View Full Version : Cens català / Fil de benvinguda als foraires nous

Pages : [1] 2 3

Sky
April 23rd, 2004, 07:56 PM
:grouphug:

Sky
April 23rd, 2004, 08:05 PM
Per cert: SkyCens ve de Skycracaper, no d'en Sky.

No sé si m'explico... :lol:

jeros
April 23rd, 2004, 08:27 PM
NOM: Jeros
LLOC: Terrassa (Regió Metropolitana de Barcelona)
EDAT: 26
Alguna pregunta més? Alguna pregunta más? Demà entrenament a dos quarts d'onze del matí a les instalacions de la masia :D (Quí no s'en recorda d'en Ricard Maxencs!!:D)

Sky
May 6th, 2004, 04:24 PM
Cap amunt que no ha votat quasi ningú. :cry: :D

jeros
May 6th, 2004, 06:56 PM
No crec que sigui això. Jo crec que molta gent catalana ha marxat d'aquí... :(

art
May 6th, 2004, 07:00 PM
hola!
de Barcelona sóc jo!

Pucelano77
May 6th, 2004, 09:11 PM
Yo contribuyo poniendos los datos del ultimo censo español para que podais ver la población de cataluña/catalunya y su incremento, solo puedo felicitaros, ¿no todas las comunidades crecen 200.000 habitantes en un año, no? :)

http://www.photoways.com/partenaires/photoways/affiche_vignette.php?a=L2J3YWNnYCg8JlokOF1DQyNVPX52d2w4KS8iL0xQUixkD1VAUA==

jeros
May 7th, 2004, 12:17 AM
we! Y no oficiales ya se dice que somos 7 milloncejos :D aunque haya habido escampada catalana por el foro de Skyscrapers...

Sky
May 7th, 2004, 12:21 AM
La xifra "real" és més de 7.200.000 de persones (aquí s'inclouen nacionals, inmigrants legals e il·legals, etc.).

:)

Pucelano77
May 7th, 2004, 12:43 AM
7.2 milloncejos, vaya suerte!! vosotros aqui hablando de crecimiento descontrolado y nosotros en castilla y leon debatiendo soluciones a la despoblación, jajaja vaya dos patas para un banco, os pongo aqui algún dato mas para que tengais algo si alguno teneis especial interes por ellos os paso un enlace para en instituto de estadistica catalan, ahi debeis de tener bastante información...

Aqui os pongo los pueblos deshabitados por comunidades.

http://www.photoways.com/partenaires/photoways/affiche_vignette.php?a=L2J3YWNnYCg8JlokOF1DQyNVPX52d2w4KS4qL0xQUixkD1VAUA==

Toda esta información la estoy poniendo paralelamente en castilla y leon en un thread sobre demografía asi que si os interesa, l oreferente a cataluña os lo pongo aqui que no es molestia, venga Adéu.

delatorre
May 7th, 2004, 01:12 AM
Sóc de Granollers, El Vallès Oriental, Regió Metropolitana de Barcelona ^_^

alexbn
May 7th, 2004, 01:18 PM
La xifra "real" és més de 7.200.000 de persones (aquí s'inclouen nacionals, inmigrants legals e il·legals, etc.)

Yo lo último que había oido eran los 7 millones. Pos si que crecemos.

Sky
May 7th, 2004, 03:55 PM
Yo lo último que había oido eran los 7 millones. Pos si que crecemos.

Lo jodido es que cuando toca "parar la mà" nos cae sólo lo que nos correspondería si tuviéramos los 6 y pico miliones oficiales... :crazy:

Sky
May 14th, 2004, 08:49 PM
Cap amunt! :colgate:

Sky
June 4th, 2004, 09:56 PM
Ei, que encara falta gent per votar! :moods: :D

jeros
June 5th, 2004, 12:43 AM
Estas juntant la gent que abans posteava amb la que posteja ara!

Per cert, ón és la Sh4dow?? Ho ha deixat, oi?

Sky
June 5th, 2004, 09:23 AM
Per cert, ón és la Sh4dow?? Ho ha deixat, oi?

Deu estar submergida en els examens (tal i com jo hauria d'estar :D), però ja intentaré que torni un dia d'aquests. :colgate:

jeros
June 5th, 2004, 01:29 PM
okis, ja li pots dir que ens enrecordem d'ella :)

alexbn
June 5th, 2004, 01:50 PM
Només som 14 catalans? Jo diria que en som uns 40 (entre ells, mig fòrum de la PTP)...

Met
June 5th, 2004, 02:48 PM
MET: Poblenou de Barcelona.

a10! :runaway:

jeros
June 5th, 2004, 04:27 PM
Osti Met, doncs no t'aniria millor conduïr el Trambesós? Vinga, demana un trasllat :D

dvd
June 5th, 2004, 05:02 PM
Faltava jo!! Collons q m'havia oblidat de votar :-$

Met
June 5th, 2004, 05:22 PM
Osti Met, doncs no t'aniria millor conduïr el Trambesós? Vinga, demana un trasllat :D

Ja l'he sol·licitat.. però fins que la T5 no entri en servei (finals 2005) no hi haurà possibiltat de canvi.... Som molts els que hem demanat el trasllat a Sant Adrià... ja veurem.
Però tot i així, la línia del Baix Llobregat és molt més maca i entretinguda que la del Besòs. El Trambaix té més alicients... via única, túnels, pujades, baixades, corbes, accidents.... :bash:

jeros
June 5th, 2004, 08:50 PM
:D jejeje... sí, tens raó. Segur que no t'avorreixes.

Sky
June 5th, 2004, 11:02 PM
De 15 a 23 vots. De mica en mica va millorant això. :colgate:

SKYWALKER
June 6th, 2004, 01:56 AM
MET: Poblenou de Barcelona.

Jo també,però actualmente visc a Esparreguera :)

Sky
June 23rd, 2004, 05:35 PM
Kick!

Sky
July 8th, 2004, 02:08 AM
Cap amunt que encara no hi som tots. :D

Sh4d0w
July 8th, 2004, 06:31 PM
Jo, com ja e dit alguns cops i nom cansare d dir, soc de Lleida xD

I pel q vec hi ha un nou forero/a de lleida tb!!
Que es presenti ara mateix xD
Per cert, hi ha alguna altra noia que rondi per aquests foros?? jejeje

Sky
August 4th, 2004, 12:19 AM
Blup! Resucito això per si hi ha algú que no ha votat encara. :D

ocai
August 4th, 2004, 12:30 AM
:- o BCN

MALOBA
August 4th, 2004, 10:32 AM
Jo sóc de BCN

Sky
September 9th, 2004, 10:48 PM
Cap amunt per fer-li competència al Jeros. :D

Booze
September 10th, 2004, 12:17 AM
Shadow (no t'importi que escrigui shadow, no?, suposu que aquesta es la intenció subliminal del teu nom ;) , crec que hi deu haver més noies ques estan al foro i no escriuen, però no et desanimis. I no et preocupis per ser la unica noia ja has pogut comprovar que hi ha tendències de tota classe i els nois heteros del foro pareixen molt agradables en la seva inmmesa majoria ;)

Jo soc de Mallorca, la ex "illa de la calma", tenc grans vincles emocionals i afectius amb la ciutat de Barcelona i sento simpatia especial per a Catalunya en general. I sobretot sóc i estic orgullós d'ésser ciutadà europeu!

