View Full Version : Botigues i franquícies
Sky January 12th, 2008, 11:44 AM Dunkin'Coffee abrirá más de 80 franquicias Cataluña, Valencia y Murcia
La cadena internacional de establecimientos especializados en café y rosquillas, Dunkin'Coffee, ha firmado un acuerdo con la empresa balear Franquicias Eivissa para desarrollar la marca en Catalunya, Comunidad Valenciana y la Región de Murcia con la apertura de 84 nuevos locales.
Del total de nuevos establecimientos, que se abrirán a lo largo de los próximos cinco años, 42 se situarán en Catalunya y el resto en la Comunidad Valenciana y Murcia.
La cadena, que ha comenzado recientemente su expansión en Andalucía, está presente en Barcelona, Madrid, Málaga y Palma de Mallorca.
Para cubrir toda la Península Ibérica se centrará en una primera fase en la zona mediterránea y luego en Galicia, Cantabria, País Vasco, Navarra, Aragón y Canarias, regiones en las que ya ha comenzado el proceso de selección de franquicias.
La compañía tiene previsto también potenciar su presencia en Alemania y Portugal, donde espera abrir nuevos establecimientos a medio plazo que se unirán a los 35 que la cadena tiene en Europa, la mayoría de ellos en Berlín.
Dunkin' Coffee pertenece al grupo Dinkin Brands, un grupo de restauración estadounidense que gestiona más de 13.460 establecimientos en 60 países de todo el mundo de las cadenas Togòs, Baskins Robbins y Dunkin' Donuts, que factura una media media 4,800 millones de euros y que cuenta con más de mil empleados.
http://www.lavanguardia.es/lv24h/20080111/53426659773.html
Sky January 12th, 2008, 11:46 AM ^^ Això de "Dunkin' Coffee" ve perquè no tenen el copyright de la marca "donuts"? :? O és que són establiments diferents?
PennyCienega March 25th, 2008, 08:39 PM Han tancat els dos Pans&Company que hi havia a Lleida.:bash:
Sky March 25th, 2008, 10:13 PM ^^ Potser hi faran reformes. :dunno: Jo sempre els he vist prou plens de gent.
PennyCienega March 25th, 2008, 11:51 PM ^^ Potser hi faran reformes. :dunno: Jo sempre els he vist prou plens de gent.
El que esta tancat segur es el del Lauren, perque ara hi ha un Tastapans o un altre cosa, pero el del Carrer Sant Antoni esta tancat i amb papers als vidres, i a dalt hi ha un poster gran d'una forquilla.
Sky March 26th, 2008, 12:03 AM ^^ La forquilla és com la del logotip d'aquests: http://www.frescco.es/?
Són dels mateixos propietaris que els Pans.
Bitxofo March 26th, 2008, 12:10 AM Han tancat els dos Pans&Company que hi havia a Lleida.:bash:
I no teniu BOCCATTA? Són la mateixa cadena...
:yes:
PennyCienega March 26th, 2008, 12:37 AM ^^ La forquilla és com la del logotip d'aquests: http://www.frescco.es/?
Són dels mateixos propietaris que els Pans.
Em sembla que no, la forquilla que vaig veure em sembla que estaba pinxan a una oliva.
PennyCienega March 26th, 2008, 12:38 AM I no teniu BOCCATTA? Són la mateixa cadena...
No, a Lleida no n'hi ha de Bocatta.
Sky March 26th, 2008, 08:35 PM Em sembla que no, la forquilla que vaig veure em sembla que estaba pinxan a una oliva.
Avui hi he passat per davant i obriran un nou restaurant anomenat Tastabo: http://www.tastabo.cat/
Vaja, que Pans&Company ha venut els seus dos restaurants de Lleida al grup Tastapans.
No sé per què ho hauran fet si sempre estaven plens de gom a gom (almenys el del Carrer Sant Antoni, que portava 15 anys obert). :dunno: Potser n'obriran un de nou al Centre Comercial Vialia.
Bitxofo May 28th, 2008, 01:15 PM La cadena francesa de menjar ràpid QUiCK (quality burguer restaurant) va inaugurar ahir dimarts 27/2/2008 a les 20:30, el seu primer local a Espanya: es troba a la plaça Urquinaona de BCN, on abans hi havia Moda Encuentro (ex botiga d'un amic meu).
Aquesta cadena és molt famosa a França, on li fa la competència a McDonalds pq no hi ha Burger King...
:eek:
A mi no m'agrada la vedella ni el "fast food", però ahir vaig anar a tafanejar una mica: el local és molt gran, decoració amable, amb molta llum, etc. Estava ple de managers i personal francès "entrenant" els espanyols!
:D
Divendres i dissabtes obre fins a les 2am!
:wink2:
Danzig May 28th, 2008, 01:55 PM Un bon lloc per esperar els busos nocturns movent el bigoti :D
xussep80 May 28th, 2008, 03:34 PM Recordo quan vivia a Besançon (al Franc Comtat, proper a Suïssa) que anàvem sempre a dinar al Quick. Fins i tot vaig ser capaç de fer tota la col·lecció de vasos que regalaven :D Fora que sigui francès i no yankee, el menjar és igual de "fast food", patètic i de mala qualitat que al Mc Donald's o al Burger King.
JuanK May 28th, 2008, 03:55 PM Iré para comparar con las magníficas hamburguesas (¡y no menos buenas patatas fritas!) de Fast Good (http://www.fast-good.com/).
ptto May 28th, 2008, 05:10 PM Són xungos de c*llons però ja està bé que tant de Mc i BK ja cansa :)
lude May 28th, 2008, 05:11 PM http://img504.imageshack.us/img504/4063/monqhc8.jpg (http://imageshack.us)
ptto May 28th, 2008, 06:16 PM Per cert que encara tinc per casa un parell de gots dels simpsons que regalaven allà pel 2002 xD
xussep80 May 28th, 2008, 06:23 PM Al 1999 eren gots pintats amb trets característics d'animals (ratlles de la zebra, estampat estil lleopard, etc.).
Bitxofo May 28th, 2008, 07:03 PM El menjar del Quick és millor que el del MerDonalds, però també més car...
:dunno:
Per cert: es troba a la cantonada amb Via Laietana.
:sly:
JarlehuBCN May 29th, 2008, 01:24 AM Iré para comparar con las magníficas hamburguesas (¡y no menos buenas patatas fritas!) de Fast Good (http://www.fast-good.com/).
oh, genial FastGood.... grande grande grandeee!
Aun recuerdo ese postre de chocolate negro con espuma de chocolate blanco, y esas hamburguesas riquisimas... y las ensaladas y complementos.... genial.
ikari May 30th, 2008, 11:59 AM Wooow un quick a Barcelona!! Merci per informar, no en tenia ni ideia!! *__*
Jo sempre que vaig a andorra menjo en els Quick jajaja un que es pobre i ha d'anar a menjar a fast-foods :P
Vagi be!! ^_^
JuanK June 2nd, 2008, 06:08 PM Iré para comparar con las magníficas hamburguesas (¡y no menos buenas patatas fritas!) de Fast Good (http://www.fast-good.com/).
Me auto-cito porque hoy he ido a probar el restaurante de marras, y, en efecto, tal y como habéis apuntado, no deja de ser otro McDonald's o Burger King in disguise. Hasta que no me decida a probar las de Estació de Servei (http://www.estaciodeservei.com/), que tengo entendido que también están muy bien, seguiré yendo a Fast Good cada vez que quiera comer una hamburguesa buena de verdad (¿es esto spam? :D)
Antoi June 2nd, 2008, 07:07 PM ^^ En todo caso, publispam xDDDD
Doncs jo trenco una llança a favor del McDonald's. Serà tot el merdós que vulguis però... que es de bo el Big Mac! jajaja
JuanK June 2nd, 2008, 08:58 PM ^^ Hereje. :D
"Shine" June 3rd, 2008, 02:13 AM Jo vaig menjar al Quick per primer cop farà 3 setmanes a París...
però em segueixo quedant amb McDonald's :drool:
Izo June 3rd, 2008, 03:45 AM Només he menjat dos cops a un McDonald's. Amb això dic tot. :lol:
Al cap i a la fi és qüestió de gustos. A tots llocs deixen caure alguna escopinada o un moc ben gros a l'hamburguesa o l'entrepà. :rofl: És una cosa que depèn més de l'empleat que et serveix que no pas del lloc, malgrat haver marques millors que altres.
JarlehuBCN June 6th, 2008, 02:35 AM He anat avui al Quick i m'ha agradat molt. El local es molt maco, el personal es super simpàtic i tenen coses super pràctiques com ara una pantalla tàctil on fas la teva comanda "Express" i pagues com si fos una màquina del Metro (per tarja) i te la donen per una caixa especial sense cues.
A més a més he demanat la "Quick'n toast" i m'ha agradat moltissim. En definitiva, molt bo tot (per a ser fast food). Ho recomano.
Bitxofo June 6th, 2008, 03:11 AM ^^Ja us ho vaig dir: molt millor que el M o el BK.
ikari June 6th, 2008, 10:43 AM ^^ Ja tocava que possesin makines per comprar sense fer cues i sense ser ates amb borderies xD Sembla que comencem a evolucionar!
Que a Japó fa segles que tenen akestes maquines als fast-food de menjar japonés.
A veure quan em passo i ho provo aquí a Barcelona-
Vagi be ;)
JuanK July 4th, 2008, 09:03 PM Ayer, por fin, me decidí a ir a Estació de Servei (http://www.estaciodeservei.com). La hamburguesa me gustó mucho, con una carne de sabor y textura (creo que la pican a cuchillo) excelentes. :drool:
Sky November 9th, 2008, 05:33 PM Les grans cadenes competeixen per obrir locals al Portal de l'Àngel
• Una espiral d'obres ha ocupat el carrer per donar pas a espaioses botigues de Zara, H&M i Esprit
• Només les multinacionals paguen els 220 euros al mes per m2 que es demanen a la via més cara de la ciutat
És el carrer comercial més transitat de la ciutat. El més car. El més desitjat per vendre a preu fet. Tant, que s'ha convertit en un privilegi només a l'abast de molt pocs: les grans cadenes. Tres dels principals gegants mundials de la moda popular --Inditex (amb Zara Home), H&M i Esprit-- preparen noves obertures al cotitzat Portal de l'Àngel, que aquesta setmana s'ha consolidat com el carrer més car de tota la ciutat de Barcelona per llogar-hi un local. Els 220 euros mensuals per metre quadrat que, de mitjana, paguen els nous arrendataris en aquesta via són una barrera prou contundent per deixar fora de joc empreses locals amb un potencial inferior.
El desembarcament que preparen les cadenes esmentades ha generat, a més, que el carrer ofereixi un aspecte inusual, ocupat per les obres. Al costat dels números parells, H&M està culminant la reforma integral de l'edifici que va pertànyer a Gas Natural, on l'empresa sueca obrirà una espectacular botiga --al número 22-- el pròxim dia 20. Una tanca enllaça amb una altra en aquesta zona, on Ferrovial --número 20-- construeix pisos de luxe, en què els baixos comercials també estan en obres, sense que encara hagi transcendit el futur arrendatari. Al costat, també està en obres una altra botiga --cantonada amb Montsió-- on s'ubicarà un nou Tezenis.
Més avall, el número 4, després de passar-hi Coronel Tapiocca i l'Hogar
Extremeño, ja s'està preparant per acollir la nova botiga del pes pesant alemany de la moda, Esprit, que fa poc va desembarcar al passeig de Gràcia i prossegueix la seva expansió, a cop de talonari, pels principals eixos de la ciutat. Al costat de la plaça de Catalunya, l'òptica Cottet també es troba a la recta final de la reforma del seu emblemàtic establiment.
REHABILITACIÓ
El panorama també és de renovació a l'altre costat de la via. Al número 9, després de més d'un any de treballs per emprendre una complexa rehabilitació integral, els tres locals dels baixos (façana del Portal de l'Àngel) segueixen tancats. H&M també ha arrelat a l'edifici, encara que no l'ocuparà tot, ja que fonts de la botiga Pòdium (un dels baixos) han assegurat a aquest diari que la firma catalana reobrirà d'aquí a poc temps.
Al costat, damunt les cendres que va deixar el vell cine París, ja s'ha aixecat l'edifici d'Inditex que acollirà un enorme Zara Home (roba i productes per a la llar), que obrirà abans d'un any. El grup gallec es convertirà en la principal presència al Portal de l'Àngel, on ja està present amb la resta de les seves marques: dos Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius,
Uterqüe, Oysho...
El president de Barna Centre, Santiago Martín, calcula que aproximadament la meitat de l'espai comercial del Portal de l'Àngel està en mans de grans cadenes. L'eix comercial observa amb "certa preocupació" el relleu de les firmes locals en benefici d'aquests gegants. Martín tem que es perdi diversitat comercial, encara que per un altre costat considera important la presència de marques motor, que dinamitzen la zona i atrauen milers de compradors a aquest eix d'or.
Encara que el passeig de Gràcia genera les operacions de vendes i lloguers més alts (perquè disposa de locals molt més grans) i captiva les firmes de luxe, el metre quadrat de lloguer ronda els 200 euros al mes, davant dels 220 del Portal de l'Àngel (epicentre de les compres populars), i els 170 de Portaferrissa, segons l'últim informe de la consultora Cushman & Wakefield.
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=560202&idseccio_PK=1022
Dinivan November 9th, 2008, 09:40 PM :banana: I lof Esprit! no només per fi han vingut a Barcelona sino que a més ho fan amb força :P ara que si s'ha de buscar un punt negatiu... ara la meva roba aquí no serà tan poc comuna :lol:
LinkelRing November 10th, 2008, 12:21 AM La cadena francesa de menjar ràpid QUiCK (quality burguer restaurant) va inaugurar ahir dimarts 27/2/2008 a les 20:30, el seu primer local a Espanya: es troba a la plaça Urquinaona de BCN, on abans hi havia Moda Encuentro (ex botiga d'un amic meu).
Aquesta cadena és molt famosa a França, on li fa la competència a McDonalds pq no hi ha Burger King...
:eek:
A mi no m'agrada la vedella ni el "fast food", però ahir vaig anar a tafanejar una mica: el local és molt gran, decoració amable, amb molta llum, etc. Estava ple de managers i personal francès "entrenant" els espanyols!
Divendres i dissabtes obre fins a les 2am!
:wink2:
Ei! Recordo que a Paris vaig menjar al Quick i em va agradar molt mès que el Mac (de fet, les patates fregides m'agraden mès les del burguer).
Sobre les notícies del Portal de l'Àngel, treient que es veritat que es deixa de costat el mercat local, m'agrada sentir que s'està revitalitzant el comerç a aquestos punts de la ciutat.
Quines ganes de tornar a BCN!!!!
Per cert, també m'ha agradat que hagis obert aquest fil, Sky. Estava pensant fer-ho jo xDDD
Salutacions!
Bitxofo November 10th, 2008, 02:49 AM ^^Jo mai entendré perquè van enderrocar el cinema París...
:ohno:
ZARA podria haver-ne mantingut la façana!
:dunno:
LinkelRing November 11th, 2008, 01:33 AM ^^
Ja, aixó es fa molt.
A València va fer exactament el mateix, van enderrocar el cinema mès clàsic de la ciutat, a un passeig comercial al costat del centre, que es deia "Serranos", era la pantalla mès gran de la ciutat i jo vaig veure hulk, la de Ang Lee, ahí, com darrera pel·lícula. El van enderrocar i van fer un edifici nou (aixó sí, molt macu) per ficar un nou zara, encara que es molt gran, no serà com el de Portal de l'Àngel.
Bitxofo November 11th, 2008, 02:09 AM ^^El més bonic del cinema París era la seva petita façana.
:drool:
Sky November 13th, 2008, 12:48 AM Timo en el Pans and Company
http://mariatorrens.es/2008/11/09/timo-en-el-pans-company/
Ayer fui a cenar al Pans and Company de la calle Princesa de Madrid. Comida rápida y un menú por un módico precio: 6,95 el bocata, la bebida y unas patatas. No voy a entrar siquiera a valorar el sabor de lo que allí se servía. Basta con observar lo que viene a continuación:
Paso número 1: Ves la foto del Nuevo Lomo Pasión, empiezas a salivar y piensas: “¡Ñam, qué rico!”.
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/1-4.jpg
Paso número 2: Te entregan tu pedido, lo miras y crees que se han equivocado. Te sientes indignado, decepcionado y piensas: “¿Pero cómo te puedes seguir sorprendiendo con estas cosas?”
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/2-4.jpg
Paso número 3: Como no te lo puedes creer, quieres comprobar que tus sospechas son ciertas… ¡Hala, encuentra las siete diferencias!
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/3-4.jpg
Menos mal que el cartel del bocata rezaba: “Nuevo Lomo Pasión: irresistible lomo a la plancha, pimiento asado y queso cremoso”. Costar cuesta más de mil pelas el supermenú, pero… ¿valerlo?
Bitxofo November 13th, 2008, 03:50 AM ^^Que el torni per publicitat enganyosa i no assemblar-se a la foto.
Jo he fet això de tornar-ho 2 o 3 cops a MerDonalds i Pans & Company! La Llei ens empara.
Izo November 13th, 2008, 04:05 AM Qui hagi fet l'entrepà s'ha lluit... L'haurien de despatxar immediatament. Cert és que el producte que et venen en un Pans o un MacDonald's no s'assembla del tot a la foto publicitària però això d'aquesta noia és un delicte flagrant. Sempre que he menjat a un Pans mai m'han servit un engendre com el de la foto.
Sky November 13th, 2008, 04:51 AM No sé què és pitjor, les tres minitires de pebrot o que sembli que li hagin donat unes bones bastonades al pobre entrepà. :lol:
Izo November 13th, 2008, 05:00 AM ^^ I el "formatge cremós" on és? Si és aquella cosa blanquinosa que s'entreveu ja és per suicidar's... :lol:
Jo diria que més aviat l'entrepà ha estat ejectat d'algun orifici rectal.
Bitxofo November 13th, 2008, 05:02 AM ^^PROU, no puc parar de riure! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:rofl::lol::hahaha::hilarious
LinkelRing November 14th, 2008, 02:28 AM A mí el que em sembla es que el Pans & Company es carísim.
Mès de mil peles un bocata amb patates normals i un got de coca minúscul... és exagerat. Jo prefereix pagar dos euros mès i tenir un menú de veritat.
Aixó de la comida ràpida ja es exagerat. Es carísima, dolenta i a mès un pèssim servei i no senta bé.
I el pijor: després de la nova imatge mès cool del pans, han posat totes les coses mès petites. Anda que no son listos els tios!
El got mès petitó (però transparent que és mès cool), el cacharro de les patates també mès xicotet i les patates mès grans però menys, i el bocata, de luxe, mès petit també. Però què és aixó???
Bitxofo November 14th, 2008, 02:38 AM ^^Doncs el Pans & Company de l'aeroport de BCN és encara més car, té menú de 7 a 9 euros!
:ohno:
el casanovas November 14th, 2008, 03:09 AM Al Viena sí que et claven, però almenys el menjar és bo!
Izo November 14th, 2008, 03:23 AM A mi el Pans m'ha salvat més d'una vegada de morir de gana mentre esperaba la Hispaladina a Maria Cristina. I sempre que he comprat a un Pans (al de Maria Cristina o al de Plaça del Centre) estava mort de gana, per tant no puc opinar gaire objectivament sobre la qualitat dels entrepans, però sempre m'han tractat molt bé i la presentació del menjar era notable.
Izo November 14th, 2008, 03:26 AM I ara que parlem d'establiments de menjar... Fa uns dies vaig anar per primer cop a un Starbucks. Bé, no en vaig sortir decepcionat, però les begudes no són gens abundants. De menjar em vaig demanar un tros de bescuit (o plum-cake o quelcom semblant) de plàtan. Estava de mort! I la butaca on em vaig asseure era molt xula. No és un lloc per anar-hi cada dia a esmorzar però no està malament. M'esperava quelcom pitjor pel que m'havien comentat.
Bitxofo November 14th, 2008, 03:39 AM ^^Home no està malament, però pagar 5-6 euros per un cafè...
:crazy:
Izo November 14th, 2008, 03:41 AM ^^ Sí, és molt :crazy:. I a més a més és que són minúsculs! No m'estranya que sigui un lloc on proliferin pihos...
Bitxofo November 14th, 2008, 03:52 AM ^^I guiris, sempré són plens de turistes.
Per cert:
Vaig estar a Seattle fa 2 setmanes i vaig veure el 1er Starbucks del món, ja posaré foto.
;)
A Seattle i Vancouver hi ha milers de "Starfucks" o "Starsucks". xDDDDDDDDDDDDDDDD
:rofl::rofl:
Sky November 24th, 2008, 04:46 AM Obre la botiga Bonàpat, de menjar casolà i ecològic
L'empresa gironina Bonàpat ha obert a Barcelona, al número 68 del carrer Aribau, un comerç que s'afegeix al que té a la carretera de Barcelona a Girona. Bonàpat ofereix una àmplia selecció de productes gastronòmics de diferents marques i una selecció pròpia de menjar per emportar. Es tracta d'una cuina tradicional que, segons el gerent de l'empresa, Santi Mallorquí, té cura del producte i dels valors nutricionals. Una metgessa nutricionista assessora l'elaboració dels plats i a tots s'hi fa constar la composició nutricional i el nombre de calories. Hi ha també una línia de plats preparats que inclou productes ecològics i ingredients com el tofu i les algues. A la botiga es ven també pa ecològic i elaborat seguint els processos tradicionals.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=3078657
Sky November 24th, 2008, 04:46 AM ^^ Al seu web també diuen que obriran a Lleida i Figueres:
www.bonapat.cat
LinkelRing November 24th, 2008, 02:59 PM Doncs quan puji a BCN altra vegada penso ficar la meva botiga que estava preparant amb escàs éxit a València xDDD
Bitxofo November 26th, 2008, 02:37 AM ^^Quina és?
:?
LinkelRing November 26th, 2008, 11:03 AM Una nova que encara no existeix jejejeje.
El que passa es que he tingut que posar-li fré per culpa de la crisi (aquestos bancs...) i m'en tornaré a pujar a BCN a treballar una mica, tornar a estalviar, esperar que passi una mica aixó de la crisi i intentar-ho a BCN.
