View Full Version : Els bancs de Catalunya

Pages : [1] 2 3 4 5

Sky
January 29th, 2005, 11:27 PM
Jo sóc client més que res per la seua xarxa de caixers automàtics...

Antoi
January 29th, 2005, 11:32 PM
Sóc client de tota la vida. L'estrella d'en Miró domina la meva existència.

dirdam
January 29th, 2005, 11:56 PM
Jo sóc de Caixa Catalunya :D

skyworld
January 30th, 2005, 02:55 AM
Jo era client de Bancaixa i amb la hipoteca vaig canviar tot a la Caixa. Cap problema de moment i bona xarxa de caixers i oficines a València i fins i tot a Madrid.

@sky: ¿has apostat amb rufi a vore qui fa mes enquestes a fi de mes? :D

Sky
January 30th, 2005, 10:30 AM
@sky: ¿has apostat amb rufi a vore qui fa mes enquestes a fi de mes? :D

Jo sempre he sigut l'enquestador oficial. Ell és encara un aprenent. :D

Gabe
January 30th, 2005, 02:28 PM
BSCH y caixa catalunya

deBarna
January 30th, 2005, 02:39 PM
La Caixa i Caixa de Catalunya.

Sky
January 30th, 2005, 03:11 PM
Jo apart de "la Caixa" sóc client del BBVA, el BSCH i Uno-e.

Sky
January 31st, 2005, 03:53 PM
Per cert, sembla que al Pack Jove hi fiquen cada cop menys cupons que es poden fer servir a Lleida. :moods: :D

jeros
January 31st, 2005, 05:45 PM
No. Sóc de Deutsche Bank-Correos :)

SICKOBCN
January 31st, 2005, 06:30 PM
yo bankinter.mejor banco online,con nomina tarjeta visa gratis y puedes sacar de cualkier banco servired gratis

art
January 31st, 2005, 07:33 PM
Des-de que tenia uns pocs mesos que la meva mare em va obrir una
llibreta d´estalvi en el que era la "Caja de Pensiones para la Vejez y de Ahorros" i més tard "La Caixa de Pensions i Barcelona" per passar definitivament a "La Caixa".

Fa uns mesos que hi vaig anar amb la meva llibreta a actualitzar-la, perque
encara hi quedaven unes tres mil pelas, se la van quedar mirant i em van dir
que ja estava cancel.lada.

També sóc client desde molt petit de La Caixa de Catalunya i
darreramente del Barclays.

Sh4d0w
February 1st, 2005, 02:42 PM
Per cert, sembla que al Pack Jove hi fiquen cada cop menys cupons que es poden fer servir a Lleida. :moods: :D

Tens raó.. és molt injust!!
Pero bé, soc de la Caixa, si.. xD

Sky
September 17th, 2005, 07:08 PM
"la Caixa", sempre de moda. :D

yuen
September 17th, 2005, 07:17 PM
Un altre client de "la Caixa" :cool:

Aurelio
September 17th, 2005, 07:20 PM
Jo no sóc client bancari de la Caixa, però ho sóc indirectament per Aigües de Barcelona, Gas Natural, Endesa, peatges d'autopistes...
:D

Bcn
September 17th, 2005, 07:43 PM
Jo ho era, pero no se, no m'ha agradat mai, potser era per la panda de gent que treballaba on jo hi anava a deixar els calerons, que no t'hi inspiraba confiança i ja els veies que van a per les peles.... No se, per un fallo seu vai tindre la llibreta super 3 fins els 18 anys, quan en teoria als 16 em devien pasar a la Jove. Em van pasar i em van descontar no se cuantes de peles de cop per el manteniment, i cada mes anaven restant, i aixo ja va ser la gota que va colmar el baso. Prou Caixa

M'he pasat a Banc Sabadell, weno Sabadell Atlantico, i la veritat estic super be, i molt content, :)

mikimoto
September 17th, 2005, 07:43 PM
Jo estic amb Bancaixa, però la política lingüística que estan seguint últimament m'està fent plantejar-me seriosament fer-me client de La Caixa...

JaVI®
September 17th, 2005, 07:45 PM
Se puede??
Yo también soy cliente de la Caixa.
Un saludo

Sky
September 17th, 2005, 07:46 PM
Se puede??

Claro, pasa y ponte cómodo. :wink2:

Sky
September 17th, 2005, 09:46 PM
Quan vaig votar a l'enquesta era client...

... i encara ho sóc. :D

Urban Dave
September 17th, 2005, 10:46 PM
Client de tota la vida, a més el meu para forma part del gran lobby coma empleat de Sorea, divisió d'Aigües de Barcelona (tot es la Caixa :D ) També sóc client d'un altre banc per internet i per danys colaterals de Caixa Madrid.
Si segueixo amb la Caixa, es únicament per la seva excepcional red de caixers.

UT596001
September 17th, 2005, 11:42 PM
Jo també sóc de la caixa perquè els pares em van fer de petitó la del Club Super 3 i ara tinc la jove... i bàsicament em mantinc perquè tinc mandra de canviar de banc :D

dirdam
September 18th, 2005, 01:54 AM
:eek2: El vallesano és de la Caixa de Barcelona :D.

Aurelio
September 18th, 2005, 08:44 AM
:eek2: El vallesano és de la Caixa de Barcelona :D.

Urban Dave
September 18th, 2005, 01:17 PM
I jo que em pensava que seria de la Caixa de Castellar!!!

Aurelio
September 18th, 2005, 01:28 PM
La Caixa de Castellar va ser absorbida per la de Barcelona, long time ago...

UT596001
September 18th, 2005, 01:28 PM
Si de cas seria de la Caixa de Sabadell... :D

D'altra banda, aquí no ens podem queixar amb la varietat. Tenim:
*La Caixa
*Caixa de Sabadell
*Caixa Penedès
*Caixa de Manresa
*Caixa de Tarragona
*BBVA (2 oficines, 1 de l'antiga Banca Catalana i l'altra de Argentaria)
*Banco Popular Español
*Banc Sabadell

I imagino que Caixa Terrassa no trigarà gaire a obrir oficina...

UT596001
September 18th, 2005, 01:31 PM
^^ I oblidava la Caixa de Catalunya!

Val a dir, no obstant, que la 1ª oficina bancària del poble va ser precisament de la "Caixa de Barcelona"... :runaway:

Sky
September 18th, 2005, 01:36 PM
Nosaltres abans teníem la Caja de Lérida, però la diputació la va fer fusionar amb "la Caixa". :(

Ara, crec que l'única entitat financera lleidatana que hi ha és la Caixa Guissona, però només tenen dos o tres oficines:

http://www.caixaguissona.es/

UT596001
September 18th, 2005, 01:39 PM
^^ Segons la web, tenen una oficina a Reus.

Així, Manlleu ja no és l'unica població que no sigui capital de comarca amb caixa pròpia :O

Aurelio
September 18th, 2005, 01:39 PM
Ai, l'Àrea de Guissona, quins pernils, quins ous i quina varietat...

Aurelio
September 18th, 2005, 01:41 PM
Ara seriosament, es podrien fusionar totes les caixes catalanes en una de sola, "La Caixa de Catalunya" :D...?
Ens menjaríem Espanya sencera, oi?

UT596001
September 18th, 2005, 01:43 PM
Es podria anomenar "Caixa Rural de Catalunya" :D

Aurelio
September 18th, 2005, 01:44 PM
Ens expulsarien d'Espanya per "abusones"...!!

Aurelio
September 18th, 2005, 01:46 PM
Potser millor "La Caixa Barcelonina de Catalunya"...
:D :D :D :D :D :D

Met
September 18th, 2005, 01:51 PM
He posat que ho era... de fet tinc dues llibretes, però sense un cèntim. Jo treballo amb la caixacat.cat. :D

Met dixit! :bowtie:

JarlehuBCN
September 18th, 2005, 01:56 PM
Doncs jo soc client de La Caixa des del dia despres que vaig nèixer que el meu pare em va obrir el compte corrent... vaig passar a la Llibreta del Club Super 3 i ara al Compte Jove... No tinc cap intenció de marxar de La Caixa perque es la que mes i millors serveis dona.
Ara també soc client de Caja de Navarra. Em vaig fer perquè la meva germana es va cambiar la hipoteca a aquesta Caixa i la veritat un 10 per a ells. Tracte amb el client excelent, es pot fer servir qualsevol caixer de la xarxa 4B-Telebanco Euro6000 gratuitament i 10 vegades al mes els de la xarxa Servired, 0 comissions, tarja de dèbit Mastercard i sistema de pagament per internet VINI gratuit, pàgina web nomes per a clients amb tot tipus de serveis (www.clavenet.net) i un detall molt curios... quan et fas client, et diuen que a que vols dedicar els beneficis que obtinguin pel teu compte corrent. Et donen a escollir entre medi ambient, investigacio, esports, cultura, educació, benestar social, ajuda internacional... I t'informen de a quines organitzacions donen els diners depen del que escullis... està molt be aquest detall, em va agradar.
En definitiva.. que estic en 2 caixes bonissimes xDDD.

També soc client de Caixa Laietana i de Uno-e.

Met
September 18th, 2005, 02:04 PM
Segons m'han comentat, La Caixa té una política segons la qual ha d'estar present amb una oficina (mínim) en qualsevol població espanyola que tingui 100.000 habitants o més... i això sense comptar Catalunya ni les Balears. :eek:

Vaig estar a Euskadi... i allà et trobaves La Caixa i el Banc Sabadell cada dos per tres... Caja Madrid ni una. :tongue:

Confide
September 18th, 2005, 02:33 PM
Jo sóc client de la Caixa, Caixa Catalunya i Caixa Manresa.

Urban Dave
September 18th, 2005, 02:45 PM
Moltes poblacions de 100.000 habitants tampoc n'hi ha, no vagis a pensar. A Santiago de Compostela tenen ja 5 sucursals i solament hi ha uns 80.000 o 90.000 habitants.

Sky
September 18th, 2005, 02:51 PM
^^ A Catalunya hi deu haver una a tots els municipis amb més de 5.000 habitants... :runaway:

yuen
September 18th, 2005, 03:26 PM
I amb menys de 5.000 habitants, també :D

Confide
September 18th, 2005, 03:56 PM
I amb menys i amb menys... jo crec que en un poble, si hi ha una entitat financera, la primera que posen és la caixa, després ja en posen d'altres... ho dic perquè a l'escola o a l'institut de Moià venia gent dels municipis dels voltants i quan havíem de fer pagaments sempre ho feiem amb la Caixa perquè era la única entitat que estava a tots els pobles ( a Moià hi ha la Caixa, Caixa Manresa, Caixa Manlleu, hi havia una Caixa Catalunya, un Banc Popular, un Banesto...) ara ja hi ha més de 5000 habitants, però abans amb 3000... massa lladres x tant poca població!

Sky
September 18th, 2005, 04:09 PM
Alguns pobles petits de Lleida però amb oficina de "la Caixa":

Àger: 502 hab.
Arties: 464 hab.
Belianes: 608 hab.
Coll de Nargó: 591 hab.
Figols: 217 hab.
Figuerola: 301 hab.
Gerri de la Sal: 131 hab.
La Coma: 136 hab.

Sky
September 18th, 2005, 04:11 PM
Àger: 502 hab.

"Xollo" de poble, baixador FGC i oficina de "la Caixa". :D

UT596001
September 18th, 2005, 06:39 PM
A Ullastrell, que no arriba ni de bon tros als 10.000 habitants (i no sé si als 5.000) només té una oficina de Caixa Terrassa

A Sant Llorenç Savall hi ha una oficina de Caixa Sabadell, no sé si hi ha alguna més en tot el poble.

Bitxofo
September 19th, 2005, 06:56 PM
Sí, perquè està a tota Espanya!!
I no em cobren cap comissió...
(Negociat amb el director)
:cool:

Danzig
September 19th, 2005, 07:26 PM
Mai

he sigut de Caixa Catalunya, de BBVA i ara de Deutsche Bank

e888
September 22nd, 2005, 11:43 AM
Madre mía,que poderío...

entfe001
September 23rd, 2005, 09:55 PM
A "la Caixa" hi pagava 5 EUR anuals... per a la tramitació del Carnet Jove. Fins que l'any passat em van posar totes les pegues que van voler per tramitar-me'l abans de cap d'any i així guanyar temps, doncs el volia per un bitllet de Grandes Líneas Renfe que no me'l podien expedir si el dia del viatge no tenia CJ. Vaig haver d'anar a l'oficina de Joventut de Girona per fer-me un "Carnet Jove provisional". I crec que a partir d'ara ho faré sempre així.

david_jim
September 23rd, 2005, 10:04 PM
A Alcorcón, la Caixa és la segona caixa en nombre de sucursals, 16, mentre que Caja Madrid en té 24.

Ara, la Caixa també hi ha a San Pablo de los Montes, a la província de Toledo, un municipi de 2000 i pico habitants al costat de los montes de Toledo, i només hi ha, a part de la Caixa, una Caja Rural de Toledo i una CCM.

I sí, sóc de la Caixa, i pel moment no he tingut cap problema. Abans tenia un conte a Caja Madrid, que me'l van fer, però em treien diners tenint el conte a 0 €, així que en vaig fer via en complir els 18.

Met
September 24th, 2005, 11:18 AM
És curiós que una exprsió tan nostrada com "la caixa" hagi acabat associant-se a només una entitat financera. Tot s'ha de dir que l'slògan de La caixa era precisamnet "la caixa" ja que el seu nom era més aviat poc comercial. Caixa d'Estalvis per a la Vellesa de Catalunya i Balears. I crec que hi habia la "coletilla" del montepío o no sé què...

