View Full Version : Hoogbouwborrel 2/11, vanaf 18.00 uur in Westerpaviljoen

Jan
October 16th, 2007, 10:17 AM
Nou, laten we het maar weer eens proberen. Vrijdag 2 november deze keer, waarschijnlijk Euromast.

Centauri
October 16th, 2007, 11:06 AM
Me vriendin en ik zijn van de partij!

Boven Alles
October 16th, 2007, 11:13 AM
Moet die kaart weer eens gebruiken ja voor hij verloopt. :)

bubbah
October 16th, 2007, 09:11 PM
Ik kom ook.

Kruimel
October 16th, 2007, 09:37 PM
Om welke tijd gaat het dan? Heb tijd na 9 uur!

railway stick
October 16th, 2007, 09:59 PM
Prima datum, prima tijd, ik kan wel langs komen, ik vraag die dag vrij of ik heb dan 14 dagen vakantie. Het zal die dag wel weer +&^%#@$ - koud zijn, heeft als voordeel dat ik dan ook weer wat Rotterdamse kroegen kan bezoeken op de dag zelf.:)

SkyBridge
October 16th, 2007, 11:06 PM
Prima, word daarna wel in m'n stamkroegen/disco's verwacht uiteraard :D

Eric Offereins
October 16th, 2007, 11:41 PM
Gaat voor mij helaas niet lukken, maar ik zie de meesten zaterdag de 20e (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=533451) wel in het CIC. :)

Liberty City
October 17th, 2007, 10:35 AM
Welke tijd moeten we aan denken? Eventueel wil ik wel even komen :okay:

[Kees]
October 17th, 2007, 11:19 AM
Ik ben erbij! :cheers:

Ace
October 17th, 2007, 03:28 PM
Als ik niet hoef te werken, óf niet ziek, zwak of misselijk ben dan kommik ook :cheers:

Jan
October 17th, 2007, 03:30 PM
Meestal beginnen we rond de klok van 6, met een uitloop tot 11.00 uur.

Patrick Highrise
October 17th, 2007, 06:42 PM
aangezien ik die dag toch op kantoor in Rotterdam moet zijn ben ik toch dichter in de buurt dan normaal ;) :cheers:

Nexxd
October 17th, 2007, 07:52 PM
Waarschijnlijk een verjaardagspartijtje die avond, dus moet nog even kijken.

SkyBridge
October 17th, 2007, 07:53 PM
Kom maar gewoon, je hebt tenslotte nog een biertje tegoed!

Knurft
October 18th, 2007, 01:27 AM
Ik kan niet, volgende keer misschien ;)

Boven Alles
October 18th, 2007, 09:44 AM
Waarschijnlijk een verjaardagspartijtje die avond, dus moet nog even kijken.

Zwemspullen meenemen?

Maar dat geldt dus mogelijk ook voor mij, maar gezien die persoon trots is op Nederland kan dat nog veranderen. ;)

Los daarvan, bij aanvang 18u is het mogelijk om een paar uurtjes borrel te compineren met die fuif. :)

Dennis
October 18th, 2007, 08:46 PM
Geloof het of niet maar denk dat t deze keer gaat lukken :)

Marin
October 19th, 2007, 06:31 AM
Ik heb eerst een borrel met een paar oud-collega's, daarna kan ik nog wel even ergens aanschuiven.

Michiel
October 19th, 2007, 08:30 AM
Ik ben er ook.

Nexxd
October 19th, 2007, 07:28 PM
Zwemspullen meenemen?

Maar dat geldt dus mogelijk ook voor mij, maar gezien die persoon trots is op Nederland kan dat nog veranderen. ;)

Los daarvan, bij aanvang 18u is het mogelijk om een paar uurtjes borrel te combineren met die fuif. :)yup :cheers:

lffıs
October 28th, 2007, 07:28 PM
Waarom worden dit soort dingen eigenlijk alleen in het Rotterdamse subforum bekend gemaakt? Misschien ben ik er bij de oudejaarsborrel wel bij, als er dan tenminste forummers uit het hele land bij zijn en de oproep gewoon landelijk via het Hoogbouwcafé bekend wordt gemaakt. :)

SkyBridge
October 28th, 2007, 08:17 PM
Nee, jij mag niet. Daarom dus!

