View Full Version : .: les Golfes :.

Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

Booze
September 24th, 2004, 11:11 PM
A mi lo de les comarques me la repamplina bastant. A mallorca crec que hi ha "mancomunitats" que encara crec que son més inutils que les comarques.

Sh4d0w
September 25th, 2004, 02:43 PM
Oh..a falta de llits.. x'DDD
Sky, volem veure aquestes imatges!!!

dirdam
September 25th, 2004, 02:51 PM
@Sh4d0w: Ets tu la de l'avatar? Què joveneta!!! :D

Sh4d0w
September 25th, 2004, 04:53 PM
dirdam: la nena de la imatge és la Amelie!!! quan era petita xD
Tot i que quan jo era aixins..també deuria de fer el mateix careto sifanofa menjant xuxes :D x'DDD

Booze
September 25th, 2004, 09:23 PM
que maca és l'amelie de petitona, una cosina meva és exactament igual :)

jeros
September 26th, 2004, 05:45 PM
Jo si sóc el de l'avatar, per treure dubtes :D

Met
September 27th, 2004, 05:31 PM
La comarca és la divisió natural del territori a casa nostra.

La Generalitat republicana va oficialitzar el que durant segles la població ja havia assumit com a quelcom propi.

El 1987 la Generalitat restaurada va tornar restituir la divisió de 1932 amb tres noves comarques...

Ara que s'ha tornat a obrir "el meló comarcal" sembla que es donarà veu a comarques històriques no oficials fins ara.

Els consells comarcals han de donar el suport i complementar les actuacions dels municipis... el que ara fan les diputacions.

Crec que el millor que es podria fer seria aprovar d'una vegada les vegueries, supracomarcals, molt més properes i reals que no pas les provincies...

Pro-vincia (del Llatí -> poble conquerit). Imposició "provisional" des de 1833... xD!

a10! :runaway:

art
September 27th, 2004, 06:08 PM
me la ...............!!! :righton:

art
September 27th, 2004, 06:45 PM
Jo si sóc el de l'avatar, per treure dubtes :D

morenasso!! :love: :crazy2:

Met
September 27th, 2004, 06:54 PM
morenasso!! :love: :crazy2:

Tu també entens? xD!

dirdam
September 27th, 2004, 08:05 PM
Estic d'acord amb el Met en el tema de les vegueries. Em sembla una divisió que respon molt millor a la realitat del territori. En quant al tema de les comarques, torno a dir que em sembla totalment superflu. A tot arreu hi han comarques de manera no oficial (no es cap invent d'aquí) però no hi veig la utilitat administrativa. No crec necessària cap administració intermèdia entre els ajuntaments i les diputacions.

Per cert, Met. Quines són aquestes tres noves comarques del 87? Jo pensava que eren dos: el Pla de l'Estany i el Pla d'Urgell.

art
September 27th, 2004, 08:54 PM
Tu també entens? xD!

Alto!, no confondres!
Ho faig per posar gelosa a la shadow.....

dirdam
September 27th, 2004, 09:14 PM
Doncs és veritat què això de l'avatar t'influeix molt a l'hora de percebre una persona. Des de que la Sh4d0w es va posar la nena aquesta a l'avatar sento com una especial tendresa a cada comentari que fa. Ja sé que és una gilipollada, però suposo que la veig com una nena petita :D

alexbn
September 27th, 2004, 09:23 PM
I l'Alta Ribagorça. A més, van canviar alguns municipis: per exemple, Esplugues i Sant Just van passar al Baix Llobregat.

jeros
September 27th, 2004, 10:12 PM
Els avatars donen una "petita informació" de cadascun de nosaltres... un espai òptic tan petit però tan útil a la mateixa vegada. :)

I a més, hi ha molta penya que s'ho curra moltíssim, oi?

dirdam
September 27th, 2004, 10:22 PM
I a més, hi ha molta penya que s'ho curra moltíssim, oi?
Com jo :D:D:D

Sh4d0w
September 28th, 2004, 12:11 AM
Com jo :D:D:D
Ahi stamos amb aquell rotund interrogant xD jejejejej

I veus ja us ho vaig dir! que els avatars diuen molt de cadascun, i més si encara no has vist cap foto real ^_^
i ja que estem..
@jeros: morenassooooo!!! xD ( que plagiadora que soc..)

jeros
September 28th, 2004, 10:38 AM
no, si al final em posareu vermell... aish...

Booze
September 28th, 2004, 11:30 AM
aquesta pose del jeros mmmm

Jo crec que em canviaré l'avatar, pero sense foto de mi, que no em mola. He de decidir una imatge interessant i petitona.

jeros
September 28th, 2004, 12:53 PM
:D mare meva... on anem a pararrrrr jaja!! ;)

dirdam
September 28th, 2004, 07:56 PM
Llavors, ara em veieu com una persona dubitativa i amb poca capacitat de decisió? O potser m'imagineu amb cara d'interrogant? :D

Doncs no!!! Simplement no sé què collons posar-me d'avatar, ni tinc temps per pensar-ho. Joder, si es que poseu tants fils nous cada dia que no hi ha qui segueixi això :D

Sh4d0w
September 28th, 2004, 09:59 PM
dirdam te sientes confuso? xDDDD
La noshe te confunderr??
Enfi xDDD :lol:

dirdam
September 28th, 2004, 11:16 PM
Oh, em veus com si fos Dinio??? :cry:

Bé, ara que ho penso, el Dinio aquell tenia un aparell considerable, oi? Potser no està tan malament q m'identifiquis :D

jeros
September 29th, 2004, 09:58 AM
si us plau!! que això sembla el warraputòdrom!! :D

Sh4d0w
September 29th, 2004, 03:25 PM
x'DDDDDDD

Sky
September 30th, 2004, 03:05 PM
Unes 200 persones es manifesten a Barcelona contra un veí molest

Unes 200 persones s'han manifestat aquesta matinada al barri de Baró de Viver de Barcelona contra un veí que acusen de ser l'autor de nombrosos robatoris i protagonitzar diversos altercats, han informat fonts de la Guàrdia Urbana.

Els fets han passat aquesta nit quan una patrulla de la Guàrdia Urbana ha seguit el conductor d'un vehicle que ha comès una greu infracció de trànsit fins que s'ha parat davant de casa seva, al carrer Quito de Barcelona.

Al constatar la presència de la patrulla de la policia local, un nombrós grup de veïns han sortit al carrer i han reclamat la detenció del conductor, que viu al segon pis del número 11 d'aquell carrer i que, segons els manifestants, ha provocat nombrosos incidents al barri.

Davant la presència cada vegada més nombrosa de veïns, que fins i tot han intentat pujar al pis de l'home i linxar-lo, els policies s'han quedat en aquell lloc per garantir la seguretat del presumpte lladre i evitar que la revolta veïnal derivés en un incident més greu.

Els veïns s'han manifestat al carrer fins a les dues de la matinada aproximadament, sense que s'hagi registrat cap detenció, i no descarten fer més accions de protesta contra el veí molest, que té antecedents penals, han confirmat fonts de la Guàrdia Urbana.

Dues patrulles de la policia local de Barcelona continuaven aquest matí al carrer Quito, on hi ha hagut aquest incident, en previsió de nous altercats.

--

El Periódico.

jeros
September 30th, 2004, 05:20 PM
xDDDDD que boooooooooooooo!!!

art
September 30th, 2004, 07:32 PM
a la foguera!! :gunz:

Sky
September 30th, 2004, 09:07 PM
La policia s'emporta el jove atrinxerat al Baró de Viver

La situació tensa que es vivia al barceloní carrer de Quito ha acabat aquest dijous a la tarda quan efectius de la policia han enderrocat la porta del pis on vivia el presumpte delinqüent per emportar-se'l. El jove es trobava atrinxerat en el seu domicili des d'aquest dimecres a la nit quan un grup d'uns 200 veïns del barri el volien linxar cansats dels seus actes delictius.

Quan ha entrat la policia en el segon pis del número 11 del barceloní carrer de Quito s'ha trobat amb que el presumpte delinqüent estava acompanyat per un parell de joves que, segons sembla, l'acompanyaven en les seves malifetes. Els agents han hagut d'enderrocar la porta de l'immoble ja que els noi conflictiu, que respon al nom de Jonathan, s'havia atrinxerat en el seu domicili.

Durant la nit d'aquest dimecres i bona part d'aquest dijous, uns 200 veïns del barri del Baró de Viver s'han concentrat a les portes del domicili d'en Jonathan amb la voluntat de linxar-lo; acció que ha pogut avortar la Guàrdia Urbana. La policia local ha esperat la intervenció de la policia que s’han emportat els xicots dins del seu furgó en direcció a la comissaria.

La gentada es queixa que el jove roba motos, molesta a nens i ancians i que, sovint, es dedica a orinar des de la seva finestra al carrer. Han convocat una altra concentració i han recollit signatures per aconseguir que en Jonathan abandoni el barri.

--

La Malla.

Sh4d0w
September 30th, 2004, 11:34 PM
Vaia gent que ronde per aquest mon xDDDDDD
Vas pel carrer i veus com un riuet de piss cau a terra desde una finestra..i que quasi passes per sota..puajss

art
October 1st, 2004, 06:58 PM
Ladys and Gentlemen, have a nice weekend!!!

Sh4d0w
October 2nd, 2004, 02:39 PM
Ladys and Gentlemen, have a nice weekend!!!

Iwalmenting mister art! x'DD :banana2:

Sh4d0w
October 3rd, 2004, 03:52 PM
Per cert, divendres 29 vaig a Bcn amb la classe! x'D
Suposo que faré algunes fotos en quan a temes artístics i de disseny..
Si us interessa que en pengi algunes digueu-m'ho!
Salut! :D

Met
October 3rd, 2004, 04:09 PM
Per cert, divendres 29 vaig a Bcn amb la classe! x'D
Suposo que faré algunes fotos en quan a temes artístics i de disseny..
Si us interessa que en pengi algunes digueu-m'ho!
Salut! :D

SÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeros
October 3rd, 2004, 04:29 PM
:D quina pregunta... clar!!! i també de Lleida! ;)

Sky
October 4th, 2004, 08:07 PM
Senyera d'un quilòmetre a Bellpuig amb 500 persones

Més de mig miler de persones han participat aquest diumenge en l'acte culminant del Correllengua 2004 en aquesta localitat de l'Urgell: el desplegament d'una senyera gegant, d'un quilòmetre de longitud. La festa reivindicativa s'ha tancat aquest diumenge amb la lectura del manifest del Correllengua i un concert a càrrec del grup La Carrau.

--

SEGRE.

Sh4d0w
October 4th, 2004, 10:29 PM
:D quina pregunta... clar!!! i també de Lleida! ;)

Es quee....a Lleida no hi ha gaire cosa...o almenys el que hi ha no m'agrada xD

jeros
October 5th, 2004, 12:09 AM
Cony!!! La Seu Vella!! :) El Segre!! El camp de futbol!! Els "pelo cenicero" que es posen al costat del camp de futbol amb els cotxes tunejats!! :D

Més idees? jaja!!

Sh4d0w
October 7th, 2004, 12:09 AM
Que bo aixo del pelo cenicero x'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :lol: :lol:
La veritat és que per alla i moltes més parts de la ciutat abunden aquests "pelaos de frio"..
pero bè, molt nom diu fer fotos d'aquests nois i les seves maquines jajajaja

jeros
October 7th, 2004, 02:10 PM
:D encara que ceniceros hi ha per allà on vagis... a ser possible amb el cotxe tunejat, amb una samarreta del iaio aquest amb els dos punys aixecats i amb les claus al pit, agafades per una cinta d'aquestes llargues que es porten al coll amb termes diversos...

Si és possible amb xandall, clar :D

egs... quin fàstic de gent... són la nova raça que ha sortit que anul·laria :D

jeros
October 8th, 2004, 12:58 PM
Comentaris, primeres impressions i valoracions... :D

BCN Boy
October 8th, 2004, 01:02 PM
VOGUE
"Las noves tendències arriben a SSC"

Sky ens sorprèn un cop més amb una iniciativa trencadora i novedosa. Crec que aquest gir radical que dóna al seu nick s'adequa als nous temps i a les noves tendències que s'imposaran en la nova temporada d'SSC. Un cop més, s'arrisca i es fa un dels estandards de les noves generacions.

:D

jeros
October 8th, 2004, 01:12 PM
EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
Jeros: "Veig precipitat aquest canvi".
El nano de Terrassa comenta: "De tota manera, no hi ha foraire petit, i el fòrum és així, com sempre hem de sortir a guanyar". Esperem impressions del propi foraire.

BCN Boy
October 8th, 2004, 01:19 PM
LA RAZÓN
"Por más que renueve su imagen, continua siendo un individuo radical en contra de la unidad de España"

"Uno de los representantes del ala más radical del Foro Catalunya, Sky, cambia su nick haciendo apología de los centros de manipulación nacionalista de gente joven catalanes, en este caso de la UdL. De momento, no ha hecho ninguna declaración, posiblemente debido a la propia vergüenza de promover la ruptura de España y por su muestra de insolidaridad territorial."

*Hoy de regalo con La Razón, una tapadora de la taza del water con la bandera española con el toro.

jeros
October 8th, 2004, 01:27 PM
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sky
October 8th, 2004, 02:38 PM
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

S'ha de veure com sou... :D

Més que res així faig publicitat de la UdL abans que la tanquin per manca d'alumnes, o que torni a ser la "Universidad de Barcelona en Lérida". :D

jeros
October 8th, 2004, 02:45 PM
xD ea! som uns centralistes :D

Sky @ UdL
October 8th, 2004, 02:57 PM
Ara m'ha donat per tonar-me a ficar al compte nou i al voler tornar a l'"Sky", com no m'enrecordo de la contrasenya, no ho he pogut fer. :doh:

Ara a esperar que rebi l'email amb una contrasenya nova.

art
October 8th, 2004, 06:09 PM
ets el nou Sky cibernètic :dj: ?

jeros
October 8th, 2004, 06:41 PM
buf... sobredosi d'skys :D

dirdam
October 8th, 2004, 07:36 PM
ABC

Sky se reúne con la cúpula de la UDL sin consultárselo a los moderadores de SSC

Sus compañeros de foro se sienten traicionados por el nano de la Terra Ferma mientras la crisis se desata en el seno del célebre foro rascacielero: "Esto ya no volverá a ser lo mismo sin el auténtico Sky"

Sh4d0w
October 8th, 2004, 10:10 PM
No ets l'unic que els eliminaries, no xDD

BCN Boy
October 9th, 2004, 12:04 AM
AVUI
Primeres declaracions de Sky: "NICKS NETS!! SSC LLIURE!!"

jeros
October 9th, 2004, 12:05 AM
Referèndum!!! SKY o SKY UdL? :D:D:D

BCN Boy
October 9th, 2004, 12:44 AM
SKY!!!

si no, jo m'he de posar: BCN Boy @ CETT (adscrita a la UB)

xDDDDDDDDDDD

Sky @ UdL
October 9th, 2004, 12:49 AM
Originalment havia pensant en ficar-me "Sky2" però era massa cutre... :D

Sky
October 9th, 2004, 10:49 AM
Ara ja torno a ser el de sempre. :D

Met
October 9th, 2004, 01:29 PM
Ara ja torno a ser el de sempre. :D

Re-benvingut!
:hug:
xD!

dirdam
October 9th, 2004, 01:33 PM
KDD per eliminar peloceniceros :guns1:

:D:D:D

Sh4d0w
October 9th, 2004, 03:59 PM
Steu tots majares perduts xDDDDD

jeros
October 12th, 2004, 03:52 PM
jejejeje... :D Jo m'apunto! :D

Sh4d0w
October 12th, 2004, 07:20 PM
I jo! :D Equipo Actimel! Ja! x'D

dirdam
October 12th, 2004, 07:23 PM
Equipo actimel? :?

Sky
October 12th, 2004, 07:28 PM
Equipo actimel? :?

Senyal que fas zapping quan fan els anuncis o que no mires gaire la TV (ben fer per cert). :D

dirdam
October 12th, 2004, 07:38 PM
Senyal que fas zapping quan fan els anuncis o que no mires gaire la TV (ben fer per cert). :D
:nocrook: És tot un honor no haver-me enterat d'un anunci caspós, perquè suposo que parleu de quelcom semblant. "Hay alternativa" parte 2?

dirdam
October 12th, 2004, 07:39 PM
Ains, Sh4d0w dels meus ulls, bonica, mires massa la tele :D

Sky
October 12th, 2004, 07:46 PM
Mmm... Diria que és una versió de "Érase una vez el cuerpo humano" en plan techno-metrosexual. :D

jeros
October 12th, 2004, 11:24 PM
BCN Boy també agafa la idea de SkyUdL i es canvia de nom... definitiu? Provisional? circumstancial? :runaway:

deBarna, que has fet amb BCN Boy!!! Que torni si us plauuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!

deBarna
October 12th, 2004, 11:30 PM
xDDDDDDD jajaja

Jeros U_U "Hi ha que veure" com ets, eh? Aiisss... què en farem de tu :D

deBarna és... TOTALMENT DEFINITIU!!! xDDD

Saps q passa? Q intentava entrar amb BCN Boy i em deia q m'estava prohibit l'accés, como si m'haguéssin banejat, i mira, seguint l'exemple del nostre mecenes Sky, he canviat de look de cara a la nova temporada otoño-invierno :P

PD: i si no us agrada, us foteu ^_^
PD2: el q si q faré és treure la foto del avatar q stic fatal i no és plan xD

dirdam
October 12th, 2004, 11:33 PM
Qui serà el proper en canviar d'identitat? Potser el "Jeros" es convertirà en "Chicho"? La "Sh4d0w" en "Penombra"? El "Jordi Berlin" en "Carod-Rovira"? :D:D:D

DonRod
October 12th, 2004, 11:37 PM
jajajajaja!! eso marc, q has hecho con bcnboy?? xq ahora eres debarna?? :D

vale, he llegado tarde, ya lo has contestado... y x cierto, si, sales fatal en la foto del avatar!!! q pelos!!!

deBarna
October 13th, 2004, 12:02 AM
y x cierto, si, sales fatal en la foto del avatar!!! q pelos!!!
hace falta reafirmarlo?? ya verás, ya verás... tu sigue maltratándome psicológicamente y ya te lo encontrarás :D

DonRod
October 13th, 2004, 12:08 AM
hace falta reafirmarlo?? ya verás, ya verás... tu sigue maltratándome psicológicamente y ya te lo encontrarás :D
ese avatar es mucho mas bonito q tu cara digoooooo............... q el anterior ;)

KiTos
October 13th, 2004, 12:11 AM
sorties be!! :D

deBarna
October 13th, 2004, 01:05 AM
sorties be!! :D
mira Rod! ves? aprende!! U_U

y ara pa joderte, rod:

http://www.photoways.com/partenaires/photoways/affiche_vignette.php?a=L2J3YWNnYChYJlokXF02SV8lPX52d2w4LCxKSyRbUSsOVkFX

Nolke
October 13th, 2004, 01:15 AM
Lo han sacado de Cuéntame directamente, menudo cabronazo está hecho el Marc :D

saludos a la merche!! :sleepy:

DonRod
October 13th, 2004, 01:21 AM
si sales bien, xo esos pelos........... menos mal q logre q te los cortaras!!! :D:D:D

deBarna
October 13th, 2004, 01:35 AM
si sales bien, xo esos pelos........... menos mal q logre q te los cortaras!!! :D:D:D
pq coño te tuve q hacer caso?? :P:P

a nadie le gusto ahora!! (a parte de a toda mi familia y mis amig@s!! xDDD)

JarlehuBCN
October 13th, 2004, 01:43 AM
jo tio, q superfort Marc. M'ancaaaaaaaanta el teu nou nick "deBarna". No se qui deu haber sigut el teu inspirador (Xd) pero es GENIAAAL!, Osea, SI, Tio!!!

Millor ara... Has fet el canvi!!!

Sky
October 13th, 2004, 07:45 AM
El nick d'abans tenia massa reminiscències als comiats de solter... :D :D

jeros
October 13th, 2004, 10:19 AM
xD aish... jo és que sóc un nostàgic... a mi m'agraden més els skys, angelillos, fresones i bcnboys. :(

jeros
October 13th, 2004, 10:19 AM
i jbcn's, que ara m'enrecordat! :)

deBarna
October 13th, 2004, 02:46 PM
xD aish... jo és que sóc un nostàgic... a mi m'agraden més els skys, angelillos, fresones i bcnboys. :(
sento q t'ho hagis pres tan malamen :( :ohno:
ara mateix m'ho canvio i torno a ser bcn boy, i ho faré per tu :pet:

Ni en conya! Et fots! :D:D:D xDDDD

jeros
October 13th, 2004, 04:18 PM
jejeje... ok, ok.

BCN Boy, pregaré per la teva memòria. :D

Sh4d0w
October 13th, 2004, 11:39 PM
xDDDDDDDDDD mirar la tv, jo? nomes mentres dino i sopo..quan acostumen a fer les noticies i la pausa de publicitat (aquesta és la que miro) xD
Per cert, lo de ''erase una vez''... alló si que és caspós :lol:
Quin marrec d'avui dia se creu que hi han homes barbuts i nens amb carros de sang per dins del seu cos?? x'DD jiji

jeros
October 13th, 2004, 11:44 PM
aish.... no us fiqueu amb aquesta sèrie que la veia de jovenet!!!!!!!!!!! :(

Sh4d0w
October 13th, 2004, 11:45 PM
Ais Ais... aixo de Boy ja quedava massa ''edad del pavo'' x'D
Va be de tant en quan canviar els nicks..
El meu al principi era ShAdOw..pero com és tan casual pues el vai modernitzar jejeje
I..Dirdam, lo de Penombra és tant lleig...coste de llegir i tot..massa erres :D

Sh4d0w
October 13th, 2004, 11:46 PM
i Jo també...pero cal dir que n'he vist de millors xD

Jordi Berlín
October 14th, 2004, 12:49 AM
Qui serà el proper en canviar d'identitat? Potser el "Jeros" es convertirà en "Chicho"? La "Sh4d0w" en "Penombra"? El "Jordi Berlin" en "Carod-Rovira"? :D:D:D

No, no sóc Carod-Rovira camuflat... Tot i que he pensat moltes vegades en canviar-me el nom, el que passa és que perdria l'antiguitat i això em fot bastant. Jo que sóc un veterà en aquest fòrum...

Met
October 14th, 2004, 06:40 AM

En Jordi Berlin li escau més "Roviretxe" (Rovireche, en versión constitucional). xD!

KiTos
October 14th, 2004, 11:58 AM
Pero "Jordi Berlín" ja esta molt bé, sona a personatge històric revolucionari xD
"Y las tropas del libertador Jordi Berlín avanzaron en favor de la República hacia una guerra contra los fascistas en la cual muchos no volverian..." veieu xD

jeros
October 14th, 2004, 12:18 PM
Jo sí que sóc històric!!

Libre, libre quiero serrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!! quiero ser quiero ser libreeeeeee!!!!

Met
October 14th, 2004, 12:28 PM
Jo sí que sóc històric!!

Libre, libre quiero serrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!! quiero ser quiero ser libreeeeeee!!!!

ets histèric?
Vols un vàlium? xD!

jeros
October 14th, 2004, 12:32 PM
:P no la coneixes??? la millor cançó del món!!! :D

Met
October 14th, 2004, 01:01 PM
:P no la coneixes??? :D

No....

Jordi Berlín
October 14th, 2004, 01:08 PM
Pero "Jordi Berlín" ja esta molt bé, sona a personatge històric revolucionari xD "Y las tropas del libertador Jordi Berlín avanzaron en favor de la República hacia una guerra contra los fascistas en la cual muchos no volverian..." veieu xD

:colgate: M'agrada tenir una aura revolucionària! Tots a ocupar el Palau d'Hivern!!!

Kitos és gràcies en finès, si no m'equivoco... (bé, és "kiitos", crec)

jeros
October 14th, 2004, 01:16 PM
No....

Arghhh!! posa al kazaa libre quiero ser i comprendràs el perquè! :D

Encara que bé, m'agrada de tot, eh? :)

deBarna
October 14th, 2004, 02:57 PM
Kitos és gràcies en finès, si no m'equivoco... (bé, és "kiitos", crec)

Em consta que la cosa no va per'quí... xDDDDD

@Jordi: m'ha fet gràcia que el Kitos digués lo del personatge revolucionari, de fet quan et vai veure el nick per primer cop vai pensar que era algun personatge català de la història...xD

Jordi Berlín
October 14th, 2004, 03:20 PM
Em consta que la cosa no va per'quí... xDDDDD

@Jordi: m'ha fet gràcia que el Kitos digués lo del personatge revolucionari, de fet quan et vai veure el nick per primer cop vai pensar que era algun personatge català de la història...xD

Doncs que jo sàpiga no hi ha ningú que es digui així. La veritat és que quan em vaig registrar, fa dos anys, anava una mica despistat; creia que s'havia de posar un nom i un cognom; vaig posar el meu nom i el cognom lògicament me'l vaig inventar (Berlín és una ciutat que m'agrada força). Hauria d'haver posar una sola paraula, potser Berlín a seques.

Booze
October 15th, 2004, 12:07 PM
Bones!

Com sabeu estic per italia, ^_^ tot va fantàsticament bé, us llegeixo un poc pero resulta que a la sala d'ordinadors de la facultat "vigilen" el que fas i nomées deixen els PCs per activitats acadèmiques. Suposo que algun dia tendré internet a lìhabitacio i ja podré parlar més tranquilament.

Padova es molt maca, el centre sobretot, lo altre tampoc es que sigui res de l'altre mon. I tot i que fa fred vaig en bici per tot arreu, es molt divertit. Avui me'n vaig a Venecia de copes, amb els erasmus, i tornem amb l'ultim tren.

Be, quan tengui mes tranquilitat ja em connectare mes sovint. :)

Ci vidiamo :cheers:

jeros
October 15th, 2004, 01:30 PM
Guau! Booze, quina enveja!! Per quan temps estaves al final? Bé, ja tornaràs i ens diràs ;)

art
October 16th, 2004, 02:03 PM
Booze, caro mio, que te lo pases bien por el país de los
spagettis, Ya contarás..

Ciao

Sky
October 17th, 2004, 11:00 AM
De genolls davant el sagrari

• Joves de Lleida participen en una vigília de pregària a l'església del Pilar

• El rector els va convocar oferint una alternativa a sortir de copes

La parròquia del Pilar de Lleida va tancar ahir ben entrada la matinada. Eren les tres quan se'n van anar els últims dels 50 joves que van passar la nit en l'única església oberta a aquelles hores. Hi van arribar a les onze atrets pels centenars de cartells que el rector havia penjat proposant una pregària com a alternativa a sortir de marxa.

Loreto Fernández, una estudiant de Medicina de 23 anys, hi va anar amb el seu nòvio "perquè --va explicar-- és una manera diferent de viure, una oportunitat per reflexionar". Al seu costat, Anna Bretón, estudiant d'Administració i Direcció d'Empreses, va assegurar: "Aquesta vetlla de pregària em serveix per plantejar-me qüestions importants". Altres nois van comentar, a l'inici de l'acte, que només s'hi quedarien una estona: "Després anirem de copes", van afegir. Aquest també era el pla de Miguel de Gomis, que treballa de comercial. El seu amic Albert va ser més caut: "M'apuntaré a la vetlla del novembre".

També van anar a l'hora santa amb exposició major, en llenguatge piadós d'abans, seminaristes i monitors de joventut. Santiago Fernández, un professor d'institut, esperava, a les dotze de la nit, que s'afegís a la vetlla de pregària la seva filla que estava sopant fora de casa amb un grup d'amics.

Experiència del Perú

Els impulsors són el rector de la parròquia, Xavier Jauset, i el sacerdot Jaume Poy, que han conegut l'experiència que ha fet un capellà alacantí al Perú. Poy va explicar que amb aquestes vetlles de pregària davant la custòdia, pensades per a joves de menys de 27 anys, volen donar una alternativa "a sortir de marxa a la nit en un any que el Papa ha dedicat a l'eucaristia". Les vigílies seran cada segon divendres de mes. En la primera convocatòria, la llavor no va caure en terra estèril.

--

El Periódico.

Sh4d0w
October 17th, 2004, 11:18 PM
Booze disfruti vos per aquell país! xD ;)

i...

...Sky..hi ha parròquia del Pilar a Lleida? o_O curiós...

Hush
October 18th, 2004, 01:16 AM
Molts records Booze!

Jordi Berlín
October 19th, 2004, 03:21 PM
LA INVERSIÓ PÚBLICA A CATALUNYA VA SER DEL 6,6% ENTRE EL 1997 I EL 2003

• Els catalans van contribuir amb un 21,44% als ingressos tributaris de l'Estat
• Andalusia, Madrid, Galícia i Castella i Lleó van rebre una despesa real superior

C. P.
BARCELONA

La inversió pública real de l'Estat a Catalunya ha estat, de mitjana, el 6,60% del total espanyol en el període 1997-2003, sota governs del PP. Així ho revelen els professors de la Universitat de Barcelona Ramon Tremosa i Jordi Pons, que han accedit a informació de la Intervenció General de l'Estat.

Aquestes dades es refereixen a la liquidació del capítol VI (infraestructures), és a dir, a la despesa realment realitzada, no a la prevista a l'aprovar-se els pressupostos. Però no recullen l'obra de l'AVE, perquè es canalitza a través d'una empresa pública i es finança fora dels pressupostos.

L'any en què la inversió a Catalunya va arribar a un percentatge més alt en la sèrie estudiada va ser el 1998, amb un 9,13%. El 2003, últim exercici del qual hi ha dades, va ser del 6,94%. Sempre molt al darrere del que suposa la població catalana, que en aquests anys ha oscil.lat entre un 15% i un 16% de l'espanyola.

EL PODER DE MADRID

Andalusia i Madrid s'emporten la millor part: el 12,35% i el 12,21% de mitjana, respectivament. I en el cas de Madrid, adverteixen els autors del treball --publicat al setmanari El Temps--, s'ha de tenir en compte que inversions no regionalitzades es porten a terme totalment o en una alta proporció al seu territori, com les que figuren com a "serveis centrals" i "estranger" (vegin quadro).

Sota l'epígraf d'estranger s'hi amaguen despeses de Defensa, com va descobrir l'equip de l'avui conseller Antoni Castells quan el 2000 va publicar les balances fiscals del període 1991-1996, últimes conegudes. És per això que Tremosa i Pons calculen que la inversió mitjana a Madrid ha estat d'entre un 22% i un 24%. Davant de Catalunya figuren també Castella i Lleó i Galícia.

L'estudi, finançat per l'Institut Ignasi Villalonga, recull també la resta de despesa pública el 1997-2003, però els autors adverteixen que es refereix al 40%-45% del total, perquè no es disposen de dades d'empreses i organismes públics.

ELS QUE PAGUEN MÉS

Excloent-ne doncs infraestructures, Catalunya figura amb un 6,22% del total, novament darrere d'Andalusia (l'11,97%) i Madrid (el 8,17%). Una altra vegada apareixen els epígrafs "serveis centrals" (un 6,11%) i "estranger" (un 12,21%), que incrementen els percentatges per a Madrid.

Pel que fa a la recaptació tributària, Catalunya aporta el 21,44% del total, només superada per Madrid, amb el 45,5%. Però els autors adverteixen que les dades d'aquesta última han de ser depurades perquè actua el denominat "efecte seu": a Madrid tributen totes les grans multinacionals i moltes firmes que produeixen en altres comunitats però tenen el domicili fiscal a la capital.

L'estudi parteix de la informació facilitada pel vicepresident Pedro Solbes al portaveu de CiU al Congrés, Josep Antoni Duran Lleida, que li havia traslladat la petició de Pons i Tremosa.

http://www.elperiodico.com/EDICION/ED041019/CAS/FOTOS/EPP_ND/CARP01/g027mh90.jpg

El Periódico de Catalunya

Per veure millor el quadre podeu anar aquí i pitjar el pdf:

http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=5&idioma=CAT&idnoticia_PK=156637&idseccio_PK=9&h=041019

Recordem que aquest estudi s'ha fet des de l'àmbit privat perquè el govern del PP, quan va arribar al poder el 1996, va decidir ocultar les balances fiscals i es va negar a donar-ne cap informació. Ara, al PSOE se li ha tornat a demanar però de moment no ha donat cap dada. Per què serà?

alexbn
October 19th, 2004, 03:50 PM
¿Te imaginas a Rodríguez Ibarra intentando justificarse si salieran publicados los datos? Yo no, entre otras cosas porque dudo que se lleguen a publicar. Sería demasiado gordo.