Sh4d0w
September 10th, 2004, 12:52 AM
Shadow (no t'importi que escrigui shadow, no?, suposu que aquesta es la intenció subliminal del teu nom ;) , crec que hi deu haver més noies ques estan al foro i no escriuen, però no et desanimis. I no et preocupis per ser la unica noia ja has pogut comprovar que hi ha tendències de tota classe i els nois heteros del foro pareixen molt agradables en la seva inmmesa majoria ;)

Aquell post el vaig fer al juliol, ara m'hi he enganxat mes al foro i ara ja he vist com va la cosa jejejeje
Però la veritat nose, extranya força aquesta escassetat de noies foreres..i no només per aquesta web. :)

Booze
September 11th, 2004, 01:01 AM
Va, millor, així tens més a on triar ^_^

A mi tambe em sap greu que no hi hai més noies, més que res pq sempre es necessari que hi hagin més visions diferents.

Sky
October 27th, 2004, 08:18 PM
Cap amunt! (De nou :D)

Sky @ UdL
October 29th, 2004, 11:49 AM
Weeeee, ja som 41. :colgate:

Estava per votar amb el meu alter ego universitari però al cap i a la fi no valdria la pena... :D

Sky
December 2nd, 2004, 12:02 PM
Amunt! Que votin els nous. :D

gohcan
December 2nd, 2004, 12:17 PM
7.2 milloncejos, vaya suerte!! vosotros aqui hablando de crecimiento descontrolado y nosotros en castilla y leon debatiendo soluciones a la despoblación, jajaja vaya dos patas para un banco, os pongo aqui algún dato mas para que tengais algo si alguno teneis especial interes por ellos os paso un enlace para en instituto de estadistica catalan, ahi debeis de tener bastante información...

Aqui os pongo los pueblos deshabitados por comunidades.

http://www.photoways.com/partenaires/photoways/affiche_vignette.php?a=L2J3YWNnYCg8JlokOF1DQyNVPX52d2w4KS4qL0xQUixkD1VAUA==

Toda esta información la estoy poniendo paralelamente en castilla y leon en un thread sobre demografía asi que si os interesa, l oreferente a cataluña os lo pongo aqui que no es molestia, venga Adéu.

Aiiii, aquest noi no perd l'esprança amb el photoways...
Ayyy, este chico no pierde la esperanza con photoways...

deBarna
December 2nd, 2004, 12:32 PM
BCN Boy i deBarna són el mateix, he votat de nou per error

Per part meva:

deBarna: Sant Gervasi, BCN, Catalunya, Espanya, Europa, Món, Sistema Solar, Univers...

Aurelio
December 2nd, 2004, 12:46 PM
BCN Boy i deBarna són el mateix, he votat de nou per error

Per part meva:

deBarna: Sant Gervasi, BCN, Catalunya, Espanya, Europa, Món, Sistema Solar, Univers...

Entre el Sistema Solar i l'Univers, encara podries posar la Galàxia de la Via Làctia, el Grup Local i ara sí, l'Univers... je, je.

Antoi
December 2nd, 2004, 01:54 PM
Doncs servidor és... de les comarques Gironines (hi ha poca gent de per aquí dalt...). I especificant més, de la Bisbal d'Empordà.

Gabe
December 2nd, 2004, 02:18 PM
Doncs servidor és... de les comarques Gironines (hi ha poca gent de per aquí dalt...). I especificant més, de la Bisbal d'Empordà.

doncs benvingut. Durant tot aquest darrer any he fet algun thread de terres gironines: Girona ciutat, empordà general, cadaqués, peratallada, monells, begur, calella de palafrugell, sa tuna, besalú, etc.....tot i que mai he ficat fotos de la bisbal, en tinc un bon grapat, sobretot del carrer ple de botigues de ceràmica XD

norreport
December 2nd, 2004, 02:37 PM
no veo lo del photoways :(

Bezana, Santa Cruz de Bezana, AM Santander, Cantabria, España, Europa, Mundo....zzzzzzzzzzzzzzz

Nacido en la clínica Sagrada Familia de BCN, mi papi de BCN, mi mami de Santa María de Cayón (cantabria). Hasta los 7 años residente en BCN, calle Roger de Flor (entre Gran via y Arc de triomf), luego trasladados a Santander, donde vivimos unos meses en casa de mis abuelos hasta q nos entregan el piso en la calle Ruiz Zorrilla (encima de los cines Bahía), cerca de mis abuelos. A los 15 años nos mudamos a la q hasta ahora es nuestra casa, en Bezana, a 8 km de Santander...uff y asi hasta ahora, con dos parentesis en 2000-2001 donde vivo en Copenhague, Dinamarca, y primavera de 2004 donde vuelvo a mi VCN natal y resido cerquita de de la residencia de periodistas de los juegos olimpicos, en metro mundet.

alexbn
December 2nd, 2004, 02:45 PM
Tu VCN natal? Varcelona??? xD

deBarna
December 2nd, 2004, 03:13 PM
donde vuelvo a mi VCN natal y resido cerquita de de la residencia de periodistas de los juegos olimpicos, en metro mundet.

Wala vives ahí? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Mi uni es el CETT y me paso en el edificio ese de los JJOO la mayor parte de la mañana (entre los bares, el Supersol y la tienda de fotocopias xDDDDDDDDDDDDDDDD) A ver si nos vemos algun dia xDDDD

Aurelio
December 2nd, 2004, 03:33 PM
Doncs jo sóc de Barcelona, nascut a BCN fa 30 anys i visc al Carmel, davant de la futura estació de la L5 Coll-Taixonera. I curiositats de la vida, vaig ser voluntari olímpic a la vil·la de premsa de Vall d'Hebron, al costat del CETT...

Aurelio
December 2nd, 2004, 03:34 PM
Per cert, el Supersol i la botiga de fotocòpies també me les conec de fa moooolt de temps...!

JarlehuBCN
December 2nd, 2004, 04:50 PM
Nascut un 26 de gener de fa 19 anys a una de les joies del Modernisme Barceloní i Patrimoni de la Humanitat, l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. Des d'aquella data visquent al barri de La Sagrera (Districte de Sant Andreu, BARCELONA), excepte durant l'estiu del 2003 on vaig anar a viure a la població de Vila-Seca de Solcina (Camp de Tarragona). Aixó es tot! :D

Met
December 2nd, 2004, 05:56 PM

Benvingut Antoi!
:dance:

JarlehuBCN
December 2nd, 2004, 06:05 PM

Antoi guarrilla, això de tenir-te per tots llocs acaba sent fatigant XDDD. Sigui com sigui benvingut a SCC!!

Antoi
December 2nd, 2004, 07:40 PM
Antoi guarrilla, això de tenir-te per tots llocs acaba sent fatigant XDDD. Sigui com sigui benvingut a SCC!!

