Danzig
January 15th, 2007, 02:45 PM
Et vas passar una mica, però tenies tota la raó del món!!
:wink2:
un ho va dir; molts ho vam pensar
:wink2:
un ho va dir; molts ho vam pensar
|
View Full Version : Cens català / Fil de benvinguda als foraires nous Danzig January 15th, 2007, 02:45 PM Et vas passar una mica, però tenies tota la raó del món!! :wink2: un ho va dir; molts ho vam pensar Bitxofo January 15th, 2007, 05:18 PM ^^Sí, això passa sovint, i esperem que algú ho digui. :D lude January 15th, 2007, 05:43 PM ^^ Uff, he estat llegint aquell fil i m'han entrat literalment nàusees. :puke: Intento no entrar als fils de política, en especial els que tracten temes espinosos, perquè només en trec emprenyar-me i haver-me de reprimir per no enviar a la ***** a ningú. >( Sky January 15th, 2007, 05:51 PM ^^ ... però no val la pena. El protagonista d'aquell fil es passarà un bon mes a la garjola, i si insisteix és probable que acabi sent expulsat. :wink2: lude January 15th, 2007, 05:56 PM ^^ Un dubte que tinc: en n0gades va ser expulsat per això? El PP es la peor secta ansiosa de poder. No creen su propios valores. Solo quieren gobernar a costa de todo. No les importa Galicia ni España ni nada. Hay que ser desgraciado para ordenar ralentizar una extinción de incendios. Solo desean criticar el PSOE y sacar tajada de votos. Negandose a todo es desgastar el propio país. Si lo destruyen serán ellos mismos evitando pactos nacionales y haciendo oposición de partido. Son unos simples golpistas en potencia reprimidos con problemas psiquiatricos. Ho dic per què he llegit coses pitjors que aquestes i no hi hagut ni tan sols brig. :sleepy: Sky January 15th, 2007, 06:18 PM ^^ No el vam fer fora per un missatge en concret sinó pel seu llarg historial de menyspreu i xuleria als fils polítics (el pitjor d'ell ho tenim guardat al fòrum dels moderadors). A més, la seua minsa aportació als fòrums "on-topic" (escrivia de vegades al fil de PortAventura i res més que jo recordi) no va jugar al seu favor. No volem gent així al fòrum. :nono: Bé, que això és el fil del cens i ja no ho sembla. :D Sky February 15th, 2007, 11:22 PM He tingut una ocurrència per fer el cens de foraires definitiu: un basat en les Àrees Bàsica de Salut (ABS). :D Pel que tinc entès, totes les ABS tenen una població relativament similar (20.000 persones més o menys); seria quasi com dividir Catalunya en porcions de població iguals... :yes: El problema és esbrinar quina és la teua ABS... Jo sé que la meua és la "Lleida 5" perquè he introduït el meu carrer en aquest cercador, que malauradament no va gaire fi: http://www.gencat.net/ics/usuaris/centres_serveis.htm :dunno: Bitxofo February 16th, 2007, 12:07 AM A mi em surt: Equip d'Atenció Primària Casc Antic (Barcelona 1-B) :wink2: Sky February 16th, 2007, 12:39 AM Regió Sanitària Barcelona (1) - Sector Sanitari Barcelona Ciutat Vella (1) -- Barcelona 1-B: Bitxofo. Regió Sanitària Lleida (1) - Sector Sanitari Segrià (1) -- Lleida 5: Sky. :cheers: xussep80 February 16th, 2007, 12:58 AM A mi me'n surten dos, en funció de si poso l'adreça de Barcelona o de la Pobla: - Sector Sanitari Barcelona Eixample -- Equip d'Atenció Primària Universitat (Barcelona 2-D) - Sector Sanitari Lleida Nord (Tremp) -- Equip d'Atenció Primària Pobla de Segur Danzig February 16th, 2007, 02:19 PM Jo sóc de Regió Centre Granollers-Mollet del Valles però després no sé si "Mollet del Vallès 1-est" o "Mollet del Vallès 2-oest", com que jo visc al sud :D no tinc ni idea perquè jo al metge vaig a: Regió Costa de Ponent L'Hospitalet de Llobregat Equip d'Atenció Primària Florida nord (L'Hospitalet de Llobregat 7) Sky February 16th, 2007, 02:25 PM ^^ Llavors hauríeu d'escollir una de les opcions. :D Per cert, Costa de Ponent ja no existeix... Ara les regions sanitàries es corresponen amb les vegueries. Danzig February 16th, 2007, 03:02 PM ^^ Llavors hauríeu d'escollir una de les opcions. :D Per cert, Costa de Ponent ja no existeix... Ara les regions sanitàries es corresponen amb les vegueries. http://www.gencat.net/ics/usuaris/cerca_ambit.htm Sky February 16th, 2007, 03:05 PM ^^ Allò està desfasat... http://www10.gencat.net/catsalut/cat/coneix_lesregions_noves.htm http://www10.gencat.net/catsalut/cat/coneix_lesregions.htm UT596001 February 16th, 2007, 05:06 PM Tot i que sé de sobres el que em toca (a Castellar només hi ha un CAP, que és l'ABS que serveix també a Sentmenat i Sant Llorenç Savall), provem... Doncs això: Regió Sanitària Centre Servei d'Atenció Primària Sabadell-Rubí-Sant Cugat-Terrassa CAP Castellar. :D Danzig February 16th, 2007, 05:23 PM ^^ Allò està desfasat... http://www10.gencat.net/catsalut/cat/coneix_lesregions_noves.htm http://www10.gencat.net/catsalut/cat/coneix_lesregions.htm pues vaya :nuts: lude February 16th, 2007, 10:09 PM A mí no