Met
October 21st, 2004, 09:31 AM
La Vanguardia- 21/10/2004
BAQUEIRA-BERET

No hay letreros con teléfonos, ni anuncios, ni página web... La última promoción urbanística de Baqueira-Beret se está vendiendo sin invertir en publicidad y los que han comprado ya algunas de las 500 viviendas que se están levantado a pie de estas pistas de esquí han llegado a pagar hasta 5.500 euros (casi un millón de las antiguas pesetas) por metro cuadrado construido. Ésta es una cifra jamás alcanzada en el Pirineo en la venta de una segunda residencia de nueva construcción y se acerca a lo que se paga por una vivienda en el paseo de Gràcia de Barcelona.

Estos precios no han desanimado a los potenciales compradores, pues aunque ahora ya no se ofertan más apartamentos -tras venderse doscientos en poco más de dos meses- se está confeccionando una lista de espera, tal y como reconoce un responsable de Neu 1.500, que es la promotora de este nuevo complejo de Baqueira. Los interesados deberán esperar a que se inicien la segunda y tercera fase, en las que se incluirán las trescientas viviendas que completarán el proyecto.

El mismo portavoz de Neu 1.500 asegura que no les ha sorprendido esa gran demanda "por tratarse de un producto único y muy singular". El nuevo complejo se levanta en la Vall de Ruda, a pie de las pistas de Baqueira. Los inquilinos no tendrán que salir del edificio para acceder a las pistas ya que desde el mismo complejo saldrá un telesilla que les llevará hasta la cota 1.800. Los 5.500 euros por metro cuadrado se han pagado por áticos dúplex de 110 metros. El precio mínimo de una de estas viviendas son 300.000 euros, que es lo que vale un apartamento de dos habitaciones de 75 m2.

Desde Neu 1.500 se asegura que estos precios se ajustan a lo que se está pagando en otras promociones del valle. Según estas fuentes, el precio medio por metro cuadrado de estas viviendas se sitúa entre los 4.250 y los 4.500 euros. Además de los apartamentos de dos habitaciones, se ofertan pisos de tres y cuatro habitaciones y una treintena de casas de entre 150 y 180 m2.Estas últimas salen a 5.100 euros el metro cuadrado.

Esta urbanización es el último gran complejo que se va a construir en Baqueira -donde ya no queda suelo para edificar, a no ser que haya nuevas recalificaciones- y la obra ha coincidido con el debate abierto sobre el exceso de segundas residencias en el Pirineo y la hipoteca que estas construcciones suponen para el territorio y el paisaje.
--------------------------------------------------------------------------

art
October 21st, 2004, 10:39 AM
Jo ho tinc molt clar: mai aniré a esquiar a Baqueira-Beret, on l´any
passat hi havien unes cues quilomètriques per arribar a les pistes.
Prefereixo anar a llocs més tranquils, mare santíssima!

jeros
October 21st, 2004, 12:42 PM
Jo - der :o

Sky
October 21st, 2004, 12:45 PM
Detingut a Torres de Segre un conductor amb la taxa d'alcoholèmia més elevada registrada a Ponent

Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí de Madrid amb el registre més alt d'alcoholèmia detectat fins ara a Ponent. Concretament, multiplicava per més de 7'5 la taxa permesa. L'home, de 39 anys, circulava amb 1, 89 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat. L'infractor està acusat d'un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit. El jutjat d'Instrucció de guàrdia de Lleida es fa càrrec del cas. La Policia Autonòmica va rebre la trucada de diversos ciutadans alertant que aquest madrileny conduïa fent esses per la N-IIa. Havia envaït el sentit contrari de circulació i el voral d'emergència de la carretera. El responsable de l'oficina del Portaveu ha explicat a SEGRE Ràdio que una patrulla el va enxampar al terme municipal de Torres de Segre. L'últim precedent per conduir amb uns nivells d'embriaguesa tan elevats es va registrar a la Val d'Aran. Un veí de Les va marcar 1,87 miligrans per litre de sang.

--

SEGRE.

Sky
October 21st, 2004, 02:56 PM
Les adolescents catalanes beuen tant o més alcohol que els nois

• El 10,8% admet que consumeix més de 28 cerveses a la setmana

Barcelona. Beure alcohol ja no és només cosa de nois. Les adolescents catalanes beuen molt, cada vegada més, segons un estudi de la Generalitat presentat ahir. És una tendència general entre els joves, però que darrerament s’ha fet més notable entre les joves. Així, l’informe conclou que un 10,8% de les noies admeten beure en excés, almenys 28 cerveses o 14 combinats a la setmana, un percentatge major que el de nois, que és del 10,1%.
Barcelona. Les joves catalanes d’entre 14 i 29 anys cada vegada beuen més. De fet, les últimes dades facilitades ahir pel director de l’Òrgan Tècnic de Drogodependències de la Generalitat, Ramon Colom, revelen que les noies ja consumeixen més alcohol que els nois. Tot i que durant els últims cinc anys hi ha menys gent que beu a Catalunya, entre els joves “s’ha incrementat el nombre de nois i noies que prenen alcohol fins a extrems que poden ser perjudicials per a la salut”.

Si les últimes dades asseguraven que un 7,8% dels joves catalans bevien en excés, actualment la xifra ja supera el 10,1% en el cas dels nois i el 10,8% en els de les noies.

14 copes en set dies
Els experts consideren que els nivells de consum d’alcohol que es poden considerar “perillosos” són els següents: en el cas dels nois representen prendre en una setmana 28 cerveses o 14 combinats, mentre que entre les noies la xifra de cerveses màxima és de 16 i el nombre copes només 8.

Colom també va assegurar que si abans es detectava un consum més continuat d’alcohol al llarg de la setmana, ara la ingesta es produeix, sobretot, els caps de setmana.

Beure sense moderació pot matar

Entre el 1988 i el 1997 més de 28.700 catalans van morir per una reacció física adversa al consum excessiu d’alcohol. De fet, es calcula que un 5,5% de les morts que hi ha a l’any tenen relació amb la beguda. Beure massa multiplica per cinc la possibilitat de partir una mort violenta i per sis la de patir una cirrosi hepàtica crònica, que també pot causar la mort.

--

Metro News.

art
October 21st, 2004, 03:22 PM
Les adolescents catalanes beuen tant o més alcohol que els nois
--

Metro News.

Clar, és que avui dia les noies són més vicioses que els nois :devil:

dirdam
October 21st, 2004, 07:29 PM
1,89 mg/l el què no sé ja no és com conduïa, sinó com dimonis no estava inconscient.

Sky
October 22nd, 2004, 12:44 PM
Quinze pobles del Segrià alerten de l'alt consum de drogues en menors

Alcaldes i representants municipals de les poblacions del nord del Segrià van alertar ahir del perillós increment del consum de drogues (marihuana, pastilles i cocaïna) entre els adolescents. Així ho van fer constar els alcaldes i regidors dels Alamús, Alcoletge, Vilanova de la Barca, Corbins, Torresserona, Torrefarrera, Alpicat, Rosselló, Vilanova de Segrià, Almenar, Alfarràs, Gimenells, Alguaire, Almacelles i Benavent, que van participar en la reunió per elaborar el pla d'actuació comarcal. El coordinador de les reunions sectorials, Xavier Solé, va assegurar que el consell incrementarà la plantilla d'assistents socials i educadors amb la finalitat d'aconseguir ocupar el temps lliure dels joves, ja sigui regulant i oferint espais per a grafits, obé potenciant les activitats i concursos per internet, la lectura i la integració en l'esport des de l'escola, així com organitzant campanyes de sensibilització dirigides als pares.

--

SEGRE.

Sky
October 22nd, 2004, 12:53 PM
Les discoteques demanen obrir fins a les set del matí

• 400 empresaris catalans de la nit s'uneixen per reivindicar la prolongació dels horaris

• La nova federació reclama la legalització dels 'after' amb condicions sanitàries i de seguretat

Els empresaris de la nit han unit forces per reclamar per primera vegada de manera conjunta davant la Generalitat un nou marc legal que reguli el funcionament dels seus locals. La seva densa llista de demandes està encapçalada per una revisió dels horaris que permeti tancar a les set del matí les discoteques --ara tanquen a les 5.30--, a les quatre els bars --ara ho fan a les 2.30--, i que garanteixi la legalització dels after, que obren al matí.

Ahir a la nit, prop de 400 propietaris de discoteques i bars musicals de Catalunya van presentar a Barcelona la Federació Catalana d'Associacions de Locals d'Oci Nocturn (Fecalon). No és la primera vegada que els empresaris de la nit s'uneixen. Fa uns quants anys que es va crear la Federació del Gremi d'Empresaris de Sales de Festa i Discoteques de Catalunya, encara que, segons nombrosos representants del sector consultats, no han aconseguit atraure a les seves files els empresaris que mobilitzen els clients més joves, i majoritaris. A més, la gran competitivitat que caracteritza aquest sector havia dificultat sempre les reivindicacions conjuntes.

IGUAL QUE A MADRID

Els empresaris de la nit sostenen que els nous horaris han d'estar d'acord amb les demandes d'un públic que cada vegada surt més tard de casa i que en moltes ocasions torna l'endemà al matí. De fet, l'increment d'horari que exigeix la nova organització és el mateix que ja regeix als locals de Madrid. El director de Jocs i Espectacles de la Generalitat, Xavier Guitart, va assistir a l'acte de presentació de la nova associació i es va comprometre a rebre'n els representants i a escoltar les seves peticions.

Guitart va assegurar a aquest diari que el seu departament vol "regularitzar" els after i revisar la resta d'horaris després d'una ronda de reunions amb empresaris, representants municipals i dels joves. La intenció és que la nova normativa elaborada per Jocs i Espectacles vegi la llum "com més aviat millor". "No es pot seguir girant l'esquena i tancant els ulls a una realitat com la dels after", va insistir.

La Fecalon ha fet una proposta detallada sobre els after. La nova federació defensa que només obrin els caps de setmana, entre les set i les dotze del migdia, i que es limiti la presència d'aquests locals a cada municipi. També reclamen que només puguin accedir a aquesta activitat els locals amb llicència F (de discoteca). A més a més, aquests espais haurien de comptar amb una sèrie de requisits extraordinaris en mesures de seguretat i assistència sanitària permanent.

GARANTIES

"A la gent no se li pot dir quan ha de deixar de ballar, però s'ha de garantir que balla amb seguretat", va indicar el secretari de l'organització, l'advocat barceloní Fernando Martínez. Una altra entitat, l'Associació per l'Oci Segur --integrada per alguns propietaris d'after a Barcelona--, es va constituir també ahir amb la finalitat de promoure la legalització d'aquests locals.

--

El Periódico.

jeros
October 22nd, 2004, 12:56 PM
A les 5:30???

La majoria tanquen de 6 a 6:30... al menys a les que jo vaig.

Sky
October 22nd, 2004, 02:52 PM
Jutjat per simular el seu segrest per ocultar que anava a prostíbuls

Un veí d'Oliana va ser jutjat ahir en rebel·lia a la sala penal número 3 de Lleida per haver mentit als Mossos, al simular el seu propi segrest, amb la finalitat d'ocultar a la seva dona que s'havia gastat grans quantitats de diners en cases de cites. La fiscalia va sol·licitar mig any de presó per a l'home, acusat de fer una denúncia falsa. La defensa, en canvi, va demanar l'absolució perquè el seu client havia confessat la veritat als Mossos poc després.

--

SEGRE.

Sh4d0w
October 22nd, 2004, 08:39 PM
A les 5:30???

La majoria tanquen de 6 a 6:30... al menys a les que jo vaig.

A les que vaig jo també xD
Deuen ser de padrins les de les 5.."salas de baile o bailes de salon" de aquelles....jajajaja :lol:

jeros
October 22nd, 2004, 11:57 PM
jejejeje :)

Per cert Sh4dow, on et fiques?? no et veig mai...!!

Sky
October 24th, 2004, 10:28 AM
Els boletaires són cada cop més un gran problema

Aquest any no hi ha hagut bolets i, per tant, és un any atípic, però els boletaires s'han convertit els últims anys en un veritable problema per als Bombers i els Mossos d'Esquadra. L'any 2002, per exemple, que va ser una gran temporada de bolets, vuit persones van morir mentre en buscaven. Eren persones grans que hi havien anat soles i, la majoria, van tenir un atac de cor. Però aquella temporada els Bombers van haver de fer setanta expedicions per anar a rescatar d'altres boletaires. I això són molts diners que es podrien haver evitat si l'afectat hagués pres unes mínimes precaucions. Però la cosa va a més, sobretot perquè anar a buscar bolets està cada cop més de moda i els que hi van no prenen "les mínimes precaucions"

--

AVUI.

Jordi Berlín
October 25th, 2004, 11:36 AM
Les àrees europees amb igual pressió contributiva que la catalana tenen un nivell de vida molt superior

CINC PUNTS MENYS DE DÈFICIT FISCAL EQUIPARARIEN CATALUNYA AMB ESTOCOLM

En un bon escenari econòmic, el PIB per càpita creixeria un 58% fins al 2010

Marga Moreno
BARCELONA

Catalunya es podria equiparar econòmicament amb les regions més riques d'Europa reduint una part del dèficit fiscal que suporta amb l'Estat espanyol. El PIB per càpita en PPA (paritat de poder adquisitiu) dels catalans podria arribar al nivell d'Estocolm, per exemple, sempre que el dèficit fiscal es reduís anualment un 5% del PIB des de l'estimació actual del 7%-10% del PIB català que representa aquest dèficit. Simplement, si aquest dèficit es reduís tan sols un punt anual, Catalunya tindria un PIB per càpita semblant a Madrid.
Aquestes són algunes dades que apunta l'estudi de Ramon Tremosa i Jordi Pons Competitivitat de l'economia catalana en l'horitzó 2010. Efectes macroeconòmics del dèficit fiscal amb l'Estat espanyol. El treball vincula directament el futur de l'economia catalana a la reducció de l'esmentat dèficit, ja que, segons Tremosa i Pons, només si se n'aconsegueix una retallada significativa, Catalunya pot acostar-se a la mitjana del PIB per càpita dels territoris europeus més dinàmics.

De fet, tan sols algunes regions italianes, com Llombardia i Emília-Romanya, suporten un dèficit fiscal semblant en percentatge al que es manté a Catalunya, amb la salvetat que totes dues regions tenen un PIB per càpita molt superior al català. Aquest desequilibri, segons Tremosa i Pons, es veu accentuat pel fet que Catalunya també té un saldo fiscal negatiu amb el pressupost comunitari, ja que, sent relativament productiva, no és prou pobra a Europa com per rebre fons estructurals.

El treball de Tremosa i Pons defineix diferents supòsits de dèficit fiscal amb l'Estat espanyol, que prefiguren panorames macroeconòmics ben diversos tenint en compte, al seu torn, tres escenaris de progressió del PIB (vegeu quadre). Aquests escenaris estan basats en projeccions de l'Idescat i del mateix ministeri d'Economia per al període 2002-2010.

En el cas d'un escenari intermedi de creixement, per exemple, si entre el 2002 i el 2010 el dèficit fiscal minva anualment un 1% del PIB, al final del període el PIB per càpita de Catalunya seria un 9,8% més elevat. Si la reducció fos del 3% del PIB cada any, el PIB per càpita creixeria un 32,1%, mentre que si el dèficit s'escurça un 5% del PIB en cada exercici, el 2010 el PIB per càpita català seria un 58,3% més alt. Prenent com a referència UE=100, només en aquest últim supòsit s'arribaria al nivell de les regions líders del continent, com la Llombardia, el Trentino-Alto Adige, Utrecht, Bremen i Estocolm, és a dir, amb un PPA d'entre 135 i 150 respecte al 100 de la UE.

En canvi, en el supòsit que no hi hagués cap canvi, Catalunya romandria el 2010 a l'altura d'altres regions europees molt menys actives econòmicament, com l'est de Gal·les o la Umbria italiana.

"Un flux de continuat dèficit fiscal no tan sols limita les possibilitats de creixement del producte, sinó que també té una incidència especial sobre la renda disponible", expliquen els autors de l'estudi, que argumenten que aquesta renda equival a la renda o producció menys els impostos més les transferències.

