PDA

View Full Version : Barcelona Metròpoli: l'associació

Pages : [1] 2

Hush
June 11th, 2007, 04:34 PM
Diversos forarires gallecs han format una associació legal anomenada "Foro Atlantico", que té com a objectiu defensar el desenvolupament gallec sense complexos, i tenen previst reunir-se amb diferents polítics de primera fila d’allà i amb l’arquitecte britànic Foster, entre d'altres.

Aquí hauriem de fer quelcom similar :D

Mark7
June 11th, 2007, 04:53 PM
casi tota la sagrera esta "adjudicada" urbanisticament a habitatges , segons la propangda que va enviar PSC a casa (visc a Sant Andreu) pero em va sorprendre que el solar que hi ha al dvant de la maquinista no esta qualificat encara, potser alla tenen intencio de fer alguna cosa d'oficines i potser en alçada

JarlehuBCN
June 11th, 2007, 11:35 PM
^^ segons van dir a BTV fa un temps, al solar que esta just davant de La Maquinista en direcció a les vies (o era el que està en direcció a Baró de Viver???) esta projectat una ampliació del centre comercial centrant-se en temes d'oci. De fet van dir que el projecte de viabilitat se l'han encarregat a una companyia que te diversos centres d'oci on barregen mini parc-aquàtic amb alguna atracció, tot sota sostre...

D'altra banda la idea de fer una cosa legal semblant al Foro Atlántico em sembla molt bona i adequada... això si, deixaria de banda tots els temes polítics, d'identitat, etc. Només arquitectura, urbanisme i "disseny urbà".

Ho fem? :D

Izo
June 12th, 2007, 01:41 AM
^^ Jo, encantat de la vida de participar en un fòrum/grup que vulgui promoure i defensar l'urbanisme i l'arquitectura de qualitat tant a Barcelona com a Catalunya, tant pel que respecta als grans projectes com als petits i, evidentment, amb un interès espcial en promoure la construcció en alçada.

"Shine"
June 12th, 2007, 01:53 AM
I jo!

Bitxofo
June 12th, 2007, 02:34 AM
Apunteu-m'hi també!
:wink2:

JarlehuBCN
June 12th, 2007, 02:43 AM
Vinga, proposem noms que em comprometo a fer el logo xDDD (o propostes del mateix, clar!).

Forum Urbà de Catalunya ? (F.U.C.)
Associació per a la qualitat urbana a Catalunya ? (A.Q.U.C.)
...

Bitxofo
June 12th, 2007, 03:05 AM
^^Plataforma Grans Alçades: PLA.G.A. xDD
:D

Sky
June 12th, 2007, 03:31 AM
http://www10.gencat.net/sac/AppJava/tramit_fitxa.jsp?codi=5498

No sembla excessivament complicat...

JarlehuBCN
June 12th, 2007, 03:33 AM
^^ es fàcil, es fàcil. Nosaltres a classe fa uns anys vem fer una i el tràmit va ser molt molt fàcil. Vinga, animeu-vos! :D

Sky
June 12th, 2007, 03:51 AM
Jo em demano ser l'Estimat Líder de la Federació de Lleida. :D

Izo
June 12th, 2007, 03:53 AM
Plataforma Gratacels x Barcelona (basat en la Plataforma AVE x Litoral).

PEPINO: Proposem Erigir Pepinos Immensos, Notoris i Originals.

PEPINÀS: Pretenem Erigir Pepinos Immensos i Notables a Sagrera.

D'acord, ara propostes més serioses: :D

ADUQ: Associació per la Defensa d'un Urbanisme de Qualitat.

PAAC: Promoció de l'Arquitectura en Alçada a Catalunya.

AUQC: Arquitectura i Urbanisme de Qualitat a Catalunya.

IAUC: Innovació Arquitectònica i Urbanística a Catalunya.

MALOBA
June 12th, 2007, 09:38 AM
JO com ja havia dit, m'apunto. Les meves propostes són:

UQAR: Urbanisme de Qüalitat en Alçada i Responsable.

ASAQ: Arquitectura Sostenible en Alçada i de Qüalitat.

Hush
June 12th, 2007, 02:04 PM
Mmm, penso que un nom més genèric tipus el gallec seria més encertat, un nom no especificador, així a part de defensar els gratacels també podriem promoure altres tipus d'infraestructures al territori català i especialment al barceloní.

Plataforma/Grup/Associació pel desenvolupament de Catalunya.

Trobo bé no entrar en temes polítics, però crec que el grup hauria de nèixer amb una essència de base catalanista-barcelonina, perquè al cap i a la fi no treballarem a favor de Huelva o Santa Cruz de Tenerife xD

PD: La iniciativa gallega va haver de superar, sino recordo malament, alguns tramits burocratics pesats.

metroBCN
June 12th, 2007, 02:47 PM
Jo m'apunto, i tingueu segur que si la cosa tira endavant tinc alguns contactes en mitjans de comunicació que ens donarien sortida mediàtica.

JarlehuBCN
June 12th, 2007, 03:17 PM
Evidentment s'ha de tenir com a base un esperit catalano-barcelonista, pero com hem dit sense entrar en temes espinosos on no hi hem de fer res...
Vinga, a veure si tirem la idea que pot ser MOLT interessant... la veritat que a mi em fa molta molta il·lusió.

Lââm
June 12th, 2007, 03:55 PM
SÓC EN HUSH.

Necessitem caps provisionals que tirin endavant el projecte, membres entesos sobre cada una de les materies (enginyers, arquitectes...) i gent foraire que s'apunti.

De moment estan interessats:

JarlehuBCN
Maloba
Hush
Izo
Shine
Bitxofo
Sky (Lleida)
MetroBCN

Danzig
June 12th, 2007, 04:16 PM
Hi haurà secció informàtica?

Bitxofo
June 12th, 2007, 04:58 PM

I secció de Turisme i/o idiomes?
:colgate:

Sky
June 12th, 2007, 05:00 PM
^^ I secció... sense ofici ni benefici? :D

Lââm
June 12th, 2007, 05:12 PM
SÓC HUSH

I secció de Turisme i/o idiomes?

^^ I secció... sense ofici ni benefici? :D

xD

No m'heu entès, aquí tots som "experts" en el tema, uns més uns menys però em referia a que com que el grup estaria dedicat a les infraestructures hi hauria d'haver gent molt experta i amb titulació.

Jo, com Sky, soc del grupet "ni ofici ni benefici", però en Danzing té grandisims coneixements ja coneguts en aquest fòrum.

SEIM
June 12th, 2007, 05:33 PM
Això d'aconseguir gent molt experta es dificil d'aconseguir... i costos. En la meva petita aportacio m'afegeixo al grup.

Potser la questió no es tant que fem propostes tècnica, econòmica i socialment viables, donat que cap som prou experts en les materies. Només actuar com un "laboratori" o grup generador de idees noves. De criticar quan calgui i propossar alternatives a projectes exsistents. Idees amb certa entitat en diferents àmbits, especialment l'urbanístic, l'arquitectònic i el de les infraestructures. Tocar masses tecles seria desvirtuar el nostre princial interes.

Demanar per demanar "pepinos"no te cap lógica ni cap base per a que ens facin cap mena de cas.

Això de catalanista i Barceloni com a carta de presentació en sembla massa escorat cap a una banda política. Es tracta de proposar millores per a la nostra ciutat i pais... per tant implicitament ja es catalanista i barceloni.

A10

Danzig
June 12th, 2007, 05:34 PM
:ruborizado:

SEIM
June 12th, 2007, 05:36 PM
:ruborizado:

Maestro DAN... sempre ho he dit :master: :master: :master: :master: :master: :master:

Sky
June 12th, 2007, 05:38 PM
catalanista i Barceloni

Suposo que es referien a orientar l'associació a Barcelona i Catalunya...

La veritat és que el grup hauria de ser el més transversal possible, per poder dir després allò de "formada per persones de totes les ideologies". :D

Izo
June 12th, 2007, 06:53 PM
^^ Exacte, és el que he entès jo per 'catalanista': no pas en un sentit ideològic o polític sinó en el fet que l'associació treballaria en l'àmbit del Principat.

I, com ha dit en SEIM, des del començament he pensat en l'associació com un laboratori generador d'idees noves. Es tractaria d'estar sempre atents als projectes urbanístics, arquitectònics i d'infraestructures al nostre país, així com d'estar a l'última en aquestes àrees (veure una mica què es fa fora de casa nostra).

Hush
June 12th, 2007, 07:58 PM
^^Mark, aixó no va aquí, fa unes hores que el fil s'ha dividit en dos.
Aquest és el fil sobre la possible creació d'una associació ;)

Sky, mou-lo si us plau!

Això d'aconseguir gent molt experta es dificil d'aconseguir... i costos. En la meva petita aportacio m'afegeixo al grup.

Experta fins al punt que si un dia s'ha de debatre qualsevol cosa amb uns tercers, que un de nosaltres sàpiga realment del que s'esta parlant, més enllà d'opinions que tots els membres tindriem.
En aquest fòrum hi ha gent capacitada, de la mateixa manera que en el cas gallec hi ha periodistes especialitzats en infraestructures, enginyers, etc.

Idees amb certa entitat en diferents àmbits, especialment l'urbanístic, l'arquitectònic i el de les infraestructures. Tocar masses tecles seria desvirtuar el nostre princial interes.

D'acord amb tu; els tres temes que esmentes serien els àmbtis d'actuació.

Demanar per demanar "pepinos" no te cap lógica ni cap base per a que ens facin cap mena de cas.

Es evident.
Per aixó, sigui quin sigui el nom que s'esculli, proposo que sigui gèneric.

Això de catalanista i Barceloni com a carta de presentació en sembla massa escorat cap a una banda política. Es tracta de proposar millores per a la nostra ciutat i pais... per tant implicitament ja es catalanista i barceloni.

Massa escorat cap a una banda política no ho crec, no parlo en cap moment d'idees polítiques, simplement que tingui, de base, una visió favorable als interessos d'aquí; amb perspectiva catalana i barcelonina.

JarlehuBCN
June 12th, 2007, 08:16 PM
Be, jo també soc del grup "Sense ofici ni benefici", només puc aportar els meus coneixements en màrketing i relacions públiques "me temo" xDDD. Pot sortir una cosa molt maca entre tots i ben pensada ;)

entfe001
June 12th, 2007, 11:52 PM
Si voleu fer edificis amb la topologia d'un triple tor m'aviseu :D

Antoi
June 13th, 2007, 10:31 AM
Ei, quina gran idea! Jo també m'hi apunto, tot i que el meu coneixement dels diferents àmbits és molt limitat xD

MALOBA
June 13th, 2007, 10:35 AM
Jo també sóc del grup sense ofici ni benefici, jo sóc d'empresarials, i podria donar suport administratiu.

metroBCN
June 13th, 2007, 10:53 AM
Doncs jo sóc del de periodistes d'infrastructures. :cheers:

SEIM
June 13th, 2007, 12:25 PM
Jo soc del grup dels arq. Tècnics... aburridament sense ofici ni benefici.

A10

Danzig
June 13th, 2007, 12:43 PM
avorrir :D

JarlehuBCN
June 16th, 2007, 11:29 PM
^^ UP! ^^

Sky
June 16th, 2007, 11:32 PM
Suposo que el que costarà més d'això serà redactar els estatuts...

Clar que sempre es pot fer copy&paste d'alguna associació que ja existeixi retocant algunes cosetes. :D

Hush
June 17th, 2007, 01:25 PM
Va doncs, qui s'encarrega de fer els 1rs passos?

Antoi
June 17th, 2007, 01:26 PM
^^ Els estatuts és el més fàcil de fer. De fet, la Gene ja té uns estatuts prefets on només has d'indicar les dades que es requereixen (nom de l'entitat, seu social, fi pel qual s'ha creat i poca cosa més) :D

Per formalitzar una associació s'ha de presentar:

- Acta de fundació de l'associació, firmada per un mínim de tres persones que seran el president, el tresorer i el secretari.

- Estatuts de l'associació, per triplicat.

- Sol.licitud d'admissió de l'associació al registre d'entitats de la Gene.

Per cert, les taxes, consultant a la Gene, són de 30 €.

JarlehuBCN
June 17th, 2007, 01:44 PM
Jo no tinc gaire cosa a fer ultimament així que si ningú s'ofereix voluntari m'hi puc animar :)

Vox
June 17th, 2007, 02:20 PM
Ep, m'hi apunto :)

Vox

Sky
June 17th, 2007, 02:22 PM
Per cert, les taxes, consultant a la Gene, són de 30 €.

A la web diu que hi ha un 50% de descompte si es tramet per Internet.

Antoi
June 17th, 2007, 02:26 PM
Jo no tinc gaire cosa a fer ultimament així que si ningú s'ofereix voluntari m'hi puc animar :)

Jo tinc algu d'experiencia en crear associacions, si us interessa podem fer un equip de treball.

Hush
June 17th, 2007, 03:10 PM
Va, proposeu noms i que l'Sky posi un poll al fil :D

Jarlehu i Antoi poden fer neixer el grup.

Antoi
June 17th, 2007, 03:21 PM
No només el nom, també s'haurien de proposar almenys tres persones per president, secretari i tresorer.

I com no, quan estigui tot enllestit, hauriem de fer una trobada per la signatura dels papers. L'acta fundacional la pot firmar tothom qui vulgui.

JarlehuBCN
June 17th, 2007, 09:36 PM
Jo tinc algu d'experiencia en crear associacions, si us interessa podem fer un equip de treball.

Rememorant vells temps del CEEMR com a equip xDDD. Per mi perfecte! Un plaer ja ho saps ;).

D'altra banda les meves propostes son:

Forum Urbà de Catalunya (F.U.C.)
Associació per a la Promoció de l'Urbanisme a Catalunya (A.P.U.C.)

"Shine"
June 18th, 2007, 12:21 AM
Fòrum Urbanístic de Catalunya, F.U.C.

Que tal si algú obre una enquesta i decidim nom ja? :)

Per part meva, sóc un Diplomat en Turisme... amb idiomes i un aficionat a aquest món igual que vosaltres... :P Osigui, un altre a la llista dels 'sense ofici ni benefici' xDD

PD: Fòrum queda més seriós que Associació...

Bitxofo
June 18th, 2007, 01:54 AM
Rememorant vells temps del CEEMR com a equip xDDD. Per mi perfecte! Un plaer ja ho saps ;).