em surten totes aquestes divisions en posar l'adreça... De tota manera seria: Regió Sanitària Centre Servei d'Atenció Primària Sabadell-Rubí-Sant Cugat-Terrassa CAP Sant Cugat del Vallès Sky February 16th, 2007, 10:18 PM ^^ En aquest cas seria: - Regió Sanitària Barcelona -- Sector Sanitari Terrassa-Rubí-Sant Cugat. --- Àrea Bàsica de Salut Sant Cugat. Per cert, segons aquest document (http://www10.gencat.net/catsalut/archivos/poblacio_rca_2004.pdf) de 2004, l'ABS de Sant Cugat és la que més població atén de Catalunya: 66.202 habitants. Sky February 16th, 2007, 10:37 PM Tot i que sé de sobres el que em toca (a Castellar només hi ha un CAP, que és l'ABS que serveix també a Sentmenat i Sant Llorenç Savall), provem... Doncs això: Regió Sanitària Centre Servei d'Atenció Primària Sabadell-Rubí-Sant Cugat-Terrassa CAP Castellar. :D Doncs amb la nova delimitació del mapa sanitari català (es pot consultar aquí (https://www.gencat.net/diari/4397/05140111.htm)), tu quedaries així: - Regió Sanitària Barcelona -- Sector sanitari Sabadell --- ABS Castellar del Vallès. :D lude February 16th, 2007, 10:40 PM ^^ Valle, ja et val! :tongue: Jo havia fet un corta-pega del teu confiant amb la teva rigurositat i mira! :lol: lude February 16th, 2007, 10:43 PM ^^ En aquest cas seria: - Regió Sanitària Barcelona -- Sector Sanitari Terrassa-Rubí-Sant Cugat. --- Àrea Bàsica de Salut Sant Cugat. Per cert, segons aquest document (http://www10.gencat.net/catsalut/archivos/poblacio_rca_2004.pdf) de 2004, l'ABS de Sant Cugat és la que més població atén de Catalunya: 66.202 habitants. Ja no. Abans només hi havia un CAP, però ja hi ha una segon CAP a Valldoreix. De tota manera, no crec que el repartiment sigui equitatiu i segurament el CAP de Sant Cugat deu tenir uns 50.000 usuaris. Sky February 16th, 2007, 10:53 PM ^^ I s'ha creat una nova ABS? :? La veritat és que no sé si cada ABS es correspon a un sol CAP i viceversa... :dunno: Per ex. segons el cercador l'"equip d'atenció primària" per a les ABS Lleida 5 i Lleida Rural 2 Sud és el mateix: el CAP Cappont. AnnubiX February 16th, 2007, 11:14 PM Una altra Comunitat Autònoma AnnubiX, Booze, Carretero, Cicerón, david_jim, javiml, ToNeo 7 15.91% Carretero es considera català :D :D :D lude February 17th, 2007, 12:12 AM ^^ I s'ha creat una nova ABS? :? La veritat és que no sé si cada ABS es correspon a un sol CAP i viceversa... :dunno: Per ex. segons el cercador l'"equip d'atenció primària" per a les ABS Lleida 5 i Lleida Rural 2 Sud és el mateix: el CAP Cappont. Doncs tampoc ho sé. :dunno: Sky February 17th, 2007, 02:29 AM ^^ Ens ho podria aclarir algun dels professionals de la medicina que tenim per aquí... :D dvd April 8th, 2007, 01:20 PM Uix, jo aquest any encara no m'havia presentat :hammer: Menu, a vore: On vas néixer? A Manresa. D'on ve la teva família? De Súria (el pare), però va créixer a Gràcia, i de Sant Vicenç de Castellet (la mare). On vas créixer? A Sant Vicenç de Castellet. On has viscut més temps? A Sant Vicenç de Castellet. On vius ara? En una bonica capsa de mistos (una VPO) de 40 m^2 a Sant Vicenç de Castellet. :wave: entfe001 April 8th, 2007, 01:50 PM No podien faltar les comarques gironines en aquest cens... On són la resta de gironins? :hi: On vas néixer? Barcelona D'on ve la teva família? Principalment Barcelona, tot i que tinc avantpassats de tercera generació per Esplugues de Llobregat, Algemesí, Catadau, Utiel, Quinto de Ebro i d'altres llocs dispars On vas créixer? Girona. Els meus pares s'hi mudaren quan jo no tenia ni dos anys, fugint de la gran ciutat. On has viscut més temps? Girona On vius ara? Entre Girona i Barcelona (la carrera de Matemàtiques no es fa a terres gironines) revopv April 9th, 2007, 01:57 PM Jo no escric aquí mai, però vos llisc aviat des de València, comarca de L'Horta, País Valencià saluts! :) Sr.Horn April 11th, 2007, 07:15 PM cómo no fui informado de este post? todavía sin censarme "avore" pago impostos i estic empadronat a la prov. de Castelló pero estudio i visc regularment a Bcn, me decantaré per Barcelona :lol: AnnubiX May 22nd, 2007, 01:03 AM Ie! Catalans! Ajudau a donar vida al forum balear!! http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=937 :) Sh4d0w May 24th, 2007, 02:31 PM Com sempre, la Lleidatana nascuda i viscuda :P AnnubiX May 26th, 2007, 12:57 AM ^^ Tu ets massa wapa per ser d'akest mon! :kiss: lude May 26th, 2007, 01:25 PM Encara queden molts foraires per censar, en especial els tarragonins doncs cap d'ells ho ha fet i són uns quants: chris_scraper, TGN_85, xavi83, CampdeTGN, ... :) TECliège May 27th, 2007, 05:21 PM Feia temps que no em censava, pero com sóc més lector que escriptor en aquest fòrum... - ¿donde naciste? Hospital de Sant Pau, Barcelona - ¿de donde proviene tu familia? Barcelona / Tarragona / Almeria - ¿donde