Doncs el que dia... que de caixes a Catalunya en tenim moltes, però de caixa, caixa, només una, la de Barcelona :D

http://portal1.lacaixa.es/Home_2001/Images/logo_centenari_.gif
http://obrasocial.caixacatalunya.es/osocial/imgmenu/logo.gif
http://www.caixaterrassa.es/img/LogoCT.gif
http://www.caixasabadell.com/imgp/logo.gif
http://www.caixatarragona.es/img/logo_discriminador.gif
http://www.caixagirona.es/Imatges/logo_caixa.gif
http://www.caixamanlleu.com/webcat.nsf/HomeLogo
http://www.caixamanresa.es/obrasocial/logos/hCOLv1.jpg
http://www.caixapenedes.com/img/logoverd.gif
http://www.caixalaietana.es/images/logoCAIXA.gif
http://www.caixaguissona.es/imag/logo.gif
http://www.caixa-enginyers.com/imatges/logo_ce_home.gif

...segur que me'n deixo més d'una... per cert, quin logo us agrada més? :? :D

Sky
September 24th, 2005, 11:28 AM
Aquests de la Caixa Laietana ens tenen por o què? Vec que tenen oficines a tot Catalunya menys a Lleida. >(

Met
September 24th, 2005, 11:50 AM
Aquests de la Caixa Laietana ens tenen por o què? Vec que tenen oficines a tot Catalunya menys a Lleida. >(
Caixa Guissona deu ser un ós massa dur pels de Mataró. :D

Antoi
September 24th, 2005, 11:53 AM
De fet, el nom original de la Caixa era: Caixa d'Estalvis i de Pensions i Mont de Pietat per a la Vellesa de Catalunya i Balears. Després de fusionar-se amb Caixa de Barcelona va passar a dir-se: Caixa d'Estalvis i de Pensions de Barcelona.

Per cert, em quedo amb el logo de:
http://www.caixagirona.es/Imatges/logo_caixa.gif [/IMG]

:D:D:D:D:D:D:D:D

norreport
September 24th, 2005, 01:09 PM
a ver cuanto tiempo hay q esperar a q caixa cataluña empeice abosrber caixetas y tengamos dos grandes caixas en cat.

me quedo con los logos de la caixa, caixa cat y caixa girona

por cierto!! alguno tiene el logo de caja de barcelona antes de su fusion con la caixa y la adopcion del logo de la estrella q ya tenia la caixa de pension?? yo lo recuerdo porq habia una oficina de c barcelona debajo de casa de mi abuela, y era algo asi como un cruce de flechas en rojo y gualda y con el rombo del escudo de bcn...algo asi..lo he intentado buscar por internet pero nada :(

yuen
September 24th, 2005, 02:12 PM
http://www.caixatarragona.es/img/logo_discriminador.gif

La nostra força :D :D

Sky
September 24th, 2005, 02:23 PM
^^ A casa meua som clients de la Caixa Tarragona de tota la vida. :D

metroBCN
September 24th, 2005, 07:03 PM
Caixa Catalunya, però estic pensant a canviar-me properament, ja veurem.

Met
September 25th, 2005, 09:28 AM
^^ A casa meua som clients de la Caixa Tarragona de tota la vida. :D
És on teniu la hipoteca de l'apartament de Salou? :D

yuen
January 5th, 2006, 08:59 PM
La Caixa ya hace publicidad en mandarín

http://www.e-noticies.com/2006/01/05/images_dinamic/Noticias_imagen_24569.gif

La Caixa continúa con sus esfuerzos para conseguir nuevos clientes entre los colectivos de inmigrantes, después de las campañas dirigidas a extranjeros latinoamericanos o magrebíes, y hace también publicidad de sus servicios entre la comunidad china que vive en Catalunya. En varias oficinas de esta entidad financiera se pueden encontrar folletos en mandarín donde se indicia cómo funcionan los cajeros automáticos.

--

E-notícies :banana:

Bitxofo
January 6th, 2006, 01:44 AM
¿Y en cantonés no?

180478
January 6th, 2006, 03:59 AM
Es una buena iniciativa.

Kosko
January 7th, 2006, 06:11 AM
Seria tambien una buena iniciativa ke aprendieran a hablar castellano y/o catalan.

Andrex
January 7th, 2006, 06:31 AM
Sí, pero hasta que eso pase, La Caixa demuestra tener mucha vista comercial editando folletos en su idioma.

Aurelio
January 7th, 2006, 06:51 AM
Seria tambien una buena iniciativa ke aprendieran a hablar castellano y/o catalan.

¿Te refieres a los chinos o a los de La Caixa...?

:D:D:D

dirdam
April 2nd, 2006, 08:34 PM
Doncs no ho era i continuo sense ser-ho, però no descarto gens ser-ho en el futur tenint en compte que avui he obert una carta de la PUTA CAIXA CATALUNYA DELS COLLONS on se m'informava que m'havien robat 24€ per la comissió d'una targeta de crèdit que ni he demanat ni faig servir. Penso anar dijous a la meva oficina, i si no me'ls tornen poden començar a cancel·lar els meus comptes, maldits fills de puta :rant:.

Ookido
April 2nd, 2006, 09:30 PM
Doncs, mai ho he set. Em sembla que soc de la de Terrassa.

Gabe
April 2nd, 2006, 10:02 PM
si

MAD_MAD
July 29th, 2006, 03:36 PM
alguien conoce el titulo del tema que sale en el anuncio de la caixa sobre obra social??
Gracias.

JarlehuBCN
July 29th, 2006, 04:40 PM
Yo para un anuncio anterior que hicieron también me gustaba la musica, les envie un mail y a la semana me habian contestado los del dpto. de marketing con el titulo , el autor y el disco de la canción en cuestión. :)

enjoy
July 29th, 2006, 05:03 PM
Poniendo en el emule "obra social La Caixa" lo encuentras :)

Kingsdock
July 31st, 2006, 11:23 PM
Encuentras el tema, pero no pone como se llama y de quien es.

Gabe
August 1st, 2006, 09:24 AM
por la voz parece Alanis Morissette

Edu_00
August 1st, 2006, 01:34 PM
Hay un servicio de Amena que consiste en llamar al 213, le pones la canción y te dice cuál es.
http://www.amena.com/amena/servicios/musica/cazacanciones/index.html

Hush
August 1st, 2006, 01:40 PM
^^ solo sabe de reaggeton y cancion del verano...

Edu_00
August 1st, 2006, 01:42 PM
Pues qué putada, porque la idea era buena. :bash:

JaVI®
August 1st, 2006, 02:10 PM
Puedes preguntar en los foros de www.cajatonta.tv
Esa gente se las sabe todas

aliena
August 1st, 2006, 03:01 PM
En cajatonta.tv dicen que han contactado con los de La caixa y les han contestado que es un jingle:

"Se trata de una pieza musical de un minuto de duración compuesta
exclusivamente para el anuncio. Esto se realiza por músicos anónimos en un
estudio de grabación por encargo de la agencia de publicidad que produce el
spot. Por ello, al no tratarse de ningún artista ni grupo conocido, no se
comercializa.

Un cordial saludo

Daniel Zafra
Dpto. Publicidad
Fundación "la Caixa"

http://www.cajatonta.tv/foro/index.php?showtopic=33033&hl=caixa

http://www.cajatonta.tv/foro/index.php?showtopic=28340&st=0&hl=obra+social+la+caixa

Asi que nada xD

Booze
August 1st, 2006, 03:16 PM
Pues se lo han currado bastante, a mi me gusta la canción (aunque un poco repetitiva, se nota que es para un anuncio)

maiquel_nait
August 1st, 2006, 06:04 PM
será como en el de la obra social de cajamadrid, ese que hablaba del patrimonio histórico e hicieron una versión del satisfaction genial, comenzando a lo medieval y yendo evolucionando como las imágenes del anuncio. pedazo de versión, la deberían comercializar o poner (entera) en el emule.

vioredma
August 2nd, 2006, 12:11 PM
"Jóvenes y adultos compartimos los mismos valores"...nuestro ansia capitalista de engullir y controlarlo todo,desde las entradas a la mayor parte de espectáculos (Servicaixa),la electricidad ( Gas Natural),el agua (Agbar).inmuebles (Colonial) etc etc etc.

Ya sólo falta "El Corte Inglés" haciendo anuncios de comercio justo...

Booze
August 2nd, 2006, 12:13 PM
^^ La Caixa tendrá muchos defectos, pero es una entidad que reinvierte el 100% de sus beneficios.

Hush
August 2nd, 2006, 03:39 PM
"Jóvenes y adultos compartimos los mismos valores"...nuestro ansia capitalista de engullir y controlarlo todo,desde las entradas a la mayor parte de espectáculos (Servicaixa),la electricidad ( Gas Natural),el agua (Agbar).inmuebles (Colonial) etc etc etc.

Ya sólo falta "El Corte Inglés" haciendo anuncios de comercio justo...

es curioso ¿verdad? Solo la Caixa hace esas cosas... :sleepy:

Kazurro
August 2nd, 2006, 03:52 PM
@vioredma@Booze: Como cualquier caja de ahorros.

Por cierto ¿como se llama la del anuncio anterior? Que sacaban una pancarta gigante que decia LKXA..

JarlehuBCN
August 2nd, 2006, 04:16 PM
^^
canción: Baddest Ruffest
grupo: Backyard Dog

Booze
August 3rd, 2006, 01:35 AM
@vioredma@Booze: Como cualquier caja de ahorros.

Sí claro. Yo es que en casa soporto mucho corporativismo porque mi padre y mi hermana trabajan en la caja de baleares "Sa Nostra". A veces hablan como si fuera el centro del universo. Pero en lo que si tienen razón es que aportan mucho al territorio :)

Sky
December 11th, 2006, 06:44 PM
Alguns caixers antics de La Caixa tenen una espècie de cilindre on hi diu "Monedes".

Dedueixo que es tractava d'un mecanisme per poder ingressar monedes... Algú ho va arribar a veure en funcionament?

Bitxofo
December 11th, 2006, 07:00 PM
^^Sí jo, donaven monedes de 500 pessetes fins a l'any 2001 aprox.
;)
Era molt útil!!
:yes:

Sky
January 26th, 2007, 09:14 PM
http://adjunts.e-noticies.com/imatges/imatges_9756.jpg

La Caixa creix a Espanya un 25% després del boicot

La Caixa ha superat definitivament el boicot que l'entitat d'estalvis va patir arran del boicot de l'Estatut, segons els resultats econòmics del darrer exercici. El grup va guanyar més d'un 102% (3.205 milions d'euros) amb un resultat recurrent del 24% (1.500 milions), segons han explicat el president, Ricard Fornesa, i el director general, Isidre Fainé, en roda de premsa. L'entitat considera que, malgrat la força competència bancària i altres factors, "la gran capacitat comercial del Grup ha permès contrarestar aquests efectes amb un fort i equilibrat creixement de l'activitat en tot el territori espanyol". Fornesa ha atribuït "l'èxit de la gestió a la motivació de tota la plantilla en general i de la direcció general en particular". "Ha estat un exercici satisfactori", ha insistit.

La base de clients de "la Caixa" arriba als 10.084.000, amb 477.000 clients més en el 2006. "la Caixa" disposa de la xarxa més extensa del sistema espanyol amb 5.186 oficines (+212) i d'una plantilla de 23.229 empleats (+896). La plantilla total del Grup "la Caixa" és de 25.241 empleats. Com a complement a les oficines, "la Caixa" disposa de 7.493 caixers automàtics (+351) i d'una posició de lideratge en serveis de banca en línia, a través de "Línia Oberta", amb 1,9 milions de clients operatius, un 21,3% més, que han realitzat 864 milions d'operacions (+35%). El volum de negoci financer del Grup puja a 337.260 milions d'euros, amb un creixement en l'últim any de 53.933 milions d'euros (+19,0%). El creixement a Espanya puja fins als 66.727 milions d'euros (+24,7%).

Sr.Horn
January 26th, 2007, 09:36 PM
Yo tenia la meva llibreta de La Caixa fa uns anys, era per als diners que em passava la iaia de Barcelona :P

La oficial era la de Bancaixa.

Al final vaig cancel·lar ambdós comtes i em vaig fer del Banc Sabadell ;-)

Sky
February 26th, 2007, 01:55 PM
Un "truc":

Si us arriba això i voleu obtindre els punts...

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/070226-125007-574x549-S.jpg

A http://mobil.lacaixa.es hi podeu entrar perfectament amb el navegador del PC. En uns dies uns afegiran els punts extra al compte. :D

xussep80
February 26th, 2007, 01:59 PM
Jo sóc de Caixa Catalunya de tota la vida (un parent meu és director de l'oficina de la Pobla, amb la qual cosa em beneficio de totes les promocions :D). Abans tenia un compte a La caixa, però només per beneficiar-me del Carnet Jove. Ara ja fa un any que em vaig donar de baixa.

Aurelio
February 26th, 2007, 09:35 PM
A partir de març jo tindré un pla de pensions que la meva empresa ha obert a La Caixa. Sorprèn, doncs la meva empresa és madrilenya...

david_jim
February 27th, 2007, 04:11 PM
Un "truc":

A http://mobil.lacaixa.es hi podeu entrar perfectament amb el navegador del PC. En uns dies uns afegiran els punts extra al compte. :D

Uohh, tots els mesos ho faig amb el mòbil i no sabia que es podia al PC xDD i a sobre, a part de 25 punts més, ho miro i veig que ja he cobrat :banana: :lol:

Bitxofo
February 27th, 2007, 04:35 PM
Un "truc":

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/070226-125007-574x549-S.jpg

Fet!!
Gràcies!!
:wink2:

Sky
February 27th, 2007, 04:36 PM
^^ Els Punts Estrella no caduquen mai, no? :?

scratchy
February 27th, 2007, 09:06 PM
^^

No, no caduquen mai. Jo no els he utilitzat mai, tinc tarjeta des de farà uns 10 anys i només tinc uns 4000 punts... Això demostra el meu ínfim poder adquisitiu...

