View Full Version : BARCELONA | Possible torre de PB+28 (110m) a Diagonal amb Llull | En estudi

Mark7
October 12th, 2007, 03:16 PM
http://www.22barcelona.com/component/option,com_remository/Itemid,707/func,select/id,1/orderby,1/lang,ca/

(fotografies i planols - planol del planejament urbanistic)

He trobat aquest arxiu a la pagina del 22@ i ha estat creat el 27/9 i surt el planejament d'una torre de PB+28. Ja se que em direu que aqui anava un hotel d'una alçada semblant i es va cancel·lar per fer-hi habitatges i oficines de la seguretat social. Però si us hi fixeu el solar és gran i hi ha planejats altres edificis més baixos que podrien ser aquests habitatges i oficines i que la torre simplement hagués estat cancel·lada per canviar d'ús (com va passar amb la torre de telefònica, actualment en construcció i que anava destinada inicialment a hotel).

Bé, en tot cas espero que es faci, perquè el lloc és molt adequat trobo, i amb un bon disseny, juntament amb la torre de telefonica aquesta zona quedaria simplement genial.

Com a detalls, aquest arxiu ha estat creat el 27/9, molt despres que es cancel·lés la torre inicial i si us hi fixeu surt la torre de telefonica amb la forma actual i no la forma inicial de l'hotel.

Confide
October 12th, 2007, 09:52 PM
A veure a veure. Deien que farien edificis d'habitatges de 40 metres d'alçada... no sé què faran al final.

Confide
October 13th, 2007, 08:21 PM
Per cert, no trobo per enlloc l'arxiu que dius ;) On és?

Confide
October 13th, 2007, 08:44 PM
A val, si és on dius, ja m'havia baixat el pdf, però si no amplies molt no es veu.

Jo no em fiaria gaire. Si bé posa 110 metres, després té el color "d'equipament"... així que no sé.

Spike88bcn
October 15th, 2007, 12:30 PM
Estaria molt be que es fes, li donaria a la zona bastants edificis de +/- 100m, formant un petit downtown. A mes si es fan els pisos de proteccio, no tenen de que queixarse.

PD: Per cert quan es l'alçada final de mar i cel? Pel que veig avui, sembla que ya porti uns 90 metres.

_Atun_
October 15th, 2007, 02:19 PM
^^ Crec que eren 100 metres

Spike88bcn
October 15th, 2007, 03:59 PM
Ok. gracies. Doncs quedara una molt bona zona. Princess 109m, diagonal 00. 110m, Mar i cel 100m y illa de mar 96m. Si lu sumem aquest de 110 m que estaria ben aprop, quedaria una de les majors concentracions de gratacels. A mes sumanli els 3 o 4 d'uns 90 metres que hi ha a prop.

_Atun_
October 15th, 2007, 04:05 PM
Més que una altre de la mateixa alçada jo trobo a faltar un cap visible d'entre 150-180 metres.

Spike88bcn
October 15th, 2007, 04:22 PM
Si amb aixo tens molta rao. Ya toca un que almenys superi les mapfre. y a la zona forun seria perfecte. Es veritat m'oblidava de la torre de besos de 100m jeje.

PD: L'unic gran projecte es la sagrera, y encara la veig molt lluny.

"Shine"
October 15th, 2007, 05:09 PM
Vist això, esperem que segueixi en peu. Però bé, fins que a BCN no es faci una torre de 160 metres...

Totes les que estan per sota d'aquesta alçada són 'más de lo mismo' per a l'skyline.

Spike88bcn
October 15th, 2007, 10:10 PM
bueno, aixo espero que no trigui massa, almenys ya pasem a torres de uns 100 metres de mitjana, que s'habien capficat molt amb les de 80. xD