creciste? En un barri difus entre Poblenou-El Parc - Fort Pienc, Sant Martí, Barcelona - ¿donde has vivido más años? Barcelona - ¿donde vives ahora? Barcelona Sky July 6th, 2007, 03:03 PM Si encara algú no s'ha censat aquí... que ho faci ja :D : http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=426653 Izo July 7th, 2007, 11:03 PM Com no havia vist encara aquest fil!? A vore... he votat Barcelona perquè hi vai néixer fa 24 anys i hi he viscut tota la vida (bé, de fet envara hi visc, ja que m'hi passo la major part del temps, allà). Però des de fa un any resideixo al municipi de Piera, motiu pel qual visc a la RMB, tot i que la futura vegueria de Barcelona no ho contempli... xussep80 July 8th, 2007, 01:39 AM Encara no quadren els números. Sí que hi ha forarires tarragonins, encara que no hagin votat. No teniu els moderadors alguna manera de saber d'on es connecten els foraires per fer les vostres estadístiques? :D No entenc gaire de gestió de pàgines web, però crec que hi ha programes gratuïts que et serveixen. entfe001 July 8th, 2007, 01:00 PM ^^ Hi ha forma de deduir la posició geogràfica a través de la IP, però no és molt de fiar en alguns casos. Una vegada que vaig fer la prova em va dir que em trobava a Badalona :crazy: Dinivan July 8th, 2007, 03:02 PM Ui, no havia vist aquest thread abans ^_^ jo sóc d'un poble anomenat Cànoves i Samalús (al costat de Cardedeu), al vallès Oriental (que és la millor comarca de Catalunya, evidentment) xavi83 July 11th, 2007, 04:45 AM aleee ja he votat, soc el primer tarragoni de la llistaueeee Bitxofo July 11th, 2007, 05:23 PM aleee ja he votat, soc el primer tarragoni de la llistaueeee ^^Vota al fil general del fòrum espanyol també!! :wink2: xavi83 July 11th, 2007, 11:50 PM Al general ja vaig votar fa temps, k es mes important :lol: ;) FamiliarFGC July 16th, 2007, 01:58 AM holaa!!! xD fa molt que passo per aquets forum mes de 2 anys crec, i penso que ja ha arribat l'hora de registrar-me ... depres d'intertar-ho més de 3 o 5 vegadas i de l'esforç per crear i pensar-me diferents nomss ho he aconseguit!! xD en fi com aquest es el fil de benviguda de foraires nous m'estreno aqui ,, espero que sigui d'ayuda en alguns temes que es parlen en el fòrum , alguns , que em toquen de prop , i pujar fotos si aprenc com xD per cert em dic ruben , i això de familiarFGC procedeix del dia que em vaig registrar tenia el carnet de familiar d'empleat al cosat meu i no tenia inspiració jjaja apa fins un altre cop !! Bitxofo July 16th, 2007, 08:24 PM holaa!!! xD fa molt que passo per aquets forum mes de 2 anys crec, i penso que ja ha arribat l'hora de registrar-me ... depres d'intertar-ho més de 3 o 5 vegadas i de l'esforç per crear i pensar-me diferents nomss ho he aconseguit!! xD en fi com aquest es el fil de benviguda de foraires nous m'estreno aqui ,, espero que sigui d'ayuda en alguns temes que es parlen en el fòrum , alguns , que em toquen de prop , i pujar fotos si aprenc com xD per cert em dic ruben , i això de familiarFGC procedeix del dia que em vaig registrar tenia el carnet de familiar d'empleat al cosat meu i no tenia inspiració jjaja apa fins un altre cop !! Benvingut!! :wink2: Sky September 29th, 2007, 07:32 PM :cheers: Sky September 29th, 2007, 10:33 PM Fet. :nocrook: Si sou d'una altra ciutat m'ho dieu i l'afegeixo directament a l'enquesta. :rofl: Bitxofo September 30th, 2007, 02:05 AM Però què posem? On hem nascut? On estem empadronats? :? Antoi September 30th, 2007, 10:40 AM Perquè poses Palafrugell dos cops si no hi ha ningú, que se sàpiga???? A més, et deixes la capital de l'imperi empordanès!!! :D Sky September 30th, 2007, 10:43 AM ^^ Coses del copy&paste simultani. :D Bitxofo September 30th, 2007, 12:26 PM @CEL: Podries respondre, sietpla? ;) Sky September 30th, 2007, 12:38 PM ^^ L'enquesta ja té pregunta. La resposta ja depèn de cadascú. :D Bitxofo September 30th, 2007, 12:46 PM ^^D'acord... :D Ja he votat!! :colgate: Izo September 30th, 2007, 02:45 PM Això m'ha recordat el Pelegrí Pelegrí: Pero a ver, de dónde soy o de dónde vengo? Ja he votat. UT596001 October 1st, 2007, 11:31 AM Castellar hi és dos cops a l'enquesta!!! :D:D:D:D vito October 1st, 2007, 11:50 AM Gensanta... os habréis quedado a gusto con las opciones!!! :rofl: alexbn October 1st, 2007, 12:30 PM Això m'ha recordat el Pelegrí Pelegrí: Pero a ver, de dónde soy o de dónde vengo?Del pueblo de la madre de Carmen Rigalt, que ustedes conocen, amiga de Ángeles, que está aquí... xD xD Por ciert, ¿yo qué voto? ¿De dónde soy o de dónde consta que soy? alexbn October 1st, 2007, 12:31 PM Gensanta... os habréis quedado a gusto con las opciones!!! :rofl:Ha puesto los 60 municipios de más de 20.000 habitantes y Manlleu, al que le faltan 20 para llegar. alexbn October 1st, 2007, 12:32 PM ^^Mentira!! Falta Pineda de Mar!!! Qué falta de respeto!! :D :D Sky October 1st, 2007, 12:34 PM ^^ Ya no. :D alexbn October 1st, 2007, 12:43 PM He votat Hospi, que és on consto, però jo vaig nàixer a Esplugues de Llobregat, que és lluny lluny... lude October 1st, 2007, 12:48 PM ^^Mentira!! Falta Pineda de Mar!!! Qué falta de respeto!! :D :D També falta Calafell! :bash: :D Sky October 1st, 2007, 12:51 PM ^^ Falta alguna més? Així les fico totes de cop, tot i que molta casualitat seria tindre un foraire d'allà... :D Crec que vaig composar l'enquesta mirant les dades del cens de 2005. Bitxofo October 1st, 2007, 04:06 PM M'encanta l'enquesta!! :eek2: Sky October 4th, 2007, 02:05 PM Castellar hi és dos cops a l'enquesta!!! :D:D:D:D Crec que he esborrat el que havies votat tu. Pots tornar a votar ara? :dunno: Sky October 10th, 2007, 12:30 PM Voteu! :P Sky November 22nd, 2007, 11:54 PM Cada vegada que llegeixes aquest fil i no et censes Déu mata un gatet. :D LuigiCAT November 27th, 2007, 11:25 AM Bones, avui he pogut entrar per fi al fòrum xDD al final he hagut d'enviar un missatge a l'administrador, nose pq em donava problemes Per cert, bon dia per entrar-hi, avui faig 21 anys, 27 de novembre de 1986, us he llegit durant fa molt temps, hi ha molt poca gent de Tarragona, i jo ara intentaré informarvos sobre tot el que pugui!!! També m'interesa Lleida, que ma mare és d'un poble aprop del Pont de Suert, que es diu ARENY DE NOGUERA, i per tant hi paso molt sovint per Lleida Capital i per les carreteres d'allà adalt!!! Salut Sky November 27th, 2007, 11:33 AM ^^ Benvingut! :wink2: Antoi November 27th, 2007, 10:57 PM Benvingut i per molts anys! JuanK November 27th, 2007, 11:20 PM Hala, pues yo también me decido a debutar. Vivo en BCN desde hace unos cuantos años, soy aragonés -de la Franja de Ponent-, mi padre es catalán -de Móra la Nova- y mi madre es manchega. Vamos, que soy todo un xarnego. :D Un cordial saludo para todos, y perdonadme porque no sé escribir en catalán. Al menos, lo entiendo perfectamente... :) Sky November 27th, 2007, 11:30 PM ^^ Benvingut. :) LuigiCAT November 27th, 2007, 11:59 PM Hala, pues yo también me decido a debutar. Vivo en BCN desde hace unos cuantos años, soy aragonés -de la Franja de Ponent-, mi padre es catalán -de Móra la Nova- y mi madre es manchega. Vamos, que soy todo un xarnego. :D Un cordial saludo para todos, y perdonadme porque no sé escribir en catalán. Al menos, lo entiendo perfectamente... :) de LA FRANJA DE PONENT??? Mi madre és de ARENY DE NOGUERA, nose si te suena, AREN en castellano, esta en Huesca en la Franja tambien, cerca de Pont de Suert... Sopeira... :banana::banana: Bitxofo November 28th, 2007, 02:09 AM @LuigiCAT y JuanK: Benvinguts tots 2!! :dance::dance: JuanK November 28th, 2007, 09:17 AM de LA FRANJA DE PONENT??? Mi madre és de ARENY DE NOGUERA, nose si te suena, AREN en castellano, esta en Huesca en la Franja tambien, cerca de Pont de Suert... Sopeira... No, yo soy de la parte sur: Bajo Aragón Zaragozano. @Sky & Bitxofo: ¡gracias! metroBCN November 29th, 2007, 06:55 PM Bé, jo he votat Barcelona, però l'any passat vivia a Madrid i ara fa uns mesos que visc a Sao Paulo... Parlo poc però "us miro" molt. :wave: Bitxofo November 29th, 2007, 07:49 PM Bé, jo he votat Barcelona, però l'any passat vivia a Madrid i ara fa uns mesos que visc a Sao Paulo... Parlo poc però "us miro" molt. :wave: Estaràs a São Paulo al febrer? :? metroBCN December 3rd, 2007, 01:02 PM Doncs sí, que vindràs per aquí? Si és així, t'espero amb els braços oberts! Bitxofo December 3rd, 2007, 04:39 PM Doncs sí, que vindràs per aquí? Si és així, t'espero amb els braços oberts! Doncs ens veurem! ;) Carnaval de Rio del 2 al 6 de febrer i després São Paulo del 6 al 8 de febrer de 2008. :wink2: metroBCN December 4th, 2007, 01:03 PM Jo segurament també passaré per Rio... :cheers: Bitxofo December 4th, 2007, 05:33 PM Jo segurament també passaré per Rio... :cheers: Quedem! :happy: metroBCN December 12th, 2007, 07:18 PM Oi tant! Sky January 2nd, 2008, 03:57 PM Any nou, cens nou: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=564560 :hi: Asterix September 12th, 2008, 12:34 PM Felicitats retardades a tots els catalans..!! (eyer el servidor estaba caído y no había manera de entrar). :cheers: Bitxofo September 12th, 2008, 08:40 PM ^^Gràcies, igualment! ;) el casanovas September 12th, 2008, 09:07 PM Merci! :) Fujimaki December 28th, 2008, 01:58 AM ... a manca d'un altre espai, aprofitaré per presentar-me aquí. Potser a més d'un foraire de SCC li sonarà el meu nick i l'avatar del Fotracat, o fins i tot d'altres fòrums. Des de fa més d'un lustre que faig servir el mateix nick a tot arreu, ja siguin forums sobre cultura japonesa, ferrocarrils o pàgines de contactes... :lol: D'interessos i d'aficions en tinc moltes i força variades, però