Els punts vodafone si que caduquen i em fa molta ràbia....:bash:

Sky
February 27th, 2007, 09:08 PM
^^ La veritat és que són una mica garrepes amb el tema dels punts... Però suposo que menys dóna una pedra. :D

http://portal2.lacaixa.es/Puntos/Ficha_reg/0,3585,2-2634,00.html?id_seccio=&id_cataleg=

18.700 punts això. És a dir, hauries de gastar-te 18.700.000 de les antigues pessetes en compres amb la targeta. :runaway:

Bitxofo
February 27th, 2007, 09:37 PM
^^L'entrada del concert de Fangòria em va "costar" 1.230.000 pessetes, amb punts Estrella.
:crazy:

Sh4d0w
February 27th, 2007, 11:08 PM
Jo ara faig servir molt el enviament de sms desde la linia oberta de la Caixa.. son 10 sms per mes, i arriben instantaneament :P
A més, sempre pago la gasolina amb targeta, aixi que a finals de mes, m'abonen 5 euros per haver-ho realitzat aixi a les gasolineres Repsol, Campsa y Petronor :D

Aurelio
February 28th, 2007, 10:29 PM
A partir de març jo tindré un pla de pensions que la meva empresa ha obert a La Caixa. Sorprèn, doncs la meva empresa és madrilenya...

Estava pensant que dec ser dels únics del fòrum que té obert ja un pla de pensions, oi?
Mira que sóc vell ja, amb 32 anys...

Bitxofo
March 1st, 2007, 12:42 AM
Estava pensant que dec ser dels únics del fòrum que té obert ja un pla de pensions, oi?
Mira que sóc vell ja, amb 32 anys...

No!
:nono:
A nosaltres la GENE ens va obrir un Pla de Pensions fa un any i fan aportacions anyals.
;)
Jo també puc fer-ne si vull, però pel moment passo.

trainmancdv
March 1st, 2007, 06:10 PM
Yo soy de Caixa Catalunya

Aunque la zona por la que vivo de Cerdanyola está rodeada de bancos y cajas, Caixa de Terrassa, Caixa de Sabadell, La Caixa, Banco Popular, BBVA, Banesto, Caixa Penedès :D :D

Además también hay Ibercaja, Cajamar, Caixa Tarragona, Caixa de Girona, Deutsche Bank, Caixa de Manlleu, Caixa de Manresa, Banc Sabadell, etc

norreport
March 3rd, 2007, 07:21 PM
a mi tb la empresa en la q trabajao me abrio un fondo de pensiones desd el momento q ingrese, y va bien, porq por edad ya tenia q estar pensando en ello y con lo q ponen ya es suficiente por ahora sin necesidad de poner cantidades adicionales

todo hay q decirlo trabajo en una caja de ahorros, y tengo cuenta en la caixa y en esta caja en la q trabajo, de momento seguire en la caixa por una cuestion de practica y porq llevo mogollon de años y siempre se puede tomar com una opcion en caso q donde curro no me den un prestamo o q se yo, sobre todo para los cajeros me va bien

Corail Intercités
March 4th, 2007, 12:03 AM
Yo soy de Caixa Catalunya

Aunque la zona por la que vivo de Cerdanyola está rodeada de bancos y cajas, Caixa de Terrassa, Caixa de Sabadell, La Caixa, Banco Popular, BBVA, Banesto, Caixa Penedès :D :D

Además también hay Ibercaja, Cajamar, Caixa Tarragona, Caixa de Girona, Deutsche Bank, Caixa de Manlleu, Caixa de Manresa, Banc Sabadell, etc
Ara que dius això hi ha un misteri urbà que sempre m'ha deixat del tot intrigat: Per què les entitats bancàries tendeixen a concentrar-se totes a una mateixa zona en lloc de distribuir-se més homogèniament per tota la població?

:?

norreport
March 5th, 2007, 06:26 PM
^^ por el mismo motivo q normalmente hay calles q estan especializadas en zapaterias, cadenas cienes, tiendas deropa, etc...puede ser q en una ciudad o pueblo hubiera primero una oficina, con lo q la comnpetencia se situa cerca para q los clientes vean q hay otra alternativa y de este modo se interesen por la nueva oferta y sopesen cambiar o no de entidad, y poco a poco se conforman ejes de oficinas bancarias, comerciales, de ocio nocturno, etc...ha sido asi toda la cida y asi seguira siendo

Met
March 8th, 2007, 06:45 AM
Jo només sóc ususrai del seu servei de correu electrònic.... que ara està sempre ple d'spam... :(
El faig servir per donar el meu mail quan no vull que em contactin... :D

a10! :runaway:

Gabe
March 8th, 2007, 09:16 AM
Ara que dius això hi ha un misteri urbà que sempre m'ha deixat del tot intrigat: Per què les entitats bancàries tendeixen a concentrar-se totes a una mateixa zona en lloc de distribuir-se més homogèniament per tota la població?

és curiós, a Gavà gairebé tots els bancs i caixes estan a les rambles i aqui a st cugat, on treballo, hiha un carrer ple de bancs i caixes i a sobre a st cugat trobo caixes que no havia sentit en ma vida

Sky
March 8th, 2007, 05:16 PM
A Lleida el carrer dels bancs i les caixes és la Rambla de Ferran, on hi ha algunes entitats que hi tenen l'única oficina de la província. :yes:

UT596001
March 8th, 2007, 06:17 PM
Doncs a Castellar estan bastant dispersos...

Ara, estan concentrats a 2 zones: o bé a la zona delimitada entre l'Avinguda Sant Esteve i la Carretera de Sentmenat/Passeig, o bé a la zona de la Plaça Europa.

Sh4d0w
March 11th, 2007, 04:09 PM
A Lleida el carrer dels bancs i les caixes és la Rambla de Ferran, on hi ha algunes entitats que hi tenen l'única oficina de la província. :yes:

i tot i així... no n'hi han massa, o moltes han de ser instal·lades al altell o plantes degut a la falta d'espai a les baixes :D

trainmancdv
March 12th, 2007, 12:57 AM
Pues si eran pocos los bancos y cajas de ahorros que había en Cerdanyola, he visto que están haciendo obras en un local de la calle Santa Ana (muy cerca del Pabellón de Deportes) en el que se ubicará una oficina de la CAN (Caja Navarra)

Saludos

UT596001
March 12th, 2007, 06:07 PM
^^ Y en mi calle ahora tendremos una oficina de Caixa Girona :eek:

Ya sólo nos falta una oficina de Caixa Manlleu :nuts:

Sky
April 1st, 2007, 04:06 PM
Acabo de comprovar que La Caixa ha apujat la quota de manteniment dels comptes corrents, de 80 cèntims a 90. >(

Bitxofo
April 1st, 2007, 06:08 PM
Acabo de comprovar que La Caixa ha apujat la quota de manteniment dels comptes corrents, de 80 cèntims a 90. >(
^^Si no t'han avisat per correu o e-mail amb 3 mesos d'antelació, pots negar-te a pagar l'augment!
;)

Sky
April 1st, 2007, 06:37 PM
^^ Segur? No sé si els bancs funcionaran també d'aquesta manera... :?

De tota manera tinc una Llibreta Jove que suposadament és "sense comissions", però la de manteniment no me l'han perdonada mai... >(

Bitxofo
April 1st, 2007, 06:53 PM
^^ Segur? No sé si els bancs funcionaran també d'aquesta manera... :?

De tota manera tinc una Llibreta Jove que suposadament és "sense comissions", però la de manteniment no me l'han perdonada mai... >(
Com em preguntes si "segur"?
Una part de la meva feina és saber la normativa de Consum i agafar reclamacions!
;)
Et diré més:
Si és "sense comissions", pots negar-te a pagar el manteniment, que ho sàpigues. Parla amb el director i si no, posa una queixa de La Caixa o una reclamació oficial.

Sky
April 1st, 2007, 06:58 PM
^^ La veritat és que això del manteniment sempre m'ha semblat rar perquè presenten la llibreta amb l'expressió "sense comissions". Acabo d'enviar un correu a La Caixa a veure què em diuen.

Sky
May 5th, 2007, 02:09 PM
Hi ha una nova opció a Línia Oberta que et permet "personalitzar" els botons que t'apareixen al introduir la targeta a un caixer automàtic. :eek:

Així et pots estalviar el haver d'escollir entre "dèbit" o "crèdit" i si vols rebut o no. :yes:

Sky
June 5th, 2007, 07:41 PM
La Caixa assajarà un sistema de seguretat biomètrica als seus caixers

La Caixa posarà en marxa en la seva xarxa de caixers automàtics un programa pilot de seguretat biomètrica que permet llegir les benes de la mà de cada persona. Els responsables de Fujitsu, la companyia que ha fabricat el lector, considera que el sistema de reconeixement és pràcticament infal·lible. La Caixa es converteix en la primera entitat bancària que adopta el sistema al nostra país.

El sistema, conegut amb el nom de Palmsecure, està disponible ja al Japó, on el fan servir més de 16.000 oficines. Segons Fujitsu, la Palmsecure és el sistema més eficaç dels que es comercialitzen al mercat, tota vegada que lectors d'empremtes digitals o de l'iris de l'ull donen més errors d'identificació. El lector que La Caixa començarà a implantar en la seva prova pilot identifica als clients a partir de les venes de la mà, ubicades dos o tres mil·límetres per sota de l'epidermis, la qual cosa fa que el sistema resulti pràcticament infalsificable.

Els mecanismes d'identificació resulten l'últim intent de les entitats bancàries d'aturar el problema de la seguretat als caixers automàtics però han resultat polèmics, ja que molts creuen que poden comportar assalts violents.

--

laMalla.net

Sky
June 5th, 2007, 07:45 PM
^^ És un sistema "sense contacte". :eek:

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/f74afb43.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/201ec501.jpg

norreport
June 7th, 2007, 08:38 PM
Fornesa dejará la presidencia de La Caixa a Fainé y continuará al frente del 'holding' de bolsa

Barcelona. (EFE).- El consejo de administración de La Caixa propondrá al actual director general de La Caixa, Isidre Fainé, como nuevo presidente de la primera caja española, según ha confirmado la entidad de ahorro en un comunicado. Este relevo se enmarca en un cambio en el que Fornesa pasará a presidir el holding de participadas en bolsa de la entidad.

En el próximo consejo de administración del día 7 de junio Ricard Fornesa presentará su dimisión como presidente de La Caixa y se propondrá el nombramiento de Isidre Fainé como nuevo presidente. En el mismo consejo, se "considerará" que Ricard Fornesa continúe como presidente de CaixaHolding, una vez que esta entidad cotice en bolsa, tal y como anunció ayer Efe.

Un primer paso será la entrada en el consejo de administración de La Caixa de Fainé, ya que se precisa estar en el consejo para poder ser nombrado presidente, un acto que requeriría de una asamblea extraordinaria de La Caixa, que se celebraría antes de final de año. Precisamente el próximo jueves se celebra la asamblea ordinaria de la entidad de ahorro, el mismo día en que se reunirá su consejo de administración, en el que se concretarán todos estos cambios.

El consejo y la asamblea también aprobarán el próximo jueves la salida del "holding" a bolsa, una sociedad que será la octava empresa del Ibex, con una capitalización en torno a los 20.000 millones de euros, participadas como Repsol, Telefónica, Abertis y Gas Natural, y con planes para acometer la compra de bancos en Europa como parte del plan de internacionalización de la entidad.

Una vez que Fainé entre en el consejo de La Caixa está previsto que la entidad haga público el nombre de su sucesor como director general, para lo que se ha contactado con diversos directivos de la banca española.

Por su parte, Fornesa asumirá oficialmente la presidencia de CaixaHolding cuando esta sociedad salga a bolsa, algo que está previsto para este año, entre los meses de octubre y noviembre. Ricard Fornesa ya ocupa la presidencia del "holding" en la actualidad.

Fuentes financieras han explicado a Efe que este relevo fue notificado por La Caixa en una reunión a principios del mes de mayo, en la que participaron el propio Fornesa, Fainé, el presidente de la Generalitat, José Montilla, y el conseller de Economía, Antoni Castells, ya que la administración catalana es la responsable de la tutela de las cajas de ahorro.

Las fuentes consultadas aseguran que en este relevo Fornesa y Fainé marcan los tiempos de una estrategia que intenta llevarse a cabo para evitar que futuros giros electorales pudiesen politizar los nombramientos en la entidad.

Entre los compromisos alcanzados está que La Caixa no impulsará operaciones corporativas de Gas Natural sin el apoyo de Repsol, con lo que se sigue respaldando al presidente de la petrolera Antoni Brufau, según han señalado las fuentes financieras consultadas.

El nuevo 'holding' cotizado será la octava empresa del Ibex, con una capitalización entorno a los 20.000 millones de euros, participadas como Repsol, Telefónica, Abertis y Gas Natural, y con planes para acometer la compra bancos en Europa como parte del plan de internacionalización de la entidad.

Antes de esta decisión, Fornesa debía dejar la presidencia de La Caixa en la primavera del 2009, tal y como establece la Ley de Cajas de la Generalitat, pero la presidencia del 'holding', al cotizar en bolsa, queda fuera de este tipo de limitaciones. De la misma manera una vez que sea presidente Fainé soslayará las barreras legales que impiden que siga siendo director general de La Caixa después de cumplir los 65 años, tal y como marca la actual normativa.

El relevo en la presidencia se hará efectivo cuando el 'holding' salga a bolsa, algo que está previsto que suceda entre octubre y diciembre de este año, según las fuentes financieras consultadas.

Para sustituir a Isidre Fainé como director general de La Caixa, la entidad ya ha contactado con diferentes directivos de banca y el nombre del directivo escogido podría hacerse público esta misma semana.

La llegada de un nuevo director general externo mantendrá los actuales equilibrios en la cúpula de la primera caja española, con el actual esquema de tres directores generales adjuntos: Antoni Massanell, para las áreas de tecnología, banca electrónica y servicios bancarios; Tomás Muniesa, para Seguros, Tesorería y Recursos Humanos; y Marcelino Armenter, que dirige la estrategia de participadas.