D'altra banda les meves propostes son:

Forum Urbà de Catalunya (F.U.C.)
Associació per a la Promoció de l'Urbanisme a Catalunya (A.P.U.C.)
F.U.C. sona a "fuck"...
:runaway:

Sky
June 18th, 2007, 02:03 AM
^^ Seria millor un acrònim guai tipus "UrbCat". :yes:

"Shine"
June 18th, 2007, 02:07 AM
UrbaCat, millor :D

Fòrum UrbaCat :)

Què us sembla? http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s366.gif

Hush
June 18th, 2007, 02:08 AM
Com a nom habitual "UrbCat" està genial i com a nom llarg doncs m'agrada el "Fòrum/Associació per a la Promoció de l'Urbanisme a Catalunya.

"Shine"
June 18th, 2007, 03:35 AM
No li veig molt sentit a la frase 'promoció de l'urbanisme'... l'urbanisme ja es fa, no cal promocionar-lo, en tot cas seria 'de l'urbanisme de qualitat'...

Fem enquesta entre UrbCat i UrbaCat? Jo prefereixo el segon, sona millor i és més fàcil de dir...

Aurelio
June 18th, 2007, 07:47 AM
Jo també m'apunto a l'associació/fòrum.

Es podria dir A.P.C.U.Q.: "Associació Pepinaire de Catalunya Urbanisme de Qualitat"

:D :D :D

Hush
June 18th, 2007, 02:19 PM
Hem d'exposar també els àmbits que volem promoure i/o defensar.

Jo n'apunto un :

- Il·luminació suficient i de qualitat (sense caure en el malbaratament) per a tots els edificis emblematics de BCN i Catalunya.

metroBCN
June 18th, 2007, 02:39 PM
Fòrum UrbaCat m'agrada!

Antoi
June 18th, 2007, 03:03 PM

ídem ;)

A mi m'agrada això de Fòrum Urbà de Catalunya. I com acrònim, doncs Urbacat (tot i que es molt de l'estil de la Generalitat: Meteocat, transcat, aerocat...)

Vox
June 19th, 2007, 03:40 PM
^^ Per això mateix seria fàcil d'introduir a la gent :)

Vox

Sky
July 28th, 2007, 08:57 PM
Què passa amb el tema? Tothom és de vacances? :D

"Shine"
July 28th, 2007, 09:08 PM
:horse:

Sky
November 28th, 2007, 01:05 AM
:old:

Hush
November 28th, 2007, 02:15 AM
Algu hauria d'agafar el timó del tema, jo hi participaria encantat.

Bitxofo
November 28th, 2007, 02:44 AM
Algu hauria d'agafar el timó del tema, jo hi participaria encantat.
Agafa tu el timó.
Jo també vull participar-hi, però no ser timoner.
:runaway:

Hush
November 28th, 2007, 03:02 AM
Va! Qui vol agafar el timo?

OleaSants
December 13th, 2007, 02:59 PM
Proposo Joan Clos president honorífic...

:nuts:

Salute!

Spike88bcn
December 14th, 2007, 01:13 AM
l'objectiu que no retallesin el projectes, ja seria un gran pas.

metroBCN
January 7th, 2008, 06:02 AM
Com que això sembla que no acabi d'arrencar, faig una proposta: De moment podríem reduir la nostra ambició inicial i començar amb un bloc col·lectiu en què anessim exposant les nostres frustracions i/o propostes. Què us sembla el nom MésBarcelona.cat? Si mireu l'adreça www.mesbarcelona.blogspot.com veureu que ja està creat. Més endavant es poden juntar els diners per comprar el domini, que no és car.

Si us agrada la idea i voleu participar-hi, envieu-me un privat amb el vostre correu electrònic i us inclouré en la llista d'autors. A partir d'aquí... de nosaltres depèn que la iniciativa vagi creixent!

:)

Antoi
January 7th, 2008, 11:41 AM
La idea està bé, però no podria ser mescatalunya o alguna cosa semblant? Que no tot és Barcelona...

metroBCN
January 7th, 2008, 12:32 PM
Per això el .cat, és que MesCatalunya em sona massa a eslògan de CiU...

Danzig
January 7th, 2008, 01:38 PM
^^ juas :D

Izo
January 8th, 2008, 12:06 AM
Eslògan de CiU? :nuts::lol:

Sky
January 8th, 2008, 12:17 AM
Encara guardo l'enganxina :D

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%202/b598168d.jpg

lude
January 8th, 2008, 12:22 AM
^^ Doncs amb un cop d'ull i sense llegir és igual que els cartells del PSC. :yes:

metroBCN
January 8th, 2008, 04:16 PM
I doncs, què fem, voleu canviar el nom, ja està bé o desem la iniciativa al calaix? :grouphug:

UT596001
March 22nd, 2008, 01:04 PM
I dic jo: I perquè no es fa ja l'associació que ja es va plantejar per aquí fa un temps per reclamar les altures inicialment previstes? És questió d'ajuntar-se i fer força davant l'Ajuntament de Barcelona.

JarlehuBCN
March 22nd, 2008, 01:11 PM
^^ Bona proposta, tot i que sembla que no hi ha gaire ganes de fer-la anar endavant!

Spike88bcn
March 22nd, 2008, 02:40 PM
jo estic d'acord en protestar conjuntament, per fer més força!!! Que se'ns senti al ajuntament!!!

Bitxofo
March 25th, 2008, 03:55 AM
jo estic d'acord en protestar conjuntament, per fer més força!!! Que se'ns senti al ajuntament!!!
Manifestacions pro-gratacels?
:eek:

Spike88bcn
March 25th, 2008, 11:47 AM
no se si manifestacions, però si algun tipus de protesta, comunicació...

Izo
March 25th, 2008, 11:04 PM
Una bona manera de començar seria enviant cartes als diaris gratuïts (ADN, Metro...) on exposéssim de manera clara i breu els pros d'erigir gratacels i la nostra insatisfacció amb l'actual política que porta a cap l'Ajuntament de Barcelona en aquest sentit.

Spike88bcn
March 25th, 2008, 11:24 PM
si es una bona idea, la podríem fer.

casofatal
March 25th, 2008, 11:41 PM
estic d'acord. Cal que l'ajuntament es replantegi el desenvolupament urbanístic de la ciutat

Bitxofo
March 26th, 2008, 12:12 AM
Una bona manera de començar seria enviant cartes als diaris gratuïts (ADN, Metro...) on exposéssim de manera clara i breu els pros d'erigir gratacels i la nostra insatisfacció amb l'actual política que porta a cap l'Ajuntament de Barcelona en aquest sentit.
Millor a diaris seriosos i no a aquesta porqueria, si us plau!
;)

Spike88bcn
March 26th, 2008, 12:17 AM
si es pot en aquests millor es clar.

Izo
March 26th, 2008, 12:25 AM
D'acord, doncs als seriosos! :D Jo citava els gratuïts perquè els llegeixen molta gent (mal que ens pesi).

I ja que hi estem, crec que el que seria efectiu és consensuar la carta entre nosaltres i aleshores enviar-la als diaris, no pas sota un dels nostres noms, sinó amb el nom del col·lectiu o associació del qual formem part (crec que fa uns mesos vam votar el nom, oi?). D'aquesta manera es veuria més que al darrere de les cartes-protesta no hi ha un ciutadà sinó molts i que aquests (o sia, naltros) anem de debò i ens ho prenem seriosament. És una idea.

Spike88bcn
March 26th, 2008, 10:56 AM
si si em sembla molt be, podríem obrir un tema, per recollir les idees que volem que tingui el comunicat, per posar-nos d'acord.

JarlehuBCN
March 26th, 2008, 07:47 PM
Estic totalment d'acord amb la proposta. Endavant!!! :D

Spike88bcn
March 26th, 2008, 08:17 PM
Molt be podriem fer un llistat de la gent del forum que recolza aquesta idea. I a partir d'aqui fer el comunicat.

_Atun_
March 26th, 2008, 08:25 PM
Jo crec que no us faran gens de cas.

El polítics van a quantitat de vots no pas a la utilitat de construir en alçada.

UT596001
March 26th, 2008, 08:33 PM
^^ Però es tractaria no només de convèncer els polítics, sinó també fer mella en la opinió pública. Convèncer de la neccesitat de construir en altura, dels seus beneficis.

El no ja es té, es tracta d'anar a per el SÍ. Ara, cal ser persistents, amb calma i arguments. Marcar-se uns objectius clars, i lluitar per ells. Tan sols així es pot aconseguir alguna cosa. Ara, amb l'actitud de "no ens faran cas" no es va enlloc.

Sr.Horn
March 26th, 2008, 08:40 PM
Sembla interessant este projecte d'agrupació. Un altre lloc bastant actiu per fer-se resó poden ser els fórums de la web de La Vanguardia, pot una persona proposar-ne un i gestionar-lo ;-)

Sobre Metro, tren, bus... no tracatarà també? :P

Spike88bcn
March 27th, 2008, 12:11 AM
si, el cas es fer alguna cosa, sino fem res mai segur que no aconseguim res.

Hush
March 27th, 2008, 02:49 AM
Ja es va dir en comentaris anteriors que es necessitaven una o varies persones que tiressin endavant el projecte, pero ningu es va oferir.

Spike88bcn
March 29th, 2008, 02:12 AM
Llavors al final qui s'apunta??

JarlehuBCN
March 29th, 2008, 02:28 AM
Jo al seu dia, igual que Antoi (si no recordo malament) i d'altres, em vaig oferir per a intentar tirar endavant això... així que ens podriem posar mans a la obra.

Spike88bcn
March 30th, 2008, 08:57 PM
molt be perfecte!!!

Spike88bcn
April 1st, 2008, 01:09 AM
per començar podríem enviar una carta al ajuntament per expressar que les opinions en aquest tema de les AAVV no representen realment a tothom. Així com a mínim avisem després podríem fer lo del diari.

Lorum
April 28th, 2008, 03:28 PM
Si voleu ajuda amb la constitució, jo soc secretari d'una a Canarias, i tinc informació.

1. Constitució amb una Junta Directiva de tres persones (provisional).

2. Després, el CIF (Ministerio de Hacienda).

3. Junta Directiva definitiva...

Saludos.

Spike88bcn
April 28th, 2008, 06:10 PM
Per mi es faria, però ja els meus últims post allà es van quedar.

Lorum
April 28th, 2008, 11:01 PM
Home, jo des de Canaries no puc fer res la veritat... M'agradaría però és imposible...:ohno: L'única cosa que puc fer és ajudar amb els Estatuts i així les coses vagin més ràpid, ja que hi ha moltes detalls que podrien retardar el procés.

Spike88bcn
April 29th, 2008, 01:23 AM
OK ok gracies!!!

ÎNÃÐÄþTÅT
April 29th, 2008, 11:27 AM
compteu amb mi!

Spike88bcn
April 29th, 2008, 11:34 AM
Perfecte!!!!

metroBCN
April 29th, 2008, 04:09 PM
Jo ja vaig dir que m'apuntava fessim el que fessim. Estic vivint a Sao Paulo, però segurament tornaré a Barcelona a l'octubre, així que estic a disposició pel que calgui.

Lorum
April 29th, 2008, 05:00 PM
El primer que es necessita és una llista de tots aquells interessats a constituir l'associació. Després, entre tots, es defineixen els conceptes dels estatuts i després es presenten juntament amb l'acta fundacional.

Spike88bcn
October 20th, 2008, 12:19 AM
M'apunto de cap, ara realment tinc ganes de fer-ho i mes temps, no em vull quedar quiet. Per tant reprenguem el tema.

LinkelRing
October 20th, 2008, 11:25 AM
Jo m'apunto. Abans de coneixer aquest fill, he estat parlant de fer una plataforma en aquest sentit. mentres mès siguem, millor.

S'ha de moure la ciutadania per tenir la millor ciutat possible (possible realment i no les possibilitats minúscules que tenen al cap els nostres governadors).
De la mateixa manera que les AA.VV. tenen la possibilitat d'impedir el creiximent de la ciutat, nosaltres volem reivindicar el que pensem també.

Conteu amb mi per a tot el que vullgau.

Salutacions!

aml1006
October 20th, 2008, 11:33 AM
Si realment això ha de funcionar, jo també m'apunto a aquesta iniciativa

Spike88bcn
October 20th, 2008, 02:27 PM
Som 3 a veure si s'apunta mes gent!!!!!

LinkelRing
October 20th, 2008, 05:00 PM
Doncs sembla que s'ha aturat una mica aixó... Crec que el primer que s'hauria de fer es crear un fil parlant de les motivacions que creiem que necesita Barcelona, i després, dels que hi participen, veure qui vol formar part de la plataforma...

Aixó si, el fil que es penji per parlar d'aixó a aquest fòrum, ha de ser totalment orientat als aspectes de construcció, urbanisme, paisagtisme, etc., mai de política (aixó, si es vol parlar, per la nostra conta o si es fa finalment la plataforma), perque aquest fòrum no es lloc per parlar de política...

Spike88bcn
October 20th, 2008, 05:05 PM
ok, em sembla be, si els moderadors estan d'acord creem el fil.

Bitxofo
October 20th, 2008, 05:07 PM
Doncs sembla que s'ha aturat una mica aixó... Crec que el primer que s'hauria de fer es crear un fil parlant de les motivacions que creiem que necesita Barcelona, i després, dels que hi participen, veure qui vol formar part de la plataforma...

Aixó si, el fil que es penji per parlar d'aixó a aquest fòrum, ha de ser totalment orientat als aspectes de construcció, urbanisme, paisagtisme, etc., mai de política (aixó, si es vol parlar, per la nostra conta o si es fa finalment la plataforma), perque aquest fòrum no es lloc per parlar de política...
Pots comptar amb mi!
:yes:

LinkelRing
October 20th, 2008, 06:01 PM
Pots comptar amb mi!

:banana:

Spike88bcn
October 20th, 2008, 07:54 PM
JA som 4, ja podríem començar a posar-nos d'acord sobre els objectius i la forma de la associació.

Spike88bcn
October 21st, 2008, 10:44 PM
pues si som aquest 4 podriem pasarnos els correus i començar a posar-nos dacord.

LinkelRing
October 22nd, 2008, 01:26 AM
T'he enviat un MP amb el meu ;)

Compta amb mi!

Spike88bcn
October 22nd, 2008, 01:35 AM
ja te he agregat, Bitxofo, aml1006 si us plau envieu-me el vostres hotmails per privat i parlem del tema.

Bitxofo
October 22nd, 2008, 02:24 AM
^^Tens el meu e-mail al meu perfil, clica al meu "nickname".
;)

JarlehuBCN
October 22nd, 2008, 02:38 AM
jo també m'ofereixo... com ja vaig dir a l'inici del fil!!!!! :)

aml1006
October 22nd, 2008, 03:36 AM
ja te he agregat, Bitxofo, aml1006 si us plau envieu-me el vostres hotmails per privat i parlem del tema.

T'he enviat el meu correu per MP

Spike88bcn
October 22nd, 2008, 11:52 AM
Ja us he agregat al hotmail. Genial JarlehuBCN!!! Si pots passam el hotmail per privat i parlem tots de les bases de la associació.

JarlehuBCN
October 22nd, 2008, 01:21 PM
Ja us he agregat al hotmail. Genial JarlehuBCN!!! Si pots passam el hotmail per privat i parlem tots de les bases de la associació.

tens un MP :P

FRASPY
October 22nd, 2008, 07:14 PM
Hola

Jo també m'apunto. Segur que aconseguirem fer alguna cosa bona d'això.

Spike88bcn
October 22nd, 2008, 08:09 PM
Molt be!!!! doncs Fraspy pasam el msn per privat.

Spike88bcn
October 22nd, 2008, 11:26 PM
Finalment la Associació ja està en marxa de la mà de aml1006, Bitxofo, FRASPY, JarlehuBCN, LinkelRing i Spike88bcn. Ja ens em informat sobre els tràmits que tenim que fer i em començat a parlar d'algunes idees.

Ara només ens cal escollir nom i sumar suports. Quants més siguem, més força tindrem.

LinkelRing
October 22nd, 2008, 11:54 PM
^^
Spike, te pasé mi msn, no?
Es que no sé si te tengo agregado o qué.

JarlehuBCN
October 23rd, 2008, 01:06 AM
Ja tenim grup al Facebook!!!!
Com a nom provisional hem posat "Barcelona Metròpoli". així que posant aquest nom al cercador de Facebook podreu trobar l'espai adequat on fer crèixer aquesta idea fins fer-la realitat... vinga, som-hi!!! :-)

casofatal
October 23rd, 2008, 01:16 AM
ei, a mi tb m'agradaria formar part! què s'ha de fer¿

JarlehuBCN
October 23rd, 2008, 01:32 AM
res en especial!! ja formes part! :D
Nomes passan's per PM el teu MSN i aixi t'afegim per a parlar de com fer les primeres passes.... i d'altra banda, si tens Facebook, fes-te del grup i ja està! :)

Danzig
October 23rd, 2008, 10:17 AM
i si no fem servir MSN ni Feisbuk? :D

Spike88bcn
October 23rd, 2008, 01:25 PM
jo no tenia i me he fet un compte es molt fàcil, també t'apuntes danzig??

JarlehuBCN
October 23rd, 2008, 01:52 PM
i si no fem servir MSN ni Feisbuk? :D

va home, apunta't! xDD Si no, a "males" per aqui :P

Izo
October 23rd, 2008, 02:59 PM
[OFF TOPIC]El títol té dues faltes d'ortografia! Hauria de ser L'associació ja està en marxa!!!, és dir, amb l'article apostrofat i accent a està[/OFF TOPIC] ;)

Bitxofo
October 23rd, 2008, 03:45 PM
[OFF TOPIC]El títol té dues faltes d'ortografia! Hauria de ser L'associació ja està en marxa!!!, és dir, amb l'article apostrofat i accent a està[/OFF TOPIC] ;)
Sort que ho has dit tu, jo no ho volia comentar pq després em diuen que ho corregeixo tot... xDDD

JarlehuBCN
October 23rd, 2008, 03:49 PM
Sort que ho has dit tu, jo no ho volia comentar pq després em diuen que ho corrigeixo tot... xDDD

xDDDDDDDDDDDDDDDD :lol:

Spike88bcn
October 23rd, 2008, 05:09 PM
Com s'edita el títol??

Bitxofo
October 23rd, 2008, 05:28 PM
Com s'edita el títol??
Si han pasado más de 5 minutos desde que lo abriste (creo que sí, xDD), ya sólo puede editarlo un "moderata"...

JarlehuBCN
October 23rd, 2008, 06:43 PM
ejkaaaaaaiiiii editaaaaa pliiis! xD

Danzig
October 23rd, 2008, 06:46 PM
demà a les 15 y poc estic a la teva oficina, bitxo, per donar-els-hi (:nuts:) el regalet enverinat als de Vueling

Bitxofo
October 23rd, 2008, 06:57 PM
demà a les 15 y poc estic a la teva oficina, bitxo, per donar-els-hi (:nuts:) el regalet enverinat als de Vueling
Estaré a la terminal B de 15 a 21h.
;)

Spike88bcn
October 23rd, 2008, 09:03 PM
Bitxofo l'has de ficar a l'asociació!!! XD

Bcn
October 23rd, 2008, 10:01 PM
I de que va l'associació??

Confide
October 23rd, 2008, 10:12 PM
^^ Es vol promoure els edificis en alçada [de veritat] xD :)

Fa falta un nom!!!!!!!!

Ah, calen subvencions :D

Sr.Horn
October 23rd, 2008, 10:15 PM
Associació pel foment de l'Anysllumisme

APFA

Bona sort :)

Confide
October 23rd, 2008, 10:18 PM
Assoació Anti-AAVV :D

Bitxofo
October 23rd, 2008, 10:58 PM
Bitxofo l'has de ficar a l'asociació!!! XD
Ho faré!

LinkelRing
October 23rd, 2008, 11:10 PM
^^
vinga, cada vegada mès, i mès valiosos ;)

Spike88bcn
October 23rd, 2008, 11:47 PM
Per cert qui es vulgui apuntar, que es posi en contacte amb mi.

PD: Bitxofo a veure si et connectes que fa dies que et tinc agregat i també volem escoltar les teves opinions.

I aquí el link del facebook: http://www.facebook.com/group.php?gid=37339481019

PD: Va Bcn, Danzig i Confide apunteu-vos!!

PD2: Casofatal passam el teu msn.

aml1006
October 24th, 2008, 12:25 AM
I de que va l'associació??

^^ Es vol promoure els edificis en alçada [de veritat] xD :)

Fa falta un nom!!!!!!!!

Ah, calen subvencions :D

Associació pel foment de l'Anysllumisme

APFA

Bona sort :)

Assoació Anti-AAVV :D

L'associació ja te nom, de moment provisional; es diu BARCELONA METROPOLI

De moment s'està parlant de quines serán les bases que definiran l'associació.

De totes maneres us convido a que tots hi participeu, sigueu tots benvinguts! :)

Aquí teniu el link:

http://www.facebook.com/group.php?sid=e1123dab993d1810a76e4a0654ccb5c2&refurl=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fs.php%3Fq%3Dbarcelona%2Bmetr%25C3%25B2poli%26init%3Dq%26sid%3De1123dab993d1810a76e4a0654ccb5c2&gid=37339481019

Bitxofo
October 24th, 2008, 01:22 AM

PD: Bitxofo a veure si et connectes que fa dies que et tinc agregat i també volem escoltar les teves opinions.