:D

lffıs
October 28th, 2007, 08:43 PM
Ah. Maar dat had je je wel gewoon mogen zeggen hoor. :D

Dr. Dubai
October 28th, 2007, 09:06 PM
Ik heb die dag een eindpresentatie, dus ik weet niet hoeveel dat gaat uitlopen. Maar in principe ben ik van de partij. Misschien neem ik nog andere mensen mee.

Vind wel dat dit in het hoogbouwcafe moet. Ik had het bijna gemist!

Ace
October 29th, 2007, 06:55 AM
^^Dah was ook de bedoeling Mr. Maarssen ;)

Capzilla
October 29th, 2007, 12:12 PM
Staat genoteerd, definitief RSVP komt nog wel.

Wegcent
October 29th, 2007, 09:48 PM
:cheers:dus 2 november Euromast hoe laat?
het lijkt me leuk om mijzelf te komen introduceren!:colgate::grouphug:

railway stick
October 29th, 2007, 10:12 PM
Ergens in Rotterdam, Nederland, vrijdag 2 oktober 2007, de dag van Allerzielen, 18.00 uur.
17 personen hebben zich tot nu toe opgegeven: Jan, Delta+partner, Boven Alles, Bubbah, Kruimel (na 2100 u), Railway Stick, Skybridge, Keezy, Ace, Patrick Highrise, edit , Dennis, Marin (later), Michiel, Dr. Dubai (later), Capzilla en Wegcent. (Edit, 30-10-07, 1900 u): Gerard denkt er over na en Nexxt zegt hieronder ook van de partij te zijn. Dus zijn we nu met 18 personen.

See you.... maar ....hier dus niet meer:

http://img223.imageshack.us/img223/7650/naamlooseuromastwe4.png

Nexxd
October 30th, 2007, 01:15 PM
^Boven Alles telt voor 2? ;)

Ik ben ook zeker van de partij!

Jan
October 30th, 2007, 06:02 PM
We moeten even een andere plek zoeken, volgens de site van de Euromast is de brasserie (weer eens) gesloten de komende vrijdag. Suggesties iemand? Graag iets vrij van vrimobo publiek.

Boven Alles
October 30th, 2007, 06:24 PM
vrijdagavond is borrelavond van veel bedrijven ook. De gemiddelde kroeg in de binnenstad is dan vol. Ik vrees dat de zaal van Engels op het Groothandelsgebouw niet open is... Dat zou wel een mooie locatie zijn.

bubbah
October 30th, 2007, 06:43 PM
Café Rotterdam? Westerpaviljoen?

railway stick
October 30th, 2007, 07:57 PM
Of iets op het Noordereiland? Of daar aan de Rijnhaven bij 1989? Die schipperstent? Lijkt mij beide leuk vanwege het uitzicht! Ach, geeft niet waar, ik kom wel. Zal mij benieuwen waar we uitkomen. Waalhaven? Mij ook best!

Marin
October 30th, 2007, 08:06 PM
Vrimobo publiek? Ben wel voor een plekkie op de Nw Binnenweg... Stalles, Rotown, Boudewijn, Vagabond, Westerpaviljoen?

Dennis
October 30th, 2007, 08:44 PM
ah kuteuromast ook altijd, kenketent.

Jan
October 31st, 2007, 10:01 AM
Laten we het Westerpaviljoen maar doen, daar hebben we waarschijnlijk wel de ruimte.

Nieuwe Waas
October 31st, 2007, 10:50 AM
Ik had graag willen komen, maar ben helaas verhinderd. Er komt toch nog wel een oudejaarsborrel??

Nexxd
October 31st, 2007, 08:00 PM
^ja die komt ook (http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=16218520&postcount=106) nog.

EuroMaster
October 31st, 2007, 08:19 PM
Ik denk er over na. Ik weet er maar kort van, maar het lijkt me een leuk plan!

Kan ik gewoon komen of moet er nog iets geregeld worden, zou ik komen?