La vanguardia (http://www.lavanguardia.es/lv24h/20070605/51358686049.html)

norreport
June 7th, 2007, 08:41 PM
Joan Maria Nin será el nuevo director general de La Caixa

El nombramiento se dará a conocer oficialmente esta tarde en el consejo de administración y en la asamblea general de la caja de ahorros catalana

Barcelona. (Redacción).- Joan Maria Nin será el próximo director general de La Caixa, en sustitución de Isidre Fainé. La decisión se dará a conocer esta tarde en el consejo de administración y en la asamblea general que debe ratificar también el nombramiento de Fainé como presidente de la primera entidad de ahorros española, así como la continuidad de Ricardo Fornesa al frente de CaixaHolding.

Nin ha desarrollado buena parte de su carrera bancaria en el Banco Central Hispano, entidad a la que se incorporó a principios de los 80. Josep Oliu asumirá provisionalmente las funciones de consejero delegado de Banc Sabadell. Joan Maria Nin Génova (54 años), ha demostrado en Banc Sabadell que es un verdadero especialista en comprar bancos e integrarlos en el menor tiempo posible, maximizando las sinergias y los beneficios. Durante su mandato integró el Banco Atlántico y el Urquijo en el banco que preside Josep Oliu y lo colocó en el Ibex-35, entre las mayores compañías cotizadas de la bolsa española.

El futuro presidente de La Caixa y actual director general, Isidre Fainé, estuvo negociando hasta ayer mismo y personalmente la incorporación de Nin a la dirección de la entidad.

Según el planteamiento de la Ley de Cajas catalana, la figura del director general es la más importante de la entidad, ya que las presidencias de las cajas catalanas no son ejecutivas.

No era la primera vez que Nin recibía una oferta de La Caixa. El verano pasado, según diversas fuentes financieras, ya se le propuso integrarse como director general adjunto, un cargo que entonces rechazó.

El pasado 16 de mayo se producía la primera señal de que Nin podía dejar el Banc Sabadell: Juan Antonio Alcaraz, hasta entonces director general adjunto de Banca de Empresas de Banc Sabadell y hombre de confianza histórico del nuevo director general de La Caixa tanto en el Sabadell como en el Santander, dejaba el banco catalán y fichaba como consejero delegado de Astroc.

Para sustituir a Isidre Fainé como director general de La Caixa la entidad ya ha contactado con diferentes directivos de banca y el nombre del directivo escogido podría hacerse público esta misma semana.

En principio, la llegada del nuevo director general externo mantendrá los actuales equilibrios en la cúpula de la primera caja española, que dispone de tres directores generales adjuntos: Antoni Massanell, para las áreas de tecnología, banca electrónica y servicios bancarios; Tomás Muniesa, para Seguros, Tesorería y Recursos Humanos; y Marcelino Armenter, que dirige la estrategia de participadas.

La llegada de Nin a La Caixa es la incorporación externa más importante en la primera caja española desde 1988, cuando el entonces director general Josep Vilarasau fichaba a Antoni Brufau como director general adjunto.

Nin se integra en la cúpula de La Caixa en el marco del relevo de la presidencia que tendrá lugar hoy y por el que Isidre Fainé sustituirá a Ricard Fornesa en este puesto.

La vanguardia (http://www.lavanguardia.es/lv24h/20070607/51359895307.html)

Met
June 8th, 2007, 06:21 AM
Vaja... fitxatge des de Sabadell. :eek:
En Vallesano deu estar content... Vallès power! :cool:

scratchy
June 9th, 2007, 11:22 PM
Hi ha una nova opció a Línia Oberta que et permet "personalitzar" els botons que t'apareixen al introduir la targeta a un caixer automàtic. :eek:

Així et pots estalviar el haver d'escollir entre "dèbit" o "crèdit" i si vols rebut o no. :yes:

Molt útil, gràcies. :cheers:

Sky
June 22nd, 2007, 06:32 PM
Encara hi ha caixers automàtics que et renoven la llibreta? A la meua oficina habitual n'hi havia un que tenia aquesta funció, però quasi mai no estava disponible...

Fa poques setmanes el van canviar per un model nou que ja no renova llibretes. :?

Bitxofo
June 22nd, 2007, 07:45 PM
Encara hi ha caixers automàtics que et renoven la llibreta? A la meua oficina habitual n'hi havia un que tenia aquesta funció, però quasi mai no estava disponible...

Fa poques setmanes el van canviar per un model nou que ja no renova llibretes. :?
Es una funció que tenen tots els caixers, però ara ja no recarreguen llibretes dins els caixers automàtics...
:(

UT596001
June 23rd, 2007, 01:08 AM

A Castellar mai ho hem tingut. De fet, només ho he vist en un caixer de l'Avinguda Concòrdia de Sabadell.

entfe001
June 23rd, 2007, 11:40 AM
Ahir vaig canviar un bitllet de 50 euros per cinc de 10 en una oficina d'aquesta entitat.

:spam1:

Sky
June 23rd, 2007, 11:43 AM
^^ Hi ha caixers que donen bitllets de 10 euros, però a Lleida només sé d'un. :D

Antoi
June 23rd, 2007, 11:49 AM
^^ A mi els caixers de la Caixa sempre em donen o de 50 o de 20. Mai cap altra fracció.

UT596001
June 23rd, 2007, 12:06 PM
^^ Hi ha caixers que donen bitllets de 10 euros, però a Lleida només sé d'un. :D

Al Vallès l'únic caixer de la Caixa que donava bitllets de 10 era el de Badia del Vallès (és massa "curiós" que sigui precisament allà...). Però ara ni tan sols aquell: ara només 20 o 50 euros.

Sky
June 23rd, 2007, 12:21 PM
El de Lleida és a l'edifici Montepío, on La Caixa té un museu i (crec) l'oficina central:

http://farm1.static.flickr.com/27/35455637_50b83cbdcf_o.jpg

Met
June 23rd, 2007, 08:13 PM
Un parell de fotos...
El Temple de Déu (amb la creu) i el Temple dels Diners (amb l'estrella de Betlem :D )
http://img.photobucket.com/albums/v640/Jaume/Barcelona035-1.jpg?t=1182618697

http://img.photobucket.com/albums/v640/Jaume/Barcelona036-1.jpg?t=1182618711

Booze
June 24th, 2007, 06:18 PM
Ara treballo per a la competència i d'aqui a molt poc deixaré de tenir diners a La Caixa :D

Met
June 24th, 2007, 06:29 PM
Sa Nostra? Vull dir Caixa Catalunya? :D

Booze
June 24th, 2007, 07:15 PM
^^ "Sa Nostra" és Caixa de Balears, no et confonguis :colgate:

Bitxofo
June 24th, 2007, 09:17 PM
ZERO al centre de BCN!
:sleepy:

Sky
June 24th, 2007, 09:37 PM
^^ Sembla que són tota una raresa... Encara li hauré de fer una foto. :D

Booze
June 24th, 2007, 10:03 PM
Deixa't estar, molt millor només 2 tipus de billets, així hi ha menys confusions al back office :colgate: A més, les úniques combinacions que no es poden fer són 10€ i 30€, tampoc n'hi ha per tant.

Per cert, tenia un amic que només treia del caixer 10€ cada cop (perquè "ell no era pas ric" (sic) ) i amb la tonteria mai tenia peles pel comprar el ticket del dinar de la facultat :crazy: Total que sempre li haviem de pagar i anavem arrastrant un deute amb ell. En fi, un motiu més per no dispensar billets de 10 :D

Sky
June 24th, 2007, 11:22 PM
^^ El caixer que dic jo només dispensa bitllets de 10 i 50 euros... I ara que ho penso, em sembla que els de Caixa Sabadell donen de 20, 50 i 100.

De tota manera prefereixo pagar amb targeta les meues míseres compres, així obtinc Punts Estrella. :D

UT596001
June 24th, 2007, 11:59 PM
Doncs jo trobo que SÍ haurien de donar bitllets de 10. Una cosa tan simple com treure diners i pagar un bitllet d'autobús no es pot fer ja que els autobusos no accepten bitllets de més de 10 euros :sleepy:

entfe001
June 25th, 2007, 12:47 AM
La que he enredat per un simple comentari!

Els bitllets de 10 EUR abans els guardava com un tresor perquè eren els de més valor que acceptaven les màquines autovenda de Regionals Renfe. Pagar un Bono Exprés de Girona a Barcelona, que costava uns 45 EUR, era una de les experiències que més gaudia perquè me'ls expenia no magnètics :crazy:

Ara, per proesa friqui (que no vaig aconseguir) la de pagar una T-50/30 de dues zones amb monedes d'un euro a l'estació d'Encants de la L2, quan van treure la taquilla i només les podies comprar a les màquines de l'estació. Les que hi ha allà encara són del model antic, i quan vaig fer la parida aquesta va ser perquè els lectors de bitllets estaven espatllats. La llàstima és que la màquina va deixar d'acceptar monedes un cop n'havia introduït ja vint-i-dues :crazy: :crazy: :crazy:

UT596001
June 25th, 2007, 01:25 AM
^^ Imagino que igualment la màquina al tornar-te de cop les 22 monedes d'un euro deuria fer una bona escandalera :D

Sky
June 25th, 2007, 01:35 AM
Jo faig coses semblants amb les màquines autovenda de segells, que accepten monedes d'un i dos cèntims. Fico el canvi petit en un pot i quan el tinc ple me'n vaig a l'oficina de Correus a comprar segells. :D

Bitxofo
June 25th, 2007, 04:03 AM
^^ El caixer que dic jo només dispensa bitllets de 10 i 50 euros... I ara que ho penso, em sembla que els de Caixa Sabadell donen de 20, 50 i 100.

De tota manera prefereixo pagar amb targeta les meues míseres compres, així obtinc Punts Estrella. :D
Jo també ho pago tot amb tarja, per obtenir punts Estrella, devolucions Repsol o bitlles d'avió gratis!!
Una vegada vaig pagar 1€ amb tarja de crèdit al "Kortinglés de Plaça Cata"! xDD

entfe001
June 25th, 2007, 11:59 AM
^^ Imagino que igualment la màquina al tornar-te de cop les 22 monedes d'un euro deuria fer una bona escandalera :D
Va ser es-pec-ta-cu-lar, tota l'estació es va girar de cop. Vint-i-dues monedes caient alhora a la safata no passaren desaparcebudes; algunes fins i tot van aconseguir saltar fora de la safata fins al terra :lol:

Sky
June 25th, 2007, 03:03 PM

Allà rai, però en botigues "familiars" més d'un cop m'han fet mala cara per pagar amb targeta imports petits. Fins i tot un cop em van demanar que pagués en efectiu un llibre que costava 7 euros. :runaway:

Met
June 25th, 2007, 04:14 PM
^^ "Sa Nostra" és Caixa de Balears, no et confonguis :colgate:
Ja sé que són dues caixes diferents, però la "competència" de La Caixa a Balears és històricament Sa Nostra, oi?
A més, tinc entès que a balears no hi ha Caixa Catalunya, ja que aquesta té un conveni amb Sa Nostra a les Illes. ;)

Bitxo; al meu barri tots els caixers de caixa catalunya donen bitllets de 10, 20 i 50 euros. :cool:

UT596001
June 25th, 2007, 05:32 PM
Jo també ho pago tot amb tarja, per obtenir punts Estrella, devolucions Repsol o bitlles d'avió gratis!!

Doncs jo pràcticament mai pago amb tarjeta. Només la faig servir si no em queda més remei que fer servir l'autovenda i pago amb tarja després que una autovenda de RENFE em tornés malament el canvi :sleepy:

Avui mateix, he comprat una T-Jove de 2 zones (que costa 150 EUR) i evidentment la he comprat a taquilla. :D I si hagués estat tancada hauria voltat per mig Vallès per tal de no comprar-la a l'autovenda i així evitar que sigués tèrmica.

UT596001
June 25th, 2007, 05:34 PM
Jo faig coses semblants amb les màquines autovenda de segells, que accepten monedes d'un i dos cèntims. Fico el canvi petit en un pot i quan el tinc ple me'n vaig a l'oficina de Correus a comprar segells. :D

Allà rai, però en botigues "familiars" més d'un cop m'han fet mala cara per pagar amb targeta imports petits. Fins i tot un cop em van demanar que pagués en efectiu un llibre que costava 7 euros. :runaway:

Jo també guardo a part les monedes de 1 i 2 cèntims. Una vegada vaig tenir que fer-la servir per tal de poder comprar a l'estanc una T-10 de 1 zona i l'estanquer al veure tantes monedes no li va fer precisament gràcia... em va dir "m'odies o què?" Si els hi pagues amb bitllets grossos es queixen que es queden sense canvi, i quan els hi dones xatarra també. :nuts:

Booze
June 25th, 2007, 05:42 PM
Ja sé que són dues caixes diferents, però la "competència" de La Caixa a Balears és històricament Sa Nostra, oi?
A més, tinc entès que a balears no hi ha Caixa Catalunya, ja que aquesta té un conveni amb Sa Nostra a les Illes. ;)

Bitxo; al meu barri tots els caixers de caixa catalunya donen bitllets de 10, 20 i 50 euros. :cool:

Si hi ha Caixa Catalunya, però n'hi ha molt poques en comparació a La Caixa, a la meva ciutat n'hi ha una.

I respecte a la Caixa, abans era la Caixa de Pensions de Catalunya i Balears així que sí, es varen proposar ésser la competència de Sa Nostra, que va néixer l'any 1882 (aquest any fa 125 anys). Però tanmateix "Sa Nostra" és líder a les Illes Balears :nocrook:

Desconec si tenen conveni, però àmbdues pertanyen a la CECA, no com La Caixa que va per lliure.

Anda que quina cara degué fer la tipa o el tipo :lol:

Per cert, els comerços potser no us accepten la tarja per estalviar-se la comissió XDD

Sky
June 25th, 2007, 05:48 PM
Per cert, els comerços potser no us accepten la tarja per estalviar-se la comissió XDD

Segurament és això...

Per cert, el Lidl no accepta pagaments amb targeta per imports inferiors a 10€. :D

Met
June 25th, 2007, 07:07 PM
I respecte a la Caixa, abans era la Caixa de Pensions de Catalunya i Balears així que sí, es varen proposar ésser la competència de Sa Nostra, que va néixer l'any 1882 (aquest any fa 125 anys). Però tanmateix "Sa Nostra" és líder a les Illes Balears :nocrook:

Jo recordo haver tingut dues llibretes de "La Caixa" una de color verd i una altra de vermella :D On es podia llegir en lletra gòtica. Caja de Pensiones para la Vejez y Ahorros de Cataluña y Baleares. :eek: Just abans d'annexionar-se, menjar-se, absorvir... la Caixa de Barcelona... moment en què va passar a dir-se "Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona." Ara és la Caixa dels Pendons... :D

Sky
June 25th, 2007, 07:16 PM
Pel que tinc entès La Caixa també es va cruspir l'antic Banco de Lérida, deixant Lleida sense cap entitat financera "pròpia". :(

Bé, tenim la CaixaGuissona, però no sembla que tingui un pla d'expansió gaire "agressiu". :dunno:

Bitxofo
June 25th, 2007, 07:27 PM
^^Doncs us explico una cosa que diu la Llei:

Si un establiment diu que accepta targes de crèdit, NO pot establir un import mínim per pagar.
Que ho sapiguéu!
;)
I ja sé que molts ho fan, però no és legal. I també hi ha comerços que et carreguen un 5% més per pagar amb targes de crèdit, la qual cosa no és legal a Espanya tampoc.

Sky
June 25th, 2007, 07:55 PM
^^ Doncs el Lidl no té cap problema en anunciar-ho :D :

http://www.lidl.es/es/home.nsf/images/nl/$file/cards.jpg

Bitxofo
June 25th, 2007, 08:20 PM
^^ Doncs el Lidl no té cap problema en anunciar-ho :D :

http://www.lidl.es/es/home.nsf/images/nl/$file/cards.jpg
Ja, ja sé que es fa, però us faig saber que NO és legal!

entfe001
June 25th, 2007, 09:42 PM
Jo també guardo a part les monedes de 1 i 2 cèntims. Una vegada vaig tenir que fer-la servir per tal de poder comprar a l'estanc una T-10 de 1 zona i l'estanquer al veure tantes monedes no li va fer precisament gràcia... em va dir "m'odies o què?" Si els hi pagues amb bitllets grossos es queixen que es queden sense canvi, i quan els hi dones xatarra també. :nuts:
Abans jo també era col·leccionista de monedes d'un i dos cèntims per fer-les servir a les fotocopiadores autoservei de l'Autònoma, en què cada còpia costava tres cèntims. Després gairebé mai gastava perquè si només havia de fer una o dues fotocòpies esperava a trobar-me'n una amb crèdit sobrant :D

Pel que fa a pagaments amb targeta, jo he arribat a pagar un bitllet senzill de dues zones de Renfe per mandra a treure el moneder :lol:

Sky
June 28th, 2007, 02:38 PM
Aquests de la Caixa Laietana ens tenen por o què? Veig que tenen oficines a tot Catalunya menys a Lleida. >(

Fa un mesos van obrir dues oficines. :colgate:

Antoi
June 28th, 2007, 03:33 PM
^^ Els jefassos deuen visitar SSC i et van llegir xDDDDD

Sky
July 19th, 2007, 02:40 PM
El client que no vulgui portar diners en efectiu podrà pagar sense haver de deixar la targeta al venedor, com fins ara

http://media.avui.cat/0000004500/0000004773.jpg

Nova targeta de La Caixa per pagar sense contacte

S'ha acabat deixar la targeta de dèbit o de crèdit al venedor d'una botiga i esperar que sigui llegida correctament. Visa Europe i La Caixa han presentat la primera targeta que permet fer els pagaments de forma instantània i sense cap contacte, només acostant-la a un lector especial connectat al punt de venda.

Gràcies a la substitució de l'actual banda magnètica per l'última tecnologia de radiofreqüència, el client que no vulgui portar diners en efectiu podrà pagar sense haver de deixar la seva targeta al venedor perquè la passi per una ranura, com feia fins ara. Amb tot el que això comporta de seguretat i rapidesa afegides.

Quan es completa la transacció, s'encén un llum verd al lector de targetes i fa un xiulet. "Els consumidors no hauran de desprendre's de la targeta ni un moment, perquè ni'hi haurà prou de passar-la per davant d'un terminal especialment adaptat", explica Luis García, director de Visa Europe a Espanya.

La Caixa, la primera caixa d'estalvis de l'Estat, és la primera entitat a implantar aquesta tecnologia a Espanya sense cap cost per al client ni el venedor.

http://www.avui.cat/article/economia/3268/nova/targeta/la/caixa/pagar/sense/contacte.html

Sky
July 19th, 2007, 02:48 PM
^^ Ja no caldrà mostrar el DNI? Potser l'hauràs de treure perquè la caixera t'apropi l'aparell...

Bitxofo
July 19th, 2007, 09:30 PM
^^ Ja no caldrà mostrar el DNI? Potser l'hauràs de treure perquè la caixera t'apropi l'aparell...
Però si ni ara et demanen el DNi a molts llocs!
:eek:

Sky
July 19th, 2007, 10:29 PM
^^ Jo sempre el trec amb la targeta per costum... Menys al Caprabo, on les caixeres que em coneixen ja ni me'l miren. :D

UT596001
July 19th, 2007, 11:31 PM
Però si ni ara et demanen el DNi a molts llocs!
:eek:

Jo les poquíssimes vegades que pago amb tarjeta en un lloc que no sigui una autovenda de un mitjà de transport sempre m'el demanen. A taquilles de Llarg Recorregut de RENFE, però, no me l'han demanat mai (ni tan sols per comprovar la identitat del Carnet Jove, això tampoc a la resta de taquilles)

Booze
July 19th, 2007, 11:51 PM
Pel que veig les tarjes que presenta la caixa tenen Xip + Radiofreqüència, per tant no caldrà DNI si el comerç té un TPV apte per aquest tipus de tarja. La identificació personal, ja sigui via DNI o PIN és obligatoria per a realitzar qualsevol transacció o consulta (menys l'actualització de llibretes en caixers ^_^ ) :yes;

UT596001
July 20th, 2007, 12:10 AM
^^ El PIN tampoc t'el demana si fas un ingrés en efectiu en un caixer amb llibreta.

Sky
July 20th, 2007, 12:05 PM
http://img263.imageshack.us/img263/4428/8f8d645rk7.jpg

La Caixa y Visa crean una tarjeta para pagar sin necesidad de pasar la banda magnética

(...)

Para pequeñas compras sin comprobante

El director de Visa en España, Luis García, explicó en la presentación que la tarjeta puede ser tanto de débito como de crédito y se puede utilizar también como se ha hecho siempre. Sin embargo, con su antena interna, será muy útil para realizar pagos instantáneos y "sin contacto", lo que hará más rápidas las operaciones y permitirá al cliente no separase de su tarjeta, una circunstancia que además incrementa la seguridad.

Desde La Caixa afirman que se trata de un sistema seguro que no puede activarse "por casualidad". Su funcionamiento es similar al de un lector de códigos de barras que, al tener la tarjeta en su campo de acción, emite un pitido y enciende una luz para avisar de que el pago se ha realizado correctamente.

Como la operación no requiere firma ni la introducción del número PIN de seguridad, la entidad ha establecido un límite de 20 euros por operación y una cantidad máxima de cinco transacciones por día, aunque estas limitaciones se podrán personalizar en función de las necesidades de los clientes.

La tarjeta inalámbrica, sólo en cines

La Paywave no está, de momento, al alcance de todos. La Caixa ha planteado su salida como una experiencia piloto entre clientes interesados de los alrededores de los cines Kinépolis de Madrid, donde se han instalado los primeros lectores adaptados. La entidad tiene previsto extender esta tecnología allí donde los clientes y los comercios la demanden, según adelantó el director de tarjetas de la caja, Juan Morlá, por lo que esperan que, poco a poco, vaya calando entre la población.

Por ahora, sólo se podrá utilizar para pagar en estos cines pero podría emplearse en un futuro en compras habituales y de pequeña cuantía, como en quioscos, máquinas expendedoras. Además, la tecnología incluye la posibilidad de adaptarse a los teléfonos móviles, por lo que pasar el terminal sobre el lector bastaría para hacer una compra.

Los pioneros en la aplicación de esta tecnología son los estadounidenses, ya que siete millones de ellos utilizan ya estas tarjetas en centros comerciales y cadenas de comida rápida, explicó el director comercial de Visa en España, José Carbajosa. En Europa, París puso en marcha el mes pasado un proyecto piloto en el distrito financiero de La Défense. Pasado el verano, en septiembre, será Londres la que estrene el servicio para pagar el transporte público.

En España y en Europa el uso de efectivo supera ampliamente al electrónico, pero esto es algo que no preocupa a los promotores de esta iniciativa, que confían en que la tendencia cambie en los próximos años. (...)

http://www.adn.es/tecnologia/20070719/NWS-1772-Espana-Caixa-Visa-tarjeta-antena.html

Bitxofo
July 20th, 2007, 07:32 PM
Jo les poquíssimes vegades que pago amb tarjeta en un lloc que no sigui una autovenda de un mitjà de transport sempre m'el demanen. A taquilles de Llarg Recorregut de RENFE, però, no me l'han demanat mai (ni tan sols per comprovar la identitat del Carnet Jove, això tampoc a la resta de taquilles)
A tu et demanen el DNi pq sembla que tinguis 15 anys i que la tarja no és teva!
:jk:

Booze
July 20th, 2007, 11:45 PM
^^ El PIN tampoc t'el demana si fas un ingrés en efectiu en un caixer amb llibreta.

Bé, és que per fer un ingrés no te'l demanaran mai enlloc :D perquè no se't subministrarà cap informació. Però per exemple mai et deixaràn fer un ingrés a una persona pel nom si no saps el seu numero de compte, ja que en cas contrari al resguard de l'operació t'estarien donant informació privada i és un assumpte molt delicat.

Però molt bé Vallesà! Veig que fas un bon us dels caixers i estàs ben informat :yes:

Andrex
July 29th, 2007, 06:39 PM
Yo soy cliente de "La Caixa" (hoy ...mañana no sé)

Basicamente tengo cuenta en La Caja porque hay una sucursal muy cerca de mi domicilio a la misma distancia de otra de Caja Madrid de la cual tomé la decisión de darme de baja porque literalmente le sobran los clientes y para la más nimia gestión tienes que esperar un buen rato de cola para que te atiendan.

"La Caixa" es el típico ejemplo de que sin el mercado español, la economía catalana se resentiría. Cataluña vive en gran parte de pequeñas y medianas empresas cuyos clientes (que son los que les dan de comer, no lo olvidemos) residen en el resto de España.

¿acaso "La Caixa" sería tan poderosa con sucursales solamente dentro de Cataluña? obviamente NO.

Por eso la clase empresarial catalana, entre ellos la alta dirección de "La Caixa" tiemblan cada vez que se oye hablar de independencias y soberanías.

La primera caja de ahorros del país lo es debido a una buena gestión. Pero no menos cierto es que "La Caixa" sería poco menos que irrelevante de operar sólo en la comunidad catalana. Esto es tan cierto como que me llamo Andrés y (a fecha de hoy) vivo en Madrid.

Bitxofo
July 29th, 2007, 06:53 PM
^^Buen rollito, ¿eh Andrex?
:ohno:
¿De verdad hace falta entrar en el foro catalán para soltar eso?
Y lo de "La Caja" ya es... En fin...

Hush
July 29th, 2007, 07:03 PM
Yo soy cliente de "La Caixa" (hoy ...mañana no sé)

Basicamente tengo cuenta en La Caja porque hay una sucursal muy cerca de mi domicilio a la misma distancia de otra de Caja Madrid de la cual tomé la decisión de darme de baja porque literalmente le sobran los clientes y para la más nimia gestión tienes que esperar un buen rato de cola para que te atiendan.

"La Caixa" es el típico ejemplo de que sin el mercado español, la economía catalana se resentiría. Cataluña vive en gran parte de pequeñas y medianas empresas cuyos clientes (que son los que les dan de comer, no lo olvidemos) residen en el resto de España.

¿acaso "La Caixa" sería tan poderosa con sucursales solamente dentro de Cataluña? obviamente NO.

Por eso la clase empresarial catalana, entre ellos la alta dirección de "La Caixa" tiemblan cada vez que se oye hablar de independencias y soberanías.

La primera caja de ahorros del país lo es debido a una buena gestión. Pero no menos cierto es que "La Caixa" sería poco menos que irrelevante de operar sólo en la comunidad catalana. Esto es tan cierto como que me llamo Andrés y (a fecha de hoy) vivo en Madrid.

Y Madrid seria un pueblucho si otras gentes de España no hubieran ido a vivir alli.

Anda majo, dejanos tranquilos que aqui nadie esta hablando de lo que tu te has sacado de la manga, hay que tener pocas cosas que hacer una tarde de agosto para salirnos tu solito con estas.

Andrex
July 29th, 2007, 07:34 PM
Francamente, no veo por qué "escuece" tanto un comentario que no es que sea verdad ...es que una obviedad.

¿No es esto un hilo sobre "La Caixa"?

Es que a veces creo que recordar ciertas cosas es hasta sano. Por cierto, La Caixa tan preocupada de mantener su cuota de mercado en toda España hasta patrocina la selección española.

hay que tener pocas cosas que hacer una tarde de agosto para salirnos tu solito con estas. :|
Pues ya veo las cosas que tienes tú que hacer una tarde de JULIO, que no de Agosto ...estar pendiente si algún madrileño entra al foro catalán ¿no? Lo digo por la rapidez de tu respuesta.

Seguro que no responderías con esa mala educación si estuvieses de acuerdo con lo dicho, que por cierto está a años luz de ser una tontería.

Y todavía, al menos en Madrid, corre el mes de Julio de 2007 ...Agosto es ahora mismo futuro, xD ¿o es que el hecho diferencial incluye también el adelanto del calendario en unas horas? :soon:

Y lo de "La Caja" ya es... En fin...
Y el rey allá se llama "Joan Carles" ....no te jode :sleepy: y eso ¿¿qué es?? que yo sepa los nombres propios no se traducen ¿has oído hablar alguna vez de un tal Jorge/Jordi Arbusto (hipotética tradución al castellano/catalán de George Bush por si no caéis) en TVE o en TV3? Entonces, ¿a qué viene la payasada de "Joan Carles" cuando su nombre oficial no es ese? ...y así suma y sigue.

Además lo de "La Caja" lo puse en cursiva ...por si no te habías dado cuenta.

Y empiezas, hipocritamente, con la frase "buen rollito" cuando obviamente no vas en son de paz ...eso digo yo "en fin". Por que si fueras de buen rollito no irías por ese camino a un comentario mío que no tiene intención de crear mal ambiente, sino solamente de recordar algo que algunos catalanes (particularmente nacionalistas) se les olvida todos los días y a todas horas: que La Caixa y otras empresas catalanas no sería ni de lejos lo que son si no contasen con el resto del mercado español. ¿qué recordar esto os crea crispación? pues nenes, es lo que hay. Y si no, preguntarle a Carod que le dijeron los productores de cava cuando le llamaron al orden.

Hush
July 29th, 2007, 08:23 PM
Francamente, no veo por qué "escuece" tanto un comentario que no es que sea verdad ...es que una obviedad.

Es que a veces creo que recordar ciertas cosas es hasta sano. Por cierto, La Caixa tan preocupada de mantener su cuota de mercado en toda España hasta patrocina la selección española.

:|
Pues ya veo las cosas que tienes tú que hacer una tarde de JULIO, que no de Agosto ...estar pendiente si algún madrileño entra al foro catalán ¿no? Lo digo por la rapidez de tu respuesta.

Seguro que no responderías con esa mala educación si estuvieses de acuerdo con lo dicho, que por cierto está a años luz de ser una tontería.

Y todavía, al menos en Madrid, corre el mes de Julio de 2007 ...Agosto es ahora mismo futuro, xD ¿o es que el hecho diferencial incluye también el adelanto del calendario en unas horas? :soon:

Y el rey allá se llama "Joan Carles" ....no te jode :sleepy: y eso ¿¿qué es?? que yo sepa los nombres propios no se traducen ¿has oído hablar alguna vez de un tal Jorge/Jordi Arbusto (hipotética tradución al castellano/catalán de George Bush por si no caéis) en TVE o en TV3? Entonces, ¿a qué viene la payasada de "Joan Carles" cuando su nombre oficial no es ese? ...y así suma y sigue.

Y empiezas, hipocritamente, con la frase "buen rollito" cuando obviamente no vas en son de paz ...eso digo yo "en fin". Por que si fueras de buen rollito no irías por ese camino a un comentario mío que no tiene intención de crear mal ambiente, sino solamente de recordar algo que algunos catalanes (particularmente nacionalistas) se les olvida todos los días y a todas horas: que La Caixa y otras empresas catalanas no sería ni de lejos lo que son si no contasen con el resto del mercado español. ¿qué recordar esto os crea crispación? pues nenes, es lo que hay. Y si no, preguntarle a Carod que le dijeron los productores de cava cuando le llamaron al orden.

......

En fi, passeu/passem d'ell...

Andrex
July 29th, 2007, 08:45 PM
......

En fi, passeu/passem d'ell...

ESO es lo que tenías que haber hecho desde hace mucho tiempo para no quedar en evidencia negándote a reconocer lo obvio como es que La Caixa no sería lo que es si no es gracias a todos sus clientes que tiene repartidos por toda la geografía nacional española o afirmando que esta es una tarde de Agosto ...que hasta para el calendario tienes que negar lo obvio. :ohno:

El problema es que tenías que haber pasado de mi ANTES de afirmar que estamos en Agosto, así no te hubieras calentado ...lo que te hubiera evitado hacer el ridículo negando toda obviedad más que obvia.

Fusilator
July 29th, 2007, 08:50 PM
Andrex repites mucho eso de "las empresas catalanas no serían nada sin España" , joder pues lo mismo que las madrileñas , las andaluzas ni las cántabras.

Andrex
July 29th, 2007, 08:59 PM
Fusilator, a todos nos conviene un mercado nacional grande y con suficiente capacidad adquisitiva, eso creo que está claro.

Lo que pasa es que los soberanistas catalanes se olvidan de por qué la clase empresarial catalana no quiere aventuras

Y que yo sepa, madrileños, andaluces o cántabros no tienen partidos que quieren que España deje de ser tal. En Cataluña tenéis al menos a uno. Y no solamente es eso, sino que esa estúpida queja de que todo lo que no funciona en Cataluña se debe a "Madrid" y todo lo que se hace bien es debido al gobierno autónomo sin un mínimo asomo de autocrítica por ninguna parte.

Y eso quema y jode, al menos aquí en Madrid.

Y como estábamos hablando de La Caixa pues surgió este tema, nada más.

alexbn
July 29th, 2007, 09:06 PM
Y por cierto, los nombres de reyes SÍ se traducen.

Hush
July 29th, 2007, 09:11 PM

:|

ESO es lo que tenías que haber hecho desde hace mucho tiempo para no quedar en evidencia negándote a reconocer lo obvio como es que La Caixa no sería lo que es si no es gracias a todos sus clientes que tiene repartidos por toda la geografía nacional española o afirmando que esta es una tarde de Agosto ...que hasta para el calendario tienes que negar lo obvio. :ohno:

El problema es que tenías que haber pasado de mi ANTES de afirmar que estamos en Agosto, así no te hubieras calentado ...lo que te hubiera evitado hacer el ridículo negando toda obviedad más que obvia.

El unico que queda en ridiculo aqui eres tu, y ademas de forma muy destacable.

Es cierto que La Caixa tiene un gran mercado fuera de Cataluña, pero, a que viene tu intervencion tan fuera de lugar en un hilo relajado, llevando varios dias inactivos y sin rastro de piques politicos?

A que viene tanta politica no relacionada con el hilo en tus 2 comentarios (Rei Joan Carles, seleccion española, Carod, nacionalistas)
Quien hablaba de eso hasta que tu has llegado? !NADIE!
Me reitero, estas MUY aburrido o simplemente quieres jaelo.

Por otro lado:

Las empresas madrileñas no venden sus productos fuera de la CAM?
Las empresas francesas no venden sus productos en territorio español aun no siendo españolas? No lo hacen las chinas? No lo hacen las britanicas?
Alguien tiene que ir al foro madrileño a recordar que las empresas madrileñas obtienen sus beneficios de las misma Madrid, EEUU, Cuenca o Barcelona?

Espero que Sky te llame la atencion.

Fusilator
July 29th, 2007, 09:24 PM
Fusilator, a todos nos conviene un mercado nacional grande y con suficiente capacidad adquisitiva, eso creo que está claro.

Lo que pasa es que los soberanistas catalanes se olvidan de por qué la clase empresarial catalana no quiere aventuras

Y que yo sepa, madrileños, andaluces o cántabros no tienen partidos que quieren que España deje de ser tal. En Cataluña tenéis al menos a uno. Y no solamente es eso, sino que esa estúpida queja de que todo lo que no funciona en Cataluña se debe a "Madrid" y todo lo que se hace bien es debido al gobierno autónomo sin un mínimo asomo de autocrítica por ninguna parte.

Y eso quema y jode, al menos aquí en Madrid.

Y como estábamos hablando de La Caixa pues surgió este tema, nada más.

Si lo que dices es muy respetable , lo que fallan son las formas.
Por otra parte , este no el lugar adecuado para discutir la eficiencia del gobierno ( ya sea autonómico o nacional ) . Cuando nos quejamos de Madrid es del gobierno , no de la ciudad de Madrid , ni de los ciudadanos de Madrid.

Andrex
July 29th, 2007, 09:24 PM
@ Hush: Vamos a ver ¿no ibas a pasar de mi?

Y bueno, creo que tengo derecho a expresar mi punto de vista sobre La Caixa en un hilo sobre La Caixa una tarde de Julio (o una noche de Noviembre, que más da)

Además, yo no he politizado nada ni he faltado el respeto a nadie ni he venido a incordiar. He venido solamente a dar mi punto de vista con todo respeto, no te ha gustado que te recuerden la expansión geográfica de La Caixa por el terroritorio nacional (para mi territorio nacional = actual mapa del Estado Español) y te has autocrispado.

Siento tu cabreo, pero no hice nada para provocarte ...a diferencia de lo que tú y 3 más dijistéis sobre las rutas aéreas a/desde BCN en el subforo de aviación, dando información manipulada y sesgada.

Sky no creo que tenga que llamarme la atención en absoluto. Ni he insultado ni falté el respeto a nadie.

Cuando nos quejamos de Madrid es del gobierno , no de la ciudad de Madrid , ni de los ciudadanos de Madrid. ...supongo que así es.

Pero aún así molesta, por injusto, ver la negativa connotación que tiene la palabra "Madrid" en según que ambientes.

Hush
July 29th, 2007, 09:27 PM
Sky no creo que tenga que llamarme la atención en absoluto. Ni he insultado ni falté el respeto a nadie.

Si te lees las normas veras que no acaban en el punto que se refiere a los insultos.
Son un poco mas largas que todo eso.

Andrex
July 29th, 2007, 09:33 PM
^^ Hush, te aseguro que no es mi intención darte la tarde [de Julio] ;)
y siento de verdad que te hayas molestado, pero por favor, reconoce que has saltado porque no te ha gustado leer una cosa que es indiscutible.

Y es que me parece absurdo abrir un hilo para decir solamente si tenemos cuenta en tal o cual Banco o Caja. El hilo, creo --y digo creo, pues ya no estoy tan seguro de esto-- es para profundizar un poco más en el debate y no limitarse a decir si se tiene cuenta en CM o La Caixa ...o dónde sea.

Si lo que dices es muy respetable
gracias

lo que fallan son las formas.
...pues no sé como decir las cosas con más tacto, xD

Confide
July 29th, 2007, 10:29 PM
Yo tengo 3€ en mi cuenta. :)

"Shine"
July 29th, 2007, 10:35 PM
Yo no he visto que Andrex haya dicho algo fuera de lugar, irrespetuoso o de mala educación en el su primer post como para saltarle encima, ha dado su opinión con toda libertad y respeto. Si bien el tema político no venía a cuento, esto es un foro libre y respetando las normas, los foreros pueden hablar de lo que quieran. Si esta es la libertad que queremos en este foro o a nivel general en Catalunya, mal. Repito que no ha dicho nada fuera de tono, y le invito a participar de igual manera tantas veces como quiera en este foro.

En cuanto a muchos threads del foro catalán, ciertos foreros catalanes de la rama independentista son bastante propensos a postear consignas políticas o comentar noticias, proyectos, etc... siempre desde la óptica soberanista (y nadie dice nada). No entiendo porqué ahora hay que saltarle encima a Andrex, no actúa tan diferente como muchos aquí, aprovechando cualquier excusa para sacar el tema.

Por cierto Andrex, los nombres de lo reyes sí se traducen :P

Confide
July 29th, 2007, 10:40 PM
El que té bo la Caixa és que gairebé a tots els pobles n'hi ha sucursals... a Moià per exemple, no n'hi ha de Caixa Catalunya... i en canvi n'hi ha del Banc Popular, que gairebé no en veig cap mai...

Hush
July 29th, 2007, 10:42 PM
Doncs arame'n vaig a qualsevol fil relacionat amb Caja Madrid al forum madrileny a parlar de la seleccio catalana, la llengua castellana, sobre el conseller d'educacio del Govern de Madrid i de com les empreses madrilenyes no es menjarien un rabe si el mon s'acabes a la CAM.

Jo ho he reportat a Sky, que ell decideixi.

Confide
July 29th, 2007, 10:48 PM
Ara a l'estiu, a una sucursal que és aprop del Mercat, a Manresa hi ha un becari ros que està molt bé :D. Ara sempre vaig a buscar canvi allà, perquè jo anava sempre a demanar canvi a la sucursal del Central Hispano que està allà mateix també, però clar, la dona de 50 anys que hi ha doncs no m'alegra la vista... i allà tampoc tenen diaris per mirar mentre fas cua, tot i que tenen seients... bé, allà hi ha 2 tios que estan molt bé, però ara deuen fer vacances perquè mai hi són. Quan s'acabi l'estiu i el becari se'n va de la Caixa, llavors vaig al Central Hispano perquè estan els altres 2. :)

Andrex
July 29th, 2007, 10:50 PM
Shine, agradezco de veras tus palabras.

Met
July 29th, 2007, 10:55 PM
Per cert, ara que s'ha ressuciat el fil...

He estat pensant i crec que La Caixa és de les entitats més ben preparades per fer front a la més que propera recessió en el món immobiliari.
El fet que aviat tregui a borsa el seu Holding i s'hagi venut bona part de la seva cartera per tenir líquid, venent-se immobiliàries i promotores, és un signe que el totxo deixa de ser negoci. De fet el fitxatge del número dos del Banc Sabadell així sembla indicar-ho.

El mateix fa el Santander, desprenent-se de les seva xarxa d'oficines i locals, incloent-hi tota la seu. Estarà de lloguer, però rendibilitza els preus ara que encara són alts...

Hi ha força entitats bancàries que han fet molts calers amb el tema hipotecari, però que no en sabarn fer front a qualsevol devallada significativa.

I podrias extendre el comentari per a tptes le scaixes del país, car la Generalitat no ha modificat la llei de caixes per posar polítics al capdevant, com s'ha fet a la resta de l'Estat. Aquí les caixes les porten gent del món bancari. En Narcís Serra és més honorífic que no pas executiu i la segona caixa catalana també està fent els deures... més em val... xD!