El problema es que València es mès fàcil per posar comerços d'aquest tipus, poses als quatre llocs mès coneguts i ja tothom solament vol anar al que coneix. A BCN, a mès que hi han molts llocs "molt coneguts", hi ha mès vida de barri, així que s'hauria de començar per aquest eix.
Sky December 31st, 2008, 07:31 PM El grup del Tagliatella supera els 79 milions de facturació aquest any
• Preveu obrir entre deu i quinze nous establiments el 2009
Les cadenes lleidatanes Trastevere, Pastificio i La Tagliatella, del grup Restauravia Food, preveuen acabar aquest any amb unes vendes lleugerament superiors als 79 milions d'euros i l'any que ve esperen tancar per sobre dels 87 milions. Així ho va explicar aquets dimarts el director general, David Gorgues, que va recordar que Restauravia Food gestiona, a més, els restaurants Kentucky Fried Chicken.
El grup Restauravia Food compta amb les cadenes de menjar italià Trastevere, Pastificcio i Tagliatella, a més de gestionar els restaurants de la marca Kentucky Fried Chicken. Només la línia de menjar italià tancarà aquest any amb una facturació de 79,1 milions d'euros (més de 13.160 milions de pessetes), xifra que representa un increment superior al 18 per cent sobre els 66,7 milions als quals va arribar l'any passat. De cara al 2009, les previsions de la companyia situen les vendes en uns 87 milions d'euros.
Una part d'aquest increment arribarà de la mà de l'obertura de nous establiments. Actualment, compta amb 83 i el pla de la companyia preveu entre deu i quinze noves obertures, cap de les quals a Lleida, on tenen dos restaurants propis i un en franquícia.
El grup va nàixer a Lleida el 1985 i després d'un important procés de creixement, el 2006 Corpfin Capital, societat de capital d'inversió, va entrar a la companyia. Actualment, segons dades de Corpfin Capital, té un 67%. Aquesta operació ha representat una injecció financera en ple procés d'expansió de les cadenes de restauració.
ELABORACIÓ A LLEIDA
Entre les característiques de l'empresa, destaca que la seua estructura es recolza en l'elaboració pròpia dels productes de la carta. Per aquest motiu, compta amb una planta elaboradora de pasta, salses i postres al polígon dels Frares, on l'estiu passat va anunciar que duplicaria la capacitat amb l'objectiu de donar servei a les noves franquícies.
Els productes estan elaborats amb matèries primeres d'alta qualitat adquirides directament a Itàlia, la majoria de les quals procedeixen de denominacions d'origen protegides. A més, els productes que surten dels seus magatzems lleidatans són repartits per una flota pròpia de camions. Actualment, del prop d'un miler de treballadors amb els quals compten Trastevere, Pastificio i La Tagliatella en establiments propis i en franquícia, al voltant de 130 són llocs de treball directes a la província de Lleida.
Les cadenes ja compten amb establiments en altres comunitats com el País Basc, Aragó, Madrid, Andalusia, Galícia o Múrcia.
http://www.segre.com/index.php?id=225&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=18663&tx_ttnews[backPid]=242&cHash=bfb3cd2c23
LinkelRing January 1st, 2009, 09:29 PM He anat una vegada al Tagliatella aquest... recordo un plat de pasta per uns 12-13€, i el lloc plé... No m'extranya que tinguin aquestes ganàncies. El que jo sé es que no torno.
Ara, he sentit que volen abrir un a la futura Estació de Sants, no?
Izo January 2nd, 2009, 02:59 AM Jo vaig anar un cop al Pastafiore... I no penso tornar-hi mai més: massa car per tan poca pasta al plat.
On hi hagi un restaurant autoservei... pagues el preu bàsic i a endrapar com un boig!
LinkelRing January 2nd, 2009, 01:59 PM ^^
Jajaja, tens raó, encara que hi ha gent que no li agrada l'autoservici (els buffets lliures, vamos).
Per quan un no vol aixó, jo crec que es millor un restaurant "normal", es a dir, el que es, que el seu bon funcionament dependa de tenir bons preus i bons plats i no a un d'aquestos que tenen tants clients que els hi dona igual posar preus estrambòtics per servir quatre fideos.
Salutacions.
Confide January 2nd, 2009, 10:02 PM El grup del Tagliatella supera els 79 milions de facturació aquest any
• Preveu obrir entre deu i quinze nous establiments el 2009
Les cadenes lleidatanes Trastevere, Pastificio i La Tagliatella, del grup Restauravia Food, preveuen acabar aquest any amb unes vendes lleugerament superiors als 79 milions d'euros i l'any que ve esperen tancar per sobre dels 87 milions. Així ho va explicar aquets dimarts el director general, David Gorgues, que va recordar que Restauravia Food gestiona, a més, els restaurants Kentucky Fried Chicken.
El grup Restauravia Food compta amb les cadenes de menjar italià Trastevere, Pastificcio i Tagliatella, a més de gestionar els restaurants de la marca Kentucky Fried Chicken. Només la línia de menjar italià tancarà aquest any amb una facturació de 79,1 milions d'euros (més de 13.160 milions de pessetes), xifra que representa un increment superior al 18 per cent sobre els 66,7 milions als quals va arribar l'any passat. De cara al 2009, les previsions de la companyia situen les vendes en uns 87 milions d'euros.
Una part d'aquest increment arribarà de la mà de l'obertura de nous establiments. Actualment, compta amb 83 i el pla de la companyia preveu entre deu i quinze noves obertures, cap de les quals a Lleida, on tenen dos restaurants propis i un en franquícia.
El grup va nàixer a Lleida el 1985 i després d'un important procés de creixement, el 2006 Corpfin Capital, societat de capital d'inversió, va entrar a la companyia. Actualment, segons dades de Corpfin Capital, té un 67%. Aquesta operació ha representat una injecció financera en ple procés d'expansió de les cadenes de restauració.
ELABORACIÓ A LLEIDA
Entre les característiques de l'empresa, destaca que la seua estructura es recolza en l'elaboració pròpia dels productes de la carta. Per aquest motiu, compta amb una planta elaboradora de pasta, salses i postres al polígon dels Frares, on l'estiu passat va anunciar que duplicaria la capacitat amb l'objectiu de donar servei a les noves franquícies.
Els productes estan elaborats amb matèries primeres d'alta qualitat adquirides directament a Itàlia, la majoria de les quals procedeixen de denominacions d'origen protegides. A més, els productes que surten dels seus magatzems lleidatans són repartits per una flota pròpia de camions. Actualment, del prop d'un miler de treballadors amb els quals compten Trastevere, Pastificio i La Tagliatella en establiments propis i en franquícia, al voltant de 130 són llocs de treball directes a la província de Lleida.
Les cadenes ja compten amb establiments en altres comunitats com el País Basc, Aragó, Madrid, Andalusia, Galícia o Múrcia.
http://www.segre.com/index.php?id=225&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=18663&tx_ttnews[backPid]=242&cHash=bfb3cd2c23
xDDDD i jo pensant que era una cadena italiana xD
Sky March 18th, 2009, 03:49 AM Primark sustituye a El Corte Inglés en Diagonal Mar
• La cadena irlandesa de moda abrirá en breve 3.000 metros cuadrados en el local que ocupaba Casa Actual, que cerró el pasado agosto.
La moda barata de Primark desembarca con fuerza en el mercado catalán. Y lo hace ocupando el lugar del mayor grupo español de distribución: El Corte Inglés. La cadena irlandesa se instalará en el antiguo establecimiento de la firma Casa Actual, que cerró sus puertas el pasado agosto. El nuevo local de Primark contará con 3.000 metros cuadrados y se inaugurará el próximo septiembre.
Según han explicado fuentes de El Corte Inglés, el grupo de grandes almacenes alquiló 5.000 metros cuadrados en el centro comercial antes de que éste abriera sus puertas. La normativa de la Generalitat impidió que la compañía pudiese dedicarlos íntegramente a Sfera, por lo que decidió hacer una prueba con Casa Actual. Sin embargo, a principios de 2007 El Corte Inglés retiró de sus centros la marca, por lo que inició también el cierre de la tienda de Diagonal Mar.
El local comercial de Primark, cadena especializada en productos textiles a bajos precios –por debajo incluso de H&M e Inditex–, contará con 3.000 metros cuadrados. A los 2.500 metros cuadrados del antiguoCasa Actual, Primark ha sumado diversos establecimientos de menor tamaño. Paralelamente, Sfera ha reducido su superficie en 500 metros cuadrados, que servirán para dar cabida a nuevos operadores.
El grupo irlandés, que acaba de nombrar a José María Martínez de Larramendi director general de Primark Iberia, cuenta con doce tiendas en España y 187 en el mundo. En 2008, la empresa facturó 2.396 millones de euros, con un crecimiento del 21% en comparación con el ejercicio precedente.
Locomotora
Primark, propiedad de la compañía Associated British Food (ABF), se convertirá así en una nueva locomotora de Diagonal Mar, junto a Fnac, Alcampo, Mediamarkt y Cinesa.
El centro, concebido por la inmobiliaria estadounidense Hines como parte de un desarrollo inmobiliario con cinco torres de viviendas y dos de oficinas, tres hoteles y un centro de convenciones, está controlado en un 83% por Quinlan Private y en un 17% por el grupo francés Alcampo.
El complejo, gestionado por CB Richard Ellis, cuenta con 88.000 metros cuadrados de superficie y alberga a un total de 190 operadores. Según fuentes cercanas al centro comercial, actualmente existen siete locales vacíos. Diagonal Mar registró en 2007 un total de quince millones de visitantes.
El desembarco de Primark no es el único cambio que se ha producido en Diagonal Mar. CB Richard Ellis acaba de llevar a cabo un relevo en el equipo directivo del complejo.
Agnès Dufau, directora del centro desde 2005 –tras estar al frente de Gran Via 2 durante tres años–, ha abandonado CB Richard Ellis y ha sido sustituida en Diagonal Mar por Isabel Bofill, hasta ahora responsable de Heron City. La nueva directora de Heron City es Isabel Rocabert, que ya trabajaba en el centro.
http://www.expansion.com/2009/03/17/catalunya/1237323708.html
scratchy March 20th, 2009, 03:50 PM Yo compraba mucha ropa en el Primark. Es muy barata, incluso a precio británico me salia más barato comprar ropa allí. Eso si, son estilo mercadillo, y el 80% de la ropa no es que sea muy bonita, pero bueno, siempre se pueden sacar gangas. Me gustaria pasarme cuando lo abran para rememorar viejos tiempos.
kerouac April 5th, 2009, 08:01 PM M'agrada molt menjar a FresCo. Em sembla que fa al menys quinze anys que hi ha aquesta cadena a BCN (ronda Universitat). Ho trobo molt bo i un bon preu.
LinkelRing April 6th, 2009, 09:25 PM ^^
A mí sempre m'ha agradat mès el Lactuca. Durant un temps, vaig estar anant mès al Ovni (sempre hi vaig quan venien amics meus de València), el que va passar es que l'Ovni es va estancar, sempre posant el mateix, i rés a veure amb la varietat del Lactuca.
A València tenim FresCo (que si no m'equivoco pertanya al grup català EatOut, que va nàixer amb Pans & Company), però no hi vaig mai. Ara estàn posant uns molt bons preus per aixó de la crisi, imagino.
Salutacions.
Far_Star April 6th, 2009, 09:37 PM Primark sustituye a El Corte Inglés en Diagonal Mar
• La cadena irlandesa de moda abrirá en breve 3.000 metros cuadrados en el local que ocupaba Casa Actual, que cerró el pasado agosto.
La moda barata de Primark desembarca con fuerza en el mercado catalán. Y lo hace ocupando el lugar del mayor grupo español de distribución: El Corte Inglés. La cadena irlandesa se instalará en el antiguo establecimiento de la firma Casa Actual, que cerró sus puertas el pasado agosto. El nuevo local de Primark contará con 3.000 metros cuadrados y se inaugurará el próximo septiembre.
Según han explicado fuentes de El Corte Inglés, el grupo de grandes almacenes alquiló 5.000 metros cuadrados en el centro comercial antes de que éste abriera sus puertas. La normativa de la Generalitat impidió que la compañía pudiese dedicarlos íntegramente a Sfera, por lo que decidió hacer una prueba con Casa Actual. Sin embargo, a principios de 2007 El Corte Inglés retiró de sus centros la marca, por lo que inició también el cierre de la tienda de Diagonal Mar.
El local comercial de Primark, cadena especializada en productos textiles a bajos precios –por debajo incluso de H&M e Inditex–, contará con 3.000 metros cuadrados. A los 2.500 metros cuadrados del antiguoCasa Actual, Primark ha sumado diversos establecimientos de menor tamaño. Paralelamente, Sfera ha reducido su superficie en 500 metros cuadrados, que servirán para dar cabida a nuevos operadores.
El grupo irlandés, que acaba de nombrar a José María Martínez de Larramendi director general de Primark Iberia, cuenta con doce tiendas en España y 187 en el mundo. En 2008, la empresa facturó 2.396 millones de euros, con un crecimiento del 21% en comparación con el ejercicio precedente.
Locomotora
Primark, propiedad de la compañía Associated British Food (ABF), se convertirá así en una nueva locomotora de Diagonal Mar, junto a Fnac, Alcampo, Mediamarkt y Cinesa.
El centro, concebido por la inmobiliaria estadounidense Hines como parte de un desarrollo inmobiliario con cinco torres de viviendas y dos de oficinas, tres hoteles y un centro de convenciones, está controlado en un 83% por Quinlan Private y en un 17% por el grupo francés Alcampo.
El complejo, gestionado por CB Richard Ellis, cuenta con 88.000 metros cuadrados de superficie y alberga a un total de 190 operadores. Según fuentes cercanas al centro comercial, actualmente existen siete locales vacíos. Diagonal Mar registró en 2007 un total de quince millones de visitantes.
El desembarco de Primark no es el único cambio que se ha producido en Diagonal Mar. CB Richard Ellis acaba de llevar a cabo un relevo en el equipo directivo del complejo.
Agnès Dufau, directora del centro desde 2005 –tras estar al frente de Gran Via 2 durante tres años–, ha abandonado CB Richard Ellis y ha sido sustituida en Diagonal Mar por Isabel Bofill, hasta ahora responsable de Heron City. La nueva directora de Heron City es Isabel Rocabert, que ya trabajaba en el centro.
http://www.expansion.com/2009/03/17/catalunya/1237323708.html
La tendència a casa nostra serà com el d'Alemanya als últims 10-15 anys: triomf de les tendes de baix cost (en oposició al Corte Inglés, que ven alt cost): hi haurà menys Corte Inglés i més Lidl i Aldi.
LinkelRing April 6th, 2009, 09:42 PM El que també molaria seria crear algo semblant al Harrots o algo així a BCN, encara que foci amb l'associació d'ECI -utilitzant, per exemple, edificis macos que té com el de Portal de l'Àngel, l'Esfera de p. Catalunya o inclós donant-li (venent-li, el que siga) edificis nous clàsics pensats per a magatzems així. Seria interesant...
scratchy April 6th, 2009, 11:57 PM Jo no considero fresco o lactuca com a molt bo, ni de tros. Es acceptable però a causa de la relació quantitat/preu que pots menjar. Una cosa es que sigui barat i més "sa" que un burguer i una altra que sigui molt bo.
Hi puc anar, però per les raons que he dit de relació quantitat/preu, però no ho trobo molt bo.
Vilarrubla April 7th, 2009, 12:30 AM El Lactuca està bé perquè pots anar pillant vasos de vins (cosa que al Fresco no), això si de un en un... però bé.
Izo April 7th, 2009, 01:17 AM La tendència a casa nostra serà com el d'Alemanya als últims 10-15 anys: triomf de les tendes de baix cost (en oposició al Corte Inglés, que ven alt cost): hi haurà menys Corte Inglés i més Lidl i Aldi.
Jo el que no entenc és com ECI encara vol obrir més establiments. Quan
van inaugurar el de Can Dragó tenia els meus dubtes ja que pensava que els del barri amb l'Hipercor ja fèiem, i la veritat és que l'ECI de Can Dragó poca vida té... I tan bon punt el van inaugurar que ja parlaven d'una futura ampliació... :ohno:
Far_Star April 7th, 2009, 08:31 AM Jo el que no entenc és com ECI encara vol obrir més establiments. Quan
van inaugurar el de Can Dragó tenia els meus dubtes ja que pensava que els del barri amb l'Hipercor ja fèiem, i la veritat és que l'ECI de Can Dragó poca vida té... I tan bon punt el van inaugurar que ja parlaven d'una futura ampliació... :ohno:
Aquests tipus de projectes triguen molt des de que es decideixen fins que s'acaben completament. Podria ser inclús que s'obrís algun de nou en el futur proper.
Però el que succeirà d'aquí dos o tres anys en endavant, s'està decidint ara. I ara ningú amb dos dits de front decidirà pressupostar per un complex de luxe. El futur és el del baix preu i les marques blanques.
ECI haurà de repensar-se o morir. A Alemanya, una cadena molt semblant a ECI va haver de fusionar-se amb una altra, davant el risc de desaparició. Però clar, això va ser com uns 10 anys després que la crisi alemanya comencés. És un procés molt lent, no d'un dia per un altre.
LinkelRing April 7th, 2009, 12:59 PM Jo imagino que amb el temps ECI treurà un Outlet seu... i pot ser alguns magatzems que no funcionin -i sapiguent que l'ECI mai tanca un local- es convertisquin en aixó. Curiosament a València ara mateix està passant al contrari. L'Hipercor que està a avinguda de les Corts Valencianes el volen retransformar en un ECI i crec que traslladar l'Hipercor a un lloc molt mès allunyat, amb la política de la ciutat, que tan bé es porta amb ECI, de que amb un magatzem així se li dona mès vida a un barri oblidat. Pot ser siga bona idea.
A BCN, el que jo faria si ECI vol obrir nous magatzems, seria un "trueque". Li donaria dos edificis o inclós tres si no son tan grans a zones sense ECI de la ciutat a canvi de deixar a la ciutat el de pz. Catalunya i fer-li alguna cosa -posant-se anyllumista, un mega-ajuntament de l'AGB xD-. En tot cas, no crec que siga bó ni per a l'ECI ni per a BCN obrir mès. Prefereixo apostar pel petit comerça, encara que ara la UE vol ferir de mort a les pymes.
Salutacions.
Vilarrubla April 7th, 2009, 04:42 PM ECI tenia un outlet que crec que l'han tancat.
Crec que ECI no té cap problema, potser algun centre en concret si, però en general no, l'últim cop que vaig anar estava a petar, i vaig marxar perquè no era impossible comprar alguna cosa de tanta gent que hi havia.
LinkelRing April 7th, 2009, 05:21 PM ^^
Per a mí sempre es impossible comprar a l'ECI perque no m'agrada gaire xD
Però tens raó, sempre està plé.
Far_Star April 7th, 2009, 06:21 PM Els propers anys vindran definits per baixades de preus en les inversions que la majoria de gent ha pres (vivenda i borsa en menys grau), un estancament en el poder adquisitiu degut a la congelació o baixades de sous, i poc crèdit.
Pensar que unes tendes dissenyades per a vendre amb un gran marge comercial productes de luxe per a les masses sobreviuran bé en aquest entorn és "magic thinking".
el casanovas April 7th, 2009, 06:31 PM És que a més la selecció de productes no té res d'especial i l'atenció al client no és particularment bona. Per la majoria de gent és massa car i pels que s'ho poden permetre no els hi ofereix cap exclusivitat. Això només ens deixa els horteres i els nous rics com a clients. No entenc com es pot aguantar una franquícia tan gran amb només aquests clients.
O almenys això és així a Barcelona, potser a les ciutats mitjanes on tothom està emocionadíssim amb els ECIs hi impera una altra lògica.
Vilarrubla April 7th, 2009, 06:38 PM ECI productes de luxe? A veure tenen algunes coses molt cares (alguna marca bàsicament), però tota la resta són a un preu una mica superior o al mateix, la gent de classe mitja es pot permetre comprar coses a l'ECI i si baixa el poder adquisitiu de la gent perden beneficis però no vol dir que tinguin dèficit i si no sempre poden ajustar preus.
xussep80 April 7th, 2009, 06:41 PM A mi El Corte Inglés només m'interessa perquè accepta pagaments amb la tarja de Credit restaurant que ens donen a la feina :D Així no cal que em gasti els 100 euros que em donen mensualment en restaurants, me'n vaig de compres a l'ECI. La Wii que li vaig regalar al meu nebot va sortir d'allí :lol:
Izo April 7th, 2009, 07:39 PM Opino com el casanovas: els productes que tenen, en general, ja te'ls trobes a altres establiments, i per preus més barats (en ocasions un xic més baratets i en d'altres força més barats). Això sense tenir en compte el tracte del personal, que és bastant fluixet, per no dir que en moltes ocasions el personal o es dedica a córrer amunt i avall per a fer qui-sap-què o és directament invisible.
Menció a part per a dues seccions: electrònica de consum i electrodomèstics, força potable; i moda, especialment el de moda jove, que és caríssima, poc variada i amb predomini de marques cares. Però el mateix es pot dir d'alguns establiments de Passeig de Gràcia i Portal de l'Àngel: molt aparador fashion i música txumba-txumba a tot drap, però unes talles irreals i uns productes caríssims.
Una altra cosa són els Hipercor, on malgrat també "gaudir" de preus més alts que la mitjana veus molta gent fent la compra, i molts d'aquests fan la compra setmanal, omplint carros fins a dalt de tot. Suposo que amb la crisi molta gent tornarà a la cultura de l'estalvi. Hem estat uns quants anys vivint com reis i portant les despeses al límit, i ara toca una mica de calma i de seny. A veure quanta gent en els propers anys seguirà comprant car quan podrà fer-ho més barat: crec que no en veurem pocs, precisament.
Wasabi_ April 7th, 2009, 08:10 PM El Corte Inglés te outlet.
Es diu, "Centro de Oportunidades El Corte Inglés".
I jo he vist a Terrassa, Rivas-Vaciamadrid i Barakaldo.
M'imagino que tindràn més.
kerouac April 7th, 2009, 11:37 PM Web de l'Ajuntament de St. Adrià :
TERRITORI
La Generalitat autoritza la instal.lació d'un Decathlon al Port Fòrum
La direcció general de Comerç de la Generalitat ha emès recentment un informe favorable a la implantació d'una botiga de l'empresa Decathlon al Port Fòrum de Sant Adrià. Aquest organisme de la secretaria de Comerç i Turisme entén que la instal·lació d'aquest negoci respecta un conjunt de criteris urbanístics i comercials en el projecte de ciutat adrianenc i ara estudiarà la petició que la firma li ha fet arribar per obtenir la pertinent llicència comercial. L'espai podria obrir a la tardor.