La cua de la polèmica

La recuperació d'aquest estudi, publicat dins dels Documents de reflexió estratègica de la Generalitat de Catalunya durant la legislatura passada, ve a tomb per la recent polèmica, reflectida aquesta setmana en el faristol del Parlament, a partir de la publicació a El Temps (avançada també per l'AVUI) d'un treball de Tremosa i Pons en què, operant amb dades oficials de liquidació de pressupostos, s'extreia un panorama absolutament deficitari per a Catalunya tant des del punt de vista de la inversió pública com al desequilibri fiscal amb l'Estat.

Avui

Sh4d0w
October 25th, 2004, 10:26 PM
jejejeje :)

Per cert Sh4dow, on et fiques?? no et veig mai...!!

Ainx.. es que ara estudio a fóra de Lleida i per la tarda, i clar, pel matí vaig d cul fent feina i projectes ..:nuts: :nuts:
I quan puc, doncs faig una escapadeta ràpida per aquí, pero buf.. costa, costa jejejejeje
Tot i que el threat que mai me perdo es aquest n_n

dirdam
October 25th, 2004, 11:16 PM
Ainx.. es que ara estudio a fóra de Lleida i per la tarda, i clar, pel matí vaig d cul fent feina i projectes ..:nuts: :nuts:
I quan puc, doncs faig una escapadeta ràpida per aquí, pero buf.. costa, costa jejejejeje
Tot i que el threat que mai me perdo es aquest n_n
I què estudies?

Sh4d0w
October 25th, 2004, 11:59 PM
I què estudies?

Disseny Gràfic i Fotografia :D

dirdam
October 26th, 2004, 12:20 AM
Disseny Gràfic i Fotografia :D
Collons!!! Doncs no sé què fas que no poses més fotos. Apa, a currar :D

Sky
October 27th, 2004, 07:12 PM
Detingut un veí de Lleida per exhibicionisme a Salou

• El jove de 29 anys d'edat ensenyava els genitals a uns nens des d'un balcó

La Guàrdia Civil ha detingut un veí de Lleida de 29 anys per un presumpte delicte d'exhibicionisme a Salou. El jove estava en un balcó ensenyant els genitals a uns nens de vuit anys. Per reclamar-los l'atenció, els havia cridat un seguit d'obscenitats. El detingut ha passat a disposició del jutjat d'instrucció número 4 de Tarragona.

--

SEGRE.

jeros
October 27th, 2004, 08:28 PM
Hi ha qui s'avorreix...

No és més fàcil "aliviar-se" d'una altra manera?

Sky
October 28th, 2004, 08:09 AM
Alerten que escampar les cendres dels difunts al bosc i al mar genera un problema ecològic

• Medi Ambient adverteix que cada any es recullen més de 600 urnes abandonades a la natura

El conseller de Medi Ambient, Salvador Milà, va demanar ahir als catalans que no escampin les cendres dels difunts al mar o els boscos i, sobretot, que no hi deixin les urnes funeràries. L'augment del nombre d'incineracions comença a convertir aquesta pràctica en un problema ambiental que fa que cada any es recullin més de 600 urnes abandonades. El conseller va destacar que cal «reconduir» l'hàbit d'escampar les cendres en llocs «emblemàtics» per als difunts perquè «contribueixen a la degradació de l'entorn que aquella persona estimava», i va reclamar que cendres i urnes «es guardin a casa o en columbaris».

Cada any es realitzen unes 12.000 incineracions a Catalunya. A Barcelona, on és més freqüent aquesta pràctica, les cremacions han passat de les 262 l'any 83 a les 6.354 que es van fer l'any passat i que representen un 30% del total de defuncions. I amb l'augment de les incineracions també s'ha generalitzat el costum que els familiars escampin les cendres en algun lloc significatiu per al difunt, habitualment el mar, la muntanya o algun altre espai natural.

Aquest ritual, però, s'ha convertit en un problema ambiental pels residus que contenen les cendres funeràries -amb un excés de fosfats, entre altres elements que contaminen- i, sobretot, perquè sovint l'urna es deixa també en plena natura.

El conseller de Medi Ambient va destacar ahir que «si durant la vida es demana a les persones que actuïn de manera sostenible, és important que la mort, que forma part del cicle de vida, també tingui un tractament respectuós amb el medi ambient».

Últimes voluntats

En aquest sentit, Milà va recordar que el fet de deixar les cendres a la natura, «que cada família afectada viu com un fet únic», genera un perjudici ambiental «si tenim en compte que milers de persones utilitzen aquest sistema». El conseller de Medi Ambient va reconèixer que és habitual que la depositació de les cendres es realitzi seguint l'última voluntat del difunt, però va assenyalar que «si aquesta persona hagués sabut que amb això es contribuïa a contaminar el paisatge que estimava, probablement hauria preferit un homenatge en aquest indret i que després les cendres es guardessin de manera que no perjudiquessin l'entorn». I la manera de no contaminar després del procés d'incineració és, segons Milà, guardant les urnes a casa o dipositant-les als espais habilitats als cementiris per a aquest efecte, els columbaris. Uns espais que, d'altra banda, s'han de pagar com els nínxols o la resta de serveis del cementiri.

Milà va fer aquestes declaracions després de visitar el forn cremator i de Collserola, on s'ha instal·lat un filtre que redueix les emissions contaminants. Serveis Funeraris de Barcelona, propietària del recinte de Collserola i de la resta de cementiris barcelonins, també ha instal·lat noves sales d'espera i ha ampliat la capacitat del crematori de Montjuïc, tot plegat amb una inversió de 300.000 euros.

--

El Punt.

Danzig
October 28th, 2004, 10:30 AM
:crazy:

alexbn
October 28th, 2004, 01:51 PM
Medi Ambient adverteix que cada any es recullen més de 600 urnes abandonades a la naturaColló. Això és com anar a un casament i llençar el paquet d'arròs sense obrir...

Sh4d0w
October 28th, 2004, 05:08 PM
Flipant, la gent no sap com olvidarse'n dels familiars difunts xD

dirdam
October 28th, 2004, 07:48 PM
També contaminen les cendres dels morts? Collons, si ja deia jo que el millor és no morir-se :D

dirdam
October 28th, 2004, 07:49 PM
@Sh4d0w: Què ha passat amb l'Amelie? Ara ets una "mujer fatal" amb taconassos? :D

jeros
October 28th, 2004, 09:56 PM
Mola, es com una mena de logo per la noia del fòrum :)

Sky @ UdL
October 29th, 2004, 10:40 AM
Troben un additiu tòxic a la massa del pa d'un forn de les Borges

• Fiscalia portarà davant del jutge la fleca per haver utilitzat bromat potàsic

Els laboratoris centrals de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil han confirmat la presència d'un producte tòxic i susceptible de provocar càncer, anomenat bromat potàsic, a la massa del pa que estava elaborant la matinada del 3 de juliol la fleca Godia de les Borges Blanques. Les mateixes anàlisis han ratificat que el producte es trobava en dos botelles localitzades aquella mateixa nit en dos forns escorcollats d'Almacelles i Artesa de Segre i de les quals van prendre mostres els agents del Seprona de la Guàrdia Civil.

La fiscalia de Lleida ultima una denúncia per la via judicial contra els responsables dels establiments com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, penat amb fins a quatre anys de presó i deu d'inhabilitació per a qualsevol ocupació relacionada amb l'alimentació. A més, els autors d'aquesta infracció s'enfronten a una multa de fins a 108.360 euros i la possibilitat que els establiments siguin clausurats fins a cinc anys i fins i tot siguin tancats definitivament. La fleca Godia de les Borges Blanques, no obstant, fa setmanes que no distribueix pa d'elaboració pròpia. el seu propietari s'ha jubilat, i l'establiment distribueix pa elaborat per altres forns.

--

SEGRE.

Sky @ UdL
October 29th, 2004, 10:44 AM
Les presses del metge forense

• Una patrulla d'incògnit va aturar un funcionari judicial que va trepitjar la línia contínua a la N-2

8.35 hores. Dos agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Mataró pugen en un Seat Ibiza. Van uniformats. El cotxe no porta cap indicatiu a l'exterior que faci sospitar que es tracta d'un vehicle policial. Surten a patrullar amb la finalitat de poder atrapar in fraganti aquells conductors que infringeixin les normes i els senyals de circulació.

Inicien el recorregut en direcció a la C-60 --que uneix Granollers amb Mataró-- i agafen el desviament a la C-32, en direcció a Girona. "A l'autopista, hi ha molts conductors que excedeixen la velocitat", comenta un dels agents. "Quan ens veuen en un cotxe policial, poques vegades ens avancen, cosa que no passa quan anem camuflats", continua el policia. Diversos vehicles els avancen i alguns fins i tot superen el límit dels 120 km/h.

L'Ibiza dóna la volta i es dirigeix després a la sortida d'Alella-el Masnou. Va a la N-2. Just en el moment d'incorporar-se a aquesta via, els agents detecten un infractor. El turisme, que porta rotatius taronges i la inscripció Metge d'urgències, circula pel carril dret, que obliga a seguir en direcció a Alella, amb menys trànsit que l'esquerre, en direcció a Barcelona. El conductor canvia de carril en l'últim moment i trepitja la línia contínua. Els agents treuen el llum centellejant, posen la sirena i l'aturen.

El conductor, que anava acompanyat de la seva dona i el seu fill, ensenya la documentació i comunica als Mossos que té pressa. Diu que és forense i que es dirigeix a l'Hospitalet de Llobregat per fer una autòpsia a requeriment del jutge. Donades les circumstàncies, els agents no el denuncien en aquell moment, però li prenen les dades per cursar el tràmit més tard. Són les 9.15 hores.

--

El Periódico.

Sky @ UdL
October 29th, 2004, 10:58 AM
Bua, però que incòmodes arriben a ser els ordinadors de la universitat... D'aquí sortiré amb la ma feta puré. :|

Sort que davant meu hi ha una rosseta molt maca que m'alegra la vista. :D :clown:

dirdam
October 30th, 2004, 03:09 AM
Bua, però que incòmodes arriben a ser els ordinadors de la universitat... D'aquí sortiré amb la ma feta puré. :|

Sort que davant meu hi ha una rosseta molt maca que m'alegra la vista. :D :clown:
Mmmmmmmm.... però posa fotos home!!! :D

Sh4d0w
October 30th, 2004, 04:51 PM
@Sh4d0w: Què ha passat amb l'Amelie? Ara ets una "mujer fatal" amb taconassos? :D

Para variar un poquino.. xDD
Tot i que cal dir que jo de botes am taconassos no en gasto gaire..sino semblo massa alta i no es plan :P
Quasi sempre vaig amb kets :D I bé, m'agraden aquestes botes per la seva estètica, no per la funcionalitat jajajaja

dirdam
October 30th, 2004, 04:55 PM
Volem fotos de la Sh4d0w amb els seus kets :D

Sky
October 30th, 2004, 11:01 PM
Detingut un veí de Gavà per robar quinze cotxes, la majoria a la Segarra i l'Urgell

Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí de Gavà com a presumpte autor del robatori de quinze vehicles, la majoria a la Segarra i l'Urgell. El jove, de 20 anys, aprofitava que els propietaris es deixaven els turismes oberts i amb les claus posades al contacte. La policia va localitzar al detingut per una carretera local al terme de Talavera. Circulava amb un vehicle sostret a Ivars d'Urgell. El jove, que té nombrosos antecedents, ha estat ingressat al Centre Penitenciari de Ponent per ordre judicial.

--

SEGRE.

Sky
October 30th, 2004, 11:02 PM
Gabe? :D:D

jeros
October 31st, 2004, 07:50 AM
Segur, jo penso el mateix :D

Met
October 31st, 2004, 08:30 AM
Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí de Gavà com a presumpte autor del robatori de quinze vehicles...

Ja li havia advertit al Gabe que amb la Tura, tard o d'hora els Mossos l'acabarien enxampant.... xD! A aquesta dona no se li escapa ningú... :jk:

Sky
October 31st, 2004, 06:29 PM
L'autodeterminació serà a l'Estatut

• Maragall ha acordat amb Bargalló i Saura trobar una fórmula de consens per incloure el principi sobiranista al preàmbul del nou text

El president de la Generalitat, Pasqual Maragall, és partidari que el nou Estatut inclogui el dret a l'autodeterminació en el seu preàmbul amb una fórmula de consens que satisfaci almenys quatre dels cinc partits de la cambra catalana: el PSC, CiU, ERC i ICV-EUiA. Així ho va traslladar al seu conseller en cap, el republicà Josep Bargalló, i al responsable de Relacions Institucionals i Participació, l'ecosocialista Joan Saura, en una reunió on van analitzar els continguts de més alt voltatge polític del projecte estatutari.

Segons han assegurat a l'AVUI fonts coneixedores de la conversa, el contingut de la qual no havia transcendit fins ara, la qüestió va ser analitzada pels màxims caps del tripartit al govern coincidint amb l'arrencada dels treballs de redacció del nou Estatut per part de la ponència parlamentària.

Durant la trobada, Maragall també es va mostrar partidari que Catalunya es defineixi com a "nació" en el nou text -en l'actual figura el terme nacionalitat a l'article 1.1., d'acord amb la distinció que fa la Constitució entre "nacionalitats" i "regions"- i que s'estableixin els principis d'un sistema de finançament equivalent al concert econòmic basc, de tipus foral.

L'encàrrec de Maragall als seus consellers va ser que a partir d'aleshores treballessin en la recerca de fórmules per resoldre aquestes qüestions, en col·laboració amb l'Institut d'Estudis Autonòmics (IEA) -que proveeix les bases de la discussió de la ponència parlamentària-, la comissió assessora nomenada en el seu dia per Saura, formada per prestigiosos especialistes, i altres responsables del govern, entre els quals hi ha el conseller d'Economia, Antoni Castells.

Ajornament a la ponència

Fruit d'aquest encàrrec de Maragall és el fet que en la primera reunió de la ponència parlamentària, el 16 de setembre passat, els representants dels tres partits del govern sorprenguessin els de CiU amb la proposta que el debat sobre la definició de Catalunya com a nació i la inclusió de l'autodeterminació a l'Estatut s'ajornessin per al final dels treballs de redacció, que el president Maragall situa en la primavera de l'any vinent.

Fonts consultades per l'AVUI van explicar que a hores d'ara es treballa sobre diverses possibilitats per incloure l'autodeterminació en el nou Estatut, sense que hi hagi cap fórmula tancada. Sobre la taula, i en sintonia amb les últimes declaracions sobre la qüestió aprovades al Parlament de Catalunya el 1989 i el 1998, figuren les de la no-renúncia a aquest dret o l'acolliment de Catalunya a l'ordenament internacional en la matèria (resolucions de l'ONU sobre els drets dels pobles al seu autogovern), entre d'altres.

Malgrat el principi d'acord entre Maragall, Bargalló i Saura perquè s'abordin aquestes qüestions, a ningú se li escapa el grau de dificultat que comporta la seva concreció. I no només pel fet que es trobi una fórmula que satisfaci els tres socis del tripartit, sinó que, alhora, sigui acceptada per la federació de CiU, que ha amenaçat de bloquejar el text (els seus diputats són decisius a la cambra) si no s'eleva substancialment l'actual autogovern.

A més a més, aquesta setmana s'ha posat de manifest que la conveniència d'incloure l'autodeterminació al nou Estatut és vista amb recel des del PSC. Així ho va evidenciar el primer secretari del partit i ministre d'Indústria, José Montilla, després que el diputat socialista Joan Ferran s'hi mostrés a favor. Sense negar-se a entrar en el debat, Montilla va deixar clar que, en tot cas, el dret a l'autodeterminació no forma part de la "cultura política" dels socialistes catalans.

Repartiment de papers

De tota manera, i malgrat les incerteses que hagi pogut introduir aquest posicionament, fonts consultades per aquest diari hi veuen un repartiment de papers, en part obligat per la revifada del debat sobre l'autodeterminació en vigílies de la celebració de la primera conferència de presidents autonòmics, dijous al Senat. "Montilla és aparell i és al govern d'Espanya, però Maragall no", resumeixen.

--

AVUI.

Nolke
October 31st, 2004, 06:41 PM
Clar que si. El reconeixement del dret d'autodeterminació no significa la concessió inmediata de la independència. És obrir la via a la voluntat del poble.