Ara em connecto, però jo és que passo del Messenger...
:dunno:

JarlehuBCN
October 24th, 2008, 01:54 AM
Aquesta es la descripció que hem posat al grup de Facebook:

"Barcelona Metròpoli. Associació creada per a motivar un correcte creixement de Barcelona i Àrea Metropolitana, un lloc per aportar idees i propostes, i donar veu a un altra sensibilitat a la ciutat, amb realisme però sense por al creixement."

que tal??

Bitxofo
October 24th, 2008, 03:42 AM
^^Genial!
:okay:

aml1006
October 24th, 2008, 04:52 AM
A tenor del que s'està parlant aquests dies al forum... sembla que el govern ens llegeixi: :lol:

El PSC fa autocrítica del model de desenvolupament de BCN

• Proposa com a alternativa una política de proximitat al ciutadà
• El regidor Carles Martí relleva Joan Ferran al davant dels socialistes de la ciutat

LUIS MAURI
BARCELONA

El model de desenvolupament que ha imperat les últimes dues dècades a la ciutat de Barcelona està obsolet. No dóna més de si. Això no fa falta que ho digui l'oposició municipal; ho proclama el partit socialista, que regeix des de fa gairebé 30 anys el destí de la ciutat. El congrés de la Federació de Barcelona del PSC oficialitzarà aquest cap de setmana aquesta autocrítica. I també consagrarà l'anunciat relleu del veterà capità Joan Ferran pel tinent d'alcalde Carles Martí al capdavant del partit a la capital catalana.
El conclave aprovarà una ponència que admet que el model Barcelona està "esgotat". L'autocrítica es refereix a l'estratègia de desenvolupament urbà basada en la utilització de grans cites internacionals (els Jocs Olímpics del 1992 i el Fòrum del 2004 o, un segle abans, l'Exposició Universal del 1888 i la Internacional del 1929) com a catalitzadors de projectes i de recursos, com a palanques de desenvolupament urbà. (...)

Enllaç:
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=555582&idseccio_PK=1022

Danzig
October 24th, 2008, 10:20 AM
hi ha una noia apuntada :naughty:

ÎNÃÐÄþTÅT
October 24th, 2008, 01:35 PM
Per una Barcelona a l'alçada, m'hi apunto.

Bcn
October 24th, 2008, 01:43 PM

ok! m'apunto! aleshores ho faig a través del facebook no? ja'm diras quelcom per privat

Sr.Horn
October 24th, 2008, 01:52 PM
ais, i si m'apunto m'hauria de crear un compte a Facebook?

LinkelRing
October 24th, 2008, 04:10 PM
^^
No es necesari, Sr.Horn, encara que jo ho he fet i no he tingut cap mena de problema. En realitat està fet per donar-se a conèixer i també per quan vagin sortint els punts mès importants poder tenir accés fàcil i conèixer-los.

En tot cas, sempre parlem pel msn.

Salutacions!

Bitxofo
October 24th, 2008, 04:47 PM
hi ha una noia apuntada :naughty:
Hi ha molts gais apuntats...
:naughty:

P.S.: Inscriu-te ja o no envio el teu full de reclamació contra Vueling!!
:lol:

LinkelRing
October 24th, 2008, 04:50 PM
Molts gais? :?

Vox
October 24th, 2008, 05:04 PM
^^ Aquí els heteros som minoria noi!

Jo m'hi apunto! El meu msn: ibgvox@hotmail.com

Vox

Danzig
October 24th, 2008, 05:16 PM

Quan em funcioni Mierdange

:cheers:

Bitxofo
October 24th, 2008, 05:19 PM
Espero que no siguis homòfob pq el 60% del fòrum és gai... xDDD

Izo
October 24th, 2008, 08:49 PM
Si el SSC fos una república hi hauria un parlament amb una majoria gai absoluta gràcies al 60% de vots per al Partit Gai Skyscrapercitenc :lol:

Spike88bcn
October 25th, 2008, 02:25 AM
Això m'agrada mes gent per l'associació hauríem de fer un nou llistat actualitzant i recopilant la gent que som.

PD: La orientació sexual es lo de menys. XD Aquí cadascú el que li doni la gana. XD

PD2: Si Danzig tenim una noia. jejeje

LinkelRing
October 25th, 2008, 03:09 AM
Espero que no siguis homòfob pq el 60% del fòrum és gai... xDDD

No, si no soc homófob per a res. En realitat, en arribar a BCN fa quatre anys, em vaig fer un amic que ara el considero el meu germà, part meva, i es gay... No te res a veure (curiosament, si pregunto algo així com ara "molts gays?" en lloc de que s'en vegi el sentit de la pregunta "però aixó té importància" un es pot pensar que soc homófob :P).

Mira, a València, abans d'anar a BCN tenia un amic gay, però jo no savia que ho era. Ell sempre deia que no, però com parlava de les seus fracasos amb les noies, acabava dient "mira, en faig gay i ja està" i jo li deia "no, home, però que dius???????????????" com si fos una boigeria i es pensava que jo era homófob. El que passava era que si era hètero, com em deia, i es feia gay per no triomfar amb les dones, em semblava una boigeria...
:P

LinkelRing
October 25th, 2008, 03:13 AM
^^
Per cert, ara que penso, imaginat quina mena de franquista pel menys hauria de ser de veure que hi han gays i diguessi "com??????? gays?????????????? però aixó existeix????????? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" xD

Ara em recordo d'un cas a un Fotoprix, o un extreballador era gay, però franquista, racista i a mès, volia ser amic meu (que jo he nascut a Xile).

Un dia va entrar una dona d'altre pais i en anar-se'n va dir "tots de fora, ens estàn invaint.. Aixó amb Franco no passava..." i jo, ja fart, li vaig dir "Si estigués ara Franco, a tú et matava" i es va quedar atontat i em va dir que no, que no tenia motius i jo li vaig dir "podria escollir, perque parlis català o perque ets gay, tú mateix, i jo no estaria aqui, perque jo he nascut a Xile" "No! No em faria aixó... a mès, tú no ho sembles, per sort..."
Inaudit, vamos.

aml1006
October 25th, 2008, 03:29 AM
^^ :nuts:

:hahaha:

LinkelRing
October 25th, 2008, 03:31 AM
Jejejeje
Veig que no soc l'únic que està a aquestes hores per aqui... :P

Tucancillo
October 25th, 2008, 05:19 PM
PD: La orientació sexual es lo de menys. XD Aquí cadascú el que li doni la gana. XD

Me'n recordo del que deia el meu avi que al cel sigui: cadascú amb els seus trastos de pixar que foti el que li doni la gana. :rofl:

Spike88bcn
October 25th, 2008, 06:42 PM
millor tornem al tema de l'associació. XD

Tucancillo
October 25th, 2008, 06:49 PM
^^ OK, sorry :angel:

Vaig cap al Facebook a veure. :)

AnGeL_J
October 26th, 2008, 04:20 PM
a mi ya me teneis por alli¡¡¡

:lol::lol:

Danzig
October 27th, 2008, 12:20 PM
ja hi sóc, el que té cara de lleó etrusc :D

xavierum
October 27th, 2008, 04:12 PM
Jo també m'hi he inscrit.
A veure si fem una torre de Montparnasse al forum!

JarlehuBCN
October 27th, 2008, 06:25 PM
ueeeee poc a poc arribem als 20 !!!

Spike88bcn
October 30th, 2008, 01:36 AM
jo crec que tindríem de pensar en quedar tots un dia per fer les bases del nostre estatut.

Bitxofo
October 30th, 2008, 03:29 AM
jo crec que tindríem de pensar en quedar tots un dia per fer les bases del nostre estatut.
Siiiii!
A l' ARENA o a la METRO? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
BROMA!!
:jk:

Spike88bcn
October 30th, 2008, 01:54 PM
no crec que siguin bons llocs per parlar de l'associació. XD

JarlehuBCN
October 30th, 2008, 05:47 PM
no crec que siguin bons llocs per parlar de l'associació. XD

:O !! els coneixes!!! :O !! xDDD

Jo també penso que hauriem de fer una mena de primera assemblea de l'associació, posar les bases, etc etc. Tot i que per a discutir els objectius de l'associació hauria de servir aquest thread i el grup del Facebook.... així que res, a discutir!!

mrhenryV
October 30th, 2008, 06:02 PM
(Copia del facebook)

Buenas, sóc el mrhenryV del fòrum. No escric gaire però sí que us llegeixo molt. Si voleu saber algo de mi, fa poc vaig escriure a l'ultima pàgina del fil de ciència i tecnologia de la barra catalana.

M'agradaria implicar-me fort en aquesta associació :D
Almenys durant tot aquest curs tindré bastant temps per dedicar-hi.

Hauriem de fer un mini CV per a coneixer-nos millor.

LinkelRing
October 30th, 2008, 06:13 PM
^^
Estic d'acord, mrhenryV, però primer hauriem d'organitzar-nos una mica.

He fet un missatge col·lectiu que s'ha enviat a tots els usuaris de BM a Facebook dient que em digueu, sis plaus, qui ha arribat des del fòrum per organitzar-nos una mica i veure qui ha arribat des de fora.

M'ha respós un de Galícia.

Salutacions!

AnGeL_J
October 30th, 2008, 09:12 PM

LinkelRing
October 31st, 2008, 03:05 PM

;)

Yojimbo
November 1st, 2008, 09:58 PM

..."Són gais però no gai-re"...:lol::lol::lol:

gai = alegre...

..."mestre en gai saber" (guayador de les 3 modalitats dels jocs florals"

per cert... de què va tot aixó?

...un aburrit hetero...:)

Danzig
November 2nd, 2008, 01:17 PM
^^ avorrit

:tongue:

Antoi
November 4th, 2008, 11:33 AM
Jo també m'hi he apuntat :p

Bitxofo
November 4th, 2008, 05:09 PM
Quan quedem "in person" per fundar l'associació?
:?

Spike88bcn
November 4th, 2008, 05:55 PM
Doncs s'hauria de començar en pensar dates!

LinkelRing
November 5th, 2008, 03:40 PM
^^
Doncs jo seré membre fundador "in spirit" xDDDD

Bitxofo
November 5th, 2008, 04:56 PM
^^
Doncs jo seré membre fundador "in spirit" xDDDD
Jo vicepresident i tu has de venir a BCN per la fundació!

LinkelRing
November 5th, 2008, 05:31 PM
no serveix el meu espírit a bcn? xDDDD
enga, digueu dates ;)

Bitxofo
November 5th, 2008, 06:04 PM
no serveix el meu espírit a bcn? xDDDD
enga, digueu dates ;)
NO, tu has de venir "in person"!

LinkelRing
November 5th, 2008, 06:54 PM
Oh my god!
Si dios Trabajo me lo permite, lo haré ;)

ALGIROS
November 5th, 2008, 07:08 PM
Señor Linkel;

quizá tenga que subir en breve a BCN por motivos laborales, si quiere vamos juntos y discutimos por el camino :D

Ya me mandas un MP.

Bitxofo
November 5th, 2008, 07:35 PM
Señor Linkel;

quizá tenga que subir en breve a BCN por motivos laborales, si quiere vamos juntos y discutimos por el camino :D

Ya me mandas un MP.
Encantat de tornar-te a veure, maco.
:hug:

Izo
November 5th, 2008, 07:47 PM
Això, això. A veure si la fundeu d'una vegada i comenceu a fotre canya! :cheer:

Spike88bcn
November 5th, 2008, 11:42 PM
jo ja mes canya de la que vaig fotre al principi. XD

LinkelRing
November 6th, 2008, 01:21 AM
Ja tinc ganes de veure aixó en moviment!!!

Per cert, crec que aquest es el meu post número 800 xD

Sky
November 6th, 2008, 01:51 AM
^^ Felicitats. Ara falta que enviïs el missatge 100.000 del fòrum català. :colgate:

Per cert, si voleu que canviï el nom al fil o qualsevol altra cosa digueu-m'ho. :)

aml1006
November 6th, 2008, 01:13 PM
Doncs a veure com i quant quedem... que això començar a aturar-se despres de l'entusiasme inicial

Bitxofo
November 6th, 2008, 04:45 PM
^^Aquest cap de setmana tinc lliure. Us va bé?
:?

LinkelRing
November 6th, 2008, 04:59 PM
^^
A mí, no, perque justament ara tinc molta feina amb aixó de l'empresa...

Sky, gràcies per les felicitacions, però per arribar al post 100.000... Deu n'hi do!
Aixó no sé si ho aconseguiré!!! xD

I què vols dir amb canviar el nom del fil?

Sky
November 6th, 2008, 06:45 PM
I què vols dir amb canviar el nom del fil?

Si l'associació ja té nom em semblaria lògic que figurés al títol del fil. :)

Bitxofo
November 6th, 2008, 07:21 PM
Si l'associació ja té nom em semblaria lògic que figurés al títol del fil. :)
Sí, bona idea!

aml1006
November 6th, 2008, 07:32 PM
Però el títol ja es el definitiu? Jo el vaig proposar el nom de Barcelona Metropolis, però en cap cas es va dir que fs definitiu. Tirem amb aquest o en busquem un de nou?

Bitxofo
November 6th, 2008, 07:42 PM
^^Si el nom és en català, s'ha de treure la S de Metròpoli.
;)

Spike88bcn
November 6th, 2008, 11:01 PM
Si es que el nom original era Barcelona Metròpoli, això posava el primer logo. I si Sky canvia'l si us plau. Podríem quedar aquest dissabte a glories. A les 12:30 us va be??

JarlehuBCN
November 7th, 2008, 03:26 AM
Si es que el nom original era Barcelona Metròpoli, això posava el primer logo. I si Sky canvia'l si us plau. Podríem quedar aquest dissabte a glories. A les 12:30 us va be??

treballo... si veniu a veure'm al treball us deixo una de les sales de reunions, va xDDDDDD!

mayor
November 7th, 2008, 02:20 PM
Aqt dissbte stare pl 22@, si alguns qdeu potse ns veiem! A ls 12:30 Glòries?¿ Aviam si stic a temps ;-) Fa gràcia trobar gent a q li interesa la constrccio d'edificis a Bcn

Spike88bcn
November 7th, 2008, 02:42 PM
Un bon lloc per quedar seria la base de la Agbar. XD

aml1006
November 7th, 2008, 04:14 PM
Jo no puc quedar :ohno:

Bitxofo
November 7th, 2008, 04:26 PM
Dissabte al migdia jo no puc, i el president LiNK tampoc...
:dunno:

aml1006
November 7th, 2008, 04:48 PM
El president Link es un heretge! :lol:

Sr.Horn
November 7th, 2008, 04:54 PM
linkelring és el president? :D

:grouphug:

Bitxofo
November 7th, 2008, 05:39 PM
linkelring és el president? :D

:grouphug:
Sí, i jo el sots-president!
Què passa, EH?
>(

Sr.Horn
November 7th, 2008, 05:45 PM
Sí, i jo el sots-president!
Què passa, EH?
>(

res, no passa res :) mira que no m'apunto a l'associació eh! :lol:

Bitxofo
November 7th, 2008, 05:53 PM
^^Va, et posem de 3er president!

Sr.Horn
November 7th, 2008, 06:01 PM
Recordo quan en uns amics portàven una associació juvenil a l'escola, era el vice, semblava important i no fotia res :D

Danzig
November 7th, 2008, 06:06 PM
m'agafo vicepresident econòmic :D

Spike88bcn
November 7th, 2008, 06:22 PM
al final jo que vaig iniciar això i em quedaré sense càrrec. xD

mayor
November 7th, 2008, 07:08 PM
Senyors d la presidencia, dma dons hia o no quedada?¿ jeje

AnGeL_J
November 7th, 2008, 07:46 PM
yo me puedo pedir delegado en tierras Gallegas??
si eso haceis una videoconferencia de la kedada ...

: )

aml1006
November 7th, 2008, 08:00 PM
yo me puedo pedir delegado en tierras Gallegas??
si eso haceis una videoconferencia de la kedada ...

: )

Jo ja li vaig din en Linkelring k m'emportava el portatil i feiem videoconferencia Valencia - Barcelona :lol:

Bitxofo
November 7th, 2008, 09:03 PM
Senyors d la presidencia, dma dons hia o no quedada?¿ jeje
No, demà no pot el president ni el vicepresi!
:nono:

AnGeL_J
November 7th, 2008, 09:13 PM
Jo ja li vaig din en Linkelring k m'emportava el portatil i feiem videoconferencia Valencia - Barcelona :lol:

ke profesionales.¡¡

Lââm
November 7th, 2008, 10:29 PM
Osti tu! Aixo si que es democracia de la bona.

El nom ja esta decidit, el logo dissenyat, els carrecs ja nombrats... No us fara pas falta algu que hi passi l'escombra? xD

A veure si algun moderador pot fusionar aquest fil amb l'original.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=484887

Spike88bcn
November 7th, 2008, 10:42 PM
Gracies, moltes gracies per tenir-me en comte.

aml1006
November 7th, 2008, 10:48 PM
Em sembla que això dels carrecs tothom ha captat de sobres que es broma...

Pel que fa el logo i el nom... doncs bé, ja s'ha dit que de moment es provisional, només es un inici, pero donar cos a una idea encara molt verda, hi ho dic jo, que vaig ser el que va proposar el nom i el qui va fer el logo. :)

Salutacions a tots!

Spike88bcn
November 7th, 2008, 10:55 PM
Eiii que el de dalt no m'ho he pres malament. Només es que potser hauríem de parlar millor de quan fer els estatus. Per poder començar ja. Jo ja tinc la pagina dels documents que cal omplir.

Bitxofo
November 8th, 2008, 01:50 AM
^^A veure, allò dels càrrecs era broma. Es decidirà a la TBD que farem in person!

Lââm
November 8th, 2008, 01:30 PM
Es conya home! Jo si trec temps potser m'hi passo ;)

LinkelRing
November 8th, 2008, 02:42 PM
Però es farà una trobada al final o què?

Jo ara estic una mica desconectat...

LinkelRing
November 8th, 2008, 02:45 PM
Jajajaja
Heu posat moltes respostes i ara les estic llegint xDDDD

Jo no soc cap heretge!!!!

Soc un ànima :P
I el meu amor es incondicional per a l'associació, encara que estigui a altra ciutat ;)

mayor
November 8th, 2008, 05:22 PM
Doncs jo i e anat cap a ls 13:30h i e vist 1tiu (algu d vosaltres suposo, o no jeje) fent fotos als cartells q anuncien la costruccio d la cmt (n'han afegit un d nou!). Dir q la UPF m'agrada (dona sensacio d modernitat, sbretot quan ls finestres stan obertes i s veu el vermell d la 1a capa) i q ja han començat amb una altre façana del Mediatic!

No portava càmera, pro tmpoc hia gaires novetats ;-)

Spike88bcn
November 9th, 2008, 10:08 PM
una quedada per aquesta pròxima setmana???

LinkelRing
November 10th, 2008, 01:23 AM
Doncs secundo lo de la videoconferència xD

Bitxofo
November 10th, 2008, 03:32 AM
^^No, tu has de venir en persona!
>(

Spike88bcn
November 10th, 2008, 02:16 PM
Euromed 3 hores!!!

LinkelRing
November 11th, 2008, 01:38 AM
Jajajaja, ok, ok

Doncs digau data i començarem a fer l'associació de veritat (a mès de veure'ns) xD

JarlehuBCN
November 13th, 2008, 01:22 AM
http://www.barcelonametropolis.cat/

:O !

Bitxofo
November 13th, 2008, 04:52 AM
^^La nostra es sense S al final!

Izo
November 13th, 2008, 04:58 AM
Sí, però s'assembla maaaassa... :lol:

Per cert, on és en Linkel? El trobo a faltar!

Bitxofo
November 13th, 2008, 05:20 AM
^^I miss him too...
:cry:

Sky
November 13th, 2008, 05:46 AM
Porta més d'un dia sense escriure res. :eek:

Ens l'han segrestat? :ohno:

aml1006
November 13th, 2008, 09:14 AM
Plorem tots junts la seva absència. :cry:

:fiddle:

Hush
November 13th, 2008, 10:31 AM
http://www.barcelonametropolis.cat/

:O !

Aquesta revista ja fa anys que existeix, pero sembla que ara l'han volguda revitalitzar. De fet, tenia i tindra molts continguts sobre urbanisme i arquitectura, aixi que probablement s'haura de buscar un nom alternatiu per a l'associació.

Per una altra banda, avuí m'han publicat aquest article al Periódico referent a les passades declaracions d'en Ricard Gomà en contra dels "gratacels" de la franja maritima barcelonina.

http://i167.photobucket.com/albums/u139/thehushpics2/skyline.jpg

Sr.Horn
November 13th, 2008, 11:14 AM
^^ bona carta :) suposo que els polítics la llegiran :D

Spike88bcn
November 13th, 2008, 12:21 PM
JA he di abans que molt bona carta, una gran idea. Potser en Linkel amb els temporals dels últims dies s'ha quedat sense Internet, li ha passat a molta gent.

Bitxofo
November 13th, 2008, 05:30 PM
Ben fet, HUSHi!

Izo
November 13th, 2008, 05:45 PM
Molt bona carta, sí senyor. Breu, clara i sense arribar a fer idolatria dels gratacels.

JarlehuBCN
November 13th, 2008, 06:14 PM
Molt bona carta, Joan. Tant de bo la llegeixi qui ho hagi de llegir i crei una corrent d'opinió al respecte.

D'altra banda si, pot ser seria convenient canviar el nom de l'Associació.