Wie weet tot vrijdag! :)

Patrick Highrise
October 31st, 2007, 09:37 PM
ik zal mijn auto dan maar eens in de buurt van mijn toekomstig 010 huisje zetten en dan lekker de tram pakken; scheelt weer parkeer kosten en raak ik alvast gewend aan de manier voor volgend jaar...:D :lol:
P+R Kralingse Zoom zou ook nog wel een optie zijn...en dan de metro...eens even de dienstregelingen bekijken op de RET website...:)

Nexxd
October 31st, 2007, 10:22 PM
NegaSado is ook overgehaald :cheers2:

Skyscrapercitizen
October 31st, 2007, 10:51 PM
Ze hebben bij WP iig paar goede vegameals dus dat is mooi.

Ace
October 31st, 2007, 11:03 PM
ah kuteuromast ook altijd, kenketent.

Jij moet niet janken, want jij bent sinds 2004 niet meer bij een hoogbouwborrel geweest!!! :bash: :ohno: ;)

Ik laat trouwens ook verstek gaan dit keer. Werk vrijdag tot 17:00 en moet zaterdag weer om 06:00 d'ruit. Zou in principe moeten kunnen voor een gezond mens, ware het niet dat m'n portemonnaiee niet meer zo gezond is.

Jan
October 31st, 2007, 11:19 PM
Mwah, die twee pilsen mot toch wel lukken Ace?

Ace
November 1st, 2007, 12:11 AM
^^Kan sowieso al niet. Zit aan de medicijnen. Krijg ontwenningsverschijnselen, als ik andere mensen wèl aan de alcohol zie. Maar wellicht valt het te proberen. Ik beslis vrijdag wel als ik uit m'n werk kom.

[Kees]
November 1st, 2007, 12:13 AM
Pakken we samen een colaatje Ace, Ik moet toch terug naar huis rijden met de auto :cheers:

railway stick
November 1st, 2007, 12:40 AM
Veel sterkte Ace, ik hoop toch dat je effe van de partij bent. Leuke tent, Westerpaviljoen, lekker ruim opgezet. Daar kun je ook prima met de metro komen. Reken maar op mijn komst, ik ben toch twee dagen in Rotterdam, Schiedam en Vlaardingen. Leuk hè, de vrije dagen van dit jaar opmaken? :lol:

Dr. Dubai
November 1st, 2007, 01:11 AM
Waar leg dat dan?!

Ik kijk wel of ik kom, wil wel, maar moet kijken of ik dan nog de energie heb. Ik werk al ik weet niet hoeveel nachten door aan mijn project voor mijn eindpresentatie (vrijdag).

En ik zit er nu al echt doorheen....

railway stick
November 1st, 2007, 10:21 PM
Het Westerpaviljoen is gevestigd op Nieuwe Binnenweg 136, hoek Mathenesserlaan, Rotterdam Oude Westen. Vlakbij `t Nederlandse Architectuur Instituut. Zie ook www.westerpaviljoen.nl

Juliska
November 1st, 2007, 11:06 PM
^^ schuin tegenover de lachende paus :okay:

Kruimel
November 2nd, 2007, 12:18 AM
het is koopavond dus als de winkel dicht is kom ik! Oude --> Nieuwe binnenweg is niet ver, en op weg naar huis!

bubbah
November 2nd, 2007, 01:23 AM
^^Kan sowieso al niet. Zit aan de medicijnen. Krijg ontwenningsverschijnselen, als ik andere mensen wèl aan de alcohol zie. Maar wellicht valt het te proberen. Ik beslis vrijdag wel als ik uit m'n werk kom.

Gewoon komen Ace

Juliska
November 2nd, 2007, 01:47 AM
ik weet ook nog niet of ik kom. Eigenlijk zou ik vrijdagavond naar Amsterdam gaan omdat we het weekend naar enschede gaan (dan breng ik de kat altijd naar amsterdam zodat ie niet lang alleen thuis hoeft te zijn), maar als we zaterdag naar Enschede heen en weer rijden zonder er te blijven logeren dan blijft de kat in Sweet Lake en kan het dus wel. Snapt iemand het nog :D

Dr. Dubai
November 2nd, 2007, 02:25 AM
Ik denk niet dat ik kan komen. Ik heb morgen eindpresentatie van een 9 weken durend ontwerpproject.

