View Full Version : (B) Brussel door swkotor2

swkotor2
May 26th, 2008, 05:55 PM
Je me permet de poster ici une de mes photos pour ne pas créer un nouveau thread pour une seule photo! la voici: prise depuis anderlecht!

http://img369.imageshack.us/img369/7235/p10203761gv4.jpg

Vincedem
May 26th, 2008, 07:38 PM
Is het echt zo slecht om in de buurt van het Kanaal te leven. Ik heb me dit laten wijsmaken, vooral langs de kant van Molenbeek zou het minder zijn.

Het lijkt mij alleszins wel aantrekkelijk om langs het weinige water in Brussel te wonen. Hopelijk wordt het na die werken aantrekkelijker.

swkotor2
May 26th, 2008, 07:57 PM
Is het echt zo slecht om in de buurt van het Kanaal te leven. Ik heb me dit laten wijsmaken, vooral langs de kant van Molenbeek zou het minder zijn.

Het lijkt mij alleszins wel aantrekkelijk om langs het weinige water in Brussel te wonen. Hopelijk wordt het na die werken aantrekkelijker.

het is een hele goed plaats om te leven! er zijn enkele problemen van criminaliteit.. maar minder en minder van jaar tot jaar! mijn zus leeft daar en ze is heel blij!

Benonie
May 26th, 2008, 10:01 PM
Als die fraaie foto vanuit jouw zus haar woning is genomen, heeft ze best wel een mooi uitzicht...

swkotor2
May 27th, 2008, 09:57 AM
Als die fraaie foto vanuit jouw zus haar woning is genomen, heeft ze best wel een mooi uitzicht...

we kunen zien, de atomium, de basilieke van koekelberg, de nordwijk... la tour du midi, le beffroi de la grand place et le palais de justice.... :)

Benonie
May 27th, 2008, 04:07 PM
we kunen zien, de atomium, de basilieke van koekelberg, de nordwijk... la tour du midi, le beffroi de la grand place et le palais de justice.... :)

... Et dans quelques années: La Tour Premium! :banana:

swkotor2
May 27th, 2008, 07:23 PM
... Et dans quelques années: La Tour Premium! :banana:

oui j'essaye de l'imaginer sur la photo, elle sera sans doute dans le prolongement du canal meme si celui ci dévie sur la droite! ah vivement le début de sa construction!:banana::banana: