Bitxofo
September 2nd, 2005, 03:25 AM
Au va, ni 23 ni 25 d'abril, fem-la el 24/4!
:D
:D
|
View Full Version : .: les Golfes :. Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[19]
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
Bitxofo September 2nd, 2005, 03:25 AM Au va, ni 23 ni 25 d'abril, fem-la el 24/4! :D Met September 2nd, 2005, 09:24 AM http://www.smiliegenerator.de/s28/smilies-7966.png És la que vaig conèixer el diumenge que et vaig ensenyar el cotxe? :? Met dixit! :bowtie: jeros September 2nd, 2005, 09:43 AM :) Sí. Després d'un any sencer de bogeria sexual, "penjo les botes" a nivell sentimental. Ja no sóc al mercat, nois i noies. :D i deixo de ser assexual també. :P Met September 2nd, 2005, 09:44 AM :) Sí. Després d'un any sencer de bogeria sexual, "penjo les botes" a nivell sentimental. Ja no sóc al mercat, nois i noies. :D i deixo de ser assexual també. :P Vaja, és molt maca la R... ;) Així que Fornicator ha posat seny... :D Pobre Bitxo... :pet: Met dixit! :bowtie: jeros September 2nd, 2005, 09:47 AM En Bitxo va tenir la seva oportunitat, però com no sóc el seu xicot, doncs res :( Aish, he fet massa el pardal i cal deixar tant el rotllo esporàdic. Vaig tenir parella durant 6 anys i tot seguit necessitava sortir de l'armari, ser JO. I aquesta noia em compren, m'estima, i bé... qui sap, oi? :) jeros September 2nd, 2005, 09:51 AM Dirdam, en quí pensaves???? Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D De tota manera, pel fòrum també vaig fer els meus pinitos eh? :P art September 2nd, 2005, 10:02 AM SAAAAALSA ROOOOOSA :tyty: :cheer: ^^ :hug: :gossip: :lovethem: art September 2nd, 2005, 10:27 AM En Bitxo va tenir la seva oportunitat, però com no sóc el seu xicot, doncs res :( Aish, he fet massa el pardal i cal deixar tant el rotllo esporàdic. Vaig tenir parella durant 6 anys i tot seguit necessitava sortir de l'armari, ser JO. I aquesta noia em compren, m'estima, i bé... qui sap, oi? :) :? però sortir de l ´armari no és quan un diu que és gai? o quan un diu que ja no és el que era i que ara és hetero u homo, segons el cas ? jeros September 2nd, 2005, 10:33 AM hi han més opcions, de tota manera!!!! :D Danzig September 2nd, 2005, 10:42 AM Després de 2 dies només llegint (havia de posar-me al dia després de 15 dies sense fòrum), ja torno a postejar :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: @Bitxo: ja era hora que fiquessis la meva foto de l'aeroport ! jeros September 2nd, 2005, 10:57 AM rebenvingut Mr. Danzig ;) art September 2nd, 2005, 03:33 PM hola hospitmolletenc! :hi Sh4d0w September 2nd, 2005, 05:22 PM OOOOIX LA ULTIMA EN ASSABENTARME DEL NOTICIÓN????????? pero què es aixo!!! Jeros!!!!!! es una forera?¿?¿? oix oix... cuenteeeeeen Bitxofo September 2nd, 2005, 08:03 PM @JEROS: No ets el meu tipus, però ets molt maco i simpàtic, quan vulguis... :D @Danzig: Rebenvingut!! Posa fotos de "toa Lisboa". ;) jeros September 2nd, 2005, 08:29 PM OOOOIX LA ULTIMA EN ASSABENTARME DEL NOTICIÓN????????? pero què es aixo!!! Jeros!!!!!! es una forera?¿?¿? oix oix... cuenteeeeeen encara no...................... Sky September 3rd, 2005, 12:08 AM Anys i anys per molts anys a la una per molts anys. Anys i anys per molts anys a les dues per molts anys. Anys i anys per molts anys a les tres per molts anys. Volem que súper t'ho passis bufis fort i les apaguis! :cheers: :dance: :drunk: :tyty: :cheers1: UT596001 September 3rd, 2005, 12:15 AM M'uneixo a la felicitació: FELICITATS, JEROS! JarlehuBCN September 3rd, 2005, 12:40 AM http://gallery.spacebar.org/images/misc/birthday.jpg FELICITATS EGARENC! Bitxofo September 3rd, 2005, 12:58 AM Felicitats "morritos"!! :banana2: :dance::dance: :wink2: Ja et passaràs a convidar per l'aeroport, oi? :D Bitxofo September 3rd, 2005, 01:33 AM encara no...................... Envia'm P.M. :gossip: :D SKYWALKER September 3rd, 2005, 01:33 AM WEEEEEEEEEEEEEE,MOLTES FELICITATS !!! :cucumber: :cucumber: :cucumber: :banana: :banana: :banana: :drunk: :drunk: :dance: :ancient: endeve September 3rd, 2005, 01:58 AM Felicitats company ;) SKYWALKER September 3rd, 2005, 02:13 AM Envia'm P.M. :gossip: :D Juaaas, tafaner !! :D Rifeny September 3rd, 2005, 04:27 AM :) !!!MOLTES FELICITATS JEROS ¡¡¡ ;) :cheers: :) Bitxofo September 3rd, 2005, 05:27 AM 12.000 ara!! :dance::dance: Dedico els meus 12.000 comentaris al meu amic DonQui, el SETCIÈNCIES!! :D:wink2::D Aurelio September 3rd, 2005, 08:15 AM Felicitats i visca l'agregació...!! :D Met September 3rd, 2005, 09:42 AM Terrassa Power!!!!!!!!!!!!!! :banana2: Per molts anys... 28? :cheers: ;) Met dixit! :bowtie: jeros September 3rd, 2005, 11:38 AM Ups, m'aixeco del llit i trobo aquest thread? Aish... com sou. Doncs sí, 28 anyets ja, que ja no són tan poquets, avui és un d'aquests dies que dius... Cony! Ja no sóc tan jove, eh? I bé, entres al fòrum, veus això, reps trucades i dius... I què si no ho sóc? :D MOLTES GRÀCIES AMICS FORAIRES. DE TOT COR. :) Gabe September 3rd, 2005, 12:23 PM Felicitats Jeros......veig que som de la mateixa quinta....la generació del 77 és la millor ;) dirdam September 3rd, 2005, 12:34 PM Tens raó, Jeros, ja no ets tan jove :D:D:D:D. Felicitats noi!!! Espero que ens convidis a una cerveseta a Terrassa per celebrar-ho :D Abbil September 3rd, 2005, 01:15 PM FELICITATS!!!!! :wink2: Met September 3rd, 2005, 05:16 PM SKY, cabronàs.... ja tens superpowerflowers, oi? :D :banana2: Met dixit! :bowtie: Bitxofo September 3rd, 2005, 05:53 PM M'agrada com em feliciteu TOTS pels meus 12.000 comentaris... :cry: :cry: Sky September 3rd, 2005, 05:55 PM SKY, cabronàs.... ja tens superpowerflowers, oi? :D :banana2: Met dixit! :bowtie: Gràcies, Met! I enhorabona, Bitxo! :wink2: Sky September 3rd, 2005, 05:55 PM Prova Jordi Berlín September 3rd, 2005, 06:03 PM M'agrada com em feliciteu TOTS pels meus 12.000 comentaris... :cry: :cry: És que a tu t'hem de felicitar cada setmana, bitoxofo... cada cop que fas 1000 posts més... :| Bitxofo September 3rd, 2005, 06:11 PM Prova Un "moderata" fent "spam" ?? :eek2: Sky September 3rd, 2005, 06:13 PM ^^ Era per verificar un altre "privilegi" que tenen els moderates... :D Aurelio September 3rd, 2005, 06:28 PM Bitxofo: i el meu CD...? :D Felicitats... Bitxofo September 3rd, 2005, 06:45 PM És que a tu t'hem de felicitar cada setmana, bitoxofo... cada cop que fas 1000 posts més... :| Bitoxofo? >( jeros September 3rd, 2005, 08:53 PM Evidenment la generació del 77 és la millor de totes :D I això està fet lo de la cervesa. Demà penjo una foteta de la festa del meu aniversari. Una abraçada a tothom, i moltes gràcies ;) Hush September 3rd, 2005, 09:54 PM Felicitats Sky, el teu nick tunejat de gris mola. ;) Felicitats també a Bitxofo. :) dirdam September 3rd, 2005, 11:49 PM Evidenment la generació del 77 és la millor de totes :D I això està fet lo de la cervesa. Demà penjo una foteta de la festa del meu aniversari. Una abraçada a tothom, i moltes gràcies ;):hug: Però som millors els del 79 :D jeros September 4th, 2005, 02:40 PM collons, ja tocava! :) Enhorabona Sr.Sky ;) yuen September 4th, 2005, 02:42 PM http://www.cccat.net/imatges/LogoT2016.jpg :D yuen September 4th, 2005, 02:45 PM Lleida dóna suport a la candidatura de Tarragona a la Capital Europea de la Cultura 2016 La ciutat de Lleida ha expressat el seu suport a la candidatura de Tarragona a la Capital Europea de la Cultura 2016. En el darrer ple municipal, l’ajuntament de la ciutat ha adoptat per unanimitat de tots els grups polítics del consistori el següent acord: “Aprovar l’acord d’adhesió de la ciutat de Lleida, candidata a esdevenir Capital de la Cultura Catalana 2007, a la candidatura de la ciutat de Tarragona com a Capital Europea de la Cultura 2016, amb el desig que aquesta ciutat representi la singularitat cultural de tot Catalunya”. La ciutat de Lleida té una població de cent vint mil habitants. Fins ara, un total de 103 municipis de Catalunya, que representen a més de set-cents mil habitants, han donat el seu suport a la candidatura de Tarragona a la capitalitat cultural europea. Lleida, 25 d’abril de 2005 :cheer: yuen September 4th, 2005, 02:47 PM Repsol YPF serà patrocinador oficial de la candidatura de Tarragona a la Capital Europea de la Cultura 2016 Joan Miquel Nadal, Alcalde de Tarragona, Antoni Brufau, President executiu de Repsol YPF i Xavier Tudela, President de l’organització Capital de la Cultura Catalana han signat aquest divendres a la tarda, dia 22 d’abril, un acord pel qual l’empresa Repsol YPF serà patrocinador oficial de la candidatura de Tarragona a la Capital Europea de la Cultura 2016. L’acord ha estat signat a la sala d’actes de l’ajuntament de Tarragona, el mateix dia que cent ajuntaments de Catalunya ja han donat suport a aquesta candidatura. Mitjançant l'acord, Repsol YPF aportarà la quantitat de seixanta mil euros anuals durant els cinc anys de durada de la preparació de la candidatura de Tarragona a la capitalitat cultural europea de l’any 2016, candidatura que està essent preparada conjuntament per l’ajuntament de Tarragona i l’organització Capital de la Cultura Catalana, per acord unànime del ple municipal de l’ajuntament de Tarragona del dia 3 de desembre de l’any passat. Barcelona/Tarragona, 22 d’abril de 2005 :bowtie: Sky September 4th, 2005, 02:47 PM Els de Càceres semblen força animats amb la seua candidatura: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=202851 :D yuen September 4th, 2005, 02:49 PM Cent municipis de Catalunya donen suport a la candidatura de Tarragona a la Capital Europea de la Cultura 2016 La candidatura de Tarragona a la Capital Europea de la Cultura 2016 continua rebent adhesions de la resta de municipis catalans. Avui s’ha arribat als cent municipis de Catalunya que han aprovat donar suport a Tarragona 2016, municipis de població molt diversa i d’ubicació geogràfica escampada per tot el territori, segons que ha informat l’organització Capital de la Cultura Catalana. Els cent primers municipis que donen suport a Tarragona 2016 sumen una població de sis-centes mil persones i pertanyen a les trenta-una comarques següents: Alt Camp, Alt Empordà, Alt Penedès, Anoia, Baix Camp, Baix Ebre, Baix Empordà, Baix Llobregat, Baix Penedès, Berguedà, Conca de Barberà, Garrigues, Garrotxa, Gironès, Maresme, Montsià, Osona, Pallars Jussà, Pla d'Urgell, Ribera d'Ebre, Ripollès, Segarra, Segrià, Selva, Solsonès, Tarragonès, Terra Alta, Urgell, Vall d'Aran, Vallès Occidental, Vallès Oriental. La relació específica de municipis que fins avui han donat el seu suport a Tarragona 2016 és la següent: Abrera (Baix Llobregat), Agramunt (Urgell), Albatàrrec (Segrià), Albinyana (Baix Penedès), Alcanar (Montsià), Alforja (Baix Camp), Alió (Alt Camp), Alpicat (Segrià), Amposta (Montsià), Arenys de Munt (Maresme), Arnes (Terra Alta), Ascó (Ribera d'Ebre), Avià (Berguedà), Barbens (Pla d'Urgell), Barberà de la Conca (Conca de Barberà), Batea (Terra Alta), Belianes (Urgell), Biure (Alt Empordà), Cabra del Camp (Alt Camp), Cambrils (Baix Camp), Campdevànol (Ripollès), Casserres (Berguedà), Castellar de n'Hug (Berguedà), Castellcir (Vallès Oriental), Cercs (Berguedà), Copons (Anoia), Duesaigües (Baix Camp), El Papiol (Baix Llobregat), El Perelló (Baix Ebre), El Prat de Llobregat (Baix Llobregat), Esparreguera (Baix Llobregat), Fogars de Montclús (Vallès Oriental), Folgueroles (Osona), Fornells de la Selva (Gironès), Gelida (Alt Penedès), Gualba (Vallès Oriental), Guissona (Segarra), Isona i Conca Dellà (Pallars Jussà), La Coma i la Pedra (Solsonès), La Granadella (Garrigues), La Jonquera (Alt Empordà), La Torre de Claramunt (Anoia), L'Albi (Garrigues), L'Ampolla (Baix Ebre), Les Borges del Camp (Baix Camp), L'Espluga de Francolí (Conca de Barberà), Llançà (Alt Empordà), Maçanet de la Selva (Selva), Martorelles (Vallès Oriental), Montblanc (Conca de Barberà), Montmajor (Berguedà), Mont-ral (Alt Camp), Móra la Nova (Ribera d'Ebre), Naut Aran (Vall d'Aran), Òdena (Anoia), Olèrdola (Alt Penedès), Olius (Solsonès), Palafrugell (Baix Empordà), Pals (Baix Empordà), Piera (Anoia), Premià de Dalt (Maresme), Premià de Mar (Maresme), Puigpelat (Alt Camp), Puig-reig (Berguedà), Renau (Tarragonès), Ripollet (Vallès Occidental), Riudecanyes (Baix Camp), Riumors (Alt Empordà), Rubí (Vallès Occidental), Saldes (Berguedà), Sant Carles de la Ràpita (Montsià), Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental), Sant Cugat Sesgarrigues (Alt Penedès), Sant Esteve de Palautordera (Vallès Oriental), Sant Joan de les Abadesses (Ripollès), Sant Martí Sarroca (Alt Penedès), Santa Bàrbara (Montsià), Santa Maria de Palautordera (Vallès Oriental), Siurana (Alt Empordà), Solsona (Solsonès), Soses (Segrià), Sudanell (Segrià), Tàrrega (Urgell), Torà (Segarra), Torrelavit (Alt Penedès), Torrent (Baix Empordà), Tortellà (Garrotxa), Ullastrell (Vallès Occidental), Vallirana (Baix Llobregat), Veciana (Anoia), Vespella de Gaià (Tarragonès), Vidrà (Osona),Vielha e Mijaran (Vall d'Aran), Vilabella (Alt Camp), Vilafant (Alt Empordà), Vilamalla (Alt Empordà), Vila-seca (Tarragonès),Vilobí del Penedès (Alt Penedès), Vinaixa (Garrigues) i Vinebre (Ribera d'Ebre). D’altra banda, la convocatòria del concurs pel logotip de la candidatura de Tarragona a la Capital Europea de la Cultura 2016 ha rebut un interès molt gran per part dels dissenyadors. Més de cinquanta persones han sol.licitat les bases per a poder participar en aquesta convocatòria, dotada amb dos mil cinc-cents euros de premi pel guanyador. Barcelona/Tarragona, 21 d’abril de 2005 :cheer: yuen September 4th, 2005, 02:51 PM Jo crec que la que té més possibilitats es Córdoba, que té el suport del Florentino Pérez :D La veritat és que la de Tarragona està força abandonada, però bé, l'esperança és l'última cosa que es perd. Esperem que a Lleida 2007 (Capital de la Cultura Catalana) ens doneu suport :tongue: yuen September 4th, 2005, 03:28 PM Felicito des d'aquí a l'Honorable Senyor Sky :D Sky September 4th, 2005, 03:29 PM Gràcies... :colgate: Ja us ficaré el número del meu compte perquè pugueu fer els ingressos. :D jeros September 4th, 2005, 03:33 PM Els meus amics, són els millors. :) M'ho vaig passar d'allò més bé. M'han regalat un home cinema i un banc per a la meva terrassa (de Terrassa :D) I aquest pastís. :) http://img10.imageshack.us/img10/2666/18tw1.jpg dirdam September 4th, 2005, 03:44 PM Sky, retorna'm ara mateix els posts que jo tenia. Em falten més de 2000. dirdam September 4th, 2005, 03:46 PM ^^Un home cinema? Joder, quins amics. Si em faig de la teva colla em regalareu un pis pel meu aniversari? :D jeros September 4th, 2005, 04:19 PM :D és que som molts... i mira, amb 5/10 € es poden fer cosetes d'aquestes :) Antoi September 4th, 2005, 04:31 PM Una mica tard, però felicitats! I dóno el meu ple suport a la generació del 77, que pel que veig som uns quants aqui :p dirdam September 4th, 2005, 04:53 PM Aish, una festa d'aniversari amb pastís i cocacola, com al col·legi :D http://img10.imageshack.us/img10/2666/18tw1.jpg Sky September 4th, 2005, 04:54 PM ^^ Doncs l'únic que se m'ocurreix és que enviis 2.000 missatges seguits. :D Si vols t'obro "La Masia del dirdam" i ho fas allà. :D dirdam September 4th, 2005, 04:57 PM ^^ Doncs l'únic que se m'ocurreix és que enviis 2.000 missatges seguits. :D Si vols t'obro "La Masia del dirdam" i ho fas allà. :DA 39 segons el missatge això em costaria com a mínim 78.000 segons, és a dir 1.300 minuts, és a dir 21 hores 40 minuts, crec que passo :D Sky September 4th, 2005, 04:58 PM Bah! El Bitxo ho faria... :D dirdam September 4th, 2005, 05:00 PM Fes-me moderador i me'ls poso jo :D Sh4d0w September 4th, 2005, 05:01 PM Va Sky, fes arrodonir el meu nombre de post, que queden pocs per fer 3000!! xDDD Sh4d0w September 4th, 2005, 05:02 PM I felicitats bitxo!!!! jolines pero que cracks que sou.. tants post.. :cry: Sh4d0w September 4th, 2005, 05:04 PM felicitats Jeros!!!!!! que consti que ahir ja et vaig felicitar, pero avui ho torno a fer en el thread que pertoca :D Per cert, molt currat el pastis!!!! @Dirdam, fixa't amb el redbull que apareix per allà, segur que una mica més endavant hi havia algun orujo o vodka... :lol: Bitxofo September 4th, 2005, 05:36 PM Quina sort!! :) A mi mai m'han fet una festa sorpresa, i ja ent tinc 34... :cry: Bitxofo September 4th, 2005, 05:50 PM Sky, retorna'm ara mateix els posts que jo tenia. Em falten més de 2000. A mi entre ahir i avui m'han esborrat 20 posts, i fa un mes 80 posts!! >( >( Si us plau CEL, posa'm els 100 posts "pispats". :wink2: Gràcies!! ;) Sky September 4th, 2005, 06:18 PM La Plataforma Anti-ZEPA es manifesta aquesta tarda a Lleida Els pagesos de la Plataforma en contra de la ZEPA dels Plans de la Unilla es tornen a mobilitzar aquesta tarda a la ciutat de Lleida. Protesten per la retallada d'hectàrees de reg que suposarà per aquesta zona la mesura impulsada pel Departament de Medi Ambient. Aquesta tarda a les set es concentren a la plaça Ricard Vinyes de la capital del Segrià. Les mobilitzacions continuaran demà dilluns al matí davant del davant dels serveis territorial de Medi Ambient a Lleida i la seu del grup ecologista Ipcena. -- Segre. Sky September 4th, 2005, 06:19 PM Aquesta tarda a les set es concentren a la plaça Ricard Vinyes de la capital del Segrià. Doncs la seu d'ICV a Lleida és en aquesta plaça. Podrien aprofitar l'avinentesa... :naughty: :D Bitxofo September 4th, 2005, 06:24 PM Càceres 2016!! :D jeros September 4th, 2005, 06:25 PM Bé, realment no era sorpresa eh? però de tota manera fa molta il·lussió :) Confide September 4th, 2005, 09:27 PM Càceres 2016!! :D Apa on vas! Primer aquí, després aquí i tercer, aquí i una mica d'allà. A mi Càceres m'importa poquet.. Tarragona és una ciutat petitona, no sé si podrà competir amb altres... Pucelano77 September 4th, 2005, 09:30 PM Es uan buena oportunidad, cuando pasó en Salamanca abrieron nua bestiada de hoteles y el turismo se disparó, espero que haya mucha suerte! Marlon September 4th, 2005, 09:38 PM Es uan buena oportunidad, cuando pasó en Salamanca abrieron nua bestiada de hoteles y el turismo se disparó, espero que haya mucha suerte! Gracias Pucelano77! UT596001 September 4th, 2005, 10:19 PM Com pot ser que Castellar del Vallès no doni suport a Tarragona 2016? Gatell, ja pots donar suport, carai! Però com la alcaldessa és vaga, doncs ja dono jo suport a Tarragona 2016 en nom de Castellar del Vallès: ENDAVANT, TARRAGONA 2016! (I, evidentment, també: ENDAVANT, LLEIDA 2007!) xavi83 September 4th, 2005, 11:56 PM Home es petitona...pero es mes gran k caceres eh!!!i be crec k en quant a places hoteleres no tindria cap mena d problema! Jordi Berlín September 5th, 2005, 12:04 AM Avui he flipat amb l'entrevista de Karmentxu Marín a la contraportada d'El País. L'entrevistat és el president de l'acadèmia de la llengua basca. Déu n'hi do amb l'estil cretí que gasta aquesta noia... Poso en negreta les preguntes que trobo més al·lucinants... ENTREVISTA: ANDRÉS URRUTIA Presidente de Euskaltzaindia, Real Academia de la Lengua Vasca "No soy ni cerebrín ni seta" KARMENTXU MARÍN EL PAÍS - Última - 04-09-2005 Pregunta. ¿Usted puede darse este placer porque es notario? Respuesta. Más que un placer lo considero una obligación con mi cultura y con mi lengua. P. Pero se lo permitirán sus ahorrillos de la notaría. R. Más que por los ahorrillos, porque, efectivamente, todos los académicos tenemos una profesión al margen de esta actividad. P. ¿Euskaltzaindia llega a su cénit al estar presidida por uno de Bilbao? R. No. Euskaltzaindia lleva ya mucho tiempo en el cénit. Uno de Bilbao lo que intenta es tener una línea de continuidad. P. ¿Cómo se dice limpia, fija y da esplendor? R. Ekin eta jarrai (trabajar y continuar). No es traducción literal. Es nuestro lema. P. Ha escrito dos libros sobre euskera jurídico. ¿De verdad cree que se los ha leído alguien? R. Mis pobres alumnos, sí. P. ¿En qué lengua piensa, si es que lo hace? R. Procuro pensar, y procuro pensar en varias. A veces no me sale. En algunos temas, en castellano, y en otros, en euskera. Sin desdeñar el inglés. P. Pero pensar, piensa. R. Yo ya no me atrevo a decir que pienso. Digo que procuro pensar. P. ¿Terminarán el proyecto de Diccionario Unificado antes de que cierren las zanjas de Madrid? R. Esperemos que sí. Y, desde luego, bastante antes que las zanjas de Bilbao. etc etc... (per cert, sky, amb la nova reestructuració de fils, no sabia on posar aquest post, perquè ja no hi ha 'actualitat social, política, etc' sinó que va per províncies... on hauria d'anar un post com aquest?) Sky September 5th, 2005, 12:08 AM ^^ Podries ficar-lo al nou fil de cultura i llengua: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=252930 (Ha quedat una mica "enfonsat" però hi és xD) Jordi Berlín September 5th, 2005, 12:13 AM Ah, OK! Doncs el poso allà. Sky September 5th, 2005, 12:32 AM http://www.e-noticies.com/2005/09/05/images_dinamic/Rincondinamico_imagen_5028358.jpg Sky September 5th, 2005, 12:33 AM http://www.e-noticies.com/2005/09/05/images_dinamic/Rincondinamico_imagen_5028359.jpg jrg85 September 5th, 2005, 04:36 AM Yo voto por Tarragona. Bitxofo September 5th, 2005, 08:02 AM Aneu-hi i voteu JA: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=231502&page=3 http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=252542&page=1&pp=20 :wink2: art September 5th, 2005, 09:42 AM Felicitats retroactives! :cheers: art September 5th, 2005, 10:37 AM UG http://www.vilaweb.com/media/imatges/elpunt/imatges/2005/09/05/alta/vista_2_jap.jpg art September 5th, 2005, 10:42 AM una mica més d´humor matinal.. http://humor.ozu.es/data/chistesgraficos/Etapasdelmatrimonio.jpg LosAngeles1984 September 5th, 2005, 01:18 PM Salou no dona suport a Tarragona? XDDDD entfe001 September 5th, 2005, 01:32 PM Jo com que faig una mica tard, et felicito anticipadament pels 29 anys, d'aquesta forma si d'aquí un any se'm torna a passar ja estaràs felicitat per part meva :D Jordi Berlín September 5th, 2005, 01:43 PM Jo també m'apunto a la felicitació retroactiva! Danzig September 5th, 2005, 01:54 PM Felicitats ! Saps que ahir va guanyar el Terrassa a l'Hospi de futbol, què cabrons! tindries el cor dividit ;) Sh4d0w September 5th, 2005, 02:57 PM http://www.e-noticies.com/2005/09/05/images_dinamic/Rincondinamico_imagen_5028358.jpg cert xD és una plaga i alhora una ruina, a mesura q vas comprant més fascicles va pujant el preu :ohno: Sh4d0w September 5th, 2005, 03:00 PM molt bo art :lol: :rofl: entfe001 September 5th, 2005, 04:24 PM Seguint amb la meva línia de celebració de números estranys de missatges, ja en duc 123... Un, dos, treeees http://www.guasa.ya.com/alderechoyalrev/rupertaleer.gif Aurelio September 5th, 2005, 05:06 PM Llarga vida als matemàtics... :D yuen September 5th, 2005, 05:24 PM Sh4d0w, bitxofo, dirdam, passeu el vostre "deute històric" a l'Sky :D Antoi September 5th, 2005, 06:54 PM A l'atenció del senyor moderador Sky: D'això... que veig que hi han fils d'actualitat, debats i projectes a Barcelona, Lleida i Tarragona... però cap de Girona!!! :bash: :bash: :bash: Demano que s'obri urgentment un fil sobre Girona, per tal que totes 4 provincies (o ciutats) tinguin la mateixa representació al fòrum. Els firaires gironins no mereixem aquesta discriminació!!! (de bon rotllu, eh? ;)) Sky September 5th, 2005, 07:02 PM ^^ Doncs obre'l tu directament. :P Però no et deixis els puntets que m'agraden molt: .:: Actualitat, debats i projectes a Girona ::. :D entfe001 September 5th, 2005, 07:03 PM Volem el nostre Gironòdrom!! yuen September 5th, 2005, 07:08 PM Crec que sóm uns carques. Fins i tot el PPC accepta les vegueries :D Hauriem de fer un set fils ;) Bitxofo September 5th, 2005, 09:09 PM A l'atenció del senyor moderador Sky: D'això... que veig que hi han fils d'actualitat, debats i projectes a Barcelona, Lleida i Tarragona... però cap de Girona!!! :bash: :bash: :bash: Demano que s'obri urgentment un fil sobre Girona, per tal que totes 4 provincies (o ciutats) tinguin la mateixa representació al fòrum. Els firaires gironins no mereixem aquesta discriminació!!! (de bon rotllu, eh? ;)) :rofl: :rofl: Bitxofo September 5th, 2005, 09:17 PM ^^ Doncs obre'l tu directament. :P Però no et deixis els puntets que m'agraden molt: .:: Actualitat, debats i projectes a Girona ::. :D T'estàs tornant...? :eek2: Sky September 5th, 2005, 09:18 PM ^^ És que sóc així de maco jo. :D dirdam September 5th, 2005, 09:20 PM ^^Ni de l'un ni de l'altre. Ara el Jeros és sevillista... o betisista :D Bitxofo September 5th, 2005, 09:31 PM Atenció! Mireu els comentaris 87 i 95: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=5302681#post5302681 :rofl: :rofl: :hahaha: :hahaha: :hahaha: dvd September 5th, 2005, 09:31 PM Arribo tard :$ Felicitats Jeros!!!!! dirdam September 5th, 2005, 10:19 PM Atenció! Mireu els comentaris 87 i 95: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=5302681#post5302681 :rofl: :rofl: :hahaha: :hahaha: :hahaha:Jeros, has de veure això :D Bitxofo September 6th, 2005, 12:14 AM REPETEIXO: Aneu-hi i voteu JA: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=231502&page=3 http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=252542&page=1&pp=20 :wink2: Mercès!! ;) UT596001 September 6th, 2005, 12:39 AM Bitxo, una cosa: al primer fil, la opció "Tie" què significa? No he votat donat que he posat que no m'agrada cap de les 2 ciutats... (en el meu cutre anglès) UT596001 September 6th, 2005, 12:44 AM Bé, és igual, ja he votat... P.D.: No he votat Barcelona... Sh4d0w September 6th, 2005, 12:47 AM lo dels parecidos razonables és bonissim xDDDDDD :rofl: Sh4d0w September 6th, 2005, 12:49 AM http://media.movieweb.com/gallery/834/01/04.jpg aixi seria ara Elvis Presley sense haver pres res de droga i amb perruca?¿?