Confide
July 29th, 2007, 11:07 PM
El Banc Sabadell també s'ha venut la seva filial inmobiliària no? :)

Els bancs i caixes no tindran pas problemes, els qui en tindran seran els ciutadans...

Andrex
July 29th, 2007, 11:16 PM
Jo ho he reportat a Sky, que ell decideixi.

qué fuerte e infantil me parece eso, por Dios. :ohno:

Te recuerdo que tú y 3 más reventastéis un hilo en el foro de aviación por contaminarlo con insinuaciones falsas y llenarlo de propaganda política. Y os fuistéis de rositas. Yo no he reventado nada ni he creado mal ambiente, otra cosa es que te chines cuando te recuerdan verdades como puños. Y ese es tu problema.

En fin, que reportar a un moderador por no estar de acuerdo con alguien es lo nunca visto, al menos en nuestro subforo español. Y luego dices que no haces el ridículo.

Confide
July 29th, 2007, 11:23 PM
Andrex, pero qué quieres? Que a la patronal catalana no le gustaría la independencia porque parte del mercado que tiene es el resto de España (que representa una 1/3 parte, igual que el mercado catalán y el extranjero con una 1/3 parte cada uno) es innegable, todos lo sabemos, la patronal no quiere la independencia y por eso votan a CIU o a PP... pero vamos, que eso es vox populi.

JarlehuBCN
July 29th, 2007, 11:43 PM
Es evident que 'la Caixa' sense la resta de societat espanyola no seria el que es... igual d'evident que Caja Madrid, BBVA, BSCH, etc... tampoc ho serien sense la resta de societat espanyola més enllà de la seva terra de procedència. Es un fet real i sense cap objecció possible.
Ara, la necessitat de dir-ho sense venir a compte... doncs això ja ho dubto més.

"Shine"
July 29th, 2007, 11:44 PM
Ara a l'estou, a una sucursal que és aprop del Mercat, a Manresa hi ha un becari ros que està molt bé :D. Ara sempre vaig a buscar canvi allà, perquè jo anava sempre a demanar canvi a la sucursal del Central Hispano que està allà mateix també, però clar, la dona de 50 anys que hi ha doncs no m'alegra la vista... i allà tampoc tenen diaris per mirar mentre fas cua, tot i que tenen seients... bé, allà hi ha 2 tios que estan molt bé, però ara deuen fer vacances perquè mai hi són. Quan s'acabi l'estiu i el becari se'n va de la Caixa, llavors vaig al Central Hispano perquè estan els altres 2. :)

Ai si se n'assebenta el teu noviet, que vas als bancs segons 'la carn' que hi hagi darrere el taulell :colgate: xDD

Jo l'altre dia al MediaMarkt em vaig enamorar d'un venedor... :lovethem: i quan em va dir 'tú, acompáñame' i quan em va somriure ja va ser :drool:

Confide
July 29th, 2007, 11:47 PM
A mi em va passar amb un de l'FNAC de Diagonal Mar... quina veu... o va ser el conductor del bus? Ahh sí, quina veu més maca... quin accent... xD

"Shine"
July 29th, 2007, 11:49 PM
Ara sempre aniré a aquell MediaMarkt quan hagi de comprar quelcom... i si no, també :drool::drool::drool:

Confide
July 29th, 2007, 11:51 PM
A mi m'agrada més que m'atenguin dones. Amb els homes em poso un xic nerviós i m'entrabanco al parlar.

Bitxofo
July 30th, 2007, 12:52 AM
...

Mira Andrex, yo no soy nacionalista y lo sabes, que para eso me conoces en persona.
;)
Paso de discutir, y menos por Internet. Sólo te recuerdo que el politiqueo está prohibido en SSC.
Salu2
:wink2:

Sky
July 30th, 2007, 01:48 AM
Andrex, si has leído las páginas anteriores del hilo debes haber comprobado que aquí nos limitábamos a hablar de nuestras experiencias como clientes de La Caixa y a comentar la actualidad de la entidad.

Si introduces comentarios como los de tu primer mensaje (a partir del tercer párrafo), abres un debate político que difícilmente puede sosegado y constructivo, por lo sensible del tema y las posiciones enrocadas de la mayoría (tú ya lo debes saber bien). Además la experiencia nos dice que se empieza hablando sobre nacionalismos, luego del precio de las fresas y después de la monarquía lesotense hasta que finalmente nadie se acuerda del tema original del hilo, y lo peor es que la serenidad y el respeto mutuo suelen desaparecer a la par que se prolonga la discusión.

Por todo esto, los moderadores decidimos eliminar la política del subforo de actualidad y en los subforos regionales limitarla a un único hilo (en el caso catalán sería el titulado Actualitat política i social). Evidentemente, no puedo criticarte por incumplir algo que aún no figura en las normas del foro, pero los moderadores queremos que esta "filosofía" se aplique desde ya.

Este hilo debe volver a ser lo que era antes de iniciarse este debate, un lugar para informarse sobre una entidad bancaria y compartir experiencias entre clientes. Si aún tenéis ganas de debatir sobre nacionalismos y demás flautas hacerlo aquí (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=481195), aunque yo no os lo recomiendo por todo lo que expuesto previamente.

Un saludo.

Andrex
July 30th, 2007, 03:12 AM
Mira Andrex, yo no soy nacionalista y lo sabes, que para eso me conoces en persona.
...lo cual es un placer porque me gusta hablar contigo :yes:

Paso de discutir, y menos por Internet.
te iba a enviar un MP, pero como tú bien sabes ....100 mensajes de límite :D

Sólo te recuerdo que el politiqueo está prohibido en SSC.
y ahí le has dado ...que utilices el término "politiqueo" en vez de política.

Salu2
:wink2: Otro para ti. Por cierto, sigue leyendo el hilo del borrachódromo (o como se llame) ...toavía tengo efectos del vino.

@ Sky:

Totalmente de acuerdo con lo que acabas de decir. De todas formas yo intervine hace unos meses en este mismo hilo y lo que dije ayer lo pensaba decir entonces --pero se me fue el santo al cielo-- al hilo de otro comentario que profundizaba en el por qué del éxito de "La Caixa", que tiene millones de clientes entre los cuales se encuentra mi humilde persona (que diría un japonés)

Si se habla de "La Caixa" es lógico que se hable de por qué es la primera caja española y el por qué de esa primera posición.

Por otra parte, veo lógico que no recomiendes hablar de según que temas. Es francamente una lástima que algunos temas de índole político puedan acabar como el rosario de la aurora ...no debería ser así, pero somos seres humanos y a veces nos gana la pasión y el sentimiento por encima del raciocinio. Reconozco, y no me importa reconocerlo, que yo mismo me puedo encender cuando se habla de según que temas. Y sin embargo, paradojicamente, son temas que de vez en cuando conviene hablarlos y/o tratarlos puesto que crear temas tabúes sólo enmascara la solución de algunos problemas, problemas que a veces se presentan debido a cientos de factores, complejos muchas veces la mayoría de ellos pero que si se hablan tal vez puedan tener una solución o al menos, un conocimiento sobre posiciones que en principio puedan parecer irreconciliables.

Saludos a todos :)

Hush
July 30th, 2007, 02:42 PM
Andrex, si has leído las páginas anteriores del hilo debes haber comprobado que aquí nos limitábamos a hablar de nuestras experiencias como clientes de La Caixa y a comentar la actualidad de la entidad.

Si introduces comentarios como los de tu primer mensaje (a partir del tercer párrafo), abres un debate político que difícilmente puede sosegado y constructivo, por lo sensible del tema y las posiciones enrocadas de la mayoría (tú ya lo debes saber bien). Además la experiencia nos dice que se empieza hablando sobre nacionalismos, luego del precio de las fresas y después de la monarquía lesotense hasta que finalmente nadie se acuerda del tema original del hilo, y lo peor es que la serenidad y el respeto mutuo suelen desaparecer a la par que se prolonga la discusión.

Por todo esto, los moderadores decidimos eliminar la política del subforo de actualidad y en los subforos regionales limitarla a un único hilo (en el caso catalán sería el titulado Actualitat política i social). Evidentemente, no puedo criticarte por incumplir algo que aún no figura en las normas del foro, pero los moderadores queremos que esta "filosofía" se aplique desde ya.

Este hilo debe volver a ser lo que era antes de iniciarse este debate, un lugar para informarse sobre una entidad bancaria y compartir experiencias entre clientes. Si aún tenéis ganas de debatir sobre nacionalismos y demás flautas hacerlo aquí (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=481195), aunque yo no os lo recomiendo por todo lo que expuesto previamente.

Un saludo.

Gràcies.

Edit: Sky, on està aquell punt de les normes on es podia llegir que la política estava prohibida al fòrum general, però que als subfòrums estava permès parlar-ne només en un fil específic??

Això havia aparegut en algun dels teus missatges-announcement o en algun llistat de normes, però ahir no vaig ser capaç de trobar-ho.

Sky
July 31st, 2007, 03:43 PM
De moment només apareix a l'avís del fòrum valencià: http://www.skyscrapercity.com/announcement.php?f=319&a=365

Sky
September 3rd, 2007, 11:45 PM
Criteria, el holding industrial de La Caixa, saldrá a bolsa en octubre

Criteria Caixa Corp, el holding industrial de La Caixa, saldrá a bolsa en octubre, según afirmó el director general de la caja catalana, Juan María Nin, en una presentación en Barcelona, y agregó que esto les permitirá crecer en banca minorista en España.

Asimismo, Nin dijo: 'A través de Criteria podremos comprar bancos en el exterior', ya que por su condición de caja de ahorros, hasta ahora sólo podía comprar bancos en España.

La Caixa tendrá una participación del 51% como mínimo en Criteria. (...)

http://www.finanzas.com/id.9186173/noticias/noticia.htm

Fusilator
September 3rd, 2007, 11:49 PM
^^ Quins bancs te la Caixa?

Sky
September 4th, 2007, 12:35 AM
Tenien una participació del Sabadell però se la van vendre.

Fusilator
September 4th, 2007, 12:41 AM
També tenien el "CaixaBank" crec recordad que tenía 50 oficines a França i se'l van vendra l'any pasat a Boursama . La veritat es que no entenc gaire aquesta sortida a borsa . Potser volen comprar un gran banc , no se. ...

Jaymee
September 7th, 2007, 05:52 PM
Pel que tinc entès surt a borsa per finançar la seva expansió a Europa. Qui sap, potser en no molt temps trobem "la caixa" a Londres, Paris, Roma, etc... No estaria pas malament...
Per cert, quan vaig estar a Londres l'octubre de l'any passat estava Banco Santander, pero sota el nom de abbey.
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2006/11/abbeynat081106_228x302.jpg

_Atun_
September 7th, 2007, 07:17 PM
^^ No crec que trobem "La Caixa" , si compren algún banc mantendrán el nom y posarán l'estrelleta tal i com a fet el Santander

norreport
September 8th, 2007, 01:28 PM
Abbey es casi la unica excepcion en el santander, el resto de bancos adquiridos ya se llaman banco santander, o acompañan con el "apellido" santander al nombre de bancos locales, como en venezuela con el banco de venezuela. el resto de bancos adquiridos ya han asumido el nombre e imagen al 100% del santander.

Es solo cuestion de tiempo q el abbey, despues de haber adoptado la simbologia y colores corporativos del santander termine llamandose santander abbey y luego solo santander a secas. Es el proceso q ha seguido en otras entidades y el abbey no sera una excepcion. El caso de la Caixa sera distinto pues no posee los bancos al 100% ni el 51% como para imponer su nombre. Cuando tenia caixabank france si q tenia la imagen clasica de la caixa y en poco se diferenciaba, pero si adquieres el 25 % o participaciones similares no puedes hacer lo q hace el santander, q ya es una marca global y q no esta dispuesta a tener varias marcas y dispersar su imagen de entidad internacional tal y como tienen citibank, barclays(absorcion de zaragozano y desaparicion de esta marca) y otras.

Sr.Horn
September 11th, 2007, 11:12 AM
Hola! vinc a exposar uns quants dubtes...

El cas es que tinc els diners en el Banc Sabadell, i per uns acords de la Generalitat Valenciana i l'Hospital de Vinaròs on treballa la meva mare, al tenir ahí els diners no paguem comissió.

Pero clar! no puc accedir a una tarjeta de crèdit jove.

Doncs bé, vull passar una quantitat de diners a una caixa per tindre un carnet jove, i almenys aprofitar-me dels descomptes en Renfe per anar de Barcelona a Benicarló.

Quina caixa hem recomaneu? En principi totes les caixes serveixen per a descomptes en un carnet jove? Alguna de les catalanes no cobre comissions?

Gràcies!

entfe001
September 11th, 2007, 11:49 AM
^^ Per tenir el Carnet Jove (EURO<26) que dóna un 20% de descompte a Regionals i Llarg Recorregut (bé, Media Distancia i Larga Distancia) no fa falta tenir cap compte obert a 'la Caixa', si bé en algunes oficines no t'ho diuen i intenten entaforar-te un compte corrent seu al lot.

Si les gestions les has fet a Catalunya, adreça't a la Generalitat denunciant l'oficina en concret que t'hagi dit que necessites compte allà.

Sr.Horn
September 11th, 2007, 12:01 PM
^^ Per tenir el Carnet Jove (EURO<26) que dóna un 20% de descompte a Regionals i Llarg Recorregut (bé, Media Distancia i Larga Distancia) no fa falta tenir cap compte obert a 'la Caixa', si bé en algunes oficines no t'ho diuen i intenten entaforar-te un compte corrent seu al lot.

Si les gestions les has fet a Catalunya, adreça't a la Generalitat denunciant l'oficina en concret que t'hagi dit que necessites compte allà.

en principi les gestions les voldria fer a Benicarló (Castelló) que tinc oficines tant de La Caixa com de Caixa Catalunya, pero en tot cas, seria amb La Caixa? es que aixó no m'ha quedat clar :S

EDITO: Vale, ja entenc, en principi tindria que anar a La Caixa i solicitar la tarjeta, pagar els 5€ i fer la domiciliació bancària en el Banc Sabadell que és on tinc els diners.

Sky
September 11th, 2007, 12:06 PM
^^ Crec que el Carnet Jove a la Com. Valenciana el gestiona Bancaja.

Sr.Horn
September 11th, 2007, 12:11 PM
^^ Crec que el Carnet Jove a la Com. Valenciana el gestiona Bancaja.

sí, això si, pero entonces no podria beneficiar-me d'altres descomptes a Barcelona?

Sky
September 11th, 2007, 12:14 PM
^^ Pel que tinc entès són vàlids arreu d'Europa.

Sr.Horn
September 11th, 2007, 12:17 PM
vaja, no entenc perqué en Bancaixa 7,65€ durant 2 anys i a la Caixa 6€ anuals.

Me pareix que si val per a tot aniré a Bancaixa :lol:

entfe001
September 11th, 2007, 12:21 PM
en principi les gestions les voldria fer a Benicarló (Castelló) que tinc oficines tant de La Caixa com de Caixa Catalunya, pero en tot cas, seria amb La Caixa? es que aixó no m'ha quedat clar :S
La tramitació del Carnet Jove depèn dels Estats. Aquí la gestió està traspassada a les autonomies, i en el cas concret de Catalunya la tramitació ha estat delegada a l'entitat financera 'la Caixa'.

EDITO: Vale, ja entenc, en principi tindria que anar a La Caixa i solicitar la tarjeta, pagar els 5€ i fer la domiciliació bancària en el Banc Sabadell que és on tinc els diners.
Ni tan sols és necessari domiciliar res, n'hi ha prou pagant la quota de 5 EUR en efectiu a l'oficina. Ara bé, si es domicilia el pagament aleshores no hauràs de renovar-te'l cada any i te'n donaran un vàlid per a tres anys.

sí, això si, pero entonces no podria beneficiar-me d'altres descomptes a Barcelona?

^^ Pel que tinc entès són vàlids arreu d'Europa.
El carnet EURO<26, que aquí s'anomena "Carnet Jove", és una iniciativa europea. Ara bé, França no el reconeix.

Podeu trobar més informació d'aquest carnet a la web oficial d'EURO<26 (http://www.euro26.org/).

Edito: tot això no s'ha de confondre amb el "Carnet +25", que és una iniciativa pròpia de la Generalitat de Catalunya i que per tant no et valdrà a terres valencianes.

entfe001
September 11th, 2007, 12:27 PM
vaja, no entenc perqué en Bancaixa 7,65€ durant 2 anys i a la Caixa 6€ anuals.

Me pareix que si val per a tot aniré a Bancaixa :lol:
Doncs a mi me pareix que l'any que ve me'l faré a València, que estic bastant cremat dels lladres de 'la Caixa'

Sr.Horn
September 11th, 2007, 12:29 PM
Jo es que sóc bastant negat per als tecnicismes bancaris.

Si faig el carnet jove (el de la UE) en principi tots els descomptes em serviran a tot arreu.

Si només tinc la tarjeta, pero per dir-ho d'alguna manera "els diners els agafen del meu compte en Banc Sabadell" tindré que anar a primers d'anys a tornar a pagar. En el cas de Bancaixa a la web de l'vaj diu: . Començarem amb el preu: per només 7,65 euros, tens un carnet de dos anys de vigència, i amb una cobertura que comprén tots els països d'Europa i alguns d'Amèrica Llatina. .. per lo que este me durará més que en La Caixa. ¿tot correcte?

entfe001
September 11th, 2007, 12:31 PM
^^ Sí, et durarà més i a sobre el preu per any és bastant més econòmic.

Veig que això dels preus és un catxondeo de mil dimonis.

Sr.Horn
September 11th, 2007, 12:37 PM
Vaja! pero ara tenim que saber si tens que domiciliar-te en Bancaixa o es pot fer mitjançant un altre banc :lol: a la web de Bancaixa no diu res clar :s me pareix que me tocarà baixar al poble

lude
September 11th, 2007, 07:13 PM
Doncs a mi me pareix que l'any que ve me'l faré a València, que estic bastant cremat dels lladres de 'la Caixa'

+1

Cada mes em treuen 90 cts de manteniment i els interessos que rebo són de l'ordre de 40 cts mensuals. Al cap de l'any, en lloc de tenir més estalvis tindré 6€ menys.:bash:

Sky
September 11th, 2007, 07:15 PM
^^ Jo rebo un cèntim anual d'interessos. :D

Bitxofo
September 11th, 2007, 07:19 PM
^^Ja sabeu que les comissions es poden negociar amb el cap d'oficina?
;)
Jo no en tinc cap!

Sky
September 11th, 2007, 07:22 PM
^^ Si jo vaig a demanar-li una cosa així amb el míser saldo de la meua llibreta segur que m'intentaria agredir. :D

lude
September 11th, 2007, 09:36 PM
^^Ja sabeu que les comissions es poden negociar amb el cap d'oficina?
;)
Jo no en tinc cap!

Doncs digue'm com t'ho vas fer!

entfe001
September 11th, 2007, 09:38 PM
^^ A saber què deuria negociar ell :naughty:

dirdam
September 11th, 2007, 10:43 PM

Millor que no ens ho digui. :D

lude
September 11th, 2007, 11:09 PM
^^ Per 90 cts sóc capaç de tot...:lol:

Bitxofo
September 12th, 2007, 03:24 AM
Bàsicament:
La caixa TAL m'ofereix tot el que tinc aquí i sense comissions: em vull donar de baixa!
La resta arriba tot sol.

JarlehuBCN
September 12th, 2007, 03:54 AM
La Caixa basa la seva estratègia de Marketing en adaptar-se a les necessitats del client. És a dir, ells per defecte t'aplicaran unes comissions X que ells, depenent de la oficina, poden oferir-te no pagar-les o continuar pagant-les.
Es un cas que vem estudiar molt a les classes de marxandatge.

En el meu cas no pago cap comissió de manteniment per la llibreta. Evidentment si per la targeta de dèbit i els 6€ que es el Cànon Carnet Jove que cobra la Generalitat de Catalunya.
Val a dir que fins fa pocs mesos era client de CAN (Caja de Navarra) i he de dir que he tornat a la Caixa i estic contentissim. He estat també a Caixa Laietana, Penedès... i trobo que no hi ha color, en especial per la quantitat de serveis on-line que m'ofereixen.

Booze
September 14th, 2007, 10:13 PM
Les comissions de manteniment dels comptes es retornen en funció dels saldos i el negoci que generi el client. A nigú l'interessa tenir comptes amb pocs diners que no generen pràcticament beneficis i La Caixa no crec que vagi tornant la comissió a tothom (ni jarto de vino, vaja).

JarlehuBCN
September 14th, 2007, 10:49 PM
^^ Bé, això es el que ens varen dir a nosaltres a unes conferències els de marketing de 'la Caixa'.... res mes no puc dir que el que em van dir a mi xD.

Booze
September 15th, 2007, 01:07 AM
A veure, això ho fa tothom més o menys seriós, no nomes La Caixa. El que passa que ells t'ho pinten com una estratègia de marqueting supersofisticada quan en realitat només és aplicar el sentit comú XD

Tampoc crec per altra part que vagint escampant la seva estratègia per les conferències de marqueting XDD

JarlehuBCN
September 15th, 2007, 01:13 AM
No se, ja et dic que no puc dir res mes que el que ens van dir ells xD.

Bitxofo
September 15th, 2007, 03:50 PM
^^Negociant amb el delegat de la teva oficina, ho pots aconseguir gairebé tot.;)

dirdam
September 15th, 2007, 07:24 PM
Bé, millor no indagar què és el que inclou la paraula "negociant". :D

Bitxofo
September 15th, 2007, 07:52 PM
Bé, millor no indagar què és el que inclou la paraula "negociant". :D
Estic parlant seriosament, res de "warrades".

Andrex
September 15th, 2007, 10:10 PM
Les comissions de manteniment dels comptes es retornen en funció dels saldos i el negoci que generi el client. A nigú l'interessa tenir comptes amb pocs diners que no generen pràcticament beneficis i La Caixa no crec que vagi tornant la comissió a tothom (ni jarto de vino, vaja).
Booze ...eso me parece que es en teoría. Está claro que si tienes una nómina mensual de 5000€ pocas comisiones te van a cobrar :|

Mira, yo ya he dejado de ser cliente de La Caixa. He vuelto a CajaMadrid. Estaba harto de todas las comisiones que son comisiones en "La Caixa" y no en otras entidades, al menos no en Caja Madrid. Por ejemplo ¿dónde se ha visto que te cobren 1,5€ por solicitar que de tal empresa no atiendan recibos? Por cada recibo que rechaces te hacen pagar esa cantidad, y tiene vigencia para un máximo de dos años :ohno:

Y luego está los 0,90€ de comisión de mantenimiento. En Caja Mad si tienes domiciliada la nómina NO te cobran nada de mantenimiento.

Me parece que se pasan demasiado con las comisiones en "La Caixa". Sus oficinas están muy limpias y bien decoradas, pero no por ello va a permitir uno que le cobren una barbaridad en comisiones, y más cuando hay tanta competencia, y más cuando siempre tienes un margen para negociar como me ha pasado a mi con el director de esta sucursal de Caja Madrid donde ahora tengo domiciada la nómina.

Booze
September 17th, 2007, 11:47 PM
^^Negociant amb el delegat de la teva oficina, ho pots aconseguir gairebé tot.;)

:lol: Si clar, segons aquesta teoria nigú pagaria comissions. Si no en pagues és perquè generes o bé generes negoci suficient o tens potencial per fer-ho. És una cosa totalment lògica.

JarlehuBCN
September 18th, 2007, 05:43 PM
Aquesta va ser una de les preguntes que vam fer nosaltres i la resposta va ser que la Caixa guanya molt mes tenint diners estalviats dels clients i reinvertint-los en d'altres negocis que cobrant comissions i que encara que ningú pagués comissions seria rentable el fet de tenir oberts comptes corrents per a l'Entitat. I per a poder demanar que et treguin les comissions (de manteniment, no parlo d'altres...) crec que el mínim es tenir la nòmina domiciliada (o ser amic d'algu de la teva oficina xDD).

Com a prova em poso a mi mateix. No soc amic de ningú que treballi a la Caixa i des de que vaig domiciliar la nòmina vaig negociar amb ells no pagar comissions i tenir una targeta de dèbit gratuita els dos primers anys.

Met
September 18th, 2007, 06:16 PM
Algú sap com es diu la música de l'anunci de Criteria Caixa Corp.?

Booze
September 18th, 2007, 09:04 PM
Aquesta va ser una de les preguntes que vam fer nosaltres i la resposta va ser que la Caixa guanya molt mes tenint diners estalviats dels clients i reinvertint-los en d'altres negocis que cobrant comissions i que encara que ningú pagués comissions seria rentable el fet de tenir oberts comptes corrents per a l'Entitat. I per a poder demanar que et treguin les comissions (de manteniment, no parlo d'altres...) crec que el mínim es tenir la nòmina domiciliada (o ser amic d'algu de la teva oficina xDD).

Com a prova em poso a mi mateix. No soc amic de ningú que treballi a la Caixa i des de que vaig domiciliar la nòmina vaig negociar amb ells no pagar comissions i tenir una targeta de dèbit gratuita els dos primers anys.

Clar, però fixet que tu tenies el poder de negociació que era poder domiciliar la nomina, el que no només fa que tenguis uns saldos mitjos més elevats, sinó que a més tendràs tarjetes que usaràs a comerços (que pagaran comissions a La Caixa) i seràs un nou possible client a fidelitzar amb més productes.

Per altra part, una cosa es no pagar comissions de manteniment i una altra cosa és no pagar cap comissió, el que es diferent. Per curiositat, lo dels dos anys t'ho varen oferir o ho vares dir tu? Si ho varis dir tu, ben judada XD

En qualsevol cas, la Caixa cobra comissions, per suposat, i per tant el que us deien a vosaltres era fals i enganós. Ves a emetre un xec bancari o a fer transferències a l'extranger i aviam que et diuen XD. Bé, potser ets superric i jo l'estic cagant :lol:

Per cert, l'opció no ho se es molt graciosa. Si la gent anés a La Caixa amb el seu DNI potser es sorprendien al estar en comptes de familiars, exparelles i tal ^_^

xussep80
September 18th, 2007, 09:57 PM
Jo no sóc client de la Caixa des de fa bastants anys. Ara bé, a Caixa Catalunya em van cobrar unes comissions per la targeta de crèdit que pujaven a més de 50 euros, després de demanar que m'ampliessin el crèdit de la mateixa targeta. Vaig anar a la meva oficina, on també tinc el seguro del cotxe, i els vaig amenaçar amb retirar la domiciliació de la nòmina i el seguro. No em va costar res que em retornessin aquells 50 i pico euros i em deixessin de cobrar comissions :D

S'ha de tenir una mica de jeta en aquesta vida.

JarlehuBCN
September 18th, 2007, 10:56 PM
Per curiositat, lo dels dos anys t'ho varen oferir o ho vares dir tu? Si ho varis dir tu, ben judada XD

En qualsevol cas, la Caixa cobra comissions, per suposat, i per tant el que us deien a vosaltres era fals i enganós. Ves a emetre un xec bancari o a fer transferències a l'extranger i aviam que et diuen XD. Bé, potser ets superric i jo l'estic cagant :lol:

Ho vaig dir jo.... una negociació ha de ser sempre un estira i arronsa... i jo com a client puc exigir coses minimament acceptables :cheers: :lol: .
D'altra banda si, jo em referia sempre a les típiques comissions de manteniment i aquestes coses que sempre es diu que només cobra la Caixa. Les comissions per fer transferències a l'extranger, emissions de xecs, etc... les fan tots els bancs i caixes, no? I no... no soc superric xDDDDDD:lol: