempre hemos ido "a la plaza", nunca "al mercado".
Quan vivia a Barcelona a vegades anava a comprar a la plaça. Ara que visc a poble, a part d'anar als súpers, també vaig a una parada que hi ha vora la carretera on hi ha un home que ven fruita i també a les fires setmanals.

Izo
October 8th, 2007, 12:38 AM
Ya decía yo, por ejemplo el Valvi de Pineda de Mar ahora es un Caprabo. Es el único Valvi que he visto en mi vida, por cierto. No recuerdo haber visto ninguno en Barcelona ni en Hospi.
N'hi havia un prop de casa meva, quan vivia a Barcelona. Després es va reconvertir en un Condis i ara és un Schleker.
I un Distop que hi havia més avall ara és un Condis.

UT596001
October 8th, 2007, 08:01 PM

En Castellar había uno hace muchos años que cerró.

Sky
October 9th, 2007, 05:58 PM
Algú fa servir els cupons de www.novedadesgratis.com?

A mi fa molt que no em surt cap de nou (m'han donat cinc o sis des que em vaig registrar). >(

lude
October 9th, 2007, 06:01 PM
^^ Fes-nos 5 cèntims. ;)

Sky
October 9th, 2007, 06:43 PM
^^ Si tens la targeta del Club Carrefour i et registres en aquell web pots aconseguir punts bescanviables per diversos productes. Has d'imprimir-te el cupó i presentar-lo a caixa.

Un cop has retirat l'article, tornes al web per completar un petit test sobre el producte (si t'ha agradat, si és diferent que els equivalents de la competència...) i guanyes més punts.

El problema és (i parlo del meu cas) que hi ha molts pocs productes per escollir, un o dos com a màxim. Al principi n'anaven apareixent de nous, però quan ja havia retirat cinc o sis no em sortien més. :dunno:

Ara bé, a caballo regalado... :D

Sky
October 10th, 2007, 12:22 PM
^^ Aquest matí m'ha sortit a caixa un val bescanviable per un producte de KRAF. Ni Kraft ni Krafft, Kraf.

Sky
October 12th, 2007, 06:41 PM
El Consejo de Ministros aprueba la compra de Caprabo por parte de Eroski

El Consejo de Ministros ha aprobado hoy la operación de adquisición de Caprabo por parte de Eroski, con lo que la tramitación administrativa de la operación se da por finalizada. Desde el punto de vista económico y contractual la operación quedó cerrada a mediados de septiembre, según ha informado la cooperativa vasca.

Eroski mantendrá el empleo de todas las tiendas de la red de Caprabo, a cuyos trabajadores se les ofrecerá la misma política de calidad laboral y ventajas sociolaborales de las que se benefician sus trabajadores.

Mantenimiento de la marca en Catalunya y Madrid

La enseña de Caprabo se mantendrá en los supermercados de Catalunya y en el norte de Madrid, en respuesta a estudios que reflejan una mayor relevancia y penetración de la marca en dichas comunidades, pero se cambiará a Eroski progresivamente en el resto de supermercados y en todos los hipermercados de Caprabo.

Eroski ha anunciado que próximamente comenzarán las tareas para homogeneizar las relaciones con proveedores, para unificar la gama y las condiciones, prestando especial atención al trato preferente y mantenimiento de los proveedores agroalimentarios locales y regionales.

La integración permite a Eroski lograr una importante implantación en Catalunya y Madrid, principalmente, y alcanzar una facturación total de 8.610 millones de euros.

http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=449464&idseccio_PK=1009

Sh4d0w
October 15th, 2007, 03:02 PM
El Mercadona del meu barri estarà tancat 2 mesos per reformes d'ampliació ( el doble de gran ) :cry: xD

ptto
October 15th, 2007, 06:44 PM
La enseña de Caprabo se mantendrá en los supermercados de Catalunya y en el norte de Madrid, en respuesta a estudios que reflejan una mayor relevancia y penetración de la marca en dichas comunidades, pero se cambiará a Eroski progresivamente en el resto de supermercados y en todos los hipermercados de Caprabo.

Quin meneo de marques.

Els antics ecocas, després amica, ara caprabo i d'ací poc eroski en cosa de 5 anys xD

Antoi
October 15th, 2007, 07:15 PM
Caprabo s'aboca a la desaparició... en uns anys, els que es mantinguin com a Caprabo acabaran essent Eroski, amb l'excusa d'unificar marques i coses per l'estil.

Sky
October 15th, 2007, 07:23 PM
^^ Jo també m'ho penso això... Sembla que mantindre la marca Caprabo és un simple "compromís".

Tinc curiositat per veure què faran amb els productes de marca blanca. És de "calaix" que una de les primeres actuacions serà unificar proveïdors per evitar duplicitats.

També amb la targeta client (que tampoc no és res de l'altre món), perquè he perdut la meua i passo de demanar-ne una altra si acaben ficant la Travel Club. :D

Sky
October 25th, 2007, 10:39 PM
Eroski prevé finalizar integración de establecimientos Caprabo a finales 2008

El grupo de distribución Eroski prevé finalizar la integración de la red de establecimientos de Caprabo a finales de 2008, indicó hoy el presidente de la compañía, Constan Dacosta, en el marco del congreso de fabricantes y distribuidores AECOC 2007.

Tras comprar el 75 por ciento de Caprabo, y después de que las autoridades de Competencia y el Consejo de Ministros dieran el visto bueno a esta adquisición, la cooperativa anunció que mantendrá la enseña en Cataluña y el norte de Madrid y adaptará el resto de supermercados e hipermercados a los formatos de Eroski.

Dacosta explicó que existen una docena de locales en los que, por su posicionamiento geográfico, se registrarán solapamientos entre algunas tiendas y formatos.

Señaló que para solucionar este problema transformarán estas tiendas en otras enseñas del grupo, y, en caso de llegar a cerrar locales, se comprometió a "mantener la totalidad de los puestos de trabajo e integrarles en otros establecimientos".

El presidente de Eroski comentó que el calendario de actuación para esta transformación "identitaria y estética" será flexible, "porque no queremos tirar etiquetas a la basura ni romper los compromisos que había con los proveedores", y aseguró que mantendrán los contactos con los "mejores suministradores" del mercado. (...)

http://www.eleconomista.es/economia/noticias/302979/01/70/Eroski-preve-finalizar-integracion-de-establecimientos-Caprabo-a-finales-2008.html

AnnubiX
November 7th, 2007, 10:44 PM
No hi ha res com tenir es rebost davant ca teva... de s'hort a la taula! :cucumber:

Bitxofo
November 8th, 2007, 12:02 AM
No hi ha res com tenir es rebost davant ca teva... de s'hort a la taula! :cucumber:
Quina enveja...
:banana::carrot::pepper:

xussep80
November 8th, 2007, 12:10 AM
No hi ha res com anar cada 15 dies a casa dels pares i que t'omplin el maletero del cotxe de productes de l'hort, de carn del poble, embotits, tuppers, etc.... :D

AnnubiX
November 8th, 2007, 03:52 PM
No hi ha res com anar cada 15 dies a casa dels pares i que t'omplin el maletero del cotxe de productes de l'hort, de carn del poble, embotits, tuppers, etc.... :D

jajajaja :drool:

Bitxofo
November 8th, 2007, 06:38 PM
Gratis?
I quan convides??

AnnubiX
November 8th, 2007, 10:34 PM
^^ Que vols? Botifarres, llonganisses.. ?? xDD :cucumber:

xussep80
November 8th, 2007, 11:42 PM
Les llonganisses de la Pobla estan :drool:

Encara que a mi em va més el corder ;)

AnnubiX
November 9th, 2007, 12:18 AM
^^ XAI! xD

Bitxofo
November 9th, 2007, 01:21 AM
Les llonganisses de la Pobla estan :drool:

Encara que a mi em va més el corder ;)

Es diu "corder" a la Pobla?

xussep80
November 9th, 2007, 01:26 AM
^^ Of course.... Xai ho trobo massa cursi... jeje

Bitxofo
November 9th, 2007, 01:33 AM
^^ Of course.... Xai ho trobo massa cursi... jeje
I "be"?

xussep80
November 9th, 2007, 01:37 AM
^^ Encara més ;)

Per la meva zona, que precisament és una zona de corders (i no pas vaques o porcs), sempre s'ha dit corder. Crec que a tota Lleida es diu així, no Sky?