pel que fa al cas del SCC puc dir que m'apassionen l'arquitectura, l'urbanisme, la geografia (en totes les vessants, física, humana i social), i tot el que té a veure amb els mitjans de transport. Bé, resumint, que amb prou feines puc trobar un fil en aquest fòrum que no em pugui interessar per un motiu o un altre. :tongue2: Des de fa uns quants mesos que us vinc llegint, passant-hi hores i hores i hores, i ara que ja estic bastant familiaritzat amb la vostra vida i miracles, i fílies i fòbies i neures, crec que per començar el nou any amb bon peu vindria sent el moment que m'afegeixi a les vostres converses; sempre que no us importi de fer una mica més de lloc al vostre grup per acollir-me. ;) Per cert, pel que fa al cens de foraires, amb la meva incorporació s'estrena per fi el marcador de la meva ciutat, Sant Boi de Llobregat. Sabent quina mena d'elements tinc per conveïns, no m'és cap sorpresa que fins ara no hi hagués ningú registrat per aquí, ai... :sly: Espero poder fer uns quants nous amics per aquí, encara que per ser amic meu calgui tenir valor per aguantar una bona dosi de :blahblah: :blahblah: :blahblah: ... :lol: Sky December 28th, 2008, 02:00 AM ^^ Benvingut. :) En realitat el fil hi és per això (bé, originalment no, però vaig pensar que un 2x1 no estaria malament). :lol: LinkelRing December 28th, 2008, 02:32 PM Benvingut, BCNpoblenou. Jo he posat BCN, que és on he viscut mès (encara que també ho he fet a Cornellà). Ara visc a València, però jo ja soc de BCN xD Salutacions! Sr.Horn December 28th, 2008, 07:53 PM Osti! si és de espaciojapon.com, eixe fórum que sempre llegeixo i on mai m'he animat a inscriure'm. El mundo es un pañuelo Benvingut! :D PD: Espero que ja domines el tema de l'anysllumisme al fórum en general :D arctic_carlos December 28th, 2008, 09:06 PM No puc votar perquè Sitges, el meu poble, no surt a la llista...:ohno: entfe001 December 28th, 2008, 10:38 PM Hola de nou, Fujimaki. Des de fa més d'un lustre que faig servir el mateix nick a tot arreu, ja siguin forums sobre cultura japonesa, ferrocarrils o pàgines de contactes... :lol: Ai el que has anat a dir :lol: Sr.Horn December 28th, 2008, 10:42 PM Hola de nou, Fujimaki. Ai el que has anat a dir :lol: I que vaja en compte a La Barra :angel: puede ser carne de sapín LinkelRing December 28th, 2008, 11:35 PM ... a manca d'un altre espai, aprofitaré per presentar-me aquí. Potser a més d'un foraire de SCC li sonarà el meu nick i l'avatar del Fotracat, o fins i tot d'altres fòrums. Des de fa més d'un lustre que faig servir el mateix nick a tot arreu, ja siguin forums sobre cultura japonesa, ferrocarrils o pàgines de contactes... :lol: D'interessos i d'aficions en tinc moltes i força variades, però pel que fa al cas del SCC puc dir que m'apassionen l'arquitectura, l'urbanisme, la geografia (en totes les vessants, física, humana i social), i tot el que té a veure amb els mitjans de transport. Bé, resumint, que amb prou feines puc trobar un fil en aquest fòrum que no em pugui interessar per un motiu o un altre. :tongue2: Des de fa uns quants mesos que us vinc llegint, passant-hi hores i hores i hores, i ara que ja estic bastant familiaritzat amb la vostra vida i miracles, i fílies i fòbies i neures, crec que per començar el nou any amb bon peu vindria sent el moment que m'afegeixi a les vostres converses; sempre que no us importi de fer una mica més de lloc al vostre grup per acollir-me. ;) Per cert, pel que fa al cens de foraires, amb la meva incorporació s'estrena per fi el marcador de la meva ciutat, Sant Boi de Llobregat. Sabent quina mena d'elements tinc per conveïns, no m'és cap sorpresa que fins ara no hi hagués ningú registrat per aquí, ai... :sly: Espero poder fer uns quants nous amics per aquí, encara que per ser amic meu calgui tenir valor per aguantar una bona dosi de :blahblah: :blahblah: :blahblah: ... :lol: Siguis benvingut ;) Jo també espero fer amics per aquí amb les meves aficions urbanístiques (estic cansat d'aborrir amb el tema als meus xDDDD) i, la veritat, et trobes amb molt bona penya aquí. Jo ja he agafat confiança amb uns quants i algún dia tornaré a pujar a BCN a fer una bona trobada ;) Bon Nadal! Fujimaki December 29th, 2008, 04:22 AM Osti! si és de espaciojapon.com, eixe fórum que sempre llegeixo i on mai m'he animat a inscriure'm. El mundo es un pañuelo Benvingut! :D PD: Espero que ja domines el tema de l'anysllumisme al fórum en general :D Ah, efectivament, el que m'imaginava, que en un fòrum malalt de anysllumisme (o añoslucismo, en propietat, que mai ho he vist en els fils catalans) com aquest, bé hi hauria també algun lector habitual del Espacio Japón. De fet, el meu temps foreril acostumo a repartir-lo entre Espacio Japón, el FoTraCat, el burbuja.info i aquest d'aquí, bàsicament. Només que igual que el