¿? Bitxofo September 6th, 2005, 12:53 AM Salou no dona suport a Tarragona? XDDDD I Reus? xDDD :D Bitxofo September 6th, 2005, 01:23 AM Bitxo, una cosa: al primer fil, la opció "Tie" què significa? No he votat donat que he posat que no m'agrada cap de les 2 ciutats... (en el meu cutre anglès) Tie = corbata :D També vol dir "empat". ;) Bitxofo September 6th, 2005, 01:25 AM But... i prefer Madrid. :eek2: :eek2: Millor que no votessis, Vallesano... :ohno: :runaway: Aurelio September 6th, 2005, 06:24 AM Es veu que ja es pot sintonitzar IB3, la televisio balear a Barcelona, al canal 55 des de Collserola, però ahir al vespre no la vaig trobar i això que visc al Carmel que agafem 25 canals gratuïts a l'estar tan alts... Sabeu si ja emeten...? :? Met September 6th, 2005, 07:31 AM Es veu que ja es pot sintonitzar IB3, la televisio balear a Barcelona, al canal 55 des de Collserola, però ahir al vespre no la vaig trobar i això que visc al Carmel que agafem 25 canals gratuïts a l'estar tan alts... Sabeu si ja emeten...? :? Diuen que sí... tot i que ara a Terrassa se'ns ha mort la tele... :sleepy: ...i no puc sintonitzar-la. Això sí... bona part de la programació és en castellà,pel que igual la vas captar però no te'n vas adonar. xD! Met dixit! :bowtie: Aurelio September 6th, 2005, 08:45 AM Diuen que sí... tot i que ara a Terrassa se'ns ha mort la tele... :sleepy: ...i no puc sintonitzar-la. Això sí... bona part de la programació és en castellà,pel que igual la vas captar però no te'n vas adonar. xD! Met dixit! :bowtie: tot podria ser amb això de l'emissió en català, però no ho crec, perquè ho vaig buscar a la tele dels meus pares i tampoc. Per cert, vaig descobrir un Canal Comtal, un Canal Latino 69, dues televisions religioses, tres o quatre d'horroròscops, una teletienda i alguna més que no se sintonitzava prou bé, en total 24 canals... i sense pagar un duro! :D Aurelio September 6th, 2005, 08:46 AM El Canal Latino en tres dials diferents... I segur que tot deu ser il·legal... Jordi Berlín September 6th, 2005, 10:53 AM Jo vaig sintonitzar IB3 ahir a la nit, és al canal 55. Per veure-la perfectament haurà de venir un tècnic a l'escala i instal·lar un amplificador o no sé què. Es distingeix perquè la 'mosca', que surt a dalt a la dreta, és una B inclinada amb 3 ratlletes que li surten com si fossin raigs de sol. Aurelio September 6th, 2005, 10:56 AM Al costat de quins altres canals es troba? Suposo que el canal 55 és a la part més alta del dial, oi? Em sembla recordar que el canal 33 està al canal 23... :? jeros September 6th, 2005, 11:02 AM :) Gràcies a tots!! PD: Del Betissssssssss :D Met September 6th, 2005, 12:00 PM Al costat de quins altres canals es troba? Suposo que el canal 55 és a la part més alta del dial, oi? Em sembla recordar que el canal 33 està al canal 23... Tants canals, tants canals.... xD! Però com vols trobar el nou canal si hi ha sequera i aviat els canals estaran tancats... :rofl: Met dixit! :bowtie: Met September 6th, 2005, 12:05 PM :) Gràcies a tots!! PD: Del Betissssssssss :D Voldràs dir...: Der Betissssssssss :D :D Met dixit! :bowtie: alexbn September 6th, 2005, 12:22 PM Al gener només han de quedar La Primera, La 2, TV3, K3/33, 3 24, Telecinco, Antena 3, Cuatro i IB3, a més de les municipals. Tota la resta se n'aniran en orris perquè no tenen llicència. Això ha de passar quan es reparteixin les llicències de TDT locals (l'autonòmica ja la té Citytv). Esperem que no li'n caigui cap a Libertad Digital TV, com a Madrid, que li n'han caigut quatre, de llicències. UT596001 September 6th, 2005, 01:03 PM Bé, com jo a casa meva només enganxo TVE1, la 2, TV3, C33, Tele5, Antena3, Canal Plus, el Canal Sabadell i alguna més que no sé quina és ja en tinc prou. UT596001 September 6th, 2005, 01:05 PM :eek2: :eek2: Millor que no votessis, Vallesano... :ohno: :runaway: Home, no sé, només he estat 1 cop a Madrid, però em va semblar millor que BCN... A part que és evident que prefereixo una localitat molt més que no pas BCN o Madrid. No cal que la digui, oi? :D Sky September 6th, 2005, 01:08 PM Jo aniré i votaré "Madrid" només per emprenyar. :D Aurelio September 6th, 2005, 01:32 PM Tants canals, tants canals.... xD! Però com vols trobar el nou canal si hi ha sequera i aviat els canals estaran tancats... :rofl: Met dixit! :bowtie: Je, je, je.. :D :D :D Jordi Berlín September 6th, 2005, 02:07 PM Aurelio, IB3 em surt, com et deia, al canal 55, i es troba entre Tele Taxi (54) i Flaix TV (57). Met September 6th, 2005, 04:57 PM Woeeeeeeeeeeeooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! :wave: Que diumenge vaig fer 2 anyets al fòrum!!!! :banana: :grouphug: Met dixit! :bowtie: Met September 6th, 2005, 05:05 PM Us recomano el nou FresCo de Diagonal-Llacuna, amb vistes a l'Agbar. I també l'OVNI a Via Laietana a prop de Av. Cambó, on a més de menjar tens connexió gratuïta a internet. ;) Preus? No més de 10€. Met dixit! :bowtie: Aurelio September 6th, 2005, 05:31 PM Aurelio, IB3 em surt, com et deia, al canal 55, i es troba entre Tele Taxi (54) i Flaix TV (57). Ho miraré amb calma al vespre, però entre aquestes dues freqüències em surt el plus, TV3 i el 33... Ja us diré si la trobo... Gràcies!! :) Urban Dave September 6th, 2005, 05:47 PM Aquarius, jo també et recomano el FresCo. per 7€ tens bon menjà i tot el que vulguis. :D gohcan September 6th, 2005, 07:38 PM 9.997 :D Jordi Berlín September 6th, 2005, 07:44 PM Ho miraré amb calma al vespre, però entre aquestes dues freqüències em surt el plus, TV3 i el 33... Tants canals, en aquest espai tan petit?! Es estrany que no et surti. El Carmel és Barcelona, no? :D (ho dic amb simpatia, eh? que jo vaig tenir una nòvia del Carmel, del carrer Doctor Bové concretament... ah, quins temps) gohcan September 6th, 2005, 07:45 PM Bitxoooo: que ja tinc 10.000 missatges!!! weeeeaa Una birra per a tothom!! Jordi Berlín September 6th, 2005, 07:47 PM Felicitats, gohcan, foraire honorífic!!! Sky September 6th, 2005, 07:47 PM Enhorabona, gohcan! :D gohcan September 6th, 2005, 07:53 PM Gràcies gràcies :bowtie: Ja us convidaré quan vagi a Barcelona :cheers: i Bitxo tambié ;) art September 6th, 2005, 08:06 PM enhorabona gohcan pels deu mil :cheers: quína màquina! alexbn September 6th, 2005, 08:40 PM Tants canals, en aquest espai tan petit?! Es estrany que no et surti. El Carmel és Barcelona, no?En algunes zones de Barcelona entren les freqüències del Vallès o de Montserrat. Jordi Berlín September 6th, 2005, 08:52 PM En algunes zones de Barcelona entren les freqüències del Vallès o de Montserrat. Ah, doncs deu ser això. dirdam September 6th, 2005, 09:09 PM :eek2: :eek2: Millor que no votessis, Vallesano... :ohno: :runaway:A veure si ara no podrà un votar el que li doni la gana. La veritat és que aquestes enquestes són més aviat "D'on ets?" que "Quina ciutat t'agrada més?". Al final sempre discuteixen els de sempre. Sky September 6th, 2005, 09:11 PM ^^ Ése es mi dirdam. :D És millor un sol vot sincer que 100 de l'estil "d'on ets". :wink2: UT596001 September 6th, 2005, 11:19 PM A veure si ara no podrà un votar el que li doni la gana. La veritat és que aquestes enquestes són més aviat "D'on ets?" que "Quina ciutat t'agrada més?". Al final sempre discuteixen els de sempre. :applause: :applause: :applause: El que no pot ser és que posi un enllaç perquè votem el que ELL vulgui, que jo sàpiga podem votar el que ens surti dels nassos. I si em surt dels nassos votar Madrid, doncs voto Madrid i punt. De bont rollo, eh Bitxo? :) El que sigui per fastidiar a Barcelona... :D Sh4d0w September 6th, 2005, 11:44 PM Ainx.. els éssers humans som aixi xD Bitxofo September 7th, 2005, 12:17 AM Bitxoooo: que ja tinc 10.000 missatges!!! weeeeaa Una birra per a tothom!! ENHORABONA!! :dance: Ja era hora, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenG. :wink2: Yo hoy he estado todo el día en el hospital pq operaban a mi hermana, supongo que ya habéis notado que no he "posteado". :D Como la operación era de 16.30 a 18.30, en ese intervalo me he ido a la L5 y he cogido el 5.000. :banana2: ¡Le he hecho 130 fotos! :nuts: Por cierto, un segurata me lo quería prohibir, le he dicho que no podía pq eran fotos para uso personal, me ha subido a taquillas, ha comprobado mi billete, al final nos hemos hecho colegas, me ha dicho a que hora pasaba el 5.000 y me ha permitido hacer todas las fotos. (Y encima estaba muy bueno :naughty:). :cool: L'operació de la meva germana bé, gràcies! I avui i demà no treballo... ;) :applause: :applause: :applause: El que no pot ser és que posi un enllaç perquè votem el que ELL vulgui, que jo sàpiga podem votar el que ens surti dels nassos. I si em surt dels nassos votar Madrid, doncs voto Madrid i punt. De bont rollo, eh Bitxo? :) El que sigui per fastidiar a Barcelona... :D A veure, Dirdi i Vallesano: Podeu votar el que volgueu, faltaria més! I ja sé que si dono l'enllaç hi haurà vots de tots colors... El que passa és que el Vallesano té tal animadversió a BCN que votaria qualsevol cosa abans que Barcelona, i no ho dic pq sigui Madrid, que a mi m'encanta! ;) Bitxofo September 7th, 2005, 12:20 AM Aperitiu de TOT el que he explicat al meu anterior "post": :D http://tinypic.com/dfjced.jpg :) http://tinypic.com/dfje3b.jpg :) http://tinypic.com/dfje6p.jpg :) http://tinypic.com/dfjedx.jpg :wink2: He fet 130 fotos del nou 5.000!! :banana2: Us agrada? :runaway: gohcan September 7th, 2005, 12:23 AM Me alegro que lo de tu hermana bien ;) Bitxofo September 7th, 2005, 12:31 AM Me alegro que lo de tu hermana bien ;) ¡Gracias guapo! ;) Eres de lo mejorcito del foro. :hug: Nos vemos el 17/9 en Burgos. ¡Bienvenido al club de las 5 cifras! :D UT596001 September 7th, 2005, 12:45 AM Molt bé les fotos, Bitxo! Ja era hora que a L'Hospitalet, Cornellà i Horta arribessin trens decents... Respecte allò, doncs si sap que tenia "odi" per dir-ho d'alguna manera a BCN, doncs ho podries haber posat d'una altra forma, no amb el "millor que no haguessis votat". Per cert, que es recuperi aviat la teva germana! Sky September 7th, 2005, 12:48 AM Què ha passat amb la teua germana, Bitxo? :? Si està malalta doncs que es recuperi aviat! :hug: Sky September 7th, 2005, 12:59 AM ^^ Doncs li dedico el meu post 8.000 ja que estem. :D Bitxofo September 7th, 2005, 01:39 AM Aquarius, jo també et recomano el FresCo. per 7€ tens bon menjà i tot el que vulguis. :D El FresCo val uns 8€ de dia i quasi 9€ de nit... És clar, que aquest fil és de fa un any!! :rofl: Bitxofo September 7th, 2005, 01:55 AM Mercès CEL!! :hug: Ahir dimarts va ser operada de "varicectomia", té 28 anys. Tot va anar bé i avui dimecres surt de l'hospital! :happy: :wink2: Met September 7th, 2005, 05:56 AM En algunes zones de Barcelona entren les freqüències del Vallès o de Montserrat. I a Solsona, quan TV3 fan la desconnexió territorial segueixen rebent l'emissió de Barcelona pel repetidor de Manresa... Es veu que la CCRTV ja aplica les noves vagueries... :D i el Solsonès ja depèn de Manresa i no de Lledida. :tongue3: Met dixit! :bowtie: Aurelio September 7th, 2005, 06:22 AM Tants canals, en aquest espai tan petit?! Es estrany que no et surti. El Carmel és Barcelona, no? :D (ho dic amb simpatia, eh? que jo vaig tenir una nòvia del Carmel, del carrer Doctor Bové concretament... ah, quins temps) Doncs no hi ha manera que surti l'IB3, he fet quatre passades per tot l'espectre hertzià i no hi ha manera... Serà veritat el que diu el Clos que el turó de la Rovira fa una ombra radiolèctrica... :D Si la teva nòvia vivia al C/ Dr. Bovè, potser ja no era el Carmel, potser era el barri de Can Baró o la Font d'En Fargues directament... :D :D :D Aurelio September 7th, 2005, 06:24 AM Que es recuperi la teva germana Bitxofo...!! I felicitats per haver enganyat el nou 5000... a la 4ª!!! :D :D :D Jo el vaig agfar a la primera...!! :D Jordi Berlín September 7th, 2005, 10:33 AM Doncs no hi ha manera que surti l'IB3, he fet quatre passades per tot l'espectre hertzià i no hi ha manera... Serà veritat el que diu el Clos que el turó de la Rovira fa una ombra radiolèctrica... :D Si la teva nòvia vivia al C/ Dr. Bovè, potser ja no era el Carmel, potser era el barri de Can Baró o la Font d'En Fargues directament... :D :D :D No, no era el Carmel! Allà dalt, al costat del carrer de la Gran Vista! Danzig September 7th, 2005, 12:29 PM QUE VIENE, QUE VIENE http://www.meteocat.com/radar/graf/BCN/BCNanimacio.gif :runaway: Antoi September 7th, 2005, 12:52 PM Això que és, el katrina? Sky September 7th, 2005, 12:54 PM És el microhuracà Caterina. :D Sky September 7th, 2005, 03:02 PM ¿Por qué Castelldefels es tan famoso? (http://www.20minutos.es/carta/44439/0/CASTELLDEFELS/TAN/FAMOSO/) Danzig September 7th, 2005, 04:17 PM ¿Por qué Castelldefels es tan famoso? (http://www.20minutos.es/carta/44439/0/CASTELLDEFELS/TAN/FAMOSO/) "Castelldefels era hace diez años una población para gente de bien, como yo, ahora mismo se ha convertido en un nido de porquería y de gentuza que viene en muchos casos de Santa Coloma y del Hospitalet." valiente hijo de puta :bash: Met September 7th, 2005, 04:44 PM Això que és, el katrina? No... però a Nouvelle Orléans estan "ka trinen" amb el Bush... xD! Met dixit! :bowtie: Bitxofo September 7th, 2005, 04:47 PM És el microhuracà Caterina. :D Caterina i les ones = Katrina and the waves :D entfe001 September 7th, 2005, 04:49 PM ^^ Serà l'esperit de Víctor Català :D Bitxofo September 7th, 2005, 04:50 PM "Castelldefels era hace diez años una población para gente de bien, como yo, ahora mismo se ha convertido en un nido de porquería y de gentuza que viene en muchos casos de Santa Coloma y del Hospitalet." valiente hijo de puta :bash: ¡Totalmente de acuerdo! Ese tío es un H. de P. de marca mayor. >( :bash: art September 7th, 2005, 05:32 PM "Castelldefels era hace diez años una población para gente de bien, como yo, ahora mismo se ha convertido en un nido de porquería y de gentuza que viene en muchos casos de Santa Coloma y del Hospitalet." valiente hijo de puta :bash: JUAS, colosal! yuen September 7th, 2005, 05:40 PM Jo sí rebo IB3 :D I el Minihuracà Caterina també ;) Sky September 7th, 2005, 05:49 PM Vaig a fer una cerca de canals a veure què agafo. :O Sky September 7th, 2005, 05:52 PM - Lleida TV - 33/K3 - La Manyana TV - LA 2 - TV3 - TVE 1 - Canal Plus - Antena 3 - Telecinco I para de comptar. :( Met September 7th, 2005, 06:01 PM Jo tampoc l'agafo... :( ...i això que estic a 5 minuts de la platja i l'IB3 aquesta hauria d'arribar al Poblenou abans que enlloc més de Catalunya...:? :D :ohno: Met dixit! :bowtie: Jordi Berlín September 7th, 2005, 06:03 PM - Lleida TV - 33/K3 - La Manyana TV - LA 2 - TV3 - TVE 1 - Canal Plus - Antena 3 - Telecinco I para de comptar. :( No rebeu el 3/24 a Lleida? Jordi Berlín September 7th, 2005, 06:06 PM I ja que estem en matèries televisives... Sa nostra o 'la nuestra' Ferran Monegal Quedava per comentar la gala d'inauguració del canal autonòmic de les Balears (IB3) que amb fraternal afecte va emetre l'altre dia El 33. ¡Ah! va ser una festa interessantíssima. La parella de presentadors ens van oferir un recital de bilingüisme, una estereofonia, una dislèxia segons com es miri, que mereix atenció profunda. Cati Solivellas cridava amb il.lusió i alegria, en puríssima llengua mallorquina: "¡Sa nostra! ¡Ja la tenim! ¡Sa nostra televisió!". I al seu costat, Fernando Schwartz, en ortodox castellà, afegia: "Siempre hemos soñado con tener nuestra tele". O sigui, ¿inauguraven sa nostra o la nuestra? És tema. Vist des de Catalunya, on sempre ens han dit que TV-3 va néixer amb la missió de normalitzar la llengua catalana i reforçar el concepte de país, l'assumpte preocupa. També en amplis sectors socials i polítics de ses illes. En canvi, vist des dels ambients centralistes del quilòmetre zero de l'Estat, i voltants, això és una preocupació perifèrica i malaltissa. O sigui, una disjuntiva. Hi ha més preguntes: ¿falta una missió, un objectiu, una transcendència existencial que justifiqui la titularitat pública d'a- questa nova TV autonòmica que acaba de néixer? ¿Se sap com volen, i el que n'esperen, els que viuen i treballen a ses illes d'aquesta tele que finançaran de la seva butxaca? ¡Ah! Potser més d'un empresari del sector immobiliari i turístic hauria desitjat que també presentés la gala, en alemany, l'alemanya resident mallorquina Claudia Schiffer. L'única pista que vam obtenir a la gala sobre l'essència d'aquest canal ens la va donar precisament Schwartz en el següent apunt. Va dir: "Yo no salgo ni un día a navegar si no veo antes el tiempo de IB3". És a dir, el iot com a objectiu. Però no siguem injustos. A la graella de programació hem vist que els han donat programa a Maria de la Pau Janer i al doctor Corbella. Un a cada un. Això és molt bonic. Reforça el sentit de família. El Periódico de Catalunya 8.09.05 entfe001 September 7th, 2005, 06:34 PM ^^ Hombree, el senyor de les... mossegades :D Sky September 7th, 2005, 06:41 PM No rebeu el 3/24 a Lleida? Sí, però com visc en un bloc de pisos cal fer una instal·lació adicional a l'antena que la comunitat de veïns encara no ha encomanat. >( Pel mateix motiu no puc veure tampoc Citytv, que també emet a Lleida. Aurelio September 7th, 2005, 07:05 PM Atenció a les que s'agafen des del Carmel Alt, tot el que m'apareix a la meva tele petita de banyes i en el següent ordre: 1.- TVE1 :D 2.- T5 3.- A3 4.- BTV (Televisió de Barcelona) 5.- TVE2 6.- C33 7.- TV3 (la nostra!) 8.- C+ 9.- CityTV 10.- Flaix TV 11.- 25TV 12.- TVB (Televisió de Badalona) 13.- TV L'H (Televisió de l'L'Hospitalet) 14.- TT (Justo Molinero y olé) 15.- 3/24 16.- Amistad TV (telepredicació religiosa 1 - aquests són ianquis traduïts) 17.- Sant Josep TV (telepredicació religiosa 2 - aquests són locals) 18.- Canal 50 (només fan pelis antigues de l'Imanol Arias :D) 19.- Canal 69 (canal latino, chico) 20.- Telelinea (:?) 21.- ebs.tv (venda directa telefònica) 22.- Canal Comtal 23.- Localia 24.- S'agafa quelcom, potser sigui IB3? 25.- Aquí fan videos musicals però no es veu pràcticament res... I sense pagar ni un duro... I dir que menys Localia i Hospitalet, les demés es veuen perfectament... :D Jordi Berlín September 7th, 2005, 07:19 PM A quin canal es veu Localia? entfe001 September 7th, 2005, 07:22 PM Recuperant el tema Caterina... Nit del cinc de setembre a Girona: http://campus.uab.es/~2116797/tmp/enfLlamp.jpg Fotografies des de la terrassa de casa. Llamps com aquest n'hi havia contínuament. Vaig muntar el trípode i amb la càmera vaig fer com unes 300 fotografies a la mínima velocitat que em deixava (mig segon). Només se'n salven una desena, la resta són totes negres :( Malauradament, la instantània no fa justícia a l'espectacularitat de la llampegada, però és el que hi ha. __________ Edició: Ja posats en el tema meteorològic, una fotografia de la pedregada del 20 d'agost passat que tant mal va fer a Girona. De poc ens va anar que ens entrés aigua a casa, i això que estic en un àtic! El que va passar és que entre la pedra i la gran intensitat de la pluja el desaigüe, que també rep tota l'aigua de la teulada, tragava menys que la que queia, fent que el nivell pugés paulatinament i alarmant. http://campus.uab.es/~2116797/tmp/enfPedrega.jpg Aurelio September 7th, 2005, 07:35 PM Anda que si t'arriba a caure un llamp a sobre... :( El canal de Localia no ho sé, perquè no m'ho posa a la tele, però és cap a la part dreta del dial de freqüències. Sento no poder ser més explícit. Malauradament no es veu molt bé... :D Aurelio September 7th, 2005, 07:36 PM Doncs l'altra nit van caure llamps al turó del Carmel i al de la Rovira i es removia tot l'edifici. Teníem la persiana mig oberta, i s'enlluernava tota l'habitació, era espectacular, com a les películes de por... entfe001 September 7th, 2005, 07:38 PM ^^ La tempesta estava molt lluny de casa, no vaig calcular-ne la distància però estava suficientment lluny com perquè m'atrevís a sortir a la terrassa. Sempre he tingut respecte a les tempestes, i por d'ençà que fa ja bastants anys va caure un llamp al costat d'on estava, una casa d'urbanització de muntanya del Maresme, que a més inutilitzà la línia telefònica. Ho vaig passar fatal! Jordi Berlín September 7th, 2005, 07:41 PM El canal de Localia no ho sé, perquè no m'ho posa a la tele, però és cap a la part dreta del dial de freqüències. Sento no poder ser més explícit. Buscaré, buscaré... Tu i la tecnologia em sembla que no sou gaire amics, eh? :D Aurelio September 7th, 2005, 07:48 PM Buscaré, buscaré... Tu i la tecnologia em sembla que no sou gaire amics, eh? :D Què va, al contrari! Si sóc un "fiera" de la tecnologia, simplement que deu haver-hi algun problema amb el repetidor orientat cap el Carmel o amb la meva tele, és molt antiga, la vaig comprar gràcies a una oferta que ens van fer als voluntaris olímpics després dels Jocs, i com que ja és velleta... Per això en Clos vol fer una nova torre al turó de la Rovira... :D yuen September 7th, 2005, 07:48 PM - TVE1 - La 2 - TV3 - C33/K3 - Tele 5 - A3 - IB3 - 3/24 - Cat4TV - MésTV - Canal Reus D'aquestes me'n recordo ara :D Jordi Berlín September 7th, 2005, 07:50 PM Què és Cat4TV? Aurelio September 7th, 2005, 07:57 PM CAT for TV...? :D Sky September 7th, 2005, 07:59 PM Un canal pels amants dels felins... :D yuen September 7th, 2005, 08:02 PM És una televisió de les comarques tarragonines. Sovint emeten pel·lícules i documentals que repeteixen al llarg de la setmana :D Sh4d0w September 7th, 2005, 08:08 PM apanyos anglesos que es fan ara amb grafies xDDD Slave4U 2U..etc Sh4d0w September 7th, 2005, 08:17 PM Ostras els Fresco! m'encanten!!!, he anat dos cops i he menjat super bé Jordi Berlín September 7th, 2005, 08:18 PM apanyos anglesos que es fan ara amb grafies xDDD Slave4U 2U..etc Això ara sembla que ho hagi inventat la Britney Spears, però als anys 80 el Prince ja ho feia... (I would die 4 U, per exemple) Sh4d0w September 7th, 2005, 08:21 PM ^^ ja me suposo que no és de la Britney ni de ara, pero ara s'han posat bastant de moda amb tot tipus de objectes ( samarretes, enganxines), cansons, etc He dit Slave 4U pq es el primer que se m'ha acudit pel cap :D Jordi Berlín September 7th, 2005, 08:30 PM ^^ ja me suposo que no és de la Britney ni de ara, pero ara s'han posat bastant de moda amb tot tipus de objectes ( samarretes, enganxines), cansons, etc He dit Slave 4U pq es el primer que se m'ha acudit pel cap :D Bé, bé... Però si t'agradés la Britney Spears tampoc passaria res, eh? Hi ha coses molt pitjors!!! :D dirdam September 7th, 2005, 09:31 PM A veure, Dirdi i Vallesano: Podeu votar el que volgueu, faltaria més! I ja sé que si dono l'enllaç hi haurà vots de tots colors... El que passa és que el Vallesano té tal animadversió a BCN que votaria qualsevol cosa abans que Barcelona, i no ho dic pq sigui Madrid, que a mi m'encanta! ;)Pots estar ben tranquil, que jo he passat de votar :D. Pel que fa les fotos del 5000, encara no he pujat, però cada cop que el veig em resulta més decebedor el disseny. M'agrada molt el frontal per fora, però per dins el veig tan rectilini que no m'agrada. A més continuen amb aquest blanc nuclear que van començar a fer servir fa gairebé 20 anys els 3000 i 4000, i em sembla que ja toca un canvi d'estil. Ah, i que la teva germana es millori. Jo no sabia res, però és clar, com jo no soc "de lo mejorcito del foro"... :( Bitxofo September 7th, 2005, 09:40 PM Pots estar ben tranquil, que jo he passat de votar :D. Pel que fa les fotos del 5000, encara no he pujat, però cada cop que el veig em resulta més decebedor el disseny. M'agrada molt el frontal per fora, però per dins el veig tan rectilini que no m'agrada. A més continuen amb aquest blanc nuclear que van començar a fer servir fa gairebé 20 anys els 3000 i 4000, i em sembla que ja toca un canvi d'estil. Ah, i que la teva germana es millori. Jo no sabia res, però és clar, com jo no soc "de lo mejorcito del foro"... :( Però què dius, Dirdi? Si atu t'estimo molt!! :pet: :hug: Com si no ho sapiguéssis... :wink2: El 5.000 per dintre m'agrada més que els 7.000 o 8.000 de Madrid, per fora no! I has de saber que de moment continuen molt nets i impecables. :wink2: Bitxofo September 7th, 2005, 09:55 PM Doncs avui dimecres a les 22.30 he quedat per sopar amb uns amics i anirem al FresCo o al Terra Blava... Vaig a dutxar-me! Txaooooooooooooooooooo... :wave: Urban Dave September 7th, 2005, 10:12 PM Jo l'última vegada que hi vaig anar, abans de l'estiu, costava 7,60 o algo així al migdía. El Terra Blava on cau, que no ho recordo, i de quin tipus és? Bitxofo September 8th, 2005, 01:59 AM Jo l'última vegada que hi vaig anar, abans de l'estiu, costava 7,60 o algo així al migdía. El Terra Blava on cau, que no ho recordo, i de quin tipus és? Al final hem anat a sopar a un mexicà nou de Via Laietana. Molt bo!! :yes: ;) El Terra Blava és a Via Laietana també, fa 5 anys era FresCo. :wink2: Sky September 8th, 2005, 12:26 PM EL VIENTO DERRIBA MUROS, TEJADOS Y ÁRBOLES El tercer tornado en Barcelona en doce horas causa graves daños materiales • Los bomberos de el Mollet del Vallès trabajan en retirar muchos elementos de fachadas que corren el riesgo de desprenderse AGENCIAS | ELMUNDO.ES BARCELONA | MADRID.- Un tornado, el tercero en 12 horas, ha afectado esta mañana en Barcelona la zona de Mollet del Vallès así como las localidades de Santa Perpètua de Mogoda, la Llagosta y Montcada i Reixac. El tornado, que no ha causado heridos, derribó árboles y muros, hizo volar carteles, cubiertas y rompió cristales. Asimismo, el aeropuerto de El Prat ha recuperado la normalidad después de que dos tornados causaran la pasada noche daños materiales y la cancelación de 42 vuelos. Mollet del Vallès fue la localidad más afectada por el tornado de esta mañana, que comenzó a las 9.30 horas y duró unos diez minutos, ya que atravesó el casco urbano. Árboles arrancados por el fuerte viento afectaron además la carretera BV5001 a su paso por Montcada i Reixac y la carretera C-33 y a la autopista AP-7, aunque no se llegó a cortar el tráfico por completo, según ha informado la DGT. Destrozos en Mollet del Vallès Contenedores de basuras desplazados centenares de metros, destrozos en fachadas y sobre todo numerosos árboles y ramas arrancados era el paisaje de esta mañana en varios barrios de Mollet, según los vecinos, algunos de los cuales han declarado que nunca habían visto un fenómeno así si no era por televisión. La cubierta de la empresa municipal Enfo voló por los aires y el tejado del centro cívico de Can Pantiquet apareció en un parque contiguo. Algunos cristales de comercios quedaron hechos añicos, se rompieron uralitas y cayeron unos muros de unas casas adosadas en una plaza situada frente a la comisaría de los Mossos d'Esquadra en Mollet. Precisamente la caída de una de estas paredes causó la rotura de una tubería de gas y una fuga que técnicos de la compañía Gas Natural ya están reparando. El Centro Meteorológico Territorial de Barcelona ha informado a elmundo.es de que las tormentas continuarán hoy en Cataluña, aunque van a remitir a medida que vaya transcurriendo el día y prevé que para mañana haya claros. 'Daños importantes' El alcalde de Mollet del Vallés, Josep Monrás, ha explicado que el tornado ha causado "daños importantes", aunque no tiene constancia de que se hayan producido desgracias personales. El Ayuntamiento ha comenzado a hacer una valoración de los daños y se está coordinando con mossos, bomberos, policía local y las brigadas municipales para retornar la normalidad al municipio lo antes posible. Los bomberos están trabajando en retirar muchos elementos de fachadas que corren el riesgo de desprenderse, entre otros edificios en el Centro de Formación Ocupacional situado en la calle Berenguer III y también en la empresa Sagalés, situada en el polígono Can Magarola de Mollet. El alcalde pidió "serenidad y tranquilidad" a los ciudadanos, que han vivido alarmados el paso del tornado. Las fuertes precipitaciones caídas durante la pasada noche obligaron a los Bomberos a realizar un docena de intervenciones en la comarca del Maresme de Barcelona para achicar agua de bajos, aparcamientos y algunas rieras de las localidades de esa zona de la costa barcelonesa. El Prat vuelve a la normalidad Por otra parte, los dos tornados que atravesaron ayer la plataforma de despegue del aeropuerto del Prat de Barcelona obligaron a la cancelación de 42 vuelos y al desvío de otros 13, informaron fuentes del aeródromo. El tráfico aéreo funciona esta mañana con normalidad por lo que se refiere a los vuelos programados, si bien los peritos están evaluando las consecuencias de los dos tornados en los hangares situados en las proximidades del aeropuerto. Sobre las 20.00 horas de ayer dos tornados barrieron de sur a norte la plataforma utilizada para el despegue y aterrizaje de los aviones después una fuerte tormenta eléctrica que cayó en pocos minutos sobre El Prat de Llobregat. Los tornados desplazaron varios vehículos y dos aviones que se encontraban estacionados en la pista, pero sin pasajeros, por lo que no hubo que lamentar daños personales. Danzig September 8th, 2005, 12:40 PM El vendaval, que no ha causado heridos, ha afectado además a Montcada i Reixac, La Llagosta y Santa Perpètua de Mogoda El tornado ha empezado a las 9.30 horas y ha durado unos diez minutos Un intenso aguacero en Torredembarra inunda varias casas, entre ellas la de Bargalló • El aeropuerto de El Prat recupera la normalidad tras los daños causados anoche por dos trombas marinas que obligaron a suspender 42 vuelos y a desviar otros 13 a otros aeropuertos Mollet del Vallès. -- Un tornado que no ha causado heridos ha derribado a las 9.30 horas de hoy árboles y muros, ha hecho volar tejados y vallas, ha roto cristales y ha causado daños materiales de consideración en la localidad de Mollet del Vallès (Vallès Oriental). Según fuentes de los Bomberos de la Generalitat, el tornado ha afectado a los términos municipales de Montcada i Reixac, La Llagosta, Mollet del Vallès y Santa Perpètua de Mogoda, aunque los daños más numerosos los ha ocasionado en Mollet, ya que ha atravesado el casco urbano. El tornado, que ha durado unos diez minutos, ha obligado a cortar la carretera BV-5001 a su paso por Montcada i Reixac a causa de los árboles arrancados por el fuerte viento y ha afectado también a la carretera C-33 y a la autopista AP-7. Tejados y muros voladores La localidad más afectada ha sido Mollet del Vallés, ya que el tornado ha cruzado los barrios de la Estació de França, Riera Seca y Can Pantiquet. Contenedores de basuras desplazados centenares de metros, destrozos en fachadas y sobre todo numerosos árboles y ramas arrancados era el paisaje de esta mañana en estos barrios de Mollet, según los vecinos, algunos de los cuales han declarado que nunca habían visto un fenómeno así si no era por televisión. La cubierta de la empresa municipal Enfo [en realidad es EMFO, n. del t. :D) voló por los aires y el tejado del centro cívico de Can Pantiquet ha caído en un parque contiguo. Algunos cristales de comercios han quedado hechos añicos, se han roto uralitas y han caído unos muros de unas casas adosadas en una plaza situada frente a la comisaría de los Mossos d'Esquadra en Mollet. Rotura de una tubería y escape de gas Precisamente la caída de una de estas paredes ha causado la rotura de una tubería de gas y una fuga que técnicos de la compañía Gas Natural ya están reparando. El alcalde de Mollet del Vallès, Josep Monrás, ha explicado que el tornado ha causado "daños importantes", aunque no tiene constancia de que se hayan producido desgracias personales. El Ayuntamiento ha comenzado a hacer una valoración de los daños y se está coordinando con mossos, bomberos, policía local y las brigadas municipales para retornar la normalidad al municipio lo antes posible. Los bomberos están retirando muchos elementos de fachadas que corren el riesgo de desprenderse, entre otros edificios en el centro de formación ocupacional situado en la calle Berenguer III y también en la empresa Sagalès, situada en el polígono Can Magarola de Mollet. El alcalde ha pedido "serenidad y tranquilidad" a los ciudadanos, que han vivido alarmados el paso del tornado. Intenso aguacero en Torredembarra Los bomberos de la Generalitat han rescatado sana y salva a una persona que se había quedado atrapada en su coche en Torredembarra (Tarragona), donde un intenso aguacero ha anegado calles, bajos y sótanos y ha afectado varias casas, entre ellas la del conseller primer de la Generalitat, Josep Bargalló. Según fuentes de los Bomberos de la Generalitat, las inundaciones en esta localidad se han producido entre las siete y las nueve de la mañana, cuando han tenido que efectuar una decena de salidas de emergencia para achicar agua. La persona que ha sido rescatada era el conductor de un vehículo que ha quedado inmovilizado por el agua bajo un puente de la carretera N-340, entre Torredembarra y Clarà. Entre las casas afectadas por el intenso aguacero de Torredembarra figura la del conseller primer de la Generalitat, Josep Bargalló, por lo que hoy no ha podido acudir a un acto que tenía convocado con la consellera de Salud, Marina Geli. Normalidad en El Prat Mientras, el aeropuerto de El Prat ha recuperado hoy totalmente la normalidad después de los tornados registrados ayer, que causaron diversos daños que aún se están evaluando y que obligaron suspender varios vuelos. Según ha informado el departamento de prensa del aeropuerto a El Periódico, en total ayer tuvieron que ser suspendidos 42 vuelos y otros 13 fueron desviados a los aeropuertos de Girona, Madrid, Valencia, Reus, Palma de Mallorca y Alicante. 