Antoi
November 9th, 2007, 11:32 AM
^^ Això de corder també ho he sentit molts cops. Tot i que aqui en diem més xai (off topic: i a les noies en diem xaies jajajajaja)

Sky
November 9th, 2007, 11:42 AM
Crec que a tota Lleida es diu així, no Sky?

Jo també he sentit sempre "corder".

AnnubiX
November 9th, 2007, 05:40 PM
Millor "un XOTEt" :D

Izo
November 10th, 2007, 12:01 AM
A la Terra Alta i altres pobles de les Terres de l'Ebre sempre he sentit 'corder'. Deu ser propi del català nord-occidental.

Sr.Horn
November 10th, 2007, 11:20 AM
A castelló diem corder :D

Danzig
November 12th, 2007, 10:53 AM
a Barsalona diem "xai al forn" :D

AnnubiX
November 12th, 2007, 11:07 AM
Pero "corder" no es un barbarisme?? :?

PD: Xot!!

Sky
November 12th, 2007, 04:26 PM
Estan remodelant el Dia% del meu barri per transformar-lo en Diamarket. Pel que he llegit és una versió "adecentada" dels Dia de sempre. :dunno:

AnnubiX
November 12th, 2007, 05:14 PM
^^ I què en te, d'indecent el DIA%?

Bitxofo
November 12th, 2007, 05:20 PM
a Barsalona diem "xai al forn" :D
I un be negre! xDD
:lol:

Sky
November 12th, 2007, 06:06 PM
^^ I què en te, d'indecent el DIA%?

No dic que el Dia% "estàndard" sigui indecent, però diuen que els Market tenen més lluminositat, les coses estan més endreçades, no has de fer tanta cua, etc.

Bitxofo
November 12th, 2007, 06:25 PM
No dic que el Dia% "estàndard" sigui indecent, però diuen que els Market tenen més lluminositat, les coses estan més endreçades, no has de fer tanta cua, etc.
I els preus són més cars...

Antoi
November 12th, 2007, 07:35 PM
Pues exteriorment per mi són una castanya els dia%market. Els Dia% normals (almenys el de la bisbal) fa més bona pinta.

Sky
November 29th, 2007, 08:45 PM
Demà inauguren el Dia Market del meu barri!

:cheer: Per fi podré menjar calent! :cheer:

AnnubiX
November 30th, 2007, 01:18 AM
jo sempre menjo calent... :naughty:

Sky
December 1st, 2007, 01:18 AM
Demà inauguren el Dia Market del meu barri!

A primera vista: més il·luminació, més caixes, i més caixeres.

A veure si dura. :sly:

Bitxofo
December 1st, 2007, 01:56 AM
^^I els preus què? Es més car que el DiA% ??

Sky
December 1st, 2007, 07:54 PM
^^ La veritat és que no sóc fidel de quasi cap producte en concret (vaja, que cada cop que vaig a comprar m'emporto coses diferents), i no sabria dir-te si han augmentat els preus o no. :dunno:

El que sí que tenen és un fulletó publicitari diferent, fet amb paper de més qualitat. :D

He trobat aquesta foto a Internet:

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%202/4a289824.jpg

El del meu barri és igual (suposo que tots ho són).

AnnubiX
December 3rd, 2007, 10:53 PM
^^ I que en te d'especial? :?

Sky
December 4th, 2007, 01:42 PM
^^ I que en te d'especial? :?

En comparació amb la resta de supermercats, res. Però comparat amb el que hi havia abans sí que sembla que s'ha millorat força (per ex. ara hi ha unes 10 persones treballant alhora, mentre que abans amb prou feines n'hi veies dues o tres).

^^I els preus què? Es més car que el DiA% ??