Sr. Horn no s'ha acabat d'animar mai a EJ, jo tampoc ho havia fet aquí. Propòsit d'any nou, com deia abans. :P Vostè també pot animar-se a registrar-se a EJ, que encara que no ho sembli som bona gent i no mosseguem ningú, sempre que no sigui algú que arriba pensant-se que és el típic fòrum d'otakus lobotomitzats que no saben ni escriure. Llavors ens els mengem amb patates... :lol: La única cosa d'EJ és que en els darrers mesos està tot força paraet. Però de tant en tant fem les nostres trobades a BCN -allò que en terminologia pròpia en diem "cumbres"- que acostumen a ser antològiques; tot un festival de l'humor i d'històries anysllumistes per donar i vendre. No s'estigui de venir-hi algun dia si pot, Sr. Horn, que ja sé que a vostè el tema l'interessa... ;) Bitxofo December 29th, 2008, 05:07 AM ^^Benvingut nen! ;) Sr.Horn December 29th, 2008, 11:49 AM ^^ No per favor, fórums d'otakus intento fugir d'ells, per sort EJ no ha caigut. Aquí tenim un fil per parlar-ne a la barra però per sort no dins d'un ambient viciat :D Salutacions david_jim December 30th, 2008, 12:56 AM Vaja, no havia vist aquesta enquesta, que porta molt de temps? En fi, doncs tot i que no hi visc (a falta de saber si he aprovat les oposicions de subaltern... fins el febrer no sabré), com que és el lloc on més temps he passat, on més nits he dormit, i on més he fet de tot a Catalunya, doncs he votat la ciutat de Barcelona :banana: Sky January 1st, 2009, 07:33 PM Vaja, no havia vist aquesta enquesta, que porta molt de temps? Durant unes setmanes vam poder crear enquestes amb un nombre aparentment infinit d'opcions, i vaig aprofitar per fer això... Ara ja no puc afegir cap altra opció, i si ho fes l'enquesta es retallaria automàticament a 30 opcions. :dunno: Per cert, ja hi ha el cens de foraires 2009 a La Barra :wink2: : http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=778036 iakrod March 6th, 2009, 01:09 AM Apunta un altre de la terra ferma. Catalunya is not (only) RMB :banana: Vilarrubla March 6th, 2009, 02:24 PM No hi ha ni una sola ciutat/poble del Pirineu xussep80 March 6th, 2009, 02:34 PM Aquesta enquesta és bastant absurda... Caldria tornar a l'enquesta per vegueries. Després de votar, la gent ja podrà escriure el nom del seu poble o ciutat en un post. Portogaia March 6th, 2009, 03:11 PM Hola sóc de Porto però visc a Barcelona fa 7 anys. Fa temps que participo en el forum portuguès però com Barcelona es la meva ciutat :) a part de mirar als vostres "posts" ara també participo de tant en tant :) António el casanovas March 6th, 2009, 06:34 PM Benvingut! :) nayck00 March 8th, 2009, 12:25 AM hum , hola xD no sé com començar però , duc mes o menys 5 anys seguint-vos , en el fòrum català i el de construcción en altura i aquesta nit no se per que he aconseguit registrar-me després d'haver-lo intentat desenes de vegades, no exagero ,5 anys donen per a molt , i res començo amb il·lusió espero que duri.:):):) Met March 8th, 2009, 08:38 AM Benvingut nayck00! :grouphug: jeros March 9th, 2009, 05:04 PM Benvingut!!! :) guille_89uy March 10th, 2009, 04:47 PM Bonessss... Sóc en Guillem, de Barcelona. Tinc 20 anys i estudio dret a la UB. Normalment participo al forum uruguaià, pais on vaig viure 14 anys (ja que mun pare és d'alla), però fa un temps que m'estic mirant el forum català, donades les grans obres que s'estan duent a terme a Barcelona, sobretot al 22@ i a la Plaça d'Europa. Espero poder col-laborar i començo amb aquesta recolpilació d'imatges de la ciutat que vaig exposar als meus companys uruguaians: Barcelona: la ciudad mágica http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=821332 LinkelRing March 10th, 2009, 06:34 PM ^^ Salutacions, Guillem! Jo soc una cosa pareguda a tú. Em mirava fils chilens, ja que jo mateix vaig nàixer a Xile, i ara veig els catalans i valencians, que es on visc. Siguis benvingut i a a l'espectativa estem de llegir les teves opinions, notícies, etc. Salutacions! Sky April 28th, 2009, 05:34 PM Podem censar-nos votar les nostres ciutats preferides al nou rànquing mundial de XL SSC: http://xl.skyscrapercity.com/?page=you :D Podeu escollir cinc ciutats diferents i també votar la mateixa ciutat dues vegades. ;) persona753 August 22nd, 2009, 11:43 AM Llegint alguns comentaris m'he adonat de que conduiu , crec que soc el mes jove de skyscrapercity.. Sabadellenc August 22nd, 2009, 11:52 AM Llegint alguns comentaris m'he adonat de que conduiu , crec que soc el mes jove de skyscrapercity.. Bé, jo tampoc condueixo i tinc menys de 20 anys. :lol: belencita August 22nd, 2009, 04:30 PM Llegint alguns comentaris m'he adonat de que conduiu , crec que soc el mes jove de skyscrapercity.. No sé, no sé... A SSC hi ha gent de 12 i 13 anys. Quina edat tens tu? Jaymee August 25th, 2009, 11:21 AM Uf... porto molt de temps al forum, pero mai havia entrat en aquest fil :P Així que res, millor tard que mai... Sóc en JuanMa, de Barcelona, encara que vaig nèixer a Argentina, porto 20 anys aquí dels 24 que en tinc. No acostumo a escriure gaire al forum, pero el llegeixo diariament :) Confide August 25th, 2009, 04:50 PM ^^ Ja fa molt que escrius tu xDDD Jaymee August 25th, 2009, 09:54 PM bé... escriure, escriure, no escric gaire... Pero, si, ja fa temps que estic per aqui :) thor_87 August 26th, 2009, 08:23 PM bonesss soc en thor de 22 anys d'olot visquent a madrid i despres d'un any llegint-vos per fi m'ha deixat registrarme ja m'ha donat algun problema aixi k un salut a tothom persona753 October 17th, 2009, 11:55 PM No sé, no sé... A SSC hi ha gent de 12 i 13 anys. Quina edat tens tu? 15 Sky January 3rd, 2010, 01:54 AM Nou cens 2010. :) També podeu votar a: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1036073 UT596001 January 3rd, 2010, 01:59 AM ^^ I els que no som de cap de les zones de l'enquesta, què votem? Perquè jo no sóc pas de Barcelona... Regió Metropolitana sí, Barcelona a seques no. Sky January 3rd, 2010, 02:01 AM ^^ Són els noms oficials de les vegueries. :dunno: A la llei que s'aprovarà la setmana q ve la "Regió Metropolitana" passa a dir-se "Barcelona" a seques. Vilarrubla January 3rd, 2010, 02:19 AM ^^ Doncs si, i "Comarques Centrals" de fet es dirà "Vegueria Central" no m'agrada gaire perquè si li treus el "vegueria" queda lleig XD D'on ets? de Central. persona753 January 4th, 2010, 12:15 AM Podriem fer un Cens amb cares, postejant la nostra cara, estaría bé per asociar una cara a cadascú. Vilarrubla January 4th, 2010, 01:06 AM ^^ estaria bé! Danzig January 4th, 2010, 02:35 PM yo prime! http://www.solobuenas.com/SB/SB_imagenes/cara%20de%20culo.jpg persona753 January 4th, 2010, 02:49 PM xD Izo January 5th, 2010, 05:54 PM Mala sort la meva per viure a Piera, que és a la comarca de l'Anoia, ara a les comarques centrals però que vol ser part de la vegueria del Penedès. Amb més raó si tenim en compte que també es reivindica la comarca del Montserratí, a la qual hi aniria Piera i que, previsiblement, passaria a la vegueria de Barcelona. :nuts: Així que... què voto? :rofl: entfe001 January 6th, 2010, 11:39 PM Hauré de buscar la foto que en el seu moment publiquí al warraputódromo Postea tu cara Vilarrubla January 6th, 2010, 11:43 PM Mala sort la meva per viure a Piera, que és a la comarca de l'Anoia, ara a les comarques centrals però que vol ser part de la vegueria del Penedès. Amb més raó si tenim en compte que també es reivindica la comarca del Montserratí, a la qual hi aniria Piera i que, previsiblement, passaria a la vegueria de Barcelona. :nuts: Així que... què voto? :rofl: de fora de Catalunya XD entfe001 January 6th, 2010, 11:46 PM Mala sort la meva per viure a Piera, que és a la comarca de l'Anoia, ara a les comarques centrals però que vol ser part de la vegueria del Penedès. Amb més raó si tenim en compte que també es reivindica la comarca del Montserratí, a la qual hi aniria Piera i que, previsiblement, passaria a la vegueria de Barcelona. :nuts: Així que... què voto? :rofl: No et queixis que podria ser pitjor: que fossis de la Beguda Izo January 7th, 2010, 10:15 PM ^^ Aleshores ja seria allò de ¿de dónde soy o de dónde vengo? :nuts: Alfredo_BCN April 21st, 2010, 12:06 PM Tiene narices que me presente cuando llevo ya un centenar de mensajes a mis espaldas. Pero bueno...:lol: Como podeis deducir me llamo Alfredo y soy de Barcelona (barrio de Sant Martí / La Verneda). Trabajo de Delineante en Montaca i Reixac y estudio en la UPC de Vilanova. Es decir, me paso el dia en rodalies:lol: En los foros de política me vereis poco, que la verdad paso de esos asuntos. Prefiero más hablar de infraestructuras viarias y ferroviarias:lol: Es más entretenido! Saludos!:) Izo April 21st, 2010, 05:45 PM Benvingut, malgrat ser 332 missatges tard. :lol: Ei, parlar de política també té el seu què, sobretot si és arran de les infraestructures ferroviàries (que el govern no fa). XD Alfredo_BCN April 21st, 2010, 10:48 PM :lol:Si llego un poquito tarde :lol: Ene so tienes razon! Gracias por la post-bienvenida:lol: Danzig April 23rd, 2010, 11:03 AM Benvingudo :D CNGL July 1st, 2010, 02:32 PM Jo soc... aragonès que ha tallat amb Aragó i s'ha exiliat al subfòrum català. Izo July 1st, 2010, 02:39 PM ^^ "Catalán a ratos" (CNGL dixit) :lol: kerouac August 27th, 2010, 01:06 PM Hola a tothom Fa molt de temps que no he escric al fòrum i penso que haig de presentar-me altre vegada. Al inici potser que no m'he presentat bé tampoc, ho sento per aixo. Doncs, sóc un francès de París. Vaig fer ERASMUS a Barcelona a la UAB als anys noranta, sense coneixer ningu aqui abans d'arribar. Quan puc torno a BCN i tinc encara relacions amb la ciutat. Quan tinc el