Jarle, zorri!!! És el què passa si vas enganxant links dels threads pels "puestus"...
:naughty: :naughty:

I gràcies a tots per la rebuda! :cheers:

norreport
December 2nd, 2004, 07:41 PM
no veo lo del photoways :(

Bezana, Santa Cruz de Bezana, AM Santander, Cantabria, España, Europa, Mundo....zzzzzzzzzzzzzzz

Nacido en la clínica Sagrada Familia de BCN, mi papi de BCN, mi mami de Santa María de Cayón (cantabria). Hasta los 7 años residente en BCN, calle Roger de Flor (entre Gran via y Arc de triomf), luego trasladados a Santander, donde vivimos unos meses en casa de mis abuelos hasta q nos entregan el piso en la calle Ruiz Zorrilla (encima de los cines Bahía), cerca de mis abuelos. A los 15 años nos mudamos a la q hasta ahora es nuestra casa, en Bezana, a 8 km de Santander...uff y asi hasta ahora, con dos parentesis en 2000-2001 donde vivo en Copenhague, Dinamarca, y primavera de 2004 donde vuelvo a mi VCN natal y resido cerquita de de la residencia de periodistas de los juegos olimpicos, en metro mundet.
jajajaaajaj!!!!

q la be y la uve estan al lado y no me fijeeeeeeeeeee, se me fueron los dedooooossssss!!

a ver, algunos apuntes jajaja

nacido ademas el 9 de marzo de 1977...ais como pasa el tiempo....

ya no vivo en Bcn, he vuelto a bezana...tal y como digo en el post, solo estuve alla en PRIMAVERA jeje...como dije, fueron 2 parentesis, uno en dinamarca y otro en bcn :)

aiiisss!! q recuerdos del supersoooool!! (y el dia enfrente de mi casa claro, q es mas barato :D:D:D...tb hice varias veces fotocopias en la copisteria esa...por cierto q a ver si ponen la puerta para abrirse hacia afuera jaja, y el señorin q lo atiende es majo aunq un poco seco. los bares no los frecuentaba la verdad pero pasaba por ahi atajando desd mi casa por el medio de la plaza para subir las escaleras y llegar a la estacion de metro mundet.

el cett ese lo veia claro, pero no se realmente si era de la universidad, una cosa privada o q narices...:? y ya han acabado las obras entre el cett y el hotel alimara?? las estaba haciendo agbar construcciones y parecia ampliacion del cett...nu se.

la estacion de mundet menudo moviemienot q tiene con las facultades y el campus por ahi...

luego tb iba al Olimpics, donde el pabellon de vall d'hebron, con pisci y gimnasio y eso, todo muy baratuelo porq el dir era megachachi pero unos precios no tan megachachis :P

en fin, q me pongo morriñosooooo!! :cry: yo quiero volveeeeeeeeeerrrrrr

Sky
December 26th, 2004, 12:39 PM
Aquest el farem a mà encara (que ja són ganes de pencar :D ).

Qui falti (i sobre tot els nous) que ho digui!

Plana de Lleida: 4

• aportell
• nwk
• Sh4d0w
• Sky

Regió Metropolitana de Barcelona: 59

• alexbn
• Aquarius
• art
• asur
• Aurelio
• Barcelona
• Bcn
• Bcnpoblenou
• bitxofo
• Booze
• Citizen
• Confide
• Danzig
• deBarna
• deibit
• delatorre
• dirdam
• fran
• [Fox]
• Gabe
• Germán Blanco
• goguet
• ÎNÃÐÄþTÅT
• itxlan7
• JarlehuBCN
• javi82
• jeros
• Jordi Berlín
• jordicoll
• Jordy_bcn
• KiTos
• Lââm
• Llampec
• MALOBA
• maple
• Matflyer
• Meditt
• Met
• metroBCN
• Mitus
• mmateoca
• Mr Sagrera
• nanobcn
• norreport
• ocai
• onceinalife
• oskar|sm
• Pakooooh
• Saskaton
• sapmania
• SKYWALKER
• TECliège
• the hush
• Urban Dave
• Vox
• vr
• Wefer
• YoHakki

Comarques Gironines: 1

• Antoi

Catalunya Interior: 2

• dvd
• oskar|sm

Camp de Tarragona: 3

• Inquisidor
• keku
• randy007

Pirineus – Val d’Aran: 0

Terres de l’Ebre: 0

TOTAL: 68

Gabe
December 26th, 2004, 12:44 PM
Aquest el farem a mà encara (que ja són ganes de pencar :D ).

Qui falti (i sobre tot els nous) que ho digui!

Plana de Lleida: 4

• aportell
• nwk
• Sh4d0w
• Sky

Regió Metropolitana de Barcelona: 34

• alexbn
• Aquarius
• asur
• Aurelio
• Barcelona
• Bcn
• Citizen
• Danzig
• deBarna
• deibit
• delatorre
• dirdam
• fran
• Gabe
• ÎNÃÐÄþTÅT
• JarlehuBCN
• javi82
• jbcn
• jeros
• Jordi Berlín
• jordicoll
• KiTos
• Lââm
• Meditt
• Met
• mmateoca
• Mr Sagrera
• nanobcn
• ocai
• Pakooooh
• SICKOBCN
• SKYWALKER
• the hush
• Urban Dave

Comarques Gironines: 1

• Antoi

Catalunya Interior: 2

• dvd
• oskar|sm

Camp de Tarragona: 2

• flazzy
• randy007

Pirineus – Val d’Aran: 0

Terres de l’Ebre: 0

TOTAL: 43

t'has deixat a itxlan a la regió metropolitana

Sky
December 26th, 2004, 12:47 PM
Fet. :okay:

Sky
December 26th, 2004, 01:05 PM
Ara avisaré dels canvis realitzats (com si fos el log d'un software) :D

--

Afegits maple i Saskaton
Modificat flazzy per Fedayin.

Hush
December 26th, 2004, 02:03 PM
Elimineu Jbcn, sóc jo. :)

Sky
December 26th, 2004, 02:06 PM
Dit i fet. :)

jeros
December 26th, 2004, 05:52 PM
Quina currada :)

Hi ha d'alguns que ja ens han deixat, no?...

Booze
December 26th, 2004, 06:34 PM
cabronaços, contau-me a mi també!!!! ^_^

Sky
December 26th, 2004, 08:04 PM
cabronaços, contau-me a mi també!!!! ^_^

Ei, no m'havia oblidat de tu! :D El que passa és que a l'antiga enquesta vas votar per l'opció "Illes Balears" i en aquesta nova només he recollit la gent del Principat (perquè no em diguin imperialista o coses per l'estil).

De totes maneres, si hi estàs d'acord, t'he col·locat dins de la RMB. :)

Booze
December 26th, 2004, 09:29 PM
Siiii!!!!

Gràcies Sky, des de març espero viure a BCN, i despres d'haver-hi viscut 4 anys ja em seno mig català :)

Sky
December 26th, 2004, 10:03 PM
Hi ha d'alguns que ja ens han deixat, no?...

Sí... El cens té una mica de trampa. :D

jeros
December 26th, 2004, 11:21 PM
jejeje... posa també llavors a Spa i a Freson :D ;)

Pedrillo
December 27th, 2004, 12:33 AM
Seria interessant que us passéssiu tots per la Barra per a votar en el cens de tot el fòrum que ha fet El Anhe. (Els quals no ho han fet ja, òbviament). :cheers:

Sky
December 29th, 2004, 08:06 PM
Afegit Germán Blanco. :)

keku
December 29th, 2004, 09:12 PM
Jo també tic per aqui, del camp de tarragona :)

Sky
December 29th, 2004, 09:20 PM
Afegit. :okay:

Sky
January 1st, 2005, 01:13 PM
Afegit Jordy_bcn. :)

Bcnpoblenou
January 2nd, 2005, 05:04 AM
Jo també soc de la Regió Metropolitana de Barcelona :)

deBarna
January 2nd, 2005, 09:14 AM
Benvingut Bcnpoblenou!! :wave:

Sky
January 2nd, 2005, 12:39 PM
Wee, benvingut (i afegit :colgate: ) :D

TECliège
January 2nd, 2005, 05:46 PM
Uola! :wave:

Fa poc que escric en aquest fòrum :booze: (deu ser el tercer o quart missatge, quan acabi d'escriure'l ho veure aqui a l'esquerra ) si bé alguns potser m'heu vist al de la PTP.
Sóc també de la RMB, Barcelona més concretament.

Salutacions!

Per cert,em sembla que vaig conéixer en Jeros en persona. Fa un parell d'anys a la paradeta de l'ATM al Passeig de Gràcia durant la setmana de la mobilitat. Jo estaba tafanejant per allà i ell també. Em va dir que era en Jeros del forum de la PTP.....jo no escribia encara a cap forum, pero quan vaig començar a fer-ho vaig adonar-me que era ell (bàsicament pq vaig recordar q també demanava "Terrassa zona 2" :baaa: )... Hola doncs!

Sky
January 2nd, 2005, 05:49 PM
Benvingut TECliège!!! :colgate:

Al final sí caldrà crear el moviment "Terrassa Zona 7". :D

jeros
January 2nd, 2005, 10:08 PM
TECliègle! Sí, sí, sí...... i tant si m'enrecordo! Vam estar parlant sobre el tram (jo era un escèptic!) i vaig estar preguntant projectes i tal...

Doncs mira, el món virtual també és un mocador! :D Benvingut, i aprofito per dir-te que dintre de poquet tenim pensada una trobada entre tots... (a veure si arriba a bon port!) cara al març. Ja saps! ;)

Bé noi, lo dit, TERRASSA ZONA 2 COLLONS!! ;)

PD: Hi ha coses Tecliegle, que encara que passi el temps no canvien... desgraciadament. Continuo pagant 3 zones :(

Hush
January 2nd, 2005, 11:13 PM
PD: Hi ha coses Tecliegle, que encara que passi el temps no canvien... desgraciadament. Continuo pagant 3 zones :(

Uoooooooooooo! I jo que!!! Visc en terme municipal colindant amb el terme municipal de Barcelona i pago zona 2...
Aixo si que es una vergonya...

jeros
January 3rd, 2005, 12:21 AM
Uoooooooooooo! I jo que!!! Visc en terme municipal colindant amb el terme municipal de Barcelona i pago zona 2...
Aixo si que es una vergonya...

Això també fa ràbia... i que no et diguin que a l'IBI la zona 1 té un recàrrec, que no és veritat. I ho sé de bona tinta perquè he parlat amb gent de diferents institucions (ATM, EMT i Ajuntament de Terrassa).

D'on ets, de Sant Cugat?

Hush
January 3rd, 2005, 12:54 AM
Molins. Els termes municipals coincideixen a Collserola, a Santa Creu D'Olorda, un territori aillat de BCN entre Sant Feliu i Molins tipus "Llívia".

jeros
January 3rd, 2005, 01:00 AM
ah, pillin, i tens raó! :)

Jordy_bcn
January 3rd, 2005, 08:19 PM
Afegit Jordy_bcn. :)
gràcies Sky! :okay:

yuen
January 4th, 2005, 12:29 PM
Amb el risc que suposa que acabaré aconseguint el rècord proporcional de "persona amb més nicks y menys posts", dir que sóc el Fedayin :yes:

Sky
January 4th, 2005, 01:04 PM
Ja està canviat (per segon cop :D ).

yuen
January 4th, 2005, 01:06 PM
Doncs ara que ho penso... me'l torno a canviar

:hahaha:

(es broma) :bleh:

Sky
January 4th, 2005, 01:08 PM
Per mi rai, total no tinc res més a fer... (al menys fins la setmana que ve). :D

Sky
January 7th, 2005, 04:17 PM
Afegit goguet. :)

Met
January 10th, 2005, 01:02 PM
Jo també soc de la Regió Metropolitana de Barcelona :)

OEOEOE!!!!
Benvingut Bcnpoblenou!
:hi:

Som veïns i vivim en l'epicentre de la Nova Barcelona.
:dance:

Sky
January 20th, 2005, 12:18 PM
Cap amunt!

Urban Dave
January 20th, 2005, 01:19 PM
jejeje... posa també llavors a Spa i a Freson :D ;)
Freson, abans conegut com a Etsab XD

Sh4d0w
January 20th, 2005, 03:24 PM
Sky acabaras marejat perdut amb aquest cens x'D

Sky
January 20th, 2005, 03:55 PM
Bah. http://web.newsguy.com/skyscraper/arrogant.bmp

Sky
February 5th, 2005, 08:07 PM
Up!

Sky
March 29th, 2005, 01:44 PM
Cap amunt!!!

Sky
March 29th, 2005, 01:45 PM
Afegits bitxofo, Confide, Llampec, oskar|sm, vr i Vox.

Falta algú? :?

jeros
March 29th, 2005, 02:25 PM
Hi ha molts que ja no postejen sky... estem engrossant la llista :D

Sky
March 29th, 2005, 02:34 PM
Si ha postejat l'any passat ja conta... :D

metroBCN
March 29th, 2005, 02:37 PM
Hola, jo he entrat aquest any i he fet alguns posts. Àrea metropolitana, evidentment.

Sky
March 29th, 2005, 02:38 PM
Benvingut metroBCN!!! Afegit. :D

jeros
March 29th, 2005, 04:24 PM
we! un altre més! Benvingut! :)

Bitxofo
March 29th, 2005, 07:00 PM
Afegits bitxofo, Confide, Llampec, oskar|sm, vr i Vox.

Falta algú? :?

Afegit a què, CEL?

:?

norreport
March 29th, 2005, 07:06 PM
i jo queeeeee?? ja soc a bcn!!

Sky
March 29th, 2005, 10:10 PM
@ bitxo: mira el primer post del fil. :D

@ norre: afegit! :colgate:

Matflyer
March 29th, 2005, 11:46 PM
Jo també fa poc temps que corro per aquí. Em podeu incloure a Regió metropolitana.

:runaway:

Bitxofo
March 30th, 2005, 01:42 AM
Hola, jo he entrat aquest any i he fet alguns posts. Àrea metropolitana, evidentment.

Ja t'escanyaré jo a tu, que em va dir el sistema que el sobrenom que jo volia ja estava agafat: "metroBCN"
:bash:
>(

jeros
March 30th, 2005, 10:01 AM
jurl, si sempre poses bitxofo a tots el llocs! :)

dvd
March 30th, 2005, 11:10 AM
jo em vaig apuntar?? :?:?:?

Sky
March 30th, 2005, 11:12 AM
Et vaig afegir pel meu compte. :colgate:

jeros
March 30th, 2005, 11:26 AM
cony dvd, encara per aquí... aish! :)

dvd
March 30th, 2005, 02:53 PM
cony dvd, encara per aquí... aish! :)
uix, i tot el q us llegeixo ;)

el que passa és q no escric, pq em fa mandra contestar segons què :bash:

Però de tant en tant dic :hi:

Bitxofo
March 30th, 2005, 03:58 PM
jurl, si sempre poses bitxofo a tots el llocs! :)

Poso "bitxofo" a tot arreu pq "metroBCN", "metroBarcelona" o "metrodebarcelona" ja són agafades a tot arreu...
:cry:
P.S.: A Gmail no estava agafat i allà sí que sóc metroBCN!
;)

Sky
March 30th, 2005, 04:03 PM
Jo també fa poc temps que corro per aquí. Em podeu incloure a Regió metropolitana.

Ui, no t'havia vist. Afegit. :)

jeros
March 30th, 2005, 04:42 PM
@bitxofo: M'agrada més el teu nick, és més personal.

@dvd: Ens portem bé? ;) Postejaaaaaaaaa noi!!! ;)

Met
April 30th, 2005, 12:06 PM
Perquè nassos no hi apareix el Solsonès? :gunz:

Sky
April 30th, 2005, 12:16 PM
L'he feta de més poblada a menys... :D

Met
April 30th, 2005, 12:18 PM
O sigui que el poll són els futurs barris de la Capital? :tongue3:

Sky
April 30th, 2005, 12:19 PM
Seria l'agregació de minicomarques. :D

Met
April 30th, 2005, 12:20 PM
agregació?
Submissió comarcal! :horse:

Sky
April 30th, 2005, 12:22 PM
De moment el Solsonès se'n va cap a la vegueria de l'Interior, és a dir, cap a la vegueria de Barcelona 2. :P

Clar que per allà mai hi hagut un sentiment lleidatanista espatarrant, no? :D

Met
April 30th, 2005, 12:24 PM
No gaire...
A Solsona hi ha cartells en contra de la Vagueria de l'Alt Pirineu... :?
Lleida els queda lluny... Manresa els queda més a prop.

Sky
April 30th, 2005, 12:28 PM
Segurament aquell del cartell es pensava que el Solsonès acabaria dins la vegueria de l'Alt Pirineu, i per si les mosques ens dóna la seua opinió. :P

Met
April 30th, 2005, 12:30 PM
I a Ripoll també vaig veure un cartell en contra de la Vegueria de l'Alt Pirineu...
Ningú vol anar amb la Seu.. xD!

Sky
April 30th, 2005, 12:31 PM
Qui voldria anar amb una colla d'estraperlistes? :D:D

Met
April 30th, 2005, 12:34 PM
Els andorrans...? :D
Però això ja és política internacional... xD!

Met
April 30th, 2005, 12:42 PM
Collons...
Això sembla un têt-à-têt segriano-xava... xD!

Sky
April 30th, 2005, 01:19 PM
Senyal que hi ha poca feia... O poques ganes de fer-la. :D

Sky
April 30th, 2005, 01:22 PM
O potser és una confabulació per superar en nombre de posts al fòrum que hi ha a sota del tot. xDDD

Bitxofo
April 30th, 2005, 05:26 PM
O potser és una confabulació per superar en nombre de posts al fòrum que hi ha a sota del tot. xDDD

A això m'hi apuntoooooooooo! xDDDDDDDDDDDDD
:D

yuen
April 30th, 2005, 06:50 PM
Suposo que l'enquesta es refereix a residència, i no a lloc de naixement xD

Sky
May 1st, 2005, 10:32 PM
Sí, és com el refrany aquell: el burro no es de donde nace sino de donde pace. :D

jeros
May 2nd, 2005, 11:09 AM
:D Del Vallès Occidental! La segona comarca més poblada de Catalunya! We!!

Sky
May 2nd, 2005, 11:17 AM
Aquesta és la primera enquesta "d'on ets" on no hi ha una opció que guany per majoria absoluta espatarrant. :D

Havia pensat en fer una amb les 15 ciutats més poblades de Catalunya, però els panbarcelonistes l'haguessin rebentant votant tots "Barcelona". xD

jeros
May 2nd, 2005, 01:40 PM
Més d'un foraire ja canviarà de comarca quan s'en vagi de caseta dels papis... :D

alexbn
May 2nd, 2005, 01:43 PM
És que ciutat ciutat només n'hi ha una... xDDD

PD: És broma, que no s'espanti ningú!!!
PPD: Com pot ser que l'Escai tingui gairebé 4.200 missatges???

Sky
May 2nd, 2005, 01:56 PM
PPD: Com pot ser que l'Escai tingui gairebé 4.200 missatges???

Vaig estar uns quants mesos de baixa... :D

Però això no és res, a finals d'any el Bitxodo tindrà 10.000 posts. :colgate:

jeros
May 2nd, 2005, 02:51 PM
xDDDDDDDDDD esteu bojos! Jo últimament, com no tinc encara a casa internet, he baixat una mica el meu "nivell" :D

Met
May 2nd, 2005, 03:04 PM
Jo últimament, com no tinc encara a casa internet, he baixat una mica el meu "nivell" :D

Això et passa per anar-te'n a viure al camp... :D
Hi ha pobles encara incomunicats... xD!

jeros
May 2nd, 2005, 03:32 PM
al camp??? tio que som 200.000!!! CIUTAT! LA 4ª de Cat!! :D:D:D

Encara que si vull camp, ho tinc més a prop que tú ;)

Bitxofo
May 2nd, 2005, 04:51 PM
Vaig estar uns quants mesos de baixa... :D

Però això no és res, a finals d'any el Bitxodo tindrà 10.000 posts. :colgate:

Donen quelcom de premi??
De moment el meu promig són 24 posts/dia... Un per hora!!
:wink2:

Met
May 2nd, 2005, 04:52 PM
al camp??? tio que som 200.000!!! CIUTAT! LA 4ª de Cat!! :D:D:D

Encara que si vull camp, ho tinc més a prop que tú ;)

Pues va a ser que no!
Tinc Collserola i la Mediterrània a un pas de casa... :weirdo:

jeros
May 2nd, 2005, 05:29 PM
Pues va a ser que no!
Tinc Collserola i la Mediterrània a un pas de casa... :weirdo:

I jo Sant Llorenç!
I la platja a mi no m'agrada :P

Met
May 2nd, 2005, 05:33 PM
I jo Sant Llorenç!
I la platja a mi no m'agrada :P
:rofl:
El mateix va dir la guineu del raïm verd de la parra... :D

UT596001
May 2nd, 2005, 06:00 PM
Això et passa per anar-te'n a viure al camp... :D
Hi ha pobles encara incomunicats... xD!

Si Terrassa és el camp, Castellar què, ha desaparegut del mapa directament?

NI SABADELL, NI TERRASSA: CASTELLAR ÉS EL MILLOR! (menys en TP, que és el pitjor, però que hi farem...) :weirdo:

Salutacions.

Sky
May 2nd, 2005, 06:04 PM
Encara es pensaran que a Castellar tots van en moto. :D

Bitxofo
May 2nd, 2005, 06:40 PM
Encara es pensaran que a Castellar tots van en moto. :D

Si per La Vallesana fos...

jeros
May 2nd, 2005, 07:21 PM
:rofl:
El mateix va dir la guineu del raïm verd de la parra... :D

Si hagués volgut m'ho hagués el pis comprat a Mataró o Castelldefels eh? ;)

Però com el Vallès no hi ha res! :D :cheers:

Sky
May 7th, 2005, 03:03 PM
Cap Amunt que hi falta gent!

Sky
May 25th, 2005, 03:40 PM
Cap Amunt que hi falta gent!

Ídem! :P

Bitxofo
May 25th, 2005, 05:38 PM
On és la gent??
Eoooooooooooooooooooooooooooooooooo...
Censeu-vos home!!
;)

Antoi
May 25th, 2005, 07:46 PM
Jo ja estava censat... Sóc de l'Empordanet, com deia en Josep Pla :p

yuen
June 30th, 2005, 12:41 PM

Urban Dave
June 30th, 2005, 12:59 PM
RMB aka Garraf, comarca del Glamour Català :D

gohcan
June 30th, 2005, 01:08 PM
Salutacions des de pucela!!!

jeros
June 30th, 2005, 01:10 PM
Terrassa, Vallès Occidental, Regió Metropolitana de Barcelona :)

Bitxofo
June 30th, 2005, 06:15 PM
Barcelona centre ciutat, al costat del Palau de la Música Catalana!!
:cool:

UT596001
June 30th, 2005, 11:12 PM
Castellar del Vallès (Nucli Urbà), Vallès Occidental, RMB per imposició (un que somia amb la vegueria del Vallès)

JarlehuBCN
June 30th, 2005, 11:17 PM
Barri de La Sagrera davant de la futura torre de Frank Gehry, Districte de Sant Andreu. Barcelona, Capital de Catalunya :D

jeros
June 30th, 2005, 11:46 PM
definitivament en dvd ens ha deixat... :(

Sky
June 30th, 2005, 11:47 PM
^ No creguis, que mirant el seu perfil surt que aquesta tarda ha visitat el fòrum:

http://www.skyscrapercity.com/member.php?u=3483

Bitxofo
July 1st, 2005, 01:10 AM
^ No creguis, que mirant el seu perfil surt que aquesta tarda ha visitat el fòrum:

http://www.skyscrapercity.com/member.php?u=3483

Tafanejant abans d'ésser "moderata", CEL??
>(

Sky
July 1st, 2005, 01:10 AM
Sóc molt tafaner, jo...

El Gran Germà et vigila. :D

Bitxofo
July 1st, 2005, 03:37 AM
Sóc molt tafaner, jo...

El Gran Germà et vigila. :D

A mi també??

Aurelio
July 1st, 2005, 09:56 AM
Aureli, des del Carmel, i el futur Parc dels Tres Turons...

Toadstool
July 1st, 2005, 10:24 AM
En Booze m'ha abandonat. :(

jeros
July 1st, 2005, 10:30 AM
doncs a veure si dóna senyals de vida :D

Sky
July 1st, 2005, 02:25 PM
Jo del Cap Pont, antic minicipi annexionat a Lleida no sé quants anys enrere. :hi:

Urban Dave
July 1st, 2005, 02:41 PM
I la sh4d0w també ens ha abandonat!

capuser
July 1st, 2005, 04:09 PM
jo tinc el cor dividit... Soc "del Real Señorio (de Molina de Aragon)", però ara travail a Madrid!!!

mikimoto
July 1st, 2005, 04:16 PM
Bon dia!! :D

Jordi Berlín
July 1st, 2005, 04:31 PM

Doncs sí!!! Ah, recordo amb nostàlgia quan fèiem front comú contra els forasters agressius... :|

dvd, ja no te'n recordes de nosaltres!!! :cry:

Bé, responent a la pregunta: Barcelona. Des de fa 8 anys, Eixample, carrer Aragó concretament.

Fasio
July 1st, 2005, 04:54 PM
Jo des de Paguí de la France :wave:

Met
July 1st, 2005, 09:06 PM
RMB... entre Barcelona i Terrassa... o sigui a la C-58.. la C-16 no que és de peatge... :tongue:

Met dixit! :bowtie:

Met
July 1st, 2005, 09:08 PM

jeros
July 1st, 2005, 10:30 PM
Jo des de Paguí de la France :wave:

:) ;)

UT596001
July 1st, 2005, 11:05 PM
RMB... entre Barcelona i Terrassa... o sigui a la C-58.. la C-16 no que és de peatge... :tongue:

Solució: posar peatge a la C-58. Així hauràs d'anar o amb FGC, o amb RENFE... o tragar-te el bus de la Sarbus (opció gens recomanable).

PEATGE JA! :D

jeros
July 2nd, 2005, 04:29 PM
Solució: posar peatge a la C-58. Així hauràs d'anar o amb FGC, o amb RENFE... o tragar-te el bus de la Sarbus (opció gens recomanable).

Ja tenim massa amb el peatge de Vallvidrera tu... no fotis també en aquest!! :D

Antoi
July 2nd, 2005, 05:09 PM
De Barcelona Nord, ai, vull dir de les Comarques Gironines. La Bisbal d'Empordà per ser més exactes, capital del Baix Empordà :p

Ortziribeltz
July 2nd, 2005, 05:48 PM
Bilbao :wave:

dirdam
July 2nd, 2005, 06:05 PM
Bilbao :wave:Yo de las afueras de Bilbao

Bitxofo
July 3rd, 2005, 09:20 AM
Yo de las afueras de Bilbao

¿Muy de afuera?

Met
July 3rd, 2005, 12:15 PM

Nen! Que jo pujo sempre amb l'S1 fins a Terrassa Rambla! :rant:
I per Terrassa em moc amb els busos d'Egara. ;)
I és que el meu super-passi del Tram de 6 zones em permet pujar i baixar de Terrassa com qui va i bé del Poblenou a Horta. :D

Gràcies ATM per la pasta que m'estalvio. :master:

Bitxofo
July 3rd, 2005, 08:23 PM
MET:
Deixa'm "escanejar" el teu passi!!
;)

jeros
July 3rd, 2005, 09:12 PM
I és que el meu super-passi del Tram de 6 zones em permet pujar i baixar de Terrassa com qui va i bé del Poblenou a Horta. :D

Quina triomfada :)

yuen
July 3rd, 2005, 09:56 PM
Llavors no t'has equivocat de vot? :D

:jk:

Bitxofo
July 4th, 2005, 04:09 AM
Llavors no t'has equivocat de vot? :D

:jk:

Depèn de les seves conviccions...
;)

UT596001
July 4th, 2005, 11:16 AM

Quin morro!

Ara bé, així no tens excusa per venir a Castellar en Vallesana...

Met
July 4th, 2005, 11:38 AM
Ara bé, així no tens excusa per venir a Castellar en Vallesana...
D'on surt? De l'estació de la Pl. Doré? :?

capuser
July 4th, 2005, 01:38 PM

No, es bén clar, al barri de Tarragona, a les rodalies de Bilbao !!! :hahaha:

UT596001
July 4th, 2005, 04:22 PM
D'on surt? De l'estació de la Pl. Doré? :?

De Sabadell surt de l'andana 9 de l'estació d'autobusos (al costat de l'estació de RENFE de Sabadell/Centre). Ara que si tens ganes de donar voltes inútils i agafar-la a Terrassa... surt davant de l'estació dels FGC de Terrassa, on paren els urbans. Hi ha un pal de parada amb el logotip de TPC i les enganxines de les línies C1 i C2.

Bitxofo
July 4th, 2005, 07:38 PM
No hi ha cap foraire de Manresa?

deBarna
July 4th, 2005, 08:26 PM
Barri de Sant Gervasi, BCN :)

Bitxofo
July 4th, 2005, 09:11 PM
Barri de Sant Gervasi, BCN :)

Un "camaco"!!

SKYWALKER
July 10th, 2005, 08:38 PM
Esparreguera. Baix Llobregat Nord. RMB :cheers:

Bitxofo
July 11th, 2005, 06:35 AM
Esparreguera. Baix Llobregat Nord. RMB :cheers:

La Gran Barcelona s'expandeix...

SKYWALKER
July 11th, 2005, 03:14 PM
Doncs si. La RMB no trigarà gaire en arribar a les rodalíes de Madrid :D :D

dirdam
July 11th, 2005, 09:35 PM
Les rodalies de Madrid? Però que dius home, en dues legislatures el metro de Madrid arribarà a Esparraguera :D

SKYWALKER
July 12th, 2005, 12:34 AM
Veient el ritme d'ampliacions que porten tampoc seria massa estrany que fos aixi, que hi farem!! :runaway:

UT596001
July 12th, 2005, 12:33 PM
I a la 3ª legislatura a Castellar...

¡Encara em veig fent un Castellar-BCN via Olesa de Montserrat! :D

Bitxofo
July 13th, 2005, 02:46 AM
I a la 3ª legislatura a Castellar...

¡Encara em veig fent un Castellar-BCN via Olesa de Montserrat! :D

Potser arriba abans el metro de MadriZ a Castellar del Vallès que la Renfe o els FGC...
Oi Vallesano?

Sky
July 13th, 2005, 10:59 PM
^ De fet els FGC arribaran a Lleida abans que a Castellar... :D

SKYWALKER
July 14th, 2005, 12:44 AM
^ De fet els FGC arribaran a Lleida abans que a Castellar... :D
O a Esparreguera :bash:
Aqui en tindrem algun any d'aquests un meravellós aeri que no farà servir ningú :D

Bitxofo
July 14th, 2005, 02:39 AM
Pobre Vallesano...

UT596001
July 14th, 2005, 12:08 PM
Bé, almenys l'Aeri serà una alternativa quan la Hispano Igualadina faci el marrano...

@Bitxo: tranquil: si es compleixen certs rumors, a partir del setembre tindré Vallesana cada 15' a Sabadell. We! :D

Bitxofo
July 14th, 2005, 05:24 PM
Bé, almenys l'Aeri serà una alternativa quan la Hispano Igualadina faci el marrano...

@Bitxo: tranquil: si es compleixen certs rumors, a partir del setembre tindré Vallesana cada 15' a Sabadell. We! :D

Enhorabona Vallesano!
I com és això?

Met
July 14th, 2005, 07:19 PM

Si Castelldefels ha aconseguit millorar totes les seves línies de bus diürnes i aconseguir una segona nocturna en només un mes... no veig perquè Castellar no pot tenir el mateix tracte. ;)

xurgell
July 14th, 2005, 08:00 PM
Jo també soc un camacu, de la Sagrera, darrerament conegut com a barri patas parriba i primer transbordament a la fresca del metro TMB.

UT596001
July 14th, 2005, 11:48 PM
Enhorabona Vallesano!
I com és això?
Segons he sentit, la Vallesana re-organitza línies:
-Castellar-Sabadell-Terrassa es dividirà en 2, Castellar-Sabadell i Sabadell-Terrassa.
-La Sabadell-Terrassa arribarà fins a Rubí. Ignoro si això vol dir que la A4 de Sarbus finalitzi a Rubí.
-Ignoro què passarà amb la Sabadell-Terrassa-Martorell. Espero que no se la carreguin, capaços en són.

Les frequències quedaran:
-Castellar-Sabadell cada 15'
-Sabadell-Terrassa-Rubí cada hora (o sigui, la frequència actual dels dos trams, Sabadell-Terrassa i Terrassa-Rubí)

Bitxofo
July 15th, 2005, 03:25 AM
^^La freqüència del Sabadell-Terrassa-Rubí és una KK...^^
:(

UT596001
July 17th, 2005, 10:09 PM
Del 1990 al 1999 (anteriorment al 1990 ni idea perquè el tram Sabadell-Terrassa era de Autocares Gómez) hi havia una Vallesana cada 30' Castellar-Sabadell-Terrassa. Fins i tot hi havien Vallesanes que anaven per autopista de Sabadell a Terrassa. Quins temps...

Per cert, Bitxo, el Sabadell-Terrassa-Martorell (línia C2) és pitjor: 3 busos al dia de dilluns a divendres. Dissabtes, diumenges i festius i mes d'agost sense servei. Antigament els dissabtes hi havia 2 busos al matí...

Rifeny
July 17th, 2005, 10:31 PM
València-comarca del Camp de Morvedre ;)

Bitxofo
July 18th, 2005, 02:19 AM
València-comarca del Camp de Morvedre ;)

A quina ciutat o poble??

Rifeny
July 18th, 2005, 02:50 AM
A quina ciutat o poble??

Un poble xicotet de 2000 habitants a 6 km de Sagunt.
Benifairó de les Valls :)

Sky
July 24th, 2005, 06:18 PM
Amunt! Que votin els nous i els no tan nous però despistats. :D

entfe001
July 24th, 2005, 07:39 PM
Girona...

Bitxofo
July 24th, 2005, 07:49 PM
BCN centre ciutat!!
:cool:

Sky
August 4th, 2005, 12:05 AM
Amunt, que hi falta gent!

Bitxofo
August 4th, 2005, 02:10 AM
De LleidE sou 3 com a mínim...
;)

Sky
August 4th, 2005, 02:10 AM
Sí... Per això pujo el cens. Vull tots els lleidatans registrats. :D

Bitxofo
August 4th, 2005, 04:29 AM
Sí... Per això pujo el cens. Vull tots els lleidatans registrats. :D
Els fa vergonya dir-ho...

dvd
August 4th, 2005, 02:14 PM
definitivament en dvd ens ha deixat... :(No!!! Mai de la vida!!!!! :D

dvd
August 4th, 2005, 02:17 PM
Doncs sí!!! Ah, recordo amb nostàlgia quan fèiem front comú contra els forasters agressius... :|

dvd, ja no te'n recordes de nosaltres!!! :cry:

Bé, responent a la pregunta: Barcelona. Des de fa 8 anys, Eixample, carrer Aragó concretament.
:cry: quina emoció!! quins temps!!

El que passa és que veig que hem creat escola, i en Marlon, l'ollagrabovi, tu, ... fue un gran front!! Això si, estic a la reserva ;)

dvd
August 4th, 2005, 02:19 PM
No hi ha cap foraire de Manresa?
De Manresa no, però de les rodalies si :D

dvd
August 4th, 2005, 02:22 PM
de Sant Vicenç de Castellet, el Bages, Catalunya.

jeros
August 4th, 2005, 02:24 PM
DVD!!!! Però ón et fiques??????

Et trobavem a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!

Sky
August 4th, 2005, 02:25 PM
Rebenvingut, dvd! A veure si et quedes més temps aquesta vegada. :colgate:

Bitxofo
August 4th, 2005, 05:33 PM
de Sant Vicenç de Castellet, el Bages, Catalunya.
Rebenvingut i vota!!

Confide
August 4th, 2005, 05:35 PM
Hagués votat per la RMB perquè a Sabadell estic 11 mesos l'any, però ara estic al poble i també cal donar suport a la Catalunya Central :D

dvd
August 4th, 2005, 06:08 PM
Hagués votat per la RMB perquè a Sabadell estic 11 mesos l'any, però ara estic al poble i també cal donar suport a la Catalunya Central :D
:eek: De quin poble ets??

Si mai us he abandonat ;) el que passa és que no postejo (pq em fa mandra :P), però estic al tanto de totes i cadascuna (o gairebé) de les coses que passen al fòrum. M'hauria de passar alguna cosa molt grossa pq deixés de llegir-vos, i si no, feu com l'Sky, que em va mirar el perfil ;)

Jordi Berlín
August 4th, 2005, 06:24 PM
:cry: quina emoció!! quins temps!!

El que passa és que veig que hem creat escola, i en Marlon, l'ollagrabovi, tu, ... fue un gran front!! Això si, estic a la reserva ;)

Però jo no et vull a la reserva!!! Et vull al front, a primera línia de batalla!!! Desertor! El país et necessita!!! >( :D Ja saps que la feina no s'acaba mai... :|

Si tant ens visites, a veure si posteges una miqueta més, que no se t'herniarà el dit, eh? :evil:

Confide
August 4th, 2005, 10:03 PM
:eek: De quin poble ets??

Si mai us he abandonat ;) el que passa és que no postejo (pq em fa mandra :P), però estic al tanto de totes i cadascuna (o gairebé) de les coses que passen al fòrum. M'hauria de passar alguna cosa molt grossa pq deixés de llegir-vos, i si no, feu com l'Sky, que em va mirar el perfil ;)

De Moià, Bages

Bitxofo
August 5th, 2005, 04:00 AM
Mireu la RMB a la llista!
:D :D

entfe001
August 5th, 2005, 11:09 AM
De Moià, Bages
Meeeec! Moià, el Moianès :D

Per cert, es menja molt bé a l'Hostal Grau de l'Estany :eat:

Quina gràcia em va fer comprovar que després de tants anys de no passar-hi, la carretera de Moià a l'Estany, dins Moià, segueix éssent el mateix carreró amb la pujada de mil dimonis i l'estrenyiment de la calçada que et fa proferir un Ai! si et trobes algú de cara... per sort, en cas de xoc frontal la Sagalés té les de guanyar :D

dvd
August 5th, 2005, 02:20 PM
Meeeec! Moià, el Moianès :D

Per cert, es menja molt bé a l'Hostal Grau de l'Estany :eat:

Quina gràcia em va fer comprovar que després de tants anys de no passar-hi, la carretera de Moià a l'Estany, dins Moià, segueix éssent el mateix carreró amb la pujada de mil dimonis i l'estrenyiment de la calçada que et fa proferir un Ai! si et trobes algú de cara... per sort, en cas de xoc frontal la Sagalés té les de guanyar :D
Deixa'l deixa'l!! ;) ja està bé que sigui Bages :D

Bages de Cervera a Vic!

Bitxofo
August 5th, 2005, 06:22 PM
Deixa'l deixa'l!! ;) ja està bé que sigui Bages :D

Bages de Cervera a Vic!

Un panBagesista??
:eek2:

dvd
August 5th, 2005, 07:12 PM
Un panBagesista??
:eek2:
:|

Sky
August 5th, 2005, 07:16 PM
De Cervera a Vic, de Berga a Terrassa. :D

dvd
August 5th, 2005, 07:22 PM
De Cervera a Vic, de Berga a Terrassa. :DTu si que m'entens ;)

Bitxofo
August 5th, 2005, 07:47 PM
De Cervera a Vic, de Berga a Terrassa. :D
Totes "fagocitades" per Barcelona.

Sky
August 31st, 2005, 02:20 AM
Bump!

Bitxofo
August 31st, 2005, 02:40 AM
R.M.B.!!
:banana2:

Sh4d0w
September 2nd, 2005, 06:39 PM
NO havia respos en aquest cens!! xDDD

Soc d'un lloc on la gent ho veu de pas, o com a molt para uns 10 minuts per anar a alguna gasolinera o a un wc o a comprar pipes, etc.. xDDD

Som-hi Lleida!!!!

Sky
September 2nd, 2005, 06:41 PM
Soc d'un lloc on la gent ho veu de pas, o com a molt para uns 10 minuts per anar a alguna gasolinera o a un wc o a comprar pipes, etc.. xDDD

Això ho vaig dir jo el dia de la trobada i t'ho has plagiat. xD

Bitxofo
September 2nd, 2005, 08:14 PM
Això ho vaig dir jo el dia de la trobada i t'ho has plagiat. xD
No me'n recordo...
:dunno:

Sky
September 2nd, 2005, 08:26 PM
^^ Senyal que no em prestaves atenció... :cry:

Bitxofo
September 2nd, 2005, 08:53 PM
A tu sempre t'escolto, "guapu"!!

Sky
September 16th, 2005, 02:28 AM
Cap amunt! :P

Hi falta algú? :?

Bitxofo
September 16th, 2005, 03:38 AM
Cap amunt! :P

Hi falta algú? :?
Falten els nous!
;)
@CEL:
Què vol dir la teva nova signatura?

Sky
September 16th, 2005, 10:51 AM
^^ És una típica frase de senyal de trànsit. A Lleida es pot trobar a la plaça Europa, (una rotonda) on a tots els carrils hi ha cartell on diu "Vostè no té prioritat". :D

Abbil
September 16th, 2005, 05:06 PM
Jo ja vaig votar a "plana de Lleida" :tongue2:

Bitxofo
September 16th, 2005, 05:58 PM
^^ És una típica frase de senyal de trànsit. A Lleida es pot trobar a la plaça Europa, (una rotonda) on a tots els carrils hi ha cartell on diu "Vostè no té prioritat". :D
Jo ho recordava de França, on sempre diu:
Vous n'avez pas la priorité
;)