View Full Version : L'Avinguda Pearson
Ultra64 July 28th, 2008, 02:45 PM Al llarg de l'avinguda Pearson hi ha un desnivell d'uns 90 metres, en poc menys de 2 km de recorregut, hi ha molt pendent, i és un lloc ideal per practicar-hi skate, ja que és una zona molt tranquila, on hi ha poc tràfic. És la zona més alta de Barcelona.
Videos:
http://www.youtube.com/v/5tDUgfB-8ew
http://www.youtube.com/v/KxlNAsE9uOg
http://www.youtube.com/v/y7DjAj5AHo0
http://www.youtube.com/v/TtiP6y58AVk
Fotos:
http://img137.imageshack.us/img137/9128/avingudapearson1fg1.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/8412/avingudapearson2uq2.jpg
http://img187.imageshack.us/img187/9201/avingudapearson3qx6.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/9506/avingudapearson4mz8.jpg
casofatal July 28th, 2008, 08:01 PM a mi el que em fa mal als ulls veure tanta piscina privada :puke:.... las llenaba de cemento...jaja
Izo July 28th, 2008, 11:04 PM L'Av. de Pearson és l'últim lloc que m'hagués imaginat amb patinadors. :lol:
Bitxofo July 29th, 2008, 01:03 AM La conec prou bé, d'anar diverses vegades al consolat de Rússia.
:yes:
Hi ha moltes cases flipants!
:drool:
el casanovas July 29th, 2008, 01:25 AM L'Av. de Pearson és l'últim lloc que m'hagués imaginat amb patinadors. :lol:
No és tan amunt ni tan "aixins", però quan vaig haver de mudar-me a cops de Ferrocarrils+bici m'encantava anar per St. Gervasi amb la bici carregadíssima aterroritzant els pijillus... no ho hauria d'haver fet, però... :D
Confide July 29th, 2008, 03:24 PM ^^ Tu no eres de Sants?
Izo July 29th, 2008, 06:07 PM No és pas per piha que no me la imagino amb patinadors, l'Av. de Pearson. De fet, lloc n'hi ha, per patinar, i no hi ha gaire circulació de vehicles (per no dir que és pràcticament inexistent). Però sempre m'he imaginat els patinadors fent la seva en llocs més cèntrics. Suposo que degut a les limitacions que hi ha per patinar s'han de buscar la vida i trobar zones bones on sigui, o potser també ho fan per no patinar sempre pels mateixos llocs i acabar avorrint-los.
el casanovas July 29th, 2008, 06:29 PM ^^ Tu no eres de Sants?
I tant, però els meus pares es van estar a Terrassa un temps i quan van marxar a Mallorca definitivament vaig haver de baixar trastos (i passo de pujar-los a la Renfe, a més després per sortir de l'estació de Sants carregat d'històries em fotia molt de pal)... ara diuen que tornaran a Catalunya (a veure si és veritat D: )
Quant als skaters... pels parcs de terra no hi poden anar, però segons quines places dures deuen relliscar bastant, oi? Em crida l'atenció que a Pl. Europa no n'hi hagi.
Bitxofo July 30th, 2008, 02:51 AM ^^A la Plaça Universitat hi ha milers de patinadors i "skaters"!
:eek:
Confide July 30th, 2008, 03:36 PM Jo faria algun parc de 2 o 3 ha a Montjuïc o a Collserola amb milers d'esglaons i altres tonteries per la gentola aquesta, a veure si es trenquen les cames, que sembla que és el que van buscant... després si trenquen el mobiliari urbà (veure com està tot trencat a la Pl. dels PPCC) no ho paguen ells...
el casanovas July 30th, 2008, 05:54 PM ^^
Cert... de fet em pregunto com és que algun gamberro amb escala no s'ha carregat el gat de la teulada encara... la veritat és que aquesta plaça és un poema, jo de vegades m'hi assec només per resistència, perquè no conec ningú que hi vagi...
@ Bitxo:
Sí, és veritat! Però sempre, sempre... per això ho deia... n'hi ha alguna altra, però curiosament hi ha places dures (o semidures) que tenen paperetes i mai hi ha skaters... Pl. Olivereta, o Pl. Europa... me'ls imagino perfectament per les escales dels Ferrocarrils i tot :/
Izo July 31st, 2008, 12:55 AM ^^A la Plaça Universitat hi ha milers de patinadors i "skaters"!
:eek:
Digues-m'ho a mi, que cada vegada que vaig a la facultat me'ls trobo pel mig... :ohno:
JarlehuBCN July 31st, 2008, 12:56 AM La plaça PPCC està com està degut a una falta de manteniment d'anys i no per culpa dels skaters. De fet trobo que places com la Plaça dels Àngels necessiten els skaters per a transmetre la imatge que transmeten. Es molt "urbà". No se ben be com definir-ho però no em sembla malament la imatge que donen. Hi ha definitivament imatges pitjors.
Danzig July 31st, 2008, 09:53 AM A mi m'agrada caminar tranquil, a la PPCC no hi ha problema per què és enorme, però a Universitat em toca molt els collons el que fan quatre guiris.