temps, escric al fòrum. Però sovint no m'atreiveixo, però sí què lleigeixo molt. M'informo també de l'actualitat d'aqui amb la premsa (La Vanguardia, El País, Avui, el Periodico). Sempre m'ha interessat el tema de l'urbanisme i l'arquitectura, i clar, sobretot de BCN. Sóc enamorat de la meva ciutat (París) però considero BCN com la meva segona ciutat, si puc dir, la meva ciutat "de cor". La veritat és que hi ha coses que han cambiat molt a BCN, bones i males. Es nota encara més d'un punt de vista exterior. Em recordo quan visitaba la zona de Glòries - Diagonal, abans de l'època del Fòrum. No és podia anar fins al mar, la Diagonal no era acabada (com la foto del excel.lent llibre "Barcelona des del cel"). Ara quan torno és increïble veure l'evolucio del barri, com podeu imaginar. També vaig conèixer el Raval sense la seva Rambla, pl. Catalunya sense el Triangle (ja he tomat cafè o cervesa a l'antic Zuric!), Montjuïc sense el tunel de Miramar, un park Güell no tant popular pel part dels turistes, un Born no tan de moda, l'Hivernacle de la Ciutadella obert, el Virgin Megastore de Pg. de Gràcia, etc... per donar altres exemples i anecdotes. O encara Bellvitge a l'Hospitalet (havia una francesa ERASMUS que compartaba pis allà) abans de l'operacio Pl. Europa. Bé, gràcies per tothom pel form, i disculpeu per les faltes i els accents (tinc un teclat francès). Izo August 27th, 2010, 03:24 PM Vaja, no hi ha opció 9 a l'enquesta? Una cosa així... D'on ets? (cens 2010) O Alt Pirineu i Aran O Barcelona O Camp de Tarragona O Central O Girona O Lleida O Terres de l'Ebre O De fora de Catalunya O De donde soy o de donde vengo? És que havent nascut a Barcelona però visquent a les comarques centrals... :lol: Au va, voto "Barcelona". :colgate: Vilarrubla August 27th, 2010, 03:45 PM ^^ Bé hi ha varia gent que ha votat fora de lloc XD Suposo que per on viu XD D'on ets? (cens 2010) O Alt Pirineu O Aran (ens falta un trollface aranés :lol:) O Barcelona O Camp de Tarragona O Central O Girona O Lleida O Terres de l'Ebre O De fora de Catalunya O De donde soy o de donde vengo? CNGL August 27th, 2010, 04:09 PM ^^ Fins i tot hi ha gent que no viu a Catalunya i ha votat :lol: (Jo mateix, per exemple...) Vilarrubla August 27th, 2010, 04:32 PM Bé, posa "de fora de Catalunya" clarament... i ets fill predilecte de SVM, així que ets de Barcelona indirectament jajaja Izo August 27th, 2010, 04:36 PM Sant Vicenç de Montalt, barriada perifèrica de la Gran Barcelona, districte de Maresme. XD CNGL August 27th, 2010, 04:37 PM Mai he visitat SVM :lol: (Nomes passar per devant del poble a bord d'un ferry). Amés, tota mi familia es d'Osca provincia, aixi que... o_tempora_o_mores April 20th, 2011, 05:50 PM Hola. Suposo que aquest és el lloc de 'presentar-me'. Sóc valencià de naixement però fa més de vint anys que visc a Barcelona. A veure si m'enganxo al fòrum aquest i tenim converses interessants. arnau_Vic May 8th, 2011, 06:54 PM Forgueroles, Vic :D Gratacel May 11th, 2011, 03:50 AM Sabadell :) CNGL May 11th, 2011, 04:22 PM Mai he visitat SVM :lol: (Nomes passar per devant del poble a bord d'un ferry). Ara si que he visitat Sant Vicenç de Montalt. Al passat Gener. alfred2222 May 16th, 2011, 12:05 AM Hola a tothom, sóc nou aqui encara que porto anys i panys llegint-vos, tot i que mai m' havia decidit a inscriure'm. Encara que no se ben bé com funciona tot plegat espero pillar-ho tant aviat com sigui possible i poder participar i opinar en el major foroms de debats possibles !! :) Aixi que res més, una salutació a tothom i ens anirem veient per aqui :cheers: alfred2222 May 17th, 2011, 01:22 AM Que bé, no m' ha contestat ni deu... merci per la benvinguda !! :) Sky May 17th, 2011, 01:42 PM ^^ Benvingut. ;) alfred2222 May 17th, 2011, 04:44 PM xdd no sabia que havia de contestar aqui xdd, sorry Hey no està la vegueria Penedès !! frandk July 27th, 2011, 04:20 PM Hola a TOTHOM!!!!:banana::banana::banana: Soc un català de Barcelona que s'acaba d'instal·lar a Copenhaguen.Fa anys i panys que segueixo aquest Forum,potser la llunyania amb la terra fa que vulgui tenir contacte amb companys catalans,ja que aquí o anglès o danès res més.Només dir-vos que espero donar una opinió des de molt més enllà dels Pirineus a tots els temes d'actualitat,informar-vos que existeix el CASAL CATALÀ DE COPENHAGUEN i que si les coses no us van gaire bè per allà el món és ple d'oportunitats.VI SES SENERE !!!!:):):):cheers::cheers: Ermengol Patalín February 12th, 2012, 10:09 PM Falta la vegueria de Patalín al cens! Per cert n'Ik252 va votar pel Camp de Tarragona i després s'ha afegit l'AFT del Penedès, que crec que és d'on és ell. XD ik252 February 15th, 2012, 02:58 PM ^^Exacte, en el moment que vaig votar no hi havia l'AFT Penedès per la qual cosa ara demanaria poder canviar el meu vot |