PD: Perdonad los errores que pueda tener mi catalán de pandereta :D

Hush
November 1st, 2004, 12:13 AM
Ets català/valencià/balear, Nolke?

Nolke
November 1st, 2004, 02:54 AM
Ets català/valencià/balear, Nolke?
No, tengo familia política originaria de la Cataluña profunda, pero yo concretamente no soy catalanoparlante. De hecho no sé hablarlo.

Sensenick
November 1st, 2004, 11:58 AM
Clar que si. El reconeixement del dret d'autodeterminació no significa la concessió inmediata de la independència. És obrir la via a la voluntat del poble.

PD: Perdonad los errores que pueda tener mi catalán de pandereta :D
A simple vista crec que ho has escrit perfectament.

Medit
November 1st, 2004, 01:54 PM
doncs sort que al congres socialista del 2000 Bono no es va fer amb el càrrec de secretari general pels 9 vots de diferència que el Zapatero li va esgarrapar... potser ara el ministre de defensa seria el president del govern.... Quina mena d'autodeterminació ens otorgaria l'espanyolista catòlic que ordena y manda l'exèrcit espanyol? :horse:

aportell
November 1st, 2004, 04:22 PM
que estudies a l'ESDI?

jeros
November 1st, 2004, 04:25 PM
Bé, jo estic a favor de reconèixer el dret d'autodeterminació, crec que és del tot important que això consti al nou Estatut no sigui que ens penedirem de no posar-ho després... :D

Per cert, benvingut Medit!!! We! Un altre del Vallès, i a més de la meva zona! :)

Sh4d0w
November 1st, 2004, 04:35 PM
que estudies a l'ESDI?

Einggg?¿ xD

Aurelio
November 1st, 2004, 04:41 PM
La meva opinió és que el dret d'autodeterminació hauria d'aparèixer al nou estatut per tal de tenir una "vàlvula de seguretat" en cas que tornés a haver-hi un nou govern espanyol que fos agressiu i intolerant amb la diferència i amb les reivindicacions que provenen de Catalunya. Hauria de considerar-se com una espècie "d'arma dissuassòria", tal i com ho van ser les armes nuclears durant la guerra freda: ningú es va atrevir a utilitzar-les per por a que passés alguna cosa més gran, però allà hi eren per si de cas... D'aquest manera, es tindria un cert marge d'actuació en el cas que els temps foscos tornessin... Una altra cosa és que el parlament espanyol permeti que aquest dret hi consti a la versió final del nou estatut. Ho veurem...

Hush
November 1st, 2004, 06:38 PM
No es permetra aixo de l'autodeterminació....
Es mes no crec que l'estatut s'aprovi a Madrid tal com es planteja actualment, :(

Medit
November 1st, 2004, 06:43 PM
Per cert, benvingut Medit!!! We! Un altre del Vallès, i a més de la meva zona! :)

Gràcies Metro del Vallès... :D

jo crec que el què s'hauria de fer es posar-hi dos collons com els bascos amb el seu Pla Ibarretxe... referendum peti qui peti -de fet la llei que els declara il.legals serà revocada algun dia d'aquests, no?-

Jordi Berlín
November 2nd, 2004, 05:35 PM
Es mes no crec que l'estatut s'aprovi a Madrid tal com es planteja actualment, :(

Si passés això es fomentaria un xoc Catalunya-Espanya. Espanya no pot dir no a un estatut aprovat per la majoria de forces catalanes. Si ho fes, s'hauria d'atendre a les coseqüències... (l'independentisme pujaria)

El perill no es aquest: és que el tripartit, sobretot el PSC, s'esforci en fer un estatut 'light' perquè pugui ser aprovat fàcilment pel PSOE.

Medit
November 2nd, 2004, 10:43 PM
El perill no es aquest: és que el tripartit, sobretot el PSC, s'esforci en fer un estatut 'light' perquè pugui ser aprovat fàcilment pel PSOE.

és un bon motiu per veure si la presència d'ERC al tripartit és o no simplement presencial (valgui la redun-dun-dun-dància)... millor encara, pot servir per veure fins a quin punt la nova catalanitat que propulsa en Maragall no és més que una altra Maragallada... si el fan light seguirem practicant el tipic pujolisme d'anar a Madrid, queixar-nos fins a quedar-nos afònics, que ens donin dos copets a l'esquena i ens diguin que macos que som i després... pa i aigua... que s'hi fotin de ple i equilibrin el desequilibri d'una santa vegada... Huh!

art
November 3rd, 2004, 06:45 PM
quantes castanyes heu menjat aquests dies??
Jo 0 castanyes!! :D

I boniatos??
ZERO!!!

I panallets??

Bé panallets m´he menjat molts!!! Més de vint!!
Es que sóc molt llaminer :D

aportell
November 3rd, 2004, 07:44 PM
Einggg?¿ xD
ESDI= escola superior de disseny.. esk ma cusina hi esta fent un master sobre disseny multimedia. era curiositat simplement :p

jeros
November 3rd, 2004, 08:56 PM
No he menjat ni una sola castanya... i de panellets un parell crec. No m'agraden massa i posats a engreixar, prefereixo una altre cosa. :)

Sh4d0w
November 3rd, 2004, 11:28 PM
ESDI= escola superior de disseny.. esk ma cusina hi esta fent un master sobre disseny multimedia. era curiositat simplement :p
Ah.. okis jejej

Per cert!
Jo: 0 castanyes ---- 0 panellets ---- 0 de tot lo q es menja per la castanyada xD
Exceeeeepte..un puré cassolà de carabassa :D

dirdam
November 3rd, 2004, 11:47 PM
Castanyes 0 - Panellets 3

weeeeeeeee!!! :D

alexbn
November 4th, 2004, 01:45 PM
Però han de ser panellets exòtics, d'aquells que incorporen colorants com a component bàsic, que si no, no són fàixon...

art
November 4th, 2004, 07:10 PM
no!
els meus eran panellets de l´agüela - made in casa :eat:

Booze
November 4th, 2004, 10:30 PM
Hola!!!

Aprofitant que li he enviat un mail als meus amics, tambe us l'envio a vosaltres

Bones, despres des mails en que vos contava ses meves desavinencies amb sa burocracia, i ja que avui horabaixa no me fa cap ganes estudiar, he editat unes fotos per que vos fageu una idea un poc mes clara de on visc i sa gent amb qui visc.

Be, començam per sa habitacio. Monte Cengio (Padova, Veneto, Italia) es una residencia ja antiga i han restaurat dos edificis de 5. Jo he tengut sort i estic a sa part restaurada.

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd01.jpg

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd02.jpg

Com podeu veure davant sa meva habitacio hi ha un camp de futbol I unes vivendes que supos que son construccio social dels anys 70, pk hi ha un lletrero que posa que lesvaren construir amb ajut estatal. Per esser vivenda social no estan gens malament. És un barri molt agradable i tranquil.

S’habitació es compartida i no es molt gran, pero esta molt be. Hi ha colorins per tot i reproduccions de quadres bastant xulos. Sa cuina la compartim quatre persones. I es petitona pero tambe esta be. Sa putada es que nomes hi ha un mini escritori per dues persones que ara l’ocupa es portátil. Pero han obert dues aules d’estudi grans que estan be.

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd03.jpg

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd04.jpg

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd05.jpg

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd07.jpg

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd06.jpg

Sa meva bici es sa segona començant per la dreta. La vaig haver de pintar de nou pk es seu amo legitim no la pogues reconeixer (ses bicis se compren a individus extranys, per entendrens)

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd08.jpg

Aquí alguns veins de sa comunitat mente cengio. Es que fa sa cara rara de la esquerra es un de s’altre habitacio, es de la dreta que te una botella de pomodoro a sa ma es n’Andrea, es meu company d’habitacio, i ses altres son ses meves veinades.Una s’havia tallat aquell dia amb un ginevet. Mentres feia sa foto cridaven “ Italia,,, unooo” que es s’eslogan de una televisio den Berlusca, aix quina vergonya, fins a on ha arribat sa manipulacio mediatica ^_^

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd09.jpg

Il Cavaliere:

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd10.jpg

Foto en moviment, na Concietta te panic a ses fotos

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd11.jpg

Xerrant pes balco

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd12.jpg

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd13.jpg

Una que esta com una cabra, i en Vincenzo, company de cuina.

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd14.jpg

Fotos bonus:

San Siro - Milano

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd15.jpg

Venecia:

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd16.jpg

A n’aquesta hi havia una gavina volant a lo PP, me sap greu si qualquna sensibilitat política ha resultat seriament danyada ^_^

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd17.jpg

Verona, na Irene de sa assciacio erasmus a nes balco de na Julieta a Verona. Davall hi havia 150 persones que la miraven, te merit.

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd18.jpg

Sa piazza dell’herbe de Verona, amb s’estatua des lleo alat, simbol de sa republica de Venecia, i posteriorment de sa regio Veneto italiana (nordest). S’edifici de darrera te mites grecs a dalt de tot. En Toni Ribas supos que els sabrà identificar.

http://perso.wanadoo.es/booze/index_fotos/pd19.jpg

Adeu!!

jeros
November 5th, 2004, 11:35 AM
Osti tu... quin viatge que t'estas fotent!! Molen les fotos la hostia, ja veig que estàs tocant tot! festes, futbol (aish... san siro!) turisme...

Quina sort, tio... quan vens per aquí?

Met
November 5th, 2004, 04:06 PM
Osti tu... quin viatge que t'estas fotent!! Molen les fotos la hostia, ja veig que estàs tocant tot! festes, futbol (aish... san siro!) turisme...

Quina sort, tio... quan vens per aquí?

No està de viatge de plaer... està d'orgasmus a Itàlia... :sleepy:
Recorda que també has d¡estudiar.. eh? :jk:

art
November 5th, 2004, 08:25 PM
o sigui Booze, que compres bicicletes de procedència desconeguda..
ayayay!!!
Gràcies per les fotos!

Sky
November 5th, 2004, 08:47 PM
Que bé que s'ho passa en Booze. :D

Sky
November 6th, 2004, 09:18 AM
http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=vinyeta_detalleVinyeta&ID=333

Met
November 6th, 2004, 09:42 AM
http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=vinyeta_detalleVinyeta&ID=333

Molt bo, de veritat!

Una cosa semblant penso que es podria posar a la Ronda Litoral. Passo cada dia per davant del Cementiri de Montjuïc... L'Ajuntament podria posar un rètol similar on digués (més o menys...) Si corres molt, aviat arribaràs aquí al costat :sleepy:

Met
November 6th, 2004, 10:48 AM
La catedral de Barcelona rebrà més finançament per rehabilitar la façana principal. La immobiliària Hines i l'Institut del Paisatge Urbà de l'Ajuntament de Barcelona han signat un conveni on s'estipula que l'empresa aportarà un total de 160.000 euros per a la restauració de la catedral. El canonge Josep Maria Martí Bonet calcula que les obres podran començar en unes tres setmanes.

La immobiliària Hines, promotora del projecte de Diagonal Mar, contribuirà a la resturació de la catedral de Barcelona amb 160.000 euros. Així consta en el conveni que ha signat l'empresa amb l'Institut del Paisatge Urbà de l'Ajuntament de Barcelona. Hines se suma així a la companyia Gas Natural, que al juny passat va firmar un altre acord per aportar 200.000 euros a les obres.

El conseller delegat de Hines a Espanya, John Gómez, s'ha mostrat satisfet a "contribuir en aquest ambiciós i històric projecte de rehabilitació". Amb la seva participació pretenen contribuir que "la catedral no necessiti treballs addicionals a 200 anys vista", en un exercici que, per Hines, representa "un exemple de planificació seriosa i ordenada en la rehabilitació d'edificis amb un important component històric".

Josep Maria Martí Bonet, canonge de la catedral, preveu que les obres comencin abans d'un mes. Així mateix, ha assegurat que els estudis sobre la "malaltia" de la catedral ja estan acabats. El principal problema de la façana és l'oxidació de les grapes de ferro que uneixen aquesta part de l'edifici. Amb el pas dels anys, i per l'acció de la humitat, aquests ferros han augmentat de volum, amb la qual cosa les pedres es podrien despendre en qualsevol moment, i caure a la via.
------------------------------------------------------------------------
www.telenoticies.com

Booze
November 6th, 2004, 12:35 PM
No està de viatge de plaer... està d'orgasmus a Itàlia... :sleepy:
Recorda que també has d¡estudiar.. eh? :jk:

No us malpenseu. Que jo estudio molt i el 22 i 23 ja tinc dos examens finals. A mes he hagut d'aprendre italia a la velocitat de la llum. Ara ja ho entenc al 90-95% pero encara no el parlo molt be-

Padova te la sort d'estar molt a prop de locs com Venecia i Verona. I com a ciutat es molt habitable i divertida :)

Despres del 24 de novembre m'ho tornare a passar be ^_^
salutacions

Sh4d0w
November 6th, 2004, 02:15 PM
Booze! interessants ''festes'' que te montes per allà jejej
La bici de procedència desconeguda..ais ais vigila que no sigui provinent d'algun robatori o nose xD

dirdam
November 6th, 2004, 03:37 PM
Compte Booze, a veure si la bici era d'algun capo de la màfia :D. Sembla que t'ho estàs passant de conya. Me n'alegro molt. No estudïis massa i gaudeix l'estada ;)

Ah, i tampoc no miris massa la tele d'en Berlusco :D

jeros
November 8th, 2004, 10:55 AM
jejeje... dirdam com m'agrada lo de meca-luxurious :D...

Sky
November 8th, 2004, 02:30 PM
L'Ajuntament de Cervera canvia tots els panys després que a l'alcalde li robin les claus

L'Ajuntament de Cervera s'ha vist obligat a canviar tots els panys després que a l'alcalde li hagin robat les claus. Salvador Bordes ha estat víctima d'un assalt massiu en una estació de servei de Fonolleres. Els lladres van rebentar disset vehicles aprofitant la celebració de la festa de la Penya Ciclista. Bordes ha perdut objectes personals i una maleta amb documentació de l'Ajuntament, el consell comarcal i la Diputació.

L'alcalde de Cervera es lamenta de les molèsties que ha ocasionat el robatori. El primer pas va ser l'anul.lació de targetes de crèdit i talonaris, bloquejant alguns comptes del banc. A més, el consistori ha hagut de posar panys nous a l'edifici de la Paeria. Entre ells, el de la porta principal.

Salvador Bordes destaca que els lladres no faran res de tot el que li han robat.
L'alcalde de Cervera demana que li tornin tots els documents que portava al cotxe. Segons Bordes, els lladres estalviarien així molta feina a tots els tècnics de l'ajuntament i la Diputació. Els mossos d'esquadra han rebut nou denuncies, quatre per danys i cinc per robatori a l'interior de vehicle.

--

SEGRE.

dirdam
November 8th, 2004, 11:05 PM
jejeje... dirdam com m'agrada lo de meca-luxurious :D...
Ja ho sabia jo que t'agradaria :D

Ah, i a veure si et connectes, que no se't veu el pèl

jeros
November 9th, 2004, 10:11 AM
Ja... ara tan sols em conecto des del treball a internet i no puc conectar-me al messenger des d'aqui.

A casa tinc l'ordinador espatllat, però suposo que al llarg d'aquesta setmana tornaré a ser operatiu ;)

Vinga noi! :)

Sky
November 10th, 2004, 10:27 PM
"Signeu" tots aquí per aconseguir que el nostre Gabe no ens abandoni! :)

deBarna
November 10th, 2004, 10:48 PM
Dic jo que marxarà si vol i no si li demanem nosaltres... Cadascú és lliure de fer el que vulgui. Clar que sempre és positiu tenir un català més per aquests fòrums, i més últimament... que hi ha una de caspa i d'intolerància que arriba a límits insospitats.

Gabe, si te'n vas per certes actituds i certes opinions de la gent més casposa i intolerant del fòrum, no ho facis... A mi em fa fàstic llegir certes coses i haver de tragar certes "bromes"... i també veure que els moderadors fan la vista grossa. Però bé, el fòrum també m'aporta moltes coses...

jeros
November 10th, 2004, 11:29 PM
Tu diràs si volem que es quedi...

Medit
November 10th, 2004, 11:32 PM
quines són aquestes converses (aka threads) tan irritants de les que parleu? a on estan?

art
November 11th, 2004, 11:02 AM
Jo respecto la seva decisió encara que el trobaré a faltar perqué
aportava molt al foro.
D´altra banda no m´estranya que pugui estar fins els nassos de
certs elements, sobre tot alguns nouvinguts que quan arriban
comencen a dir moltes banejades i que només al cap d´un temps
ja es comencen a mossegar la llengua perqué la resta els hi
posem al seu lloc. Em refereixo a gent sempre del centre de l´Estat.

Jordi Berlín
November 11th, 2004, 11:24 AM
Sou tots uns sentimentals. Perquè s'ha de pressionar ara Gabe perquè es quedi si ell se'n vol anar? Si ho va anunciar com ho va anunciar serà perquè ho haurà pensat a fons, no?

jeros
November 11th, 2004, 02:01 PM
Temps al temps... però crec que comença una despoblació...

art
November 11th, 2004, 04:34 PM
L'Ajuntament de Cervera canvia tots els panys després que a l'alcalde li robin les claus

SEGRE.

MOLT BÓ! :lol:

dirdam
November 11th, 2004, 08:47 PM
@art i deBarna: Jo crec que el Gabe no se'n va perquè vingui molta caspa del "centre de l'Estat" (també hi ha altres coses casposes) sinó perquè es va bannejar al OscarTgn. Ja ho va dir, que pensava montar un "pollo" si això passava. Jo crec que s'equivoca defensant a aquest forer que des del primer dia no va fer més que provocar el personal, fins i tot al fòrum català, i si no que li diguin al alexbn. Penso que hauria de recapacitar.

Jordi Berlín
November 11th, 2004, 11:58 PM
No sabia que s'havia banejat OscarTgn. I no sé si em sembla gaire bé, la veritat... Crec que en aquest fòrum hi ha gent que des de fa molt de temps es passa tant o més que l'OscarTgn i no se li diu res.

Sh4d0w
November 12th, 2004, 12:51 PM
Claaaar.. l'alcalde és el amo, cla cla..i no fos cas que tornés a passar un altre incident..qué li hauran robat exactament? xDDD

art
November 12th, 2004, 03:18 PM
@art i deBarna: Jo crec que el Gabe no se'n va perquè vingui molta caspa del "centre de l'Estat" (també hi ha altres coses casposes) sinó perquè es va bannejar al OscarTgn. Ja ho va dir, que pensava montar un "pollo" si això passava. Jo crec que s'equivoca defensant a aquest forer que des del primer dia no va fer més que provocar el personal, fins i tot al fòrum català, i si no que li diguin al alexbn. Penso que hauria de recapacitar.

vaja vaja, no ho sabia..
Estic d´acord amb que OscatTgn era una mica impetuós pero no tant
com per bannejarlo.

Met
November 13th, 2004, 08:11 AM

No t'equivoques pas.
En principi aquest web és per parlar i discutir temes d'urbanisme, arquitectura i de ciutats i de llurs projectes... però darrerament els apartats "secundaris" d'actualitat política i social estan arrebassant tot el protagonisme i les seves conseqüències estan parasitant els apartats originals.

Hi ha gent que fa temps que hauria d'haver estat advertida o àdhuc banejada per les actituds poc respectuoses i que no venen a lloc amb el tema que es discuteix.
No estic gens d'acord amb que s'hagi banejat l'OscarTgn. Un no pot estar d'acord amb les seves idees, que defensava amb molta vehemència però alhora amb total correcció. Sembla que hi ha una doble taula de mesurar els participants del fòrum... i tenim les de perdre.... No m'agarada.

Em sap greu que en Gabe hagi tocat el dos, i voldria que seguís... però cadascú sap les seves coses... és més...
ja fa dies que cerco al google algun fòrum realment d'urbanisme, arquitectura i art urbà per migrar-hi. N'estic fart també jo.

dirdam
November 13th, 2004, 01:41 PM
Potser els que dieu que l'OscarTgn era sempre respectuòs en les seves opinions no us heu passat per cap dels fils que es van tancar exclusivament per culpa seva. El que tant us molesta de determinats foraires del centre és precissament el que feia l'OscarTgn. Jo sí que estic d'acord amb que hagi sigut bannejat, i penso que altres tb haurien de caure. Però jo no sóc moderador.

jeros
November 13th, 2004, 03:13 PM
Teniu raó tots. Sense discussió. TOTS. Però a la vegada una cosa.

"Reflexionem en com era i com és el fòrum" i a veure que treieu... jo últimament ho tinc bastant clar.

mmateoca
November 14th, 2004, 03:25 PM
No podem perdre els teus ulls i els teus coneixaments, GABE, NO MARXIS!!!!!!!!!!! Això perd valor sense tu... :(((((

gohcan
November 14th, 2004, 07:33 PM
(intentaría chapurrear un poco en catalán, pero seguro que cometería más errores que aciertos)
Yo creo que no es bueno que ningún forero se vaya. Sobr el tema de oscartgn, no sé nada así que no opino, solo sé lo que algunos foreros me han contado.
Sobre lo que dice jeros, pues no creo. Solo auguro despoblación de aquellos que vengan al foro a hablar de política. Quienes estamos aquí por lo que estamos (arquitectura, urbanismo...) al final las rivalidades políticas nos dan un poco igual.
Creo que en este foro casi todos hemos demostrado bastante más respeto con todas las identidades que una minoría irrespetuosa que solo ha entrado a preparar riñas y discusiones.
Considero que casi todos los que estamos aquí somos lo suficientemente inteligents como para defender nuestras posiciones sin necesidad de discriminar a los demás.

Saludos

Gabe
November 14th, 2004, 08:53 PM
Os agradezco lo que estais haciendo (así en castellano para que me entienda todo el mundo). Pero un par de puntualizaciones en referencia a los comentarios de dirdam y gohcan.

1. El baneo de oscar no ha tenido nada que ver en mi decisión de ausentarme del foro por tiempo indefinido, sino más bien una situación personal. No necesito lecciones de ética dirdam, ya soy mayorcito. Por otro lado que quede claro que no estoy a favor de su baneo pues otros foreros que muchos conocemos merecerían ser nominados para abandonar el foro , y sí, pq no, incluso alguno de madrid.

2.Gohcan, hace poco más de un año que entro intentando hacer buenos threads de mi ciudad, threads cargados de mucho tiempo de trabajo, pues aparte de las fotos que he tenido que hacer meticulosamente escogiendo y pateandome los lugares adecuados, sumale el tiempo para subirlas, escribir todas las parrafadas históricas y elaborar el thread. Si a eso le sumas las veces que sólo para buscar unas referencias me he tenido que pasar tardes en el archivo histórico de la ciudad o en alguna biblioteca......pues no sé, chico....si piensas que no estoy aqui por la arquitectura y el urbanismo, es que no me conoces.

Por otro lado , y al igual que muchos de mis compañeros he tenido que sufrir y aguantar toda clase de menosprecio y vegajaciones incluso por parte de copañeros tuyos de pucela y de otras regiones de España. Si cada vez que nosotros en nuestro subforo queremos tratar un tema que nos concierne relativos a la lengua, estatut, etc...tiene que entrar algún "gracioso" a chafarnos la charla con intervenciones poco menos que afortunadas y NADIE dice NADA al respecto....pues para mi es totalmente incomprensible que se banee a alguien que siempre ha defendido sus posturas sin llegar a palabras mayores. Pero como ya he dicho, el baneo de oscar no ha sido motivo de nada por mi parte. Pero sí el rumbo en general que ha tomado el foro. Cuando entré era porque Harry78, Mies, etc.....proporcionaban buenos threads con información veraz sobre los proyectos de mi ciudad, y al igual que ellos otros muchos de las demás ciudades o comunidades autonomas. Ahora parece que el boca a boca funciona y entran más y más nuevos foreros sólo para buscar "pelea", para defender a sus compañeros y conseguir lo que ya han conseguido: que el foro se politice y no valga ya la pena continuar en él.

Es un foro de opinión? yo no lo creo....como ya dije en otras ocasiones pobre de tí que seas catalán y critiques algo de madrid o valencia. Te tachan de : envidioso, catalanista (a veces independista radical), "ombliguista", egoista, etecé, etecé, etecé. Y poco importa que intentes dar razones a favor o en contra de una opinión: los foreros que se sientan aludidos unirán su fuerzas para atacar hasta hacerte ver que eras tú el que estaba equivocado. Ejemplos:

"a mi no me gustan las kio": dice un barcelonés
" pues prefirias la torre agbar, que es un mazacote en medio d ela nada, o cualquiera de las otras dos mazacotes de la villa olimpica": dice un madrileño

Referencia: thread sobre las kio

"me encanta la agbar": dice un barcelonés
"pq está en barcelona pero a mi me parece una mierda": dice cualquiera

Referencia: thread de la Agbar

y asi sucesivamente.

Yo lo siento pero estoy cansado de algunos foreros (Rex y cia?) y como veo que no se trata como deberia tratarse estos temas (de una manera justa) he decidido no perder ni un segundo mas de mi valioso tiempo en una caza de brujas virtual y por eso no compartiré más ni mis fotos, ni mis consejos ni mis historias (tenia pensado una serie de threads sobre joyas desconocidas de barcelona y quizas en el futuro vuelva y lo haga ,pero no ahora). Servidor se va más feliz que una lombriz a vivir su vida y deja a los gallos de pelea en el corral...picoteandose hasta que sangren.

Por otra parte hago un llamamiento a los moderadores para que apliquen de manera JUSTA su privilegiada situación como "dioses" del foro. No he visto que a algunos foreros que se han pasado cincuenta pueblos se les haya llamado siquiera la atención...

En fin, agradezco vuestro apoyo pero yo no volveré al menos en un futuro próximo....continuo con mis paseos, mis fotos, mis reportajes virtuales y los compartiré con la gente que me importa (MET y otros) pero no gastaré más tiempo elaborando threads aqui. Además, en vista del creciente desinterés que cosechaban mis últimos threads creo que ha llegado el momento de dejarlo por un tiempo. Buscaré un foro de arte, historia y arquitectura donde puedan interesar más...los pepinos de 300 m. no me interesan mucho, es algo de lo que me he dado cuenta estos últimos tiempos y como ya sabeis mi tónica general a la hora de elaborar un thread no sigue precisamente el gusto general de foro para con los rascacielos y esa creo es la razón de su poco éxito (soy un bohemio romántico)

Que os vaya bien a todos.....ya sabeis dónde estoy para lo que querais.

Medit
November 14th, 2004, 09:16 PM
Buscaré un foro de arte, historia y arquitectura donde puedan interesar más...

avisa si en trobes algun... jo fa temps que busco fòrums d'arquitectura i no n'hi ha masses (per no dir quasi cap) que valgui la pena... com a mínim ubicats, o que tractin, a Barcelona o Catalunya..

a nivell nord-americà, Archinect.com és el millor amb diferència.. i a nivell llatino-americà Todoarquitectura.com és molt concorregut.. però és molt lent i a vegades és "massa llatinoamericà".... Hi deu haver algun forum europeu de qualitat a algun lloc.. pero no sé on és.. n'he vist de britànics i holandesos però cap que aculli tot el continent.. -i cap a nivell espanyol o català-

gohcan
November 14th, 2004, 09:40 PM
2.Gohcan, hace poco más de un año que entro intentando hacer buenos threads de mi ciudad, threads cargados de mucho tiempo de trabajo, pues aparte de las fotos que he tenido que hacer meticulosamente escogiendo y pateandome los lugares adecuados, sumale el tiempo para subirlas, escribir todas las parrafadas históricas y elaborar el thread. Si a eso le sumas las veces que sólo para buscar unas referencias me he tenido que pasar tardes en el archivo histórico de la ciudad o en alguna biblioteca......pues no sé, chico....si piensas que no estoy aqui por la arquitectura y el urbanismo, es que no me conoces.

Gabe, creo que no me has entendido bien. No me refería a ti con lo de gente que entra a montar bullas. De hecho recuerdo algunos threads tuyos muy buenos, a los que en su día te dí las gracias y la enhorabuena. Precisamente, creo que eres tú uno de los que no deben marchar (como la mayoría, solo unos pocos son los qu vienen a tocar la moral). Siento que no me hayas entendido bien, o que yo no me haya explicado bien.
En cualquier caso, si decides finalmente abandonarnos, mucha suerte y que dejes tu huella en otros foros como bien se ve que aquí la has dejado.

Por último, por mi no hay problema en que escribas en catalán, lo entiendo perfectamente, es el escribirlo lo que no se me da tan bien. ;)

Lo dicho, que yo no quería decir lo que has interpretado (en tu caso concretamente)

Pack
November 14th, 2004, 10:06 PM
Mi pregunta es: esto solo ocurre en un sentido o si un madrileño opina sobre Barcelona negativamente no produce el mismo efecto en los foreros de Barcelona.

Jordi Berlín
November 14th, 2004, 10:27 PM
Gràcies per l'explicació, Gabe. Tot plegat dóna molt que pensar. Jo porto 2 anys aquí i he passat tot tipus de fases: enganxar-me, desenganxar-me, entrar a sac en política, mirar-m'ho més de lluny (després del 14-M vaig gairebé desaparèixer uns mesos saturat de discusions polítiques). No sé, potser creus que jo puc haver contribuït a polititzar el fòrum en alguns moments. Crec que el meu paper ha estat, sobretot, defensiu, i de contestar els atacs insolents que hi ha hagut constantment al fòrum català des del principi. Alguna vegada vaig suggerir que el millor que podíem fer era ignorar els fils agressius, deixar-los amb zero posts. Però no sempre ha estat possible (ni per mi, ni per ningú), i això ens ha pres massa energia que hauríem d'haver dedicat a altres coses. Faig autocrítica.

Moments de reflexió...

jeros
November 16th, 2004, 11:07 AM
Sembla que ja tinc ordinador a casa... :P (+ o -, encara no rutlla massa bé)

Met
November 17th, 2004, 07:52 AM
El concejal del distrito, Ricard Martínez (ERC), pide una mayor implicación del Ayuntamiento en la fiesta mayor de Gràcia

http://web.lavanguardia.es/mtk/20041117/LVG200411170042vbI001.jpg175.jpg
Una calle engalanada durante la última edición de la fiesta mayor de Gràcia

La Vanguardia - 17/11/2004

Si las instituciones no tienen dinero para la fiesta mayor de Gràcia, declarada fiesta de interés nacional por la Generalitat, que lo saquen de la Feria de Abril de Catalunya, una actividad de carácter privado que recibe subvenciones públicas. Ésta es la reclamación del concejal del distrito, Ricard Martínez, en un momento en el que la ex vila de Gràcia está redefiniendo el modelo de la fiesta mayor de agosto de Barcelona y en el que, por otra parte, empieza a conocerse el alcance de las ayudas dadas a la Federación de Entidades Andaluzas en Catalunya (Fecac), organizadora de la Feria de Abril.

Martínez se hizo eco de la inquietud de las entidades que hacen posible la fiesta del barrio. En una entrevista en Ràdio Gràcia, recordó que la Conselleria de Cultura y las otras instituciones han de apoyar a las fiestas de interés nacional. En conversación con La Vanguardia,hizo extensiva la demanda a los servicios centrales del Ayuntamiento, a los que pide una mayor implicación porque el Consistorio "está obligado por ley a velar por la fiesta mayor de Gràcia". Y eso quiere decir, entre otras cosas, más recursos. Este año la contribución municipal, vía distrito, ha sido de unos 350.000 €, a los que hay que sumar 108.000 €aportados por los departamentos de Cultura y Benestar i Família de la Generalitat y 35.000 €para el alumbrado de las calles.

Ricard Martínez cree que también la concejalía de Cultura "debería colaborar un poco más en la fiesta mayor". El concejal de Cultura es el portavoz del gobierno municipal, Ferran Mascarell, que además preside el consejo de distrito de Gràcia.

Ricard Martínez milita en ERC, partido que mantiene un duro enfrentamiento con el presidente de la Fecac, Francisco García Prieto, respecto al origen y al destino de las ayudas a la Feria de Abril. El segundo teniente de alcalde, Jordi Portabella, protagonizó una encendida polémica con García Prieto seguida de una batería de preguntas de ERC a todos los departamentos de la Generalitat. A partir de las respuestas se ha sabido que la Fecac recibió en los años 2003 y 2004 cerca de medio millón de euros de Presidència y Benestar i Família. La ayuda del Ayuntamiento este año fue de 406.000 €y la Agència de Residus aportó 89.000 €. A ello hay que sumar, como mínimo, subvenciones de la Diputación -que se plantea ayudar también a las fiestas de Gràcia- y de la Junta de Andalucía.

"Calculamos que, como máximo, la fiesta de Gràcia recibe una cuarta parte de lo que va a parar a la Feria de Abril", asegura Martínez. Algunas estimaciones apuntan que la fiesta mayor de Gràcia recibe unos dos millones de "impactos" -visitas, que no visitantes- y que las cifras de participación popular son similares a las de la Feria de Abril.

La plataforma Els Altres Andalusos, crítica con la Fecac, ha pedido a las instituciones que congelen las ayudas a la Feria.

Jordi Berlín
November 17th, 2004, 12:58 PM
Alguna vegada vaig suggerir que el millor que podíem fer era ignorar els fils agressius, deixar-los amb zero posts

Avui ho subscric.

jeros
November 17th, 2004, 01:05 PM
Ja sé per on vas, Jordi. Jo també ho subscric.

AdemA
November 17th, 2004, 05:34 PM
Os agradezco lo que estais haciendo (así en castellano para que me entienda todo el mundo). Pero un par de puntualizaciones en referencia a los comentarios de dirdam y gohcan.

1. El baneo de oscar no ha tenido nada que ver en mi decisión de ausentarme del foro por tiempo indefinido, sino más bien una situación personal. No necesito lecciones de ética dirdam, ya soy mayorcito. Por otro lado que quede claro que no estoy a favor de su baneo pues otros foreros que muchos conocemos merecerían ser nominados para abandonar el foro , y sí, pq no, incluso alguno de madrid.

Por otro lado , y al igual que muchos de mis compañeros he tenido que sufrir y aguantar toda clase de menosprecio y vegajaciones incluso por parte de copañeros tuyos de pucela y de otras regiones de España. Si cada vez que nosotros en nuestro subforo queremos tratar un tema que nos concierne relativos a la lengua, estatut, etc...tiene que entrar algún "gracioso" a chafarnos la charla con intervenciones poco menos que afortunadas y NADIE dice NADA al respecto....pues para mi es totalmente incomprensible que se banee a alguien que siempre ha defendido sus posturas sin llegar a palabras mayores. Pero como ya he dicho, el baneo de oscar no ha sido motivo de nada por mi parte. Pero sí el rumbo en general que ha tomado el foro. Cuando entré era porque Harry78, Mies, etc.....proporcionaban buenos threads con información veraz sobre los proyectos de mi ciudad, y al igual que ellos otros muchos de las demás ciudades o comunidades autonomas. Ahora parece que el boca a boca funciona y entran más y más nuevos foreros sólo para buscar "pelea", para defender a sus compañeros y conseguir lo que ya han conseguido: que el foro se politice y no valga ya la pena continuar en él.

Es un foro de opinión? yo no lo creo....como ya dije en otras ocasiones pobre de tí que seas catalán y critiques algo de madrid o valencia. Te tachan de : envidioso, catalanista (a veces independista radical), "ombliguista", egoista, etecé, etecé, etecé. Y poco importa que intentes dar razones a favor o en contra de una opinión: los foreros que se sientan aludidos unirán su fuerzas para atacar hasta hacerte ver que eras tú el que estaba equivocado. Ejemplos:

"a mi no me gustan las kio": dice un barcelonés
" pues prefirias la torre agbar, que es un mazacote en medio d ela nada, o cualquiera de las otras dos mazacotes de la villa olimpica": dice un madrileño

Referencia: thread sobre las kio

"me encanta la agbar": dice un barcelonés
"pq está en barcelona pero a mi me parece una mierda": dice cualquiera

Referencia: thread de la Agbar

y asi sucesivamente.

Yo lo siento pero estoy cansado de algunos foreros (Rex y cia?) y como veo que no se trata como deberia tratarse estos temas (de una manera justa) he decidido no perder ni un segundo mas de mi valioso tiempo en una caza de brujas virtual y por eso no compartiré más ni mis fotos, ni mis consejos ni mis historias (tenia pensado una serie de threads sobre joyas desconocidas de barcelona y quizas en el futuro vuelva y lo haga ,pero no ahora). Servidor se va más feliz que una lombriz a vivir su vida y deja a los gallos de pelea en el corral...picoteandose hasta que sangren.

Por otra parte hago un llamamiento a los moderadores para que apliquen de manera JUSTA su privilegiada situación como "dioses" del foro. No he visto que a algunos foreros que se han pasado cincuenta pueblos se les haya llamado siquiera la atención...

En fin, agradezco vuestro apoyo pero yo no volveré al menos en un futuro próximo....continuo con mis paseos, mis fotos, mis reportajes virtuales y los compartiré con la gente que me importa (MET y otros) pero no gastaré más tiempo elaborando threads aqui. Además, en vista del creciente desinterés que cosechaban mis últimos threads creo que ha llegado el momento de dejarlo por un tiempo. Buscaré un foro de arte, historia y arquitectura donde puedan interesar más...los pepinos de 300 m. no me interesan mucho, es algo de lo que me he dado cuenta estos últimos tiempos y como ya sabeis mi tónica general a la hora de elaborar un thread no sigue precisamente el gusto general de foro para con los rascacielos y esa creo es la razón de su poco éxito (soy un bohemio romántico)

Que os vaya bien a todos.....ya sabeis dónde estoy para lo que querais.

Bueno gabe, tengo que reconocer que coincido contigo: me gustaba mas el foro antes. Esta masificacion contribuye a crear grupitos, ya no estamos todos unidos (como antes), ni hablamos solo de arquitectura (en los foros de arquitectura) y muchos buenos threads pasan desapercibidos en favor de otros politizados. (te aseguro que yo eso lo he sentido muchas veces en mi propia carne y se k es frustrante)

Respecto al baneo de Oscartgn, tengo que aclarar que se le aviso en multitud de ocasiones (al igual que a otros foreros madrileños) por varios moderadores, entre ellos yo, debido a la quejas de otros foreros. El detonante de su baneo fueron sus agresivas y chulescas respuestas a los mensajes de otros moderadores. (al leerlas me quede flipado) Me parece que este tema ya esta cerrado y que tampoco habria que darle mas vueltas. Tuvimos muchos y muy buenos motivos para su baneo y creedme cuando digo que la expulsion fue justa y necesaria.

Con relaccion a tu marcha quisiera decirte que desde el principio me has parecido un gran forero y me parece que asi te lo he hecho saber. Ultimamente, en cambio, me parecia que estabas algo tenso. Te metias en demasiadas discusiones, creo que has seguido la evolucion contraria que hemos seguido el resto de foreros veteranos, me incluyo.

Espero que este descanso, me gustaria k que sea solo eso, te venga bien para volver con las pilas cargadas y aprender a pasar de ciertos comentarios (quiza provocativos) ya que algunas discusiones no llevan nunca a nada.

Un saludo y hasta pronto.

PD: espero que comprendas que los moderadores no vamos a mala leche contra nadie (hablo en nombre de todos) y que nuestra tarea, en ocasiones, no es nada facil aunke kiza desde fuera asi lo parezca.

Hiram
November 17th, 2004, 07:03 PM
Sería una verdadera pena que te fueras. Guardo como oro en paño tus exquisitos threads sobre los barrios de Barcelona y el del Modernismo en detalle. Algunos apreciamos enormemente estos threads aunque no lo digamos (yo apenas escribo). Solo decir que algunos de los tuyos o de los de Met me han inspirado a sacar mi camara para intentar descubrir y retratar los tesoros de la ciudad en donde vivo.

Por otro lado, el nivel de estulticia y cinismo que está alcanzando este foro la verdad es que es alarmante, comprendo que estés quemado. Yo solo te aconsejo que te tomes un tiempo de descanso pero que no cortes por completo con el foro. Y a los cizañeros, ni caso. Es mejor no enfangarse. La indiferencia puede ser una victoria.

(Por último. Y esto más en general. Yo lo de los piques y enfrentamientos territoriales la verdad es que me aburre. He vivido la mitad de mi vida en una región y la otra mitad en otra completamente diferente y puedo decir que conozco muy bien cada una de las "Dos españas"[dicho esto sin ánimo político alguno, solo sociológico]. Y se, aunque no me gusta nada generalizar, de que pie cogea la gente en cada una. Lo mejor es centrarse en las personas que merecen la pena, sean de donde sean, y pasar de los intolerantes y paletos que no saben mirar más allá de sus estrechos conceptos mentales.)

Un saludo.

jeros
November 17th, 2004, 08:58 PM
Hiram coñe, deberías escribir más a menudo. ;)
Estoy totalmente de acuerdo contigo.

maple
November 18th, 2004, 06:59 PM
Tengo dos niños en el Baix. Un és a Viladecans i l'altre a Gavà. No volia escriure per respecte al que ja havies decidit. En tinc la meva opiniò.
Gracies per les bones estones que m'has fet passar. Pel teu treball. Si ens creuem pel carrers de Gavà espero no tenir tanta vergonya com tinc i saludarte. Fins aviat!

dirdam
November 18th, 2004, 09:36 PM
A mí em sembla molt bé que Gràcia demani diners per les seves festes, però és necessari ficar-se amb un altre? Que consti que a mi la feria de abril me la repampinfla i ni tan sols m'he acostat mai, però no sé perquè dimonis han de demanar que li treguin la subvenció. Que cadascú s'ocupi de casa seva.

Medit
November 18th, 2004, 11:00 PM
A mí em sembla molt bé que Gràcia demani diners per les seves festes, però és necessari ficar-se amb un altre? Que consti que a mi la feria de abril me la repampinfla i ni tan sols m'he acostat mai, però no sé perquè dimonis han de demanar que li treguin la subvenció. Que cadascú s'ocupi de casa seva.

home.. tenim la pasta que tenim, no?.. i hi ha d'haver unes prioritats.. i donar una quantitat massa elevada per una festa que té tant de catalana com Halloween quan les d'aquí en necessiten no té massa sentit... em sembla que és de calaix.

jeros
November 18th, 2004, 11:10 PM
BCN necessita una festa típica com els Sanfermines... o com El Pilar, les Falles... I podria ser aquesta: Però és a l'agost!!!!!! arghhhh!

Sky
November 19th, 2004, 08:07 AM
La Generalitat té des del 1991 un edifici que no fa servir

El conseller d'Economia i Finances, Antoni Castells, va afirmar ahir que "l’edifici de la Chartreuse, que és un edifici singular situat en el centre de Tarragona, és propietat del Govern de la Generalitat des de l’any 1991. Aquest és un edifici que està gravat des de l’any 2002 amb un cens emfitèutic per un import de 2 milions trenta-tres mil euros, dels quals resten pendents encara de pagament un 93 per cent". "El Govern anterior no va acabar mai de culminar les diferents propostes de destinació de l’edifici. Es van fer diferents plantejaments, es va parlar primer que hi havia un departament, un altre departament, un determinat servei, un altre servei, sense que al final acabés concretant-se en res".

--

E-notícies.

Sky
November 19th, 2004, 08:08 AM
Trias comença la precampanya mil dies abans

El president del Grup Municipal de CiU a l’Ajuntament de Barcelona, Xavier Trias, clourà dissabte vinent, 20 de novembre (12.00 h) una jornada que la Federació de CiU ha organitzat a l’Auditori de l’IDEC, de la Universitat Pompeu Fabra, al c. Balmes, 132 (cantonada c. Rosselló), per posar en marxa el Pla de Treball de Trias "per aconseguir el canvi a Barcelona". Amb aquest acte, que aplega el conjunt de regidors de l’Ajuntament de Barcelona, consellers municipals, diputats al Parlament i al Congrés dels Diputats, i membres de les executives de CDC i UDC en els àmbits de la ciutat i de totes les agrupacions de districte de la Federació de CiU, "presenta i dóna el tret de sortida al Pla de Treball de Xavier Trias per aconseguir guanyar l’Ajuntament de Barcelona", segons fonts de CiU.

--

E-notícies.

Met
November 19th, 2004, 01:14 PM
El Prat. La companyia US Airways iniciarà el proper 17 de maig un vol directe entre Barcelona i Filadèlfia. La nova ruta tindrà caràcter diari i es cobrirà amb avions tipus Boeing que tenen capacitat per a prop de 200 passatgers.

www.metrospain.com
-------------------------------------------------------------------------

dirdam
November 19th, 2004, 08:02 PM
:hilarious Què és un avió tipus Boeing? Un 717, un 747, un 777... tenen poc a veure entre ells :D

Sky
November 20th, 2004, 05:47 PM
http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=humor_detalleHumor&ID=45

Sky
November 20th, 2004, 05:50 PM
El meu caspòmetre s'ha trencat. :sleepy:

Sh4d0w
November 22nd, 2004, 01:29 PM
Sky! No pateixis..vas a una farmàcia i te'n donaran un de regal amb la seua propaganda ben estampadeta jajajajajaja

Sky
November 22nd, 2004, 02:57 PM
http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=humor_detalleHumor&ID=46

Sky
November 22nd, 2004, 02:59 PM
La JNC es queda sense la pancarta 'Catalonia is not Spain'

http://www.e-noticies.com/backoffice/imagenes/writeimage.asp?idNoticia=2026

Coincidint amb la celebració del partit entre el Futbol Club Barcelona i el Real Madrid, la Joventut Nacionalista de Catalunya va decidir ahir tornar a desplegar la seva pancarta amb el lema Catalonia is not Spain. Ahir doncs, i com altres vegades, un grup de militants, tots socis del Barça, van desplegar la pancarta que es va poder veure al camp des de les retransmissions televisives. La pancarta gegant va ser requisada, posteriorment, per efectius de la Policia, segons va denunciar l'organització juvenil.

--

E-notícies.

Sky
November 23rd, 2004, 09:14 AM
http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=vinyeta_detalleVinyeta&ID=346

jeros
November 23rd, 2004, 09:46 AM
Quina sort... ara que arreglo l'ordinador de casa meva i pum! tinc el virus blaster.

"Seguiremos informando"

:(

@dirdam: Vas fer algo? Ja em dius ;)

alexbn
November 23rd, 2004, 12:15 PM
A mí em sembla molt bé que Gràcia demani diners per les seves festes, però és necessari ficar-se amb un altre? Que consti que a mi la feria de abril me la repampinfla i ni tan sols m'he acostat mai, però no sé perquè dimonis han de demanar que li treguin la subvenció. Que cadascú s'ocupi de casa seva.El problema ve quan la Feria de Abril rep subvencions de la Gene, de l'Ajunta i de la Junta de Andalucía, però no permet que li auditin els comptes ni que se sàpiga res del que en fan. Això a més de cobrar entrada, és clar.

Sh4d0w
November 23rd, 2004, 02:57 PM

Pues..que n'haurà fet la policia d'aquell cartell?¿?

dirdam
November 23rd, 2004, 05:09 PM

Pues..que n'haurà fet la policia d'aquell cartell?¿?
L'hauran posat a l'entrada d'una caserna de la Guardia Civil tapant el "Todo por España"??? mmmmm.... crec que no :D

@jeros: No, encara no he fet res. Ja t'explicaré perquè he estat una mica liat.

Sky
November 24th, 2004, 11:52 AM
La Caixa s'empesca targetes de crèdit rodones

http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=eFoto_detalleFoto&ID=335

La principal caixa catalana vol aconseguir dos milions més de clients que utilitzin les seves targetes per arribar als 10 milions. A més vol elevar la facturació que es realitza mitjançant aquest sistema de pagament i superar àmpliament els 1.000 euros per segon que estan tramitant actualment. Per aconseguir-ho la Caixa oferirà als seus clients targetes amb totes les marques nacionals i internacionals, amb totes les modalitats de pagament i amb múltiples formats. Tant és així, que l’entitat està a punt de llençar al mercat la primera targeta rodona del món, que es podrà contractar en la modalitat de crèdit o de prepagament per a regal.

--

E-notícies.

Sky
November 24th, 2004, 11:56 AM
El nombre de gats de carrer creix a Girona i els caparan a tots per tenir-ne la població controlada

• S'engega un programa que es fonamenta en la col·laboració de les persones que els alimenten

La societat Progat i l'Ajuntament de Girona posaran en marxa un programa per controlar la població de gats de carrer que hi ha a la ciutat, que creix perquè hi ha gent que els alimenta. L'objectiu és educar les persones que els alimenten i establir punts d'alimentació distribuïts als llocs on s'ha detectat una colònia estable. Amb la seva col·laboració, se'ls capturarà i se'ls castrarà perquè no es reprodueixin. Posteriorment se'ls alliberarà. Els promotors del programa sostenen que aquesta és la millor manera per posar fi als problemes que originen els gats, com ara molèsties a veïns o temes de salubritat.

Un dels factors que més contribueix en l'extensió de les colònies de gats de carrer a la ciutat és el fet que hi ha gent que els alimenta, van reconèixer els responsables de Progat i l'Ajuntament. Els problemes que causen aquests animals són diversos, com el fet que sovint no s'acaben l'aliment i posteriorment apareixen altres animals. També qüestions relacionades amb les lluites pel territori, el zel o els miols. L'objectiu del programa és tenir controlades les poblacions de gats, que per exemple estan detectades a la riba de l'Onyar, al Barri Vell o en zones més allunyades, com Sant Daniel o Montjuïc. La fórmula més efectiva, asseguren els responsables del projecte, és la col·laboració de les persones que alimenten els animals. Per això s'ha convocat una xerrada dijous al vespre al centre cívic de Palau per tenir un cens d'aquests ciutadans. Se'ls formarà sobre quan i en quines condicions cal alimentar els animals, i allà on hi hagi una colònia -pot anar d'1 a 35 exemplars- instal·lar-hi abeuradors, menjadores, sorra i gratadores. L'alimentador paga el menjar -se suposa que ara ja ho fa-, i Progat s'encarrega de capturar els animals i l'Ajuntament, de pagar-ne l'esterilització. Un cop capats per evitar-ne la proliferació, s'alliberen i posteriorment se'ls continua fent un control veterinari. En tot cas, no es preveu el trasllat dels gats a altres territoris perquè, segons Olga Carcelén i Araceli Tembleque, de Progat, tendeixen a tornar al seu lloc original.

El regidor de Medi Ambient, Ponç Feliu, ha explicat que ara s'estudiarà com adaptar l'ordenança municipal, ja que actualment prohibeix alimentar animals a la via pública. L'Ajuntament no disposa de cap cens de gats de carrer.

--

El Punt.

Sh4d0w
November 24th, 2004, 04:41 PM
Joer.. pobres gats, com si molestessin pel carrer :(
Vora casa meva sempre n'hi ronden uns quants i m'amareels hi dona de menjar, com ara les restes de peix o sardines i coses aixi..a sobre que aprofiten el menjar, perqué no poden criar?

Sky
November 24th, 2004, 05:07 PM
Weeeeeeeee, post 500!!! :colgate:

Sky
November 24th, 2004, 05:08 PM
Enhorabona masiaires!!! :D

jeros
November 24th, 2004, 05:54 PM
Si es que va ser una bona idea... i això que els començaments van ser durs... :D

Met
November 24th, 2004, 06:50 PM
http://www.20minutos.es/nx.asp?noti=18542

Pequeñas aves yacen muertas cada día tras estrellarse contra el cristal transparente de la marquesina de la parada de Glòries del TramBesòs

Cada mañana aparecen muertos en el suelo tras el cristal de la marquesina de la parada de Glòries del TramBesòs, dirección al Fòrum, media docena de pequeños pájaros silvestres, generalmente petirrojos, gorriones o lavanderas. La muerte de estas pequeñas aves se produce a consecuencia del brutal impacto contra el cristal transparente de los pájaros cuando vuelan hacia los Jardins del Bosquet dels Encants, situados a escasos metros de la parada.

La letra T que hay enganchada en todos los cristales de las paradas del tranvía de Barcelona no es lo suficientemente grande como para que las aves se den cuenta de que a su paso por allí deben desviar el vuelo para no empotrarse. Los primeros rayos del sol de la mañana ciegan a los pájaros en el que muchas veces es su último viaje.

La empresa del tranvía desconocía hasta ayer el problema, cuya solución requeriría cambios en el diseño de las marquesinas, actuación que corresponde a la Autoritat del Transport Metropolità.

Met
November 24th, 2004, 06:52 PM
http://www.20minutos.es/nx.asp?noti=18542

Pequeñas aves yacen muertas cada día tras estrellarse contra el cristal transparente de la marquesina de la parada de Glòries del TramBesòs

Cada mañana aparecen muertos en el suelo tras el cristal de la marquesina de la parada de Glòries del TramBesòs, dirección al Fòrum, media docena de pequeños pájaros silvestres, generalmente petirrojos, gorriones o lavanderas. La muerte de estas pequeñas aves se produce a consecuencia del brutal impacto contra el cristal transparente de los pájaros cuando vuelan hacia los Jardins del Bosquet dels Encants, situados a escasos metros de la parada.

La letra T que hay enganchada en todos los cristales de las paradas del tranvía de Barcelona no es lo suficientemente grande como para que las aves se den cuenta de que a su paso por allí deben desviar el vuelo para no empotrarse. Los primeros rayos del sol de la mañana ciegan a los pájaros en el que muchas veces es su último viaje.

La empresa del tranvía desconocía hasta ayer el problema, cuya solución requeriría cambios en el diseño de las marquesinas, actuación que corresponde a la Autoritat del Transport Metropolità.

http://www.20minutos.es/fotos/222/0dipwskdpwe.jpg
Un gorrión yacía muerto ayer junto a la parada del tranvia de Glòries después de no haber visto la marquesina y estrellarse.

Aixxxx... xD! Un altre argument antitramvia... :horse:

Sky
November 25th, 2004, 12:18 AM
Alló sembla més aviat una mofeta o una cosa per l'estil. :D

Sky
November 25th, 2004, 02:10 AM
La “extrañísima y curiosa” llengua llengua catalana

http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=eFoto_detalleFoto&ID=342

Un jutjat del social de Badajoz ha acordat tornar una minuta d’honoraris enviada pel Jutjat del Social núm. 23 de Barcelona pel fet que estava redactada “en una extrañísima y curiosa lengua, totalmente ajena al idioma oficial de estos pagos patrios”. L’objectiu de la devolució, segons Fernando Barrantes, secretari de l’esmentat jutjat extremeny és que “sea correctamente redactado y sin faltas de ortografías (sic) en el idioma oficial común de nuestra Nación”. Es refereix a la llengua espanyola, en què, diu “se han escrito las mejores obras de la Literatura Universal, con la que se civilizó medio mundo y prácticamente hablada en todo él”.

--

E-notícies.

Sky
November 25th, 2004, 10:59 AM
http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=humor_detalleHumor&ID=49

Medit
November 25th, 2004, 11:44 AM
http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=humor_detalleHumor&ID=49

:rofl: .. pobrets! amb la de cocodrils que ronden per les clavegueres... :D

jeros
November 25th, 2004, 01:07 PM
Collons amb l'ànec... :D

alexbn
November 25th, 2004, 01:22 PM
També cal ser ximple. Qui li manae a l'ànec creuar sense mirar cap a baix???

alexbn
November 25th, 2004, 01:36 PM
-Pues yo creo que vosotros los catalanes parece que casquéis nueces al hablar.
-No crec.

alexbn
November 25th, 2004, 01:37 PM
-Pues yo creo que vosotros los catalanes parece que ladréis al hablar.
-Au va!!

PD: Ho sent, és que m'avorria.

Sky
November 25th, 2004, 04:51 PM
Un bus de Barcelona ha d'esquivar més de 12 obstacles cada hora al seu carril

Un autobús de Barcelona es troba de mitjana amb 12,5 obstacles cada hora als carrils teòricament reservats perquè hi circuli. Aquestes incidències, provocades principalment per vehicles privats i furgonetes de càrrega i descàrrega, fan baixar un 10% la velocitat comercial dels busos i afecten greument la qualitat del servei. Són les conclusions d'un informe de l'Associació per la Promoció del Transport Públic (PTP), que ahir va criticar la passivitat de la Guàrdia Urbana respecte a les infraccions. Per la PTP, amb el nou vehicle amb càmeres de l'Ajuntament no n'hi ha prou per resoldre el problema.

Barcelona té 98 quilòmetres de carril bus, una xifra gens menysperable en comparació amb altres ciutats europees. El problema, però, no és la quantitat sinó la qualitat. I la majoria de carrils bus de Barcelona tenen problemes per complir la seva funció perquè es troben contínuament bloquejats. L'Associació per la Promoció del Transport Públic ha controlat l'afectacio del carril bus en diferents punts de circulació, línies i franges horàries, i ha posat al descobert, amb xifres i percentatges, una realitat que els usuaris d'aquest mitjà de transport pateixen dia a dia.

L'informe, que es va presentar ahir, assenyala que els busos de Barcelona circulen a 12,7 km/h de mitjana, una velocitat que augmentaria fins als 14 km/h (un 10% més) si es respectessin els carrils reservats. També es revelen autèntics punts negres, com el lateral de muntanya de la Gran Via, on s'han detectat fins a 13 incidències en 15 minuts al tram entre Aribau i Casanova, i el carrer Balmes, que és el que acumula més problemes al llarg de tot el recorregut. Els autors han comptabilitzat com a incidències els casos en què el bus s'ha d'aturar o desviar de la seva trajectòria per culpa de l'obstacle. Els principals infractors són els vehicles privats que hi estacionen i que generen un 34% de les afectacions, seguits de les furgonetes (24%) i els camions (11%), que fan servir indegudament el carril bus per a càrrega i descàrrega. També provoquen problemes els taxis que s'aturen per fer pujar o baixar passatgers (13%) i els autocars (7%).

Un dels autors de l'informe, José Luis Rodrigo, destacava que les incidències no només provoquen problemes puntuals de velocitat sinó que acaben desequilibrant tot el servei. Un bus pot esquivar un obstacle en deu segons, però sovint amb això perd l'ona verda dels semàfors, cosa que li fa acumular més retards. «Al final aquests retards generen desajustos en la càrrega, amb busos que van plens a vessar i altres que passen buits just al darrere»
, va explicar Rodrigo.

El president de la PTP, Pau Noy, va afirmar que el problema és «la manca de conscienciació» dels ciutadans, que s'han habituat a ocupar el carril bus sense que la Guàrdia Urbana faci res per evitar-ho. Durant els quatre dies en què es va fer el treball de camp, els controladors de la PTP van detectar centenars d'infraccions i cap reacció policial. «Un vehicle va arribar a estar quatre hores estacionat al carril bus sense que li passés res», explicava un altre dels autors de l'informe, Albert Obiols. Segons Noy, l'Ajuntament «té abandonat» el transport públic de superfície, i la urbana «tracta el bus com si fos un cotxe gran». Noy hi va afegir que «si els regidors viatgessin en transport públic serien més conscients del que passa».

--

El Punt.

dirdam
November 25th, 2004, 10:14 PM
Los tentáculos del bellotari de Ibarra son largos y poderosos.

Sky
November 26th, 2004, 08:20 AM
Pancartes en anglès contra el ‘Bailen 22’

http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=eFoto_detalleFoto&ID=334

Els veïns del local eròtic Bailen 22 reclamen des de fa mesos a les autoritats municipals que posin fi als sorolls i a les molèsties que causen els clients. Aquest establiment és molt concorregut per gent que va de comiat de solter. A les balconades dels edificis de les rodalies hi ha penjades pancartes en català, castellà i anglès. L’alcalde de Barcelona, Joan Clos, és veí d’aquesta zona.

--

E-notícies.

Met
November 26th, 2004, 08:25 AM
L'informe d'aquest any de l'Observatori de Barcelona conclou que la Ciutat Comtal es consolida com una de les ciutats més competitives d'Europa i més atractives perquè s'hi instal·lin empreses. El treball s'elabora a partir de 41 indicadors elaborats per organismes internacionals que donen una perspectiva del posicionament de la ciutat. A aquest bon resultat hi contribueix el fet que encapçali el rànquing de qualitat de vida, inversió estrangera i reunions internacionals. Per contra, l'assignatura pendent tornen a ser les infraestructures.

Barcelona es consolida com una de les ciutats més competitives i més atractives d'Europa perquè s'hi instal·lin empreses. Així ho diu l'informe d'aquest any de l'Observatori de Barcelona, que es fa a partir d'una quarantena d'indicadors. Entre aquests indicadors destaca el que situa Barcelona com una ciutat atractiva perquè s'hi instal·li una empresa per la moderació dels seus salaris. Precisament, el segon tinent d'alcalde, Jordi Portabella, ha destacat que aquest indicador s'ha de tenir en compte respecte als altres factors.

De fet, Barcelona se situa entre les deu ciutats més atractives d'Europa per les empreses i és al capdavant de les ciutats que no són capital. A això hi contribueix també el fet que encapçali el rànquing de qualitat de vida, inversió estrangera i reunions internacionals.

En canvi, l'assignatura pendent tornen a ser les infraestructures. A la primera corona, i en una situació de col·lapse permanent "cal pensar en un transport sostenible com el ferrocarril", ha dit Portabella. Fora d'aquest àmbit, ha afegit, "hi ha una falta evident d'infraestructures".

www.telenoticies.com
------------------------------------------------------------------------------

Sky
November 26th, 2004, 08:54 AM
La UEFA no deixa que el Barça pengi la pancarta de Catalonia is not Spain

La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) acostuma a desplegar, a la segona graderia del Camp Nou, una enorme pancarta de 30 metres en la qual es pot llegir que Catalonia is not Spain (Catalunya no és Espanya). Ho fan en els partits internacionals i en els Barça-Madrid. Sempre hi ha el mateix ritual. La pengen, s'acaba l'himne, la seguretat del club la retira i al final del partit la tornen als seus propietaris. Aquest dimecres, però, la UEFA va amenaçar al Barça que li tancaria l'estadi si es penjava la pancarta independentista. Jordi Cuminal, secretari general de la JNC, ha dit a laMalla.net que no la van desplegar "per no portar problemes a una directiva amb la qual ens sentim molt còmodes". Cuminal també explica que la seguiran penjant, que no vol polemitzar amb el tema i recorda com la Policia la va retirar del clàssic de dissabte passat entre el Barça i el Madrid.

Ha estat una setmaneta moguda amb la pancarta. El mateix Jordi Cuminal ens resumeix el què ha passat des del dia del Barça-Madrid. "Normalment, la pancarta ens la retira el personal de seguretat del club, la deixen en un passadís i la recollim després del matx"; però dissabte "ens la va prendre la Policia". Aquest mateix dimecres, tres dies després dels fets, el propi FC Barcelona "va ser qui ens la va tornar". La Policia no va trobar indicis "de fer apologia del terrorisme o del racisme" i la va tornar al club català.

Aquest dimecres, en l'enfrontament Barça i Celtic, va reaparèixer el problema quan des de la JNC la volien penjar. Van rebre una comunicació del delegat de la UEFA que amenaçava "amb tancar el Camp Nou" si es penjava la pancarta. Des de la JNC no van voler portar problemes a la directiva del Barça amb qui se senten "molt còmodes".

Cuminal no s'acaba de creure tot l'enrenou mediàtic que ha organitzat la seva pancarta. I més quan porta ja tres anys al Camp Nou. Ho atribueix a què el dia del clàssic "TV3 va aguantar el pla de la bandera durant cinc segons" i com "ho van veure 83 països i 800 periodistes" aquest fet va provocar, segons Cuminal, que "alguns mitjans polititzessin el tema per no parlar del partit". "No hem d'oblidar, tampoc, que van veure el partit nou milions de persones a tot l'Estat".

La JNC creu que la Policia, retirant la pancarta, va entrar en un problema de "vulnerar la llibertat d'expressió". "Si no fomentava el terrorisme o el racisme, tal i com s'ha demostrat, és una decisió sense fonaments jurídics". També han demanat a CiU que faci preguntes sobre la llibertat d'expressió al Congrés dels Diputats

--

La Malla.

Medit
November 26th, 2004, 10:42 AM
La Policia no va trobar indicis "de fer apologia del terrorisme o del racisme" i la va tornar al club català.

sí.. només faltaria això... que reclamar els drets d'autodeterminació d'una nació es convertís en racisme i terrorisme...

estem arribant a uns nivells en què un es pregunta què se n'ha fet de la intel·ligència humana.. perquè l'electricitat a dins de segons quins cervells té tants talls de subministrament...

*sigh*

espero que algun dia fixin aquella pancarta amb claus a la graderia i no es mogui d'allà mai més... (sí, sóc un il·lús)