Doncs ara que m'hi fixo no m'han donat cupons de descompte les dues vegades que hi he anat, i ja em tocaria. :sly:

Sky
December 6th, 2007, 12:03 AM
Una pregunta "solter": com puc netejar les parets interior d'una fregidora sense desgraciar l'esmalt? :?

Les instruccions diuen que s'ha de netejar amb un drap suau i aigua, però això i res és el mateix. :sly:

Se m'ha passat pel cap fer servir desengreixant De Lázarao (que va de meravella), però no m'atreveixo.

JarlehuBCN
December 6th, 2007, 12:08 AM
Jo ahir vaig estrenar el Dia Market del meu barri... quina diferència amb l'anterior!!

AnnubiX
December 6th, 2007, 12:18 AM
Una pregunta "solter": com puc netejar les parets interior d'una fregidora sense desgraciar l'esmalt? :?

Les instruccions diuen que s'ha de netejar amb un drap suau i aigua, però això i res és el mateix. :sly:

Se m'ha passat pel cap fer servir desengreixant De Lázarao (que va de meravella), però no m'atreveixo.

prova amb vinagre...

Sky
December 7th, 2007, 09:49 PM
^^ Gràcies. Ho provaré.

AnnubiX
December 10th, 2007, 10:09 PM
Què, ha funcionat be? ;)

Sky
February 18th, 2008, 08:46 PM
Què, ha funcionat be? ;)

Doncs sí, gràcies. :yes:

La veritat és que no la faig servir gaire, però feia angunia veure-la greixosa. :D

Sky
February 18th, 2008, 08:47 PM
Bonpreu donarà 0,02 euros per cada bossa de plàstic que no es faci servir

El Departament de Medi Ambient i l'empresa de supermercats Bonpreu han firmat un conveni pioner a Catalunya per reduir el consum de bosses de plàstic. L'objectiu del pacte és, en el període d'un any, disminuir en un 20% l'ús d'aquest tipus de bosses. Per aconseguir-ho, es compensarà el client amb 2 cèntims d'euro per cada bossa que no agafi, partint de la base que se sol fer servir una bossa per cada deu euros de compra. També es potenciaran alternatives com el cabàs i el carretó de rodes, i d'altres de més modernes com les bosses compostables, que costaran 5 cèntims d'euro, la caixa de cartró i la bossa de plàstic rígid, que ja fa temps que es poden trobar als establiments del grup Bonpreu.

L'acord signat entre Bonpreu i Medi Ambient compensarà la clientela que opti per un sistema de transport de la compra més sostenible. Per aquest motiu, donarà 0,02 euros per cada bossa que no s'agafi i es reduirà el gramatge i les tintes d'aquestes bosses d'un sol ús. El principal canvi és que no es facilitaran indiscriminadament, com fins ara.

Fa anys que els establiments de la cadena -Bonpreu, Esclat i Orangutan- promouen l'ús de les caixes de cartró, les bosses de plàstic rígid i les compostables, que costaran 5 cèntims la unitat. Una altra via més tradicional per ser sostenible és recórrer als cabassos i als carretons amb rodes de tota la vida. De fet, la imatge gràfica de la campanya mostra un cubell gran i un carretó metàl·lics amb l'eslògan "Millor que una bossa de plàstic. Deixa la bossa d'un sol ús i emporta-te'n el seu valor".

A banda de reduir el consum de bosses un 20%, també hi ha l'objectiu de disminuir un 25% les tones de plàstic que es fan servir per fabricar-les. Durant l'any 2007, el grup Bonpreu va distribuir 50 milions de bosses de plàstic. A Catalunya, es calcula que es consumeixen 10 milions de bosses cada setmana, que suposen aproximadament el 2% dels residus municipals.

Des de Medi Ambient i l'Agència Catalana de Residus recorden que països com Austràlia, Irlanda, França i ciutats com Londres han pres mesures per frenar l'ús de les bosses, tot un símbol de la societat de consum.

http://www.3cat24.cat/noticia/256890/catalunya/Bonpreu-donara-002-euros-per-cada-bossa-de-plastic-que-no-es-faci-servir

Sky
February 18th, 2008, 08:48 PM
^^ Doncs a l'Esclat ara donen unes bosses transparents horribles (es veu tot el que has comprat). No conviden a agafar-les. :D

entfe001
March 9th, 2008, 11:15 AM
L´empresa de llet Làctics Clarió tanca les portes després de 60 anys a Girona

Els motius del tancament són la crisi en el sector de la llet fresca i la jubilació del propietari

David Jiménez, Girona

La històrica central lletera Lactasana tancarà a finals d'aquest mes després de 60 anys d'activitat comercial a les comarques gironines i ho fa després d'avaluar l'actual situació del mercat de la llet fresca i per la imminent jubilació de l'actual propietari.

Durant la Segona República l'Ajuntament de Girona va potenciar la indústria i va invertir en la millora de la central lletera, de caràcter municipal, que es va convertir en símbol del progrés econòmic. La central lletera va ser la primera empresa espanyola del sector i a partir de l'any 47 va passar a mans de Magí Clarió Salilles, pare de Magí Clarió, actual propietari, que des dels 14 anys va aprendre el negoci familiar, un fet que s'ha transmès als actuals fills. Durant molts anys va ser l'empresa làctia pionera en el sistema de producció de les comarques gironines i de part de Barcelona. Molts gironins recordaran l'antiga Lactasana, que ocupava unes naus juntament amb l'escorxador i el parc dels bombers on ara hi ha els jutjats. Però l'arribada d'altres empreses del sector va fer minvar la producció, però també es va diversificar i va continuar sent l'única llet fresca sense additius, amb una durada de cinc o sis dies, envasada en la característica bossa de plàstic.

Un dels motius del tancament ha estat la crisi en el sector de la llet fresca i la infravalorització per part de la població, que s'ha decantat pels envasats de llarga durada.

http://www.diaridegirona.cat/secciones/noticia.jsp?pRef=2008030900_5_252423__ECONOMIA-histrica-central-lletera-Lactasana-tanca-despres-anys-dactivitat-comercial

S'acaba la llet de bossa a Girona :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Izo
March 10th, 2008, 08:09 PM
El futur del sector làctic català és la llet de burra. La dels burros catalans és molt sana i terapèutica. Ara els sicilians s'estan posant les piles en aquest tema gràcies a uns ases que són descendents de l'ase català; es veu que la seva llet és molt més bona i saludable que la de vaca. Seria molt interessant tenir uns quants pagesos valents que volguessin intentar tirar endavant un negoci de llet de burra catalana; si venguessin el producte parlant de les seves propietats terapèutiques i, ara que està de moda tot això dels aliments ecològics, bios i no-sé-què-més, podrien captar una quota de mercat prou important.

Danzig
March 12th, 2008, 11:00 AM
Bonpreu donarà 0,02 euros per cada bossa de plàstic que no es faci servir

^^ Doncs a l'Esclat ara donen unes bosses transparents horribles (es veu tot el que has comprat). No conviden a agafar-les. :D

És la mateixa campanya, ja que Bonpreu, Esclat i Orangutan són el mateix ;)

Sky
March 13th, 2008, 10:27 PM
^^ :tongue:

Sky
March 14th, 2008, 02:36 PM
Caprabo incorpora en su logotipo la marca del grupo Eroski

Caprabo ha renovado su imagen corporativa con la incorporación de la marca del grupo Eroski, tras la adquisición del grupo catalán por la enseña vasca. La nueva imagen incluye el logotipo tradicional de Caprabo y la frase 'con Eroski', según explicó hoy la compañía.

La transformación de la imagen corporativa se inició este mes y se desarrollará de forma progresiva en los 323 supermercados de la firma en Cataluña y Madrid. El cambio también se producirá en la sede central de la compañía en L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) y en sus dos centros de distribución en Cataluña.

Además, la aplicación de la nueva imagen se llevará a cabo en todos los elementos gráficos de los supermercados, como la fachada, los indicativos de ofertas y secciones, así como en todos los elementos de comunicación corporativa y en toda la comunicación con los clientes. En algunos casos, irá acompañado del añadido 'juntos te damos más'.

Caprabo forma parte desde 2007 del grupo Eroski, que actualmente cuenta con 50.000 trabajadores, de los que 10.000 provienen de Caprabo. El grupo opera en todas las comunidades autónomas con más de 1.800 establecimientos comerciales, 26 centros de distribución y 584 franquicias. En Francia, Eroski está presente con cuatro hipermercados, 16 supermercados y 17 gasolineras.

http://www.finanzas.com/id.9231933/noticias/noticia.htm

http://www.caprabo.com/avantatges/marques/marques.html

Antoi
March 14th, 2008, 03:59 PM
^^ L'inici de la desaparició de la marca Caprabo. I sino, al temps.

Per cert, fa poc vaig descobrir el meravellós món del Mercadona xD. Vaig fer la compra per fer un dinar per dues persones i em va sortir per poc més de 10 €. Al Caprabo del costat, la mateixa compra m'hauria costat cap a 30.

Sky
March 14th, 2008, 04:07 PM
^^ L'inici de la desaparició de la marca Caprabo. I sino, al temps.

Sí, el nou logo sembla una marca de "transició":

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/f9006fa1.jpg

Suposo que es poden permetre fer un altre "rebranding" d'aquí uns anys.

Això és d'un fulletó que m'han enviat avui. També diuen que els productes Eroski seran de mitjana un 20% més barats que els de Caprabo.

Bitxofo
March 14th, 2008, 07:24 PM
^^Quina llàstima...

entfe001
March 16th, 2008, 10:54 PM
^^ A mi que desaparegui Caprabo no em produeix cap mena de llàstima, després que em venguessin una bossa de patates fregides caducada de feia tres mesos.

Llàstima que era massa petit i inexpert com per haver-la liat trucant a Consum... prou en vaig tenir amb l'escridassada de ma mare :cry:

Sigui com sigui, des d'aquell incident, que potser en fa ja 10 anys, només he trepitjat un altre Caprabo en la meva vida: a Tàrrega, per comprar una ampolla d'aigua (a qui se li pot ocórrer passejar pel parc de Sant Eloi en ple juliol?) i perquè va ser el primer lloc que trobàrem.

JuanK
March 19th, 2008, 10:54 PM
^^ Cierto, yo vigilo siempre la caducidad de los productos de caprabo, especialmente de los frescos. Los yogures y similares suelen estar bastante cerca de la fecha de caducidad, al menos en la planta en la que suelo comprar.

Respecto a Eroski, sólo conozco el de Cornellà, y me gusta ir a comprar allí de vez en cuando, por precio y variedad. Y, principalmente, porque venden una presa de cerdo ibérico (http://www.karlosnet.com/Foro/viewtopic.php?t=41886) que quita el sentido... :drool:

Danzig
March 20th, 2008, 10:02 AM
^^ el otro dia probé el Secreto Ibérico, pero la presa no la he probado nunca :?

JuanK
March 20th, 2008, 04:49 PM
^^ Ya estás tardando. :D Tras vuelta y vuelta a la plancha, pones un poco de sal en escamas, unas gotas de buen aceite de oliva, y a gozar. Puedes redondear la experiencia añadiendo unas virutas de hígado de pato micuit, y/o una reducción de Pedro Ximénez,

Ya estoy salivando otra vez. :drool:

Sky
July 4th, 2008, 08:37 PM
Mon pare ha decidit que fumar cigars és l'alternativa saludable a fumar cigarretes. :crazy:

Quan es fica a fumar la fortor s'escampa per tot arreu i ni us podeu imaginar el que em repugna. :bash:

Què em recomaneu? (fer fora mon pare no és una opció :D). M'han dit que l'Oust funciona bé amb el tuf de tabac, però no estic segur. :dunno:

Izo
July 5th, 2008, 10:28 PM
^^ L'Oust va molt bé per a la roba que fa pudor de tabac, per exemple. Però per combatre l'olor mentre es fuma ja no ho sé...