En aquest document, el Departament de Comerç comparteix les garanties donades per la corporació municipal fa un parell de mesos en què s'assegura que la ubicació d'un establiment de la firma francesa en el recinte portuari s'adequa al projecte comercial i de desenvolupament urbanístic del municipi i garanteix una oferta àmplia i diversa de productes i possibilitats d'aparcament i d'accessibilitat que la vila considera prioritàries. Així, el vistiplau de la Generalitat s'interpreta com l'últim pas abans de l'atorgament a l'empresa de la preceptiva llicència comercial, sense la qual no és permesa l'obertura d'un establiment d'aquestes característiques. Fonts de la direcció general de Comerç han confirmat a aquest diari que Decathlon ja ha sol·licitat formalment a aquest organisme el permís per instal·lar-se i ara cal que l'administració analitzi la documentació presentada sobre el projecte per atorgar finalment la llicència comercial.
Les mateixes fonts indiquen que no hi ha un termini aproximat per donar aquest permís. Tot i aclarir que la realització d'aquest tràmit correspon únicament a la Generalitat, el regidor de Concessions Administratives i Comerç de l'Ajuntament de Sant Adrià, Ricardo Silvestre (PSC), ha manifestat la voluntat municipal que aquest negoci pugui estrenar-se després de l'estiu, perquè «al més aviat possible lideri el creixement i la dinamització comercial» que són necessaris al Port Fòrum.
Font : http://www.sant-adria.net/cat/lanoticia.php?reg=835
UT596001 April 8th, 2009, 12:14 AM Una altra cosa són els Hipercor, on malgrat també "gaudir" de preus més alts que la mitjana veus molta gent fent la compra, i molts d'aquests fan la compra setmanal, omplint carros fins a dalt de tot. Suposo que amb la crisi molta gent tornarà a la cultura de l'estalvi. Hem estat uns quants anys vivint com reis i portant les despeses al límit, i ara toca una mica de calma i de seny. A veure quanta gent en els propers anys seguirà comprant car quan podrà fer-ho més barat: crec que no en veurem pocs, precisament.
Els Hipercor no ho sé (en tot el Vallès no n'hi ha cap, i per tant fa segles que no en trepitjo cap), però en el cas de l'Opencor només el trobes una mica ple els diumenges, quan no tens alternativa, ja que per ser un supermercat, els preus són molt cars. Recordo els dissabtes, quan anant cap a la feina feia la compra avituallament dels dissabtes a Granollers. En 50 metres de distància hi havia un Opencor i un Mercadona. Ja us podeu imaginar a on anava a comprar i quin estava ple i quin estava buit.
Far_Star April 8th, 2009, 09:53 AM El Corte Inglés te outlet.
Es diu, "Centro de Oportunidades El Corte Inglés".
I jo he vist a Terrassa, Rivas-Vaciamadrid i Barakaldo.
M'imagino que tindràn més.
Visc a 10 metres d'un "Centro de Oportunidades El Corte Inglés" i no és cap dels tres que dius :)
LinkelRing April 8th, 2009, 11:32 AM ^^
El de Travessera de Les Corts?
Far_Star April 8th, 2009, 04:51 PM ^^
El de Travessera de Les Corts?
Nooooooooooo lluny lluny lluny ... (no diré on és, que vull mantenir la meva privacitat:yes:)
LinkelRing April 8th, 2009, 04:56 PM Ok, jejejeje.
Far_Star April 10th, 2009, 08:11 AM Ok, jejejeje.
L'altre dia, tot i passant en cotxe, vaig veure'n un altre a Zaragoza, a un centre comercial que es deia Plaza (o quelcom semblant).
LinkelRing April 10th, 2009, 05:06 PM El plaza aquest no es una mena de ZAL a Aragó gestionat per l'APB?
Em sona.
Salutacions.
Sky April 24th, 2009, 06:17 PM PC City acomiada 215 treballadors i tanca una de les botigues a Barcelona
La cadena de material informàtic PC City ha arribat a un acord amb els sindicats sobre el procés de reestructuració engegat per la companyia per abordar la crisi i que implicarà el tancament de 10 botigues i l'aplicació d'un expedient de regulació d'ocupació (ERO) que afectarà 215 treballadors. Segons un comunicat signat pel director general de PC City Espanya, Phil Birbeck, el procés comporta el tancament de 10 botigues, que representen un 10% de la xifra de vendes i el 50% de la contribució negativa de l'empresa. Una de les botigues afectades és la situada a la Rambla de Barcelona.
"La recessió ha afectat les vendes i els resultats del present exercici, situant-los en pèrdues importants", ha explicat la cadena de botigues d'informàtica, que té en l'actualitat 41 centres repartits per l'estat que donen feina a més de 1.600 treballadors.
PC City explica que, després d'aquest "primer i necessari" pas per "reforçar" la companyia, se centrarà en el pla de negoci a cinc anys recentment aprovat.
http://www.3cat24.cat/noticia/381220/economia/PC-City-acomiada-215-treballadors-i-tanca-una-de-les-botigues-a-Barcelona
ForoExpansion May 6th, 2009, 12:19 PM El centro comercial Diagonal Mar, propiedad de Quinlan Private, acogerá en breve una nueva macrotienda dedicada a la moda: 3.000 metros cuadrados de la firma irlandesa Primark, que arrasa en toda Europa y que ha elegido Diagonal Mar para abrir su primer comercio en Catalunya. Su estrategia, representada en su eslogan “ponte guap@, paga menos” ha hecho de Primark (Penneys en Irlanda) todo un fenómeno creciente entre el público joven de toda Europa. Ropa moderna; con estilo; a la última… a precios bajísimos. Es difícil poderse resistir a Primark.
Todo lo que hace referencia a Primark es escandaloso: 184 tiendas en Europa (11 en España, hasta ahora ninguna en Catalunya), precios irresistibles (camisetas a 3 €, bolsos y pantalones a 6 € o vestidos a 15 €), admiradores por todo el mundo (más de 150.000 usuarios de Facebook son “fans” de Primark)… Un nuevo concepto de moda a buen precio que está causando sensación.
La apertura de Primark en Catalunya se esperaba desde hacía ya tiempo. Numerosos blogs juveniles y de moda especulaban ansiosos con la posibilidad de que la cadena irlandesa desembarcara en Barcelona, después de entrar en el mercado español en 2006. Finalmente, Primark se ha decantado por el centro comercial más grande de Catalunya, con una amplia oferta de moda y con un público joven que busca vestir a la última con los precios más bajos del mercado.
La nueva macrotienda de Primark en Diagonal Mar centre se prepara para poder abrir sus puertas en las próximas semanas. Todavía no hay fecha de la apertura, pero se espera poder tener a punto la nueva tienda para mediados de junio. “*La apertura de Primark será beneficiosa tanto para los clientes como para Diagonal Mar: podremos comprar la mejor moda a precios muy competitivos y, además, el nuevo comercio potenciará la afluencia de visitantes del centro comercial, beneficiando también a las demás firmas”, afirma Kathy Wobst, directora de Marketing de Diagonal Mar centre.
Desde la adquisición del centro comercial por parte de Quinlan Private en mayo de 2006, el objetivo de la propiedad y de la gestora CB Richard Ellis ha sido optimizar la oferta comercial y de ocio adaptándola a las necesidades del target potencial de Barcelona y su área metropolitana. Con Primark, Diagonal Mar se consolida como el centro comercial de referencia en la oferta de moda en Barcelona, que cuenta con las principales marcas de moda joven: H&M, Zara, Mango, Bershka, Sfera o Jack&Jones, entre otras.
http://www.foroexpansion.com/foro/showthread.php?p=718#post718
http://www.fashionunited.es/News/Lea..._200905064095/
SGoico May 8th, 2009, 08:25 PM ^^ La verdad es que está tiradísimo, nosotros hemos pillado alguna que otra cosilla, y eso que odio ir de compras pero es que es tan barato que hay que ir y verlo para creerlo: mantas no muy gruesas pero majas a £2.5, camisetas lisas por £3 o £4 (una color carbón que me encanta), pantalones tipo chino (o algo así) £5 (con su cinturón!), jersey a rayas de esos con capuchas también por poco mas de un fiver, etc
Sky June 6th, 2009, 02:41 PM La multinacional Apple obre al carrer Sant Antoni la primera botiga a Lleida
La primera Apple Store de Lleida s'ubicarà en un local al costat de l'església de la Sang, que va quedar ocupada fins fa uns mesos una botiga de roba per a la llar.
Tindrà uns 120 metres quadrats i vendrà els productes més coneguts de la marca, des de l'iPhone, als iPod, als iMac o als portàtils MacBook, a més dels seus accessoris corresponents. Encara no hi ha data decidida per a l'obertura de l'establiment, tot i que s'estudia el mes de juliol i probablement s'organitzarà un vistós acte d'inauguració.
De fet, l'empresa encarregada de la posada en marxa de la botiga ja ha iniciat el procés de selecció de personal, que es portarà a terme entre persones de Lleida.
La botiga no funcionarà com un simple aparador de productes, sinó que animarà els visitants a provar i "experimentar" in situ els últims gadgets del mercat. A més, organitzarà seminaris gratuïts oberts al públic i als professionals del sector de la tecnologia i la informàtica. La multinacional Apple és una de les empreses de tecnologia de més prestigi i èxit al món i en els últims anys els seus productes, com l'iPhone, s'han convertit en alguns dels articles més desitjats pels consumidors i pels seus seguidors.
La seua gamma inclou, a més del conegut telèfon multimèdia, reproductors de música portàtils de diverses mides i prestacions, ordinadors de sobretaula i portàtils. Fins ara, en alguns casos, aquests productes eren difícils de trobar en botigues de Lleida.
L'obertura d'aquest local en aquest extrem de l'Eix Comercial pot contribuir a revitalitzar aquesta part de la principal zona comercial de Lleida, ja que és d'esperar que el local tingui una important capacitat d'atracció de clientela. S'ha de recordar que fa uns dies Unipreus també va donar a conèixer el seu interès per recuperar el projecte d'obrir un centre comercial en un edifici de nova construcció al solar de la seua propietat que disposa en aquest mateix carrer, amb façana també a Blondel.
http://cat.lleida.com/actualitat/noticia.html?id=119598#activa
Sky June 6th, 2009, 03:37 PM ^^ A veure, si no m'equivoco a Espanya no hi ha "Apple Stores" sinó "Apple Shops", que són simplement seccions/departaments d'alguns Media Markt, FNAC i El Corte Ingles. Vull dir que no hi ha cap botiga stricto sensu, amb un local 100% independent, no? :dunno:
Llavors, com diria Matías Prats... ¿¿¿pero esto qué es??? :lol:
Mira que al final serà una Botiga Poma o alguna cosa pirata per l'estil. :shifty:
Vilarrubla June 6th, 2009, 03:40 PM Des de fa temps que és rumoreja que Apple vol introduir les seves propies botigues a Espanya i es diu que a Madrid i a Barcelona ja ha mirat locals, etc. El que no se és si seguirà amb la mateixa línia que als EUA.
Vilarrubla June 6th, 2009, 03:45 PM Apple está buscando locales de alrededor de 1.000 metros cuadrados en Madrid y Barcelona para poder inaugurar las primeras Apple Stores oficiales en nuestro país. Las negociaciones estarían en un estado más avanzado en Barcelona, pero el objetivo es abrir una tienda en las dos ciudades.
Estas Apple Stores podrían abrir este mismo año.
--
Sky June 6th, 2009, 03:52 PM Vaja, però llavors tampoc no quadra amb això que volen obrir a Lleida; si comencen per Madrid i Barcelona amb 1.000 m2 a nosaltres ens tocaria a la cinquena o sisena fase d'expansió. xD
Vilarrubla June 6th, 2009, 03:55 PM Si XD. M'ha estranyat força perquè a més aquest rumor és de fa temps i no he sentit res mai més. M'estic informant del tema a veure si algú sap alguna cosa d'aixó de Lleida.
Sky June 6th, 2009, 09:55 PM Bé, si no és un fake del Segre (jo és que ja n'he vist de totes xD ) suposo que ficaran alguna mena de cartell anunciant la propera obertura de l'establiment , que per cert té una bona localització (fins ara era una botiga de llançols i camises bastant cutre):
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%204/e5869186.jpg
Wasabi_ June 7th, 2009, 10:57 AM ^^ A veure, si no m'equivoco a Espanya no hi ha "Apple Stores" sinó "Apple Shops", que són simplement seccions/departaments d'alguns Media Markt, FNAC i El Corte Ingles. Vull dir que no hi ha cap botiga stricto sensu, amb un local 100% independent, no? :dunno:
Llavors, com diria Matías Prats... ¿¿¿pero esto qué es??? :lol:
Mira que al final serà una Botiga Poma o alguna cosa pirata per l'estil. :shifty:
http://i650.photobucket.com/albums/uu225/victorcal/n746448493_1217475_2686.jpg
Això és la Plaça Vella de Terrassa
Sky June 7th, 2009, 10:59 AM ^^ Sí, una cosa així tindria més sentit.
LinkelRing June 7th, 2009, 05:14 PM ^^
A València, al carrer de Russafa han posat un així.
Jo crec que a BCN perfectament es podria posar un AppleStore fet i dret. De fet, no sé per què no s'ha fet.
Es sap si s'ho han plantejat? Si existeix alguna iniciativa? Si s'ha parlat d'aixó o alguna cosa?
A Madrid hi ha algún? No ho sé. Podrien moure les coses directament des del consistori, que aquest tipus de botigues sempre donen una imatge més moderna i avantguardista, encara que, tot ho he de dir, quan vaig estar a la AppleStore de Tòkyo, la més gran del món, he sentit, em va deixar prou indiferent... No li vaig veure rés de l'altre mon, i solament eren tres o quatre plantes.
Salutacions.
(Per cert, de fer-se una a BCN, a on la posarieu vosaltros?)
Vilarrubla June 7th, 2009, 06:29 PM ^^a Espanya només hi ha botigues autoritzades a vendre apple, és a dir Premium Sellers i desprès CTA (com el de consell de cent de Barcelona), Centre Tècnics Autoritzats. A part d'això res i pel que he mirat el de Lleida serà un punt de venda autoritzat per Apple, un Premium Seller.
Sobre les Apple Stores, Apple està en procès d'obrir-ne dues, una a Madrid i una altra a Barcelona. Es veu que ja havia mirat locats d'uns 1.000 metres quadrats i que el que estava més avançat era el de Barcelona. Però suposo que entre que fan els acords de lloguer, el projecte i es fan les obres pot passar temps. A més sol haver-hi bastant secretisme sobre tot el que envolta Apple, no se si passa el mateix amb les Apple Stores.
LinkelRing June 7th, 2009, 09:15 PM Gràcies per la info, Vilarrubla. Aixó sona molt bé, encara que simplement 1000 m2 em sembla una mica a poc, comparat amb Tòquio (que ara ja no em sembla tan poca cosa xD). Es a dir, podria anar perfectament a un baix normalet, no? Com si fos una botiga més, com una "Fruites Maruja" qualsevol. Quina pena. Esperava algo més impresionant, i que al menys tingués un edifici propi, per petit que sigués.
Es sap algo del lloc a on anirà? Jo el veria genial al centre, encara que crec que no queda espai (al passeig de Gràcia o Portal de l'Àngel estaria prou bé), o si no, pero Diagonal-Maria Cristina, que té un aire Ginza que li ve molt bé, a més que es una zona amb botigues d'aquest estil.
Salutacions i gràcies.
Vilarrubla June 8th, 2009, 12:16 AM des de que és va dir això ja no se sap res més. Potser està parat però no ho se.
A més ara tota la informació que apareix sobre apple esta centrada en el retorn de Jobs, i la WWDC '09 on presentaran les noves versions de Mac OS X i iPhone OS.
Sky June 10th, 2009, 12:34 PM La crisis no frena los planes de Schlecker
Cuando se cumplen tres décadas de su llegada a España, el principal objetivo de Schlecker es implantarse en el centro y sur del país, incluido Madrid, y completar su presencia en el norte. Schlecker es la sexta compañía distribuidora en Catalunya, con una cuota del 5,53%, según la Generalitat.
La empresa alemana abrió el año pasado un centro logístico en Sisante (Cuenca) para extender su marca, según explica su director de administración, Antoni Balañà. Esta plataforma se une a las que ya tiene en Torredembarra (Tarragonès) –donde se encuentra su sede– y La Almunia (Zaragoza).
La compañía controlada por la familia Schlecker cuenta con 1.249 tiendas en España, de las cuales en torno al 40% están situadas en Catalunya. El resto se reparte entre el País Vasco y Cantabria. El público potencial de la firma se sitúa en 25 millones de mujeres de entre 14 y 65 años. Un 80% compran como mínimo una vez por semana.
Sin franquicias
Schlecker no tiene franquicias ni locales en propiedad: todas las tiendas son alquiladas, con una superficie que oscila entre 130 metros cuadrados y 180 metros cuadrados Balañà no hace público cuántas tiendas abrió el año pasado y no marca una cifra de aperturas en un plazo determinado.
“Estamos buscando constantemente emplazamientos, pero no tenemos un objetivo marcado”, apunta. La compañía mira con lupa los costes de los alquileres, por eso nunca se le ocurriría “abrir una droguería en Plaça Catalunya”, dice. Su modelo es el de comercio de proximidad en calles céntricas.
La empresa descarta efectuar adquisiciones en España para crecer con mayor rapidez. Una política diferente de la seguida en Alemania, donde el grupo compró en 2008 Ihr Platz, la quinta cadena de droguerías en el mercado alemán, con 700 tiendas.
Balañà asevera que la crisis económica no detendrá el plan de expansión. El frenazo del consumo ha ralentizado el crecimiento de la compañía en España. La cifra de negocio alcanzó en 2008 “un ligero incremento respecto al año anterior”, a falta del cierre definitivo de las cuentas. En 2007 la empresa facturó 389 millones –un 8,6% más– y obtuvo un resultado neto de 3,7 millones de euros. En esa fecha, la plantilla ascendía a 3.442 personas en España.
La compañía, que descarta entrar en nuevos negocios en el mercado español, ha detectado un crecimiento de su marca blanca, AS, que supone un 15% de las ventas y engloba productos de droguería y alimentación para mascotas. Schlecker opera también con la enseña Rilanja.
Según Balañà, la empresa no pretende reducir su lista de proveedores. Uno de los pilares de la cadena es su fuerte poder negociador, amparado por 14.155 tiendas y un catálogo de 4.000 productos. Además de los los fabricantes de sus marcas propias, Schlecker compra artículos a multinacionales de la droguería y la cosmética.
Del embutido alemán al detergente
Schlecker fue fundada en Alemania en 1965 por Antón Schlecker, hijo de un carnicero con fábrica de embutidos y 17 tiendas. Antón Schlecker abrió en 1975 su primera droguería.
El éxito fue imparable y dos años después ya tenía 100 tiendas. En la actualidad, el grupo está presente en 13 países europeos. Su central se encuentra en Ehingen, a orillas del Danubio, en la región de Baden-Württemberg. En 1989 entró en España con la compra del pequeño mayorista tarraconense Casbor, con una decena de comercios.
http://www.expansion.com/2009/06/09/catalunya/1244577388.html
Izo June 11th, 2009, 08:25 PM La crisis no frena los planes de Schlecker
[...]
“Estamos buscando constantemente emplazamientos, pero no tenemos un objetivo marcado”, apunta. La compañía mira con lupa los costes de los alquileres, por eso nunca se le ocurriría “abrir una droguería en Plaça Catalunya”, dice. Su modelo es el de comercio de proximidad en calles céntricas.
[...]
Home, no ha de ser tan sols una qüestió de cost del lloguer sinó també de sentit del gust: obrir un Schlecker a Plaça de Catalunya és tan idoni com obrir un McDonald's a la Rambla.
el casanovas June 12th, 2009, 07:32 PM A Mallorca també hi ha Schlecker, que no ho diu l'article. És un super bastant cutre, la veritat, abans a Sants hi comprava de tant en tant al del carrer Badal i déu n'hi do, me'n recordo de la desgana llegendària de la caixera.
Danzig June 12th, 2009, 11:33 PM hi ha coses que estan bé i són prou barates
Dasz July 21st, 2009, 11:36 AM Ens han obert un Dunkin Coffee al CC Parc Central de Tarragona!!! :)
Pel que he vist de moment és un paradeta provisional, suposo que si tot va bé obriran un local fixe.
LinkelRing July 21st, 2009, 10:10 PM Home, no ha de ser tan sols una qüestió de cost del lloguer sinó també de sentit del gust: obrir un Schlecker a Plaça de Catalunya és tan idoni com obrir un McDonald's a la Rambla.
D'acord que no t'agradi un McDonald's, però comparar-ho amb un Schlecker d'aquestos... Tela!
standby August 12th, 2009, 01:53 AM Barbie traslada su mansión a Barcelona
Publicado el 11-08-2009 , por Pilar Riaño. Barcelona
El histórico icono de mattel celebra su cincuagésimo aniversario con la inauguración de la primera ‘barbie store’ de europa en la capital catalana. El mayor establecimiento de la muñeca rubia abrió sus puertas el pasado marzo en Shangai.
Enfermera, esquiadora, astronauta, veterinaria, chef, diplomática en una cumbre política... Éstas son algunas de las profesiones que ha desarrollado Barbie, que este año ha cumplido cincuenta años. Su medio siglo de vida lo celebró en la playa de Malibú (cerca de Los Ángeles), en una lujosa mansión de color rosa. Esta rubia de medidas perfectas se prepara para instalarse también en Barcelona, donde se pondrá en marcha la primera Barbie Store de Europa.
La compañía estadounidense Mattel, uno de los líderes del sector juguetero, abrirá después del verano un establecimiento dedicado únicamente al universo Barbie en la ciudad. El local, cuyo escaparate ya ha sido recubierto con una gran lona de color rosa, está situado en el centro comercial L’illa Diagonal, en la zona alta de Barcelona.
L’illa
El nuevo establecimiento contará con una superficie de trescientos metros cuadrados y, en él, podrán adquirirse muñecas, ropa, accesorios y otros productos. Fuentes cercanas al centro comercial han confirmado que la apertura tendrá lugar a partir de septiembre.
La tienda de Barbie en Barcelona forma parte de las celebraciones de cumpleaños que Mattel está llevando a cabo este año. El pasado 6 de marzo, la compañía puso en marcha en Shangai la tienda más grande del mundo dedicada a Barbie, creada en 1959 por Ruth Handler, cofundadora de Mattel. El punto de venta chino cuenta con una superficie de 3.500 metros cuadrados, en los que se han instalado un centro de diseño, una pasarela de moda, un spa y una cafetería para los fans de Barbie.
Con un espacio mucho más reducido, la tienda de Barcelona no contará con estos servicios, aunque coincide con la de Shangai en la ubicación. El local de la ciudad china se encuentra en el distrito de negocios Huaihai Road y L’illa Diagonal está situado en la principal zona de oficinas de Barcelona.
Fuentes del sector explican que Mattel no ha buscado, en este caso, una ubicación llamativa, sino una localización en la que dirigirse a su público objetivo. En 1994, Disney Store escogió el mismo centro comercial para abrir su primera tienda en España.
Barbie es uno de los principales iconos de Mattel, en cuya cartera de marcas figuran también Fisher-Price y Hot Wheels. La compañía, que emplea a unas 30.000 personas en 43 países y vende sus productos en 150 mercados, no atraviesa su mejor momento económico, como el resto de sus competidores en el sector juguetero.
Mattel ha cerrado el primer semestre del ejercicio 2009 con unas pérdidas netas de 51 millones de dólares (36 millones de euros), un 9,4% más que en los primeros seis meses de 2008. El año pasado, la compañía ganó 379,6 millones y sus ventas se situaron en 5.918 millones de dólares, con una caída del 36,7% y del 0,8%, respectivamente.
http://www.expansion.com/2009/08/11/catalunya/1249985102.html
tomaaaaaaaaaaaa xD
LinkelRing August 12th, 2009, 01:18 PM ^^
Guapo.
Pero mi alegría será total cuando abran el primer Apple Store de España en BCN.
Se sabe algo de esto?
Un saludo.
EDITO.
Bueno, he encontrado esto, pero no sé cómo estarán actualmente las cosas:
Apple Store en España (http://www.applemac.es/?p=492)
Apple quiere abrir en 2009 su primer Apple Store en el mercado nacional español. Según han explicado fuentes del sector inmobiliario, la empresa ha dado el mandato de encontrar locales comerciales de mil metros cuadrados de superficie en Madrid y Barcelona. La compañía esta buscando paralelamente en las dos ciudades, pero, según consultores inmobiliarios, las negociaciones están mas avanzadas en la capital catalana. En cualquier caso, la primera apertura de Apple en España tendrá lugar a lo largo de 2009. Una de las ubicaciones por las que Apple ha pujado es el número 36 de paseo de gracia. El local propiedad de Banco Sabadell, esta a punto de venderse a Reig Capital Group.
Fuente. Revista Expansión
2 de Marzo de 2009
Saludos.
Por cierto, Standby, he quoteado tu post en el hilo del general "En qué es tu ciudad la primera?".
Un saludo.
Vilarrubla August 12th, 2009, 02:17 PM ^^ vamos que mig Passeig de Gràcia serà de la família Reig XD Diria que la Maria Reig va comprar l'àtic que més havia costat de tota Barcelona fins a l'època.
He mirat la pàgina web de Reig Capital Group per curiostat... i m'ha extranyat que no estés en català!
A veure quan l'obren l'Apple Store... fa temps que ho sento però res!
Vilarrubla August 12th, 2009, 02:18 PM Barbie traslada su mansión a Barcelona
Nos teñimos de rubio para celebrarlo? XD :nuts:
LinkelRing August 12th, 2009, 04:01 PM ^^ vamos que mig Passeig de Gràcia serà de la família Reig XD Diria que la Maria Reig va comprar l'àtic que més havia costat de tota Barcelona fins a l'època.
He mirat la pàgina web de Reig Capital Group per curiostat... i m'ha extranyat que no estés en català!
A veure quan l'obren l'Apple Store... fa temps que ho sento però res!
La veritat es que jo esperava que enlloc de fer l'Apple Store a un edifici que ja existeix, fer-lo a un de nou. Vamos, esperava que es fera al 22@, Diagonal Mar, o inclós a algún dels solars de Tarragona, algo així.
Siga com siga, estarà prou bé ;)
De moment, solament he estat al de Tòquio.
Vilarrubla August 12th, 2009, 04:35 PM ^^ A Amèrica normalment fan grans Stores en edificis de nova construcció... vegis aquell de critall tan xulo, que no se on és. Suposo que pels m2 que volen potser no els hi sortiria a compte no se.
Sky August 22nd, 2009, 06:12 PM Benetton traslladarà la botiga de Manresa a l´edifici on hi havia Sfera
• L'establiment de moda passarà dels 170 m2 actuals a tenir-ne 800 de repartits en dues plantes
United Colors of Benetton serà el nou inquilí de l'edifici del carrer Guimerà de Manresa on fins fa unes setmanes hi havia la botiga també del sector de la moda Sfera, segons van confirmar fonts de Benetton consultades per Regió7. El nou establiment de la cadena, que igual que l'actual funcionarà en règim de franquícia, disposarà d'un total de 800 metres quadrats repartits en dues plantes enfront dels 170 de l'actual, de manera que es convertirà en un dels Benetton més grans de Catalunya. L'actual establiment que la cadena d'origen italià té a Manresa també és situat al carrer d'Àngel Guimerà, concretament a la planta baixa del número 23.
Segons van explicar des de la cadena italiana, és previst que el trasllat a l'edifici de la cantonada entre Guimerà i la Muralla del Carme es realitzi a mitjan mes d'octubre vinent, un cop s'hagin portat a terme les obres d'adequació de l'edifici a les necessitats del nou inquilí. En aquests moments l'empresa està esperant que l'Ajuntament autoritzi la llicència d'obres per fer les reformes necessàries amb la previsió de poder-les iniciar a principi del mes de setembre.
Un cop s'hagi fet el trasllat, l'establiment de moda incorporarà la línia de roba d'home a les dues que té actualment, la de dona i la de nen. A més, aquestes dues línies de roba tindran més espai que l'actual, amb una atenció especial a la moda infantil, segons expliquen des de Benetton.
L'ampliació que suposarà el trasllat també comportarà un augment de la plantilla de l'establiment, que ara és de quatre per- sones i que un cop s'hagi realitzat el trasllat a la nova ubicació tindrà entre dues i quatre persones més, tot i que no serà fins més endavant quan es concretarà la xifra exacta.
http://www.regio7.cat/economia/2009/08/22/benetton-traslladara-botiga-manresa-ledifici-hi-havia-sfera/42166.html
Sfera: un tancament en la ´normalitat´
La cadena Sfera, del grup El Corte Inglés, va explicar que el tancament de l'establiment de Manresa, fa unes setmanes, es troba dins de la "normalitat" en la política d'obertures i tancaments de botigues del grup. Sfera va obrir la botiga a Manresa el 23 de desembre de l'any 2005 agafant el relleu a la botiga de llibres i discos Utòpics, del grup Planeta, i que ja havia tancat portes el mes de maig del mateix any, quan el grup editorial va optar per tancar tots els establiments de la cadena. Utòpics va obrir l'establiment el 18 de setembre del 2003, a l'històric edifici de la Caixa de Pensions a la cantonada del carrer Guimerà i la Muralla del Carme de Manresa.
http://www.regio7.cat/economia/2009/08/22/economia-sfera-tancament-normalitat/42167.html
Sky August 25th, 2009, 12:55 AM Abacus desembarca en L'illa Diagonal con la cadena de supermercados Caprabo
• Instala una tienda independiente dentro del mayor establecimiento del grupo
La cooperativa Abacus afianza su colaboración con la cadena de supermercados Caprabo, controlada por el grupo Eroski. Ambas compañías tienen ya un acuerdo de comercialización por el que Abacus suministra libros a 41 supermercados Caprabo de Madrid y Barcelona.
Ayer, Abacus abrió una tienda de 510 metros cuadrados en el interior del supermercado que Caprabo tiene en el centro comercial L’illa Diagonal, en Barcelona. Este establecimiento es el mayor del grupo de distribución, con un total de 4.000 metros cuadrados de superficie.
El acuerdo ha permitido reducir el coste de apertura para Abacus, según informó ayer la cooperativa, que empleará en esta tienda a doce trabajadores. El establecimiento funcionará de forma independiente al supermercado, con personal y cajas registradoras propias y ajenas al negocio del centro de Caprabo. El establecimiento de Abacus ofrecerá las tres líneas de negocio de la compañía: libros, juguetería y papelería.
La nueva tienda de Abacus se instala muy cerca de Fnac, que cuenta con una amplia superficie dedicada a libros dentro del mismo centro comercial.
Ésta es la primera tienda Abacus que se abre en el interior de un Caprabo y, por el momento, la cadena de supermercados propiedad de Eroski no tiene previsión de expandir este modelo, “puesto que la mayoría de nuestros supermercados no tienen las grandes dimensiones que posee el centro de L’illa Diagonal”, informaron ayer fuentes de la compañía.
La nueva tienda de Abacus en L’illa es el quinto establecimiento de la cooperativa en la capital catalana y coincide con un momento clave para los libros de niños y jóvenes: el inicio del curso escolar.
Abacus, fundada en 1968, es una cooperativa de consumidores con más de 625.000 socios de consumo y 465 socios de trabajo. En 2008 obtuvo unos ingresos de 99,48 millones, lo que supuso un crecimiento del 6% respecto al año anterior. Cuenta con 32 tiendas en Catalunya y Valencia.
Caprabo tiene 356 tiendas en Catalunya, Madrid y Navarra. Posee una plantilla superior a los 10.000 trabajadores y obtuvo una facturación de 1.671 millones en 2008. El capital de la cadena está en manos de Eroski en un 75%, la familia Botet participa en un 16% y La Caixa posee el 9% restante.
http://www.expansion.com/2009/08/24/catalunya/1251142955.html
Sky October 20th, 2009, 12:00 PM Delina’s echa el cierre en Barcelona
La cadena especializada en ensaladas y sándwiches contaba con dos locales en la capital catalana.
El contexto actual de crisis económica ha hecho que la cadena urbana de comida rápida Delina’s se vea obligada a cerrar los dos establecimientos que tenía en Barcelona, uno en la calle Tarragona y otro en Tuset.
Según informan desde la compañía, cuya sede se encuentra en Madrid, el local de la calle Tuset está cerrado definitivamente, mientras que el de la calle Tarragona se ha clausurado provisionalmente y su futuro dependerá de “acuerdos inmobiliarios”.
Delina’s tenía previsto abrir otro establecimiento en la capital catalana, pero la crisis ha puesto freno a los planes de expansión de la enseña.
La cadena, que basa su oferta gastronómica en ensaladas y sándwiches, aterrizó en Barcelona en noviembre de 2007 con la apertura del local de la calle Tarragona, de más de 120 metros cuadrados, que supuso una inversión para la compañía de 350.000 euros.
Todo los planes de crecimiento de Delina’s se encuentra ahora paralizados. Pese a ello, la cadena sigue disfrutando de éxito en Madrid, donde cuenta con dieciséis establecimientos estratégicamente situados.
La compañía madrileña, fundada en 1997 por los hermanos Mijares, es propiedad de Casual Brands Group, una firma creada por los propios hermanos y bajo la cual siguen aspirando a configurar un grupo multimarca sin franquicias.
Delina’s no es la única enseña madrileña que no ha logrado triunfar en Barcelona. La cadena de drugstores Vips tampoco cuenta en la actualidad con ningún establecimiento en la capital catalana.
http://www.expansion.com/2009/10/20/catalunya/1255993348.html
Sky October 23rd, 2009, 04:36 PM La botiga amb productes gratis de Barcelona restringeix l'accés després de registrar cues de 4 hores
• El comerç rebia prop de 1.500 persones al dia, però només en podia atendre unes 800
Una setmana després de l'obertura a Barcelona de la botiga Esloúltimo, el primer establiment d'Europa per emportar-se productes gratis d'últimes novetats, la botiga s'ha vist obligada a canviar les normes i reduir l'accés dels clients després de registrar cues diàries de quatre hores.
La directora de Màrqueting, Cristina Míguez, ha explicat a Europa Press que han rebut prop de 1.500 persones al dia, però només n'han pogut atendre 800, molt per sobre de les previsions inicials. "No donàvem l'abast. Les persones que arribaven a partir de les cinc de la tarda, ja no podíem atendre-les", ha assenyalat.
Problema amb el subministrament
A això es va sumar un problema amb el subministrament que, per un retard de les mercaderies, no va arribar a temps i fins i tot un dia van tancar abans d'hora per falta d'articles. No obstant, Míguez ha assegurat que hi ha prou existències.
Quan l'empresa catalana Guia de tendències va obrir el 15 d'octubre Esloúltimo a la ronda d'Universitat, oferia visitar la botiga cada dues setmanes i emportar-se cinc productes per dia, a canvi de cinc euros al semestre. L'empresa està especialitzada en estudis de mercat.
Des del 21 d'octubre les condicions de la botiga han canviat i el nou model implica registrar-se a la web per tenir dia i hora, i evita les cues i aglomeracions. En funció de l'estoc i de l'afluència de públic, l'empresa proposarà les següents visites per correu electrònic. "Seran els dilluns i els dimarts, el client ens haurà de dir l'hora", ha explicat Míguez.
Alimentació, cosmètica, accessoris i neteja
Míguez ha destacat que el canvi de plans té com a objectiu "proporcionar un bon servei i donar accés a nous socis, ja que si no s'hauria saturat".
De cara a les pròximes obertures a Madrid i altres capitals europees, la companyia seguirà el model del calendari virtual perquè els socis vagin a la botiga amb dia i hora.
Les persones que s'hagin registrat del 15 al 21 d'octubre a Barcelona, durant els sis primers mesos tindran les condicions inicials i es podran emportar fins a 60 productes en aquest temps (cinc per dia), però també hauran d’anar a la web per evitar les cues. Esloúltimo té productes d'alimentació, cosmètica, accessoris, higiene i neteja.
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=655581&idseccio_PK=1009
Jaymee November 2nd, 2009, 11:19 PM Avui passejant pel centre he vist que han obert el nou Zara a Portal de l'Àngel. Està força bé, molt diferent del que ens té acostumat per bcn. Sembla una mica de més alta gama...
He tret un parell de fotos amb el móbil.
http://farm4.static.flickr.com/3535/4070107246_5fbc6e8332_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3506/4070107684_17f1b7e432_o.jpg
ikari November 3rd, 2009, 11:08 AM ^^ A mi m'encanta! Es un edifici simple pero harmonios i elegant! I ara aixi de nit encanra m'agrada més!!
Genial *__*
Sr.Horn November 3rd, 2009, 11:24 AM Doncs no està gens mal, qualsevol diria que sembla el selecte barri de Ginza i no Portal de l'Àngel :lol:
ikari November 3rd, 2009, 01:43 PM ^^ Si si, jo estic flipant ultimament, entre el H&M de Portal de L'angel que es super fashion i ara aquest edifici de ZARA, esta quedant tot super be!!
Dir que el H&M de les Rambles també m'encanta *__*
Vilarrubla November 3rd, 2009, 02:26 PM A veure... lo ideal seria que inditex hagués renovat l'anterior edifici del cine històric!! adaptant-lo a les necessitats actuals i no haver fet això que pot fer en qualsevol cantonada amb qualsevol edifici cutre i substituir-lo per un estil això. H&M al menys ha conservat l'edifici de Gas Natural...
ikari November 3rd, 2009, 02:41 PM Doncs a mi m'agrada la idea de tirar i fer un edifici nou modern i que dongui una toc de renovació a la zona. Tinc massa mentalitat japonesa crec... :P
Jaymee November 3rd, 2009, 03:42 PM Home... jo al cinema Paris li tenia un carinyu especial, pero he de reconeixer que l'edifici en si no em deia res... Aquest de Zara m'encanta ;)
Izo November 3rd, 2009, 03:52 PM Ah, és el solar de l'antic cine... Pel poc que he vist fins ara, prefereixo veure el nou edifici de nit. :lol: Ja m'hi passaré un dia d'aquests, a vore què tal...
SEIM November 4th, 2009, 10:05 PM Desde fa poc per feina he fet contacte amb una empresa que suministra material als muntatges de les botigues de Inditex. Em va comentar que aquesta nova de Portal de l'Angel es molt important per el grup donat que forma part del que anomenen "Tiendas de Imagen" les quals per tamany, edifici, disseny e importància fan d'aparador general de la marca. Són especials i sobresurten respecte a les altres botigues mès "seriades" de la cadena.
Zara - Tiendas de Imagen (http://www.zara.com/#/es_ES/shops/Our%20Stores/)
A10
Jaymee November 4th, 2009, 10:45 PM Segons una amiga que treballava abans a ZARA de passeig de Gràcia, és aquest el que més vend de tota Espanya. No crec que els de portal de l'Àngel hi vaigin molt enrere...
ikari November 5th, 2009, 12:00 PM SEIM muy interesante!! Genial la de Ginza al lado del edificio Mikimoto Ginza de Toyo Ito *__* He lipado con la de Salamanca *_*
Vilarrubla November 17th, 2009, 07:45 PM Avui he anat al Media Markt de Diagonal Mar per acompanyar a un amic a comprar una cafetera... la cosa és que tot i que ja sabia que Nespresso era propietat de Nestlé i que Dolce gusto era de la marca Nestlé, no he associat que les dues eren Nestlé fins ara XD Em pensava que Dolce gusto era la competència de Nespresso i avui m'he adonat que no... m'he sentit força tonto perquè ja sabia que ambdós eren Nestlé i no hi havia caigut XD
Izo November 17th, 2009, 07:47 PM ^^ Dolce Gusto seria la versió de classe mitjana del Nespresso, tot i que a l'hora de la veritat deuen ser força semblants en la relació qualitat/preu.
Jaymee November 17th, 2009, 08:09 PM La diferencia es que Dolce Gusto es una cafetera en si, es l'aparell, i Nespresso es el café, hi ha diferents models de Nespresso, i Nestlé fa les pastilles del café. Per exemple, potser hi ha un model Krups, un altre Delonghi i un llarg etc, mentre que de Dolce Gusto només hi ha un model que em sembla que es Krups, que només varia el color.
Izo November 17th, 2009, 08:33 PM ^^ A casa mos pares gasten el Dolce Gusto: la cafetera és la típica de la marca, amb el contenidor d'aigua esfèric. Només canvia una part de l'aparell, ja que en alguns és de color vermell, en d'altres és argentat, etc
Vilarrubla November 17th, 2009, 09:44 PM ^^ Dolce Gusto seria la versió de classe mitjana del Nespresso, tot i que a l'hora de la veritat deuen ser força semblants en la relació qualitat/preu.
Si, si... però clar m'ha sobtat quan me n'he adonat quan partia de la base que ja sabia que les dues eren de Nestlé XD
M'ha semblat que tenien pots de Dolce gusto força cars però no he mirat la quantitat, potser hi han més pastilles.
Sobre les marques que diu en Jaymee, algunes marques fan diferents models, crec que la llarga que dius, deu ser la Citis (no se com s'escriu, Citis o Cittis) que és d'una de les marques que ja has dit abans.
L'altra diferència que tenen i que no heu dit és que Nespresso juga amb l'"exclusivitat" (ho entre cometo molt, perquè no se pas si és pot dir que és exclusiu XD) pero em refereixo a exclusiu en tant que se "suposa" que no pots comprar pastilles a tota arreu, només a internet o a les botigues, és a dir a Passeig de Gràcia, a la plaça aquella de l'església rodona... i a pocs llocs més... A Andorra en tenen a Pyrenées, que crec que és dels pocs centres comercials que tenen botiga Nespresso on venen tbé el café. En canvi Dolce Gusto crec que ho pots comprar als supermercats.
De fet Nespresso tbé el pots trobar en algun super local que no és de cap cadena, suposo que els deuen comprar per internet i els deuen vendre un poc més cars.
ikari November 18th, 2009, 12:00 AM Jo a casa tinc Dolse Gusto, pero he provat Nespresso i no se...tampoc trobo tanta diferencia. Crec que la unica es que els que tenen Nespresso es senten mes exclusius, mes pijos que els altres, ja que els cartutxos de Dolce Gusto es troben a qualsevol supermercat.
Per cert, una capsa de 16 val uns 4,5€, la veritat es que surt molt millor que el Nespresso.
Vagi beee ^_^
Izo November 18th, 2009, 12:07 AM L'altra diferència que tenen i que no heu dit és que Nespresso juga amb l'"exclusivitat" (ho entre cometo molt, perquè no se pas si és pot dir que és exclusiu XD) pero em refereixo a exclusiu en tant que se "suposa" que no pots comprar pastilles a tota arreu, només a internet o a les botigues, és a dir a Passeig de Gràcia, a la plaça aquella de l'església rodona... i a pocs llocs més... A Andorra en tenen a Pyrenées, que crec que és dels pocs centres comercials que tenen botiga Nespresso on venen tbé el café. En canvi Dolce Gusto crec que ho pots comprar als supermercats.
De fet Nespresso tbé el pots trobar en algun super local que no és de cap cadena, suposo que els deuen comprar per internet i els deuen vendre un poc més cars.
Jo tinc una amiga que és de Sant Celoni (Baix Montseny) i a casa seva gasten el Nespresso. Doncs cada vegada que en mancaven n'havia de comprar a Barcelona, a la botiga de Passeig de Gràcia. Els comprava aprofitant que anava a la facultat, que queia a prop perquè és la de Història (UB), al Raval. Si no, hauria sigut una putada màxima haver de baixar a Barcelona per comprar els cartutxos dels collons. :lol:
Una altra cosa: dels Nespresso em sembla que no, però per a la màquina del Dolce Gusto pots comprar els cartutxos oficials (de Nestlé) i d'altres de marques, diguem-ne, blanques.
Jaymee November 18th, 2009, 03:09 AM Jo a casa gasto Dolce Gusto. Es pot comprar a qualsevol lloc i és més pràctic, en el sentit que et fas un capuccino, per exemple, i te'l fa tot. A la Nespresso només et fa el café, així que possa tu la llet i res d'escuma, eh? :P
Vilarrubla November 18th, 2009, 07:19 AM Algunes Nespresso tenen el xirimbolo per fer calentar la llet (i fer l'escuma aquella).
Sobre lo que dius Izo dels cartutxos, jo en tinc a casa però com que me mare va a Pyrenées de tant en tant aprofita i així no hem d'anar expressament... però la majoria de gent no té a aquesta disponibilitat cap botiga, el negoci jo crec que potser també hi és a internet, no han de tenir botiga ni res, etc.
Segons diuen la botiga de Passeig de Gràcia no ven lo suficient com per pagar els costos, però és com una mena de publicitat (al igual que Danone ¿?) i per tant encara que perdin diners tampoc la tancaran.
SEIM November 18th, 2009, 09:10 AM Ara Nespresso ha creat una red de "distribuidors" on pots anar a recollir la teva comanda. Va per ciutats i pobles, fas la comanda, dius la població on vius i t'adreçan a que passis a recollir-ho al "distribuidor" més próxim. Aquestes botigues no han de ser necessariament d'alimentació o similar.
A10
Vilarrubla November 18th, 2009, 10:41 AM Ah doncs ja ho mirare x curiositat, jo estic esperant q es posin les piles en reciclatge de les pastilles. Segons van dir a nse on estaven en "ello"
Izo November 18th, 2009, 03:52 PM Sobre lo que dius Izo dels cartutxos, jo en tinc a casa però com que me mare va a Pyrenées de tant en tant aprofita i així no hem d'anar expressament... però la majoria de gent no té a aquesta disponibilitat cap botiga, el negoci jo crec que potser també hi és a internet, no han de tenir botiga ni res, etc.
Això que dius sobre la botiga del Passeig de Gràcia és totalment cert. Hi vaig anar un cop (per a acompanyar l'amiga de Sant Celoni XD) i té més pinta de decorat de cinema que de botiga de cafès. Les botigues Nespresso que surten als anuncis (amb el Clooney i la tia bona de torn) són un reflex fidel de les botigues reals. :yes:
Jaymee November 30th, 2009, 06:38 AM Bé, no es cap noticia oficial, ja que apple no ha confirmat res encara, pero tot sembla que a un dels locals de la planta baixa del nou Mandarin Oriental Barcelona s'instalarà la primera Apple Store d'Espanya. Creuem els dits! :D
http://www.noticiasdot.com/wp2/2009/10/19/apple-abrira-la-primera-apple-store-de-espana-en-barcelona/
Sky December 4th, 2009, 12:30 AM Custo Barcelona toma el relevo de Zas Two en Las Ramblas
Custo Barcelona prosigue su crecimiento. La compañía anunció ayer la apertura de un nuevo establecimiento, ubicado en La Rambla de Barcelona, una de la calles de la ciudad con un mayor tráfico de turistas.
La nueva tienda estará situada en el número 120 de Las Ramblas, junto a un establecimiento de Nike y cerca de otros de la cadena catalana Desigual.
El alquiler de este local comercial ha sido intermediado por la consultora inmobiliaria Cushman & Wakefield. El establecimiento cuenta con una superficie de seiscientos metros cuadrados y las previsiones de Custo Barcelona pasan por inaugurarlo durante las próximas semanas, con el objetivo de aprovechar la campaña de ventas navideña.
El nuevo local de Custo estaba ocupado hasta hace unos meses por el comercio multimarca Zas Two, propiedad de Pilar Mijangos., que ha cerrado las puertas de los establecimientos de Las Ramblas y del centro comercial L’illa Diagonal, donde se ha instalado la primera Barbie Store de Europa.
Crecimiento
Con esta apertura, Custo Barcelona, controlada por los hermanos Custodio y David Dalmau, eleva a cinco sus establecimientos en la capital catalana. La compañía, con sede en El Prat de Llobregat, (Barcelona), cuenta con un total de setenta establecimientos en más de veinte países de Europa, Asia y América.
La empresa ha comenzado recientemente una segunda etapa de crecimiento en Asia, con la apertura de dos establecimientos en China y Singapur. La compañía tiene previsto instalarse en Malasia, Taiwán y India con tiendas propias y franquicias.
El crecimiento en Asia permitirá incrementar el peso de las ventas internacionales en el negocio de la empresa, que todavía obtiene el 30% de su facturación del mercado español.
Custo Barcelona cerró 2008 con una facturación consolidada de 80 millones de euros. La compañía catalana acaba de incorporar a Vicenç Martí, ex ejecutivo de la aerolínea Vueling, como director general.
http://www.expansion.com/2009/12/03/catalunya/1259872579.html
Sky August 19th, 2010, 08:51 PM Apple obre aquest setembre a Barcelona la seva primera botiga a Espanya
La multinacional de la informàtica Apple obrirà a Barcelona la seva primera botiga a l'estat espanyol, les anomenades Apple Store, a principis d'aquest mes de setembre al centre comercial La Maquinista. L'establiment ocuparà un espai de 1.300 metres quadrats a la planta del mig. L'obertura serà, probablement, el 2 o el 4 de setembre, tot i que la data encara s'ha d'acabar de concretar.
La nova botiga a Barcelona serà un centre similar als punts de venda que el grup té en ciutats com Nova York, on s'exposaran i s'hi vendran totes les novetats tecnològiques de la multinacional, iPhone i iPad inclosos, a més d'altres serveis com atenció al client, servei tècnic, cursos o formació.
D'aquesta manera, Apple resoldrà una de les seves assignatures pendents, com era tenir presència en forma de botiga a l'estat espanyol. Fins ara, la presència de la companyia d'Steve Jobs a Barcelona es limita a diversos espais diferenciats en centres com la FNAC i el Corte Inglés. Per la inauguració s'esperen 10.000 persones i s'està preparant un esdeveniment especial.
Apple havia estat buscant una ubicació més cèntrica i de gran visibilitat a Barcelona, com el passeig de Gràcia, però la falta de lloguers en aquesta zona ha fet que finalment s'ubiqui a La Maquinista. Apple té 280 botigues a tot el món, la gran majoria als Estats Units.
http://www.3cat24.cat/noticia/818666/ciencia/Apple-obre-aquest-setembre-a-Barcelona-la-seva-primera-botiga-a-Espanya
carter19 August 30th, 2010, 04:07 AM potser soc jo que mequivoco i es tracta d'un altre concepte de botiga, pero a lleida no existeix ja una botiga apple al principi del carrer sant antoni davant de la residencia cor de maria?
BCNforever August 30th, 2010, 11:02 AM ^^
Serà d'aquestes que son franquícia. K-Tuin, que ja hi han a altres ciutats. Aquesta de La Maquinista es una botiga pròpia.
Vilarrubla August 30th, 2010, 11:59 AM Probablement pot ser un Apple Premium Resellers, són botiguers que tenen permís de vendre productes Apple. En canvi, com diu BCN, a la Maquinista es una botiga propia.
De Premium Resellers n'hi ha varies... i també pots comprar macs a botigues com la Fnac, ECI, etc.
Unravel August 30th, 2010, 01:41 PM Apple Store La Maquinista, 4 de septiembre
http://www.apple.com/es/retail/lamaquinista/
Apple Store Xanadú, 11 de septiembre
http://www.apple.com/es/retail/xanadu/
Ale, haced fotos :D
Sky August 30th, 2010, 01:46 PM Probablement pot ser un Apple Premium Resellers
Sí, és una d'aquestes.
Sky September 1st, 2010, 08:06 PM Nespresso obre la seva primera botiga a Girona
Nespresso ha inaugurat aquest matí la seva primera botiga a Girona, la setena a Catalunya, situada en l'edifici modernista de la 'Casa Cots' --número 53 del carrer de Santa Clara--, segons ha informat la companyia del grup Nestlé en un comunicat.
La nova botiga ha generat 18 llocs de treball i té una superfície superior als 260 metres quadrats, divuit dels quals estan destinats a una zona anomenada "Carpe Diem", on els clients podran degustar cafès i provar les noves màquines.
La botiga també té un 'Corner de Reciclaje' perquè els clients dipositin les càpsules usades, de manera que es converteixen les restes de cafè en adob i es refon l'alumini per tornar a utilitzar-lo, de manera que es vol reduir en un 95% la despesa energètica.
Catalunya és la comunitat que concentra més botigues Nespresso dins d'Espanya i fins i tot té la segona botiga més gran del món al Passeig de Gràcia. En aquest sentit, el director general de Nespresso per a Espanya i Portugal, Vincent Termote, ha explicat que "els catalans tenen un gran estima per la innovació i els productes gurmet de màxima qualitat".
Nespresso concentra a Espanya i Portugal més del 10% de la seva xarxa mundial de botigues, i la companyia té previst un pla d'expansió fins a arribar a les 30 botigues a tot Espanya, davant de les 21 actuals.
http://www.europapress.cat/economia/noticia-nespresso-obre-seva-primera-botiga-girona-setena-catalunya-20100901182435.html
Edgaaar September 2nd, 2010, 03:05 PM A Reus diuen que també en ficaran una...
Sky September 4th, 2010, 12:40 PM Apple obre les portes de la botiga de Barcelona, la primera a Catalunya i a l'Estat
La primera botiga d'Apple en l'estat espanyol s'ha inaugurat aquest dissabte al matí, a les deu en punt, al centre comercial La Maquinista de Barcelona. Es tracta de la botiga més gran d'Apple entre totes les del món que es troben en un centre comercial. Tot i la situació poc cèntrica del nou establiment, prop de dues-centes persones s'esperaven des de primera hora davant les portes transparents d'aquest local de gairebé mil metres quadrats, i unes quantes hi han passat la nit i tot.
Una setantena d'empleats han rebut els primers clients amb aplaudiments entusiastes i una samarreta com a obsequi de benvinguda. D'aquesta manera, Apple ha traslladat fins a la capital catalana l'estil que caracteritza els seus actes: una dosi de secretisme abans de l'acte i un to d'orgull amb aires festius.
L'acte ha comptat amb la presència del màxim responsable de l'empresa per a tots els establiments de fora dels Estats Units, Steve Cano, que ha anunciat l'obertura de fins a deu botigues més arreu d'Espanya abans que acabi l'any 2012. La pròxima s'inaugura dissabte vinent en un centre comercial que és a més de quinze quilòmetres del centre de Madrid.
Al cor de la ciutat
La ubicació de la botiga ha estat l'única qüestió que ha sorprès de tota l'operació. Apple s'havia interessat per una localització al cor comercial de Barcelona, al passeig de Gràcia, però va considerar que el procés era massa llarg i va optar per aprofitar que La Maquinista ha renovat alguns establiments i compta amb noves apostes per triar aquest lloc, per on l'any passat van circular prop de quinze milions de persones.
De tota manera, Cano no ha descartat que aquesta intenció inicial trobi al final una recompensa. Sense aclarir-ho, ha insinuat que entre les noves botigues que s'obriran en els pròxims dos anys amb tota probabilitat n'hi haurà una altra a Barcelona.
Fins ara, Apple, que compta amb botigues a diversos països del món, només tenia a Catalunya i la resta d'Espanya un espai propi en establiments com l'Fnac i El Corte Inglés. A la nova botiga, l'espai permet als clients gaudir de l'experiència amb els productes. Desenes d'ordinadors, iPad, iPod i iPhone esperen que els visitants els facin anar-hi i s'enganxin a la usabilitat d'una marca que s'ha distingit sempre per la facilitat d'utilització i la claredat del funcionament, a més de la innovació, que els ha permès situar-se al capdavant de la indústria tecnològica mundial.
Connexió i escoles
A la nova Apple Store hi ha connexió a internet, i els responsables creuen que, a banda dels compradors, hi acudiran persones curioses i fans lleials dels seus productes, que podrien convertir-la en un punt de trobada.
Aquests encontres és ben probable que tinguin lloc al fons de tot, on hi ha la Genius Bar, una llarga barra amb tamborets on personal especialment format atendrà totes les consultes dels usuaris. A més, a finals de setembre compten amb l'arribada de visites escolars. Els alumnes catalans rebran una sessió formativa perquè "aprenguin a fer els deures amb aquests productes", ha explicat Cano.
Totes les indicacions que hi ha a les pantalles d'aquesta barra Genius estan en català, a més de la retolació, en un intent per part d'Apple d'aproximar-se al públic local.
http://www.3cat24.cat/noticia/838646/barcelonaciutat/Apple-obre-les-portes-de-la-botiga-de-Barcelona-la-primera-a-Catalunya-i-a-lEstat
Edgaaar September 14th, 2010, 12:22 PM Nespresso arriba a Reus:
--------------------
Nespresso elige Reus para instalarse en el Campo de Tarragona
Hace unos meses se creó un grupo en Facebook pidiendo que Nespresso, la famosa cadena de cafés -tanto para tomar en el establecimiento como para comprar sus cápsulas y prepararlas en casa- abriera tienda en Tarragona. Desde hace un tiempo la gente que tenía una cafetera Nespresso en casa tenía dos opciones: comprar las cápsulas por Internet (pero era costoso) o irse a Barcelona o a Terrassa para ir a comprarlas. Ahora se podrá hacer... desde Reus.
Las ciudades, sin comercio, pierden encanto. Todavía hay batallas por lidiar, como la de Ikea o la de Starbucks (el alcalde, Lluís Miquel Pérez, aseguró que no pararía hasta que tuviéramos uno de sus establecimientos) pero cabe decir que en este juego, Reus juega con ventaja. Desde siempre, Tarragona ha sido la ciudad administrativa, dónde se concentraban las sedes territoriales y dónde había un mayor flujo de poder, y Reus era la ciudad comercial. Este esquema todavía se mantiene. Por mucho que en Tarragona se haya implantado la Zona T - Zona comercial de Tarragona - seguimos llevándoles ventaja. La Unión de Botiguers de Reus sigue teniendo más influencia que la de Tarragona, y tiendas como Ibericus, Claire's o Desigual sólo tienen establecimientos en la capital del Baix Camp. Por otra parte, cadenas como Oysho decidieron abrir su primera tienda en Reus, y al ver que funcionaba, abrieron otra en Tarragona. Lo que tenía que ser una zona comercial de calidad en la capital de província ha acabado siendo algo un poco triste. No hay tanta 'vida' como pueda haber en Reus. Tarragona tendrá El Corte Inglés, pero hasta que no se inaugure, de momento gran parte del comercio sigue siendo atraída por su ciudad 'rival'.
Posiblemente el hecho que Productos del Café - fábrica de café que está situada en la carretera de Tarragona, a la entrada/salida de Reus-, del grupo Nestlé, hizo que los helvéticos se decantaran por nuestra ciudad a la hora de instalar su primera tienda en el Campo de Tarragona, la segunda área más poblada de Catalunya. Todo hacía pensar que Nespresso se instalaría en uno de los locales cercanos a plaza Verdaguer de Tarragona, pero... al final no ha podido ser.
La guerra del café ha terminado... y la hemos ganado.
reushoy.es
--------------------
Nestlé Nespresso se interesa en Tarragona para abrir una boutique Nespresso
Nespresso ha confirmado su aterrizaje en Reus, todavía no cuenta con el lugar donde hacerlo. «Estamos buscando algo por la calle Llovera, ya que nos interesa este punto», aseguraron fuentes de Nespresso que podría ubicarse en el antiguo local del Viena, desde la empresa ni lo negaron ni lo confirmaron, limitándose a asegurar que «tenemos que desplazarnos en los próximos días a Reus para seguir buscando un local».
Aunque Nespresso se ha decidido finalmente por Reus no se descartó Tarragona ya que también se hicieron las gestiones oportunas para intentar traer la firma suiza.
capsulandia.com
--------------------
Las grandes firmas se fijan en la calle Llovera para abrir nuevas tiendas
Nespresso busca local en esta arteria comercial, mientras que Perfumeries Júlia abrirá su segundo establecimiento en el pasaje que conectará con Salvador Espriu
En plena crisis económica, y cuando muchos pequeños negocios se ven obligados a bajar la persiana y arrojar la toalla, algunas grandes firmas siguen viendo el centro de Reus como una apuesta segura para ampliar su presencia comercial y seguir creciendo. En este sentido, la calle Llovera continúa siendo el principal punto de mira para estas franquicias. Según ha podido saber el Diari, dos grandes firmas como son Nespresso y Perfumeríes Júlia han echado el ojo a una de las principales arterias comerciales de la capital del Baix Camp.
En el caso de la conocida tienda de cafés, aunque ya ha confirmado su aterrizaje en Reus, todavía no cuenta con el lugar donde hacerlo. Reus es una ciudad pequeña y su eminente carácter comercial hace que cualquier movimiento u obras en un local dispare los rumores. En este sentido, desde hace días corría el rumor de que las obras que se están llevando a cabo en los bajos de la calle Llovera (con plaza Prim) que ocupó Ibercaja las estaba haciendo Nespresso para instalarse. Fuentes de la compañía, aunque reconocieron que habían negociado con los dueños de este local, aseguraron al Diari que este punto quedaba descartado.
«Estamos buscando algo por la calle Llovera, ya que nos interesa este punto», aseguraron estas mismas fuentes. En este sentido, y cuestionado sobre si Nespresso podría ubicarse en el antiguo local del Viena, desde la empresa ni lo negaron ni lo confirmaron, limitándose a asegurar que «tenemos que desplazarnos en los próximos días a Reus para seguir buscando un local».
Aunque Nespresso se ha decidido finalmente por Reus, desde Tarragona también se hicieron las gestiones oportunas para intentar traer la firma suiza. Incluso se había buscado un local en la plaza Verdaguer, un lugar céntrico y bien situado. Al final, la marca de cafés prefirió la capital del Baix Camp.
Pasaje comercial
La segunda de las franquicias que apuesta por la calle Llovera de Reus es Perfumeríes Júlia. La firma andorrana abrirá su segundo local en la capital del Baix Camp en el pasaje que se abrirá entre las calles Llovera y Salvador Espriu, donde actualmente se están haciendo las obras de la promoción de pisos y de locales comerciales.
Aunque desde la cadena de perfumerías prefirieron no dar detalles sobre el nuevo establecimiento que abrirán en Reus (cuentan con uno en la calle Monterols), ya que las obras del pasaje todavía están un poco retrasadas, sí que reconocieron la apertura de esta segunda tienda.
Edgaaar September 14th, 2010, 12:22 PM Perfumeries Júlia abrirá una segunda tienda en el centro
Aunque hoy en día la crisis económica ahoga a muchos negocios, todavía hay emprendedores que se fijan en la capital del Baix Camp para abrir negocio. Sin ir más lejos, Perfumeries Júlia, que ya cuenta con un establecimiento en calle Monterols, abrirá su segundo local en el pasaje que se abrirá entre las calles Llovera y Salvador Espriu. De momento la cadena andorrana no ha querido dar detalles sobre el nuevo local, pero sí que reconocen su apertura.
Esto es debido a que muchas veces su local está lleno de gente que quiere comprar cosméticos y perfumes de primeras marcas, y a pesar de los tiempos que corren, su negocio va bien. Igual de bien les va a los de Nespresso, que quieren instalarse en Reus. Se han fijado en calle Llovera, "ya que es un punto de la ciudad que nos interesa mucho", confesaron fuentes de la empresa. Se rumorea que puede situarse en el edificio que antes ocupaba Ibercaja o en el antiguo Viena. De momento no se han querido posicionar ya que están pendientes de una visita al centro para decidir su futura ubicación.
reushoy.es
Edgaaar September 30th, 2010, 07:38 PM Nova botiga U-CASAS a Reus:
http://img843.imageshack.us/img843/3404/casash.png
També s'està treballant en una nova botiga Imaginarium
Edgaaar October 8th, 2010, 03:22 PM Propera obertura Boutique Nespresso a Reus
Bcn October 11th, 2010, 02:56 AM Algu sap si volen / pretenen obrir una tenda fnac al vallès o al maresme?
de fet si no m'equivoco només n'hi ha a bcn
fnac triangle, fnac diagonal mar, fnac l'illa i properament fnac la maquinista i diuen que a les arenes tambe...
Edgaaar October 19th, 2010, 03:35 PM A les Arenes n'obren una al Març.
A Reus:
- Proxima obertura Optica Universitaria
- Obertura Casas Kids a C/ Galanes
- Obertura U-Casas a C/ Carnisseries
- Obertura Imaginarium Plaça Mercadal
- Obertura franquicia de roba de nens a Plaça Mercadal (no recordo el nom..)
A Tarragona:
- Próxima obertura Springfield a CC Parc Central
Sky November 15th, 2010, 02:52 PM Fnac abrirá en Mataró y estudia instalarse en Girona y Tarragona
• La cadena de distribución de productos tecnológicos y culturales expandirá su modelo de negocio fuera de Barcelona para crecer en Catalunya. Estas iniciativas deben culminarse antes de 2015.
Fnac prepara la expansión de su modelo de negocio en Catalunya. Este proyecto obligará a la cadena de distribución de productos tecnológicos y culturales a acometer la apertura de tiendas fuera de Barcelona, donde actualmente concentra toda su red de establecimientos en la comunidad autónoma. Una de las operaciones más avanzadas es la apertura en Mataró.
La dirección de Fnac España prefiere instalarse en el complejo comercial Mataró Park, aunque si las negociaciones no prosperan, la compañía ya ha contemplado la posibilidad de abrir a pie de calle en el centro de la capital del Maresme. Por otro lado, “también estamos atentos a las posibilidades que puedan surgir en Sant Boi (Baix Llobregat) y Sabadell (Vallès Occidental)”, explica el consejero delegado de la filial española, Enrique Martínez.
Ya fuera de la provincia de Barcelona, el grupo galo está estudiando dos proyectos para instalarse en Girona y Tarragona. Fnac ya estuvo a punto de confirmar su entrada en la segunda de estas dos ciudades a finales de 2008. El establecimiento debía ubicarse en el complejo de ocio y restauración que la promotora de centros comerciales Riofisa quería construir junto al parque temático Port Aventura.
Esta operación finalmente no salió adelante por desavenencias entre la filial de Colonial y Port Aventura. “Ese proyecto está muy parado”, lamenta Martínez. Ahora, la filial española de Fnac estudia instalarse cerca del nuevo El Corte Inglés de Tarragona, en la zona de la Rambla Nova.
Martínez desearía que todos estos futuros establecimientos tuviesen una superficie de entre 2.000 metros cuadrados y 2.500 metros cuadrados. No obstante, “nos adaptaremos a la normativa de cada uno de los municipios donde nos instalemos”, asegura. El directivo indica que el modelo de tienda Fnac es replicable en espacios de entre 1.700 metros cuadrados y 15.000 metros cuadrados.
La próxima apertura de Fnac en la comunidad autónoma será en el centro comercial Las Arenas, en Barcelona. El establecimiento, de 1.700 metros cuadrados, se inaugurará a finales del primer semestre de 2011, cuando el complejo de Metrovacesa entre en funcionamiento. La compañía espera que todos estos proyectos estén listos antes de 2015.
Mercado catalán
Enrique Martínez insiste en que Catalunya tiene un papel fundamental en el crecimiento de Fnac España. El 30% de las ventas de la filial, que cerrará el ejercicio con una facturación de 430 millones de euros, se generan en el mercado catalán. La compañía cuenta con establecimientos en los centros comerciales El Triangle, L’illa, Diagonal Mar y La Maquinista. Este último fue inaugurado la pasada semana.
http://www.expansion.com/2010/11/14/catalunya/1289767568.html?a=b474d6227b35d6e253b8e5f11e1381f3&t=1289792348
Sky November 16th, 2010, 01:29 PM Apple firma y empieza las obras en el Passeig de Gràcia
Tras años de búsqueda en el Passeig de Gràcia y meses de rumores acerca de su posible desembarco en el número 1 de este paseo, Apple ha vencido a contrincantes como Uniqlo, Abercrombie y Desigual y se ha quedado la esquina del paseo con Plaça Catalunya.
Se trata de un local de 3.200 metros cuadrados, situado en una de las mejores ubicaciones comerciales de Barcelona. La nueva tienda de Apple tendrá una superficie comercial de 2.500 metros cuadrados –la máxima permitida– y será el segundo mayor establecimiento de la marca en Europa por detrás de Londres. Esta tienda será la segunda de Apple en Barcelona, tras abrir en La Maquinista.
La compañía de Steve Jobs firmó el pasado jueves en California un contrato de alquiler de treinta años con los propietarios del local comercial, la familia De Andrés, que costeará las obras estructurales. Ascana ha asesorado a la familia De Andrés en esta operación. Los inversores valencianos, que pagaron más de 60 millones por el local, invertirán 8 millones más en la rehabilitación. Las obras incluyen la demolición de la estructura que recubría las cámaras acorazadas del banco.
Tras años de búsqueda en el Passeig de Gràcia y meses de rumores acerca de su posible desembarco en el número 1 de este paseo, Apple ha vencido a contrincantes como Uniqlo, Abercrombie y Desigual y se ha quedado la esquina del paseo con Plaça Catalunya.
Se trata de un local de 3.200 metros cuadrados, situado en una de las mejores ubicaciones comerciales de Barcelona. La nueva tienda de Apple tendrá una superficie comercial de 2.500 metros cuadrados –la máxima permitida– y será el segundo mayor establecimiento de la marca en Europa por detrás de Londres. Esta tienda será la segunda de Apple en Barcelona, tras abrir en La Maquinista.
La compañía de Steve Jobs firmó el pasado jueves en California un contrato de alquiler de treinta años con los propietarios del local comercial, la familia De Andrés, que costeará las obras estructurales. Ascana ha asesorado a la familia De Andrés en esta operación. Los inversores valencianos, que pagaron más de 60 millones por el local, invertirán 8 millones más en la rehabilitación. Las obras incluyen la demolición de la estructura que recubría las cámaras acorazadas del banco.
La tienda de Apple tendrá tres plantas y una superficie comercial de 2.500 metros cuadrados
Este local, que fue ocupado en septiembre en vísperas de la huelga general por un grupo antisistema y fue desalojado poco después, mantendrá los elementos de la fachada que están protegidos y eliminará las rejas de las ventanas.
La familia De Andrés inició las obras el pasado viernes, y prevé entregar las llaves a Apple dentro de seis meses. El grupo tecnológico empezará entonces las obras de interiorismo. Fuentes del sector indican que Cushman&Wakefield ha asesorado a Apple.
La planta baja tiene una altura de más de cuatro metros y en algunos puntos se unirán la planta sótano, la planta baja y la primera planta en una altura libre de doce metros.
Uno de los miembros de la familia inversora, Dimas De Andrés afirmó ayer que mantiene negociaciones avanzadas con Ballester para comprar el resto del edificio. Su objetivo es convertir el inmueble en un hotel de lujo y alquilarlo a una cadena hotelera, por lo que ya ha establecido contactos con algunos grupos turísticos. “Nos gustaría convertirlo en una fórmula mixta de hotel de cinco estrellas y condo hotel, con un aparcamiento subterráneo”, explicó De Andrés.
La familia valenciana sigue buscando otros locales comerciales en zonas prime de Barcelona. El grupo de la familia De Andrés posee negocios en el sector de las energías renovables en Italia, Estados Unidos y Canadá y también hoteles alquilados a distintas cadenas en España y Estados Unidos.
http://www.expansion.com/2010/11/15/catalunya/1289856253.html?a=b474d6227b35d6e253b8e5f11e1381f3&t=1289910520
Edgaaar November 22nd, 2010, 03:11 PM Crack hogar abrirá una nueva franquicia en Reus de 500 m2
Crack, enseña especializada en decoración y regalos para el hogar, aterriza en Tarragona con la apertura de una nueva franquicia en Reus. La inauguración de la nueva tienda está prevista para el próximo 26 de noviembre. El establecimiento, situado en el Raval de Santa Anna, número 32, dispondrá de 500 m2 distribuidos en dos plantas. Se trata de la primera tienda de la firma catalana en la provincia de Tarragona.
La tienda de la localidad tarraconense contará con toda la gama de productos para la decoración y el hogar ofrecidos en las franquicias Crack. De esta forma, podrán encontrarse originales propuestas para decorar el hogar, así como menaje, regalos y objetos prácticos. Todos los productos de la enseña tienen como denominador común la conjunción de diseño y calidad a unos precios espectacularmente bajos. Crack cuenta con exclusivos proveedores nacionales e internacionales, con lo que muchos de sus productos no pueden encontrarse en otras tiendas. Los establecimientos ofrecen prácticas propuestas de disposición de muebles y objetos decorativos para el hogar.
Crack, con sede en Cataluña, ha ido estableciendo un cuidado plan de expansión que le ha llevado a tener presencia en diferentes comunidades autónomas. Así, las comunidades que cuentan con franquicias Crack, hasta el momento, son: Cataluña, Galicia, Islas Baleares, Murcia, Asturias y Castilla y León. En la actualidad, Crack cuenta con 23 tiendas en total.
franquiciashoy.es
Edgaaar November 23rd, 2010, 02:29 PM Hoy en el DIARI Més aparece un artículo referente a que el centro de Reus sigue atrayendo a marcas y franquicias. Hablan de:
- Nespresso Reus (el local está en reformas y abre en Navidades)
- Cortefiel Reus (abre en 2011)
- Crack hogar (abre el viernes)
- Aïta (abre la semana que viene)
Y de la larga lista de comercios que se instalaran en el centro comercial que abre en 2011
Izo December 1st, 2010, 08:16 PM HP obre a Barcelona la primera botiga exclusiva a Espanya i preveu tenir-ne 20 més
http://img.europapress.net/fotoweb/fotonoticia_20101201164625_500.jpg
Hewlett Packard ha obert a Barcelona la primera botiga exclusiva de la marca a Espanya, en el marc de l'estratègia d'obrir 200 establiments a Europa en dos anys, 20 d'ells al nostre país, segons han explicat fonts de la multinacional a Europa Press.
Les botigues HP s'obren en col·laboració amb els distribuïdors locals, en el cas de Barcelona Pont Reyes, que comptava amb una botiga a la Gran Via de la capital catalana.
El local, de 100 metres quadrats i amb 10 treballadors, ha estat reformat per convertir-se en un centre HP, ha explicat el director de màrqueting d'HP Espanya, Salvador Cayón, a Europa Press.
Les botigues HP, dirigides a particulars i pimes, rondaran els 100 metres quadrats i s'obriran en ciutats de més de 200.000 habitants o referents de la seva àrea geogràfica.
Aquesta setmana també han obert centres a Bucarest i Belgrad. Tots els establiments tenen personal qualificat i amb zones d'exposició per provar els productes HP classificats per àrees: mobilitat, entreteniment, fotografia digital, zona per a pimes i solucions d'impressió.
Font: http://www.europapress.cat/economia/noticia-hp-obre-barcelona-primera-botiga-exclusiva-espanya-preveu-tenir-ne-20-mes-20101201164625.html
ikari December 3rd, 2010, 02:21 PM Alguien sabe algo de cuando llegará Uniqlo a Barcelona? No puedo esperar mucho maaas >__<
Saludos!! ^__^
Edgaaar December 17th, 2010, 06:03 PM Crack hogar abre una nueva franquicia en Reus
Crack, enseña especializada en decoración y regalos para el hogar, aterriza en Tarragona con la apertura de una nueva franquicia en Reus.
La tienda, inaugurada el pasado 26 de noviembre, está situada en el Raval de Santa Anna, número 32 y dispone de 500 m2 distribuidos en dos plantas. Se trata de la primera tienda de la firma catalana en la provincia de Tarragona. La tienda de la localidad tarraconense cuenta con toda la gama de productos para la decoración y el hogar ofrecidos en las franquicias Crack. De esta forma, pueden encontrarse originales propuestas para decorar el hogar, así como menaje, regalos y objetos prácticos. Todos los productos de la enseña tienen como denominador común la conjunción de diseño y calidad a unos precios espectacularmente bajos.
Crack cuenta con exclusivos proveedores nacionales e internacionales, con lo que muchos de sus productos no pueden encontrarse en otras tiendas. Los establecimientos ofrecen prácticas propuestas de disposición de muebles y objetos decorativos para el hogar. Crack, con sede en Cataluña, ha ido estableciendo un cuidado plan de expansión que le ha llevado a tener presencia en diferentes comunidades autónomas. Así, las comunidades que cuentan con franquicias Crack, hasta el momento, son: Cataluña, Galicia, Islas Baleares, Murcia, Asturias y Castilla y León. En la actualidad, Crack cuenta con 23 tiendas en total.
Crack Hogar abre en Reus (http://www.cbolsa.com/utope-7/spip.php?article10197)
Edgaaar December 17th, 2010, 06:07 PM Kookaï inaugura tienda en Reus
Situada en pleno corazón de la localidad tarraconense, la firma francesa ha abierto las puertas de un nuevo establecimiento de 102 m², una inauguración por todo lo alto a la que asistieron más de 200 invitados.
Para celebrar esta inauguración, Kookaï organizó un desfile de modelos amenizado por el DJ Isidre, una pasarela que discurría entre el interior y el exterior del local, situado en la Plaça Mercadal número 5, para que todos los asistentes pudieran conocer y apreciar de cerca las novedades de la nueva colección.
Para esta temporada otoño-invierno’10, Kookaï propone un encanto especial: minivestidos, minifaldas, tonos ‘nude’, grandes escotes, juegos con transparencias, hombros muy trabajados, talles estrechos… tres líneas: la ‘Classe Affaire’ que es una vuelta a los años 90’, la ‘Neo sixties’ de look casual y juvenil y la ‘Superposing’ donde los estampados son los grandes protagonistas, que dan forma a una colección sutil, refinada, versátil, femenina que ya puedes encontrar en la nueva tienda de Reus.
Por cierto, si vives en Reus presta atención porque Kookaï repartirá por toda la ciudad unos vales con un 30% de descuento aplicable en toda la colección, descuentos que serán efectivos hoy, mañana viernes día 17 y el sábado 18 de diciembre.
http://www.agente-k.com/wp-content/uploads/2010/12/Foto-tienda.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_JTT4KIqG_0U/TQoovgiDsrI/AAAAAAAAAVo/v9T3i_TEdGM/s1600/KOOKA%25C3%258F.jpg
Kookai abre en Reus (http://www.agente-k.com/de-compras/kookai-inaugura-tienda-en-reus/)
Fotos inauguración (http://ahshibyjadelait.blogspot.com/2010/12/kookai-en-reus-cronica-de-una.html)
Sky January 4th, 2011, 01:29 PM La británica Superdry abrirá en Barcelona
• Su primera tienda estará junto al Paseo de Gracia y busca emplazamientos en la calle Fuencarral
La firma británica de moda urbana Superdry abrirá en Barcelona su primera tienda propia en España. La compañía ha alquilado un local de 200 metros cuadrados en la calle Provenza de la capital catalana, junto al Paseo de Gracia, una de las principales arterias comerciales de la ciudad.
La compañía iniciará hoy las obras en el local, que abrirá al público el próximo marzo. La operación ha sido intermediada por la consultora inmobiliaria Gramar.
Superdry, considerada como el Abercrombie europeo, viste a David Beckham, Shakira, a jugadores del Real Madrid y del FC Barcelona, y a diversos pilotos de motociclismo y Fórmula 1, como Marc Márquez y Jaime Alguersuari.
Pertenece al grupo SuperGroup y, hasta ahora, operaba en España a través de espacios propios en El Corte Inglés y en tiendas multimarcarca como Conti y Zas.
En el mercado español, busca locales en la calle Fuencarral para instalarse en Madrid, y otras ubicaciones en Palma de Mallorca, Bilbao y Marbella.
Planea realizar entre 12 y 15 aperturas en tres años y opera a través de un distribuidor local, Osaka 68.
http://www.expansion.com/2011/01/03/catalunya/1294090159.html
Nastic January 4th, 2011, 02:20 PM - Nespresso Reus (el local está en reformas y abre en Navidades)
Quan obren????
Edgaaar January 5th, 2011, 01:33 PM Quan obren????
Doncs més tard perquè van comprar el local on estava el Coronel Tappioca i van trobar un altre (no m'han dit on pero miraven el carrer Llovera i n'hi han varis en obres) i el van vendre a Kookai.
Sky February 11th, 2011, 11:01 AM Porcelanosa Catalunya amplía capital en 2,6 millones de euros para abrir nuevas tiendas
Porcelanosa Catalunya ha completado una ampliación de capital de 2,65 millones de euros con la que persigue ampliar su actividad comercial en la comunidad.
La empresa de Vila-real (Castellón), líder de la industria azulejera de España, tiene 31 tiendas en Catalunya, la mayoría (16) en la provincia de Barcelona.
Tras la ampliación, el capital suscrito de la filial de Porcelanosa es de 2,74 millones de euros. Fuentes de la compañía confirmaron que están “barajando varias posibilidades y en distintas zonas”.
La firma todavía no ha decidido dónde instalarse: “Hay bastantes propuestas y todas ellas vinculadas a centros comerciales ya existentes y otros en ejecución”, señala la empresa.
La compañía dispone de 31 tiendas repartidas en Catalunya, la mayoría en polígonos industriales. Esta política contrasta con la intención anunciada ahora por la compañía de ganar presencia en centros comerciales.
En 2009, Porcelanosa instaló su delegación y el centro logístico de Catalunya en L’Hospitalet de Llobregat, junto a la Gran Via. Esta planta funcionaba al 40% de su capacidad. Porcelanosa tenía la intención de aumentar este porcentaje a medida que abriera nuevos locales.
Alquilar para rentabilizar
Porcelanosa suele comprar los establecimientos donde luego abre una tienda para aumentar el patrimonio. Es lo que sucedió por ejemplo con su establecimiento en el Passeig de Gràcia de Barcelona, la vía comercial más cara de Catalunya. En él invirtió 36 millones de euros pero después optó por alquilarlo para obtener mejores rendimientos.
En el año 2009, el último con las cuentas cerradas, las dos sociedades que asumen la fabricación cerámica del hólding de Castellón, Porcelanosa y Venis, recortaron su negocio un 31% y su beneficio agregado cayó a la mitad. Porcelanosa redujo sus beneficios de 12,55 millones de euros a 2,41 millones mientras que Venis lo aumentó ligeramente, hasta los 5,2 millones de euros.
http://www.expansion.com/2011/02/10/catalunya/1297378078.html?a=4a6848a954295d1b492d13273ca4db50&t=1297418351
Izo February 19th, 2011, 12:04 AM Jorba compta que el 2013 estaran a punt tots els comerços de Bon Àrea
Les obres a l'espai de 5,5 hectàrees que s'està urbanitzant a la zona de la Creu de Sant Pere de Jorba, per construir-hi el tercer centre a Catalunya de l'Àrea de Guissona, avancen i la previsió és que en un termini de dos anys i mig ja estiguin tots els establiments enllestits i en funcionament.
El projecte significa una inversió d'uns sis milions d'euros i serà molt similar als que ja hi ha en marxa als municipis de Guissona i de Torrefarera. S'oferiran serveis de benzinera i botiga de conveniència, i després es posaran en marxa el restaurant-buffet i el supermercat de 500 metres quadrats.
L'alcalde jorbenc, Josep Maria Palau, explica que els serveis que oferirà el centre "no existien fins ara en el municipi" i significaran la creació de quasi una quarantena de llocs de treball, a més dels quinze empleats que actualment estan operant en les tasques d'obra.
Font: http://www.regio7.cat/anoia/2011/02/18/jorba-compta-que-2013-estaran-punt-tots-comercos-bon-area/129257.html
Sky March 1st, 2011, 11:09 AM Forever 21 creará 150 empleos en la Maquinista
El desembarco en España de la firma estadounidense de moda joven Forever 21 generará 150 puestos de trabajo en el centro comercial La Maquinista de Barcelona.
La cadena de ropa prevé inaugurar a finales de mayo una tienda de 3.500 metros cuadrados -con el mismo tamaño que Media Markt-, que se convertirá en uno de los locales más grandes del centro aunque por detrás de Leroy Merlin y Carrefour. Esta apertura se enmarca en la ampliación de 15.500 metros cuadrados que se desarrolló el año pasado en el centro comercial catalán, con una inversión de diez millones de euros.
La Maquinista ocupa un total de 90.000 metros cuadrados repartidos en 325 establecimientos - entre restauración, ocio y tiendas de moda-, 40.000 plazas de parking y 30.000 metros cuadrados de superficie destinada a espacios abiertos.
Esta apertura se suma a la lista de inquilinos de EEUU como Apple o Hollister, que abren su establecimiento en el centro comercial como vía para instalarse en España. Para Forever 21, que cuenta con 450 locales en todo el mundo, ésta es su primera tienda en España y la tercera en Europa. En el viejo continente, la marca ya está presente en Birmingham (Reino Unido) y Dublín (Irlanda).
Puertas abiertas
La contratación de los 150 empleados se llevará a cabo según el modelo americano de puertas abiertas, que consiste en que los interesados en trabajar en Forever 21 acudan a la entrevista con su currículum vitae y sin cita previa, el día que la compañía lo anuncie. El nuevo personal se añadirá a los 2.200 empleados que ya trabajan en La Maquinista. El centro comercial, propiedad de Unibail-Rodamco, cerró el año pasado con una facturación de 350 millones de euros.
http://www.expansion.com/2011/03/01/catalunya/1298966524.html
Edgaaar March 3rd, 2011, 04:44 PM Nespresso abrirá una tienda en Reus en la planta superior del Pallol
El local escogido es el que, en estos momentos, ocupa la perfumería Gala, que se trasladará a otro espacio del mismo centro que ya está en obras. De esta forma, la capital del Baix Camp será la primera ciudad de la demarcación en contar con un establecimiento de la filial de Nestlé. Está previsto que el acuerdo entre las dos partes se cierre en los próximos días
El idilio que mantienen desde hace tiempo Reus y Nespresso parece que tendrá final feliz. Así lo corroboran al Diari distintas fuentes contrastadas, que afirman que la filial de Nestlé se ubicará en la planta superior del Centre Comercial i Residencial de El Pallol.
Más concretamente, Nespresso ocupará el local que, en estos momentos, regenta la firma de perfumes Gala. Un amplio espacio situado en una esquina de la parte derecha al lado de la plaza Evarist Fàbregas (esquina con la calle Frederica Montseny). Por su parte, la perfumería será reubicada en otro espacio de la planta superior que ya se encuentra en obras.
El Diari ya publicó a principios de mes que responsables de El Pallol y de Nespresso se encontraban en contactos avanzados que, al final, han llegado a buen puerto. A pesar de que el acuerdo todavía no está firmado, según las mismas fuentes el entendimiento es total y el contrato se firmará en los próximos días. El desembarco de Nespresso en El Pallol supondrá que la capital del Baix Camp disponga de la primera tienda que la firma suiza abra en toda la demarcación.
El anuncio del aterrizaje de Nespresso en el centro comercial y residencial supondrá un gran salto de calidad no sólo para El Pallol, sino para toda la ciudad. Y es que la llegada de un motor comercial como el de Nespresso debe ayudar a promocionar, todavía más, el comercio del centro de la ciudad.
Meses de negociaciones
La conocida marca de cafés –tal y como publicó en su día este mismo rotativo– ya había negociado con anterioridad con distintos operadores de la población como los dueños de los bajos de un edificio de la calle Llovera, en la plaza Prim, que había ocupado anteriormente Ibercaja. Una situación que, en la ciudad, desató todo tipo de comentarios y rumores sobre la posible llegada de la compañía.
diaridetarragona.com
----------------
Alguien sabe cuantos m2 suelen tener estas tiendas? El local de Gala tiene 144m2...
Edgaaar March 3rd, 2011, 04:56 PM Treballaran 20 persones... http://www.infojobs.net/reus/personal-boutique-nespresso/of-i3b3307fd9e4d6f897637a3c19495fa
Edgaaar March 24th, 2011, 06:16 PM Júlia España abre una tienda en Reus
La cadena de perfumerías Júlia España Perfums acaba de inaugurar una nueva perfumería en nuestro país, que eleva su red comercial a 40 puntos de venta (7.578 m2). Concretamente, la tienda, de una superficie de 300 m2, se sitúa en la localidad tarraconense de Reus, donde la empresa ya gestionaba otro local, de 100 m2. Además, éste supone su cuarto establecimiento en la provincia de Tarragona, en la que la empresa explota uno en la capital -255 m2- y otro en la localidad de Tortosa -270 m2-.
Esta apertura supone la primera del ejercicio. La anterior inauguración había tenido lugar en junio del pasado año, y se ubicó en el C.C. 'Pedralbes Centre'. Recordemos, además, que la empresa adquirió, a lo largo del pasado ejercicio, tres locales al grupo Disperfum en la ciudad de Barcelona. En 2009 -último dato disponible- Júlia España Perfums facturó 35,61 M€, un 18,8% menos que los anteriores 43,9 M€. Gestiona otros 22 establecimientos en Andorra.
http://www.alimarket.es/media/images/20090607/detalle_art/58537/80015_preview.jpg
Alimarket (http://www.alimarket.es/noticia/58537/Julia-Espana-abre-una-tienda-en-Reus)
Edgaaar March 24th, 2011, 06:27 PM Fragadis obrirà dos supermercats a Reus, un al Mercat Central i l'altre al Mercat del Carrilet
Els establiments comercials donaran feina a una vintena de persones
Amersam, la societat que gestiona els mercats municipals de Reus, i Fragadis, l'empresa familiar catalana de distribució i supermercats, han acordat l'obertura de dos establiments comercials de la firma Spar a les instal·lacions del Mercat Central i el Mercat del Carrilet.
Segons Eduard Ortiz, president del consell d'administració d'Amersam, es tracta d'una "bona notícia", ja que l'obertura dels dos supermercats "revitalitzaran els dos mercats", ha apuntat Ortiz. La cadena de supermercats es troba actualment en fase d'expansió, amb l'objectiu de crear una xarxa d'establiments.
Fragadis ja disposa actualment de dos establiments a Reus, un al carrer Prat de la Riba i l'altre al carrer Batan. Els nous supermercats donaran feina a una vintena de persones, i el del Mercat Central es posarà en marxa a finals de maig i principis de juny, tot i que el del Mercat del Carrilet tardarà una mica més a obrir, ja que està en fase d'obres. L'acord amb Amersam permetrà que Fragadis ocupi un local de 1.023 metres quadrats del Mercat Central i 450 del Mercat del Carrilet.
Segons ha explicat Oscar Planas, gerent de Fragadis, "hem fet una aposta per Reus, i en els dos establiments que obrirem aviat donarem el màxim de serveis, amb una gran diversistat de productes". Segons Planas, amb aquests establiments en sortiran beneficiats tant ells com els mercats. "Ens complementem els uns amb els altres", ha afirmat.
http://www.delcamp.cat/media/images/0.317006001300956620.jpeg
Delcamp.cat (http://www.delcamp.cat/index.php?command=show_news&news_id=15556)
Sky March 29th, 2011, 12:48 PM Obres en els antics Lauren de Girona per obrir-hi una botiga Wala al setembre
• La llicència d'obra no especifica l'ús final del recinte, però en permetrà agilitzar l'obertura
• L'empresa lleidatana confirma en el web l'arribada a territori gironí
Els antics cinemes Lauren del sector comercial de Mas Xirgu de Girona es troben en plena remodelació interna amb l'objectiu que la cadena d'esports lleidatana Wala hi obri una de les seves botigues. Els actuals propietaris de l'edifici on hi havia hagut el multicinema han sol·licitat una llicència d'obres sense ús definit, ja que encara es troba en tramitació la nova trama urbana consolidada (TUC) que validarà que tot el complex es transformi en una superfície comercial per a material esportiu.
Aquests treballs han de permetre fer la distribució interior i agilitzar-ne així el procés, amb l'objectiu que la nova marca de material esportiu pugui obrir les seves portes cap al mes de setembre d'aquest mateix any. De fet, així mateix ho reconeix l'empresa Unipreus en el seu lloc web, en què situa com a objectiu imminent l'obertura de la botiga a Girona en el segon semestre del 2011.
Pendents de la TUC
Les converses de l'empresa lleidatana amb els propietaris de l'edifici avançava quan es van conèixer les disputes internes en el govern tripartit per la confecció de la nova trama urbana consolidada, que permet determinar en quines zones s'hi podran situar nous espais comercials. No en va, els màxims responsables de l'empresa han estat l'expectativa de les negociacions i la TUC es troba ara a exposició al públic, amb l'objectiu que es pugui aprovar en el ple d'abril o maig de l'Ajuntament de Girona. L'empresa ha mantingut converses amb diversos grups municipals per conèixer l'evolució de les negociacions i poder planificar l'arribada de l'empresa a comarques gironines.
A l'estiu del 2010 es va procedir al buidatge dels bars i restaurants, així com de les butaques i antics materials de les sales de cinema que van deixar de funcionar el juny de l'any 2007 després de gairebé una dècada en funcionament. El nou centre comercial també ocuparà la part on hi havia una discoteca que va canviar de nom diverses vegades després del Setè Art.
LA XIFRA
14.000 metres quadrats de superfície comercial té ara l'empresa entre les seves botigues de Lleida i Barcelona.
Més de 400 treballadors arreu
L'empresa lleidatana Unipreus té el seu origen l'any 1940 i el capital en l'actualitat és 100% català. La firma està molt arrelada en territori lleidatà i és un referent per les seves botigues de roba esportiva. Des del juny del 2009, la popularitat de l'empresa va créixer amb la nova marca Wala i l'obertura d'una botiga de gairebé 5.000 metres quadrats a Barcelona i gràcies a promocions en diversos mitjans de comunicació. A Lleida té diverses botigues, una de les quals també és Wala i fa que si se sumen tots els comerços de l'empresa tingui en l'actualitat més de 14.000 metres de superfície comercial. A més, disposa d'una plantilla d'unes 400 persones i s'espera que la nova botiga a Girona també permeti una injecció de nous llocs laborals per a la capital gironina.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1-territori/6-urbanisme/389757-obres-en-els-antics-lauren-de-girona-per-obrir-hi-una-botiga-wala-al-setembre.html?cks_mnu_id=705
Edgaaar April 18th, 2011, 03:51 PM Pallol Reus
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/217322_208534445831031_100000234300090_772608_6720349_n.jpg
Sky May 17th, 2011, 12:20 PM Abacus inaugura su primer ‘outlet’ en el distrito 22@
Abacus ha encontrado una nueva fórmula para dar salida a algunos de sus artículos. La cooperativa catalana de librerías inauguró ayer su primer outlet, que se ha instalado en la planta baja de su sede corporativa, en el distrito tecnológico 22@ de Barcelona.
El establecimiento tiene una superficie de 320 metros cuadrados y se suma a los 37 que Abacus tiene repartidos entre Catalunya y la Comunidad Valenciana.
Fuentes de la cooperativa explican que esta librería les permitirá ensayar un modelo “de proximidad”. El objetivo de Abacus es dar servicio a las múltiples escuelas que se encuentran cerca de su nueva sede –se estrenó a mediados del pasado año–, pero también a los vecinos del barrio de Sant Martí.
Los consumidores que se acerquen a este nuevo establecimiento se encontrarán con una oferta muy similar a la del resto de Abacus que hay en Barcelona: libros, juguetes, papelería y música, entre otros artículos, pero a precios más rebajados.
La cooperativa catalana, que está dirigida por Miquel Àngel Oliva, no quiere cerrar la puerta a implantar este formato comercial en otros puntos, aunque esta idea no se encuentra entre los planes de Abacus en el corto plazo. En 2010, la cooperativa acometió la apertura de tres establecimientos en otras tantas ciudades donde aún no estaba presente: L’Hospitalet de Llobregat, Terrassa (Vallès Occidental) y Mataró (Maresme).
Abacus, que celebrará su junta el próximo jueves, también inauguró el pasado año su centro logístico, situado en Vilanova del Camí (Anoia). En este complejo, totalmente automatizado, se invirtieron 21 millones de euros.
http://www.expansion.com/2011/05/16/catalunya/1305572098.html
Sky May 24th, 2011, 12:18 PM Worten i un grup britànic, interessats en les botigues de Miró
• La cadena d'electrodomèstics vol traspassar 30 establiments
Establiments Miró, en concurs de creditors amb un passiu declarat de 260 milions d'euros, vol mantenir la seva xarxa de botigues a Catalunya i a Madrid.
El pla de viabilitat de l'empresa preveu traspassar fins a 30 establiments, d'una xarxa formada per 139 botigues, a empreses del sector, segons han explicat fonts jurídiques.
Entre els interessats pel negoci de l'empresa catalana figuren el grup portuguès Sonae, propietari de la cadena d'electrònica Worten, i una multinacional britànica amb escassa presència a Espanya amb un nom que no ha transcendit.
De fet, Miró, fundada per l'empresari Francesc Miró l'any 1971, va intentar portar a terme una venda en bloc de tot el negoci com a últim recurs abans de presentar el concurs. No obstant, els potencials interessats prefereixen adquirir actius de forma individual.
Per la seva part, la lusitana Worten està immersa en un procés d'expansió dels seus negocis fora del seu mercat natural i acaba d'adquirir vuit botigues de la cadena PC City, que ha abandonat Espanya, que donen feina a 350 persones.
Les botigues que Miró té intenció de traspassar estan situades principalment a Andalusia, el País Basc i les Balears. El grup s'ha vist perjudicat per la caiguda del consum motivada per la crisi econòmica. La caiguda del sector immobiliari ha reduït al mínim la venda d'electrodomèstics i ed'lectrònica de consum a Espanya.
La companyia familiar va facturar un total de 364 milions d'euros l'any 2010 i va registrar unes pèrdues de 9 milions d'euros. Del deute de 260 milions, un total de 160 milions corresponen a compromisos amb entitats financeres i la resta, 100 milions, a deutes amb proveïdors. El concurs ha recaigut en el jutjat mercantil número 1 de Barcelona, que ha designat com a administradors del concurs Antonio Carreño (Cuatrecasas) i l'economista José Vicente Estrada. Per part de la banca, es designarà un auditor com a representant de Banesto, entitat titular d'un crèdit ordinari no garantit.
GARANTIR L'OCUPACIÓ
L'acte del concurs disposa que el deutor quedi intervingut en les facultats d'administració i disposició del seu patrimoni, encara que podrà mantenir la gestió de la xarxa de botigues i del negoci.
La intenció de la companyia és garantir els llocs de treball i arribar a acords amb potencials compradors perquè assumeixin la plantilla de les botigues que es traspassin. El grup dóna feina a Espanya a un total de 1.442 treballadors.
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/economia/worten-grup-britanic-interessats-les-botigues-miro-1017060
Sky June 17th, 2011, 01:36 PM Pelé Sports abre la primera ‘pop up store’ en Barcelona
La firma de moda y calzado deportivo inspirada en el histórico jugador de fútbol brasileño Pelé, y con sede en Alemania, inaugurará el próximo 30 de junio su primera pop up store –tienda de carácter temporal–, en el centro comercial Maremágnum de Barcelona. El primer establecimiento físico estará activo únicamente hasta el 31 de octubre de este año.
Esta iniciativa se plantea como una estrategia comercial para conseguir un mayor conocimiento de la marca acercándola de forma directa al consumidor final y potenciando así el canal de distribución. “El proyecto es una buena manera para que la Pelé Sports gane visibilidad”, apunta Nuria Perruc, de la distribuidora de la firma en España y Portugal, Footez. La apertura de este primer establecimiento físico es, además, una oportunidad para mostrar, con la puesta en escena, la filosofía de la compañía, basada en “el fútbol bonito”.
La tienda presentará las tres colecciones de la enseña: Performance (botas de fútbol y fútbol sala), Pelada (ropa deportiva de carácter técnico) y Pelé Story (la gama de ropa urbana de sudaderas y camisetas). La enseña, fundada en 2009 por P-Sports, tiene actualmente presencia en tiendas como Fútbol Factory y Benitosports.
Posibles aperturas
“Si esto funciona no descartamos abrir nuevas tiendas, con el mismo formato y filosofía, en las principales ciudades de España como Barcelona, Madrid o Bilbao”, aseguran desde la distribuidora Footez.
El objetivo principal de establecer una tienda física durante un periodo de tiempo concreto es analizar la acogida que tiene la marca en España. Si el resultado es positivo, el siguiente paso será iniciar la apertura de establecimientos propios en el mercado español.
http://www.expansion.com/2011/06/16/catalunya/1308255738.html
Sky June 27th, 2011, 03:36 PM Worten ultima su primera apertura en Barcelona
Un pequeño ejército de empleados trabaja a destajo desde hace una semana para transformar la antigua tienda de PC City en la Ronda Sant Antoni de Barcelona en un centro Worten.
Será el primer establecimiento que abrirá en Barcelona la cadena portuguesa de electrodomésticos, que se encuentra en pleno proceso de introducción en Catalunya, donde ahora sólo tiene dos centros en Sant Boi de Llobregat y Badalona. Worten es propiedad del conglomerado familiar luso Sonae, con intereses en el sector industrial, comercial, restauración, inmobiliario y telecomunicaciones.
La tienda de la Ronda es uno de los ocho establecimientos de PC City que Sonae ha adquirido en España. La cadena de informática, propiedad del grupo británico Dixons, anunció en abril el cierre de las 34 tiendas que tenía en el mercado español tras el desfavorable comportamiento del consumo y las pérdidas acumuladas por la compañía.
Además del centro de la Ronda, Sonae se quedó en Catalunya con la tienda que PC City tenía en el parque comercial Montigalà, en Badalona. Sin embargo, ese establecimiento se convertirá probablemente en una tienda de deportes de la cadena Sports Zone, porque Worten ya tiene un punto de venta en Montigalà.
Cara a cara con Miró
La primera tienda de la marca en Barcelona competirá cara a cara con Miró, que posee en la Ronda uno de sus establecimientos más emblemáticos. Se da la circunstancia de que Worten negocia con los administradores concursales de Miró quedarse con un paquete de tiendas, lo que permitirá acelerar la consolidación de la cadena en el mercado español, donde ahora tiene 28 puntos de venta.
El ambicioso plan de crecimiento lanzado por Worten contrasta con las dificultades económicas de Miró –que ha presentado concurso–, con la retirada de PC City y con el cierre de cinco tiendas de Darty –antes Menaje del Hogar–, que también ha activado un ERE. Con sus tres marcas (Worten, Sports Zone y la cadena de moda infantil Zippy), Sonae prevé abrir 50 nuevas tiendas este año en España.
http://www.expansion.com/2011/06/26/catalunya/1309116868.html?a=e6c1c8732e5ada61ae679315a98fda02&t=1309181731
Edgaaar June 27th, 2011, 09:02 PM En Reus el viernes abre Nespresso... estan trabajando ya en otra stradivarius y han abierto un Nostrum...
http://www.capsulandia.com/wp-content/uploads/2011/07/nespresso-reus.jpg
http://www.capsulandia.com/wp-content/uploads/2011/07/REUS-1.jpg
Sky July 6th, 2011, 02:16 PM Media Markt negocia instal·lar-se a la zona d'expansió de Copa d'Or
• Es tractaria de la primera botiga que la cadena d'electrodomèstics obre a Lleida
La cadena d'electrodomèstics i productes electrònics Media Markt negocia instal·lar-se a la zona d'expansió de Copa d'Or i obrir la seua primera botiga a Lleida. Així ho van confirmar a aquest diari fonts solvents, que van indicar que les converses estan molt avançades, però no tancades, i que l'operació es gesta des de fa temps. Els solars pels quals la cadena està interessada són als voltants de l'establiment de material esportiu Decathlon, que va obrir al desembre. Tot i que la companyia ha estudiat diverses opcions, es decantaria per llogar un local als propietaris dels solars, en lloc de comprar-los.
Una portaveu de Media Markt va admetre que, actualment, estan "en procés de negociació" per instal·lar-se a la ciutat, però no va concretar a quina zona ni una previsió de calendari d'implantació. En tot cas, aquesta no és la primera temptativa d'aquesta cadena de desembarcar a Lleida. El 2006 va licitar per instal·lar-se a la ciutat esportiva del Lleida Bàsquet, també a través del lloguer d'un local, però finalment l'operació no va quallar i en aquest equipament s'hi va instal·lar una altra ensenya d'electrodomèstics, Miró.
Media Markt va néixer a Alemanya el 1979 i en pocs anys va començar la seua expansió, primer per Alemanya i, després, per la resta d'Europa. El 2000, va obrir el seu primer establiment a Espanya. Un dels segells identificatius de la cadena és que ajusten els preus al màxim.
D'altra banda, fonts solvents també van confirmar a aquest diari que la companyia de distribució Mercadona també estaria interessada a instal·lar-se a la mateixa zona d'expansió. No obstant, fonts de la companyia de distribució no van voler confirmar ahir aquesta operació.
S'ha de recordar que la firma Mercadona ja té quatre botigues a Lleida ciutat i una a Balaguer, una altra Mollerussa i una altra a Tàrrega, a les quals s'afegirà la ubicada al nou mercat de Cappont, que s'obrirà el pròxim 14 de juliol, com ja va avançar SEGRE.
Aquesta zona d'expansió de Copa d'Or, entre els barris de Cappont i la Bordeta, es troba actualment sense habitatges, tot i que ja compta amb un Decathlon i, pròximament, amb dos hotels del grup Accor (de les cadenes Ibis i Etap), que ja s'estan construint.
http://www.segre.com/detall-de-la-noticia/article/media-markt-negocia-installar-se-a-la-zona-dexpansio-de-copa-dor/
Edgaaar July 29th, 2011, 01:20 PM El divendres obre Wala a Tarragona.
A Reus obren Stradivarius II i 7Camicie
WALA
http://www.jordivpou.com/wp/wp-content/uploads/2011/08/Blog_363.jpg
STRADIVARIUS
http://3.bp.blogspot.com/-vE_TTUf4iHM/Tk6SlOwx4wI/AAAAAAAABpE/MIaT_0SvLB0/s1600/Stradivarius_Reus1.JPG
Sky August 5th, 2011, 09:32 PM http://www.segre.com/fileadmin/multimedia/fotos/esegre/15202241.JPG
La CAG obre 11 noves botigues i en remodela set més
• BonÀrea arriba als 384 establiments, amb 1.466 treballadors
El Grup Guissona ha obert durant aquest any un total d'onze nous establiments bonÀrea i n'ha ampliat o reconvertit set més, de manera que en aquests moments ha arribat a la xifra de 384 establiments.
La cadena, que l'any passat va facturar 585 milions d'euros, dóna feina en l'actualitat a 1.466 treballadors, segons van informar ahir fonts del grup. Dels nous establiments o remodelacions, un està situat a Tàrrega, i nou corresponen a Barcelona, tres a Tarragona, dos a Girona, dos més a Saragossa capital i l'últim a la localitat madrilenya d'Alcobendas.
BonÀrea se situa entre les firmes líders en el rànquing de franquícies elaborat per la consultora Franchisa. En concret, se situa en el lloc número sis per inversió franquiciada a Espanya, amb un total de 4,455 milions d'euros l'any passat, al darrere de Dia, Vitalia, McDonald's, Carrefour i Foster's Hollywood, i al davant de firmes tan conegudes com Yoigo, Burger King o Alain Afflelou.
Del total de 384 establiments bonÀrea, deu són propis del grup CAG, i la resta són franquícies. Aquestes últimes suposen 1.436 dels 1.466 empleats de la cadena. L'increment net de noves botigues a l'any en la companyia se situa en una mitjana de quinze, a les quals se sumen cinc ampliacions més.
Presència de la cadena
En l'actualitat, el gruix dels punts de venda es troben a Barcelona (222), seguits de Tarragona (46), Lleida (39), Saragossa (29), Girona (17), Castelló (12), Osca (11) i Madrid (4). Andorra, on és present des de finals de l'any 2007, Guadalajara i Terol completen el mapa de la presència d'establiments bonÀrea amb una botiga en cada un d'aquests punts.
L'informe sobre franquícies se suma a altres que demostren l'increment de pes de la cadena. Com va avançar SEGRE, un altre elaborat per la Generalitat revelava que la CAG ja supera el 5 per cent de les vendes de l'autoservei català.
http://www.segre.com/detall-de-la-noticia/article/la-cag-obre-11-noves-botigues-i-en-remodela-set-mes/
Izo August 5th, 2011, 11:06 PM Per què se li diu CAG si el nom és Grup Alimentari Guissona? Això em dóna GAG. :dunno:
Sky August 5th, 2011, 11:10 PM ^^ Ve de Corporació Alimentària Guissona: http://www.cag.es/corporacio/catala/presentacio.asp
Izo August 5th, 2011, 11:46 PM ^^
Gràcies. Aleshores el GAG s'emmarca dins de la CAG juntament amb BonÀrea.
Edgaaar September 6th, 2011, 06:32 PM A Reus estan apunt d'obrir un Mango touch... és la quarta tenda a l'estat després de Barcelona, Sevilla i Madrid.
És un carrer peatonal, però deuen estar descarregant...
http://images.instagram.com/media/2011/09/06/0d7202a49da44ab29eb85933e7a1ce3a_7.jpg
www.flickr.com/FrancescTorres
Sky October 5th, 2011, 11:52 AM Massacre multimarquista a la milla d'or de BCN
• La crisi en el tèxtil fa que grans ensenyes de luxe optin per espais propis i treballin en la recerca i definició de la marca
La crisi ha perjudicat durament les vendes del tèxtil a Espanya. Sembla que les marques pròpies de luxe i sobretot els grans del mercat com Inditex, Mango o H&M es salven, però la recessió econòmica s'està acarnissant principalment en les tendes multimarca.
El cobejat passeig de la capital catalana reinventa cada dia els seus espais, donant pas pròximament a la reforma de l'establiment de Loewe, la reobertura de Tommy Hilfigher i la imminent inaguración de Mango o Guess.
Gonzalo Comella ja forma part de la gran caiguda de les multimarques.
Al juny la companyia es va declarar insolvent per negociar el seu deute amb els creditors i assegurar la seva viabilitat.
Durant l'últim any el grup va intentar reestructurar el seu servei d'establiments. Primer va tancar l'insignia de les seves tendes al Passeig de Gràcia amb el carrer Casp. On s'ha establert Emporio Armani que després de fer-se amb els drets de distribució dels seus productes al nostre país diu adéu a la família Zunzunegui.
http://www.economiadigital.es/cat/notices/2011/10/massacre_multimarquista_a_la_milla_d_or_de_bcn_24578.php
skysurfer26 October 28th, 2011, 10:24 AM Se sap algo de la ubicacio exacte de la nova botiga de Abercrombie & Fitch a Barcelona ?
pizzicato5 October 28th, 2011, 01:40 PM si, a la cantonada Passeig de Gracia-Gran Via, l´edifici alt amb les lampares als balcons
skysurfer26 October 28th, 2011, 11:00 PM Merci....tens rao que han dit avui per la radio que es en el edifici del banco Vitalicio...pero alla les botigues estan totes plenes...sera dintre de les galeries comercials ?
Jaymee October 31st, 2011, 01:31 PM A part de Abercrombie podrien obrir una Hollister Co.
La de la Maquinista està plena sempre, dissabtes amb cua per entrar incorporada.
ikari November 2nd, 2011, 12:13 PM ^^ Amb lo cara i cutre que es la roba...no ho entent XDD
Sr.Horn November 2nd, 2011, 12:46 PM ^^Fins que no s'instal·li Uniqlo, comprar roba a Barcelona no serà interessant.
ikari November 3rd, 2011, 12:31 AM ^^ +10000000000 :P
SEIM November 3rd, 2011, 12:57 AM Merci....tens rao que han dit avui per la radio que es en el edifici del banco Vitalicio...pero alla les botigues estan totes plenes...sera dintre de les galeries comercials ?
Fa un parell de dias va sortir publicat a La Vanguardia, que es quedaben vaires plantes del local del banco Vitalicio i que inclou la façana principal amb el gran portal del xamfrà. En va extranyar, pensava que això era l'acces principal a l'edifici. Sembla que és l'entrada al local del banco Vitalicio.
A10
Edgaaar November 3rd, 2011, 01:18 AM Hi ha tenda de merchandising de RedBull a Catalunya?
skysurfer26 November 9th, 2011, 06:45 PM Fa un parell de dias va sortir publicat a La Vanguardia, que es quedaben vaires plantes del local del banco Vitalicio i que inclou la façana principal amb el gran portal del xamfrà. En va extranyar, pensava que això era l'acces principal a l'edifici. Sembla que és l'entrada al local del banco Vitalicio.
A10
Jo tambe ho pensava, pero vaig passar i l'entrada a les oficines de l'edifici es pot fer per dintre les galeries comercials...si finalment Abercrombi es posa en el xanfla, amb la entrada principal que ara es del Banc, sera espectacular...el lloc es inmillorable !!!!
Jaymee November 20th, 2011, 05:33 PM Jo tambe ho pensava, pero vaig passar i l'entrada a les oficines de l'edifici es pot fer per dintre les galeries comercials...si finalment Abercrombi es posa en el xanfla, amb la entrada principal que ara es del Banc, sera espectacular...el lloc es inmillorable !!!!
El consulat argentí està a la quarta planta, i jo sempre que hi hagut d'anar (i parlo des de fa anys) he entrat pel lateral de les galeries , em sembla que es Pg de Gràcia 9, i hi ha una altra entrada per Gran Via, al costat de la tenda Geox. La entrada de la cruïlla crec que no s'ha utilitzat com accés principal al complex des de fa anys...
Edgaaar December 3rd, 2011, 01:48 PM Noves tendes a Reus:
- Shana (low cost de Friday's project)
- Inside
- Equivalenza perfumeries
- Ampliació local d'Intersport
- GMN Moda (Allí ha haurà espai de RedBull)
- Dinnoco
També han obert una tenda de moda home i una altre de dona, no m'enrecordo dels noms...
Edgaaar December 13th, 2011, 02:50 PM Ahir es va inaugurar el nou Carrefour Market de Reus i avui s'obre al públic. Ocupa l'antiga concensionaria de Seat, que s'ha traslladat a un polígon industrial de Reus.
Carrefour estrena en Reus la nueva imagen de sus supermercados Carrefour Market
El establecimiento genera 50 nuevos empleos en la comarca. Tiene una superficie de 1.600 m2 y cuenta con un amplio surtido de productos locales
Centros Comerciales Carrefour abre mañana al público su primer supermercado “Carrefour Market” en Reus (Tarragona), que se suma a los dos centros que la empresa ya posee en la localidad, en concreto un hipermercado y una tienda “Carrefour Express”. El centro emplea de manera directa a 50 personas, la mayor parte procedentes de Reus y de otros municipios de la comarca, y se estima que generará 90 empleos indirectos.
El nuevo establecimiento –con una superficie de 1.600 m2, 8 cajas de salida, 50 plazas de parking- representa la evolución del modelo de supermercado implantado por la cadena en España y continúa con la agresiva política de precios característica de la compañía. El establecimiento, estrena la nueva imagen de los supermercados Carrefour Market en todo el estado español.
En “Carrefour Market Reus” ocupan un lugar destacado tanto los productos frescos como el surtido local, como frutas y verduras de Cambrils, calçots de la zona, pescado de las lonjas de Cambrils y Tarragona, frutos secos, galletas y aceites de la región, entre muchos otros productos.
Estos artículos forman parte del surtido de su sección de productos frescos, un espacio diseñado como una "plaza de mercado", en la que cobran protagonismo los sabores tradicionales y la atención personalizada de profesionales, por lo que cuenta con mostradores de venta asistida en las secciones de carnicería, charcutería y pescadería.
El supermercado ofrece, además, secciones con una puesta en escena innovadoras como la bodega, con los vinos más representativos de cada región; la perfumería, con una especialista para asesorar a los clientes que lo necesiten y el espacio dedicado a los productos ecológicos.
Amplitud de surtido a precios competitivos
El 95% del surtido de “Carrefour Market” corresponde a productos de alimentación, mientras que los artículos de no alimentación –textil, bazar…- representan el 5% del total.
Al igual que el resto de los supermercados del grupo, “Carrefour Market Reus” ofrece los precios más competitivos del canal supermercado. Sus productos de marca propia son un 5% más económicos que las marcas de otros distribuidores y los precios de los productos de marcas líderes también se encuentran por debajo del precio medio de sus competidores directos en este formato.
Apuesta por Cataluña
Carrefour cuenta en la actualidad con 45 supermercados en Cataluña y genera más de 16.200 empleos entre directos e indirectos en esta Comunidad, donde está presente desde hace 38 años. La compañía concede un importante papel a los productos locales dentro de su oferta comercial por lo que, sólo durante el pasado año, realizó compras a más de 1.770 entidades catalanas por valor de más de 2.136 millones de euros.
La cadena de distribución utiliza la enseña Carrefour Express para denominar a los supermercados de hasta 700 m2, emplea Carrefour Market para las tiendas de 800 a 2.000 m2 y la enseña Carrefour para el formato de hipermercado.
carrefour.es
Izo December 13th, 2011, 06:00 PM Algú sap si hi ha algun Carrefour Express a Barcelona? No n'he vist mai cap. :dunno:
Sky December 13th, 2011, 06:17 PM ^^ Hi ha un a les Rambles, crec que abans era un Champion:
http://www.carrefour.es/tiendas-carrefour/buscador-de-tiendas/default.aspx?iddirectotienda=http://bs.viamichelin.com/b2b2cv2/esp/index.html?productId=147798&cmd=amhome&id=199
Izo December 13th, 2011, 06:26 PM Suposo que n'hi deuen haver pocs... De fet, el primer que vaig veure va ser a Brussel·les.
FGC.SA December 22nd, 2011, 02:22 PM A Molins de Rei(Baix Llobregat)han començat a construir un Mercadona,concretament al barri de la Granja(al costat de l'hotel Ibis).Aquest supermercat captarà molts compradors de Molins,Vallirana,Cervelló,Sant Vicenç,Torrelles,Santa Coloma de Cervelló i potser Corbera i La Palma que fins ara feien les compres al col.lapsat Mercadona de Sant Andreu de la Barca,aixó ajudarà a descongestionar-lo.
Actualment a Molins de Rei hi ha dos Caprabo i uns 3/4 Condis(un d'ells amb aparcament)a més d'un Suma.Veurem l'impacte d'aquests supermercats quan s'obri el Mercadona.
setrakso December 28th, 2011, 01:32 AM He encontrado esto, no sé si estará confirmado, pero me parece extraño, si además dicen que crecen y tienen beneficios, para qué paralizan la expansión, mi no entender :ops:, pensé que ya estarían en obras en Gracia y todo:
Abercrombie paraliza su expansión en Europa y echa atrás en Barcelona
El grupo estadounidense Abercrombie & Fitch frena en el mercado europeo. La compañía ha decidido paralizar su expansión en el continente ante la coyuntura económica, lo que afectará a su proyecto de apertura en Barcelona.
La empresa, que acaba de poner en marcha su primer establecimiento en Madrid, debía firmar el contrato de arrendamiento de un local de Paseo de Gracia. Hace dos semanas, el grupo se echó atrás en la decisión de ocupar 2.800 metros cuadrados en la antigua sede de Banco Vitalicio, en Paseo de Gracia con Gran Vía.
La compañía ha decidido no firmar el contrato para ocupar un local en Paseo de Gracia
El repentino giro en la estrategia de Abercrombie no afectará únicamente al establecimiento de Barcelona, sino también a otras ciudades como Viena, ya que la decisión del grupo tiene alcance europeo. En 2012, la compañía proyectaba la apertura en ubicaciones como Amsterdam, Munich y Hamburgo.
El pasado 3 de noviembre, Abercrombie estrenó el primer establecimiento de su enseña principal en España, ubicado en la calle Ortega y Gasset de Madrid, en el Palacio Aguas de Sevilla. Esta apertura, que se suma al desarrollo de su cadena Hollister, debía preceder a la entrada en Barcelona, en una operación que hubiera requerido una profunda remodelación del edificio, que debía haber recibido el visto bueno del Ayuntamiento de la ciudad antes de fin de año.
El grupo estadounidense ha cerrado los nueve primeros meses de su ejercicio fiscal con un crecimiento del 22%. El beneficio de la empresa se ha disparado un 87%, hasta 108 millones de dólares.
http://www.modaes.es/empresa/231211/abercrombie-paraliza-su-expansion-en-europa-y-echa
Bakuman December 29th, 2011, 12:29 PM He mirado en el facebook de Abercrombie & Fitch Barcelona y no dicen nada al respecto. Hay personas que han preguntado por la noticia en concreto, pero no han respondido nada. Si bien es verdad que la gente pregunta en castellano y A&F parece que solo postea en inglés.
En todo caso, en días posteriores a la fecha de la noticia de esta publicación, en el facebook han puesto un enlace a un vídeo del ayuntamiento en la que inauguran la reforma de la fuente que tienen a sus puertas, entre Passeig de Gràcia y Gran Via y lo han comentado con un escueto "Their will be", y han seguido posteando cosas hasta el día de hoy.
Sobre la renuncia de la tienda no he encontrado más noticias que la de esa publicación, pero podría tener la misma credibilidad que cuando anunciaron hace un par de años que A&F enteramente su desembarco en España, diciendo lo mismo que la de BCN pero de la de Madrid, que ahora mismo está abierta:
http://www.modaes.es/empresa/090309/abercrombie-amp-fitch-paraliza-su-desembarco-en-el
Incluso decían en ese artículo que Tiffany & Co no se instalaría tampoco en Barcelona y ahora tenemos la tienda junto al hotel Mandarín. No es muy buen precedente para la publicación.
En todo caso, no creo que importe mucho, si no se pone esa, otra gran empresa lo hará.
El facebook de A&F BCN: http://www.facebook.com/pages/Abercrombie-Fitch-Barcelona/187710374621788?sk=wall&filter=12
Y el vídeo que resaltaban, de la fuente que está junto a su futura tienda:
fU4IMdRDVVo
Sky March 15th, 2012, 02:38 PM Amancio Ortega compra un edificio en Paseo de Gracia por 53,5 millones
Amancio Ortega, presidente de Zara, ha comprado el edificio situado en Paseo de Gracia 56, antigua sede Ercros y que actualmente acoge la tienda principal de Burberry en Barcelona.
http://www.eleconomista.es/catalunya/noticias/3822582/03/12/amancio-ortega-compra-la-tienda-de-burberry-en-paseo-de-gracia.html
Sky April 13th, 2012, 09:37 AM Nike obre una botiga a Diagonal Mar
La marca de roba esportiva segueix amb el seu pla d'expansió en els centres comercials de Barcelona
La marca esportiva nord-americana Nike va obrir una botiga al centre comercial Diagonal Mar de Barcelona que se suma a les que la firma de roba esportiva té a Passeig de Gràcia, l'avinguda Diagonal i als centres comercials L'Illa i La Maquinista.
L'empresa nord-americana, amb més de 50 anys al mercat i amb un clar domini en la vestimenta i accessoris esportius, va obrir la nova Nike Store dins de l'estratègia d'expansió de la marca a Barcelona. L'establiment tindrà articles nous i clàssics per a dones, homes i nens, segons va anunciar el centre comercial.
http://www.economiadigital.es/cat/notices/2012/04/nike_obre_una_tenda_en_diagonal_mar_29895.php
Edgaaar April 13th, 2012, 01:32 PM Reus obre la primera botiga Rigby&Peller de l'Estat espanyol
Es caracteritza pel seu 'Lingerie Styling'
El 80% de les dones no porta la talla correcta de sostenidors. Així ho anuncia la nova botiga de moda íntima Rigby&Peller que ha obert aquest dijous al carrer Sant Joan de Reus. Es tracta del primer establiment a l'Estat espanyol. En els propers mesos preveu obrir un parell de botigues a Barcelona i Madrid, amb la reconversió de les botigues Oreia.
http://www.reusdigital.cat/media/images/0.462913001334314404.jpeg
L'establiment Rigby&Peller va més enllà del comerç de peces de llenceria, ja que es caracteritza per l'atenció personalitzada a les clientes. L'emprovador és el centre de la botiga i és on té lloc la 'Lingerie Styling', que és l'estilisme en llenceria. Amb la frase "estilitzem el cos i la ment de les dones", Rigby&Peller vol expressar que a través del seu servei únic d'estilisme 'Lingerie Styling' i dels seus productes, la confiança i l'autoestima de les seves clientes millora.
"Les dones que visiten la botiga entren a buscar un sostenidor i surten com una dona nova", explica Anna Píriz, responsable de l'establiment. A més, afegeix que "ajudem a la dona a entendre el que la fa sentir diferent i única". La dona entra a l'emprovador i quan se li ha trobat la talla correcta, es busca l'estil que li va millor, "no busquem només la talla, sinó el que estilitza més el seu cos", comenta Píriz.
Les expertes en estilisme de Rigby&Peller analitzen no només la silueta de la dona, sinó que també tenen en compte el seu estil de vida i la seva personalitat. El seu objectiu final és comprendre les necessitats de les dones i oferir-li assessorament en relació a aquests. Els emprovadors d'aquest establiment són grans, cosa que fa que la clienta se senti més còmode i més confiada. L'estilista medeix el seu contorn, esbrina la seva talla i li porta el sostenidor més adequat.
Un cop la clienta és assessorada i ja ha triat el producte que li va millor, la venedora li agafa les seves dades amb la seva talla i ho arxiva per a properes compres. El que s'intenta fer és un fons d'armari amb un sostenidor per a cada ocasió i així, es construeix una relació amb el client a llarg termini. L'establiment ofereix sostenidors molt tècnics perquè "és important que la dona se senti bé", indica Píriz.
Anna Píriz assenyala que "la botiga és reconeguda pel seu 'Lingerie Styling', el servei d'estilisme únic que ofereix la firma, i la ciutat de Reus és coneguda a tot arreu per l'altíssim nivell dels seus comerços, i per tant era lògic que el primer establiment de Rigby&Peller de l'Estat espanyol s'obrís a Reus".
Rigby&Peller es va fundar l'any 1939 per Gita Peller i Bertha Rigby i va començar com un negoci de corseteria a mida a Londres. L'any 1960, la Reina Elizabeth II va concedir la categoria de proveïdor oficial de 'La Casa Reial' (Royal Warrant) a Rigby&Peller. La cadena pertany des de l'agost de l'any passat a l'empresa belga Van de Velde.
Reusdigital.cat
Bakuman April 13th, 2012, 08:42 PM Algú sap si hi ha algun Carrefour Express a Barcelona? No n'he vist mai cap. :dunno:
Al costat de la SF, al carrer Marina, hi ha un.
El disseny es molt xulo. No té rés a veure amb de Les Rambles, i es molt més petit. Em recorda més a un Opencor (més guapo inclós), una mica car, amb coses indispensables i que no tanca tan tard com el de l'ECI.
wapo5050 April 15th, 2012, 07:06 PM Seguro que tiene su propio hilo, pero no lo encuentro, así que lo pregunto por aquí: ¿cómo van las obras el Apple Store el Barcelona? ¿se ve bastante movimiento?
Bakuman April 16th, 2012, 08:41 PM Seguro que tiene su propio hilo, pero no lo encuentro, así que lo pregunto por aquí: ¿cómo van las obras el Apple Store el Barcelona? ¿se ve bastante movimiento?
Sí.
Para los de Apple, crisis es el malo de una peli.
Sky April 24th, 2012, 10:43 AM Mango se queda con la mayor tienda del Aeropuerto de Barcelona
Mango se estrenará en el Aeropuerto de El Prat y lo hará con una tienda de 594 metros cuadrados, la más grande de la Terminal 1.
La cadena de moda presidida por Isak Andic ha ganado el concurso que abrió Aena para ocupar el establecimiento que dejó libre Gonzalo Comella. Mango competía con otras dos cadenas catalanas:Custo Barcelona y Shana.
La firma de ropa de bajo coste Shana presentó la propuesta económica más generosa, con un importe de 540.000 euros anuales más un 23% de variable. La oferta de Custo Barcelona fue de 400.000 euros el primer año, 410.000 euros el segundo año y un variable del 22%. Finalmente, Mango ofreció 450.000 euros y un variable del 28%.
Además de la valoración económica, Aena ha contado con un informe técnico en el que se valoraba, entre otros factores, si la marca encaja con el público del aeropuerto. En este sentido, la compañía de Isak Andic partió como favorita desde un primer momento.
http://www.expansion.com/2012/04/24/catalunya/1335252227.html
Jaymee April 26th, 2012, 05:05 PM He mirado en el facebook de Abercrombie & Fitch Barcelona y no dicen nada al respecto. Hay personas que han preguntado por la noticia en concreto, pero no han respondido nada. Si bien es verdad que la gente pregunta en castellano y A&F parece que solo postea en inglés.
En todo caso, en días posteriores a la fecha de la noticia de esta publicación, en el facebook han puesto un enlace a un vídeo del ayuntamiento en la que inauguran la reforma de la fuente que tienen a sus puertas, entre Passeig de Gràcia y Gran Via y lo han comentado con un escueto "Their will be", y han seguido posteando cosas hasta el día de hoy.
Sobre la renuncia de la tienda no he encontrado más noticias que la de esa publicación, pero podría tener la misma credibilidad que cuando anunciaron hace un par de años que A&F enteramente su desembarco en España, diciendo lo mismo que la de BCN pero de la de Madrid, que ahora mismo está abierta:
http://www.modaes.es/empresa/090309/abercrombie-amp-fitch-paraliza-su-desembarco-en-el
Incluso decían en ese artículo que Tiffany & Co no se instalaría tampoco en Barcelona y ahora tenemos la tienda junto al hotel Mandarín. No es muy buen precedente para la publicación.
En todo caso, no creo que importe mucho, si no se pone esa, otra gran empresa lo hará.El facebook de A&F BCN: http://www.facebook.com/pages/Abercrombie-Fitch-Barcelona/187710374621788?sk=wall&filter=12
Y el vídeo que resaltaban, de la fuente que está junto a su futura tienda:
fU4IMdRDVVo
Ja hi pots comptar. He lleigit diverses vegades que aquests darrers anys varies marques es dónen d'òsties per un local gran al Pg de Gràcia. National Geographic porta 2 o 3 anys buscant un local de més de 100m2 per possar la seva tenda en aquest carrer. De totes maneres seria una llàstima. A&F quedaria de PM allà.
I en relació a l'adquisició de l'edifici de Burberry per part d'Amancio Ortega, suposso que només afectarà a les oficines. Aquest edifici es l'emblema de Burberry a Espanya.
pizzicato5 April 26th, 2012, 06:35 PM Si, encara que están fent alguna obra des de fa temps, al lateral d´Aragó
Bakuman April 28th, 2012, 02:49 PM Jo, la veritat, preferiria que no posessin cap botiga a l'edifici Vitalicio... M'encanta com hi és, sent un edifici principalment tipus seu.
Per cert, un dels punts de vista de l'edifici Vitalicio que més m'agrada és el que tens pujant per la sortida del metro de la L2 a Passeig de Gràcia. Justament la sortida que hi ha a la GV per la banda Besós.
http://img140.imageshack.us/img140/6384/20120422205140.jpg
setrakso April 29th, 2012, 05:31 PM En fin bueno, a lo que venía ¿alguien sabe que va a pasar con la tienda de Abercrombie? ¿La van a abrir finalmente? ¿Hay obras en el local?
SEIM April 29th, 2012, 06:10 PM Mango se queda con la mayor tienda del Aeropuerto de Barcelona
Mango se estrenará en el Aeropuerto de El Prat y lo hará con una tienda de 594 metros cuadrados, la más grande de la Terminal 1.
La cadena de moda presidida por Isak Andic ha ganado el concurso que abrió Aena para ocupar el establecimiento que dejó libre Gonzalo Comella. Mango competía con otras dos cadenas catalanas:Custo Barcelona y Shana.
La firma de ropa de bajo coste Shana presentó la propuesta económica más generosa, con un importe de 540.000 euros anuales más un 23% de variable. La oferta de Custo Barcelona fue de 400.000 euros el primer año, 410.000 euros el segundo año y un variable del 22%. Finalmente, Mango ofreció 450.000 euros y un variable del 28%.
Además de la valoración económica, Aena ha contado con un informe técnico en el que se valoraba, entre otros factores, si la marca encaja con el público del aeropuerto. En este sentido, la compañía de Isak Andic partió como favorita desde un primer momento. La cadena invierte 290.000 euros al año en publicidad en el Aeropuerto del Prat a través de soportes de cristal con maniquíes en su interior repartidos por toda la T-1.
La apertura de una tienda en el Aeropuerto de Barcelona era una de las prioridades de Mango. Ayer, fuentes de la compañía mostraron su satisfacción por la adjudicación y destacaron el “enorme potencial de este aeropuerto y su imagen internacional”. El grupo tiene establecimientos en diez aeropuertos de todo el mundo. Desde la firma del contrato con Aena, Mango necesita dos meses para adecuar el local por lo que podría abrir su establecimiento el próximo julio.
Enllaç Expansion.com (http://www.expansion.com/2012/04/24/catalunya/1335252227.html?a=3b0ec98442bd89b11495f60da8e9f5f2&t=1335715527)
A10
Bakuman May 23rd, 2012, 10:22 AM No vull espantar a ningú, però l'altre dia vaig veure un comerç tancat al Passeig de Gràcia, baixant des de Diagonal a poc d'arribar a la Gran Via (un parell d'illes abans, més o menys).
No sé si l'estarien reformant o estava buit sense més, i si es aquest darrer cas, doncs m'estranya, sent el carrer que és.
|
|