600 avisos a los bomberos Los Bomberos de la Generalitat han recibido unos 600 avisos de incidentes causados por la lluvia y el viento desde las seis de la tarde de ayer hasta las ocho de la mañana de hoy, la mayoría en las comarcas de Tarragona, Girona y sur y norte de la costa barcelonesa, sin que se hayan registrado desgracias personales. Fuentes de los Bomberos de la Generalitat han informado de que la mayor parte de los avisos recibidos durante esta pasada noche corresponden a aparcamientos y bajos de edificios inundados y a vehículos embarrancados en calles. Meteorología prevé tormentas muy fuertes El Instituto Nacional de Meteorología (INM) prevé para hoy para Catalunya cielo cubierto o muy nuboso con chubascos y tormentas fuertes o muy fuertes, más frecuentes en el litoral y prelitoral, con granizo localmente, tendiendo al final de la tarde a intervalos nubosos mejorando desde el suroeste al noreste. Temperaturas sin cambios. Viento de componente este moderado, tendiendo a partir del mediodía a suroeste flojo a moderado. En Baleares, intervalos nubosos con chubascos moderados o localmente fuertes acompañados de tormenta y ocasionalmente de granizo. En Eivissa y Formentera, mejoría por la tarde quedando posibilidad de chubascos débiles. Temperaturas sin cambios. Viento del suroeste moderado con algún intervalo de fuerte en Menorca. *** :eek2: jo visc al barri de l'estació de França :cry: i estaven posant la bastida al meu edifici per rehabilitar la façana, esperem que no hagi passat res de greu :( UT596001 September 8th, 2005, 02:59 PM Mare de déu... espero que cap d'aquests vulgui donar-se un passeig per Castellar... Bitxofo September 8th, 2005, 04:51 PM Jueves 8/9/2005 ¡¡Son las 16.50 y está empezando una tormenta en el aeropuerto de BCN de 3 pares de C*J*NES!! :runaway: Ahora está diluviando a mares, espero que hoy no haya tornados... :eek2: Sky September 8th, 2005, 04:58 PM ^^ Aquí fa un solet i una fresqueta força agradables. :cool: Urban Dave September 8th, 2005, 05:05 PM Bitxo, pilla una barca! Met September 8th, 2005, 05:11 PM Jueves 8/9/2005 ¡¡Son las 16.50 y está empezando una tormenta en el aeropuerto de BCN de 3 pares de C*J*NES!! :runaway: Ahora está diluviando a mares, espero que hoy no haya tornados... :eek2: Doncs així es veia la tempesta de l'aeroport des del poblenao farà un quart d'hora... :eek: http://img173.imageshack.us/img173/6848/10088020uo.jpg I ara comença a tronar... i tot just comença a ploure el que s'acosta pel mar fa por... petit però molt actiu. xD! http://www.meteocat.com/radar/graf/BCN/BCNC1Gdarrera.gif Met dixit! :bowtie: Urban Dave September 8th, 2005, 05:18 PM Tenim taqueta per Sitges! Met September 8th, 2005, 05:27 PM Està plovent tant que des de casa meva ja no veig les olímpiques... :eek: I el que es veu al radar és que això acaba de començar!!!!!!! http://www.meteocat.com/marcs/marcos_observacio/marcs_radar.htm Met dixit! :bowtie: Jordi Berlín September 8th, 2005, 05:30 PM Torna al Tornado Caterina!!!!!! UT596001 September 8th, 2005, 05:32 PM Aquí a Castellar també está plovent força. Bitxofo September 8th, 2005, 05:44 PM El diluvi continua a l'aeroport, però ja no hi ha trons ni rajos! ;) Són les 17.45. Met September 8th, 2005, 05:47 PM Acaben de dir a Catalunya Informació que ha caigut un llamp damunt d'un tramvia que estava aturat a Sant Martí de l'Erm... pel que el Trambaix només funciona de Francesc Macià a Can Rigal... :eek: Met dixit! :bowtie: Bitxofo September 8th, 2005, 06:35 PM Hi ha goteres a diverses zones de la terminal B... Quina vergonya! :ohno: Sh4d0w September 8th, 2005, 06:44 PM A mi el que me va sorprende van ser les fotos que van sortir al temps de tv3 ahir per la nit, de un munt de ocells esperant que acabés la tempesta.. m'encanta l'atenció que presten els animals amb el temps i la naturalesa Sky September 8th, 2005, 06:47 PM Ahir escoltava Hablar por Hablar de la SER i va trucar un home queixant-se que la seua "jefa" li assetja sexualment a la feina. Es veu que tot va començar quan la dona li va veure "el pitillo" mentre el paio feia un riuet... I clar, el "quid" de la qüestió és que l'eina en qüestió, segons paraules del propi cavaller, fa "28 cm de llargària per 8 de grossor". dirdam September 8th, 2005, 06:58 PM Ahir escoltava Hablar por Hablar de la SER i va trucar un home queixant-se que la seua "jefa" li assetja sexualment a la feina. Es veu que tot va començar quan la dona li va veure "el pitillo" mentre el paio feia un riuet... I clar, el "quid" de la qüestió és que l'eina en qüestió, segons paraules del propi cavaller, fa "28 cm de llargària per 8 de grossor".En ocasiones veo fantasmas :D dirdam September 8th, 2005, 07:01 PM El 5.000 per dintre m'agrada més que els 7.000 o 8.000 de Madrid, per fora no!:| Quan pugi t'ho diré :D. I has de saber que de moment continuen molt nets i impecables. :wink2:Només faltaria que ja estiguessin bruts, seria per matar als de TMB. Però tranquil, és qüestió de temps que acabin tan guarros com els 3000. Ja podrien aprendre una mica de FGC, que té els seus trens impecables. alexbn September 8th, 2005, 08:32 PM Quan pugi t'ho diré¿Cuando subas? :D Sky September 8th, 2005, 08:57 PM http://i4.photobucket.com/albums/y104/ivanmiro/c73b135b.jpg Sky September 8th, 2005, 08:57 PM http://i4.photobucket.com/albums/y104/ivanmiro/7723d7d2.jpg UT596001 September 8th, 2005, 10:00 PM Qui ha sigut el que ha posat "desert" a Lleida? És que els deserts tenen estació de TGV? Per cert, ahir al Catalunya Exprés al entrar a Lleida deia "correspondencia con AVE". Em vaig quedar flipant. Bitxofo September 8th, 2005, 11:21 PM http://i4.photobucket.com/albums/y104/ivanmiro/7723d7d2.jpg :rofl: :rofl: Falta: Zona nuclear, a Tarragona. :D Sky September 8th, 2005, 11:32 PM Postejo per dir-vos que, malaudarament, no m'ha tocat la Primitiva aquesta nit. :( gohcan September 9th, 2005, 12:05 AM http://207.44.228.232/images/PIX/forumheaders/9.jpg Enhorabona!!!!!!!!!!! Molt bonic!! UT596001 September 9th, 2005, 12:15 AM Postejo per dir-vos que, malaudarament, no m'ha tocat la Primitiva aquesta nit. :( Home, tampoc s'acabarà el món per això... És la primera vegada que jugues o és el primer cop que jugues i no t'ha tocat? Si és això últim tens molta sort... Sky September 9th, 2005, 12:17 AM ^^ Allò era fina ironia skyana. :D Jugo de vegades i mai no m'ha tocar res més "gran" que el reintegrament. :( UT596001 September 9th, 2005, 12:25 AM Vale... ja intuïa alguna cosa, perquè no entenia perquè posaves allò de la primitiva sense tenir res a veure amb res de la resta del fil... En fi, que l'excelentíssim moredador tingui més sort la propera vegada Urban Dave September 9th, 2005, 12:26 AM Aquest header es surt!!!!! Sky September 9th, 2005, 12:29 AM En fi, que l'excelentíssim moredador tingui més sort la propera vegada Gràcies! Aquest divendres toca Euromillones. :D Sky September 9th, 2005, 12:30 AM Aquest header es surt!!!!! Doncs sí. :yes: De qui és? :? UT596001 September 9th, 2005, 12:32 AM Caram, no m'hi havia fixat. Això sí, no es poden distinguir els edificis, però en canvi és força bona la idea de la posta de sol. Bitxofo September 9th, 2005, 10:59 AM http://207.44.228.232/images/PIX/forumheaders/9.jpg Enhorabona!!!!!!!!!!! Molt bonic!! Preciós!! :drool: Qui l'ha fet? :eek: Menkantaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... :happy: Aurelio September 9th, 2005, 11:05 AM No és una posta de Sol! Des de quan el Sol es pon a Barcelona pel mar...? Es tracta d'una sortida del Sol, senyors... :D Aurelio September 9th, 2005, 11:06 AM A més, la perspectiva és la que es té des del Carmel, la torre Marenostrum a la dreta, la Vil·la Olímpica a l'esquerra, i el Sol sortint de bon matí... :D Bitxofo September 9th, 2005, 11:55 AM A més, la perspectiva és la que es té des del Carmel, la torre Marenostrum a la dreta, la Vil·la Olímpica a l'esquerra, i el Sol sortint de bon matí... :D Vas fer tu la foto? :? Aurelio September 9th, 2005, 12:10 PM No, no, jo no vaig fer cap foto. Si no sé ni penjar les fotos al fòrummm (això sí que és mandra...) :D Sky September 9th, 2005, 02:31 PM La "Barcelona Real" ya alcanza los confines más inhóspitos: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=254805 :D Bitxofo September 10th, 2005, 02:52 AM La "Barcelona Real" ya alcanza los confines más inhóspitos: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=254805 :D :rofl: No m'ho puc pas creure! :D art September 10th, 2005, 10:34 AM una mica d´humor nengs.. :D http://humor.ozu.es/data/chistesgraficos/Nuevocinturon.jpg art September 10th, 2005, 10:36 AM http://humor.ozu.es/data/fotos/Aparcamiento_women.jpg art September 10th, 2005, 10:40 AM http://humor.ozu.es/data/fotos/Teclado_directo.jpg Bitxofo September 10th, 2005, 03:11 PM :rofl: Tens el dissabte graciós, ART... :sly: Carda una mica, neeeeeeeeeeeeenG!! :D Sky September 10th, 2005, 04:03 PM A veces leo noticias difíciles de entender: http://img393.imageshack.us/img393/6922/aosanuales7ef.jpg entfe001 September 10th, 2005, 04:17 PM :lol: :rofl: :lol: :rofl: :lol: Aurelio September 10th, 2005, 04:21 PM No acabo de captar la ironia... :) Deu ser que no tinc activades les "miscellaneous options"... :D entfe001 September 10th, 2005, 04:35 PM El titular "Urgente": Zapatero anuncia que el Gobierno aportará 1.700 años anuales para financiar la sanidad. Aurelio September 10th, 2005, 04:39 PM Ah, okis! Jo mirava el titular de lletres grans... Què bó!! :) Sky September 10th, 2005, 04:39 PM Segons EL MUNDO en ZP és Déu, que té un control absolut sobre el temps. :D Bitxofo September 10th, 2005, 05:42 PM Segons EL MUNDO en ZP és Déu, que té un control absolut sobre el temps. :D ZP és l'amo de Matrix! :D |