Ahir vaig passar i els bancs no els pot fer servir la gent degut als imbècils de torn. Ja s'ha abolit l'ordenança cívica??? :bash:
alexbn July 31st, 2008, 12:45 PM Qué mal recuerdo de la Av. Pearson... Iba paseando por la calle a eso de las 11 de la mañana y de golpe se me atraviesa delante un furgón blindado de la policía nacional, se bajan los dos señores, me registran, me empiezan a interrogar y cuando acaban les pregunto a qué viene el espectáculo. Resulta que "ya sabe Vd. que los ricos están paranoicos y se ve que una señora que lo ha visto por la ventana se ha pensado que le iba a entrar a robar. Perdone las molestias"
Mensaje desde aquí a la señora:
PUTA!!!
Gabe July 31st, 2008, 12:51 PM Qué mal recuerdo de la Av. Pearson... Iba paseando por la calle a eso de las 11 de la mañana y de golpe se me atraviesa delante un furgón blindado de la policía nacional, se bajan los dos señores, me registran, me empiezan a interrogar y cuando acaban les pregunto a qué viene el espectáculo. Resulta que "ya sabe Vd. que los ricos están paranoicos y se ve que una señora que lo ha visto por la ventana se ha pensado que le iba a entrar a robar. Perdone las molestias"
PUTA!!!
me parece muy fuerte..yo hubieses exigido saber quién llamó y la denunciaria
alexbn July 31st, 2008, 01:16 PM Por cierto, perdón por la palabrota. Es que me enciendo. XD XD He reducido el tamaño de la letra, al verlo por segunda vez me he escandalizado.
Aparte de eso, la avenida en sí es muy bonita.
Dinivan July 31st, 2008, 01:18 PM Qué mal recuerdo de la Av. Pearson... Iba paseando por la calle a eso de las 11 de la mañana y de golpe se me atraviesa delante un furgón blindado de la policía nacional, se bajan los dos señores, me registran, me empiezan a interrogar y cuando acaban les pregunto a qué viene el espectáculo. Resulta que "ya sabe Vd. que los ricos están paranoicos y se ve que una señora que lo ha visto por la ventana se ha pensado que le iba a entrar a robar. Perdone las molestias"
PUTA!!!
:lol: ¿¿pero cómo ibas vestido??
Gabe July 31st, 2008, 02:06 PM Por cierto, perdón por la palabrota. Es que me enciendo. XD XD He reducido el tamaño de la letra, al verlo por segunda vez me he escandalizado.
Aparte de eso, la avenida en sí es muy bonita.
hombre, mucha mansión pero no deja se ser una zona meramente residencial...personalmente prefiero vidilla de barrio,comercios y un montón de servicios a tu alcance. Aunque bueno, he tenido el "privilegio" de conocer gente de postín de por la zona (hijos de condes, etc) y os aseguro que no bajan para nada al centro de la ciudad...para ellos su vida está ahi, en las fiestas privadas, actos sociales...viven en otro mundo...cuando fui invitado a la mansión de la familia Raventós (el de los cavas) me tomé una coca cola en el jardín y al acabar cogi la lata y me levanté para tirarla...muchas tias me mataron con la mirada como pensando "qué hace este vulgar pueblerino de mierd...?" y el anfitrión me dijo "qué estás haciendo? tenemos gente que hace eso por nosotros"...una cosa es que me reparen el coche o la lavadora, pq yo no sé, pero vamos, tirar una lata...lo peor fue la chacha que se sintió ofendida cuando quise tirarla yo mismo :nuts:
xussep80 July 31st, 2008, 02:10 PM Hi ha molta hipocresia en aquesta vidilla que es munten els pseudo-snobs.
Jo vaig assistir una vegada a una recepció de l'ambaixador francès a El Caire (sincerament, no sé què fotia jo allí). Em va encantar perquè fidelitzava al 100% els anuncis del Ferrero Richer de la Preysler :D Cambrers portant safates amb canapés, repartint copes de cava, tot el món "socialitzant" i fent-se la pilota mútuament als jardins del palauet... jeje. N'hi havia per fer un estudi sociològic. Suposo que la gent també pensava què collons fotia jo allí, però cap problema, al menys em vaig fotre de canapés pijos fins el cul i de beguda gratis (a Egipte el consum d'alcohol està restringit -ho prohibeix l'Alcorà- i els preus són abusius) :D
Bitxofo July 31st, 2008, 04:54 PM Qué mal recuerdo de la Av. Pearson... Iba paseando por la calle a eso de las 11 de la mañana y de golpe se me atraviesa delante un furgón blindado de la policía nacional, se bajan los dos señores, me registran, me empiezan a interrogar y cuando acaban les pregunto a qué viene el espectáculo. Resulta que "ya sabe Vd. que los ricos están paranoicos y se ve que una señora que lo ha visto por la ventana se ha pensado que le iba a entrar a robar. Perdone las molestias"
PUTA!!!
¿Qué ropa llevabas?
:?
Yo he ido allí muchas veces, siempre tomo fotos y nunca me ha pasado nada.
:D
Eres muy chunga, Mayra.:lol:xDDDDDDDDDDD
:jk:
|
|