Alles wat ik ga presenteren, zelfgemaakte analyses in boekvorm en een maquette, moet ik morgen mee naar huis nemen omdat ik vanaf volgende week weer een ander kluisje krijg. Ik kan dat niet helemaal meezeulen naar een borrel.

Nexxd
November 2nd, 2007, 10:25 AM
^hoezo niet? Wij willen ook wel eens weten wat je allemaal uitspookt voor je studie!

bubbah
November 2nd, 2007, 10:54 AM
ik weet ook nog niet of ik kom. Eigenlijk zou ik vrijdagavond naar Amsterdam gaan omdat we het weekend naar enschede gaan (dan breng ik de kat altijd naar amsterdam zodat ie niet lang alleen thuis hoeft te zijn), maar als we zaterdag naar Enschede heen en weer rijden zonder er te blijven logeren dan blijft de kat in Sweet Lake en kan het dus wel. Snapt iemand het nog :D

Je kan die kat toch in het Westerpaviljoen neerzetten?

Jan
November 2nd, 2007, 10:55 AM
^ Ik weet anders nog wel een goeie Chinees in de buurt. ;)

Juliska
November 2nd, 2007, 11:04 AM
^^ nou zeg, jullie zijn gemeen, niet mijn kleine dikke lieve dooks ;)

ik zal winus wel even mailen of hij al een definitief plan heeft.

Liberty City
November 2nd, 2007, 11:32 AM
Schrijf mij maar af voor vanavond. Het lukt nooit om op tijd in Rotterdam te komen. En om nou 2x 1,5 uur te reizen (zonder vertragingen) voor 2 uurtjes borrelen is voor dit moment teveel van het goede. Ik hou me van harte aanbevolen voor de kerstborrel.

Juliska
November 2nd, 2007, 12:04 PM
Nou schrijf Winus en mij maar op het 'we-zijn-erbij' lijstje :) (ach, we zouden eens een borrel overslaan, onmogelijk :lol:)

[Kees]
November 2nd, 2007, 01:50 PM
Schrijf mij maar af voor vanavond. Het lukt nooit om op tijd in Rotterdam te komen. En om nou 2x 1,5 uur te reizen (zonder vertragingen) voor 2 uurtjes borrelen is voor dit moment teveel van het goede. Ik hou me van harte aanbevolen voor de kerstborrel.

2 uurtjes? Dan zijn we net begonnen, heb een paar keer gehad dat ik de allerlaatste trein had in Dordrecht nadat ik weer naar huis ging.

railway stick
November 2nd, 2007, 03:30 PM
Ik ben al in Vlaardingen. Straks lekker even rondfietsen alhier en daarna tegen 18.00 uur naar het Westerpaviljoen. Tot straks, allemaal.:)

Jan
November 2nd, 2007, 03:31 PM
Oké, to straks dan. :cool:

Capzilla
November 2nd, 2007, 03:48 PM
Holy crap, is het vanmiddag al? Voor mijn gevoel was het veel verder weg.. gaat wel lukken hoor, daar niet van.

Juliska
November 2nd, 2007, 04:10 PM
18.00 uur gaan we niet redden. Ik denk dat we rond een uur of 7 aanschuiven :)

DeHoogteIn
November 2nd, 2007, 04:13 PM
Ik ben zojuist afgestudeerd. Een borrel gaat er dus wel in.

Nexxd
November 2nd, 2007, 04:45 PM
^Gefeli! :cheers:

Chrizzl
November 2nd, 2007, 04:50 PM
Ik kom misschien ook ff koekeloeren..:cheers:

[Kees]
November 2nd, 2007, 05:35 PM
Even mijn haar kammen en dan ben ik ook onderweg

:D

Wegcent
November 2nd, 2007, 06:15 PM
ships!
Is het nu een borrel of gaat de hele club dineren?

Ik had niet in de gaten dat het om 18:00 uur zou zijn, eerst werd 21:00 genoemd,
Dus nu senl dingen afmaken en op de fiets springen. Tot straks. Ik kom wel borrelen maar dineren ga ik niet reden (financieel). yep kutstudent!

Jan
November 2nd, 2007, 06:19 PM
Het is allemaal vrijblijvend. Wie een hapje wil doen die doet dat, anders niet. :cool:

Wegcent
November 2nd, 2007, 06:28 PM
jan bedankt,

Met enig haasten ben ik er rond half zeven

Kruimel
November 2nd, 2007, 10:57 PM
stond voor het westerpavaljoen maar kon geen scc onderschijden in de drukte helaas! baal er best van..

lffıs
November 2nd, 2007, 11:09 PM
Dan had je heel hard "JAN!" moeten roepen!

Gualtieri
November 2nd, 2007, 11:49 PM
Godver! Heb ik het weer gemist! Tering zooi!

[Kees]
November 3rd, 2007, 12:51 AM
Het was erg gezellig, De First Lady heeft wel foto's ervan. :cheers:

lffıs
November 3rd, 2007, 01:28 AM
^ Om 10 voor 12 al thuis? Jongen toch. :nono:

Capzilla
November 3rd, 2007, 03:24 AM
was zeker leuk! ben nog ff bezig met afzakkertje in de irish maar moest toch ff aan jullie denken ;)

Volgende x in de karaoke bar! Haha

NegaSado
November 3rd, 2007, 04:36 AM
Net terug van de Karaoke Bar, waar waren jullie nou allemaal?!

SkyBridge
November 3rd, 2007, 06:28 AM
Ik ben duidelijk de "die hard"... nu pas thuis van een geweldige avond in de stad! Vond de borrel ook érg leuk, leuk om weer wat nieuwe mensen te leren kennen!

Juliska
November 3rd, 2007, 11:58 AM
Het was weer ouderwets gezellig en skybridge heeft me dit keer ook bewust gezien ;) Foto's volgen morgenavond denk ik, eerst naar Twente vandaag!

Dr. Dubai
November 3rd, 2007, 01:10 PM
Ben wel benieuwd!:)

Met de kerstborrel ben ik er uiteraard ook bij, als ik niks heb.

[Kees]
November 3rd, 2007, 01:52 PM
^ Om 10 voor 12 al thuis? Jongen toch. :nono:

Rond 11 uur ging ik weg met Patrick Highrise, 3 kwartier later stond ik met de auto thuis.

bubbah
November 3rd, 2007, 01:58 PM
Het was weer ouderwets ongezellig!

EuroMaster
November 3rd, 2007, 02:32 PM
^^ Haha :laugh::lol:

Ik vond het een leuke ervaring om eens de mensen achter de avatars te ontmoeten. De meeste ken ik al jaren, maar om jullie nu eens in het echt gezien te hebben, is wel bijzonder. Ik vond het erg leuk. Wie wee tot (een) binnenkort! :)

Skyscrapercitizen
November 3rd, 2007, 03:31 PM
Jammer dat ik vroeg wegmoest, maar wel leuk weer wat mensen gesproken te hebben, maar heb er helaas ook een paar niet gesproken.

SkyBridge
November 3rd, 2007, 03:46 PM
Ze hebben niks gemist ;)

Ace
November 3rd, 2007, 08:36 PM
Had weinig zin meer toen ik gisteren thuiskwam om 19:30. En da's maar goed ook, want vanochtend werd ik alweer van de reservebank gebeld.

[Kees]
November 3rd, 2007, 08:43 PM
Volgende keer beter Captain! :cool:

DeHoogteIn
November 3rd, 2007, 08:59 PM
Ik was gisteravond helaas op het laatste moment verhinderd. Wat waren de gespreksonderwerpen? Alleen hoogbouw, of ook vrouwen, voetbal en auto's?

Ik begrijp dat er met kerst weer een borrel plaatsvindt. Dan zal ik er zeker zijn.

MartijnA'dam
November 3rd, 2007, 09:01 PM
Ik had al een afscheid feestje/borrel op me stage plek, na 6 maanden ben ik nu officieel weg daar. Dus ik was er gisteren avond ook niet.
Nu moet ik nog een half jaartje stage lopen.
En dan ik ga mee met de musical billie holiday (als assistent zenders) dat houd in dat ik vanaf 12 november tot einde van me stage periode (maart /april) weinig tot geen vrije tijd heb.
Dus ik vrees dat ook de kerst borrel niet gaat lukken (voor mijn althans).

Helaas pindakaas maar ja ik krijg er wel iets moois voor terug ik werk nu netjes aan mijn toekomst.

Winbuks
November 3rd, 2007, 09:29 PM
^Martijn, misschien is het handiger om komma's en punten te gebruiken de volgende keer. Dit maakt het erg verwarrend.

Ik hoop dat ik met de kerstborrel weer aanwezig ben. :)

erwin
November 4th, 2007, 12:46 AM
Foto's volgen morgenavond denk ik, eerst naar Twente vandaag!Veel plezier! Op bezoek bij de schoonfamilie? ;)

Wegcent
November 4th, 2007, 03:51 PM
Ik heb het hardstikke naar mijn zin gehad, maar Karaoke no way!:ohno: Gisteren een dagje varen in Friesland, vandaar mijn late reactie.

^^Er is weinig over specifieke hoogbouw gesproken, daar is immers dit forum voor. Het was juist erg leuk om te ontmoeten en te zien wie er achter al die meningen en foto's zitten.:lol:

lffıs
November 4th, 2007, 04:29 PM
Was deze tent beter dan de Blits? :laugh:

Ik denk dat ik er bij de oudejaarsborrel wel weer bij ben! :cool:

ƒƒ
November 4th, 2007, 04:33 PM
Wanneer komen jullie eens naar hier, we hebben veel natuurlijke wolkenkrabbers :D

lffıs
November 4th, 2007, 04:52 PM
Als jij vlucht + overnachting + zakgeld betaald wil ik het wel eens overwegen. :)

Juliska
November 4th, 2007, 05:45 PM
Veel plezier! Op bezoek bij de schoonfamilie? ;)

Yeps, zijn broertje werd 21 en een vriend van Winus was ook nog jarig geweest, 2 vliegen in 1 klap dus :)

railway stick
November 4th, 2007, 06:14 PM
En ja hoor, het was weer ouderwets gezellig in het Wester Paviljoen. Mooie plek, al was het wèl wat druk. Jammer dat ik niet iedereen kon spreken, er stonden ook iets teveel tafels:lol: in de weg. En over afstanden gesproken. Ik was vanmiddag ook weer in twee uur en een kwartier thuis. Rotterdam? Daar kan toch iedereen komen? (Dornbirn ook wel hoor...)

Winus
November 4th, 2007, 07:23 PM
Confronterende foto's:

1. Nexxd, Railwaystick, Bubbah en Patrick
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting01.jpg

2. Bubbuh geniet van het eten
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting02.jpg

3. Jan ook.
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting03.jpg

4. First Lady
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting04.jpg

5. Jan heeft dorst
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting05.jpg

6. Jan heeft nog steeds dorst.
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting06.jpg

7. Wegcent en Winus
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting07.jpg

8. Euromast en Bubbah
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting08.jpg

9. Bubbah en een nog steeds dorstige Jan
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting09.jpg

10. Wegcent (Juliska vond dit een erg mooie foto)
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting10.jpg

11. Marin
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting11.jpg

12. Marin en Juliska
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting12.jpg

13. Dorstige Jan en Capzilla
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting13.jpg

14. Groepspano: Railwaystick, Bubbah, Patrick Highriste, Keezy, Capzilla, Nega Sado, Tim de Bruin (ook bekend als Skyscrapercitizen), Wegcent, Jan en SkyBridge.
Taktisch buiten beeld gelaten: Winus, Eurom@stovic, Juliska, Michiel en Nexxd.
Nog niet aanwezig: Marin.
http://www.enschede-stad.nl/overig/Hoogbouwmeeting14.jpg

Apostle
November 4th, 2007, 07:29 PM
Whehe, ik kan aan de ogen van Jan zien dat ie behoorlijk dorst had. Jammer dat ik het gemist heb :D

lffıs
November 4th, 2007, 07:34 PM
Wat een bende! Lekker subtiel ook in beeld gebracht allemaal... :D

Altijd leuk, de confronterende foto's. Die groepspano is een goed idee om er in te houden, zo krijg je een mooi overzicht van wie er zoal waren.

Winus
November 4th, 2007, 07:49 PM
Dankzij Autostitch is het ook mogelijk om redelijk goede groepspano's te maken. :)

railway stick
November 4th, 2007, 07:59 PM
Oei, dát zijn confronterende foto`s. Hoe moet ik nu verantwoorden dat ik naar een `Vergadering van het SSC` ben geweest?:) Winus&Juliska, hartelijk dank voor al deze foto`s. Ik had niet eens door dat er werd gekiekt.

Wegcent
November 4th, 2007, 08:28 PM
Leuke foto's! Alleen die foto die Juliska alias the first wife, zo leuk vind/ vond heeft een wel erg hoge scherpte! (Er is nog niks weg geretoucheerd)

Groet aan allen,

Wegcent

Eric Offereins
November 4th, 2007, 08:51 PM
Zo te zien was het weer een groot succes. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar volgende keer beter :cheers:

bubbah
November 4th, 2007, 08:56 PM
Prachtig! Dank!

Eric Offereins
November 4th, 2007, 08:56 PM
Welstand liep zo te zien nogal uit (http://www.wonen.rotterdam.nl/smartsite2170905.dws?Menu=2087114&MainMenu=200037) dus wat er over Zalmhaven gezegd wordt heb ik niet meegekregen. Wel heb ik het vanmiddag met Karakus nog even gehad over het idee voor dat burgerplatform en hij vindt het een uitstekend idee om iets op te richten dat zich publiekelijk uitspreekt voor de grootstedelijke ontwikkeling van Rotterdam. Niet zozeer dat hij zich zal vereenzelvigen met standpunten, maar vooral omdat hij vindt dat een dergelijk geluid ontbreekt. We zullen het er vrijdag tijdens de borrel (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=535553) wel even over hebben hoe we dit gaan aanpakken, dan wordt de kerstborrel tevens oprichtingsvergadering.

Hoe was de oprichtingsvergadering? ;)

ZeTaCy
November 4th, 2007, 09:16 PM
Hoe was de oprichtingsvergadering? ;)

Blijkbaar een succes gezien de hoeveelheden die Jan achterover slaat of hij probeert de ellende die SSC heet weg te drinken.

erwin
November 4th, 2007, 10:45 PM
Yeps, zijn broertje werd 21 en een vriend van Winus was ook nog jarig geweest, 2 vliegen in 1 klap dus :)Okee, proficiat! :cheers:

@Winus: mooie foto's. :okay: Leuk die pano. Keezy staat er dubbel op. ;)
Ik zie een aantal bekende gezichten.
Volgens mij heeft Jan altijd dorst. :lol:

Nexxd
November 4th, 2007, 10:49 PM
Jezus... ik sta er wel héél confronterend op ;)

NegaSado
November 4th, 2007, 11:02 PM
Die pano is vet. :)

bobdebouwer
November 4th, 2007, 11:38 PM
Dat ziet er (wederom) gezellig uit! Ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn, zo'n borrel is eigenlijk wel een must :D

[Kees]
November 5th, 2007, 12:00 AM
En de uiteindelijke vraag: hoe luidde de rekening? :cheers:

SkyBridge
November 5th, 2007, 03:46 AM
Jezus... ik sta er wel héél confronterend op ;)

Dat had ik nou niet. Ik vond mezelf zo knap, zou er bijna op vallen!! :banana:

Gualtieri
November 5th, 2007, 03:41 PM

Mr Sky
November 5th, 2007, 04:13 PM
ziet er lekker druk uit, Jan lekker aan t bier:D bekende gezichten allemaal(behalve Skybridge en Wegcent, nu niet meer:)) jammer genoeg kon ik er vanwege werkverplichtingen niet bij zijn.
Maar de kerstborrel probeer ik wel te halen:cheers:

Wegcent
November 5th, 2007, 04:38 PM
iets onder de 300 e-tjes dacht ik.

bubbah
November 5th, 2007, 05:16 PM

Dat had ik bij mezelf ook! Bij het zien van deze foto's nog sterker dan gebruikelijk!:banana:

Skyscrapercitizen
November 5th, 2007, 06:35 PM
Lol, in het echt heb ik geen paarse vlekken voor zover ik weet. :D

railway stick
November 5th, 2007, 06:38 PM
Maar wèl rooie ogen, Tim! (Geeft niet)

Hier nog even twee kiekjes van mijn onderkomen in Vlaardingen, na de meeting ben ik naar het tuinhuis gegaan in de Babberspolder in Vlaardingen-Oost. Goed geslapen, zoals altijd. Bedstee mèt skyscraper:

http://img162.imageshack.us/img162/2255/img0592bf0.jpg

http://img162.imageshack.us/img162/5842/img0594pk1.jpg

Over twee dagen ben ik weer in Rijnmond ....:banana:

Eric E
November 5th, 2007, 06:55 PM
Kan het hier gerust melden, maar de bruiloft waar ik was op vrijdag was, was een stuk minder gezellig dan deze foto's doen vermoeden. Jammer dat ik er dus niet bij kon zijn. Volgende keer hopelijk wel!

ƒƒ
November 5th, 2007, 10:15 PM
Zag er gezellig uit, beter dan Blits.
Ik kijk al uit naar mijn volgende meeting, waarschijnlijk binnen een half jaar.
Liefst in het hoogbouwcafé aankondigen dan, hier kom ik niet zo vaak.

railway stick
November 5th, 2007, 10:24 PM
De volgende meeting is gewoon de Oudjaarsborrel 2007, hoor. (Hadden ze gezegd daar in het Wester Paviljoen ...)

ƒƒ
November 5th, 2007, 10:28 PM
Jaja, maar daar ga ik niet speciaal voor komen vanuit Dornbirn, zeker aangezien ik binnenkort half blut ga zijn ^^

lffıs
November 5th, 2007, 10:43 PM
De volgende meeting is natuurlijk de Architectuurdag in Eindhoven, vrijdag 14 december. :)

EuroMaster
November 6th, 2007, 09:17 AM
Leuk die foto's zeg! Pano is een leuk idee ja. :)

Juliska
November 6th, 2007, 05:57 PM
^^ was leuk om de man met de bakenafwijking eens in het echt te ontmoeten (en bleek ook nog eens een spontane leuke vent te zijn) :okay:

railway stick
November 6th, 2007, 08:37 PM
Leg dat eens uit, wat is een bakenafwijking bij Eurim?:)

Nexxd
November 6th, 2007, 08:40 PM
^dat ie op elke toren lampjes en andere toeters en bellen wilt zien :)

Na het zien van NegaSado's video van Tokyo ben ik ook groot voorstander geworden van meer lampjes!

railway stick
November 6th, 2007, 08:43 PM
Prima, bedankt. Wat dat betreft, woon ik in de goede stad: Vanwege de nabijheid van een vliegbasis hebben zowel de Achmea- als de Avèrotoren toeters en bellen bovenin. Rode dikke strepen, van verre zichtbaar. Dus dat is wat Eurim zo graag in Rotterdam ziet. Ik sta hem graag bij, mooi zo.

De Snor
November 6th, 2007, 08:47 PM
Zie je Bob dan zit 'm te eten , zie je Jan dan zit 'm te drinken :D

Basshead
November 7th, 2007, 08:28 PM
Ziet er gezellig uit, volgende keer ben ik ook weer van de partij!

Niyyu
November 7th, 2007, 09:02 PM
oow leuk nu weet ik hoe jullie er uit zien

bubbah
November 7th, 2007, 09:53 PM
Zie je Bob dan zit 'm te eten , zie je Jan dan zit 'm te drinken :D

En je ziet op de foto's hoe verfijnd 't allemaal wordt verstouwd, je herkent de culinaire connaisseurs!

railway stick
November 7th, 2007, 10:26 PM
Goh, en ik nog steeds op streng dieet! Heb alleen maar 3 cola light gehad die avond, dat was het. :nuts: